Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#OBAMAGATE. Wist Obama tijdens laatste ambtsweken persoonlijk van Flynn sting?

Trump beschuldigt Obama van Obamagate, KRAAKHELDERE primer onderstaand.

Trump beschuldigt de laatste zwarte president Obama van Obamagate en zoals iedereen weet is Obamagate strafbaar. Maar goed, wat is dan ongeveer de volgens Trump "biggest crime in American history, by far" die "makes Watergate look smalltime!" We hebben drie jaar aan moeten horen dat Trumps verkiezing door Russian collusion kwam, maar die aanklacht eindigde in total "complete and total exoneration". Ook heeft Trumps eigen (!) Attorney General William Barr vorige week de Russia Gate zaak tegen Trumps voormalige veiligheidsadviseur generaal Michael Flynn laten vallen. Dat is op zich vreemd natuurlijk, deed denken aan de vrijspraak van Roger Stone, en leidde uiteraard tot een storm aan kritiek. "Eyebrows were raised when career prosecutor Brandon Van Grack, who had helped secure Flynn’s plea agreement, abruptly withdrew from the case less than an hour before the charges were dropped. He reportedly also withdrew from other cases, but has not resigned."

Flynn bekende op 1 mei 2019 schuld (PDF) voor het eenmalig liegen tegen FBI-agenten "in a meeting at the White House on Jan. 24, 2017, that he was led to believe was a friendly chat among friends". Die laatste zin komt uit een opvallend hoofdredactioneel commentaar van de Wall Street Journal, waarin ze partij lijken te kiezen tégen Obama (onderstaand te lezen bij Tim Pool).

Gister 'lekte' een audiofragment van Obama aan 3000 Obama alumni, waarin Obama over Flynns vrijspraak zegt dat "There is no precedent that anybody can find for someone who has been charged with perjury just getting off scot-free. That's the kind of stuff where you begin to get worried that basic - not just institutional norms - but our basic understanding of rule of law is at risk." Dat is best oneerlijk, want Flynn is nooit aangeklaagd voor "perjury", liegen onder ede.

Enfin, daarop lanceerde Trump dus zijn tegenaanval #Obamagate, stuurde 1 dag meer dan 100 tweets over en kreeg het trending. En ging bovendien op een dusdanige retweet spree dat zelfs tweets die zijn eigen Departement of Justice corrupt noemen een slinger kregen. Het nieuwe normaal.

Obamagate is de beschuldiging dat Obama in de laatste weken van zijn termijn persoonlijk op de hoogte zou zijn geweest van de inluispoging van Trumps aanstaande veiligheidsadviseur Flynn. En vandaag heeft Director of National Intelligence Richard Grenell dus een lijst met namen van voormalige Obama-medewerkers openbaar gemaakt, die betrokken waren bij de Flynn sting. Republikeinen in de Senaat staan duidelijk niet te trappelen om Obama-medewerkers of zelfs Obama zelf daadwerkelijk te vervolgen. 

Want: hoe erg is het sec eigenlijk dat president Obama op de hoogte was van een inlichtingen intercept tussen de Russische ambassadeur en generaal Flynn? Die vraag wordt ook op Fox News door een ingevlogen commentator gesteld, waarna de anchor afsluit met "Well, uhm, we're gonna have to leave it there." Lol, kortom, een complexe en nog lopende zaak, die voor kamp-MAGA de sfeer en toon al weer lekker zet voor november. Onderstaand een duidingsvideo van Tim Pool. Tucker Carlson na de breek.

OG Carlson

Social

Reaguursels

Inloggen

Wanneer je je hele presidentschap al beschuldigd, veroordeeld en gejend wordt door een totaal corrupte Democratische partij en hun helpertjes, de MSM, dan is dit volstrekt begrijpelijk gedrag. Ongeveer de reactie van Gordon op Angela de Jong

Rest In Privacy | 13-05-20 | 09:28

Hoe is het mogelijk dat die Amerikanen zo’n vent verkiezen als president ? Als het zo door gaat valt de dollar en worden de Chinezen wereldleider .

elevator | 12-05-20 | 21:09 | 4

@petersteenkamp | 12-05-20 | 21:32: Amerikanen hebben voor een idiote reality ster gekozen en daar staat hij dan "het betere alternatief". Er is echt bijna niets positiefs aan Trump.

movingsquare | 12-05-20 | 23:46

Heeft anders een prachtige dochter.

Mopar | 12-05-20 | 23:53
▼ 1 antwoord verborgen

Een ding is duidelijk: De grootste pandemie van de afgelopen jaren moment is niet de Wuhan-virus, maar links-denken. Ze sporen gewoon niet en zijn zo ideologisch geobsedeerd met hun eenzijdig en voorspelbaar manier van 'denken' alsof een gedrag manipulerend virus hun denken heeft overgenomen. Ze gedragen zich eigenlijk als NPCs. Wij moeten een geneesmiddel zien te vinden voor links-denken.

unshift | 12-05-20 | 21:08 | 3

En wie definieer jij als Links? Iedereen die geen PVV, FvD of Trump groupie is?

brownsugar | 12-05-20 | 21:12

Misschien wel gewoon "denken" dat steeds minder spoort. Misschien dan zo: op "links" doet men net alsof men denkt (betere leugenaars) en op "rechts" doen ze al de moeite niet meer (slechte leugenaars) en houdt men de schijn nauwelijks nog op. Dat laatste is dat wel weer "verfrissend". Voor even dan.

GeenAccount | 12-05-20 | 22:18

@brownsugar | 12-05-20 | 21:12:
Nee.
Maar wel de hysterische klimaat-doordram kliek die koste wat kost de Nederlanders weg wilt zetten als racisten en compleet EUrofiel onze cultuur aan het uitzetten zijn ten faveure van ongeletterde kansarme immigranten.
Want het morele compas van Links is kapot, en de ooit zo broodnodige ideologie compleet doorgeslagen.
Links is de weg kwijt.
En hoe.

Remus McMillan | 12-05-20 | 22:48

Dat verhaal uit 2017 dus over team Obama (Susan Rice voorop) die al driftig aan het roeren gingen in Trump's transistie team na geil gemaakt te zijn door het Steel dossier dat door een select clubje gestovepiped was om Trump te laten struikelen, zo vroeg en hard mogelijk (sitting duck of afgezet). Natuurlijk heeft Obama zijn vingerafdrukken er niet op of zelfs kennis van het hele proces. Je moet teruggaan naar de bron van de eerste verdachtmakingen die de "heksenjacht" in gang zetten. De jagers zelf deden meestal gewoon waarvoor ge aangesteld waren.

GeenAccount | 12-05-20 | 20:58 | 1

Trump heeft gewoon in het openbaar tijdens een rally de Russen opgeroepen om met dirt te komen over Hillary.
En een week later kwam Wiki leaks met de emails van Hillary.
Dat Rusland de US verkiezingen heeft willen beïnvloeden is een vaststaand feit en volkomen terecht dat daar onderzoek naar is gedaan.

brownsugar | 12-05-20 | 21:10

Van een vooropgezet plan van Obama tegen Trump is vooralsnog geen enkel bewijs opgedoken.

Toen een verslaggever van de Washington Post Trump vroeg naar wat zijn voorganger nu precies misdaan had, antwoordde hij: "'Je weet welke misdaad. De misdaad is voor iedereen heel duidelijk. Je hoeft alleen maar de kranten te lezen, behalve die van jou."

Trump beschuldigde zijn voorganger er eerder al van dat hij de Trump-campagne liet afluisteren. Trump zijn eigen inlichtingendiensten concludeerden daarover dat die aantijging niet klopt.

brownsugar | 12-05-20 | 20:31

Best fijn om te zien dat er iemand binnen de burelen van GS een beetje op de hoogte is van wat er op dit moment speelt in de Amerikaanse politiek. Hulde, Spartacus.

Met de meeste reaguurders is het helaas bedroevend gesteld, enkele positieve uitzonderingen die wel geïnformeerd zijn daargelaten.

Het gros komt helaas niet veel verder dan Orange Man Bad, Trump idioot en gevaarlijke gek.

Wat Obama betreft, het gaat hier niet alleen om het feit dat hij volledig op de hoogte was van het onderzoek naar Flynn.

Obama brak de ongeschreven gouden regel dat een vertrekkend president zich niet bemoeit met een nieuwe president. O. deed dat eel. Op zich noet strafbaar. Maar O, ging veel verder. Hij misbruikte de giga database van de NSA. In deze database staat alles opgeslagen van iedere Amerikaan. Telefoonrecords, ingaand en uitgaand, emailverkeer ingaand en uitgaand, incl inhoud van de mails.

Via 'contractors bij de FBI doek Obama in deze schatkist van data. Door bv de zoekopdracht 'about' te geven, gevolgd door een emailadres komt al het emailverkeer van dat adres naar boven.

Obama gebruikte deze info niet alleen om zijn politieke tegenstanders te chanteren, maar ook om democratische congressleden en senatoren te chanteren.

Dit alles staat nu op het punt aan het licht te komen. Onama kan hiervoor levenslang krijgen, mogelijk de doodstraf.

Onderzoeksjournalist Sundance schrijft hier zeer uitgebreid over op zijn website The Conservative Treehouse.

Zeer lezenswaardig!

Rest In Privacy | 12-05-20 | 20:12 | 3

Er is geen enkel bewijs dat Obama ook maar iemand gechanteerd heeft en er is ook helemaal niet die hem daarvan heeft beschuldigd.
Trump baseert zijn hele complottheorie over de verklaring van de advocaat van Flynn die stelt dat zijn cliënt ten onrechte heeft afgeluisterd. Daaruit trekt Trump de conclusie dat zijn hele campagne is afgeluisterd. Flagrante flauwekul.

brownsugar | 12-05-20 | 20:36

OMG, Sundance. Dan kun je nog beter de Linda lezen.

IJsbrekert | 12-05-20 | 23:14

Zo, als je dat ziet zijn we toch allemaal blij dat GS nog bestaat . Alhoewel gs soms ook een kant lijkt uit te gaan, maar ach het zijn ook mensen , en de lijn is echt haarscherp. Gj GS .

Kim-Jung-Un | 12-05-20 | 19:43

Hoop tekst om aan te geven dat Trump een incapabele mafketel is.

RandyBiel | 12-05-20 | 19:35 | 1

Hij doet het prima! Beste wat USA kon gebeuren.
Go Trump!

anti-fatwa | 12-05-20 | 19:40

Obama vond het ook nodig om Merkel af te luisteren. Maar dat mocht hij. Want Obama is lief!!

thekolere | 12-05-20 | 19:30 | 2

Sint Petersburg alert ..

justinianus | 12-05-20 | 19:35

Trump is een bipolaire gek zoveel is nu wel duidelijk.. echt verontrustend is inmiddels toch wel uitblijven van zelfreinigend vermogen van de VS en herstel van rechtsorde en vertrouwen in instituties. Overigens volstrekt niet verontrustend zijn reacties hieronder waaruit je zou kunnen afleiden dat Trump een grote fan base heeft in NL . Daarvan is geen sprake. Het is een niche wier representanten zich hier, zich juist hier nadrukkelijk en in relatief grote getalen melden, daartoe getriggerd door, bewust, wat rellerige teneur van de artikelen in dit kader ..

justinianus | 12-05-20 | 18:30 | 14

Hij is de enige van de wereldleiders die durft op te komen tegen het Chinees mercantillisme en hun samenwerking met de 1% in het Westen. Als killary president was geworden hadden we nu in WOIII gezeten.

Kim-Jung-Un | 12-05-20 | 19:50

Frau Merkel staat bij elk complot vooraan. ISIS is betaald door Soros! Niet door Obama.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 20:09

@brownsugar | 12-05-20 | 18:52: Hillary Clinton als minister van Buitenlandse zaken onder Obama heeft radicale moslims in Syrie en Libie van wapens voorzien met regime change als doel. In Libie is dat gelukt, in Syrie (nog) niet. Bron: Julian Assange/wikileaks.
www.youtube.com/watch?v=1BLTDD30KZ0
Die radicale gewapende moslims werden vervolgens ISIS.

petersteenkamp | 12-05-20 | 21:45
▼ 11 antwoorden verborgen

Trump is hard bezig zijn eigen Corona-beleid te ondermijnen. Je ziet het overigens in alle landen met een autocraat aan de macht. Al deze leiders doen zich voor als tegenstanders van restrictief Covid19-beleid, Poetin opent de restaurants in de week dat een record aantal doden werd gemeld, Bolsanero houdt nog steeds vol dat het een griepje is en Trump stookt de ultra-rechtse fanbase op in in opstand te komen met zijn tweets:

"The great people of Pennsylvania want their freedom now, and they are fully aware of what that entails. The Democrats are moving slowly, all over the USA, for political purposes. They would wait until November 3rd if it were up to them. Don't play politics. Be safe, move quickly!

Het is een handige truc: Je laat de gouvernors het vuile werk doen, je laat Fauci de kastanjes uit het vuur halen door aan te dringen op voorzichtigheid, je laat de democratische leiders van de stad-staten de meeste ellende verwerken en zelf doe je alsof je het allemaal maar niets vindt. Je schaart je aan de zijde van de dwarsliggers, je ondermijnt de maatregelen en als straks alles over is, dan wend je je af van al die linkse dokters, die zo nodig het land moesten dichtgooien.

Wat is het toch een vuile smeerkees.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 18:15 | 22

Oh, jij weet alles over het virus ?? En de Zweden zijn op hun achterhoofd gevallen ? Secundaire belangen ? Etc etc etc... Ahh onwetendheid moet echt zaligmakend zijn.

Kim-Jung-Un | 12-05-20 | 19:45

De analyse van BL is volkomen juist. Trump ondermijnt iedereen die social distancing aanbeveelt, tot en met steun geven aan groepen die gewapend (“ good people”) verhaal kwamen halen bij de gouverneur van Minnesota. En straks gaat hij inderdaad Fauci en democratische gouverneurs de schuld geven van de lockdown en de economische schade. Want als er iets fout gaat is het de schuld van een ander en kritiek op hem is fakenieuws.

brownsugar | 12-05-20 | 19:53
▼ 19 antwoorden verborgen

Zeg laat dit soort complottheorietjes lekker over aan Ongehoord Nederland!

Wedergeboren | 12-05-20 | 18:13 | 9

Beste Roadsurfer. Obama is geen heilige maar die zaak over Flynn, daar liggen de feiten toch echt heel helder aan de kant van Obama. Dat Obama überhaupt onderzoek laat doen of toelaat, waarbij de veiligheidsdiensten onderzoeken of sprake is van buitenlandse inmenging staat helemaal niet ter discussie, het is zelfs zijn plicht het land daarvoor te behoeden. Dat Flynn mogelijk werd afgeluisterd past daarin, want hij had contact met de Russen op een moment dat hij daartoe niet gerechtigd was. En het was niet moeilijk te zien dat de Russen probeerden invloed te krijgen op de verkiezingen, sterker nog, dat was glashelder. Dus ik weet niet waarop je doelt, wat Obama dan zou hebben gedaan voor vreselijks en je wil dat ook niet uitleggen. Dan houdt je argument ook een beetje op, nietwaar?

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 20:43
▼ 6 antwoorden verborgen

Als jou politie-, inlichtingen- en justitie-top zich met buitenwettelijke middelen inzet tegen een politieke opponent, zowel voor de verkiezingen als erna (met de opponent inmiddels in het Witte Huis), dan heb je een hoop uit te leggen. Want het lijkt wel heel erg veel op een staatsgreep.

dihydrogenmonoxide | 12-05-20 | 18:03 | 9

@Roadsurfer | 12-05-20 | 18:43: Mijn wereldbeeld valt in duigen door jouw onzinverhalen en de Tweets van Trump? Ik zie alleen met leedwezen aan dat Trump de VS aan het vernietigen is. Ondermijning van de instituties en een zodanige haat en verdeeldheid aan het zaaien dat het weleens tot een burgeroorlog kan leiden.
En ik ben ook weleens in het buitenland geweest hoor.

brownsugar | 12-05-20 | 18:49

@Roadsurfer | 12-05-20 | 18:52: Iran ben ik geweest ja. Maar wat wil je er mee zeggen? Is door jouw reis de waarheid aan je openbaart door de Heilige geest?

brownsugar | 12-05-20 | 18:59
▼ 6 antwoorden verborgen

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 18:16:
Volgens mij was het een artikel overgenomen van het Conservative Treehouse.
Maar belangrijker: toon aan waar dit foute informatie betreft. Ben zelf zoals gezegd geen Trump fan maar vind de onthulling met heldere argumentaties en bewijzen onderbouwd en daardoor overtuigend.

Spie | 12-05-20 | 18:24

@Spie | 12-05-20 | 18:24: Welke onthulling? Een totaal belachelijke complottheorie. Ik zie geen spatje bewijs.

brownsugar | 12-05-20 | 18:37

Je mag dan de hele dag op je motor rijden Roadsurfer maar dat maakt je nog niet meteen tot een wijze uit het oosten of zo. Je geloof in rechtse wappies lijkt tamelijk kritiekloos. En je mag best een hekel hebben aan andersdenkenden maar kom dan tenminste met feiten aanzetten. Dat zou al een stuk helpen. Zo nu ff de BMW opstarten voor een frisse avondrit.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 20:47
▼ 4 antwoorden verborgen

Op Zerohedge staat vandaag een artikel dat aantoont dat de naaste medewerkers van Obama 4 jaar geleden direct betrokken waren bij diverse volstrekt illegale praktijken om Trump vanaf het begin van zijn campagne te dwarsbomen. Het artikel is ronduit schokkend en uit Trumps reactie in het filmpje hier op Geenstijl maak ik op, dat er nog meer belastende informatie naar buiten gaat komen.

Spie | 12-05-20 | 17:55 | 1

Het staat op Zerohedge en Trump Tweet erover. Dan moet het wel kloppen.
Man, man, man....

brownsugar | 12-05-20 | 18:44
-weggejorist-
Compassie | 12-05-20 | 17:48

Trump zijn tactiek: hard brallen en voortdurend en alleen als een klein kind met het beschuldigende vingertje maar naar anderen wijzen. Zijn domme achterban gelooft hem onvoorwaardelijk....

panthoseen | 12-05-20 | 17:31 | 5

@tragic1911 | 12-05-20 | 17:42:

Het is niet mijn probleem als de amerikanen een incompetente president als trump kiezen,

panthoseen | 12-05-20 | 17:45

U voelt zich verheven boven het plebs, de deplorables?

Rotterdammert1965 | 12-05-20 | 17:59

@Rotterdammert1965 | 12-05-20 | 17:59: Nee we kijken hoofdschuddend toe hoe rancuneuze mensen zoals u zich in de maling laten nemen door deze meesteroplichter.

brownsugar | 12-05-20 | 19:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Oei. Heb nog niet naar de comments gekeken, maar zag deze zinderende woede bij de fanclub van de Heilige Barry Soetoro al aankomen.

Alsof je tegen de gevel van de linkse kerk plast. Naast de moskee de enige tempel waartegen NIET bij decreet geplast MOET worden door media en andere systeemknechten.

Jan Passant mk2 | 12-05-20 | 17:22 | 7

@Spie | 12-05-20 | 18:02: Ik ben een paar uur onderweg maar ga dit lezen zodra ik thuis kom. Kijken wat er kwalijk aan is.

Overmar | 12-05-20 | 19:12

Jan is een soort eeuwig durende ground hog day met zijn comments

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 20:48

@Spie | 12-05-20 | 18:02: Ik heb het door u gerefereerde artikel doorgespit. Vertel maar wat er volgens U heel kwalijk aan is. Gaarne precies aangeven.

Overmar | 12-05-20 | 21:11
▼ 4 antwoorden verborgen

They cannot find the original FBI Michael Flynn Interview 302 Report... POOF it's gone, ha, ha zegt toch genoeg. Dit wordt een heerlijke hele hete zomer voor de Oabama's en de Democraten. Barack Obama in de gevangenis lachen man.

Roadsurfer | 12-05-20 | 17:15 | 10

@Spie | 12-05-20 | 18:05:
We gaan het zien. En dan nog: Als er aanwijzingenh waren dat de Trump-campagne samenwerkte met de Russen ZOU dat ook voldoende aanleiding zijn om een onderzoek te starten, het zou namelijk de nationale veiligheid ondermijnen, dus zelfs als er inderaad een onderzoek was, dan zou dat volledig terecht zijn.

Ik zie niet in waarom dat raar is, elke poging tot Russische of buitenlandse beinvloeding van de democratie hoort te worden beschouwd als nationaal veiligheidsrisico.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 18:20

@Frau Merkel | 12-05-20 | 18:53: Je vergelijkt vrijwillige samenwerking met andere landen met een poging tot beïnvloeding door een vijandelijke mogendheid? Ben ik nou zo slim of jij zo dom?

brownsugar | 12-05-20 | 19:07
▼ 7 antwoorden verborgen

Feit is gewoon dat Trump compleet schijt heeft aan alles en iedereen en zich totaal niet houdt aan welke ongeschreven regel dan ook en het leukste aan Trump vind ik dat hij totaal schijt heeft aan elke autoriteit dus de CIA, de FBI, etc. Geniaal die kerel want werkelijk niemand maar dan ook helemaal niemand anders dan Trump zou een Obamagate durven 'opstarten'. Trump is een ongelofelijke LUL maar wel een heerlijke LUL die alle heilige huisjes omver schopt. Heerlijk, heerlijk, heerlijk....

Roadsurfer | 12-05-20 | 16:57 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Tim Pool refereert naar "The Motion to Dismiss Defendant Micchael T. Flynn" inclusief "The Exhibits" . Tja als iedereen maar begint te brallen en te schrijven maar geen correcte URL naar dit document geeft, is er nog veel meer aan de hand. Just Saying. Hier kun je de 108 pagina tellende Courtfiling bekijken en downloaden : www.courtlistener.com/recap/gov.uscou...

rmstock | 12-05-20 | 16:55 | 3

Kun je voor ons een samenvatting maken svp? Ik denk dat er weinig reaguurders zin hebben om 108 pagina’s door te lezen.

Sinterbikske | 12-05-20 | 17:09

@Sinterbikske | 12-05-20 | 17:09:
#OBAMAGATE
In het kort : Gen. Flynn weet teveel over Obama en stuurde Special Councel Mueller met zijn team van Eizern Kreuz gedecoreerde prosecutors op Flynn af, terwijl er geen spatje bewijs voor was. De Mueller zaak tegen Flynn is abruut gestopt door Bill Barr, en dus is
nu de kleine kristalnacht begonnen voor little Barry Soetero, aka Barack Obama :
donquijotte.wordpress.com/2020/05/09/...

rmstock | 12-05-20 | 17:46

@Sinterbikske | 12-05-20 | 17:09: In het document staat dat ze tot de conclusie komen dat het voortzetten van enige procedure jegens Flynn in het kader van justitie niet zal leiden tot een ander oordeel en dat ze gezien het aangedragen bewijs en de geconstateerde feitelijkheden er geen andere conclusie is dan het onderzoek te stoppen. Dat de FBI geen enkele reden heeft om de zaak door te zetten, behoudens het oordeel dat hij op één punt iets heeft gezegd wat niet klopte, of waar vraagtekens bij gesteld konden worden, en dat dit ene punt echter niet leidt tot een oordeel dat belangrijk is voor de grondslag van het gehele onderzoek om verder te gaan.

tragic1911 | 12-05-20 | 17:54

Ok, filmpjes bekeken, nu begrijp ik er wat meer van. Trump is een lompe hork, en de Democraten zijn pure evil, Obama probeert Hillary te overtreffen zelfs. Biden wist er ook van, dus weer 4 jaar Trump straks. En als de Democraten straks hun leven niet gebeterd hebben en een keer met een fatsoenlijke kandidaat op de proppen komen krijgt de VS na Trump de eerste vrouwelijke president, namelijk Ivanka. Zolang Trump geen oorlog begint gaat dit het scenario zijn denk ik. Ik ga er zelfs op inzetten op Unibet.

Sinterbikske | 12-05-20 | 16:35 | 3

Ik ook

Samui07 | 12-05-20 | 17:24

Ivanka als eerste vrouwelijke president. Ik kijk er naar uit. De dame is slim, welbespraakt en ziet er nog goed uit ook.

Rotterdammert1965 | 12-05-20 | 18:03

Ben ik de enige die denkt dat het leven van Trump groot gevaar loopt naarmate de verkiezingen dichterbij komen? Als alle pogingen van de Democraten om Trump pootje te lichten zijn mislukt blijft er nog maar één optie open: een Volkertje (Nederlands voor een Oswaldje).... Ik schat oktober.

piloot47 | 12-05-20 | 16:16 | 3

Zijn ze al mee bezig, waarom denk je dat de helft van zijn staff Corona heeft? ‘Aluhoedje weer opbergen doet’.

Sinterbikske | 12-05-20 | 16:38

De USA secret service is redelijk competent, o.m. aan Kennedy geadviseerd niet in Dallas met een open auto te rijden. De aanslag op Reagan was de eerste die ze niet echt voorkwamen. Hinkely is trouwens wel weer vrij...

bijna_raak | 12-05-20 | 16:59

Nou, de linkse kerkiërs proberen al drie jaar Trump pootje te tillen en dat mislukt. En nou keert het zich om en worden de linkse kerkiërs pootje getild door Trump om iets wat Obama op dag 1 deed drie jaar geleden. Trump zet die hele linkse kerk op z'n kop en gaat de verkiezingen winnen. Dus stouw je koelkast vol met Kordaatbier en ga genieten tot 3 november!

Ikbeneenzelfbouwer | 12-05-20 | 17:58

Ik begrijp niets van het hele verhaal, maar ik neem aan dat we er komende tijd nog wel meer over gaan horen.

Sinterbikske | 12-05-20 | 16:11 | 1

Kellyanne Conway licht een tipje op van de sluier: Toen Trump voor het eerst sprak met Obama in het Witte Huis, vertelde Obama aan Trump dat hij maar voor twee dingen hoefde op te passen, Noord Korea and Lt.Gen. Flynn www.youtube.com/watch?v=8hE3DQV79AA

rmstock | 12-05-20 | 16:24

Ik kom niet aan commentaar toe want ik snap werkelijk geen bal van dit verhaal.
Waarschijnlijk omdat ik op zoek ben naar de rechtschapen persoon tegenover de schurk.
Wie nou precies welke rol speelt: geen idee.
Wat knap dat de rest het blijkbaar wel snapt.

Amsterdamsko | 12-05-20 | 16:10 | 2

Die rechtschapen persoon ga je niet vinden in de (Amerikaanse) politiek.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 16:15

De goede blijkt een wolf in schaapskleren en behoorlijk verrot te zijn.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 17:09

Want wie aan Trump zit, komt aan mij!

born2killn00bs | 12-05-20 | 16:03 | 1

Kinky.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 16:06

Vond Obama een eikel toen hij zichzelf promote bij Oprah.
Vond Weinig van Trump.
Maar kiezen tussen deze twee, kies ik de laatste.

am*dam | 12-05-20 | 16:02 | 3

Ze zijn allebei gekozen.

Het brein erachter | 12-05-20 | 16:12

Jij hebt niets te kiezen. Hoewel je fake-keuze wel verraadt wie je verkiest. Het Verklaart impliciet wel je orthografie en morfologie, dat dan weer wel.

gein_zörreg | 12-05-20 | 17:38

Trump promoot zichzelf namelijk echt helemaal nooit. Nope.

menage | 12-05-20 | 17:53

Ik lees net dat de hashtag #ObamaGate door Twitter zwaar wordt onderdrukt. Dit betekent denk ik twee dingen: 1. Het nieuws bevalt het door- en door corrupte linkse deep state bolwerk Twitter niet en 2. Alleen al het onderdrukken van deze ene hashtag roept juridische vragen op. "Regarding the Twitter supprsesion of #ObamaGate – this alone raises significant legal questions for Twitter, which has been under fire for its policy of extreme political censorship. Trump has previously stated in plain English, on the Twitter platform, that he uses Twitter as his primary mode of communication to the public, various department officials, and to other world leaders: he has given a form of legal notice to that effect. Therefore, suppressing his messages amounts to a serious crime of sabotaging or otherwise interfering with the communications, orders, and diplomatic initiatives of an American president." Zie www.fort-russ.com/2020/05/breaking-wa...

Wladimir 1928 | 12-05-20 | 15:53 | 6

@De Treinende Rechter | 12-05-20 | 16:42: Het is me wat, we hebben een bureau Eu tegen Disinfo nodig.

bijna_raak | 12-05-20 | 17:02

Oh ja Deep State. je bedoelt eigenlijk het hele stelsel van normale mensen die geen trek hebben in de uitvoering van ultrarechtse maatregelen. Je kunt aan de Deep State een eind maken door je eigen dictatuur te vestigen en alle normale mensen te bedreigen. Dat lukt in veel landen best goed. Het is een beproefd concept, en dan heb je je eigen Deep State, toch een beetje de perverse wens van veel rechtse wappies, zoals Wladimir vermoed ik.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 17:38

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 17:38:

Veel dingen lijken op wat ze vroeger waren maar ze zijn inmiddels iets heel anders geworden, zoals Lübach al eens duidelijk maakte. Je verwacht nog steeds dat illegale ondermijning van een gekozen regering van ultrarechtse elementen komt, maar het blijken weldenkende bureaucraten die zichzelf in het politieke centrum plaatsen die het flikken. En het referendum, dat NL burgers het recht gaf om hun stem te laten doorklinken in het beleid, wordt zo maar afgeschaft door een middenpartij die zich altijd opwierp als aanjager van democratisering. En ga maar door. Je oude zekerheden zijn rap aan het wegvallen, maar je hebt het nog niet door.

dihydrogenmonoxide | 12-05-20 | 19:06
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
dhrat | 12-05-20 | 15:45

Oboema stond erom bekend lastige burgers het leven zuur te maken.

Bolder | 12-05-20 | 15:23 | 1

Klokkenluiders, bruiloften in het buitenland etc.

Pimp my Voortuin | 12-05-20 | 15:26

ow ja die Obama was zo goed, beste president ooit volgens velen, zou alleen niet weten waarom, die man liet overal dood en verderf achter, hij kon wel beter speechen

Davidaames | 12-05-20 | 15:21 | 6

@Datishetdus | 12-05-20 | 15:32: eigenlijk schrijft geen enkele president of wereldleider die zelf. Reagan stond er om bekend heel goede speeches zelf te schrijven en zijn speechschrijver had een makkelijke baan en Thomas Jefferson kon dat ook goed maar de meeste lezen gewoon op wat er staat.

Overigens vond ik de Inauguration speech van Trump niet goed. Die van Reagan was heel veel beter.

Moonwarrior | 12-05-20 | 15:47

Hij kwam ook voort uit de in en in corrupte 'machine' van Chicago. Maar wat een charisma had die man en wat kon hij dingen goed brengen echt buitengewone klasse.

bijna_raak | 12-05-20 | 17:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Hup Trump!

Jan Gordelroos | 12-05-20 | 15:21

Trump is de beste President, Wereldwijd, ooit.

Mark_D_NL | 12-05-20 | 15:15 | 8

Obama was nog beter! Hij is namelijk zwart, en inclusief!

Drunken_Pumpkins | 12-05-20 | 16:12

Hij is een ongelovelijke hork en een all round klootzak, maar die democraten van creep Biden tot Venezuela fan Sanders zijn veel erger, er waren in het begin een paar redelijke kandidaten maar die werden rap de grond ingeboord.

bijna_raak | 12-05-20 | 17:07
▼ 5 antwoorden verborgen

De democraten zijn vanaf de verkiezingscampagne waarin Trump tot president werd gekozen bezig om Trump uit te schakelen met alle beschikbare middelen. Uiterst zwak m.i. omdat het hen aan zelfreflectie ontbreekt en de politieke strijd gevoerd dient te worden in de politieke arena. En denk maar niet dat de straatvechter Trump hen nu ongeschonden laat wegkomen, hij is er rancuneus genoeg voor.

therealbraindump | 12-05-20 | 15:14 | 4

8 jaar filibusteren bij Obama en #mosterdopdehamburgergate op Fox news. Net alsof rechts maar een haar beter is. Trump was toen al aan het bashen.

menage | 12-05-20 | 15:42

@menage | 12-05-20 | 15:42: rechts kan er ook wat van maar de afgelopen jaren met de democraten in de oppositie is wat mij betreft echt de overtreffende trap.

therealbraindump | 12-05-20 | 15:45

@menage | 12-05-20 | 15:42: het is grappig dat in 2005 Obama zelf voor behoud van filibusteren was

Moonwarrior | 12-05-20 | 15:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ach, als Trump iets "the biggest crime in history" noemt weet je dat het onzin is.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 15:13 | 9

@amateurrr | 12-05-20 | 16:45:
Barr is de zwaar partijdige en onwettige bloedhond van Trump, Hij zou namelijk onafhankelijk moeten zijn als AG. Trias Politica zeg maar. Maar ik weet zeker dat de Reps echt niet zitten te wachten op onthullingen van welke aard ook. Die zitten nog steeds met de billen tegen elkaar sinds de hearings voor de impeachment in de Senaat tenauwernood werden afgewend door Barr.

Barr vertegenwoordigt het OM daar, soort van. Als jij je hier bijvoorbeeld druk maakt over de zogenaamde sturing van de minister naar het OM, wat gelukkig niet zo werkt hier, dan is dat daar de regel en niet de uitzonderding. Het OM doet daar rechtstreeks wat Trump wil. Dat zal je wel acceptabel vinden omdat het om Trump gaat, als fan van die idioot, maar ik weet zeker: Hier zou je moord en brand schreeuwen.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 17:41

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 17:41:
De AG onpartijdig? Laat me me niet lachen, dat is sinds Nixon al niet meer het geval.

Maar je gaat lekker aan de haal met Barr, lees nou nog even wat ik hierboven heb geplempt en probeer het dan nog eens opnieuw.

amateurrr | 12-05-20 | 19:54
▼ 6 antwoorden verborgen

Deflect & gaslight. J. Goebbels knikte instemmend toe.
Niets aan de hand dus, maar het leidt wel lekker af van de 150k doden die Trump grotendeels had kunnen voorkomen.

Linkse Zakkenvuller | 12-05-20 | 15:07 | 26

Zeg ik dat Trump dit goed heeft aangepakt heeft? Nee dus leg me die woorden niet in de mond. Ik zeg dat Trump het niet slecht doet tegenover andere landen en zeker als je bekijkt hoezeer hij wordt tegen gewerkt en dus hem overal de schuld van te geven gewoon kort door de bocht is.

Moonwarrior | 12-05-20 | 17:01

@Linkse Zakkenvuller | 12-05-20 | 17:06:
En weer geen inhoudelijk reactie, maar dit keer een ad hominem. Nota bene van de moralist die anderen beticht van drogredenatie.

Hypocrisie ten top, me dunkt.

amateurrr | 12-05-20 | 17:50
▼ 23 antwoorden verborgen

de dreksmijterij bij denk (zonder hoofdletter natuurlijk) en 50+ alsmede die daar in de USA heeft niets te maken met het streven om de mensen het goed/beter te laten hebben maar alles met ego's.

langzullenweleven | 12-05-20 | 15:00

Trump probeert met alle mogelijke middelen het volk op te hitsen met problemen die er niet zijn om maar af te leiden van zijn falen op daadwerkelijke problematieken.

Zit Hillary al vast, dacht het niet, alleen maar Twitter hoaxen zonder opvolging

Maar he, voor de camera wel vriendjes met Noord Korea, dat dan weer wel,

menage | 12-05-20 | 14:53 | 6

Nee russiagate was een ongelooflijk probleem maar een scheidend president die een komend president saboteerd is natuurlijk helemaal niet de bijl aan de wortels van de rechtstaat zwaar overdreven, je gelooft vast ook dat het liegen van Hirsch Balin onder ede geen punt is of de bemoeienis van Opstelten met het Wilders proces met voorgedrukte aangifteformulier heel gewoon is.

bijna_raak | 12-05-20 | 17:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Nog nooit is het ambt en prestige van de President van de Verenigde staten zo beschadigd en door het slijk gehaald als met deze narcistische clown...….
Onvoorstelbaar dat dit het beste is wat ze konden vinden - en het zegt veel over de USA.

nietoptimistisch | 12-05-20 | 14:49 | 8

Och dit gejank had je ook indertijd met Reagan. Nu denken mensen er heel anders over.

Moonwarrior | 12-05-20 | 16:49
▼ 5 antwoorden verborgen

onder de democraten van Hillary zaten de nationale guard oproepsoldaten vandaag al in tig overseas lokale politionele acties. Trump heeft al handen geschud met Kim en niemand hoort nog van het Koerdisch oliegebied tussen Turkije-Syrie-Iraq . IS is gedecimeerd en Assad zit nog steeds op zijn plek. Doet Hennis daar nog wat voor de VN trouwens

HetOorAakel | 12-05-20 | 14:48 | 12

@bijna_raak | 12-05-20 | 17:17:
Dat was tegen ISIS, dropsmurf, niet tegen Assad. Is het allemaal ECHT zo ingewikkeld om de krant een beetje behoorlijk te lezen? Werkelijk het besef van een kleuter. Ongelofelijk.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 17:47
▼ 9 antwoorden verborgen

Ah ja, ook al zo'n topper die meent dat hetgeen ze doet juist is, terwijl ze dus vooral de eigen zaak schaadt.
De Dems hebben er niks van geleerd, ze geven het Trump praktisch cadeau.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:48

Dit zegt eigenlijk al alles:

"Enfin, daarop lanceerde Trump dus zijn tegenaanval #Obamagate, stuurde 1 dag meer dan 100 tweets"

Een president die temidden van een crisis die nu al 80.000 Amerikaanse levens eiste, and counting, 100 tweets uitstuurt. Prioriteiten? Iemand?

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:37 | 20
-weggejorist-
Rest In Privacy | 12-05-20 | 16:24

Rutte die miljarden subsidie aan biomassa uitgeeft , toetredingsgespreken met Albanie goedkeurt temidden van een crises die nu al 10.000 NL levens eiste (let wel NL bevolking 17 miljoen, USA bevolking 327 miljoen) prioriteiten? BL?

bijna_raak | 12-05-20 | 17:22
-weggejorist-
Kim-Jung-Un | 12-05-20 | 19:57
▼ 17 antwoorden verborgen

Wat je er allemaal bij moet halen om een ander kapot te maken toch? Moet je zin in hebben.

Zeiss | 12-05-20 | 14:31 | 2

Ja - hoe leidt ik de aandacht af van mijn eigen falen …….

nietoptimistisch | 12-05-20 | 14:51

Obama: de Milli Vanilli van het politieke wereldtoneel. Wat was die man nep en oppervlakkig zeg.

NoMoreMrNiceGuy | 12-05-20 | 14:29 | 1

maar ja, de real milli vanilli kon wel zingen, maar had geen uitstraling. haha. Girl you know it's true, meid

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:41

#obamagate is al trending sinds de tiende . Lekker snel wakker bij GSHQ..

RRMerlin | 12-05-20 | 14:29

Ik geloof niet dat ik het allemaal goed snap. Maar ja, ik zit dan ook al aan de middagwijn.

Piet Karbiet | 12-05-20 | 14:29 | 2

Oh dan moet ik opschieten, ik zit nog aan mijn ochtendwijn.

Kaas de Vies | 12-05-20 | 14:37

Ik snap het ook niet. Explain it to me like I'm a 5 year old.

Middensteun | 12-05-20 | 14:56

Ben al blij dat Trump geen reaguursels schrijft bij GS, hadden we iedere dag die honderden tegels moeten lezen van kuifje/die betaald wordt door Brussel/berbar enz tegen en van Trump.

jan huppeldepup | 12-05-20 | 14:27 | 2

Het is Berbaar, geen berbar, barbaar!

Rest In Privacy | 12-05-20 | 18:58

Dit is eigenlijk wat ik al op fox gelezen heb. Minus de verwijzing naar een generaal ofzo die echt perjury had gepleegd en een pardonnkreeg van Obama. Dit boeit me te weinig om namen weer op te zoeken. Wat een soap daar.

sjef-van-iekel | 12-05-20 | 14:27

Natuurlijk heeft den Donald gelijk, er was maar 1 ding beter aan Obama, zijn muzieksmaak youtu.be/I9YHy_CQuQ8

SlimmeBelg | 12-05-20 | 14:26 | 2

Trump luistert niet naar muziek. Gewoon helemaal niet. Dus ja, van "beter" kan strikt genomen geen sprake zijn.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:46

Ik zei het al eerder: Die kop van Obama begint steeds meer op die van Gus Fring te lijken..

Koonkluk Huis | 12-05-20 | 14:25 | 3

U heeft gelijk maar hij ziet er altijd nog beter uit als F de jonge.

jan huppeldepup | 12-05-20 | 14:30

@jan huppeldepup | 12-05-20 | 14:30: das geen eerlijk vergelijk... Obama is nog geen lijk

Rest In Privacy | 12-05-20 | 15:19

Voor of na de moordaanslag? Linker of rechterkant?

piloot47 | 12-05-20 | 16:09

Roger Stone is niet vrijgesproken. Dat zou gerechtigheid zijn geweest, maar dat niet gebeurd. De FBI heeft doelbewust en zonder enig bewijs de medewerkers van de Trump campagne vervolgd en vervolgens er proberen in te luizen. Met het doel om Trump ten val te brengen. En de MSM is medeplichtig.

mikes43357369 | 12-05-20 | 14:24 | 11

@Boogschuttertje | 12-05-20 | 15:20:
Doofpot? Het is de meest gehypete nonsens ooit. Men hoopte zoveel mogelijk rook te maken zodat men zou denken "er is vuur". Russiagate daarentegen, het was beinvloeding out in the open. Waar Trump nooit op gepakt kon worden is zijn eigen rol daarin. Maar hij heeft er wel degelijk gebruik van gemaakt. Dat laatste is niet strafbaar. Maar bedenk eens dit: WTrump vroeg op een avond op een ralluy of de Russen de server van Hillary wilden kraken en nog geen week later lagen ze op straat, via CozyBear en WikiLeaks Julian Assange. Allemaal out in the open. Iedereen heeft het kunnen zien.

Het enige dat men niet kon bewijzen waren directe links tussen de Russen en Trump's team. Echter Roger Stone en Flynn hebben de zware verdenking van meineed over zich, waarbij zij de katvangers lijken te zijn geweest van wel degelijk gevoerde gesprekken met de Russen over beinvloeding. Bewezen is het niet, dat is inderdaad geheel waar, maar het onderzoek was niet bepaald een "exoneration" van Trump. Bepaald niet.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 15:25

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 15:25:
Wat een gelul. waar haal je meineed vandaan? je kletst gewoon Obama na.
Flynn was de inkomend veiligheidsadviseur, niet gek dat ie met een ambassadeur belt. De democraten spreken met de iraanse regering toen trump al aan het bewind was. die hele logan act is een middel om de capabele Flynn (hij werkte ook onder Obama) uit de weg te ruimen.

kaasfondue | 12-05-20 | 15:50

@kaasfondue | 12-05-20 | 15:50:
Haha dan verdraai je toch echt de feiten. Obama had helemaal niets met Flynn te maken, dat is het hele essentiele punt. Die Flynn was bezig voor team Trump en belde in die functie dan ook met de Russen. De inhoud van het gesprek kennen we helaas niet.

Hoe het ook zij: Rusland leverde de break in voor de mails van Hillary. Die kwamen via WikiLeaks naar buiten en dat alleen al was voldoende aanleiding om zoveel rook te genereren dat Trumps campagne daarop de winst pakte. Je kunt je afvragen of dat inclusief de afstemming (collusion) was met het Trump team, maar je kiunt ook stellen: Dat was niet eens nodig: trump vroeg geheel in het openbaar tydens een rally of de Russen die mails wilden leveren. Een week later lagen ze op straat. Dus collusion? Ja, overduidelijk. Onwettig? Dat blijft de vraag, het is onbewezen.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 16:24
▼ 8 antwoorden verborgen

Deze hele echec komt mij meer over dat Oboema Twamp nog ff een schop na wilde geven en daarbij hem van corruptie te beschuldigen door Flynn vrij te laten via Barr. Ook met het oog op verkiezingen. Waarop Twamp via open riool twatter vol de aanval weer koos op de manier waarop hij meestal de aanval kiest. Dems beschuldigen van de swamp te zijn en te impliceren dat ze hem uit het witte huis wilden houden door Flynn op te pakken.

Paar saillante details. Flynn was blijkbaar een hoge pief onder de Bush administratie. Die neo con kliek zal denk ik willen dat Flynn even niet meer ondervraagd wordt. Daarnaast is de optiek van Oboema natuurlijk erbarmelijk (lijkt er inderdaad op dat hij het eea had doorgespeeld gekregen van de FBI) en had hij zijn klep moeten houden ipv de hornet's nest om te trappen. Maar Oboema en de corporate Dems kliek konden zich niet inhouden blijkbaar. En gaat Twamp ermee aan de haal.

Graaf_van_Hogendorp | 12-05-20 | 14:22 | 2

Flynn know's where de boddies are burried.....

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 14:32

Ik wacht nog op de bewegende beelden van een Golden Shower in een Russisch hotel.

Oepsie1234 | 12-05-20 | 14:21 | 4

De naam onder het reaguursel hier recht boven deed mij lachen

RRMerlin | 12-05-20 | 14:41

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 14:32 | reageer

Ik wacht nog op de bewegende beelden van een Golden Shower in een Russisch hotel.

RRMerlin | 12-05-20 | 14:44

@RRMerlin | 12-05-20 | 14:44: zijn er niet, komen er niet. Flynn weet waar de boddies (schandalen) van Obamaclan en HRC liggen.

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 15:05
▼ 1 antwoord verborgen

Spartacus, mag ik je verzoeken in het vervolg af te zien van dit NederEngelse koeterwaals en je vragen je artikelen voortaan in het Nederlands te schrijven? Grazie.

Rosaturbinata | 12-05-20 | 14:18 | 1

nee

Spartacus | 12-05-20 | 15:37

Obama zonder teleprompter is echt waardeloos. Euhhh, euhhh, euhhh en wat gestamel. Ik hoop zo dat hij zwaar door de mand gaat vallen met deze informatie die nu naar buiten komt. Zal wel niet, hij is al lang heilig verklaard.

Fuck-a-duck | 12-05-20 | 14:18 | 7

@Boogschuttertje | 12-05-20 | 15:22:
Iedere zin van Obama had meer inhoud dan een hele toespraak of wat daarvoor doorgaat van Trump. En dan nog even het taalgebruik van een twaalfjarige scholier. Dat laatste sluit mooi aan bij zijn fanbase, dat snap ik. daarom ook dat die deplorables denken dat Trump er voor hen is. Wat Wilders fans ook altijd denken. Je kunt het ze niet verwijten ook nog.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 16:27
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
frank4444 | 12-05-20 | 14:11 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik denk dat ook Trump bij zijn aanstelling als president niet heeft geweten hoe fel, gemeen, getruct, veel leugens en bedrog , die democraten, die hij een onverwachte smadelijke nederlaag toebracht, hem zo zouden demoniseren en alles en iedereen die in Amerika op militair en juridisch gebied zou gaan gebruiken om hem vooral maar te beschadigen.
De in het begin opgezette leugen dat Poetin Trump aan de verkiezings winst zou hebben geholpen, blijkt een leugen en veel mensen hebben hun baan en respect daardoor verloren. De democraten maakten Amerika onrustig op elk gebied.
De democraten, met die oude mevrouw heks Pelosi, hebben hem structureel tegengewerkt en beschadigd.
Trump kan het ook niet helpen dat een virus uit china ontsnapt is en in de wereld dood en verderf zaaide. Het is schandalig dat Obama daar nu misbruik van maakt en het laat zien dat hij een oppervlakkige president is geweest, die weinig heeft gepresteerd in Amerika, dan alleen aanwezig te zijn.

Tenslotte: zou het nou echt waar zijn, dat zo'n vleermuisje in China over de gehele wereld zo'n virus kan brengen met honderdduizenden doden?
Of is er iets geheel anders aan de hand in China, die thans bezig zijn op economisch gebied de hele wereld zich toe te eigenen en alles opkopen wat ze maar willen.

outdoor | 12-05-20 | 14:07 | 7

Prima tegel. Die Pelosi en Adam Schiff met zijn insectenogen zijn door en door corrupt.

Nehemia | 12-05-20 | 14:22

Dit reaguuursel geeft meer zinnige duiding dan de blogpost zelf.

Teeweetwee | 12-05-20 | 14:55
▼ 4 antwoorden verborgen

WTF wie gaat serieus naar die Tucker Carlson kijken? Is Geenstijl een afdeling van Foxnews? Trump heeft aanpak corona verkloot en gebruikt dit als afleiding voor zijn falen. Als je als president 100 tweets op één dag aan één zaak besteed ben je psychiatrisch totaal gestoord.

Vula | 12-05-20 | 14:06 | 10

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:47: ik kan ook niet tegen leugenaars en criminelen en als ik dan zoiets op mijn bord zou krijgen, zou ik ook los gaan. Ga er maar vanuit dat Trump meer in zijn mapje heeft zitten qua bewijs. Niet alles in één keer, anders smeult de brand en verdwijnt het in de dagelijkse gang van zaken en de Corona paniek.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 15:27

@Boogschuttertje | 12-05-20 | 15:27:
Trump, die niet tegen leugenaars kan! Wat zal hij het lastig hebben iedere ochtend voor de spiegel.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 16:28
▼ 7 antwoorden verborgen

Dat de mensen in de VS Obama een zwarte noemen, is tot daar aan toe, maar die flauwekul hoeven wij hier niet over te nemen. Obama is net zo zwart als dat hij wit is. De one drop rule die iemand tot zwart betitelt bij een neger in de stamboom, is nog geschifter dan de overerving van religie in het jodendom en nazi-Duitsland

Der Icebear | 12-05-20 | 14:06 | 1

Goed punt! Het eeuwige "nature or nurture" debat, we zijn er nog steeds niet uit met zijn allen.

kindapaas | 12-05-20 | 14:55

Heel goed, aanpakken die 'democraten'. Die trouwens volstrekt ondemocratisch zijn. Wat was het ook al weer?

“The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.”

The Usual Suspects

BearJilz | 12-05-20 | 14:06

Ik betwijfel of iemand die volledig integer en onkreukbaar is het tot president van de VS kan schoppen. Immers, om op die positie te komen heb je machtige vrienden nodig en van macht is nagenoeg bekend dat het corrumpeert.

MickeyGouda | 12-05-20 | 14:05 | 3

Eerlijke mensen komen nergens in de politiek, dat is helaas waar.

Moonwarrior | 12-05-20 | 14:48

Oh ja, zo kan je ook zeggen dat het eigenlijk best acceptabel is, die corrupte leugenaar in het Witte Huis.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 16:30

Eerlijke politici komen niet verder dan de gemeenteraad. Dat is de kweekvijver waar de echte haaien geselecteerd worden die door mogen van het partijkartel.

Ivoren Toren | 12-05-20 | 18:39

Het net sluit zich langzaam om Obama. Dat kan uiteindelijk een gevalletje worden: I am not a crook! Een 2e Nixon dus.

En wat heeft Biden nog meer dan dat Obama aura? Helemaal niets.

4 more years!

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:05 | 10
▼ 7 antwoorden verborgen

Obama is het ontbijt, het hoofdmenu is Hillary.

Mr_Natural | 12-05-20 | 14:04

De insteek van het apparaat wat Obama achter liet was dat Rusland de presidentsverkiezingen in de VS zodanig beïnvloed hebben dat Trump die gewonnen heeft.
Dat proces heeft zich jarenlang voortgesleept en is met de vrijspraak van Flynn ten einde gekomen.
Niet meer dan terecht dat gekeken wordt hoe het komt dat dat apparaat op een dood paard heeft gewed, en dat zo lang is blijven volhouden.

Voor heel wat figuren is Obama de heiland, en Trump de duivel in eigen persoon. Dat vertroubelt de beeldvorming nogal.

Peter_K | 12-05-20 | 14:04

Lekker belangrijk. Van de Heideroosjes. Ook een lekker nummertje.

Odin | 12-05-20 | 14:03

Obama heeft zich schuldig gemaakt aan hoogverraad. Hij was de spin in het web in die hele Russiahoax. Begrijpelijk dat hij peentjes zweet en nu de aanval kiest. Het gaat hem niet helpen. Het zal allemaal naar buiten komen.

Nehemia | 12-05-20 | 14:02 | 2
-weggejorist-
elevator | 12-05-20 | 14:15

Als jij het schrijft, weet je dat het onzin is.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 16:32

Trump is een botte hufter, Obama een nikszeggende hypocriet en de rest van de Amerikanen zijn TikTok. Maar ik heb hier toch liever een Trump. Netherlands first.

Dubbelepunthoofd | 12-05-20 | 14:01 | 1

Ik vraag me wel eens af of ik me niet schuldig maak aan hoogverraad, aangezien ik de directe orders van Trump opvolg en die van Rutte negeer.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:08
-weggejorist-
Frau Merkel | 12-05-20 | 14:01 | 2

Obama, de man die bij zijn verkiezing en herverkiezing heeft geroepen dat hij Quantanamo Bay dicht zou doen maar het nooit heeft gedaan. Maar op de laatste avond van zijn presidentschap een decreet heeft getekend om dat te doen. Het eerste wat Trump deed was dat in de vuilnisbak flikkeren en toen had democratisch links Amerika ineens wat te zeuren. Niet dat Obama ze 8 jaar voor de gek heeft gehouden maar wel dat Trump niet gaat uitvoeren wat obama een dag tevoren besloten heeft. En gelijk heeft Trump.

Captain Diehard | 12-05-20 | 14:00 | 7
▼ 4 antwoorden verborgen

Daar is oom Donald weer met een afleidingsmanoeuvre. Is het waar? Who cares! Het is al nieuws, Geenstijl doet vrolijk mee.

Nohara | 12-05-20 | 13:59 | 1

Gelukkig dan maar dat de andere partij wel netjes op de bal speelt.

pielemuisje | 12-05-20 | 14:08

Jammer dat er niets over de ca 60 getuigen verhoren wordt gezegd. Hieruit blijkt dat Clapper, Rice, Comey en vele anderen onder eden hebben verklaard dat zij absoluut geen bewijzen hebben dat de Trump campagne samenwerkte met de Russen. Vervolgens verschijnen die figuren op CNN, MSNBC, etc om het tegendeel te beweren. Dan hebben we het nog maar niet over Adam Schiff die voortdurend beweerde dat ie keiharde bewijzen had ingezien.

Jeroen65 | 12-05-20 | 13:58 | 1
-weggejorist-
elevator | 12-05-20 | 14:19

Barack Obama kan maar beter niet gaan joggen de komende weken.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:56 | 3

@2voor12 | 12-05-20 | 14:00: Grapjurk. Nog een geluk dat Jeffrey Epstein wel de eer aan zich zelf hield.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:24
-weggejorist-
Eddy67 | 12-05-20 | 13:55

Obama. De man die acht jaar lang de onheilsprofeet gaat uithangen met zeespiegelstijgingen van vele meters en vervolgens na zijn termijn 15 miljoen neertikt voor een mansion aan het strand. Zo rollen ze. Wel een mooi huis trouwens, google maar

Stevo365 | 12-05-20 | 13:50 | 8

Kennelijk van de dik 50 miljoen die hij voor zijn te publiceren memoires kreeg van het concern dat voor een paar miljard alle schoolboeken mocht drukken.

RRMerlin | 12-05-20 | 14:56

@Eagle0511 | 12-05-20 | 14:39:
Vergeet ook niet het parkeren van geld op de Bahamas en dergelijke, de enige zandbank ter wereld waar ze zich geen zorgen lijken te maken om zeespiegelstijgingen.

kindapaas | 12-05-20 | 15:00

@kindapaas | 12-05-20 | 15:00: en de tientallen miljarden die het midden Oosten investeert in dat soort paradijselijke eilanden die volgens Gore in 2008 al onderwater zouden staan

Stevo365 | 12-05-20 | 15:43
▼ 5 antwoorden verborgen

Dit is zooo ontzettend grappig. We zijn blijkbaar allemaal glad vergeten dat de FBI in de weken direct voor de verkiezingen opeens Hilary weer wilde onderzoeken, wegens haar emails. Dat onderzoek leverde niks op uiteindelijk, maar kostte haar wel het presidentschap, want de verdenking alleen al was genoeg. Diezelfde FBI wordt door Trump dus nu beschuldigd van een verzonnen onderzoek dat nooit plaatsvond, alles om af te leiden uiteraard van Corona en Russiagate.

Maar zijn hardcore fanbase zal er wel weer helemaal intuinen. Die deplorables. Die hier ook de panelen vol reaguren zeg maar.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 13:49 | 21

@TeeJee | 12-05-20 | 16:30: nee hoor, nog lang niet.
Zeker ook gezien de bagger die je zelf verspreidt.
Trump gaat down the drain, omdat hij niet luistert naar kundige mensen zoals Fauchi. Het platte land is nu aan de beurt, en dat is het heartland van Trumpers.

De Treinende Rechter | 12-05-20 | 18:10

@De Treinende Rechter | 12-05-20 | 18:10:
Trump doet dat heel sluw. Hij schaart zich middels opruiende tweets achter de "opstandelingen" die de zaak open willen gooien. Ondertussen laat hij de dems en de dokters het vuile werk doen. Zodat hij straks kan zeggen: Ik vond het altijd al flauwekul, die maatregelen ik stond steeds aan jullie kant. En zijn fanbase tuint daar in.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 18:27
▼ 18 antwoorden verborgen

Die Obama moet de verkiezingskar trekken voor Biden want die kan geen zin meer fatsoenlijk uitspreken.

sprietatoom | 12-05-20 | 13:47 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Heb vannacht op Netflix de docu over Michelle Obama proberen te kijken.
Lukte 7 minuten, toen was ik er wel klaar mee.
Het begon in een enorme zaal waar ze door Oprah werd geinterviewd met allemaal hysterische negerinnen in de zaal.
Die kwamen klaar bij alles wat ze zei...

HoerieHarry | 12-05-20 | 13:45 | 4

En jij na zeven minuten al. De gemiddelde man schijnt er elf minuten aan te besteden.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:10

Wat er veel interessanter (en relevanter) uit ziet, is de nieuwe documentairereeks Trial by media. De eigenpijperij van de echtgenoot van Barack Obama is w.m.b. bij voorbaat af. Niet echt een hunk ook, dus zelfs met het geluid uit niet boeiend.

Hooguit als voorbeeld van hagiografische propaganda. Maar dan kan ik net zo goed weer een abonnement nemen op de NPO.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 14:56
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens mij is dit dan de reactie van Trump op de mislukte pogingen van de democraten om hem te impeachen. Op zich wel goed getimed. Dit is het spel dat ze spelen. Obama is heilig, dus ik verwacht een hoop leugens en uitstel. Maar... als je Trump hierop veroordeeld meet je met 2 maten.

BrokenTipi | 12-05-20 | 13:43 | 28

@Guy Fawkes | 12-05-20 | 15:14: een proces verbaal is geen impeachment en het woord impeachment wordt in de V.S. in de spreektaal van de democraten als werkwoord gehanteerd.

BrokenTipi | 12-05-20 | 15:43

@BrokenTipi | 12-05-20 | 15:42:
Lees zijn laatste zin nog eens. Was ook sarcasme, maar als je het er dus niet bijzet dan krijg je dit.

Erikjan79 | 12-05-20 | 15:59

@Erikjan79 | 12-05-20 | 15:59: Ik vond jouw strategie wel goed uitkomen: alleen dat lezen wat ik wil lezen. Bevalt prima. Kun je elke discussie mee ontwrichten en met wat ik zelf hanteer weet ik hoe je in elkaar steekt, omdat je jezelf laten kennen. Ik zie geen flaws, alleen info.

BrokenTipi | 12-05-20 | 16:01
▼ 25 antwoorden verborgen

Trump doet niets anders dan wat de tegenpartij ook doet maar het is wel weer een fantastisch statement wat hij hier maakt.

BozePaarseMan | 12-05-20 | 13:43 | 2

Trump is Batman en The Joker in 1 persoon verenigd. Dat sommigen ueberhaupt durven te denken dat ze van hem kunnen winnen.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:50

Niet dat het voor de Trump fans wat uit maakt, die schreeuwen toch wel maar het zou gewoon een genot zijn als ze nou eindelijk eens iets hadden om die arrogante Obama onderuit te halen, alleen al het gezicht van trutje Jinek moet onbetaalbaar zijn als ze hoort dat die oorlogshitser onderuit gaat.

zwellevertje | 12-05-20 | 13:42 | 2

Met dank aan Obama hebben we hier al die apothekers.

sprietatoom | 12-05-20 | 13:49

Als John Durham klaar is met zijn onderzoek gaan we de eerste perp walks zien tot groot afgrijzen van de linkse kerk.

Nehemia | 12-05-20 | 13:41 | 1

inderdaad! WWG1WGA!

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 13:51

"Trumps eigen (!) Attorney General William Barr". Vanwaar dat uitroepteken? Iedere president stelt z'n eigen AG aan. Zie ook Eric 'wingman' Holder.

H. Caulfield | 12-05-20 | 13:41 | 4

Barr is alles behalve een onafhankelijke AG.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 13:50

Eric "Wingman" Holder, partner van Covington - de advocatenfirma die Flynn moest verdedigen, maar helaas een groot deel van de verkregen informatie onder zich hield.

Totdat Flynn een nieuwe advocate aantrok en zij via de rechter de dossiers over Flynn van Covington afdwong.

Eric Holder, de man van Fast en Furious, de bewapening van de Mexicaanse Maffia. En dat is een ander Obamagate dat er aan zit te komen, in Mexico dan.
themazatlanpost.com/2020/05/11/amlo-c...

Ja. Eric Holder. Die kan je pas vertrouwen.

Glasgow Argus | 12-05-20 | 14:01
▼ 1 antwoord verborgen

Schuld van Stormy Daniels. Hoeveel geld zou ze hebben gekregen van Obama? Of hij mocht tussen haar benen?

TRUMP | 12-05-20 | 13:40 | 2

Stormy Daniels loog alles bij elkaar over Trump

Nehemia | 12-05-20 | 13:44

@Nehemia | 12-05-20 | 13:44:
Enfin. Ik kan niet wachten wanneer Stormy haar rentree maakt in Granny categorie, milfvideos mag ze voorlopig niet meer maken.

TRUMP | 12-05-20 | 13:49

Weet je wat? Ze doen maar.

Nogood Boyo | 12-05-20 | 13:40

Flynn is onschuldig. Hij heeft alleen maar meegewerkt omdat ze anders zijn zoon kapot zouden maken.

Nehemia | 12-05-20 | 13:39

Je moet toch iets doen om de aandacht van je clusterfuck Corona beleid af te leiden...

42 | 12-05-20 | 13:38 | 7

@42 | 12-05-20 | 13:50: in tegenstelling tot de meeste Europese landen, wordt in Amerika volop getest.
Laat je niet in de luren leggen; de Yanks zitten nét achter Duitsland qua mortaliteit. Trump doet dit uitstekend, in tegenstelling tot Rubberen Rutte en hier in Frankrijk "Jupiter"...

De Droit | 12-05-20 | 14:30

@42 | 12-05-20 | 13:50: En dan? De VS zijn 52 staten. Maar iedereen gaat bij het vergelijken van het aantal doden ineens doen alsof de VS 1 land is.
Zo van: De VS heeft nu meer doden dan Italie. Ja, goeiendag. Zo lust ik er nog wel een paar. Check even het aantal doden per miljoen inwoners. Dan ziet het plaatje er wel anders uit.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat het in de VS goed gaat. HEt gaat er net zo slecht als in elk ander land. Alle landen die met corona te maken hebben , hebben te laat gereageerd. Allemaal dachten ze: wij ontspringen de dans wel. Tot de eerste patiënten zich meldden. En zelfs toen werd gedacht: Het zal zo'n vaart niet lopen.
In de VS gaat het echter nog wel ff stijgen denk ik. De toegang tot goede zorg is er slecht. De gemiddelde gezondheid van de mensen is er slecht. En er wordt veel, heel veel gereisd binnen de VS. Binnelnadse vluchten gingen ook gewoon nog door nadat de grenzen voor europeanen al dicht waren. Goede verspreiding was dus wel gewaarborgd...

Eagle0511 | 12-05-20 | 14:52
▼ 4 antwoorden verborgen

Drumpiet snapt hier niets van.

RickTheDick | 12-05-20 | 13:38 | 2

China zit er achter. We moeten ze om schadevergoeding vragen.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:40

haha FISA = Start mensen..... Dit zat er aan te komen.

Even de officieuze verklaring voor dit hele gebeuren: Ja ze hebben Trump bespioneerd op basis van valse informatie (Steel-Dossier). alle talking heads die voor Obummer werkten hebben achter gesloten deuren verklaard dat er niks bleek van Russian Collusion. dat is ook vorige week uit gekomen. maar op TV roepen ze Rusland! Poetin! leugens allemaal. FISA is gebruikt om de Trump campagne te bespioneren, vele malen erger dan Nixon's watergate idd. Er zijn rechters misleid om toestemming te geven. door mensen als Comey aan toe.
Er is bewijs/aanwijzingen dat Obama er zelf van wist.

Nu het stuk FlynL Obama haat hem, waarom? Flynn weet waar alle "lijken" liggen: Benghazi, "Fast & Furious" etc. Daarnaast Flynn heet gezegd dat hij de veiligheidsdiensten gaat herstructureren.....

Voor de rest duik eens in de alluhoedjes hoek, metname "Q/Qanon" het verbreed je beeld heel erg in deze....

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 13:37 | 7

@Aluhoedje | 12-05-20 | 14:03: haha, achja door die straling heeft de NSA toch alles al.... de laatste nagels aan de doodkist van de deepstate.

ikworstelengadouchen | 12-05-20 | 14:07

Ach Frau Merkel. Nog contact met Pim gehad de laatste tijd? Je vind hem op de intergalactische snelweg.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:13
▼ 4 antwoorden verborgen

Vergeet nooit dat op het moment dat Trump de verkiezing won.... de wereld van de democrats (obama,s/clinton's) in elkaar is gestort, terwijl ze de champoes al gekoeld klaar hadden staan voor een toast in de oval office..... vanaf dat moment is de heilige oorlog aan alles wat Trump is verklaard, en het doel heiligt de middelen.... bis zum verrecken.

grapjasz | 12-05-20 | 13:36 | 1
-weggejorist-
frank4444 | 12-05-20 | 13:39

Trump zit in de problemen, hij doet het slecht in de peilingen en zijn Corona-aanpak faalt op alle vlakken. En omdat Obama daar wat kritische opmerkingen over maakte, moet Barack het nu ontgelden. Maar van de tweets van Donald valt geen chocola te maken, want Alzheimer, dus ook dit loopt allemaal weer met een sisser af. Geen bewijs, geen zaak, helemaal niks dus.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:36 | 6

Als president mag hij zich niet al te specifiek uitlaten over lopende rechtszaken en onderzoeken. Maar daarvoor kunt u gewoon bij Jinek terecht, die zit al vanaf het begin boven op deze kwestie.

obominotie | 12-05-20 | 13:49

Kuifje, je moet toch écht eens van die pillen af, want je tegels worden steeds absurder.

Trump doet het uitstekend. Veel beter dan jouw heilige Rutte.

Als er iemand in deze situatie Amerikaanse President moest zijn, dan is het wel Trump.
Buitengewoon professioneel aan de slag om "zijn" Amerika door deze crisis te loodsen.

Dat de linkse wappies inclusief de fake news media er álles aan doen om dat anders te doen voorkomen is een belangrijk teken.

Klein saillant detail: het is in de Amerikaanse geschiedenis ongehoord dat een vorige POTUS de huidige bekritiseerd. George W. Bush heeft nooit één woord gezegd over Nobama.

Nobama zelf doet niet anders dan Trump bekritiseren. En dat terwijl hij in twéé ambtstermijnen geen ene zak heeft bereikt, behalve honderden drone-strikes. Dronebama...

De Droit | 12-05-20 | 14:39

Ja, nee, want Joe Biden gaat echt winnen.

BrokenTipi | 12-05-20 | 14:43
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoe vaak heeft een ex-president zich aktief bemoeid met het beleid van zijn opvolger?
De democraten zijn radeloos en blijven gefixeerd op het affakkelen van Trump ipv zich te concentreren op hun eigen positie en de komende verkiezingen.
In de verkoop is het altijd een zwaktebod als je je negatief uit over je concurrent. Ga uit van je eigen kracht.

BekiekUtMoar | 12-05-20 | 13:36 | 4

@De Droit | 12-05-20 | 14:41:
Kom maar met voorbeelden dan. Obama heeft zich gezien de verdachtmakingen van Trump voorbeeldig gedragen. Daarnaast doet Trump zelf vanalles wat not-done is in de US. Maar het land is zo gepolariseerd (is al begonnen onder Bush jr die met valse voorwendselen een oorlog tegen Irak begon)

De Treinende Rechter | 12-05-20 | 18:23

@De Treinende Rechter | 12-05-20 | 18:23: Waarom woont Obama nog in Washington? En nee, dat is niet voor de dochter die haar school moet afmaken. Waarom heeft hij een staf, die fungeert als een schaduwkabinet? Obama was in hoge staat van opwinding, vanwege de macht die het presidentschap met zich meebracht. Obama is als de slang in het paradijs.

In de VS regeert een partij met 2 gezichten, een Janus kop. Het maakt feitelijk niet uit wie je krijgt. De president geeft zijn persoonlijke groepen en grote donateurs wat privileges en dat is het dan.

Obama en Hillary hebben Libië en Syrië op scherp gezet.
De VS is praktisch haar hele bestaan ergens op de planeet oorlog aan het voeren. War = profit. De VS is exceptionel (buitengewoon).

Arachne | 12-05-20 | 23:49
▼ 1 antwoord verborgen

Ah, de commander-in-tweet flappert weer eens wat met zijn vleugels? Never a dull moment met die man. Dat dan weer wel

Enter Yeti | 12-05-20 | 13:35

Ok daar snap ik dus niks van.

Kan iemand in Jip-en-Janneke taal uitleggen wat hier aan de hand is?

Leyrann | 12-05-20 | 13:34 | 6

@Is dit nog nieuws? | 12-05-20 | 13:37:
Lol, een nieuwssite waar de grootste trefwoorden Ufo, Paranormaal en Comlot zijn. En dan is de NOS fakenews.

Erikjan79 | 12-05-20 | 13:39

Trump zou in januari 2017 geïnstalleerd worden als 45ste president van de Verenigde Staten. Maar voor dat hij geïnstalleerd werd heeft Obama aan het hoofd van de FBI gevraagd om een onderzoek in te stellen naar Trump t.a.v. wanordelijkheden en Russische invloeden waarvan we nu weten dat daar geen direct bewijs voor was, en dat ook op dat moment door het toenmalige team rondom Obama dat werd bevestigd (memo van RIce). Dus wat hij in feite doet is een democratisch gekozen president ondermijnen met zijn bevoegdheden terwijl hij de president is die weg gaat. Dat is een aanval op de rechtstaat, een vervolging omdat Trump een politiek rivaal is en Flynn is de kop van jut.

tragic1911 | 12-05-20 | 13:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Een regering die heimelijk zijn invloed misbruikt om zonder harde aanwijzingen een politieke tegenstander te laten vervolgen. Gelukkig gebeuren zulke dingen niet in Nederland.

pielemuisje | 12-05-20 | 13:33

Dat Trump de verkiezingen in een ver verleden heeft gewonnen is voor veel Democraten moeilijk te verkroppen geweest. Wat doe je dan? Een onderzoek gaan doen naar Russische inmenging en vervolgens van alles en nog wat onderzoeken. Het lijkt mij dat de Democraten eens onderzoek moeten doen naar de seksuele uitspattingen van Biden, naar corruptie van Biden en naar de -actueler - gezondheid van Biden.

El Rico Grande | 12-05-20 | 13:32 | 7

Dat Biden een creep is die vrouwen en meisjes betast is iets waar niemand onderzoek naar hoeft te doen, zijn video's genoeg van. Verder geven de Democraten er niets om dat hij vrouwen aangerand heeft, de MeToo beweging is helemaal stil en de meeste steunen Biden. Wagelijk volk is het.

Moonwarrior | 12-05-20 | 14:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Trump krijgt teveel kritiek op zijn beleid, en dit is zijn oplossing.
En alle media duiken erop.
Lutsers die media, ze laten maar weer eens zien dat elke decoy die clicks oplevert belangrijker is dan gedegen berichtgeving/onderzoek

mark1487 | 12-05-20 | 13:32 | 5

@Stinkend_zadel | 12-05-20 | 13:42: Nou en dat niet alleen, Trump heeft in zijn tijd geen enkele oorlog gestart. Hij is alleen hard voor landen die een ootje dreigen te nemen met Amerikaanse belangen. En dat vind ik, dat hij daar hard op mag in gaan, want zo erg is dat niet dat iemand zijn land op de 1e plek zat. Zo had Rutte ook kei hard moeten slaan op Rusland, Oekraine in de MH17 situatie. Want we zijn een klein landje, maar we hebben echt een aantal invloedrijke rijke partijen die op wereldniveau best wat in de melk te brokkelen hebben. Maar nee, hij roep onderste steen boven en deed vervolgens feitelijk helemaal niks.

tragic1911 | 12-05-20 | 13:51

@tragic1911 | 12-05-20 | 13:51: De enige reden dat Trump hard kan zijn voor landen die de Amerikaanse belangen (lees geld, macht en invloed) bedreigen, is de US marine en de 800 militaire bases Buiten de VS. Door het tekenen van een handelsverdrag met de US, tekent een land nog voor veel meer. Voor de meeste landen betekent dit dat je een militaire basis krijgt, militairen nimmer in dat landen voor iets gearresteerd en berecht kunnen worden, tenminste een CIA vestiging, biologische oorlogsvoeringslaboratorium (Oekraïne, Kazachstan).

De VS is inmiddels verworden tot een dram en dwang natie (president maakt niet uit), die haar ideologie (de liberal democracy) oplegt aan de hele wereld. Er is maar een waarheid en dat is de hunne. Big Mike Pompeo en de ontslagen John Bolton volgen dit beleid. Wie niet wil, krijgt een door hen uitgezochte nieuwe leider of een revolutie of wordt kapot gebombardeerd.

Arachne | 12-05-20 | 23:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Mag iemand van kleur wel iemand van een ander ras nadoen? Dacht het niet toch? Wel?

BozePaarseMan | 12-05-20 | 13:32 | 1

Jawel, anders zou het racismisch zijn.

mark1487 | 12-05-20 | 13:32

100 chaotische tweets van Trump over Obama, maar hij maakt nergens duidelijk wat het probleem is. Zit Hillary overigens al in de gevangenis?

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:31 | 3

Trump zit er ook nog niet in. Het cellenblok blijft voorlopig leeg.

BozePaarseMan | 12-05-20 | 13:33

Hillary had trouwens meer last van de FBI dan Trump voor de verkiezingen. Daar heeft Trump het dan nooit over, bijvoorbeeld.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 13:59

99,9 procent van de amerikanen heeft nog nooit van Nederland gehoord.Laat staan geïnteresseerd in de mening van amerika- correspondenten en kenners in de ‘media’.Gelukkig hebben we hier geen problemen.

van stampij | 12-05-20 | 13:31 | 1

Denkt u werkelijk dat van de 328,2 miljoen Amerikanen er 327,8 miljoen zijn die nog nooit van Nederland hebben gehoord?

Glasgow Argus | 12-05-20 | 13:34

Trump is een schandvlek op de VS.

Bebopalula | 12-05-20 | 13:30 | 6

U maakt een denkfout. U bent een pisvlek is de juiste boodschap.

BekiekUtMoar | 12-05-20 | 13:38

Trump is een verademing voor wereld.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:50

Drain the swamp en dat doet Trump. Eindbaas.

Nehemia | 12-05-20 | 14:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Twijfel hoe interessant dit nou echt allemaal is, als in: het is zo'n ontzettende teringzooi dat het amper te begrijpen is. Als je aan de normale Nederlander op straat vraagt of de Russen samenwerkten met Trump, dan zal je 'ja' als antwoord krijgen, terwijl dit toch echt niet zo was.

StiekemeBunzing | 12-05-20 | 13:28 | 3

Het is heel simpel, onder Obama is het Russian Collusion verhaal de wereld in gepompt en iedereen heeft aan dat spel meegewerkt terwijl ze wisten dat het een verzinsel was. Puur en alleen om de president te beschadigen, al die jaren lang. Dat is nogal wat.

Freert Gilders | 12-05-20 | 13:30

Ach ja, blinde adoratie voor een narcist als Liar in Chief. Dan krijg je dit soort "analyses".

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:01

""Als je aan de normale Nederlander op straat vraagt of de Russen samenwerkten met Trump, dan zal je 'ja' als antwoord krijgen""
ja, logisch toch, de gewone Nederlander volgt de MSM.

klimaat-chantage | 13-05-20 | 00:32

Ach ja..
*schouders ophalen doet*

Is dit nog nieuws? | 12-05-20 | 13:28

De auteur van dit stuk lijkt er met veel tegenzin een artikel over te hebben geschreven en het liefst Trump zo min mogelijk credits geeft. Beetje zoals al die Lamestream Media. Jammer want hier had echt een scherp en uitgebreid artikel over geschreven kunnen worden. Er is zoveel over te vertellen.

Freert Gilders | 12-05-20 | 13:27 | 1

O ja? Doe eens...

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:31

De strekking is hier juist dat men wist dat Flynn onschuldig was maar hem bewust hebben vervolgd om Trump in een kwaad daglicht te stellen. Dat Obama hier van wist maakt het niet alleen discutabel, maar tevens moreel verwerpelijk.

Dannydekr 2.0 | 12-05-20 | 13:27 | 2

en strafbaar in juridische zin.

Glasgow Argus | 12-05-20 | 13:30

exact, U schrijft in 2 zinnen waar de geplande "moord" op Trump over gaat, dit keer zonder kogels maar het zegt veel over het Amerikaanse moeras

grindbak | 12-05-20 | 13:34

De suggestie is natuurlijk dat Obama, de DNC, corrupte figuren uit de FBI- en CIA-top, invloedrijke media-figuren en wellicht wat Republikeinen de Russia-gate uit hun duim zogen om zo te proberen te voorkomen dat Trump president kon worden.

obominotie | 12-05-20 | 13:25 | 3

Waar echter meer dan voldoende aanwijzingen voor waren. Dat Flynn alleen maar over koetjes en kalfjes zou hebben gesproken met de Russische ambassadeur is dan ook nu niet zo geloofwaardig. Maar zoals gezegd, Trumps fanbase slikt alles van die idioot.

Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:03

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:03: ow ja? De zelfs de WaPo ziet dat anders

www.tampabay.com/news/politics/nation...

By Washington Post
Published Jan. 24, 2017
The FBI in late December reviewed intercepts of communications between the Russian ambassador to the United States and retired Lt. Gen. Michael T. Flynn — national security adviser to then-President-elect Donald Trump — but found no evidence of wrongdoing or illicit ties to the Russian government, U.S. officials said.

Dus de vraag is aan jouw, behoort de WaPo ook tot de fanbase van Trump?

Moonwarrior | 12-05-20 | 14:37

@Beste_Landgenoten | 12-05-20 | 14:03: Klopt. Flynn moest, op last van Jared "de schoonzoon" Kushner de Russen overhalen om in de VN een motie tegen Israël niet te steunen. Zoals bekend is Jared zeer goed bevriend met Bibi N, die regelmatig bij Jared en Ivanka "the first advisor daughter".

Sterker nog, FBI documenten (ook met zwarte stift geredigeerd) tonen aan dat er sprake is van beïnvloeding van de verkiezingen door Israël. Dat gaat natuurlijk nooit een verhaal worden.

Arachne | 12-05-20 | 23:29

De bewuste spionage onder de inkomende kandidaat presidenten, van hun teams en de opzettelijke verwijdering van Flynn als veiligheidsadviseur door de FBI en andere drieletterdiensten kunnen in de Amerikaanse scheiding van machten alleen door de hoogste executieve zijn ingegeven.
De FBI-top is voldoende juridisch onderlegd om te begrijpen waar de grens van hun bevoegdheden liggen, zeker daar waar het gaat om het ontregelen van het hoogste ambt van het land. En ze hebben daaraan meegewerkt, op de 7e verdieping van de Edgar Hoover Building.
Voor Comey, Sztrok, Page, Baker en Priestab dreigt langjarige ophokking of een mooi stuk touw. Wat zij hebben gedaan is niet minder dan hoogverraad.

Glasgow Argus | 12-05-20 | 13:23 | 6

@Freert Gilders | 12-05-20 | 13:31: benieuwd of ze hem ook nog ff financieel door de wasmasjien trekken, want hij heeft miljoenen verdient met wereldwijd anti trump spreekbeurtjes..

grapjasz | 12-05-20 | 13:40

Voor het touw hoop ik dat we nog kunnen genieten van mensen die onder Ede zich moeten verdedigen met veel uhhh's . Ik hoop wel dat dan de vragen het niveau Rick Nieman heel erg hoog gaat overstijgen.

luto333 | 12-05-20 | 15:27
▼ 3 antwoorden verborgen

De Obama's hebben zich verrijkt zoals je van een witte president zou kunnen verwachten, buiten de 1e president met donkere kleur heeft Obama dan ook helemaal niets op het wereldtoneel kunnen klaarspelen en voor zijn gekleurde medemens in thuisland is hij wel een hele grote teleurstelling geweest dat dit ook killery de das om heeft gedaan.

TijdelijkOptimist | 12-05-20 | 13:22

Ik volg dat hele Obamagate echt heel slecht. Iemand een beknopte versie?

overVecht | 12-05-20 | 13:22 | 3

Lalala geld

Subietzometeenstraks | 12-05-20 | 13:23

'Obama is bad, very bad. The most evil person in the USA'

Alstu.

Toetsenbordcomplex | 12-05-20 | 13:24

Als je "veel" FOX kijkt moet je af en toe ook eens CNN kijken, en natuurlijk ook omgekeerd, de "fake" media .............
Ondertussen is doe obama natuurlijk vet schuldig... tijd voor een kangaroo court (again).

grapjasz | 12-05-20 | 13:21 | 2

Waaraan schuldig precies? Waar gaat hij voor veroordeeld worden. (zie clipje van foxnews).

Erikjan79 | 12-05-20 | 13:25

Ben benieuwd of Biden nog een rol had in deze zaak. In dat geval, keihard aanklagen die Biden.

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:19 | 5

@Freert Gilders | 12-05-20 | 13:31: Jij was er bij?

Rest In Privacy | 12-05-20 | 13:33

@grapjasz | 12-05-20 | 13:22: Biden wordt gewoon president. Wellicht maar één termijn maar hopelijk is alles dan weer als gewoon. Met Trump zinkt de USA naar de bodem en moet Europa het touw lossnijden. Wellicht ook beter.

MaarFeitelijk | 12-05-20 | 14:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Spygate wordt het ook wel genoemd. Ook toen bleek dat Russiagate (samenwerking Trum + russen om de verkiezingen te stelen) volledig op lucht gebaseerd was, werd er tegen rechters gelogen om zo Trump en consorten te mogen afluisteren. Ook is de media 3 jaar lang ingezet om Trump te beschuldigen van samenwerken met de Russen, terwijl er geen bewijs as. Veel beschuldigers (Rice, Brennan, Clapper, Comey) riepen op T.V. dat Trump schuldig was, maar hebben onder ede verklaard geen bewijzen te hebben gezien. #obamagate

Eagle_Eye | 12-05-20 | 13:18 | 2

Dank voor de verduidelijking. Kon van het artikel geen chocola maken.

DrumPiet | 12-05-20 | 13:20

Trump is ook schuldig en was hij geen president geworden dan zat hij nu op Rikers. Maar dat komt nog. Met zijn miese dochter, zoons en schoonzoon.

MaarFeitelijk | 12-05-20 | 14:27

Kan niet, Obama is Heilig.
Tot zover de mededelingen in de MSM.

2voor12 | 12-05-20 | 13:17 | 2

Vond het al zuur klinken toen ik afgelopen weekend de kop ‘Obama haalt hard uit naar Trump: Coronacrisis super slecht behandeld blabla slechte president’ op een beeldscherm van een veerboten rederij. Wordt weer bevestigd dat er wat anders speelde.

Cunts-en-kitsch | 12-05-20 | 13:22

Shit floats, dus als de Gheilige Barry. van iets wist dan ziet het er niet goed uit voor hem.

Lt-Kol Kilgore | 12-05-20 | 13:23

#obamagate
Wie daar intrapt of ook maar serieus op ingaat zou eigenlijk professionele hulp moeten zoeken. Net als degene die het in de wereld heeft geslingerd.

DrumPiet | 12-05-20 | 13:17 | 4

Er zouden nog best eens de komende tijd een paar Clintonnetjes gedaan kunnen worden. Lui die zichzelf plotsklaps met 3 kogels in de nek uitzetten. We houden de zeldzame sterfgevallen vanaf nu weer ietsje beter in de gaten.

elfenstein | 12-05-20 | 13:27

Eerst gaf Trump de schuld aan China, toen aan de WHO en toen aan Obama voor de huidige corona crisis "the shelves were empty". Als een journalist vervolgens aan hem vraagt: maar u bent toch al 3 jaar president? dan begint Trump te schelden, echt lachwekkend

Diederik_Ezel | 12-05-20 | 13:27

Noui, het gaat met miljoenen. Schijnbaar hier in het land ook ook al heeft niemand hier stemrecht en zouden wij gebaat zin met een president met een normaal verstand en kennis van zaken. Die man wordt zo zwaar gepiepeld door Kim, Xi en Putin. En hij voelt zich een king.

MaarFeitelijk | 12-05-20 | 14:25
▼ 1 antwoord verborgen

Het wachten blijft op een kraakhelder uitlegstuk in het Nedelands.

De Geus | 12-05-20 | 13:17 | 4

@Eagle_Eye | 12-05-20 | 13:21: Zou me niet teveel richten op dat stuk van die man, die man zit duidelijk nog in de ontkenningsfase. Alle papieren liggen op straat, emails, namen en rugnummers. Die bescheiden houding van die man is eerder ergerlijk.

Freert Gilders | 12-05-20 | 13:29

@Freert Gilders | 12-05-20 | 13:29: Klopt helemaal, maar hij legt het verhaal redelijk helder en in zeer korte tijd uit.

Eagle_Eye | 12-05-20 | 13:37
▼ 1 antwoord verborgen

Oh-oh-oh-oh-ohBama!

Toetsenbordcomplex | 12-05-20 | 13:16

Nou en?
De politiek is overal een corrupte poppenkast.

HoerieHarry | 12-05-20 | 13:16 | 1

Ik herinner je eraan de volgende keer dat Trump weer één van zijn discutabele tweets de wereld inslingert ;-)

Gladiator Fap | 12-05-20 | 13:30

... En Putin als lachende derde

Kleinejongen | 12-05-20 | 13:16 | 2

Dat is de enige echte dictator. Een waardig opvolger voor al die schitterende voorbeelden van "leiderschap" uit de jaren 70 en 80 die ons ondertussen ontvallen zijn.

Lt-Kol Kilgore | 12-05-20 | 13:25

Inderdaad. The USA uitgeschakeld door een land met het GDP van een land als Spanje. Dat krijg je met air heads als president.
En nu zou pres Bonkers het allemaal weten dat het helemaal anders is.

MaarFeitelijk | 12-05-20 | 14:23

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland