80-jarige vrouw overleden na "mogelijk opzettelijke" aanrijding Doesburg, dader gevlucht
Vreemd verhaal wel.
Bij een zware aanrijding op de N317 langs Doesburg raakten gistermiddag vier mensen uit Velp gewond. Een 49-jarige man en een 51-jarige vrouw raakten lichtgewond, een 81-jarige man raakte zwaargewond. Een 80-jarige vrouw werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, maar Politie Gelderland liet vanochtend weten dat zij aan haar verwondingen is overleden. "De auto werd - volgens de politie mogelijk opzettelijk - van achteren aangereden, schoot van de weg, sloeg over de kop en belandde in de berm." Er wordt rekening gehouden met opzet "op basis van getuigenverklaringen en de verklaringen van de andere inzittenden van de auto van het slachtoffer." De bestuurder van een inmiddels aan de voorkant beschadigde "donkere stationwagen" ging er na de aanrijding vandoor en is nog altijd spoorloos. De zwaargewonde 81-jarige man is buiten levensgevaar. De samenstelling van de slachtoffers doet vermoeden dat het een gezin/familie op leeftijd betrof of zo. Wat een tragiek.
Reaguursels
InloggenLage suikerspiegel.
Heel erg foei.
As je toch willens en wetens een auto van de weg ramt, je vervolgens uit de voeten maakt, iedereen aan zijn lot overlaat, de volgende dag hoort dat er drie zwaar gewond zijn en één zelfs overleden is en je gaat je dan nog niet vrijwillig melden, mag je van mij dit jaar nog sterven aan een zeer pijnlijke aandoening.
Kzie de enorme jorist lijst die dit topic voortbrengt dus kzeg maar niks dan.....
Inderdaad beter.
Lees net dat de politie een wagen heeft veiliggesteld heeft en mogelijk zicht op daders. Dus er is vooruitgang!
Ook al zo’n cryptische update van de politie; “zicht op de dader”.
In ieder geval denken ze de auto te hebben. Degene die reed is denk ik gezien de formulering niet duidelijk.
Ik denk dat de inzittenden ieder voor zich het verweer gaan voeren dat ze niet reden. Zie de Arnhemse scootermoord.
Zicht op de dader maar nog niet opgepakt? Of proberen ze de dader te laten bewegen. Bewijsvoering nog niet rond voor oppakken? Vragen, veel vragen.
Hopelijk dat de dader eenmaal gepakt wel een goede advocaat krijgt toegewezen, zodat er netjes gecontroleerd kan worden of er geen minuscule vormfouten zijn gemaakt dan wel grove nalatigheid door de politie of media. Zo’n dader verdient gewoon deze kritische houding van een advocaat, want dat is waar de rechtsstaat voor dient. Toch?
één maal doodslag, drie maal poging tot moord. Dag meneertje.
Nee hoor, natuurlijk niet, is volgens zo'n d66 rechter niet eens roekeloos rijden.
Hooguit doorrijden na een aanrijding, dus 2 dagen voorwaardelijke ontzegging gok ik.
Das vreemd, dus hij probeerde er drie te vermoorden en nét die drie hebben het overleefd. En degene die hij wilde laten leven, die sterft juist.
1x suikerspiegel
Als je ex-vriendinnetje executeren in het fietsenhok geen moord is, dan dit al helemaal niet he...
@KarelMarks | 28-12-19 | 19:10:
Ja ho ho!! Vergeet het goedgesproken niet!!
@D.Bader | 28-12-19 | 20:50: foeigesprek omhoog gooien doet en goedgesproken eruit
Is het vaasje nog wel heel?
Autorijden is gewoon niet meer leuk. Te gevaarlijk vanwege ontspoorde verkeershufters. Met dodelijke afloop is te erg...
ook niet de eerste, in Assen was er ook al iets gebeurd.
Maar, ik mag geen link plaatsen dus google zelf maar @geenstijl.
Een paar weken geleden ook gebeurd in Arnhem. Daar werd een fietser aangereden door een automobilist. Later overleden in het ziekenhuis. Dader reed door.
Doesburg ligt tien kilometer verderop. Ook een donkere suv? Is dat toeval soms?
Het is een bepaald menstype dat zich graag in een donkere SUV verplaatst. Een Badi Hadr type zeg maar, die moet je niet in de weg lopen/rijden.
3 camera's op iedere vierkante meter weg en er is nergens een beschadigde wagen op te zien?
Kan het nou nooit even normaal?
Moet je Rutte vragen.
Vannacht ca. 03:30 u gewoon wakker geworden, en niet van dit soort nieuws. Tot je je computer aanzet.
www.youtube.com/watch?v=FjMtxF6B630
Nou denk zelf dat het zo'n te hard rijdende bumperklevende is die het verkeerd had ingeschat en dacht dat als hij met flitsende lichten en zo hard aankwam ze wel op zij zouden gaan. In dit geval dus schijnbaar niet. Met dit tot gevolg.Of stomdronken .
Sterkte met het herstel en het verwerken van het verlies. Hopelijk pakken ze dat gevaar op de weg snel.
Ik stoor me hier nog het meest aan al die nitwits die meteen 'boomer' brullen. Lekker populistisch met een modewoord smijten zonder de betekenis te kennen.
49 en 51 jaar: Generation-X.
80 en 81 jaar: zijn van de generatie van vòòr de babyboomers.
Doe je huiswerk voor je stom begint te lullen.
Als er maar een tegel gebakken wordt........ Kuif grossiert in niets zeggende tegels, hoopt waarschijnlijk op een top notering in het lijstje van reaguurder van het jaar.
Wat is eigenlijk generation x?
@WayneGretzky*99* | 28-12-19 | 14:59:
Voor het overgrote deel het neukproduct van Boomers.
@Fatwabuster | 28-12-19 | 14:53:
ik heb het niet over Kuif, anderen schreven dit. Ik heb niet ieders reacties gelezen overigens.
ok boomer
@HouseMaster | 28-12-19 | 15:34:
Ik ben veel te jong om een boomer te zijn, nitwit. Fijn dat je mijn schrijfsel onderschrijft met je onwetendheid ;-)
@De waard zijn gast | 28-12-19 | 15:16: ahaa thanks voor de uitleg. Inderdaad, de laatste generatie met kwaliteit.
@Nelis SplitBloes | 28-12-19 | 17:02: waarom?
@WayneGretzky*99* | 28-12-19 | 16:45:
True! De laatste redding voor de mensheid. In theorie dan.
Ach, we weten niet precies hoe het zit en in ieder geval een respectabele leeftijd die 80 jaar, moeten we maar zien te halen.
Makkelijk praten, sommige mensen hebben een goede relatie met hun ouders en wanneer 1 plots overlijdt en de ander zwaargewond in het ziekenhuis ligt is dat niet alleen maar 'shit happens, she was old' De zoon/dochter moet de rest van zijn leven met dit op het netvlies zitten en de 80 jarige man zal nooit meer de oude zijn en moet de rest van zijn leven plots zonder zijn vrouw. Hij zal zijn levenslust waarschijnlijk hebben verloren dankzij één mongool in een stationwagon.
@Blauwe Wafel | 28-12-19 | 15:39: is allemaal gissen Blauwe Wafel en klinkt wel wat pathetisch
80 is het nieuwe 60. Wat is nou 80 vandaag de dag?
@Troumoetblijcken | 28-12-19 | 15:46:
Sinds wanneer is verdriet om je overleden geliefde pathetisch? Het gaat hier niet over Frenskes kasteelromannetje maar over real life mishap of murder, dat weten we nog niet.
Een ondermens met kort lontje heeft weer eens een slachtoffer in het verkeer gemaakt. De rechter zal zijn rijbewijs wel een maandje innemen. Daarna op naar het volgende prooi!
Waarom mog de moeite doen om überhaupt nog iemand op te pakken, de rechters spreken toch iedereen vrij.
Zeker als je als beklaagde roept dat je PvdA, D666 of Groene Khmer stemt.
Ouwe knar
Niets over kanker gelezen, wel dat ze niet kunnen rijden.
@skoftig | 28-12-19 | 14:36:
Wat een skoftige opmerking. Blijf jij met een middenklasser op de weg als je van achteren wordt geramd door een bestelbus? Ben benieuwd, probeer het eens zou ik zeggen.
Zou u aub geen 'kanker' willen gebruiken in uw formulering? Het haalt het hele verhaal voor mij onderuit.
@De waard zijn gast | 28-12-19 | 14:39:
Skoftig lult maar wat, heeft geen rijbewijs en/of auto.
Does lief.
Does burg, niet does lief :(
Die auto zullen ze wel snel vinden....... maar wie heeft er gereden? Eigenaar weet van niks natuurlijk..... dus bewijs dat maar eens even.
Die gaat aangifte doen van diefstal zodra de pillen een beetje zijn uitgewerkt.
Als ze de, wellicht gestolen, auto vinden, en hij niet in de fik is gestoken, zullen er altijd sporen van DNA te vinden zijn.
@Kijkeensaan | 28-12-19 | 14:25: Als er meerdere personen in die auto hebben gereden dan heb je niet veel aan tig DNA sporen......
@Kijkeensaan | 28-12-19 | 14:25: als bijvoorbeeld twee jongeren allebei toegeven niet te hebben gereden, kan er niemand worden bestraft.
Dat is best veel, dus toch de J Klaver klimaataward voor deze daders
Opzij, Boomer.
Boomer... zou het een gevolg zijn van het denigreren van ouderen door de jeugd?
Een man van 49 is geen boomer. Check your facts voordat je stom begint te lullen.
@keestelpro | 28-12-19 | 14:14: de jeugd is te dom om te schijten. Die weten niet eens wat dat betekend.
@Zoltan | 28-12-19 | 14:11 | Dom gelul
Dacia bestuurders kunnen niet rijden, rijden langzaam, voegen in zonder kijken, voegen op de snelweg in het 65 kmh, etc.
Zeer irritant, maar om ze nou van de weg te beuken... Maar de aanleiding zit wel in die hoek.
De dader is onderdelen verloren, makkelijk model en kleur te achterhalen, daarna een simpele RDW search, even matchen met types met strafblad, presto.
Daarom is het maar goed dat we straks maar 100 mogen. Dan is het snelheidsverschil wat kleiner.
ik heb hier in huis een jongetje van 11 dat ook altijd direct denkt te weten hoe het zit.
@Mesmer | 28-12-19 | 14:10:
Heet ie Jesse?
Als dat de criteria zijn kan ik de helft van alle auto’s van de weg beuken.
Domme opmerkingen graag voor je houden. De dader is na aanrijding vandoor gegaan, ja!
@TRUMP | 28-12-19 | 14:08:
Neem je iegen advies eens ter harte. Man man,er moet echt een sarcasme of humor knop komen voor een aantal reaguurders.
Covfefe nog aan toe zeg.
Mijn oma is zo vaak bestraald, die geeft wel licht.
@skoftig | 28-12-19 | 14:22:
Vergeet je niet na de feestdagen de ballen en slingers uit je oma te halen en haar weer terug te brengen naar het bejaardentehuis?
Ik zal eens om mij heen kijken, you never know
Hé ja. Dat is ook een idee: om je heen kijken..
Tot nu toe zie ik een vies vuil ruftend varken, je wordt bedankt!
@skoftig | 28-12-19 | 14:37: Je kan ook gewoon een keer op jezelf gaan wonen in plaats van op je ouders zak te teren.
@Eierbal-is-fijn | 28-12-19 | 13:55:
Mensen van 49 en 51 jaar zijn geen boomers, dat is Generation-X.
@Eierbal-is-fijn | 28-12-19 | 13:55: "Fuckin' boomers" -> Dom geklets
@De waard zijn gast | 28-12-19 | 14:44: Is het nou dat is, dat zijn of die behoren tot generatie-X?
@Nelis SplitBloes | 28-12-19 | 17:06:
'die behoren tot' is het juiste antwoord, thanks voor de correctieve reactie.
Telefoon of 'medicijnen'.
Of riffijns kort lontje, al zijn die in die regio nog relatief zeldzaam.
@Frau Merkel | 28-12-19 | 13:59: 30% dacht ik. Valt dus mee/tegen
Ik heb het net even op Joop gevraagd, en die vinden het erg als de auto van de slachtoffers elektrisch was.
Zal wel doorgesnoven zijn geweest.
Verkeersruzie. Hoewel je die meestal later op de avond hebt.
Een auto van achteren duwen zodat de bestuurder gegarandeerd de macht over het stuur verliest, doe je niet zomaar. Zie Dodi en lady Di.
Ik zou de 3 gewonden eens stevig ondervragen.
Gelijk heb je. Die andere bestuurder is waarschijnlijk het echte slachtoffer.
Ja, met waterboarden. Leg maar eens uit waarom u over de kop sloeg, dat klinkt heel verdacht.
Wanneer opzet zou het bekenden moeten zijn? Het doel zou dan wel heel luguber zijn?
Waarom? Een petje dat doorgesnoven en afgesneden wordt oid, is hier prima toe in staat.
@Pluisbaard | 28-12-19 | 13:50:
Zou ook nog kunnen ja.
@Pluisbaard | 28-12-19 | 13:50: of een pluisbaardje.
@Pimp my Voortuin | 28-12-19 | 14:10: Of een pimpert.
Drill muziek is de oorzaak of anders videospelletjes.
Die spelletjes worden ook steeds realistischer.
youtu.be/M9Bp3N9TdLc?t=118
Dit is ons land. Verworden tot een anarchistisch land. Alles kan, alles mag. Lage straffen, begrip voor de daders, rechtertjes die al decennia het rechtelijke pad kwijt zijn en pseudo psychologen en psychiaters die het allemaal heel goed weten op welke manier de daders met softe aanpak weer in het gareel kunnen worden. Want een harde aanpak werkt niet en de dader heeft immers ook rechten. Nog meer dan de slachtoffers die het kunnen navertellen. De overledenen hebben geen rechten meer evenals hun nabestaanden. Dit is ons LAND.
Je loopt wel erg te janken. Het rijgedrag in NL valt over het algemeen best mee,er zijn landen waar het er veel gekker aan toe gaat en waar binensteden een kakofonie aan knallende uitlaten verschillende claxon's en vrolijke taximeneer opmerkingen zijn.
Gaaf he?!
En altijd weer van die miko,s die alles goed lopen te praten..!
@miko | 28-12-19 | 13:48: Wat interesseert het mij wat men in andere landen doet en kan. Wij wonen en werken in Nederland en hier gelden regels. Indien men die niet wil volgen dan (flikker je toch op).
Even cynisch, maar denk dat de bestuurder die doorreed, zich geen zorgen hoeft te maken, hooguit een taakstrafje, Die Pool die grootouders en kleinkind dood had gereden, kreeg 120 uren taakstraf.
Precies !!! grrrrrrrrrr
Nou zeg dat wel. Weet je trouwens wie ook veel met taakstraffen werkten?
@Eierbal-is-fijn | 28-12-19 | 13:41: Zou het niet weten, zeg het maar.
Pim Doesburg is nog maar 76, dus die is het gelukkig niet.
Net als met vuurwerk lijken mensen niet meer verantwoord om te kunnen gaan met voertuigen. Ik denk dat we snel een totaalverbod moeten invoeren, aangezien een paar idioten vandaag de dag schijnbaar de maatstaf zijn voor de rest van de bevolking. Kom er maar in Grapjeshuis.
Eensch. Ik hoorde laatst ook dat er iemand van een fiets was gevallen. Weer iemand anders had zich verslikt bij het ontbijt. Verbieden, allemaal!
Grapjeshuis, die houden we erin
Dat komt omdat er geen gevolgen meer zijn voor daden.
Alles moet immers maar kunnen en mogen..
Ja, maar die zat te appen.
De inzittenden hebben gezegd dat er mogelijk sprake zou zijn van opzet. Dus wellicht een bekende van de familie?
Ik lees net dat die 80-jarige vrouw er in haar eentje met de opbrengst van de pinautomaat vandoor probeerde te gaan.
Korte lontjes op de weg vandaag de dag. Steek je een middelvinger op naar iemand die je afsnijdt, dan komt je dat vaak op een flinke brake check te staan. Of niet op tijd naar de rechter baan gaan. De A13 zit tegenwoordig tjokvol drugsrunnertjes die blijkbaar niet van hun eigen waar af kunnen blijven, en die kan je dus maar beter met rust laten. Maar het overkwam mij ook al eens met een verder netjes uitziende dame in een Audi. En laatst nog op de A12 in het weekend: 2 auto's die elkaar afsneden totdat ze beide zowat stil stonden op de weg. Ik heb inmiddels dashcams in alle auto's gemonteerd want als ik aangereden wordt wil ik in elk geval kunnen aantonen dat het niet aan mij lag.
Of, gezien de leeftijden en het automerk, Dacia, een te truttige rijstijl in de ogen van de moordenaar. Of een verschil van inzicht qua voorrang. Kan alles zijn tegenwoordig.
@Muxje | 28-12-19 | 13:35: inderdaad. Iemand in Limburg sneedt mijn vrouw die reed grof af. Ze had het lef om te toeteren of zo. Meteen vol op de rem de idioot. Net op tijd. Hij stapte woedend uit om verhaal te halen. Alleen was hij te laat. Ik stond al voor de bumper op hem te wachten. Daar had ie niet op gerekend. Dat was genoeg. Wat een mafketel. Gewoon gezin in de auto. Wat bezielt je?
@Muxje | 28-12-19 | 13:35: Audi rijders hebben sowieso een kort lontje. Een waarschuwend knippertje met de lampen kunnen ze al niet handelen.
Iets teveel GHB wellicht, desalniettemin triest weer.
Ok, Nederlanders rijden steeds onvoorzichtiger. Iedereen opnieuw op rijles.
Iets met ‘opzettelijk’ in de koptekst..
Gelukkig geen wip-les.
Als straks onze auto's allemaal begrenst zijn tot 45 km/h heb je dit soort fratsen niet meer.
Relationele ruzies worden nog eens groot.
Daders willen ook bij M.
Yep, 'zieligheid' vaart daar troef. Dat'ie daarna doorgereden is, had ook met de dramatische verhouding met z'n vader te maken.
In China, of ook in London city, was de bewuste vlerk door minstens 4 camera's vastgelegd en getracked & getraced.
Moet je dat dan willen willen?
Ja
@Mazzelstof | 28-12-19 | 13:23:
Kijk, wordt gewaardeerd, een klip en klaar antwoord,was exact mijn insteek.
Nee, liever een chip verborgen in elke auto die elke harde klap registreert en doorstuurt naar de politie en verzekeringsmaatschappij. Scheelt ook een hoop vals gedeclareerde deukjes.
In China was de bewuste vlerk al vooraf opgepakt
customerfirst.nl/nieuws/2019/11/algor...
Nee
Ja, zolang er REGELS zijn die bepalen dat die beelden alleen voor het opsporen van ernstige misdrijven gebruikt worden en nergens anders voor, en zolang er CONTROLE op naleving van die regels is. In beide zijn wij bijzonder slecht in dit landje. We moeten de overheid maar vertrouwen, en "je hebt toch niets te verbergen?"
Doorrijden na een aanrijding is de nieuwe standaard lijkt het wel...
@Nipplechip | 28-12-19 | 13:27: afscheid genomen van je laatste hersencel gisteren? Ja, geklikt. Ontwikkel jezelf de rest van de vakantie ajb.
Ik zou niet weten waarom, bovendien is die ene vrouw van 80 al overleden.
Nee veel te extreem, geruchten gaan dat Grapjeshuis al bezig is met een totaalverbod op auto's.
@skoftig | 28-12-19 | 13:22: Al dat zinvolle geweld mag ook wel eens benoemd worden.
Is er wel echt bewijs van die aanrijding van achteren? Misschien reed een van die twee vrouwen wel of zo.
Ja, of sterker nog, misschien reed die voorste auto wel gewoon achteruit, en was het dus een vooraanrijding. Zat er nou een vrouw achter het stuur? (duikt weg voor het gendergevoelige reaguurdersegment)
Drugs. Ook in Gelderland.
Sterkte voor de nabestaanden van de familie 'of zo'.
"Opzettelijk" een auto van achteren aanrijden?
Raar verhaal.
Zwitsals hebben geen mening.
Misschien vond de dader dat de oudere bestuurder te langzaam reed. Zou zo maar kunnen.
Als je weleens auto rijdt dan ben je misschien bekend met van die lui die menen dat ze anderen aan de kant kunnen drukken als ze bovenop je achterbumper gaan zitten te drammen. Sommigen denken dat ze dwars door je heen kunnen rijden, van de weg toeteren of dat ze je op kunnen blazen door met groot licht te flikkeren. Misschien heeft zo'n randdebiel dezelfde uiterst kalmerende uitwerking gehad op deze slachtoffers als dat het ook altijd op mij heeft.
Och, die werkelijkheid is zo raar. Maar dat heeft niets te maken met de werkelijkheid, hoor. Kom nou eens met oplossingen.
Paar jonge gastjes in een auto, slok teveel op, beetje stoer doen en ongeluk daar.
@Mazzelstof | 28-12-19 | 13:28:
Yepp lijkt gevalletje bumperkleven,dat mis ging!!
@Nipplechip | 28-12-19 | 13:32: Mijn ervaring is dat het niet echt vaak jonge gastjes zijn maar middelbare leeftijd gastjes, meestal mannen, die het meest agressief zijn achter het stuur. Er lijkt niet echt een soort of type auto aan vast te plakken in mijn observatie. (Er zijn ook genoeg vrouwen die je ook nog geen rijbewijs voor een hometrainer zou moeten geven.)
Hé Berbaar, ben je weer boven water?
Ongezien de typhus zou ik zeggen. con Amore.
@ristretto | 28-12-19 | 14:12: dit is een nepper. Geinig een nepper van een nepper.
Heb het afgelopen jaar heel wat gekke dingen meegemaakt in het verkeer en die gasten stonden allemaal stijf van de drugs (cocaïne, GHB, speed etc.) dat zag je gewoon aan hun hele gedrag = een extreem kort lontje en totaal door het lint gaan. Ben er alle keren goed van afgekomen maar man, man wat een achterlijk zwaar verslaafd volk rijdt er tegenwoordig op de (snel)wegen. Ik heb altijd een zakmes bij me en ik denk dat ik in 2020 maar eens alle vier de banden lek ga steken van zo'n idioot.
Een van de redenen waarom legalisering een drama zou zijn.
Ik heb vorig jaar nog iemand op de pillen zien rijden, naar rechts geduwd en de politie gebeld, meneer is vervolgens snel afgeslagen... niet normaal gevaarlijk
@omanders | 28-12-19 | 13:21:
Onzin. Druggies gonna drug. Beter legaliseren/reguleren, dan kun je ook beter in kaart brengen waar de probleemgebruikers zich bevinden.
Zag er onlangs nog een bij Blik op de weg, zo stoned als een garnaal.
Oom agent vond dat mijnheer vrolijk was.
Rijdt u maar door.
@joppo0 | 28-12-19 | 13:44: niet om het een of ander, maar Blik op de weg wordt toch al zo'n 10 jaar niet meer uitgezonden. Zwitsal.
Hee motorrijder, ik heb geleerd om op de motor letter *alles* te laten gaan. Van agressievelingen wegrijden (je bent altijd sneller), anticiperen op de mensen die je niet zien of je geen voorrang wensen te geven, noem de bekende dingen maar op. Voordeel: geen stress, je vergeet die voorvalletjes veel sneller en je komt iedere dag veilig weer thuis. Probeer maar eens.
@threeheadedmonkey | 28-12-19 | 13:36: En wie moet dat in kaart brengen...... de overheid? *proest*
Er is heel geen drugs nodig voor dit gedrag, uitsluitend ogen die iets te dicht bij elkaar staan, doorlopende wenkbrauwen of valse grootheidswaanzin.
@John McClane | 28-12-19 | 13:58: hier je collega-motorrijder, heb precies ook jouw instelling, plus dat als het even kan ik auto’s voorbij wil ofwel flink afstand zal houden op provinciale wegen als voorbijgaan niet mogelijk is. Te zot soms wat mensen voor je in auto’s doen en niet opletten.... en ja, bijna altijd telefoon-gerelateerd... ik zie het wel, de popo nooit...
@John McClane | 28-12-19 | 13:58: tenzij zo’n mongool je van je fiets ketst. Doet des te meer zeer.
@WayneGretzky*99* | 28-12-19 | 16:54: aanvullend: R1 collega.
Konden ze niet wachten tot die mensen gingen pinnen?
Ik zat erop te wachten tot er iemand over buitenlanders ging beginnen.
En ja hoor daar is ie.
De auto die is doorgereden heeft sporen achtergelaten, die worden nu onderzocht.
Uit het omroepgelderland bericht: "De doorrijder heeft bij de aanrijding sporen van de auto achtergelaten. Deze worden nog onderzocht."
Hier ga ik nou de hele middag over nadenken.
Als je dus in een zelfde soort auto rondrijd en je hebt een kapotte koplamp en dezelfde soort Pirelli's, dan word je dus opgesloten?
Ja. Er zijn inmiddels 12.524 mensen in deze zaak opgesloten. De media houden het stil.
Nee. Stop maar met nadenken.
@Varende_Reaguurder | 28-12-19 | 13:13: Ja, dat dus.
@overVecht | 28-12-19 | 13:15: het nadenken moet nog volwassen worden.
80 jaar en opzettelijk. P. Paay?
Brigittte Maaskant?
Of zo??
Ach joh. Hij heeft ook weekend.
Theorie redactie chat:
‘Spartacus... jij hebt weekenddienst. Bak een topic hierover. Gr Pritt’
‘Ja baas. Tong uit de mond en tikken als een malle. Te goedkeuring gooit hij online ipv op de redactie en neemt nog een aspirientje tegen zijn kater.
In het volgende artikel verwacht ik 'best wel'
@skoftig | 28-12-19 | 13:17: Altijd herres op de weg.
Las het, raar verhaal. Hopelijk pakken ze de dader snel. Leuk plaatsje overigens, dat Doesburg.
Ze kunnen het beter omdopen tot Doesnormaalburg.
@keestelpro | 28-12-19 | 13:08:
Doeslief.
@Mr_Natural | 28-12-19 | 13:08: Doesdrecht.
Doesniet
Ja, wat is het nou? Doet 'ie het of doet 'ie het niet?
Als je achterop klapt heb je gewoon teveel speed gebruikt.
badum-tssssss
Vrijwel 100% kans dat de bestuurder van de donkere stationwagen een telefoon bij zich had. Mijn dwingende advies aan de meesterspeurders:
1. Check de telefoons in die buurt gisteravond.
2. Check wie van deze mensen een auto bezit.
3. Check welke auto’s een donkere stationwagen betreffen.
4. Loop deze lijst langs op alibi.
Zo ingewikkeld is dit toch niet?
Zijn ze vast ook wel mee bezig.
Lease kan je moeilijk opsporen. Alleen op basis van kenteken
Ik vrees dat U mischien geheel onbedoeld hier zomaar het warme water heeft uitgevonden.
U hangt uw hele theorie en vervolgstappen op aan het mogelijk telefoongebruik. Te dun. Eerst meer info verzamelen van getuigen en/of camera's.
@schoon-schip-maken | 28-12-19 | 13:09:
Vond hij maar het buskruit uit.
En deelde het uit!
@goedverstaander | 28-12-19 | 13:10: hoezo? De bestuurder is waarschijnlijk geen doorgewinterde crimineel dus als Oom Agent op de stoep staat voor alibi check obv telefoonbezit, dan zal diegene waarschijnlijk spontaan in janken uitbarsten en/of niet kunnen verklaren hoe motorkap en bumper kapot zijn.
@goedverstaander | 28-12-19 | 13:10: telefoons houden altijd contact met zendmasten, ook als ze niet gebruikt worden. Dus een lijstje met telefoons die zich in het bereik van de lokale zendmast bevond zal de dadertelefoon bevatten.
@Kuifje-in-de-EU | 28-12-19 | 13:08: De vraag is of de overheid die gegevens wel mag gebruiken. Of ben ik nu heel naief?
@DebraCadabra | 28-12-19 | 13:54: Sorry, maar dat is naief. Met onder andere de invoering van de Sleepwet heeft de overheid nagenoeg onbeperkte mogelijkheden om alles en iedereen af te luisteren en te gebruiken.
Dat de zendmasten niet altijd correct gebruikt worden bleek wel in de Deventer moordzaak.
Jawel, lekker (anoniem) bellen met Lebara. Beetje hufter/dealer heeft een voorraad liggen.
@deVoorzittert Ze hebben je advies opgevolgd.
Een familievete uitvechten met op elkaar inrijden met auto's moet je niet meer doen op die leeftijd.
Waar las je dat?
@Kuifje-in-de-EU | 28-12-19 | 13:16:
'De samenstelling van de slachtoffers doet vermoeden dat het een gezin/familie op leeftijd betrof of zo'
Kan je niet echt opmaken uit dat het een familievete is maar als er opzet in het spel is dan moet iemand heel boos geweest zijn op deze familie.
Of zou het puur racisme zijn, dat kan natuurlijk ook altijd.
Het zal eerder het gevolg zijn van een groot snelheidsverschil tussen beide auto's in combinatie met niet opletten van de achterste auto, als gevolg van drank, drugs, telefoongebruik etc.
Waar las je dat?
Kuifje-in-de-EU | 28-12-19 | 13:16 |
Sommigen kunnen wel begrijpend lezen.
Jos, jij moet bij de politie.
@Kuifje-in-de-EU | 28-12-19 | 14:04: je moest eens weten.
@Kuifje-in-de-EU | 28-12-19 | 13:16:
Gisteren nog in Assen.
Heeft Grapperhaus al gereageerd dat als dit nog één keer gebeurd dat dan alle auto's verboden worden...?! Schijnt een populaire oplossing te zijn voor een hoop zure reaguurders hier zo...
Dan ben je toch ziek in je hoofd, als je dit opzettelijk doet ?
Ja. Wijze...
Zeker weten ziek. En zo onwaarschijnlijk is die aanname van opzettelijk niet. Heb het nog niet zo lang zelf meegemaakt als passagier van een mini, samen met gezinsleden, dat we door een vw vol met opgeschoren (en wellicht doorgesnoven?) koppen 100% opzettelijk en zonder enige aanleiding bij een druk knooppunt bijna van de snelweg gereden werden. Bijna door ondanks snelheid adequaat reageren van onze bestuurder. Wij een hartverzakking, zij een goeie grap (in hun optiek). Waarom er in ons land mensen rondhangen die voor de grap andere mensen in de kreukels of zelfs dood willen rijden, is een vraag waar ik nog geen zinnig antwoord op heb gevonden. Iets met racisme mompelt...
Donkere stationwagon is uit de trouwstoet geraakt?
De tüüter was kapot, dusmocht hij niet meer meedoen. Daar komen de individuele verwarde gevallen van.
REAGEER OOK