NPO wil 12 MILJOEN voor Songfestival
En vrijwilligers krijgen niets
Twaalf miljoen. Da's bijna een ziekenhuis. Een stuk of wat starterswoningen. Een paar honderd daklozen die het warm hebben, tien dozijn handen aan een zorgbed, een dikke kalkoen + feeststol voor iedere sloeber bij 's lands voedselbanken danwel welgeteld 1 Matthijs de Ligt per jaar. De NPO - jaarlijks bijna 1 miljard soepsidie voor reisprogramma's, debiele quizzen, fake NOS Journaals en megasalarissen voor autocue-voorlezers - eist TWAALF MILJOEN van het kabinet voor het Songfestival volgend jaar mei. Dat geld heeft het Kabinet niet. Dat geld heeft u. Dus er gaat weer iets duurderder worden binnenkort, want Slob tekent gewoon bij het kruisje. Die TWAALF MILJOEN wordt trouwens niet uitgegeven aan het enorme leger aan vrijwilligers gay bottom slaven in Rotterdam. Maar kennelijk aan presentatie-duo Doutzen Kroes en Michiel Huisman. De Tweede Kamer praat 25 november over het evenement. Zou zo maar kunnen dat het kabinet daar over valt. We bidden.
Reaguursels
InloggenWat krijg je er dan voor terug..... daar hebben ze toch moeten zoeken naar die 3 punten. Lijkt wel of het Songfestival georganiseerd wordt door het UWV.
12.000.000,-
Bedankt Duncan!!!!
wil wel een oostblok land begeleiden zijn vaak lekkere wijven
In Duitsland op N-TV is nu een grote discussie over Judasloon aan de gang.
Wie wil er nou niet een Turkse tandarts die voor Malta uitkomt begeleiden ?
We bidden ?
Gelukkig, er is dus nog hoop.
Zelfs geen reiskostenvergoeding, das wel een beetje skeer voor 17 dagen fulltime+ loopjongen te moeten spelen voor vrij middelmatige euro trash popbandjes die verder niemand kent.
Skeer? Praat Nederlands
@decaliter | 13-11-19 | 10:01: ok boomer
Sta je dan hand in hand met zo'n baardvrouw of zo'n arrogante Duncan. Kun je beter niet op je cv zetten tenzij je bij de politie wilt.
Deze voorwaarden kunnen met recht aangemerkt worden als zijnde een "wurgcontract".
Idioten die daar intrappen zijn "een beetje dom"
Deze vrijwilligers mogen na het doneren van een kleine bijdrage van €1000,- meezingen in het achtergrondkoor van het voorprogramma !
Het voorprogramma is nog geheim maar via mijn licht verstandelijke schoonmoeder is mij ter ore gekomen dat het " De Jostiband " is met als dirigent André Rieu !!!
Ai, jammer. Ik heb een 10 tot 16:00 mentaliteit.
Dan ben je er vroeg bij, vandaag! :)
das prima zolang je maar geen 9 tot 5 heb
@Oromis | 13-11-19 | 09:55: lol. heel scherp
Is er al uitgerekend hoeveel extra uitstoot van stikstof dat Eurovisie Songfestival veroorzaakt? En hoeveel extra uitstoot aan CO2?
Feestje dat gebiedt dat alle mensen broeders worden.
Laat meneertje soros lekker zelf de rekening betalen.
Maastricht was te min voor het land! Nu zie je echt wat een pauperstad Rotterdam is.
Met een grote bek op de 1e rij voor een dubbeltje.
Waarom zou je een contract ondertekenen als je weet dat je niks krijgt. Krijg je dan wel een parkeerplek of moet je ook nog ergens je auto zien kwijt te komen.
Is toch wel grappig dat anderen zich de zakken vullen of met de eer willen pronken en het voetvolk alweer hun beste kunnen laten zien voor de ervaring. Nou dergelijke ervaring laat ik mooi aan me voorbij gaan. Houd je hooguit een trauma en bekeuring aan over.
Tuurlijk valt daar geen kabinet over! Gewoon 12 mio aftikken voor dat nichten circus kudt burger!
Die vacature als vrijwilliger...
Eren!!
de bekende werkeloze Turk in de G.S. panelen.. die voldoet werkelijk ( bijna) aan al die voorwaarden..
In Qatar betalen ze je en krijg je onderdak voor het bouwen van stadions. Maar ik zou niet raar opkijken als legio mensen zich aanmelden.
Man man man. Vrijwillige slavernij wie loopt daar nou niet voor warm?!
Ooit zelf eens vrijwilligerswerk gedaan bij een internationale event.
Maar mijn reiskosten werden wel gedekt ( 19 cent p/km)
Gratis slaapplek in een hostel (inc ontbijt en avondmaaltijd)
10EUR per dag leefgeld
Vrij aantrekkelijke werktijden 10:00 t/m 16:00
Precies, als je de kosten gedekt krijgt en er een leuke periode met feestjes voor terug krijgt kan zoiets leuk zijn. Maar dit is krenterigheid ten top.
Wel veel geld voor een homoliedjes festival.
12 miljoen knietjes van mij.
Ze mogen het dubbele hebben als ze het ergens anders organiseren en de hele club niets presterende links kakelende handophouders van de NPO meenemen.
Als ik dat straks bespreek met een paar mensen van de locale toneel vereniging. Voor een miljoen doen we dat ook + mijn nederige commisie van 10 % op het bespaarde bedrag.
Is dit evenement al tegen de stikstofmeter gehouden? En al die extra vluchten (per jet)?
Ja dat geldt niet. Zelfde clausule als klimaatactivisten die een nog groter deel van hun leven vliegend doorbrengen dan bepaald ambitieuze gierzwaluwen.
" ijn biesjen vriede ijn biesjen trooimen vuur alle mensjen auf die erde " , 12mil voor zulk hoge educatieve waarden,ieg zage toen !!We melden ons vrijwillig aan en wij werken altijd zonder vergoeding en wij geloven in het concept en wij....... kotsen op jullie hoofd stuk vreten van het zongfestival.
Geen ene cent!
'T enige waar ik en mijn wijffie wel enig commitment mee hebben is Radio 4... de klassieke muziekzender.
De rest is pure weg-met-ons propaganda.
De overheid/NPO moet dit natuurlijk weer naar zich toetrekken. Er kijken straks een half miljard mensen naar de songfestival finale. Daarnaast komen er hordes toeristen op after. Lijkt me allemaal wel commercieel te financieren
Viola Holt was in één of ander tv programma toch ook gezien als vrijwilliger bij een ""circulaire"winkel(lees kringloopwinkel).
Misschien wil zij ook wel als vrijwilliger het Eurosong festival presenteren.
Scheelt enorm in de kosten en zij heeft wat te doen.
Zit mij maar af te vragen wat voor soort werk NPO voor die gratis werkende vrijwilligers in petto heeft. Hoe interessant kan het zijn?
Lijkt mij juist helemáál geen aanbeveling op je CV.
Dat een scholier/student zoiets doet als betaald bijbaantje... nou, vooruit, kan best leuk zijn....
Maar als iemand zelf reiskosten en logies gaat financieren om daar gratis (?!) één of ander stom klusje te doen? Daar poets je toch je CV niet mee op?
Kan je toch beter een (betaalde) hard werkende supermarktmedewerker aannemen dan zo'n ik-was-erbij type!
Leuke kans voor B-acteurs en Bn-ers die in het schnabbelcircuit zitten.
voormalige sterren die nu met hun piemeltje en hangtietjes op een eiland gaan zitten om weer voor de camera te komen.
Paay als hoofd toilet management.
Man man, wat een feest.
Die 12 miljoen is net iets meer dan 1% van het totale budget van de NPO. Kunnen ze dat nou echt niet in de staande begroting kwijt?
Tuurlijk wel. Doen ze alleen niet. Anders volgend jaar EUR 12 mio minder subsidie. Zijn smerige linkse graaiers, onderschat dat volk niet.
Iemand uit één van de deelnemende landen die in Rotterdam studeert is zo'n beetje de enige die hierop zou reageren. En dan nog...
Nou... ik vrees dat er mafklappers genoeg zijn die een dikke pik dan wel natte doos willen halen door gratis en voor nul komma nada met die "beroemdheden" op te trekken. Mischien kom je wel op tv joh... Jottem!
Als ik iemand het woord ‘Proactief’ hoor zeggen,
krijg ik spontane jeuk peer ik ‘m meteen…
Je peert 'em dan proactief laat maar zeggen.
Plus heel veel!
Daar heb ik ook een ongelooflijke hekel aan, dat woord. Vooral van die wannabe professionals zijn er goed in.
@Zeebonkus | 13-11-19 | 03:08: professional, ook zo'n woord
Vandaar dat ik een schurfthekel hebt aan vrijwilligerswerk. De eisen zijn gigantisch en je krijgt er niets voor terug. Behalve die onzinreden dat het goed staat op je CV. Als je solliciteert, wie leest uberhaupt nog je CV ?
'Staat leuk op je CV". Hahaha.... een zekere reden voor je afwijzing. Als je tenminste met een verstandige HR-manager te maken hebt.
joh die mensen leven in hun bubbel, die zijn alle gevoel van werkelijkheid kwijt. en oh durf eens kritisch te zijn, dan deug je niet.
Bullshitmeter op vol alarm met die tekst. Die zie je wel vaker in de entertainemnt. Is slapste excuus om geen geld uit te moeten geven. Terwijl Dionne straks makkelijk een ton binnenharkt.
samenvoegen met de alfabet-mensen subsidies? klinkt wel divers en kosten besparend
Fantastisch idee om miljoenen uit te geven aan een avondvullend programma met slechte liedjes. We kunnen werkelijk niets anders verzinnen om miljoenen aan uit te geven. Wat ben je dan verneukt als winnaar.
Ik voldoe aan alle vereisten om vrijwilliger te worden; talen, leeftijd, ik ken 010, maar heel raar, ik meld me niet aan. Je kunt een broodje kaas en een glas melk krijgen, maar je reis en je overnachting mag je zelf regelen. De bobo's zullen wel niet onder deze CAO vallen. En dan zeker 3 dagen en nachten een club Grieken of zo vermaken. Geen haar op m'n hoofd.
De leningen van 'geen cent naar de Grieken'. Innen die handel, doe het voor ons.
@ches:
U hebt helemaal gelijk, alle bobo's vallen onder de z.g. "hoeren en snoeren" CAO
Hoe dan ook een stuk nuttiger dan die subsidies voor voetbal!
sure.
Het lijkt een of ander 'werkplein' wel uit Eren's verhalenbundel
Ze hebben geen geld bij de MPO ,maar wel genoeg om 35.000 keer op alle TV zenders te laten brullen "IK WIL MEER ABBA" in een ster spot.
Dus niet zeiken en geen reclamespotjes voor MPO 2
Is natuurlijk NPO maar dikke vingers met drank op sorry!!!
Ik vind 'm wel goed, laten we deze erin houden!
MPO, als in: Meer!
@Portnoy | 13-11-19 | 01:05: Was in gedachte nog bij de veilingsite MPO
Sterke twijfels of Rutte III het Eurovisie Songfestival 2020 gaat halen...
Die heeft zijn geitenpaadje al bladervrij gemaakt. De memo's zijn zoek van destijds.... Maar misschien heb je gelijk. Wordt het Rutte vier
12 MILJOEN en vrijwilligers krijgen niets.
Wat hier vooral uit spreekt is dat het gedrocht NPO zich enorm bewust is van haar enorme machtspositie. Zowel naar de overheid toe, als naar de vrijwilligers. Eigenlijk is dit een vorm van brutale minachting, intimidatie cq. manipulatie. Niet vreemd voor een corrupte omroep waarbij eenzijdigheid altijd al hoog in het vaandel heeft gestaan.
Overigens: voor de gewone programmering ontvangt de NPO volgend jaar een slordige 800 miljoen uit de schatkist. Een monstreus bedrag voor een instituut met een eigen verborgen (donkere) agenda. De collaborateurs zullen die 12 miljoen wel goedkeuren, zeker weten.
Benieuwd hoe andere landen dat hebben gedaan.
Ze hadden een grotere bijdrage van de stad in de voorwaarden van de organiserende stad moeten zetten. Nu nog extra pegels bedelen is jammer maar helaas!
Zelfs die Nepalezen die voetbalstadions bouwen in Qatar krijgen daar voor betaald.
Mag hopen dat de NPO die miljoenen straks niet voor een deel gaat aanwenden voor de dagelijkse portie betutteling die ze over ons uit storten: "Er komt misschien een recessie, wat kan je zelf doen? Houd een spaarrekening achter de hand". Welke stagiair hebben ze deze open deur in godsnaam weer laten intrappen. Je zuurverdiende spaarcentjes gaan niet alleen op aan inflatie en belasting, binnenkort gaan we met z'n allen ook nog betalen als we spaargeld bij de bank stallen. NPO zou zich beter beperken tot objectieve en neutrale berichtgeving in plaats van deze kulverhalen.
Ik zou Australië wel willen begeleiden. Gewoon om iets achter de hand te hebben als het hier nog een greintje verder uit de kauwen loopt.
Klauwen
Is er ergens een begroting? WTF 12 miljoen Euro. Bovenop de tientallen miljoenen die ze al KRIJGEN. Waar gaat het mis. Dit kan toch geen reëel bedrag zijn voor 3 avondjes televisie? Laat Nederland maar showen hoe je dit voor 1 miljoen voor elkaar bokst. Er zijn youtubers die voor de prijs van een cameraatje meer kijkers bereiken. Dit is niet van deze tijd.
Godvergeten schande, graaien, graaien en de vrijwilligers niet eens reiskosten. Wat een treurigheid,
Ik zat het ook net te lezen en exact hetzelfde te denken, ik mag toch hopen dat niemand daar intrapt.
@tsjajaja | 12-11-19 | 22:07: Ik vrees dat er genoeg gekken zijn die er intrappen.
Volgens wiki nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdam wonen er 174 nationaliteiten waarvan een groot deel uit de neus zit te peuteren of te snuiven. Uitgelezen kans voor het UWV om deze mensen eens naar voren te duwen.
Dat doen ze al, handophouders worden in Rotterdam doorgaans aan het werk gezet/gedwongen.
Crux is dat men ook Nederlands moet kunnen spreken. Sowieso is vrijwilligerswerk een nogal Nederlands dingetje.
Weet wel zeker dat Ria Valk voor NOPPES wil optreden. Doen!
From beyond the grave ..
Het vrijwilligerswerk lijkt me Angela Groothuizen wel op het lijf geschreven. Kan ze mooi met de trein gaan en misschien neemt ze Mien uit Assen ook wel mee.
www.mediacourant.nl/2019/11/angela-gr...
Het lijkt me eigenlijk nog best wel leuk ook. Alleen heb ik geen tijd en weet ik niks van Rotterdam. Maar anders had ik me misschien nog wel aangemeld ook. Sowieso is het een keer "iets heel anders", en da's bijna altijd wel leuk.
Wie als vrijwilliger voor de NPO gaat werken verdient ook niet beter.
Weet u al wat ‘n toegangskaartje voor dat evenement kost?
Als u dat te horen krijgt snapt u ook niet meer waarom er gratis medewerkers nodig zijn ...
Rijnmond.nl 12 nov 2019
Het uitzenden van het liedjesfestijn kost volgens de NOS 26,5 miljoen euro. Bijna 10 miljoen daarvan wordt gedekt door ticketverkoop, sponsorgeld en bijdragen van de Europese omroeporganisatie EBU. De NPO betaalt zelf 2,5 miljoen euro en AvroTros draagt 2 miljoen euro bij.
Een snelle rekensom leert dat er dan nog ruim twaalf miljoen euro overblijft. De NPO kijkt daarvoor naar minister Slob. Het bedrag komt boven op de ruim 817 miljoen euro die de omroep al nodig zegt te hebben voor de gewone programmering volgend jaar.
Rijnmond.nl 26-9-2019
Rotterdam heeft de financiering voor het Eurovisie Songfestival rond. Er wordt 11,5 miljoen euro die dit jaar niet is uitgegeven gereserveerd voor het evenement
Dus de NOS geeft 26.5 miljoen uit, waarvan ze zeggen dat ze het niet hebben, en Rotterdam nog eens 11.5 miljoen , tenzij ik het niet begrijp.
Dat gaat lukken, die extra subsidie en andere vrijgevigen. De vaseline klots hoog tegen de plinten op. Heerlijk voorspelbaar.
Proactief bla bla bla. Ik lees al niet verder.
Ik krijg er linkedin jeuk van.
Waarschijnlijk gaan veel D66-ers solliciteren.
Hier nóg wat voor de jeuk:
Mensenmens. Buiten je comfortzone. Beste versie van jezelf. Spin in het web.
@Papa Jones | 12-11-19 | 21:32: haha. Toch kom je er ver mee bij de hr geschoolden. Af en toe een 360 graden gesprekje en een bijscholing en je kan er weer tegen. Allemaal kanjers!
@Bullfish | 12-11-19 | 21:41:
Bwaahh, 360-gradengesprekje, nóg zoiets.
Voor hr-managers die geen flauw benul hebben wat hun personeel aan het doen is.
@Bullfish | 12-11-19 | 21:41: Inderdaad allemaal kanjers. Dit betekent neuzen dezelfde kant op, agile werken of scrummen daar doen we ons voordeel mee om uiteindelijk ons in de klantbeleving te kunnen inleven. Dit betekent dat we we de organisatie moeten kantelen door een interne dialoog aan te gaan met onz stakeholders.
@luto333 | 12-11-19 | 21:56:
Agile werken, scrummen bevalt mij prima! Alleen mijn broek zakt af wanneer een pipo van bovenaf zich vervolgens weer met onze bedrijfsvoering komt bemoeien.
@Papa Jones | 12-11-19 | 22:18: Ik weet precies wat je bedoeld. Die pipo heeft 2 linker handen. Als een printer kapot is dan doen ze poeslief, maar anders schijten ze op de lagere echelons en likken ze naar boven. Hebben maar 2 woorden in hun vocabulair. Geld en ik. Zo'n hekel aan dit gaaies.
@luto333 | 12-11-19 | 22:36:
Ja, bah, af en toe moeten ze kennelijk laten weten dat ze er óók nog zijn. Terwijl we prima zonder ze kunnen. Hèhèhè.
Uiteraard is customer service je passie. Je wordt geil van het zien van een headset. Je geniet ervan om in een kantoortuin te zitten... lekker dicht bij elkaar.
Mooi trucje. Nu twaalf miljoen vragen en op basis van na-calculatie komt er nog 25 miljoen bij.
Wat een ongelofelijke ranzige hondekoppen. Ruim 2 weken 24u oproepbaar, helemaal nada niks krijgen, niet eens een drankje, maar wel een overeenkomst moeten tekenen. Ik ben muzikant en bekend met de meest voorkomende ranzige uitbuiting en dito parasieten, maar dit is echt een nieuw hoofdstuk.
Je hoeft het niet te doen hè.
Ik hoor en deel uw mening als muzikant zijnde.
Vrijwilligerswerk. Werken voor niks. Dat doe je toch niet. Ik heb het nooit gedaan, en ga dat ook nooit doen. Flikker op, met je 'mooi voor op je cv'.!
Ligt er aan wat voor werk, en voor welke organisatie.
Een lokale omroep bijvoorbeeld, waar helemaal niemand wat krijgt, is leuk hoor.
Zonder vrijwilligers zou Nederland al lang kapot zijn. Vrijwilligers zijn de kurk waarop dit land drijft. Dus fok jouw uitspraak hier. Tegelijkertijd: commerciële KUTorganisaties als de F1-race-toestand die geen betaalde krachten maar vrijwilligers inschakelen zijn amoreel. Bernard jr. verdient kapitalen door vrijwilligers
@Papa Jones | 12-11-19 | 21:26:
Precies. Vrijwilligers voor maatschappelijk relevante doelen: fantastisch. Vrijwilligers vragen voor commerciële meuK; schande. Niet voor die vrijwilligers, dat zijn altijd bazen. Maar wel voor degenen die het verdommen te betalen voor het werk dat anderen voor jouw bankrekening doen.
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:26:
Meld u aan, zou ik zeggen.
Ik zal mijn uitspraak even nuanceren: natuurlijk is vrijwilligerswerk voor bv de voetbalclub, oud papier ophalen voor de locale basisschool enz prima. Maar voor een organisatie met een dik betaalde managementlaag ga je toch niet voor nop werken, met als glad praatje dat 'het zo leuk op je cv staat'?
Open up die portemonnee!
Je zou toch zeggen: in geen 12 miljoen jaar!
Cv waarde van vrijwilliger zijn bij het Songfestival = 0.0000000
Maak je wel méér kans als vrijwilliger van het volgende songfestival.
@Papa Jones | 12-11-19 | 21:20:
In Nederland. Maar dan ben je sowieso al dood. (Of zou je het willen zijn.)
Bij de NPO gaat het leeuwendeel van de bijna 900 miljoen jaarlijkse inkomsten in rook op aan gebouwen, dikke salarissen, overbodige vergaderingen, diversiteits vraagstukken en afkoopregelingen. Daardoor blijft er weinig geld over voor programma's en is er weinig budget voor de ingehuurde mensen die het werk moet uitvoeren. Camera-, geluids- en lichtmensen worden al jaren met een fooi afgescheept en nu wil men ook al geheel gratis personeel aanstellen. Ik zou me kapot schamen als NOS bestuurder. De landbouwtrekkers moeten ook maar eens richting Sumatralaan 45 te Hilversum opstomen.
En dan met een ketting /staalkabel eens wat heilige huisjes (m/v/x) omver trekken
Fuck yes.
Nee, dat geld wordt gebruikt voor die kwaliteitsprogramma's. Toen de commercielen van plan waren om sportprogramma's te gaan maken, had je ze moeten horen: Dat kunnen die niet, alleen wij, Jansma c.s. Nu zitten ze allemaal bij de commercielen. Opdoeken die npo. Geen enkel maatschappelijk nut. Met 10% van dat budget kun je een topzender maken, zonder reclame, met maatschappelijk evidente thema's en ja zelfs, spirituele, voor wie er zin aan zou hebben.
Ik wil wel in de selectiecommissie zitten. Reuze benieuwd naar de leeghoofden die hier op reageren
Schijnen vele duizenden fans van het songfestival te zijn dus dat komt vast wel goed.
Ik heb een 11 tot drie mentaliteit met lange lunch dus kom zeker in aanmerking alleen voor niks gaat de zon op.
On topic. Wie van u spreekt - zoals de vacaturetekst vraag - een vreemde taal? Wat is een vreemde taal? Klinglon? (is wel vreemd ja)
In Rotterdam zijn genoeg mensen die een vreemde taal spreken.
Inderdaad. Nou, Qapla' ermee hoor.
@donkeyman | 12-11-19 | 21:17: Er stond ook bij dat ze Nederlands moeten spreken. Dat is voor vele inwoners van Rotterdam ook een vreemde taal/
Tja dat is toch iets voor onze mocros, je hoeft niet te werken, bent dicht bij mensen met poen en juwelen. Dat beetje Rotterdam is zo bekeken en dan nog een hele bos kegs waar je tussen mag lopen. ( en misschien hebben ze allemaal wat nodig om te roken of spuiten, goeie handel vriend).
Leer spellen, vriend. Het is kechs. Met een korte g.
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:12:
Moet opeens denken, qua spelling, aan NWA's "I ain't tha 1", met die intrigerende tekst "You know I spell girl with a B". Hoezo 'B'? Van 'bitch' ofzo? Vragen. Vragen.
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:12: Ik werd laatst gebeld door de school van mijn zoon. Hij had dat tegen de lerares gezegd. Ik snapte de ophef niet zo, maar toen ik hoorde wat het betekent werd ik woest en dat heeft hij geweten ook. Hij laat het voortaan wel uit z’n hoofd om Marokkaans te praten.
@GOEM | 12-11-19 | 21:31: ~waar z'n opvoeders bij zijn.
Gewoon een kistenloze vrijwilliger als presentator.
Is tenslotte óók een unieke werkervaring op zijn/haar cv!
Bovendien, alleen nederlanders zullen een 'bekende' presentator herkennen, procentueel gezien is dat te verwaarlozen dus ziet de eurovisiekijker de presentator hoe dan ook voor het eerst.
kistenloze = kostenloze
@Papa Jones | 12-11-19 | 21:08: Freud komt hard deze herfst. :-)
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:09:
Hahaha
Je moet dus een stel buitenlanders zien te vermaken in Rotterdam die vooral op sex en drugs belust zijn. Je moet ze de hele avond en nacht al champagne drinkend van het ene homo cafe naar het andere home cafe brengen en ondertussen ook nog kabouterpost voor ze regelen bij een nachtapotheker uit Aleppo en tussendoor ook naar de diverse coffeeshops gaan.
Als je het zo stelt ... ik geef me meteen op!
Het songfestival produceert veel ongewenste zaken zoals CO2, stikstofstof, roet, gevaar en lawaai. Genoeg redenen om het de nek om te draaien.
Heel juist. Afschaffen deze flauwekul!
Vergeet fijnstof niet!
Tegelijkertijd: als álle medewerkers betaald zouden worden, was dit 'feestje' nog een heel stuk duurder geweest - vAN Uw ceNTen!!11!. Vrijwilligers zijn toch de kurk waarop dit land, ons land, drijft.
Zouden de terugkerende jihadikids mer kunnen helpen om hun dankbaarheid te tonen
de eerste gedachte die bij me op kwam: Goh, best leuk om te doen. Helaas woon ik niet in de buurt van Rotterdam. Toen daalde het besef in dat helemaal niemand bij de NPO ooit ook maar een pink verroert zonder daar vet voor betaald te worden. Reiskosten en een broodje kaas voor vrijwilligers is nog te veel gevraagd voor die graaiers onder aanvoering van supergraaier Shula Rijxman. Zak maar in de stront met jullie gratis werkverzoek. Voor niks gaat de zon op.
“Zak maar in de stront met jullie gratis werkverzoek”
Dat zou best wel eens realiteit kunnen zijn bij het songfestival.
12,4 miljoen voor ongekende Nederland/Rotterdam promotie, koopje.
Beetje gierig dat ze geen reiskosten vergoeden.
Zal best een leuke ervaring voor studenten zijn.
Je bent echt een ontzettend nare en kille vent. Binnenkort weer Kerst, kan je weer eenzaam bij de open haard op die drie geesten wachten.
@Kaas de Vies | 12-11-19 | 21:02:
Winterfeest.
@Kaas de Vies | 12-11-19 | 21:02:
Mijn schoonmoeder komt niet ;)
Verder huisje vol, genieten van copieuze maaltijden en veel gezelligheid.
U ook fijne dagen lol
Tja is een Song Contest wel haram, ik vraag het voor een vriend.
Is inderdaad een koopje voor de promotie. Maar ten eerste heeft de NPO dat geld vast wel ergens op reserve staan en ten tweede is het een grof schandaal dat ze van vrijwilligers verwachten dat die het hele evenement op eigen kosten al werkend meemaken.
Mogen de vrijwilligers voor al hun moeite en inzet het evenement bijwonen? Of moeten ze dan ook nog een kaartje kopen?
Denk dat er wel ergens een backstageparty kaartje te bemachtigen valt... ieder land geeft zijn eigen feestje, en ze bezoeken elkaar. De internationale Gooise matras.
Geen kaartje uiteraard.
Vrijwilligerswerk doen voor de NPO?
Waarom zetten de lobbyers voor dit feest hun eigen kinderen, neefjes en nichtjes niet in als vrijwilliger? En zelf ook een dagje
Het zijn geen familiemensen bij de NPO
@laurentius | 12-11-19 | 21:06: Maar, maar bij de Vara toch wel? Of wordt ik nu al jaren voor de gek gehouden?
Zelfs reiskosten worden niet vergoed. Te stuitend voor woorden.
En straks in één van de vele NOS- en Vara-programma´s mogen al die graaiers weer hun hoogstaande verontwaardiging uitspreken over de steeds toenemende inkomensverschillen.
O kijk een links feestje. De loopjongens kunnen vergaan en het hoge gajes strijkt de poen. Uitvinding van Marx.
In het tijdsbestek van enkele weken een kennelijk links feestje (Songfestival) en een kennelijk rechts feestje (vroem vroem Zandvoort). Zit daar nog een verbindend feestje tussen?
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:07: Tja na het winterfeest komt dan het voorjaarsfeest met eieren en zo.
@henkvaningrid | 12-11-19 | 21:07: het feestje dat het volk beide onderhoudt
If you pay peanuts, you will get monkeys.
They don't even pay peanuts! What will they get then?
@Winter_is_coming | 12-11-19 | 20:56:
Apengeil, liters apengeil....
This shit is bananas!
Neuh vrijwilligers, dat zijn meestal zeer gemotiveerde mensen.
Goed geregeld. Kunnen al die LGBTWTFROFLOL gasten hun eigen feestje gedeeltelijk betalen.
En waarschijnlijk moeten ze hun eigen boterhammen ook nog meenemen , dat ontbrak er nog aan...
En hun slaapzak en tentje. Camping wel zelf betalen uiteraard.
zoek het maar bij de doelgroep: als iedere lbgthxyz'er 5 euro neerlegt kom je een eind
Dit is toch geen verrassing?
Ipv reisvergoeding vraag ik stikstofcompensatie. Factuur is onderweg
Voor 12 miljoen wil ik wel Dionne Stax topless op het podium zien presenteren.
Kartonnen Dionne deet het anders ook prima.
@threeheadedmonkey | 12-11-19 | 20:55:
Voor u wellicht.
Als ik die eisen zo zie, dan voldoet geen enkele Rotterdammer daar aan.
Communicatief? Rotterdammers??
De Rotterdammer is al bijna weggeconcurreerd door nieuwkomers. Echte Rotterdammers kunnen uitstekend communiceren, heel direct
@Winter_is_coming | 12-11-19 | 20:55:
Klopt , alleen je ziet ze zo weinig meer..
Goedkoper dan een nieuw logo met verborgen tulp.
Waarom kost dat 26,5 miljoen?
Een concert opnemen kost helemaal niet zoveel geld. Paar camera's. Presentator. Klaar. Gebeurt dagelijks.
En dan nog: we hebben de NOS om verslag te doen van dingen die we van nationaal belang achten. Dan komt er iets, moeten ze opeens extra geld.
Dat is net zoiets als het Journaal die geld nodig heeft omdat er opeens daadwerkelijk een nieuwtje te melden is.
Gewoon: NEE, en anders vraag John de Mol maar.
Waarom moet ik verdomme meebetalen aan een liedjesfestijn? Wat het volgende waar ik aan mee moet betalen, de EuroVisie Gangbang?
De mini bareback show
Even @mezelf: ik zou graag de begroting van dit festijn zien. Valt dat onder WOB of hoe werkt dat?
26.5 miljoen, man, daar doe ik het zelf voor.
@VeelTeSteil | 12-11-19 | 20:49:
Haha +1
En de organisatie gaat ook nog verdienen aan kaartverkoop en reclame e.d
@Knufter | 12-11-19 | 20:49:
Ik denk hetzelfde. Kunnen we zo mank schieten.
@VeelTeSteil | 12-11-19 | 20:49: Laat Durex de vrijwilligers sponsoren
@Mark_D_NL | 12-11-19 | 20:50: het lijkt de UEFALHBX wel
Het songfestival is natuurlijk wel een van de hoogtepunten van het jaar. En dan is twaalf miljoen natuurlijk een koopje. Hee, ik heb er nou al zin in. Ik hoop alleen niet dat we onszelf weer eens episch voor lul zetten, want daar zijn we goed in.
De laatste keer dat het Europese Israël zich historisch voor lul zette wonnen ze het festival. #toktok
@keestelpro
Dat Israël mag meedoen aan het EUROvisie songfestival, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Net zoals dat Azerbeidzjan mag meedoen.
Hoogtepunten? Dat gedoe met allemaal derderangs liedjes met derderangs artiesten die iedereen na een maand weer vergeten is? Geef mijn portie maar aan fikkie.
@VanBukkem | 12-11-19 | 20:54: Israel kan moeilijk meedoen aan het Arabsongfestival. Dan krijgen ze altijd van iedereen nul punten.
@Zapata10
Okee, het zijn derderangsliedjes, dat geef ik toe. Het is het deskundige commentaar van de reaguurders dat het tot een waar feest maakt.
Ik zie graag de NPO failliet gaan aan een episch songfestival. And we will all go down together.
@Winter_is_coming
Daar heeft u inderdaad een punt. En dat Israël meedoet, daar kan ik op zich wel mee leven. Maar dat landen als Azerbeidzjan ook tot Europa gerekend worden, slaat natuurlijk helemaal nergens op.
@VanBukkem | 12-11-19 | 21:00: Het deskundige commentaar van de reaguurders is altijd een feest. Bij welk topic dan ook. Daar hebben we geen songfestifal voor nodig.
@VanBukkem | 12-11-19 | 21:02: Eens! Azerbeidzjan kan natuurlijk gewoon meedoen aan het Arabsongfestival. Bestaat dat eigenlijk wel?
Naast dat dat mijn kids niet weten wat TV is, we er geen hebben en wanneer wel er hier niemand naar zou kijken. Waarom doet de NPO dit? Laat commerciële partijen dit lekker oppakken of doe het met het budget dat er is.
Heb een breed scherm staan, maar die staat steeds vaker uit de laatste weken. En dat valt niet eens tegen.
@Jan, Leiden | 12-11-19 | 21:01: Al na een maand of 3 is het niet meer te hachelen wanneer je er zomaar weer mee geconfronteerd wordt. Daarna ontstijgt je de oppervlakkigheid, lelijkheid en domheid. Mensen en veel zaken die er eigenlijk niet toe doen raken volledig onbekend.
Die vrijwilligers een moderne slavernij en feestje zelf mag miljoenen kosten. Zo kennen we die publieke omroep weer?
Het songvestifal. Is dat dat jaarlijkse overdreven nichtengedoe? Nee, niet met die bootjes, die andere.
Voetbal: wordt daar niet miljoenen verbrand voor de aankoop van één enkele spelert? Zodat wat gefrustreerde hetero’s met elkaar op de vuist gaan omdat ze niet meer op hun vrouw liggen klooien?
@Analia von Solmsch | 12-11-19 | 20:54: beste reaguursel van de dag
@Analia von Solmsch | 12-11-19 | 20:54: Subsidie op die meuk moeten ze ook afschaffen. Ik heb geen zin om te betalen voor wat tribaal tijdverdrijf van platkoppen. Neemt niet weg dat ik ook geen zin heb om te betalen voor derderangs vermaak van nichten met een wansmaak.
Als je die ellende wilt om je tijd mee te doden betaal dat dan lekker zelf.
@Zapata10 | 12-11-19 | 21:02:
Eens, de vercommercialisering van de voorheen gaypride... door deugers gekaapt voor diversiteit, leuk voor toeristen, maar geeft geen ruimte voor kritiek op de islamofascistische homofoben die met bosjes tegelijkertijd welkom geheten met huis, geld en miele.
Kledingsvoorschrift: Camp
Kan iemand ff naar de NPO volgens mij hebben ze lekkage. Een groot geldlek.
Wat een idioten, schone schijn maken over rug van vrijwilligers die voor de kat zijn kut daar gaan werken.
Niet eens verlegen om absurde voorwaarden te stellen.
Haha, maar goed. Genoeg blije nichten die onder die voorwaarden dat feestje wel mee willen maken...
(Verder is het een hoop geneuzel dat je van het geld ook een bejaardenhuis open kan houden. Het zal wel. Schaffen we ook alle buurthuizen, plaatselijke uitvoeringen van orkestjes, lokale voetbalclubs en anders leuks af. Laat ze een feestjes houden...)
Volgens mij viert de NPO genoeg feestjes op kosten van de belastingbetaler.
@Kopieerapparaat | 12-11-19 | 20:48:
Das waar, maar af en toe moet er een groot internationaal feestje. Ik vind het ook niet erg als zandvoort iets krijgt ook al vind ik er geen moer aan...
@SterF... | 12-11-19 | 20:54: Dan hoort zoiets thuis bij de commerciële partijen. Zandvoort idem. Laat die prins het zelf bekostigen. Als het financieel loopt is hij ook niet te laat om te cashen.
Nou, ik kan anders niet. Zoveel dagen mezelf vrij maken, man man man, zoveel vakantiedagen heb ik niet hoor, maar als ik nou betaald had gekregen...
Madonna komt vals zingen voor een miljoen.
Ik doe het voor het dubbele.
Ik voor de helft.
Ik geef 5 euro als Madonna wegblijft indien ze op het programma staat
Dat Nederlandse belastinggeld kunnen ze bij de Palestijnen terugvragen. Even Kaag bellen. Misschien hebben ze het nog niet allemaal gebruikt voor mooie nieuwe waggies en bommen voor Israël.
Dus geen geld, maar wel aids.... sollicitatie is de deur uit.
Kan toch gewoon in 1 avond.Opgelost.
Slavenarbeid in een modern jasje. Om de drol op te poetsen mag je leuk wat contactjes opdoen en het staat leuk op een vodje met Latijnse naam. Wat een dystopisch wereldje ... Betalen met bullshit ipv geld. Wtf.
Zou dit geen leuk baantje zijn voor Berbaar?
Of komt ie niet verder dan de pier?
Mag niet van zijn uitkeringsinstantie. Gheghe.
@VeelTeSteil | 12-11-19 | 20:43: Dan zullen de miljoenen voor de NPO wel aangemerkt worden als "klein bier "
Dat is mensenhandel onder de definitie van een aantal overheidsdiensten.
Oppakken die hap en "namen and shamen" want dat is tegenwoordig het beleid van de inspectie van sociale zaken.
12 miljoen voor een week reclame, voor Nederland is een koopje.
De tour de France kostte Utrecht ongeveer 15 miljoen.
En niet te vergeten die prachtige grote oude kastanje op de hoek Balijelaan - Rijnlaan. Moest ook om voor dat protsfeestje.
Van sport krijgt menig wethouder wel een tent in zijn broekje ... fijne sponsordeals! Alle stadions hangen van overheidssubsidies aan elkaar, al stort er wel eens eentje in. Heeft de plaatselijke aannemerij iets te ruim gegraaid voor een stevig gebouw.
@Analia von Solmsch | 12-11-19 | 20:49: Beetje hangende plaat ben je hoor met je voetbal-vergelijkingen hier om je punt te maken.
Eerder al over clubs die miljoenen zouden verbranden aan spelers (dat is bedrijfsvoering van hun eigen geld, waar is de overeenkomst?).
Jij vindt het blijkbaar niet leuk, maar het is wel volkssport #1 in NL (vind ik ook wel wat van overigens hoor...) en is echt niet 1op1 te vergelijken met zo'n niche-feest van belastinggeld.
@Gazzerop | 12-11-19 | 21:02: Nichefeest? Naar de finale kijken meer mensen dan naar voetbalwedstrijden hoor (5,3 miljoen dit jaar, 6,5 in 2014, 5,9 in 2013).
@ho4x | 12-11-19 | 21:51: Tja, op basis van die cijfers zou je het niet zeggen.
Maar da's 1 uitzending en daarbij ook nog eens: wat horen we verder van de muziek?
Het is niet alsof al die miljoenen die muziek ook kopen.
Het meeste is en blijft gewoon een niche.
Net als die doelgroep die het allemaal zo dolletjes vindt.
Mijn dochter heeft vandaag meer verdient met een uurtje folders rondbrengen...
Welke kansloze figuur verzint dit?
Maak er een stage van en geef gewoon de stagevergoeding die het rijk ook vergoedt.
Maar even een quote: "NPO is blij met de komst van het Eurovisie Songfestival naar Rotterdam: “Het is onze wens om een Eurovisie Songfestival te organiseren [,,,]” aldus Shula Rijxman, voorzitter raad van bestuur van de NPO." “We zijn blij dat we als publieke omroep nu écht samen met Rotterdam en Ahoy aan de slag kunnen […].
Lijkt me toch dat een klus van 12 miljoen europees moet worden aanbesteed. Waarom mogen de commerciele productiemaatchappijen dit niet organiseren?
Sorry maar een klus van 12 miljoen
'heeft meer verdienT'?
Tsja.
@EefjeWentelteefje | 13-11-19 | 01:14: auto correct en geen edit functie. Maar altijd fijn dat er iemand naast de inhoud ook op de spelling let.
Anja, zie je deze (linker middelvinger omhoog), dat is een broertje van (rechter middelvinger omhoog).
De NOS is toch zo blij met al die Intelligente en getalenteerde immigranten. Laat ze die maar oproepen voor wat vrijwilligerswerk. Dan laat je Mo en Rashid lekker de garderobe doen. Komt helemaal goed.
Wordt wel een probleem met dat bordje "De organisatie is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van uw spullen" bij diezelfde garderobe.
Je gaat net als in het Rijksmuseum alleen maar leuke hippe blanke jongeren uit de middenklasse zien. Verder komt Kaag nog voor 100 asielzoekers vertellen dat ze zich niks van haram homo's hoeven aan te trekken.
Moeten ze ook voor hun eigen betonschaarprotectors zorgen?
Zo veel homo's heeft Rotterdam niet.
Schandalig.
Hoe weet jij dat?
De Eurovisie (internationaal Eurovision) is het internationale televisienetwerk van de Europese Radio-unie (European Broadcasting Union, EBU). Deze werd opgericht op 8 juni 1954 in Genève met als voornaamste doel het uitwisselen van nieuws en amusement programma's. Uitzendingen van Eurovisie zijn te herkennen aan het Eurovisie-logo en de prelude van het Te Deum van Marc-Antoine Charpentier (in de volksmond daarom ook wel bekend als de Eurovisiemars).
Kortom, je organiseert een feestje onder vrienden, en vraagt de buurman het te betalen.
Vooral LOL om die "unieke werkervaring op je cv".
Ga je vragen over krijgen tijdens sollicitaties.
Kun je uitleggen dat je je onbetaald hebt laten misbruiken voor zo'n p*tenparty.
Wel meteen aangenomen natuurlijk, want zo iemand als jij hoeft blijkbaar geen salaris.
Ik denk dat Mark zijn invloed laat gelden en straks zelf mag presenteren.
12000000:700 bootsmannen is 17142 de man. Dat is een jaar lang een huis, douche, kappertje en 1 escort per maand.
Gratis en voor nop twee weken lang die kanjer van een Michiel Huisman alle hoeken en gaten van Rotterdam laten "zien": ik heb Anja al gemaild. Hopelijk voelt die schat van een Doutzen zich hier niet door tekort gedaan.
Ik ben blij dat geen ‘09.00 tot 17.00 mentaliteit’ vereist is. Ik werk het liefst tussen 11.00 en 13.00, dus dat komt wel goed. Laat ze een goed bod doen, en ik ben om.
Eigenlijk zouden we met z'n allen een dergelijke 'sollicitatie' naar die Anja moeten sturen. Kom op jongens! Doen!
@EefjeWentelteefje | 12-11-19 | 20:42: goeie! Lol.
Haha ja ik ook, maar daar gaat dan wel 1 uur lunchpauze vanaf.
Joh, 12 miljoen voor een mooi feest? Moet kunnen. Schandalig hoe er met die vrijwilligers om wordt gegaan. "Leuk voor je cv en je netwerk" Hoe durf je. Da's namelijk een leuk studentenbaantje. Maar sinds er zo op talenstudies is beknibbeld heeft iedereen alleen nog Engels als tweede taal en kan niemand die knapperds uit Macedonië of Letlands nog begeleiden.
Dit!
12 miljoen vragen, en het dan ook nog eens vertikken om je personeel fatsoenlijk te betalen. Nederlandse Patjepeeër Omroep.
Brengt het nog iets in het laatje? Uitzendrechten of zo.
Ik heb een kamer te huur. 1299 euro per nacht.
Met happy end?
@Ruimedenker | 12-11-19 | 20:43: Love you long time!
Jezus, wat een krenten zeg! Zelfs de reiskosten worden niet vergoed voor de vrijwilligers die meer dan 2 weken zich het leplazarus moeten werken. Uitnemers!!
Doutzen en Michiel zullen niet alleen komen voor eeuwige roem en glorie en leuke nieuwe contacten.
"Holland op z'n smalst" noemen we dat. Maar wie wel profiteren zonder een poot uit te steken zijn de mensen met airbnb. Scheef is dat.
@MickeyGouda | 12-11-19 | 20:39:
Zeker niet , het management van doe twee zal al druk aan het onderhandelen zijn.
@laurentius | 12-11-19 | 20:56:
Doutze Points?
Waneer gaan we nu eens gratis werken verbieden wordt steeds erger met die achterlijke socialisten
volgens mij is minimumloon juist een links ding. Of laten we het gewoon een beschaafd dingen noemen.
Goede zaken voor een Air Bi&Bi
Air BB (bare back) eerder.
Ik heb trouwens ook nog werk voor eenieder die dat gratis en zonder reis- of verblijfskosten wil doen. Kan ik de e-mailadressenlijst van deze vrijwilligers straks ergens kopen?
Wat een giller.
Op 1 mei (dag vd arbeid) ben ik nog dronken van Koningsdag.
4 en 5 mei wil ik vrij.
Heb géén vaste woon of verblijfplaats, dus Rotterdam is geen probleem.
Helaas ben ik blank....
Dat laatste doet u de das om...
Heeft u wel homosexueel.
Daar zakt je broek toch van af. Onze zo verschillige NPO die altijd opkomt voor de zielige mensjes op deze wereld wil gratis gebruik maken van mensen om hun flut festival te begeleiden. Maar wedden dat de BOBO's hun zakken vullen.
Laat ze doodvallen.
Kunnen ze weer hun eigen narcistische knuppels de wereld over sturen.
*Knippert ogen, krekels op de achtergrond, tumbleweed rolt voorbij* WTF heb ik nou zitten lezen?
Geen geld voor leraren, geen vergunningen voor de boeren of de bouw, maar wel geld voor gillende keukenmeiden.
Gillende keukenmeiden met baard zelfs.
@HaatbaardKnipper | 12-11-19 | 20:37: haaaaaaai!
Wie riep mij?!?
Waarom zetten ze gelukszoekers niet in als vrijwilligers?
Spreken iig een vreemde taal
Kennen de stad goed want hangen er doorgaans rond
Komen in contact met leuke mensen
Leren ze andere culturen kennen
Veel nieuwe klanten voor GHB
Geen gratis geld is de bottleneck hier. Kom nou, alles ies graties heeft het COA gezegd. Hoezo 'tegenspresatie'? Migratie is een recht immers dixit VN.
Wat een treurnis in al z'n vormen. Internationale contacten, ja vast. Alleen die CV zal kloppen. Je kunt bijschrijven dat je ruim 20 dagen keihard vrijwillig gedeugd hebt voor die k*t NPO. Laat van Graaikerk en Jeroen Flauw maar inleveren. Zielig volk daar.
Het is voor een student wel leuk op de cv. Ook leuk voor een student: tientje per uur. Kun je weer een paar biertjes voor kopen.
@Sjors W. | 12-11-19 | 20:34: Tientje per uur? waar lees jij dat?
Steun aan de NPO, in welke vorm dan ook, dient als hoogverraad te worden aangemerkt
@LangeT | 12-11-19 | 20:37: dat was cynisch. Zie ook Sjors W. | 12-11-19 | 20:31 | reageer
Twaalf miljoen? Dat zijn toch ff 24 jaarsalarissen voor Van Nieuwkerk....
Dat is dus 12 jaar want hij "werkt" maar de helft van het jaar. Maar geen zorgen, het andere helft van het jaar schnabbelt die dat echt wel een heel stuk korter bij elkaar. Je hebt genoeg bedrijven met geld teveel en verstand tekort die dat soort niksemewattese uitvreters maar al te graag spekken.
Noem mij advocaat van de duivel, maar een LGBT-feestje dat wereldwijd 186 miljoen kijkers trekt waarbij iemand zichzelf als vrijwilliger op kan geven...... kweenie.... er zijn terroristen die voor minder exposure boem zeggen.
Nah, zal niet gebeuren... die ploflims zijn allemaal onzeker over hun seksualiteit... durven gewoon niet...
18 dagen voltijds beschikbaarstaan om te bukken... én je moet een "motivatie" insturen.... hoog in de bol bij de NPO (maar dat is geen nieuws)
Songfestival? Bestaat dat nog? Tss!
ik voldoe aan alle eisen, maar niet de eerste: enige sympathie voor het gebeuren.
Geef het volk brood en spelen is verworden tot laat het volk ons NPO spelletje betalen. Sorry bruinwerkers: geen prioriteit en al helemaal geen geld.
Ach zeik niet, geld moet rollen.
Richting vrijwillgers neem ik aan dat je bedoelt.
wil je mijn bankrekeningnummer?
Lol. Lijkt wel een advertentie voor een fluffer.
Je moet ze natuurlijk geen cent geven, regel het maar van die 600 miljoen ofzo die ze per jaar krijgen. In de zendtijd van het songfestival wordt geen andere tv gemaakt, toch?
800 miljoen volgens mij.
Ik werd rood van kwaadheid toen ik las over deze geldverspilling. Toen las ik Doutzen en ineens was dat gevoel weg.
Zonde van die 12 miljoen. Daar kan je makkelijk 24 gelukszoekers levenslang van onderhouden.
Ach, die arme zieligheid betalen we toch wel, kunnen hun naar het songdinges kijken terwijl jij je nachtdiensten doet!
@Halul gebakken | 12-11-19 | 20:49:
Er melden zich wekelijks gemiddeld 500+ van deze exemplaren zich aan voor asiel in dit land van melk en honing. Gelukkig ben ik erg slecht wiskunde anders had ik er nachtenlang van wakker geleden.
Of 1 jaar lang 70 tbs-ers.
Da's toch een kleine 6 uur aan asielinstroom gefinancierd.
Coke is duur.
17 dagen voktijd beschikbaar voor nop en zelf transport en verblijf? En je bent meertalig zonder 9 tot5 mentaliteit? Jemig, niet een beetje veeleisend. Als je een paar dagen vroeg mag je al blij zijn.
Drietalig vragen ze ook, althans, 'dat is een pré', want ze gaan er vanuit dat ze kunnen kiezen. Smeerlappen. Oorspronkelijk neigde ik er naar om te walgen van het feit dat onkosten niet worden vergoed, maar als je er even over nadenkt besef je dat ze dus te lam zijn om een tientje per uur over te maken aan een paar vlotte studenten.
Mag dat zomaar van de roverhoofdman, onbetaald arbeid verrichten? Ik ken iemand die daar serieus mee in de problemen is geraakt...
@Jojohan | 12-11-19 | 20:40: Als je een uitkering met sollicitatieplicht geniet bij het UWV en je neemt ineens uit het niks een vrijwilligersbaantje zonder eerst te overleggen dan krijg je inderdaad met een beetje pech direct een boete.
@Jojohan | 12-11-19 | 20:40:
Is het werk dat anders door betaalde krachten gedaan zou worden?
Wat een kansloze bedoening. Dat je het uberhaupt op durft te schrijven, Anja.
REAGEER OOK