IS-kalief Bagdhadi alweer dood maar nu echt, Trump doet persco om 14:00
The good die young.
Eerst Epstein en nu legt de CIA alweer een eigen asset om. NAAR VERLUIDT is IS-kalief Bagdhadi gisteravond in Syrië-West vlakbij de Turkse grens aan Trumps zeearend gevoerd. Commandant van de Koerdische SDF spreekt van een "Successful & historical operation due to a joint intelligence work with the United States of America." Ondanks dat de missie vanuit de nabij gelegen Turkse NAVO-basis in Incirlik werd gestuurd, was "Turkije mogelijk niet op de hoogte van deze Amerikaanse actie". Turkije ontkent dat nu overigens. Newsweek, dat de scoop bracht, schrijft dat "Baghdadi was killed in the raid, and the Defense Department told the White House they have "high confidence" that the high-value target killed was Baghdadi, but further verification is pending DNA and biometric testing. The senior Pentagon official said there was a brief firefight when U.S. forces entered the compound in Idlib's Barisha village and that Baghdadi then killed himself by detonating a suicide vest." Na de raid zou zijn compound nog eens gebombardeerd zijn om te voorkomen dat de locatie een altaar zou worden. Onderstaand drie vooralsnog ongeverifieerde filmpjes van de actie en nasleep. Trump heeft aangekondigd om 14:00 Nederlandse tijd een persco te houden, zeer waarschijnlijk over Baghdadi.
UPDATE: 'Loser' Abu Bakr Al-Baghdadi is DOOD. Opgejaagd door Amerikaanse soldaten en honden, vastgezet in een doodlopende tunnel, 'running and crying' als een klein kind en toen blies hij zichzelf en drie van zijn kinderen richting het paradijs - aldus Trump. "He died like a dog. He died like a coward. The world is now a safer place." FEEST!
UPDATE: Verrassing: "The European nations have been a tremendous disappointment."
UPDATE: "A beautiful dog, a talented dog, was… injured."
Hoe Hij Eindigde
Nice.
Social
Hehehe
Reaguursels
InloggenMijn condoleances aan links:
Washington Post Slammed For Calling ISIS Leader 'Austere Religious Scholar'
consent.yahoo.com/collectConsent?sess...
Hij was een groot idool voor ze door hun ziekte genaam TDS, nu is hij een puzzel van 100.000 stukjes.
Vertaald:
De Bakker uit Bagdad is gelukkig niet meer, maar wel veel minder.
'Murica! Fuck yeah!!
Trump beschermt zijn bevolking. West-Europa wordt door haar lafhartige en incompetente leiders onbeschermd uitgeleverd aan de intrekkende barbaren!
<3 ja en wij geven ook al geen 8 trillioen dollar uit aan onze bescherming, maar wel aan de lonen van de EU parlementariers :) En vervolgens willen 'zij' een legertje samenstellen met Zuid-Afrikanen. Nou.. geloof me, NIET om IS oplevingen aan te vallen, maar om de bevolking in de EU te onderdrukken.
Ja inderdaad. Gewoon even de ogen dicht dat de VS al die regimes heeft omgekegeld, ons opgezadeld heeft met een vluchtenigenstroom die zijn weerga niet kent en daarna ons de les leest. Ja, het komt door de zwakte van Europa. Dikke vinger, de VS moet gewoon oprotten met hun oorlogen ver van huis. Ga Mexico verzieken. Oh wacht, dat is al verziekt door het beleid van de VS.
@dyslexieman | 28-10-19 | 08:35: Wat zal jij een fan van Trump zijn, want die doet precies wat jij wil. Goed heh die kanjer Trump de Verlosser!
Genieten van de linksche azijnpissers en islovers, die hun gif nog steeds proberen te spuiten, terwijl hij daar gewoon staat en doet wat geen president voor hem deed Amerika Weer Groot maken.
Trump de Verlosser gaan ze hem noemen.
Hadden wij maar een Twump.
Meest efficiënte potus sinds Ronnald Reagan.
@Lt-Kol Kilgore | 28-10-19 | 05:47: Hij IS De Verlosser !
El Daghdadi nam voor de zekerheid al vast 3 maagden mee op z'n reis naar gene zijde.
Beter 3 bij de hand dan 72 uit een twijfelachtig sprookjesboek.
Hij gaat ze wel terug in elkaar moeten puzzelen.
VVS gefilmd, dus waar.
America fuck yeah!
Mooi dat ie dood is, maart wat weer een bizarre persco van Trump. Jezusgristus wat heeft die man een mental problem..
Ik vond dat Trump wel wat ingetogener en wat meer een staatsman had mogen zijn.
"Hij stierf als een hond en een lafaard". Dat klinkt meer als een toespraak van Erdogan of Khadaffi. Tsja, meneer Trump, ik weet niet wat u zou doen als u door een stel reële en bijtgrage honden door een tunnel werd gejaagd? Het bomvest is een soort euthanasiepil voor IS-mensen.
Beste BL, persco is een onnodige afko en je hoeft niet naar het Engels over te schakelen als je "verknipt", "mentaal probleem" of "gestoord" wilt zeggen. Maar de president blijft inderdaad een vreemde man.
@JvanDeventer | 27-10-19 | 22:50:
De taal die Trump hier hanteert is de taal die in de zandbak wordt verstaan en begrepen. Is propaganda, natuurlijk. Eigenlijk niet geschikt voor sjw-oortjes maar sjw-uitleg wordt daar weggelachen als zijnde mietjes en onbenulligen. Vandaar de ietwat strakke uitleg.
Onze Trump-haters zijn ook overal te vinden. Zoals bij de Fake News NOS. Hun diepe verachting van Trump blijkt wel uit het breed uitmeten van de Russische reactie (twijfels) boven de meer feitelijke berichten uit de persconferentie van Trump.
Ja, het is moeilijk voor deze derde-rangs "journalisten" om Trump een succes te gunnen, wanneer je dagelijks verkondigt dat Donald de bron van alle kwaad in de wereld is.
Dat maakt, journalistiek gezien, de NOS, een dependance van Fake News CCN.
Het valt ook niet mee om Trump een compliment te geven als BL zijnde... toch lijkt het er een heel klein beetje op. Om Jezus schreeuwen helpt echter niet om een mentaal probleem bij een ander te duiden...... Het moet allemaal wel erg verwarrend zijn in de bovenkamer......
Ik heb er geen probleem mee, hij vertelde best veel, ik hoop ook, met Trump, dat dat filmpje online komt, want.. de vuile rat Beg Daddy (vlg auto subtitles :) ) was dus doods-bang, letterlijk en nam nog ff 3 kids mee.
Niks Paradijs dus, anders had ie DOLBLIJ geweest, bang voor de dood en zijn hele leven anderen martelen en doden en zelfs dat veradnerde niets aan Beg Daddy's diepe angst voor pijn en dood; een laffe islamitische rat.
Als je de persco afluistert dan kan je ook horen dat Trump een jaar voor het neergaan van de Twin Towers een boek heeft geschreven waarin hij al voorspelde dat Osama Bin Laden een groot gevaar voor Amerika zou zijn.
Niemand sprak toen nog over Osama Bin Laden. Had men toen maar naar Trump geluisterd. En ook zijn voorspelling dat er geen massawapens in Irak waren en dat het zinloos was om een oorlog te starten.
Achteraf moet je de man gelijk geven. Goede visie en een scherpe blik.
Die speech deed het hem net. Het was een boodschap aan die islamieten en dat is de taal die ze verstaan.
Voor mij heeft U BL last van het Charles Groenhuissen syndroom.
Zelfs in Uw complimenten aan de Verlosser Trump moet en zal U nog Trumpbashen, over een mentaal probleem gesproken.
@Tuinhekje | 28-10-19 | 01:51: Zelfs daar willen de linkschen met schuimvlokken in de mondhoeken hem de grote Trump nog voor impeachen, hahahaha, het slinkse gif is doorgeslagen in hun hersenpan bij de slinkschen.
20 uur platsoenendienst en levenslange uitkering voor terugkeerjihadisten, dat zal ze leren!
Ach die bagdadi een typisch geval van voltooid leven
Ondertussen is er aan de Nederlandse wetgeving nog niets veranderd. Geharde Jihadisten wacht een rechtstelsel bedoeld voor dubbelparkeren en openbare dronkenschap. Met geen mogelijkheid zijn wij in staat onze eigen broek op te houden als het om terrorisme gaat.
We worden al jaren met eigen wet om de oortjes geslagen. Lijkt wel of de wet zichzelf heeft dichtgetimmerd. Doorgeslagen deugen werkt nu averrechts.
Ik denk dat ook de gemiddelde D66-rechter wel aanleiding zou zien voor een veroordeling wegens terrorisme. De doodstraf zit er bij ons niet in en de kans bestaat ook dat een handige advocaat hem het etiket "verward" op had weten te plakken. Maar er was een reële kans op levenslang geweest.
CNN of Clinton's News Network vond het niet leuk, een succes voor Trump dat mag natuurlijk niet !!
gellerreport.com/2019/10/cnn-cuts-off...
Dat was te verwachten. Maar nog een nieuwtje voor de globalistische deugneuzen: The Donald heeft ook de tweede man van IS te grazen genomen met een bombardement. Eat that CNN.
@HaatbaardKnipper | 27-10-19 | 19:30:
Ach, Obama kreeg Osama te pakken. Dat deed hij ook niet zelf. Leuk voor Trump, maar het echte succes is voor de inlichtingendienst.
@JvanDeventer | 27-10-19 | 20:19: Je wilt niet de president zijn die door slecht beleid voorkwam dat zo'n terroristenpipo uitgeschakeld werd. Dus wel good job van Trump en Obama
In Idlib!!!
Waarmee maar weer eens duidelijk wordt dat IS vuistdiep in de ‘gematigde rebellen’ beschermd door Turkije, bevoorraad met USA wapens en geld, en Nederlande Toyotas. Erdogan heeft Trump dus gewoon Baghadi gegeven als dank voor de medewerking. De Russen ontkennen overigens de samenwerking met de USA die er volgens Trump geweest zou zijn.
De Amerikanen ontkennen dat zelf ook. Ik heb de hele persconferentie bekeken van 45 minuten en hierin zei Trump dat de Turken, van de drie landen waar hij toestemming van nodig had, de meeste weerstand kreeg. De Russen en Syriërs gaven gauw toestemming, de Turken moesten eerst nog even flink schieten alvorens ze er soort van mee instemden. Trump had het inderdaad niet over samenwerking, maar alleen dat ze de Amerikanen niet teveel hebben tegengewerkt. De Amerikanen hebben in deze missie met de Irakezen en de Koerden samengewerkt, maar Trump beweerde dat het vooral de Amerikanen zelf waren die het meeste werk hebben verricht en dat het aandeel van de andere twee klein was.
@Alexander des Burgus | 27-10-19 | 20:07:
"maar Trump beweerde dat het vooral de Amerikanen zelf waren die het meeste werk hebben verricht en dat het aandeel van de andere twee klein was."
Had je van Trump wat anders verwacht dan?
Een mijlpaal.
Goed nieuws in elk geval dat hij dood is.
De ideologie leeft voort.
En dus staat er weer een nieuwe op voor grote goddelijke doel.
Uiteindelijk is het de ideologie die de trekker overhaalt.
Zo is het. "Baqiya" heet dat, baqiya wa tatamadad. IS ondervind nauwelijks hinder van de dood van een van hun ellendelingen. Of die nou (symbolisch) aan het hoofd staat of gewoon voetsoldaat, sorry keukenhulp, of een van hun vrouwelijke pooiers annex broedmachines is. IS zit in hun hoofden, daar is waar je IS moet uitroeien. Dat gaat dus niet lukken met praatgroepjes, fopstrafjes, het goede voorbeeld geven en hopen dat ze het na gaan doen. Dat lukt alleen door er een kogel door te jagen.
Je begrijpt wat er nu gebeurt, hè? Wij gaan ‘onze’ jihadi’s versneld terughalen, nu het risico bestaat dat ze met zoiets onreins als (allahbeterehet).... honden in tunnels achterna worden gezeten- want dàt is in strijd met de menselijke waardigheid...
Dus die bufferzone van Turkije/Rusland is nu ook niet meer nodig?
@kloopindeslootjijook | 27-10-19 | 18:08: Die bufferzone blijft nodig, want de Amerikanen willen de Koerden een oliestaatje geven in Deir es-Zor, Oost-Syrië. Zonder die buffer gaan de Koerden toch weer richting de Turkse grens en dan gaan de Turken weer zuidwaarts. En dan staan de Amerikanen en Turken wéér tegenover elkaar.
Wollah! #teamtrump
Straatvechter Trump wrijft het er lekker in: dat van die hond. De IS-leider stierf als een laffe hond.
Heel goed.
Een hond is een te nobel dier om deze islamitische rioolrat mee aan te duiden.
@HaatbaardKnipper | 27-10-19 | 19:32:
Maar niet bij deze islamieten, bij wie de hond onrein is. Dus is het een zeer geslaagde beeldspraak.
Wat zou het toch fantastisch zijn wanneer we Trump een paar maanden in konden huren hier in de polder. Ik wed dat hij Friesland zou kiezen als standplaats.
Vergeet het maar, veel te armoedig. Captain Bonespur kan echt niet zonder zijn zonnebank, manicure en golfbaan.
Laten we nooit vergeten dat Is-leden en hun bruidjes, dit beest hebben bewonderd.
Ja, ook die vrouwen die nu zo zielig lopen te doen.
Ze wisten heel goed van alle wreedheden van IS; sterker, het heeft ze overtuigd om mee te gaan doen.
Hij ziet er nog redelijk ongeschonden uit nadat hij zichzelf zogenaamd had opgeblazen en daarmee zijn 3 kinderen meenemend in de blast. Ik denk eerder dat dit een propagandaverhaal is om de eigen handen in onschuld te wassen over de dood van die 3 kids. Met een zelfmoordvest blijft er doorgaans niet veel van je lichaam over.
Er zitten wel meer tegenstrijdigheden in Trump's verhaal. De Amerikanen konden niet in zijn buurt komen omdat hij een bomgordel om had maar ze weten wel dat hij jammerend en huilend aan zijn einde is gekomen. Hoe kan je dit weten is je überhaupt niet in zijn buurt was?
Er zijn kennelijk honden de tunnel ingestuurd. Die honden hebben meestal een camera aan hun pak, zodat de begeleiders mee kunnen luisteren en mee kunnen kijken. Met een klein bommetje ga je wel dood, maar kan de uiterlijke schade beperkt zijn.
@koter | 27-10-19 | 18:22: Trump loog wel vaker. Maar voor een politicus was hij zeer eerlijk: Hij beweerde het live te zien met de modernste technieken die het leger heeft. Wat later zegt hij weer tegen een ander dat hij aan de telefoon per minuut gebrieft werd. "Sir, we entered the building." Minuut later: "Sir, we killed two women suspects with vests." Minuut later: "Sir, we brought 11 children in safety." Et cetera. Heel erg in detail allemaal. Over de manier hoe hij zijn 8 helikopters op de missieplek kreeg was hij ook duidelijk over. Hij heeft last van grootspraak, maar niemand heeft de Amerikanen echt tegengewerkt. Trump bagatelliseerde de schoten van de grond wel. Rusland kan zoiets niet hebben en doet een MH17 over deze missie: Zij ontkennen op dit moment dat de Amerikanen überhaupt daar hebben gevlogen die nacht. Ik kan je bij deze al zeggen dat de Amerikanen werkelijk hebben gevlogen daar, omdat ik de afgelopen dagen Syrië volg op LiveUAmap Syria.livuamap.com en dat op het moment van de missie boven Idlib inderdaad ongeïdentificeerde vliegtuigen zijn gesignaleerd. Er was ook een video waarop een grote en een wat kleinere explosie op dezelfde plek was te zien. Misschien waren dit troepen van IS of Turkije om dit gebied. Misschien was het zelfs een missie om de tunnels onklaar te maken, want videobeelden van de rampplek tonen geen tunnels. Maar goed, alles is dan ook aan puin gebombardeerd. Een journalist houdt bij wat er op de plaats delict gevonden is: NSFW mobile.twitter.com/mohmad_rasheed mohmad-rasheed.blogspot.com/2019/10/b... /NSFW (Gebruik een Translator wannee the net zoals ik geen Arabisch kan lezen. 4 lichamen zijn er tot nu toe gevonden. Al-Bagdadi niet of nog niet.
Zouden véél van die kalifaatkippetjes eens een voorbeeld aan kunnen nemen. Leven als een lafaard, sterven als een lafaard. -->IS-kalief Bagdhadi volg jullie grote leider.
Je kunt die Bagdhadi een hoop verwijten, maar niet dat het een lafaard is.
@* Il Principe * | 27-10-19 | 20:41: Wel
@Draak uit Brabant | 27-10-19 | 21:42: Of hij wel of niet een lafaard was is een kwestie van interpretatie. Wat ie wel was, was een vrome moslim. En dat is iets veel schaamtevollers.
Wat zullen de kalifaat kippetjes jammeren, maar voorlopig heeft the Donald het toch voor elkaar, the Donald gaat zijn tweede termijn tegenmoed.
Trump, dom presidentje, clowntje, gevaarlijk gekje, en iedereen klapt in hun domme handjes terwijl dit idiootje een wereldoorlogje ontketent.
Klik - Berbaarmodus uit.
Goed gedaan, Donald!
Klinkt als gerechtigheid, goed bezig dan.
De EU moest zich schamen, eerst lossen die Yanks 2 wereldoorlogen op, vervolgens beschermen ze ons tegen de Ruskies, daarna tegen IS, Al Qaida etc en nu ze zeggen ¨EU los het zelf op¨ gaan we janken.
Amerikaanse jongens zijn het zat om te sterven voor EU watjes. Dat wij onszelf niet willen beschermen en ook nog de poorten open voor IS tuig is niet het probleem van de Yanks.
EN voor het Russische leger...
Inderdaad. De Amerikanen claimen net als WO2 wederom de overwinning alsof ze het alleen gedaan hebben. De Russen, Assad, Koerden, Iran en Irakis hebben IS verslagen, dit nadat IS met Amerikaanse steun groot kon worden, Dat eeuwige geleuter over die yanken die ons bevrijd hebben. Er zijn ook Franse jongens gestorven voor de Amerikaanse vrijheid. Hoor je ook niets over.
Klopt niet helemaal. USA eist -terecht wel- een hoofdrol op maar de eerste bijrol is in beide wereldoorlogen toch echt Moskou. In de Eerste WO negatief door het uitroepen van de revolutie waardoor de Duitsers paar miljoen soldaten naar het westfront konden sturen, wat ternauwernood opgevangen werd door het inzetten van US soldaten aldaar. De Duitse revolutie heeft het einde van WO 1 ingeleidt. Niet de inzet van US-troepen.
In WO2 is het het rode leger geweest die de Wehrmacht op de grond verslagen heeft. De westelijke geallieerden waren technisch en tactisch volstrekt inferieur. Slechts het enorme overtal gecombineerd met de overvloed aan grondstoffen deed hun een rol spelen.
De boots on the ground waren toen ook voornamelijk Russisch.
Waarbij ik niets wil afdoen aan de offers die velen gebracht hebben. Uit vele landen, waaronder US.
@Lafayette | 27-10-19 | 18:17:
Het is wel dankzij de loyaliteit van USA dat Europa in deze vorm bestaat. Anders hadden wij of Duits, of Russisch gesproken.
Het US trekje om de volledige overwinning uniek te claimen is een beetje landsaard of gewoonte. Maar vanuit Europa beetje denigrerend op USA neerkijken is erg kortzichtig. Hun rol was en is erg groot.
In Europa is er weinig besef dat hun huidige positie toch voor een groot deel te danken is aan de Amerikaanse inzet. En niet alleen in het verleden.
@Lafayette | 27-10-19 | 18:17: Zonder de steun van Amerika in WO2 was dit nu een Russische geenstijl.
@reservebelgië | 27-10-19 | 18:55:
Niet zo naif. Allereerst werd Amerika de oorlog verklaard, eerst door Japan, daarna Duitsland. De intentie was lang neutraliteit. Loyaliteit is onzin. Het gaat altijd om eigen belang, en de US heeft er ontzettend veel van geprofiteerd. Hoe dan ook je hoeft het land, behalve die generatie soldaten van toen, niet eeuwig dankbaar te zijn.
Was Hillary nog uitgenodigd om in de handjes klappend en opgewonden kreetjes slakend live het uit elkaar spatten van Baghdadi mee te maken?
Al was ze uitgenodigd, das was ze niet gekomen, IS is door Killary in het zadel geholpen.
Ze zal we blij zijn dat ie het niet naverteld, hij had nog een leuk boekje over Hillary en de CIA open kunnen doen!
Hij is iig eerlijk over de olie.
Mooie beelden, prachtige speech ook. Gillen als een meisje deze grote moslim leider. Filmpjes van IS slachtoffers tonen meestal dat deze waardiger het einde onder ogen zagen.
Volgens Trump zelfmoord. Mooi, heel goed. Bij de islam ga je dan de hel in. Zelfmoord is verboden en not done bij die geloofs gekke idioten. Hoera. De hel in.
In het kader van de jihad mag dat, als er tenminste flink wat ongelovigen door gedood worden.
Geen 72 maagden voor die haatbaard
"A beautiful dog, a talented dog, was… injured."
Een bot voor de hond.
En zo houdt de verguisde Trump zich wél mooi aan alle beloftes. Zoals het hoort, toch? Jolo NPÖ wagendorp cum suis; eat your heart out. Ook zónder totaal debiel plan van honderdduizendmiljard voor e-auto-soepsidie stonden 4 more years MAGA ook allang vast. Ophouden met huilie huilie en gewoon sportief aan het werk aub.
"Hij stierf als een lafaard, hij huilde als een klein meisje, en toen blies hij zichzelf en 3 van zijn kinderen op"
Waarschijnlijk zou Obama dit nieuws toch anders gebracht hebben.
Met de waarheid?
Die had het met name over the religion of peace gehad inderdaad.
Obama heeft denk ik even moeten huilen bij het heengaan van z'n goede vriend Bagdhadi,
@2Alabama | 27-10-19 | 17:10: Hij had het al moeilijk genoeg met Bin Laden.
Ja, maar wie heeft wat aan woorden als je daden niks toevoegen.
Obama kon het mooi verwoorden, ja..
Had hij maar 3 nazaten, die hij meegenomen heeft van het tijdelijk naar het eeuwige?
Gelukkig hoeft hier dan geen discussie meer over te volgen wie of welk land die arme geïndoctrineerde weesjes had moeten opvangen.
Nee LSW, hij had er 14, hoogstwaarschijnlijk bij een stuk of wat van die broedparasols. 11 nazaten blijven er nog over.
"The European nations have been a tremendous disappointment." Telkens weer.
Voor wie werkt deze propaganda?
Voor eenieder die deze IS misdadiger geen warm hart toedraag. Aan welke kant sta jij?
* Call of Duty 4 Modern Warface spelen doet
Trump heeft zo gelijk met die laffe wegkijkende EU.
Waar zijn de oologshitsers Verhofstadt en Van Baalen eigenlijk gebleven?
De hier aanbeden Trump is geen aanwinst voor Europa.
Tja, dan moet de EU eens ervoor zorgen dat ze een partner worden waar mee te werken valt, in plaats van zich overal waar mogelijk tegen zijn eigen burgers te keren. Dan zou ik als Amerikaanse president ook denken: zoek jij maar andere vrienden.
Nee, Brussel is een aanwinst voor europa.
Het Europa wat onderdak biedt aan sharia en jihad scholen, gewoon bij jou om de hoek. En als gevolg daarvan een paar jaar geleden duizenden Europese jihadisten oorlog gingen voeren in ons omringende landen.
De volgende generatie zullen het tienduizenden zo niet honderduizenden Europese jihadisten zijn.
Het is een kwestie van tijd voordat een Europees land de oorlog verklaard wordt voor het onderdak bieden aan deze lui, het subsidieren van sharia en jihad scholen en het belonen van jihadisten met uitkeringen.
Als de USA zich terugtrekt uit de NAVO; moet je eens kijken hoe hard de EU dan staat te huilen. Militair gezien is de EU dan een makkelijke prooi voor Rusland.
lingo star | 27-10-19 | 15:43,
Kun je hier 5 mensen aanwijzen die Trump "aanbidden"?
Niet?
En waarom zou Trump een aanwinst voor Europa moeten zijn;
- zou dat dan ook andersom moeten gelden?
- dus dat EU-bobo Donald Tusk een aanwinst moet zijn voor de VS?
- en wat vind jij; is Tusk een aanwinst voor de VS, en waarom?
- is Tusk überhaupt een aanwinst voor Europa?
Die holle slogans roepen meer vragen op dan ze beantwoorden.
Nou zeg, dacht ik dat Trump het wel aardig deed. Komt u ineens langs en beweert het tegendeel.
Wat een ontboezeming. Ik ben geschokt en ten einde raad. Wat een weergaloze analyse. Uw inzicht is verbijsterend. Mijn wereld stort in. Heb ik me al die Trump jaren vergist. En dan gaat Trump er ook nog eens vier jaar aan vastplakken.
O ja, Trump is president van de VS en niet van Europa. Wellicht kunt u met deze kennis uw voordeel doen.
Ja maar de eu gedraagt zich dan ook als een peuter van 3. Tandeloze native zwakzinnigheid. Het enige wat een aanwinst voor de eu zou zijn is kleuterjuf Els.
@canis lupus | 27-10-19 | 16:11:
'Militair gezien is de EU dan een makkelijke prooi voor Rusland'
Rusland wil die hele EU niet. Denk je dat nou nog steeds?
@Voight-Kampff | 27-10-19 | 16:25: Laat ik het zo zeggen: Trump heeft gelijk als hij Europese landen verwijt te weinig aan defensie te doen. Maar Trump gaat verder: hij zet de NAVO onder druk en steunt brexit, verdeeldheid in Europa. Als Europa en VS samen optrekken is dat voor beiden beter. Nu zal Europa een eigen geopolitieke macht moeten worden. Het is iets wat ze nog moeten leren.
@lingo star | 27-10-19 | 18:07:
Wat ze de komende 200 jaar niet voor elkaar zullen krijgen.
@piloot47 | 27-10-19 | 17:22: De hele EU wil Rusland niet nee, maar de baltische staten hebben ze graag terug hoor!
@canis lupus | 27-10-19 | 18:41: Nou, eigenlijk wel. Het geld zit in West-Europa. Rusland zou dat graag willen hebben, want ze zijn economisch net zo groot en instabiel als Italië.
Hij zat in Barisha op 5km van grens met TR in gebied van rebellen gesteund door TR.
De operatie is gedaan vanuit Erbil, in IRAK. En dus niet vanuit TR.
Gek he?
Jennifer Griffin: "Biometrics (facial recognition) immediately identified Baghdadi- in suicide bombing head removed intact. DNA also used - typically takes a day for DNA results. US forces launched from Erbil, Iraq. There had been reports of sightings of Baghdadi in Idlib for some time,US official."
Syrian Civil War Map: "Islamic State leader Abu Bakr al-Baghdadi was killed by an US raid in cooperation with the SDF. He apparently lived in Barisha / Idlib which is controlled by Turkish-backed jihadists"
Jennifer Griffin mobile.twitter.com/JenGriffinFNC/stat... is inderdaad interessant om te noemen. Ze weet meer te vertellen dan Trump 2 uur voor de persconferentie.
Dit een mooie opsteker op deze zonovergoten zondag.
The world a safer place?
Thank you the cuckoo
"Aanranding van de persoonlijke waardigheid, in het bijzonder vernederende of onterende behandeling van mensen die buiten gevecht zijn gesteld, is strafbaar volgens de Wet Internationale Misdrijven (WIM)."
He died like a cowaring whimpering dog valt daar toch ook wel onder?
Hele ruime interpretatie. Volgens mij draait dat om fysieke handelingen.
Nee. Buiten gevecht gesteld? Hij rende angstig een doodlopende (Ghe) tunnel in en bracht zijn vestje tot ontploffing, ow ja wel met wat kinderen om zich heen anders is het nog enger.
Steek jij die WIM lekker in je reedt, dankje.
Nee dat valt daar niet onder.
Dat geldt zoals je zegt enkel ten aanzien van mensen.
En nou doorpakken, Donald, en Erdogan (laten) opblazen.
Erdolf dient op een andere manier te worden aangepakt. Economisch, zodat zijn analfabete achterban het in de poeplap voelt. Zijn ze vast minder geneigd op hem te stemmen de volgende keer.
@Graaf_van_Hogendorp | 27-10-19 | 15:30: Als Erdogan de propagandakanalen in handen heeft, heeft het overgrote deel van de mindergeletterde bevolking niets te willen. Net als hier.
En nou doorpakken, donald, en mad1950 laten opblazen.
@Hierzijnwedan | 27-10-19 | 19:20: Hoi, Achmetje, jij ook hier?
mooi
Smeerlap nam wel 3 kleine kinderen mee, wat zijn die moesliem fanaten toch ontzettende laffe hazen als het even tegen zit.
@Graaf_van_Hogendorp | 27-10-19 | 15:29:
Als het meezit zijn die moesliem fanaten ook laffe honden.
Vastgebonden gevangenen levend verbranden; kinderen onthoofden; zwangere vrouwen martelen; etc.
Zelfs binnen de linkse kerk zijn er waarschijnlijk vele honderden mensen die daar van zouden willen walgen. Als ze dat zouden mogen van de anti-discriminatielobby, natuurlijk.
@Dandruff | 27-10-19 | 16:04:
Ach, ze willen het niet zien.
Wil wil kan zich op de hoogte stellen van de praktijken van ISIS en vooral wat de ISIS vrouwen geflikt hebben.
Maar men wil wegkijken.
@Roadblock | 27-10-19 | 16:09:
Dat dus; links wil wegkijken.
Jezelf informeren is een keuze.
En links kiest ervoor zichzelf niet te informeren, want "islamofobie".
Dan krijg je l*lkoek als "isis snapt de islam niet".
Maar de sharia in isis-gebied was dezelfde als die in Saoedi Arabië, Somalië en Iran.
De jihad van isis was dezelfde als die van al-shabaab, hezbollah en hamas.
Slaven in isis-gebied waren net zo slecht af als slaven in Soedan, Qatar of Mauretanië.
De islam van isis is, kortom, dezelfde islam als die van de bedenker van de islam; de Plunderende Proleet Mohammed. Vandaar dat er duizenden mohammedaanse clubjes zijn met precies dezelfde doelstellingen, die precies dezelfde methoden gebruiken. Ik noem maar even al-nusra, boko haram, hizb-u-tahrir, taliban; de lijst is eindeloos.
En die islam importeren we dus.
@Dandruff | 27-10-19 | 16:34:
@roadblock
Hulde voor jullie tegels.
Niet vanuit Turkije! Maar vanuit Irak. Dat is duidelijk gezegd.
Daarom moesten ze ook aangeven aan de Russen dat ze eraan kwamen.
En natuurlijk niet vanuit Turkije om een ISIS leider te elimineren terwijl hij op 5 km van de TR grens in een gebied zit dat gecontroleerd werd door aan TR gelieerde groepen.
Of was dat gebied soms zeer onlangs ingepikt door El-Nusra, oude vriendles die gescheiden zijn zijn circa 2012?
HA! Reporter asked if POTUS told Nancy Pelosi about the operation. He said "No, I didn't. I didn't want anyone getting hurt."
He knows she would've tipped them off.
twitter.com/LisaMei62/status/11884552...
Wat een baas is het ook!
Gna. Pelosi en kameraden zouden hun kameraad vast gewaarschuwd hebben zodat zij een hinderlaag konden leggen voor de Amerikaanse troepen.
Whaha zegt Trump nu serieus dat niemand nog van bin laden had gehoord (een jaar) voor 911?
Clinton zat in 98 al achter bin laden aan, nav de aanslagen op US ambassade.
Wat een fantast.
Clinton zat achter de poes van z'n stagiaire aan, en daarnaast het vergroten van zijn eigen vermogen, verder ook helemaal niets.
Mijn wenkbrauw fronste ook.
Nog eens terug zitten luisteren:
Niemand had voor 911 van Bin Laden gehoord. Maar Trump schreef en waarschuwde er al een jaar voor 911 over in zijn -enorm succesvolle- boek...
En dat is dan president...
Wat hou ik van die man, doet wat hij beloofd, geen loze beloftes etc. Zou wensen dat hier in NL zo'n soortgelijk type opstond!!!
Proest. Hij had beloofd troepen terug te trekken, herinner je je nog?
Ondertussen zijn er extra troepen naar Afghanistan, Saudi-Arabië en binnenkort mogelijk ook opnieuw Syrië gestuurd.
@RandyBiel | 27-10-19 | 15:02:
Misschien jezelf een beetje meer inlezen! Degene die er nu nog zijn, zijn er voor de olie, betalen wat het gekost heeft....
@diashaliz1968 | 27-10-19 | 15:05:
Ja zelfs in Afghanistan zitten ze er nog vanwege de olie?
Doe eens niet zo naïef
Grapjas. Hij zou Turkije straffen. Hij trekt zijn keutel in. Hij zou de troepen in Syrië terugtrekken. Hij doet het niet. Hij wil nergens meer troepen hebben. Hij stuurt ze naar Irak. Nog meer voorbeelden? Deze zijn alleen van de laatste week.
@Ridde Rogter | 27-10-19 | 15:18:
Fake reaguursel
Zielig voor Soros. Zijn beste vriend is kapotdeaud.
Maar Iran, de Ayatollahs en Hezbollah kunnen hun geluk niet meer op.
Leeft die Soros nog steeds of ligt hij in het kasteel van Frankenstein te wachten op een fikse onweersbui.
haalt niet echt het trumpiaanse niveau van z'n brief aan erdo
Confirmed!
En hij doet het voor Exxon Mobil en al die andere Great Companies.
Yep. Drain the Swamp.
America First. Remember??
De EU zou ook beter staan voor Unilever, Shell, Airbus BAE etc. De EU Great Companies.
Hij draint zijn swamp. Nu de Brussels swamp nog.
Trump praat geen poep tijdens de persconferentie.
En nou je kop houden POTUS, voor je teveel operationele en strategische details weg geeft. Thnx for killing the basterd.
Dat is het. De enthousiaste hyperbolen zijn voor een niet domlinkse goede verstaander doorgaans goed te pruimen. Maar er is een time to shut the fuck up.
Die wordt nu continue rectaal genomen door 72 baarden. Jammer voor hem dat het wat verkeerd in de koeran staat.
goed voor trump, sdf en de wereld ook een beetje beter af.
Of we krijgen beelden te zien van Erdogan die een geit neukt.
Sprak hij teder.
Wel sneu, nu is de vriend van wijlen -no name- John Macain ook gestopt met ademhalen.
"speak softly and carry a big stick; you will go far."
Wilde zich zeker aanmelden als Syrische vluchteling om naar Europa te vertrekken.
Geen wonder dat die Yanks nijdig zijn
En Turkije facilliceert dat.
@Mr.Crowley | 27-10-19 | 13:39:
facilliteert
Ja, wel jammer voor Seebregts. Die had al Baghdadi graag handje vast gehouden.
@Mr.Crowley | 27-10-19 | 13:48: faciliteert :-)
Mmm die gast was te blind voor militaire dienst en te dom voor een opleiding (bron: wikipedia). Geeft je toch te denken achter wat voor types die IS onnozelen rondlopen.
Soort zoekt soort.
IS werd deels aangestuurd door Saddams oude Baath regime. Vandaar ook dat ze zo'n snelle militaire opmars in 2014 konden bewerkstelligen.
En nou die hendjes de lucht in!
Als die lomperd van een Trump nu ook maar voor 1 grammetje eigenaarschap claimt voor de deaud van deze figuur, dan is ie hypocriet tot op het bot. Want Obama mocht van Trump níks zeggen ten tijde van de deaud van Osama Bin Laden, want Obama had alleen maar 'ok' gezegd op de operatie. Ik ben benieuwd.
"Als die lomperd van een Trump..." gaap... het heeft geen zin om de rest te lezen, want we weten allemaal dat hierna weer volgt dat Trump niets goed kan doen. Verslaat ie IS: niet goed. Gaat ie weg: niet goed. Pakt ie alsnog even een IS leider mee: niet goed. Draagt ie sokken: niet goed. Draagt ie geen sokken: niet goed. Praat ie: niet goed. Houdt ie zijn mond: niet goed.
Het lijkt wel een stukke langspeelplaat. Dat eeuwige gezeik.
@peterdh | 27-10-19 | 14:06:
Gaat ie dat weg dan? Hij stuurt alleen maar meer troepen naar het Midden Oosten
@RandyBiel | 27-10-19 | 14:08:
Oh. Dat doet ie zeker ook niet goed? Zucht, ik zal er nog op in gaan ook. Er zijn daar minder boots on the ground. Die haalt ie weg. Een apache over het gebied laten vliegen is wat anders dan "alleen maar meer troepen heen sturen". Gaap...
@peterdh | 27-10-19 | 14:11: Xtra troepen en tanks naar Syrië voor bescherming olievelden. Coz it's all about ze oil, oh nee want anders vallen de olievelden in handen van (verslagen) ISIS. Gaap
@peterdh | 27-10-19 | 14:11:
En 3000 manschappen naar midden oosten sturen is wat anders dan alleen een apache over het gebied laten vliegen.
@RandyBiel | 27-10-19 | 14:19:
Mijn punt blijft hetzelfde. Lekker meezingen met de gebroken langspeelplaat: Wel troepen: niet goed, geen troepen: niet goed. IS verslaan: niet goed. Niet met IS bemoeien: niet goed. Olievelden beschermen: niet goed. Olievelden laten afbranden: niet goed. Wel sokken dragen: niet goed. Geen sokken dragen: niet goed.
Misschien eens een leuk album uitbrengen. "Wij weten het allemaal beter". Met als songs: "Trump doet het fout", "Trump doet het verkeerd", "Trump deugt niet", "Trump heeft het mis", "Trump doet niets goed", en "Orange Man Bad".
Klagen maar geen oplossingen en verbeteringen aandragen... Zeg eens. Wat moet ie *wel* doen?
@peterdh | 27-10-19 | 14:27:
Misschien dat het je ontgaan is, maar Trump zelf doet dingen die hij eerder nog als slecht / onzinnig bestempelde.
Het lijkt me logischer over komen als hij geen dingen doet die hij zelf als dom bestempeld.
Maar daar zal jij ook vast wel een andere mening over hebben?
Volgens mij wil die “lomperd” er alleen maar zo snel mogelijk weg en zo min mogelijk bloed vergieten .
@RandyBiel | 27-10-19 | 14:31:
Nee hoor. Orange Man Bad! Orange Man Bad!
@peterdh | 27-10-19 | 14:40: Vergeet het maar peterdh, het zit heel diep bij de globalisten..
@vmk | 27-10-19 | 14:47:
Dus als je Trumps acties naast z'n eigen woorden legt , ben je al globalist in jouw ogen?
Koekoek
@RandyBiel | 27-10-19 | 14:51: Ja, zo zit het blijkbaar. De actie is prima op zichzelf. Maar de wijze waarop Trump dit neerzet, succes claimt en EU basht (waarop is dat echt gebaseerd?): belachelijk.
@Elpefo | 27-10-19 | 15:00:
Oh waren het geen strijdmachten van de VS die hem hebben gepakt? En wat heeft de EU daar allemaal gedaan in de afgelopen tijd?
@Elpefo | 27-10-19 | 15:00: Juist daarom denk ik dat Trump dit spelletje slimmer speelt dan iedereen denkt. Iedereen heeft het over het effect van zijn zogenaamde gebral, maar ik denk dat die effecten beoogd zijn. Tot welk doel durf ik niet te bevroeden, maar hé, ik kan niet alles weten...
@Sans Comique | 27-10-19 | 15:38:
Natuurlijk is de verslaggeving van hem opzet. Het doel mag toch duidelijk zijn. Die Baghdadi zal zeker als martelaar vereerd gaan worden doordat hij zich met dat bomvest heeft opgeblazen in het bijzijn van die Amerikanen. Hij zal opgehemeld worden omdat hij tot de laatste adem het zware gevecht tegen de duivel voerde en het kwaad zelfde nog een laatste slag toe bracht ter verering van Allah. Of iets dergelijks. Hier maakt trump nu korte metten mee. Die Baghdadi is als een laffe hond gestorven piepend en krijsend terwijl hij nog ff drie onschuldige jihaadlarven mee heeft genomen. Dat heet propaganda-oorlog.
Rutte zou daar bijvoorbeeld staan en het verdriet uitspreken dat "wij allen als Nederlanders voelen over het verlies van een mens en dat wij daar altijd voor zullen proberen te waken om dit soort conflicten met dialoog, open vizier en heel veel thee op te lossen blaat baat blaat...". Dat zou ook een vorm van propaganda zijn. Deugpropaganda.
@peterdh | 27-10-19 | 15:34: Ah, 'weg met ons'! Vraag je maar af waarom de US dit deed. Niet uit goedertierendheid.
@peterdh | 27-10-19 | 15:49:
Niets meer aan te voegen.
Geen altaar, maar wel een bomgordel verhaal, om hem nog iets bling, bling te geven. Zoiets van "hij stierf de heldendood en de Amies schoten naast" fakehistory.
Het is wachten op vogels die gaan beweren, dat door het doden van een imam, afstammeling van Mohammed, de pleuris pas goed gaat uitbreken.
Mohammed is namelijk niet alleen de dode in een kist, maar ook de levende bloedlijn, een concept dat in het westen taboo is.
Zoals ik al zei, als dat lijk in het filmpje van wie ze het doek van zijn hoofd halen Baghdadi is, is hij dus niet opgeblazen door een bomvest. Dan is het waarschijnlijk gewoon weer de MSM die nog even het laatste kleine beetje: "Dit was niet door toedoen van militaire acties onder leiding van Trump" er uit probeert te persen.
Wat leven die gastenbtoch in een van God verlaten gebied (vandaar dat het moslims zijn waarschijnlijk) en in huizen aks zwijnenstallen (vandaar dat ze niets met varkens van doen willen hebben waarschijnlijk).
Ik vond de woningen in Doha beter uitzien dan wat je in Nederland ziet. Wellicht omdat het moslims zijn?
En de wereld is weer een beetje veiliger geworden. Meneer heeft ook nog in zijn broek gepist voor het Allahu Akbar roepen en boem doen, zo zie ik. Opgeruimd staat netjes.
Dit helpt nou niet bepaald om het nijpende maagdentekort op te lossen.
Het zou ook kunnen dat Trump een uitzonderlijk dikke bolus heeft gedraaid. Je weet het niet.
Dat record staat op naam van Bono (of Randy Marsh) zoals hij dient te weten.
Door Amerikaanse soldaten gedood in door Turkije gecontroleerd gebied.
Wat had hij daar te zoeken en hoe wisten de Amerikanen hem te vinden?
Vragen, vragen, vragen
Amerikaanse vliegtuigen
Het was volgens mij in Al Nusra-gebied.
@beldewouten | 27-10-19 | 13:14:
Noord Syrie wordt toch door Turkije gecontroleerd?
In ieder geval schijnen de contacten tussen de Koerden en de Amerikanen nog heel goed te verlopen.
Gokje: Koerdse infiltranten in het Turkse leger? Die wisten namelijk 48 uur voor de inval van de Amerikanen al waar Baghdadi zat. twitter.com/yosefyisrael25/status/118...
Ik denk dat hij nu zijn leiderschap van "de hand" heeft gedaan.
Bomgordel??? Ik dacht meer aan een bomarmband als ik dit zo allemaal aanschouw.
Dat is correct. Van iemand met een beetje fatsoenlijke bomvest blijft niet zoveel over en zeker niet op dezelfde plek.
Ze hebben de man met de twee rechterhanden gevonden! Eindelijk verlost!
In dat 1e filmpje zijn ze zo aardig om zijn afgeblazen hand bij het lichaam te leggen. Maar wat een pure moslim was die Al Bagbhadi zeg! Zelfs na zijn dood wijst die middelvinger nog de lucht in, alsof hij zeggen wil "er is er maar 1 de grootste!"
Hij zal nu ondertussen wel doorhebben dat dit niet Allah is maar Trump.
Hahaha!
Dat lichaam is Baghdadi niet.
@Alexander des Burgus | 27-10-19 | 21:29:
Ja, ben daar ondertussen ook achter. Dan was het een andere Mohammedfetisjist.
Ben ik slechtziend of zie ik een verbrande/kapotte helikopter op het derde filmpje?
Een van Rutte's Terreur Toyata's wellicht?
Hij had eigenlijk in Nederland berecht moeten worden. Had hij waarschijnlijk verplicht een maand lang plantsoenen moeten aanharken. Daarna via reïntegratie project terug in de samenleving, iedereen verdient een tweede kans !
Ik meende zeker te weten dat Baghdadi al in Ter Apel verbleef. Dan had die Sargentini toch gelijk...
FC Barcelona heeft weer een fan minder.
Verder: Het is dweilen met de kraan open.
Er wordt meer tuig geboren dan dat er dood gaat.
Zolang dit de attitude mbt mensenrechten blijft bij de Grote Hoeder van de Heilige Plaatsen ,tevens financier van terroristen,zal er in de regio weinig veranderen
''4 van de 47 mensen die op 2 januari werden gedood door steniging zouden onder de 18 zijn geweest.
De regering van onze bondgenoot heeft ook geantwoord: de sharia gaat boven de verklaring van de rechten van de mens en de rechten van het kind.''
www.welingelichtekringen.nl/politiek/...
Sommige misdadigers hebben een streepje voor. Walgelijk.
Vraag me af hoeveel sharia er al in Europa zit.
@Mr.Crowley | 27-10-19 | 13:08: Als je het VK tot Europa rekent (zij doen dat niet) ten minste in één land?
Jullie altijd met niets Nederlands aan die gasten. Hij is toch mooi een hutspot geworden.
Komt zijn nette (baard)haar nu omdat hij net van de kapper komt, of van de explosie? Vooralsnog lijkt deze meneer meer een slechte stand-in te zijn dan de echte Bagdhadi...
Zonder afbreuk te willen doen aan dit triomfmomentje van de Amerikanen: Bagdhadi's understudy staat waarschijnlijk al te trappelen in de coulissen.
Zo blijft er tenminste een uitdaging in het spelletje. Het doel is de weg, maar hier is het doel weg. Nu komt er weer een nieuw doel.
Bagdhadi's understudy moet je altijd zoeken onder de groepering die het laatst door de VS is bewapend om tegen vijanden van de VS te vechten.
Filmpje @1:04.. Nee joh, da's de islamitische spiderman!
Als die gast in het filmpje van wie ze het doek van zijn hoofd halen al baghdadi is: en.wikipedia.org/wiki/Abu_Bakr_al-Bag... , dan heeft hij zichzelf in ieder geval niet om het leven gebracht met een bomvest. Tenzij hij het probeerde op te eten en gestikt is.
Goeie zaak.
"It's always the best that are the first to go."
"Which means you ain't going nowhere." *PANG*
Uit welke film is deze quote?
Next Best Thing (2019)
*PANG*
@Aap Noot Miesje | 27-10-19 | 12:38: My name is nobody, cultuurbarbaar.
@Sans Comique | 27-10-19 | 13:18:
Lol! En bedankt, die ken ik, al is het al weer een poosje terug dat ik die gezien heb. Ergens in de vorige eeuw geloof ik.
Ach ja. Het belooft gezien de historie weinig goeds. Elke keer dat er een despoot, terrorist of andere crimineel werd omgelegd in die regio kwam er een kwaadaardiger exemplaar voor in de plaats. Je kan je dus afvragen of het omleggen van dit soort figuren wel de juiste strategie is.
Ook dit kwaadaardig figuur is door de VS opgeleid, net als Osama bin Laden en vele anderen. Om wereldvrede te bereiken is het vertrek van de VS uit die regio zo gek nog niet.
Je moet ze allemaal omleggen. Met een goed gesprek ga je het niet redden in die vergaarbak van primaten.
koter | 27-10-19 | 12:15 :
En uw eventuele oplossing zou zijn ?
Je kunt ze beter levend pakken en daarna ophangen, al la Sadam.
@koter | 27-10-19 | 12:15 Zolang er draagvlak is, klopt dat. Althans in landen waar Moslims domineren wel. Je zou je haast afvragen of dat nou toeval is, of niet? Alleen in Egypte gaat het beter sinds de "democratisch gekozen Moslimbroeder" Morsi is afgezet. Veel zeggend is dat nogal wat Moslims dat anders zien.
@the namster | 27-10-19 | 12:30:
De organisatie langzaam laten doodbloeden. Zo is dat ook gebeurt met Europese terreurgroepen zoals bijvoorbeeld ETA. Op een gegeven moment is er te weinig draagvlak voor en hangen de laatst overgebleven zelf de kalasjnikovs in de wilgen.
U ontslaat ze liever?
Is meneer Abu Bakr al-Baghdadi alweer dood?
Wat een pech, met zijn organisatorische talenten en perfecte gevoel voor aansluiting met onze islamitische medelanders zou hij een geweldige bruggenbouwer zijn geweest. Een modelburger van de beoogde multikEUl
Luister even naar no agenda, precies 5 jaar geleden. Het lijkt wel vandaag:
noagendaplayer.com/listen/668/2:31:18...
Toen was hij ook al eerder vermoord.
Zoveel BS zit er in het nieuws
".. the compound in Idlib's Barisha village"
De provincie Idlib ligt in het westen van Syrië, niet in het oosten. En de SDF is daar niet aktief. Daar zitten de door de coalitie-stemmers beschermde en bewapende bondgenoten van Al Qaeda - de moederschoot van IS.
IS is de liefdesbaby van de Iraakse Baath-partij (pan-Arabische socialisten) en Al-Qaeda... wat op zich al een hele vreemde combinatie is aangezien de eerste vaak anti-religie waren en de tweede godsdienstfanatici.
@koter | 27-10-19 | 12:22: Misschien is men socialist of reli-gek als het toevallig van pas komt? Zo hebben we er in NL ook rondlopen. DENK om maar eens een vergaarbak van ex PvdA Moslims te noemen.
Misschien probeerde Bagdadi wel via Idlib naar Turkije te vluchten. Idlib is ook een grensprovincie. Wel bijzonder dat al dit soort afval allemaal juist aan de Turkse grens bij elkaar kruipt en dat Turkije al bijna doet alsof het deel van het Osmaanse Rijk uitmaakt.
West uiteraard, thanks en fixed
Die president Bush verklaarde in de tweede Goldoorlog het Iraakse leger opeens buiten dienst. Hillary Clinton steunde de verdwijning van Khadaffhi en zou daar in die zandbak een democratie maken dat een grote faal werd en Hillary weet van niets.
Maar die Iraakse militairen waren boos en riepen toen in een andere zandbak een kalifaat uit. En Trump mocht het uitendelijk oplossen. Nederland is allang daar weggegaan maar doet wel huilie als Amerika ook weg gaat. Het is allemaal gekomen door die Democrats Bush, Hillary en Obama!
Bush is Republikein.
@EmilioEsteves | 27-10-19 | 12:19:
Een Rino om precies te zijn.
@EmilioEsteves | 27-10-19 | 12:19: Rutte is eigenlijk ook D 66, deep down. Bush is net als Clinton en Obama globalist. Wellicht moet je het zo zien?
@HaatbaardKnipper | 27-10-19 | 12:34: Dit dus...
Mooi, Hoe lang gaat het duren voordat de nieuwe opvolger de “troon” gaat betreden?
Het is vooral zaak dat wij de uitwassen van deze organisatie op ons eigen grondgebied uitroeien.
Nederland doet al niets in syrie maar voert in Nederland ook geen flikker uit.
Weer een stuk stront minder. Het mestoverschot slinkt.
Die gaan we niet missen.
Eerst maar even afwachten of het hem inderdaad is, die knakker is al vele malen dood verklaard.
Ik bedenk me opeens, had Osama bin Laden ook niet meerdere dubbelgangers?
@threeheadedmonkey | 27-10-19 | 12:08:
Racist, alleen maar omdat jij ze allemaal op elkaar vindt lijken.
@threeheadedmonkey | 27-10-19 | 12:08:
0bama Bin Laden heeft ze allemaal aan de pik, die is multimiljonair geworden met meeDeugen
Nou ja maakt niks uit. Als dit een andere is, is het ook goed. Ze moeten toch allemaal dood.
Wij kijken geen al Jazeera. Hou ons op de hoogte Berbaar.
Precies. Even afwachten. Logisch dat Trump hier mee wil 'scoren', maar eerst ff bewijs.
Ook weer van verlost. NEXT!
Misschien vertelt Trump straks wel dat hij een nieuw kapsel heeft.
Nee, misschien heeft hij zijn ogen wel laten laseren.
Of zijn reet heeft laten ophalen
@Ridde Rogter | 27-10-19 | 12:05:
Of misschien lult hij nu nog dommer dan jij.
Deze meneer Van Bagdad is al vaker doodverklaard, eerst maar even de testresultaten afwachten. Het wordt daar met de dag gekker. Onder het mom van bescherming van olievelden, wat bij dhr. Trump blijkbaar meer effect heeft dan de bestrijding van IS en de alliantie met de Koerden, heeft het Pentagon kans gezien om in Irak te blijven. En er aanvullende gemechaniseerde troepen naar toe te brengen. Terwijl Irak enkele dagen geleden had aangegeven dat die uit Syrië gevluchte VS troepen niet welkom waren.
En dan nu deze raid, blijkbaar in samenwerking met de Koerden die het al op een akkoordje met Assad c.s. hadden gegooid. En Erdogan staat erbij en kijkt er naar. Wel heeft hij gisteren weer gedreigd om zijn ruim 3 miljoen Syrische gijzelaars naar Europa te jagen. Onder andere met de Armeniers heeft Turkije natuurlijk uitgebreide ervaring met gedwongen deportaties. Maar die hadden niet tot doel dat de slachtoffers levend op de plek van bestemming zouden aankomen. En bij deze deportatie gaan de Koerden waarschijnlijk niet assisteren. Of misschien ook wel, wie weet wat ze met Poetin en Assad hebben afgesproken.
Erdogan die zich definitief onmogelijk maakt, zowel naar de EU als de NAVO toe. Dat gaat Turkije niet overleven. Ook al heeft dhr. Trump zijn vernietigende economische sancties binnen een week opgeheven, want dat staakt het vuren is zo'n succes (zie ook deze raid, wat nou gevechtspauze).
Maar die komende toespraak van Donald Trump. Als hij ook bij deze gelegenheid vooral op zijn eigen borst gaat slaan en op de welbekende wijze alles op hem zelf betrekt, gaat hij de kerst niet halen als POTUS. Maar we zullen het zien vanmiddag. Ondergetekende snapt de huidige situatie net zo min als dat de president van de VS dat waarschijnlijk doet. In mijn geval kan dat verder totaal geen kwaad.
Goed gezien! Trump blijft POTUS, en daarna Ivanka tot 2032.
Trump zal de 'brave men of the special forces' alle credits geven schat ik zo. Of is dat niet incluisief genoeg?
@HaatbaardKnipper | 27-10-19 | 12:54: Dat gaat hem niet helpen, in Fort Bragg kunnen ze zijn bloed inmiddels wel drinken, schat ik zo in. Het doet er verder niet zo veel toe, maar ik ben benieuwd wie binnen SOCOM deze raid heeft uitgevoerd.
Voor OBL werd SEAL Team Six ingeschakeld. Dat was een vreemde keuze omdat nou juist Delta Force bij uitstek is opgeleid voor "Binnen Zonder Kloppen". Diezelfde Navy Seals liggen inmiddels zwaar op hun gat vanwege ernstige disciplineproblemen. Drank- en drugsmisbruik waardoor al diverse tot op het bot gedecoreerde commandanten het veld hebben mogen ruimen. Tactisch ging er bij de moord op OBL heel veel mis, toch was de missie geslaagd.
Gelukkig was het niet zo'n fiasco als de reddingsoperatie indertijd voor de ambassadegijzelaars in Iran. Dat was trouwens de reden om SOCOM op te richten.
Inmiddels hebben we in Nederland daar een keurige kloon van. Die "community" is zo klein, dat ik als nukubu niet verwacht dat dat zich hier naar het leven staat.
Maar in de VS gaat het alleen nog maar om budget. De diverse krijgsmachtdelen plegen vrij letterlijk moorden voor de honderden miljarden dollars die er officieel. maar vooral ook officieus, onder het mom van landsbelang op jaarbasis doorheen gejaagd worden.
De lucratieve baantjes voor ex-generaals en -admiraals liggen ondanks de steeds verdere "consolidatie" van de defensie-industrie nog steeds voor het oprapen. Dat heeft een reden, net als die forever-wars. En imposante vijanden als Iran, Rusland en China.
Terwijl je de defensieve inspanningen van die landen ook zou kunnen verklaren als een logische reactie op de inmiddels 120 jaar oude neokoloniale Monroe doctrine. Niet elk land heeft de knechtenmentaliteit van ons land, god hoe heet het hier ook alweer?
Maar even recapitulerend, die Green Berets zijn mede geselecteerd op hun cognitieve vaardigheden. Die zien stomweg ook hoe hun land (en vooral ook door wie) naar de kloten wordt geholpen.
Trump heeft het geprobeerd, een soort mini-junta in zijn kabinet. Het siert de betreffende soldaten dat ze uiteindelijk voor de eer hebben bedankt (een al te corrupte lul als Chief of Staff Flynn daargelaten).
Maar van de zelfbenoemde kampioen van het Vrije Westen, laat staan de fictie van democratie als exportproduct, is inmiddels niets meer over. Anders dan een volledig naar binnen gekeerde corrupt staatsorgaan, dat zich ten behoeve van een beperkt aantal begunstigden ongans probeert te verrijken.
En nogmaals, die operators zien dat ook. En dan de vraag naar intrinsieke motivatie. Tussen de 20 en 30 jaar oud, tijdens je opleiding, is die vraag een stuk simpeler dan wanneer je vanzelf wat ouder wordt.
Maar dit allemaal maar terzijde.Over een kwartier weten we meer.
De kalief dood?
Gek.
Ik moest meteen aan Iznogoedh denken.
De Kalief is dood, lang leve de Kalief!
Is waar ik altijd aan moet denken daar met die zandhappers.
En onderdanen uberhaupt die zich ook zien als onderdaan van een overheid.
Ben je dan een partij gek in je hoofd, in de wereld.
Back to the future en The Tree of Life (Terrence Malick) gemixt geregisseerd door Hitchcock.
Ik heb toch een beetje het gevoel alsof dit een mediamomentje is na zijn terugtrekking uit Syrie wat niet overal goed ontvangen was. Nou ja, in ieder geval wel blij met dat dit stuk uitschot van de wereld is. Straks tuuterend door de straten, Nederlandse vlag uit de auto, dansen op straat je kent het wel.
Geniet U dan de welbekende Turks-etnische voorrechten?
@HogeNood | 27-10-19 | 11:59: Nee joh, de Turken vieren de dood van een IS'er niet. Erdogan steunde ze immers stiekem. De Koerden. Die gaan tüteren.
U woont in Ankara? Veel succes in dat geval.
@Hommel | 27-10-19 | 12:09: Zo stiekem was het nou ook weer niet.
Hij heeft zijn ogen laten laseren?
Hahahaha!
Wie was die Baghdadi nou helemaal? Een zandhapper die het leiderschap over IS opeiste, en daarna verdween. Maar goed...
Met of zonder de el Al-Bagdadi pipo, verandert er in die contreien, met de mensen, hun geloof, hun afhankelijkheid, hun zand, hun onkunde, hun onderdrukking, hun visgratentaal, hun Achterlijke Cultuur die nog achterlijkere "leiders" voortbrengt, neen, ieder daar gaat ook over tot de orde van dag -streep- islam en niets, maar dan ook niets, zal ook maar in de verte doen denken ook maar een streepje hoop op verbetering in wat voor vorm dan ook daar.
Kan ook niet anders als diezelfde islam je Alles is; je wetenschap, je geschiedenis, je moraal, je 'kennis', je wereldbeeld, je idee van mensenrechten, je inkomen, je economie, je uitgaven, je liefde, je haat en je weinige interesses.
Voorts is het vermelden waard; die 72 'maagden' is bovenwaarschijnlijk een verkeerde vertaling/interpretatie gewees van de 72 DRUIVEN(!) (wit of blauw, daar wil ik vanaf zijn) die die vrome mohammedaan zou toekomen, na martelaartje spelen. Sta je toch gek te kijken, met een trosje droevige verpieterde druif in je net half afgeschoten klauw, ipv een trosje mooie meiden buikdansend voor je bakkes.
En dan duurt het Oneindige lang hoor, als dat het dan is; een trosje zure druiven om de tijd mee te doden.
Nou houd ik toevallig erg van druiven, en vooral de toverdranken die je ermee kan brouwen, maar voor zo'n louysy trosje zou ik wel 2x nadenken voor ik me in alerlei bezopen religieuze bochten stortte, hier op Aard.
Op nuchter keelschenken ditmaal, en niet op Al Bagdadi's en aanverwant vullis.
/*KLOTS!*
Het is allemaal onzin want hoe vaak wil je nou 72x al die maagden naar de keuken sturen. Je gaat die meute sowieso niet onder controle houden al zijn ze allemaal twaalf.
Het komt gewoon omdat ze anderhalve eeuw geleden nog tevreden waren met weinig. Nu krijg je geen salafist meer zo gek voor een trosje druiven.
Wat een slechte keus van hem. Hij had vast in Nederland op veel begrip kunnen rekenen ! Wees welkom allemaal ! Ook jij Bagdhadi.. gemiste kans..
"Allahu Akbar". Constant deugsignalen rond strooien.
"Wij weten het. Wij onderwerpen ons aan de centrale macht. Wij staan aan de goede kant. Weg met onze tegenstanders."
De D66/GL-goedmensen zullen zich er in herkennen. Ze hebben zoveel gemeen met die islamisten.
Pechtold na de aanslag op Charlie Hebdo: “Het allerergste vind ik nog dat dit zo slecht afstraalt op de islam.” Heel veel duidelijker kun je het niet krijgen...
@eerstneukendanpraten | 27-10-19 | 11:47:
Er straalt continu vanalles en nogwat slecht af op de islam.
Toeval? Dacht het niet.
Was het niet zo hadden wij het er niet inmiddels dagelijks over gehad, over die topsubcultuur met z'n helaas wel erg vervelende uitwassen.
Shit happens en wen er maar aan, zou Tünahan Küzü. zeggen.
@eerstneukendanpraten | 27-10-19 | 11:47: Pechtold heeft zijn verdiende loon: Rijbewijsbaas met geschiedenisopleiding. Een zinlozer bestaan is niet voor te stellen.
@chicago river | 27-10-19 | 11:55: Trap er niet in!
@chicago river | 27-10-19 | 11:55:
Dat is een kwestie van peceptie. Moslims denken daar heel anders over.
Valt me trouwens op dat bij die lui daar eigenlijk altijd alles stuk is. Je ziet nooit eens dat ze iets moois opbouwen of jkoesteren, nee, zo gauw er 2 stenen op elkaar worden gestapeld door de 1 wordt de rest hysterisch en weten ze niet hoe snel ze het allemaal weer moeten slopen.
Raar volk...
Precies daarom komen ze ook nergens. Geen ontwikkeling of vooruitgang mogelijk daar met al die clubjes die elkaar naar het leven staan.
Achterlijk volk, letterlijk achterlijk.
Ook Lamborghini's bijvoorbeeld kunnen ze niet maken, wel stúkmaken.
Ga een keer op reis.
@Huiskens | 27-10-19 | 12:04: Geen cultuur. Ook zonder geld kun je de boel netjes houden.
Dat volk heeft liever losse stenen om mee te stenigen. Het bouwen van huizen wordt doort de koran niet voorgeschreven. Waarom zou je ook, als je die kunt veroveren op anderen.
Something big has happened
My esteemed colleague Rob Jetter has geen bril meer.
Trump took a dump?
Daar gemakkelijk overwonnen. Maar hier naartoe dobberend als vluchteling het langzame einde van Europa.
Dus meneer Baghdadi draagt standaard een bomgordel? De mode-accessoire sine qua non voor een IS-lid, waarzonder je nooit de deur uitgaat? En in een fractie van een seconde, ondanks het late tijdstip en het duister, realiseert hij zich dat hij geconfronteerd is met professionele Navy Seals of een Amerikaans doodseskader, en weet nog net vóór ze hem neerknallen zichzelf en twee leden van zijn harem op te blazen. En "om te voorkomen dat het een altaar zou worden" is de hele plaats delict inclusief alle mogelijk bewijs platgebombardeerd. Juist...
En leuk dat de kalief met negen levens nu wéér dood is, maarre... nu houden alle IS-ers wereldwijd er mismoedig mee op? Hangen hun kromzwaard aan de wilgen en gaan braaf madeliefjes kweken in hun moestuintje? Of wellicht komt er dan weer een nieuwe nog minder lieve kalief, of helemaal geen, en volgen weer een paar aanslagen door verbolgen Moslims als "wraak" op het Westen...
Meneer Trump heeft een merkwaardige definitie van "terugtrekken" uit het Midden Oosten. Meer soldaten naar de satanische Saudi's, meer tanks om de olie, pardon, Syriërs te bewaken. Boots aan de grond zetten voor deze actie met hoge PR-waarde. Alleen de Koerden beschermen tegen Erdogan, daar wilde meneer ineens niet zijn handen meer aan branden... Nou vooruit, hij heeft nog geen oorlog gestart tegen Iran of elders, dat punt van troost moet hem (nog) nageven.
En dat laatste is toch best een hele mooie score, wetende dat niet hij maar de machtige olie- en wapenindustrie het voor het zeggen heeft.
Even een korte reactie op uw vooringenomen standpunt die u achteraf tracht te motiveren. Uw vooringenomenheid blijkt uit uw gehele laatste denigrerende zin en de twee aanvangswoorden van deze zin: “Nou vooruit …”.
U: “Alleen de Koerden beschermen tegen Erdogan, daar wilde meneer ineens niet zijn handen meer aan branden...”
Reactie: Het beschermen van de Koerden zou in praktische zin neerkomen op het voeren van een aanvalsoorlog tegen Turkije in de soevereine natie van Syrië; oorlog nummer één voorkomen.
U: “Nou vooruit, hij heeft nog geen oorlog gestart tegen Iran of elders, dat punt van troost moet hem (nog) nageven.”
Reactie: oorlog nummer twee niet gevoerd.
Samenvattend kunnen we stellen dat Trump twee oorlogen heeft weten te vermijden. Voorwaar geen geringe prestatie gezien de enorme druk van het militaire establishment. Aan dit punt gaat u in het geheel voorbij.
Kortom, een emotionele analyse die geen recht doet aan president Trump en de werkelijkheid.
@Voight-Kampff | 27-10-19 | 12:57:
Grappig toch dat ik het ene moment wordt afgeschilderd als Trumpet door sommige Landgenoten of Denen omdat ik niet Trump als Grote Satan en bron van alle kwaad wil beoordelen, maar volgende moment, omdat ik kritiek op Trump heb wegens nogal willekeurig flipfloppend nagekomen verkiezingsbeloften ineens weer "vooringenomen" tegen Trump zou zijn.
Hij hoefde absoluut geen aanvalsoorlog op Turkije te doen, zolang de Amerikaanse soldaten daar zaten was dat afschrikking genoeg aangezien Erdogan het zich niet kon veroorloven die te raken bij een aanval op de Koerden. Hij hóefde daar niet te blijven overigens, en hij had beloofd zich terug te trekken aan zijn kiezers, dus in die zin heb ik ook zijn terugtrekking destijds verdedigd.
Maar zijn dreigende taal naar Iran, terwijl hij tegelijkertijd een nog grotere schurkenstaat en traditionele bondgenoot Saoedi-Arabië blijft steunen, ondanks talloze mensenrechtenschendingen binnenlands en in Jemen door dat regime, zijn gewoon een feit. Net als het sturen van tanks en troepen naar die zandbak en de Syrische olievelden, wat niet echt consequent is met de terugtrekking uit Koerdisch gebied.
Dus nee, vooralsnog vind ik Trump praktisch en ideologisch een (veel) betere keus dan Big Government en Big War Hillary Clinton, maar geheel overtuigd van zijn goede bedoelingen en bereidheid zijn verkiezingsbeloften ook consequent uit te voeren, of fan van alles wat hij wil of doet, ben ik ook niet.
@WoI:
Mijn stelling is dat Trump twee oorlogen heeft weten te vermijden tot nu toe, en dat dit een uitstekende prestatie is.
Mijn vraag: verifieert of falsificeert u mijn stelling?
@Voight-Kampff | 27-10-19 | 15:11:
Je kunt een negatief niet falsificeren. Dat is zoiets als 'bewijs maar dat God\de Paashaas niet bestaat". Er zijn nu geen oorlogen door Trump ontketend, nog niet i.i.g., maar dat is nog geen bewijs van het voorkomen ervan. Steunen van Saoedi-Arabië houdt overigens wel de oorlog in Jemen voorlopig in stand.
@Wol | 27-10-19 | 17:22: Maar die oorlog tegen Jemen is Trump dan weer niet begonnen, noch doen daar Amerikaanse troepen aan mee. En wat zijn bondgenootschap met SA betreft: Daar doet Europa net zo goed aan mee. De hele wereld is afhankelijk van die kolere olie.
En Europa is net zo goed verantwoordelijk voor de teringzooi in Syrie, door de zogenaamde "gematigde rebellen" van wapens, voertuigen en geld te voorzien. Verschil tussen gematigd en extremistisch is er in de praktijk niet zo veel. Of je nou door een scherp of een bot met onthoofd wordt: het is allebei redelijk definitief.
Samenvattend: Zowel Europa als Amerika had zich nooit moeten bemoeien met Syrie. Dan was die hele opstand binnen een paar maanden door Assad neergeslagen en liep alles weer in het gareel.
Trump baas!
Geweldig nieuws. De beste jihadi, is een dode jihadi.
Wie is de volgende haatbaard in lijn, eigenlijk?
Achmed of Mohammed.
Meer smaken hebben ze niet.
@Croxifoxio | 27-10-19 | 11:40: Je weet dat deze dooie ooit Ibrahim heette? :)
@beldewouten | 27-10-19 | 11:46:
Zijn ouders waren wat verward....
Wel aardig om zijn lossen onderarm er even bij te leggen.
Het zijn lieve menschen.
John McCain draait zich om in zijn graf
Laat hem maar lekker draaien die verrader.
John McClane daarentegen...
Op stenigingsworpafstand van de turken. Grinnik , leg dat maar eens uit Erdo.
Goed nieuws als dat zo is. Hopelijk zijn er heel veel van zijn fanboys, fangirls en fankids mee opgeblazen en zo niet, doen ze het nu massaal. Weg dat tuig.
Vaak zijn de opvolgers nog extremer en zinnen dan op wraak. Soms is het beter een gek, die je goed kent, te laten zitten. Dat hebben we ook gezien met Saddam en Khadaffi. We zullen zien...
@Erikjan79 | 27-10-19 | 11:48:
Zit verschil tussen staatshoofden en van een terreurorganisatie. Zolang we er de kop van blijven afhakken zullen het geen Bataclannetjes meer zijn maar hooguit Malek F-jes. ook erg, maar geen 10+ doden.
Da's een beste krater in dat derde filmpje.
Goed voor het klimaat, dat varken heeft geeft uitstoot meer.
We zijn nog niet klaar hoor. Ik heb namelijk voor Trump nog een lijstje met nog meer politieke leiders op wie wel een militaire operatie zou mogen uitgevoerd worden.
Tsja... dat weet ik niet hoor. Brussel is toch een behoorlijk drukke stad en de kans op collateral damage is groot om maar niet te spreken over het risico dat Farage mogelijk aanwezig is...
Niet doorvertellen, het schijnt dat die op een eiland zit met Elvis en Johnny Denver.
Rock Hudson en Keith Haring zijn er ook.
@eerstneukendanpraten | 27-10-19 | 12:10: En Halbe natuurlijk.
@goedverstaander | 27-10-19 | 12:25:
Halbe is gewoon overal!
Hadden ze deze (ongetwijfeld door CIA/Mossad/Saudi opgeleide) niet al een tijd geleden naar de tyfus gebombardeerd? Zwakke propaganda dit, tenzij er nog wat losse eindjes afgeknoopt moesten worden.
Het kan me eerlijk gezegd niet eens zoveel schelen welke haatbaard ze nou precies te pakken hebben genomen. Hoofdzaak is dat er weer zo'n teringlijer minder op de wereld is. Pure winst.
@elfenstein | 27-10-19 | 11:35:
Is de aanwas in dit tempo niet groter?
Trump 2020!
Hopelijk schieten ze beter dan dat ze filmen, anders is Al Baghdadi nog steeds niet dood.
Tja gelukkig schieten ze zo slecht anders waren er misschien Seals gedood worden. Filmpje is dus niet van the Americans gemaakt worden schijnt zo.
De eindbaas van de moslimterroristen is dood.
Wil dat zeggen dat we nu van islamterreur verlost zijn?
In computerspelletjes is dat altijd wel zo.
Zal ongetwijfeld weer een nieuwe leider komen, je vervangt nu simpel weg de ene gek met de andere. Het is pas over als er geen één meer levend is en het westen islam ziet voor wat het is?
@MoltisantiBeer | 27-10-19 | 11:34: Wellicht is er een reden dat de opvolger als nr.2 op de lijst stond. Hij zal minder goed zijn geweest als leider dan Bagdadhi. Hoe meer je er dus koudmaakt, hoe minder de leiders uiteindelijk worden.
Maak je er genoeg koud, dan kom je uiteindelijk bij de bakker op de hoek als leider uit. Dan kun je de zaak wel opdoeken. Het is sowieso geen beneidenswaardige positie. Je komt onherroepelijk op een minder leuke manier aan je einde.
Opgerot en weggejorist!
Bom d'r opgejorist en Weggerot!
"U.S. forces entered the compound" ... OK, dus zoals bij "Zero Dark Thirty". Maar wanneer zijn deze filmpjes dan gemaakt, met Arabisch-sprekende mannen? Ik neem aan dat de US forces niet hun 25M-USD kalief-trofee achterlaten?
Tja als ze al zijn bescheiden huisje wegbombarderen neem ik maar aan dat ze het lijk meegenomen hebben en na een paar leuke kiekjes het ergens in zee dumpen.......... eh met islamitische ceremonie de zee toekomen laten om geen graf en altaar ontstaan te laten.
Moet we niet eerst de persco gewoon even afwachten voor we weten waar die over gaat?
Mooi, dan wordt-ie vanaf nu tot in de eeuwigheid door 72 harige gasten in z'n reet genomen. Schit-te-rend!
Zeg dat nou niet te hard, straks willen ze dat allahmaal.
Vlakbij de Turkse grens. Daar kan ik me wat bij voorstellen. Zo'n IS-er zoekt toch de veiligheid op die een sterke bondgenoot kan bieden. Maar dat weten de US ook.
Net als Bin Laden (ondergedoken bij bondgenoot Pakistan)
@Hollende_Kleurling | 27-10-19 | 11:24: Dan zal het Westen toch echt moeten beginnen met het afstand nemen van Turkije.
@DebraCadabra | 27-10-19 | 11:26:
Trump lijkt Erdogan in de armen te hebben gesloten.
En wie betaalt, die bepaalt
Er stond nog een olie rekening open.
Is toch niet zo lastig: Erdogan lebensraum en Trump krijgt de terroristenleider.
(P)art of the deal.
Mark Rutte en consorten, als jullie wakker zijn uit het wensdenken zou je een voorbeeld kunnen nemen aan Donald Trump als staatsman.
Een politicus die doet wat hij zijn kiezers heeft beloofd zonder er veel doekjes om te winden.
Men kan niet:-
-de defensiebegroting opkrikken, en ...
-Rutte's komende EU-carrière veiligstellen door Merkel tevreden te houden met immigratiemaximalisatie.
Verder is het handig voor de coalitie/kartelpartijen Trump zoveel mogelijk af te kraken, samen met partijen (FvD, PVV) die zich met Trump vereenzelvigen.
Tja zoals ik al eerder geschreven heb, ISIS-Chef al-Bagdadi, geboren in Irak 1971 is dood. Tijdens een geheime missie van de Amerikanen , toen de ze het terrein bij Bagdadi opkwamen, heeft hij zichzelf en twee vrouwen met een explosie gordel gedood. Meerdere meldposten in de omgeving van Barischa hoorde daarvoor onbekende helikopter geluiden. Hij wilde eerst journalist of soldaat werden maar wegens slechte ogen kon dat niet. Toen is hij maar theologie gaan studeren en daarna chef van een terroristen groep geworden die in het geheim opereerde. We wachten het nieuws van Trump maar af want die geeft vanmiddag een persconferentie. De Syriërs en Russen zochten ook al naar hem. Vreemd is dat Barischa maar 5 km van de turkse grens ligt.
Heerlijk, zo op de zondag ochtend, en dat losse handje, hebben veel moslims.
Biem!
Vanochtend gebeurde hier ook iets heel groots. Vakkundig gecontroleerd tot ontploffing gebracht door Vrouwe Elfenstein, een hele opluchting.
Was het weer die tijd van de maand ?
Wat moet ik als zzp'er met deze info?
Heeft u die anderhalve minuut ook maar weer gehad. Inclusief sigaretje en douchen, dat is.
@oldandwise | 27-10-19 | 11:20:
We zijn er nog niet uit wat vaker gebeurt, Trump die iets twittert of grootse gebeurtenissen in de bedstee. Wel weten we vrij zeker dat Trump er niet over twittert iedere keer dat er bij ons iets groots opgeblazen wordt.
@schoon-schip-maken | 27-10-19 | 11:22:
Ham & Eggs.
@goedverstaander | 27-10-19 | 11:24:
In anderhalve minuut? Dat wordt hoe dan ook onbenullig hard blaffen.
Jezelf opblazen met een bomvest? Vragen:
1) mag zelfdoding wel van de islam?
2) ik zou denken dat er dan alleen kleine stukjes overblijven?
dat is een grootste daad.. jezelf opblazen en dan het wel het liefst met enkele met je meenemen. Daarom is het zo'n laffe deel van de Islam.. die zwaar radicale zijn in feite ongelooflijk laf om onschuldigen op de meest gruwelijke manier om te brengen en dan vooral de reden buiten zichzelf leggen.. vandaar die wijsvinger die altijd omhoog gaat en dat ge alluh akbar bij die moordpartijen
Het begint na de geboorte al, kleine stukjes afsnijden, dus het is normaal voor hun.
Ja mag. Stukjes aan hongerige varkens voeren. De zielige IS-vrouwtjes, die (door Wagensveld) bereide speklapjes weigeren, mogen niet terugkeren naar NL.
@fikkieblijf! | 27-10-19 | 11:21:
Nee, *alleen*, niet 'het liefst' als je wat ongelovigen mee neemt, anders ben je gewoon een laffe hond. Het zou wel sneller het einde van de islam beteken als de beste manier om allah te vereren zelfmoord plegen is.
Zelfs die heeft wel eens vrolijker uit z'n ogen gekeken.
Zolang er in die regio iets van Islam zit, al is het de laatste geitenliefhebber met een koran in een hutje van peop dan is het karwei nog niet af...
Did you notice the sign in front of my house that says dead nigger storage? It ain't there, because storing dead niggers ain't my fucking business.
Chapeau !!
OT: Ik zie Henk Otten net bij Harry Mens praten over 'zijn' kiezers.
Heb ik soms een verkiezing gemist ofzo??
Henk is niet gek, Henk is een vliegtuig.
Er zijn betere gegaan
Alles high-tech en dan filmpjes met een oude Nokia. Dat verbaast me telkens weer...
1 down, many more to come.... want er staat wel weer een andere Grote Leider op.
De pleuris is daar uitgebroken en we mogen nog vele duizenden mensen onze kant op verwachten. De AZC´s lopen weer vol, Europa en NL weet er geen raad mee.
Dan nog de boten vol dobbernegerts en te uit je winst. Ingrijpen is deze hotzone zal Europa niet doen maar is ook eigenlijk niet te doen. Overbevolking, dwingende religie, stammenstrijd, te veel jongens die willen vechten, vluchten en geen perspectief op werk hebben. Eens de Islam weg is kan er pas een normaal bestaan opgebouwd worden.
Vertel het al je vrienden.
Mooi, als Jessica Chastain maar weer in de verfilming speelt
Tobi heeft gelijk.
Die lui filmen ook alles...... hoewel ik de context een beetje mis met betrekking tot die lijken...... maar goed, die gast blijkt dus dood te zijn maar zoals altijd staat er weer een ander op om het stokje over te nemen, niets houdt ze tegen omdat 'leven' voor hun slechts een fase is, doodgaan hebben ze geen problemen mee.
die Bashir is al vele malen dood geweest.. die herrijst op wonderlijke wijze telkens weer.. ik vermoed dat die maagden in het beloofde Jihadistenrijk heel hard wegrennen als die zich meldt... vandaar dat ie iedere keer weer opnieuw zijn best moet blijven doen..
Heeft Trump de stijl van Jetten overgenomen qua twitteren?
Spannond. Nieuw kapsel, of misschien een paar nieuwe schoenen?
Ja zou briljant zijn als hij zijn nieuwe bril toont.
Dat van die impeachment horen we al vanaf de dag dat Trump president werd. Is nog nooit wat van gekomen maar het houd de democrats in ieder geval bezig en van de straat.
Handje los, maar het vingertje nog steeds omhoog. Respect
Doetie goed. Ik wilde eens een auto opblazen en heb toen mijn bek lelijk verbrand aan de uitlaat.
Maar dan wel de Tsar Bomba, weet je zeker dat je alles in 1 keer te pakken hebt :-)
Dat is ook de goedkoopste oplossing, alleen moet je het verkocht krijgen aan Israel. China en Rusland die dan ook lastig gaan doen.
@Lt-Kol Kilgore | 27-10-19 | 11:17: Verkocht krijgen aan Israël?
Israël is ongezien voor. Het moet wel een VS atoombom zijn.
Dit voor het moreel deugen achteraf.
Een MOAB valt beter bij de linkse populatie.
Bij het kern/atoom gedoe, schieten die namelijk in een hevige stress.
Moeten ze alweer gaan protesteren enzo.
Soort Ravensburger. Leuk!
Volgens het AD had deze man zeker ook problemen.
En nu heeft ie heel veel kleine stukjes probleem. Heb je het AD niet voor nodig.
weer eentje minder wat naar de EU gaat
Mooi, opgeruimd staat netjes. Dat stuk elend zullen we niet missen. On to the next....
Het zijn net kakkerlakken hoor, er staat vandaag weer een nieuwe op. En zo gaat het voortdurend, hooguit vertraag je de boel een beetje maar je maakt ze ook strijdlustiger.
Betwijfel trouwens nog steeds dat Bin Laden destijds is gedood en in zee geflikkerd. Hoewel ik 'm dat van harte gunde denk ik dat ze m nog een tijdje in leven hebben gehouden, maar goed.
REAGEER OOK