Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gelukkig maar! Ontsnapte tbs'er & misbruiker Ronald van Z. slechts medium gevaarlijk

Kurk in de kont & doorlopen mensen

De Pompekliniek in Nijimegen, de integere vvd'er onder de tbs-klinieken. Ze hebben daar nog net geen bordjes waar de uitgang is, de wijde wereld, een wereld met veel kinderen, zoals kinderen op een schommel en kinderen op het schoolplein en kinderen in het park en kinderen op het sportveld en kinderen in het zwembad - al zal het niet veel schelen. In een maand tijd namen drie (3) veroordeelde tbs'ers de benen. De laatste is Ronald van Z. (en dus niet Ronald Z.), een zedendelinquent gepakt voor kindermisbruik, het bezit van kinderporno en groomen. Zelf vinden ze het bij de kliniek allemaal niet zo erg, al is 'drie op een rij te veel'. Eén is ook al te veel, vraag dat maar aan de ouders van Anne Faber. Enfin, volgens de kliniek heeft de gevluchte Van Z. 'een laag risicoprofiel'. Grappig, want de politie slaat alarm en volgens psychiaters en psychologen wordt 'risico op herhaling van seksueel delictgedrag ingeschat als hoog'. Bronnen van De Tele schetsen voorts een onthutsend beeld: "Op iedere afdeling zijn illegale telefoons, alle soorten drugs, geheugenkaartjes met in de kliniek gedownloade films, porno, en kinderporno te koop (...) pedoseksuelen op een resocialisatie-afdeling met telefoons en pc’s vol foto’s van minderjarige kinderen op straat (...) er zijn relaties ontstaan tussen personeel en patiënten." Zou er OOIT, en dan hebben we het dus niet over Sander Dekker want die kan wel erg weinig, een bewindspersoon zijn die daadwerkelijk iets DOET aan die grappenmakerij bij die tbs-klinieken? Of wachten we gewoon net zo lang tot er wéér een onschuldig meisje van haar fiets wordt getrokken?

Reaguursels

Inloggen

Antwoord: we wachten totdat er weer een onschuldig meisje van haar fiets wordt getrokken. Ik verheug me nu al op al die eensgezinde, inclusieve 'geschoktheid'.

Onno Barendsen9337 | 07-10-19 | 19:01

Pompekliniek klinkt dus niet alleen als foute sexclub maar is het blijkbaar ook? Geile boel daar zeg!!! Pijpen en neuken 1 SD kaart?

Lorejas | 07-10-19 | 14:43

En de verantwoordelijke personen zitten maar binnensmonds wat te mompelen over misschien, heeeel misschien een enkelbandje omdoen, bij zo'n gevaarlijk sujet.

Kanarie_Geil | 07-10-19 | 14:25

Medium gevaarlijk? Dus hij doet alleen tieners verkrachten en niet vermoorden? Hij slaat je maar medium dood? Wat moet ik mij hier bij voorstellen?

Moonwarrior | 07-10-19 | 13:45

Als ie zijn telefoon bij zich heeft is ie toch binnen no-time gevonden?

DeviousDick³ | 07-10-19 | 13:27

Ik snap de commotie maar er is echt weinig te vrezen. De kans dat deze man zijn slachtoffer vermoord is bijna uit te sluiten

JelleKoonstra | 07-10-19 | 13:26 | 1

*voelt zich gerustgesteld*

Hey wacht, u zegt 'bijna'....

******** | 07-10-19 | 14:29

Code oranje, dus.

VanGeuzen | 07-10-19 | 13:20 | 1

Nee it was a Code RED, ha ha ha

Graaf Monte Cristo | 07-10-19 | 13:38

Sorry was niet Tom Hanks natuurlijk, maar Tom Cruise.

Graaf Monte Cristo | 07-10-19 | 13:18

Wat is dat MEDIUM GEVAARLIJK ?
Doet mij denken aan de film A Few Good Men met daarin Jack Nicholson als de commandant van een US Basis en Tom Hanks als verdediger van een soldaat van die basis.
De soldaat wordt verdacht van het doden van een medesoldaat (Santiago).
Tom vraagt aan Jack, you said that Santiago was in danger, in great danger? waarop Nicholson antwoord: is there another kind ?

Oftewel gevaar is gevaar en er bestaat niet zoiets als een toevoeging 'great' danger !!!
Geweldige scene was dit overigens.

Graaf Monte Cristo | 07-10-19 | 13:16

Het gebeurt best vaak dat een tbs'er ontsnapt op verlof.
Lezen wij eigenlijk wel eens ergens terug wat dat betekent voor de strafmaat?
Wat zijn daar de consequenties van voor zo iemand.
Benieuwd.

letopuwzaak | 07-10-19 | 12:42 | 1

Ik gok op 'nou jongen, als je zo graag naar buiten wil gaan we toch gewoon een flatje voor je regelen'

Ik zou het zo ontzettend graag fout willen hebben.

******** | 07-10-19 | 14:32

Als ie niet zo gevaarlijk is, waaromzat hij dan nog vast?

Oklahoma | 07-10-19 | 12:40

Hoezo is verlof niet met een soort stokken in de broek. Evt zelfs bij de knie meebuigende, maar dan met afstandsbediening die kniegewricht op slot zet.
Maar van mij mag je ze ook chippen.
Of de keuze, chemisch libido verlagen of binnenblijven.

Hemmenaar7 | 07-10-19 | 12:36 | 1

Tut tut, dat is een aantasting van de lichamelijke integriteit van meneer de klootzak.

******** | 07-10-19 | 14:35

Misschien alvast een draaiboek maken voor een stille tocht.

De kliniek zegt volgens het AD: "Het is continu zoeken naar de juiste balans tussen behandelen en beveiligen". Wel GVD ze staan helemaal los van de werkelijkheid. Er is helemaal geen balans. De veiligheid van de maatschappij staat voorop. Deze behandelaars zijn helemaal losgezongen van de werkelijkheid.!!!!!!!!
Ik ben zo gelukkig dat ik niet in de buurt van die kliniek woon.

HoniSoit | 07-10-19 | 12:28

En als er weer een meisje van de fiets wordt getrokken zijn we met zijn allen weer vreselijk geschokt en we stemmen weer gewoon kartel want Wilders of Baudet zijn heel erg foei en nazi en facist en xenofoob en islamofoob en pro handhven.

bijna_raak | 07-10-19 | 12:01

Gelukkig reageert mijnheer via zijn woordvoerder, zijn advocaat.

kotelet | 07-10-19 | 11:56

Medium gevaarlijk, excuseert U mij als ik de tranen in mijn ogen heb van het lachen. Dit is net zoiets als Michael P, moeilijkheidsgraad:-Very Hard is en Folkert van der Graaf moeilijkheidsgraad: Hardcore. Volgende halte Ollongren: knee deep in the dead.

GraafKaasschaaf | 07-10-19 | 11:39

Er is sprake van een integere VVD'er. Zotter moet dat toch niet gaan worden in Nederland. Integere VVD'er. Parbleu.

Nivelleermarionet | 07-10-19 | 11:35

Alle pedofielen zijn gevaarlijk voor kinderen, veilig voor volwassenen. Alleen in de psychiatrie middel je dat uit tot medium gevaarlijk.

Feynman | 07-10-19 | 11:33

Hebben ze al een foto vrijgegeven ?
Of is dat verboden ivm zijn prive ?

Het leven is zwaar | 07-10-19 | 11:29

Overigens. Die "Extinction" rebellen rausers kon je ook zo 1-op-1 in een One Flew over the Cuckoo's Nest setting stoppen. En is er daar geen ruimte/mankracht voor, staan er sinds Fred "Stadslijn 12" Teeven tig gevangenissen leeg. Lukt dat ook niet, zou het een idee zijn, dat ze, vrij naar het top-idee "eat-them-baaaaby's!", geboren uit hongerklop, ze mekaar oppeuzelen?Geen win-win situatie maar een win-win-matroesjka situatie.

chicago river | 07-10-19 | 11:21

In de jaren zestig was er een zeer geruchtmakende zaak met Hans van Zon, serie moordenaar. Staat nog vers bij me in het geheugen. Later getrouwd met een hulpverleenster / therapeut. nl.wikipedia.org/wiki/Hans_van_Zon

Zwizalletju | 07-10-19 | 11:12 | 1

Ja ging dood aan de rottemerplaatflat in Delfzijl

nokkenaskettingklem | 07-10-19 | 12:14

Emancipatie gaat de maatschappij nog eens flink opbreken. Gisteren waren we getuige van het opstappen van Krikke als burgemeester. Terecht. We hebben in Amsterdam nog zo'n licht zitten en de burgemeester van de blokkeerfriezen deed vorig jaar ook al vreemde dingen door de KOZP'ers en de rechtsextremen NVU uit te nodigen, onze minister van economische zaken heeft al twee keer over hetzelfde onderwerp, de energieprijzen, gelogen. Een collega van haar vindt het aanpakken van speelgoed voor jongens en meisjes belangrijker dan goed onderwijs enzovoort. De topvrouw van een belgisch telecombedrijf sjoemelde met aandelen en mag nu geen topvrouw van KPN worden. En zo kunnen we nog een tijdje doorgaan.

En dan kom je bij de Pompekliniek (ook geldt dit bij andere klinieken overigens) waar het personeel (lees vrouwelijk) relaties aangaat met zogenaamde patienten. Die vrouwtjes zijn zo oliedom dat ze denken dat manipulerende misdadigers te genezen zijn en dat ze bovenal zielig zijn, maar zij kunnen ze wel genezen hoor. Tja in de kliniek Den Dolder was dit ook al zo. Vrouwen in dit soort gevangenissen, NO WAY. Daar moeten potige kerels zijn die de zogenaamde patienten wel in het gareel weten te krijgen. Vrouwen, je zou bijna echt tegen ze willen zeggen GA TOCH KOKEN.

Graaf Monte Cristo | 07-10-19 | 11:06 | 1

Onzin: zijn ook genoeg kerels die best een criminele vriendin willen.

De basis van slechte relaties is doorgaans een vermeend machtsverschil ('jij mag blij zijn dat ik jou wil') en dat is niet gender-gebonden.

******** | 07-10-19 | 14:45
-weggejorist-
Ikke | 07-10-19 | 11:06 | 1

Net meegedaan aan ‘het geluid’ op q-muziek.
Mijn antwoord ... een ontsnappende tbs-er.. was fout. Succes voor de volgende deelnemer.

RickTheDick | 07-10-19 | 11:04

Even downplayen en de burgert is weer gerustgesteld..

BozePaarseMan | 07-10-19 | 11:01

Ook sterk, de eerste de beste Ronald van Z die ik op facebook intoetste is gelijk ook van een Ronald van Z die in de gevangenis zit of TBS kliniek lijkt wel.

Pietscamera | 07-10-19 | 11:00

vvd stemmen, er is geen serieus alternatief /sarcasme modus off

Analia von Solmsch | 07-10-19 | 10:59

Als vast staat en het staat wetenschappelijk vast, dat dit soort mensen nooit te genezen zijn, waarom laten wij deze mensen dan gewoon hun gang gaan? Ons rechtssysteem wil vooral deugen voor de daders, nooit voor de slachtoffers.

Pietscamera | 07-10-19 | 10:53

Men neme een doorgewinterde meester manipuleerder met de diagnose anti-sociaal en een zichzelf ontdekkende naïeve behandelaarster. Man-o-man dat is geen partij.

azijnseikerT | 07-10-19 | 10:46 | 1

En vergeet vooral niet het ontluikende moederinstinct, bij deze totaal onervaren psycholoogjes van rond de 25 jaar. Zij zullen deze manipulatieve streetwise kinderverkrachters wel eens genezen en hervormen. Zij wel.......

Pietscamera | 07-10-19 | 10:55

In de jaren vijftig werd radium gebruikt voor het genezen van gezondheidskwaaltjes bij kleine kinderen. Was ook "ongevaarlijk".

threeheadedmonkey | 07-10-19 | 10:39 | 4

Dan kan het nu ingezet worden voor pedofielen. Tot ze groen oplichten.

Wobbelplatte | 07-10-19 | 10:47

Frontale lobotomie daarentegen lijkt mij dan weer een goede remedie.

Beefbus | 07-10-19 | 10:47

Zelfs Frank Zappa werd in zijn jeugd nog behandeld met radio-actief materiaal...

Zenzeo | 07-10-19 | 11:02
▼ 1 antwoord verborgen

Nu maar hopen dat deze tegel iets oplevert.

Wobbelplatte | 07-10-19 | 10:38 | 5

Ik heb hem even doorgestuurd, en de reacties zijn tot nu toe overwegend positief.

John McClane | 07-10-19 | 10:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Komop, hij is alleen pro-actief bezig met re-socialisering in de maatschappij.
Iets prematuur wellicht.

Nuchternederland | 07-10-19 | 10:38

Halsema vond haar kinderen geen sociaal experiment. Uw kinderen mogen aan multikul en Gutmenscherei opgeofferd worden. Zo rolt de politieke kaste.

Frau Merkel | 07-10-19 | 10:37 | 1

Maar haar experiment is wel mislukt. Zoonlief kliert er flink op los, breekt in (verschaft zich toegang tot een onbewoonde boot) en draagt een onklaar (vraag is wist hij dit) gemaakte revolver bij zich.

Graaf Monte Cristo | 07-10-19 | 11:09

Ja ach deze persoon wil alleen maar kindertjes verkrachten.

Het kan zóveel erger mensen! Ik bedoel hij wil bijvoorbeeld geen snelweg 'blokkeren' om zo een 'protest/trol/uitlokactie' van militanten die een kinderfeestje met alle geweld willen verpesten tegen te gaan tenslotte.

Dus hij is in de ogen van de Nederlandse staat vrij ongevaarlijk.

Macroglossum | 07-10-19 | 10:33
-weggejorist-
pjotrdevries | 07-10-19 | 10:33

Uiteindelijk lopen de meesten na een tijdje weer buiten.
Gaat natuurlijk niet alleen in Nederland zo, dat is hoe het systeem werkt.
En dan kan het weer fout gaan hoe lullig het ook is.

HoerieHarry | 07-10-19 | 10:33

Collateral damage, dat is wat we zijn, als we sneuvelen. Voor die tijd melkkoe.

Bezorgde vader | 07-10-19 | 10:33

Waarom die gasten niet gewoon 'bakken' zoals een biefstuk? 't Zal mij dan om 't even zijn of 't dan rare, medium of well-done is.

pa_niek | 07-10-19 | 10:30 | 1

Vlees bakken is zo slecht voor het miljeu. Foei. Verzuipen mag ook niet, is slecht voor het water. Ik stel een veel zwaardere straf voor: deporteren naar Amsterdam.

Nivelleermarionet | 07-10-19 | 11:41

Ik ben altijd zo blij met de volwassen manier waarop GeenSTijl me steeds weer informeert. Waar anders leer ik dat TBS klinieken in het leven zijn geroepen door PvdA stemmers speciaal om burgers in de samenleving te schaden. Dankjewel GeenStijl!

Axelvon | 07-10-19 | 10:30 | 2

Kun je wel beetje grappig cynisch gaan doen, maar draai het eens om. Waarom kán dit zó vaak achter elkaar fout gaan!? Als je opmerking idd cynisch is, dan heb je blijkbaar geen kinderen of enige ervaring met dit soort dingen.

Mijnbescheidenmening | 07-10-19 | 10:34

Je hebt gelijk. er zijn andere partijen met soms zelfs meer jaren kabinet die hier ook verantwoordelijk voor zijn.

Deflatiemonster | 07-10-19 | 10:59

Houd uw kinderen maar binnen tot hij gepakt wordt. En dan (kort) wachten op de volgende die los wordt GELATEN.

Montesquieue | 07-10-19 | 10:30

Kun je na gaan verscherpt toezicht TBS klinieken werd al onder de kabinetten Bakellende beloofd, twee decennia later ontsnappen TBS-ers nog immer door eenvoudig de poort uit te lopen.

william7055 | 07-10-19 | 10:27

Stockholmsyndroom teistert West-Europa, dat gegijzeld wordt door belangen van individuen ten koste van maatschappelijke belangen. Niet alleen in geval van economische vluchtelingen, maar ook met pedofielen. 1,87 blank en dik. Fijn, nog altijd geen foto gedeeld. Fijn, mijn dochter zit <10km op een kinderdagverblijf...

Mijnbescheidenmening | 07-10-19 | 10:27

Mag ik één ‘verkrachting medium’ en één ‘steekpartij High’? Ow... doe er ook maar een ‘light opsporingsbericht’ bij! Dankuwel!

overVecht | 07-10-19 | 10:26 | 1

overVecht | 07-10-19 | 10:26
Werkte jij ook niet, als behandelaar/verzorgende(?)in een setting van One flew over the Cuckoo's Nest?
Of met labiele opgesloten personages, al dan niet met overeenkomsten met een Joker?
.
Hoe kan het dat al die lui telefoons hebben/mogen, hoe kan dwuggs zo easy naar binnen gesmokkeld/gesmikkeld? Hebben die geen detectiepoort, fouillering, kamercontroles, etc. etc.
Hoe-zo kan men "via een raam over een hek klimmen"?
Is de leiding van die "Instellingen" soms zelf niet toerekeningsvatbaar of wat?
Allemaal Sander Dekkertjes onderknuppeltjes of wat?
.
WErk jij helemaal niet in dit type setting, heb ik jou niets gevraagd, overVecht. En reken je sowieso, zeker gezien je comments, het falen in deze sector dan ook niet toe. Voor buitenstaanders blijft de gang van zaken in verbazingwekkend.

chicago river | 07-10-19 | 10:55

Een laag risico profiel betekent dat ie niet accuut aan het moorden slaat. Maar het is wel verstandig om je kinderen even binnen te houden tot ie weer is opgepakt.

Osdorpertje | 07-10-19 | 10:24

"Of wachten we gewoon net zo lang tot er wéér een onschuldig meisje van haar fiets wordt getrokken?"
Niet een kwestie van OF maar WANNEER, dankzij dit pamperende kudt TBS beleid in Nederland.....

Swaffelkaffert | 07-10-19 | 10:24

De overheid experimenteert graag met levensgevaarlijke idioten in de maatschappij. Eén Anne Faber is nog niet genoeg blijkbaar.

DiederikJanWillem | 07-10-19 | 10:22

Zolang de daders in dit land meer rechten hebben dan de slachtoffers zal er weinig veranderen .
Er zullen heel wat wetten veranderd moeten worden. En dat gaat heel lang duren

laurentius | 07-10-19 | 10:22

Medium gevaarlijk dus hij mag gewoon tiewraps halen bij de Action?

Deflatiemonster | 07-10-19 | 10:21

Het zou in een kliniek toch zo moeten zijn dat mensen die er ín gaan door begeleiding van de deskundigen er op termijn beter uit komen. Het lijkt echter dat het spreekwoord 'wie met pek omgaat .....' hier op een verkeerde manier bewaarheid wordt.

pa_niek | 07-10-19 | 10:19

Dus hij kan je alleen maar medium verkrachten en / of vermoorden.

Kaas de Vies | 07-10-19 | 10:16 | 1

Kaas de Vies | 07-10-19 | 10:16 |

'Medium' omdat zijn penis in erecte toestand niet langer is dan 16cm.

de IJsman | 07-10-19 | 10:24

Misschien is het buiten de muren van de kliniek wel idioter dan binnen de de muren van de kliniek....

Sjorsch | 07-10-19 | 10:15 | 1

Nu deze gevaarlijke gek buiten de muren is, is het antwoord op jouw vraag volmondig "ja", buiten de muren is het nu gevaarlijker.

langzullenweleven | 07-10-19 | 10:17
-weggejorist-
Sliptong | 07-10-19 | 10:14

Mensen weten zeker niet wat het kost om deze mensen op te sluiten, laat degene die er een probleem mee hebben maar betalen, ik betaal al genoeg.

the Jackdawn | 07-10-19 | 10:13

Och, zoiets nietszeggends hoef je toch helemaal niet te vermelden?

schoon-schip-maken | 07-10-19 | 10:13

Ooh, dus hij zat in de Pompekliniek
omdat hij eerder ergere zweetvoeten had
dan dat hij jonge kinderen wilde verkrachten!? Ok check, dan kunnen mijn kleintjes weer veilig naar buiten, niets aan de hand dus!

Halul gebakken | 07-10-19 | 10:13

Medium gevaarlijk? Oh, dan zullen we de volgende aanranding/verkrachting/moord ook slechts medium bestraffen. Toch?
Was getekend , College van D666-rechters

langzullenweleven | 07-10-19 | 10:10 | 4

Als slachtoffer heb je ook maar een half trauma.

Mr_Natural | 07-10-19 | 10:13

Er is ook vast wel sprake van medium kinderen? Toch blijven het kinderen. Medium gevaarlijk, medium moord en bestraffing... medio 2025 weer vrij op straat enzo...

Burt Cokain | 07-10-19 | 10:17

@langzullenweleven: nee, medium bestraffen gebeurt alleen als een kind medium verkracht is. Of als de kinderporno van medium kwaliteit is (dus niet HD). Om te janken dit idiote beleid van verlof in NL. Waarom krijgt iemand, die net de maximum verlenging van z'n TBSheeft gehad überhaupt proefverlof!? Er is nog niet eens uitzicht op vrijkomen?1!

GWB | 07-10-19 | 10:26
▼ 1 antwoord verborgen

Ach het zou die Gelderse griebuskeet weer eens niet zijn. Gaat daar wel eens wat goed?

Thegogglesdonothing | 07-10-19 | 10:08

Drie op een rij is wel veel. Twee, dat is geen probleem..

Mr_Natural | 07-10-19 | 10:08 | 2

Je hebt pas gewonnen bij vier op een rij.

Croxifoxio | 07-10-19 | 10:21

Nee, en het welbekende spreekwoord: "elke moord, verkrachting of misbruik is er 1 teveel", geldt niet voor TBS-ers op proefverlof...

GWB | 07-10-19 | 10:28

Wanneer schaffen we TBS nu af. Is het nu zo erg te onderkennen dat sommige mensen geestelijk zo ziek zijn dat ze beter (humaan) opgesloten moeten blijven, ter bescherming van de rest van de samenleving.

kapotte_stofzuiger | 07-10-19 | 10:06 | 1

Helaas. TBS is nu eenmaal het uithangbordje van NL gidsland op het gebied van de hervorming van geesteszieken: "de sociaal-democratie is namelijk in staat om zedenmisdadigers te genezen en te zorgen voor een bijna 0% recidive", zeggen de ambassadeurs en diplomaten in het buitenland, daarbij verwijzend naar Leo Lucassen-achtige statistieken, terwijl de toehoorders denken "yeah right ..".

Beefbus | 07-10-19 | 10:23

Ik betreur de ontstane situatie maar herken me niet in het geschetste beeld

de visser | 07-10-19 | 10:05 | 3

En je hebt er geen actieve herinnering aan?

piloot47 | 07-10-19 | 10:07

@piloot47 | 07-10-19 | 10:07: Met de kennis van nu zijn er mogelijk zaken over het hoofd gezien. Daarom gelast ik een onafhankelijk onderzoek. Tevens is het van belang dat de mensen die niet hebben gestemd ook gehoord worden. O nee, da's een andere....

de visser | 07-10-19 | 10:38

@de visser | 07-10-19 | 10:38:
Kunnen wij hier misschien een bingo kaart van maken? Overigens +1 comment. Tevens wil ik hier aan toevoegen dat momenteel hard ingrijpen onontgonnen terein is en een onafhankelijke commissie eerst de ernst van de zaak moet inschatten conform de risicomodellen zodat er een plan van aanpak can worden geformuleerd zodat herhaling van dit soort zaken in toekomst beter in kaart kan worden gebracht.

GraafKaasschaaf | 07-10-19 | 11:07

relaties tussen patienten en personeel. Doen ze daar aan kinderarbeid?

Glasgow Argus | 07-10-19 | 10:03 | 1

ik lees dat er veel 'doorstroom' is en dat ze 'klagen' over vaak jong personeel. Ik denk dat het klagen meer gaat over het snel vertrekken dan over de leeftijd...

GWB | 07-10-19 | 10:30

Wat een ophef om niks.

Ronnie uit Helmond | 07-10-19 | 10:01 | 3

Ontucht met minderjarigen uit verveling, niks? Ik mag toch hopen dat hij zich niet gaat vervelen.

Peter_la_Selie | 07-10-19 | 10:05

zelf vader, Ronnie? Klein zusje of nichtje misschien in de buurt? Vraag bij de kliniek of ze misschien zijn portablenummer hebben, kun je hem even erop attenderen. Dán heb je pas ophef man!!!

langzullenweleven | 07-10-19 | 10:16

@langzullenweleven | 07-10-19 | 10:16: Het was sarcastisch bedoeld, d.w.z. dat een vermelding van "extreem-gevaarlijk" tot medium gevaarlijk tot een heleboel verlichting zorgt en panike om niek. NIET dus! Ja, ik heb zelf 2 kinderen.

Ronnie uit Helmond | 07-10-19 | 10:32

Hoe kan het toch in godsnaam iedere keer weer gebeuren?

pibasso | 07-10-19 | 10:01 | 5

Vrij simpel. Decennia lang links onderwijs heeft de geest zó verknipt dat al die daar werkzame boomknuffelaars de dader vooral als slachtoffer zien. Dat gecombineerd met het hopeloos naïeve linkse gedachtegoed dat ieder mens in beginsel góed is (is niet zo) leidt tot deze puinhoop.

Ceristimo | 07-10-19 | 13:05

@Ceristimo | 07-10-19 | 13:05: En gekoppeld aan het idee dat links een maatschappij bang wilt houden. Een bange maatschappij laat zich als makke schapen leiden dus daarom wilt linkse niet dat je je zelf verdedigt maar laat vervolgens wel elke moordenaar of verkrachter de kans grijpen weer de maatschappij in te komen om daar weer slachtoffers te maken. 3x in een week hier en dan hetzelfde bij die andere kliniek, dat is geen toeval meer over per ongeluk, dat is bewust risico's nemen.

Moonwarrior | 07-10-19 | 13:47
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken