Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Turkse uitvaart Den Haag: neef van overledene doodgestoken door zwager

Nou, gaat lekker met die Turkse life event-optochten. 

Social

Agent KO gehoekt tijdens trouwstoet, zojuist neef gedjoekt tijdens rouwstoet. De processie vond plaats bij de Turks Islamitische Culturele Stichting aan de Kemperstraat in Den Haag. Volgens de voorzitter van die club, Tahsin Çetinkaya, is er sprake van een familiedrama. "Tijdens de uitvaart werd de neef van de man die zou worden begraven doodgestoken, volgens Çetinkaya door een zwager uit de familie. (...) Volgens de voorzitter, die alle betrokkenen persoonlijk kent, ging er een woordenwisseling aan de steekpartij vooraf. Çetinkaya benadrukt dat het niet zou gaan om een ruzie over politiek." Naast een dode viel er ook een zwaargewonde. De begrafenis is inmiddels stilgelegd en de politie is opzoek naar een Turkse "kale man van ongeveer 50 jaar oud". Niet de eerste steekpartij deze jonge maand, ook niet de tweede trouwens. Wel de ZESENTWINTIGSTE.

Reaguursels

Inloggen

Iets met koks en lange messen..

DeviousDick³ | 18-09-19 | 12:08

Is er getoeterd?

Terpetijnzeikert | 18-09-19 | 05:05

natuurlijk gebeurd zoiets bij een turks cultureel centrum, het is namelijk Turkse cultuur, daar moeten we mee leren leven(volgens de linkse kerk)

de broeder | 18-09-19 | 01:35 | 1

zolang ze mekaar doodsteken..............!?

grapjasz | 18-09-19 | 02:48

Wel interessant dat als het slachtoffer een medeturk is er direct een signalement is maar wanneer het een politieagent betreft niemand zich iets herrinert.

Forex | 18-09-19 | 00:35

Wat heerlijk toch die multiculturele verrijking.

Eierballetje | 17-09-19 | 23:13

Kunnen deze Turken, want dat zijn het naast Nederlanders, worden uitgeleverd aan Turkije voor de moord op een andere onderdaan en hun straf daar krijgen? Zou een mooie stap zijn. In Nederland worden ze niet bestraft, ies koeltoer

A la snackbar | 17-09-19 | 22:14

'Opzoek'? Neen, wel op zoek!

Amsterdamsko | 17-09-19 | 21:34

Die zogenaamde Turks Islamitische Culturele Stichting is dus gewoon een gebedshuis, een moskee.

theo-is-dood | 17-09-19 | 20:25

Mensen, wat een ophef, die arme man had het gewoon moeilijk, was emotioneel door de begrafenis van zijn zwager, dat kan je hem toch niet aanrekenen? en daarnaast is het ook nog de schuld van [vul hier iemand in de er niets mee te maken had]

oh nee he | 17-09-19 | 20:24 | 1

[Neil Armstrong]

NeedIsaymore? | 17-09-19 | 20:50

De neef had getoeterd natuurlijk.

Nonik Neem | 17-09-19 | 20:17

Waar in de Westerse cultuur het in bedwang houden van emoties als een teken van kracht en volwassenheid wordt gezien, dwingt de emotionele reactie in de Arabische cultuur respet af. Dat verklaart de vaak ruzieachtige sfeer.

de IJsman | 17-09-19 | 20:12 | 1

Zeg tegen een Turk dat ie Arabier is en je hebt ook een mes tussen je ribben

BASinnic | 18-09-19 | 06:48

Niks bijzonders, zo gaat het in alle islamitische landen.

Hadena | 17-09-19 | 19:52

Is er als respons al een tuutueroptocht gewe... Oh wacht.

Ramses Sappie | 17-09-19 | 19:09

"Tijdens de uitvaart werd de neef van de man die zou worden begraven doodgestoken,..."

Dé neef. Alsof ze in die kringen maar één neef hebben.

Sans Comique | 17-09-19 | 19:09 | 1
-weggejorist-
FogerRederer | 17-09-19 | 19:20

Als ze er "grote blij " van krijgen vind ik het prima.

Ghibli | 17-09-19 | 18:59

Waren de papieren van zijn Lambo wel in orde dit keer?

Lorejas | 17-09-19 | 18:45

Geweld, korte lontjes en lange tenen het zit ze in het bloed. Wat zou de politie het toch rustig hebben zonder ze.

maruyama | 17-09-19 | 18:40 | 1

Door die lange tenen trappen ze snel op elkaars pik. Let wel; door die lange ténen.

Sans Comique | 17-09-19 | 19:20

Valt mij tegen van A'dam. Bij gebrek aan inzicht over de culturele achtergrond van de daders/slachtoffers ben ik maar anders gaan tellen. Dan blijkt D-H A'dam de loef af te steken. Mijn telling zegt 2/2 voor A'dam tegen 3/2 voor D-H. Hebben ze daar toch maar mooi een gewonde meer.
Betere onzin over, de volgens het CBS dalende, criminaliteitscijfers kan ik zo 1,2,3 , met dank aan Mark de Hollander, niet produceren.

Peter-Rissing | 17-09-19 | 18:26

"Çetinkaya benadrukt dat het niet zou gaan om een ruzie over politiek."

Zo ging het toen ik 5 was. "Wat doe je daar?" "Ik jat echt geen koekjes".

Sans Comique | 17-09-19 | 18:06 | 2

Ging dus wel over politiek. Erdogan heeft gewonnen zo te zien.

Schuldenbrau | 17-09-19 | 18:50

Leuke mensen! Gelukkig dat ie niet om een politieke reden is doodgestoken.. dat zou wel heel barbaars zijn.

HenkvdMast | 17-09-19 | 17:44

Hadden ruzie over of ze op Kuzu of Ozturk moesten stemmen zeker. manmanman

Vanilla | 17-09-19 | 17:36

Mooi

WTF_Gaatjenietsaan | 17-09-19 | 17:35

In dit land kan alles, als je maar crimineel bent, verkrachter, verward persoon, immigrant, we are there, links activist op alle terreinen, klimaat, kickout ZP, dieren, dag Volkert, dubbel paspoort, je kunt alles doen en laten. Strafje is laag of men krijgt uberhaupt geen straf. Misschien een Foeigesprek. Maar wie moet wel op zijn tellen passen en wordt door de hermandad, het OM en de gerechtelijke macht die plotseling heel stoer en daadkracht vertonen, jawel de brave burger. Lijdzaam legt hij zijn/haar hoofd in de schoot en wacht het vonnis af. Dit is la Hollanda, anno 2019.

De Evangelist | 17-09-19 | 17:34 | 2

We are there. Een Freudiaans reaguursel.

Knisperende_Tissue | 17-09-19 | 17:37

Behalve wanneer je een brave witte man bent, die netjes belasting betaalt, de kliko op de aangewezen dag buiten zet en jaarlijks 1 keer op vakantie kan/mag. Als dan iets verkeerd doet (verkeerde kliko en/of verkeerde dag), dan weten ‘ze’ je te vinden.

Haringkoning | 18-09-19 | 10:40

Doe nou niet alsof er bij ons nooit steekpartijen op begrafenissen zijn. Onee dat is ook niet zo.

Repetitive Beats | 17-09-19 | 17:34 | 1

Lol

HenkvdMast | 17-09-19 | 17:44

Die telt niet, dat was een schermutseling zonder mes.

Haram_Kafir_4ever | 17-09-19 | 18:30

Toch heb ik dit soort dingen liever 3000 km verderop.

azijnseikerT | 17-09-19 | 17:33

Nu ga ik natuurlijl 400+ comments doorspitten, maar de kernvtaag blijft natuurlijk: is er na afloop (welke laat ik in het midden) ook getütteet?

Tikkie Terug | 17-09-19 | 17:29

Frappante cultuur.

Nederland80 | 17-09-19 | 17:26 | 1

Bij voorkeur binnen een Verenigde Staten van de EU.

Sans Comique | 17-09-19 | 18:12

Als aansteekincidenten ook meetellen als steekincidenten kun je er twee doden bijtellen.

down | 17-09-19 | 17:22 | 1

Scherp en sick

hustler01 | 17-09-19 | 17:42

Hebben die gasten ook toeterrouwstoten, zal toch wel, binnen 1 dag moet zo een cultureel aangelegde islam figuur met de bips omhoog richting het gekkenhuis zijn begraven

Uw Verzekeringsadvis | 17-09-19 | 17:18

Opvallend veel berichtgeving bij de npo.
Natuurlijk, want allochtone slachtoffers.
Terwijl er zo'n beetje elke dag steekpartijen zijn in Uithol-land, met vaak autochtone slachtoffers die niet zulke prominente aandacht krijgen.

Kijkeensaan | 17-09-19 | 17:16 | 4

@Uw Verzekeringsadvis | 17-09-19 | 17:20: Staat niet in het schoolboek, was geen ongelovige, waarschijnlijk verward, iets met suikerspiegel......

Predeker | 17-09-19 | 17:33

Allochtone slachtoffers van allochtone daders? Of is dat te kort door de bocht?

Louigi | 17-09-19 | 17:36

@Louigi | 17-09-19 | 17:36: Alle allochtonen zijn slachtoffer van ons white privilege. Dit wordt dan ook een breinkrakertje voor onze vrinden op Links.

Sans Comique | 17-09-19 | 18:10
▼ 1 antwoord verborgen

Ik woon gelukkig in een rustige habitat. Het enige wat hier af en toe prikt, zijn insecten. Ik weet niet zeker of dat Turkse insecten zijn...

Pierre Lebon | 17-09-19 | 17:12 | 2

tur-quito, maro-quito,... mos-quito,

Rene046 | 17-09-19 | 17:26

Gelukkig weten de deugmedia te melden dat dit NIKS met de religie der wrede te maken heeft. Slechts een ruzietje....
Tuurlijk, als ik naar een begraving ga neem ik ook altijd een mes mee.

Ook in het Algemeen Deugblad:
www.ad.nl/amsterdam/verdachte-van-pla...

Wat. Een. Verrijking!!

klimgek | 17-09-19 | 17:07 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

"De stichting organiseert veel activiteiten voor de buurtbewoners, en het is ook het clubhuis van de Grijze Wolven. Het motief van de ruzie heeft echter niets met politiek te maken."

Aha! Rechtsextremistische idioten. Het zal eens niet. Korte lontjes, weinig herseninhoud.

Eng clubje trouwens die Grijze Wolven. Maar Turken zijn sowieso nogal nationalistisch al dan niet extreem nationalitisch. Verder leuk volk hoor lekker eten enzo maar die Grijze Wolven zijn minsten zo eng als hun Islamistische tegenhangers.

Andrew Deen | 17-09-19 | 17:04 | 5

Rechts-extremistisch? Dapper dat u t onderscheid tussen rechts en links zo durft te maken

Canis.bonus.es | 17-09-19 | 17:29

Driekwart van de Turken hier stemt Erdogan. Leuk volk inderdaad /> D666 modus

5611 | 17-09-19 | 17:40

"Extreem-rechts" is als "Fundamentalistische atheïst". Links is collectivistisch en zal anderen altijd lastig vallen met hun idealisme en hoe de ander zich moet gedragen om niet uit de groep gestoten te worden. Rechts is individualistisch. Die laat een ander liever met rust en wil met rust gelaten worden. Tenzij samenwerking genoeg voordeel oplevert. Tijdelijk en met ontsnappingsclausules.

Sans Comique | 17-09-19 | 19:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Zou wel handig zijn als zo'n stekert ergens-aan je cultuur zou kunnen aflezen (opgestikt(e) kruis/halve maan/ster), zodat de stekert met die extra info al-dan-niet steekt.

HogeNood | 17-09-19 | 16:57

Lees net dat de overledene de boel wilde sussen.
Dat hoor je vaker. Triest als dat echt zo is.
Soms kan je je maar beter nergens mee bemoeien.

letopuwzaak | 17-09-19 | 16:51 | 5

Idd triest.

Uw Verzekeringsadvis | 17-09-19 | 17:21

Fake news: Hoe kan een overledene de boel sussen?

McSplutter | 17-09-19 | 17:39

Ach, je bedoelt de neergestoken man. Ik begreep het helemaal verkeerd.

arie-hoax | 17-09-19 | 17:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Rouwstoet des doods...

HansVanDerWorst | 17-09-19 | 16:50

in welke context denk je dat het belangrijk is om nadrukkelijk te roepen dat het niets met politiek te maken heeft.

deugfoob | 17-09-19 | 16:49 | 3

Grijze Wolven dus.

Andrew Deen | 17-09-19 | 17:04

Nu weten we iig dat het geen pro zwarte piet extremist was.

Historicuck_Han | 17-09-19 | 17:11

@Andrew Deen | 17-09-19 | 17:04: Wat zit jij nou steeds grijze wolven te roepen! Normaal gesproken loop jij altijd te gillen om een bron of een link, maar zelf speculeer je er maar op los. Dus ff je eigen tactiek: bron? Link?

Urotsokudoji | 17-09-19 | 18:33

Hahaha !!! Zo puur die mensen! Prachtig! Welkom alle aal! En jij en jij en jij kom er maar fijn bij!

etterletter | 17-09-19 | 16:46

Steekpartij.
Nee, nee-nee, weets u niet bevreesd! Ik zal niet opnieuw mijn steekervaring uit 1978/79 memoreren. Oplettende lezertjes en GS-Habitués kennen het (hopelijk) wel. Op school, primair buitengewoon onnderwijs. Eersteklaswerk en dat in meerdere betekenissen. Toen kon ik reddend ingrijpen. Nu is er, lijkt het wel, geen redden meer aan.

Overigens leuk om now punkt nl te raadplegen en te lezen hoe ze daaro er verslag van doen. Geheel etnisch-neutraal. Keurig, echt waar! Alleen de panelen eronder zijn meteen gesloten, want ze weten donderend goed hoe daar virtuele kanonschoten geplaatst dreigen te worden.
Geef het je te doen. Evocatus

Evocatus | 17-09-19 | 16:46

Kempstraat heet het.

Lt. Hubert | 17-09-19 | 16:44 | 1

Ik heb er gewoond, 36 jaar geleden.

Lt. Hubert | 17-09-19 | 16:46

Hij pakte het laatste plakje cake. De dader greep mis en wilde daarna zijn familie eer verdedigen. Cultuur dingetje.

Repetitive Beats | 17-09-19 | 16:40 | 1

Je bedoelt Baklava

TRUMP | 17-09-19 | 16:43

Hoe dit op nu punt nl beschreven staat en hoe je er niet op kan reageren... wauw

Coachman | 17-09-19 | 16:39 | 4

Dader is kaal met zwart gezichtshaar. LOL.

Holein1 | 17-09-19 | 16:56

Schijterige deug msm is die club

nee_toch? | 17-09-19 | 17:11
▼ 1 antwoord verborgen

Nou ja ze houden het in de familie. Wie zijn wij dan om ons er mee te bemoeien.

Repetitive Beats | 17-09-19 | 16:38
-weggejorist-
mundusvultdecipi | 17-09-19 | 16:34

Een moord doen voor een koffietafel.....

Rest In Privacy | 17-09-19 | 16:31 | 1

hoop dat men volgende keer metaal detectors heeft bij die koffietafel.

Rene046 | 17-09-19 | 17:31

Oh, gelukkig had het niets met politiek te maken.

drs. P | 17-09-19 | 16:28

Een dag niet gestoken is een dag niet geleefd.

Mr_Natural | 17-09-19 | 16:26

Had die schaamteloze lul het ook gedaan als-ie christen of atheïst was?

Slogra | 17-09-19 | 16:25

Maar is er iets wat 90 procent van deze steekpartijen aan elkaar linkt? Zomaar hoor

Repetitive Beats | 17-09-19 | 16:23 | 3

Ja, wonen in de Randstad is blijkbaar erg gevaarlijk.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 16:31

Een mes?

drs. P | 17-09-19 | 16:37

@Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 16:31:
Oss
Eindhoven x 2
Tilburg
Breda
Hardenberg (AZC)
Landgraaf.
Wijchen

En dan zoek ik het niet om op te zoeken waar Velp en Gramsbergen liggen.

Historicuck_Han | 17-09-19 | 17:18

`Turks-islamitische CULTURELE stichting`.

"Cultuur" heeft in dit land al net zo´n heilige, beschermde status als "religie" of "geloof"

Zelfs als "cultuur" een eufemisme is voor "barbarij".
Ik verlang terug naar de tijd dat "culturele" stichtingen nog echt "cultureel" waren. En geen subsidie-sponzen voor het legitimeren van achterlijke geweldsculturen.

Peter Emile | 17-09-19 | 16:23

Back to the Middle Ages.

Dutch_Holland | 17-09-19 | 16:22

Met de import van moslims importeer je tegelijkertijd ook de normen en waarden binnen de islam. Een mensenleven is niet zoveel waard binnen de islamtische cultuur. Wat ze wel heul heul veel belangrijk vinden is trots en macho gedrag. Discussie voorafgaand aan de steekpartij ging over politiek. Het zal wel een Erdogan strijder zijn geweest dan die heeft staan prikken. Ik vul het maar even voor mezelf in. Wat heeft de Koning eigenlijk vandaag gezegd over het toenemende geweld en dodelijke steekpartijen door onze allochtone broeders?

ILF2 | 17-09-19 | 16:22

Onze cultuur is weer verder verrijkt. Bedankt, PvdA, VVD, etc.; zonder jullie debiele beleid zou dit niet mogelijk zijn geweest. Heethoofdige steekdwazen die anders in een ver land zouden zijn afgehandeld, nu permanent dichtbij; wij betalen de show en de afhandeling; da's dan wel weer jammer, maar het verschaft tenminste werk aan velen.

Fijnstoffer | 17-09-19 | 16:22

pluspunt is wel minder overlast dan toeteren ed

pantera | 17-09-19 | 16:20 | 1

Maar je krijgt dan wel weer de sirenes van politie en ambulance. Dus linksom of rechtsom wordt je toch betoeterd.

Crusher | 17-09-19 | 16:22

2 halen 1 betalen? die gasten willen overal een slaatje uit slaan!

Teddy-Ruxpin | 17-09-19 | 16:20

De steekhoudende argumenten waren op.

Crusher | 17-09-19 | 16:19

Toch typisch dat je bij de msn direct aan de kop van een artikel al weet dat het weer om een Turk of Marokkaan gaat. De geforceerde creativiteit waarop de persoon of dader wordt beschreven is steeds zeer verrassend en vermakelijk. Zal allemaal wel weer profilering, discriminatie of racisme zijn, maar is wel zo.

Ruikbaard | 17-09-19 | 16:19

Dat de emoties bij mensen met een achtergrond uit bepaald Zuid-Europese landen, grotendeels in Azië liggend (je moet tegenwoordig voorzichtig zijn met het noemen van bevolkingsgroepen) is bekend, maar dit gebrek aan respect tijdens een begrafenis lijkt me wel uitzonderlijk. In ieder geval geen overlast van luid toeterende auto's.

Mannes | 17-09-19 | 16:18

Vroeger kreeg je voor je verjaardag zo'n Zwitsers zakmes cadeau, ze zeiden dan : Altijd handig om bij je te dragen. Ga zo zoeken in m'n laadje met oude spullen.

Predeker | 17-09-19 | 16:16 | 15

@HoerieHarry | 17-09-19 | 16:33: In belgie gelden min of meer dezelfde regels. Als men je controleert moet je vooral een valabele uitleg hebben waar je het voor nodig hebt. In uitgangsgebieden is het nogal lastig om uit te leggen , dat je daar connectoren mee hersteld of appeltjes mee schilt. In duitsland mag je een mes bij je dragen met een lock, maar enkel als je het zichtbaar draagt (in een zakje aan je riem) heb je het los in je zak dan is het wel strafbaar.

Lt-Kol Kilgore | 17-09-19 | 16:51

Lethermann, is legaal.

Lt. Hubert | 17-09-19 | 16:53

@Lt-Kol Kilgore | 17-09-19 | 16:51: Goh, die Duitsers zijn wel veranderd sinds WOII, was vorige week op bezoek in Auschwitz/ Birkenau, hadden ze toen maar de mesjes verboden.

Predeker | 17-09-19 | 17:05
▼ 12 antwoorden verborgen
-weggejorist-
schoon-schip-maken | 17-09-19 | 16:09

Zelfs op een begrafenis kunnen ze zich niet gedragen.

de uitbater | 17-09-19 | 16:08 | 2

Misschien krijg de familie korting als ze je er gelijk naast mogen leggen?
Vragen vragen vragen..

schoon-schip-maken | 17-09-19 | 16:10

Misschien is de 'erfenis nu in 'goede banen' geleid, voor een bepaalde clan-tak.

Yumi | 17-09-19 | 16:19

Ik ga naar een begrafenis en neem mee:

knutsel_ | 17-09-19 | 16:07 | 3

Ik zie dat het al drie keer is gezegd. Lamaar.

knutsel_ | 17-09-19 | 16:10

In het geval van je schoonmoeder Spijkers en een hamer om zeker te weten dat ze niet opstaat..

schoon-schip-maken | 17-09-19 | 16:11

In Breda zijn de afgelopen maanden toch echt dodelijke slachtoffers gevallen

Mr.Crowley | 17-09-19 | 16:07 | 3

Daar zou ik toch niet graag dood worden gevonden.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 16:13

Als het nou wel om 'politiek' zou zijn gegaan, was het dan erger geweest ofzo?
Omdat het zo benadrukt wordt, ...
Dus nu is het slechts een familiare aangelegenheidje op een begravenis, waar alles gewoon om dood draait, dus wat maakt het uit?

Yumi | 17-09-19 | 16:07

Ik vind er allemaalniks geks aan. Gaat helemaal de goede kant op zo.

Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:06 | 1

Straks bij u in de wijk...

boerk | 17-09-19 | 16:15

Wauw, die lijst...

Bat-Adam | 17-09-19 | 16:05

Met Messen Mensen prikken altijd fout. Maar ja als je maar vaak genoeg hebt geoefend op schapen en ander offervee ga je waarschijnlijk een psychologische drempel over.

strawdog | 17-09-19 | 16:04 | 1

Dan zouden ze je eerst op je rug leggen.
En ze zijn van de kikboks en niet vd judo..

schoon-schip-maken | 17-09-19 | 16:12

Het zijn er slechts 26: regel 1 bevat de titels.

Zupschufter | 17-09-19 | 16:03 | 2

Het artikel is van 15:05; Is dus al bijna een uur vóór uw reactie. Dat heet anticiperen.

McSplutter | 17-09-19 | 17:44

Wat ik mij dan weer afvraag. Noemen ze dit dan weer ritueel slachten. Ik vraag dit voor een vriend van degene die dat altijd voor een vriend vraagt.

tweetybird | 17-09-19 | 16:03 | 1

Ze doen wel vaker zo'n gek dansje dus ik denk dat het wel een ritueeltje is.

Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:07

Je vraagt je eigenlijk af waarom we politie in dit land hebben.

Mr.Crowley | 17-09-19 | 16:01 | 1

De politie belt binnenkort om kwart over negen 's avonds weer aan de deur. Bij een jager of sportschutter. Om te controleren of de dubbelloops volgens voorschrift in de stalen wapenkluis staat opgeborgen.

13-09-2019 : *ZOETERMEER - Club Magnum in Zoetermeer is vrijdagmorgen beschoten. Een schutter loste meerdere schoten op de deur van de discotheek. Hierbij zijn geen gewonden gevallen. Er zijn nog geen verdachten aangehouden. Voor burgemeester Charlie Aptroot is de maat vol. 'Het liefst sluit ik de zaak voor de eeuwigheid.' Het is niet het eerste incident bij de uitgaansgelegenheid, want Club Magnum was pas sinds juni weer open nadat het een halfjaar was gesloten na de vondst van een handgranaat.*

theo-is-dood | 17-09-19 | 20:32

Wat raar nu toch: op de nieuwssite van de Finse grootaandeekhouder
kan je al direct niet meer reageren op de artikelen over de roetveegpieten en de Turkse uitvaart. Voorzover bekend; Kan iemand mij helder en simpel uitleggen waarom dit zo is.?

strawdog | 17-09-19 | 16:01 | 25

@Mr.Crowley | 17-09-19 | 16:47:
Alleen als je eens rustig achterover leunt en dan het nieuws wat altijd nog via GS en andere bronnen binnendruppelt over het gebrachte mainstream nieuws legt. En dat doen niet veel mensen dus valt het ze ook niet zo op. Plus, de poes van Maxima is natuurlijk vele malen interessanter!

Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:54

@Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:54:
Zelfs het NOS journaal begint steeds meer op welingelichte kringen punt nl te lijken.

Mr.Crowley | 17-09-19 | 16:57
▼ 22 antwoorden verborgen

Gewoon doorlopen niks aan de hand #gaafland #vaasje #rutteisokeoleole

David000000007 | 17-09-19 | 16:00

Ik ben de NL en EU overheden eeuwig dankbaar voor al deze verrijkingen.
Ik zie dat mijn belastinggeld nuttig wordt besteed.

watergeus | 17-09-19 | 15:59

Een familie heeft in korte tijd twee mensen verloren. Dit is een droevig gegeven, wat de omstandigheden ook zijn geweest, De cynische toon in de berichtgeving staat mij tegen.

ED-209 | 17-09-19 | 15:58 | 2

Normaal gesproken zou ik dit ook denken...

Bali Lovert | 17-09-19 | 16:01

Droevig en cynisch gaan geregeld goed samen. Helpt relativeren. Probeer het eens.

threeheadedmonkey | 17-09-19 | 16:08

Beter ophouden met dat gesteek. Repatriëring, zo slecht voor het klimaat.

RickTheDick | 17-09-19 | 15:58 | 2

Wat Rick zegt.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 15:59

De steker heeft denk ik een dubbele nationaliteit. De Nederlandse mag hij meteen inleveren. Ga maar lekker naar Erdogan toe. Doei!

pibasso | 17-09-19 | 16:25

De steker in Den Haag heeft zwart “ gezichtshaar “.... Welke deuger zou deze benaming hebben bedacht? We hebben het toch over een baard? Of hangen er haren uit zijn neus of groeien ze op zijn voorhoofd.

Kopuithetzand | 17-09-19 | 15:57 | 4

Turk, dus zware snor?

Winter_is_coming | 17-09-19 | 16:01

Ik denk dat ze in de war waren met oempa loempa. Of met yeti.

tweetybird | 17-09-19 | 16:24

Dat 'zwart' wordt genoemd om te benadrukken dat we niet mogen denken dat het 'grijze'-wolven-gedoe er iets mee te maken heeft.

McSplutter | 17-09-19 | 17:47
▼ 1 antwoord verborgen

Gelukkig kent de voorzitter iedereen die er was, dus de dader zal snel opgepakt worden. Toch ?

LucaBrasi | 17-09-19 | 15:56

Lijstje klopt niet.
Alleen al deze dit jaar min 5 gewonden van steekpartij in 010.
Get your facts straight!

RickRD | 17-09-19 | 15:53 | 3

Lul niet eikel. Dit is septembert en nog maar de helft.

Langshetrandje | 17-09-19 | 15:53

Wat?

drastic | 17-09-19 | 15:54

Wel bizar dat het lichaam al vrijgegeven is om begraven te worden in Turkije?
-geen autopsie/politie onderzoek nodig?
-hoe makkelijk/snel krijg je hiervoor uitreispapieren?

trottle | 17-09-19 | 15:51 | 7

@Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 16:03: het bovenste na de autocorrectie en het woordje aan er tussen. Dat sanfnvoegen dn daar heb je het verhaal. Voor de nieuwe dode hebben ze waarschijnlijk over een week of twee weer een uitvaart feestje.Na dat dat lichaam is vrijgegeven.

tweetybird | 17-09-19 | 16:09
▼ 4 antwoorden verborgen

Je kunt wel zien dat het slecht gaat met de economie.
Vroeger schoten Turken met schietpistolen.
Messen zijn wel heel armoedig.
Zijn de details bekend van alle SeptemberSteek feesten?
Van Hollandse Rading weet ik dat het Polen waren.(Relationele “sfeer”, welke sfeer”?)
Dat mag onder het kopje “overige criminaliteit”.

Ruimedenker | 17-09-19 | 15:50

(w)eer(w)raak

padbuffel | 17-09-19 | 15:48 | 2

hmm wanneer je met pijltjes de verschuivnde W aan kon geven was ie nog mooier.

Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:11

@Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:11: Maar in ieder geval mooi gevonden en zeker raak.

McSplutter | 17-09-19 | 17:08

Deze week dus de volgende Turkse begrafenis.
Ik zou er wat politie bij laten lopen.
Voor de goede örde.
Anders blijf je bezig.

RickyLaRue | 17-09-19 | 15:47 | 3

Juist geen politie. Deze streak niet verbreken.

Traag | 17-09-19 | 15:51

@Traag | 17-09-19 | 15:51:

Tip voor ze dan. Schaf wat extra kisten voor het uitvaartfeestje aan. Scheelt een hoop werk. Zo weet je zeker dat je straks niet een kist te kort komt.Zoals nu. Het is natuurlijk treurig . Maar ja het is hun uitvaartfeestje en het zal wel traditie zijn ofzo. Dus wie ben ik om er wat van te zegggen.Kan ze hooguit een tip geven. Nou bij deze.

tweetybird | 17-09-19 | 16:21

@tweetybird | 17-09-19 | 16:21: "Maar ja het is hun uitvaartfeestje en het zal wel traditie zijn ofzo." Precies. Vindt er niks van, anders ben je een rechts-extremist.

McSplutter | 17-09-19 | 17:11

Messentrekkers, dat zijn min volk. Allemaal.

TeeJee | 17-09-19 | 15:46

Op zich best een geruststellend bericht. Blijkbaar bevond zich slechts 1 bewapende moslim tussen dit gezelschap. Waarmee maar weer eens is aangetoond is dat al die islamofobie slechts op hysterie gestoeld is.

Overigens mijn medeleven aan de nabestaanden en beterschap voor het zwaargewonde slachtoffer. Alsof een begrafenis an sich al niet triest genoeg is.

Hetkanverkeren | 17-09-19 | 15:44

De neef die ook de vader was? Zoiets?

Stijlicoon | 17-09-19 | 15:44

(t)rouwstoeten! Gaaf man dat multiculturele!

Dirk III | 17-09-19 | 15:44 | 1

Multifunctioneel*

Hoeven ze voor dezelfde gelegenheid maar 1x een auto te huren, scheelt toch weer centjes.

Kleine_Deugniet | 17-09-19 | 22:34

Een beetje atypisch is het wel. Want ze hadden hun meningsverschil ook, met lekker veel olie ingesmeerd, middels een partijtje Turks worstelen kunnen oplossen.

isitsoornot | 17-09-19 | 15:44

"Dode bij steekincident tijdens uitvaart ..." en reacties zijn gesloten. Want het zou maar eens benoemd worden.
Overigens grappig, gesloten reacties, dus ik weet genoeg. De MSM, zo ontzettend voorspelbaar.

TheEgg | 17-09-19 | 15:43 | 1

Ja net zoiets als in Breda, 15-16-jarige kinderen, in Leende een 17-jarige vrouw. Rara wanneer ben je kind af? Ligt dat aan de huidskleur.

wakker worden | 17-09-19 | 15:48

"Çetinkaya benadrukt dat het niet zou gaan om een ruzie over politiek" maar wat dan wel? Eerwraak of "gewoon" een afrekening in het criminele circuit?

Kukooo1 | 17-09-19 | 15:40 | 1

Of wat ook anders? Stukje cultuur... het was immers bij een "Turks Islamitische Culturele Stichting " daar.
In Den haag.

Halal gehaktbal | 17-09-19 | 15:51

Ik weet niet doe dat met jullie zit, maar ik neem ook altijd een mes mee naar een begrafenis.

coitus reservatus | 17-09-19 | 15:38 | 7

Den Haag scoort dan ook hoog in het lijstje.

Ruimedenker | 17-09-19 | 15:58
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik ga nu ook maar een mes kopen en bij me dragen. Kan ik hetzelfde middel gebruiken ter verdediging als het middel dat mij bedreigt of erger. Is een van de vereisten voor een geldig beroep op noodweer. Mensen: koopt allen een mes ter verdediging van lijf en goed.

Stratum | 17-09-19 | 15:38

En we krassen weer een turfje.
De club van 27.

Nuchternederland | 17-09-19 | 15:37

Rond Arnhem liggen de erevelden vol gesneuvelden buitenlanders om, 75 jaar later, eerwraak door buitenlanders mogelijk te maken. En wij stellen netjes de lijstjes samen.

A.S. Perien | 17-09-19 | 15:36

Ieslaam ies vrede! Jij niet vinden? Jij rassjiest!

Edelschweiss | 17-09-19 | 15:36

Die dooie was de dader zeker nog 10 euro schuldig.

threeheadedmonkey | 17-09-19 | 15:35

Dat Heeemskerk spreken ze alleen dáár zo uit denk ik.

Halal gehaktbal | 17-09-19 | 15:35

"Volgens de voorzitter, die alle betrokkenen persoonlijk kent, ging er een woordenwisseling aan de steekpartij vooraf. Çetinkaya benadrukt dat het niet zou gaan om een ruzie over politiek."

Phew! Dat is een opluchting! De ruzie ging gelukkig niet over politiek.

Toch stelt dat me niet helemaal gerust. Kijk, ging het wél over politiek, en was de neef die is doodgestoken een Gülen-aanhanger, dan mocht hij volgens de koran ook doodgemaakt worden. Dat heeft de voorzitter van die islamitische hogeschool in Rotterdam zelf gezegd. Dus nu is het niet duidelijk of die neef al dan niet terecht is doodgemaakt. Bovendien, de manier waarop is ook niet onbelangrijk. Stel dat die neef een tovenaar was, dan had hij niet doodgestoken mogen worden, maar met het zwaard moeten worden onthoofd.

(Ach, zolang die Turken niet voor overlast zorgen met hun getütter, lossen ze hun onderlinge kwestietjes maar lekker onderling op. Pas als autochtone Nederlanders er last van ervaren, dan moet er hard worden ingegrepen).

Dr_Johnson | 17-09-19 | 15:34

Niemand op de begravenis zal de man wel kennen, net als onlangs bij de neerhoek-trouwstoettokkie.

FogerRederer | 17-09-19 | 15:33 | 2

Vreemd volk is het met die gebruiken. Kennelijk ook nog vreemden van elkaar op zo'n feest.

Halal gehaktbal | 17-09-19 | 15:40

Volgens de politie was het een man met zwarte gezicht beharing. Om te deugen werd het woord baard vermeden

Therapietje | 17-09-19 | 15:44

Ik begrijp niet waarom u hier zo negatief en vervelend over doet. (...) Laten we blij zijn met elkaar! Laten wij optimistisch zijn! Laten we zeggen: Nederland kan het weer! Die VOC-mentaliteit, over grenzen heen kijken, dynamiek! Toch?

Traag | 17-09-19 | 15:33 | 1

Traag on meth. :-)

horsteknots | 17-09-19 | 15:35

Devoorzitter van de culturele stichting is ook raadslid namens de partij Islam Democraten. Eén van de pijlers van de islam is een theocratische staatsvorm. Dus neem die partijnaam maar met een flinke korrel zout.

BonSens | 17-09-19 | 15:32 | 1

Net zoals de DDR democratisch was

LucaBrasi | 17-09-19 | 15:53

Wat was er eerst, het mes of de tütür?

Kapitein Stijlvol | 17-09-19 | 15:32

standaard mes in je zwarte pak?

Struikrover3 | 17-09-19 | 15:32

Mooi toch die multiculturele diverse en inclusieve samenleving.

kwark001 | 17-09-19 | 15:31

Drie keer gelezen dit artikel, maar ik kan er geen kebab van maken.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 15:29 | 10

@Cobalt bomb | 17-09-19 | 16:05:
Tuurlijk is het een topdag voor de Hagenaars maar qua logistiek is het beter het Centrum te mijden.
Zucht, je moet echt alles spellen voor de minder begaafden :(

Berbaar | 17-09-19 | 16:23
▼ 7 antwoorden verborgen

gevalletje eerwraak, wordt dat onderzocht ?

Lt-Kol Kilgore | 17-09-19 | 15:29 | 1

De familie van de moordenaar kan weer met opgeheven hoofd zich tussen de gemeenschap begeven

Traag | 17-09-19 | 15:32

Maar eh... de meeste Turken worden toch in Turkije begraven? Omdat ze een gratis uitvaartverzekering via de Diyanet moskee hebben? Dat heb ik toch echt gelezen, een paar weken geleden.
tpo.nl/2019/08/28/waar-worden-we-begr...

Stormageddon | 17-09-19 | 15:28 | 1

Zo krijg je dus ruzie.

Deflatiemonster | 17-09-19 | 15:49

Door steeds meer islam te importen zullen de problemen al maar omvangrijker worden . Het is nu eenmaal een religie van geweld en destructie . Kijk naar de landen waar deze religie heerst , het is niets anders dan oorlog en geweld .
Nog altijd willen onze '' leiders '' het niet geloven .
A.u.b. stop met het importeren van de aanhangers van deze uiterst gewelddadige religie .

leo59 | 17-09-19 | 15:28 | 4

Het heeft misschien niet eens helemaal met islam te maken, het is gewoon een andere cultuur die botst met die van ons. En aanpassen aan onze cultuur doen ze niet dus ja dit gaat uiteindelijk fout. Weten de boven ons gestelden best wel, maar die zorgen wel dat ze hun schaapjes op het droge hebben in gated communities.

Sessine | 17-09-19 | 15:33

Nog meer. Kijk eens naar de namen op dat overzichtsplaatje van de buurt.

Therapietje | 17-09-19 | 15:37

Nu vraagt u, zij het enigszins omfloerst, of we meer of minder steekpartijen willen. Als er straks op uw deur wordt geklopt: NIET OPENDOEN! Kost u jaren gezeur in het JCS.

McSplutter | 17-09-19 | 17:19
▼ 1 antwoord verborgen

Zal ik de vraag maar stellen?
Hebben ze de aantallen al langs een ethnischiteitslat gelegd?
Of is die expres zoekgeraakt?

NiCeY | 17-09-19 | 15:28 | 1

"Overig."

threeheadedmonkey | 17-09-19 | 15:51

Ik ga naar een begrafenis en ik neem mee.....

namensmijnhond | 17-09-19 | 15:27 | 3

Een kogelvrij vest?

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 15:30

@wakker worden | 17-09-19 | 15:52: Die doe ik dan over mijn kogelvrije vest aan.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 16:01

Is dit waar Willem het over had vanmiddag jl.?

horsteknots | 17-09-19 | 15:27 | 1

Messen worden het helemaal in 2020.

horsteknots | 17-09-19 | 15:34

Zelfmoord dus. Kans is zeer groot dat de neef en zwager van de overledene dezelfde persoon zijn

BASinnic | 17-09-19 | 15:25

Voor het incident was de spanning al te snijden.

Mr_Natural | 17-09-19 | 15:25

Zo houden ze wel de uitvaart erin...

Hemmenaar7 | 17-09-19 | 15:24

Bizar toch? Bij een begrafenis! Stelletje heethoofden. Dit is misschien gewoonte in de binnenlanden van Turkije, laat het daar lekker blijven. En iedereen die het hier niet mee eens is mag daarheen optyphen.

duh! | 17-09-19 | 15:23

Binnenkort verboden op begrafenissen: kaasblokjes en leverworst met prikkertjes.

Mr_Natural | 17-09-19 | 15:23

Tragisch. Ben benieuwd wat de achtergrond is.

Iemand op een begrafenis neersteken. Wacht dan gewoon een beetje. Als je zo'n pesthekel aan je schoonfamilie hebt dan ga je toch gewoon niet naar de begrafenis. Hoe je het ook wil bekijken, dan ben je wel echt een stuk stront.

Overigens dit: "Volgens Tahsin Çetinkaya, voorzitter van de stichting en raadslid van Islam Democraten, heeft er zich een familiedrama afgespeeld."

Islam Democraten? Is dat zoiets als Christen Democraten? Zou wel een goede ontwikkeling zijn.

Andrew Deen | 17-09-19 | 15:22 | 2

"Zou wel een goede ontwikkeling zijn.." Zucht, verdiep je eens in islam lieverd.

basweetutwel | 17-09-19 | 15:27

Islam Democraten is als 'Kipp Stuckjes'. Onsmakelijk

H. Caulfield | 17-09-19 | 15:27

Scheelt wel weer in de begrafeniskosten van het slachtoffer.

laurentius | 17-09-19 | 15:22 | 1

Kwantumkorting

marcoplarco | 17-09-19 | 18:58

Ik ken de uitdrukking van een bruiloft komt een bruiloft maar niet van een begrafenis komt een begrafenis.

devil13 | 17-09-19 | 15:21 | 1

Dat ies omdat jaj niet Toerks spreken.

EnNouJijWeer | 17-09-19 | 15:34

1 les steekt eruit:
spring er niet tussen om te sussen.

harries | 17-09-19 | 15:21

Kempstraat niet Kemperstraat.

Berbaar | 17-09-19 | 15:21 | 2

Halbe! U was erbij?

Graaisnaaiert | 17-09-19 | 18:18

Inderdaad zag het ook, Kemperstraat ligt bij de Hoefkade, Kempstraat in Transvaal.

Tjemig | 17-09-19 | 23:06

We steken er weer iets van op!

ManusMann | 17-09-19 | 15:20

Detectiepoortjes op begraafplaatsen dan maar?

laurentius | 17-09-19 | 15:20

*ander topic*

Abject | 17-09-19 | 15:20

Gaat die handel nu ook twee weken dicht?

redthehaghue | 17-09-19 | 15:20

Lol... als je naar de stichting gaat die genoemd wordt, in de Kempstraat is het eerste dat je ziet een kale Turk van ongeveer vijftig...

Dr_Prepper | 17-09-19 | 15:19 | 1

als die man daar nog gewoon staat zou ik even de politie erop wijzen, die moeten vast nog in de buurt zijn.

De_Helderse_Kaaskop | 17-09-19 | 15:25

Waarom erbij laten vermelden dat het niet om een politieke issue ging? Is dat relevant..??..

All_Anonymous | 17-09-19 | 15:18 | 4

@Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 15:18: hmmm maar dan nog is het raar erbij te vermelden? Ik heb het nog niet eerder zo in een berichtgeving gelezen.. jij?..

All_Anonymous | 17-09-19 | 15:19

Kan te maken hebben hun geliefde leider Erdogan die iedereen die het niet met hem eens is tot vijand van Turkije heeft verklaard.

Zoiets | 17-09-19 | 15:21
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
BP Richfield | 17-09-19 | 15:18

Een korte check op google geeft al aan dat de cijfers erg laag zijn ingezet. Vast om een vaasje heel te houden. Probeer het zelf maar eens: <woonplaats> 2019 steekpartij...

Eindhoven levert al een stuk of 6 op, waarbij je de Kruisstraat blijkbaar moet mijden ...

ScumbaggusMaximus | 17-09-19 | 15:17 | 4

Ik heb mij ook eens flink in de vingers gesneden door de Jaapstraat in te rijden.

Deflatiemonster | 17-09-19 | 15:19

Is alleen September toch?

ariedeknaller | 17-09-19 | 15:24

De Kruisstraat is inmiddels omgedoopt in de Kruissteekstraat.

AlfredvonSchlieffen | 17-09-19 | 15:25
▼ 1 antwoord verborgen

Allemaal “incidenten”

Anoniemelafaard | 17-09-19 | 15:17

In Haarlem had iemand zijn zwangere vrouw in brand gestoken. Overleden. Bizar. Waar valt dat onder?

letopuwzaak | 17-09-19 | 15:16 | 6

Iig. Geen politiek.

ariedeknaller | 17-09-19 | 15:24

if (geloof == islam) {politie.setText("vandalisme"); // vrouw was eigendom man} else {politie.setText("moord");}

Sessine | 17-09-19 | 15:25

Abortus provocatus?

Cammy | 17-09-19 | 15:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat is ongeveer 1.5 steekpartij per dag.
Waar een klein land groot in kan zijn.

Croxifoxio | 17-09-19 | 15:16

Natuurlijk neem je een mes mee als je nog een appeltje te schillen hebt met iemand, anders gaat dat moeilijk.

Patje2011 | 17-09-19 | 15:15 | 1

Ja, om de beurt een hap uit zo'n appel nemen vind ik ook maar goor.

K. Letskoek | 17-09-19 | 15:23

Is een steekincident, gewoon doorlopen.

Predeker | 17-09-19 | 15:14

De spreuk 'van een huwelijk komt een huwelijk' is ouderwets. Huwelijk kan nu wel gewijzigd worden in begrafenis.

Goofje | 17-09-19 | 15:14 | 1

Trouwen = rouwen lijkt inmiddels meer toepasselijk.

Graaisnaaiert | 17-09-19 | 18:17

Ach, zolang ze mekaar lek prikken (itt agenten neer hoeken) vind ik het prima.

L. Vis | 17-09-19 | 15:14

Wat een gaaf land!

Croxifoxio | 17-09-19 | 15:14

een moord en een poging tot moord, heet dat tegenwoordig een familiedrama? het is een drama, slachtoffers waren familie maar is gewoon moord, niks geen mooi woord voor nodig.

De_Helderse_Kaaskop | 17-09-19 | 15:13

Hè, hè... wat een overdrijving weer. Ik tel er pas 26.

Henk Zult | 17-09-19 | 15:12

Als je een woordenwisseling met iemand hebt steek je.
Hier in Friesland is dat heel gewoon in sommige dorpen.

HoerieHarry | 17-09-19 | 15:12 | 4

Harkema, Zwaagwesteinde en Gerkesklooster.

Kuifje-in-de-EU | 17-09-19 | 15:24

Logisch, daar heeft iedereen een hooivork bij zich.

TeeJee | 17-09-19 | 15:44

Waar zie jij Friesland in bovenstaand lijstje? Wanneer Friezen het niet meer met woorden afkunnen schakelen ze over op blote vuisten.

witwas | 17-09-19 | 15:52
▼ 1 antwoord verborgen

Wat vindt allah ervan? Kan ie niet kiezen wie wie dood of gewoon niet toelaat. Waarschuwt ie het doel niet en waarom niet? Vragen,vragen, die maar niet door de almachtige beantwoord worden of is het toch eigen invulling van het domme grondpersoneel.

Breakdance | 17-09-19 | 15:11

Als we maar op schema liggen.

Kaas de Vies | 17-09-19 | 15:11

Is het al weekend? Laat die eencelligen het lekker uit zoeken! Ik zeg Vrijmibo rulesss!!! Oh wacht....

Man-Bijt-Hond | 17-09-19 | 15:11

Ik ga naar een begrafenis en ik neem mee...?

John McClane | 17-09-19 | 15:10 | 1

Dat lijk(t) me duidelijk.

Nuchternederland | 17-09-19 | 15:34

Wat goed dat iemand dit bijhoudt. Want meten is weten en niet vergeten.
Dit loopt de spuigaten uit en het is duidelijk een allochtonen probleem, waarbij het neersteken van mensen (doodsteken) eervoller is dan het verliezen van het gezicht.

arie-hoax | 17-09-19 | 15:10 | 1

Foute Arie!!! Zo'n spreadsheet is een uitvinding van het white privilege.

McSplutter | 17-09-19 | 17:26

De begrafenis werd stil gelegd, Tja aan de overledende zal het niet liggen

Meesteres Belgie | 17-09-19 | 15:09 | 3

Die blijft daar koel onder.

Mr_Natural | 17-09-19 | 15:11

Tja, misschien twee voor de prijs van een, en is er nog ruimte in de kist.

Jos Tiebent | 17-09-19 | 15:17

Die zit stijf....

Ommezwaai | 17-09-19 | 15:47

Geen ruzie om politiek? Dan zal het conflict ongetwijfeld over een geit gaan.

Abject | 17-09-19 | 15:08 | 2

ja, wel een heel rare verklaring, het gaat niet over politiek.
Want dat is het eerste waar we aan dachten?

De_Helderse_Kaaskop | 17-09-19 | 15:16

ja, wel een heel rare verklaring, het gaat niet over politiek.
Want dat is het eerste waar we aan dachten?

De_Helderse_Kaaskop | 17-09-19 | 15:16

Ies Koeltoer

Frietje_Oorlog | 17-09-19 | 15:08

Vroeger werd er in dit land alleen turf gestoken, tijden veranderen.

Mr_Natural | 17-09-19 | 15:07 | 4

Ik ga het zeker niet overtreffen, maar ik kras een turfje.

Nuchternederland | 17-09-19 | 15:33

Toen was er meer turf, nu is er meer... van dat andere, zal ik maar zeggen.

Cammy | 17-09-19 | 15:41
▼ 1 antwoord verborgen

Messen verbieden! Oh wacht
.. geem prio om te handhaven.

Mikedeugniet | 17-09-19 | 15:07

Gelukkig neemt de criminaliteit nog steeds af in nederland, anders zou ik me toch zorgen gaan maken.....

Slipsnifter | 17-09-19 | 15:07

"Jullie wetten, niet de onze!"

Deflatiemonster | 17-09-19 | 15:07 | 1

Wel onze poenen...

Slough | 17-09-19 | 15:20

Na overlast van trouwstoeten nu ook van rouwstoeten.

Godsammekraken | 17-09-19 | 15:05 | 1
-weggejorist en opgerot-
Shadow1100 | 17-09-19 | 15:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken