Sneue Trouwstoet-Toeterturk mept agent neer
Verbieden die domme trouwstoeten
Die achterlijke onhebbelijkheid om bij een bruiloft de flinke jongen uit te hangen in het verkeer, op weg naar de waterpijpwinkel. Iedereen heeft last van je, in je gehuurde auto - een werkelijk waardeloos statussymbool. "Kijk mij nou eens een mooie auto gehuurd hebben." Woon je drie hoog achter in de bezemkast van je mammie, maar wel een mooie gehuurde auto hoor. Mensen moeten voor je op de rem. Mensen willen erlangs. Mensen moeten wachten. Mensen hebben last van het geluid. Mensen komen in de file. Jij bent hier de baas van de straat en die racisten moeten oprotten, want neef Humus is getrouwd. Lekker wapperen met de Turkse vlag. Nederland, dat is een kudtland. Piepende banden. Plankgas weg bij het stoplicht. Kinderen die oversteken. Burn-outs. Maastunnel helemaal verstopt. BOEIE! Alle regels overtreden. Iemand die een agent op z'n bek ramt. Hersenschudding. Hele familie trots. TROTS. En straks allemaal weer roepen dat die paar rotte trouwstoeten het weer verpesten voor de welwillende meerderheid van de trouwstoeten. Nou, spoel ál die gore trouwstoeten en hun sneue deelnemers maar gewoon lekker door de plee. Allemaal.
UPDATE: Politie zoekt hulp
SF-898-L
Busted
Social
Reaguursels
InloggenNiet alles is slecht wat uit Turkije komt, mijn herdershond is gehoorzaam en voert zijn taak zonder morren uit, zouden ze een voorbeeld aan kunnen nemen.
Wat zou die politieman nou van zichzelf vinden? Kan hij achter het beleid van de korpsleiding staan? Is het de maandelijkse bezoldiging die hem als kop van jut doet laten fungeren? Heeft hij nog eigenwaarde? Wat zouden zijn vrienden van hem vinden? Ik zou me eenzaam en zielig vinden, met name dat ik mij zo door de Nederlandse overheid laat misbruiken.
Je bent zo langzamerhand als politie de joker van de samenleving. Hard naar je eigen mensen en zacht naar de rest.
Zelfs Silvana Simons geeft toe dat dit tuig is.
Althans tot tuig gemaakte, want je wordt natuurlijk niet als tuig geboren.
Kudt Turken, denken dat ze alles kunnen flikken hier. De lat erover en terug naar Erdo!
www.kentekencheck.nl/kenteken?i=SF-89...
Mocht die auto wel de weg op?
Slecht voor mijn bloeddruk dit soort dingen.
Protest! Wij geen toeterturken. Ies rassies. Wij tüütertoerken.
Niet laf. Meer geciviliseerd.
www.youtube.com/watch?v=Ng9TwyxxWxQ Ook een bruiloft van de "toppers". Maar wel lachen, vooral als je naar de comments kijkt.
heer-lijk!
politieagent raakt onwel tijdens begeleiding trouwstoet in Rotterdam. Bruidegom is geschokt
Haha.
Vervolgens: "politie zoekt deelnemer trouwstoet"
Inshallahahah. De imam spreekt zijn onderdanen toe. Weer een kafir voor lul gezet, blijf doorgaan. Het Nederlandse volk murw slaan, ze doen toch niets. Vergeet niet je kinderbijslag aan te vragen, wij hebben speciale imam die alle soepsidies voor u regelt. Bedankt voor uw middaggebed, tot de volgende keer.
O.k. dit is voor mij een druppel te veel in de emmer.
Ik ben er klaar mee.
Toeterturken. Tokkieturken. Terreurturken.
Minder minder minder!
Het zal je maar gebeuren, dat je op de mooiste dag van je leven zomaar etnisch geprofileerd wordt door een racistische agent dus begrijpelijk dat de emoties dan hoog oplopen. Ik dacht nog even dat de politiewagen die met loeiende sirenes aan komt zetten de hele boel ging blokkeren maar die vertrekt gelukkig weer snel zodat iedereen toch nog naar het feest kan. Zou toch goed zijn als Kuzu kamervragen stelt zodat het niet nog eens gebeurt.
Dan moet je maar allemaal Ricco's Verhoeven in dienst nemen.
Die fascistische turkse bende gaat zich steeds verder uitbreiden, Amsterdam hebben ze al, nu de rest nog, En tis geeneens zo moeilijk bij zo'n slapjanussen regering en dito burgemeesters!
Geloof me, het wordt nog veel erger.. Het respect voor onze maatschappij is echt helemaal verdwenen. En logisch door het politiek kartel (zo verschrikkelijk bang) en kartel media (wat zij die allochtonen toch lief) is ons lang in de uiutverkoop geraakt. de islam heeft alle macht naar zich toe getrokken. Voorspelling ? Nederlanders vluchten straks weg uit dit land.
Gelukkig is RoboJetten in Nijmegen bij de "respectbeweging" geweest!
.... zijn ze al mee bezig...
Ik geloof hier helemaal niks van. Islam is vrede en Moslims zijn intelligente mensen die geen vlieg kwaad doen. De betreffende agent zal het wel uitgelokt hebben. Graag slachtofferhulp en een forse schadevergoeding voor die Marokkaan met een vogelnest op zijn hoofd.
Geweld tegen politiemensen is onacceptabel en elk incident is er één te veel. Over die grens gaan, accepteren wij niet.
Maar de burger kan de tyfus krijgen!!!!
De turken die in de jaren 70 en 80 naar ons land kwamen waren ruim in de minderheid dus die pasten zich grotendeels aan
Wat de laatste decennia onze kant uit komt merkt dat het in meerderheid aan het komen is
Dus ze beginnen hun eigen cultuur deze kant op te halen
En dan niet de moderne cultuur uit de grote steden maar dat van het hele achterlijke platteland
Je kunt nu als turk je hele leven in nederland wonen zonder ooit 1 woord nederlands te spreken of 1 dag te werken
Probleem is, het zijn inmiddels veelal de kleinkinderen van jaren '70 en '80 Turken. Hier geboren en getogen. Hebben nooit in Turkije gewoond maar zijn bloedfanatiek "Turks" (Erdo lacht zich de ballen uit de broek want domme volgzame schaapjes ). Kennen het land alleen van vakantie als ze op bezoek gaan bij hun inteeltfamilie in centraal Anatolie en hun zomerhuis dat ze met uitkerings en zwartgeld hebben laten bouwen aan de kust. alwaar ze worden uitgekotst door de originele bewoners.
@Basil Fawlty | 31-08-19 | 12:02: Ze trouwen voor het grootste deel met mensen uit land van herkomst (vaak neef of nicht)hun kinderen zullen dus enorme achterstand beginnen aan de lagere school
(1 deel vd ouders spreekt geen nederlands andere deel amper of slecht )
Klopt zie je vaak bij AKP Turken. Echter, interessant detail, de Koerden, Alavieten en natuurlijk de seculieren spreken over het algemeen goed Nederlands, wel met een accent maar ze integreren en assimileren, iets waar die nationalistische megaproleet Erdo een bloedhekel aan heeft. En die domme inteelt AKP Nederturken hobbelen achter hem aan.
Klopt. Voor die groepen is gesegregeerde (ouderen)zorg opgetuigd, terwijl zij zich juist hebben aangepast destijds. Want ja, wij moeten wel hun cultuur in stand helpen houden hier. Alleen als Hollanders graag hun cultuur willen handhaven, wordt het problematisch gevonden en gezien als een 'dynamische waarde', niet iets om over te zeuren of aan vast te houden. Raar maar waar.
En voor de mensen die geen woord Nederlands spreken, staat een bataljon welzijnswerkers klaar om hen met raad en daad naar de juiste uitbetaalloketjes te begeleiden. En ondertussen chanteert Erdogan er gewoon weer wat privileges voor zijn onderdanen in den vreemde bij, waardoor ze zich zo goed als onschendbaar wanen. Goed dat tenminste het Oostelijk continent niet in dit circus meedraait...
@Basil Fawlty | 31-08-19 | 12:37: Zij zijn de stoottroepen van Erdogan. Onderontwikkelde apen die zich voor het karretje van de Moslimbroeder laten spannen. Door hun agressieve gedrag wekken ze ontzag, (geen respect, dat is iets anders) op en daar geilen ze op. En die smerige Erdogan ook, want hij zit die Turken hier als een soort kolonisten en geldmachines.
teletekst 102
Bruiloftsstoet aangehouden door verwarde pliesie agent.
NOS: racistische witte politieman verwondt hand bruiloftsganger.
In friesland levert het blokkeren van verkeer 180 uur taakstraf op. Wat denkt u in dit geval? En waarom niet?
Tja die agent kan 180 uur gaan schoffelen...
Ja.... maar dat zijn blanken, daar ga je al. Dat is een makkelijke ''prooi''.
Moet kunnen, maar dan wel in Isjanboel en NIET HIER!
In Istanbul ga je, nadat je eerst door de politie godsgigantisch in elkaar bent gerost, horizontaal de cel in en krijg je later een zware celstraf van de rechter (en dus niks van: "Ik ben hardhandig opgepakt door de politie." Heeft de rechter geen boodschap aan). Op dit soort paupers zitten ze niet te wachten. Maar deze Nederturkse tokkies weten dat ook en als ze in hun "heimat" zijn (centraal Anatolie), zijn ze poeslief. Tolerantieniveau van de politie daar is nogal laag en terecht aangaande deze rommel.
@Basil Fawlty | 31-08-19 | 11:40: Dat geldt ook voor Marokkanen (en andere nationaliteiten). Nederlanders zijn vaak nuchter en tolerant en anderen hebben meer temperament en agressie in de genen. Ze zijn vaak een hard regime gewend en lachen om politie en rechtspraak in dit luilekkerland.
@kalescheet | 31-08-19 | 13:57:
Klopt als een bus.
H.A.N.D.H.A.V.E.N. desnoods met de mariniers, uitroeien dat getoeter.
F. O. E. I.
moet je Istanboel eens een agent neermeppen......
@Rico den Hollander | 31-08-19 | 09:36:
of in bijna welk elk ander land in de wereld dan ook.
Naar raar volk.... gewoon bij de wet voortaan dit achterlijk ritueel verbieden met mega zware boete... alhoewel die betalen wij indirect zelf met dat uitkering-trekkers beleid van dit volkje; 9 van de 10 auto's waarschijnlijk ook nog gejat.... engnekken zijn het
Dat is al verboden middels de wegenverkeerswet. U mag uw claxon alleen gebruiken, ter afwending van direct gevaar.
Zolang er niet wordt gehandhaafd is elke wet nutteloos. Zie ook het burka-verbod.
@Karel17 | 31-08-19 | 11:53: Wilde alleen aangeven wat Nicolas 1954 blijkbaar is ontgaan.
Wetten zijn er wel, handhaven is inderdaad een probleem. Misschien er maar een Wet bijmaken. De Wet tot Verplicht handhaven van Wetten. Oh wacht........"braak"
Hier in Den Haag reden ze 2 weken langzaam, toeterend langs het pliesieburo. Denk maar niet dat er iemand van de pliesie naar buiten kwam..
Private lease auto's, daar rijden die lieden net zolang in tot de uitkering op is. Hallo takelwagen!
Private lease lijkt me sterk. Huur voor een paar dagen en een dikke borg ligt meer voor de hand. Die auto's gaan het hele jaar van pauperhand naar pauperhand en de verhuurders (ook Turken en Marokkanen) halen die kar er binnen korte tijd uit.
Zucht wat een verrijking. Mijn kleinkinderen moeten opgroeien met dit soort randdebielen. En maar zijn En op Nederland. Ik wordt al jaren gediscrimineerd, uitgescholden, beroofd, bespot, verguisd en uitgelachen door lui die nog geen euro hebben betaald aan onze samenleving die door mijn ouders, voorouders is opgebouwd. Over een paar jaar als hier alles naar de klote is worden we als klein groepje nageroepen: " kijk dat waren de oorspronkelijke bewoners van Holland ". Om te janken dit.
De witte aboriginal, ja diep triest.
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je allemaal uitvreet om zo "gediscrimineerd, uitgescholden, beroofd, bespot, verguisd en uitgelachen" te worden.
@* Il Principe * | 31-08-19 | 08:51:
Hij leeft.
En woont waarschijnlijk in 010 ofzo.
@* Il Principe * | 31-08-19 | 08:51: Hij woont in "Holland".
Wat moet je nog meer weten?
@* Il Principe * | 31-08-19 | 08:51:
Naar buiten gaan in een grote stad? Met je zus/vriendin op straat lopen? Dienstverlener zijn en dit tuig is een groot deel van je cliënteel
"Maastunnel helemaal verstopt". Dat is ook niet zo moeilijk, want die is al jarenlang slechts op een van de vier rijbanen te gebruiken. Drie toeterturken en hij is verstopt. Dat komt omdat ze de tegeltjes schoon boenen of zo.
Verder heb ik net zo'n hekel aan toeterturken als alle anderen hier.
Tunnel is sinds kort weer volledig open
Bedenk je eens waarom ze geen respect meer voor het gezag hebben....
Het is volstrekt logisch inderdaad. Als je hier een politie van afspiegelwatjes hebt die zich door tokkieturken laten meppen en de vervolgactie is om slappe knietjes in kringgesprek uit te laten snotteren bij slachtofferhulp dan verdien je het ook.
In een echt land zou turkie de rest van zijn miserabele leven gemalen durums door een rietje zuigen.
Ze hebben maar 1 baas en dat is de islam en o ja ook Erdogan.
UPDATE: de bruidegom is ook opgepakt.
Het blijft natuurlijk apart. Ze schreeuwen het van de daken dat ze gediscrimineerd worden. Vind je het gek met dit gedrag. Als je je zo zou gedragen in je eigen rot land dan zit je zonder proces vast. Ga daar lekker de toeterturk uithangen.
Aan de verhuurbedrijven het advies, verhuur je dure auto’s niet aan dit tuig. Geef ze een Aygo of een VW Up mee maar geen AMG of GTI.
Hun volks- en geloofsgenoten zitten in verhuurbranche. Dat is een combinatie van drugshandel, louche autohandel, fraude, bpm fraude via de import van de sjonnie bakken uit bijv. Duitsland, witwassen en status hebben en geven via een dure auto aan hen die voor hen willen werken of willen zwijgen.
@Graaier | 31-08-19 | 08:24: Kennis van mij moet zijn auto apk laten keuren alleen bij de dealer kwam hij er niet door, hij naar zo'n louche Turks garagebedrijfje in Rotterdam en voor € 100,00 was het geregeld.
@Graaier | 31-08-19 | 08:24: Het is niet het soort auto dat je huurt om een degelijk en representatieve entrée bij een klant te maken.
@Graaier | 31-08-19 | 08:24:
Van studiefinanciering naar zes auto's
Veel van dit soort autoverhuurbedrijven zijn gevestigd in Tilburg. “Er zijn 34 geregistreerde autoverhuurbedrijven en nog eens 22 ongeregistreerde”, zegt Van Hooijdonk. Dat is volgens de politie wel erg veel voor een stad als Tilburg. “Het is geen Marbella of een ander toeristische trekpleister. Dus zoveel auto’s hoeven er niet verhuurd te worden.”
Maar er waren meer dingen die opvielen, waardoor de politie een onderzoek startte naar autoverhuurbedrijven. "We hielden bijvoorbeeld 's nachts auto's aan bij controle en dan bleken die steeds van een bepaald verhuurbedrijf te zijn, dan gaat er een belletje rinkelen”, legt hij uit.
“Of een jongen die eerst nog alleen leeft van studiefinanciering en ineens in zeer korte tijd zes auto’s op zijn naam heeft staan. Dat is gek”, zegt Van Hooijdonk. Dus werd dit bedrijf van een 19-jarige jongen uit Bergen op Zoom gecontroleerd.
Ik ben niet bekend met zand bruiloften maar is het de bedoeling je te laten oppakken? Soort van status verhogend ofzo? En ouders en grootouders moedigen dit aan begrijp ik? Wat een verschil in cultuur (weer). Mijn ouders geven mij al een draai om de oren als ik zou foutparkeren. Dit volk geeft niets om hun kinderen. Waarom zouden wij dat wel moeten doen dan?
Wat een prachtmensen, zou Ella zeggen.
Overigens ook schering ende inslag bij de buurtjes in Nordrhein-Westfalen, met 40 gevallen in een week: rp-online.de/nrw/panorama/nrw-polizei...
Die Duitsers met hun fabelhafte woorden: "Hochzeitkorsos".
Vind ik leuk!
Typische Denk stemmers. Zwaaien met de Turkse vlag. Succes PVDA.
Begin deze maar eens na te pluizen (@om):
Tf442g, vw golf, wit
11-JVR-4X, Excalibur PHAETON AS 2000, wit
87-XT-PZ, Ford Ka, grijs
57xkvl, Nissan xtrail, grijs
46pgz7, Skoda fabia, grijs
6-KZL-83, vw golf, grijs
XN475d, Mercedes Benz a180, grijs
Zj138k, Mercedes Benz amg c 36 s, wit
Sr232d, Mercedes Benz a 200, grijs
Paar dingen die opvallen;
Hoe komen zij aan die dure bakken (ons of zwart geld?)
De term grijze wolven is me wat duidelijker :)
.
Die dure bakken van een ton plus gaan via de louche autohandel voor witwassen, btw fraude, bpm fraude en via de verhuur in voor nogmaals witwassen. Vervolgens stellen de criminelen ze ter beschikking voor weinig aan Turken, zodat ze loyaliteit krijgen. Gouden handel voor de families die in de heroinehandel zitten. In elke stap van het proces winnen ze. Ook al houden ze niet van de aktie van gisteren. Is slecht voor de handel, want de politie moet en gaat nu goed onderzoeken wie hier medeverantwoordelijk voor zijn. Anders wil er straks helemaal niet meer bij ons slappe politie en haar nog slappere officieren werken.
@Graaier | 31-08-19 | 08:21: Die gaan dat niet onderzoeken omdat het slappe politie en nog slappere officieren zijn. En niemand wil bij de politie werken? Het land ziet zwart van mensen die graag bij de politie werken... dicht bij de bron van informasie
@Graaier | 31-08-19 | 08:21: precies weet de fiod ook maar doen er niks aan.
@lacucaracha | 31-08-19 | 09:36: dat is waar die 2 miljard heen gaan.
Anno 2019 rijdt een gesjochte crimineel in een huurauto. Want een dure auto op eigen naam valt teveel op. En kan bovendien worden afgepakt . Daarom is er een grote groei in het aantal autoverhuurbedrijven. Eenvoudig te constateren via het handelsregister.
Vorbeeld: '' Van studiefinanciering naar zes auto's
Veel van dit soort autoverhuurbedrijven zijn gevestigd in Tilburg. “Er zijn 34 geregistreerde autoverhuurbedrijven en nog eens 22 ongeregistreerde”, zegt Van Hooijdonk. Maar er waren meer dingen die opvielen, waardoor de politie een onderzoek startte naar autoverhuurbedrijven. "We hielden bijvoorbeeld 's nachts auto's aan bij controle en dan bleken die steeds van een bepaald verhuurbedrijf te zijn, dan gaat er een belletje rinkelen”, legt hij uit.
“Of een jongen die eerst nog alleen leeft van studiefinanciering en ineens in zeer korte tijd zes auto’s op zijn naam heeft staan. Dat is gek”, zegt Van Hooijdonk. Dus werd dit bedrijf van een 19-jarige jongen uit Bergen op Zoom gecontroleerd.
''
www.omroepbrabant.nl/nieuws/216032/Cr...
@lacucaracha | 31-08-19 | 09:36: De fiod is zwaar onderbemand. Je moet toch minstens voor 1 miljoen de belasting hebben genept wil je aangepakt worden via het strafrecht
K.. volk.
Dömme Erdogan aanhangers. De geïmporteerde verloedering in Partij van de Allochtonen paradijs Rotterdam. Rot op naar een islamistische dictatuur! Gewoon oprotten, weg.
Peperdure auto's huren om vervolgens de proleterige droeftoeter uit te hangen.
Proleet is echt teveel eer voor deze onderkruipsels.
Foei!
Don't get mad, get even. Ik reed een keer door een straat in Rotterdam waar een Turks bruidspaar net van hun voordeur naar de auto liep. Ik dacht: "zal ik"? Ok, kinderachtig, maar gaf zo veel voldoening. Ik dus lang toeteren bij het voorbijrijden. Ze schrokken zich dood, wilden boos worden en hadden het ineens door. Vervolgens stapten ze zwijgend in hun auto's. Genieten
Je bent al goed geïntegreerd.
Als zij niet integreren dan doet u het maar, hulde.
Dapper hoor
Berg je maar tütür-Turken, de politie zal "het gesprek met jullie aangaan". Dat zal je leren!
Foei, foei
Ik kan me niet voorstellen dat het in Turkije de gewoonte is, agenten tegen de vlakte te slaan bij een bruiloftsfeest.
Dit moet een gewoonte zijn die pas in Nederland werd ontwikkeld.
Ik denk vanwege een diepe afkeer tegen 'het westen', gevoed door de islam.
Knaapje was waarschijnlijk horizontaal de Turkse cel ingewerkt als hij dat daar had geprobeerd. Misschien dat de fam. hem nog een keer levend terug zou zien in een paar jaar...
Maar hier kun je witte popo gewoon op de bek rammen en er komt hoogstens een boete wat knaapje niet kan betalen want oitkiering (maar wel dikke waggie wel raar).
De gewoonte is een combinatie van laag IQ, verachting van onze cultuur, schijt aan het gezag, alleen de waardering van de eigen groep belangrijk vinden en niet die van anderen, Islamofascisme vindt net als andere vormen van fascisme agressief gedrag richting andere groepen dikke plus en tenslotte drugsmilleu. In dat millieu zien ze dagelijks de machteloosheid en slapheid van de politie die niet optreedt. Bij elkaar opgeteld heb je een Turk die een politieagent hoekt en dat die Turk door de eigen groep wordt beschermd of zelfs beloond met goedkeuring.
@Graaf_van_Hogendorp | 31-08-19 | 07:52: Welnee wordt een foei gesprek
De Rotterdamse Gemeenteraad neemt deze zaak hoog op, zoals verwacht.
En zoals ook verwacht hebben de linkse partijen in Rotterdam geen mening.
Want Turken-geweld moet je gedogen volgens links Rotterdam.
En wat dacht je van de burgemeester
Ja sorry hoor maar de politie heeft het zelf zover laten komen. Voorbeelden, teveel om op te noemen.
Misschien komt de agent de InDeRugAanvalTurk bij de volgende politie Iftar weer tegen, kan hij voorzichtig proberen zijn beklag te doen.
Overigens fantastisch om te zien hoeveel mensen er bij die agent stonden om hem te helpen toen hij op de grond lag!
Oh nee, wacht..
"Sneue toeterturk"?
Ik vraag me af wie hier eigenlijk 'sneu' is: De toeterturk of de agent.
De politie wordt verondersteld de speerpunt te zijn van een weerbare samenleving.
Maar Nederlandse politie-agenten worden uitgelachen, uitgescholden, getreiterd, uitgedaagd, brutaal gehinderd in hun werk en in elkaar geslagen.
Dát is pas sneu. En het is vooral ook sneu voor een samenleving die zijn weerbaarheid - én zijn zelfrespect - heeft verloren.
Peter Emile | 31-08-19 | 01:01,
Dat hele Politie-beleid, is gestoeld vanuit de jaren 80, " wees sociaal, wees geen vijand etc " .
Dit is natuurlijk achterhaald, daar kunnen deze agenten niks aan doen.
Laat ik het zo zeggen, " er is geen ontzag meer voor het gezag " terugkomend op u en mijn bovenstaande zin.
Ik sta " eigenlijk " aan de kant van de wet, maar als de hoogste bazen van Justitie er al een bende van maken ( zie Wilders ), geloof ik niet meer in deze mensen die daarover beslissen.
Maar de agenten over het algemeen an sich, die treffen geen blaam, het is dat achterlijke achterhaalde jaren 80 beleid wat deze agenten in een moeilijke situatie brengt.
En dat is idd gevaarlijk voor de algehele veiligheid, voor de Nederlandse burger.
@Bad - Casey | 31-08-19 | 01:16:
Ik ben het eigenlijk met u eens, dat agenten hier niet veel aan kunnen doen (behalve wellicht wat massaler naar een vechtsport-cursus).
De politie ontvangt al bijna een halve eeuw geen ruggensteun van betekenis meer van de elkaar opvolgende kabinetten. Integendeel: de politie is door die kabinetten (geholpen door het parlement en de media) vastgelegd aan de politiek correcte ketting.
@Peter Emile | 31-08-19 | 01:42,
Dat dacht ik ook wel, dat u en ik eender zijn in onze mening hierover.
Wat ik nog wil toevoegen, als een agent zijn geweldsinstructie in de praktijk heeft uitgevoerd ( ik ga er nu even vanuit met vuurwapen ) dan is hij eerst de dader tov de verdachte, want men gaat achter het groene tafeltje de agent in kwestie helemaal doorlichten ( wat de agent in m.sec heeft/had gedaan, gaan zij wekenlang over beraden, zoniet door en ondervragen )…….eigenlijk is de agent in kwestie, is eigenlijk de persoon die al met 1 been in het gevang staat.
Kijk, wij willen hier ook geen Amerikaanse tafrelen hebben ( tricker happy ).
Maar dit zet een agent tot nadenken en zal daardoor aarzelen in zijn handeling, ten kosten van de algemene veiligheid jegens de burger.
En idd, het " linkse" soepzooitje, (Amsterdam gaat naar de gallemiezen als dit zo doorgaat ) is mede oorzaak van deze jarenlange wanbeleid.
Ik ben het helemaal met u eens, vooral met uw laatste zin. De agent die daar op de grond ligt staat symbool voor onze samenleving. Komt daar een betere samenleving voor in de plaats? Nee, er komt niets voor in de plaats. Los zand. Langs elkaar heen levende stammen. Ieder voor zich en God voor ons allen.
De meest walgelijk politiek correcte politieofficieren hebben carriere gemaakt. Kijk naar de huidige top en hun taalgebruik. Dat is een en al politiek correct en risicoloos gelul. Het zijn bestuurders geworden en geen handhavers en beschermers. Tijd voor echte kerels met ballen in de politietop en niet gasten die zo deugend mogelijk naar iftars gaan en daar hun voorlichters trots over laten berichten.
Klopt helemaal, dat krijg je als primitieve volkeren je land in laat.
Die achterlijke trouwstoeten is al jaren een ellende , dat moet eens een keer aangepakt worden net zoals ze motorbendes aanpakken.
Al die pauper bedrijven die hun auto verhuren voor deze onzin gelijk op de fles.
Die verhuurbedrijven horen vaak bij de club.
Ben met u eens dat de trouwstoet helemaal kudt is, maar hoe wilt u een verhuur bedrijf (met heel gek als core business verhuren) aanmerken als criminele organisatie terwijl zij exact doen wat hun bedrijfsdoel is?
De oplossing is die bakken op locatie de mobiele schredder in te rijden. Dat is de straf voor je deelname aan je tüttertürkoptöcht. Daarna regelt de huurder het maar met de verhuurder.
@mr.money | 31-08-19 | 09:20:
Dat kan niet en gebeurt ook niet. Kijk maar op rechtspraak.nl
'''Drie eigenaren van een autoverhuurbedrijf in Tilburg zijn vrijgesproken van het witwassen van crimineel geld van leden van de inmiddels verboden motorclub Satudarah. Zij verhuurden vaak auto’s aan motorclubleden, die dat cash betaalden. De officier van justitie vond dat zij daarmee criminaliteit faciliteerden en eiste begin deze maand boetes tot 100.000 euro en voorwaardelijke celstraffen tot een jaar.
Maar de rechtbank in Zwolle vindt dat niet is gebleken dat het geld waarmee de motorclubleden de auto’s huurden, afkomstig is van misdrijven. Ook is niet bewezen dat het bedrijf dit wist of daarvan een vermoeden had. Ook stelt de rechtbank dat het bedrijf niet onzorgvuldig was door onderzoek naar de herkomst van het geld na te laten.
Bovendien betaalden niet alleen de zestien motorclubleden met contant geld, maar ook 572 andere huurders. Het bedrijf registreerde dat allemaal netjes. De onderneming kreeg ook nooit signalen vanuit de overheid dat ze zich door deze werkwijze mogelijk schuldig zouden maken aan strafbare feiten, aldus het vonnis.'''
Goh.. toen ik het bericht op de radio hoorde dacht ik meteen.. dat zullen vast van die Toeterturken zijn. Maar je mag ze niet discrimineren.. dus mag je zoiets niet zeggen of schrijven... totdat het voor meer dan duizend procent bewezen is dat het om niet deugende Turken gaat. De beelden op de NOS site (hoewel ze daar nog steeds niets over de etnische afkomst van die gasten mededelen) laten er geen twijfel over bestaan, die zien er alles behalve Nederlands uit. Wel valt uit het NOS bericht op te maken dat er eentje wel heel erg dom bezig was door in een als gestolen geregistreerde auto te toeteren.
Die gestolen auto was of nog niet omgekat, of de fraude met verzekeringsgeld liep nog of hij heeft de auto als gestolen laten registreren omdat het wegenbelasting scheelt. Maar die Turk heeft wat uit te leggen en zal een dikke foei gesprek krijgen. Dat zal hem leren en wie weet moet hij ook nog wat zwart geld betalen voor een boete.
@Graaier | 31-08-19 | 08:31: Zo is het wel.
Gadver, net gezien op Dumpert, mijn bloed kookt, heb nog geen reaguursels gelezen ( net thuis ), maar ik denk dat ik in deze niet de enige ben ?!
Gaat verdorie allemaal lekker hier in " onze " grote steden, zoniet " Nederland ", genoemd omdat het onder de zeespiegel ligt, maar het gaat er steeds meer op lijken dat sinds een aantal decennia dit al begon, het woord Nederland zijn oorsprong gaat verkrijgen uit " Nederige Land "...... triest, gewoon een agent neermeppen ?!
Zag ook veel Porsches, maar vooral niemand van die stoet hielp deze agent, hoeveel boodschappen heeft de Politiek nog nodig, dat dit soort lieden niet ons land kunnen verrijken, maar alleen maar verarmeren ? maar dan ook in alles.
er zit nog iets raars aan dat uitbundig vieren , iets met nog maagd zijn en nieuw / laatste bezit van de man en dat het een soort ontvoering dan moet lijken te zijn met hard door de stad scheuren. bij die primaten in het oostblok doen ze het ook
De ontvoering van de bruid en de bruid als trofee. Dat zou best kunnen.
Ook zou je het kunnen uitleggen als het delen van de feestvreugde met het hele dorp.
Maar in Nederland ziet het er toch uit als een provocatie en/of een demonstratie van het superieure Turkendom. "Wij lak aan jullie regels, want ons feest."
Turken leken best goed aangepast en veroorzaakten weinig overlast. Maar sinds Erdogan met zijn islamistische agenda is er toch wat misgegaan. De combinatie Turk/Erdogan/islam wordt iets agressiefs naar Nederland toe.
@arie-hoax | 31-08-19 | 03:11: Het is heel opvallend. Vroeger werd Atatürk door Turken hier altijd als vader des vaderlands, held en "grootste Turk" gezien, Had hij toch het land uit de achterlijkheid gehaald. Die sentimenten hoor je nauwelijks nog.
En toch krijg ik weer het gevoel dat we gehaat worden omdat we zo mooi blank zijn en we denken dat we de baas zijn in ons land.
weet niet welk politicus het was maar er was er eentje die begon te duiden dat iedereen een feestje anders viert en dat het soms maar een beetje geaccepteerd diende te worden of zo en begon vergelijkingen te maken. wie was dat / weet iemand dat ?
AH ! ik weet het ! die turk van DENK . tschhh
Zie daar een artikel voor in de Volkskrant.
De zeven plagen. In één volk.
Tien tegen één dat dat geteisem dat neerslaan heeft geleerd op een gevechtssportcursus die door u en mij betaald werd.
Voortreffelijk verwoord GS. Had het niet beter gekund.
Minder, minder, minder trouwstoeten! Moet ik nu ook voor de rechter verschijnen?
Dan is het nondeju je trouwdag en dag sta toe dat dit gebeurt? Dan bewijs je dus dat het doel in dit leven, minimaal is om de oorspronkelijke bewoners van dit land lekker dwars te zitten. Dan ben je een kolonist die nul respect heeft naar zijn gastheer en waarschijnlijk hoopt dat die gastheer zo snel mogelijk buigt of uitsterft. Een normaal, gezond mens zou dit op zijn of haar eigen trouwdag nooit accepteren. Het feit dat dit schering en inslag is, zou de ogen van demense moeten openen. Dat dit niet gebeurt is een teken dat dit land op termijn verloren is.
Aan het bruidspaar: jullie laten hiermee zien dat je Nederland haat.
En dat niet alleen, ze zijn te schijterig om zich in ErdoTurkije te vestigen. Dat durven ze niet. Kan je nagaan wat een enorme loosers het zijn.
Zie hier lieve kijkbuiskinderen en jij bent welkom roepers, het failliet van de staat der Nederlanden. Succes met de teringzooi
Jij bent welkom in aangepaste vorm. youtu.be/CWEFigqJk7A
Nou ja, iig probeert de Rotterdamse politie nog te handhaven..
Eindelijk is dit eens in het nieuws. Dit zal wel weer worden afgedaan als incident maar is het ten zeerste niet. Dit gebeurd iedere week in Rotterdam.
Klopt!
Over een weekje is iedereen dit weer vergeten... wel triest dat de politie niks mag doen wanneer het een groep allochtonen is. Europa is al verloren joh, niemand gaat ooit wat doen... ik ook niet en wij gaan straks allemaal hurken voor de islam terwijl onze handen vastgebonden zitten achter onze rug en ze ons één voor één onthoofden... ik heb een paar jonge nichtjes en neefjes en vrees echt wat er met hen gaat gebeuren in de toekomst... een hele zieke gedachtengang maar als je ziet wat de Islam de afgelopen eeuwen heeft geoogst staat zoiets ons waarschijnlijk ook te wachten.
Verhuizen naar Australie, als je wat kunt ben je daar als nederlander welkom
Mooi. Laat de pleuriszooi maar escaleren. Op een gegeven moment kán wegkijken niet meer. Toch?
Waarom niet? Gebeurt al sinds de jaren zestig...
Hahaha, en maar klagen joh. Kent iemand nog de slogan "Zuid-Limburg, je zult er maar wonen". Stumperts, Veel plezier in Islamsterdam met jullie Femke vanuit het mooie Heuvelland. Hahahhahaha.
Dit is in de buurt van Rotterdam..
Dit is in de buurt Rotterdam , heeft niets met Femke te maken
Niet in de buurt van Rotterdam, het is Rotterdam.
Westzeedijk thv Erasmus achteringang..... aan de overkant ligt Club Whites.....
@BozePaarseMan | 30-08-19 | 23:54: klopt. Maar dan nog. Blijft hetzelfde. Holland zuid of noord. Veel ellende van dit soort volk en jullie politici laten het maar gebeuren.
Wat zielig, ali wou gewoon op tijd komen op de bruiloft van neef achmed die gaat trouwen met nichtje Fatima ,
Gaat die agent in de weg staan, vraagt hij netjes of hij aan de kant wilt gaan, toetert nog even om gedag te zeggen, agent schrikt en nu heeft Ali het gedaan.
Gewoon meteen dat huwelijk ontbinden. Is de lol er snel af.
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Dat zeg ik ....
*dat tuig.
Mijn bloed kookt hier weer van. In Rotterdam stikt het tegenwoordig van dit onaangepast volk. Loop eens een rondje door de stad op vrijdagavond. Het is werkelijk om te janken.
same here!
Fragment uit de film turkskruit, met Rüdgür Haüer.
Ik moest hard lachen, hoewel ik het niet snap.
@Baron Clappique | 30-08-19 | 23:55: Oh, Turks Fruit, nu lees ik het pas goed................
* scherminstellingen wijzigen doet *
"Dit land is het zat", ik meen me te herinneren dat ik dat eerder gehoord heb.
C'est ca?
Wie komt er volgend jaar voor Turkije uit tijdens het songfestival in Rotterdanm , Tob y het songfestival wint. Toby Rix is er
Correctie : Wie komt er volgend jaar voor Turkije uit tijdens het songfestival in Rotterdam, Toby Rix ?
Waarom zou dat iemand hier iets boeien?
@Jan Leul | 30-08-19 | 23:34: dat is al weer een tijd geleden, ik heb hem nog live gezien, prachtige muziek.(lachen)
Ik woon al 5 jaar op dit kruispunt en echt ieder weekend is het raak met zo'n stoet aan gehuurde wagens. Het kruispunt blokkeren, idioot veel toeteren, uit het raam hangen met Turkse (of Marokkaanse) vlaggen, schreeuwen naar voorbijgangers. Het is gewoon vreselijke onbeschaafd volk dat schijt heeft aan iedereen.
De politie in Rotterdam moet hier gewoon eens keihard tegen gaan optreden. Het moet maar eens afgelopen zijn. Gewoon doen zoals de motorpolitie vroeger in België, één agent rijdt 50 meter door en pakt zijn uzi in de hand en mocht er iemand doorrijden of zich op een andere manier agressief gedragen volpompen met lood.
Je valt de politie aan? Met scherp schieten. Geweld is het enige waar die smerige tuig naar zal luisteren.
Volgende week artikel in de Volkskrant.... dat het witte mannen denken is om dit te willen verbieden.
Begin eens met beboeten voor alle overtredingen: claxonneren, snelheidsovertredingen, verkeershinder, negeren stopteken, poging tot doodslag agent,
Ja sorry. Maar dat kan in onze PC wereld niet. Ik ben voor overigens. Alle agenten tasers en alles erop en d'r aan. Niet luisteren, gewoon ff zappen
@ Omwenteling: ''Het kruispunt blokkeren, idioot veel toeteren, [....], schreeuwen naar voorbijgangers. Het is gewoon vreselijke onbeschaafd volk dat schijt heeft aan iedereen. '''
Dat lijkt dan wel erg veel op het gedrag van de gemiddelde Lombrosotype voetbalsupporter in het weekend ........
Tot de dood ons scheidt.
Ik vind al dat hoogglans en die tl verlichting altijd zo lelijk. Nul smaak.
Dat noem je toch ook Turkenlicht?
@Blauwe Wafel | 30-08-19 | 23:32: Ik noem het wanstaltig.
Het is beter dat ik niet typ wat ik graag had gezien.
Laten we het op een kopje thee houden en foei gesprek.
Ik las toeterende rouwstoeten...
Nog effen en er vallen huwe-lijken.
En dan krijg je inderdaad rouwstoeten
@Kijkeensaan | 30-08-19 | 23:27:
...... met stille tochten.
En omkering van slachtofferrol en daderrol.
Foei.
In de rug aangevallen? Waar was de dekking van collega?
@KopZonderKip | 31-08-19 | 02:04: Jr meldt dit zonder resultaat 2 x al in dit topic. Wat heb je tegen emancipatie?
Huizenprijzen zijn momenteel skyhigh, rijtjeshuizen in Adam gaan weg voor 1M+. Emigreren is nog nooit zo goedkoop en makkelijk geweest als nu. En op websites als deze zijn er genoeg waarschuwingen geweest zoals van ondergetekende, dus bijna niemand moet zich straks beklagen als de bom echt barst.
Helemaal mee eens! Maarja, je moet wel wat kunnen... maw van een spaanse zolderkamer alleen kan je niet leven.... althans met je kleren aan.
Emigreren is nog nooit zo goedkoop en makkelijk geweest als nu.
_______
Wat dacht je van remigreren.
.
@litebyte | 30-08-19 | 23:12: valt mee hoor. Bezittingen in NL leveren je 250-500k op. Leven in Midden en Zuid Amerika, of in Azie een Thailand bijvoorbeeld, leef je zeer riant van 25,000 per jaar. Wat verspreide beleggingen met de 500k en je kunt al zorgeloos doen waar je zin in hebt. Als je praktisch bent kun je nog een paar dagen per week als loodgieter/electricien/installateur aan de slag. Desnoods in de horeca in een Nederlandse tent. En dan heb je nog maar 15.000 per jaar nodig, die met 250.000 al aan rendement te halen is. En anders leef je goedkoper of werk je wat vaker dan 2/3 dagen per werk. Nee, je moet niet denken dat je in Beverly Hills als een beroemdheid kunt gaan rentenieren nee... maar royaal leven in een goedkoper land is echt wel te realiseren, en de grootste beloning moet nog komen als de boel, en economie en huizenprijzen, in West Europa in chaos komt, terwijl jij op het strand ergens ver weg een koud biertje drinkt.
@SpaansePeetvader | 31-08-19 | 00:08: "Als je praktisch bent kun je nog een paar dagen per week als loodgieter/electricien/installateur aan de slag. Desnoods in de horeca in een Nederlandse tent."
In Thailand kan je dat wel vergeten hoor dan ben je zo weer in Nederland en sta je op de zwarte lijst...
@SpaansePeetvader | 31-08-19 | 00:08: In Duitsland koop je ook nog een opknappertje voor 50K in landelijke gebieden. Als extra bonus mag je daar ook nog een houtkachel stoken!
@theo-is-dood | 31-08-19 | 10:55: dat zal best allemaal, maar Duitsland is net als Nederland voorbestemd voor een grote chaos. Ik ga zelfs Spanje in de toekomst verlaten (voor waarschijnlijk een spaanstalig land in Midden of Zuid Amerika) omdat het in heel Europa mis zal gaan. Veel te veel met elkaar verbonden geraakt, te klein en geen natuurlijke grenzen, en veel te veel import in alle landen van West Europa. Het gaat straks overal mis (over ~10-20 jaar).
Haha Turkije lacht ons toch gewoon vierkant uit. Ze hebben alle tokkies uitgezet om te werken in andere landen. Waren zij er lekker vanaf en ze zijn te stom om zonder hulp te poepen dus blijven ze ook nog eens loyaal aan het moederland zonder reden. Wel played (Marokko heeft hetzelfde gedaan)!
Ow correctie, "werken" op de wijze zoals onze tokkies het doen. Gewoon voor ff totdat je uitkeringsgerechtigd wordt. Hebben ze slim gedaan.
@tragic1911. Dat is correct. ik ben in de jaren '90 veel in marokko geweest. Daar heb ik met welgestelde families gesproken en die beaamden dat toen al. " We kunnen ons die problemen met die mensen ons wel voorstellen in Europa maar wij zijn blij dat we er vanaf zijn ....."
Verbieden trouwstoeten? Verbieden Turken bedoelt Mosterd?
Ach waarom niet. We zijn toch allemaal nazies, baby eters, faksisten, hollandse varkens, apen, Blijdorp, nog een keer baby eters want dat is kennelijk heel belangrijk en zij zijn geweldig en über enzo natuurlijk. Zoals vandaag aangetoond. Respect voor hebben. Ftoei...
Zoveel en teveel autobranden in veel steden, bepaald soort trouwstoet al zo vaak in het nieuws wegens totaal onacceptabel gedrag.
Met 200 KM per uur over de vluchtstrook!! In een Golfje. Zonder remmen vol op een file inrijden in een Golfje, al die Polo'tjes en Golfjes in opsporing verzocht.
Kinderen die in Amsterdam met AK-47's en handgranaten rondlopen, geen grip meer op de drugshandel in Amsterdam.
Ben ik nou gek?
Haha ja, en het OM en het ministerie loop zich druk te maken om een politicus die 'minder minder' roept. Om te janken.
@tragic1911 | 30-08-19 | 23:15: Of om een dronken introschaap in Utrecht.
Wanneer is de politie iftar?
Die agent staat voor Nederland.
.
Jup prachtige metafoor.
Neef en nicht zullen nu getrouwd zijn en de komende jaren een aantal kansenpareltjes werpen.
En de Lom-school, of SBO-school zoals het nu heet, is straks nog verzekerd van klandizie.
@Kijkeensaan | 30-08-19 | 22:57: De Blijf van mijn lijf huizen ook,
@Heiner | 30-08-19 | 23:49:
En wellicht ook de Blijf van mijn Huis huizen
@Kijkeensaan | 31-08-19 | 00:23: Misschien dan toch maar een hondje kopen. Ze schijnen niet dol op honden te zijn. Die Turkse apen die destijds rellen schopten voor hun president, zijn nog steeds kwaad omdat de politie honden inzette en er één een beetje gebeten werd. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat er bij kwesties waar Turken en Marokkanen bij betrokken zijn standaard honden worden ingezet.
@ Antigoog:
De oogst van zulke een verbintenis begint op het speciaal onderwijs en eindigt wegens IQ >70 in de Wajong.
Precies, je hebt volkomen gelijk.
Willen jullie meer of minder agentneermeppendetrouwstoeten??
Of gewoon die wagens in beslag gaan nemen, kijken hoelang nog duurt dat verhuurders aan dit inteelt volk gaat verhuren.
Eigen schuld, er wordt veel te slap opgetreden tegen dit volk. Je moet ze gewoon met de wapenstok in elkaar beuken, dat is de enige taal die ze verstaan.
Politie wordt gewoon uitgelachen.
Altijd weer de stomme import-Belgen.
Mag Zweedse kansparels ook?
Groots bij NPO
Voorproefje van wat de Songfestivalbezoekers te wachten staat. Die zullen her er der ook nog wel enig oponthoud veroorzaken. Het nieuws zal zich dan met honderden internationale cameraploegen in de stad niet beperken tot Geenstijl.
Wagen van oorspronkelijk ruim 1,5 ton. Geimporteerde bak in 2016. Het hele verhaal ruikt naar allochtone criminelen die teveel zwart geld hebben en verwachten dat ze iedereen de moeder kunnen intimideren. Inclusief politie. Drugsmillieu ?
De Iftarpolitie moet begrijpen dat “laten we maar lief voor ze zijn dan zijn ze misschien later ook lief voor ons” instelling gewoon niet gaat werken.
Dit ‘ incident’ toont wederom aan wat voor een schijt en maling bepaalde( niet van origine) Nederlandse bevolkingsgroepen aan Nederland, de Nederlandse regels en de overheid hebben.
Ze spugen je recht in je gezicht!
Het land, het zorgstelsel , het sociale stelsel wordt stelselmatig afgebroken en onherstelbaar beschadigd door dit verrotte uitschot, die luisterend naar Erdogan ( “ ga in hun mooiste huizen wonen, ga in hun mooiste auto’s rijden , neem niet 3 maar 5 kinderen “ ) de daad bij het woord voegen , naast hun uitkeringen , subsidies , toeslagen , verzekeringsfraude , pgb-fraude , kinderbijslagfraude, uitkeringsfraude, nog via vele malafide bedrijven en dubieuze criminele praktijken hebben en zijn ze vele malen gefortuneerder dan hardwerkende eerlijke authentieke Rotterdammers , die in hun 5e hands Suzuki swift naar de camping in de Betuwe gaan van hun AOW , in plaats van maandenlang naar 2e en 3 e huizen in Turkije of Marokko, daar rondrijdend in in gloednieuwe Audi of Mercedes, de domme goedgelovende Nederlander keihard uitlachend en minachten .
(Dit betoog geldt dus niet voor fatsoenlijke eerlijke , aangepaste en hardwerkende Turken , Marokkanen , voelt u zich dus niet aangesproken)
Goede samenvatting!
Ja, maar wie is hier nou gek ?
Eens. En daarom harde fraude controles op tweepaspoortiers, ga maar eens wat vaker etnisch profileren. De misdaadcijfers zijn er naar, simpele kansberekening.
Tis een gottverredomse schande meneer!
Het gevolg van vele jaren knuffel beleid en het bezoeken van iftar bijeenkomsten. Ze gaan de boel nu al overnemen te beginnen in Amsterdam en Rotterdam.
Ladies and gentlemen, we got him. Die mag een nachtje alvast brommen voor neerhalen agent?
Vind je het gek met al die analfabeten uit Anatolië.
Zou de politie in de landen van herkomst zich ook zo laten behandelen door dergelijk vullis?
Turkse vlag afpakken, er je reet mee afvegen en dan heeeeeel hard rennen
Ja lekker thee drinken, escalerend werken bij de politie. O ja ook iftarren, foei gesprekken. Dit is de prijs die je ervoor betaald.
Opmerkelijk: bericht op de Telegraafsite hierover schrijft niks over de achtergrond van de trouw-tüteraars. Worden ze daar ook al policor?
In Afghanistan weten ze wel raad met dit soort bruiloften.
Agressief schorem die Turken. Volgende keer gewoon schieten.
Aan de kleding van de dame in beeld te zien zijn het N-Afrikanen. Vult u zelf maar in...
Noord Afrikanen zijn al jaren geleden veranderd in West Europeanen in de media.
zuid Europeanen, sorry
Verder niet zo heel belangrijk maar ik had een close encounter met deze stoet vanmiddag. Ze blokkeerden ‘mijn’ kruising aan de B. van Walsumweg, een paar van die pisvlekken met amg’s hielden de normale weggebruikers tegen opdat het bruidspaar (nicht/neef) vrij baan had. Wat me nog het meest opviel was de soort van gelatenheid bij de overige weggebruikers en het ontzettend misplaatst gebrek aan enig respect bij die toeter idioten. Werkelijk stuitend bizar hoe die pisvlekken schijten op alles wat als normale omgangsvorm gezien kan worden.......
Ja, je kan je ook enorm gaan zitten opwinden. Schiet je verder niets mee op...
En weet je wat dat soupeert in de gezondheidszorg, die nicht-neef combi's?
@schijtzat | 30-08-19 | 22:06: In ieder geval een erfelijke ziekten galore en onevenredig veel schizofrenie.
@Muxje | 30-08-19 | 22:02: oh ik wind me ontzettend op.... net als al die andere automobilisten die veilig richting huis wilden maar niet konden doorrijden. Het zijn een stel wilden..... niet alleen die prinsjes maar zeker ook die vrouwen erbij. Ik stond naast een auto van een deelneemster.... die arrogante blik in die kop van dat mens...... alsof ik IT voor me zag qua enge uitsrukking.
@Nelis SplitBloes | 30-08-19 | 22:11: www.dumpert.nl/mediabase/12572/be2151...
sterker nog, hier in Adam was er een turk die vooruit de kruising opreed met zijn motor (beetje motor agent nadoen) om het overige verkeer tegen te houden. Echter het was groen voor het kruisende verkeer, bijna knalde er een vrachtwagen op zo'n dure mercedes omdat de bestuurder de instructies van de motor turk probeerde te volgen (door rood licht rijden) en aannam dat het overige verkeer wel even zou stoppen.
@Muxje | 30-08-19 | 22:02: Of je blokkeerFriest ze en masse en wordt een volksheld waar nog lang over nagepraat wordt. Toch maar weer ongeschonden naar vrouwlief, Zlatan en de 'kids' en met de rolborder en houtsnippers in de weer?
De gelatenheid is simpel, zeg er wat van en zie wat er gebeurt. Je wordt fysiek belaagd door een hele groep, dus dan hou je vanzelf wel je mond.
@thephysicist | 30-08-19 | 22:18: Amsterdam is een pretpark, en in een pretpark gelden nu eenmaal andere regels, zeker in een smerig corrupt pretpark.
Je heb het over gelateheid... maar wattebie er zelf tegeh gedaan dan?
Politie mag toch gewoon schieten??
Die ene kogel lever je gewoon weer in aan het einde van je dienst. En wee je gebeente als-ie kwijt is.
Er is niks feestelijks aan de inleidende ceremonie tot het procreëren van een stel malloten.
AMG-wagentjes cash huren en lekker scheuren alsof je in Turkije bent. Opgeflikkerd.
"Vervolgens werd de agent van achteren aangevallen en ging knock-out."
Aaah zo kennen we de cultuurverrijkers van 3 hoog achter weer; van achteren aanvallen, ongezien in de rug;.
Lafheid is ook een skill, als je verder toch al niets kunt.
Zag laatst ene Yasser, die dat kennelijk tijdens het voetballen ook nog gedaan had, ben ff kwijt waar dat fotootje stond op dum...
Dat doen keffertjes ook.
Het woord lafheid zullen ze wel niet kennen daar in Zandbakkië.
Wat zou de NOS hier van maken: 'Etnisch profileren Rotterdamse politie zorgt voor hinderlijke onderbreking trouwpartij?
een droeftoeter
Het valt trouwens in het algemeen wel op dat er steeds meer hufterige kereltjes op de wegen rondrijden. Rond Rotterdam met name op de A20 en de A13. Een paar jaar geleden was het nog vooral rond de avonduren tijdens Ramadan, nu is het schering en inslag. Ik kan dankzij de dashcam zo onderhand mijn eigen Youtube-kanaal voor verkeershufters beginnen. En het zijn vrijwel allemaal kleine Naffers met kleine pikkies in kleine snelle autootjes. Bumperkleven, rechts inhalen en dan brake-checken.
Goed voorbeeld doet gelukkig wel goed volgen. Vandaag nog belaagd door een verkeersidioot in een witte auto, maar dat bleek een bebaarde blanke hipster in een klassieke Mercedes te zijn.
Gestolen auto
Minder minder minder!
Guiliani in New York had ook een tijd lang problemen in de stad en startte toen zero tolerance en liet ze gewoon verrot slaan, heeft precies een jaar geduurd en toen snapten de meesten het wel !
En zijn grote vriend, beste Potus ooit, bouwt gelijk een muur en veel douane waar ze nodig zijn.
Onder de Blasio is het weer een puinhoop
Juist ja. Gewoon een contingent New Yorkse agenten inhuren om Rotterdams tuig de oren te wassen. Heel effectief. Niks iftar geneuzel.
Ik neem aan dat de voorgedrukte aangiftes morgen klaar liggen op het bureau.
is koeltoer, broer.
lekker links blijven stemmen.
Dat ziet U verkeerd, Uw stem wordt echter door links geteld...... snappie?
Nou dit wordt wel weer prima opgelost.
Gewoon weer even thee drinken met de familie en hun medeleven betuigen met de turkse/marokaanse familie omdat het zo'n stoute man was.
En kijk omdat in Nederland alles getolereerd wordt gaat niemand zich er nog druk over maken, want niemand doet er wat aan.
De rechtbank heeft daar allemaal geen zin meer in. En zo gaat alles naar de klote toe ,
En dan nog zogenaamd verbaasd gaan doen waarom alles zo gierend uit de hand loopt . hahaha
Marrokkaans
Dat krijg je nu door je met je voornaam aan te laten spreken en te gaan iftarren met die gasten....
En doen alsof je vriendjes bent.
Die gasten zien dat als pure slapheid en onderdanigheid naar hun (macho)cultuur en zullen zich derhalve steeds meer gaan permitteren...
De jojoj's snappen totaal maar dan ook totaal niets van het Arabisch karakter en mentaliteit.
Ik heb heel veel met die gasten te maken gehad, die accepteren alleen een keiharde en zakelijke opstelling van je, anders naaien ze je 300 oren aan !
Dat iftarren zet niet echt zoden aan de dijk, zo te zien, want als je eenmaal bij de matties hoort, vallen ze je net zo gemakkelijk aan als hun eigen zus die geen hoofddoek draagt... als t uitkomt zelfs vanachteren en leren ze de ifatbroederpolitie een lesje.
Al jaren heeft iedereen er last van en was er al geweld naar de gewone mensen , maar nu het een politieman is, is het te ver.. nee.. het ging al jaren te ver.
Ook van gewon burgers blijf je af.
Als dat nou eens doordringt tot de politie zouden ze eens vaker aangiftes opnemen.
Was ook wel bijzonder deze bruiloft. Trouwen met een vrouw. Waren de geiten op?
Door het slachtfeest kortgeleden.
Keihard reaguren durf ik niet, zeg maar niets in dit geval, want je weet toch......
Maar dit filmpje van Comedy Central zegt het allemaal en op humoristische wijze en o o o wat een waarheden van Bod
www.youtube.com/watch?v=lWn5hDklUlI
Zin in carnaval krijgen doet.
Dit zegt toch wel iets over jou, na het zien van dit filmpje nog zo reageren.
Eet jij ook soms veel geitenvlees met poep, zie bovenstaande link, moet je even doen 2 minuten lachen want zo doen we dat in Nederland.
.. islamitische trouwpartijen, als dat geen bomaanslag of schieten wordt dan toch zeker toeteren en verbaal/geweld.
Leuke cultuur.
Dit is gewoon één van de gevolgen van onze “democratie”. In Nijmegen vieren ze hierom een feestje. Of wat er voor door moest gaan dan.
Weet niet wat daar zo grappig aan is, dat 'het klootjesvolk' daar de dupe van gaat worden. Hoop dat dat 'klootjesvolk' tegen die tijd voldoende bal heeft laten groeien om er vol tegenin te gaan.
Anatolische (AKP) kinkels, Turkse tokkies zo u wilt. Gehaat in Istanbul/Izmir/Bodrum/Antalya zelfs Ankara en als je die "gein" daar uithaalt op een zaterdagmiddag (en iedere andere dag) heb je een serieus probleem. Want dan komt de lat eraan te pas. Trafik Polis daar (hoe corrupt ze normaal ook mogen zijn) zit niet te wachten op deze rommel en met trouwpartijtjes inc. proleten BMW's en Mercs. kun je ze niet omkopen. Hebben ze een ongelooflijke aan.
*"ongelooflijke hekel aan"
Ze eten geitenvlees met poep, zei een vriend en die maakte er een liedje van;
www.youtube.com/watch?v=lWn5hDklUlI
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:43:
Mooi voor die vriend, geen slecht lied trouwens, maar daar gaat het hier niet over.
@Basil Fawlty | 30-08-19 | 21:45: ja man dat klopt, ik probeer echter te lachen zodat ik niet ga huilen bij dit soort berichten
"ik probeer echter te lachen zodat ik niet ga huilen bij dit soort berichten"
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:57:
Indeed!
@Basil Fawlty | 30-08-19 | 22:04:
Nou Basil na deze plempsels als reaguurder neergezet te hebben, is het nog maar de vraag of jij Turkije uit komt en niet je vrouw.
Zal vast ergens een klikturk je gegevens aan de Erdogan geheime dienst doorgeven.
@Beroep = Boerenlul | 30-08-19 | 23:59:
Understood. Ben helaas al 6 jaar niet meer in Istanbul geweest. Schijnt tegenwoordig trouwens shit te zijn. Booze is gigantisch duur door belastingen. AKP zijn islamieten en houden niet van drank dus ben je de lul. Waar vroeger maten van mij gezellig gingen drinken in de kroeg gaan ze (als ze nog in Turkije wonen) nu naar Griekenland. Kopen een shitload aan drank en zuipen thuis in en gaan dan uit. Flesje wijn in de kroeg was vroeger 20 euro. Nu? minimaal 50 voor een lullige fles sauvignon blanc.
Zoals de Mrs. zei: "De stad is triest en troosteloos. Gevuld met vetklep arabieren en hun nikaab mutsen. Daar waar wij vroeger genoten bij mooie kroegen zitten er nu dikke ongewassen arabieren die alleen maar zoete troep zuipen. Lees Coca Cola en andere rommel, maar 's nachts in hun hotel wel aan de whiskey gaan en de duurste hoeren bestellen." De gemiddelde Istanbuller haat die oliepaupers.
Zal je vertellen, meeste van mijn vrienden en bekenden zijn al weg. VS, Canada, Australie, Zwitserland, Spanje, Portugal en Israel. Ze hebben geen zin in deze AKP BS.
Zou bij Engnek straks een oom zitten, die het even downplayed?
Vastwel en die diender gaat naar Kanaleneiland op de administratie werken, wat denkt ie wel, een elite trouwerij te storen!
Welnee joh, die zijn ze dankbaar! Hij zorgde in zijn eentje voor een collectieve vergaring van streetcredits door die primaten. Vermoed dat Twittürk al bomvol staat met dankbetuigingen.
De enige manier om deze flauwekul te stoppen is gewoon zo'n trouwstoet stil leggen en een paar van die lui mee naar het bureau. Vind maar een reden. Allemaal ID laten zien, dan gaat er toch wel eentje de grote meneer uithangen. Statistisch gezien moeten er sowieso een paar tussen zitten die je wel voor iets anders kunt nagelen. En dan lekker rustig aan doen op het bureau. Pak nog maar dat extra bakkie. Laat ze dat feestje missen. Misschien leren ze het dan af.
Handhaven is het beste maar wat echt werkt is hun familie aanpakken op alle manieren en een voorbeeld stellen zodat de rest weet dat er geen tolerantie meer is.
Maar dat wil de linkse politiek niet omdat ze gestoord zijn.
@Ongeblustekalk | 30-08-19 | 21:32: Nederlands paspoort innemen.
Punt punt punt
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:34: Kijk, als de overheid ballen had...
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:34:
Zal je vertellen. Mrs. heeft al 25+ jaar haar Turkse paspoort niet verlengd want ze is en voelt zich Nederlandse, maar nog steeds als ze mama in Istanbul gaat bezoeken en haar Nederlands paspoort toont inc. standaard reisvisum zeggen ze tegen haar: "Je bent Turks je moet je paspoort verlengen."
"Nee zegt ze, ik ben Nederlandse."
"Nope, je staat nog steeds met je Turkse BSN nummer in het systeem."
Ze laat het gaan want ze kan er niks aan doen. Zelfs al denk je dat je helemaal bent uitgeschreven volgens alle officiele kanalen? Vergeet 't. Je blijft in 't systeem. En vooral nu onder de AKP. Ze wordt gezien als Nederturk (kan er een godwin op loslaten, zal het niet doen, maar je begrijpt wel wat ik bedoel) terwijl zij gewoon Nederlandse is en de AKP in en in haat.
@Basil Fawlty | 30-08-19 | 22:01:
Pas maar op, een onderzoek is gauw gestart en geen AKP = Gulenfangirl. Straks houden ze haar daar vast.
@Graaisnaaiert | 30-08-19 | 22:33:
Begrijp wat je bedoelt. Zij is echter zoals je weet seculier en geen Gulen dame.
Voor iedereen hier die denkt dat Gulen ok is. Gulen was een maatje van Erdo in het begin. Gulen aanhangers (de hardcore) zijn net zo glad als Erdo. Maar het verschil. Gulen hamerde en hamert vooral op opleiding. Maw de Gulen aanhangers zijn veelal hoogopgeleid terwijl de AKP stemmers de laagopgeleide kinkels zijn.
Maar wat grasnaaiert zegt is eigenlijk. Maakt niet uit wie je bent, Je kunt zonder reden worden opgepakt. Bizar voorbeeld is de eigenaar van een koffiezaak tegenover het kantoor van een Cumhurriyet, die drankjes serveerde aan de journalisten (links dagblad en anti AKP) werd gearresteerd omdat hij die journalisten serveerde. Inmiddels vrij maar man had niks van doen met die krant maar werd wel in de algehele AKP hysterie gearresteerd. Inderdaad de AKP die door de EU en links Nederland (vooral GL) lang zijn gesteund.
Overigens een mooie Istanbul anekdote.
Op een gegeven moment werd er door de politie (AKP) een meloenverkoper opgepakt op Taksim plein in Istanbul. Klein miezerig mannetje die slechts zijn waren verkocht aan oa anti AKP demonstranten ten tijde van Gezi protesten. Man had geen politieke voorkeur maar werd opgepakt,
2 uur later staat zijn vrouw (2x keer zo groot als haar man) voor de deur van het politiebureau met de kroost, 5 kinderen (10 tot 3 jarige miezers), en zij vraagt op hoge toon: "Waarom is mijn man opgepakt?
Politieagent zegt: "Hij is een terrorist." (serieus)
Waarop die vrouw pissig zegt: "Terrorist? Wil je weten wie terroristen zijn? Die koters van mij. Dat zijn terroristen!" En zij wees naar die 5 kinderen die onschuldig keken en zoiets hadden van: wat, wij terroristen?
Politieagent moest keihard lachen en 5 minuten later was haar man toch vrij.
Zelfs in die misère een mooi verhaal.
Bij mij op Krav zaten ook een paar agenten. Als ik ze iets aanraadt is om dat een paar jaar te gaan doen, dan slaat iemand die voor je staat je niet onverwacht voor je kanis, dan heb je een instinct en reflexen ingebouwd.
Sta je dan niet constant op scherp en dat je net op het verkeerde moment de verkeerde pakt ?
Bij mij op schaken, zitten ook een paar agenten die aan roekeloos schaken doen en twee jaar figuurzagen, die hebben ook een instinct en reflex ingebouwd ofzo.
Bij mij op de mikado club zitten ook een aantal agenten die sterk zijn in het ontdekken waar de opening zit zonder dat de rest beweegt.
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:32:
Dan hebben ze de verkeerde baan gekozen ben ik bang.
@thephysicist | 30-08-19 | 21:30:
Nee hoor. Maar je let op dingen. En het is geen aanvalssport, het is verdediging, reactie.
@De waard zijn gast | 30-08-19 | 21:38: sorry voor de OT, maar even nog een vraag, heeft u nog tips qua Krav (als aankomend beginner) ?
@thephysicist | 30-08-19 | 21:45:
Nee, je leert from scratch. Een tok is wel handig. Een bitje ook, maar volgens mij is dat overal vereist. En incasseringsvermogen. 2x per week is zat.
@De waard zijn gast | 30-08-19 | 21:56: dank voor uw antwoord, ik ga eerst maar eens een proefles doen.
@thephysicist | 30-08-19 | 22:09:
Succes en have fun!
Hoe lang tolereren we dit gedrag nog in Nederland?
Hoe lang duurt het voor we het écht spuugzat zijn?
Hoe lang duurt het voor dat men écht gaat ingrijpen?
Grenzen zijn al lange tijd vele male overtreden, en iedereen kijkt de andere kant op? Wanneer is het genoeg...?
Zelf ben ik er wel een beetje klaar mee.
Het was 30 jaar geleden al genoeg. We tolereren het ook al 30 jaar te lang. Ingrijpen zal nooit gebeuren, niet door de overheid, en echt spuugzat gaat toch langzaam de overhand krijgen.
imho zijn we het Omslagpunt al voorbij en kunt U beter vast een boerka voor Uw echtgenote kopen en op woensdag gehaktdag afschaffen en geen snert meer eten.
@Theo-Pim-Riv | 30-08-19 | 21:33: en dat noem je een humble opinion?
Op 0:30 in dat filmpje, die knurft in zijn trainingspak en op badslippers, hahaha!! Sjeezus, een bruiloft, en dan trek je het enige aan wat je zo onderscheidt van de rest van je roedel (not). Geen moraal, geen respekt maar ook totaal geen smaak. Of is 'geen petje op naar bruiloft' een uiting van respekt? kan.
Als je boerka maar goed zit.
Op nu , onder dit nieuws :
Uit de reacties is gebleken dat het lastig is om over dit onderwerp op een respectvolle en constructieve manier te discussiëren. Helaas hebben we hierom de reactiemogelijkheid onder dit artikel moeten sluiten.
Huh? Hebben ze geen Joris daar?
Over dit onderwerp dient ook helemaal niet respectvol en constructief gediscussiëerd te worden. Hier past slechts woede, hoon en spot.
Want die agent is ook buitengewoon respectvol en constructief neergehoekt?
@Muxje | 30-08-19 | 21:39: en bloeddruk verlagende middelen
Censuur noemen we dat toch?
@laurentius | 30-08-19 | 22:02: mag ruggegraatloos links zeikbeleid bij die redaksies ook?
SF898L staat als gestolen gesignaleerd?
Een cursus communiceren met culturele minderheden was zeker weer te duur.
de enige manier waarop ze met dit soort idioten moeten communiceren hangt in hun holster!
@pdvd | 30-08-19 | 21:27:
www.google.com/search?client=firefox-....
@Baron Clappique | 30-08-19 | 21:56:
Well, we're not just gonna let you walk out of here. Who's we sucker? Smith and Wesson... and me.
@Baron Clappique | 30-08-19 | 21:58: Eindelijk de juiste link gevonden.
www.youtube.com/watch?v=61rEFiKDuBQ
ik hoop op een passende taakstraf of op z'n minst een goed FOEI gesprek!
Wel in de Moskee onder toezicht van de imam natuurlijk op kousenvoeten en dan gelijk vrede tijdens de iftar.
Even serieus, ze hebben beiden waarschijnlijk twee paspoorten, maar ze trouwen alleen bij Wet van het Nederlandse paspoort, moeten ze nu ook nog trouwen in hun eigen land bij Wet sharia of zo dinges ?
Vragen, vragen, vragen
Echte religieuzen trouwen ook voor de moskee, tempel, kerk, synagoge of de pasta-winkel.
Toch weer slap optreden. Die auto die ter versterking kwam had de boel moeten stil zetten en iedereen had moeten worden aangehouden. Ze reden gewoon weg??!! Ook weer overduidelijk dat er veel te weinig agenten zijn. Ongeveer een kwart van 15 jaar geleden terwijl dit land steeds meer zware criminelen heeft.
Had politiebusje dwars op de weg kunnen zetten ja.
In landen waar geen Turken en Marokkanen zijn, heb je ook geen last van Turken en Marokkanen en kosten ze de gemeenschap ook geen geld.
In de niet zo verre toekomst, gaan velen van Ons ook naar landen zoals Hongarije, Polen, Estland en uiteraard Groenland, want dat wordt binnenkort gekocht door Trump.
Kijkt u even mee vrienden op het democratiefestival.. links beleid. Aanpakken dit tuig, optyften. En maar raar staan te kijken als dit een keer uit de hand loopt. Hulde aan de politie, zij kunnen niet anders, denk dat menig agent graag zwaarder optreed en dat tuig in de knieën wil schieten.
Huh? Nu stonden de camera's wel aan? Nou ja zeg!
Ik schaam me zo voor dit soort kakkerlakken. Gewoon zero tolerance beleid en per direct. Alle auto's in beslag nemen, hoge boetes uitschrijven en rijbewijzen innemen: Ja pik, die krijg je pas over 5 jaar terug.
Kotsmisselijk word ik van deze ratten.
Na 5 jaar in hun moersland, hoop ik.
rachid82 | 30-08-19 | 21:20
@Mosterd, waarom is mijn comment verwijderd? Ik heb gelijk als ik zeg dat di tuig dit soort dingen niet durft te proberen te doen bij agenten in Marokko, omdat ze dan ter plekke kapot worden geslagen. En het zijn Mocro's geen Turken.
Wie wil er nou met een Turk trouwen
@rachid82 | 30-08-19 | 21:27:
Dat zien we aan die schoorsteenveger die wordt aangehouden op de laatste foto ook wel.
@Gijsbert | 30-08-19 | 21:32: wat is dat toch met dat type kapsel. ziet er niet uit.
@thephysicist | 30-08-19 | 21:40:
Daarom: kick out Zwarte Piet! In een keer ben ik om.
@De waard zijn gast | 30-08-19 | 21:59: nu ben ik voor zwarte piet, maar had geen idee dat mijn post bij u zo'n reactie teweeg zou brengen (sarcasme misschien).
U denkt dat rijbewijsje inhouden ze uit die auto houdt? Komop, onze wetten zijn voor ons, niet voor hun. Zij staan boven ons, wij zijn minderwaardige kuffarkazen, wij dienen slechts als humus waarop zij kunnen gedijen.
"Deploy the trench broom!"
De sharia is ingevoerd nog voor ik mijn warmtepomp heb afbetaald.
Moeten ze nou ook twee keer trouwen omdat ze twee paspoorten hebben?
Hier stikt het van dat soort lieden in dikke auto’s, zoveel kunnen er nooit te huur zijn.
Criminaliteit is een lucratieve bussiness.
Veel verder dan Kamervragen en reaguren op GS komen we niet. 't Is hier tenslotte geen Hong Kong.
Dat wordt een stevig gesprek hoor, foei... maar straffen is natuurlijk niet de juiste oplossing
En dan vanavond met een arrestatieteam binnenvallen op het huwelijksfeest.
Wedden dat ze het dan heel gauw afleren als men dat zo gaat doen? Elker keer.
#wishfulthinking
@Bijtendehond | 30-08-19 | 21:16: kunnen ze gelijk aanschuiven, iftarren
Die hele stoet ophouden, omdat je alle auto's gaat doorzoeken.
Kijken hoe snel hun vriend opeens aan komt lopen en zichzelf opgeeft.
LOL, Kuif, ik zie het voor me. Dat wordt een shoot-out.
De kerel (met jasje dasje) die de agent neersloeg, stapt op 0:26 in een witte auto (geen mercedes, kan kenteken niet lezen) , rond 0:40 komt er een politieauto over het fietspad voor deze witte auto rijden op de linkerbaan rijden, maar gaat vervolgens achter de verkeerde auto aan.
Hoop dat de politie dit ook ziet en alsnog de juiste dader oppakt.
En naast hem een waggelende pinguin, of is het een persoon? Kan het op de beelden niet goed zien.
@Muxje | 30-08-19 | 21:14: volgens mij niet, een pinguin zou ik toch echt wel gezien hebben
Dat witte tokkieautootje is een Golfje. Daar rijden er alleen een paar miljoenmiljard van rond dus dat wordt moeilijk opsporen.
Ik heb hem die agent niet zien neerslaan. U wel?
Die man loopt ook niet bepaald of hij net een agent heeft neergeslagen van achteren.
Ik zie wel een gast met wit overhemd uit het zijterrein rennen en op de bestuurdersplaats van die witte auto duiken en wegracen.
Ik zet mijn kaarten op hem.
Hij kwam van een positie achter de agent.
@BozePaarseMan | 30-08-19 | 21:29: politieauto's hebben toch camera's ? Politieauto passeert die Golf en gaat er later nog even voorrijden. Moet niet moeilijk zijn om dat kenteken te achterhalen en tronie van de dader.
@Roadblock | 30-08-19 | 21:57: Nee, dat klopt, maar het gaat er niet om wat wij zien, het gaat erom wat de politie van deze beelden kan maken qua reconstructie.
Nou ja, zijn die turken nou helemaal haartje betoeterd!
Voor wie nog twijfelt, chauffeur die kinderen vervoert naar speciaal onderwijs: ¨nieuw gastje in de bus, grote bek dat jong. Dus ik pak hem even aan en zeg dat we dit gedrag niet tolereren in de bus". Reactie van het kind van 8 jr.: "Nou en ik ben toch geen Nederlander"...... En dit alles op kosten van de gemeenschap. Geen wonder dat het niet meer goed gaat komen.
Geen twijfel, enkel bevestiging van iets wat mij totaal niet meer verbaast, en dat vind ik nog het ergste.
Ze wanen zich Untouchable, Lady.
Voor wie nog twijfelt.......? Ik schat zo'n driekwart van de Nederlanders gezien hun stemgedrag
@Koning BongoBongo | 30-08-19 | 22:00: Stemgedrag ? Kijk, dáár twijfel ik nu aan....Vppr mij wordt het hoog tijd dat hier buitenlandse waarnemers komen bij onze verkiezingen. Want die stembiljetten vernietigen na een week, daar zet ik hele, hele grote vraagtekens bij !
Vervelend voor het bruidspaar: politie lastigvallen, politie fysiek aanvallen, niet luisteren: Pak de hele stoet op, inclusief het bruidspaar. Dag in de cel.
Geen idee, maar volgens mij mag dit ook niet in hun thuisland*) waar ze zo trots op zijn.
*) waar dan ook
Dan ben je een toeterende in de woestijn, dat mag daar wel hoor.
In Duitsland gaan ze hier wat proactiever mee om. En dan niet pas nadat een agent is neergeslagen, maar direct bij overlast. Moeten ze hier ook maar eens doen.. Direct klemrijden. Niks "de-escaleren omdat die jongens het al zo moeilijk hebben"
Het bruidspaar gaat dagelijks met dit volk om. Volk waarbij de AMG als gestolen staat geregistreerd en een Volkswagen waar het kenteken hoort bij een Ford.
@Mr_Natural | 30-08-19 | 21:10:
De lol moet er af van dit lefgozer gedrag. Bruidspaar opgepakt: trouwdag verziekt.
Afschrikwekkend toch?
Dit tolereren van fout gedrag - en daarmee vergoelijken van dat gedrag - moet echt ophouden. Zachte heelmeesters: stinkende wonden. En Het Stinkt.
@Muxje | 30-08-19 | 21:11: Mag dat wel van tante Angela?
@paridae | 30-08-19 | 21:18:
Dat zeg ik toch? In de woestijn kun je 24 uur per dag toeterend rondrijden zonder dat iemand er last van heeft. Een feest zonder iemand lastig te vallen is natuurlijk wel wat saaier, dat wel.
@Mr_Natural | 30-08-19 | 21:26:
Aha. Je ziet het positieve: lekker toeterend rondscheuren in het zand op zoek naar een agent ergens? Met een zwetende bruid (doorlopende mascara - ik zie het voor me) op zoek naar ? Wat?
Aanmaak blokje op de band en opgelost.
Hahahahaha.
Rijnmond.nl heeft in het artikel 'lid' van een trouwstoet toch maar even veranderd in 'deelnemer'.
Alhoewel die trouwstoeten best wel crimineel zijn.
Volgende agent maar gelijk schieten voortaan. Dan wordt het een rouwstoet.
@Premier Trutte | 30-08-19 | 21:07:
Hebben ze wel voorrang, dat dan weer wel.
Turken horen in Turkije.
Uhhhh, o ja, PVV!
Dat krullenbolletje lijkt geen Turk maar op een beschermde uitheemse noord-Afrikaanse soort. Daar zullen onze ordehandhavers wel eens even een stevig foei gesprek mee gaan voeren, dat zal em leren.
Een politieagent heeft het recht iemand neer te schieten wanneer hij geslagen wordt.
Wel eens van het proportionaliteitsbeginsel en het subsidiariteisbeginsel gehoord?
Wellicht leeft u in de US?
@Bijtendehond | 30-08-19 | 21:22:
Hoeft hem niet direct dood te schieten hoor; twee versplinterde kniegewrichten is voldoende.
Als ik dit zo zie schaam ik me dat ik Nederlander ben.
Voor wat schaam je je? Voor deze ‘mede’landers?
@Analia von Solmsch | 30-08-19 | 21:02:
Vul maar in, je kunt je ook schamen voor je hond als hij tegen iemands been oprijdt.
@Analia von Solmsch | 30-08-19 | 21:02: Hij schaamt zich voor de 'nederlandetrs' die dit gefaciliteerd hebben vanuit hun cultuurmarxistische idioterie.
Had die agent geen pistool bij? In Amerika doen ze dat toch anders.
Heerlijk toch al die culturen! Zo mooi snik snik snik
Handhaven? Alleen toch jegens autochtonen, mag ik hopen? /cynism off
Over een paar jaar zal links er wel voor pleiten dat dit soort anatolische (of anabolische) primitieve levensvormen tijdens bruiloften met geweren in de lucht mogen schieten. Want cultuur weet je wel!
Zou mij niets meer verbazen...
Maar ik dank een pak Pasta op mijn blote knietjes.
Mijn hoofdverblijf (héél erg Oostelijk) : Minder dan 0,5% moslim. Mijn NeeDDRlandse domicilie : Moslims 1,05%.
En dan kom je in Rotterdam, 51% geregistreerd niet westers allochtoon, en dan hebben we het nog niet over westers-allochtoon en ongedocumenteerd en andere vormen van illegalen..
Dat is schrikken..
Of de politie moet ze gaan escorteren en kruispunten afzetten. Iesj koeltoer!
Er was één aanhouding las ik. De dader loopt nog vrij rond.
Haha zeg maar dag tegen de rechtsstaat!
Misschien is het de bruidegom wel.
@Mr_Natural | 30-08-19 | 20:55:
Of de bruid!
@van der g | 30-08-19 | 20:58:
Signalement: 'Een vrouw met een sluier', dat wordt lastig.
De agent zeker
Dat dag tegen de rechtstaat zeggen kwamen we eerder vandaag al achter, althans voor diegene die dat nog niet wisten dan.
@Mr_Natural | 30-08-19 | 20:59: Just pick one !
Maar het is geen naffer.
multi culturele samen leving
multi criminele samenleving.
HAAAA - HAAAA - HAAAA! Wat je zaait dat zal je oogsten! Wil je de naieve hippie uithangen en alles pays en vree en vooral gedogen? Alles wat naar 3e generatie straatvechter ruikt z'n gang laten gaan? HAAA - HAAA - HAAA! Ze zullen je achter hun auto's door de stad trekken! ZIJ zijn namelijk het uitverkoren volk om de straat te regeren! En dan moet zo'n sneue diender ze niet in de weg gaan staan! Krijg 'ie klapjes! Naieve domme zwakke kaffirs!
en meteen wat steet credits verdient.
Die had een leuk verhaal te vertellen toen hij vanavond aan het feestdiner zat.
En ze lachen allemaal.
Ik dacht dat Amsterdam het gajes uit elders niet meer in de hand had..
Naast de toeterturk nu ook de stoeterturk.
allemaal tribale territorium drang, zelfde als dat bidden op straat. Maar ja, echt fascisme en intimidatie aanpakken mag niet bij de cultureel gemankeerden.
whahaha lol het is wel duidelijk wie hier in Nederland de baas is..... hoi buurman hassan.
Ik heb het eerder getegeld vandaag :
Rotterdam (ooit mijn trotse geboortestad) : Percentage Allochtoon 51%, percentage autochtoon 49%.
Maar dan moeten er nog wat cijfertjes verschoven worden, er is ook nog een percentage westerse allochtonen.
Rotterdam is geen Nederlandse stad meer, de autochtoon is zwaar in de minderheid.
En dan heb ik het nog niet gehad over tijdelijke verblijfsvergunningen, illegalen en andere vormen van ongedocumenteerden.
Een van de laatste keren dat ik terug was in NeeDDRland en vanuit mijn NeeDDRlandse verblijfsadres toch nog eens een bezoekje wilde brengen aan mijn geboortestad voelde ik mij echt niet meer thuis.
Ik heb verwonderd rondgedwaald, ik herken mijn oude buurten, maar niet het beeld van de buurt. En dan heb ik het nog over Kralingen en Hilligersberg. Rotterdam-Zuid durfde ik niet eens meer in...
@Wijze uit het Oosten | 30-08-19 | 21:01: ben daar járengeleden voor het laatst geweest. Het zag donker van de mensen.
Kwam haast geen nederlandse woorden tegen, zo op straat lopend. Laatste keer dat ik er was.
Wel leuk, op vakantie jn eigen land.
Maar schrijnend ook; velen zullen nooit zo goed Nederlands praten en schrijven (als hun eigen taal). En dit dan bij zoveelste generatie-nakomelingen.
Bij de Chinees waar we wel eens van eten, daar kunnen de ouders slecht nederlands, maar hun kinderen lijken beide talen goed te beheersen.
Heb vroeger gewoond in Rdam, maar het lijkt nu wel een beetje shithole te zijn geworden.. (zou daar niet met kinderen willen wonen)
@Kleine_Deugniet | 30-08-19 | 21:24: Ik vond het altijd een verademing als ik op vakantie ging naar Nederlandse feestplaatsen in het buitenland. Ik vond het er meer Nederlands dan mijn eigen buurt.
@Wijze uit het Oosten | 30-08-19 | 21:01: Zuid is gewoon een regelrechte pisbak geworden. Heb er niets te zoeken m.u.v. 1 festivalletje per jaar in t Zuider maar verder... de tering met die tuindorpen.
Ooit een keer op een Turkse bruiloft geweest, zo die gasten kunnen wel feesten zeg. Verder is getüter natuurlijk uiterst irritant en van een agent blijf je af. Er bekruipt mij zo langzamerhand wel het gevoel dat de politie niet echt grip meer heeft, nou ja wel bij studentenkakkertjes natuurlijk, das logisch.
Ja, die studenten durven ze wel. los van het feit dat ze de hele dag al irritant waren en dit verdienden.
Geen woorden maar 2 maten , gaat het weer worden. Hoe zeg je dat in het Fries ?
Even wachten: die agent wordt voor z'n bek geslagen en trekt geen knuppel of pistool maar gaat een belletje plegen, vervolgens een politiebusje dat aanvankelijk de weg gaat versperren en dan weer optrekt en richting Maastunnel rijdt. Wat klopt hier niet aan het plaatje? Denk er maar aan als je weer een bekeuring van € 80 krijgt voor 5 kilometer te hard rijden.
Dat is het hele probleem. Zich hufterig gedragende blanke studentenmeisjes pakken ze wel gelijk aan. Terecht hoor, maar tegen cultuurverrijkers durft men niet, want vechten en je bent een racist.
@Nuuk | 30-08-19 | 20:47: Het verschil in aanpak (en dit is toch wat heftiger dan een bezopen schaap) is schrijnend en tekenend voor de gemiddelde agent. Daarom nul respect.
Typisch een gevalletje van oorzaak en gevolg . Jarenlang is dit volk geen strobreed in de weg gelegd. Alles is altijd maar gedoogd met als gevolg dat het land door onze politici en bestuurders helemaal naar de kloten is geholpen. Overal tiert de misdaad welig kijk naar Amsterdam en Brabant daar is het zo uit de hand gelopen dat het niet meer te redden is. Met een klein beetje boerenverstand kon je dit allemaal van heel ver al aan zien komen .
zeg zeg. als hun baas straks niet uitgenodigd wordt op de iftar.. dan zijn ze echt de l.l.
@Rene046 | 30-08-19 | 20:49: Hun baas *organiseert* die iftar. Aboetaleb, opperhoofd van de roversbende.
Tja, dan is kleine dronken meisjes tegen de grond werken toch iets makkelijker.
Ze hadden ook de hele stoet kunnen meenemen voor ondervraging en morgen vrijlaten, dag feestje. Auto's naar depot brengen en technisch onderzoek doen en dan over 4 weken vrijgeven. Onder het mom van georganiseerde agressie zou dit toch mogelijk moeten zijn. En dan wat zgn wat pakjes coke vinden, zodat je wat leden van de rotterdamse top 500 even kan opbergen. Hadden we maar een allochtoon als Rodrigo Duterte als burgemeester van Rotterdam
Hoef je alleen de bruidegom maar voor mee te nemen. Valt een feestje ook wat dood van en families geven elkaar de schuld.
Duterte? Man, lees je eens in wat voor zieke hond dat is.
@Deflatiemonster | 30-08-19 | 20:56: Maar hebben ze wel nodig in Rotterdam om het weer een beetje leefbaar te maken, daarna hem ook afschieten.
@TheseDays00 | 30-08-19 | 20:55: Ik begreep dat de bruidegom ook aangehouden was.
@Deflatiemonster | 30-08-19 | 20:56:
Maar wel een handhavende hond en dat hebben we meer nodig dan de huidige kliek.
Kan alleen maar komen door een cultuur waar de kinderen van de ouders tegelijk diens achterneef/nicht zijn.
Deze relationaire verhoudingen en daarmee gepaarde (pun intended) uitbroeding van veel nieuwe 5e colonne larven, zorgt ervoor dat elke nieuwe generatie meer agressie, langere tenen en minder IQ kent
Eigenlijk is er sprake van een zekere onschuld in je beschreven causale keten
@hotbrasil | 30-08-19 | 20:46: dat is ook een filosofische manier om er naar te kijken. De katholieke kerk verbiedt het, van de Neserlandse wet mag het mits beide partijen aangeven dat het uit vrije wil is (in 2015 aangenomen ivm gedwongen uithuwelijking).
Al denk ik niet dat nicht Fatima niet zal durven aangeven dat zij het niet wilt.
De gevaren zijn klein qua kroost, echter als je het generaties lang doet is er wel een probleem. Als je doelbewust dat probleem voedt is er wellicht wat minder onschuld aan te rekenen
@Olleke | 30-08-19 | 21:04: Nederlandse omhoog zet en een niet (dubbele ontkenning) terug neemt...
Dit tuig kan een vrije democratie niet aan en heeft een dictator met een politie staat nodig. Zonder dat lukt het ze niet.
Wel een beetje eigen schuld ondertussen,
Als je je jarenlang laat uitschelden en niet handhaaft moet je niet achteraf gaan janken dat ze geen respect voor je hebben.
Oh ja, voordat iemand gaat zeuren dat je van dienstverleners afblijft, wil ik graag melden dat de meeste burgers het ook fijn vinden om niet mishandeld te worden.
Ik denk dat je gemiddelde agent daar niet voor heeft gekozen, maar dat hij door zijn bazen (en diens bazen) continue is gebrainwashed. Kijk naar dat huicheltuig dat zonodig telkens naar de Iftar gaat en terugkomt met jubelverhalen over de maatschappelijke en geestelijke verrijking. En dan zou Jan agent met de platte pet ineens zijn plicht nakomen, met de kans op een schop in de rug van zijn meerdere. Die kijkt wel uit, want die weet hoe de wind waait. Jan agent is murw, intens murw.
@Busted | 30-08-19 | 20:49: Je arresteert iemand en terwijl de agent het rapport nog schrijft is die gast al weer op straat. En waarschijnlijk durven ze niet aan te pakken, omdat ze doodsbang zijn dat ze de familie ervan tegenkomen op straat.
@Busted | 30-08-19 | 20:49:
Als, met de nadruk op als, de politie dit niet wil, is het toch een kleine moeite voor ze om het werk neer te leggen en af te dwingen dat zij de baas zijn en blijven.
Leg het de roverheid maar eens op die manier uit, dan kun je heus wel iets voor elkaar krijgen.
Je bent toch hardstikke gek als je als politie dit over je heen laat gaan.
watmagjenogwel | 31-08-19 | 04:25 | reageer
Handhaven is rechts en dit is een van de resultaten, volkomen respectloos handelen, halen ze in Istanboel niet in hun botte hersentjes.
Was het wel een trouwerij? Waren ze niet onderweg naar het Democratiefestival?
Als je je als beest gedraagt, mag je ook al een beest behandeld worden.
Gaaf land!
Ik las net dat 'trouwstoeters' in de kamer gaan worden besproken... ik lees dat goed toch.. da's net als met die gezichtsbedekkende kleding die dan voor eenieder en alles geldt behalve voor 1 doelgroep waar die wet dan eigenlijk voor is bedacht.. trouwstoeten.. dat zijn dus alleen Turken die op vrijdag trouwstoeten hebben en daarbij toeteren, met vlaggen zwaaien, snelwegen opstoppen en verkeersonveilig gedrag vertonen.. ga je dat handhaven krijg je dus een knal voor je bek.. en maak je dat je wegkomt en niemand in die trouwstoet weet dan waar die mongool zich ophoud of verstopt of hoe zijn naam is, dit doen alleen die Turken.. maar goed, ben benieuwd hoe DENK de hele kamer weer gaat uitschelden dat er sprake is van discriminatie en profilering.. en dat cultuur in dit land hoog mag worden uitgebeeld..
Er is gvd gewoon een wet die dit soort hufterigheid verbied en er dient gehandhaafd te worden, sla je vervolgens een politie op zijn bek dan is het poging tot doodslag en on-eerbiediging van het gezag van de wet! En gz zo maar door.. als een Fries een wegblokkade uitvoert tenwille van een agresieve malloten groep die kinderen wil aanvallen dan is het dna en straffen alsof ze een moord hebben gepleegd.. maar nu .. gaan er eerst vragen worden gestel din de tweede kamer.. dit land echt dit land..
De wet heeft hier heel simpel in voorzien.
Artikel 5.
Punt.
@Wijze uit het Oosten | 30-08-19 | 20:52: Maar het gaat niet om de wet, die biedt mogelijkheden zat om deze kutturken aan te pakken. Het gaat om het jarenlange gebrek aan naleving op allochtoon wangedrag. Terwijl tegen de autochtone burger wel hard wordt opgetreden, precies zoals fikkieblijf beschrijft.
@Pierke Pierlala | 30-08-19 | 21:12: En nu afwachten met hoeveel energie het OM deze zaak gaat aanpakken vergeleken met de vreedzame blokkeer Friezen. Dan zal het wel 'cultuur' heten en dat ze daarom een agent mogen neermeppen, mogen patsen, blokkeren en mogen rijden in o.a. een gestolen AMG.
@Pierke Pierlala | 30-08-19 | 21:12: Precies dit. Bij huftergedrag moet het direct afgestrafd worden. Pak de hele stoet maar op, zet ze minimaal een week vast, controleer de identiteit en tyf alles wat maar enigszins een strafblad of verdachte verblijfsvergunning het land uit. En dat dan consequent volhouden. Echt, ik ben het zóóó zat dat kutvolk!
Als, met de nadruk op als, de politie dit niet wil, is het toch een kleine moeite voor ze om het werk neer te leggen en af te dwingen dat zij de baas zijn en blijven.
Leg het de roverheid maar eens op die manier uit, dan kun je heus wel iets voor elkaar krijgen.
Je bent toch hardstikke gek als je als politie dit over je heen laat gaan.
Die pliesie agent mag weleens een voorbeeld nemen aan dat konijn die het opnam tegen een vliegtuig
Volgens mij deed hij dat ook.
Ik was ff een rondje gaan rijden op mijn motor, werd ik bij het stoplicht bijna voor mijn sokken gereden door deze malloot. Jong pikkie, denk 20 ofzo. Keek hem recht in zijn gezicht aan, toen besloot die te wachten om mij niet om ver te rijden en gingen de auto's langzaam opzij.
Hing gelijk een politie heli boven, volop politie overal. Nou, weer wat meegemaakt.
In de rug aangevallen. Goh, onverwacht.
Wat een verrijking.
Dat is eer in de Islam
Alleen in Nederland...
@ VanBukkem | 30-08-19 | 20:33 |
... en in Duitsland, en in België, en in Frankrijk, en in Zweden, zucht.
In de hele EU, zult u bedoelen.
@watmagjenogwel | 31-08-19 | 04:19: Nee, in Oost-Europa kijken ze wel uit. Daar hebben ze onze jaren 60 niet meegemaakt met als prettig gevolg dat daar de niet de complete overheid een stel linkse, wereldvreemde malloten is. Hier en daar wat corruptie maar dat is nog wel een keer op te lossen.
En gewoon de rest van de stoet door laten rijden! Maar als je Anti Pieten tegenhoudt staat de hele snelweg voor de rechter. Gaaf land man.
Ja, precies dat. En dan voor de Friezen en overige Nederlanders in Nijmegen een feest van de democratie organiseren. Die bestuurders die we mogen kiezen (waarom staan er nooit echte bestuurders op die lijsten?) hebben het echt door. Echt wel.
wat een kutvolk! En daar moet ik respect voor hebben? no way
wat een kutvolk! En daar moet ik respect voor hebben? no way
het kan niet vaak genoeg herhaald worden
Foei ! Stoute jongen ! Zo, dat zal hem leren.
hoe zei Johan dat ook weer precies?
Minder, minder, minder? Oh nee, dat was die andere visionair.
Maak je er druk om, maak je er niet druk om. Maakt allemaal niks uit, er verandert niks. Ik woon in R'dam dus kan het weten.
Ech nie!
Zo sneu,
In je gehuurde patserbak... Kneus.
Eerlijke buurt met hardwerkende mensen, kan me niet voorstellen dat daar zoiets gebeurd. Daar kan je je dochter van 16 met een gerust hart middernacht laten rond lopen.
Volgende keer iedereen met ME uit die dreigend doorrijdende auto's vlak achter die politieauto's sleuren nadat een agent knock-out is geslagen en een week opsluiten graag. Anders leren ze er niets van. En de hoofddader minstens 1.5 jaar opsluiten.
Ga jij dat betalen?
@rooiesaus | 30-08-19 | 20:32: We betalen die lui toch allemaal al, dus wat maakt het uit?
@rooiesaus | 30-08-19 | 20:32: Met geld van de bruidsschat?
Dan maar gewoon de dienstplicht weer invoeren dan...
Met veel tanks enzo, F15`s, blonde wijven etc...
@rooiesaus | 30-08-19 | 21:48: heeft Lubbers al eens gedaan, strafkampen in Drenthe voor de kleine criminele etters. Zie ik Rutte behalve schelden nog niet doen.
@rooiesaus | 30-08-19 | 20:32:
Deze overlast en uitrukt betalen we toch al.
@Deflatiemonster | 30-08-19 | 20:59:
Ja, met het geld ervan. Rest op goud of zilver na mogen ze houden, dus geen geiten of kippen?
@Jan, Leiden | 30-08-19 | 22:15: Rutte is permanent op zoek naar twee dingen: zijn ruggengraat en het kruisje om bij te tekenen.
@5611 | 31-08-19 | 07:44: Sorry, ik las inlegkruisje.
Mercedes SF-898-L is gearresteerd maar is niet de bestuurder.
twitter.com/jack_yane/status/11674490...
S-klasse?
uiteraard niet.. zijn vaak huurauto's ..
Die gasten speelden een soort balletje, balletje. Er ging zo snel zo veel heen en weer waardoor het mij ook niet meer duidelijk was in welke auto hij is ingestapt. Dader kan zomaar met de eerste vlucht van Corendon al weer in Antalya zitten.
Heeft DENK al een kamerdebat aangevraagd aangaande het steefs verdergaand racisme binnen de Nederlandse politie?
Overigens geeft dit soort gebeurtenissen aan waarom er bijna geen Neder-Turk bij de politie durft; je zult dan Turk-Turken aan moeten spreken op hun gedrag (dit soort gedrag bijvoorbeeld), en dat is buitengewoon slecht voor hun eigen gezondheid, maar ook slecht voor de gezondheid van hun familie hier en al helemaal voor eventuele familie in Turkije. Maar uiteraard schuift de Nederlandse politiek aan bij de dwarse Egrdoganesen, en laat die Neder-Turken die wél aan willen sluiten en mee willen doen in Nederland (ik noem een Ebru Omar) volledig barsten. Diep en diep triest.
Die neder turken werken gewoon bij de politie, laatst nog nederlandse agent aangesproken en de neder turk begon irritant er doorheen te lullen (heel gebrekkig Nederlands, dacht dat er eisen waren qua taalkennis).
Neder turk deed alsof hij de baas was maar hem gezegd dat ik in gesprek met zijn collega ben en dat het niet beleefd is om er doorheen te praten.
@thephysicist | 30-08-19 | 20:54: Eisen zijn dat je politiek niet te rechts bent en te zelfdenkend. Geen grap.
@Deflatiemonster | 30-08-19 | 21:00:
Dat verklaart waarom ik ben afgekeurd...
Wollah... Nou, speciaal nog een keertje voor de politie. Omdat ze zich zo 'dienstbaar' opstellen. De grondbeginselen van liefde & vrede: twitter.com/oakentersagain/status/116...
Ik zou me kapot schamen! Wat een afgang. Menig korps in een ander land zullen zich kapot geschrokken zijn: "is het al zover in Nederland en Europa?", man, man, man. Wollah!!
Ik ken 1 agent die niet meer welkom is op de iftar. Ik ben benieuwd of hij zijn baan nog mag houden na het ziekteverlof want er hij heeft niet voldoende sociale skills om de situatie goed in te schatten.
Dit straalt slecht af op de toekomstige bruidsparen.
Ja maar die pliesie agent was net twee dagen bij de pliesie.Weet hij veel wie de dienst uitmaakt in nederland.
Les van de dag: hijzelf dus blijkbaar niet. Heeft naast een les je nederig opstellen tegen je tegenstander ook dàt erbij geleerd. Krijg je niet op de Academie.
Wat doen stoere mannen met gezag tegenwoordig? Ze werken niet bij de politie. Maar waar dan wel?
Met die politie-Touran lekker deuken in die gehuurde bolides tikken. Kost die troefturken hun hele jaarsalaris aan borgsommen.
Jaarsalaris?
Welnee joh paar gram pillen of poeder verkopen en ze tikken het zo contant af.
Te lang getolereerd en nu vinden de toerken het hun recht.
Gewoonterecht, sterk argument in de rechtbank.
@Mr_Natural | 30-08-19 | 20:23: maar... vuurwerk?
@Kleine_Deugniet | 30-08-19 | 21:32: 5 dagen naar Halt. En dan weer verder met kütten.
Het zijn en zullen altijd migrantenkinderen blijven uit Anatolië en andere geitenoorden. Met bijbehorende achterlijke kültür.
Migranten? Kolonisten zul je bedoelen.
Witte mercedes AMG SF-898-L staat als gestolen geregistreerd
Witte Volkswagen TF-449-G (die agent neer sloeg)
Witte Excaliber 11-JVR-4
Gestolen mijn reet, verhuurder speelt mee onder 1 hoedje. Dit is een goeie move van de meppert. "De huurauto was gestolen, ik heb die agent niet geslagen, ik zat in een andere auto in de stoet. Bij Hassan." Bewijs het tegendeel maar.
@sjef-van-iekel | 30-08-19 | 20:31: meppert zat in Benz toch?
TF-449-G is een Ford Fiesta, gestolen plaatjes wellicht?
11-jvr-4 kan ik niet vinden
@sjef-van-iekel | 30-08-19 | 20:31:
Of ze hebben m in de prak gereden (zijn best veel pktjes vergeleken met de normale turkenbak) , met als gevolg dat de verhuurder hem gestolen op heeft gegeven vanwege niet teruggebracht.
@marrretje | 30-08-19 | 20:34: typo TF-442-G
@sjef-van-iekel | 30-08-19 | 20:31: de agent verklaart dat het hassan was, zie daar het bewijs, simpel zat.
@2_amazing | 30-08-19 | 20:40:
Independer zegt fiesta rood
www.independer.nl/autoverzekering/uit...
@marrretje | 30-08-19 | 20:45: oww, ja golf wit, dagwaarde 10.000
@marrretje | 30-08-19 | 20:34:
bij mij wel
www.rdwdata.nl/kenteken/11JVR4
de VW was een typo moet TF442G zijn
www.rdwdata.nl/kenteken/TF442G
Breng je de bruiloft van je zus met je neef door in de cel. Goed bezig, sneue zak!
Kan ie nog altijd ontmaagd worden in zn huwelijksnacht.
@RandyBiel | 30-08-19 | 20:27: hahahaha tranen biggelen over mun wangen
Misschien van heel NL een zandbak gaan maken,voelen ze zich nog beter thuis :(
Ach bij de volgende iftar schuift de agent weer aan en bied zijn verontschuldigingen aan voor het bezeren van de bruiloftsgast zijn hand en alles is weer koek en baklava.
Ghe, ik moest lachen tijdens het huilen
In een land. Ver weg van hier. Waar agenten op hun bek worden geslagen zonder dat daders wakker worden, in een ziekenhuis. Nou, dat land is waarschijnlijk een land waar men wetten sowieso niet handhaaft omdat dat zó niet past bij de plaatselijke omgeving.
Badr alweer op vrije voeten?
Badr is aan het trainen, voor zijn gevecht met Rico. Gaat blijkbaar best goed.
Ja en wordt gevolgd door RTL4 (geen geintje)
@boerenvla | 30-08-19 | 20:27:
Benieuwd naar de beelden.
@boerenvla | 30-08-19 | 20:27: Fuck RTL4 & Badr Homeau!
Lijkt me makkelijk gevalletje "Er is een betere oplossing dan boete, taakstraf of cel". Proeftijd zal die meppert leren!!!!
Wat is dat toch met die TrouwTurken?
Net als met KampioensTurken.
Iets wat een feestje zou moeten zijn ontaardt in een TrotseTurkTragedie.
Doe’s ff een keer normaal Kemal. Zoiets doe je ook niet in Izmir.
Zucht..... kom er maar in Kaan78.
Die is zijn superieure pijnlichaam aan het revitaliseren lol
Soms denk ik.. 'moet Turkije alwéér voetballen?'.
Ruimedenker, hier voor een deel uitleg: youtu.be/fucMkeeAvtE
Het is een misvatting dat ze iets zouden 'vieren' (bruiloft, sportieve overwinning). Het is pure provocatie, het afwijzen van de Nederlandse samenleving, het tonen van macht en spugen op de autochtone Nederlander.
@nedpol | 30-08-19 | 20:26:
Ik schaam mij ook kapot voor die Tüter.
LOL!
Naja.. ze staan nog net niet met ak's in de lucht te schieten.
@Ruimedenker
Je bedoelt net als die hooligans die als hun ploeg wint ook de boel verbouwen ?
gelukkig is die turk met losse handjes opgepakt. pp, verblijfsvergunning of visum afpakken en uitzetten.
Dream on.
i know. 'jammer genoeg' ben ik realistisch genoeg om te snappen hoe het werkt en hoe de maatschappij in elkaar zit.
Van mij mag je schieten wanneer je zwaar mishandeld wordt en bij het arriveren van meer collega's de verdachten proberen weg te rijden.
Turken toeteren als ze een feestje hebben. Vieronderd vrachtwagens toeteren tijdens een tour waarbij er gehandicapten op de bijrijdersstoel mee mogen rijden. Ook een feestje. Toeteren=toeteren. Wat mis ik?
Gehandicapten slaan bij zo'n feestje geen agenten knock-out.
Verstand.
Zegt u nou dat Turken ook een soort downies zijn?
Werkende hersencellen
Het ene evenement is jaarlijks, het andere evenement 3 x per week.
@Harry Turtle | 30-08-19 | 20:17:
Veel wel. Dat krijg je met cosanguine huwelijken
Als het alleen het toeteren was.
Versperren van de weg, vuurwerk afsteken, busverkeer blokkeren/ ophouden, grote bek, en als je er iets van durft te zeggen wordt je afgetuigd.
Politie komt, en gaat zoete broodjes bakken.
Want die willen geen gezeik, en pakken dus de zwakste partij:
Doorlopen meneer.
@Harry Turtle | 30-08-19 | 20:17: Die bewering is een belediging. Voor de downies.
Tütteren met je auto claxon is in hun parellanden vol goud en luxe al eeuwen lang dé traditie. Want je weet, het is superieur volk wat al eeuwen voorloopt op de Westen maken ze je altijd wijs. Verder is je vergelijking mank, er rijdt hier niet elke week een vrachtwagenstoet met gehandicapten door de stadsstraten. Wel die perfide kutstoetjes met bijbehorend kijkonsgeweldigzijn apengedrag. Soms dagelijks. Dát mis je zo te lezen.
Idd, de Downies woden blij van toeteren ...
Kom op Mark Rutte. Laat hier eens voor eens en altijd zien dat je ballen hebt. Oprotten met dit tinnufgedrag!
Rutte heeft geen ballen, alsook geen ruggengraat. U gaat mij toch niet vertellen dat u dat nog niet wist?
Ja, aanpassen of oppleuren. Geldt ook voor tering-toeter-Turken. Dat bepaald aso-gedrag normaal en geaccepteerd is in je eigen land, wil nog niet zeggen dat je dat gedrag ook hier in Nederland zo maar kunt kopiëren.
Al die buitenlanders beginnen zich steeds meer te gedragen of dit land van hun is. En het erge is dat ze vaak nog gelijk blijken te hebben ook.
Ze komen het zooitje hier wel even overnemen lispelen ze al een jaar of 30. Dat dat nog niet helemaal is gelukt, frustreert ze. En dan ga je je als een halve asociale neusaap gedragen, als een kleuter die altijd gewend is zijn zin te krijgen. Want het zijn stuk voor stuk prinsjes en prinsesjes met hartje van goud. Gejat goud.
Heeft die agent geen collega die deze moordaanslag op gepaste wijze pareert? Dit is gewoon terrorisme, niets minder!
Dus, agentje wilde iemand van het nieuwe Herrenvolk op zijn gedrag aanspreken? Dom dom dom. Nou, weet die kkkaas in ieder geval weer waar hij staat, de domoor.
Die agent zal al wel een donderpreek van de politieke leiding gehad hebben. En natuurlijk excuus voor de tüterturk die hij in de weg gelopen had.
Die agent is het konijntje.
Morgen zal de politie wel met een eigen verklaring komen: de 'collega' is over een tegel gestruikeld. De politiewagen die voor de stoet ging staan moest even later het volgende kruispunt vrij gaan maken. Ja, want koeltoer.
Babah
Dader had lage suikerspiegel, agent moet niet zeuren. Kan gebeuren.
Zat zeker opgekropte woede dat de zaal per uur betaalt was.
Oom agent mag ik nog een km of 2 toeteren. Anders sla ik je kop deraf, was beter geweest
Maar dat studentje komt er niet mee weg hoor. Ben benieuwd hoe hier escalerend wordt opgetreden. Ik hoorde geen knal om die dikke oude turk staande te houden...
Een vrachtwagen heeft meer effect dan een agent: www.vkmag.com/magazine/feestje_van_to...
Dit is echt genieten, ik blijf hem afspelen.
Trouwstoet wordt rouwstoet.
Dat wordt een sessie thee drinken na zo'n verrijkende ervaring met diversiteit™.
Het zou toch wat zijn als ze een paspoort moeten kiezen en minimaal de helft besluit terug te gaan naar dat kutland van ze... hang ik mijn vlag uit...
paternotte(d66) modus aan: agent had daar niet mogen staan, deze mensen komen onze cultuur verrijken, daar moeten we blij mee zijn, dader heeft lage bloedsuiker spiegel enz. enz(d66 paternotte modus uit) mijn eigen modus aan: nederland en de nederlanders haten???dan snel dit land verlaten!!
Het wordt tijd dat de pliesie eens in de leer gaat bij de Amerikaanse collega’s. Dan was dit op zeker de laatste bruiloft geweest van deze toeter/tikturk.
De tijd van pappen, nathouden en theedrinken is nu wel ruimschoots gepasseerd, dunkt me.
Welcome to the Netherlands
Paar jaar in Ankara gewoond, en trouwen in Turkije is echt een happening. Maar daar hoefden de trouwstoeten echt niet voor overlast te zorgen. Beetje toeteren Ok, de boel verstoppen haalden ze echt niet in hun hoofd.
Dat is heel leuk en aardig maar dat is Turkije en daar bemoeien we ons niet mee maar deze held slaat een Nederlandse politieagent neer omdat ie denkt dat ie Badr Harry is omdat ie in een aso Duitxe wagen rijdt!
Domme geitenhoeder dat ie is! Assh#le!
Auto’s gewoon voor minimaal 6 maanden in beslag nemen.
Die verhuurbedrijven zijn toch louche met hun contante betalingen innen.
Google eens : "zoveel luxewagens zag nog nooit samen als marokkaans huwelijk"
Meerdere sites met artikel + filmpje. Opvallendste bak zie je oa terug in het filmpje. De marokkaanse eigenaar van luxurycarselection heeft een schimmige verleden, algemeen bekend. Zijn antwoord op een artikel hierover was dat hij al die tientallen peperdure wagenparken met 'eerlijk hard werken' heeft verdient.
Direct NL nationaliteit can dit soort tuig afpakken.
Staat half Rotterdam leeg
@merel veld | 30-08-19 | 20:09:
Halfvol zou ik zeggen in dit geval, ik ben een positivo.
@merel veld | 30-08-19 | 20:09: Mooi.
@merel veld | 30-08-19 | 20:09: Win-win dus.
En vanavond, op het hoogtepunt van het feest, als het bruidspaar op hun troon zit, en het goud van iedereen in ontvangst neemt, dan komt het AT even het feestje meevieren. Want dan zal Eren er ook wel zijn.
Het hele gehuurde toeter autopark klemzetten door de uitgang(en) te blokkeren en dan met een overmacht naar binnen en de bruiloft net zolang stilleggen tot meneer is aangewezen en anders de boel ontruimen.
Hoe veel meer wil je je als Nederlandse politie nog in je nek laten schijten door deze kansenparels.
Desnoods knieën aan gort schieten, maar dit moet je gewoon niet pikken.
Eens, dit volk meent dat de regels niet voor hen gelden. Zero Tolerance voor dit kudt volk.
@De_Poenschepper | 30-08-19 | 20:07: Er is al jaren lang veel te veel getolereerd. Denk niet dat dit nog goed komt en dat die lui zich ooit nog normaal zullen gaan gedragen.
Meteen door het koppie, anders blijven we betalen voor die sukkels.
Paar meter ertussen houden en meteen op hun knieën. Werkt in Amerka ook goed.
Heeft U dan dat heldhaftige optreden tegen dat kleine meisje gemist deze week?
Politie MAG niks.
Moet je in Turkije flikken, dan gaat het halve politiekorps 'Midnight Express' op de mannelijke bruiloftsgasten.
Dan had iedereen en z’n moeder allang vastgezeten zonder proces. Lekker rotten in de minst hygiënische cellen. Helaas, dit is Nederland. Slapjanussen die denken dat polderen stoer is. Daar win je de oorlog niet mee, sukkels.
theo-is-dood | 30-08-19 | 20:04
Prachtige verwijzing. Denk dat ik hem vanavond voor de 666'e keer ga herkijken.
Tsja, WEMA-volk. (wen er maar aan). Dit land is van hun.
Tsja, wat is erger, Hema of Wema-volk.
Wie het weet mag het zeggen.
Je hebt GVD een wapen, trekken, double tap en daarna 1 in de lucht. Jezus wat een kudt land. Wel mooi dat op de dag van de Democratie bewijs is geleverd dat Greet Wielders genaait is door de elite.
Hulde voor uw plemsel!
Laten we hopen dat dit de pliesie een beetje wakker schudt.
GS even de titel aanpassen. Het zijn berbers (Marokkanen) zie de motorrijder op het filmpje van Dumpert met de berbervlag. www.dumpert.nl/mediabase/7747207/88d4...
Ze zagen er aardig Fins uit volgens mij
Aangehouden gozer op de foto is ook eerder een Noord-Afrikaan dan een Turk.
Dit is nog niks in vergelijking met de klappen die de bruid vannacht gaat krijgen.
Ik kan de grijs echt niet onderdrukken :-)
Hup! Een FOEI-gesprek aan het hemd.
Had dan geschoten.
Aboutaleb staat de thee al klaar?
"Go ahead, make my day."
@De Profundus | 30-08-19 | 20:23: Afbaktaleb is zelf een halve tuuteraar
REAGEER OOK