Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

IS-salafisten nemen Haagse buurthuizen over

De Marrekane nemen de boel over!

Sja. Laten we niet doen of dit nieuw(s) is, in Den Hagistan

Ja hoor, paar dagen wat minder zomerweer en de plonskraagjes zijn uit het zwembad geklommen om het buurthuis te bestormen. In de Haagse Shariadriehoek heeft welzijnsorganisatie Xtra een driedaagse cursus  ‘Radicalisering en multicultureel vakmanschap’ aangeboden aan """jongerenwerkers""" die in werkelijkheid salafisten blijken te zijn. Daar deden ze helemaal niet geheimzinnig over, trouwens: Jongerenwerkers komen er openlijk voor uit dat ze salafist zijn, en gebruiken de cursus om jongeren te waarschuwen hoe inlichtingendiensten radicalisering herkennen. Ze vertonen propaganda van Islamitische Staat, en spreken Schilderswijkjeugd erop aan een ‘goede moslim’ te zijn. "De politie durft geen informatie over risicojongeren meer te delen, die belandt bij de verkeerde mensen", lezen we dankzij goed speurwerk van het Algemeen Dawahblad. Dit is dus het effect van het virus der politieke correctheid, waardoor "welzijnswerkers" zo verziekt zijn dat ze blind worden voor de realiteit. Ze zien niet een strenge moslim met een baard in een jurk binnen komen, maar een keurig gekapte jongeman met een colbertje en een stropdas. De welzijnsmachine van Xtra is zelf ook doodziek: het modewoord "angstcultuur"  is daar van kracht, en van deze faal was hoogste baas Eric Lemstra persoonlijk op de hoogte. Hij weigerde een reactie aan het AD. De radicaliseringscursus werd betaald door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid. Ook al ziende blind, daar. En het buurthuis in de multiculturele wijk? "Puur monocultuur." Klikken we nu even door naar de tijdlijn van Abou Arnoud, om de salafistenslang te horen lispelen dat het allemaal niet waar is, en dat moslims onderdrukt worden in dit land...

Reaguursels

Inloggen

Nederland gaat aan inclusiviteit ten onder

ArieR68 | 19-07-19 | 07:12

Hoogst vermakelijk dit. Zit er met bier en chips naar te kijken.

ronin1962 | 19-07-19 | 01:09 | 1

Om mijn CBS-geluksscore te halen voeg ik aan uw dieet ook nog een bestelling van mijn lokale pillenverspreidert toe. Vermakelijk tot de 2e macht

Het brein erachter | 20-07-19 | 00:50

Ach wat zal ik zeggen. Allahu hagir

Breakdance | 18-07-19 | 19:12

Morgen zal Rutte zeggen: "Onacceptabel, onderste steen boven".
Daarna horen we er niets meer over en zal het kiesvee in nog groter getalen VVD stemmen.
Onbegrijpelijk *Diepe zucht*...

Gerf | 18-07-19 | 16:51 | 1

Nee hoor, die houd zich stil. te weinig ophef

Joostmochtnietsweten | 18-07-19 | 17:36

Tja dat krijg je als je als overheid geen onderscheid kan maken tussen immigranten en kolonisten.
Zou me niets verbazen als deze man nog bovenaan de lijst staat in zake opvang IS kinderen. Lijkt me enig. Een horde killer kids.

MistaRazista | 18-07-19 | 16:04

Minder, minder mag Wilders dan niet zeggen. Sinds wanneer mag de waarheid niet gezegd worden?

hanohano | 18-07-19 | 15:38

Wij zien dat in toenemende mate het gevaarlijker wordt om 50 km/u te rijden in woonwijken; wij gaan dan 30 km/u borden plaatsen en nemen andere verkeersremmende maatregelen; wij laten lerend vermogen zien.

Dat zouden wij ook moeten doen t.a.v. ons schoolsysteem. De gemeente Westland wil de komst van een islamitische school tegengaan. Deze school is deel van het Bijzonder Onderwijs; past in het oude "zuilen systeem". De Hervormde stemde CHU,de Katholiek KVP, enzovoorts voor andere gezindten.Die Hervormde ging naar een protestantse sportvereniging, keek naar de NCRV en liet zijn huis bouwen door een hervormde aannemer.
Idem voor Gereformeerd, Katholiek, Niet Gelovigen.
Het verzuilde systeem dus. Men had dus ook de "eigen scholen". Deze scholen bleven echter wel deel uitmaken van de samenleving. Bij Islamitisch onderwijs bekruipt mij het gevoel dat men weer terug gaat naar het verleden; weer een verzuild systeem. In onze huidige samenleving is dit onwenselijk; men zondert zich af en gaat leven in een soort apartheid.
De Gemeente Westland wil de komst niet, Min. A. Slob gaat het afdwingen. Vroeger, en dat is nog niet zo lang geleden, werd de Islam in protestantse kringen aangeduid als "een dwaalleer".
Vreemd dat nu een protestantse minister deze dwaalleer faciliteert. Krijgen wij dan straks een Nederlandse Zuil en daar naast een Islamitische Zuil ?
Een hele slechte ontwikkeling.

BarackObantoe | 18-07-19 | 15:37 | 1

Ik kom uit de Katholieke tak van het Christendom. Moslims zijn in onze leer addergebroed. Tegenwoordig noemen we ze nazi's, maar de term is ondergeschikt aan de betekenis. Je zou denken, schaam jezelf. Gelukkig kom ik niet uit een schaamtecultuur. Nazi's zijn nazi's. Of ze een jurk en baard hebben maakt niet uit.

LV-225 | 18-07-19 | 17:14

Robert Spencer heeft over dit fenomeen en andere soortgelijke zaken een boek geschreven genaamd "Stealth jihad". Aanrader om de gebruikte tactieken te ontdekken

SicSeb | 18-07-19 | 14:45

De deradicaliseringsindustrie is dus zelf radicaal. Wat een verrassing. Zie je wel, gaat helemaal goed komen als die IS wijffies met hun lieve kindertjes terugkomen. Alles onder controle.

osolemio | 18-07-19 | 14:45

Steeds als je denkt dat het niet gekker kan worden met *gesubsidieerd* wegkijken blijkt dat toch te kunnen.
.
Wanstaltig detail:
"Deze man, van Marokkaanse komaf, zou volgens ingewijden nauwe contacten onderhouden met jihadisten. Hij werd overgeplaatst naar een ouderenloket, ..."
Dus de "oplossing" was om deze terroristen-vormer niet meer met kinderen, maar met ouderen te gaan laten werken. Dan komt het goed... (Hij weigerde overigens)
Bah en snik.

hotmint | 18-07-19 | 14:08

Nou, u hoeft zich geen zorgen te maken. De "politiek" is diep geschokt en erger.
Komt dus allemaal en helemaal goed daar in Den Haag.
Right!
www.ad.nl/den-haag/politiek-diep-gesc...

demaup | 18-07-19 | 14:03

Als je teveel zoets laat liggen, dan krijg je last van mieren of andere ongedierte in huis. De oplossing is dan niet gif spuiten, maar de bron (de zoetigheid) van het probleem weg te halen.

Voor de cultuurverrijkers / ons vervangers, is dat zoetigheid de verzorgingsstaat. Wij moeten het afbreken of je het leuk vind of niet en voor ons zelf meer zorgen (met minder belasting uiteraard) wil je de islamisering en afrikanisering van Nederland afremmen. Doe je dat niet, dan worden wij de geld-koeien in het socialistische/communistische systeem die zij voor gaan stemmen. Enige moraliteit en ethiek kan je bij hun vergeten. Als ze een (politieke) kans krijgen om ons financieel uit te kleden dan zullen ze dat doen.

unshift | 18-07-19 | 13:54

Alles gaat in eenzelfde stramien zoals daar staat in het handboek "Hoe Neem ik een Voetbalclub over ".......

Elder of Z. | 18-07-19 | 13:44

It will kill us and everything we stand for. Dus geniet ik maar in mijn eigen bubbel, zolang het nog kan.

BlowingBubbles | 18-07-19 | 13:37

Zo'n overname is ook niet zo heel erg moeilijk. Eerst kunnen het nog 'gewone' moslims zijn die in het bestuur komen - vanwege de o zo gewenste diversiteit. Vervolgens worden zij door extremere geloofsbroeders onder druk gezet en moeten zij hun plaats afstaan (of zaken regelen voor hun broeders). Vervolgens worden alle geloofsgenoten opgetrommeld voor een in de zomer geplande vergadering of een ALV en de hele handel kan op papier zo worden overgenomen. En klaar is Kees.

mozaard | 18-07-19 | 13:37 | 2

De eerste stap is gezet middels het voorkeursbeleid om allochtonen (toen mocht dat nog zo gezegd worden) aan te nemen in overheidsfuncties. Dat heeft alle sluizen opengezet, flink geholpen door linkse volidioten die de allochtone stemmen wilden binnenharken, puur uit eigen belang. En men leert niet, zie nu ook D66 Dordt.....

BlowingBubbles | 18-07-19 | 13:40

@BlowingBubbles | 18-07-19 | 13:40: Ik denk dat u nog naïef de boel verwoordt. Hetgeen wat iedere keer opvalt, door de shit die het oplevert in de media, heeft meer weg van een infiltratieoperatie. Het heeft niks meer met op hol geslagen jeugd te maken. Het is een verdekte aanval op ons bestaan. Vroeger groeven ze een tunnel onder het kasteel. Daar dreven ze dan een kudde varkens in. Daarna staken ze de boel in de fik. Gevolg: Het kasteel stortte in. (Die varkens hebben veel vet, dat goed fikt. Dus geen link met de moslims van nu.) Dit is ons nu op dit moment aan het overkomen. Maar niemand wil luisteren.

LV-225 | 18-07-19 | 15:38

Na eerst voertuigen en wapens aan jihadisten uitdelen daar, nu terrorisme bestrijders die kromzwaarden en bommen gordels uitdelen hier, kan dat nog wel toeval zijn of worden we echt geregeerd door volslagen debielen .

Castor12 | 18-07-19 | 13:15 | 4

Bewust beleid. Het doel is om op termijn chaos te creëren, waardoor er behoefte ontstaat aan een totalitair staatsapparaat dat voor veiligheid kan zorgen, ten koste van vrijheid en democratie. Op die manier kan voorkomen worden dat de zittende kliek ooit haar macht kwijt raakt.

obominotie | 18-07-19 | 13:38

De hele ploeg -incl de dames- zien eruit en handelen als Chamberlain onder het motto: " Islam is the religiopn of peace so peace in our time....."

Elder of Z. | 18-07-19 | 13:47

@obominotie | 18-07-19 | 13:38: He verdorie. Dacht ik net veilig te kunnen wegkijken, komt er een verstandig iemand de lol bederfen. Uw gedachtegang is overigens wel heel goed. Maarja, dat is iets dat niet echt gezegt mag worden in het huidige klimaat. Hup hup U.

LV-225 | 18-07-19 | 16:02
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Witte waas | 18-07-19 | 13:09 | 2

Als er niet hard wordt ingegrepen zal het alleen maar erger worden en nooit minder.
We zadelen de volgende generaties op met grote problemen.
Om het maar eens populistisch te benoemen.
De overheid moet zichtbaar aanwezig zijn in de moskee en op andere plekken, waar men ook maar het vermoeden heeft, dat er onfrisse dingen gebeuren.

Ruimedenker | 18-07-19 | 12:54 | 3

Ze doen al mee met iftars hoor

Omebert | 18-07-19 | 13:04

@Omebert | 18-07-19 | 13:04:
Ja! Dat is waar, die vergat ik even.
Een jaarlijks DeugDiner is niet voldoende.

Ruimedenker | 18-07-19 | 13:45

Klinkt als handhaving. Wordt node gemist in dit land!

Het brein erachter | 20-07-19 | 01:16

Dit gedonder is al jaren aan de gang in mijn stad en wijk. Het begint als een buurthuis, waar iedereen welkom is. Dan gaan ze daar massaal theedrinken en trick track spelen. Een bepaalde groep gaat dan ineens de regels bepalen. Een hoop onheil is het gevolg. Daarna stapt het bestuur op en vertrekken alle vrijwilligers. Een dag later is het een cultuurclub om de banden tussen bevolkingsgroepen te versterken. Dat houdt in, dat er nog meer thee wordt gedronken en de halve stad komt trick tracken. Daarna verdwijnt het culturele aspect en ook de verbinding is verdwenen. Ineens lopen er allemaal mannen in een jurk met baard heel boos te zijn op iedereen die in de buurt komt. Een nieuwe haathut is geboren. En dan denk je dat het klaar is. Nee hoor, het volgende buurthuis gaat ook voor de bijl, en daarna de volgende en zo gaan we maar door. Mag je daar iets van zeggen? Jawel, dat mag, maar je wordt wel als racist of nazi weggezet. En ik snap, dat niet iedereen daarmee in verband wilt worden gebracht. Daarmee hebben we weer een slag in de oorlog verloren.

LV-225 | 18-07-19 | 12:53 | 1

Helemaal eens!

Het brein erachter | 20-07-19 | 01:17

Echte jongerenwerkers hebben gewoon een HBO diploma op zak.
Dit zijn uit armoe van de straat geplukte getintiërs, die de kloof (= haat) jegens de westerse samenleving op papier zou moeten dichten.
Dream on, gemeenten.

letopuwzaak | 18-07-19 | 12:33 | 2

Als iemand met een zak geld wappert voor een fop baantje, pak ik die ook met beide handen aan.

boerk | 18-07-19 | 13:08

Met subsidie van de Kuffar de Kuffar eruit werken. Wat is er nou mooier voor de salafist?

SmilingBhudda | 18-07-19 | 14:36

Wanneer realiseert men zich nou eens dat er geen multiculturele samenleving mogelijk is met deze mensen. Ze willen niet, ze ondermijnen de boel, en (mis-)(ge-)bruiken slechts de publieke mogelijkheden voor eigen (groeps-)gewin.

Je creëert parallelle samenlevingen die vijandig tegenover de hoofd-samenleving staan.

Wegkijkers.

TeeJee | 18-07-19 | 12:24 | 3

*applaus*

letopuwzaak | 18-07-19 | 12:34

"Ja maar", hoor je de SJW'ers denken, "waaruit bestaat die 'hoofdsamenleving' dan? Daar horen toch ook alle minderheden bij!"

mozaard | 18-07-19 | 13:38

Multiculturele samenleving is hetzelfde als wat over Europa wordt gezegd als: waardegemeenschap. Het is niet zo, we delen te weinig. Zolang mensen niet integreren is er alleen letterlijk een samenleving, geen gemeenschap. Of dat nog kan veranderen ... tsja...

Het brein erachter | 20-07-19 | 01:21

bij Xtra werken dan ook precies de tamme oncapabelen zielen die je verwacht. moet je eens naar binnen stappen. subsidiebaantjes voor lui die zelf semi-hulpbehoevend zijn.

donald_en_ronald | 18-07-19 | 12:23

Het blijkt wel weer dat de segregatie prima gelukt is daar. In andere steden is het niet veel anders, louter succesverhalen, iedereen is prima gesegregeerd. Hulde.

BozePaarseMan | 18-07-19 | 12:08 | 1

Nou ja, er wordt altijd gezegd dat segregatie slecht is voor de integratie en de samenhang van onze samenleving. Zo'n 25 jaar geleden geloofde ik dat zelf ook nog.

Tegenwoordig denk ik: wat ben ik blij dat ik in Den Haag in een zg witte enclave woon; ik heb geen enkele behoefte meer om te "mengen" met al die kansloze muzelmannen. Je moet de grenzen dichttimmeren tegen verdere instroom van moslims, en waar mogelijk moslims die zich hier crimineel dan wel geradicaliseerd godsdienstwaanzinnig misdragen, denaturaliseren en het land uittyfen.

Ik ben onderhand echt wel helemaal klaar met die multikul samenleving.

Dr_Johnson | 18-07-19 | 12:54

Ik heb in mijn hele leven nog nooit een jongerenwerker gezien. Wat een treurnis.

Bvdb | 18-07-19 | 12:02 | 2

Ik weet ook niet wat het is. Misschien zijn ze voor mensen met een opvoeding en dingen te doen gewoon niet detecteerbaar in het zichtbare spectrum.

Mazzelstof | 18-07-19 | 12:52

Jongerenwerkers, buurthuizen, straatcoaches, buurtvaders. Allemaal dingen waar Nederlandse kinderen niet mee te maken hoeven hebben. Totdat ze gaan werken en er voor kunnen betalen dat is.

Repetitive Beats | 18-07-19 | 14:22
-weggejorist-
horsteknots | 18-07-19 | 11:59
-weggejorist-
RelativeTruth | 18-07-19 | 11:58 | 2

Een Buurthuis is nergens in Friesland te bekennen. Zegt dat iets?

Omebert | 18-07-19 | 11:50 | 3

Echt niet? Ik betwijvel t!

JipsterdeHipster | 18-07-19 | 12:51
-weggejorist-
Bill Cosby | 18-07-19 | 11:42

Wat doen deze gasten überhaupt in Nederland?? Waarom zouden wij ons als land überhaupt om mensen druk moeten maken die ons en ons land en onze grondwet haten?? Niet meteen treinen naar het oosten, maar gewoon, paspoortjes intrekken en SunWeb naar de zuiderzandbak.

DeterioraSequor | 18-07-19 | 11:37 | 4

Precies.

letopuwzaak | 18-07-19 | 12:31

Ik zeg, doen!

ceriel82 | 18-07-19 | 12:52

Ja dit dus!

Het brein erachter | 20-07-19 | 01:23
▼ 1 antwoord verborgen

Gewoon aanpassen mannen: voor ons niets aan de hand. Laat onze topvrouwen het probleem maar oplossen als ze straks in een zwarte jurk gepropt worden. Wij kunnen er elk dan 4 katten in de zak kopen.

strawdog | 18-07-19 | 11:34

"Zo zouden jongerenwerkers die op kosten van de Nationaal Coördinator "Terrorismebestrijding zijn getraind in het herkennen en tegengaan van radicalisering, de kinderen om wie het ging hebben gewaarschuwd op welke signalen mensen zouden gaan letten. ,,Ze bespraken hoe jongeren dan konden reageren’’, vertelt een getuige. Die zag ook hoe IS-propaganda werd vertoond door een van de medewerkers."

Hahaha!!! En vooral ook doorgaan met het weer binnenlaten van IS koks, IS schoonmakers, IS pleistertjesplakkers, "naïeve" jihadbruidjes, en al hun kalifaat-welpjes, die er toch ook niet voor gekozen hebben om in het kalifaat te wonen.

Nederland wordt een steeds groter gekkenhuis.

Dr_Johnson | 18-07-19 | 11:28

Den Haag wordt, zoals alle grote steden, gedomineerd door linkse ideologie, gefaciliteerd door een groot deel van de bevolking, dat immers gestemd heeft
naar 'eer en geweten' (uit aangepraat schuldgevoel dat kan worden ingelost middels lijden en onderwerping). De mantra's vliegen er om je oren: "alle
mensen zijn gelijk, alle culturen zijn gelijk, alle godsdiensten zijn gelijk, iedereen heeft hetzelfde toekomstbeeld" en ga zo maar door. Dit is geen
naïviteit meer, maar pure domheid, het gelijkheidsdenken is grote bullshit die het voortbestaan van de beschaving ondermijnt. Politici die niet in staat
zijn om oorzaak en gevolg te zien hebben een gebrekkige intelligentie en dienen daarom het veld te ruimen. En als zij handelen uit opportunisme en
schuldgevoel zijn ze pure misdadigers. Zij overladen de kwaadwilligen met privileges. Zij ontnemen de autochtoon de natuurlijke drang naar overleven. De verdeeldheid van de maatschappij vindt hierin zijn wortels, met als gevolg: waar twee honden vechten om een been........., een wijs gezegde uit de tijd waarin men nog een rationele visie op de maatschappij had. En zo krijgt de veroveringsgedachte van het mohammedanisme alle ruimte. De paradox van de tolerantie komt hier volledig tot bloei. Nogmaals haal ik Nietzsche aan: "Broeders, in welke lieden schuilt het grootste gevaar voor de toekomst der mensen? Is het niet in de goeden en rechtvaardigen?"

wijsvinger | 18-07-19 | 11:23

Nationaal Terrorisme Coördinator is Pieter-Jaap Aalbersberg, ex-hoofdcommissaris van Amsterdam, bekend van het aanschuiven aan de iftar en het onderonsje met Halalsema, het Haga-bestuur en DENK. Wat kan je daar voor goeds van verwachten???

Leffe Blonde | 18-07-19 | 11:12 | 1

Niets behalve dat hij u en mij goed in de gaten laat houden dat we geen ongure dingen zeggen over de aanhangers van het geloof van de liefde. Denk ik.

Dirk III | 18-07-19 | 11:19
-weggejorist-
Drogedweil | 18-07-19 | 11:11 | 3

Gefascineerd keek ik vroeger vaak in de Bos Atlas en bedacht mijzelf, terwijl ik naar de pijlen keek die de demografische tot stand koming van m.n. Europa ten toon spreidde, hoe woeste volkeren elkaar bevochten, overwonnen, overnamen enzo weer voor onbepaalde tijd een vakje van de kaart een bepaalde kleur gaven. Vandalen, vikingen, Arabieren, mongolen enz.enz. Heersende religies, etniciteiten, monsterverbonden en wellicht toevalligheden bepalen al sinds mensenheugenis de verdeling van het Europese (en ver daarbuiten) continent. Vele uren heb ik zitten fantaseren over het hoe en waarom. De Bos Atlas is volgens mij al jaren geen verplicht lesmateriaal meer en volgens mij zelfs al ter ziele maar het lijkt mij bijna tijd om nieuwe pijlen en kleurtjes gereed te gaan maken.

D-Fens_1963 | 18-07-19 | 11:02 | 2
-weggejorist-
Drogedweil | 18-07-19 | 11:49

Godsamme D-Fens, ik ben ook uit 63 en ook ik keek altijd in die bosatlas (er was nog geen internet porno he), het komt zo ook voor mij erg dichtbij!

jos verstoppen | 18-07-19 | 13:09

@Rood overhemd | 18-07-19 | 10:27 als all-inclusive bezoeker van de turkse riviera moet u toch weten:

In de kern zijn alle salafisten gelijk - net zoals alle gereformeerden ook gelijk zijn maar er wel verschillende stromingen zijn. Dan heb je ook nog van oorsprong regionale stromingen zoals het wahabisme. In de kern zijn alle salafisten aarts conservatief en leven strikt volgens (een interpretatie van de) volgens de koran.

Aboutaleb probeert de 'discussie' over salafisme al jaren te bagatelliseren. Vanuit bestuurlijk oogpunt is dat in Nederland ook wel te begrijpen. Je wilt mogelijk nog eens wat anders (lees (neven)functie) als burgemeester van een stad als Rotterdam - daarnaast heb je de druk van een groot deel van je eigen achterban.

litebyte | 18-07-19 | 10:56 | 5

@litebyte | 18-07-19 | 11:36: Om het in GeenStijl taal te zeggen, salafisten zijn dom rechts aarts-conservatief kutvolk wat niet in Nederland thuishoort, net zoals neo nazis of ander rechts extremistisch gespuis.

litebyte | 18-07-19 | 11:40

@litebyte | 18-07-19 | 11:40:
Wellicht zijn ze daarom zo onweerstaanbaar voor links? Het zijn mensen die bekeerd moeten worden, en wanneer dat niet kan geven ze bestaansrecht aan links.

TeeJee | 18-07-19 | 13:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Allemaal klagen maar we wonen inmiddels tussen veel handophouders in. Natuurlijk stemmen deze op linkse partijen zodat de corruptie, vriendjespolitiek, baantjescarousellen en multi culti nog lang zullen blijven bestaan en voor zover mogelijk uitgebreid wordt.

Nerderlander | 18-07-19 | 10:51 | 3

Ik klaag niet, we zijn al jaren geleden verhuist en kijken van grote afstand toe hoe Nederland steeds meer een onbestuurlijke onbetaalbare corrupte puinhoop wordt.

litebyte | 18-07-19 | 11:01

Zonder all caps dan: Denk aan de toon jongens!

haddem | 18-07-19 | 10:37

Aan de andere kant willen de inlichtingen diensten ook graag weten hoe de structuur bij is is.
Zou mij niets verbazen als die jongeren werkers voor een dienst werken.

wiers | 18-07-19 | 10:32 | 4

Zulk optimisme kom je maar zelden tegen...

Bucket of Shit and P | 18-07-19 | 10:38

Of een soort dubbelagent zijn. Het is maar net waar je loyaliteit ligt. Bij het land, de mensen of de overheid waarvan je vreet, of bij een achterlijke misdadige apendoctrine zoals het Moslim extremisme.

Heiner | 18-07-19 | 10:43

@Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:35:

Ach, de infiltranten zijn (mogelijk) deels geïnfiltreerd?
Fantastisch. Maar veel liever had ik helemaal geen infiltranten in onze politiek, onze overheid, onze politie- en veiligheids- diensten, onze media en ons jeugdwerk.

Dandruff | 18-07-19 | 11:22
▼ 1 antwoord verborgen

Tja jammer dan. Dit land wordt ingenomen als er niet eindelijk met rede zal worden gehandeld. Mij zal het inmiddels me reet roesten want if so, dan zal ik er waarschijnlijk nog maar net een staartje van mee krijgen, als ik er uberhaupt nog iets van mee zal krijgen, al gelang natuurlijk wanneer ik mijn oogjes zal sluiten. Wij laten geen kinderen na dus daar hoeven wij ons geen zorgen om te maken, ik ga dus echt niet opstaan voor de kinderen van anderen vooral ook als die anderen liever willen blijven knuffelen.

jos verstoppen | 18-07-19 | 10:30

Als ik die foto zie, dan loopt de stoom me wéér uit de shorts! Hoe men dít ooit heeft toegestaan is mij een volledig raadsel. Die afgrijselijke Mordor-banieren openlijk over straat hier terwijl men tóen al wist wat voor een verschrikking ISIS was en welke wandaden ze pleegden. Het totàle failliet van van Aartsen als burgemeester in al zijn lelijke glorie. Er werd openlijk tot de dood aan alle Joden gescandeerd. Journalisten werden belaagd en geïntimideerd. Maar volgens al-Aarsloch waren er géén grenzen overschreden. Meneer wenste niet eens van vakantie terug te komen.

En dan nog even dit:
Nu men in al zijn 'wijsheid' besloten heeft de diverse IS-gangers terug te laten komen, met een fopstrafje af te schepen - zéker als je bedenkt wat voor verschrikkelijke daden daar begaan zijn - en dan weer los te laten in de maatschappij zul je nog eens wat zien. Deze terugkeerders zullen in dit soort wijken als held op het schild worden gehesen. Ze zullen de nieuwe aanwas precies van de hoed en de rand vertellen. En als er dan ergens één een hele grote Biem doet of om zich heen begint te schieten staat men in Den Haag weer de afgezaagde litanieën te prevelen. "Geschokt". "Met de kennis van nu".

Ach, u kunt de bingokaart zelf wel vol krassen denk ik. Ik snap alleen nog steeds niet hoe je als regering je eigen burgerbevolking zó kunt haten dat je er zelfs het onvergefelijke voor wilt vergoelijken.

Sjefke7807 | 18-07-19 | 10:26 | 4

Precies dit ! Absoluut geen speld tussen te krijgen!

de directeur | 18-07-19 | 10:38

Politici zijn vroeger nooit met gym gekozen. Het is een revenge of the Nerds 2.0.

Dirk III | 18-07-19 | 11:11

Maar dat zijn helemaal geen IS vlaggen! Dat zijn gewoon de normale Jihad vlaggen, niets aan het handje.

SmilingBhudda | 18-07-19 | 14:46
▼ 1 antwoord verborgen

In Rotterdam zit er een salafist hoog in het Gemeente bestuur en die maakt zichzelf daar niet druk over.
"Aboutaleb zei onlangs op de radio dat elke moslim een beetje salafist is (op zijn voorganger Mohammed wil lijken) en dat hij zich in de kern geen zorgen maakt over het salafisme". - "Aboutaleb zei in de gemeenteraad dat hij de opmerking met een knipoog had gemaakt en zich niet realiseerde dat er ophef over zou komen".
www.rijnmond.nl/nieuws/163509/Aboutal...

demaup | 18-07-19 | 10:22 | 7

@demaup | 18-07-19 | 11:41: Red Shirt heeft gewoon gelijk. Niet alle salafisten zijn gewelddadig. Dat is ook het probleem met de schizofrene Islam: schitterende verzen vol goedheid worden gebruikt als dekmantel door de jihadisten die de voorkeur geven aan de schitterende verzen vol wreedheid. Oprecht gematigde moslims zijn gewoon useful idiots.

SmilingBhudda | 18-07-19 | 14:50

@SmilingBhudda | 18-07-19 | 14:50: Die "gematigden" laten zich niet horen als er weer eens een aanslag door Moslim extremisten is gepleegd. Men wauwelt wat over dat "het geen Moslims ziin" en "dat de Islam dit niet goedkeurt", maar oproepen tot het vernietigen van het gewelddadig Jihadisme heb ik nog niet vaak zien langskomen. Ook niet op de spandoeken bij de zoveelste stille tocht na weer een aanslag.

Heiner | 18-07-19 | 17:10

@Heiner | 18-07-19 | 17:10: Ja dat zeg ik dus. Maar die 'gematigden' zijn er in 2 smaken: oprecht en onoprecht. De onoprechten veinzen alleen maar dat ze geschokt zijn. De oprechten zijn wel oprecht geschokt, maar begrijpen niet dat ze door de extremisten en hun stille bewonderaars als handig schild om je achter te verschuilen worden gebruikt.

beide zijn schijnheilg als het op het veroodelen van de islam aankomt.

SmilingBhudda | 18-07-19 | 17:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Mooi hè, al die varianten die we op deze panelen tegenkomen. Vroeger waren het finnen, toen docenten lichte muziek, cultuurverrijkers, kansenparels, apothekers, jongeren met veel aanhalingstekens, idem met Belgen en nu dus ook jongerenwerkers. Whats next?

Road to serfdom | 18-07-19 | 10:21 | 4

Rifapen

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 18-07-19 | 10:34

Badslippers, zwembadpoepers, kansenjongeren, bontkraagjes. Ach, wees creatief en bedenk zelf wat. Je weet toch.

Dirk III | 18-07-19 | 11:17

Haatlarven, een van mijn favorieten.

Repetitive Beats | 18-07-19 | 14:24
▼ 1 antwoord verborgen

en allemaal zwaar gesubsidieerd...met een jaarlijks tekort.. moet er extra geld bij..
Maarlaat ik nu toch denken dat al die Marokkaanse gezinnen de gehele zomerverkansie naar hun heimat gaan. In het familiehuis plannen maken voor de bruiloft van hun dochters zodat na de verkansie er een traject gezinshereniging van start kan gaan..

fikkieblijf! | 18-07-19 | 10:19 | 1

40% neef, nicht huwelijken.
Al generaties lang,vandaar die inteelt koppen die je vaak ziet.

De Profundus | 18-07-19 | 17:48

Bij een dergelijke foto verwacht ik op de achtergrond slecht onderhouden, stoffige huisjes, waar de helft van het pleisterwerk eraf gevallen is en de dakpannen, voor zover nog aan wezig, scheef liggen.
In plaats daarvan zijn de haatbaarden opgelijnd tegen een achtergrond van door u en mij betaalde sociale huurwoningen.

Ergo, die baarden staan niet in hun natuurlijke habitat. Hun vrouwen wel trouwens, die staan gewoon aan het aanrecht zo te zien.

WasHetMaarMakkelijk | 18-07-19 | 10:16

Dit gaat dus specifiek over de Haagse situatie. Hoe zit het in andere delen van het land? Natuurlijk mag je niet discrimineren en zullen de meest Marokkaanse medelanders goede bedoelingen hebben, maar hoe kan het dan dat de jongere generatie zo radicaliseert?

Mannes | 18-07-19 | 10:16 | 3

"en zullen de meest Marokkaanse medelanders goede bedoelingen hebben", is wishful thinking.
Als u 't ze zou vragen en een oprecht antwoord zou krijgen, gaat U onmiddelijk emigratieplannen maken.

Bucket of Shit and P | 18-07-19 | 10:32

"... maar hoe kan het dan dat de jongere generatie zo radicaliseert?"
Op die vraag wordt steevast het verkeerde antwoord gezocht, omdat het voor de hand liggende antwoord taboe is, "dat wat niet gezegd mag worden".
De verkeerde antwoorden zijn die welke in algemene zin wijzen op een gevoel van onbehagen. De radicalio zou omdat de samenleving hem niet blieft in verzet willen komen en daarom grijpen naar alles wat hem die mogelijkheid biedt. De verkeerde oplossingen zijn vervolgens die welke zich richten op het aanpassen van die samenleving, op het streven die samenleving zo aangenaam te maken voor die radicalio dat hij zich niet meer gefrustreerd hoeft te voelen en niet meer in verzet wil komen.
Het goede antwoord is: omdat de Islam ondubbelzinnig uitnodigt tot radicalisering. De eerste vraag is niet of en waarom een moslimjongere gefrustreerd is, de eerste vraag is waarom een moslimjongere, gefrustreerd of niet, zo gemakkelijk die ene vorm van radicalisering kiest.
Als onze samenleving moslimjongeren discrimineert, en dat zal best het geval zijn, dan moeten we daar wat aan doen, precies zoals we andere vormen van discriminatie menen te moeten bestrijden, maar het is naïef om te menen dat daarmee "de" oorzaak van radicalisering wordt weggenomen. De gefrustreerde moslimjongere is wellicht vatbaarder voor de verleidingen van de Islam dan die niet gefrustreerde moslimjongere, maar dat neemt niet weg dat die verleidingen er zijn, dat om het even wie verleid kan worden (zelfs een ex-PVV'er), en dat er een hele machine op gang is gekomen die niets anders doet dan verleiden, dag in dag uit. Je moet snappen hoe dat werkt, die verleiding, en dat kan alleen als je het lef hebt om die Islam te ondervragen. Die jongerenwerkers zijn verleid, horen een stem die wij niet horen en die velen van ons ook niet willen horen. Het wordt tijd dat wij onze westerse oren eens uit laten spuiten opdat wij luid en duidelijk kunnen horen wat De Verhevene die radicalio's influistert: het zijn varkens, het zijn allemaal varkens.
www.omroepwest.nl/nieuws/3865952/Imam...

Schoorsteenveger | 18-07-19 | 10:51

Ik kan de redactie van GeenStijl van harte aanraden eens kennis te nemen van het tijdschrift '' Binnenlands bestuur''. Daar vindt u met regelmaat reclame voor zogenaamde deradicaliseringsprogramma's en - cursussen. En trouwens ook vacatures voor deradicaliseringsmedewerkers. De overheid heeft miljoenen en miljoenen aan subsidies paraat, en die moeten op.
Lijkt me een leuk thema voor een undercoverreportage, het deelnemen aan zo'n deradicaliseringsprogramma :)

theo-is-dood | 18-07-19 | 10:12 | 3

Ik kan mij nog zo'n cursus herinneren van een jaar of 10 terug:
"Onderhandelen voor handhavers".
De titel zegt in feite al alles.

Beefbus | 18-07-19 | 10:16
-weggejorist-
theo-is-dood | 18-07-19 | 10:16

@Beefbus | 18-07-19 | 10:16: Optreden en opsluiten zijn vieze woorden geworden. Misschien komt dat omdat zo langzamerhand 75% van de rechters van de vrouwelijke kunnen is.

theo-is-dood | 18-07-19 | 10:41

Mooie bestemming voor de bommen op Volkel.

Het Noorden | 18-07-19 | 10:11 | 3

@Het Noorden | 18-07-19 | 10:11 |
Ik denk dat u de bommen uit Volkel bedoelt? Of op Volkel Vliegbasis? Zoals u het schrijft staat er heel iets anders namelijk.

Sjefke7807 | 18-07-19 | 10:14

wat sterke zegt

horsteknots | 18-07-19 | 10:26

sjefke

horsteknots | 18-07-19 | 10:26

En geheel conform de heersende Nederlandse mores wordt vervolgens de klokkenluider ontslagen en de dader een andere baan aangeboden. Hoezo bananenrepubliek ?

De luis | 18-07-19 | 10:11

We zijn mooi in de aap gelogeerd. Punt!

Amsterdamsko | 18-07-19 | 10:08

Arnoud levert zelf gelijk het bewijs dat de AIVD en onderwijsinspectie gelijk hebben wat betreft het Haga lyceum.

fram | 18-07-19 | 10:08 | 2

Die Arnie is ernstig verslaafd aan de sociale media's zo te zien; geen werk, geen vrienden, dan krijg je dat...

fram | 18-07-19 | 10:12
-weggejorist-
haddem | 18-07-19 | 10:08

90000000 (zegge Negentig Miljoen Euro) van ONS geld besteed aan een cursus die het probleem verergerd in plaats van oplost. Iemand lacht zich de ballen uit de broek terwijl het geld tegen de plinten klotst

TDB | 18-07-19 | 10:04 | 3

@TDB
Wel goed lezen. 90 mio is de jaarlijkse omzet vd welzijnsclub en niet de prijs vd training.

Amsterdamsko | 18-07-19 | 10:11

mijn fout, 90 miljoen voor een clubje dat radicalisering moet tegen gaan maar het bevorderd, blijft echt een ziekelijke hoeveelheid weggegooid geld.
volgens mij was het rendabeler geweest die 90 miljoen rechtstreeks op de rekeningen van die jeugd te storten, Dan waren ze nu bezig met dat geld uitgeven in de coffeeshop/audidealer/brommerwinkel ipv van radicaliseren

TDB | 18-07-19 | 10:34

Het blijft een verbijsterend fenomeen dat zovelen in dit land maar niet willen/kunnen zien waar dit op gaat uitdraaien in de toekomst.

Crusher | 18-07-19 | 10:02 | 3

Was in 1938 het zelfde

joppo0 | 18-07-19 | 10:15

Inderdaad, als kruipende vliegen op een Perzisch tapijt. Waar zijn de laatste intelligente Nederlanders die de aanstormende ellende van boven aan zien komen voor wat ooit ons land was.

grindbak | 18-07-19 | 10:18

@Crusher | 18-07-19 | 10:02 |
Echt hè. Ik snap het net zo min als u.

Sjefke7807 | 18-07-19 | 10:20

Gelukkig hebben we de overheid die er bovenop zit en alle niet vaderland vriendelijke sujetten gelukkig al op de korrel heeft.

pibasso | 18-07-19 | 10:01

Wel prettig om te weten dat het linkse volk in de achterstandswijken als eerste de gevolgen ondervinden van hun eigen politieke keuze...

Bucket of Shit and P | 18-07-19 | 10:01 | 5

Het linkse volk gaat onder de tafel zitten met de handen voor de oren .

paartjehop | 18-07-19 | 10:17

@paartjehop | 18-07-19 | 10:17: en roept boe, terwijl ze aan de achterkant levend aangevreten worden door de hyena's, maar nog blijven deugen. Wat een enorme ziekte.

Ronnie uit Helmond | 18-07-19 | 10:18

Newsflash. Links volk woont niet in achterstandswijken. Daar zijn ze al lang van links genezen. Het is moeilijk om links te zijn als je niet in de gezegende omstandigheid verkeert de gevolgen ervan te kunnen negeren.

Mazzelstof | 18-07-19 | 12:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Minder, minder, minder...

Thoth | 18-07-19 | 10:00

En water is nat! Wanneer de jihadgangers ook nog eens terugkeren zul je in sommige wijken een hele gevaarlijke mix krijgen van ervaren strijders met nieuwe aanwas. Dit kan weleens gaan leiden tot zeer bloedige aanslagen in Nederland.

Indoneesje | 18-07-19 | 10:00 | 5

@vluchtelingallergie | 18-07-19 | 10:30:

Ook in islamitische landen worden voortdurend moslimaanslagen gepleegd, vaak ook op andere moslims. Dus ook nadat (van extreemlinks naar links) GL, VVD, SP, PvdA, D66 en CDA ons Nederland netjes met een strikje erom hebben overgedragen aan Saoedi Arabië zal het geweld doorgaan.

Probleem is dat de islam niet alleen streeft naar een zo debiel, onrechtvaardig, pervers en wreed mogelijke shariawetgeving. Moslims kunnen kuddos van allah krijgen door te sterven tijdens het vermoorden van onschuldige mensen. Een extra mooi plaatsje in het paradijs, met 72 maagden die steeds weer maagd worden om je heen; dat is de drijfveer.

Dandruff | 18-07-19 | 10:42

@Dandruff | 18-07-19 | 10:42: Hun drijfveer is mij wel bekend, grote aanslagen hier zie ik nog niet zo snel gebeuren, meer het terroriseren op de individu, dat verwacht ik wel!

vluchtelingallergie | 18-07-19 | 12:44

@vluchtelingallergie Wat bedoelt u met "hier"?

Heiner | 18-07-19 | 17:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Je kunt je alleen maar afvragen hoe lang het nog gaat duren.

Mr.Crowley | 18-07-19 | 09:56 | 3

Goede vraag.

Amsterdamsko | 18-07-19 | 10:12

Dan kun je nog lang wachten gelukkig hebben we wel het voordeel dat Frankrijk en Duitsland als eerste de pineut zijn.

1989 | 18-07-19 | 10:29

De islamofascisten pakken de ruimte die hen zo ruimhartig wordt geboden. Dat ze het pakken is niet zo bijzonder. Het bijzondere is dat bestuurders en politici hen via geld en banen mogelijk maakt om daar fulltime time mee bezig te zijn. Ook de reactie van de bestuursvoorzitter is zo slap en gedoe vermijdend dat je weet dat hij schuldig is als zachte wegkijkende heelmeester. Kappen met bukken en mannen met rechte ruggen aanstellen. En hen niet ontslaan met zwijgplicht !

Graaier | 18-07-19 | 09:55

Hij die de koning van Hispanje altijd heeft geëerd is niet mijn vriend.

hallevvezool | 18-07-19 | 09:52

Ik was afgelopen zaterdag even in Megastores, de grote shopping mal achter Holland Spoor. Zag er inderdaad veel vrouwen met hoofddoeken, en ook eentje in een Niqaab. In gezelschap van een man die een tikkeltje deed denken aan de bekende vrijheidsstrijder Osama bin L. Alleen droeg hij geen djellaba, maar een t-shirt met korte mouwen en een korte broek. Verschil moet er wezen, tussen mannen en vrouwen. Zeker in de Islam.

Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 09:52 | 3

"Shopping mal", wtf? Kuifje-in-de-US?

D-Fens_1963 | 18-07-19 | 10:10

@D-Fens_1963 | 18-07-19 | 10:10: Het is echt een soort van mall-met dubbel l. Nogal groot, want het trekt ook weer niet heel veel bezoekers.

Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:19

Nou gisteren bij het NPO nieuws bleek dat Marrekane maar 1 probleem hebben en dat is dat ze zo moeilijk aan een baan komen. Bungelen helemaal onder aan het lijstje, gek hè, niemand die het snapt.

Petrichor | 18-07-19 | 09:51 | 15

@Repetitive Beats | 18-07-19 | 10:00:
Kijk eens naar UP tv.
Dat zijn onze Hindoe Nederlanders,die worden de huid vol gescholden,door die debiele biddende gelovige pedo aanbidders.
Als er racisten zijn in Nederland,dan zijn het wel die Allah tokkies.

brutus59 | 18-07-19 | 10:30

@Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:01:
Volgens krn je alleen Marokkanen van het observeren in de mega store, maar zeker geen Marokkaan die hard studeert en "daarna" hard werkt.

marrretje | 18-07-19 | 10:35

@marrretje | 18-07-19 | 10:35: Ik heb een erg groot netwerk, waarde Marretje. Ga ook eens op technische hogescholen kijken. Stikt het van de Marokkaanse jongens.

Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:37
▼ 12 antwoorden verborgen

Toch wel iets aparts; je buren die oorlog met jou willen. Het went niet echt..

Zoltan | 18-07-19 | 09:47

.. maar goed. Hoe zit het met de "jongerenwerkers" die de kartel partijen opnamen in hun bestuur om de allochtone stem te kopen op kosten van de gemeenschap?
Allemaal al een eigen clubje salafisten/grijze wolven gestart, DENK ik?

Jan Passant mk2 | 18-07-19 | 09:44

Ah de fase speeches in bierhallen is hier. Next een charismatisch leider die de hele gemeenschap activeert. Aanwezig in de politiek is al afgevinkt, Nederlanders die meehelpen ook.

Repetitive Beats | 18-07-19 | 09:43 | 6

@NumbNuts | 18-07-19 | 09:54:
De president sprak deze woorden om het linkse tuig solidair achter hun meest idiote voorgangers te krijgen, om de nog enigszins normale linksmensen los te weken van deze nieuwe fascisten.
Zelf is hij echt wel intelligent genoeg om te weten dat onze ergste vijanden juist hier WILLEN wonen, omdat zij dan een salaris (van ons) ontvangen om de westerse samenlevingen naar de vernieling te helpen.

Soms vraag je jezelf af waarom "onze regenten" nog een leger willen, zo goed helpen zij de vijand. Tenzij de regenten dat leger zien als eigen paleiswacht.

Jan Passant mk2 | 18-07-19 | 10:03

@NumbNuts | 18-07-19 | 09:54:
Waarom zouden ze?
Langzaam overnemen levert toch veel meer op dan bij hun zandvriendjes thuis te gaan wonen?

drastic | 18-07-19 | 10:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Tja, en nu even nog meer diversiteit bij politie en OM. Nog een paar moslimrechters en we zijn klaar voor de sharia. Aboutaleb vindt salafisten ook cool, dus je krijgt wat je zaait.

Mart6037 | 18-07-19 | 09:42 | 2

Politieke Correctheid is als een ziekte van het immuunsysteem die de indringer helpt het organisme te vernietigen.

Solar666 | 18-07-19 | 09:57

Als je de deur open laat voor insecten moet je niet raar opkijken dat je er last van krijgt. Nederland vindt het best zo. Ik niet, maar ik ben machteloos.

Normpje | 18-07-19 | 09:42

Stapje voor stapje en wij staan erbij en kijken erna als makke lammetjes hoe de wolven steeds meer terrein winnen,zonder dat we er iets tegen kunnen doen

Kappie62 | 18-07-19 | 09:42 | 2

Kunnen we wel maar mag niet van de politie enz.

Mart6037 | 18-07-19 | 09:43

Klopt en hier kan je ook niet "vanuit je gevoel" reageren, want Joris lijkt soms wel Moris. (ja hoor doe die ban maar weer, duhhhhhhh gs lijks steeds meer op een vliegenvanger)

Rivpim | 18-07-19 | 09:55

Van alle dingen die mij niet verbazen, verbaast mij dit het minst 'niet'.

Snapt u?

Lerp | 18-07-19 | 09:41 | 1

Het meest niet bedoelt u zeker?

Mart6037 | 18-07-19 | 09:44

Ik wacht even op duiding van de bekende reaguurders. Als ik op feiten en foto's af ga krijg ik een verkeerd beeld.

Repetitive Beats | 18-07-19 | 09:41 | 3
-weggejorist-
Mart6037 | 18-07-19 | 09:44

@Mart6037 | 18-07-19 | 09:44:
Nah, die "jongerenwerkers" observeren en wachten hun momentje af. Waarschijnlijk wanneer GS twee topics verder is - en wij ook.

Jan Passant mk2 | 18-07-19 | 09:48

Ik woon met veel plezier in 070 en ik merk hier helemaal niks van, dus is het niet waar! (argumentum ad Joopum).

Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 09:40 | 3

In 070 is er ook geen spoor van radicalisering te zien voor Stevie Wonder

Jan Passant mk2 | 18-07-19 | 09:51

Xtra ziet gelukkig ook geen problemen in 070!

NumbNuts | 18-07-19 | 09:55

argumentum ad Berbaarum

WasHetMaarMakkelijk | 18-07-19 | 10:23

Lekker stukkie van Rossem, maar je bent nog lang niet klaar met roeren!

Blijf roeren in de beerputten die Transvaal en Schilderswijk heten.

Opdat we niet vergeten dat we de Kafferhaat zelf bekostigen en zelfs stimuleren.

NumbNuts | 18-07-19 | 09:40 | 1

Moslims hebben geen subsidie nodig om de kafir als minderwaardig te zien hoor maar het helpt natuurlijk wel!

Solar666 | 18-07-19 | 09:59

Mensen die last hebben van een lage bloeddruk moeten van Doorn op twitter gaan volgen.
Heb je geen medicatie nodig, beter voor het milieu en de portemonnee.
En dan heeft die van Doorn ook nog een meerwaarde voor de maatschappij.

Croxifoxio | 18-07-19 | 09:38

Jozias van Aartsen. Die was toch zo gek op salafisten? Het komt op zijn conto als deze vriendelijke mensen een aanslag plegen. Jozias de Judas.

Rest In Privacy | 18-07-19 | 09:38

Ik ben de verbazing inmiddels allang voorbij. Ik zag al tijden geleden de donkere wolken al aankomen en ben toen aan een toekomst begonnen te bouwen ver buiten Nederland, en nu het begint te druppelen hoop ik mijn “Ark” af te hebben als het echt begint te hozen. De mensen die nu nog moeten beginnen te bouwen aan hun eigen Ark zijn al te laat vermoed ik, maar ik zou het in elk geval nog proberen.

SpaansePeetvader | 18-07-19 | 09:38 | 2

Het is jammer dat het zo werkt want we hebben juist alle autochtone Nederlanders in eigen land nodig om de tij te keren. Maar ik heb ook eieren voor mijn geld gekozen en zit nu aan de andere kant van de wereld. Ik heb mijn studies afgerond en een paar jaar ervaring opgedaan maar nu ben ik blij dat ik niet meer in Nederland hoef te zijn. Ik probeer net als jij een eigen Ark te bouwen ver weg van dat idiote gedoe in Nederland. Wel jammer allemaal..... Ik was er toch geboren en getogen. Maar je kan niet alles hebben in het leven, gelukkig ben ik niet getrouwd en heb ik geen kinderen in Nederland anders was de beslissing moeilijker geweest.

mr. dude | 18-07-19 | 10:00

@mr. dude | 18-07-19 | 10:00: ja dat is exact de reden dat ik niet gekozen heb een gezin te stichten... dat maakt het zoveel moeilijker om te kunnen vertrekken... maar ik heb geen medelijden meer met Nederland en West Europa, en ik heb het al jaren geleden los kunnen laten. Zelfs nu het 2 voor twaalf is, of eigenlijk is het al over twaalf, want in mijn ogen is het alleen nog afwachten tot de boel klapt, zelfs nu wordt er nog massaal voor het oude en bekende gestemd en gekozen, terwijl die donkere wolken recht boven ons hangen en de eerste druppels al vallen. Met zo’n bevolking, in meerderheid, en met zulke leiders heb ik geen enkele band meer. Dit is iets structureels en fundamenteels wat al zo’n 50 jaar aan de gang is.

SpaansePeetvader | 18-07-19 | 10:25

Niet antisemitisch bedoeld, maar kunnen we nu eindelijk eens babybesnijdenis, dus meisjes EN jongetjes, echt gaan verbieden en aanpakken? Kan toch nooit gezond zijn. Het eerste dat er bij al deze gasten gebeurd is, is dat er een mes over de snikkel is gegaan. En wij ons maar afvragen waar het mis ging...

vanBarchum | 18-07-19 | 09:36 | 1

.... door de snikkel bedoeld gij waarschijnlijk.....

nope | 18-07-19 | 10:16

Nooit met zo'n door de gemeente betaalde "jongerenwerker" van doen gehad. Lijken mij regelrechte criminelen.
Wie enige ervaring heeft met primitieve culturen (of kinderen), die kan aan zijn water aanvoelen hoe invulling gegeven zal worden aan deze buitenkans voor eigen misbruik en macht in de parallelle samenleving die ieder (gewoon) mens met eigen ogen ziet ontstaan.
Dat salaris die "onze" volslagen idiote overheid er gratis bijgeeft is mooi meegenomen.

Dit soort geld wegsmijten voor slechte zaken doet vermoeden dat er van naïviteit/onschuld bij de schuldige regenten geen sprake kan zijn.

Jan Passant mk2 | 18-07-19 | 09:36 | 2

Met een omzet van 90 miljoen euro is Xtra een reus in welzijnsland!!!!!
Ongelofelijk wat hier gebeurd met gemeenschapsgeld.

De Profundus | 18-07-19 | 09:44

@De Profundus | 18-07-19 | 09:44:
Ik las in 1 van de linkjes iets over 47 medewerkers (dus niet vrijwilligers) en ik dacht "huh?!".

Nu snap ik het, al begrijp ik het niet. Dank.

WasHetMaarMakkelijk | 18-07-19 | 10:22

Bij de IKEA hadden ze uitverkoop. Dat stond ook aangegeven met een Zweeds woord: Plundrar. 1000 Jaar geleden werden we overlopen door een wild en woest volk uit het noorden. De Vikingen terroriseerden Nederland en de rest van Europa. Ze zagen dat als ‘goedkoop shoppen’. Het woord plunderen lijkt daarvan afgeleid te zijn, tenminste, dat waren zo mijn gedachtes toen ik enkele jaren geleden spullen voor mijn kamer kocht.

Als de Drakar-schepen in zicht kwamen, verscholen mensen zich in kerken en begonnen te bidden: Heer, verlos ons van deze boze heidenen.

De Vikingen zijn vertrokken. Ze lieten de blonde haarkleur achter in de gebieden waar ze geshopt hadden. Inmiddels zijn de Vikingen hele sociale en gezellige mensen geworden. Maar goed, we zijn ook 1000 jaar verder.

Vandaag de dag hebben we te maken met de Barbaren. Een wild en woest volk uit het zuiden:

Verkrachten in het zwembad, aanranden in het zwembad, ruzie zoeken in het zwembad, schelden in het zwembad, intimideren in het zwembad, bedreigen in het zwembad, poepen in het zwembad, plassen in het zwembad, de sfeer verpesten in het zwembad, mensen wegjagen uit het zwembad, geen entree betalen in het zwembad, stelen uit de kleedhokjes van het zwembad, vernielingen aanrichten in het zwembad.

En niet alleen in het zwembad…

De Marokkanen komen, redden wie zich redden kan… De tijd in de landen van de islam is stil blijven staan. Ze lopen 1000 jaar achter.
We accepteren hun gedrag, proberen het goed te praten of benoemen het niet eens; dan kijken we weg want het is zo vervelend voor de reputatie van Marokkanen… Bovendien willen we niet toegeven dat Wilders gelijk heeft. In tegendeel, we proberen die man veroordeeld te krijgen, niet de duizenden overlast veroorzakende, gewelddadige en zwaar criminele Marokkanen. Die worden beschermd door politie en justitie. Als er één een aanslag pleegt op het Centraal Station in Amsterdam, ligt het aan zijn suikerspiegel en werken net op dat moment de camera’s niet.

1000 jaar achterstand in beschavingsniveau krijg je nooit weggepoetst. Er is maar één oplossing: paspoort afpakken en uitzetten, terug naar de Middeleeuwse zandbak.

Angélica de Sancé | 18-07-19 | 09:34 | 19

@Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 09:41: even gisteren en vandaag je tegels voorbij zien komen. Vraag aan jou, ben je als klein kind op je hoofd gevallen, heeft je moeder je laten vallen ? Zou een hoop verklaren,
Nu mag jij weer.

thephysicist | 18-07-19 | 10:58

@Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 11:07:
Nee Kuif, NEE! Heb je niet op zitten letten tijdens de VVD voorlichting cursus?

Je herkent je niet in de observaties, EN je kan je het als zodanig niet herinneren.
Vergeet niet; spontaan geheugenverlies is de beste vv-dediging!

TeeJee | 18-07-19 | 13:36
▼ 16 antwoorden verborgen

Nederland is een waanzinnig gaaf land...
voor Marrekane.

Manus Olie | 18-07-19 | 09:33

Ik pleit niet voor een staatsgreep, maar hoe kunnen we Nederland weer van ons maken?

vanBarchum | 18-07-19 | 09:32 | 7

@Angélica de Sancé | 18-07-19 | 10:39: Rusland had gewoon lid kunnen worden van de EU. Was erg goed geweest voor de Russische bevolking. Een gemiste kans.

Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:45

@Kuifje-in-de-EU | 18-07-19 | 10:45: DAT ben ik 100% met u eens. Vrede en veiligheid in Europa, geen geld wegsmijten aan kostbare wapens... Nu met Putin/Trump/Erdogan/Macron is die kans helaas verkeken. Heel erg jammer, Kuifje.
(En nu ga ik aan de slag... bye bye)

Angélica de Sancé | 18-07-19 | 10:55

Denk dat er weinig anders op zit, helaas.

Count_Bassie | 18-07-19 | 11:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Gesubsidieerd radicaliseren. Van uw en mijn belastinggeld. Door de VVD bijeengeschraapt.

El Rico Grande | 18-07-19 | 09:31

Vervolgens zitten de jongeren die _WEL_ een normaal leven willen effectief gezien zonder een normaal buurthuis, met alle ellende vandien. Die kunnen nu kiezen tussen de straat en deze haathut.

Feynman | 18-07-19 | 09:31 | 2

Slecht gedrag wordt beloond. Gedraag je normaal en je krijgt niets, behalve een slechte reputatie door de jongeren die wel van alles krijgen omdat norm afwijkend gedrag hun norm is.

Heiner | 18-07-19 | 12:25

Wij hadden vroeger geen buurthuis.
Maar vervelen deden we ons niet.
En zonder stenen te gooien naar bussen of mensen uit te schelden te bekogelen met zooi of auto's open te breken voor de lol.
Met andere woorden, een buurthuis gaat niet helpen, geeft alleen maar meer isolement, ideaal om jongeren te werven voor enge dingen.

kloopindeslootjijook | 18-07-19 | 18:52

Iemand hier verbaasd? Nee toch?

IkWilOokWatZeggen | 18-07-19 | 09:30 | 1

Nee. Dit moet precies de bedoeling zijn. Anders kan ik niet bedenken waarom we IS-ers importeren om de IS-ers die moslims hier kweken tot inspiratie te dienen. Zwakzinnigheid blijft een alternatieve verklaring, maar de mate waarin is implausibel absurd.

Mazzelstof | 18-07-19 | 12:35

Ik geloof dat wij andersdenkende met een grote meerderheid zijn,maar we kijken er naar en laten dit gewoon gebeuren recht voor onze ogen.De ENIGE manier (volgens mij is er nog een manier maar ok) om te gaan stemmen de volgende verkiezingen ,zo niet ?dan moet je je muil houden en bidden voor onze nabestaanden,want wat denk je wat er gebeurd in nederland als een partij als DENK de grootste word ?en maar blijven importeren.Rutte je bent een lafaard en een egoist,maja je heb ook geen kinderen dus wat intereseerd het jou wat er met het nageslacht gebeurd van de nederlanders

WegmetdeEU | 18-07-19 | 09:30

De jihadisten lopen daar open en bloot rond en wat doet de politie? Die deelt geen informatie met ze. Ja zo winnen we de oorlog. Hadden we in Afghanistan ook moeten doen, gewoon geen informatie delen dan vallen ze dood uit de lucht

hellothere | 18-07-19 | 09:29

Nog effe zo doorgaan en ik zie een flinke splitsing in de maatschappij, maar dan uit noodzaak en vooral lopende via 'abonnementen' om de eigen club een beetje leefbaar te houden. Een soort omgekeerde integratie van de autochtone bevolking om de brokstukken te vermijden van een maatschappij die naar de klote wordt geholpen wegens verregaande verpampering. Kan me een artikel herinneren van een Zuid Afrikaan die dit al eens opgevallen was.

Wekkertje | 18-07-19 | 09:27 | 1

Zuid-Afrikanen hebben nu eenmaal ervaring met een naar de kloten geholpen maatschappij. Het mobiliseren van mobs die bereid zijn om geweld te gebruiken is dan ook een strek eerste signaal dat er een burgeroorlog zit aan te komen, en ik zie in NL vooralsnog geen Mandela opstaan.

Beefbus | 18-07-19 | 09:43

Faalcultuur bij de boven ons gestelden.

Kanarie_Geil | 18-07-19 | 09:27 | 3

en zullen dit niet toegeven ivm gezichtverlies .Liever land naar de klote dan dat ze zullen toegeven dat dit een totale miskleun is geweest

WegmetdeEU | 18-07-19 | 09:35

@WegmetdeEU | 18-07-19 | 09:35: het internet vergeet niet. Alle schuldigen aan dit drama zijn netjes gedocumenteerd. Handig voor later.

Kanarie_Geil | 18-07-19 | 09:53

Nee hoor al decennia puur beleid. Is ooit voor gewaarschuwd. Vijfde colonne noemde hij het...

kunnenzedanniks | 18-07-19 | 10:00

Jongeren met die ouderwetse fok-mentaliteit. Trots op Nederland.

RickTheDick | 18-07-19 | 09:26

Dit is een nationale ramp...

M.C.Escher | 18-07-19 | 09:23 | 2

Ik ben bang dat met een jaartje of 30 de jungle terug is gekomen naar de grote steden.

Suncatcher | 18-07-19 | 09:42

Maar zeg er niets van want dan ratelen de stencilmachines in de politieburelen weer met voorgedrukte aangiftes tegen je.

2voor12 | 18-07-19 | 09:22 | 1

De gevaarlijkste "jongerenwerker" van het stel is "overgeplaatst".... waar naar toe?????
Ik geef het op, dit verkwanselde land wordt dommer en dommer.

grindbak | 18-07-19 | 09:27

Lekker terug naar eigen land om dat land op te bouwen in plaats van hier de boel af te breken. Of ben ik dan te radicaal?

tata1981 | 18-07-19 | 09:21 | 5
-weggejorist en opgerot-
NumbNuts | 18-07-19 | 10:04

@Repetitive Beats | 18-07-19 | 09:53:
Wetenschappelijk aangetoond dat 15% reeds voldoende is , als men maar genoeg geweld inzet.

joppo0 | 18-07-19 | 10:31
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken