Parool: "Jorrit Nuijens zat stoned in de Stopera"
Tijd voor speekseltesten voor ambtenaren!
Welwillend in memoriam voor de gevallen GroenLinks-wethouder Jorrit Nuijens in Het Parool. Het irritante SJW-zuigertje met z'n grote twitterwaffel wordt nu opeens een "flamboyante stijl" toegedicht, die als een soort van Pierre Bokma op het toneel van het Amsterdamse stadhuis mocht rondbanjeren. Ook tekent de parlementair stadsverslaggever even op dat het geen geheim was dat Nuijens onder werktijd aan jonko's zat te hijsen. Geen geheim? Hoezo was dat geen geheim, en hoezo staat dat nu pas in de krant? Waarom toen geen foto gemaakt en met chocoladeletters RAADSLID BLOWT ONDER WERKTIJD in de dode boom gezet? Moet u eens doen, blowen onder werktijd "om even bij te komen", of in het verkeer. Daarom per direct speekseltesten voor ambtenaren invoeren, en bij raamstaren onder invloed meteen beboeten met 850 euro en een gesprek met een psychiater.
Reaguursels
InloggenBinnenkort is hij ergens persvoorlichter voor GL!! Dat kan allemaal.
Ik lees in de commentaren dat de gevallen wethouder seropositief is. Maar waar komt die info vandaan?
Nergens. Maar die info wordt nu wel verspreidt op deze manier. Foute desinfo kan beter doodgezwegen worden dan dat alu-hoedjes nieuwe ammunitie geven.
Wordt het geen tijd om de hele TK te screenen op drugs- en alcoholgebruik tijdens werktijd?
Het zal je verbazen wie er door de mand vallen,behalve de ususal suspects. Wel staat van GL en D66 een significante score bijvoorbaat vast.
Strafblad en duidelijk geen wachtgeld .
Hoe kan je je anders geloofwaardig maken in ons land . Dit punt blijft bepalend.. even wachten op resultaat. Dan weten we of we echt bananen republiek zijn.
die verplichte drugstest voor ambtenaren geldt toch alleen voor ambtenaren van GL-kunne, toch? Daar zit het grote kwaad namelijk, niet bij de CU, SGP of zo. Dat zijn alleen maar huichelaars.
Aha, dus als het geen geheim is moeten we het maar accepteren dat een raadslid onder werktijd drugs gebruikt en door het lint gaat?
Er hoog ‘ja ach’ gehalte, en dat lijkt wel een soort van standaard reactie als het aan links ligt..
Sorry, maar die linkse logica slaat natuurlijk nergens op..
Om eerlijk te zijn irriteert het me mateloos dat politici, zowel Baudet als Nuijens, worden gefotografeerd/gefilmd terwijl ze een heel klein beetje de wet overtreden. Wie tipt de pers? Waarom doet de politie niet haar best om anonimiteit te waarborgen? Waarom vertelt de politie wat er in de tas van Nuijens zit?
Dat het een irritante zuiger is doet er niets aan af. Ook als politicus ben je normaal mens waarvan de privacy beschermd moet worden. De politie speelt hierin een uiterst bedenkelijke rol.
Als je een publieke functie bekleed hoor je daarnaar te handelen..
Daar heeft privacy niets mee te maken als je besluit onder werktijd een joint te roken..
Als je dat privé wilt houden diende dat buiten je functie in je eigen tijd..
Ach, Het Parool. Daarmee is alles gezegd.
Jorrit Nuijens van GroenLinks is een drugsverslaafde
Jorrit Nuijens van GroenLinks snuift cocaine
Jorrit Nuijens van GroenLinks gebruikt GHB verkrachtingsdrug
Jorrit Nuijens van GroenLinks is wietverslaafd.
Cocaine en GroenLinks en Halsema en Nuijens.
Het lijkt wel op Narcos.
Er zou geen Narcos zijn zonder Jorrit Nuijens, je hebt immers een eindgebruiker nodig met geld om van zijn dealertje de laatste schakel in de drugsketen te vormen.
Treurig eigenlijk: zo'n rijkeluiszoontje doet een acteeropleiding, wordt dan een paar jaar 'iets' in het bedrijf van zijn vader (ik meen ergens gelezen te hebben dat hij sales- en marketingmanager was, of heette te zijn) en wordt daarna wethouder.
En dan later 'ineens' op zo'n gemeentehuis rondlopen als heuse wethouder en je verder gedragen alsof we nog in de tijd van Swiebertje leven inclusief denken respect op te kunnen eisen omdat je behoort tot de notabelen van het dorp... of zo.
Weer een bewijs hoe de baantjes machine in bananederland werkt
ik kijk nergens meer van op , denk maar aan dat malle meisje met die vlechtjes , stevent recht op een nobelprijs af.
@Yumi | 22-06-19 | 19:47:
Lijkt me niet, hersens zijn nog niet af en presteert niks, kan aktievoeren niet eens combineren met middelbare school. Kind van de toekomst zogenaamd, maar draait nog volledig op transistors. Werd nooit gekozen bij gym maar als laatste van de klas gedoogd, Stonds bij trefbal steevast als eerste weer naast het veld, altijd vol op rechteroor getroffen door eigen teamgenoot. Na val over voet gymdocent...
Heb het vermoeden dat hij als aankomend talent werd gepusht spoor GL. Eerst stadsdeelraadslid, toen gemeenteraadslid, wethouder van een kleine gemeente en dan " ervaren" voor het grotere werk. Zal me niets verbazen als ie over twee jaar weer opduikt in de baantjescarrousel.
Als jobhopper kom ik nog eens ergens. Kijk inmiddels nergens meer van op. Niet van het soms openlijke gesnuif en geblow onder werktijd en al helemaal niet van het angsthazengedrag dat de tot ingrijpen bevoegde en bewust wegkijkende leidinggevenden kenmerkt.
Was hij geen wethouder van de gemeente Diemen?
Hij was eerder raadslid in Amsterdam en zal als wethouder van Diemen ook regelmatig zijn neus gepoederd hebben in de Stopera.
Bij mijn weten heeft een wethouder geen werktijd en is hij al helemaal geen ambtenaar. Overigens is blowen spuiten en slikken ook buiten werktijd verboden.
Kortom: Jorrit Nuijens is een Groenlinkser die zich als een VVD'er gedroeg...
Mijn god was Jorrit de muze van die Parool journalist?
GHB wordt uiteraard illegaal gemaakt van zeg maar Schoonmaak middelen en Gootsteenontstopper, grofweg. Het wordt de Rape- of Verkrachtings-drug genoemd. Toch is het percentage verkrachtingen waarbij GHB gebruikt kan zijn heel moeilijk te bewijzen, daar het binnen enkele uren uit het bloed verdwijnt de nieren draaien overuren de troep kwijt te raken. Lang leve gezonde nieren.
Iemand heeft dus normaal de bijzondere aandacht wanneer hij met GHB op zak aangetroffen wordt, tenzij je een Verlaat de Gevangenis kaart hebt.
Wel of geen Hiv en spugen, tja was er niet bij en ken Jorrit niet, ergo kan ik niets over zeggen, maar zal tzt wel boven tafel komen, of de onderste steen boven komt weet je natuurlijk weer niet.
Maar het op zak hebben van GHB de rape- en of verkrachtingsdrug, had ik toch minstens huiszoeking verwacht en doorzagen bij verhoor, want daar had ik wel de onderste steen boven willen hebben en waar heeft Jorrit het vandaan en was hij chantabel, ja vragen te over en dan loopt hij na een dag al weer in het wild?
Nou ja VVDgraaf loopt ook al weer frank en vrij in de rondte, maar de heer Geert Wilders heh, dat is andere koek, die loopt sommige menschen voor sommige voeten.
hiv&speeksel? ga je huiswerk eens doen
En ga nu nog eens kijken hoeveel werkenemers/bestuurders er onder de meds zitten. Uppers, downers, opiaatjes, of allerlei blockers ende antidepressiva. Mijn punt is, wie nam er ooit helder een besluit (en waarom) ?
Ik heb nog steeds niets (zinnigs) gehoord van de grote leider Barak Klaver a.k.a. Yasser Obama.
Gaat hij ook niet doen; hoe meer hij zegt, hoe meer hij in verband wordt gebracht met deze engerd. En als hij al iets zou zeggen, komt het niet verder dan “we betreuren de ophef”, “respecteren zijn besluit”, “focussen op issues die echt belangrijk zijn”.
Nuijens zal zich echt wel te pletter moeten blowen om zijn arrestatie nog op een acceptabele wijze te kunnen terug zien.
Die hoor je niet. De Yasser-getuigen worden net zo beschermd als de Jehova's-getuigen als het om fouten gaat; binnen de kliek oplossen.
Ja inderdaad, moesten wij es doen op ons werk. Voor een kop koffie is tijdens de route al geen tijd, laat staan op een terras gaan zitten blowen. Over tweedeling gesproken. En wonderlijk ja, als dat zo bekend was bij het Parool waarom daar dan niet eerder over geschreven? Of is het soms normaal dat de bestuurders van 's lands hoofdstad blowen in plaats van werken.?
Ik weet niet hoeveel pretenties men in Diemen heeft maar ‘s lands hoofdstad is het niet.
@BigKnor | 22-06-19 | 15:30: wacht maar tot we Amsterdam annexeren!
@Franker | 22-06-19 | 20:53:
De Franken hebben Amsterdam als sinds het bestaan van de stad in bezit.
Dat gebied hebben ze van de Friezen overgenomen rond 600 of 700. Karel de Grote en zo.
OT Vandaag in 't NRC een achtergrondartikel over de chef van de bende van vier die 't JIT met naam en toenaam genoemd heeft Igor Girkin, oftewel 'Strelkin' (mr. schietgraag). www.nrc.nl/nieuws/2019/06/21/strelkov... Deze knakker blijkt ANTI-Poetin te zijn. Daar zouden alle JIT-boerenklompen van moeten breken, maar om een geestelijke verlichting mee te maken is het wel nodig dat er verstand aanwezig is. Dus de grootste aangeklaagde boef is NIET een vriendje van het Kremlin. Goed, de bron van dit nieuws is ook ANTI-Poetin ingesteld, wat de contradictie alleen maar duizelingwekkender maakt. Nu zijn alle MSM media de trom aan het roeren, dat Rusland nooit haar burgers uitlevert. Waar is dit op gebaseerd? Voor Poetin is het win-win: hij levert Girkin uit, hij oogst internationaal respect, en hij is verlost van iemand die hij kan missen als kiespijn. Nu nog meer life-stories van die andere schavuiten aub. Zijn ze ook ANTI-Poetin? Dan kunnen ze het schudden. Stel je eens voor dat Rusland wél deze objecten van NL-haatzaaierij uitlevert.... Dat wordt chips, popcorn en wodka!
Ja hallo, het is natuurlijk niet de bedoeling dat Putin gaat uitleveren en men in Brussel niet meer met het vingertje kan wijzen naar die grote gevaarlijke Russen.
@Deflatiemonster | 22-06-19 | 14:57: Er is geheim overleg tussen NL en RU gaande, dus we kunnen nog verrast worden. Scheveningen heeft plek zat, en RU zit echt niet erom verlegen om lastpakken gratis naar deze goelag in exiel te zenden. Hier een JIT-kritisch artikel: www.strategic-culture.org/news/2019/0... van vandaag.
Onzin. Putin moet ook wel eens met een helicopter ergens heen...
Dus bij gemeente Amsterdam (of Diemen) mag je gewoon onder de invloed zijn tijdens het werken._ Ach ja met of zonder geestverruimende middelen maakt daar qua gekke mindset niet zoveel uit.
Opmerkelijk, hè. Misschien dat dat ook wel iets verklaart over het beleid op bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld milieu, de omgang met uitgeprocedeerde gelukszoekers en radicalisering bij Moslims.
Nee dat staat juist in de voorwaarden. Je moet stoned zijn om al die waanzin regels te verzinnen.
Zijn vader schrijft zijn achternaam nu vaak als Nuyens omdat hij niet met zijn zoon geassocieerd wil worden
ps die vader Walter Nuijens is ook gevaarlijke gek
Uh, hij neemt zelf ontslag, had ontslagen moeten worden en krijgt wachtgeld. Gewoon een uitkering net zoals iedereen lijkt mij eerlijker.
Vind dat ontslag alsnog zou moeten plaatsvinden en een strafblad op zijn minst.
Is het werk in de gemeenteraad zo eenvoudig dat je dat zelfs onder invloed van drugs kunt doen? Doe mij zo'n baantje....
Er wordt veel geklaagd over de luiheid van ambtenaren. Maar is die luiheid erg? Veel van die lieden zijn zo incompetent dat als ze actief worden, ze vooral schade veroorzaken. En onder de controleurs bij de overheid bevinden zich sadisten. Dus blowende ambtenaren, helemaal niet slecht.
Of als wethouder en loco-burgemeester.
Ik blow altijd in de baas z’n tijd, anders duurt de dag zo lang.
Niks aan de hand indien je te voet naar je werk gaat.
Dit zal toch hopelijk niet het einde worden van Groenlinks? Kan niet hoor, er moeten nog heel veel kansloze Afrikanen naar Nederland gehaald worden. Te beginnen bij die dobber-ww-halers die net door de Seawatch smokkelboot zijn opgehaald. Tja, ik weet wel de staatssecretaris heeft laatst gezegd dat hij smokkelwaar nooit meer toe zou laten, maar ja dat had hij eerder ook al eens gezegd toch? Dus is er nog volop werk te doen voor GL.
Ik snap die ophef echt niet. Burgers uit alle lagen van de bevolking gebruiken allerlei soorten drugs. Wethouders dus ook. Waarom is dit wereldnieuws? Politieagenten, rechters, advocaten, burgemeesters, kortom publieke functies, vertegenwoordigende functies, allemaal overtreden ze vroeg of laat de wet. De ene keer wordt het opgemerkt, en misschien vaker niet. Maar dan nog. Serieus, wtf is het verschil tussen mij een wethouder?
Niets. Maar beiden worden ontslagen wanneer het onder werktijd gebeurt.
Ik hoop niet dat u hersenchirurg bent.
Ik zie geen verschil tussen jou en een wethouder jullie lullen allebei uit jullie nek.
Criminelen en sluipmoordenaars zijn ook maar gewone burgers. Waarom zouden die niet wethouder van Groenlinks kunnen zijn!
Ik vraag dat namens iemand uit Harderwijk die zijn straf netjes uitzat.
@PopeyeKamper | 22-06-19 | 13:55: Ik dacht jij gaat het effe toelichten, helaas, er komt weinig inhoudelijks uit zie ik.
@Papa Jones | 22-06-19 | 13:53: Kortom, nog steeds geen verschil. Nog meer argumenten?
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 13:59:
En van wie is dit een kloontje hier dan? Heeft een van de usual suspects weer een ban te pakken?
Wat zit je te miepen over andermans argumenten als je zelf met een oerdomme vraag komt?
Hintje: deze man zit in het openbaar bestuur. Helaas voor hem wordt daar iets van een voorbeeldfunctie gevraagd.
Het zal bij jou op je werk wel normaal zijn om in de pauze even op zo'n manier stoom af te blazen maar dit is natuurlijk gewoon niet normaal.
Ja heel zielig voor de man, hij zal van alles en nog wat slachtoffer zijn.
Totaal aan z'n lot overgelaten door z'n partij (of zichzelf bewust op de klippen laten lopen, wie zal het zeggen?).
Inhoudelijker gaat het niet worden, dan moet je hem zelf eerst maar wat realistischer inzetten.
Je dacht: het is Zaterdag, ik heb toch geen leven. Laat ik ff op GS gaan trollen. Leuk geprobeerd!
@Gazzerop | 22-06-19 | 14:09: Wat mijn "kloon" betreft, deze nick viert eind van het jaar zijn 12,5 jarige jubileum. Inhoudelijk: voorbeeldfunctie mijn reet. Hoeveel mensen met voorbeeldfuncties overtreden nooit de wet? Zie mijn eerdere opmerking. Niet echt een reden voor al die ophef dus. Zelfs niet voor een WEThouder. Burgemeesters die tijdens het uitgaan staan te tongen met een jong meisje, Baudet die op de bon wordt geslingerd, enz. Maarja, gefilmd, dus nieuws.
@Urotsokudoji | 22-06-19 | 14:16: Nee hoor, gewoon een oprecht vraag. Kennelijk zijn veel mensen in de waan dat mensen met een voorbeeldfuncties niet de fout in gaan. Ondanks dat dat uiteraard wel gewenst is. Nu is het gefilmd, en dan blijkt dat dat niet zo is. Ieders mond lijkt open te vallen van verbazing. Redelijk naïef vind ik dat.
Ligt er aan. Niks tegen drugsgebruik, maar onder werktijd als je tussen de 60 en 120k op jaarbasis krijgt uit de publieke pot? Ik ken nog wel een paar milennials die echt graag aan het werk zouden willen, waar dat geld ook aan besteed kan worden.
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 14:19: Jij vindt van niet, prima dan.
Ga lekker met je verontwaardiging op een terras zitten en duw je neus even vol.
Hij wordt niet gedeeld en dat domme whataboutism doet je 'zaak' geen goed.
Dubbel dikke dombo dat ie zich zo in de kijker speelt dus, filmpje online, ophef. Zo gaat dat tegenwoordig (ga je vast ontkennen).
Ik ga niet ontkennen dat er ongetwijfeld anderen hetzelfde doen, maar dan niet zo pedant, dom en opzichtig.
Hij is gewoon af.
En het interessante hieraan (want die knakker boeit me verder ook geen zier) is om nu te zien hoe dit in de downplaymolen gaat, waar dat bij anderen zeker niet het geval zou zijn geweest.
Mooi moment om het kaf van het koren te scheiden.
Vandaar ook dat ik jou op de grote hoop gooi met de rastrollen hier.
Mea culpa en voorzichtige excuses.
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 14:19:
Als jij het verschil niet weet tussen een verkeersovertreding van een partijleider zonder publieke functie, of een wethouder die zich onder invloed van drugs agressief gedraagt tegen poltieagenten, heb je een bar slecht onderscheidingsvermogen wat wel en niet geaccepteerd gedrag is, of ben je een enorme hypocriet.
Die hebben allemaal werk, u blijkbaar niet.
Waarschijnlijk is er niet zoveel verschil tussen jou en de wethouder. Jullie denken vrees ik ongeveer hetzelfde. Afijn, lees het nieuws nog eens rustig door. Evt. na een jointje in vrije tijd. Mogelijk en eigenlijk hopelijk vind jij het gedrag van deze "politicus / activist" toch wel enigzins vreemd en ongewenst.
Het kan niet omdat je je autoriteit verliest. Wie kan zo'n aap nu nog serieus nemen?
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 14:19: Je geeft dus toe een kloon te hebben. Dan kan dit account van je geband worden.
@Trans_Fimmermans | 22-06-19 | 17:13: Waar lees je dat? Deze nick bestaat ruim 12 jaar. Weet je eigenlijk wel wat een kloon inhoudt?
@Swoop | 22-06-19 | 15:10: Dat blijkt uit? Ik ben een overbetaalde rijksambtenaar met veel tijd, dus daar hoor je mij niet over klagen.
Een wethouder neemt beslissingen waar de toekomst en veiligheid en leefbaarheid voor de hele gemeenschap van af hangen. Jij..., jij,... wat doe jij eigenlijk?
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 13:59: Een gewone werknemer wordt ontslagen wanner deze op drugsgebruik onder werktijk wordt betrapt. Een wethouder wordt pas ontslagen wanneer zelfs de bevriende pers hem niet langer de hand boven het hoofd kan houden.
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 14:19: Ah de ophef is overdreven. "We" doen allemaal wel eens wat.
Prima, alle remmen los en God voor ons allen en Ieder voor zich. Want "we" doen allemaal wel eens wat. Typische lulsmoes voor mensen wie het warm onder de voeten begint te worden. Want als deze wethouder moet vallen, waar ligt dan de grens?
In zijn verdediging: ik zou ook niet naar Sylvana kunnen luisteren zonder eerst een stuk of wat jenevertjes te hebben geconsumeerd.
Sylvana doet soms ook rare uitspraken . Ze zou toch niet..........?
Sylvana zit in de gemeenteraad van Amsterdam.
Waarom zou een wethouder uit Diemen daar naar moeten luisteren?
Toevallig heb ik deze wethouder uit Diemen persoonlijk meegemaakt, toen hij het geniale Gutmensch plan had bedacht om Syrische asielzoekers "stage"te laten lopen, met het idee dat ze dan hun Nederlandse taalvaardigheden konden oefenen in de praktijk en in contact konden komen met "echte"Nederlanders en hun cultuur.
Of zoiets, tenminste dat had ik ervan begrepen, want mij werd niets gevraagd, toen ik opeens zo iemand als "buddy"kreeg toegewezen om met mij "mee te lopen"en "mee te werken".
Kreeg gelijk al direct een discussie met die jongen, omdat ik zei dat hij volgens mij echt geen leraar was geweest in Syrië.
Hij wist bijvoorbeeld niet wanneer Wereldoorlog II plaatsvond. Of ook niet hoeveel hoeveel één vierde van honderd is in procenten. Heel simpele vragen voor iemand die zogenaamd leraar was in zijn land. Toen zei ik dat alle asielzoekers leugenaars waren, werd ik beschuldigd van discriminatie, moest op het matje komen, en meneer de integrerende asielzoeker hebben wij daarna nooit meer gezien.
Ja sorry, aan mijn lijf geen multiculti polonaise, en ik wens niet voor het karretje gespannen te worden van linkse wensdenkers.
En dat heeft me bijna mijn baan gekost, dus.
In ieder geval goed dat de GroenLinks-er zelf ontslag genomen heeft, waarschijnlijk vind hij binnenkort wel weer een ander baantje in het circuit, misschien bij de Jellinek Stichting of zo.
Mooi verhaal. Hij was natuurlijk geen leraar, maar apotheker.
Alle asielzoekers leugenaars noemen is trouwens wel discriminatie, want extreem generaliserend. Tenzij je de hele mensheid leugenaars vindt, want dan maak je geen onderscheid.
@Sitting_targets | 22-06-19 | 14:02:
Als hij apotheker was, dan zou hij wel met procenten moeten kunnen goochelen. Dus ook dat valt af.
Misschien wat het wel een leraar in vreemde talen maar begreep 'ie jou niet.
@Sitting_targets | 22-06-19 | 14:02: Wat ongenuanceerd. Het schijnt in werkelijkheid ongeveer 96% van de asielzoekers te zijn die een lulverhaal aan de IND vertellen. Dat helpt overigens wel, want anders krijg je geen status. Verder is liegen na de status ook handig. Zielige verhalen doen het heel goed bij gutmenschen. Die gaan in de hulphouding staan, zodra ze een tranentrekkend verhaal horen. En gaan zeker geen kritische vragen stellen over bijvoorbeeld opleiding of vluchtverhaal i.v.m zielig. Kortom, af en toe is er een eerlijke asielzoeker. Die zie je overigens niet want die kreeg daarom geen status.
@drekzooi | 22-06-19 | 15:10: Nederlands is dan ook geen vreemde taal. Alhoewel, in Amsterdam...
"Toen zei ik dat alle asielzoekers leugenaars waren, werd ik beschuldigd van discriminatie"
Ja, want dat is het ook. Had je het anders moeten zeggen.
Ik ontmoette laatst ook een Syriër. Bij een antiliaanse buurman. Syriër was een gigantische lapzwans. Krijgt allemaal kansen bij de buurman zijn werkgever. Heeft een nieuw appartement gekregen.
De buurman? Afgetrapt huurhuis en kan zo gewipt worden als hij zijn werk niet doet.
Man wat kansloos ons systeem.
"Simpele vragen voor iemand de zogenaamd leraar was in zin land."
Syrië is geen Nederland. MiddenOosten is geen Europa.
In die contreien wordt je leraar als je de Koran foutloos en volledig kunt reciteren. En dar beginnen ze vanaf hun vierde mee.
Het kan dus heel goed, dat die man leraar was in zijn land. Alleen heeft die wethouder (en heel Links) geen flauw benul wat 'leraar' inhoudt in die regio's.
Ach ik denk dat alle mensen die in de politiek willen werken allemaal cluster B 'tjes zijn. Deze was net iets te dom.
Wat een hoop heisa om een onbeduidend wethoudertje van een gemeente met nog geen 30.000 inwoners...
Precies dat dus, ik snap echt niks van die ophef.
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 13:48: Nee da's wel duidelijk.
Projecteer dat verder maar niet want als het niets boeide hadden we er niets over gehoord.
En jij gaat gewoon wel reageren in een topic erover (maw. je houdt het zelf net zo goed in stand).
@Gazzerop | 22-06-19 | 14:12: Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar de redenen waarom mensen vinden dat dit nieuws is. Je vindt dat ongewenst begrijp ik?
Het is vooral grappig. Een rotverwende SJW-stuffkikker die zichzelf al ziet als de volgende president van Europa en afgaat als een gieter. Einde oefening voor deze fooraap.
@inderdaad geen stijl | 22-06-19 | 13:48:
Het gaat om zijn functie én dat ie van Groen-links is. De partij die iedereen de maat neemt als ze de kans krijgen. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg over je enorme oogkleppen.
Stoned in de Stopera. Sto-Sto. Dacht meteen aan Wagneriaanse Wallkürenritten (Wa-Wa) op de opera-bühne, maar nee, het is suffer dan suf: het betreft de raadszaal van dit gebouw. Hoe houdt een weldenkend mens het daar uit, zo niksig niks is het wat er gebeurt in zo'n A'damse raadzaal. Dankzij Annabel en FvD werden de Groenlinks & D66 zombies allemaal in een razende roes van haat gebracht, maar buiten Annabel en FvD: wat een lamlendige lamzakkerij is die A'damse [kerke/gemeente]raad. Zo geestdodend, zo kerkhoffig muf, eenmaal daar zittend in een raadszetel zou een mens waarlijk gaan verlangen naar flamboyerende hallucinaties. O wacht, ze zitten daar stuk voor stuk niet anders dan als zombies stoned te kicken, uitgezonderd het gezonde verstand van Annabel en FvD. Kijk naar zo'n wacko als Grrroot Wassink, zie de treurwilg die Halsema heet gebogen staan aan de oever van de Amstel, A'dam is een zombie spirit oord van en voor the living dead.
Top 10 +
Take care.
Houdt u allemaal even dat beeld van deze toneelspelende GroenLinkser op de netvliezen, (op kosten van de belastingbetaler) zittend op een terrasje met een grijns op z’n smoel terwijl hij een flinke joint tussen zijn vingers geklemd heeft. En u intussen dit (longread) bericht over misbruik van het wetsartikel 64 van de Vreemdelingenwet leest:
www.nrc.nl/nieuws/2019/06/21/hoe-arti...
‘Nuff said..
Jorrit loopt voor de troepen uit.
Hij had even moeten wachten tot dat de GroenLinkse dictatuur stevig aan de macht is. Dan zorgen via aars likken bij de kliek van de grote leider hoort.
En dan pas kan je doen wat je wilt dan mag je ook de agent die je hebt aangehouden naar een heropvoedingskamp sturen
Is er al een onderzoek gestart door het OM naar de chanteerbaarheid van dit ventje? Misschien kan het OM een paar mensen vrijmaken van team Wilders, om deze zaak uit te zoeken tot de onderste steen boven komt! Wat is er mogelijk al voor schade aangericht? Wie in de Amsterdamse gemeenteraad zijn nog meer van het 'gebruikers' type?
Lees nu dat hij HIV heeft..... En -met die wetenschap- agenten in het gezicht spuwen? Godverdegodverdegodver! Vies, smerig stuk stront!
Kom normale NLder's doe wat tegen dit linkse zooitje je schaamt je ogen uit je kop als je deze zooi hoort
Groenlinks wereldbeeld is eindelijk ontmaskert als junkiegelul. Jemig de pemig, losgezongen van de realiteit. Laten we vooral de groene vingers op de knip houden met de megalomane milieu hysterie van deze junkenpartij.
Ik maandag op m’n werk meteen ff checken of ik ook ff in de pauze een blowtje op de binnenplaats mag doen. Het is zo’n stressproject waar ik nu in zit. ff de beentjes strekken hoor.
Het is zo langzamerhand te gek voor woorden dat alles maar wordt goed gepraat door Links of de linkse MSM.
Meneertje Nuijens is zoals gebleken al jarenlang een kneusje maar wordt dankzij Groen Links en zijn achterlijke stemmers locoburgemeester van Diemen.
In een normaal weldenkend land had deze politieke lichtgewicht allang afgeserveerd behoren te zijn maar bij Groen Links lijkt het wel een aanbeveling te zijn als je vooral niets nada kunt. Zit een beetje te janken om kansenparels die de hele zooi verneuken en af en toe als het hem teveel wordt moet ie even een jointje roken,,,, moet jij eens doen bij je baas, dan is daar het gat van de deur.
Wel legt deze kwestie opnieuw bloot hoeveel linkse kneuzen er in de politiek rond dartelen en dat beter onderwijs voor een groot deel van de kiezers misschien niet zo,n slecht idee is.
Kernvraag: hoelang wachtgeld?!
3 jaar en 2 maanden
@SergeantPierlala | 22-06-19 | 12:49 |
Wat mij betreft geen cent. Als u en ik wegens wangedrag op staande voet ontslag krijgen/ nemen, dan kunnen we gelijk door naar de Bijstand. Géén recht op WW of wat dan ook. Dat zou ook voor dit soort complete weg-gooiers moeten gelden. Potje breken, potje betalen. En níet van andermans geld!
Dat worden kamervragen !!!
Ohnee toch niet, het is geen pvv of fvd-er, dan gaat de rest van de politiek er doodstil aan voorbij.
Waarom zou je kamervragen willen stellen over een marginaal persoon binnen een marginale gemeente?
Geen vragen want meer dan de helft van de kamerleden is stoned, want ze begrijpen niets van wat er speelt
“Altijd rookte Jorrit wiet, midden in de week, maar zondags niet.
Zondag spuit hij heroïne met een snuifje cocaïne.
Altijd rookte Jorrit wiet......”
Blowen op het werk is een reden voor ontslag op staande voet.
Ik heb zeker weleens een jointje of tig gerookt, nooit onder werktijd.
Je functioneert gewoon niet meer 100%.
Wie onder werktijd moet blowen is wietverslaafd en moet dringend hulp zoeken, om af te kicken.
Wiet is moeilijker afkicken dan wit of bruin.
Arme Jorrit, dis krijgt het zwaar.
Diemen is van ‘m af.
Dat roep ik al jaren.
Onze beleid bedenkers moeten haast wel aan de geestveruimende middelen zitten.
Anders krijg je nooit van die wazige regels en of maatregelen.
Dit is echt te gek, wat een narcist is deze man. Nog nooit van de man gehoord, maar als je al ziet wat hier voor beerput opengaat tav zijn gedrag naar andere mensen, dus los van dit arrestatie incident. Complete minkukel.
Ook schokkend: hoe de linkse media het brengen. Een flamboyante levensstijl?!!!!!!? Gaan we dat ook zo benoemen bij een PVVer die over de schreef gaat? Denk het niet. FvD hoeft daar ook niet op te rekenen.
Het was blijkbaar bekend in de gemeenteraad dat deze man drugs gebruikt tijdens zijn werk. Inderdaad wat jullie zeggen; dat moet een gewone NuKuBu eens proberen.
Het feit dat iedereen wist van zijn drugsgebruik tijdens werktijd, maar nooit iemand hier iets mee heeft gedaan, is typerend voor de linkse hand-boven-hoofd-sfeer die er heerst. Dit is waarschijnlijk dan ook maar het topje van de ijsberg.
Daarom moet een verplichte speekseltest voor bestuurders standaard worden. Uit eigen ervaring (geen deelname) heb ik vele keren dronken bestuurders na een raadsvergadering weg zien gaan. De politie was die avonden nooit te vinden. Start de pilot maar bij Justitie.
In het Parool staat 'vermoedelijk een flesje GHB '
Of was het e-liquid.
Of was het een medicatie met verslavende bijwerking?
Wat was het nou?
Anal water
Vraag me af wat hij met die rapedrug GHB moest. Voor eigen gebruik of om anderen te pakken?
GHB en het masturberen gaat vast niet goed samen.
Hij had HIV, dus wie weet.
@arlen | 22-06-19 | 12:57: Had of heeft?
@Acidstain | 22-06-19 | 12:43: Hoofd-hand motoriek....
Wat kan mij het schelen van welke partij hij is. Wie onschuldig is werpe de eerste steen. een 'volksvertegenwoordiger' bestaat niet meer in nederland. Bleekneusjes van onbesproken gedrag, Balkenende's, Rutte's, technocraten met blauwe onderbroeken die niet weten wat een brood kost. We zouden nog het eerste land ter wereld zijn met een applicatie als MP.
Een vies verhaal over een goor ventje, onvoorstelbaar dat dit soort mispunten in het openbaar bestuur rondhangen. Walgelijk Klavertje.
Het is tenminste softdrugs. Als je ziet wat, en in welke hoeveelheden harder bij die Haagse sneuneuzen in nieuwspoort via neus en slokpijp naar binnen gewerkt wordt valt dit nog mee..
GHB is geen softdrug.
En wat ie snoof wordt niet vermeld, maar dat zal ook wel geen softdrugs zijn. Waarschijnlijk speed, maar het kan ook coke zijn geweest.
En daarmee supporten ze een onderwereld.
En zijn het dus eigenlijk landverraders. Links of rechts.
@ mozaard, Die vent was wethouder..... Moet als bestuurder toezien op het nakomen van wet- en regelgeving. En dan ga je voor het stadhuis zitten blowen, agenten beledigen en onder invloed van GHB mensen lastig vallen?
t'Is me nogal een slapjanus. Nu moet hij weer paar weken uitrusten na een stoeipartijtje van een paar minuten met de politie.
Weten we meteen waar al die hallucinante maatregelen in Amsterdam vandaan komen. Hij zal zeker niet de enige zijn.
Die onhygienisch en vies dik uitziende Royalty vent bij RTL boulevard deed gister ook totaal geen moeite om te verhullen dat hij de Diemense loco uit het circuitje kende. Schreeuwen werd ineens luid praten, spugen werd praten met consumptie, hij had slechts een glas omgestoten. Echt het terugkijken waard!
Ik vind het heerlijk om stoned naar de opera te gaan! O wacht, dat staat er niet.
Links is een hersenziekte. Het is spijtig dat dat door de wijdverbreidheid van de aandoening niet behandeld zal gaan worden, en dat door het vrouwenkiesrecht en het ontbreken van censuskiesrecht dit probleem ook niet op democratische weg valt op te lossen.
Ook wel de 'Granfalloon-ziekte'
Het symptoom is ondere andere:
'ik ben links/rechts en dus vind ik alles goed mijn partij zegt'
en
'ze zijn tegen mijn club'
en
'Ik ben links/rechts dus alles wat de ander kant zegt moet wel fout zijn'
Een gezond mens: 'ik vind zelf ergens iets van, doe een analyse, trek conclusies en kom dan uit bij die partij, ook al is dat een andere partij dan ik aanvankelijk dacht, maar dat boeit niet, want het gaat om mijn land, het is geen voetbalwedstijd'
In het verleden , nu en ook in de toekomst komt de ware aard van die zgn klimaatdeugers te voorschijn. Tis alleen jammer dat ze dan al zoveel schade hebben toegebracht. Ongelooflijk dat er in Nederland zoveel goedgelovige kneuzen wonen die er op stemmen.
Zij zijn wel wat goedgelovig, maar vinden zich vooral schuldig. En dat is veel erger.
@wijsvinger | 22-06-19 | 12:15: Dan moeten ze katholiek worden . Kunnen ze volop biechten en zondags hun zonden wegzingen.
Hij zag er een beetje uit als "klompken" in de afgelopen Vrijmibo.
Doe mij overigens klompen maar, bij voorkeur stoned.
De Nederlandse taal schiet tekort voor Norrit Nuijens. Dan maar Engels. Fuck Norrit Nuijens. Fuck the fucking bastard. Fuck him.
Vrees dat de appel niet ver van de boom valt. Zowel zoonlief als pa Walter sporen niet, maar hebben wel een plek in de samenleving gevonden waar dat geen probleem is en waar je niet op je wangedrag wordt aangesproken. Zoonlief zit in de bubbel van Groenlinks in Amsterdam waar alles als je maar schreeuwt voor het deuggebeuren. Pa zit in de schimmige wereld van de haventjes en onroernend goed. Waar je zo gek mag zijn als een deur zolang je maar geld oplevert. Beide schijnen overigens nu aan het einde van de beschermingsperiode te zijn gekomen in verband te ver gaan.
Laat die man genieten van zijn jointje. Sommige (opvliegerige) types doet het goed. Het zou mij meer om de proporties gaan (en die heeft hij wellicht overschreden, zeker met dat sterkere spul). Maar vooralsnog pleit ik voor elke joint rokende met rust te laten. Wat dat betreft is dat AD-artikel over het CBR heel wat onrustbarender!
De man krijgt van ons belastingbetalers een ton per jaar exclusief allerlei vergoedingen, staf en kantoor om zijn werk zo goed mogeljk te doen. Daar past blowen en zuipen niet bij. Dat doe je maar privé.
Het AD: "Volgens de SWOV blijkt uit een ziekenhuisstudie dat 10 procent van de ernstig gewonde autobestuurders drugs had gebruikt." Leuk dat hier het SWOV wordt aangehaald en niet het ziekenhuis zelf. Hoe zit dit? Op hun website staat: "Hoeveel slachtoffers er precies door drugsgebruik in het verkeer vallen is onbekend. Uit een ziekenhuisstudie bleek dat ongeveer 10% van de ernstig gewonde autobestuurders positief was voor drugs." Als je het aantal niet weet, hoe kun je dan stellen dat die 10% representatief was? Wat is dit voor flutonderzoek? Ondertussen zitten we maar mooi opgescheept met van die overactieve handhavers.
@Mozaard,
Van mij mag iedereen blowen in zijn vrije tijd. Thuis of in de coffeeshop, mits hij met OV of een taxi naar huis gaat.
Maar blowen onder werktijd is net als drinken onder werktijd asociaal. En zeker aan een bestuurder mag je iets hogere eisen stellen dan aan een vuilnisman.
En als deze gek zonder zijn jointje te opvliegend wordt zou hij überhaupt geen bestuursfunctie moeten hebben.
DRUID (Driving under the Influence of Drugs, Alcohol and Medicines)-onderzoek: "Uit een DRUID-studie onder ongeveer vijfduizend automobilisten blijkt dat in Nederland ruim 2% van de gereden autokilometers wordt afgelegd onder invloed van drugs. ... In Nederland werd bij 25% van de 187 ernstig gewonde bestuurders alcohol aangetroffen, bij ongeveer 6,5% drugs of geneesmiddelen en bij nog eens 4,5% een combinatie van alcohol en geneesmiddelen of drugs." Ofwel, slechts 20 personen gebruikten drugs!
Wanneer houden we op met deze flauwekul in de marge? Laten we eens wegenbouwers gaan beboeten die hun tijdelijke snelheidsbeperkende bebording gewoonweg 24/7 aan de kant van de weg laten staan, weken nadat de klus is opgeleverd (of dagen voordat aan de klus wordt begonnen).
Huilen om het lot van vluchtelingen, maar wel een ober hufterig behandelen. Zo ken ik links weer: heel begaan met de mensheid, maar een stuk minder met mensen.
Onderzoekje cannabis in het verkeer vs alcohol in het verkeer.
www.youtube.com/watch?v=QsV9IrXhKHU
"Alcohol maakt agressief, geeft een tunnelvisie en doet de gebruiker denken dat hij meer kan dan in werkelijkheid het geval is. Gevolg: De bestuurder overschat zichzelf en neemt onverantwoorde risico’s.
Cannabis maakt tolerant, ruimdenkend en doet de gebruiker denken dat hij minder kan dan in werkelijkheid het geval is Gevolg: De bestuurder voelt zich niet aangesproken door agressie van andere weggebruikers, hij onderschat zichzelf, rijdt voorzichtiger en maakt minder kans op ongelukken."
Hoe dat met medische cannabis moet, is blijkbaar nog niet uitgewerkt.
Als het bij een joint blijft is het ook niet erg maar de jeugd heeft er tegenwoordig een handje van om maar van alles te gelijk in hun lijf te proppen.
@redthehaghue | 22-06-19 | 12:20: Ja, daar zullen die handhavers vast en zeker rekening mee gaan houden. "Ach, één jointje maar meneer? Rijdt u dan maar door." De eerste tolerante dienstdoener moet ik nog tegenkomen.
@redthehaghue | 22-06-19 | 12:20:
Ja, best triest, dat je jezelf niet kan vermaken zonder pilletje. Beetje gemakzuchtig eigelijk.
Elke verslaving is onwenselijk in het verkeer. Verslavng betekent namelijk ook; afkickverschijnselen als je een keer je goedje niet gehad hebt.
En dat je van cannabis niet per se toleranter wordt is goed te zien in het filmpje van muneerj Nuijens. Die ook volgens de artikelen die nu over hem verschijnen weinig stabiel was (van diverse opleidingen afgetrapt, schelden op twitter, huilen in de raadszaal, etc).
kloopindeslootjijook | 22-06-19 | 12:11
Ik zeg dit onderzoek is nepnieuws.
Ik rij altijd prima met een biertje of 8 op,zonder tril ik zo.
En weer heeft mijn onderbuik gelijk gekregen. Groenlinks is vullis, altijd al geweten.
Mij verbaast het niets.. Sterker nog, ik vermoed dat de rest van die Groenlinksers allemaal aan de flakka zitten.
Dat is de enige verklaring waarom ze allemaal niet voor rede vatbaar zijn en dingen zien die er niet zijn.
Dit soort doorgesnoven wappies zijn vaak het droevige resultaat van studenten die in hun 6 jaar onnozelheid opdoen aan de UvA tenminste 1 keer de wappies op het schild mogen hijsen, de oud-studenten die met dubbele goede baan in hun stadsreservaat hun eigen Amsterdam ervaren als voortzetting van hun vertroebeld wereldbeeld uit hun studietijd, tenminste nog 1 keer dezelfde fout opnieuw maken, voordat ze met hun verse kotertjes door kutmacro's en teringturkjes de stad uit worden gepest naar de suburbs, en de neiging van deze rode khmer om zich in een super beveilgde cocon te verschansen, uit angst voor het volk (gadverdamme ! burgers!!! aaaaaghhhh) . Helaas. Niemand houdt meer van deze stad. Dit soort faalhazen krijgen een positie die vele maten te groot voor ze is, maar niemand interesseert het meer ene zak. Zolang er nog steeds geld uit de stad komt, zal het de meesten jeuken wat er gebeurt en door wie.
Hoe juist. Amsterdam ten voeten uit.
Jammer, dat de stad wordt geterroriseerd door links Gajes.
Laat me! Laat me!
Laat me mijn eigen gang toch gaan.
Laat me, blowen , snuiven, ik heb altijd zo gedaan.
LOL! en nu de hele GL fractie in koor....
Plus, snap er steeds minder van, - maar ik doe dan ook geen dwwugs - dat GHB is toch een "rape drug"?
Als in; dat dien je dan stiekem die ander toe, waardoor diegene willoos met je meegaat naar je trieste rapecave?
Dat neem je dan toch niet zelf in?
Hee. Pcies 12.00 en de klok loopt inmiddels weer.
*op kop krabben doet en thuis(!)(niet werk!) onschuldig glas donkerroze inschenken doet*
Proost! Op de Onschuld, dit keer/*KLOK!*
Een Parool vrindje die nog probeert te redden wat er te redden valt....... Anyway, hoe lang krijgt die kneus wachtgeld?
Natuurlijk haalt zo'n links gekkie al zijn wijsheid uit drugs. Niets nieuws.
Het verklaart een hoop.
Een raadslid is geen ambtenaar, beste Pritt. Een raadslid is een controleur. Hij mag wel ambtenaar zijn, maar niet bij de gemeente waar hij raadslid is.
Hij is uitvoerder, want wethouder. En geen controleur.
Iedereen die geld uit de belastingpot krijgt is een ambtenaar. Iemand die geld van de overheid krijgt, kan de overheid dus ook niet controleren, want hypotheek laat je je mond wel houden. Vandaar dat we een bananenland zijn
Ik las dit apologetische stukje van het Amsterdams Stadsvod gisteren en was net zo verbijsterd als Pritt, alsof Hitler vlak na zijn zelfmoord nog even postuum op het schild gehesen werd, want tja... hij stond toch onder heel veel stress, maar hij was wel bevlogen en hij heeft wel mooi snelwegen aangelegd en was heel lief voor zijn hond enzo... nou ja, dat dus...
Maar dan lees je op FB als commentaar:
“Erg classy Ruben, ik wist niet dat character assassinations onder "verslaggeving" vielen. Smaakloos stuk, haast persoonlijk?
"Amsterdam, pak me dan.." Laten we daar vooral maar niet om hopen.
i.postimg.cc/2y2kjgFy/E44-AF72-C-52-A...
En dan denk je? Huh?! WTF? Hoe kun je dit in godesnaam als karaktermoord lezen? Yoeri kan het.
Je kan iemand die iets onhandigs doet natuurlijk heel makkelijk met de grond gelijk maken. Denk maar aan Baudet en zijn opiniestukje. Van een verslaggever verwacht ik geen neutraliteit, ik verwacht een invalshoek.
Stop making stupid people famous!
Raamstaren onder invloed, moehaha, cheers kan ik een week grijnzend op teren
In amsterdam zijn termen als 'flamboyante stijl' en 'onvoorspelbaarheid' eufemismen voor narcisme en sociopathie. Meneer is ook nog eens afgestudeerd acteur. Da's wel te merken, de pathos spat er net zo hard van af als het speeksel. De man heeft precies zoveel ijdelheid als het hem aan verstand ontbreekt.
Eerlijk is eerlijk, als ik een debat met Sylvana Simons moest voeren rookte ik ook eerst een stevige joint.
Alle dossierkennis van Silvana past op een rizzla blauw vloeitje.
@H. Caulfield | 22-06-19 | 12:18
op het plakrandje nog wel....
Haha, dat is waar.
Nu snap ik ook waarom GL alle drugs wil legaliseren groenlinks.nl/standpunten/drugs
Bij dat achterlijke GroenLinks is alles mogelijk. Er zit ook zo'n gevaarlijke gek in de 1e kamer voor GL. Hij vond het vroeger wel een goed idee om Pol Pot's ideeën ook in Nederland te introduceren. Een groot aanhanger van Mao en Stalin, al deze boeven hebben miljoenen doden op hun geweten. Als je zo'n verleden hebt zou je je toch voor iedereen onzichtbaar willen maken, nooit meer in de publiciteit komen. Maar niet Paul Rosenmöller, die krijgt telkens opnieuw mooie erebaantjes toegeschoven. Wie daarvoor verantwoordelijk zijn mag ook wel eens onderzocht worden.
Die gast is een uiterst minderwaardig mens en waar is Volkert?
@eerstneukendanpraten | 22-06-19 | 11:53:
Volkert zal meneer steunen tot het einde van de wereld. Lijkt mij van hetzelfde snit en van precies dezelfde politieke richting.
@eerstneukendanpraten | 22-06-19 | 11:53: Wat maakt jou helemaal een beter mens als je om volkert vraagt?
Het lijkt mij zwaar vanzelfsprekend dat extreemGroenLinkse beroepspolitici drugs gebruiken. Waar anders halen zij hun psychedelische Deugdenkbeelden vandaan!
Maar goed. Ik volgde meneer niet, want heb je 1 volstrekt Deugende klimaat-aap horen bazelen over zijn/haar/hets hallucinerende wereldbeeld, dan ken je ze echt allemaal.
Jammer dat er zoveel linkse stinksteden als Amsterdam bestaan waar zulke banale uitvreters onvermijdelijk tot in het hoogste bestuur omhoog vallen.
"Het irritante SJW-zuigertje met z'n grote twitterwaffel wordt nu opeens een "flamboyante stijl" toegedicht".
Maar dat komt omdat Nuijens lid is van GL. Dan wordt er door de deugende, policor goegemeente slechts vergoelijkend geglimlacht: ach, het mág natuurlijk niet, het is niet heel fraai, maar Nuijens is nu eenmaal een non-conformistische bohémien die zich niet teveel aantrekt van die strakke Nederlandse dwangbuis met zijn vele burgerlijke voorschriften. Het belangrijkste is dat Jorrit in wezen "deugt".
Ik moest denken aan dat geval met die PVVer Michael Heemels van een paar jaar terug. Nou wil ik niet zeggen dat je Heemels één-op-één kunt vergelijken met Nuijens, want Heemels fraudeerde en deed grepen uit de PVV kas, maar:
"Het geld besteedde Heemels aan cocaïne, reizen en luxe spullen. De rechtbank rekent hem de fraude extra zwaar aan omdat hij als politicus een voorbeeldfunctie had. Heemels zelf stelde eerder dat hij fraudeerde vanwege de hoge werkdruk en het gebruik van cocaïne en alcohol."
Hier geen verwijzingen naar een "flamboyante stijl", maar een geheven vinger en "voorbeeldfunctie", en een veroordeling:
"De rechtbank in Maastricht heeft ex-PVV’er Michael Heemels dinsdag veroordeeld tot achttien maanden gevangenisstraf, waarvan vier voorwaardelijk."
Nogmaals, ik wil Nuijens geenszins gelijk stellen aan Heemels, ik wil ook totaal niet suggereren dat Nuijens geld verduisterd zou hebben, maar dat van die "voorbeeldfunctie", dat gaat toch net zo goed op voor een wethouder?
En hoewel Nuijens is afgetreden, moet hem vanwege zijn gedrag niet een soort van verplichte behandeling worden opgelegd? Ik ben een leek en kan het van hier uiteraard onmogelijk beoordelen, maar de beste man lijkt me toch een aardig verslavingsprobleem te hebben.
Hypocriet my friend, als je dat niet bent heb je sowieso niks te zoeken bij GL of de MSM
Maar Nuijens heeft als mogelijk (loco-burgemeester) onderdeel van de driehoek zich wel verzet tegen een aanhouding. En cannabisgebruik onder werktijd is een Oudkerkje; hoe wil je burgers hun huis uitzetten voor wietplantages als de wethouder/ loco zit te blowen, terwijl hij die maatregelen moet ondertekenen?
-"Kon regelmatig huilend in een raadsvergadering zitten, bijvoorbeeld bij vluchtelingenvraagstukken."-
.
En daar hebben we onze hele problematiek van dat hele klotige vluchtelingenvraagstuk in 1 hand.
Die andere hand zat in z'n broekje om zoveel eigen toegedichte Deugende Goedertierendheid, net zolang totdat z'n linksdragende piemelke ook moest "huilen".
Maar behoorlijk beleid uitvoeren, ho maar. *tuft*
Druggebruikers reageren nu eenmaal wat sneller emotioneel.
@Hollende_Kleurling | 22-06-19 | 11:52: Zie Jan Pronk, of Bram Peper.
"Weleens" blowen onder werktijd garandeert dat er niets meer uit je handen komt. Dat heb ik van horen zeggen.
Behalve als je daarna een witte neus haalt. Dan functioneer je weer 100 %.
Kan uit ervaring het tegendeel garanderen, maar dan wel als muzikant. En dan is er maar een criterium: vinden anderen het ook goed kinken?
Maar blowen in de raadszaal, daar hoef je echt geen woord aan vuil te maken. Een gotspe. Maar dan, als bijv Baudet straks een biertje drinkt tijdens het eten en dat wordt gefilmd, dan zijn de rapen weer gaar.
@jos verstoppen | 22-06-19 | 11:54: Ok. Geldt niet voor creatieve processen. Ben ik met je eens.
@jos verstoppen | 22-06-19 | 11:54:
Ik heb Herman Brood meermaals op zien treden dat hij totaal de weg kwijt was, ook zijn tekst kwijt was. Niet echt top om te zien.
Dat "creatieve" werkt hooguit in het oefenhok, en dan nog is het raadzaam om alles op te nemen anders vergeet je de beste ideeën.
@Dandruff | 22-06-19 | 13:16: Brood was niet de weg kwijt van wiet. Ik herhaal: Brood was niet de weg kwijt van wiet.
Kom op mensen, aub niet zo meewarig doen over dat blowen in de raadszaal, alsof dat zo makkelijk is. Niet toegeven bijv aan een hongeraanval is een van de zwaarste beproevingen, daar heb je een ijzeren discipline voor nodig.
Niet als je een flinke blower bent, die vallen meestal af.
Oké dus het was geen geheim bij zijn collega's dat hij "drugs gebruikte".
En niemand deed er iets aan. Lieten het uit de hand lopen tot hij knetterhigh van de GHB op een receptie rondbanjerde en daarna gewoon flipte in de openbare ruimte. Buiten het feit dat hij dat allemaal zelf doet, zou je toch kunnen denken waarom er niemand van zijn GL matties even heeft geprobeerd de man een beetje af te remmen.
Fijne collegiale sfeer heerst daar bij GroenLinks!
In het spelletje genaamd politiek heeft men geen collega's, slechts concurrenten.
Omdat hij fanatiek en vooral emotioneel de linkse dogma's uitdroeg, werd hij overladen met privileges.
Dus... als je partijkartel bent kom je zelfs weg met harddrugs gebruiken tijdens je werk. Als je kartellid bent wordt je al vervolgd voor 3x minder roepen...
Voortaan ga ik het partijkartel niet het kali-kartel noemen maar het a-kartel noemen, want Amsterdam is het epi-centrum van het partijkartellium.
T isz gwoon van ohngehoord ggedrag datz zuhlke menzuh inn zoon ffunczie zicg zoo gaan ghedragen... plop, burp!
Lijkt me best kut om Links te zijn. Kijk, als je als VVD-er samen met wat vrindjes helemaal los gaat en een terras onderkotst, dan is het "ja, niet zo best, maar het is natuurlijk een VVD-er". Maar als GL-politicus kun je alleen carriere maken door anders denkende mensen minderwaardig te verklaren en jezelf daar dus moreel door te verheffen, en dan krijg je dit als een Karma-boomerang recht op je verrotte rookgebit terug.
Precies. Daarom zal een club als GL ook vroeg of laat ten onder gaan aan haar eigen utopische idealen, domweg omdat ze in de praktijk onhaalbaar zijn omdat mensen nu eenmaal mensen zijn en geen heiligen. Waartoe een GL'er zichzelf wel rekent en dus zichzelf schromelijk overschat. Het is overigens wel vermakelijk om te zien, dat gespartel om heiliger dan de paus te zijn maar telkens weer door de mand vallen.
Beetje off-topic, maar die spacerts van GL hebben gisteren samen met PvdA de stekker uit het college in Arnhem getrokken.
""Soms zat hij huilend in een raadsvergadering, bijvoorbeeld als het over vluchtelingen ging. “Hij nam die dingen té persoonlijk,” zegt een ander raadslid. ""
'T is dat ik geen raadslid ben, anders zou ik ook elke dag huilend in de Amsterdamse raadsvergadering zitten. Vooral als het om de zogenaamde vluchtelingen zou gaan. Ik zou ontroostbaar zijn en aan de drugs.
Er wordt hier bedoeld dat meneer labiel is/was? Waarom is er niet eerder aan de bel getrokken, vraag ik me dan af?
@JI-HAAT | 22-06-19 | 11:46: Hij zal dingen weten...
Toch een positief begin van het weekend. Dacht ik dat ik een probleemdrinker was, blijk ik er slechts een flamboyante levensstijl op na te houden.
Kan dus leiden tot een flamboyante probleemstijl... dat blijkt maar weer uit dit voorbeeld.
Wat is hier bijzonder aan? Eens temeer een bewijs dat de drugsmaffia direct en indirect invloed heeft op het bestuur van Nederland.... omdat het kan.
Oooh, dit schiet me nou opeens te binnen:
Nuijens kan door Femke hendig tot nieuwe brandweercommandant weggepromoveerd worden. Geef die gozer een goed geventileerd kantoortje en de spuitgasten kunnen weer gewoon doorgaan met hun werk.
OK, het kost een paar centen maar de rust is dan wel weergekeerd en Amsterdam weer een stukkie veiliger.
Dan mag de brandweer alleen nog maar met kleine gietertjes blussen om water te sparen tegen klimaatverandering van Jorrit. Dat lijkt me geen goed plan.
@tipo | 22-06-19 | 11:41: Het gaat al jaren de verkeerde kant op met de bluswatervoorziening, daar hoeft Jorrit zich geen zorgen over te maken.
Linkse Coco Loco Burgermeestert
"Veel prominente GroenLinksers steunden hem, maar uiteindelijk kozen de leden voor Rutger Groot Wassink. Wel kwam Nuijens in de gemeenteraad." Kijk, da's dan weer jammer. Die Jorrit had in z'n eentje de Amsterdamse GL-vloot op de klippen gejaagd.
@FrankVeer,
Welnee. Hoeveel schandaaltjes heeft GL ondertussen al niet gehad met ex-terroristen, aanzet tot censuur, dictatuur, Jodenhaat, etc?
GroenLinks werd destijds groot onder aanvoering van Paul Pot Rosenmüller, en boekverbrander Mohammed Rabbae. Die laatste zei ooit op een GL-congres dat "Nederland moet accepteren dat moslims homofilie nooit zullen accepteren".
Tegenwoordig wordt GL geleid door een nitwit die de vraag of zijn plannen betaalbaar zijn beantwoordt met "wat kan mij dat schelen". Gewoon voor de camera; en hop, 14 zetels.
Hun aanhang is letterlijk doof en blind voor elke vorm van rede.
Naïeve studentjes die nog geen dag van hun leven gewerkt hebben en daardoor geen benul van de waarde van geld hebben. Dan lijkt een paar duizend miljard euro uitgeven aan "klimaatbeleid" best logisch. Ook het uitschrijven van blanco cheques aan alle inwoners van planeet aarde die NL weten te bereiken lijkt dan niet onbetaalbaar. Klaver stelde al voor om onze pensioengelden te "investeren" in het opvangen en onderhouden van bankzitters, criminelen en extremisten. We hebben immers meer analfabeten uit gewelddadige clanculturen nodig voor onze "kenniseconomie", en er is geld zat.
"Geld zat", is het standaard argument van mensen die zelf niks verdienen. Misschien wel krijgen (hoi Jorrit), maar niet verdienen.
Wel jammer want hij had in de amsterdamse gemeenteraad helemaal niet misstaan.
Laat die knakker daar nu net 4 jaar in gezeten hebben.
Man, man, man............
Eens met de conclusie van het Parool "Persoonlijk diep tragisch" maar acties hebben nu eenmaal consequenties in de grotemensenwereld.
Misschien kan hij het theater in met een voorstelling over zijn zelf gekozen lot, dat menieerh menieerh U doet mij pijn klonk best hilarisch.
Zou je bij de wat hogere functies in de politiek en bestuur niet eens gaan denken aan een persoonlijkheidstest, voordat men beëdigd wordt? Dit is niet de eerste labielo die wethouder wordt.
@Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:38:
Vraag me af of je dit soort malloten er dan uitfiltert maar er lijkt me weinig op tegen.
Aan de andere kant, wethouder Diemen, waar gaat het over?
@Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:38:
Dat is een serieus eng voorstel Kuifje. Begrijpelijk maar doodeng.
@Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:38: Dat soort testen zeggen ook niet alles. Ze kunnen tijdelijk een normale rol spelen.
@Hollende_Kleurling | 22-06-19 | 11:42: Waarom is dat doodeng? Voordat je in het bedrijfsleven ook maar een iets verantwoordelijke functie krijgt, ga je ook door een assessment heen.
Als we zo beginnen, dan kunnen we straks iedereen op de Zuidas wel ontslaan, want die zijn allemaal verslaafd aan Sneeuwwitje. Tenminste, dat las ik onlangs op een linkse website, die gefinancierd wordt met overheidsgeld.
Welke website? Oftewel bron?
joop
@marrretje | 22-06-19 | 11:48:
Dat was een gok
@nattegleufhoed | 22-06-19 | 11:42: Staat te lezen in een stukje van wandelend fossiel Han van der Horst, op de extreem linkse joop.
Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:35
Wat was dat een potsierlijk, overdramatisch en niet passend vergevingsgezind non-stukje. Van Han. Of Hans.
Ik haat het om hem uit de tas te halen, maar wat beste druifje denk je te bereiken met een whataboutism van deze orde?
Zal niet zeggen dat die zakenknakkers maar wat aan mogen klooien wat dit betreft met je snapt ongetwijfeld wel waarom je dit soort zaken niet in het 'openbaar bestuur' wilt hebben.
Dat verklaart natuurlijk een hoop over het handelen van politici en het ambtenarenapparaat. Sommig beleid is voor ons onnavolgbaar, vandaar.
Eeen vrijmibo of joint na werktijd is tot daar aan toe maar ook dan zie je onverandwoordelijk gedrag waar menigeen zo de auto in stapt.
Maar het moet toch niet zo zijn dat we tijdens pauses op een normale werkdag gaan nuttigen.
Toch moet je oppassen met oordelen want Nederland wordt steeds meer een 24 uurs economie wat betekend dat mensen ook nachtdiensten draaien en mischien wel om 8 uur s’ochtends , Na werktijd,met een pot bier in de trein zitten.
GroenLinksers zijn altijd stoned.
Zien de wereld alleen maar door een rode bril.
Diezelfde overheid voert in andere takken een zero-tollerance beleid, waar personeel dat in eigen tijd een jointje rookt, al de deur wordt gewezen. Iets met 2 maten meten. Geen medelijden met deze uitvreter.
Ondertussen op arrow classic rock eem jorrit nuijens-kwartiertje.
Dope Sucks,
Back on the chain gang,
Lying Eyes.
Dope in 'sucks' gaat niet over wiet, ook niet over ghb. Smaken verschillen maar Brood zo diep beledigen is nergens voor nodig.
Je leest het en gelooft het eigenlijk niet. Een wethouder rookt geregeld onder werktijd een jointje en zoiets kan gewoon in Nederland anno 2019.
Heb de laatste paar dagen wel het een en ander over Jorrit gelezen.
Het Parool had nog een goede profielschets van hem.
www.parool.nl/amsterdam/met-zijn-flam...
Daar kwamen een aantal interessante dingen uit naar voren.
Hij is een ontzettende dramaqueen, hij is van origine acteur, hij houdt van aandacht en ervan dingen op te blazen. Was ooit uitzendkracht voor Randstad en hield na een Vrijdagmiddag gewerkt te hebben een afscheidsspeech van 20 minuten.
Hij is onvoorspelbaar en mogelijk zelfs labiel. De Groene Khmer wilde hem daarom niet op een te hoge plaats op de kieslijst in de hoop dat hij niet gekozen zou worden. Met de steun van enkele prominente Amsterdammers werd hij uiteindelijk toch gekozen.
Hij wilde een hoge rol in de Amsterdamse gemeenteraad, maar werd uiteindelijk gepasseerd door Rutger Groot Wassink (de Stalin van de Stopera).
Als compromis en omdat ze toch van hem af wilden in Amsterdam besloot de Groene Khmer hem maar locoburgemeester te maken in Diemen. Er gebeurt nooit wat in Diemen, en waarom Diemen nog steeds een zelfstandige gemeente is weet niemand, het had net zo goed een wijk van Amsterdam kunnen zijn. Met alleen maar rijtjeshuizen waar gezinnen met jonge kinderen wonen.
Als je het als locoburgemeester van Diemen wil verknallen dan moet je wel heel erg je best doen.
Blijkbaar zat hij toch een beetje met zichzelf in de knoop, trok zich alles wat er gebeurde persoonlijk aan, had (zeer waarschijnlijk) psychische problemen en deed aan zelfmedicatie. Eigenlijk had ie gewoon bij de psychiater op de bank moeten liggen.
Fijne genuanceerde en niet botte samenvatting.
Wat ongelooflijk jammer dat ie die hoge rol in de Amsterdamse gemeenteraad niet kreeg
Een foutje, Groot Wassink is niet de Stalin van de Stopera, maar de Lenin.
Van origine acteur? Dan moet je toch echt eerst acteur zijn. Dat is iets anders dan van twee dure theaterscholen te worden getrapt.
@Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:37: Beiden fantastische mensen die veel hebben betekend voor de wereld.
@Kuifje-in-de-EU | 22-06-19 | 11:37: Hij heeft in ieder geval z'n uiterlijk mee.
Volg de topic al een paar dagen op joop.
De een is nogal verontwaardigd dat het zomaar gefilmd is.
Die andere trekt weer een vergelijking met de verkeers overtreding van Baudet.
Nog eentje vraagt zich weer af waarom gl er bij betrokken word.
(lees op joop maar eens de comments over een PVV,er)
De haatopa van joop schrijft er een collum over en bemoeit zich hoogst persoonlijk met de reaguursels van andere om zijn gelijk te krijgen.
Kortom,het waren een paar mooie dagen op joop.
Mooi hè. Dat volk dat altijd de bek vol heeft over vrije nieuwsgaring als het in hun eigen straatje past. Hypocriet links kutvolk.
Verontwaardiging over het filmen snap ik nog wel.
Er hoeft tegenwoordig maar iemand openbaar een scheet te laten of er worden telefoons op gericht. Ziekelijk gedrag.
@normanius | 22-06-19 | 11:36:
Nou,dit landje is vergeven van de veiligheid camera,s en weet ik wat allemaal nog meer.Dus dat kan allemaal maar wel ,maar o wee als je delict filmt met een i phone (of weet ik hoe die krengen heten)dan mag het ineens weer niet.Das toch iets anders dan zeg maar een scheet filmen.
@komtdatschot | 22-06-19 | 11:55:
Beelden van beveiligingscamera's hebben doorgaans niet als doel om over de rug van een ander de eigen persoonlijke socialmedia status op te krikken.
@normanius | 22-06-19 | 11:36: Een journalist van De Telegraaf filmde de aanhouding. De verslaggever volgde de Amsterdamse politie bij hun werk.
@normanius | 22-06-19 | 12:00:
Nou maak je er toch wel een drama van want beelden blijven beelden.Of ze nou gefilmd worden door een beveiligingscamera of een foontje.Zo was er in 020 een mijnheer die nogal eens filmde hoe zakkenrollers hun kuch werk deden en zette hij dat gewoon op internet.
De pliesie was er in ieder geval blij mee.
Maar onder je een ander filmpje met een camera.Ook iets van doen met persoonlijke socialmedia status?
Ingezonden video! Pure Jodenhaat op de Dam: ‘You are Zionist killers, pedophiles’
www.dagelijksestandaard.nl/2019/06/in...
Nou ook weer niet overdrijven. Haatopa Horst schrijft inderdaad een stukje waarin Snuijvens de hemel in geprezen wordt maar de meerderheid der Jeaupers moet daar niets van hebben. Die krijgen vervolgens onder uit de zak van haatopa. Vermakelijk dat wel!
Jonko roken tijdens werktijd om bij te komen... LOL. Wat een mega pauper.
Ze kunnen zelf niet goed functioneren als ze onder invloed zijn, deze achterlijke wethouders. Maar ze mogen wel een stad besturen, het is om te huilen in dit land wat voor idioten op bestuurlijke functies zitten in dit land. Want dit is nog maar het puntje van de ijsberg.
Het heeft niets te maken met flamboyant zijn. Deze man is geestelijk niet in orde. Op z'n best een kwaadaardige querulant, maar ik vrees ergens diep in het spectrum adhd-borderline.
Hoe dan ook: tragisch en behandelbehoeftig.
Een verwarde man.
Tekenend dat hij groen links is.
Zou er daarom zo op de geestelijke gezondheidszorg zijn bezuinigend? omdat GL anders teveel kopstukken kwijt zou raken?
@Mr.Crowley | 22-06-19 | 11:25: Groengiffers: dodelijke cocktail van groen links idealen, je verheven voelen en aan de drugs zitten.
Hoezo adhd?
De echte Stolwijker | 22-06-19 | 11:23
"Deze man is geestelijk niet in orde"
Nee hoor,heeft er niets mee te maken.Is de cultuur in de Stopera
Maar,shhhhhhh..............
Toch wel knap: de kiezer schuldgevoel en zondebesef aanpraten met de klimaatapocalyps, daar vervolgens geen ruk aandoen behalve het grenzeloos subsidieren van grachtengordelbewoners met de daarmee binnengehaalde aflaat, en vervolgens activisten van het eerste uur belonen met secundaire arbeidsvoorwaarden als overmatig drugsgebruik en ongetwijfeld ook ongelimiteerde toegang tot jonge GL-meisjes. Weet je welke sympatisanten van het eerste uur uit 1923 ook zo in de watten werden gelegd?
Die van de SDAP? Fans van Troelstra?
Haha. U kent de geschiedenis. Mijn opa,.. breek me de bek niet open. 40 45 heeft mij 1 ding geleerd. Haat voor joden. Die haat importeren we jaarlijks met miljoenen.
Nuijens was toch geen ambtenaar? Een speeksel- of haartest had niet uitgemaakt. Trouwens, wanneer worden Juncker c.s. eens gecontroleerd op "rugpijn-"medicatie?
Dit inderdaad.
Wat is een wethouder of politicus dan? Zijn salaris wordt door belastingged betaald dan is het toch een ambtenaar, of zeg ik wat doms.
@EmilioEsteves | 22-06-19 | 11:25:
Ja U zegt wat doms, wél een meninkje maar van de feiten geen benul. Typisch.
Wethouders en burgemeesters zijn praktisch in dienst van de gemeente. Ze krijgen een vergoeding op basis van inwoners. Voor de Gemeente Diemen zo rond 5600 euros per maand. Daarbovenop een toelage van 300 euros per maand en vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Niet slecht voor een beetje slapen in een raadszaal.
@Berbaar | 22-06-19 | 11:31: ach weer fijn afzeiken zeg. U moet een fascinerend onderwerp zijn voor de psychische gezondheidszorg.
@Berbaar | 22-06-19 | 11:31: De gemeente bwtaald ze toch, dan is het toch een ambtenaar. Ik vraag naar de definitie van een functie. Zodat ik de materie begrijp. Ik zit niet zo in de ambtenarij en dergelijke. Jij blijkbaar wel, misschien dat je eens moet proberen om echt te gaan werken vergadertijger.
@J-van-de-Bontekoe | 22-06-19 | 11:34: Ik snap zijn frustatie wel. De pikorde op dit moment is. God, Berbaar, Paus. Maar niemand ziet dat en zodoende wordt hij voor zijn gevoel niet op waarde geschat, o.a. door mij omdat ik iets vroeg. Hij voelde zich persoonlijk aangevallen ook al vroeg ik niks aan Berbaar. Berbaars wegen zijn ondoorgrondelijk net als God.
@EmilioEsteves | 22-06-19 | 11:37:
Nope, diverse gemeentes betalen mij ook geld iedere maand en toch ben ik geen ambtenaar.
Moeilijk he knul dat de wereld niet zo zwart/wit is als U het graag ziet.
@Berbaar | 22-06-19 | 11:45: Als je ingehuurd bent, als consultant bijv. Dat snap ik. Maar hoe verklaar je dan het vakantiegeld en onkostenvergoeding. Ik neem aan dat jij een factuur stuurt voor je werkzaamheden.
@Berbaar | 22-06-19 | 11:45: Emilio stelde een hele normale vraag waar hij zelf het antwoord niet helemaal zeker op wist (vandaar waarschijnlijk ook zijn vraag). Dat is niet vreemd en kan gebeuren. In tegenstelling tot velen, echter, heb jij dan, zoals gebruikelijk, weer de (ziekelijke) aandrang om te gaan beledigen, kleineren en foeteren. Het mooie is dat je er ook nog een zeker plezier of genot hieruit lijkt te halen.
Misschien hebben anderen het je nooit verteld of weet je het niet, Berbaartje, maar wist je dat mensen die anderen veel beledigen, kleineren en afkraken dat doen om de aandacht van hun eigen tekortkomingen af te leiden? Afgaande op de frequentie waarmee je anderen zo graag "op hun plaats zet", moet jij wel heel veel frustraties en een heel laag zelfbeeld hebben. Nu zul je dit natuurlijk niet onder ogen kunnen of willen zien, omdat dat een erkenning van je eigen tekortkomingen zou zijn (een grote angst bij mensen die dit soort gedrag tentoonstellen), maar het blijft buitengewoon sneu dat je klaarblijkelijk op deze manier je eigen frustraties wil uiten en daar nog een of ander (ziekelijk) plezier aan ontleent ook: erg triest. Ik zou bijna medelijden met je krijgen, arme sneuneus ;).
@EmilioEsteves | 22-06-19 | 11:25: Een wethouder en een politicus (waarmee ik aanneem dat u personen bedoelt die direct of indirect verkozen zijn tot een volksvertegenwoordigend orgaan, bijvoorbeeld een lid van de Tweede Kamer) zijn, net als bijvoorbeeld een burgemeester of minister, een zogenaamde "ambtsdrager". Dat is een positie die wel vergelijkbaar is met die van een ambtenaar, maar het is niet hetzelfde: op ambtsdragers zijn aparte wettelijke regels van toepassing (afhankelijk weer van de precieze functie).
@EmilioEsteves | 22-06-19 | 11:43: Je zult een consultant als Berbaar hebben. Uit de hoogte, naar beneden trappen en zelden op iets inhoudelijks te betrappen. Het enige wat inhoud heeft is zijn factuur the.
Google als je zin hebt ook nog eens op sporen van cocaïne in de TK of in het EP. Kan van iedereen zijn hoor, maar waar komen anders die rare plannen en maatregelen vandaan?
Ach, hij kan altijd nog bootjes gaan poetsen in de havens van pappie. En de rotte appel valt wat dat betreft niet ver van de boom, maar da's weer een heel ander verhaal.
Heeft iemand als iets van Jessias vernomen in deze toevallig ? Het blijft aardig stil uit die hoek.
Privé zaak....... je weet toch?
Pappadag of zoiets denk ik ......
Ja het moet niet teveel op werk gaan lijken voor het linkse tuig. Hoe weet je nu bij foutlinks of het een raadsvoorstel of totale psychose is?
Dat worden kamervragen.
Ik snap het wel. Zo’n kutbaan. Geen echt perspectief op een echte leuke functie. Dan zou ik ook aan de droges gaan.
Langzaamaan wordt duidelijk hoe GL-ers tot knettergekke ideeën komen.
Begrijp dat de co2 uitstoot voor dat stadhuis nu is afgenomen. Nou zit hij met wachtgeld voor zijn eigen huis uit te stoten.
Jorrit komt wel weer terug. Eerst via wat vage commissies en daarna mag hij zijn idioterie weer botvieren in de politieke baantjescarrousel.
Dat denk ik toch niet...... die raakt verzeild bij clubje als 'Wij halen ze op'...... meer zit er voor Jorrit niet meer in, die is maatschappelijk gezien meer dan klaar.
@Fatwabuster | 22-06-19 | 11:21:
Niet bij GL hoor, die club huisvest heel wat extreem fout volk.
Ik denk dat hij nu een boek gaat schrijven over zijn idealen. Een boek met veel moeilijke woorden, zonder inhoud of logica. Of hij gaat twee jaar in retraite in India en wordt dan goeroe op de Wallen.
@Fatwabuster | 22-06-19 | 11:21:
Wat 2voor12 zegt. Om maar wat (soms voormalige) GL-prominenten te noemen; Kohmeiny-aanhanger Rabbae; Pol Pot aanhanger Rosenmüller; ex-terroriste Farah karimi; terrorist-in-opleiding Pormes; terrorist Duyvendak; noem maar op. Een hele leuke is de "pacifiste" Ina Brouwer die vlak voor de val van de muur nog even een militaire parade in de DDR bijwoonde. In NL was ze vooral bekend omdat ze als "feministe" de mond snoerde van slachtoffers van verkrachting door het Russische leger, tijdens een partijcongres ergens in de jaren '90. In de discussie rond sharia-prediker Ramadan wilde toenmalig GL-raadslid Grashof alle tegenstanders van steniging "een spuitje geven", al zei hij later zelf dat het hem om vaccinaties tegen islamofobie ging; niet om dodelijke spuitjes. Da's dan wel weer sympathiek.
Het kan, uiteraard, altijd erger. De gewelddadige Jodenhater René Danen was nog maar net lid van GL toen hij "ineens" in het partijbestuur dreigde te komen. Enkele niet-antisemitische GroenLinksers wisten dat te voorkomen. De antisemiet Aryan el Fassed schopte het wel tot parlementslid.
Femke Halsema is zo ongeveer de enige GL-er die ik ooit heb betrapt op liberale en democratische standpunten. Troetelallochtoon-kasthomo Dibi schreeuwde de ene keer om totale censuur en dictatuur, en even later weer om absoute vrijheid en "leuke fatwa's". Om vervolgens weer kwijlend weg te dromen bij haatimam al-Haathaat die grootschalige doodstraffen promoot.
Volgens mij zijn ze allemaal goed terecht gekomen.Dat je van sommigen nauwelijks nog hoort is vooral omdat ze in het subsidiecircuit zitten. Maar geloof mij nou maar dat ze allemaal flink boven modaal verdienen.
@tipo | 22-06-19 | 11:53: Op de wallen verwacht je gonorroe.
@Dandruff | 22-06-19 | 12:06: Ik ga morgen lid worden. Bestaan dit soort mensen?
U zult me thuis niet stoned aantreffen, laat staan op het werk. Hooguit wel eens een glaasje op, maar ook dat met mate.
Raar dat Trouw dit versoepelt naar flamboyant, lekker voor al die ambtenaren die zich nog wel weten te gedragen.
Jorrit dipshit is geen ambtenaar maar een GL faal politicus......... en die test dus maar afnemen bij een GL congres, weet je direct hoe ze aan die waanzinnige plannen komen.........
De vraag is wat GL als falen gaat ziet, zijn gedrag en moraal of alleen dat hij zich liet betrappen? Ik vermoed alleen het laatste, je kunt toch niet je hele leven al een lamlul zijn (in onze ogen) zonder dat GL dat ook wist.
Weet je welke duitser ook een "flamboyante stijl" had?
Rudi Carrell?
Boris Becker?
Schumacher?
Het goede antwoord was: Karl Lagerfeld
Horst Tappert
Jan Ullrich?
Mutti Merkel?
Merkel in ieder geval niet.
En nu voor de oostenrijkers
Rex Gildo?
Ik ken wel een oostenrijker.
Karl Lagerfeld?
@chicago river | 22-06-19 | 11:34:
Oopsy! LezOn, chicago, lezOn!
@JamesMurphy | 22-06-19 | 11:25: Albert Einstein.
Heino natuurlijk.
@JamesMurphy | 22-06-19 | 11:21: nee, dat antwoord is nog steeds goed, alleen is Karl nu was... wel jammer, want hoewel een enorm rare snuiter, toch ook weer een interessant mens.
falco
Moest ik eens proberen, op het logistieke bedrijf waar ik inval/werk.
Even een goed glas wegklokken /*klok!* bij de houten tafel-stoeltjes combi aan de waterkant in de pauze.
Ze zien me aankomen.
En me direct onbetaald weggeschopt zien worden. Plus een van m'n beste maten in 1 klap kwijt.
Dude. Wat een attitude. "Jonko-Jorrit". "Om even bij te komen"... Serieus....
Dat spul bestuurt een stad. Nou ja de waanzin over bestuursbeslissingen is dagelijks te lezen.
Overigens, zoals ik gister al aangaf met een quote van de Joop:
"Satya 21 juni 2019 at 16:19
‘Wel nuttige info: niet op date met die kerel gaan.
Onplezierige pompeuze mannen die van alles eisen in combi met GHB is meestal niet zo’n beste combi.’
Grappig maar oh zo waar."
Zal het me niks verbazen als er straks ook enkele #metoo lijken uit de kast komen vallen. Nu hij zijn machtspositie kwijt is zie ik nog wel een stagiaire of twee uit de school klappen, drammers als die Jorrit zijn niet te vertrouwen.
Die Satya is een Afrikaanse handophoudster die niets anders doet dan op Joop reageren, waarbij alles de schuld is van het westen en vooral van de blanke witte man.
Nooit meer zo iemand citeren aub.
Ik had begrepen dat Jorrit homo heeft. Hij zal dus hooguit een beetje aan Tofik Dibi hebben gezeten.
En opa Hans Worst wist er ook weer een linkse draai aan te geven. Maar oeioei als Thierry zonder helm rijdt. Wat een linkse droefrtoeters toch in die circlejerk named Joop.
@GOEM | 22-06-19 | 11:26: Tofik en Jorrit zijn even oud, dus ze zullen vast met elkaar geblowd hebben.
@tipo | 22-06-19 | 11:57: Of samen Suske en Wiske boeken hebben gelezen !
@druipsmurf | 22-06-19 | 11:21:
Inderdaad. Madamme komt uit Kenya maar denkt te kunnen praten voor het hele continent. Alsof ik weet als Europeaan wat de mentaliteit in Finland of Portugal is. Niet dus. Maar zij weet het allemaal want zij is Afrikaans. De witte man is schuldig en alleen maar zeuren over de schuld van kolonisatie. Zelf heeft ze niet door dat China daar de boel thans leegzuigt op een manier waarop die oude kolonisators nog een puntje aan konden zuigen. Nogal genant die dame.
@Basil Fawlty | 22-06-19 | 14:11: Hoe je muil.
@SmaritesII | 22-06-19 | 15:00: hoi Satya, ouwe uitvreter!
@SmaritesII | 22-06-19 | 15:00: Inderdaad Satira... Basil moet wel zijn muil hoe-en....
@Jimmy Mc Clure | 22-06-19 | 12:41: Suske en Wiske en de Groggy 'Groen'Linksers?
@Basil Fawlty | 22-06-19 | 14:11:
hopelijk zie je dit
@SmaritesII | 22-06-19 | 18:18: Basil ziet vrij veel, zo ik vermoed. Maar of hij 'dit' ziet?
Gelukkig was de inburgeringscursus multiple choice, nietwaar beste Smaritesll?
@SmaritesII | 22-06-19 | 18:18:
Oh dear, oh dear. Ik ben nooit te beroerd om beleefd te antwoorden. Dus bij deze. Schijnt dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. We zitten hier helaas voor jou niet op Joop waar iedereen je naar de mond praat en veel medelijden met je heeft. Realiteit heerst hier. Niet leuk voor je maar: "such is life." Trouwens zou leuk zijn als je gewoon je nick gebruikt die je ook bij Joop gebruikt. Wel zo netjes. Kunnen we meteen verder discussieren.
Volkert had ook een flamboyante levensstijl
Snap die lui niet, als ik een blowtje rook moet ik zeker weten dat ik niets meer hoef te doen. Oh wacht...
Snel wegvegen onder het tapijt.
Hij was een geweldig wethouder, is laatste tijd een beetje afgegleden, ja, daar zijn natuurlijk heel veel goede redenen voor, is hij niet verantwoordelijk voor, want een geweldig wethouder, goede jongen, heeft klimaatbeleid op de kaart gezet, zorg voor de stad, lief voor iedereen, foutje, bedankt. Glas, plas, was.
Ennn het is weer maandag, 35 graden! Zomer! Code Oranje!
Nuijens? Wie? Oh ja, dat. Ach, dat was zo zielig voor die 'jongen'. Veel te hard aangepakt door de sensatiebeluste media!
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
Sjah........
Ooit eens voor een cultureel educatieve instelling in 020 de IT mogen vervangen. Ben daar drie weken lang van de ene in de andere verbazing gevallen.
Ze hadden daar in de kelder een studio waar de in loondienst zijnde muzikanten zichzelf helemaal de taffes zaten te blowen.
Dealers liepen (tijdens kindervoorstellingen) in en uit.
Huistechnicus was bijkans altijd bezopen.
Ik vroeg op een gegeven moment aan een van de directieleden of drugsgebruik toegestaan was. Antwoord; Nee dat niet maar ja is een andere cultuur heh...
Zat reaguurer @keyboardplayer daar toevallig ook bij?
GL zit helemaal vol met marginalen.
In 1 zin alles, op alle vlakken, alles samengevat.
Garnalen zoal je bedoelen!
Daar komt namelijk het gezegde: "zo stoned als een garnaal" vandaan.
Ongelofelijk dat die gast niet eerder is weggestuurd.
Ik was laatst op het gemeentehuis in Amsterdam. Kwam Halalsema toevallig tegen. Dus ik vraag geinteresseerd aan d’r hoeveel ambtenaren hier werken. Ongeveer de helft zegt ze.
Die schatting is aan de hoge kant. Bovendien hangt het er dus ook maar vanaf wat de definitie van “normaal” is. Wanneer je nu vraagt hoeveel ambtenaren er “gewoonlijk” werken krijg je al een heel ander antwoord.
Groot deel van die diversiteitsbanen zijn eigenlijk gewoon veredelde dagbestedingsplekken, levert niks op, maar de achterban is weer even koest.
Ik zal wel verketterd worden, maar de meeste ambtenaren die ik ken werken hard en denken vaak mee. Dan heb ik het wel over uitvoerend personeel.
Je was snel GA, ik had ‘normaal’ vrijwel direct verwijderd.
Waarom kijken ambtenaren ‘s-ochtends niet op de klok? Anders hebben ze ‘s-middags niets meer te doen.
@Herr Inspector | 22-06-19 | 11:35:
Ambtenaren die mee denken worden ontslagen.
@Herr Inspector | 22-06-19 | 11:35: Daar zit ook een tweedeling in. De uitvoerende die bang voor zijn baan moet worden en dan de laag van deze koekenbakkert hierboven. Altijd het hoogste woord en als je het er niet mee eens bent ga je op de brandstapel, want ja ego'tjes...
Hé wat bekrompen allemaal weer. Ik heb ook wel van die momenten dat het eventjes teveel wordt allemaal. Even de boel de boel. De een neemt dan een Cup-a-Soup en ik zet dan een spuitje. Laat me.
De ideologische eenzijdigheid en partijdigheid van de media is de nagel in de doodskist van onze democratie, en het failliet van de journalistiek.
Weg met het hoernalisme! Weg met het ideologische onderwijs!
Dat is anders hè
Nuijens wordt door het Parool wel "In het zonnetje" gezet zeg! Pffff!
Hoe kan zo iemand in 's godsnaam door de ballotagecommissie komen?
Simpel. Niks beters te doen dus er altijd bij, ook als er geflyerd moet worden wanneer het regent. Grote bek, waar Joop geluid uit komt.
En de belangrijkste: niemand anders wil. Gemeenteraad en gemeentebestuur is een kneuzenkermis. Als je lid van een partij bent moet je al bijna op de lijst; er zijn er zo weinig. Als je de onzin van de parijleden lang genoeg kunt verdragen kom je er vanzelf in.
De ballotagecommisie bestaat hoofdzakelijk uit vrienden en familie van RGW. Helpt dit een beetje bij het beantwoorden van uw vraag?
Dat komt omdat ze bij Groenslinks heel goed kunnen acteren! Gewoon een kwestie van je beter voordoen dan je bent om een functie te krijgen en als je er dan eenmaal zit kun je ongestraft je masker laten zakken en kom je overal mee weg! Bij D666 en de VVD werkt dat precies zo! Eng volk, bah!
"Wilders is een racist en alle Co2 moet verboden worden."
Ok, aangenomen.
@spanarchist | 22-06-19 | 11:21: dat is het inderdaad wel denk ik!
Omdat bij 'links' alle grenzen en begrenzing van wat nog moreel redelijk, fatsoenlijk en normaal is totaal uit het oog verloren heeft. Het is een immorele van nepotisme vergeven kliek waarmee de MSM graag het smoezelige bed deelt.
Nogmaals de treurige constatering dat de media vooral op schoot bij de macht zit. Allemaal aan het voorsorteren om voorlichter te willen worden.
*voorlieger
SUPER argument. Moet U eens doen. Ramptenaren zijn het en de dodebomenpers loopt ze echt niet voor de voeten. Die blowen mee.
Stel je de koppen eens voor als het een FvDer of PVVer was geweest.
Nou, dan was Nederland te klein geweest en waren de wijzende vingertjes niet meer te tellen!
je bent me net voor... de keet te klein
..
de gekleurdheid in het stukje van het parool.. opvallend... lijkt de prive of story wel ...
Extra editie van de nrc en volkskrant zouden er komen, npo zou komen met programma onderbrekingen en extra ingelaste nieuws uitzendingen en GL zou een spoeddebat aanvragen.
REAGEER OOK