LIVE! CEO of the Free World bezoekt UK
En maar zeggen dat hij nooit naar derdewereldlanden omkijkt. Onderstaand: een welgetelde ZEVEN MINUTEN voor de landing in Londen omg.
En natuurlijk al een Trump-waardig relletje nog voordat hij voet op Engelse bodem zet. Hij ontkent prinses Meghan Markle "nasty" te hebben genoemd, het zou een fabricatie van Fake News Media zijn. Behalve dat het op tape staat dat hij het wel zegt "I didn't know she was nasty", nadat hij hoorde hoe nasty Markle over hem deed in 2016. Wij zien over de hele linie het probleem niet zo, maar goed, ophef. Gelukkig treffen de twee elkaar niet tijdens dit staatsbezoek.
Officieel komt Trump langs om de D-day-landingen te herdenken en ondanks de WOEDE van goede mensen heeft de koningin hem gewoon uitgenodigd voor scones en thee. Gelukkig maar, want dat levert doorgaans geweldige beelden op. Op dag twee is er een 'Brexit-themed breakfast' waarvan de dresscode ons nog onduidelijk is en op dag drie is het op naar Ierland want daar gebeurt het allemaal.
Social
Social
Reaguursels
InloggenZal Trump met zijn vrouw nog een quickstep dansen van Garryowen?,
Kan Kahn niet beter de klootzak in India of Pakistan gaan uithangen?
De zure activisten van de NOS laten alles en iedereen die Trump z'n exclusieve tour van Buckingham Palace niet gunnen doorgaan voor eerste nieuws.
Kunnen we Mark Rutte ook voor Donald Trump inruilen?
Wat een selectief gejank van iedereen. Megan mag Trump wel beledigen, maar andersom niet. Kahn mag Trump beledigen, maart andersom niet. Dit zijn de spasmen van narcisten en sociopaten. Zij beginnen iedereen uit te schelden en te demoniseren maar owee als ze zelf aan de beurt zijn. Janken, schreeuwen en verontwaardigd zijn...….Dat zijn inderdaad de "losers"!!!
Je hebt dan ook met hele bijzondere, fanatieke mensen te maken.
100 % mee eens als je door alle reacties gaat. Niets aan toe te voegen (mwah, eigenlijk wel, maar dat zal gezien worden als een overtreding (?) van de huisregels, dus maar niet....)
Alsof het wel netjes is van Kahn om de president van America een fascist te noemen in het openbaar. Wat verwacht men dan van Trump. Kahn is begonnen met het schelden en demoniseren dus......
Trump gaat er weer lekker met gestrekt been in. Heerlijk ook weer de policor media die er schande van spreken, maar geen woord over Meghan die buiten haar lid van het koningshuis boekje gaat door te blaten dat ze Trump als president van de USA vreselijk vindt en als zij er nog zou wonen naar Canada zou emigreren. Dan verder dat misselijke fascisten gejengel van Kahn. Dat kan dus echt niet, maar wel volgens NRC, NPO, Trouw, NSB en Volkskrant.
Trump is een proleet maar hij heeft wel een lekker wijf.
De Donald is weer op zijn ondiplomatieke best. Die Khan lijkt me ook een irritant baasje. Maar Trump moet daar boven staan en hij moet bovendien zijn mening over de Brexit voor zich houden. Het is een Britse zaak, Obama moest destijds zijn kop houden en Trump moet dat nu ook.
#TheRealJvanDeventer
Trump moet niks. Mij bevalt sowieso echt alles wat hij doet.
Trump heeft idd niet gezegd dat zij "nasty" was. Lezen. Hij heeft wel het woord "nasty" gebruikt.
@Hetkanverkeren | 03-06-19 | 13:50: Ja, ik heb het tegen jou en je soortgenoten. Niet echt persoonlijk op u, maar de strekking moet begrepen worden. Jouw soort mensen stuurt mijn soort mensen naar een verweg gebied. Jullie eigenen een verwegistan oorlog toe. Daarna lopen jullie heel hypocriet weg te kijken. Vervolgen spugen op de dombo's die wel ballen hadden. Jullie vroegen om oorlog en hebben het gekregen. Nu is het aan jullie. Kies maar. Ik doe niet meer mee, want oorlog is ellende. Nogmaals, kies maar.
LV-224 | 03-06-19 | 17:25 | Beste man, het is lang geleden, maar i.t.t. Donald Trump heb ik mijn dienstplicht vervuld. Als de Rus was gekomen, was ook ik naar het front gestuurd. En ik zou zijn gegaan.
Ik ben geen politicus, gelukkig. Het is dat ik nu te oud ben, ik zou nog liever zelf gaan dan iemand te vragen zijn leven voor zijn land te wagen. Maar daar ben je militair voor, het is je beroep. Ik ben geen neoconservatief os salonsocialist, ik verafschuw de neokoloniale oorlogen zoals die vooral door de VS zijn gevoerd. Ik walg van wat de Russen de laatste jaren flikken, net als China, Frankrijk, Saoedi Arabië, Iran , Israël en weet ik wie nog meer.
Maar waar ik nog veel meer van walg is hoe met name Nederland onder zijn verplichtingen voor onze nationale defensie en die in NAVO verband probeert uit te komen. Dat doen we vooral door onze krijgsmacht de vuurkracht, ondersteunend materieel en vooral voldoende mensen met de best mogelijke training te onthouden. En een departement dat zijn eigen mensen nog het liefst een trap na lijkt te willen geven. En dat tegen primaire arbeidsvoorwaarden die bleekjes afsteken tegen minder zware functies, kantoorbaantjes binnen de ambtenarij voorop.
Het is me een volslagen raadsel waar u mij voor verslijt. Ik, en mijn soort mensen, zijn nukubu's met hart voor onze krijgsmacht. Wat bent u?
De rel ontstaat omdat Trump ontkent te hebben gezegd dat ze nasty is. Maar dat heeft hij wel gezegd. Als Trump had gezegd, klopt dat heb ik gezegd in 2016 en het is nasty om te vertrekken uit een land als iemand President wordt die je niet mag. Einde discussie.
Die Amerikaanse is getrouwd met een bastaard zoontje van Charles, maakt het plaatje mooi compleet.
CNN bestaat uit anti-Trump activisten die 24 uur per dag Trump demoniseren.
Helaas halen veel media hun nieuws van CNN; dus ook het nieuws over Trump wat wij in Nederland krijgen te zien en het beeld dat CNN van Trump creëert.
Waarom dom-rechts "kritiek" toch altijd "demoniseren" noemt is mij een raadsel. Maar een slachtoffercomplex heeft dom-rechts zeker. Trump is de verpersoonlijking van dom-rechts. Die kan niet hard genoeg worden aangepakt door welke nieuwszender dan ook. Maar op feiten. Dat laatste is geen probleem overigens.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 15:32:
Vertel
@Muchnadt | 03-06-19 | 15:48: Heb je onder een steen geleefd?
www.vanityfair.com/news/2019/04/trump...
Op BNR gebruiken ze zelfs buzzfeed als bron voor hun nieuwsverhalen over Trump. Hoe bizar is dat
@ArjenZH | 03-06-19 | 16:35:
Wanneer jij en je (beste)_zandgenoten een keertje stoppen met dat eenzijdige, vooringenomen gebash/geneuzel en ook eens de keerzijde van de medaille durven te benoemen, dan zal je een stuk minder belachelijk worden bevonden. Tot dan : toedels (© Berbaar)
Daarom: geen gekozen burgemeesters aub, die hun achterban proberen te pleasen, maar liever benoemde burgemeesters, zoals dat hier traditie is, mits die zich dan ook onthouden van dit soort uitlatingen.
Pff... je zal maar politicus zijn en niet links in deze tijd. De hoeveelheid shit en verdachtmakingen die je over je heen krijgt de hele dag. Mensonterend en ziekelijk gewoon.
Zo rolt links. Totaal fascistisch. Houd uw hart maar vast, het wordt een angstaanjagend decennium.
Alles wat de telegraaf te melden heeft is dat Flotus er uitziet als een stewardess.
En dat schrijft een redacteur die een lelijk wijf thuis heeft zitten in een camping legging. Stelletje rukkers daar bij de Telegraaf.
De laatste veteranen aan het woord. Dat is pas indrukwekkend.
Kan mij het nou verrotten welke POTUS erbij is.
Vind ik ook. Niet laten overschaduwen.
Ondertussen ergens boven de Atlantische Oceaan:
Werpt de CEO of the Free World het idee op om lidmaatschappen van een Amerikaanse provider op te zeggen om ze zo te dwingen om CNN te censureren:
twitter.com/realDonaldTrump/status/11...
En we kijken er gewoon niet meer van op ook en mensen blijven hem verdedigen. Stel je voor dat Mark Rutte dit tweette over Geenstijl en Ziggo.
Trump, Erdogan, Poetin en Orban... één pot nat en allemaal een gevaar voor the free world.
En dan ook nog even de burgemeester van Londen aanvallen, de stad waar je over een paar tellen gaat landen. Wat een ontzettende kleuter. Waarom zijn er geen normale populisten? Waarom zijn het allemaal van die gekkies? Zijn mensen soms niet bereid om op een anti-immigratie, anti-vaccinaties, anti-abortus en anti-EU partij of president te stemmen als hij zich gewoon normaal en beschaafd gedraagt? Het zijn allemaal van die narcistische totaalmalloten die niet tegen kritiek kunnen, zichzelf superieur achten en anderen overal de schuld van geven.
twitter.com/realDonaldTrump/status/11...
twitter.com/realDonaldTrump/status/11...
Wat een totaal idioot.
Wat CNN doet is geen objectieve verslaggeving meer maar pure haat, al van lang voor hij president is geworden.
@sprietatoom | 03-06-19 | 13:56: Jouw mening, ben ik het niet mee eens. Maar mogen Erdogan, Rutte en Trump van jou hun macht gebruiken om te proberen om kritische tv zenders kapot te maken? Of zoals ze het zelf graag noemen en waar hun stemvee met liefde intrapt 'haatzaaiers'.
@Ardbeg | 03-06-19 | 14:06:
Het zou pas gevaarlijk worden als hij CNN via een noodwet of andere slinkse wijze zou verbieden. Dit moet je gewoon zien als een ietwat impulsieve reactie doordat hij weer een uurtje full speed haat tegen hem van CNN op tv zag.
@sprietatoom | 03-06-19 | 14:09: Impulsieve reacties horen bij kleine kinderen, niet bij de President van de VS.
Ik vind het een geweldig idee van de CEO of the free world, mensen kunnen AT&T laten weten dat zij de leugens van CNN niet waarderen door te stemmen met hun portemonnee. Dat is nog eens marktwerking dat is vrijheid.
Clinton News Network neem ik niet serieus. Dat is zó biassed. Daar heb ik geen flikker aan. En dat zieke Fox heb ik al helemaal niks aan. Kut Amerikaanse tweespalt. Ik herinner me Ralphy Nader nog. Die vond ik wel een poosje okay.
@Kuifje-in-de-EU | 03-06-19 | 14:12:
Jouw reactie was niet getriggerd door een impuls?
Wen er maar aan, 4 more years, YESS!!!!
@Kuifje-in-de-EU | 03-06-19 | 14:12:
Zoiets als weloverwogen zeggen dat er een red line is in Syrië en dan toch niet handelen als ze erover gaan bedoel je. Trump is gewoon een halve showbizz man die veel bluft maar anderzijds ook heel goed weet wat zijn doel is.
Hahaha... wat een gast, die Ardberg. Inmiddels weet elke idioot die, langer dan 5 minuten, op het interweb zoekt naar de waarheid achter het zoveelste CNN fake news, dat de msm en de (staats)media van de gehele westerse media niks anders doet dan propaganda en nepnieuws rondpompen.. en u komt huilen over censuur van CNN. Gaat u eens op een twitterdraadje van Niemandsknegt kijken hoe echte censuur er uitziet.
@sprietatoom | 03-06-19 | 13:56: VVMU for the win.
@Shareholder II | 03-06-19 | 14:15:
Bret Baier op FOX news zit op een heel rustige wijze gebalanceerd tussen de 2 uitersten in. Geen hielenlikker van de president zoals Sean Hannity.
Mee eens, maar kennelijk mag je hier geen kwaad woord zeggen over Trump. Misschien omdat een aantal mensen hier zich identificeert met de superieure grote blanke (witte) machtige Westerse oudere man, die geen kritiek accepteert.
Erdogan is anders dikke maatjes met Rutte. Macron, de opperfascist, wordt door iedereen gesteund en alle media censureren de volksopstand die in Frankrijk al meer dan een half jaar aan de gang is. Rusland is eng, maar in Saoudi Arabië staan Wimlex en zijn corrupte politiekr handpoppen, handjes te schudden met een barbaar van een sultan. Onze leiders zijn bevriend met alle tirannen en dictators die je kan vinden. Vraag jezelf eens af waarom ze niks met Trump te maken willen hebben. Omdat Trump niks met dictators te maken wil hebben. Trump praat met ze, maar hij laat zich geen oor aannaaien. Terwijl Rutte Erdogan pijpt en jaloers is op het totalitaire regime in Saoudi Arabië, Qatar, Iran, Jemen.. en meer van dat soort mensenrechten schendende dictators. U is zelf de totaal idioot dat u niet ziet wie hier de echt gevaarlijke mensen zijn. Trump is al 4jr aan de macht en hij heeft nog niks gevaarlijks gedaan. Mark Rutte en zijn EU collega's hebben daarentegen onze democratie volledig ontmanteld. Hadden wij maar een Trump, maarja.. dan wordt je gewoon geliquideerd of gedemoniseert. U is een bang verlengstuk van bange een elite die weet dat ze haar hand heeft overspeelt. Daarom willen ze allemaal naar Brussel, want diplomatieke onschendbaarheid.
Die opmerking over Kahn, was dat niet in reactie op een eerdere uitspraak van hem? Oh ja, een heel artikel van zijn hand: www.theguardian.com/us-news/2019/jun/...
Beter als Trump de high road had genomen, maar ja, daar is hij niet zo goed in. Evengoed is het Kahn die is begonnen met moddergooien naar een bezoekend staatshoofd.
@Muxje | 03-06-19 | 14:38:
En deze mensen moeten ons de toekomst in leiden. Ik snap wel dat Trump, na 4jr bashen, een beetje genoeg krijgt van de kinderachtige houding van al zijn domme, blinde tegenstanders die hem van alle kantn voor alles uitmaken. Trump blijft mijns inziens nog vrij kalm voor iemand die al 4jr permanent wordt gedemoniseerd omdat hij niet in de agenda van de fascistische wereld dictatuur mee wil lopen.
Met CNN hoeft niemand medelijden te hebben, die hebben al meerdere slachtoffers gemaakt inzake het verwijderen van andere mediakanalen.
Ongelofelijk deze reacties van Trump en Erdogan fanboys. We zijn dusdanig verwend met onze vrijheid dat we maar al te graag wat macht inleveren ten gunste van de politieke elite. Mits er iemand op de troon zit met dezelfde ideeën als onszelf. Als Trudeau, Merkel, Macron of Klaver dit zouden flikken stonden de VVMU-roeperts weer vooraan. En terecht natuurlijk. Wees consequent mensen, bescherm je vrijheden, sta voor onze vrije pers, voor de wetenschap en wantrouw politici, ook wanneer ze je eigen kleur hebben. Want vroeg of laat komt er iemand aan het roer met een andere politieke kleur en dan is het janken. Vraag anders even aan tegenstanders van Erdogan in Turkije hoe het is om in een land te wonen waar een ander geluid dan die van de macht niet is toegestaan en burgers je proberen te lynchen wanneer je niet buigt voor hun leider.
@Ton8695 | 03-06-19 | 14:44: 'Bashen' Wat een gejank toch altijd van mensen die niet tegen kritiek kunnen. We kunnen wel weg blijven kijken maar het feit is dat Trump met grote regelmatig idiote uitspraken doet. Jij kijkt liever weg maar ik ben blij dat er nog media bestaan die ondanks dat ze emmers stront over zich heen krijgen de problemen blijven benoemen. Want dit is niet normaal. Als Obama dit idee ooit had geopperd stond het op iedere voorpagina, bij Trump zijn we er al aan gewend. Zo erg is het al. Met je bashen.
@Muxje | 03-06-19 | 14:38:
Juist, maar dat was Ardbeg gemakshalve even vergeten mee te nemen. Interview met dat burgemeestertje had totaal niet in het nieuws buiten de UK gekomen, als Trumppie in zijn geheel eigen stijl NIET had gereageert. Ardbeg is een zielg links klepkousje, niets meer, niets minder.
@Ardbeg | 03-06-19 | 15:26:
De Mayor van London noemt Trump een fascist. Is dit normaal dan?
@Ardbeg | 03-06-19 | 15:23:
Trump zal nooit CNN verbieden maar het staat hem vrij om mensen een suggestie te doen toch ? Bij mijn weten zitten er geen journalisten in de gevangenis in de USA. Maak je maar druk over China, Rusland, Turkije en Merkel die het internet om zeep wil helpen.
Sukkel, jij kent de Blasio zeker niet.
In The Spectator van vandaag de kop www.spectator.co.uk/2019/06/why-ceaus... waarin het bezoek van dictator Ceaucescu aan Groot-Brittanië fijntjes naast het huidige bezoek van de POTUS aan het VK wordt neergezet. Toen was het veel erger: De koningin kreeg destijds het advies om haar zilveren bestek in Buckingham Palace op te bergen, want die Roemenen stelen als eksters.
Sadiq Khan Spreekt Donald Trump aan wat betreft vrouwenrechten... Moet ik nog meer zeggen?
Misschien heeft hij wel tips hoe je het beste een vrouw kan slaan omdat Trump de Koran niet gelezen heeft.
Graag
Ieder land heeft een Femke!
In London zijn ze ook gezegend.
Wat de aanwezigheid van Trump bij de herdenking van D-Day betreft: deze dienstweigeraar heeft bij monde van zijn kersverse minister van Defensie te horen gekregen dat het Pentagon zich niet langer wil laten gebruiken voor zijn politieke spelletjes.
De druppel was waarschijnlijk het bevel van het Witte Huis om de USS John McCain (vernoemd naar 3 generaties gedecoreerde militairen) volledig uit het zicht te houden bij het staatsbezoek van Trump aan Japan vorige week. Zoals u weet was de onlangs overleden John McCain III de formidabelste politieke opponent van Trump. De US Navy heeft uiteraard haar reet afgeveegd met dat bevel. Dit voorbeeld geeft als weinig anderen aan, wat een ongelooflijk zielig mannetje deze mislukte vastgoedtycoon is.
Een reden waarom hij zo geliefd is in Rusland
Het Pentagon, de wapenindustrie en het bankwezen tegenover een president die zijn reet afveegt met hun belangen. De formidabele John McCain de Derde als oorlogsheld of als loopjongen van de wapenindustrie?
John McCain,oorlogsheld omdat hij uit de lucht geschoten is boven Hanoi tijdend het afwerpen van bommen op de burgerbevolking ? De Senator die IS ondersteunde en de fascisten in Kiev ? Bedoel je die " oorlogsheld"?
Het Militair Industrieel Complex regeert Amerika. Trump is een trekpop van deze cub,aangevuld met AIPAC en de FED.Één groot Wajong poppen spel waar niets is dat het lijkt.
Zijn vice Pres. Pence ( Hallelujah) kondigde te West Point aan dat de kadetten weldra zullen worden ingezet voor een oorlog van de VS tegen Rusland in EUROPA....
Waarom kunnen die Yankers geen oorlog tegen de Mexicanen of Canadezen voeren ? Nooit op hun eigen continent natuurlijk... Laat Europa maar verdwijnen onder de nucleaire paddestoelen.
@ik_wacht_niet | 03-06-19 | 13:16: Trump heeft tegen de wil van Congress en Senate zijn wapendeal met bff Saoedi Arabië er door gedrukt. Ook is Mnuchin (Treasury) bezig de regelgeving die de banken in toom moet houden af te breken. En de miljardenorders vliegen het handjevol spelers op de defensiemarkt in de VS om de oren, ook al wordt er vrijwel geen enkel functionerend materieel meer geleverd.
Dus hoezo gaat Trump tegen de belangen van het Pentagon (zo corrupt als de neten), de wapenindustrie (hallo F35) en het bankwezen (hallo tax breaks) in? Het enige waar Trump zijn reet mee afveegt is het belang van Joe Sixpack, met behulp van de Constitution. Er is een reden dat zijn aanhang eigenlijk nog vooral bestaat uit de gristenwappies uit de evangelical hoek.
Het gaatr al eerder terug. Trump riep om uit Syrië te vertrekken. Dat was ook zijn belofte voor hij president werd. Het Amerikaanse leger, dat zij aan zij met de Koerden vocht, werd helemaal dol. Er zijn zelfs topmensen weggelopen. Het resultaat is en blijft dat de Koerden nu, voor even, geredt zijn. Ze hadden er als de USA gewoon is weer uit willen sneaken. Dat is niet gelukt en ik weet niet of het door of ondanks Trump is gebeurd. Of het geniale tactiek was weet ik ook niet, maar dit is wel een vreemde move van het machtigste land in de wereld. En ja, ze zijn in verval en wij gaan met hun mee tenonder. Het hoeft niet, maar dat ligt aan u en uw soort mensen.
@Eendragtmaaktmagt | 03-06-19 | 13:25: Hoi, ik heb het over gedecoreerde militairen, niet over oorlogshelden. Detail, maar toch.
En McCain die IS ondersteunde? Dat de CIA Al Qaida heeft opgericht is een feit. Van een leidende rol van McCain daarin heb ik even niets paraat. Jij wel?
@LV-224 | 03-06-19 | 13:37: Vermits u het tegen mij heeft: ik en mijn soort mensen? Wablief?
Songbird McCain, dat is toch die oorlogshitser die altijd bereid was om soldaten te laten sterven voor zijn neo-con wereldbeeld?
Hij heeft ook gewoon gelijk meneer Trump. Khan die niet eens respect kan opbrengen tijdens een bezoek. Niet dat het V.K. een bondgenoot als de V.S. kan gebruiken, handelspartners achterhand tijdens brexit ach wel nee! Tijd dat ze gaan inbinden net als die Mexicanen, luisteren ineens stukken beter. Trump is een echte leider, get used to it!
Iemand die kritiek heeft op Trump is dus 'nasty'. Weten we dat ook weer. Krijg je als je alleen omringd wordt met ja-knikkers, dan ga je in een bubbel leven.
U stemt waarschijnlijk D66, over jaknikkers gesproken...
@Expertus_Dico | 03-06-19 | 13:31: Ik stem geen D66. Maar op partijcongressen van D66 ( en alle andere normale partijen) is er genoeg ruimte voor kritiek. Verder is een jij-bak nooit zo sterk want daarmee verleg je de aandacht in plaats van dat je mijn kritiek probeert te ontkrachten.
@Expertus_Dico | 03-06-19 | 13:31:
Maakt toch niet uit op welke partij je stemt? Geen enkele leider zou boven kritiek moeten staan. Vrije woord, weetjewel?
@Ardberg: Wist u wie er ook niet tegen 'jij-bakken' kon...?!
U bent weer eens ongeinformeerd. Trump werd door Meghan uitgemaakt voor nasty, Trump zijn reactie is dat hij niet wist dat Meghan zo nasty is. Beetje verder kijken dan je trollen neus lang is.
@Ardbeg | 03-06-19 | 13:54:
Zelf bedachte “kritiek” van z.g.n politiek correcte snoeshanen behoeft niet te worden ontkracht.
Mooi mens, die Trump...!
Ach leuk.. beetje modder gooien naar Trump.
Goed dat hij andere dingen te doen heeft.
Het is maar spielerei. Twee broers die elkaar in het gelid houden.
Dit gaat over D-Day. Maar dan begint zo'n droplul Kahn vlak voor het bezoek met termen als Nazi, Racist, Fascist.. over de man die op bezoek komt. Memoreren dat je schouder aan schouder hebt gevochten. Sadiq Kahn has a rotten soul.
Sadiq Kahn is vaandeldrager van een invasieve moslim gemeenschap. Als een slang met 10 gezichten komt hij zijn gif in de maatschappij bijten.
@Ton8695 | 03-06-19 | 14:47: Klopt, veel #ophef veroorzaken over Trump, dan vergeten mensen vanzelf de Pakistaanse grooming gangs die in veel Britse steden zoals Rotherham, Rochdale, Oxford, Newcastle en Telford letterlijk duizenden Britse meisjes tot seksslavin hebben gemaakt.
London wordt door een infantiele islamiet bestuurd, een relschopper eerste klas. Trump krijgt het hoogste ontvangst door alle familieleden van de Koningin, ze weten dat Trump heel veel voor de UK kan betekenen. De zogenaamde miljoenen die op de been zijn om tegen Trump te protesteren snappen sowieso niet waarom hij daar is, En de tweets moeten gelezen worden zoals ze bedoeld zijn, Kahn is een ongelofelijke loser, en Meghan was "nasty", nou?
MSM heeft weer een field day!
De waarheid wordt verdraaid om de waarheid niet aan te hoeven kijken. Kijk hoe dat in links denken de norm is. Vooral niet naar de realiteit, maar lekker wensdenken en dagdromen over luchtkastelen. Vooral elkaar niet aanspreken op wanbeleid, prutsen, hoogverraad etc etc. Links doet alleen aan vorm, geen inhoud.
"I didn't know she was nasty" betekend gewoon "ik wist niet dat ze lelijk deed".
Mijn vader zou iets vergelijkbaars zeggen als hij hoort dat ik gekke dingen over hem heb gezegd.
Alsof Trump zijn mening onder stoelen of banken zou steken omdat de media er iets negatiefs van vind.
Hear hear.
In positieve conotatie zeggen ze het daarnaast ook over goede 'Twerksters'... Zou hij dat misschien bedoelt hebben, denkt u...?!
Geweldige tweet van Trump, smijt het maar in het gezicht van die Khan. Niet dat het veel uitmaakt want dat soort figuren zit op slot, gevangen in hun achterlijke cultuur, maar is bedoeld om de rest van het land ,dat nog normaal kan denken een steuntje in de rug te geven.
En nog een keer hear hear. Zo nou stop ik met dit topic. Ik vind dat meghan inderdaad nasty deed en Khan ergert me al jaren. Trump heeft gewoon gelijk.
We gaan hier in Europa ten onder aan de (p)islam. Alleen omdat we gelukkig de Potus TRUMP nog hebben gebeurd dat nu wat later............
Khan zou het liefst de sharia zien en onderdrukking, vernedering en vervolging van iedereen die niet in zijn versie van de islam gelooft, net als alle andere moslims dat willen.
al 1400 jaar.
Die duivelse idioten van links zijn veel te naïef.
Het is aan het Amerikaanse volk zelf om zich uit te spreken over hun president. Ik woon daar niet, dus heb geen idee hoe het daar onder zijn leiding is. Diplomatie en hoffelijkheid is echter niet zijn sterkste punt. Wanneer hij in dit geval problemen heeft met de iemand van het Koninklijk Huis moet hij het lef hebben dit met Elisabeth te bespreken. En zo'n tweet of de burgemeester is onbeschoft. Kennelijk wil Trump nu Boris Johnson als opvolger van May. Waar bemoeit hij zich mee? Misschien komt het nog zo ver dat Hare Majesteit hem weer op het vliegtuig terug zet.
Ik wens het VK dan ook heel veel succes met de bilaterale onderhandelingen voor een trade-deal met Trump. Nu al heeft hij als voorzet gegeevn dat daarvoor de NHS best op de schop mag. Zeldzaam brutale en ongepaste inmenging in Briste zaken mag ik wel zeggen.
Gespeelde hoffelijkheid Mannes. Dat is?
Die hoffelijkheid die maakt dat het volk al je achterbakse achterkamerpolitiek slikt als zoete koek.
De majesteit denkt echter hetzelfde over Markle als hij.
Dus een staatsbanket met Bigmac's zal nu wel worden gerealiseerd voor meneer
@CalamityJane | 03-06-19 | 12:45:
Nee. Trump maakt dat huftergedrag de norm gaat worden. Waarin hij zich nog gaat vergissen is dat niet iedereen zin heeft om zijn pompeuze ego op te poetsen. De VS slaan een flaterfiguur op deze manier.
Burgemeestertje heeft het zelf over hem heen gehaald, met zijn denigrerende interview op Sky. Hij krijgt gewoon in duidelijke, niet politieke bewoordingen een antwoord, in dit geval niks mis mee.
@CalamityJane | 03-06-19 | 12:45:
Zandgenoten zegt : Nee....
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:49:
Dream on....
Trump bepaalt zelf wel wat ie vindt en tweet. Het is hier al gezegd.. men lag met de aars omhoog waar het zooitje door Obama werd gerund. Nobelprijzen op voorhand. En nu is het -bij monde van Kahn- racist en fascist over het regime van exact dezelfde 350meloen Amerikanen.
Trump moet gewoon hoffelijk het programm afwerken. En ondertussen gehakt maken van dat trollende misbaksel Kahn. Die gaat ongetwijfeld los in de demonstraties waarin den Trumpf zal zweven.
Prima. En natuurlijk mocht hij wat terug zeggen op Trump. Alleen de woorden die hij gebruikt zijn gewoon breeduit denigrerend. Kahn is een teringlijer.
@Shareholder II | 03-06-19 | 13:23:
Ach ja. Kahn is hier uitsluitend gehaat omdat hij moslim is, je hoeft dat mij niet uit te leggen. Ik begrijp dat zo ook wel. Maar Trump maakt geen vrienden in het VK. Dat zal hij nog merken op de langere termijn. En die Brexit komt alleen maar verder weg met de scenario's die Trump post-Brexit al schetst. Dat met name is behoorlijk grappig.
Laat Trump de afwikkeling van de Brexit maar doen, schijten ze in Brussel 7 kleuren stront
@Beste_Landgenoten: de haat is juist meer dan dat.
Maar goed, laten we idd eens kijken wat er allemaal nog aan vriendelijkheden wordt uitgewisseld. Mogelijk kunnen ze elkaar gebruiken, om de interne poep een beetje onder Overigen Extern te vegen?
@likdoorn | 03-06-19 | 13:34:
Vertel, wat gaat Trump dan afdwingen bij de EU? Dat wij onze markt gratis openstellen voor de Britten? Op straffe van wat, mag ik vragen? Denk je nu echt dat die huizenverkoper (met maximaal mogelijk verlies ook nog) iets klaarspeelt? Ik denk dat een no-deal Brexit nog kan worden "afgedwongen" bij de EU. En dan?
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 13:27: khan is door meerdere om meerdere redenen niét erg geliefd.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:44:
Niet van harte, maar hierin ga ik met je mee. Ongelijk heeft Trumppie niet, de NHS is een bodemloze put, waar de Engelsen zelf het dupe van zijn geworden.
Ik hoop dat ie ook naar Nederland komt. Dan sta ik er ook, met mijn 'Make America Great Again' t-shirt.
En wie weet een selfie met Donald; zou mooi zijn.
Wat mij betreft wordt daar geen cent belastinggeld aan besteedt.
Waar gaat u staan, dan kom ik ernaast staan...!
MeToo
Zou kunnen dat ie de D-Day vlag komt ophalen, de vlag van het eerste US landingsvaartuig dat het strand bereikte, onder leiding van kapitein van der Beek, amerikaan van Nederlandse afkomst.
Mag ik ook mee ?
Er is een reaguurder die maga-petjes verzameld, dacht ik? Ik vind dat die persoon vooraan mag, op een stoeltje. Ik sta achter in het veld met wat maten. Opdat het toch nog een beetje druk lijkt, net als toen met de inauguratie ;-)
Je staat al in de goede houding
@allemaal
Ik moet ervoor diagonaal door Nederland, dus als ik nog iemand op moet pikken onderweg: Zeg het maar.
@allemaal
Er wordt wel gerookt in de auto.
Wat is die gast ook een onverbeterlijke narcist. Om op zo'n kleuterschool-manier te reageren op kritiek is een president onwaardig. Ik zou me kapotschamen voor zo'n president. je wil toch niet dat zo'n vol-idioot je land vertegenwoordigt?
Trump heeft gewoon gelijk en jij hebt geen argumenten die dat tegenspreken, behalve het op de man te spelen.
Kruip terug onder je steen.
Gelukkig is het jouw president niet, hoef je je ook niet kapot te schamen.
Die burgemeester begon!
@watergeus | 03-06-19 | 12:34:
Waarin heeft Trump dan gelijk?
En afgezien daarvan: Wat voor zin heeft het vanuit je vliegtuig beledigingen te gaan zitten tewtteren naar GVD de burgemeester van de stad die jou ontvangt? Dat is totaal van de pot gerukt gedrag en presidentieel onwaardig. Wat je ook denkt van je gastheer, je gaat hem nooit lopen uitkafferen voordat deze jou ontvangt. Begrijp je deze basale regels niet?
Die burgermeester met die mooie Britse naam heeft van London een warzone gemaakt met zijn beleid... Meer moorden als New York tegenwoordig, het merendeel gepleegd door allochtone messentrekkers... Nee, hij heeft er een schitterende stad van gemaakt... Die gast is gewoon af en Trump een dikke eindbaas...
Ik wel. Zou Rutte zo inruilen.
IK vind die Trump helemaal fantastisch!!!!
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:42: Die Kahn is een klootviool volgens Trump, daarom doet Trump dat, begrijp je dat niet?
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:42:
Omkering van oorzaak en gevolg weer. Eerst geeft de burgemeester van de stad die je zo dadelijk gaat bezoeken een beledigend interview over jou en daarop geef je vlak voordat je die stad met die burgemeester gaat bezoeken gewoon de man een keiharde draai om zijn oren terug.
Niks mis mee.
BL is er maar druk mee met zijn al jaren durende jihad tegen Trump. Net zoals als zijn linkse soortgenoten gaat het bij hem niet om wat iemand doet, maar hoe hij iets zegt. Veel plezier nog komende 6 jaar, trumpfoob.
@Beste_Landgenoten: Fuck uw basale regels... De halve wereld liet Trump schijt vreten. Ze dachten (wishful thinking) dat hij niet eens president zou worden... Nu blijkt hij zelfs een goede president en hoe machtiger hij wordt, hoe meer hij de lieden die hem schijt lieten vreten een poepie van hem terug geeft... Mijn zegen heeft hij... Regels... Rot op met regels... Allemaal schijnheilige deugredenen waar politici zelf totale lak aan hebben. Niet openbaar natuurlijk, maar lekker laf in het geniep... Trump walst daar keihard overheen... Gaat u straks alstublieft lekker uithuilen bij uw psycholoog, maar kom hier niet met die praatjes...!
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:42:
“.... de basale regels....”, die wereldwijd zoveel goeds hebben gebracht. Vertaling “basale politieke regels” : gekonkel, gelieg, waarheid verdraaien/achterhouden, vriendjes politiek, media beinvloeding, massa imigratie, downplaying criminaliteits cijfers, geldverspilling, vast wel een paar vergeten.
@Expertus_Dico | 03-06-19 | 13:02:
Ok, je hebt dus graag een narcistische hufter als president, met het taalnivo van een twaalfjarige. Wat jij wil natuurlijk. Elk land krijgt de president die het verdient zeg maar. Dat zegt wat over - de helft van -de Amerikanen.
@Muchnadt | 03-06-19 | 13:06: Ja, volgens onze landgenoot gaat het ook prima met de islam in Nederland.
Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:29 | Nee, doe mij maar Pinokkio, de rattenvanger van Hamelen.
@Beste_Landgenoten: De grap is natuurlijk dat het gewoon goed gaat met de VS... Behalve dan met de hysterische deugmenschen die 'Rusland' in hun bolleke hebben... Die hebben idd al ruim twee jaar hoofdpijn... Haha...!
Blijkbaar wel want hij is democratisch verkozen.
@BL that set aside.. werkt het best aardig he. Trump speelt het uniek. En dat stoort er een heleboel. En dat is logisch, zal Trump zelf nog met je eens zijn. Aleen het werkt. En ook dat is politiek. Desnoods koopt ie Twitter zelluf. Zelfs dat kost em geen cent. Hij heeft er lang op zitten broeden. En hij ownt het, de sluwe beer. De andere beer is aan het vissen, paardrijden en kanovaren. En het nieuwe beertje hebben ze verslaafd gemaakt. En iedereen weet dat de grootste beer zich nog altijd op de vlakte houdt. Die overziet alles.
@Shareholder II | 03-06-19 | 13:52:
Als hij dat ook nog bewust zou doen, dan neem ik een maga-petje voor hem af, maar mij lijkt zijn beleid geheel het product van een opgeblazen ego, narcsime en een gigantische incompetentie.
Ik zou heel graag zo'n minister president voor Nederland willen zien, een man met ballen in plaats van een bal van een man.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 14:00:
U beschrijft de verraders die momenteel Europa slopen.
Dat de stijl van Trump veel mensen tegen het zere been is snap ik best, dat ze zich puur daarop richten snap ik ook. De tegenstanders van Trump moeten kosten wat kost de aandacht houden op irrelevante zaken en luchtkastelen: dat Trump een ordinaire lul is, dat hij met de Russen zou samenwerken, dat hij een dicator zou zijn. Het beleid van Trump is bijna perfect gericht tegen de Westerse progressieve elite die zich op geen enkele manier het lot van de lagere- en middenklasse aantrekt. Geeft Trump persoonlijk iets om de normale man? Denk het niet, maar electoraal zeker wel. Dat betekent strijden tegen de financiele centra van de wereld (New York, Londen), tegen de partner van de financiele instellingen: China, tegen de globale organisaties die een wereldregering nastreven en vooral tegen het top-down opleggen van normen en waarden vanuit Washington.
Helaas is met de intolerante globalisten geen enkel gesprek mogelijk. Het is hun manier of je bent een fascist. Op kleinere schaal zien we hetzelfde in NL, met de wereldvreemde globalisten in de grote steden die zichzelf moreel superieur achten. en uiteraard zelden de gevolgen hoeven te dragen van hun beleid.
"De tegenstanders van Trump moeten kosten wat kost de aandacht houden op irrelevante zaken en luchtkastelen"
Pardon? Wat zijn dan de hoofdzaken? En president heeft als hoofdtaak dat hij in staat is goed erelaties te onderhouden met de buitenwereld. dat lukt hem op geen enkele manier, behalve met leiders van landen die een zeg maar nogal ambivalente houding hebben jegens democratie. Dat zijn de enige leiders waarmee Trump door 1 deur kan., Ook dat is al om je kapot voor te schamen lijkt mij.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:31: euh nee. Een president en iedere, door het volk gekozen vertegenwoordiger, moet de belangen van zijn volk behartigen. En dat is wat Trump doet.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:31: Dus jij vind het altijd maar weer bukken naar de ander een voorbeeld van goede relaties?
Trump heeft gewoon gelijk dat hij dat niet doet als leider van het machtigste land ter wereld.
De EU zou dat ook moeten doen in plaats van alleen maar cadeautjes uit te delen. Cadeautjes uitdelen helpt namelijk niet bij dictators.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:31:
“En president heeft als hoofdtaak dat hij in staat is goed erelaties te onderhouden met de buitenwereld.” Kijk daar gaat het al mis! De hoofdtaak van een president (/ staatshoofd) is het belang van zijn eigen land en volk dienen. Dat zijn we hier met de EU-uitverkoop en afgedwongen immigratie dus ff vergeten de laatste tijd. De VS hebben een president die dat belang donders gied voor ogen heeft. Goed voor hen!
@duh! | 03-06-19 | 12:42:
Wahtever duh. Als je uit bent op ruzie met al je vrienden, dan ja. Het gaat Trump wel lukken, om alle allianties op te zeggen. Wat hij niet ziet is dat de ondergang van de VS gaat bewerkstelligen. Dat is niet bepaald in het belang van zijn volk. Maar verhuis naar de VS, kan je ook de hele dag domme dingen roepen met een rood petje op.
"En president heeft als hoofdtaak dat hij in staat is goed erelaties te onderhouden met de buitenwereld."
ROFLMAO.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:47:
Trump is al meer dan twee jaar de ondergang van de VS aan het bewerkstelligen. Kijk maar naar de cijfers over de economie. Die idiote clown ook!
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:31:
Wij hebben dan geen president die “goede relaties” moet onderhouden, wij hebben WILLIE, die o zo goede relaties heeft met veel Zanbakkiestan dictaturen (moet van mamma). Oh wacht, nu snap ik hem : Beste_Zandgenoten....
@piloot47 | 03-06-19 | 13:04:
Beste, dat land staat totaal op instorten. Roofbouw op de sociale structuur, de infrastructuur en het staatsbudget. Het is een kwestie van tijd en dan dondert het hele kaartenhuis krakend in elkaar.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 13:17: Nee hoor, dat gaat nog heel lang goed, zolang wij dollars blijven accepteren. De EU gaat eerder onder dan de USA. Verder wel eens met je analyse, het land wordt met ductape en touwtjes bij elkaar gehouden dankzij de geldpers.
@OudeNederlander | 03-06-19 | 13:20:
"zolang wij dollars blijven accepteren"
Daar kan opeens een einde aan komen en dan zijn de rapen wel gaar denk ik. De snelheid waarmee trump "goodwill" kweekt voor de Yankee-dollar speelt daar vast een factor in.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 13:39:
Och och... wat denkt u nou. Als USA instort, dan gaat de EU erin mee. Andersom is de kans aanwezig dat de EU de USA meesleept. Feit is dat alles drijft op lucht en geprint geld. We staan aan de vooravond van het einde van de westerse dominantie. En geografisch zou ik liever in de USA zitten en lekker door handelen met de nieuwe wereldmacht, China. In plaats van op het continent Europa wachten tot we overbodig worden.
@Ton8695 | 03-06-19 | 15:01:
"We staan aan de vooravond van het einde van de westerse dominantie.'
Laat ik het voor 1 keer met je eens zijn.
Het Londen van Kahn: twitter.com/kthopkins/status/11352232...
Mag u van de staatsomroep niet zien. Onderzoeksjournalisme hebben we in ons land nauwelijks meer dus het is oorverdovend stil rond dit staaltje van islamitische intimidatie.
Khan is gewoon een lone wolf
I think England has a problem :)
@likdoorn | 03-06-19 | 12:21: Hebben we hier in Nederland ook 2 van: Abutaleb en Marcouch.
Groepen van duizenden moslims 'allaaahh hoewakbarrr' krijsend rond het monument van de engelse vlootheld admiraal Nelson is niet alleen provocerend en beangstigend maar een duidel;ijk bewijs van een geslaagde moslimverovering.
En Kahn zag dat het goed was
@telelezer | 03-06-19 | 12:40:
Binnenkort wordt Nelson van die paal gehaald vanwege zijn verschrikkelijke misdaden tegen de menselijkheid. De paal wordt omgebouwd tot minaret. Met toeters aan alle kanten. Nelson wordt geschrapt uit de Engelese geschiedeniscanon.
@piloot47 | 03-06-19 | 13:07:
Dat zou me niet verbazen want Nelson was "an angry white middle-aged man" was #metoo met Lady Hamilton en niet inclusief want te weinig "zwarten" aan boord van de Victory. Oh ja en Groot Britannie had toen ook nog eens koloniën en in de strafkolonie Australie werden heel erg veel zielige criminelen gedumpt.
Donald for president. Of the EU !!!
I second that!
Khan is inderdaad niet best bezig, dankzij complete onwil om iets te doen aan het 'diverse' steekprobleem in Londen.
Wellicht denkt hij dat het een hele verbetering is ten opzichte van het zuurgooienprobleem. Steekwonden zie je toch minder op het nieuws. Zo willen de progressieven het graag.
Kahn is een klootzak en bezorgt de islam wel een slechte reputatie als het om fatsoen, zelfkennis, en zelfbeheersing gaat. En dat gebrek aan humor, een KWINKSLAG zo nu en dan.
Oh nee, dat is de islam !
Trump is een krachtig middel tegen bullshit, policor en de losers van islam.
Godverdomme.
Londen was tegen de Brexit, de rest van de UK voor. Ze hebben niet voor niets een islam paki als burgemeester in die kudtstad.
Die Kahn imam heeft meer luchtballonen dan Klaas Dijkhof inews.co.uk/news/politics/donald-trum...
De UK elite van fascisten, die fascisten... verrassend.
Als Trump het beste is wat de usa te bieden heeft, zou ik zeggen: de chinezen winnen de oorlog met twee vingers in de neus.
Vervang Trump eens door Juncker. Dan verliezen we niet alleen, dan worden we slaven. USA en China blijven gewoon handelen, Europa dreigt een overbodig continent te worden omdat de fascisten hier niet willen samenwerken in een democrati, maar onschendbaar rijk en machtig willen worden. Je kan roepen wat je wil over Trump, maar kijk eens naar ons eigen systeem van fascistische bestuurders. De democratie blaast in Europa haar laatste adem uit, en u maakt zich druk om Trump?
U weet niet wie Trump is...
Heel goed Schadenfreude! Trump moet opboksen tegen de Russen,Chinezen en Indiërs...
Hoogmoed komt voor de val. Kijk naar die arrogante koppen van de oorlogshitsers Pence en Pompeo...
ICBM's zijn het beste wat de USA te bieden heeft. Dat winnen ze met 2 vingers in de neus van China. Wegvagen dat gele gevaar.
@The2Amendment | 03-06-19 | 12:17: nog zo'n ignorant dombo... Het gele gevaar. Dat gelul hebben wij de hele koude oorlog lang moeten horen. Laat die Yankees fijn oorlog voeren tegen Korea en China... worden zij en hun land weggevaagd. Beter daar dan hier.
@Eendragtmaaktmagt | 03-06-19 | 12:20: In Tibet, Taiwan en Mongolie hebben ze het gele gevaar al aan de lijve ondervonden. Ook japan en Korea hebben al ruimschoots te maken gehad met chinese agressie. Maar dat is jouw met je kop in het zand en je deug-wereldbeeld uiteraard allemaal ontgaan dombo.
@Eendragtmaaktmagt | 03-06-19 | 12:20:
Vrede in onze tijd....
@The2Amendment | 03-06-19 | 12:47:
Niet te vergeten : Taiwan
China geeft onomwonden toe dat ze deze z.g.n. afvallige provincie t.z.t. met geweld weer toe willen voegen aan het chinese imperium.
Zie ook, territoriale kaping van gebieden in de Chinese zee !
Je kunt van Trump zeggen wat je wilt, maar of hij de slapende honden wakker maakt!!!
Gaat lekker in Londen sinds Khan daar burgemeester is: www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2... en www.thesun.co.uk/news/8273147/london-...
In een tijd van doorgeslagen politieke correctheid is trump toch wel een welkome afwisseling. Het blijft een incompetente aap, maar hij neemt geen blad voor de mond. Daarbij op het moment dat hij aangevallen wordt schiet hij niet in de verdediging, maar gaat hij er met twee gestrekte benen tegenin. Een gematigd midden zou fijn zijn, maar zolang er zo veel van die policor troep rondloopt zijn trump en zijn gelijken een logisch gevolg en noodzakelijk.
President Trump een 'incompetente aap' noemen getuigt niet echt van fatsoen. U bent niets beter dan al die andere 'Trump bashers'.
Waaruit blijkt zijn incompetentie bulk ?
Ja, de laagste werkloosheid aller tijden in de VS. Maandelijks mooie groeicijfers. Chinezen bang, rest van de wereld boos. Trump is een koning !
" Het blijft een incompetente aap, maar hij neemt geen blad voor de mond. "
Heel veel andere wapenfeiten dan een incompetente aap zijn heeft Trump niet op zijn naam staan. Was hij een incompetente aap geweest MET klinkende successen dan kan je nog zeggen: Alla, hij betekent tenminste nog wat. Maar dat laatste is uitermate twijfelachtig.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:33: Hij had eigenlijk al een paar oorlogen op zijn naam hebben moeten staan. Dan tel je mee als president.
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:33: Word nu toch wel heel benieuwd naar jouw lichtende voorbeelden: welke boegbeelden van deugd en voorspoed in de huidige politiek steun jij ?
@Beste_Landgenoten | 03-06-19 | 12:33:
Joh, geeft je hier nu toe dat je toch twijfeld ?
By Jove!
That's just not cricket, sir!
Zo langzamerhand komt de conservatieve aap uit de brexitmouw: Trump wil dat de Amerikaanse "health (uit te spreken als hels) industry" toegang krijgt tot de Britse National Health Service. De zorgindustrie is de grootste bedrijfstak in de VS en met het eventueel afschaffen van Obamacare etc. ziet het er naar uit dat daar de groei wel uit is. De meeste Amerikanen hebben stomweg het geld niet meer.
En wat onze mr. Drain the Swampthing betreft: de New York Times heeft een verbijsterend exposé over de belangenverstrengeling van zijn minister van transport. Deze mevrouw van Chinese komaf doet vooral goed haar best voor het scheepvaartbedrijf van haar familie, dat 1 op1 belang heeft bij de tariefoorlog tussen de VS en China.
Het is een klein wereldje zullen we maar zeggen.
NYT: niet echt een betrouwbare bron wat Trump betreft.
Er staat toch echt health en niet hels, ga es op spraakles dan.
@zwartzondersuiker | 03-06-19 | 12:43: De New York Times is een uitmuntende krant. Hierbij nodig ik je uit om 1 voorbeeld te noemen van onjuiste berichtgeving over Donald Trump, dat voorzover het al voorkwam, niet is gerectificeerd,
Mij staat 1 voorval voor de geest waarbij de betreffende correspondent meteen kon vertrekken. Succes.
God wat een lul argumenten. Amerikaanse "health" producten zijn al lang op de EU markt. Een groot deel van de top technogische health markt zit al in de US omdat de EU markt al verzadigd is.
Enige wat er misschien klopt is de afkomst van de minister. De rest is verzinsels uit de hoed van de politieke tegenpartij..
@nobody@home | 03-06-19 | 13:05:
nee man. Dit is een prachtige illustratie van wat die Brexit voor doos van Pandora is. DE VS lust het VK rauw, na de Brexit. De voorwaarden voor een nieuwe handelsdeal worden voor 80% bepaald door de VS. De NHS ligt wat Trump betreft dus al op tafel, het mag uit elkaar getrokken worden door de VS.
Ik zeg: Laat die hard Brexit maar komen en snel een beetje. Dan hebben we eindelijk het parktijkvoorbeeld wat alle Nexit-roepers zal afschrikken. Laat het VK maar zien dat het "vrij" van de knellende Eu haar eigen boontjes dopt. Een boontje dat om zijn loontje komt.
Ik denk dat het schreeuwerige populisem van Johnson en Farage vraagt om een reality-check van flinke omvang. Anders blijven die rattenvangers maar labiele zieltjes winnen voor de destructie van hun land. Het is uiteindelijk het beste, im grossen ganzen, dat het VK een enorme zeperd heeft met die Brexit.
@nobody@home | 03-06-19 | 13:05: Anders dan sommige medicijnen, waaronder nota bene Oxycodin !, is er vrij weinig Amerikaanse invloed in de Europese zorg. Technologische concerns als Philips en Siemens zijn inderdaad grote spelers op de VS markt, gewoon omdat bij die Europese firma's het innovatieve vernuft zit. De Amerikaanse firma's moeten het vooral van protectionistische maatregelen hebben.
Waar ik het over heb zijn de geldhoeren die de dienst uitmaken in de health industry en die ook degene zijn die er met het geld vandoor gaan: de verzekeraars de intermediairs, Big Pharma, private equity (hoi Annemarie Jorritsma), kortom al het inhalige gespuis dat we hier kunnen missen als kiespijn.
Tot slot is de Europese "zorgmarkt" allesbehalve verzadigd. Kijk niet verder dan Nederland, daar groeien de zorguitgaven als kool. Dat kun je dagelijks in de krant lezen en op het nieuws zien.
Ik heb dan ook geen idee waar jij je op baseert. Kom eens met goed onderbouwde argumenten in plaats van wat goedkoop gescheld. Kost wat meer tijd, maar is wel zo constructief.
Kusjes, hkv XXX
Die health-industry.. dat zijn ál die pillen die Trump zijn eigen volk niet langer wil laten slikken. Want verslaafde zombies... to make a buck.
Kortom, dat moet naar Europa. Want Azie heeft zijn eigen troep en de rest kan het niet betalen. Uw kordate EU-maffiosi zullen zich ruim laten omkopen. Dat gebeurt nu al. Onthoud het. Want dit is een eurobrede ramp over 10-20 jaar. Volledig geregisseerd en uitgebuit.
Ik wil maar hardop denken: zo kan ik de ware reden van Trump's bezoek ook zien. Hij ruikt reeds kansen in de instabiele UK? En wil de sjineese (internet) pil voor zijn? Niet anders dan Willy die met zijn wijf naar Bruneï moest voor de handel?
Tsja, we zien dat meer in het Westen. Burgermeestertjes die zich iets te enthousiast mengen in vraagstukken en discussies die mijlenver buiten het hen gegeven mandaat vallen. In Nederland veelal van die vieze antirechtstatelijke handelingen als niet uitvoeren hen onwelgevallige wetten, maar in London menen ze zelfs buitenlandse politiek te kunnen bedrijven.
Femke Halsema, de NL Khan !
USA Free World ? Woehahaha. Probeer maar eens een sigaar op te steken In San Francisco bij de Pier terwijl je naar die stinkende Zeekoeien kijkt.
Of na 1 minuut over 2 een biertje te bestellen in heel Californië.
probeer maar eens een sigaret op te steken op een willekeurige plek in NL, Dan is NL ook geen free world hoor.
@sprietatoom | 03-06-19 | 12:07:
Beide democratische staten, ben wel benieuwd of dat verschil maakt.
Of zomaar je vrije mening verkondigen woehahaha. Oh wacht, dat kan gewoon in Amerika. Het is het enige land ter wereld waar vrijheid van meningsuiting echt vrij is.
Je bedoelt dat je de vrijheid hebt om daar te gaan waar je geen last hebt van de stank van een ander. Dat is wat je met recht een vrije wereld kunt noemen.
@azijnseikerT | 03-06-19 | 12:26: Stinkend naar azijn bedoeld u?
Tja daar is alles door de Democraten verboden en kapotgemaakt. Maar terwijl je daar niet meer mag roken liggen de stoepen daar wel vol met heroinejunks, dat dan weer wel.
@marrretje | 03-06-19 | 12:21:
San Francisco ligt in de staat Californië maar inderdaad beide democratische bolwerken. Het aantal zwervers is daar nog groter dan het aantal tech-miljonairs.
@sprietatoom | 03-06-19 | 12:51:
Of Los Angeles. "Democratic stronghold" (Gemeenteraad 14 democraten en 1 republikein). "Rats at the police station, filth on L.A. streets — scenes from the collapse of a city that’s lost control" www.latimes.com/local/california/la-m... en "Inside the squalor on ‘Skid Row’ as typhoid scare grips Los Angeles" nypost.com/2019/06/02/inside-the-squa...
Zo ziet het democratisch walhalla er dus uit.
@Basil Fawlty | 03-06-19 | 13:19:
Ja dat is helemaal een verdorven zieke stad. Vaak waar die Democraten het voor het zeggen hebben is het een vuilnisbelt en open riool, letterlijk en figuurlijk.
Kahn heeft in ieder geval een ding niet mee. Zijn uiterlijk. Lijkt een kruising tussen horroadvocaat Gerard Spong en treiterkamerlid Tunahan Kuzu
Spong heeft homo en Kuzu heeft moslim, stop met polariseren a.u.b.
Als hij Markle echt nasty vindt stijgt hij alleen maar in achting bij het Engelse koningshuis ,daar vinden ze hetzelfde.
Deze knakker is echt een verfrissing. Hij twittert eerst en dan breekt vaak de pleuris uit, om met een sisser af te lopen. Als hij dit zelf twittert is ie geniaal, maar ik weet dat er mannen achter het gordijn staan die meer te vertellen hebben. Wie is wie.
Een president die zegt waar hij voor staat (wat je er ook van vindt) heerlijk. Niet om te kopen want al schathemeltje rijk. De nachtmerrie van policor.
Heel raar. Maar mensen verwachten dat hij heel beleefd blijft. Als anderen toch vrij akelig tegen hem doen. Get a live
Vrij akelig lijkt mij toch echt een understatement. Ze zijn zo onbeschoft en vulgair mogelijk. Een schande voor de mensheid. Zelfs een béétje fatsoen kennen ze niet.
Hey guys, let's go local. Zwaar off topic maar niet minder interessant. Via de interne e-mail krijg ik door dat een voor woensdag a.s. in Diemen met leden geplande discussiebijeenkomst met Klaas Dijkhof komt te vervallen vanwege 'politieke actualiteit'.
Wat is hier gaande? Gaat Wiebes morgen van/aan het gas? Wordt hij opgeofferd door de VVD of moet Klaas zich extra goed voorbereiden op een loodzwaar debat? Vragen, vragen...
Rutte naar Brussel.
@azijnseikerT | 03-06-19 | 11:52:
Maarrreh.. Rutte gaat toch niet naar Brussel, dat zegt hij zelf, en hij doet altijd wat hij belooft, toch..?
Trump heeft net Maxima ‘nasty’ genoemd
Rutte gaat naar Brussel. Zijn zoveelste leugen: Maar hij ontkende dat hij naar Brussel zou vertrekken: ‘Dat ga ik zeker niet doen, ik zie mijn taak in Nederland. Ik kan niet zeggen dat dat mijn taak is en dan vervolgens een Europese baan nemen. Bovendien heb ik mij aan de coalitie gecommitteerd tot en met de verkiezingen van 2021.’
Kahn kan beter iets doen aan het hellhole dat hij van Londen gemaakt heeft dan commentaar leveren op het bezoek van de president van de VS. Kortom: Kahn hoort gewoon zijn klep te houden. Trump heeft dat akelige mannetje goed in de smiezen en geeft hem meteen lik op stuk. Mooi.
Komt Trump die D-Day vla nog ophalen? Over ons kabinet gesproken, die zijn er al na een paar jaar achter dat die Wiebe zich gedraagt als een onhandige verstrooide professor. Duh? Die rol speelde hij al met verve als wethouder in Amsterdam.
Trump en zijn tegenstanders houden elkaar mooi bezig... Wat een treurigheid.
De tegenstanders van Trump beginnen met het beledigen. Altijd. En krijgen meteen een reactie, zoals het hoort. Alles moet maar gezegd kunnen worden om Trump aan te vallen en het liefst zo onbeschoft mogelijk. Want van enig fatsoen is allang geen sprake meer.
Als ik Trump was zou ik allang uit de Nato gestapt zijn, dan kan de EU - incl. het VK - het allemaal lekker zelf oplossen. Nou het gejank zou niet van de lucht zijn. Haha.
@Goofje | 03-06-19 | 11:54: De NATO partners moeten gewoon hun eigen regels na gaan komen en in plaats van miljarden aan 'vluchtelingen' uit te geven dik investeren in hun militaire apparaat. Kunnen ze meteen ingezet worden voor de grensbewaking.
@Goofje | 03-06-19 | 11:54: Nee, Trump is uiteraard nooit te beroerd om iets doms terug te zeggen. Kerel is de machtigste man ter wereld en gaat zich bezig houden met de burgemeester van London. Alsof Messi reageert op een domme opmerking van Gijp.
Iedereen die weleens serieus in de VS heeft rondgelopen weet dat het met de 'Free World' niets te maken heeft.
In de grote steden aan de kust lijkt het inderdaad wel serieus de derde wereld, maar dat is omdat er vrijheid van politiek heerst en de diverse dadergroepen solidair Democrats stemmen. Boeven die daar vrij spel hebben.
@Jan Passant mk2 | 03-06-19 | 11:58: Ja RedShirt, neem dit eens goed in je op! Links is voor ´Free World´ dat ons de middeleeuwen oplegt.
Trump heeft gewoon gelijk, zowel Londen als NY zijn criminele Hell Holes geworden onder dit soort extreem linkse mafketels.
Net zoals Amsterdam
Kahn lijkt wel op de paki versie van Mr.Bean , al kan je om Mr. Bean tenminste nog lachen.
hij eet veel bruine bonen, dus dat kan kloppen
""I didn't know she was nasty","
------------------
Meghan Markle is tijdens verkiezingen nogal te keer gegaan tegen Trump; net als al die andere Hollywood sterren.
Ze zou verhuizen uit de VS als Trump als President zou worden gekozen. En dat soort dingen.
Trump zegt dus dat hij hiervan niets wist dat ze dat zou hebben gezegd.
Dus het klopt dat Trump haar niet "nasty" noemde in de zin dat ze een "nasty" mens is. Maar wel dat ze "nasty" uitspraken deed over hem tijdens de verkiezingen.
Normaal geen ophef waardig van de media. Maar de media hopen weer "ophef" te creëren dus word het groot in de media gebracht en schreeuwen de media het uit.
""I didn't know she 'WAS' nasty"" kan door het woordje 'was' in colloquial spreektaal ook bedoeld worden als: ""Ik wist niet dat ze 'nasty' zou zijn", oftewel een verwonderd zijn over het feit dat 'men' haar 'nasty' zou hebben genoemd.
Precies. En nu gaan we aan het bier. De media maken zaken heel groot en de mensen lopen er achteraan als een stel lemmingen. Maar goed, normale mensen nemen de media al lang niet meer serieus.
De burgemeester.... De ambtgenoot van de baas van wethouder Hecking.... Die moet als een goede burgervader waken over het welzijn van de inwoners, op visite gaan als iemand 50 jaar getrouwd is en er hoofdschuddend bij staan als er brand is.
Maar vanuit de 3e klasse zaterdagamateurs geen kritiek leveren op de baas van de Formule 1.
Sinds Khan burgemeester van London is geworden, is de kans voor de gewone inwoner van London om aan het mes geregen te worden verveelvoudigd. Khan zou zich inderdaad eens druk moeten maken om de veiligheidssituatie in London voordat hij zich met grote mensen politiek gaat bezighouden.
120 doden zo ongeveer door knife-attacks alleen al in Londen. Vandaag zullen er ergens in Londen / Engeland ook wel weer toevallige passanten een mes in zijn / haar lijf krijgen en vrouwen een fles zoutzuur in het gezicht gesmeten! Dat is namelijk de alledaagse realiteit in het Londen / Engeland van dit burgemeestertje! Hoe het ooit prestigieuze Londen een 3e wereldstad werd! Kom op Boris, aanpakken die Hap!
Vreselijk mannetje die Sadiq Khan. Dat hij ook even simpelweg stelt dat Londenaren een aantal dingen die Trump de afgelopen twee, drie jaar heeft gedaan 'abhorrent and offensive' vinden. Ja, zijn islamitische achterban zal ongetwijfeld herhaaldelijk 'offended' zijn geweest. Daar zijn ze goed in.
Verder komt hij op het eind weer met de bekende lijst met door de staatsmedia gepropageerde aantijgingen die ofwel uit hun context zijn gehaald, ofwel gewoon onwelgevallige waarheden zijn die men niet wil horen, ofwel ze zijn gewoon onjuist en allang ontkracht (wat de media er niet van weerhoudt ze eindeloos te blijven herhalen, omdat ze weten dat het dan toch zal blijven hangen bij de doorsnee kijker/lezer).
Londen is in feite niet meer de hoofdstad van Groot-Brittanië, maar een aparte stadstaat die voornamelijk uit immigranten bestaat, met een door moslims en naïef links deugvolk gekozen islamitische burgemeester met een dubieuze maar voorspelbare agenda.
Verrek dacht heel even dat je het over Amsterdam had. lol
Haha, typisch Trump. Heerlijk. Er zo invliegen... in het land van de stiff upper lip. Een powerhouse gorilla zonder remmingen, de koning van de jungle... in een land dat geregeerd wordt door slappe wijfmannen en manwijven zonder enige persoonlijkheid of ruggengraat. Wat verbleken ze in de schaduw van deze man! En ze weten het. Trump is de spiegel die ze de eigen totale miezerigheid laat inzien... Het is precies waarom ze hem haten en dat heeft Trump weer ragfijn in de smiezen. Hij doet het voor een groot deel ook voor zijn eigen plezier. Trump kijkt voor het sturen van de Tweet ongetwijfeld lachend naar zijn telefoon, precies wetende dat hij er weer even een paar de stuipen op het lijf jaagt...
God, wat zou ik graag gewoon eens een biertje met die vent willen drinken en slap ouwehoeren over alles behalve zijn werk. Lijkt me zeer aangenaam gezelschap!
Volgens mij kan je ontzettend veel van de man leren inderdaad, als hij op je uitnodiging in gaat schuif ik graag aan!
PS; geen Heineken graag
@Metaalenzo | 03-06-19 | 11:50: ook geen oranjeboom!
Zou toch wel verrotte aardig zijn als Her Majesty excuses zou Eisen van de oranje hork voor het beledigen van een van haar ambtenaren in functie. De rijen sluiten en linea recta retour met hem.
In tegenstelling tot Her Majesty is de burgemeester van Londen een gekozen politicus. Ze zou er beter aan doen haar Amerikaanse schoon-kleindochter er op te wijzen dat het wel zo netjes zou zijn haar=Meghans eigen president te begroeten.
De burgemeester van London Khan voert al jaren een Jihad tegen Trump.
In plaats van orde op zaken te stellen in Londen bekritiseerd deze burgemeester liever Trump die hij dan van de gebruikelijk onzin beschuldigt ( Trump zou een racist zijn en dat soort dingen)
Onder deze burgemeester is de misdaad sterk gestegen en ook allerlei andere problemen die deze burgemeester beloofde aan te pakken tijdens de verkiezingen.
Dus ik zou tegen Khan zeggen; eerst je stad in orde brengen en dan pas kritiek leveren op Trump.
Ik wordt zo moe van die Trump. Hij schoffeert alles en iedereen,heft boete tarieven over EU producten van Alu-en Staal met 25% en wil dit uitbreiden naar de EU automitive sector. Deze man in z'n eentje is verantwoordelijk voor de aanstormende recessie en straks krimp van de wereld economie. America First.... wat dan,Monsanto glyphosaat dat alle insecten uitroeit en de boeren afhankelijk maakt van hun zaad... of Dow Chemical,de andere grote gifproducent van deze wereld? Of zijn het de Boeing producten die uit de lucht storten net als de schandalig dure F35's ? Beledigt de Amerikaanse vrouw van Prince Harry terloops en schoffeert de EU door voor een hard-Brexit te pleiten. Trump is de spreekwoordelijke olifant in de porseleinkast. Oprotten uit Europa deze de dienstplicht ontduikende 3e rangs voorheen oranje geverfde President van een failliet land.
Europa voor de Europeanen!
Olifant in porseleinkast - precies wat we nodig hebben. Maar u bent meer van pappen en nathouden?
@bleached | 03-06-19 | 11:40: deze stupide dombo vernietigd met zijn handelspolitiek de transatlantische samenwerking... ga jij maar fijn snurken vent...
@Eendragtmaaktmagt | 03-06-19 | 11:42:
Integendeel, het gaat toch goed met de Amerikaanse economie? Is dat niet zijn voornaamste taak?
@Synecdoche | 03-06-19 | 12:14: ga dan in het failliete Amerika wonen. Ik ben Europeaan.
@Eendragtmaaktmagt | 03-06-19 | 11:42:
Deze "stupide dombo" is slimmer dan veel Volkskrant lezers (zoals u) denken en brengt eindelijk wat meer eerlijkheid in het handelstarieven stelsel dat tot nog to alleen maar andere landen bevoordeelde en de VS benadeelde, waardoor steeds meer US fabrieken moesten sluiten.
Waarom mogen de andere landen wel hoge tarieven rekenen over US goederen en waarom mag de US dat dan niet ook doen bij andere landen, en waarom wordt hij verrot gescholden door linkse tegenstanders als Trump dat eindelijk ook een beetje gaat doen?
Simpelweg duidelijk een stok om de (oranje) hond te slaan. (Te) veel hersenlozen trappen in de linkse "Democraten" retoriek, die er alleen maar toe dient om het kiesvee zand in de ogen te strooien en bij de volgende verkiezingen weer aan de macht te kunnen komen.
Heeft natuurlijk niets te maken met de 10% importheffing die de EU heft over Amerikaanse auto's om de Duitse en Fransen autoindustrie te beschermen al decennia lang? Of de importheffingen over kleding (bescherming van de Italianen) of landbouwproducten die de EU ondanks de verdragen gewoon heft?
En waarom is Trump schuld aan de F-35 of Boeing? Die zaken waren er al lang voordat Trump de baas was.
Kijk dat je de VS overal de schuld van wilt geven, doe je best. Maar feit is dat de EU een smerig spelletje speelt al die tijd en dat Trump niet de eerste is die dit ziet meer wel de eerste is die er nu wat mee doet.
@Moonwarrior | 03-06-19 | 12:43:
Inderdaad dat! En interessant is ook dit artikel van notabene CNN van mei 2016. Dus voor Trump president was en de "heilige" Obama nog aan de knoppen zat: "U.S. hikes duties on Chinese steel to more than 500%" money.cnn.com/2016/05/18/news/us-stee...
Wanneer je nu je eigen epistel terug leest, zie jezelf dan ook het fascisme wat er van afdruipt? Of ben je zo blind voor jezelf geworden dat enige zelfreflectie ontbreekt (heb je last van links of moslim of een andere verlichte vorm van religie wellicht?) Waarom zou de EU korting op invoerrechten moeten krijgen, we betaalden altijd al minder dan de VS ons moest betalen. Wat is er oneerlijk aan om dat gelijk te trekken? Die recessie, zitten we nog steeds in volgens mij, hoeveel is jouw salaris omhoog gegaan de laatste jaren? Lekker laten stampen op dat linkse porselein, er zit namelijk een onherstelbare bak-fout in.
"ik wordt", "hij vernietigd"... En dan beginnen over stupide dombo's. Stelletje stupide dombo's!!
@lovekila | 03-06-19 | 13:03: Fascisme? Man jij bent zelf de weg volledig kwijt. Trump en zijn oorlogshitsers,Pence,Bolton en die opgeblazen Pompeo... dat zijn je reinste " fascisten". Amerika is het Derde Rijk in de 21e eeuw.. uitsluitend wapengekletter en sancties... Hebben nu ruzie met de hele " beschaafde" wereld.
Dacht in den beginne dat Trump voor vrede was en terugtrekking uit verloren oorlogen zoals Afghanistan en Irak... De VS is hofleverancier van het nekkensnijders regime in Saudi Arabië die op hun beurt proberen miljoenen Yeminieten( vrouwen en kinderen) uit te hongeren en uit te roeien. De VS steunt het laagste uitschot van de wereld IS in Idlib,Syrië. Lul toch niet met je " fascisme". Noem het gewoon realisme.
In het openbaar elkaar voor rotte vis uitmaken. Het is allemaal niet chic. En ze doen er allemaal aan mee, vooral links.
Als het Verenigd Koninkrijk uit de EU stapt zullen ze de handelsrelatie met de Verenigde Staten hard nodig hebben. Dan is het niet echt handig als de burgemeester van Londen over de schoenen van de president van de Verenigde Staten pist.
De VS wil graag een handelsrelatie met het VK, maar dan wel één die erg voordelig is voor de VS. Het VK wordt na de Brexit keurig uitgekleed, ongeacht de houding van de burgemeester van Londen tegenover Trump.
Sadiq Kahn is Labour, de Engelse tegenhanger van de PvdA.
Nou, een PvdA burgemeester dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Altijd wegkijken, kopje thee drinken, inclusief zijn, bruggen bouwen, mijmeren over maakbare samenlevingen, luchtfietsen, geld over de balk gooien.
Eigenlijk het enige wat erger is dan een PvdA burgemeester is als de links fascisten van de Groene Khmer er eentje mogen leveren.
De Engelsen krijgen het nog moeilijk, de instituties hebben een over-correcte multi-culti instroom gehad de laatste 15 jaar, van BBC tot gemeentebesturen.
Het land is daarbij in feite kompleet failliet maar de oude dromers zien het niet.
Dat Khan (as useful as a chocolate teapot) iets over een staatsbezoek denkt te kunnen of moeten melden, zegt eigenlijk al genoeg.
Trump, Johnson en Farage slopen gebroederlijk de EU.
Laat het langzaam en vooral pijnlijk zijn voor de ongekozen junta in Brussel.
Mooi toch, eindelijk wordt'ie Khan aangepakt.
Ja, heerlijk !!!!
En vergeet vooral niet Merkel, die flikt het stiekem maar wel zeer effectief.
Trump, Johnson en Farage slopen gebroederlijk de EU. Nou als dat zou kunnen !
Ophef omdat POTUS een omhooggevallen actreutel een lelijke kwalificatie gaf. Not a single f*ck is given.
Mw Markle staat er bij de Familie blijkbaar al zo goed op dat men haar een schikking in het vooruitzicht stelt wanneer ze maar zo snel mogelijk de pleiterik maakt.
En die Khan, hmmpf. Hij slaagt erin de veiligheidssituatie in Londonistan zo uit de klauwen te laten gieren dat Somaliers hun kinderen voor de veiligheid naar Mogadishu sturen. Niet omdat die vieze tokkieracisten een gevaar zijn; black-on-black violence is de reden.
Trump kan nogal lomp uit de hoek komen, John Cleese heeft in iets nettere bewoording onlangs vrijwel hetzelfde gezegd. En daar mag Khan het mee doen.
Actreutels zijn wel de speerpunt van de nieuwe vorm van beschaving die ons in den poepert geduwd wordt door het Deugtuig op de Fatsoensheuvel.
Met Hollywood als hoofdstad van pedofilie en nieuwe beschaving, bevolkt door steenrijke en decadente socialisten die de maat aangeven.
Het Romeinse Rijk ging ons al voor, niet zo banaal of vals of zo snel, wel zo definitief.
Mooi gebruik van een Ischa Meijeriaans woord, waarvoor hulde.
De geschiedenis herhaalt zich. Het West Romeinse rijk was reeds onder de voet gelopen en het Oost Romeinse rijk heeft het daarna nog 1000 jaar volgehouden. De oost Romeinen hebben nog geprobeerd om de West Romeinen te helpen, maar mission impossible. De Sherlocks onder u mogen zelf bepalen wie wat is in de huidige tijdsgeest.
Na de vierde Kruistocht en de inname van Constantinopel vertrokken de Byzantijnse intellectuelen en kunstenaars naar West Europa dat vanaf dat moment steeds welvarender ging worden. Het gemis aan intellect in het oosten was goede voedingsbodem voor de ontwikkeling van een achterlijke religie. Waar gaat de herhaling nu van plaatsvinden?
Die protesten waar dan weer een half miljoen mensen op afkomen, wel goed georganiseerd dus, wie regelt dat ?
Maar als de Chinese president op bezoek komt is het muisstil. Dan maakt het niet uit dat je miljoenen moslims aan het heropvoeden bent in kampen, de hypocrisie.
Don't fuck with Xi Ping Ping, you'll never eat your baby pang pang again at the sjinees.
@ellullo | 03-06-19 | 11:25: Babi Pangang is Indonesisch. Indonesië is de grootste moslimstaat ter wereld.
China is gevaarlijk dan Rusland, Greta, Kim en Trump bij elkaar.
@joppo0 | 03-06-19 | 11:45: Ah daar is ie weer, die enge Chinees, ff snel onder mijn bed kijken of er al 1 onder ligt. En de MSM zag dat het goed was.
Heb de heer Trump uitgenodigd voor een bezoek aan Rotterdam. Ik heb ook koekjes erbij. Oh wacht.... Aboetanep is er nog.
Abou is druk met andere zaken bezig.
www.ad.nl/show/aboutaleb-brengt-weer-...
@demaup | 03-06-19 | 11:38: Kan beter zijn energie gebruiken om de rellen en het geplunder op strand van Nesselande op te lossen.
Heel fraai die multi-culti-samenleving, vooral dat respect voor normen en waarden.
Denk dat het niet meer zo veel zin heeft om ons nog druk te maken over Megan Markle. Ze schijnt inmiddels al vervangen te zijn door een kloon. Ja, best erg... wel.
De rest van de nasty-uitspraak weglaten natuurlijk, want het past niet in de verhaallijn. GS lijkt de MSM wel.
Jij ook de rest weglaten? Jammer.
Go Trump!
Trump reageerde op de opmerking van de interviewer dat Markle zich niet goed voelde. Daarop zei Trump: "No, I didn't know she was nasty".
En dat wordt, zoals gebruikelijk door de MSM en helaas ook door GS, verdraaid c.q. (opzettelijk) verkeerd geïnterpreteerd. Jammer.
Mijn kind in groep 4 van de basisschool vindt Trump een idioot. Ik vraag mij af wat er op school wordt verteld over the Donald. Wat er op het jeugdjournaal wordt verteld weet ik al. Jammer dat het zo gaat.
Kinderen beïnvloeden is altijd prio 1 bij opkomend fascisme van iedere snit.
@Jan Passant mk2 | 03-06-19 | 11:22: dat is gewoon zo.
Niet de bedoeling om vervelend te doen!
Doet u geen navraag ?
Bij ons in groep 6 bij de verkiezingen: 100% voor Clinton inclusief alle docenten. Dan zul je als school toch echt even achter je oor moeten krabben, me dunkt.
(De stem van Paul de conciërge ging wrs naar Trump, als enige)
Ik geef mijn kind zelf duiding.
Het leuke hieraan is dat iedereen, jong of oud, die een hekel heeft aan Trump dus niet weet of dat zijn eigen mening is.
@pibasso | 03-06-19 | 11:38: Deden wij ook met onze kinderen. Dan zeiden we b.v. dat grote mensen het ook verkeerd kunnen hebben, dat ze niet altijd tegen grote mensen hoeven op te kijken. Zelf denken vermogen aanwakkeren Later werden het volwassen discussies. Dat heeft erg goed gewerkt.
Die Kahn deelt een oom met Kuzu.
Kahn is een populist die zijn achterban naar de mond praat. Le populisme, c'est la guerre.
Ah, een uitspraak van de beste president van de VS sinds minstens Ronald Reagan. Altijd goed voor een enorme methaangaswind vanuit de Deugende media.
Het is een feit dat Khan een ijskoude moslimbroeder is die van Londen in rap tempo een shithole maakt dat zijn weerga niet kent binnen de westerse beschaving.
Best een prestatie naast afglijdende steden als Los Angeles San Francisco Parijs en Amsterdam. Allemaal bestuurd door links gespuis, bewierookte helden voor de leugenmedia. Ook links gespuis, maar dat terzijde.
Hij bedoelde natuurlijk 'naughty and tasty'. ;)
*passend muziekje instarten doet*
www.youtube.com/watch?v=a2awcfsL_Uc
nog zoiets
www.youtube.com/watch?v=zAibJSgb5kk
Familie? www.youtube.com/watch?v=r3etXUOY_YE
Lust u nog kahntjes?
Jawel, en dan het spekvet met stroop mengen.
Hoogstaande diplomatie wederom. Het boreale deel van de wereld is lekker bezig met elkaar. En intussen sluipt het andere deel van de wereld handenwrijvend onze grenzen binnen.
Die moslim Khan zit daar alleen omdat links geen 'fascist' als burgemeester wilde. Houellebecq had het niet beter kunnen beschrijven. Zijn roman bleek een profetie. Net zoals links hier met de gematigde Tariq Ramadan dweepte. Oh oh oh, kijk een wat een moderne butcher. Alsof er ook gematigde KKK-ers bestaan. Letterlijk levensgevaarlijk.
Khan is een onooglijk mannetje. Weg met onooglijke mannetjes.
Inderdaad, Khan terug naar bruine mannetjesland !!
Tja Trump. Wat kun je daar nog over zeggen dat niet al honderd keer eerder is gezegd?
Dat hij zinnige dingen zegt.
Die Kahn moet echt zijn biezen pakken.
Eerst helpt hij CoolCat naar de gallemiezen, daarna nog even Londen.
Weg met die kerel.
En hij had daarvoor al onze atoomgeheimen gejat
Vergeet die massale slachtpartijen in Mongolie niet.
@Titaantje | 03-06-19 | 11:11: nee dat was een neef.
@Mammeloe | 03-06-19 | 11:13:
Dat was Dzjengis, een ander soort Mongool.
Maat wel goed in squash, daar had die mongool tussen het neuken en veroveren nog wel tijd voor
en zijn straussische oom Dominic viel vrouwen lastig
Goede cricketer trouwens en thans premier van (hell hole) Pakistan.
@Fagein | 03-06-19 | 11:16:
Nee dat was zijn Dominicaanse neef Strauss
Geen red carpet? En ook geen vliegend tapijt?
Soggie!
Het is echt bizar hoe de NOS bericht over zijn 'nasty' uitspraak. Hij heeft haar zeker niet op zichzelf nasty genoemd: Als je de tape luistert is het echt 100% duidelijk dat het ging over een specifiek voorval. Echt triest hoe je voorgelogen wordt door een medium waar je als burger verplicht aan betaald en dat neutraal zou moeten berichten.
Oh het gaat om een specifiek geval. Dat maalt de zaak natuurlijk anders.
Volgens de NPO is "I didnt know she was nasty " hetzelfde als "she is nasty". En dat allemaal voor het zo broodnodige dappere na-oorlogs verzet
@Titaantje | 03-06-19 | 11:13: Hij zegt daarna allemaal vriendelijke dingen over haar. Het lijkt er meer op dat u het verschil niet wilt snappen - net als de NOS dus. U wordt zogezegd op uw wenken bedient en weet u weer bevestigd in uw vooroordelen en beperkte wereldbeeld met slechts goede of foute mensen - heerlijk rustgevend gevoel, niet?
Kajsa "nepnieuws" Ollongren zit er vast al bovenop.
@bleached | 03-06-19 | 11:23:
Als jij blij van de man wordt, prima, moet je vooral doen.
De rest van de wereld ziet de man echter voor wat hij werkelijk is: een vulgaire oranje vetkees met een emotie-regulatie stoornis
@Titaantje | 03-06-19 | 11:34: Ah, als iemand afgeschreven is maakt het niet meer uit of het waar of onwaar is - hij is immers fout. Goed of fout - meer smaken zijn er niet, zoals ik al vermoedde.
@bleached | 03-06-19 | 11:43:
Grappig jij kunt gewoon een gesprek met jezelf voeren. Mijn antwoorden heb je niet nodig. Jij en je stropoppen, da’s genoeg
@Titaantje | 03-06-19 | 11:13: Heb je het interview gehoord?
Potus: "complimenten"
Interviewer: "Maar zij heeft dit over je gezegd"
Potus: "I didn't know she was that nasty"
Potus: "Complimenten"
Dus de context is wel degelijk relevant. En het volledige verhaal ook. Er is een relevant verschil tussen iemand negatief benoemen op een specifiek onderwerp en iemand een volledig interview afbranden.
Of is er enkel een binair denkpatroon in u?
@Titaantje | 03-06-19 | 11:52: Ik en mijn stropoppen? Wel ja. Prettige dag nog.
Heb de afgelopen weken veel naar engelse radio geluisterd, en de "gewone man" loopt weg met Trump. De zogenaamde upperclass kotst hem uit. Dat wordt nog een lnteressant bezoek.
Brexiteers en Farage aanhangers zullen we met hem weglopen. Voor die conclusie hoef je niet perse naar de Engelse radio te luisteren.
@Titaantje | 03-06-19 | 11:17: Ik hoor het liever van inbellers zelf, en de redenen waarom.
Typisch op 1 minuut 5 geeft hij aan dat mensen uit London dingen vinden van Trump. Wat een anti democraat, Londen net als Amsterdam is hoofdstad onwaardig.
Zou nog niet dood gevonden willen worden in Londonistan
In levende toestand ook niet.
In mijn jongvolwassen jaren vond ik het een prachtstad. Maar dat was 25 jaar geleden.
@koeberg | 03-06-19 | 11:30: Herkenbaar. Idem Manchester.
Rabarber, dat is echt de smerigste groente!
neen.... je hebt gewoon geen smaak in je bek en je moeder kan niet koken.
@horsteknots | 03-06-19 | 11:14: waarschijnlijk is de n per abuis in je Nick getikt
Nee man, kouseband; geen reedt aan qua smaak dus volledig overbodig
hoewel de Suri's het wel lekker schijnen te vinden - lucky sods
@likdoorn | 03-06-19 | 11:19: haha! plus
Not a single fuck is given. Absolute eindbaas die Trump.
Helemaal gelijk! Roll out the reddest, biggest carpet for POTUS!
"CEO van de Free wolrd" hahahaha
De VS is inmiddels afgezakt naar onder het niveau Frankrijk. Het enige voorbeeld wat je nog aan de VS kan nemen is hoe het vooral niet moet.
Wegwezen troll. Of kom met feiten.
Iglo: volgens de NOS de EU en de Verenigde Nazi's heb je volkomen gelijk!
Iedereen die Deugt applaudisseert staande op zijn/haar/hets stoeltje.
Alles en iedereen wil de VS nadoen, inclusief het gebruik van 'inclusief', 'divers' en 'wit' ipv 'blank', zoals gebruikt door al die VS haters. En je hebt gelijk de VS heeft het niveau van Frankrijk nog niet bereikt, met zijn 54 vrije dagen per jaar en arbeidsethos. We gaan het zien. VS dreigt met NAVO-maatregelen vanwege achterblijvende financiering vanuit Europa en iedereen loopt te piepen dat dat toch zo maar niet kan. De VS bepaalt alles, helemaal alles, van (extreem) links tot rechts.
@Jan Passant mk2 | 03-06-19 | 11:10:
Welnee, NOS bericht juist super positief over de economie van de U.S.
nos.nl/artikel/2283118-economie-vs-bl...
De feiten zijn dat China alle macht naar zich toe trekt, al ver voor Trump, en dat door het "beleid" van Trump die macht alleen maar sneller naar China verplaatst. Het feit is dat hij zichzelf en daarmee de VS helemaal buiten het internationale speelveld plaatst en niet eens door zijn inhoudsloze ideeën maar met name door zijn onvoorspelbaarheid en als je niet op het veld staat kun je niks bereiken. Feit is ook dat de staatschuld van de VS (grotendeels in handen van China) in een record tempo oploopt en nog nooit zo groot is geweest. Kan nog wel even doorgaan maar waarom moet ik eigenlijk aantonen dat hij kut is? Toon eens aan wat hij heeft bereikt? Welke van zijn beloftes is hij nagekomen? Vrede met Noord Korea, nope. Vrede met Rusland, nope. Een muur, nope. Iemand die alleen maar communiceert via Twitter is sowieso niet serieus te nemen natuurlijk.
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 11:19:
Zijn opstelling jegens China vind ik nu juist een van zijn weinige sterke kanten. Ook bij Noord-Korea lijkt sprake van enige ontdooiing.
Het land is natuurlijk méér dan de president en is vormgegeven in instituties en vastgelegd in wetten.
Maar zorgwekkend is het wel en de rechtstaat staat ook zeker wel onder druk in de VS sinds Trump.
VK !
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 11:23:
Noord Korea verdient geen ontdooiing, enkel de cold shoulder van de internationale gemeenschap.
@Titaantje | 03-06-19 | 11:28:
De rest van de wereld verdient geen nieuwe wereldoorlog. Doel is voorkomen van nucleaire dreiging NK. Het decennialange voorafgaande beleid heeft kennelijk niet gewerkt.
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 11:23: Economisch kan de VS al niet meer concurreren met de Chinezen, een handelsoorlog met China starten is niet slim van hem. Hij probeert Amerikaanse productie/producten te beschermen door de import van Chinese producten duurder te maken, wat hij daarbij vergeet is dat China veel meer en veel goedkoper produceert en een overschot hebben op hun begroting. Zij kunnen dit dus veel langer volhouden dan de VS zonder dat ze hun eigen economie schaden. En wat Noord Korea betreft, dat hij Kim persoonlijk heeft bereikt kan op zichzelf als positief worden gezien maar effectief heeft hij niks bereikt in zowel het verbeteren van de relaties tussen beide landen of het wegnemen van de spanning. Vorige week ofzo was er gewoon weer een rakettest.
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 11:33:
Een cold shoulder escaleert bij jou wel hee snel in een kernoorlog he
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 11:35:
Grappig dat zoveel mensen vallen over America First maar zwijgen over China First. China speelt vals, schermt eigen economie af, geen respect voor intellectueel eigendom. Dit holt westerse economieën uit in ruil voor goedkope productie. In VS ook onder tegenstanders van Trump wel waardering voor deze opstelling naar China. Xi staat onder grote druk om voldoende groei te behouden. Trump gaat dit langer volhouden.
@Titaantje:
Kijk eens op de wereldkaart waar NK ligt. Anders was het allang opgelost. Daarnaast was (is?) NK hard op weg raketten te ontwikkelen die westkust VS kunnen bereiken. Kwestie van tijd dat ze daar een nucleaire kop op kunnen zetten.
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 11:50:
Consequent helemaal de moeder boycotten. Moet je zien hoe snel ze aan al je voorwaarden willen voldoen.
@Titaantje | 03-06-19 | 11:56:
Dat is decennialang geprobeerd. Is mislukt (China?). Ook overleg breder trekken met vijf landen is niet gelukt.
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 11:35: China heft ook importheffing, die waren een stuk hoger dan Amerika deed.
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 11:50: China kan veel meer, veel langer en veel goedkoper produceren. Amerikanen willen namelijk niet werken voor het loon van een chinees. Dus behalve op het gebied van productie, China kan veel meer, veel sneller produceren, heeft China ook een heel groot voordeel m.b.t. prijzen. Sterker nog veel Amerikaanse multinationals laten hun producten in China produceren vanwege de prijs. Als door de importheffingen over en weer, China en de VS niet meer aan elkaar zouden willen leveren, is de markt voor China buiten de VS veel groter omdat ze dus veel goedkoper (kunnen) zijn, daarbij "bezit" China gewoon de halve wereld (met name Afrika, Midden Oosten maar bijv. ook havens in Europa) die landen blijven dus allemaal Chinese producten kopen. Er is maar weinig uit de VS waar de rest van de wereld niet zonder kan.
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 12:29:
Zo'n betoog zou je ook omgekeerd kunnen houden. Laat ik er bij houden dat China hard op weg is de grootste economie te worden, onvermijdelijk. Als Trump of een opvolger het nu niet lukt China te dwingen de eigen markt ook te openen voor westerse bedrijven (zonder allerlei obstakels) dan zal de verkrotting in de VS en ook EU doorzetten. Onherroepelijk. Dan zijn we binnen 20 jaar overgeleverd aan China. Bedoeling is niet China uit te schakelen (as if..), maar level playing field creëren.
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 11:19: ehh slecht genoteerd feitje meneer. Obama heeft de schuld verdubbeld.. heeft in z'n eentje net zo veel uitgegeven als alle pressies samen voor hem. Heb je cijfers dat Trump het nog een keer zo erg heeft gemaakt? Btw het was ook die blonde ouwe trol die er voor heeft gezorgd dat China in de WTO mocht aanschuiven (lang leve Ali en Wish, daar mag ik alleen niet kopen van links). Zelfde voor die arabische lente, gestart door diezelfde blonde trol, even democratie komen brengen op het moment dat de olie in euro's aangeboden gaat worden op de markt (waarom niet wanneer dezelfde mongool een vliegtuig uit de lucht laat vallen met bijna 300 doden, Lockerby als ik het goed heb?). Bovenstaand allemaal gestart vanuit de goed-bedoeld emotie door links, maar blijf fijn in links geloven hoor, dromen is tenslotte lekkerder dan de juiste pil slikken.
@lovekila | 03-06-19 | 12:43:
Links-rechts. Het enige linkse aan 8 jaar Obama waren de genderneutrale toiletten. Y'all need to think about that.
@lovekila | 03-06-19 | 12:43: Vind het fijn voor je dat je even je frustraties kan en wil uiten maar wat heb ik of dit onderwerp met Obama te maken dan?! Waar zeg ik dat Obama de Messias was? En dat Obama er weinig van gebakken heeft zegt ook helemaal niks over de prestaties van Trump. Met name door het belastingbeleid dat Trump voort, zal de staatsschuld van de VS aan het eind van zijn periode hoger zijn dan ooit. Dat de economie nu aantrekt mede ook door het belastingvoordeel dat grote bedrijven hebben onder Trump, doet daar niks aan af. Dit is tevens heel erg afhankelijk van de wereldeconomie. De economische groei is dus ook niet de prestatie van Trump maar een natuurlijke golfbeweging die wereldwijd in de economie zit. Na een crisis komt er weer groei of je nou beleid maakt of niet. Dit was ook al ingezet tijdens Obama trouwens dat hoor ik je dan weer niet zeggen. Blijf lekker in je links/rechts dogma's hangen maar projecteer die niet op mij en val mij er niet mee lastig. Ik kijk gewoon naar de objectieve feiten en Trump, heeft gewoon niks ten positieve bereikt op geen enkel beleidsterrein.
@Hollende_Kleurling | 03-06-19 | 13:00: Hoho. Obama heeft ook meer oorlogen gestart als zijn voorganger Bush jr. En dat is best wel een prestatie.
@Capt. Iglo | 03-06-19 | 12:29:
Nee een race to the bottom met China is lekker. Open handel/markt werkt alleen bij een gelijk speelveld.
@Harry Turtle | 03-06-19 | 14:50: Ik zeg ook niet dat we er blij van moeten worden of op zitten te wachten, ik zeg alleen dat Trump dit onmogelijk kan winnen. Een gelijk speelveld is gewoon een illusie, de lonen en kosten zijn niet wereldwijd gelijk, de levenstandaard niet, de wetgeving niet, culturele verschillen enzovoort enzovoort, dat is nooit op te lossen. Dus als Trump zijn doel daadwerkelijk is een gelijk speelveld creëren is het helemaal een kansloze missie. Maar dat is zijn doel ook helemaal niet, hij probeert zijn verkiezingsbelofte om amerikaanse producten en arbeiders te beschermen in te lossen, die heffing is daar symboolpolitiek voor want dat is niet meer terug te draaien. Het is geen 1940 meer. Productiewerk gaat nooit meer terugkomen in de VS want ze kunnen niet voor dezelfde prijs werken.
'I didn't no she was nasty'? O know!
Kahn heeft moslim.
Nuff said.
Londen is verandert in een shithole city.
Op 1:17 komt de aap uit de boerka.
anhorrent: onverdraagzaam, weerzinwekkend... fijne inclusieve taal toch?
@lovekila | 03-06-19 | 12:34: doet n voor b wijzigen nog eventjes
REAGEER OOK