Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Johan Derksen wil graag van tv gehaald worden

Derksen is een man uit de tijd dat je Stijlloos nog als Steylloos schreef.

De ouwe sigaarsnor is het beu.

We denken het te weten. Johan Derksen wil van de buis getrapt worden. Na 125 jaar in de voetbalcommentatorarij, is het genoeg geweest voor de Grijze van Grolloo. Alleen: de televisiekantines waar hij zijn opwachting wekelijks maakt, willen hem niet van het barrooster halen. Dus steekt hij maar weer eens een stok in zijn eigen spaken: Gisteren noemde hij de songfestivalvideo van Duncan Laurence een "homofilmpje" en vandaag toept hij over door het hele songfestival een "homofeestje" te noemen. Is allebei gewoon waar, maar je weet dat je het nIeT mEeR mAg ZeGgEn tegenwoordig DUS daarom denken wij dat Derksen gewoon van de treurbuis getrapt wil worden. "Het slaat nu wel erg door. Als je daar hetero bent, ben je wel een buitenbeentje", doet hij er nog een schepje bovenop. 

Eerdere pogingen om Derksen van de buis te krijgen eindigden allemaal in glorieuze zegetochten met sponsorbier en advertentienootjes voor de ouwe mopperkont, omdat zijn tegenstanders nou eenmaal hysterische huilstruiken zijn die geen enkel zinnig argument kunnen formuleren omdat hun stemmen verstikt worden door de zilte tranen van hun eigen zelfmedelijden, en omdat Johan Derksen uit een zeldzaam soort onverschilligheid is geboetseerd die hem in staat stelt om een tijdsgeest waarin 'ik voel me gekwetst' tot argument is gepromoveerd, straal te negeren. Helaas zorgt die superkracht er ook voor, dat zijn tegenstanders nooit grip op hem krijgen en hij dus tot zijn dood over voetbal zal moeten praten voor een camera.

Reaguursels

Inloggen

Johan praat zoals mensen in een café praten, in zo'n contex is het gewoon grappig. De ware homohaat ligt in de buurten als de Haagse Schilderswijk. Oproep aan alle homo's: organiseer daar eens een demonstratie en de werkelijke homohaat zal zichtbaar worden, voor het geval het voor iedereen niet al zichtbaar is.

the haque warrior | 15-05-19 | 06:27

:) Heel deugend en zogenaamd links progressief Nederland zal dit wel weer aangrijpen om over elkaar heen te rollen om Johan te veroordelen en zodoende weer te stijgen op de deugladder.
Feitelijk heeft Johan gewoon gelijk, veel (niet alle) homo's vinden het songfestival fantastisch. Leuk toch.
Maar om daar dan geen geintje of Johan's standaard cynische houding tegenover te dulden, want homohaat. Hou toch eens op met al die flauwekul, val dan eens over echte dingen waardoor homo's en lesbiennne's niet meer vrij door de stad kunnen bewegen. Jetten, had het per ongeluk benoemd, maar kon nog net op tijd schijnheilig corrigeren in z'n X66 speech, da's pas verwerpelijk!

bananabanana | 14-05-19 | 21:26

Echt een geweldige vent, zo hadden er meer moeten zijn.

Rdock | 14-05-19 | 18:56

Heerlijk toch iemand die een beetje dwars is. En dan ook nog eens rake dingen zegt.
Anders wordt het net Noord Korea

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:02

Onbegrijpelijk dat dit homo gerelateerde geld verslindende ESF nog steeds wordt uitgezonden op de Nederlandse TV. We kunnen ons belastinggeld wel beter besteden. Hierin heeft Johan het gelijk aan zijn kant

G KOLKS676469474546 | 14-05-19 | 17:15

Waarheid is uit/not done. Leugens zijn wenselijk. Het zijn barre tijden.

frisenfruitig | 14-05-19 | 17:11

De snor is een verademing in het politiek correcte medialandschap. Het Songfestival is een feestje geworden voor 'veel homo's maar wat is er mis mee om dat te zeggen?

frisenfruitig | 14-05-19 | 17:07

Het is een homofeestje en het (lekkere) kontje van Duncan is, omdat de jongen homo is, een homokontje.
Je mag niks meer benoemen en allemaal politieke correctheid betrachten.
Nichten die hierover zeiken zijn gefrustreerde nichten die zich veel te serieus nemen. Ben zelf nicht, en dan mag ik dat ook zeggen.
Derksen is prima vent met stinkende snor, maar zoenen doen wij toch al niet. Dat mag mevrouw Derksen doen.

flinkescheet | 14-05-19 | 16:46 | 2

Goed gezegd, jochie.

xavier | 14-05-19 | 16:51

Ik zou bijna zeggen: dat worden leuke gesprekken aan de tafel tijdens de iftar

Injegezicht | 14-05-19 | 17:01

Go. Waar maken jullie je allemaal zo druk om?

Gokmaar | 14-05-19 | 15:49

Bah Bah.. jaren terug al eens gelezen dat ondanks pijn en viezigheid wel zo'n 50% van de dames te maken hebben / krijgen met mannen die 'via de artiestenuitgang' willen!

BinAardig | 14-05-19 | 15:34 | 3

Hi hi, moet INGANG zijn!! Ha ha..

BinAardig | 14-05-19 | 15:35

Daar is het niet voor bedoeld: er komt schijt UIT! Dan roer je er maar met n winterpeen in ofzo...

Injegezicht | 14-05-19 | 17:04

Een beetje viezigheid op zijn tijd kent geen spijt

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:03

Ik stel voor,
Als je homo's, vrouw, transgender, Marokkaan, darter, linedancer, of gewoon iemand met lange tenen of een heel teer zieltje, geen Veronica inside meer te kijken.

zoalsikhetzeg | 14-05-19 | 15:32

de snor heeft altijd gelijk...

Kwast72 | 14-05-19 | 15:17

Verleden jaar heeft een kakkelende kip die nog vals zong ook nog dit festival gewonnen. Dat hij zich daaraan ergert lijkt mij normaal. Dat hij zich ook ergert aan een homo erotisch filmpje dat bij dat nummer van Duncan hoort, is ook niets mis mee. Iemand mag een mening hebben.

jezusisonzin | 14-05-19 | 15:13 | 1

Die kakelende kip is een belediging voor de muziek.

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:05

Voetbal boeit me totaal niet, maar Derksen als presentator van de pioniers van de nederpop vond ik geweldig. Gortdroge humor en een flinke dosis zelfspot. Mooi man!

Jemoesteensweten | 14-05-19 | 15:11

Yep! Big time homo feest! Ben ook niet van plan te gaan kijken naar die nichten!

Bram de Rammer | 14-05-19 | 15:06 | 1

Hij raakt de bal altijd in het midden,

Pelforth | 14-05-19 | 15:11

Het onderwerp wat de heer Derksen aansnijdt lijkt mij meer iets te zijn voor glamorama.nl

ProAsfalt | 14-05-19 | 15:05 | 1

Nu ja het is een aandachtshoer.

Simon_GS | 14-05-19 | 15:59

IK kijk tegenwoordig alleen nog maar naar Veronica Inside. Ik ben het niet altijd met Johan eens maar wat een verademing in een tv wereld van kontenlikkers en enge BN ers

jack_gouda | 14-05-19 | 15:05

De ironie is dat zijn meest controversiële uitspraken zelden over voetbal gaan.

Captain Pervert | 14-05-19 | 14:54

Johan Derksen is de grootste aandachtshoer aller tijden.

Brad_Pitloos | 14-05-19 | 14:51 | 1

Over mensen met een duidelijke (en pittige) mening wordt gepraat. Wegkijkers en meelopers heeft niemand het over.

cees2025 | 14-05-19 | 15:26

Dat het een homo feestje is maakt het geen diskwalificatie, gewoon een feit.
Dat het voor 99% kudtmuziek betreft is wel een kwalificatie, maar een juiste.

bqbq | 14-05-19 | 14:50

Gewoon elk jaar Sieneke naar het songfestival afvaardigen.

Opajoop | 14-05-19 | 14:45

Ach ja... door die val is ook zijn laatste hersencel afgestorven. Laat hem lekker gaan klaverjassen/dammen/schaken met collega-bejaarden.

Flatulent | 14-05-19 | 14:38 | 2

Hij durft tenminste z'n bek open te doen en eerlijk te zeggen wat hij vindt (dat heet vrijheid van meningsuiting)

telelezer | 14-05-19 | 14:48

@telelezer | 14-05-19 | 14:48:
Bent u Johan Derksen zelf?
Met vrijheid van meningsuiting heeft dit niets te maken maar alles met: wat zal ik nu eens bedenken zodat iedereen het over mij heeft?

Brad_Pitloos | 14-05-19 | 15:05

Eigenlijk zou je een woordvoerder/boegbeeld moeten hebben voor de homo-gemeenschap die openlijk nationaal afstand neemt van al het lgbh, aanstellerig, nichterig, aanstellerig gedrag van die lui. Dan worden homo's misschien serieus genomen. Ahemmm... Eigenlijk wat de moslimgemeenschap ook nodig heeft.

ZiekePieter | 14-05-19 | 14:37 | 1

Ik heb er als homo geen enkel probleem mee om serieus genomen te worden.

teevee | 14-05-19 | 15:48

Johan is een man van de vrijheid van meningsuiting. Niet zo'n recht toe recht aan mannetje. Ben het ook nog eens vaak met hem eens, stemt FvD en dus een kanjer van een kerel!

Waakvlam | 14-05-19 | 14:28

Derksen heeft ook al Formule 1 fobie tenzij het in Drenthe is. Dan wil hij wel in zijn roze overall pitspoes zijn.

Simon_GS | 14-05-19 | 14:27

Dat kunstje van die man is nu toch wel uitgewerkt? Weg met die vent en zijn nepgedrag.

Stijlloze nick | 14-05-19 | 14:24 | 2

Dan kijk je toch niet.

VanBukkem | 14-05-19 | 14:51

Het wordt wel tijd dat Johan Derksen een continuiteitsmanager in armen neemt. De mate waarin hij zichzelf tegenspreekt komt steeds vaker voor. Ik weet niet of het ook het vak van Wilfred Genee is maar hij maak overal notities van. Zou Johan Derksen ook moeten doen.

cees2025 | 14-05-19 | 15:29

Ik geef niets om voetbal. En team Derksen maakt een TOP programma. Kijk er graag naar. Derksen is geen NPO-jongen. Hij mag het festival een homofeestje vinden. Mag ie ook zeggen. Tegen de stroom in. Dat tekent deze baas. Men stoort zich maar. Johan is oké. Hij heeft een prima smaak.

Shareholder II | 14-05-19 | 14:15

Johan is een held van het vrije woord. Hij lacht om de deugers die andersdenkenden aanvallen en uitmaken voor slecht mensch. Ik zie nog geen opvolger tussen het huidige analistenvolk. Die kiezen massaal voor de rol van mak schaap richting spelers en bobo's. Graag 10 nieuwe Johans die schijt hebben aan de tere zieltjes en ego's.

Graaier | 14-05-19 | 13:43

Dus uitspreken dat de hele campagne rondom het songfestival en dit nummer gericht is op homo's mag ook al niet meer? Dat maakt het toch een homoliedje? Blijkbaar zien homo's zichzelf als negatief als ze zich hierdoor negatief voelen bejegend.

Nohara | 14-05-19 | 13:40

En hij had nog zo gewaarschuwd aan het begin van de uitzending.

Sqbar | 14-05-19 | 13:39

In mijn straat wonen ook homo's. Ze heten Gerard en Ton. De 1 een baard, de ander rookt pijp en heeft een bril. Hij is bankwerker en hij is administratief medewerker. Op zaterdag werkt Gerard in de tuin en Ton koopt de boodschappen bij de buurtsuper. Soms gaat Ton met de BuurtWhatsapp mee ATB-en in het bos. Als ze vrijen met elkaar doen ze dat kennelijk 's nachts met de gordijnen dicht. Het zijn aardige gasten en ze praten en lopen normaal. Ik sprak ze laatst nog op een BBQ. Ze hebben een schijthekel aan nichten/flikkers, andersoortig "mooiweer-homo's" en volk dat zich tegenwoordig LHGBT-er noemt. Kerels naar mijn hart.

ZiekePieter | 14-05-19 | 13:35 | 3

En zo zijn de meesten die ik ken, precies zoals die schreeuwerige lhgbt druktemakers zeggen: hele normale mensen. Dat in tegenstelling dus tot de lhgbt'ers zelf, die overschreeuwen zichzelf zo hard dat niemand ze uiteindelijk nog trekt. Vaak ook is dat een combinatie en zijn lhgbt types tegelijk ook veganist, blauwharig en enorm van de welkom in mijn land liedjes. Een ontzettend onvriendelijk en rancuneus volkje waar geen normaal mens, homo of hetero alike, iets mee van doen wil hebben.

elfenstein | 14-05-19 | 13:41

@elfenstein | 14-05-19 | 13:41:
Vergeet je even de deugers te benoemen. Zeg maar de 'helper whiteys' die van opper piet Airfryer achterin de bus moesten zitten.
Dat soort volk is echt het ergste en het gros denkt ook nog voor een goede zaak bezig te zijn (narcisme heet dat) terwijl ze uitgekotst worden door degenen die ze denken te steunen.

Gazzerop | 14-05-19 | 14:12

Geweldig hoor zo'n Vinex wijkje.

Simon_GS | 14-05-19 | 14:25

Net zo'n hoog homo gehalte als heel dat Hilversum waarin hij zich dagelijks begeeft (en waar hij ook gerust zijn mening over durft uit te spreken). Johan is een baas!

Woelige Wimpie | 14-05-19 | 13:28

Ja Johan heeft gelijk. Het is toch een homofeest? Bedoel alle homo's zitten zaterdag op de bank met hun wijntje en cava te gniffelen. Mijn vriend ook met paar andere zwoele paters. Maar ik moet er niets van hebben ik ga lekker naar een rockbandje kijken, en dr op uit!

Maar goed even serieus, hij mag dit allemaal zeggen en vinden. Hij zegt nergens dat hij iets TEGEN homo's heeft of dat hij mensen met een andere geaardheid niet accepteert. Maar dat willen al die verongelijkte deugertjes niet horen.

iustus | 14-05-19 | 13:25 | 2

Precies!
Dat nota bene GeenStijl gaat roepen dat je iets tegenwoordig niet meer mag zeggen.
Het IS een homofeest en ze vinden het allemaal geweldig. Wat is er mis mee dat te benoemen?
Het GEEN homofeest noemen, da's #fakenews.
Wat weegt zwaarder tegenwoordig?

Gazzerop | 14-05-19 | 14:14

Jup. Johan Derksen is doodnormaal. Dat maakt het programma zo goed.

Behoeft ook eigenlijk allemaal geen uitleg . Dat maakt de fophef amusanter. Treurig televisie wereldje. Derksen schiet zo vaak raak.
Maar ik denk (ook) dat Derksen dat beu raakt. Die gaat reisjes maken. Semi-anoniem pilsen op rock festivalletjes. Die denkt : de volgende keer dat ik van die trap lazer ben ik wat ik rook. Verstandige man.

Shareholder II | 14-05-19 | 14:49

Derksen is verschrikkelijk, maar heeft in ieder geval wel ruggegraat. Dat waardeer ik wel.

van heinde en verre | 14-05-19 | 13:23

Ik heb nog nooit van lesbo feestjes gehoord? Bestaan die?

Mr.Crowley | 14-05-19 | 13:17 | 4

Vrouwenvoetbal.

omanders | 14-05-19 | 13:34
▼ 1 antwoord verborgen

Ik hoop dat hij nog lang na zijn dood mag doorbabbelen al word het dan wel een herhalio natuurlijk.
Schitterend die man.

Enfin. Straks naar de slager, lekker stukje varkenshaas halen.

BootleggersSmurf | 14-05-19 | 13:16 | 2

halal geslacht toch wel he, als eerbetoon aan de "dierenvrienden".

Flatulent | 14-05-19 | 14:41

Oh ja, de extra-vleeseters smakelijk vanavond. Ik zou rundvlees doen, al was het een zwijnentopic. En dan morgen op het werk lekker geurig alles onder bouten :-)

Shareholder II | 14-05-19 | 14:53

In mijn jonhe jeugd ging ik -nogal onvrijwillig- naar de Muziekschool. Klassieke muziekles. In een oud schoollokaal. De docent legde dan wat uit over een stuk of componist en dan moesten we uren luisteren naar Chopin, Mozart, Händel, Strauss, Verdi unz. Je mocht niet praten maar wel lezen en er lag altijd een stapel oude VI's. Zo ben ik veel te onnodige weetjes te weten gekomen over Tsjeu La Ling, Ruud Geels, Sjaak Swart en Ruud Krol. Handig voor bij de pubquiz maar die muziek blijft storen.

Mammeloe | 14-05-19 | 13:15

En het enige mooie is toch wel dat dat bewuste homofeestje kan worden gehouden in Israël, wat toch wel een statement is in dat overwegend islamitisch zijnde Midden-Oosten. Voor het overige kan het mij echter gestolen worden.

Nelis SplitBloes | 14-05-19 | 13:12 | 1

Daar is helemaal niets moois aan! Dat zou een grote hypocriete bende zijn.
Maar goed, dat dit land aan een europees songfestival mag meedoen is natuurlijk al een gotspe op zich (ja, geldt ook voor australie natuurlijk, maar als het over israel gaat moet het blijkbaar altijd extra-mooi, extra-erg, extra-zielig oid. zijn).

Gazzerop | 14-05-19 | 14:16

Is dit nu een item over Johan Derksen of een review van de film 'Howard Stern: Private parts'?

Johanvb | 14-05-19 | 13:10 | 1

Zolang hert maar niet over de private parts van Johan Derksen gaat...

Flatulent | 14-05-19 | 14:41

Johan Derksen is een held. Ja, dat mag ik zeggen.

lingo star | 14-05-19 | 13:10 | 2

Ja Smeets , dat mag u .

onfray | 14-05-19 | 13:19

Klopt, maar ik vind het nog steeds vreemd dat ie Ten Hag na die waanzinnige blunders (Dolberg die geen knikker raakt, verdediger erbij, en De ligt en Blind niet terug riep op hun stek toen ze bij de 16 stonden) in halve finale niet aangepakt heeft

joppo0 | 14-05-19 | 13:35

"we're all fluid' is de grootste leugen van die lhgtbxxxx beweging!

pigadaki | 14-05-19 | 13:07

In a time of universal deceit, telling the truth Is a revolutionary act. Sorry, klinkt gewoon beter in het Engels.

Reagurend_Nijlpaard | 14-05-19 | 13:07

Ach, als je tegenwoordig geen vrouwenverafgodende koolstofbestrijdende roze powerranger bent die het “je bent welkom in mn land” niet loepzuiver weet aan te heffen, lig je nou eenmaal niet zo goed bij de meningenpolitie.

Parel van het Zuiden | 14-05-19 | 13:01 | 1

"[...] die het “je bent welkom in mn land” niet loepzuiver weet aan te heffen [...]" sorry, maar het lijflied van de sociaal correcte roze powerrangers is 'mag ik dan bij jou?'

Johanvb | 14-05-19 | 13:12

Ik ben zo klaar met die jaarlijkse Songfestival terreur. Ik moest me afgelopen weekend bijna verontschuldigen omdat ik een uitnodiging om samen met familie te gaan bbq'en en Songfestival kijken, beleefd afsloeg. 'Joh is toch gezellig! En het is best een goed nummer!'. Nee, ga weg, het is een kutnummer en een kutfestival. 'Kom dan alleen voor de gezelligheid!'. Nee! Ik heb het niet gezellig als ik verplicht naar het Songfestival moet kijken! Verder ben ik een gezellige vent.

JJMS | 14-05-19 | 13:00 | 3

Herkenbaar. Misschien moeten we volgend jaar een reaguurders-BBQ organiseren voor gelijkgestemden.

threeheadedmonkey | 14-05-19 | 13:05

@threeheadedmonkey | 14-05-19 | 13:05: Wat een lef! Jullie mogen helemaal niet BBQ'en in Nederland. Jullie mogen helemaal NIETS in Nederland, ja in de pas lopen en je laten betuttelen, dat mag!

Pierre Lebon | 14-05-19 | 13:16

"Gezellig". Als er helemaal geen argument meer te verzinnen is waarom je ergens aan mee zou moeten doen "is het toch gezellig", daarmee implicerend dat als je geen zin hebt in die ongein en het vertikt je vrije tijd ervoor op te offeren je "ongezellig" - lees: onaangepast, asociaal, egoistisch en te beroerd om je aan te passen - bent. Vind ik een prima deal, dus.

Graaisnaaiert | 14-05-19 | 14:45

Het songfestival is een homofeest, dat is helemaal niet erg. Leuk voor homo's. En dat mag best benoemd worden. Krijgen gays erkenning met een eigen feest, weer niet goed. Stempels mogen niet. Iedereen moet gender X en panseksueel, met slechts een 'voorkeur' voor mannen, vrouwen, dieren, robots, panties, appeltaarten of prikkeldraad. Heerlijk toch.

Arkan Sonney | 14-05-19 | 12:57

Trouwens, elke scheet van JD word ook uitvergroot... Net zo vervelend... Laat die vent lekker lullen.... Net of het belangrijk is wat ie zegt.. Opinions are like assholes e.d....

purgie | 14-05-19 | 12:55 | 3

They stink?

D-Fens_1963 | 14-05-19 | 13:14

Ze kunnen gebleekt worden?

Gazzerop | 14-05-19 | 14:18

Wat een gejank. Songfestival is idd een jaarlijks hoogtepunt voor gays, maar ga niet mekkeren dat je er 'buitengesloten' wordt als hetero.

Als je niet tegen een paar ferme jongensbillen kan is het treurig met je gesteld. De wereld zit vol bloot en seksuele toespelingen, en al helemaal vrouwelijk bloot. Niet alleen nu, op de tv, maar ook bij de schilders van de gouden eeuw en de beeldhouwers van antieke beschavingen.

Hier, een hetero-normatieve clip met een mooie vrouw en een mooie man: voor www.youtube.com/watch?v=dlJew-Dw87I

Diotima | 14-05-19 | 12:54 | 1

Ik heb altijd gedacht dat muziek om naar te luisteren is en niet om naar te kijken. Silly me.

Graaisnaaiert | 14-05-19 | 14:49

Ik heb op zich niks tegen het songfestival. Ieder zijn ding maar de manier waarop en de frequentie waarop die die Duncan meuk in je strot word geduwd begint me zo langzamerhand te irriteren...

purgie | 14-05-19 | 12:53 | 1

Ik heb het tot nu toe prima te weten ontlopen en hou dat graag no even een paar weekjes vol. Wanneer is die ellende eigenlijk over, zodat we weer rustig kunnen ademhalen?

Graaisnaaiert | 14-05-19 | 14:47

Johan for president!

Heisenberg74 | 14-05-19 | 12:53

Ik heb een tijdlang de keren geturfd dat hij zichzelf tegensprak, maar daar is geen beginnen aan. Ik ben ermee gestopt.

Prinsemarij | 14-05-19 | 12:51 | 4

Moet je ook niet doen. Is allemaal café-praat en satire.

Sprinkhaan | 14-05-19 | 12:55

Hieruit blijkt dat u zichzelf tegenspreekt....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:59
▼ 1 antwoord verborgen

Ik moest altijd al kotsen van dat langharig stuk tuigh

TDB | 14-05-19 | 12:49 | 1

U doet aan zelfkastijding? Je kan toch gewoon niet kijken na 1x kotsen? Waarom dan altijd maar weer kijken vraag ik me dan af?

elfenstein | 14-05-19 | 12:51

Johan kan gerust zijn, het komt allemaal weer goed....
electronicintifada.net/blogs/riri-hyl...
"Campaigners for gay, lesbian and transgender rights have urged a boycott of this year’s Eurovision Song Contest in Tel Aviv. More than 60 LGBTQ groups from around the world have joined a new call to demonstrate solidarity with Palestinians."

Schoorsteenveger | 14-05-19 | 12:47 | 4

Huh? Gay groepen die hét gayfestijn van het jaar boycotten omdat ze solidair zijn met de grootste homohaters uit de moderne tijd?
/devnull
/doesnotcompute

elfenstein | 14-05-19 | 12:49

Als het Midden-Oosten een gay-hoofdstad heeft, dan is het wel Tel Aviv... Of dachten ze dat de gay-beaches in Djedda na het vrijdaggebed weer vol lagen met gebeiteld gladde lichamen...?

DeterioraSequor | 14-05-19 | 13:07
▼ 1 antwoord verborgen

de omgebouwde broer van Guus Meeuwis was verreweg de beste van VI, net als het songfestival, is gewoon zo. al mag je dat niet meer zeggen.

edwinbeetle | 14-05-19 | 12:47

Op de TV zijn geen toevalligheden. Alles wordt vooropgezet gezegd. Ook al die nep ruzies bij VI. Niets is zoals het lijkt, zeker bij de Mol niet. Alles voor de kijkcijfers zoals op internet alles voor een klik.

Rest In Privacy | 14-05-19 | 12:45 | 3

Ik denk dat de Mol slim genoeg is om, binnen bepaalde grenzen uiteraard, toevalligheden hun rol te laten spelen.

Schoorsteenveger | 14-05-19 | 12:49

Gelukkig, is dat ook weer duidelijk... bedankt voor je tijd en aandacht....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:51

@Schoorsteenveger | 14-05-19 | 12:49:
No Shit sherlock, draaiden daar al die gare shows als Big Brother enzo niet om/op, om de controverse?
De man heeft het bwvs. uitgevonden.

Gazzerop | 14-05-19 | 14:21

Wat Stormageddon hierboven zegt; het festival is eerst gekaapt door travestieten, pas later door de homo's. Derksen heeft dus half gelijk.

Mammeloe | 14-05-19 | 12:45 | 5

Cijferts? Iemand?
Dit zijn allemaal n=1 waarnemingen, zo ken ik ook een travestiet die zo hosmo als de pleuris is. Maakt nie uit hoor, maar daarom zeg ik dus ook redelijk voorzichtig dat ik slechts een donkerbruin vermoeden heb en dat ik te lui ben om het te gaan googelen.
Dus als iemand zich geroepen voelt o uit te zoeken hoeveel procent van de trannies homo zijn én dan ook nog uitzoekt of de trafo's die het songfestival gekaapt hebben ook homo waren blijft dit gewoon hetzelfde als dat Johan doet:
Kantinepraat.

elfenstein | 14-05-19 | 13:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een verademing deze man . In een wereld van nagemaakte kont kruipende hielenlikkers . Derksen is de enige waar ik mijn televisie nog voor aanzet .

leo59 | 14-05-19 | 12:44 | 2

Johan is een eerlijke man die het simpel houdt en gelijk heeft.

Ronnie uit Helmond | 14-05-19 | 12:46

Ik ook, de rest is zo nep, alles voor je smoel op t.v.

gato | 14-05-19 | 22:43

[email protected] u begrijpt er niets van, begrijpend lezen valt ook niet mee.

Jonkheer-Carolus | 14-05-19 | 12:43

Ik erger me aan Derksen, omdat zwetsers als hij aardige, middelmatige burgermannen voorhoudt dat je een politiek incorrecte lomperik moet zijn. Hij houdt hun voor dat er deugd schuilt in het afzeiken en neertrappen van allerlei marginale types die de aandacht niet waard zijn.

Diotima | 14-05-19 | 12:41 | 8

@pigadaki | 14-05-19 | 12:47:
Het is een gecultiveerde lompheid. Je ziet het ook bij die Clarkson van Top Gear. Het is nog vermakelijk omdat ze het eloquent brengen, maar dat is het ook. Heel veel van die gender-discussies spelen zich af in de marge, maar zo'n Derksen haalt de idiootste gevallen naar voren zodat iedereen weer lekker kan trappen op wat anders is. Verstikkend.

Diotima | 14-05-19 | 12:58

@Diotima | 14-05-19 | 12:58:
Pffff, satire is u kennelijk vreemd.
U noemt Clarkson. Da's die kerel die eigenlijk journalist is en een autoshow presenteert die niet over auto's an sich gaat, maar over de grappen en grollen eromheen. Het is 1 grote persiflage, Clarkson heeft zichzelf de rol van dwaze aap gegeven maar rekn maar dat meneer idioot veel van auto's weet. Het is een rol, diotima, net als dat de figuur Johan Derksen die jij op tv ziet dat is. Een zorgvuldige versimpeling van de complexe persoon die hij eigenlijk is, gereduceerd tot hapklare brokken met een flinke dosis tv-bullshit eroverheen.
Leer eens te kijken naar tv voor wat het is, vluchtig vermaak, snelle quotes en overdreven reacties, omdat dat leuk is om naar te kijken en je te ergeren. Je doet precies wat Johan graag wil bereiken met zijn zelfgespeelde karikatuur, namelijk reageren.

elfenstein | 14-05-19 | 13:22

@elfenstein | 14-05-19 | 13:22:
Ik weet wel dat het niet echt is, maar hier lopen volksstammen ermee weg. 'Derksen for president' en 'hij zegt tenminste waar het op staat' lees ik hier. Dan denk ik toch dat Derksen bepaalde benepen conservatieve gevoelens jegens homo's legitimeert door ze zo luidkeels te verkondigen.

Diotima | 14-05-19 | 14:12
▼ 5 antwoorden verborgen

#iswelzo

stenenvissert | 14-05-19 | 12:40

Johan Derksen + héél veel! Het leven is tegenwoordig een feest dat is gereserveerd voor homo's, trafo's, transgenders drags etc etc.. De gekte wordt vooral recht in je gezicht geserveerd en ze zijn er trots op. Mag van mij. Maar het gaat ten koste van de vrouwen van deze maatscahppij hoezeer zij ook met de homo's verkeren. Tegenwoordig hebben vrouwen voor typische vrouwendingen een homo nodig'makeup, trouwkleding, personal trainers, asistents enwat diesmeer zij. Ik ben harstikke homomoe en gek van die aandachtvragerij!!!

pigadaki | 14-05-19 | 12:38

JA, ja, de heilige homosensuele medemens is snel op zijn pik getrapt, voorzichtig mee om gaan.

Uw Verzekeringsadvis | 14-05-19 | 12:37 | 2

Dat valt volgens mij heel erg mee, de mensen eromheen die willen deugen nemen het ongevraagd voor de homo's op.

Wiezewalakristalix | 14-05-19 | 12:43

Wil je Johan niet zien of horen?

...
hé er is geen bal op de TV
alleen een film met Doris Day
en wat dacht je van net twee
eine Wiener operette nee!
er zit een knop op je TV!
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten

retetet...

Enrique C | 14-05-19 | 12:37

Tja als je al die citaten leest van Johan dan is hij zeker homofoob te noemen. De keren dat hij zelf kwijlend naar dansende mariekes keek of goedkope dubbelzinnige opmerkingen maakt in VI zijn niet te tellen. Maar omdat dit binnen zijn bekrompen wereldje past is het OK.

Simon_GS | 14-05-19 | 12:35 | 5

hij is geen homofoob hij is geen homo althans dat weet je nooit zeker.

ikdenkwat | 14-05-19 | 12:41

Prima dat homo's en dergelijke tegenwoordig gewoon uit de kast kunnen (al wordt dat de laatste tijd wel wat minder vanwege "bepaalde" bevolkingsgroepen). Wat niet prima is, is dat je daar tegenwoordig niets meer van mag zeggen. Zoals een Jordan Peterson die keihard aangevallen wordt omdat hij weigert de "juiste" newspeak te gebruiken om over transgenders te praten. Maar Derksen trekt zich daar geen zak van aan. En hoezeer ik ook afkerig ben van homofobie (met zowel homo's als transgenders onder mijn vrienden) mag ik die houding van hem wel. Gewoon, omdat hij op een stel tenen gaat staan dat even lang als overgevoelig is.

Muxje | 14-05-19 | 12:44

Homofoob? Nee joh! Johan is echt niet bang voor een stel mietjes.

solcama | 14-05-19 | 12:45
▼ 2 antwoorden verborgen

De snor is held... zwaar held...

kat-de-kat | 14-05-19 | 12:34

Vanuit mijn van origine christelijke opvoeding verafschuw ik ook alles wat homo is, naar homo riekt, er uit ziet als homo, zich gedraagt als homo.

Homofeestjes zoals de parades op de Amstredamse grachten en songfestivals met overwegend homo's: echt ik grruwel ervan.

Maar tegelijkertijd weet ik dat je er niks aan kunt doen als je homo bent, het schijnt genetisch bepaald te zijn of te maken te hebben met je opvoeding. Ik zal dus nooit enige vorm van geweld, niet lichamelijk,niet verbaal, uiten tegenover homo's. Het is gewoon een speling der natuur en daar moeten we allemaal me leven. De ene is dik, de ander heeft rood haar, de derde is geestelijk gestoord en de vierde is homo. Nobody is perfect en ik al helemaal niet.

Zo ben ik bijvoorbeeld zelf echt stuitend lelijk. Als er ooit een kampioenschap Lelijker dan Lelijk zou komen, win ik die. Met glans. Met vlag en wimpel. Natuurlijk zou de Miss die mij de prijs zou moeten overhandigen, nog liever sterven dan mij een kusje te geven vermoedelijk,omdat ik echt de Lelijkste Man ter Wereld ben.

Bovendien ben ik echt zo stom als een varken, ben ik zo scheel als een otter, heb ik melkboerenhondehaar, laat ik voortdurend boeren en scheten als een koe in de wei. Mijn moeder zat ik het "vak" en wie mijn vader is, weet niemand. We wonen achter het station, zand op de vloer en kranten tegen de ramen. Het voortuintje staat vol met brandnetels, akkerdistels, paardenbloemen en de hondedrollen van onze bouvier. Mijn 2 zussen zitten ook in het "vak" , zelf ben ik helaas nog maagd en ik denk ook niet dat "het "er ooit nog van komt.
Verder stink ik 7 uur de wind in en kan ook niet dansen. Ik heb nog 1 tand van voor,de rest is allemaal weg. Het enige dat ik echt goed kan, is van brood stront maken. En een grote bek geven, da's ook wel een ding wat ik tamelijk goed beheers.

Gelukkig ben ik geen homo, dat dan weer wel. Dat geluk heb ik dan weer wel.

Heppie-even-voor-mij | 14-05-19 | 12:33 | 7

@elfenstein | 14-05-19 | 12:42: Welke hulp had u zoal in gedachte? Ik zou namelijk heel goed geholpen zijn met een paar duizendjes, zeg een duzendje of 3 of zo, zodat ik eens naar de kapper kan en een gebitsanering kan aanschaffen. Verder zou ik misschien wel eens een setje mooie kleren kunnen gebruiken, andere schoenen, een vrijkaartje voor een bananabar en wat geld voor een wipje. O ja, ontluizingscreme of zo en luizen+netenshampoo. En de hond moet ook eens getrimd worden.

U kunt met uw auto achteruit tegen het zijraam parkeren, uw achterklep opendoen, dan kunt u de geld biljetten zo met de schop naar binnen scheppen,we hebben zo'n ouwerwets schuifraam. De hond berg ik wel even op. Laat even weten wanneer u langs komt, dan zorg ik dat 1 van mijn zussen u even liefdevol onder handen neemt als u klaar bent met geld naar binnen te scheppen. Ze is 28 en heeft een C-cup en hele lange mooie benen die beginnen zo beetje onder haar oksels. Prachtige zwarte ogen en een heerlijk figuur. U zult er echt geen spijt van krijgen en dat alles voor zeg even afgerond 3000 EURI, het liefst in biljetten van 10. Dus, tot binnenkort?

Heppie-even-voor-mij | 14-05-19 | 13:56
▼ 4 antwoorden verborgen

Je moet tegenwoordig bijna nog gaan schamen als je hetero bent, en daar openlijk voor uitkomt.

JackStick | 14-05-19 | 12:33 | 1

De grote groep niet-excessieve homo's schaamt zich dagelijks de ogen uit de kop voor wat hun vakbroeders allemaal uithalen in medialand. Die willen daarmee niks te maken hebben kan ik je melden, die vinden het zelf ook een gruwel al dat overdreven gedoe.

elfenstein | 14-05-19 | 12:38

Madeleine Albright geeft héél véél duidelijke waarschuwingen af in haar recent uitgebrachte boek "Fascisme".
Met het mogelijk verdwijnen van échte mannen met een recht voor z'n raap mening zoals Johan Derksen, zijn we weer een geniepig stapje dicht bij iets héél engs waar de grote massa hun slaperige oogjes voor sluiten.

Jonkheer-Carolus | 14-05-19 | 12:31 | 2

Zet een beeld van hem op uw balkon dan kunt u hem drie keer daags aanbidden.

botbot | 14-05-19 | 12:36

Johan is een van de weinige mensen die het aankijken, en zelfs aanhoren, waard zijn. Je kan hem haten of toejuichen maar hij zegt wat hij denkt zonder reserves, precies zoals eenieder die zich bewust is van zijn recht op vrij spreken zou moeten doen. Ik mag graag naar z'n radioshow luisteren, een groot muziekconnaisseur is het, en ik denk niet dat hij er mee zit dat een groot deel van z'n collectie gemaakt is door de ergste homo's ooit. Ik denk dat ie bedoeld dat het opzichtige vertoon, het in your face duwen van hosmo-zijn, dát ergert 'm . En mij ook, trouwens. Hosmo hebben is net zoiets als religieus zijn in dat opzicht, leuk voor je maar houd 't lekker dicht bij je.

elfenstein | 14-05-19 | 12:29

Contita Wurst heeft Alleen gewonnen omdat hij homo is. Alsof iemand zich dat Lied herinnerd.
Je mag tegenwoordig niets Meer zeggen. Destijds al toen Paul de leeuw de presentatie deed was het al duidelijk. Daar was het feest al voorbij. Daar kan flink bezuinigd worden bij de linkse npo .

Lieveschat | 14-05-19 | 12:28 | 1

Op alle homo feestjes die ik meemaak is dat nummer torenhoog favoriet hoor. Vinden ze helemaal fantasitsch, is een soort geuzenlied geworden net als het winnende nummer van vorig jaar. Die is helemaal te errug, wat een zaadplaat.

elfenstein | 14-05-19 | 12:31


Mogen op homo feestjes geen hetero `s komen?

Mr.Crowley | 14-05-19 | 12:27 | 3

Mr.Crowley | 14-05-19 | 12:27 | Ja hoor, graag zelfs!!! #heterooshavemorefunxxx

Hetkanverkeren | 14-05-19 | 12:31

Ja hoor meid, natuurlijk wel. Hetero’s kunnen er toch niks aan doen? Noch aan hun wansmaak, noch aan hun seksuele voorkeur. Oh wacht... dat is het zellufde...

Stormageddon | 14-05-19 | 12:32

Ik ben zelf ooit door een lesbische kennis uitgenodigd op zo'n avondje. Ik weet niet of dit de regel is, maar ik werd die avond wel een paar keer vreemd aangekeken door een aantal aanwezigen toen ik mijn geaardheid (hetero) benoemde n.a.v. vragen over het onderwerp. Sindsdien maar niet meer naar dat soort partijtjes gegaan. YMMV.

threeheadedmonkey | 14-05-19 | 12:43

En omdat je 7 topics per dag moet hebben schud je deze maar uit je mouw, ik heb er weer van genoten. Next.

Super Vaagstra | 14-05-19 | 12:26

Het is ook een homofeestje. En dat filmpje van Duncan is een homofilmpje. Sinds ze in de jaren ‘80 ergens op de Zeedijk in die homokroeg waarvan ik de naam even kwijt ben, gingen dansen op Songfestivalhits van de jaren ‘70 is het feestje gekaapt en langzaam “camp” geworden in de hele Europese homo scene. Alleen in Oost-Europa denken ze nog dat het allemaal serieus bedoeld is.

Stormageddon | 14-05-19 | 12:26 | 5

@Mammeloe | 14-05-19 | 12:41:
Nee, die was er niet meer in de ’80-ies. Ik denk aan een Bar Dancing op de kop van de Zeedijk, bestaat niet meer, denk ik. Kon je na 2:00 uur altijd aankloppen. Zat een luikje in de deur werd je kop even bekeken, als je dan geen junk of zwerver was mocht je erin. Paar keer de nacht doorgehaald wachtend op de eerste trein naar Groningen. Merkwaardige mengeling van temeiers, homo’s en penose. En verdwaalde Noorderlingen dus.

Stormageddon | 14-05-19 | 13:05

Van mij mogen ze, net zoals die canal parade van ze. Beiden niet mijn ding maar ik kijk gewoon niet. Deed ik toch al niet, ook niet voordat het een homo-ontmoetingsplaats zou worden, gewoon kutmuziek met kutliedjes, een soort van Guantanamo Bay voor de oortjes. Maar laat ze er vooral lol mee hebben, val mij er alleen niet mee lastig.

Graaisnaaiert | 14-05-19 | 13:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Johan op z'n best versus Klaver: "de sprekende pop van de denktank".
www.youtube.com/watch?v=96ded4WgvHQ
(er staat een Q in de link, maar het is geen rickroll)

gemeentereiniging | 14-05-19 | 12:25 | 3

Zeldzaam leuke TV was dat.

Muxje | 14-05-19 | 12:38
-weggejorist-
Waldpyk78 | 14-05-19 | 13:33

@Waldpyk78 | 14-05-19 | 13:33:
Ik geloof er niks van dat jij een afkeer van klaver hebt, zwitsal. Je moet wel enorme oogklppen op hebben om niet zien dat Derksen dat ventje even afdroogt waar die bijzit.

elfenstein | 14-05-19 | 14:08

Je wint en valt pas op bij het Songfestival als je hetero bent, kinderen hebt, geen tattoos/piercings bezit en zelf je songs schrijft en een instrument goed bespeelt. En voor de rest; voetbal? dat speel je op het veld en na afloop even in de kantine. Niet een uur lang in een studio met uitgerangeerde bankzitters en veldknechten die ergens in de vorige eeuw de lijnen van Zwart/Groen '56 hebben gekalkt.

ZiekePieter | 14-05-19 | 12:25

Derksen, one of a kind.

Ik mag de Snor wel.
-

Bernhard de II | 14-05-19 | 12:25

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:22 | 3

Dat was vroeger, toen we nog mannen van staal hadden en schepen van hout..

Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 12:29

@Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 12:29: Shit heb ik mij weer de verkeerde kant uit laten sturen door een verkeersregelaar....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:32

@Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 12:29:
En de douches koud

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:11

Maar hij heeft wel gelijk.

De luis | 14-05-19 | 12:20

Derksen verwoordt perfect de gevoelens, gedachten en intenties van de gemiddelde provinciaal.
Daar kunnen die metroseksuele padjakkers uit de Randstad al lang niet meer tegen.

Superior Bastard | 14-05-19 | 12:20

Derksen zegt gewoon wat ie denkt en doet geen moeite om sjw-ers, policormensjes, beroepsgekwetsten en ander deugvolk te ontzien. Het maakt hem niks uit of ie er uit vliegt, maar ik denk ook niet dat ie daar bewust op aanstuurt.

Crusher | 14-05-19 | 12:19

Maar hoe Johan Derksen zijn obsessie met bijkans twee dozijn lekkere strakke fitte boys die achter een bal aan rennen dan wel voor zich zelf verklaart? En dan die snor!

Ik weet genoeg. En ik zeg dat als iemand die het vrouwenvoetbal wel een warm hart toedraagt: www.telegraaf.nl/nieuws/3582312/meisj... #bokkelul www.youtube.com/watch?v=kiEL5uurPTE

Hetkanverkeren | 14-05-19 | 12:19 | 4
-weggejorist-
Waldpyk78 | 14-05-19 | 13:47
▼ 1 antwoord verborgen

Ik stel voor Derksen van de TV en per direct naar het torentje, wat zou Nederland daar van opknappen

Mich2007 | 14-05-19 | 12:18 | 1

Briljant Idee, verlos ons van de homo"s in Den Haag !

Dolfie | 14-05-19 | 12:33

Wat is er mis met het woord 'homo'? Van Rossem doet nu net alsof 'homo' een scheldwoord is. Het songfestival is toch ook gewoon voor een groot deel een homofeestje, vergeleken met andere wedstrijden, zoals bijvoorbeeld de voetbalwereld? Zelf heeft Duncan al aangegeven dat hij op mannen valt, dus de term 'homofilmpje' is ook gewoon terecht. Ik zie het probleem niet, behalve dan als je veronderstelt dat het woord 'homo' een scheldwoord zou zijn.

JackStick | 14-05-19 | 12:17 | 1

ja joh, doe lekker alsof je neus bloedt.

Diotima | 14-05-19 | 12:45

Geef mij maar een heterofeest.

Mr.Crowley | 14-05-19 | 12:16 | 1

Gek genoeg wordt dat dus al al 'homo-onvriendelijk' gezien.

JackStick | 14-05-19 | 12:35

Oja, en als Putin komt dan loopt de gay-gemeenschap met borden waarop Putin is opgemaakt als een meisje. Dat is natuurlijk prima voor de relatie want verder provoceren wij Rusland niet, en zijn we een sterke politieke en miltaire eenheid. We hebben als alles mislukt altijd nog de NAVO achter de hand. Toch?

Einde van de Domheid | 14-05-19 | 12:16 | 5

@dyslexieman | 14-05-19 | 12:29: VS laat zijn kracht zien en onderhandelt @Iran @NK, Putin als een mietje laten zien is provoceren. Zie je het verschil?

Einde van de Domheid | 14-05-19 | 12:35

@Einde van de Domheid | 14-05-19 | 12:35: Wat heeft de VS er nou weer mee van doen? Ik heb het over Geert Wilders die over de Islam praat.

dyslexieman | 14-05-19 | 12:59

@dyslexieman | 14-05-19 | 12:59: Wat heeft geert er dan weer mee van doen? Het ging over Putin... dan is Trump een logischer keuze dan Geert... of zit je misschien iets dwars?

lovekila | 14-05-19 | 17:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Derksen heeft gelijk.

Brainder | 14-05-19 | 12:16

Derksen denkt, ik heb liever dat ze over mijn fiets lullen dan over mij lul fietsen.. en gelijk heeft hij..

Croisantneuf | 14-05-19 | 12:15

- EDIT: Leer lezen -

Superior Bastard | 14-05-19 | 12:15 | 1

hahaha.......... Touché!

Fatwabuster | 14-05-19 | 12:55

Johan is nog de enige authentieke figuur op de Nederlandse tv. Verder is alles en iedereen gemaakt, nep, bedacht, geënceneerd en gespeeld fatsoenlijk of overdreven. Hooguit nog drie jaar op tv en met hem verdwijnt de publieke vrijheid van meningsuiting. Daarna zijn we volledig overgeleverd semi- fatsoenBN'ers die in het weekend hun neus vol met coke gooien.

the haque warrior | 14-05-19 | 12:14 | 2

Hear hear.
trouwens, Johan mag van mij ook gerust ieder weekend z'n neusje poederen, net als eigenlijk iedereen dat zou moeten mogen. Maargoed da's weer een andere discussie.

elfenstein | 14-05-19 | 12:33

Ik zal je 'ns wat verklappen...

Diotima | 14-05-19 | 13:03

Disco is ook gay, house ook. De jongens en meisjes overspelen hun hand, iedere dag onzekere frustro gays op Modern Family, iedere reclame met kussende glijkkoppels, Robot en op 't Geld, gay-Europa. Iedere vrijheidsliefhebber kan het de neus uitkomen inmiddels.

Einde van de Domheid | 14-05-19 | 12:13

Derksen is van de generatie die de middelvinger uitsteekt tegen iedereen die zich professioneel geslachtofferd voelt.

El Gouda | 14-05-19 | 12:13

Prachtkerel!
lekker gewoon zeggen wat je wilt, ouwe bromsnor!

Gerrit gordijnstok | 14-05-19 | 12:12

Maar de halve homowereld roept toch al jaren dat het hun homofeestje is? Ze schreeuwen van de daken dat ze niet kunnen wachten en vervolgens met zijn allen onder een dekentje voor de buis meekreunen. Hun jaarlijks festival of camp, met die Conrad voorop. Come on.

Mammeloe | 14-05-19 | 12:11

Derksen houdt een tijdperk instant. Als hij geen commentaar meer zal leveren is dat het einde van een tijdperk. Ik weet niet wat er daarna komt, maar reken er maar op, dat het niet meer zo leuk wordt als met Derksen

Mr.Crowley | 14-05-19 | 12:11

Homo check, homo check! Dierenactivisten check! Boeren-AFA's-auto-omgooiers uncheck!

Einde van de Domheid | 14-05-19 | 12:10

Proef ik hier een verkapte oproep op de omroepbazen om Derksen te lozen? GS lijkt zich te scharen onder de aanschrijvers van werkgevers en adverteerders.

De Geus | 14-05-19 | 12:06 | 5

@Van Rossem | 14-05-19 | 12:07:

De Geus | 14-05-19 | 12:12

Ik vind Derksen een eikel, maar een goede eikel, een echte eikel, in ieder geval een eikel met ballen....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Ach ja en Veronica Inside is dan weer een feestje voor ietwat onzekere heteromannen met provinciekapsel en beginnend buikje wegens teveel pilsenerbier, die een continue deodorant walm om zich heen verspreiden om te benadrukken dat ze echt wel sportief en hetero zijn. En zo is er overal wel wat.

Rest In Privacy | 14-05-19 | 12:06 | 3

Goede omschrijving van jezelf geven, altijd +1..

Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 12:23

@Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 12:23: *Axe spuiten doet*

Rest In Privacy | 14-05-19 | 12:58

Toevallig zit ik te luisteren naar een gesprek tussen Sir Roger Scruton en Douglas Murray, waarbij onder andere het verschil tussen je beledigd voelen en beledigd worden aan bod komt. Voor Derksen is dat verschil altijd helder geweest.
www.youtube.com/watch?v=RGevZR4NQRY

Poesmobiel | 14-05-19 | 12:05 | 3

@Gerrit gordijnstok | 14-05-19 | 12:15: Ja, die is geniaal. Moet elke keer weer lachen, ook na 30 keer.

Poesmobiel | 14-05-19 | 12:24

Ongelofelijk dat ik deze nog nooit had gezien, de tostie schoot zojuist uit mijn mond....

hetgingperongeluk | 14-05-19 | 12:36

Als je je ergert aan Derksen, kijk je niet. Simpel. Ik kijk er niet meer naar, ben het gehinnik van Gijp en co wel een beetje zat, en over voetbal ging het al jaren niet meer. Maar goed, er zijn veel mensen die het leuk vinden. En hij zegt toch niet dat alle homo's van een flat getieft moeten worden?

dyslexieman | 14-05-19 | 12:04 | 1

Precies, en wil je niet naar dat homo feestje kijken, dan kijk je niet.

_washier | 14-05-19 | 12:14

Ik ben homo. En ik kijk al jaren niet meer naar het Eurovisie Songfestival, want ik heb een tyfushekel aan homofeestjes.

Peter Emile | 14-05-19 | 12:04 | 1

Probleem is wel dat als ik, geen homo, of Johan, ook geen homo denk ik, dat zegt dan ben je fouter dan fout. Raar he?

elfenstein | 14-05-19 | 12:44

Leuk dat ook GS meedoet aan de promotie van de BV Johan Derksen.
Nuance trekt geen kijkers aan.

Rico Tampeloerus | 14-05-19 | 12:03

Jolo-han!

Hemmenaar7 | 14-05-19 | 12:02

Oooh wat erg hè?

drs. P | 14-05-19 | 12:02

@vRossum: tweede alinea, over de 'superkracht' is ook 'super tekst'. Hiervoor kom ik ook op GS, om af en toe iets te lezen waarvan ik denk: "ik had het niet beter kunnen formuleren". Mag en moet ook gezegd worden.

ole guapa | 14-05-19 | 12:02 | 1

mm voor mijn format geen slecht idee: we laten het geheel presenteren door Roderick veelo, met vaste tafelgast johan derksen, en als "vaste gasten: Bert Brussen omdat ie zo lekker kan ranten, V Rossum als "expert"/rustige analist nu nog iemand komisch erbij...... ik nomineer mezelf wel.

ikworstelengadouchen | 14-05-19 | 12:04

Met Talpa weet je het maar nooit. Het bedrijf zit vol jet paarse broeken van het type dat ook de HEMA bijna heeft laten zinken.

En Derksen heeft daar terecht volkomen schijt aan. Gooien ze hem eraf, dan gaan ze gewoon op internet verder. Bij Amazon, ofzo.

Glasgow Argus | 14-05-19 | 12:01 | 1

Nee, die gaat dan gewoon lekker touren met zijn bandjes en komt een paar keer in de week bij de diverse lulprogramma's op tv die bandjes promoten.
Moet wel lekker zijn als je zo onafhankelijk bent op die leeftijd.
#Team Snor.

Graaisnaaiert | 14-05-19 | 13:30

Johan for president

Bouwfraudeur | 14-05-19 | 12:01 | 1

I second that...

Expertus_Dico | 14-05-19 | 12:20

Johan heeft gewoon gelijk! Veel mensen denken het en hij zegt het.

pibasso | 14-05-19 | 12:01 | 1

Niet alleen het songfestival. Wat te denken van het hele mediapark.

Therapietje | 14-05-19 | 12:08

Tv moet toch representatief zijn voor de samenleving waar 4,5% LBTG is? Dan moeten er meer witte blanke hetero cis mannen gaan zingen. Derksen heeft gelijk.

Deflatiemonster | 14-05-19 | 12:00 | 1

Zo werkte het in NL toch? Gezamenlijk schijten en pissen, Zwarte Piet, namen van Hollandse zeehelden. Alles voor een paar procent van de bevolking. Want we zullen deugen.

goedverstaander | 14-05-19 | 12:06

Nederland stuurt een inzending die blijkbaar moet uitstralen wat Nederland nu is: een amechtig piepend hermafrodietje dat al in tranen uitbarst als het buiten 9 graden is in plaats van 7.

Datsun_Cherry | 14-05-19 | 11:59 | 4

Schitterend!

elfenstein | 14-05-19 | 12:25

Datsun_Cherry douze points! XD

keestelpro | 14-05-19 | 12:27

@Datsun_Cherry
Ghehehe!

Basil Fawlty | 14-05-19 | 12:56
▼ 1 antwoord verborgen

14-05-2019 - Never fagget

Hunkje | 14-05-19 | 11:59

Mee eens. Viel me ineens op dat die Duncan per dag verwijfder wordt.

Roger Gene II | 14-05-19 | 11:58

Die man moet echt op de TV blijven. Hebben we in ieder geval nog een "beetje" rechtse TV.

born2killn00bs | 14-05-19 | 11:57 | 1

Mijn jeugd was met Jos Brink... daar keek en luisterde iedereen met respect naar. En iedereen wist dat hij homo was en was eigenlijk geen probleem. Jos had heel goed met Johan door een deur gekund. V.v. ook trouwens.

lovekila | 14-05-19 | 17:29

Aan het begin gaf hij aan te zullen chockeren. Duidelijk vooropgezet dus. Maar die ouwe snor komt er heus wel weer mee weg.

goedverstaander | 14-05-19 | 11:57

#TeamSnor

ole guapa | 14-05-19 | 11:57

Dit zou zomaar eens een correcte observatie kunnen zijn. Dat laatste gedeelte verklaart ook precies waarom Trump. nooit echt geleden heeft onder al die aantijgingen. Het is allemaal zo ingewikkeld niet.

Renkum0317 | 14-05-19 | 11:57 | 4

@goedverstaander | 14-05-19 | 12:03:
Je bedoelt het haatblog met gemiddeld 6 reacties van 3 verschillende mensen per topic?
Mensen die reageren onder namen als Jan Jansen en Klaas de Vries om zich voor te doen als Nederlanders

frank4444 | 14-05-19 | 12:18

@frank4444 | 14-05-19 | 12:18: Er zijn veel meer reaguurders. Maar de meesten moeten hun tegels opsparen tot hun weekendverlof.

H. Caulfield | 14-05-19 | 12:21

Daarbij hoor en zie ik liever hem dan die nieuwe generatie gekwetsten. Hij blijft tenslotte een gouwenaar (met klein g want hij heeft ook nog iets met oudewater).

lovekila | 14-05-19 | 17:25
▼ 1 antwoord verborgen

ik ben voor een nieuw programma: politiek inside met johan derksen. hoppa gewoon even politici afslachten, net zolang tot de lavendel man de onderkoning van nederland is.

ikworstelengadouchen | 14-05-19 | 11:57 | 3

Eerder had je "de toestand in de wereld, met G.J.B. Hilterman". Johan zou een waardig opvolger kunnen zijn qua kritisch beschouwvermogen en totale onthechting van wishful thinking.

ole guapa | 14-05-19 | 11:59

@ole guapa | 14-05-19 | 11:59: Volkomen met je eens, maar de held van de zondagochtend heette GBJ, voor vrienden GeeBeeJee, Hiltermann.

GregorVanPallandt | 14-05-19 | 12:39

@GregorVanPallandt | 14-05-19 | 12:39: Wel altijd met zijn titel ervoor.... Mr. GBJ Hiltermann, mis hem ook nog steeds, toen de Avro nog wel een rechtse omroep was, met de altijd kritische Karel v/d Graaf, welke opeens verdween van de buis.

Keyboardspeler | 14-05-19 | 16:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken