Totaalwappies F-Side steunen mediamepper en bedreigen cameraploegen: 'Aangeschoten wild'
Zitten kennelijk sowieso niet echt goed in hun spreekwoorden
Je hebt idioten, hele grote idioten en de totale mafklappers die namens de F-Side een bericht annex dreigement (complete antifaëske wartaal na de breek) op het werelwijde internet hebben gemept. Nadat heel Nederland vandaag kon genieten van een gek die Telegraaf-verslaggever Pim Sedee op zijn muil sloeg, verwachtten wij van de kant van de supporters een berichtje in de trant van 'ja sorry hee we zijn niet allemaal zo hoor, reken de meerderheid ajb niet af op een enkeling'. Quod non. Het is volgens de F-side de Schuld Van De Media. "Velen onder ons zijn er niet van gediend om met hun porem in de media te verschijnen, want iedereen heeft immers zijn oordeel gelijk klaar." Heel vreemd wel. Je slaat iemand op zijn muil, heeft iedereen immers zijn oordeel gelijk klaar. Het excuus: de halve criminelen die zich in het buitenland voor gek zetten 'voor hun club' willen liever niet gefilmd worden omdat ze zich ziek hebben gemeld bij hun baas. En dus was volgens de supporters de zich in het openbaar misdragende geweldpleger niet een zich in het openbaar misdragende geweldpleger, maar een F-sider die 'doet wat ie moet doen'. Lezen we mee, Openbaar Ministerie? Dit is geen supportersclub, dit is een criminele organisatie.
Reaguursels
Inloggenbeetje vreemd... de tullegraaf is toch altijd 020 gezind? ze bevuilen hunnie eigen nest... ik zou zeggen 'come on you spurs'.... en anders MESSIE MESSIE MESSIE
Nu maar hopen dat ze de komende drie potjes verliezen, dan blijft de pers ook weg, én de succes-supporters. De club is van hun en dat willen ze graag zo houden...
Club is van de aandeelhouders. Niet van die losers met strakgetrokken inteeltbekkies.
Pa en ma zullen ook wel geen heldere lichten zijn! Hier zijn wat generaties domheid over heen gegaan. Stop met fokken!
Met z'n inteeltbekkie...
Hey Ajax, zolang je dit soort idioten je fans noemt hoop ik echt dat je alles verliest wat er maar te verliezen valt. Ik neem aan dat de spelers de volgende wedstrijd demonstratief met hun rug naar dat vak gaan staan na de nederlaag. Stik er maar in, een stel miljonairs die het ok vinden dat hun achterban alles en iedereen slopen moet je niks meer mee willen doen. Dit zijn geen fans, dit zijn criminelen. Een jaartje geen ajax zou die malloten wellicht nog doen beseffen wat ze eigenlijk verkloten met hun holbewonergedrag.
Een tikje te generaliserend misschien?
@volksvaderland | 02-05-19 | 16:33: vindt je? kijk die tribunes eens.. wat zit daar? talk talent van helaas draait de wereld door, die gast met t uiterlijk van een vulkaan spijkerman, held de vriez... en dan dat meelopersvolk.... want wij zijn ajaks.
Een echte ajacied naait zijn baas ook, u leest het goed.
"alles voor de kijkcijfers en verkoop, als het maar geld op levert! "
Nee, voetbal is puur humanisme.
Eén hersencel minder en hij poept in de keuken ...
Volgende week filmt de mepper wel de politie.
Wat dat mag het ineens dan wel.
En heel zwart wit gezien is dit soort van terrorisme hij probeer de samenleving waaronder de vrijheid van pers te ontwrichten.
Zielig mannetje.
Joh, met de platte hand waar hebben we het over. Menig dispuutsontgroening is heftiger.
Ah, als iemand jou in je gezicht spuugt is dat dus ook prima - ben je niet eens aangeraakt!
Ach joh, die mensen moeten toch wat met hun leven. Lekker samen in een cluppie, gezellig toch.
"want iedereen heeft immers zijn oordeel gelijk klaar."
Blijkbaar zijzelf ook. Over de media.
Dachten ze soms dat het de baas niet opviel dat ze altijd ziek zijn op dagen dat Ajax uit speelt?
Allemaal spijbelaars ... die staan er mooi op!
Men wil niet op camera omdat ze bang zijn voor agressieve gek uitgemaakt te worden doordat supporters slechte naam hebben, wie toch filmt word als een agressieve gek belaagd .
Snappen ze het zelf nog wel ?
G-side met rijpe tbs gestoorden.
Gewoon opruimen die rotzooi
" Ze " zijn ook echt ziek : Geestesziek . In het Frans : Fou . Assie nou bij je kluppie wil sijn neem ie gewoon een snipperdag pannekoek !
Niveautje hoor dat F-side manifest, Wauw. Who gives a fuck?
Als je levensgeluk afhankelijk is van IJselmeervogels, sta je buiten spel.... niet alleen op zaterdag....
Keur het geweld niet goed maar ik ben het ook spuugzat om constant met mijn gezicht online te staan omdat ik een wedstrijdje van Ajax in het buitenland bezoek. Heb een topbaan en das geen goeie combi met je gezicht online bij een voetbalwedstrijd.
Heb ik als NAC supporter geen enkele last van.
De reden waarom het "geen goeie combi" is, welke verzameling van verwachtingen en manifestaties niet bij elkaar passen, is hier interessant. En of de conclusie niet al moet zijn dat als je jezelf in een positie manoeuvreert waarbij je jezelf hoort zeggen "ik keur het geweld niet goed maar..." het tijd is om wat besliskunde in praktijk te brengen.
Hoezo geen goede combinatie? Niemand keurt een voetbalsupporter af wel de Hooligan. Dus moeten wij ervan uitgaan dat je lekker erop los mept als je eens buiten NL bent?
Wat een onzin. Waarom precies is die combi niet goed? Er zijn genoeg mensen met topbanen die (nationaal en internationaal) voetbalwedstrijden bezoeken en met hun gezicht in de media komen zonder in problemen te komen en waarom zouden ze ook niet? Tenzij je rellend door de straten van Turijn struint natuurlijk, maar goed, ik ga er maar even van uit dat dat niet zo is.
@nietzomoeilijk | 02-05-19 | 07:43: onbeantwoorde vraag blijft uiteindelijk: waarom is het nodig al die mensen almaar herkenbaar in beeld te brengen. Media zijn soms behoorlijk irritant en er iets van vinden wordt al gauw beantwoord met "persvrijheid".
Is nou eenmaal openbare weg en daar mag een ieder gefilmd worden. Heel sec gezien is dit je antwoord.
@volksvaderland | 02-05-19 | 08:26: Ze filmen de ingang van het stadion. En hoe veel jij op tv komt zal wel meevallen. En so wat, het is een openbare ruimte.
@volksvaderland | 02-05-19 | 08:26: Het ging mij meer om de onzinnige stelling dat je met een topbaan niet geassocieerd zou willen worden met het bezoekeen van voetbalwedstrijden. Maar om antwoord te geven op je vraag: inderdaad, persvrijheid. Ik zie niet in waarom je een poging zou moeten doen publieke evenementen te registreren zonder de bezoekers herkenbaar in beeld te brengen. Hoe zie je dat voor je? Koningsdag waarbij de feestvierende meute een balkje voor de ogen krijgt? Afgedekte tribunes in Thialf wanneer daar weer eens iets te doen is? Helemaal maar niets meer uitzenden?
Je voelt je al een bekende Nederlander blijkbaar.
@nietzomoeilijk | 02-05-19 | 09:12: ik zie de link niet tussen media die irritant kunnen zijn en afgedekte tribunes in Thialf eerlijk gezegd. Ik vind dat je op media ook kritiek moet kunnen hebben zonder dat er meteen met persvrijheid als argument wordt gezwaaid. Kritiek komt overigens in vele vormen, kan ook prima zonder geweld te gebruiken.
Het gaat er dus om dat jij als niet-tokkie graag onder de tokkies bent maar dat andere niet-tokkies dat beter niet mogen weten. Bent u latent-tokkie? Ik heb verder niets met soccerfans hoor, maar probeer jullie gewoon te begrijpen...
@Marieke005 | 02-05-19 | 09:17: da;s nou echt een jodeopmerking...
@SlimmeBelg | 02-05-19 | 05:07: vulledam...
Hey Ajax, seizoenkaarthouder hier, vak 125, Willen jullie even heel snel duidelijk maken dat het mishandelen van welke journalist dan ook, binnen of buiten de Arena, een levenslang stadionverbod oplevert?
Tip voor F-Side: maak iemand met meer dan één hersencel verantwoordelijk voor jullie PR, dit werkt averechts.
Efteling-side
Qua snappertjes heb je bij voetbalfans veel kneusjes.
Die doorgesnoven gappies moet je gewoon een nekschot geven, voor iedereen beter.
Eens
Die achterlijke kinderen vol in beeld nemen zo vaak mogelijk. Hele f side suspenderen voor uitwedstrijden. Een hard Statement van Deze strekking door overmars zou duidelijkheid verschaffen. Gelijk hele f side toegang ontzeggen zou beste zijn. Mislukt volk
Nou moe, valt me tegen van onze Ajax F side! Fatsoen moet je voorleven voor andere en jvooral ongere supporters. Dit straalt niet goed af op de ploeg die zo hun best voor ze doet. Tjonge zeg! Excuses misschien?
Interessanter wordt de reactie van Ajax. Dat honk van de F-Side staat bij de Arena. In feite had Ajax geen kennis dat ze een criminele organisatie steunen, maar nu moeten ze actie ondernemen. De F-Side gooit zijn eigen glazen in. Stelletje randdebielen. Wat een mooie happening moet worden wordt deels overschaduwd door een stel doorgenoven randdebielen met per persoon een hercencel.
Geen weet? Het is algemeen bekend dat de directie van Ajax bang is voor de F side en vak 410. In het oude afgebrande honk werd jaren gedeald en daar is nooit ingegrepen. Pas toen ze onderling ruzie kregen greep politie en justitie in.
@Trumme | 01-05-19 | 23:45: Klopt, echter was het destijds een publiek geheim. Het lijkt mij dat ze niet kunnen dan te reageren.
@Trumme | 01-05-19 | 23:45: hadden vast een percentage.. t blijven jode he
Voetbaltokkies zijn net als moslims.... het is altijd de schuld van een ander. Zelfreflectie nul.
Alles en iedereen wordt tegenwoordig bedreigd.
Apothekersassistenten,
Onderwijzend personeel,
Burgemeesters,
Ns-personeel,
Politie,
Wilders,
Sinterklaas,
Zwarte piet,
Joden,
Moslims,
Iedereen en alles.
Strenger bestraffen?
Handhaving?
Falend TBS-beleid?
Feesten in het gevang?
Nederland anno 2019....
De "harde kern" tja.... complete mongolen.... Lees geweldadige verleden Polletje ff Googlen.. Amsterdam West ouwe
The New York Times: 'Frenkie de Jong gaf leiding aan een elektrisch geladen Ajax'
beta.parool.nl/sport/frenkie-de-jong-...
Voetbal is voor mietjes
Precies. Voor meelopers zonder authenticiteit. De meisjes die alle schoenwinkel aflopen. De autopoetsers met een grote bek bij de koffie automaat. De lafnekjes die zelf geen bedrijf van de grond tillen maar vooral heel erg klagen. Arbeiders dus.
Nou Willem, dat wil ik jou allemaal wel eens horen roepen tegen jouw collega's, of zoals jij ze zou noemen 'ondergeschikten'.
Nu maar wachten op de verklaring van Ajax waarin ferm afstand genomen wordt van dit incident en statement.
Oh nee wacht...
Dit moet de reïncarnatie van Albert Einstein zijn.
Black adder de eerste, een laaghartige impotente zak die genegeerd werd door zijn vader en zijn meerdere in Baldrick moest erkennen.
Die kin ligt zo diep dat zijn kiezen op zijn gehoorbotjes slaan
Ah, de passage is uit de verklaring verwijderd, dus ajax vindt het verder wel goed zo?
Zijn er nog Londense obers blijvend invalide geschopt omdat er geen Heinekens uit de tap kwam ?
Paupers groepsgewijs in het buitenland, altijd misse boel.
Ik zit eigenlijk wel enigszins in spanning te wachten op het moment dat die randdebiel gaat eisen dat zijn puskop hier wordt verwijderd... Oh, wordt lastig, dat doet geen stijl dacht ik zeker niet...
Wat een walgelijke primaten komen er toch af op dat voetbal, terwijl dit voor een groot gedeelte van het publiek ( de echte fans ) op een positieve manier hun ziel en zaligheid is.
Deze gasten snappen niet dat de charme van sport het winnen én verliezen is, die spanning!
Ik had in het verleden vrienden ( vanaf de lagere school ) die FC Utrecht fan waren, en later ook van dat hooligan schorem als maatje had, ik mocht op een gegeven moment niet meer mee naar de kroeg waar we wel eens poolden en biertje deden. De reden? Ik stelde te veel ‘rare moeilijke vragen’ m.a.w. : ik confronteerde ze door middel van vragen met hun eigen rare violent hooligan maskertje.
Dat was mijn overwinning op dit soort gasten, geen houding meer weten aan te nemen als je geconfronteerd wordt met je eigen zielige absurde ‘hobby’
Het gaat komende zondag vast nog 'gezellig' worden in Rotterdam ...
Voetballen verbindt. Sport verbroedert.
Bij de volgende keer meteen door agenten met scherp laten schieten.
Lost het probleem na 1x en voor de echte doorsnuivers na 2x zichzelf op.
Zijn ze niet neergeschoten, dan gedragen ze zich wel.
Maar eigenlijk zijn ze een kogel niet waard.
Helpt niet bij dit soort eencelligen, die blijven zelfs als ze dood zijn onredelijk.
@Super Vaagstra | 01-05-19 | 20:03: dat klopt dan ook wel weer
Meestal zijn het mensen die zich gruwelijk misdragen, die niet gefilmd willen worden. Wie zich normaal gedraagt zal er geen enkele moeite mee hebben in het oog van de camera te vallen, omdat eventuele kijkers nou eenmaal eerder geboeid zijn door pusemmers die de beest uit hangen dan door mensen die zich normaal gedragen.
Niet mee eens. Het ongevraagd te pas en te onpas maar overal gefilmd worden, zit ik niet op te wachten. In die zin snap ik de irritatie dus volkomen. Er zit wel verschil in hou je dat uit.
@volksvaderland | 02-05-19 | 08:32:
Je wordt niet overal maar te pas en te onpas gefilmd, van een evenement wordt een reportage gemaakt, en als je dat evenement bezoekt kan het gebeuren dat je ook in fragmenten voorkomt. De cameraman staat niet bepaald iedereen herkenbaar in beeld te brengen. De mensen die dat op TV bekijken zijn ook niet bepaald bezig met ieder koppie dat in beeld komt te analyseren en te duiden, stomweg omdat het er niet over gaat. Wanneer je wel herkenbaar in beeld komt, als de verslaggever je interessant vindt en wat vragen aan je wil stellen, maar dan kun je dat dus inderdaad gewoon weigeren, niet door te slaan trouwens, maar gewoon door mede te delen dat je niet op de TV wil, en als je jezelf debiel gedraagt, want op dat moment is u nieuws geworden. En dat is nu net het punt, misdadigers houden er inderdaad niet van om met hun wandaden op de TV te komen, dus dragen ze een bivakmuts, of plegen ze geweld tegen verslaggevers.
@brekebeen | 02-05-19 | 10:50: Precies mijn punt, de verslaggever, cameraman, media bepaalt.
Hahaha, tandjes rapen.
Waarschijnlijk dezelfde types die vorig jaar de Ajax bus tegenhielden en op hoge poten en met een hoog toontje uitleg eisten van de selectie hoe ze durfden van PSV te verliezen (wat er dik in zat de selectie was uit vorm). Ze gingen zelfs zover om Ziyech een zwieper te geven, iets waar niemand verder commentaar op wil geven.
Een regel, je blijft van elkaar af. En als hoolies elkaar de harsens willen inslaan en hun agressie willen uiten, doe het dan op een weilandje ergens langs een random snelweg...
Snelweg, vechten? Ze kijken wel lekker uit.
Zoals op 23 maart 1997 langs de A9 bij een weiland in Beverwijk bijvoorbeeld?
Voetbal is al jaren naar de kloten door dit soort gasten, doorgesnoven idioten die denken dat alles mag voor de club. Deze gasten hebben de sfeer gecreëerd dat je als vader niet meer met je zoon naar een stadion gaat.
En hoe zit dat dan met die stadion verboden? daar wordt ook geen gebruik van gemaakt. de clubbestuurders zijn ook bang voor dit tuig van de bovenste richel.
Ze zijn er overal. bij de topclubs en de mindere topclubs. ik ga wel lekker naar vrouwen voetbal kijken dan naar die wedstrijden vol agressie.
Haha, niet meer met je zoontje maar een stadion kunnen... Zegt iemand die vast in geen jaren bij een stadion in de buurt is geweest op een wedstrijddag. Elke x zie ik weer kleine jochies met plezier naar het stadion gaan, samen met hun vader.
"Een F-sider doet wat ie moet doen". Huh? F-sider = fuck-sider. Minder cocaine snuiven, kiddo!
Is er al een belactie gestart naar Ziggo om de sponsor en de club af te rekenen op het criminele gedrag van de clubaanhang?
Dat Ziggo zich met dit criminele vullis wil afficheren, ongelooflijk. Zo wordt het John de Mol wel heel makkelijk gemaakt om de markt over te nemen beste Ziggo.
Mocht deze idioot überhaupt een baan hebben, dan zal dat nu wel afgelopen zijn. Je zal je personeel zo op YouTube tegenkomen, meteen reden van ontslag in de vorm van bewegende beelden. Je was ziek? Goh ja, je ziet er inderdaad erg slecht uit op deze video. Doei!
De hersenloze jongetjes naaien hun werkgever en collega's een oor aan, en daarom willen ze niet in beeld bij een openbaar evenement.... Antifa-praktijken, al hebben die geen formele werkgevers.
Leg eens uit??
Kan het niet zo zijn dat supporter gewoon vrij hebben genomen om een wedstrijd van Ajax in Londen te bezoeken.
@VW, alles ist vorbei | 01-05-19 | 20:18: Stukje gelezen?
@VW, alles ist vorbei | 01-05-19 | 20:18: Zie uitleg van F-Side zelf: "wij willen niet in beeld want we hebben ons ziek gemeld op het werk"
Echt, ik snap niet dat ze dat domme kut voetbal niet gewoon verbieden. De grootste en domste tokkies komen er op af, volkomen lamgezopen en doorgesnoven, en de maatschappij mag betalen voor de politieinzet en de schade die ze aanrichten. Er zijn vriminele organisaties voor minder verboden.
En ja, ik vind voetbal een kutsport.
Ik vind jouw tegel hier kut, moeten we jou dan ook gaan verbieden?
Voetbal zou in ieder geval zijn eigen broek kunnen ophouden.
Dus politie inzet dient te worden betaald en er worden geen clubs meer met belastinggeld gered zoals laatst Twente.
@volksvaderland | 02-05-19 | 08:34:
Die tegel kost de maatschappij geen vele miljoenen per jaar.
@Wekkertje | 02-05-19 | 09:19: het brengt de maatschappij dan ook weer niets. Zo kunnen we nog wel even doorgaan natuurlijk. Ik vind de vraag waarom men een volkssport niet verbied nogal suf.
@Wekkertje | 02-05-19 | 09:18: interessant idee. Deels mee eens als het om gerichte staatssteun gaat. Politie inzet wordt natuurlijk lastig. Waar leg je de grens: moet het koningshuis dan ook zelf daarvoor betalen bij koningsdag? En bij een demonstratie: moeten de betogers eerst lappen?
Tja..
Ik snap de beste man wel, ik wil op dodenherdenking nog niet in beeld. Verder heb ik ook niks tegen de cameraman in kwestie, meer tegen al die mongolen die thuis op de bank naar de buis lopen staren.
Dat dan weer wel.
Als ze eerst vriendelijk hebben gevraagd of de media wilde oprotten, en die deden dat niet, dan snap ik het wel hoor. Alle mensen bij Alberto Stegeman in de show vragen ook altijd of hij wil oprotten. Bij Opsporing Verzocht. Meestal zijn mensen die dat vragen criminelen. Goh.
Eerst lag het aan Halsema, toen aan de keeper van Emmen, en nu weer aan de media. De F-Side weet wel iedere keer weer een excuus te vinden voor z'n eigen debiele gedrag. Ik zou me als sponsor een paar keer goed achter de oren krabben.
Wordt dat vuil gesponsord?
Ik zou me als sponsor gelijk helemaal terugtrekken.
Dan kan je het hele voetbal wel afschaffen.
Ik heb niks met Ajax, maar deze man heeft gelijk. Medaille is wel op zijn plaats. Fuck de media!
Deze man is gewoon een terroristische crimineel. Fuck dit soort tuig. Ik hoop dat ie tegen een wapenstok op loopt, en volkomen de tering gemept wordt.
@brekebeen | 01-05-19 | 19:29: Terrorist, na racist het woord wat het meest aan kracht heeft ingeboet en niks meer waard is. OT: Media mannetjes zijn jankers, treiteren, irriteren, walgen, stoken, liegen, hoaxen, enz enz... was eem kwestie van tijd dat iemand met verstand zou reageren. Mag vaker gebeuren.
@brekebeentje.
We gaan dit soort jongens nog eens heel hard nodig hebben hier om orde op zaken te stellen. T laagje beschaving is dun
@Olc32 | 01-05-19 | 19:32:
Als je dat een uiting van verstand vindt mag je je wel eens na laten kijken. Ja, massale demonstraties van kijk ons toch eens lekker doen wat niet mag trekken nu eenmaal de aandacht, en daar doen ze het voor. Als ze dan gefilmd worden hebben ze daar zelf om gevraagd. Iemand die met geweld iemand het recht beneemt om gewoon zijn werk te doen noem ik inderdaad een criminele terrorist, en ik heb nieuws voor je, dit stuk vuil loopt tegen een driedubbele straf op, is net ingevoerd.
@schoon-schip-maken | 01-05-19 | 19:39:
Ik mag hopen dat de maatschappij nooit afhankelijk wordt van dit soort figuren. Dat je er naar hunkert zegt iets over je. Draag je bij voorkeur zwarte kleding?
@schoon-schip-maken | 01-05-19 | 19:39: Dit is het soort jongens WAARDOOR we schoon schip moeten maken. De beschaving is bij hun inderdaad te dun. Dat heeft hij gisteren zelf bewezen.
Hoezo? Je doet mee aan een openbaar evenement. Hij had kunnen weg lopen.
"wiekantbiestopt"... Blijkbaar toch wel, kansloze imbeciel. "jesjoekanbiestopt"
Ah. Daar is hij weer. De Hollandse versie van de maatschappelijke plaag die hooligan heet. Niet zo groots opgezet als het geteisem van A.S. Roma of Wisla Kraków, maar toch.
-
Er is een recept: bij incidenten met 'supporters' , ook bij 'individuele' gevalletjes: METEEN alle overheidsbemoeienis met de betreffende club intrekken. Als je zo doortastend kunt zijn als lokale overheid als er een handgranaat aan een snackbardeur wordt gehangen, dan kan dat hier ook.
Geen leuke erfpachtdealtjes meer, geen 'terughuren' van stadions, uit het gemeentelijk sportpark schoppen (!), geen politieinzet meer, enzovoorts.
-
Vervolgens kijk je of je de supportersclub tot verboden organisatie kunt laten verklaren. Als het bij motorbendes kan, dan is dat het proberen zeker de moeite waard. Gezeur rond voetbal hoort -letterlijk- thuis in de vorige eeuw.
-
Laat de clubs het zélf maar opknappen, maar dan ook echt: he-le-maal zelf. Laat ze zélf maar uitleggen aan de sponsors waarom ze nu weer centen komen vragen. Moet je eens opletten, hoe snel het gel** voorbij is.
En jij denkt dat dit soort types zich daarvan iets laten aantrekken? Een voetbalclub heeft geen grip op zulke figuren. Bovendien vindt dit incident in de publieke ruimte plaats, niet oo het terrein van de club in kwestie.
Benieuwd naar de reactie van het Ajax bestuur over dit volkomen achterlijke zooitje. Ik zou ze , die hele F-side club, de rest van het seizoen niet meer toelaten bij geen enkele wedstrijd van Ajax. Moet niet zo moeilijk zijn.
Meteen doen, niet in overleg gaan.
Die kijken wel uit. Dit tuig is in staat je huis in de fik te steken of je kinderen lastig te vallen.
@brutus68 | 01-05-19 | 19:34: Reden te meer om ze aan te pakken en te vernederen.
We zeggen dan altijd hier: heeft de .... gemeenschap al gereageerd? Kortom: heeft van der Sar al gereageerd en deze vriend een levenslang stadionverbod gegeven?
Nee,natuurlijk niet.Ze houden zich verre van vervelend kutgedrag van hun zgn. fans.Bang voor gelazer.
Ajax wordt gegijzeld door door de fans-maffia.
Denk nog maar aan Rick Halman, Martin van der P (Polletje) en Sven Westendorp die toch wel bepaalde wat er in de arena gebeurde.
Maar de hamvraag blijft: Is die fontein nog heel?
Fontein is toch allang weg bij AJAX?
Wordt de Arena al extra beveiligd?
Journalistentuig zou weleens wraak kunnen nemen.
De laatste alinea is inmiddels van de site gehaald. Zou een jurist aan de webmaster hebben doorgegeven dat ze niet zonder meer een duidelijk dreigement kunnen plaatsen?
Perplex. Dit zijn volwassen mannen die stukjes typen voor de support van "hun" voetbalclub. Wat is dit dan voor infantiele taal? En achter elke zin dat infantiele uitroepteken. Tjongejongejonge, kansloos maal kansloos=?
/
Het kan nog droeviger: de laatste alinea, met dat "jullie zijn aangeschoten wild!", hebben ze gauw laf verwijderd;
www.f-side.nl/een-gewaarschuwd-mens-t...
Internet vergeet niks, Ajax fanboys. Met de nadruk op boys. We hebben een GS screenshot.
Ga nou maar weer netjes je vrouwtje en de kinders wat aandacht geven.
Tiefustuigh.
Alsof dat vuilnis enige invloed heeft op de score, wat een idioten.
En dat gucci petje van die gast haha.
@Muissolini | 01-05-19 | 19:07: Met vuilnis bedoel ik uiteraard niet de cameraploegen.
Een ferm statement maken om het vervolgens je meest pikante alinea weg te moffelen, laffe Ajacieden dus, niks nieuws.
Bodycams voor de politie versneld invoeren en voortaan automatisch een still van elke 'supporter' online doorsturen naar de instantie die ziektemeldingen controleert. Nooit buigen voor terreur.
En ook voor zeevissers! Die melden zich ook ziek. En vast ook veel reaguurders die reaguren under werktijd.
1) journalistiek heb je bijna niet meer in Nederland. Bedoelde filmpjes kan ik missen als kiespijn.
2) Overal handhaven in dezelfde mate zodat niet alleen de losse handjes terecht gepakt worden maar ook de roodrijders en witteboordencrimineeltjes gepakt worden.
Och. Als ik iemand vriendelijk vraag om mij asjeblieft niet te filmen omdat ik niet wil dat mijn werkgever mij ziet op tv, en ze blijven toch filmen, ja, dan zou ik ook boos worden. Duizenden fans die graag met hun smoel op tv komen, en dan moeten die Telegraaf journalisten uitgerekend jou en je vrienden filmen, tja, dan vragen ze ook een beetje om problemen. Wat verwacht je van die jongens? Dat ze effe zwaaien in de camera?
Als ik nietsvermoedend over straat loop, dan is filmen niet nodig...
Bij een CL wedstrijd is de kans groot dat je gefilmd wordt..
Oh, dus je vindt het normaal dat grondrechten met geweld worden aangetast... Hoe doe je dat trouwens met het woud aan beveiligingscamera's?
Dus als jij jouw werkgever naait dan is dat opeens mijn probleem?
Joh kijk even op Dumpert en op de site van de sun, dan zie jezelf wel dat het hem de aandacht gaat. Foto 6 www.thesun.co.uk/sport/football/89721...
@brekebeen | 01-05-19 | 19:06:
Dat woud aan beveiligingscamera's die iedere stap die je zet vastleggen, ja, daar heb ik ook moeite mee ja. Ik heb gewoon liever niet dat big brother mij in de gaten houdt.
@Earl_of_Doncaster | 01-05-19 | 19:15: www.thesun.co.uk/sport/football/89721...
@VanBukkem | 01-05-19 | 19:16:
-
Dan moet je dus alvast niet naar een voetbalmatch gaan.
@Earl_of_Doncaster | 01-05-19 | 19:17: Foto 6... dat is hem...
@VanBukkem | 01-05-19 | 19:16: Waarom staan er ook al weer zoveel beveiligingscamera's bij voetbalwedstrijden? Oh ja...
@brekebeen | 01-05-19 | 19:06: Dus de zaak belazeren bij je baas is tegenwoordig een grondrecht?
@Haatgenerator | 01-05-19 | 19:51: Doe niet zo onwetend.
Mooi man die heeft wat aan zijn baas uit te leggen binnenkort, of, wacht.. misschien ook niet.
Navrant ook de totale afwezigheid van reactie van de omstanders. Dat zijn zeg maar de "gematigde aanhangers" van het AJAXgeloof.
Geef het volk brood en spelen zeiden de Romeinen, vertaling geef het volk vermaak en vreten en houdt ze dom.
De meeste voetbalsupporters zijn niet natuurlijk niet de allerslimsten en willen toch ergens bij horen en dan is voetbal iets waar ze over kunnen meepraten en bij willen horen.
En dan ook nog zeggen dat voetbal verbroederd? Je moet eens kijken hoe ze tegen elkaar ingaan. Het zijn net moslims die een iets andere stroming van de islam aanhangen, ze blazen zich nog net niet op bij verlies, maar slopen wel het hele stadscentrum
@brie-de-penis | 01-05-19 | 19:13: en dat is dan liefde voor de club, en schijt aan de belastingbetaler
Deze jonge"man" mag een paar weekjes in de Daniel Den Hoed kliniek kotsemmertjes gaan poetsen wat mij betreft.
www.ad.nl/rotterdam/de-daniel-gaat-sl...
@demaup | 01-05-19 | 19:04: Gebrek aan vrijwilligers?
@Langshetrandje | 01-05-19 | 19:08:
Het gebouw was verouderd. Er was al een samenwerking met het Erasmus MC. Nú is ook de naam verdwenen. Althans.... ik weet dat heel veel mensen die naam nooit zullen vergeten.
@demaup | 01-05-19 | 19:33: klopt.
Dit zijn de echte supporters. FairPlay, respect voor de tegenstander.
En dan gewoon zeggen dat je je ziek meld alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
Je zal maar zo een loser als werknemer in dienst hebben.
Dus jij hebt je echt helemaal nooit een keer ziek gemeld gewoon omdat je even een baaldag had? Echt helemaal nooit?
Nee
@Chow | 01-05-19 | 19:03: daar hebben ze “”thuiswerken”” voor uitgevonden.
Nee. Maar als ik het zou doen dan zou ik niet zo imbeciel zijn om naar een voetbalwedstrijd te gaan waar iedereen naar kijkt
(OT)
Hoe zit dat nou met die dag van de arbeid, uitkeringstrekkers vieren dat dan ofzo? Of moet ik dat gewoon een beetje cynisch zien zoals die spreuk boven dat hek.
Filmen in het openbaar mag. Er gelden echter wel restricties aan publicatie. Dat vergeten veel mensen. Nog geen reden om te meppen maar als gevraagd is om personen niet te filmen en je doet dat dan toch kun je wel een reactie verwachten.
Praat u geweld tegen journalisten nou goed?
Daarom ben ik voor FC Utreg, die doen dat niet.
Gehgehgeh.
Malloten lopen overal. Hij zal zijn straf wel krijgen.
Slechte Coke gehad.
En zo zie je dat er een steeds grotere tweedeling in de maatschappij ontstaat. In de steeds groter wordende domme, kansloze onderkant vertoont men steeds vaker primitief gedrag en (her-) kent men geen sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheid. De vicieuze cirkel van steeds meer mensen die niet weten hoe je moet opvoeden en steeds meer scholen die niet weten hoe te onderwijzen. Het is wachten op een krachtig politiek geluid. En dat komt waarschijnlijk nooit meer van links, want dat blok heeft deze ellende veroorzaakt. Zachte heelmeesters...., etc.
Hufters. Tokkies gonna tokkie.
De alinea met bedreiging is verdwenen. Ook de contactpagina is verassend leeg. Als je op die site kijkt lijkt het inderdaad een organisatie die zoveel mogelijk rotzooi wil trappen en daar vervolgens onderuit probeert te komen.
Tijd dat Ajax zelf roept dat ze geen bavianen meer als supporter willen.
Tokkieside
Tuig dat zich misdraagt en niet wil dat dit vastgelegd wordt, omdat het
aantoont hoe asociaal en/of crimineel ze zijn. Ze willen niet dat er bewijs is dat tegen ze gebruikt kan worden.
En wat doen ze dus, de media bedreigen. Een F-sider doet wat hij moet doen.
Een agent ook, alleen de rechters meestal niet, dus met een paar dagen taakstraf zal het euvel wel verholpen zijn
Waaróm hebben media eigenlijk het recht mensen te filmen die dat niet willen? Ik snap dat niet
Iedereen, niet alleen de media.
@CopyCat | 01-05-19 | 18:52: mee eens. Blijft de vraag: waarom?
Mensen die niet gefilmd willen worden kunnen gewoon binnen blijven. Ga je de voordeur uit, begeef je je in de publieke ruimte dan kan en mag je gefilmd worden. Wil je dat niet? Blijf dan lekker thuis. Je hoeft de straat niet op. Je hoeft niet naar een stadion. Je hoeft niet naar Londen. Niemand dwingt je. In de openbare ruimte mag iedereen jouw porem fotograferen of filmen.
@John_J | 01-05-19 | 18:56:
Omdat het hier (nog) geen bananenrepubliek met geliefde leider is. Omdat je voor lief moet nemen dat er in de openbare ruimte naar hartenlust gefilmd en gefotografeerd mag worden, is notabene een grondrecht.
@Stormageddon | 01-05-19 | 18:59: Dat is nog geen aantwoord op mijn vraag.
@Stormageddon | 01-05-19 | 18:59: je mag het alleen niet altijd uitzenden.
@John_J | 01-05-19 | 19:04:
Dat is het antwoord. Iedereen heeft het recht om in de openbare ruimte alles en iedereen te fotograferen of filmen. Wil je dat niet, dan loop je achter de cameraman of fotograaf langs. Of je blijft binnen. Zo ingewikkeld is het niet om uit beeld te blijven.
@Chow | 01-05-19 | 19:05:
Nieuwswaardige gebeurtenissen en evenementen met nieuwswaarde mogen altijd live, en uitgesteld worden uitgezonden. Portretrecht is dan van ondergeschikt belang. Zelfs als je er schade door lijdt. Een rechter zal dan vrijwel altijd redeneren dat je daar niet had hoeven zijn, dat het je eigen keuze was om er bij te zijn ket het risico dat je gefilmd wordt. Zo simpel is het.
@Stormageddon | 01-05-19 | 19:07: waarom heeft iedereen het recht iedereen te filmen? Ik mag toch ook geen seks hebben zonder toestemming? Ik weet het, de idiote reactie van deze persoon is niet sympathiek, maar heeft hij niet gewoon een punt?
@John_J | 01-05-19 | 19:19: Een recht is een recht. En jij vraagt waarom. Omdat dat het recht is, iets dat bij wet is afgesproken. Vraag je je ook af waarom het vermoorden van iemand verboden is?
@Stormageddon | 01-05-19 | 19:17: Da's duidelijk. Is mij alleen niet duidelijk wat nieuwswaardig is aan een meute doorgesnoven hooligans.
@goedve rstaander | 01-05-19 | 19:22: Nee. Ik vraag me af af het vermoorden van iemand is toegestaan.
@John_J | 01-05-19 | 19:19:
Openbare ruimte is van iedereen. Een individu kan geen privileges, privacy en persoonlijke ruimte claimen in die openbare ruimte. Daarom. Je hoeft er niet te zijn.
@Stormageddon | 01-05-19 | 20:49: ik zou zeggen:juist omdát de openbare ruimte van iedereen is maar ook voor iedereen, zou het filmen van nietsvermoedende burgers wat mij betreft wat minder vanzelfsprekend mogen zijn.
@John_J | 01-05-19 | 21:13:
Dan schiet je je in eigen voet. Want dat betekent de facto dat je fotograferen en filmen in het openbaar moet verbieden, maar dat betekent dan ook dat een overheid vrij spel heeft. Je kunt dan als overheid alles in de openbaarheid flikken en niemand die er wat kan doen omdat er geen bewijzen van vastgelegd kunnen worden. Vrijheid betekent ook dat alles in de openbare ruimte vrij is, inclusief het vastleggen op film daarvan. Het is vanzelfsprekend, omdat het tegendeel dat juist niet is.
De keerzijde is altijd 10 keer erger dan de ongemakkelijkheid dat je in de openbaarheid gefilmd en gefotografeerd kunt worden. En laten we even eerlijk zijn, als jij in een grote groep in Londen bij een stadion bent, vlak voor een wedstrijd, dan ben je daar niet een “nietsvermoedende, toevallige voorbijganger”. Sowieso wordt elke straat en elk plein in Londen al door bewakingscamera’s gedekt. En sowieso is “nietsvermoedend” een onzinnige propositie in de publieke ruimte. Zodra je de deur uitstapt kun je je nooit beroepen op nietsvermoedendheid, je zult te allen tijde op je hoede moeten zijn. Voor alles.
De F site bende , boeven zijn het !
u drukt zich vandaag eens heel sterk uit, nietwaar?
Tuig van de richel! Schorriemorrie! Van hun lotje getikte vlegels zijn het!
@Aap Noot Miesje | 01-05-19 | 19:12:
Rekels, bengels, kwajongens, belhamels, crapuul..
*schud vuist*
Ik zie dit soort ellendelingen met bijpassende petjes liever als afgeschoten wild.
U bent mild.
Marokkanen maniertjes...
Als Ajax ballen heeft dwingt ie de supporters dit terug te nemen en zich te laten filmen, anders geen 2e halve finale en bekerfinale. Dit soort tuig keihard afstraffen
Geloof maar dat Ajax ermee in haar maag zit. Niet de eerste keer dat de F-side op een negatieve manier in het nieuws komt, tot dooien aan toe. Ajax schippert een beetje tussen de F-side en de sponsors. Niet een eenvoudige klus.
@goedverstaander | 01-05-19 | 18:48: Dus moeten die sponsoren een duidelijke boodschap aan Ajax geven: kies je voor ons (met bijbehorende financiele bijdrages) of voor deze wappies?
Zo moeilijk is het niet.
@goedverstaander | 01-05-19 | 18:48: waarom geen eenvoudige klus? Sodemieter die halve criminele organisatie je stadion uit en ga verder met je werk.
@EEnzame SchizofrEEN | 01-05-19 | 18:51: en OrgulloTulipano | 01-05-19 | 18:56. Eens met jullie beiden. Maar de geschiedenis leert ons dat Ajax daar op een andere manier mee om gaat. Die wil ook de supporters te vriend houden.
Bedreiging in het openbaar, is dat eigenlijk ook strafbaar?
Ja dat mag ook al niet meer.
Hangt er vanaf wie bedreigt.
@Jezus_Boeddha | 01-05-19 | 19:34:
Dat is ook verboden,verboden bij de wet.
Making stupid people famous.
Zo eens in de 2 jaar kom ik in een stadion. Valt me altijd op dat je daar figuren ziet waarvan je na 15 minuten meemaken denkt: dit mag toch eigenlijk niet los rondlopen, dat is toch gevaarlijk voor anderen.
Hé Ziggo doe eens heel gauw stoppen met hoofdsponsortje spelen! Kunnen de prijzen ook gelijk weer een beetje heel veel reëler worden. Afzetters.
De rubriek 'Fotoverslagen' op de eigen website is aan zijn eigen succes ten onder gegaan ruim twee jaar geleden zie ik. Om dezelfde reden. Er staan natuurlijk teveel ziekmelders, uitkeringsfraudeurs en spijbelaars op de gevoelige plaat. Hoe dom wil je het hebben?
Zoals ik al zei 'hersenloze apen'. Volgende keer extra cameramensen er tussen zetten en bij dreigen met geweld dat afval meteen afvoeren.
Al plannen voor de zomer? Fijne exotische politiestaat misschien?
@Ashtrey | 01-05-19 | 19:03: Ik zie het idee van crusher wel zonnig in, en als ze er zo trots op zijn dat ze de geuzennaam joden willen dragen....... nu wou ik refereren naar een gebeurtenis van 75-80 jaar terug, en net niet helemaal goed gedaan, maar dan word je gejorist en dat wil ik ook weer niet.
Waarom zetten ze Ajax en Ajacieden continu met een hoofdletter in die brief?
HODOR!
Wat een doorgeslagen randdebielen. Eerst met die speler van Emmen die niet naar Ajax mocht omdat hij vroeger voor Feyenoord was en nu dit weer. Half tokkie Amsterdam en omstreken zit bij die F-Side.
Dit geeft een heel andere blik op De Toekomst.
Voetbaltuig is een klasse apart. Doorgesnoven en bezopen idioten die van de club toch hun eigen clubhuis krijgen en met fluwelen handschoenen worden aangepakt. En voor de meeste een reden om niet meer naar het stadion te gaan.
Het is overduidelijk dat u niet meer in stadions komt. Gemiddeld duel in de ArenA of de Kuip heb je werkelijk nergens last van. Idioten zitten hoofdzakelijk allemaal in 1 vak. U treft ze nergens. Het is retoriek of onnozelheid maar in elk geval niet een realistisch plempsel van de werkelijkheid.
Beste F-side,
Natuurlijk nemen wij jullie serieus. Zo serieus zelfs dat wij de return - wedstrijd tegen Spurs helemaal niet meer uitzenden. Zodoende komt er ook echt niemand in beeld.
Bij de F-side worden ze geadviseerd door een echte haat-imam
Ik zou niet te snel willen oordelen. Dit filmknipseltje schreeuwt om context.
.
Wat heeft die journo voor het filmpje gedaan en gezegd? Is hem bijvoorbeeld al eerder op veel vriendelijker toon gevraagd het filmen te staken? Heeft journo een verleden met de F-side?
.
Zoveel vragen die om antwoord smeken. Tot die antwoorden komen kijken we hier gewoon even weg. U weet wel, zoals dat met onder andere bloedsuikeraanvallen en verwarde personen die toevallig islam aanhangen het geval is.
.
Nuance mensen. Journo’s zijn toch niet verheven boven gewone mensen?
Overdreven genuanceer. Als je iemand zomaar op z'n muil slaat ben je een paardenmongool.
Het enige dat je dient te weten is dat de wet je toestaat in het openbaar te filmen en je verbiedt vuisten in andermans gezicht te planten. Geen excuus. 0.
Ik hoop dat je een geintje maakt? Wie niet gefilmd wil worden, die rot zelf maar op. Op de openbare weg mag je gewoon filmen, daar heb je geen toestemming voor nodig, al helemaal niet van dat uitschot.
juist!
Jouw maatje komt van verre
www.dumpert.nl/mediabase/7674187/a815...
@Earl_of_Doncaster | 01-05-19 | 18:47: Nuance genoeg zou ik zeggen!
@Parel van het Zuiden: u lijkt geknipt voor het vak van D66-rechter.
@ChupaChupa | 01-05-19 | 19:04:
Zekers... template-tegel. Je verandert wat groepjes en namen en presto.
.
Waarom bij moslims anders?, is mijn centrale vraag...
Cameramepper mist wat humor. Met zijn doorgesnoven kudtkop. Ik ken een hoop F-side types, meesten zijn pragmatisch genoeg om niet zo’n waanzinnig achterlijk pamflet online te zetten. Begrijp het niet.
Voetbal is oorlog. F-siders zijn derhalve oorlogsmisdadigers. Sneu volk, dat hun enige (zelf)bevrediging krijgt met dit soort acties, ter onderbreking van hun trieste bestaan als tokkie in de bijstand.
Kutvolk. Niets meer, niets minder. Zie je bij de F1 niet gebeuren, dit soort geëikel.
Mepper heeft wel een inteelthoofd zeg.
Ik ben een tijdje geleden ook gefilmd op het terras onder werktijd met een wijntje door RTL. Ik heb vriendelijk verzocht mij eruit te knippen maar s’avonds vol in beeld. Dag erop vroeg mijn werkgever met een lach of het gezellig was op het terras en kon ik het gelukkig prima uitleggen ivm dat ik hard genoeg werk. Maar ze zouden je maar willen naaien.
In die zin heb ik een teringhekel aan het overal maar bijdehand gefilmd worden en de arrogantie van diverse media. Van mij mogen ze ook opflikkeren... maar dan wel zonder geweld uiteraard.
Uh huh. Tuurlijk. En na je wijntje nam je nog een glaasje Fanta?
@Ashtrey | 01-05-19 | 18:34:
Nee. Nog een wijntje. Zat er vanaf 16:00 uur. Maar wat ik niet trek is dat ik verzoek mij eruit te knippen of blurren, dat toe te zeggen en dan ipv dat te doen juist vol in beeld tot een paar keer toe monteren.
Als je er nou voor zorgt, dat je gedurende werktijd geen wijntjes drinkt op terrassen, heb je geen problemen...
Wel zielig eigenlijk als je je leven.mort laten afhangen van de mening van een werkgever
@Pierre Lebon | 01-05-19 | 18:51:
Nwa. Ik drink ook geregeld met mijn werkgever een wijntje tijdens werktijd. Het gaat mij erom dat ik verzoek niet in beeld te komen omdat ik daar geen zin in heb dat klanten/clienten daarover kunnen zeiken of vallen. Ik wil niet met mijn kop op tv terwijl ik overdag een keer een terrasje pak. Is dat heel gek?
@Mark van Leeuwen | 01-05-19 | 18:53:
Nee. Laat ik dus niet afhangen daarvan. Maar wat ik hier al verder zeg. Optyfen met overal maar filmen. Maargoed. In dit topic is de privacy ineens weer niks waard want iemand slaat een journo... volgende topic schreeuwt de goe gemeente weer moord en brand ivm sleepwet of Assange. Typerend voor de hedendaagse gemiddelde reaguurder.
Nwa.
@overVecht | 01-05-19 | 18:55:
Is you a nigga with attitude, brother?
Laat mij het dan maar zeggen, want volgens mij ben ik het als enige met overVecht eens.
U heeft groot gelijk!
Ik snap het hele concept met een camera tussen schorem gaan staan ook niet. Wat denk je daar nou voor info van te krijgen?
Sfeerimpressie?
Je hebt zo wel makkelijk een hot nieuws-item te pakken.
Goed punt, zit niemand op te wachten.
Triest volk. Heel hard aanpakken.
Ineens een camera voor je neus vindt niet iedereen prettig. Maar de pers heeft het recht om te filmen. Dit moeten die tokkies respecteren. Maar zoals velen zijn ze niet opgevoed en de reactie van politie/justitie is zo lauw dat niemand zich meer geremd voelt. Hier ligt de oorzaak van asociaal/crimineel gedrag.
Oh, maar als jullie het zo zeggen, dan begrijpen we het, jongens! Even kijken, Wetboek van Strafrecht, artikel 284:
"Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen (...), Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie."
Genoemde straffen zijn maximumstraffen. De opgelegde straffen zijn meestal maar een fractie daarvan. Daarom pleit de PVV voor de invoering van minimumstraffen. Wordt ook de hoogste tijd...
Dan bind je maar zo'n lelijke sjaal voor je grote MUIL.... ;-)
Suffe kneuzen, met hun 'doen wat je moet doen..'
Werken mot je. En anders gewoon onbetaald verlof dagje nemen.
Een volwassen man in een Stone Island truitje...... Sommigen vergeten tijdig afscheid te nemen van hun 'hobby'.
Ah joh, het was gewoon een bitch slap mensen, meer niet.
Die hompen smegma die beweren dat geweld goed is, zich ziek melden omdat voetjebal je leven is een goed idee is en zulke letterdrek op het internet knallen zou je preventief van wedstrijden moeten weren. Voor een jaar of 10. In heel Europa. En iedere keer dat je ze betrapt voor een stadion en daar staan ze een beetje boos te wezen, doe je er een jaar bovenop.
Mochten ze de finale halen, gewoon de guardia civil laten filmen. Geloof niet dat dit manneke hetzelfde zou doen...
Hoop dat ze er volgende wedstrijd uit liggen. Groeperingen die journalisten bedreigen, moet niet gekker worden.
Wat een lelijk pestventje. Als lelijk zijn toch eens pijn deed. Wat zal jouw moeder een spijt hebben, pestventje. Waarom scheer je je kont niet kaal en ga je achteruit lopen, zie je er een stuk beter uit. Met je ganzenbek. Koop een kin. Sukkel.
Haal adem en denk aan je hart.
haha, prima!
@overVecht
Aan de andere kant moet je het natuurlijk allemaal ook niet opkroppen.
@Aap Noot Miesje | 01-05-19 | 19:00:
Daar heb je ook wel een punt ja.
Dat zijn geen mensen, het zijn lagere primaten die preventief gecastreerd zouden moeten worden. Dat zou een veiligere en prettigere samenleving opleveren. Maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen.
Hooligans die denken dat ze de wet maken maar daar te dom voor zijn.
Die sukkels snappen niet dat iedereen voor de cijfertjes gaat. Ajax gaat voor cijfertjes, 1-0, de voetballers gaan voor cijfertjes, miljoenen bijgeschreven op hun bankrekening ieder jaar, en de f-side tokkies gaan voor cijfertjes, iedere maand minimumloontje gestort voor werken in de sociale werkplaats. Iedereen gaat voor cijfertjes dus, niet alleen journalisten.
Deze tokkies gaan voor cijfer 47, het aantal chromosomen dat ze bij zichzelf geteld hebben.
@deministerpresident
Hier maakt u de aanname dat ze überhaupt tot 47 kunnen tellen.
Mocht Ajax de finale in Madrid gaan spelen dan moeten ze daar zulke trucjes uithalen. Dan moeten ze zich voor zeker zes maanden ziek gaan melden.
Voetbalhooligans gonna voetbalhooligan, wie gaat daar nu ook meer van verwachten.
dat succes stijgt ze een beetje naar het hoofd. ze kunnen duidelijk een pr mannetje/ vrouwtje gebruiken.
"Oprotten met die camera!" Doet me ergens aan denken. Tokkiesport.
LOL! "Voor veel AJACIEDEN was het, het zoveelste uitje dit jaar, iets wat bij veel werkgevers te veel van het goede is" Ik wist niet dat een bijstands- of wajonguitkering betaald werk was tegenwoordig.
sterker nog. wat mij, als belastingbetaler betreft, zijn ze vaak genoeg geweest.
Wajong kan in bepaalde gevallen ook een aanvulling zijn op loon uit betaald werk.
F side gaylords
Die gast heeft zich officieel ziek gemeld bij z'n baas, last van z'n hand.
Onzin. Chronische loopneus. Versneden troep ook in die contreien.
Ah, de voetbal-godsdienst-salafisten.
Ze willen niet herkend worden door de sociale dienst.
Ik vind de Telegraaf anders ook onuitstaanbaar... Maar ach, zolang de testosterontokkies zich maar tot in en rondom het voetbalveld beperken, vind ik het best. Geen idee waarom je daar een camera op zou willen zetten; moet je vooral zelf weten als je het doet.
Ik vind heel veel dingen onuitstaanbaar, ik sla ze alleen niet neer. Dat maakt het leven een stuk makkelijker maar ach, wie ben ik?
@Leefski | 01-05-19 | 18:35: Blijkbaar niet een doorgesnoven testosterontokkie; goed voor mekaar.
Maar belangrijker, zijn ze ook inclusief, multiculti, lghtb, praktisch opgeleid?
Wow. Qua denkwijze, logica, redenen en zelfreflectie zijn deze voetbal tokkies hetzelfde als rellende finnen. Al zullen de finnen niet hun werkgever als reden geven want het UWV zal niet met maatregelen dreigen
Geeft ook wel weer aan waar die achterlijke supportersverenigingen voor staat. Niet voor voetbal in ieder geval.
Het gaat te ver om een man die een leipe bui heeft voor de trest van zijn leven af te branden.
Voor de eerste beste fatsoensfetishist die reageert met 'had ie maar niet dom moeten doen' waar zijn al die foto's van stenengooiers naar reportages uit kanaleneiland etc. Voor een muilpeer hoef je niet naar het ziekenhuis.
Is dit echt de eerste keer dat een journalistmepper op de foto stond? Mei 2019????
Is dit echt het niveau? Ja maar hullie deden het ook. Ga toch weg
@Einde van de Domheid | 01-05-19 | 18:06: Of de stenengooiers in die Haagse shariabuurt!!!
Filmen op een openbare weg !! SCHANDE !!
Oja, openbare weg telt opeens niet meer?
Dat is wijken voor terreur van randdebielen.Niet doen. Naam, toenaam en foto van allen publiceren. Op straat mag je gewoon filmen en dat moeten we dus ook gewoon blijven doen.
Natuurlijk, zonder meer. De F-side van Ajax die in Europa gaat bepalen waar de media wel of niet mag gaan filmen? Stront, wie heeft je gescheten? Het wordt tijd dat ze met beide beentjes op de grond worden gezet. Naming and shaming. Aan de schandpaal.
@goedverstaander | 01-05-19 | 18:17: dus met een camera mag je doen en laten wat je wilt. Dus niet. Beetje raaarrr, om dat te denken.
@Mark_D_NL | 01-05-19 | 18:24: Op de openbare weg mag je filmen. Dat doorgesnoven volk van de F-side denkt dat je anoniem rond kunt lopen voorafgaande aan een halve finale van de CL waar het wemelt van de media? Ik wens ze, mochten ze het halen, veel succes bij de finale in Madrid. Dan lig je met zo'n actie in de kreukels in een Guardia Civil cel waar ze je om het uur nog eens een koude brandweerslang op je pens houden.
Doorgesnoven tbser hoort thuis in de tbs. Niks meer niks minder.
Ja dat zal helpen met die zogenaamde behandelaars ! Probeer het nog eens zou ik zeggen !!
Geitenwollen sokken breien helpt niet bij die gasten.
Ik snap het wel, er loopt een paar honderd jaar gevangenisstraf rond wat nog uitgezeten moet worden, bijstandstrekkers die het hele jaar sparen om 8 keer naar een Europese stad te reizen voor hun cluppie, ex-mannen die nog een paar centjes alimentatie open hebben staan. Ik snap het wel.
En dat is exact de kern van waarom men het niet wilt.
Deze nul is een complete randdebiel. Maar je hebt er als supporter verder geen last van omdat ze hun eigen vak hebben.
De vvd is ook een criminele organisatie. Lezen jullie mee OM?
Het eerste verstandige wat je vandaag schrijft.
@Dutchie1966 | 01-05-19 | 18:43:
Jij houdt precies bij wie wat wanneer schrijft ofzo? Ga ik ook maar eens opletten bij jou hoeveel prachtige woorden eruit komen.
Ah, de F in F-side staat duidelijk niet voor Freedom.
Flikker?
Fake?
Fag?
Faal?
Voor de jongere beeldbuiskinderen: Het oude Vak F in stadion De Meer.
REAGEER OOK