#ESF19. Dit is het Nederlandse Songfestival-lied
Volgens diepe research door het onvolprezen Songfestivalblog althans, en waarom zouden we daar aan twijfelen?
Over de concurrentie voor dé volksculturele krachtmeting des Europa's is al het nodige bekend (we tippen vooral de haatrock van IJsland als grote kanshebber in dees' populistisch turbulente tijden die ook het Songfestival niet onberoerd zullen laten), maar nu weten we ook de Nederlandse inzending van Duncan Laurence (die eigenlijk Duncan de Moor heet). Althans, die wordt vanavond pas officieel bekend gemaakt, maar STERKE GERUCHTEN doen de ronde dat het voorzichtige, totaal vergeetbare Arcade het volstrekt kansloze tegengeluid tegen het IJslandse geweld & Frans-Marokkaanse transgenders wordt. Het liedje verscheen namelijk gisteren al kort op de site van Duncan en dat lijkt ons een opzichtige PR-truuk. En als het toch een ander liedje blijkt te worden (en laten we dat hopen want deze zijig-zoete lafheid doet zelfs de alcohol in onze witte wijn verdampen), dan noemen we het een slimme PR-afleiding en zijn we bij dezen alvast ingedekt. Tot die tijd is dit Onze Inzending. Reaguurdersland, your votes please?
Update 19u05: Net bekend gemaakt in DWDD. Helaas. Dit is 'm. We zijn kansloos.
Reaguursels
InloggenDeelname op deze manier is weggegooid geld. Past dus exact in de huidige tijd.
Prachtig nummer!! Alleen maar calvinisten hier, die nog zuurder zijn dan de sloot achter de tuin van mijn voormalige buurmeisje, die vanwege de gevallen zure regen toentertijd, later ook maar verhuisd is.
Het is een mooi lied, maar in het Engels. Waarom.niet Nederlands? De meeste landen zingen toch ook in hun eigen taal,waar wij weer niks van begrijpen of verstaan.
Wordt weer helemaal niets maar dat is standaard, het is al jaren onnozel om het songfestival te gaan zitten bekijken. Op voorhand weet je de uitslag en de dag erna krijg je de besvestiging van wat je al weet. Hij luistert vast veel naar Adele, haar nazingen is best wel sneu. Wie heeft 'm wijs gemaakt dat 'ie kan zingen?
Prachtig lied, hoop dat bij het publiek de muzikaliteit en het gevoel ervan doordringt en niet dat er gestemd gaat worden op extravagante inhoudloze statement artiesten
ik vind het een verdomd goed nummer.
Ik ook! Prachtig!
www.youtube.com/watch?v=CMZa9GPgc1s
had die maar gestuurd
De lat wordt elke jaar weer stukje hoger gelegd. Waar je nog als vrouw met baard kon winnen, moet je nu ook nog neger, veganistisch en een lilliputter zijn. Vind dat talent maar eens.
Finland stuurt Darude.
Wie?
Nou je weet wel van dat ene nummer waarbij iedereen zich afvraagt hoe dat nummer heet.
Zojuist het "lied" gehoord op DWDD Het publiek vindt het een heel mooi nummer. Fijn!
Hup Hellevoetsluis! Op naar de negentiende plaats.
En vanaf volgend jaar moet Nederland niet meer aan dat totaal gestoorde event meedoen. Het was niks, het is niks, en het zal ook nooit wat worden. Geef het geld terug aan de Nederlandse belastingbetaler, of aan de voedselpakket. Maar hou op met die muzikale onzin.
typisch verwijfde metro blanke jonge mannen nummer. zet je aan het denken waar jonge meiden in jezusnaam nog een echte kerel kunnen vinden. Wat dat betreft zijn die Turken, negers en Mexicanen een stuk meer man.
Pff, dit is toch geen muziek. Het gehele nummer is exact hetzelfde en kabbelt maar voort. Er zit geen enkele spanningsboog in. Het is hetzelfde 'kwetsbare' melodietje met een hoge kopstem dat iedere keer herhaald wordt. En dit moet het beste van Nederland voorstellen...
Douze points. Cornald Maas vind dat wel mooi zo'n blote reedt.
Klinkt als een Noorse inzending van een paar jaar terug. Of de begintune van 'The Bridge' van Netflix. Soort castraat die iets in het Engels lijkt te kwelen dat zo 'teer' en mierzoet moet worden gebracht teneinde geen spoor van 'toxic masculinity' tentoon te stellen. Ook prijzenswaardig (hum) is het enorm irritante ge-plingplingpling op de achtergrond dat we inmiddels kennen van honderden serieus-bedoelde TV-series en waarvan we in ieder geval kunnen vaststellen dat er niet eens een poging is gewaagd om een melodie te fabriceren. Menig scene wordt inmiddels 'versierd' met stemmig gehamer op een pianotoets, want dan weten we dat er iets serieus aan de hand is. Liefst lukraak, een plonk hier en een plink daar, hoppa, de kijker weet nu dat de zakdoek tevoorschijn gehaald kan worden.
Als dit de inzending is, hoeft Nederland in ieder geval niet bang te zijn dat ze een locatie moeten gaan vinden voor het Songfestival, dat is dan weer positief.
Waylon was al niks, maar bij hem twijfel ik niet eraan dat hij een vent is. Bij deze inzending past een mooi vogelpak met op zijn koppie een eierdop, ohoi ohoi.
vanRossem.. we zijn idd kansloos.. en.. precies who ffing kers?
Hoe kanslozer hoe beter, want minder aandacht. Laat de inteeltkliek hun deugertjes maar naar voren schuiven, dan kunnen ze tenminste geen schade aanrichten bij de belangrijke dingen.
My bad.. toch vind ik m erg goed.
Wordt volgens mij een heel ander liedje.
Officiële release op YouTube in 10 minuten btw.
youtu.be/Eztx7Wr8PtE
Goed lied. Zero points . Make The Netherlands small again.
Nee toch?! Ik mag hopen dat dit niet waar is. In wat voor waanwereld leven die mensen, die denken dat dit gejank ook maar enige kans maakt om te winnen? Waarom leert NL nooit van telkens dezelfde fouten? Maak nou eens een Nederlands lied waar je trots op kunt zijn i.p.v. dit semi Amerikaanse gewauwel. Puur NEP. Deze jongen pretendeert, maar komt gewoon uit een Nederlands gat. Maar ja, het zal het minderwaardigheidscomplex wel weer zijn.
Dit slijmsel is zelfs voor songfestivalbegrippen te week en te braaf.
Orginele stem... pff ze klinken allemaal hetzelfde en je verstaat er geen kut van.
Mmmmm, rotting christ heeft ook een nieuwe, die zet ik liever op...
moar as ik het nou veur t zeggen had: kovvers pakken!
dat gejammer an mien kop van duncan laurence
nee geef mie moar pé & rinus en de hoornse plas
olé!
Wat een jank nummer, past goed bij dat songfestival.
Klinkt als Calum Scott: Dancing on my own
Gezien het ESF niet meer om de kwaliteit van het liedje draait, maar meer om het (domme) statement wat je ermee wil maken (ik doem een vrouw met baard, of dikzak die een kip nadoet): Schrijf een liedje over het klimaat!
Wereldprobleem nummer 1!! En 2 en 3.
Oh wat erg, oh wat erg, daar smelt me toch een ijsberg.
Wat was ik toch een oen, was ik maar eerder groen.
Ik had niet moeten mekkeren, maar meteeg gaan stekkeren.
Het is niet lomp, het is niet lomt, een huisje met een warmtepomp.
Al had ze dikke tetten, was ik verliefd op Rob Jetten.
Ik stuur mijn kind op straat, voor een beter klimaat.
Klima-haaaat, Klima-haaaat, het zijn de centen waar het om gaat...
lalalalalaaaaaa
....
Pay Bas, douze points....
Preventief ruimen
Sniks.
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij dit soort sneeuwvlokjes-gekreun.
Gewoon een paar kwijlende josti's sturen die in het Nederlands een levensliedje zingen. Klaar
Sentimenteel in de maat janken... nee. Waar is Mie Ketelkamp?
... Of Olga Lawine?
Of Anni Temeier?
Wat een gezapige nummer (om fruitvliegjes mee te vangen). Wat mij opvalt is het intro v.d. clip in mislukte ‘rune font’, waarom doet men dit? Ze neppen hiermee alleen zichzelf en als je futhark toepast, doe het dan ook goed zoals bv de band Heilung dat toepast. Dan de IJslandse inzending, een slap aftreksel van Stahlwittchen. Het is komen overwaaien uit NDH (Neue Deutsche Härte), gegarandeerd 100% radio boycot. Voor de rest zal dat hele EU Songfestival mij aan m’n reet roesten…
Al sturen wij Beyoncé: wij winnen toch niet. We hebben geen vrienden geen Europa.
Als we dit naar het Songfestival sturen, kunnen we beter thuisblijven. Scheelt een heleboel geld en is nog goed voor het milieu ook. Dit lied is zonde van alle gebruikte lucht en speeksel.....
Versta er geen fuck van, zeikerig gemompel.
Wat een Nep Nieuws is dit weer GeenStijl!
Al dat getyp over een Songfestival liedje en dan het audoi-gegil van een walvis (of Ollongren onder de douche) plaatsen...
Hij zingt dit toch wel met een muts op achter een piano en dichtgeknepen ogen en poging tot huilie huilie?
Wat afgrijselijk. Alsof je een pakje margarine door je billen laat glijden.
Pro-tip: lieve Duncan, zing dit in Tel Aviv voor de zekerheid met je lul uit je broek. Zonder voorhuid = extra credit.
Daar omheen een stuk of wat crumpling orthodoxe Joden verkleedt als pimpampoentjes die al dansend helemaal opgaan in de digitale vloer. Dat het maar een spektakel wordt +1
Laat Armin van Buuren een vet nummer produceren met vocals van die schreeuwlelijk uit de Jordaan. Dan winnen we eindelijk eens.
Ik ben niet positief. Zo achterhaald en te emo voor mij. Die hedendaagse semi-narcistische crap.. restantjes van rockballads decennia geleden. Maar ik hoor geen beat, geen groove, geen tempo, geen refrein. Niks mee te zingen, niks op te dansen, niks bij te voelen.. Is dit de nieuwe EU-hymne of zo?
Kortom mijn zegen heeft ie. Ik hoop dat we winnen.
Eh, wat zingt ie nou: "Doing this is al losing game"?
En dan toch meedoen...
Niet te verstaan en klinkt alsof hij het wel heel moeilijk met zichzelf heeft. Enige wat ik verstond: end of game (hoe toepasselijk)
Prachtig.
Ik ben me even verschonen.
Ondanks dat ik het ESF niet ga kijken, ben ik 100% voor IJsland. In 2020 dan al die eurofiele bobo's daar en precies die avond de grootste vulkaanuitbarsting sinds 1683. Waarop de EU instort en we weer een beetje normaal kunnen gaan doen.
Lijkt me echt geweldig.
Ook een manier om de Nexit te realiseren inderdaad...
Qua inclusiviteit zou het mooi zijn als dit keer het Kalifaat mee mag doen.
Met een zingende zaag ofzo.
Het klinkt alsof het kalifaat al meedoet in het “liedje” van Duncan...
Moeten ze wel snel zijn want over een paar dagen is er niemand meer over daar...
Je komt te laat. Het kalifaat is aan gort geschoten. Voldeed niet.
Hemeltje, wat een gekweel. Afijn , ze doen maar. Zero fox.
Anouk met 12 erecte negerts op het podium en wij winnen dat songfestival
Toch weer bijna 4 minuten geslapen. Lekker.
Neen dit gaat hem niet worden, mocht dit inderdaad de inzending zijn. Maar ik vermoed dat er vanavond toch een ander baksel ten gehore wordt gebracht tijdens de Grote Matthijs show.
Dit doet me aan een Belgische inzending van lange geleden denken. De hele tekst van het liedje was: Rendez-vous, maar de maat is vol en mijn kop is toe (100x). Weliswaar was dat beter dan dit kattengejank.
Mooi liedje, bijzondere stem.
lol
Sjonge, sjonge sjonge wat hebben wij een kut keeper... oh wacht een kut lied, wat een kut lied. Een zeik nummer waar je van denkt, wanneer komt de verassing. Wat een kut jury ook die dit verzonnen heeft om in te sturen. Net als de politici leven die in hun eigen wonderschone wereld die luchtbel heet. Wat een kut lied.
Wtf, wat is dit? dit dit nummer wel af? ik hoor geen refrein, wat zeg ik.. ik hoor geen melodie.. wat een kudt nummer.
Begin klinkt alsogf er een of andere imam staat te janken vanaf zo,n minaret
Kunnen we Dingadong van teach inn niet nog een keer insturen ,geen hond die het op valt
Och,stuur jetten en klaver als dragqueen en er valt wat te lachen.
Met,uiteraard,graaf dracula als backup vocal.
Kannie. Graaf Denkula doet al mee namens Turkije met een lied genaamd "Erdogan, oh Grote Leider".
Heeft de zelfbenoemde (ik wil wel jullie) poet rebel al opgeroepen tot een boycot nu het racistische Nederland een Moor naar het ESF wil sturen?
Wie is in vredesnaam 'Duncan Laurence'?
Z'n echte naam is Duncan de Moor, ik denk dat z'n artiestennaam dus iets te maken heeft met Lawrence of Arabia. Makkelijker kan ik het niet maken.
Om dit soort regelrechte kudtmuziek schaam ik mij er altijd voor om te moeten zeggen dat ik ook een singer/songwriter ben. De mainstream ‘writers’ verneuken het voor de alternatievere markt die nog wél wat creativiteit in de muziek en composities stoppen.
Nou, wat let je om eens een paar linkjes te plaatsen met jouw muzikale topstukken. Kunnen we hier in de panelen onze mening daarover ventileren (= hoor en wederhoor....)
@the namster | 07-03-19 | 13:32:
Zou ik wel willen doen hoor. Er is genoeg te vinden alleen is mijn echte naam daar aan verbonden en ik wil zowel mijn werk/muziek gescheiden houden van mijn leven als reaguurder. Maar als je een mail hebt kan ik je de linkjes wel mailen hoor.
www.geenstijl.nl/5146610/esf19-dit-is...
wtf is een singer/songwriter? Zappa schreef en zong , Hendrix schreef en zong , Till Lindemann schrijft en zingt , Broer en zus Simons schrijven en zingen , Christoffer Johnsen (Therion) schrijft en zingt ,Maynard James Keenan (Tool) schrijft en zingt , dat zijn dus allemaal singer/songwriters?
@onfray | 07-03-19 | 13:56:
Ja. Singer/songwriter is alleen in de volksmond teruggebracht naar Jason Mraz en Jack Johnson... zowoele overvrolijke gitaar muziek.
www.geenstijl.nl/5146610/esf19-dit-is...
Door Jan D. Kroeske , met zijn zeikmuziek . Ik doe al 20 jaar computerwerk live en in de studio voor een Duitse groep . Ik zit wel met hetzelfde probleem als U hier : privacy . Als ik die zanger voor singer/songwriter uitmaak , laten ze me het mengpaneel (124) opvreten.
@overVecht, dat komt omdat Nederland in elk opzicht is afgegleden tot een treurig 3e rangs zeiklandje waarin talentloze stumperds een podium krijgen aangereikt en uit medelijden aandacht krijgen voor ofwel inspiratieloze jankbagger danwel schaamteloos jatwerk.
@ploppy | 07-03-19 | 14:25:
Oei , en Epica , Delain , en Lucassen (Ayreon) dan?
@onfray, Within Temptation, The Gathering... ander recept.
Nog geen seconde van de NL bijdrage aan dit kolderfestijn gehoord maar voorspel toch alvast dat Dunkie kansloos is. Want het/de winnende wezen(s) (genderneutraal, uweettoch ?) wordt ongetwijfeld weer een tiepje krijsende paarsroze plofkip, een clubje gruntende Game of Thrones adepten of een bont gezelschap opzichtige androgynen. ESF tijd dus: alle pisnichten verzamelen !
Een bijna 4 minuten durend intro. Taxiën zonder take off.
Raar stemmetje , spreekt hij ook tekenfilms in?
Ik zeg stuur rapper sjors, en iets met transgender piemels en snickers. Cultuur muss sein!
Gruwelijk
Wat is deze? Niet te geloven, wat zwak. na 20 seconden uitgezet, na een hele valse noot.
Waarom niet rapper JayJay ingezonden?
Oh nee, die kan niet, die zit vast.
t salmeworstwesen! Dat hele songfestival is gekaapt door de homoos met hun genderneutrale SJW''s en "we are all fluid", de grootste leugen na die van de Patriarchen sinds 6000 BCE. Succes ermee allemaal!
Zou aarsworm Duncan weten dat een songfestivalliedje maar maximaal 3 minuten mag duren?
Als jij hem dat nou eens gaat vertellen, hij zit terug in zijn holletje.
Eerlijk is eerlijk, dit EU-vehikel bestaat langer dan die hele EU. Uit de tijd dat zelfs ik nog voor Europese samenwerking was. Ze hadden het bij deze muzak, kolen en staal moeten laten.
Dit is wel zo ontzettend abominabel slecht, ik denk dat hij een hele goede kans maakt.
Het is juist niet slecht genoeg. Bovendien heeft deze artiest een duidelijk gender en dat schept verwarring.
@keestelpro | 07-03-19 | 13:09:
Waar ziet u een duidelijk gender?
@Mr_Natural | 07-03-19 | 13:11:
In de aanhef: zanger. Verder inderdaad weinig aanwijzingen. In ieder geval zeker in zijn voorkomen of zijn stemgeluid.
Ikzelf heb niet veel verstand van goede smaak maar mijn kat zit heftig nee te schudden en mijn broekspijpen met zijn nagels te ontrafelen.
Over wansmaak valt niet te twisten.
Ik hoor er mensen doorheen praten, heel duidelijk aan het eind op 3:50. Hoort er dat bij? Of was het gewoon te veel moeite om tijdens de opname even de bek te houden?
Vind de tekst overigens wel profetisch voor onze volksculturele positie: "we were always a losing game..."
Dit vers heeft alles om laatste te worden... geen spanningsboog, veel te traag (dus niet de 'winner's feel') en die anderhalve uithaal maken het niet beter. Een winnaartje moet vanaf de allereerste maat staan als een huis en je uit je stoel blazen. Bij dit baksel viel zelfs m'n stoel in de slaapstand. Jammer joh, zonde van de vliegtickets.
Kortom, past perfect bij dit festival.
Kleffe mierzoete zing-zeg-luister hap .. anderhalve minuut maar liefst volgehouden.
Laten we hopen voor deze Dunkan dat het een schijnbeweging betreft ..
OT: Geenstijl zojuist te samen met de Volkskrant in het radiojournaal, beiden zijn misdadige organisaties omdat ze een kudtkoekiewall hebben, magnie.
OT? Wie is dat? Oude Testament kan niet, toen was er nog geen songfestival, en in de tijd van Organisation Todt was het songvestival effe vijf jaar stopgezet bij gebrek aan goede muziek van Duitse zijde.
On topic, off topic, over topic, onder topic, o o o topic, overduidelijk topic, ojeetje topic, oma's topic, opa's topic, olivia's topic, etc - vragen, vragen, vragen.
Arcade was toch van "Alle 13 goed" ?
Piepkuikentje. Johan, kom er maar in.
Zero points en zero fucks were given.
Krijg opeens zin in muziek die wél over grenzen heen gaat...
Creatief
Spannend
Muzikaal
m.youtube.com/watch?v=4zTzLPZNrgg
Soft Machine - Slightly all the time/ out-bloody-rageous/ Eamonn Andrews
@Gajus
Misschien lukt het met *Hope for happiness * Soft Machine altijd + veel
Tijd dat ze weer een keer naar de Boerderij komen
Hij piept en joekert als een genderneutraal gecastreerd EU-slaafje, dus dat moet scoren in het eurogaysongfestival. Ik heb gelukkig niet net gegeten.
Die naam alleen al: Duncan. Meer een naam voor een aarsworm.
Duidelijk een Gilette-man.
De commissie die gaat over de inzending van ons land schijnt nog steeds niet te begrijpen voor welk publiek het Songfestival bedoeld is. Dit is misschien voor de fijnproever een mooi gevoelig en muzikaal verantwoord liedje dat prima pas als easy listening voor het slapengaan, maar de zintuigen zijn bij de meeste kijkers niet zo verfijnd. Kansloos dus. Waarom de keuze voor het festival niet gekoppeld aan een talentenjacht zoals de Voice?
Kansloos!! Afschuwelijk, wat een gejank.
Lietje van Corry brokken is beter
Ik kies nog steeds voor Ding-a- Dong, de laatste winnaars van het Songfestival, maar dat is puur plaatselijk chauvinisme.
Dit festivalletje wordt reeds zo'n 20 jaar gekaapt door onze homosuele medemens.
Als heterosensuele witte middelbare leeftijds man kan me dat geen ene reet schelen. Go Nederland!
@Omebert | 07-03-19 | 12:57: als hetero doe je dan ook niet aan (zelfde sexe) reten toch?
NIks mis mee, maar zet dan ook iets neer wat klinkt als een klok!
Voetballen, Yo en Wes, patserige auto's en Songfestival. Man, man, man. Wat is dit voor Tokkie-site aan het worden?
Precies.
En exact de reden waarom ik nog steeds geen kroontje heb. Vroeger was GS leuker, beter, recalcitranter.
Nu is het meer Telegraaf, met hier en daar een grappige twist.
Als er nu iets is wat mij geen hol interesseert en wat ik ten allen tijde probeer te mijden is het wel dat godvergeten homofestival.
Verworden tot een freakshow waar de meest stupide nichten-act de hoogste ogen gooit.
Minkander ist allemoal niks!
Ze zouden hier eens een keer aandacht moeten besteden aan de immigratie en het klimaat. :-)
Er moest nu eenmaal om 12:30 uur een topic uit dus is dit het geworden wegens gebrek aan echt nieuws.
Het is nu eenmaal niet anders op rustige dagen.
@2voor12 | 07-03-19 | 12:56:
Een interview met Verhofstadt in de VK. Gefundenes fressen voor GS. Vroeger althans.
Hé gestoptmetroken, steek even een peukie op
Dit is geen troubadour, ik ben hier ook geen klein beetje verliefd op en mijn hart gaat niet van ding-dingedong.
meer de rattenvanger van Hamelen, meneer.
hey je hebt zelf op die link geklikt, niets moest hoor :P
Meer van hetzelfde. Word niks. Niet eens de finale.
Mij te Europees, dat songfestival. Make the songfestival African again.
Song is een veelvoorkomende naam in Afrika.
@Mr_Natural | 07-03-19 | 12:49: En nog meer in China.
Kappen nou. Straks krijgen we nog gezeik dat er te weinig gekleurde mensen op het podium staan.
Als zingen nou zo'n pijn doet, kap er dan mee en zoek een andere hobby.
En niet alleen bij de zanger die klinkt alsof hij gemarteld wordt door IS.
Trommelvliesverpulverend dit.
Goedgekeurd door de linkse Reichskulturkammer
Als Ajax in Madrid kan winnen, kan dit lied het songfestival winnen.
In die vergelijking zou onze inzending eerder het derde elftal van FC Emmer-Compascuum zijn.
@Knisperende_Tissue | 07-03-19 | 12:54: Die spelen best goed hoor!
Ollande , zero points.
Zero points
nou, dat wordt niks.
lol, nul punten voor nederland?
wat een slaapverwekkend wijvennummer.
Een goeie stem en geen bombastisch orkest erbij dat muppetshowt. Vind het zo slecht nog niet. Die moet makkelijk 24e kunnen worden
Kattengejank voor groenlinks meisjes
groenlinks meisjes zijn blond.
Over 20 jaar is dat hele songfestival-gedoe entartete Kunst.
stop alsjeblieft met die onzin en wees eens eerlijk over de EU en haar koers...
Keep on Dreaming!
Mijn hemel. Is dit het? Is dit het maximale creatieve en muzikale niveau dat we als Nederland nog kunnen voortbrengen? Dit land is echt ver afgezakt.
Er wordt nauwelijks nog mannenmuziek gemaakt, alleen nog maar huppeltruttenmuzak voor Viva en GL meisjes.
Wat een afgrijselijk kattengejank. Ik voorspel plek 18 ofzo, dan heeft ie nog mazzel.
En kom nou niet aan met het "zelf beter kunnen = uploaden" want neen, dat kan ik niet.
Tis trouwens precies de Singer/Songwriter van Hans Teeuwen. Ongelofelijk dat dergelijke treurnis al sinds de jaren 60 populair is en eigenlijk alleen maar copy van copy van copy is.
Is het wel gay genoeg? Het is behoorlijk gay, maar... niet genoeg, denk ik. Tenzij er een transgender pianist met hele dikke tieten en een roze pruik meedoet.
hallo hij wordt continue in zn kloten geknepen zo hoog zingt ie.
Misschien kunnen ze Paul de Leeuw nog eens aanporren.
Dit lied is absolute top als ik bekijft naar huis kom of als ik niet in kan slapen. Op het songfestival moet aan het einde van lied nog een kanon afgeschoten worden om de slapende weer wakker te maken. Schat maar een grandioze voorlaatste plaats moet er op ze minst inzitten.
Het duurt te lang.
eurosong-contest.fandom.com/nl/wiki/O...
Mooi nummer, doe maar.
nee, doe maar niet. Dan luister ik nog liever naar Shangrila van GJ.
Doet China dit jaar ook mee ?
De link naar de site van Duncan geeft; 404 The page you are looking for does not exist.
Hebben jullie nou je zin, GeenStijl? Kunnen jullie dan alleen maar dingen stuk maken?
Haha That's gay
Duncan Laurence die eigenlijk De Moor heet. Internationaal is het wel. Engels, Frans en Nederlands, maar Nederlands heeft ongetwijfeld iets racistisch in zich want Moor mag niet meer gedacht in het politiek correcte knuffelbestaan. Ik hoor wel wat het geworden is en geef ook dan nul reedten als garnering bij de geen fuck.
Huij heer Moor dus dat kan wel va de moren.
Prima zolang we maar niet winnen.
Hij doet zeker mee. eurovision.tv/
Eurovisiesongfestival, volstrekt irrelevant evenement waar tokkies en homo's elkaar vinden in een orgie van wansmaak.
Ik durf niet te luisteren, 12 punten voor Antarctica.
wanneer je er per 15-20 seconden er doorheen klikt, dan hoor je al: dat gaat um niet worden.
Antarctica.
Zin om daarheen te emigreren? Met name het westelijk schiereiland wordt met al die smelt een aantrekkelijke vestigingsplaats.
Zonder Eurovisie-gejank.
@Gajus | 07-03-19 | 12:54:
Als die global warming een beetje doorzet kunnen we over een tijdje Antarctica terraformen. Denk je in, onder dat ijs zit een compleet ongerept continent dat we kunnen ontginnen. Misschien zit er wel goud, diamant en olie in de grond. Dan kunnen we nog eeuwenlang plastic maken.
@keestelpro | 07-03-19 | 13:03:
Precies.
En bedenk: wat deden mensen als zij door de eeuwen en millennia heen met klimaatverandering werden geconfronteerd? Ze migreerden!
Want altijd ontstond er een andere plek waar het beter of leefbaarder werd.
Zero fux, zero points of in Dumpert taal: nul reeten.
Zullen we dat hele Euro Visieloos Songfestival gewoon overslaan?
Degene die zich het meest acherlijk voordoet wint.
Om muziek gaat het al lang niet meer!
"the Netherlands: zero points"...
Wordt er ergens een kat gevild?
VERSCHRIKKELIJK!!! Net als dat songfestval.
Afschaffen heel die handel!
Ik denk dat men gaat schrikken als men zou horen hoeveel belastinggeld opgefikt wordt voor deze macabere incestueuze EU-geïndoctrineerde janksessie.
@Superkwatta | 07-03-19 | 13:35: De alias van de EU is /dev/null, zeker als het geld betreft!
REAGEER OOK