Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66-raadslid Zouhair Saddiki morgen voor rechter voor oplichting en valsheid in geschrifte

lol

D66-raadslid en oplichter. Dat is een beetje dubbelop.

Volgens het Algemeen Dagblad wordt D66-raadslid te Gouda Zouhair S. (die gelukkig wel afstand heeft genomen van de Nashville verklaring) verdacht van het oplichting en valsheid in geschrifte. S. (van Saddiki) meldde in november 2017 dat hij slachtoffer was van woninginbraak, maar het OM gelooft daar niets van. "S. zou valse schadeclaims hebben ingediend bij een verzekeraar. Die claims draaiden om gestolen spullen waaronder sieraden, een mobiele telefoon, meerdere laptops en een videocamera. Volgens het OM wist het gemeenteraadslid dat die spullen niet gestolen waren. Ook zou hij valse facturen hebben gemaakt en ingediend." Dingen zeggen die helemaal niet waar zijn, dat past helemaal niet bij D66, dus dat vrolijke profiel van Zouhair (die eerder om onduidelijke redenen van zijn zetel af zag, maar na ontslag van iemand anders toch in de raad ging zitten) zal binnenkort wel in de nepnieuws files van EUvsDisinfo terechtkomen. Saddiki heeft nog niet op de berichtgeving in het AD gereageerd, maar dat komt natuurlijk omdat zijn telefoon is gestolen.

Klein Raadgevend Referendum

Graag uw raadgevende advies voor D66. Oplichting en valsheid in geschrifte door hun raadsleden, dat is:


Poll is Verlopen.

Klein Raadgevend Referendum

Graag uw raadgevende advies voor D66. Oplichting en valsheid in geschrifte door hun raadsleden, dat is:

groetjes

Reaguursels

Inloggen

Gouda is bv ook het stadje waar de voorman van de VVD (u weet wel de partij waar je moet zijn als je graag auto rijdt danwel ondernemer bent) nu roept dat de auto's niet meer welkom zijn in het centrum en parkeerplaatsen vervangen moeten worden door groen. Dat gaat zeker helpen om meer bezoekers naar die kudtstad te trekken... En dan te bedenken dat die partij in Gouda niet eens mee regeert. Totaal kansloos dat dorp!

Disaronno | 11-01-19 | 10:46

Gouda loopt juist in alles voorop en toont waar het ook met de rest van dit fantastische land naar toe gaat: down the drain!

Disaronno | 11-01-19 | 09:59

Na Pechtold schrikken we nergens meer van.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 09:59

Normaal gesproken staat een dergelijke naam bij D666 garant voor succes en word je met tromgeroffel op het schild gehesen . Nu dus een gevalletje ooops! Nou ... zoeken maar ... er moet toch eentje zijn?

daytripper | 11-01-19 | 08:41

In ieder geval kunnen we vaststellen dat hij als eeuwig student een grootverbruiker is van het onderwijs, het zelfgekozen hoofdthema van D'66.

batvoca2 | 11-01-19 | 08:06

Dan heb je een goed studie gevolgd, je hebt een goede baan, een huis en dan nog ga je anderen oplichten. Aard van het beestje? Mooi dat ie hangt. Wat een lul. 2e keer paspoort inleveren en oprotten. Dit is geen verrijking.

klepperdeklepklep | 11-01-19 | 07:21

Het lijkt er wel op dat D66 gelijk heeft en driekwart van de mensen niet snappen wat er gevraagd wordt bij referenda en de overigen alsnog een fout antwoord geven.

Mazzelstof | 11-01-19 | 06:22

Ik heb echt liggen rollen van het lachen om dit heerlijk stukje geenstijl!

Henri-Bardouin | 10-01-19 | 23:38

Als mossel heb je -voorzichtig uitgedrukt- 'de schijn' toch al een ''tik-kel-tje' tegen,... daarnaast is dit sujet ook nog eens onderdeel van d66,.......... en wat blijkt, 'hij is niet helemaal zuiver op graad'.
Ja, duhh!

Ik dacht dat GS een 'nieuws' site was?!

@xel | 10-01-19 | 22:37

Of je hebt de lagere school niet afgemaakt, of je bent zelf een mossel. Met je
"graad" .

BenPakdee | 11-01-19 | 00:34

"graad" .. lol... slachtoffer van modern onderwijs. Heeft een klok horen luiden.

daytripper | 11-01-19 | 08:38

Heeft hij wat gestolen spul gestashed in de neukhut van het Miezerige, onlangs bij de D666 weggetrapte Menneke?

Het zou zomaar eens kunnen.

Scaramanga01 | 10-01-19 | 22:26

Moslim én D666. Wie maakt hem wat? De rechter niet in ieder geval. In het ergste geval zal hij wat terug moeten betalen en misschien een voorwaardelijk strafje.

WhiteShark | 10-01-19 | 22:18

D66 is één grote oplichtersbende, deze pax past er goed bij.

BozePaarseMan | 10-01-19 | 20:52

Die Murkenmeuk in Gouda is Giga de ene clublid uit de Gemeenteraad is PvdA-pedofiel Khalid Tatou en nu dit D66 Oplichter drama weer .
Werkelijk de kolerezooi in die StaD in onbeschrijfbaar .

liegende lippen | 10-01-19 | 20:46

Gouda is al jaren Gouda niet meer. T lijkt wel een enclave

peetjoh | 11-01-19 | 08:50

Zelf zou ik met zo'n aanklacht informatie inwinnen bij de voormalig rijksleider van de partij. Waarschijnlijk komt alles goed met de opmerking dat alles privé is en was. Hier heeft niemand iets mee te maken.

F. Jacobse | 10-01-19 | 20:45

Snap all die tegenstemmen niet, das toch oké als je bij D66 of d VVD zit?

IkWilOokWatZeggen | 10-01-19 | 20:38

ja idd

rifraf | 10-01-19 | 20:54

Het OM dat de hand in eigen poepgat steekt, trap er niet in.

smdyasc | 10-01-19 | 20:37

Jawel. Dat deed die opper ovj ook met zijn voorbije neukertjes. Of is dat niet wat u wil zeggen?

F. Jacobse | 10-01-19 | 20:46

Ik kan het met die 'onalledaagse aanpak' wel eens zijn, maar wat verouder je snel in de politiek. In 1 jaar van 27 naar 32.

Roadblock | 10-01-19 | 20:37

Iemand die op z'n 27e nog steeds studeert lijkt me niet echt een geval van "verjonging en verfrissing".

nick.name | 10-01-19 | 20:13

Waarom niet? Niet zo negatief. Hij was klaar met het lo op zijn18e en kon toen door naar het VWO. Sinds een jaar studeert hij. Verwachting is dat hij voor zijn 40e, na het vroegtijdig verlaten van de opleiding, een verfrissende jonge kracht is bij MAX.

F. Jacobse | 10-01-19 | 20:53

Kom kom, hij is al econoom, dus Drs., en verdient zijn eigen brood. Doet nu een studie filosofie erbij ter verdere verdieping. Zit in een werkgroepje over Socratisch liegen: " Als je zegt dat iemand liegt, zegt je ook dat er een waarheid bestaat: dit is natuurlijk discutabel. Elke mosselman weet dat: die ontkennen altijd tot het gaatje.

BenPakdee | 11-01-19 | 00:39

Rechter: "uw naam?"
Zouhair: "Zouhair".
Rechter: "schuldig! Heeft u nog iets te zeggen?"
Zouhair: "Zouhair".
Rechter: "ik begrijp het. 40 uur voorwaardelijke dienstverlening."

Graaisnaaiert | 10-01-19 | 20:12

Zouhair: "D66"
Rechter: "Verzekering moet uitkeren"

marrretje | 11-01-19 | 00:01

Waren de penthouses op bij D66?

MistaRazista | 10-01-19 | 20:11

Fröbelt volgens OM in boven beschreven stuk zelf facturen in elkaar om de verzekering te lichten met een zogenaamde inbraak, maar profileert zich als iemand met een kritische houding? Benieuwd wat er uit die rechtszaak kimt dan.

Jan, Leiden | 10-01-19 | 20:09

Op zich wel. Ware het niet dat er jaarlijks een middelgrote stad gelukzoekers bijkomen dankzij Rutte.

benjeallanggek | 10-01-19 | 20:26

Oud nieuws, las ik al bij Joop...

bitterpete | 10-01-19 | 21:27

@bitterpete: ".... las ik al bij Joop"
Een split second dacht ik "wat gaan we nu krijgen, zijn ze bij Joop de weg kwijt?"
Toen vatte ik de ironische ondertoon.......

michelpen | 10-01-19 | 23:00
▼ 1 antwoord verborgen

Dus, D66er staat voor D66 rechter. Is dit een pilot van een nieuwe comedy serie?

Tipped Relic | 10-01-19 | 20:04

Voetballer staat voor rechter die zelf ook voetbalt.
Man staat voor manlijke rechter.
Neger staat voor negerrechter (schijnt voor te komen in Afrika).
Frauderende socialist wordt berecht door PvdA-rechter.
Vliegtuigspotter wordt berecht door andere vliegtuigspotter.
Ja, dat kan allemaal. Zo is het leven.

JvanDeventer | 10-01-19 | 21:09

Meneer de voetbalrechter zal niet milder zijn tegen meneer de voetbalverdachte omdat ze beide toevallig voetballen. D'66 heeft andere normen vrees ik.

Tipped Relic | 10-01-19 | 21:57

Bij denk, hebben ze nog mensen nodig. daar kijken ze nog minder nauw.

bqbq | 10-01-19 | 19:59

Ik vind ze anders vrij nauw in hun opvattingen...

BenPakdee | 11-01-19 | 00:42

benjeallanggek | 10-01-19 | 19:56

Laat gaan, laat gaan. Hij leeft van de aandacht die hij krijgt.

Kop Kaaz | 10-01-19 | 19:58

Have fun!

benjeallanggek | 10-01-19 | 20:27

And may the Force be with you!

benjeallanggek | 10-01-19 | 20:30

benjeallanggek | 10-01-19 | 20:30

Dank u, insgelijks. Mocht u er ook een (of 2) willen, ze hebben trouwens ook de Speeder Bike, hierbij een voorbeeld:

www.youtube.com/watch?v=Dnb1eYnx0-0&a...

Urenlang speelplezier gegarandeerd!

Kop Kaaz | 10-01-19 | 22:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Och jeetje. 1 van de bijna 9000 raadsleden blijkt een diefje.

Ggroengras | 10-01-19 | 19:55

Terecht, groen. Een raadslid die iets verkeerd doet betekent niet dat de rest ook fout zit.
Toch zit uw redenenering wel fout op een drietal punten. Ten eerste gaat het niet om 1 frauderende op de 9000 raadsleden in Nederland maar veel meer.
Ten tweede zijn raadsleden publieke figuren. Zij dienen het volk rechtstreeks en staan in de schijnwerpers. Het och jeetje is dus volledig misplaatst.
Ten derde geeft u in het reaguursel aan dat u nogal wat fantasieën kan bedenken die niet over raadsleden gaan. Ik hoor en lees ze graag. Deze overdenking was niet al te best.

ristretto | 11-01-19 | 06:33

@ beste landgenoten, hahahahaha. Verkromminisering van het jaar nu al.
“Omdat ze nergens durven mee te regeren”. Een enorm cordon sanitair om de pvv heen zou er niets mee te maken hebben. Ben je De geest van Jules de Corte of zo?

ristretto | 11-01-19 | 06:37

"Het voor de hand liggende antwoord is: omdat de PVV geen ledenpartij is. Juist op lokaal niveau is het van het grootste belang dat er partijclubs zijn. Dat er cursussen aangeboden worden. Dat PVV-leden bij elkaar komen voor debatavonden. De PVV heeft niets van dat alles. De enige PVV’ers die bij elkaar komen zijn mensen die op een lijst staan. Andere burgers worden er niet eens bij betrokken. Want ‘lid’ zijn kan niet."

/quote

PVV is een partij zonder leden. Omdat het een partij is voor mopperaars en beste stuurlui aan wal die zelf niks willen (of kunnen). Komt bij dat de partij top-down geleid is zonder inspraak, laat staan tegenspraak. Je hebt er als partij dus niets aan.

Beste_Landgenoten | 11-01-19 | 08:55
▼ 9 antwoorden verborgen

Het zijn net mensen die D'66-erTs ;)

Berbaar | 10-01-19 | 19:48

Kunnen we, naast 'reaguurder van het jaar', niet ook 'de downplayer van het jaar' gaan verkiezen?

benjeallanggek | 10-01-19 | 19:56

benjeallanggek | 10-01-19 | 19:56
Dat station is allang gepasseerd. Brabbelbeer gaat nu voor downplayer van de eeuw.

Roadblock | 10-01-19 | 21:09

Geeft ook jongere duifkes om mee te flikkerfloojen.

boerk | 10-01-19 | 20:10

Met of zonder baard?

Roadblock | 10-01-19 | 20:29

2 paspoorten 2 leeftijden moslims hebben een andere jaartelling

peetjoh | 11-01-19 | 08:56
▼ 1 antwoord verborgen

Raadsleden zijn leken, ernstige leken. Leuke vlotte babbel en je bent verkiesbaar. Of je ook iets KAN (hoi Tara Singvarma! Hoi gonnie van Oudenallen! liegende oplichters, al dan niet psychisch niet op orde, verwijtbaar handelen is verder aan de rechter) doet er totaal niet toe.
En jawel: weer zo’n incompetent.

Analia von Solmsch | 10-01-19 | 19:42

Dit is ook van toepassing op het gros van de kamerleden. Thiery is de enige gepromoveerde in de politieke rechtswetenschappen.

BenPakdee | 11-01-19 | 00:44

Waar staat D'66 tegenwoordig eigenlijk voor? Dumbo's66? Duivels'66(6)? Debielen'66? Dwazen'66? frauD'66? Dikke lul'66?

benjeallanggek | 10-01-19 | 19:37

Daesh’66?

Nivelleermarionet | 10-01-19 | 19:52

Ik dacht dat we het er allen over eens waren dat de '66 partij zijn D verloren is na het referendum-debacle afgelopen jaar.

pale-blue-dot | 11-01-19 | 01:08

Gelukkig is er bij de PVV nog nooit iemand betrapt op foute zaakjes. Dat is nog eens een partij met een schone lei.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 19:30

Roadblock | 10-01-19 | 20:42 |
Ja ook heel sneu. Maar goed, de meeste PVV-ers maken het zelf zo bont dat ze op gegeven moment moeten afhaken. Laatst is de "Emmense Hitler" al weggegaan.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 20:47

Als we dit afdoen als een incident en dus negeren, dan is het einde zoek. Je bent volks-vertegenwoordiger. Natuurlijk lig je onder een vergrootglas. Wil jij de komende 4 jaar vertegenwoordigd worden door een fraudeur?

pale-blue-dot | 11-01-19 | 01:12

pale-blue-dot | 11-01-19 | 01:12 |
Nee hij moet dus weg, als hij niet al weg is, uiteraard.

Beste_Landgenoten | 11-01-19 | 08:56
▼ 7 antwoorden verborgen

Een verlichte oplichter, die zogenaamd 'filosofie' studeert. Wat voor 'filosofie'?
www.filosofie.nl/nl/artikel/46919/het...
"Of God bestaat weet ik niet, maar als ik alleen ben of troost nodig heb, geeft het concept God mij houvast."
"En via de mystica Rabia van Basra ontdekte ik het belang van het concept liefde. Ik ontdekte de warmte, de emotie, mijn hart." nl.wikipedia.org/wiki/Rabia_al-Basra "Rabia liep door de straten van Basra met een emmer water in de ene hand en een brandende fakkel in de andere. Gevraagd wat ze van plan was, antwoordde ze dat ze de hel wilde blussen en de hemel in brand steken,...." Lekker extreem, onsamenhangend en verkikkerd op islamitische heiligen. Filosofie oplichting.

Eeuwig..Op..Vakantie | 10-01-19 | 19:30

G*dT, in het jaar dat ik wijsbegeerte studeerde, stierf de foute denkkolos Heidegger! Criminele Marokkanen(pleonasme) moesten nog geboren worden;-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 10-01-19 | 20:40

Ik zie het Goudse vaasje halfvol: Zouhair heeft in ieder geval geen Khalidje T.-imitatie gedaan met een 13-jarig meisje.

MickeyGouda | 10-01-19 | 19:26

Jij woont daar zeker wel nog Mickey? Waarom?

Disaronno | 10-01-19 | 19:48

Als ik velen moet geloven is het Klimaatakkoord ook valsheid in geschrifte...... dus oppakken die politici wie dit onderschrijven.

Fatwabuster | 10-01-19 | 19:25

Off topic: Ik ben voor afschaffen van het opschorten van de dienstplicht, sinds vandaag. Tucht voor jongens en meisjes ! Een muur tussen NL en B of FR. Het gaat hier nergens meer over

Uilenspiegel | 10-01-19 | 19:20

Roadblock | 10-01-19 | 20:56

The Enemy at the Gates is een mooie film. Maar er klopt historisch niet veel van.

Kop Kaaz | 10-01-19 | 21:18

Kop Kaaz | 10-01-19 | 21:17 |
Bij 'ernstige territoriale dreiging of een nationale crisis' kan de brief op de mat vallen.

Roadblock | 10-01-19 | 21:53

Roadblock | 10-01-19 | 21:53

In dat geval is mij hetzelfde lot beschoren. Ik was dienstplichtig en heb het moeten uitvoeren in de jaren 90. Niets mis mee, ik heb een hoop gelachen en geleerd alsmede met een heerlijke Leopard II mogen rondknallen. Wat een prachtig monsterbeest is het toch.

Dus als die brief komt dan ben ik evenwel de sjaak.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 00:29
▼ 7 antwoorden verborgen

Twijfel overviel mij. Is diefstal, fraude en oplichting nu wel/niet OK voor '66?
Of moet ik mijn eigen standpunt bij wel/niet OK invullen?

Van Zessen Klaar. | 10-01-19 | 19:20

Je moet invullen of je het wel of niet oké vindt dat D'66-raadsleden oplichting en valsheid in geschrifte plegen!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:35

Zo’n 25% hier heeft ook problemen met begrijpend lezen en heeft onbedoeld Okee gedrukt, zo te zien.
Gelukkig ontbreekt de dubbele ontkenning in de vraagstelling.

Analia von Solmsch | 10-01-19 | 19:45

Vraagstelling is een beetje vreemd wel. Zoiets als een groep psychopaten vragen of het ontbreken van empathisch vermogen en die moorden zo erg zijn.
Ze zullen zelf vinden van niet.
Dus voor D66 zelf, zal het ontbreken van ethische normen en waarden, en crimineel gedrag vertonen ook niet zo erg zijn.

Wim Venijn | 10-01-19 | 20:10

Die zit binnen nu en 6 maanden bij DENK.
Daar kunnen ze dit soort types goed gebruiken.

Dick Luyenlomp | 10-01-19 | 19:18

Daar gaan vooral allochtone ex-PvdA'ers heen..

Wijze uit het Oosten | 10-01-19 | 19:23

Dat lijkt maar zo. Omdat D66 te blank is en de PvdA grossiert in Turken en marokkanen op hun lijst.
En vergeet Sylvana niet.

Dick Luyenlomp | 10-01-19 | 19:29

Altijd weer die auto drop,
ze jatten en stelen als raven die auto dropjes
oververtegenwoordigd in de criminaliteit op straat
en in de politiek, minder minder minder auto drop.

Halul gebakken | 10-01-19 | 19:17

En ik maar denken dat het de finnen waren!

BlowingBubbles | 10-01-19 | 19:37

Ik vraag me toch echt af wie er nou precies bij die 28% hoort die het wel oké vindt!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:17

Zitten ook d66 mensen hier, zonder ethisch besef.

Wim Venijn | 10-01-19 | 19:21

@Wim: ja, dat moest dan haast wel! Sneu!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:36

Politieke organisatie met crimineel oogmerk, d66. Die incidentjes begint nu wel erg structurele vormen aan te nemen. Goeie dekmantel wel. Met een motorclub ga je het niet meer redden.

Wim Venijn | 10-01-19 | 19:16

OK.
Het maakt zichtbaar wat een miezerig en achterbaks cubje d66 is. Het Penthouse heeft bijgedragen aan de ondergang van kereltje Pechtold. Laat er nog maar een hoop D66,ers individueel veroordeeld worden voordat het schip over een paar jaar definitief zinkt.

kotelet | 10-01-19 | 19:14

Ben benieuwd waar hij uitkomt op de kleurwaaier.

Mark Verheijen | 10-01-19 | 19:13

Eh,
Kijk eens naar zijn foto...?

Wijze uit het Oosten | 10-01-19 | 19:25

Niet te vroeg juichen, laat eerst de D'66 rechter maar eens uitspraak doen.

JohnJames_001 | 10-01-19 | 19:12

Je zou erom kunnen lachen als het allemaal niet zo in- en intriest was!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:18

we hebben helegaar geen nieuwjaarsconferance nodig met deze regering is het hele jaar lachen.

abeltasman | 10-01-19 | 19:44

Nou, heeft niemand hier dan nooit de verzekering getild? Deze goed-bedoelende jongeman doet het alleen een niveautje hoger.

lovekila | 10-01-19 | 21:26

Incident.

Bvdb | 10-01-19 | 19:11

Hier past maar één gedachte :
Gôh, je verwacht het niet...

Wijze uit het Oosten | 10-01-19 | 19:11

Oplichting en valsheid in geschrift, dat is zo’n beetje de core business van een politicus, dus lijkt me niks mis mee. Gepakt worden, dat is een beetje dom.

Stormageddon | 10-01-19 | 19:10

Het is goed dat D66 slimme allochtonen aantrekt, maar ze moeten daarbij net zo kritisch zijn als bij autochtonen. Anders krijg je PvdA-toestanden.

lingo star | 10-01-19 | 19:08

Jee 26% hier keurt fraude corruptie en oplichting goed.
Toch nog wel een behoorlijk smaldeel aan VVD/CDA/D66/PvdAerts hier.

Zapata10 | 10-01-19 | 19:07

Natuurlijk keur je dat goed. Je wilt toch aan de goede kant van de geschiedenis staan?

El Rico Grande | 10-01-19 | 19:35

Voor wie de begeleidende poll niet begrijpt: hoe eerder '66 uit notoire laaienlichters blijkt te bestaan, hoe harder ze het electorale noodlot van de vvd achterna zullen gaan.

Dat is het mooie van de democratie: de kiezer heeft altijd gelijk.

Hetkanverkeren | 10-01-19 | 19:06

Huh VVD is nog steeds de grootste partij in alle peilingen. Dat wil je voor D66 ook?

Zapata10 | 10-01-19 | 19:08

Zapata10 | 10-01-19 | 19:08 Uiteraard? Waarom niet? Wat ik zeg, dat is het mooie van de democratie: de kiezer heeft altijd gelijk.

Die hele politiek is ook maar een vorm van marktwerking. De belangrijkste voorwaarde voor dat theoretische model is ongehinderde toetreding. En aan die voorwaarde is makkelijk te voldoen: er is letterlijk en figuurlijk geen enkele belemmering om lid te worden van een politieke partij!

U hoeft zelfs geen Nederlander te zijn, als u uw contributie maar betaald. En waarom zou je zelf een politieke partij oprichten als al die gespreide bedjes u op een presenteerblaadje worden aangeboden? Homo Economicus in optima forma.

Nog los van het feit dat: There can be only one! (de grootste (hier uw favoriete adjectief invullen s.v.p.) politieke partij zijn). Dat is verder een kwestie van tot een kunnen tellen. Sorry.

PS: stelt u zichzelf eens Robosletten als premiers voor. Geyl toch? www.youtube.com/watch?v=FM6owwj7zPk

Hetkanverkeren | 10-01-19 | 19:30

Een econoom met een onalledaagse aanpak ;-)

LinkeLotje | 10-01-19 | 19:05

Roven jatten stelen bedriegen enz lijkt wel genetisch bepaald bij dit type zoogdier
Minder
Minder
Minder

pennestront | 10-01-19 | 19:05

Helemaal niks meer lijkt me op alle fronten beter!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:19

Het was niet Jan-Henkie en de 40 rovers dacht ik

lovekila | 10-01-19 | 21:24

Deze jongen gaat het nog ver schoppen, binnen D’66.
Hij is geknipt voor een rol in het partijbestuur.
En anders kan ie zo naar Denk overstappen.

Ruimedenker | 10-01-19 | 19:04

Transfereert naar DENK.

Dick Luyenlomp | 10-01-19 | 19:19

De 4 tags bij dit artikel zeggen meer dan duizend woorden

darmflora | 10-01-19 | 19:02

Ik denk dat deze man prima bij D66 past.

Munchhausen | 10-01-19 | 19:01

Ik heb op de poll maar niet gestemd. Als iedereen ons mag oplichten, dan D66 ook maar. Ik ben mijn koopkrachtverruiming aan het vieren en ga zo de buit uit Duitsland en Belgie verdelen. Overigens vandaag geen kechel aan, uit respect.

Geen01 | 10-01-19 | 19:01

Welke koopkrachtverruiming?

BaldEagle | 10-01-19 | 19:11

Best veel komt niet onder de toonbank vandaan maar heeft er gewoon nog nooit een gezien.

Geen01 | 10-01-19 | 19:23

Er wonen nog geen 400.000 Marokkanen in Nederland. Da's meer dan er buitenlanders wonen in Marokko – maar zeker te weinig om op dagelijkse basis negatief in 't nieuws te zijn.

Slogra | 10-01-19 | 18:59

Als jij er rekening mee houdt dat 2e(3e?) generatie bij het thuisteam meetelt kunnen we het een dag noemen.

Geen01 | 10-01-19 | 20:19

Vergeet ook niet mee te rekenen dat hier in Gouda drie kwart niet meer gemeld wordt.

lovekila | 10-01-19 | 21:23

Als jij voortaan royaler bent met het uitdelen van 't''s telt dat absoluut ook mee, voor mij iig.
Maar nu je er toch bent, waarom kwam mijn goudse kaas niet meer uit gouda en betaal ik nu veel meer en komt het weer uit Gouda?
(Niet eens een dizz of een grapje ofzo, mijn Nederlandse kaas kwam(komt) uit 'het buitenland' een tijdje maar betaal me weer scheel)

Geen01 | 10-01-19 | 21:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Geen paniek, D66 zal deze kwestie voortvarend aanpakken en zo spoedig mogelijk het AD afschaffen.

Harry Turtle | 10-01-19 | 18:57

Gouda, dat verwacht je niet..... Benieuwd hoe Rob Jesse hierop gaat reageren.

BlowingBubbles | 10-01-19 | 18:57

Dat onalledaagse aanpak in zijn bio klopt wel aardig LOL

Reykjavik | 10-01-19 | 18:57

Ze kunnen hier opgroeien, je kunt ze zelfs door de universiteit heen loodsen, je kunt ze zelfs politieke macht aanbieden, het blijven oplichters en fraudeurs. D66-ers heb ik het dan over.

du Roi Soleil | 10-01-19 | 18:53

D66’er van Marokkaanse komaf.
Abortus
Euthanasie
Orgaandonatie
‘Democratie’
Homominnend.
Deze knaap is vast geen moslim. Anders klopt er iets niet.

Ruimedenker | 10-01-19 | 19:10

Hahaha ik stond ff op het verkeerde been LOL!

keestelpro | 10-01-19 | 19:28

Wat u zegt lijkt in essentie op “Al draagt een aap een gouden ring...”.

Nivelleermarionet | 10-01-19 | 19:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Los van welke partij ze ook mogen zijn, niemand lijkt integer in de Haagse of lokale politieke poppenkast. Vreemd dat de burger steeds minder vertrouwen in de politiek krijgt. Als je wordt geregeerd door non valeurs die rit in de baantjescarroussel belangrijker vinden dan om te regeren in het landsbelang. En juist het landsbelang zou toch nooit zomaar de tweede keuze mogen zijn. Vervolgens blijkt dit gedrag keer op keer nul consequenties te hebben, want burgemeestersmateriaal voor de toekomst!

pibasso | 10-01-19 | 18:53

Gouda is toch al weggegeven?

azijnseikerT | 10-01-19 | 18:52

Met een s aan het eind dan.

Disaronno | 10-01-19 | 19:57

Bepaalde delen wel, andere niet, ligt aan de wijk en hoe groot je hond is.

lovekila | 10-01-19 | 21:20

Disaronno hoe kom je daar nou weer bij. De Autochtone Gouwenaar is allang zwaar in de minderheid in Gouda . Als rasechte Gouwenaar wist ik niet hoe snel ik die k stad moest ontvluchten zodra ik op eigen benen stond. Opgegroeid met gesis van marokanen en voor hoer uitgemaakt als ik naar school fietste . Kut jeugd gehad als meisje zijnde door dat tuig. En samen met mij velen van mijn generatie. Zum kotzen ! Kom er alleen nog om mijn moeder te bezoeken. Tis ook de stad waar die enkele (volgens denhaag zijn er op landelijke basis maar een paar toch(volledig ingepakte vrouwen lopen want die kom je daar dus echt regelmatig tegen van top tot teen bedekt walgelijk gewoon . Gouda kun je opgeven de autochtoon is daar zwaar in de minderheid

sarah1965 | 11-01-19 | 08:03
▼ 1 antwoord verborgen

En dan geeft hij dit als eindquote:
“ Ik ben blij dat we zo'n goede politie hebben.''
Lachen zeg.

J-van-de-Bontekoe | 10-01-19 | 18:55

Ach, in de Goudse raad (en ook college overigens) zitten wel meer malverseerders, vermoed ik. Trouwens dat hele Gouda is eignlijk wel kansloos hoor. Heb er meer dan 20 jaar gewoond.

Disaronno | 10-01-19 | 18:48

Ben er ook geboren en getogen maar zodra ik kon (17) was ik weg! Nog steeds als ik erheen moet voor mijn moeder en Gouda inrijdt is mijn eerste instinkt om te willen draaien en weg te wezen. Inderdaad kansloos

sarah1965 | 10-01-19 | 19:06

En weten jullie wat het allemaal nog schofteriger maakt? Dat toen ons hele huis was leeggehaald én meteen onze 'waardeloze' oldtimer was meegenomen, we niet eens op het idee kwamen om dingen op te noemen die er nooit gestaan hadden. Hoe dan: om 7 uur 's morgens als je totaal geschokt naar alle lege plekken staat te staren! En al nooit veel spullen had.
Alleen gaat de verzekering daar al jaren wel vanuit. Ze nemen aan dat je minstens de helft verzint. Dus dat je daarom maar ongeveer maximaal een derde van je schade vergoed krijgt. Door dit soort in en in smerig uitschot. Die er meteen voor zorgt dat iedereen weer mee mag betalen aan hogere premies.
Echt: standaard 150.000 euro boete geven. En deze: enkeltje Westelijke Sahara graag.

Poesmobiel | 10-01-19 | 18:47

De Noordelijke Sahara mag ook!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:13

Daar sterft het van de mijnen en de zijnen.
Gaat het niet worden.

Ernst Oosters8389 | 10-01-19 | 21:57

Deugniet 66

EUrofoob | 10-01-19 | 18:46

Filosofie, één van de meest zinloze studies die er bestaan naast Keltische Talen en Oosterse Wijsbegeerte.

eerstneukendanpraten | 10-01-19 | 18:46

Wat is er mis met Keltische Talen?

BaldEagle | 10-01-19 | 19:07

En wat is er mis met Oosterse Wijsbegeerte ?

Wijze uit het Oosten | 10-01-19 | 19:17

Onzin. Ligt erg aan degenen die dergelijke studies vormgeven en uitdragen. Er wordt al te weinig nagedacht in ons tijdsgewricht. Religie kan niet niet overal een antwoord op geven, al denkt de voorganger van wel, en wetenschap kan ook niet overal een antwoord op geven, al denkt de wetenschapper (en dus ook Matthijs van Nieuwkerk) van wel. Blijven over de filosofie en de kunst om de opengebleven gaten te vullen, en we hebben die filosofie en die kunst hard nodig. Sommigen, waaronder ondergetekende, zijn zelfs de mening toegedaan dat de volgorde precies omgekeerd is: kunst, filosofie, wetenschap, religie. Hetgeen niet als vanzelf betekent dat die kunst zou moeten komen van diegenen die toevallig afgestudeerd zijn op de een of andere kunstzinnige academie, noch dat diegenen die een studie filosofie met succes hebben afgesloten filosofen zouden zijn. Integendeel, zou ik zeggen.

Schoorsteenveger | 10-01-19 | 19:25
▼ 4 antwoorden verborgen

Afstand gedaan van de Nashville verklaring.
Als een oplichter dat zegt, geloof ik dat gelijk.

snapal | 10-01-19 | 18:42

Dus licht hij alleen hetero’s op?
Of juist niet? Verwarrend zeg.

J-van-de-Bontekoe | 10-01-19 | 18:46

D666 en oplichting. Hoezo dubbelop. D666 oplichters zegt toch alles al.

tweetybird | 10-01-19 | 18:41

Die komt er wel. Alle juiste kruisjes zijn geplaatst. Nog even iets over Trump en Wilders in de media weten te fietsen en je bent beroepspoliticus bij de club van scheefdenkers.

Langshetrandje | 10-01-19 | 18:41

Hij studeert filosofie. Jong, naïef, overmoedig en nog niet toegekomen aan het hoofdstuk 'ethiek' misschien? Of hij heeft überhaupt geen geweten, natuurlijk. Is het het laatste, dan zou zijn voorkeur voor D66 weer verklaard zijn.

Schoorsteenveger | 10-01-19 | 18:41

Ethiek is de drap in zijn onderbroek.

Langshetrandje | 10-01-19 | 18:41

In Delfzijl was er een gemeenteraadslid die in verdovende middelen deed. En die heette ook geen Joris, Jaap of Conrnelis en had ook een dubbel paspoort, de modus operandus voor bijna al dit soort kansenparels...

eerstneukendanpraten | 10-01-19 | 18:40

Komt door de combinatie van een hele foute moraal, schijt aan alles wat Nederlands is en het ontbreken van opvoeding!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:24

@SB
Het percentage boeren dat dronken in de sloot rijdt is significant lager dan het percentage medelanders dat zich niet aan de wet houdt. Dat kun je bij het CBS gewoon checken. Maar de uitkomst staat je natuurlijk niet aan en daarom roep je gewoon iets. Man, man, man...

benjeallanggek | 10-01-19 | 19:50

Ik kan niet wachten op die burgeroorlog.

SmaritesII | 10-01-19 | 20:58
▼ 4 antwoorden verborgen

Onalledaags is zijn aanpak zeker.
Hij kan met zijn studies wel gelijk filosoferen over de kosten van fraude.

Bon-sens | 10-01-19 | 18:39

Het is weer prachtige PR en reclame, voor D'66...Poeh poeh.
Alexander Penthouse '66, Robot Jetten ... En nu, dit weer.

Nederlandop1 | 10-01-19 | 18:38

En vergeet Ollongren niet!!
Daar lopen echt de rillingen van over mijn rug.

J-van-de-Bontekoe | 10-01-19 | 18:41

@J-van-de-Bontekoe: Rillingren!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:26

Dus dat is een frisse jongen met inhoud, ééntje die beschikt over een kritische houding en betrokkenheid. En blijkbaar kiest voor een onalledaagse aanpak!
Volgens D’66 normen dan ............

J-van-de-Bontekoe | 10-01-19 | 18:38

Moet ik verbaasd zijn met het voorbeeld van de vorige partijleider Pechtold. Hij heeft gewoon goed geleerd en onthouden hoe je met list en bedrog je voordeel kan doen.

moonbeebe | 10-01-19 | 18:37

Kijk eens bij hoeveel gemeenten mannetje P. al wordt genoemd?

pibasso | 10-01-19 | 18:54

als burgemeester?

pibasso | 10-01-19 | 18:54

Zandnaam bij een NSB-partij doet corrupt

Soms is het leven net Groundhog Day.

Kop Kaaz | 10-01-19 | 18:37

Mooi. Tjonge.

Normpje | 10-01-19 | 19:02

Hadsaddikidee, in ze pocket.

Mr_Natural | 10-01-19 | 18:35

Heeft ie wel knaken gekregen dan?

Bezorgde vader | 10-01-19 | 18:45

Je verwacht het niet, of toch wel?

The walking bob | 10-01-19 | 18:35

Neen, mijn mond valt iedere keer weer open van verbazing.

/s

Kop Kaaz | 10-01-19 | 18:38

Ja hoor, de vraag is niet meer OF maar WANNEER!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:26

Dat hij bij D'66 zit en niet bij de VVD?! Maakt het wat uit eigenlijk? Tuig is het, allemaal!

Halal gehaktbal | 10-01-19 | 18:34

Hear hear!

BaldEagle | 10-01-19 | 19:10

Een econoom die filosofie studeert. Aparte combinatie.

keestelpro | 10-01-19 | 18:33

Oh, jij denkt dat ze hem kennen bij de universiteit? En dat ze bij D66 diploma’s en bulls checken? LOL.

Stormageddon | 10-01-19 | 19:07

Diplomas niet, maar bulls , reken maar dat daar op gechecked wordt. Op de beroemde bank, zeker weten.

eh.dinges | 10-01-19 | 19:27

De economen die ik ken kunnen hun fiets nog niet eens verkopen.

Wekkertje | 10-01-19 | 19:50
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken