Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OM: 'Nederland aan islamitische aanslag ontsnapt'

(Alleen dat 'islamitische' zeiden ze er natuurlijk niet bij)

Busted

En dan schakelen we rechtstreeks over naar de rechtbank te Rotterdam, alwaar vandaag zes geniaal in de val gelokte islamitische moslimterroristen van koranische persuasie voor het westerse hekje staan. RTL Nieuws kreeg gisteren - stomtoevallig - de verborgen camerabeelden van de dolblije terroristen in handen, die zojuist van undercover agenten bomvesten en kalasjnikovs gekregen hadden en allahoe hakbar de horlepiep dansten, dus veel harder wordt het bewijs niet. Bij de doorzoekingen van de woonadressen van de ploflims is bovendien beslag gelegd op grondstoffen voor explosieven voor bomvesten en 100 kilo kunstmest, en het doelwit was onder andere een RegenboogParty in 020. Dus dat wordt een jaartje of 15, 20 brommen in een van 's lands jihadbibliotheken. Uitgebreide WIE-IS-WIE van de verdachten Hardi N, Waïl el A, Nadeem S, Morat M, Nabil B en Shevan A bij OmroepGelderland, livetweets uit de rechtbank bij Silvan (Tele) en Cyril (AD).
UPDATE: Justitie over jihadverdachten: 'Nederland is aan een aanslag ontkomen'.
Update: De GayPride 6 blijven vastzitten. Proces gaat in april verder

En wel hierom

Huilie-huilie

LOL, hij wil naar moeders

Knock-knock

Reaguursels

Inloggen

Nee, natuurlijk zeggen ze 'Islamitisch' er niet bij in dit politiek correcte verziekte land. Het was waarschijnlijk een verwarde Nederlander (want hij had de nl nationaliteit wellicht?) Tip: De groei van extreem rechts; de schuld van links?! boekje van advocaat over de ziekmakende politieke correctheid van links. Lekker direct en politiek incorrect.

Gerrit2 | 12-01-19 | 03:52

Islam, Islam, Islam wat is dat eauk weer? Je hoort dat woord zo weinig bij NPO en NOS tegenwoordig, dat je bijna aan een complot gaat denken, waarvan Brussel de spelregels dicteert...

Jan Gordelroos | 11-01-19 | 11:10

Ik kom net thuis en denk.. even kijken wat ze er bij Jinek over zeggen.
Nou, snel klaar. Niks.
Toedeloe.

letopuwzaak | 10-01-19 | 23:38

Mooi man. Topic naam veranderd. Geen verwijzing meer naar gay bashing. Verstandig! Was ook beetje vreemde koppeling van zaken...

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 19:33

Veel plezier met Bubba!

Spiderman1 | 10-01-19 | 19:30
-weggejorist-
Mike Gaatjeniksaan | 10-01-19 | 19:10 | 1

Op 1 of andere manier krijgt de MSM het woord islam niet door hun strot.

Datkanjenietmenen | 10-01-19 | 18:29 | 3

Heus wel, net als iedereen in dit land.

Ze krijgen het amper uít hun pen of mond - laat staan het lef van kritisch te kraken noten.
(zoals je vast bedoelde).

Kudtkip | 10-01-19 | 18:57

Je hebt gelijk, uit hun strot, maar het moet er toch eerst door om het eruit te krijgen. Benoemen!

Datkanjenietmenen | 10-01-19 | 19:55

Ook trouwens op andere gebieden wordt het woord "islam" gemeden als de pest. Mooi voorbeeld: sexueel misbruik. Overal komt het voor: in de Kerk, in de Jeugdzorg, in de Sport, enz.. Maar blijkbaar niet in de moslim gemeenschappen. Islam slachtoffers schijnen op media stilte te stuiten wanneer zij hun verhaal wereldkundig willen maken. Over Lügenpresse en Fake News Media gesproken.

Mentor | 10-01-19 | 19:55

Hulde, overigens, voor de veiligheidsdiensten - De ongezongen helden van het vaderland !

Nederlandop1 | 10-01-19 | 18:20 | 2

Eens, mag ook wel eens gezegd worden. Vaker ook.

Datkanjenietmenen | 10-01-19 | 18:30

Absoluut. Jammer dat ze het doen omdat het land en de kiezers er een zootje van maken.

letopuwzaak | 10-01-19 | 23:40

Leest u mee mevr. Van Engelshoven en mevr. Kaag ?

Rest In Privacy | 10-01-19 | 18:19

Let op mensen, uitlokking van de politie daar gaan ze voor.

pajans | 10-01-19 | 18:13 | 1

Infiltratie betekent dat een groep met slechte intenties al bestond - anders hoef je niet te infiltreren. En zeker niet op dit hoge politieniveau.

Dat dit tot de omgekeerde redenatie bij de verdediging heeft geleid, doet niks af aan de aangetoonde intenties van de verdachten zelf.
Hier zal het OM zich heus wel op kunnen borgen.

Natuurlijk is het bizar, dat de advocaat, wat? bijkans een heel team, dit probeert bij de rechtbank.
Alsof die jongens op een soort zomerkamp zijn gelokt en in de val van politie met te veel vrije tijd zijn gelokt.

Ja hoor.

Kudtkip | 10-01-19 | 18:46

Jammer dat die islamjongens altijd zo bloedig te werk gaan. Een niet-gewelddadige sabotage van de Knelpreet had mijn onverholen sympathie gehad. Heb ik dan iets tegen de gelijkgeslachtelijke liefde? Nee, maar alleen niet in het openbaar, graag. Ik wil er wel langs kunnen kijken.

JvanDeventer | 10-01-19 | 17:51 | 2

Wat in hemelsnaam een Knelpreet is, geen idee - kun je sympathie mee hebben?
En verder, JvanDeventer, plus alle anderen die er net zoveel moeite mee hebben om "de liefde tussen mensen van het zelfde geslacht" in het openbaar waar te nemen:

Ga je eigen hersenkramp nog een na en ontspan.
In dit land kun je veelal overal langs, en zelfs weg van kijken.
Maar al te goed zelfs!

Ga die hersenkramp jegens anderen met liefde voor de gelijke sekse eens na - wat gebeurt er dan? Doen zij u pijn?
Voelt u zich belemmerd in uw bestaan, uw bewegingsvrijheid, uw eigen liefde?

Wanneer het antwoord op deze vragen "neen" is, wat is dan het probleem?
Is er ergens een "ja', welke pijn of belemmering ervaart u dan?
Eerlijk zeggen.

Ik zal ook over de brug komen.
Als hetero met bi-sensueel talent (dat wil zeggen mijn blik trekt ook graag naar mooie vrouwen, zonder d'r aan te willen zitten) stoort het me mateloos hoezeer sommige mensen openlijk hun afkeurende oordeel vellen over de amoureuze voorkeur van anderen.
Oja, en mensen die het "jammer" vinden dat islamjongens altijd zo bloedig te werk gaan.

Jammer.
Afijn, de antwoorden graag!

Kudtkip | 10-01-19 | 18:39

Dan ga je toch lekker in het midden oosten wonen. Daar zijn ze ook zo lekker homofoob.

Landstorm | 10-01-19 | 21:50

Ik vind dat we hier veel te veel ophef over maken want keukentrapjes kun je je ook lelijk mee bezeren.
Op de NPO, 'Wie is de Slimste', hierin werd gewoon even de kijker ervan doordrongen dat de kans op een ongeluk in huis vele malen groter is dat omkomen door een terreuraanslag. En zoals vaak gesuggereerd wordt, heeft het geen zin om grenzen te sluiten want 'ze komen er toch wel door'.
De redenering keukentrapjes en 'wat heb het voor zin' gaat er bij mij niet in. Vergelijk het sluiten van grenzen met voordeur op slot doen en firewall/antivirus op je PC en je bent populist.
Feit is dat we niet weten wie we binnen de landsgrenzen hebben. De politiek is schuld aangezien zij de keus hebben gemaakt om grenzen overbodig te verklaren en ronduit weigeren hier nog iets mee te doen. Politieke beslissing, er moeten zoveel mogelijk onnozele links-stemmers het land in gesluisd worden. Uw paspoort wordt niets waard, uw rechten bent u kwijt. Als soevereiniteit van een land niet meer bestaat, dan is de burger ook niet meer burger, heeft geen burgerrechten meer en is vogelvrij. Dan is iedereen gelijk, en heeft een ieder recht op uw spullen.
But I digress. De wil is er duidelijk niet om te zien dat het lastig wordt vliegen te vangen als je de ramen en deuren wagenwijd open laat staan voor nog meer.

Datsun_Cherry | 10-01-19 | 17:24 | 7

De slimste mens gatverdamme een man in een tuinbroek!

Rest In Privacy | 10-01-19 | 20:42

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 19:35
Jazeker, het maakt uit of je sterft door een aanslag of een eenzijdig, sullig ongeluk.
En ja, het ene is echt erger dan het andere.
Nog een keer uitleggen?
Goed, omdat het nodig is.
Het ene is door toedoen van een ander (moord, -poging tot- doodslag) en het andere is door eigen onfortuinlijke toedoen.

Het cruciale verschil is dus de rol van de ander, bij een aanslag.
Een terroristische aanslag zoals de bedoeling was van de jongens waarover dit topic gaat.
Hé, en laat het nou ook iedere keer bij dit soort intenties of "geslaagde" uitvoeringen de bedoeling zijn om dood, verderf en angst te zaaien.

Hiermee is een risicowaarschuwing door jihadi's afgegeven - jullie westerlingen lopen de kans willekeurig vermoord te worden.
Tsja, en dan zijn er types zoals jij die zulks willen bagatelliseren tot:

Ja dûh, dood is dood hè?

Technisch beschouwd het zelfde resultaat.
Echter als het zo eenvoudig was in de wereld, hoefde geen enkele rechtbank of rechtspraak te bestaan - dood is dood.

Begint het te dagen waarom het ene type dood het andere type niet is?
Niet schrikken, dit gaat het grotere geheel genaamd samenleving aan.

Kudtkip | 10-01-19 | 21:57

Wat men vergeet is dat die ander 23 mannen niet bij de bijeenkomst waren omdat ze de shoarma tent moesten bewaken, en er nog een meeting op de planning stond om met de landelijke groepen een oefening te houden in de Ardennen. lol

Rene046 | 10-01-19 | 23:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Vanavond bij Jinek en DWDD. Whahaha.

Mart6037 | 10-01-19 | 16:46

Lijken niet echt geïnspireerd door die Nashville verklaring. Grote kans dat ze in de gevangenis 'genomen' worden door sterke gedetineerden die bij jarenlang gebrek aan een vrouw van het andere geslacht zijn gaan houden. Zet je schrap heren !

SlimmeBelg | 10-01-19 | 16:11

Geef ze hun bomvest terug en zet ze in een leeg weiland. Mogen ze zelf op de knop drukken.

RandyBiel | 10-01-19 | 14:58

Nu blijkt dat ze het op onze LXHZMGBTi medemensen voorzien hadden ligt deze vraag voor de hand: is er een connectie met de politicus C. vd S.?

JvanDeventer | 10-01-19 | 14:53

Poeh poeh, wat een speurwerk. Een bekende en veroordeelde terrorist gewoon vrij rond laten lopen, en in de gaten houden tot hij een nieuwe terreurdaad gaat voorbereiden.
Ik snap dat AIVD en politie niet anders kunnen, gezien de fanatieke pro-terreur wetgeving en rechters in dit land, maar om dit nu af te schilderen als een briljante operatie (zoals het OM doet) gaat ook een beetje ver.

obominotie | 10-01-19 | 14:08 | 2

Dit is een mooi opgezette infitratie-actie geweest, waardoor er onweerlegbaar bewijs vergaard is. Die 100 kilo kunstmest hadden ze niet voor een moestuintje , dus is er een flinke aanslag verijdeld. Goed werk, deze keer, van het O.M.

Jackson | 10-01-19 | 14:23

Er was al onweerlegbaar bewijs dat dit terroristen waren, dus die informatie voegt op zich niet zoveel toe. In feite is het bizar dat de terroristen in de gelegenheid gesteld moesten worden om nog meer terreur te plannen alvorens ingegrepen kon worden...

obominotie | 10-01-19 | 14:36

Ironischer wijze wil de islam homo's dood hebben,hier zijn ze heilig.
Hier wil men pedo's dood,bij de islam zijn ze heilig,cultuur.

rein9576 | 10-01-19 | 14:05

15 tot 20 jaar?

240 uur schoffelen zullen ze!

klaas24 | 10-01-19 | 13:50 | 2

Zeker, in wezen zijn het aanhangers van een vredelievend geloof, die door linkse pamperaars op het verkeerde pad terecht zijn gekomen.

Pelforth | 10-01-19 | 14:18

Ik denk eerder aan vrijspraak

Jahowiseffe | 10-01-19 | 14:54

Zullen er ooit nog keiharde maatregelen worden getroffen om Nederland te redden van alle elementen die onze samenleving op allerlei manieren pogen te ontwrichten en om zeep proberen te helpen voordat de Nederlandse bevolking is vervangen door vullis.

Uli Aarskopf | 10-01-19 | 13:39 | 3

Annetje1964 | 10-01-19 | 16:36 |
Annetje deze reaguurder is nogal geobsedeerd met één onderwerp. Laat hem/haar/het los. Het is de moeite niet, hoewel ik er vandaag ook weer heeeeeerlijk ingestonken ben.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 16:47

Ja geef het op
Waarschijnlijk is hij echt van koninklijk bloed vandaar wat wereldvreemd

Rest In Privacy | 10-01-19 | 16:52

40% is al import en fokt er op los. Over dertig jaar zijn de oorspronkelijke inwoners van dit land in de minderheid

dk-- | 10-01-19 | 19:17

Iedereen weet dat de liefde voor homo's van de PVV en de FvD niet oprecht is, maar slechts een stok om moslims mee te slaan. Het zal ze namelijk worst wezen wat men van homo's vindt (zo blijkt de laatste dagen) zo lang het maar geen moslim is die iets naars zegt over onze homo's. Want dan is het opeens homo's dit en homo's dat.

Homo's worden nog net niet dood gewenst door gristen-reli's, maar veel scheelt het niet. Ze zijn zondig, ziek of vies of alles tegelijk. Feitelijk dienen ze ge-excommuniceerd te worden en dat is tot voor kort dan ook veelvuldig gebeurd. Op plaatsen in de wereld waar de gekte wat groter is gebeurt dat nog steeds en nee, niet alleen in moslim-landen. Homo-haat is niet voorbehouden aan moslims. En toch dus opvallend weinig aandacht voor dit item van de PVV en de FvD. Wat geen verbazing wekt overigens, al was bij Fortuyn dat medeleven oprechter omdat hij er zelf eentje was. Van Geert kan je dat niet zeggen.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 13:14 | 37

Beste Annetje 54 jaar, nee hoor ik vind homo haat door moslims ook erg. Sowieso het hele idee dat je verbiedt dat mensen hun eigen partner kiezen op straffe van wat dan ook is waanzinnig. En ja inderdaad, sommige moslims hebben er een handje van daar nogal extreem in te zijn. Dat keur ik af. Maar het leed dat de RK kerk in deze veroorzaakt (heeft) is ook niet mals. En er zijn zeker nog landen waar homo's gevaar lopen. De Bijbel staat om vol met homo haat.

Waar ik op wijs, nogmaals, is dat het mij verbaast dat de PVV zo begaan zou zijn met homo's. Dat lijkt mij niet oprecht. Als moslims allemaal van homo's zouden houden zou je de PVV er nooit over hebben gehoord ook. Omdat de PVV alleen op onderwerpen aanslaat waar islam een rol speelt.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 19:44

Wat een gelul.
Het christendom is heel iets anders dan de islam.
En die aanname over liefde voor homo's is gewoon nergens op gebaseerd.
Ik heb vanuit het christendom behalve misschien afkeuring nooit haat tegen homo's ervaren. Alleen tolerantie.

oplichter | 10-01-19 | 21:05

@Beste_Landgenoten
Dat een paar moslims zeggen dat ze homo's joden of niet gelovigen haten... boeit me niet zo, dat durven ze meestal toch alleen in groepsverband, of als ze onherkenbaar in beeld zijn.
.
Maar veel erger vind ik de boeken, moskeen, scholen en imams, waar men deze valse haatteksten bij alle moslim aanhangers er non stop probeert in te stoppen, dat het nu in deze tijd nog steeds gesteund word vanuit de top in Nederland..
ok als je terugkijkt naar het oude testament praat men hetzelfde over homo's als in de islam.
Alleen hoor je geen paus, of priester of geloof heiligen, verkonden dat men deze mensen moet doden, of slaan het is zelfs verboden..
En dat is totaal anders bij de Islam.
Zie je bij de voor jouw extreem rechtse partijen PVV en FvD, iets in hun programma staan over homo's van gebouwen moet flikkeren, of doden...
"trouwens ben je de ChristenUnie niet vergeten...."
Nou dit zie je vooral bij de extreme moslims....
hoeveel moslim homo's zijn in een moskee getrouwt, en hoeveel in een kerk... tja meegaan met de tijd is een probleem..
.
van de andere kant mooi dat er zo weinig extreme christenen zijn die homo's haten. veel Nederlanders staan er niet achter en zouden zelf bij geweld de dader aangeven.
Wordt tijd dat hetzelfde gebeurd bij de Nederlandse versie van islam denk ik dan maar...

Rene046 | 10-01-19 | 23:44
▼ 34 antwoorden verborgen

Ik lees op msn.nl dat "drie verdachten er voor kozen om niet in de rechtbank te verschijnen". Schandalig dat ze daarin hun eigen keuze kunnen maken! En verder lees ik dat een van de verdachten niet gedagvaard is, maar wel verdachte blijft. Die loopt dus gewoon nog lekker vrij rond. Wat een kutland...

Jan6887 | 10-01-19 | 13:07 | 1

Klopt die loopt weer rond

sarah1965 | 10-01-19 | 16:47

Nederland haalt zelf die achterlijkheid binnen. Daarbij is het hun cultuur en geloof, waarbij mensen opblazen heel normaal is. Dan kan je er op zitten wachten dat ze het hier ook gaan doen.
Staat het eigenlijk al op de unescolijst van culturele erfgoed?

Wim Venijn | 10-01-19 | 13:04

Jaja en ondertussen houd de hele media zich stiekem stil over t binnenhalen van die 6 dobbergasten en nog meer.. kudtland

haatsmurfin | 10-01-19 | 13:01

Alle gay terug in de kast. Het achterhuis schijnt net verbouwd te zijn.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 12:56

De islam is een gevaarlijke terroristische sekte die verboden moet worden.
Zover zijn we hopelijk wel ondertussen.
Ben ook wel benieuwd wie deze terreurcel financiert. Een land waar we ontwikkelingshulp aan geven via de Verenigde Nazi's? Betalen we onze eigen ondergang.

oplichter | 10-01-19 | 12:54 | 1

Wij zijn wel zover, heel veel anderen in dit land nog niet.

Braboblanke | 10-01-19 | 18:26

Hoezo '15' of '20' jaar cel? Ze willen zo'n beetje elke Westerling doden. Deradicaliseren in de bak doen ze amper.
Als je ze geen levenslang geeft neem je de bevolking van ons land dus gewoon niet serieus, die stel als je rechter dus gewoon bloot aan dit soort tyfusvuilnis na 15 jaar.

Draak uit Brabant | 10-01-19 | 12:53 | 3

Precies, dit zijn staatsvijanden. Dit is oorlog. Hoezo zou je die terug in de maatschappij laten?
Het moet nog doordringen. Voor hen is het oorlog.
Dat het voor menig mens hier geen oorlog is in hun ogen maakt het zo gevaarlijk.

letopuwzaak | 10-01-19 | 13:12

Biedt u zich aan om ze af te schieten?

Roadblock | 10-01-19 | 14:26

Ik niet, ik ben maar een tengere dame en heb al genoeg klappen van ze ontvangen.

letopuwzaak | 10-01-19 | 16:18

sputniknews.com/us/201901101071354643... Terreurmoslims van het hoogste en van het laagste echelon. Wisten Bush en de Saoedische autoriteiten vooraf van 9/11? Die complotmolen krijgt nu een nieuwe zwengel. Bij alle arrestaties van terreurmoslims is het van het grootste belang om te weten te komen of die plaatselijke cel in contact stond met hogere instanties, met terreurmoslims die opereren op regerings/geheime dienst niveau. Bij 9/11 blijkt er zo'n hogere laag te bestaan: die doodvliegers deden hun terreurdaad niet ongecoördineerd. Ze werden aangestuurd.

Eeuwig..Op..Vakantie | 10-01-19 | 12:45 | 3

Jajajaja, het is weer tijd voor een opgewarmd 9/11 complotje! Heerlijk.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 13:17

Orienteer je toch eens Beste_D66_Landgenoten.
Er speelt in America momenteel wel degelijk een afpersingspoging van de hackersgroep TheDarkOverlord die dreigt verzekeringsdocumenten over 9/11 te publiceren.
Of lees je alleen maar de Trump vijandige berichtgeving?

Roadblock | 10-01-19 | 14:31

Zijn die mossels dan ook al zo anti gay...??!
Pfffffff........

'k Ben samen met Femke de Nashville-verklaring nog aan het verwerken.
Dus ehhh sorry folks, 'k kan dit er nu ff niet bij hebben !

@xel | 10-01-19 | 12:27 | 1

Zijn die drie Amsterdamse SGPstemmers al gedeporteerd?

Rest In Privacy | 10-01-19 | 12:57

Preventief opruimen die zooi ..
Komt niet meer goed zonder extreme maatregelen.

ik2! | 10-01-19 | 12:23

Net op het radionieuws bij Q werd deze zaak ook behandeld. Eerst werd de verklaring voorgelezen van een undercoveragent die er niet om loog qua intenties van de verdachten. Daarna de advocaat van één van de verdachten die ijskoud beweerde dat "ze alleen maar met de wapens wilden spelen...". Ik heb mij vervolgens richting de dichtstbijzijnde muur vervoegd om daar eens flink met het hoofd tegenaan te bonken. Echt, hoe kríjgt zo'n advocaat een dergelijk zwakzinnig verweer uit de strot. Het ergste nog? Dat ik de rechtbank er voor aanzie dat ze hier nog in mee gaan ook. Want met een paar Friezen wat oponthoud op een snelweg veroorzaken om je kleine kinderen tegen moordlustige idioten te beschermen is natuurlijk véél erger. Echt, dit land....

Sjefke7807 | 10-01-19 | 12:18 | 9

@letopuwzaak | 10-01-19 | 12:51 |
"Ik heb er vertrouwen in dat dit door niemand, links of rechts, wordt aangenomen."
Dan heeft u meer vertrouwen dan ik, dat ben ik al lang geleden verloren gezien de soms Kafkaëske uitspraken van de rechtbanken hier.

*mompelt iets over Afghaanse asieliër die na een brute verkrachting strafvermindering kreeg omdat anders zijn verblijfsvergunning in gevaar kwam*

Mensen hier hebben nog steeds niet door dat de islam ons openlijk(!) de oorlog verklaard heeft. Al tijden trouwens. Het is alleen niet een oorlog zoals we die in de traditionele zin van het woord kennen. Dat maakt die oorlog helaas niet minder echt. Maar omdat men nog gewoon brood kan kopen, Feces Book gewoon werkt etc., denkt men hier ten lande dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen. Nou, dat doet het dus wèl. Want als ik eens wat terug kijk in de tijd en zie hóeveel we hier al hebben ingeleverd op allerlei vlak, dan kan ik alleen maar diep verdrietig zijn om wat we al verloren hebben.

Sjefke7807 | 10-01-19 | 14:41

Sjefke7807 | 10-01-19 | 14:41
Ik onderschrijf uw gebrek aan vertrouwen in het OM en de rechters. We hebben toch de laatste tijd hiervan staaltjes gezien, die je haren ten berge doen rijzen.

Roadblock | 10-01-19 | 14:50

Eén kant heeft inderdaad 'niet door' dat het oorlog is, en dat ze ons langzaam van alle kanten aanvallen, intern, extern, op sluikse wijzen, met infiltratie, met beschuldigingen hier en daar, met aanpassingen hier en daar, het bouwen van hun kazernes, met geweld, en met aanslagen.
Dat is inderdaad dieptriest.
Puur die ene zin van die advocaat; als zelfs mijn ultra linkse broer hier al moet lachen (' in de speelfase') heb ik een mini sprankje hoop dat Nederland zich niet gaat richten op het steunen van de advocaat.
Verder blijven de oogkleppen waarschijnlijk op.. totdat het echt goed mis gaat.
Ik deel jullie zorgen compleet.
*kussentje aanreikt*

letopuwzaak | 10-01-19 | 16:34
▼ 6 antwoorden verborgen

weer een topic met nabil b? gister ook al

rifraf | 10-01-19 | 12:10

Het is allemaal de schuld van Van der Staaij en de Eskimo's.

Nelis SplitBloes | 10-01-19 | 12:04

Gaat weer helemaal niets worden qua straf. De vermoedens kunnen 1000% zijn, zolang er niet echt iets is uitgevoerd kunnen criminelen de rechtbank zo weer uitlopen in Nederland. Ongetwijfeld zijn ze uitgelokt en daarbij misschien wilden deze terroristen wel halal-boerenkool gaan kweken met veel kunstmest. Wie zal het zeggen ? Nee hoor, die lopen zo weer vrij rond.

Ruikbaard | 10-01-19 | 11:57

Ik begrijp die shariapraktijk van handenafhakkerij wel. Het wordt dan lastig om nog een automatisch geweer vast te houden. NU kan deze straf in ons geciviliseerde rechtssysteem niet meer worden toegpast, maar dan bijvoorbeeld alleen de duim en wijsvinger. Dat bemoeilijkt ook het afschieten van wapens, terwijl ze nog wel gewoon hun reet kunnen afvegen.

lekgoot | 10-01-19 | 11:55

Geef ze een Frans paspoort en zet ze uit naar Syrië.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 11:50

15 a 20 jaar brommen? Welnee, het zal een jaar of 8 worden en na oprechte spijtbetuiging en goed gedrag komen ze binnen een jaar of 3 weer vrij. Krijgen ze weer wat geld toegestopt om te ‘reeintegreren’ om leuk speelgoed van te kopen en gewoon weer verder te gaan waar ze waren gebleven. Op onze kosten uiteraard. We hebben het toch maar goed met al die woestijnratten om ons heen.

Akiron | 10-01-19 | 11:47 | 1

En na die drie jaar begint het circus weer opnieuw, alleen zullen de terroristen niet nogmaals zo dom zijn om hun plannen te delen met een infiltrant. Dat truukje werkt maar één keer.

obominotie | 10-01-19 | 14:16

"We komen u haliers" net op tijd gearresteerd. Nu maar hopen dat ze 4 weken schoffelen, waarvan 2 weken voorwaardelijk, krijgen, maar het zal minder zijn.

Watching the Wheels | 10-01-19 | 11:45

Vanavond Viering van de Liefde in Rotterdam, neem ik aan? Toch, deugend links Nederland?

Bigi Bana Boy | 10-01-19 | 11:44

www.thedailybeast.com/ugandas-kill-th...

Het streng gristelijke Oeganda is zeer gevaarlijk voor homo's.
Gaan we dat ook aanvoeren als exces, om van der Staaij's uitglijer erger te maken dan hij is? Of gaan we selectief lopen shoppen in imam uitspraken in de moskee in Pakistan om moslims hier te bashen?

Dat hypocriete "ja maar de homohaat is veel erger bij moslims dus de SGP is goed" valt de mensen hier niet op. Komt omdat de oogjes dicht geplakt zitten met moslim-smeer.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 11:43 | 9

Dat zijn geen Imam uitspraken, Beste_D66_Landgenoten, maar het staat gewoon in de Qur'an en de Hadith. Daar hoef je niet voor selectief te shoppen.
Ik vind het opvallend dat je het woord hypocriet in de mond durft te nemen, terwijl een kind kan zien hoe hypocriet het aanvallen van de SGP is, en tegelijkertijd het wegkijken bij de Islam. Niemand zegt dat de SGP goed is, het is alleen een easy target. Zoals het christendom al jaren lang in Nederland een easy target is. ZIJ snijden je keel niet door.

Roadblock | 10-01-19 | 14:46

Beste Landgenoten pleit binnenkort ook voor het reduceren van het minimumloon in Nederland naar Oegandeze maatstaven. Dit was in 2018 95.00 USD. En niet per maand maar per jaar. Bovendien kan de bijl in de Nederlandse zorguitgaven en pensioenuitgaven. Een Nederlander hoort niet ouder te worden dan 55.4 gemiddeld.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 14:52

Nee, draai het nu niet om. Wie er wegkijkt is de PVV, bijvoorbeeld. Eerst zo begaan met elke verbale aanval op homorechten, nu zo afwezig als het gaat om uitspraken van de SGP waar DENK zeker voor aan de schandpaal was genageld.

Maar dus. De moslims. De koran. Ik wilde zeggen, heb je de Bijbel erop nageslagen? Ook van de Bijbel moeten homo's dood. Ja dood. Gelukkig gebeurt het weinig meer de laatste jaren maar er is een lange tijd geweest dat....

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 16:41
▼ 6 antwoorden verborgen

Ah, verdachte zou de kat niet missen om martelaarschap, maar omdat die van het beest afwilde vanwege de vlooien. Had dat dan meteen gezegd.

Jan, Leiden | 10-01-19 | 11:40 | 1

Tja, vlooienspray en -pilletjes zijn ook zoveel duurder dan AK's...

Toos Doos | 10-01-19 | 12:16

@Jan, Leiden Dat was Maarten van Rossem inderdaad, die dat bagatelliseerde. Gisteren door Philip Freriks weer geduid als "ons standbeeld, Maarten van Rossem" Maar, sinds ik weet dat meneer van Rossem 30.000 euro verdient met "alleen zitten in een stoel", en dat hij zich kapot lacht omdat dat het enige is wat Maarten hoeft te doen, zitten in een stoel dus, (dat vertelt hij zelf in een interview) neem ik Maarten niet meer serieus. Temeer omdat Maarten op voorhand alle zogenaamde feitenkennis-vragen krijgt, zodat hij weet wat hem gevraagd gaat worden, zoals gisteren ook overduidelijk was. Geen enkele kandidaat kende Frank Boeijen, en waar zijn liedje overr ging, Zwart-Wit, maar Maarten als historicus wist natuurlijk weer feilloos uit zijn mouw te schudden dat het liedje ging over Kerwin Duinmeijer die vermoord was in Amterdam, "ik meen in 1983" zei hij, nou ahum, logisch dat hij dat weet ja, van te voren opgezocht natuurlijk, makkelijk verdienen die 30.000 euro per jaar, geef mij ook zo'n baan als "feitenkennis-orakel"

onesizefitsall | 10-01-19 | 11:35 | 2

Tuurlijk is dat allemaal voorbereid. Maar dat van Kerwin heeft hij vast zorgvuldigheidswijze hebben opgezocht, maar Van Rossum zal er wel wat van geweten hebben. Sommige dingen kan ik overigens wel van hem hebben.

Jan, Leiden | 10-01-19 | 11:43

Dat is rare statistiek van Van Rossem. Punt is dat je er zelf in de hand hebt of je een trapje zorgvuldig gebruikt of niet.
Bij terrorisme kun je vermoord worden omdat je ergens aanwezig bent; door andere mensen. Dat is vele malen verontrustender en tart de menselijke beschaving en elk beginsel van menselijkheid.

marjen | 10-01-19 | 13:59

Ik zou zeggen, Femke en al die BN’ers van 1e, 2e, 3e, 4e en nog lagere garnituur, pak je regenboogvlaggetje en op naar Rotterdam. Gisteren konden jullie bij de Westertoren ook allemaal, dus waarom vanavond niet in 010? Jullie deugen toch zo?

Bigi Bana Boy | 10-01-19 | 11:30

Heeft iemand al eens becijferd hoeveel maatschappelijke capaciteit dit soort wij-gaan-ze-halers opvreten?

Rest In Privacy | 10-01-19 | 11:29 | 3

*wij-gaan-ze-haliërs

Rest In Privacy | 10-01-19 | 11:30

Economisch kost het misschien geld, maar ze verrijken onze cultuur, ja!
Vergeet niet op een kartelpartij te stemmen bij de Europese verkiezingen.

Barre_de_k | 10-01-19 | 11:35

@StijlVoorover | 10-01-19 | 11:29 |
Méér dan u en mij lief is. Op elk vlak.

Sjefke7807 | 10-01-19 | 12:02

Ik maar denken wie “Gays Wilden” is ... die naam komt me niet bekend voor dacht ik. Na een tweede keer lezen zie ik dat het gebruik van hoofdletters bij ieder woord een gangbaar iets aan het worden is ... valt me tegen van je Pritt

BJtheman | 10-01-19 | 11:28 | 1

Ik ken wel een Gays vd Staay

Sidney_May | 10-01-19 | 11:41

Allemaal de schuld van Van der Staaij.

Bigi Bana Boy | 10-01-19 | 11:27 | 1

Heb de hele nacht met dat liedje van Van der Staaij in mijn hoofd gezeten ... "Kees, nu jij bij mij" haha.

Watching the Wheels | 10-01-19 | 11:35

Mooi zo. En na hun vrijlating , compleet met oormerk met GPs tracker, zo ver mogelijk uitzetten....

R0ckhound | 10-01-19 | 11:24

Het doden van een of meer ongelovigen staat gelijk aan toegang tot het paradijs?
Kan een moslim daar dan niet geraken door een eerlijk en goed mens te zijn?

spamzuiger | 10-01-19 | 11:22 | 2

Ja, hun Heere in den Heemelen werkt samen met de Democratische Rechtstaat.

HogeNood | 10-01-19 | 12:20

Eerlijk en goed naar zijn medemoslims (alleen de mannelijken), ja. De enige juiste behandeling van andersgelovigen staat vrij duidelijk een paar honderd keer in het sprookjesboek.

InTheTube | 10-01-19 | 19:36

Ach ze hebben gewoon een buurthuis en een aai over de bol nodig. Dan komt het allemaal vanzelf weer goed.....

Aad_Zaadfabriekaat | 10-01-19 | 11:21

Dit zijn vijandelijke troepen. Die moeten als krijgsgevangene behandeld worden. Maar die volstrekt achterlijke onbetrouwbare incapabele regering van ons laat ze weer lopen. Daarmee zijn ze gewoon medeplichtig aan de ellende die ze gaan veroorzaken.

Wedstrijdkrokodil | 10-01-19 | 11:20 | 2

krijgsgevangene? Ze wilden terreur operaties uitvoeren zonder uniform en zonder zich kenbaar te maken als strijdende partijen. Dus vallen ze niet onder de Geneefse conventie. Wat dat verder betekent heb ik alleen maar in films gezien.

Barre_de_k | 10-01-19 | 12:02

Liever de Franse en Engelse methode. Ik zag vandaag op de life-map van de strijd in Syrie, dat er weer een kopstuk "Op een mijn gereden was"

Roadblock | 10-01-19 | 16:05

Voor de grote invasie hoorde je dit bijna niet alleen de hier geboren pinplofmoslim was een onderdeel , Merkel uitspraak onder de nieuwe bewoners ligt het crimineel gedrag vele malen hoger u leeft er maar mee , nou lekker dan .

Jetstream | 10-01-19 | 11:03 | 1

Zag gisteren iemand bagatelliseren dat de kans dat je van een trap kan vallen groter is dan je betrokken zou raken bij een aanslag. Nu kan dat wel zijn, maar daarmee verhul je dat door deze import er aanslagen zíjn of worden gepland en dat je er nu ineens maar moet gaan leven terwijl dit in Noord Europa niet het geval was? Zo wordt weer eens geprobeerd recht te trekken wat krom is.

Jan, Leiden | 10-01-19 | 11:16

Het waren er trouwens zeven, maar een achttienjarige medeverdachte loopt al weer vrij rond. Een paar gezagsgetrouwe predikanten die niet zo met de tijd mee gaan met veel bombarie wegzetten is niet zo moeilijk (gelukkig hielden ze hun ruggen recht). Maar zoals weer ook nu weer blijkt komt het echte gevaar voor de homogemeenschap door de import van islamitische fundamentalisten, die zich op basis van hun groeiende gemeenschap en hun uitstekende internationale netwerken (ook nog eens geholpen door dubbele paspoorten die voorzien in een makkelijke escape) in dit land steeds sterker wanen. Het gaat hier niet eens meer om Marokkaanse potenrammers, maar om moslims die standrechtelijk en willekeurig homo's willen afknallen.

jochum1980 | 10-01-19 | 11:03 | 2

En nu maar hopen dat die 18 jarige wel wordt geschaduwd?

Jan, Leiden | 10-01-19 | 11:22

Die ene zal wel de infiltrant zijn. Die gaat eerst altijd even mee voor de vorm en dan mag ie weer weg.

Nanker Phelge | 10-01-19 | 11:23

"Zijn moeder zocht al jaren geleden hulp op school omdat haar zoon mogelijk zou ontsporen. Ook zijn vader zocht hulp bij jeugdinstanties omdat het niet goed ging met hun zoon."

Typerend weer. Overigens opvallend veel Koerden in dit clubje.

De Koreaanse Slet | 10-01-19 | 11:01 | 3

Het is eigenlijk gewoon de schuld van Kees vd Staay.

hoejeheette | 10-01-19 | 11:17

Viel mij ook op, Koerden of half Koerden.

Jan, Leiden | 10-01-19 | 11:18

koerden, De duiven koerden op het dak.

brie-de-penis | 10-01-19 | 19:05

Wat een Zooitje hebben die Haagse Hippies o.l.v. PvdA/GL en Rutte (VVD) en nog wat Clubs hier allemaal heen en binnen gehaald naar dit Land .
Die gehele Midden-Oosten tyfuszooi .

liegende lippen | 10-01-19 | 11:01

Allahmaal hysterie !

aamert | 10-01-19 | 11:00
-weggejorist-
Paaldanseres | 10-01-19 | 10:59 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik heb gehoord dat die 72 maagden allemaal, zwaar geschapen, mannelijke negers zijn. Dus wat zegt dat over die islamgekkies?

benjeallanggek | 10-01-19 | 10:56 | 2

sterf niet als maagd, er wachten terroristen op je.

brie-de-penis | 10-01-19 | 19:00

Dit soort verdachten moeten ze speciale gevangenissen voor maken, waar geen contact enkel tussen andere gevangenen mogelijk is. ivm. religieus besmettingsgevaar.
Bij bezoek op zijn Amerikaans een glazen wand er tussen.
Deze mensen waren er op uit om een oorlogsdaad te plegen.
Dus krijgsraad is de enige juiste oplossing.

Hiesjes | 10-01-19 | 10:51 | 2

Is er al te weten de EBI in Vucht. Verder praat je onzin, welke staat vertegenwoordigen ze dan?

De Koreaanse Slet | 10-01-19 | 11:03

Hopelijk binnenkort de staat van ontbinding

Sidney_May | 10-01-19 | 11:06

Iemand hier een idee hoe je kunstmest 'onklaar' maakt?

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:45 | 1

En de Nederlandse Spoorwegen eruit halen had ik zelf ook al bedacht.

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:48

Elke 4 jaar bevestigen we allen dit beleid, dus wat lullen we nou ?

vmk | 10-01-19 | 10:44

Waar zijn alle boze tweets van onze BN'ers?
Waar blijft Lucky tv filmpje van een imam die oproept alle homo's van een hoog gebouw te smijten en alle overspelige vrouwen te stenigen, met aangepaste tekst en wat schunnige toespelingen?
O nee het gaat hier om een daadwerkelijke poging tot geweld tegen homo's s daar maakt deugend Nederland zich natuurlijk niet druk om.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 10:44

1 van die SWAT guys lijkt verdacht veel op Femke.... Neee, zal wel een wishful thinking zijn :)

Acidbrain | 10-01-19 | 10:43

Hieruit blijkt maar weer dat wij beschikken over één van de beste inlichtingen- en opsporingsdiensten ter wereld.
Hulde!

Superior Bastard | 10-01-19 | 10:41 | 7

Vind je, ze leven nog. Uitgelezen kans om ze af te schieten

Bokito ergo sum | 10-01-19 | 11:01

@SB gevalletje don't bite the hand that feeds, lijkt me. Ze hebben hier een veilige haven.

Sidney_May | 10-01-19 | 11:47

Sidney_May | 10-01-19 | 11:47
U moest eens weten hoe dicht u bij de waarheid zit.

Roadblock | 10-01-19 | 16:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Dus een handtekening zetten onder een stuk papier levert meer verontwaardiging op van links alsdan een complot beramen om dood en verderf te zaaien onder homoseksuelen middels kogels en bommen.

Ik word zo doodziek van de wegkijkbrigades. En maar jij-bakken. En maar ontkennen. En maar draaien tot ze er zelf duizelig van worden. Altijd dezelfde kudtsmoesjes. Hoe dan ook zal en moet iedere fukking moslim gezien worden als een onschuldig slachtoffer van de westerse maatschappij. En die offert gretig haar kinderen op het altaar van de politieke correctheid. Smijt ze bijna vrijwillig in de bloederige muil van de terreur. Als een bloedoffer om zelf gevrijwaard te blijven.

Dutchbeaurouge | 10-01-19 | 10:41 | 1

Ik denk dat het echt door de uitsluiting komt.

Roadblock | 10-01-19 | 16:09

Ach, is het niet onze schuld? Deze hoogbegaafde en zeer intelligente mensen hebben vanwege de racistische witmens nooit kans gehad om advocaat, rechter of politicus te worden en tonnen te verdienen. Dus eigenlijk verdienden wij dit wel.
Volgende keer lief zijn tegen ploflims, want ze hebben het al zo moeilijk in dit discriminerende rotland waar alleen de elite droog brood kan verdienen!

Sensemilla | 10-01-19 | 10:39

Een soort super Nashville verdrag.
Maar dan anders.

Ray69 | 10-01-19 | 10:38 | 1

Een Mekka Verdrag.

keestelpro | 10-01-19 | 10:54

Ploflims. Vervelend volk. Dat ze maar snel hun pasport inleveren en terug gaan naar hun land wat op het andere pasport staat. Oh wacht, ‘tis in Nederland, is er al iemand op de thee geweest met ze? Het is namelijk onze schuld dat ze zo zijn geworden hé!

Madrox | 10-01-19 | 10:37

Ja maar met goede stageplekken was dit niet gebeurd!

pibasso | 10-01-19 | 10:35 | 4

@pibasso
-
... en vergeet vooral die buurthuizen niet.

bisbisbis | 10-01-19 | 10:51

@Ebert de R
-
Vertaling: 'Summa Cum afgestudeerd aan het VMBO gevolgd door een succesvolle carriére als bestelbuskoerier'

bisbisbis | 10-01-19 | 10:53

@bisbisbis: Who knows. Bij jihadistische aanslagen zoekt de linkse goegemeente altijd naar sociaal-economische oorzaken. Shevan A had een afgeronde studie en baan, hij was geen slachtoffer van de maatschappij. Van Jihaddi John (UK ambtenaar, goede baan) tot onze nieuwe vriend Shevan, steeds blijkt maar weer dat we moeten kijken naar de ware oorzaak van hun intenties.

Hint: Het was niet Kees van der Staaij.

Ebert de R | 10-01-19 | 11:05
▼ 1 antwoord verborgen

Ja maar... maarrrr.., DE SGP DAN?!!

Ebert de R | 10-01-19 | 10:35 | 2

goed gezien inderdaad. Deze heren waren voorbeeldige burgers en zijn op ideeen gebracht door vd Staaij.

Cousin Eddie | 10-01-19 | 10:40

Het waren duidelijk uitgesloten homo's die al lang van te voren wisten van het tekenen door vd Staaij. Geef ze eens ongelijk dan. En verder zijn ze uitgelokt door de AIVD. Als die hun niet gewezen had wat de voorkant van een AK47 was, had dit nooit zover kunnen komen, en zaten ze nog in 2 ton kunstmest te scheppen in hun flatje.

Roadblock | 10-01-19 | 16:12

Zonde van het geld, het betreft hier vast tweepaspoortiers. NL Paspoort door de shredder, uitzetten naar andere paspoortland inclusief dossier moslimfundamentalist en bedreiging voor de overheid van het betreffende land. Best gezellig, samen met 30 van je moslimbroeders in een te krappe cel in Casablanca, toch? En een stuk goedkoperder voor ons.

The2Amendment | 10-01-19 | 10:33

Ben benieuwd wat hun advocaten te melden hebben, ik denk of ontoerekeningsvatbaar of bewijs onrechtmatig verkregen en anders wel discriminatie/racisme of whatever.
Flikker die dan ook meteen het land uit of de bak in!

Frietje_Oorlog | 10-01-19 | 10:32 | 1

Uitlokking wat ik je brom. De AIVD had verteld dat ze figuranten in een film zouden worden.

Roadblock | 10-01-19 | 16:13

Na wat zoekwerk de geweldsinstructie van de politie gevonden. Die is behoorlijk vaag. Hier vallen ook de interventie-units onder, de zwaarste verdedigingslinie in Nederland tegen terreur.

Volgens mij kan het geen kwaad om die instructie aan te scherpen door bij verdenking van terrorisme automatisch uit te gaan van een levensbedreigende situatie. Dat dat politiestaatmethodes zijn weet ik ook wel, maar bij afdoende juridische rugdekking en overzicht lijkt me dat een zo langzamerhand een onontkoombare optie.

Zeker nu de sluizen door de politiek wagenwijd zijn open gezet. Daar zit overigens de kern van het probleem.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 10:32 | 2

Hehehe, er staan dingen op papier, en er gebeuren dingen echt.
Ik ben lang geleden tijdens een oefening getaserd door een eenheid, die dingen zoals taserguns, en beanbags officieel nooit kon hebben.

Roadblock | 10-01-19 | 16:19

Roadblock | 10-01-19 | 16:19 | Bofkont! Dat ik op de toenmalige Willem III kazerne gelegerd was, mocht onze eenheid al niet meer als oefenvijand fungeren voor de rellentraining van de Marechaussee. Buitengewoon jammer. We hadden die blauwen, knollen, riot gear etc. en al, finaal in de pan gehakt.

Wat me overigens meer tegenviel, was dat er ook bij de beroeps i.o. geen animo was om te trainen voor het ZMV. Die speld had ik graag gehad.Evenwel good times!

Rest In Privacy | 10-01-19 | 16:39

Terreur is de seksuele uiting van een geradicaliseerde geaardheid. Indien de potentiële slachtoffers deuglui betreffen die hun geaardheid uiten in zelfhaat dan verwacht ik in het kader van de liefdemars en inclusieve samenleving vrijspraak op alle fronten.

Van Urk | 10-01-19 | 10:31 | 6

Van Urk | 10-01-19 | 10:57
U lijkt wel Freud! Die seksualiseerde ook altijd alles, maar die was niet te vertrouwen. Bedoelt u dan te zeggen dat mensen met homo zichzelf toch al haten en dat een terrorist hen een dienst bewijst door ze op te blazen en daarbij gelijk zichzelf seksueel kan bevredigen? Win-win of zoiets?

Joris Beltsin | 10-01-19 | 11:15

Nee, het punt dat ik wil maken is het volgende: niet iedere uiting van een seksuele geaardheid is per definitie goed te keuren.

Van Urk | 10-01-19 | 11:26

Van Urk | 10-01-19 | 11:26
Oh, godzijdank. Als we terrorisme als een uiting van een seksueel verlangen willen zien wel, ja. Maar deze idiosyncratische interpretatie komt slechts voor uw rekening en zo lust ik er nog wel een paar.

Joris Beltsin | 10-01-19 | 11:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Benieuwd wat de reactie van het volk gaat zijn als deze heren een lage straf gaan krijgen (wat reëel gezien niet ondenkbaar is). Ben bang niks, maar wie weet....

Behangdelul | 10-01-19 | 10:31

Zes 'verdachten'... Hoeveel lopen er nog los rond?

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:29

"De geleverde wapens zijn door de politie wel onklaar gemaakt. Er kon niet mee worden geschoten."
Ach, dit zijn geeneens amateurs, gewoon naïeve jongeren die stoer willen doen. Geef ze een huis, een baan en een wijf, en dan komt het vast wel goed. Halsema heeft vast nog wel een plekkie vrij in haar Lieve Stad.

Abject | 10-01-19 | 10:28

Een jaartje of twintig brommen: gelooft u het zelf ook? Ik gok op 180 uur dienstverlening en 1 jaar voorwaardelijk.

oliebolletje123 | 10-01-19 | 10:28 | 1

Wedden?

Superior Bastard | 10-01-19 | 10:56

Islamitische achterlijkheid aan de ene kant
en christenhonden schijnheiligheid aan de andere,
het wordt tijd dat geloofgekkies geen prominente rol
in een samenleving mogen gaan opeisen,
haatpaleizen en schijnheiligheidsschuren afbreken
en je achterlijkheid binnendeurs houden.

Halul gebakken | 10-01-19 | 10:26 | 3

Zodoende wens ik alle gelovigen een zo voorspoedig mogelijk plekje in het hemels paradijs. Bij voorkeur collectief, en als het effe kan op één en dezelfde dag. Die Rapture klinkt zo gek nog niet, zijn we er eindelijk van verlost.

Abject | 10-01-19 | 10:30

Scholing en politiek moeten compleet vrij godsdienst invloeden. Alleen dan houdt het geweld op. Bijna iedere oorlogsdode in de laatste 2000 jaar is onder het mom van een godsdienst vermoord.

Hiesjes | 10-01-19 | 10:44

En vooral ook niet te vergeten, de Linkse Kerk. Die samen heult met de islam.

benjeallanggek | 10-01-19 | 10:52

Jamaar edelachtbare, die kunstmest is toch écht voor mijn moestuintje hoor.

pa_niek | 10-01-19 | 10:25 | 1

... en die onklaar gemaakte schietijzers deden het ook niet.
Wij willen geen pang, pang hoeven te roepen.

Paaldanseres | 10-01-19 | 10:34

Dit zijn echter wel de leukste artikelen op geenstijl! Onder dit soort artikelen reageren ene Koreaanse slet en berbaar niet. Lekker rustig zo zonder die trolletjes!

FasiscovanJole | 10-01-19 | 10:25 | 1

Slet had een heel lange womibo. Toen ik vannacht mn nest uit kwam om belastingcentjes te realiseren liep het nog te dolen.

Sidney_May | 10-01-19 | 10:27

Er zijn ook goeie moslims...

Ghibli | 10-01-19 | 10:24 | 3

Noem ze eens alle drie op dan.

Bennie Boos | 10-01-19 | 10:25

Klopt. Door de intens sociale controle van de mafkezen lopen die later gewoon met de mafkezen mee.

kwark001 | 10-01-19 | 10:26

@ Ghibli -> Dit zijn de goeie moslims, doen keurig hun religieuze plicht.

InTheTube | 10-01-19 | 19:46

Taakstraf! En wel onmiddelijk. 240 uur regenboogzebrapaden bijstippen met een vrolijk kleurtje. Dat zal ze leren want ze zijn natuurlijk geradicaliseerd door uitsluiting en niet genoeg Mieles voor al die wasgoed die hun kinderen opleveren.
Weet je wat, haal er nog wat meer op vanuit Afrika en Midden-Oosten zodat ze kunnen zien hoe goed we voor hen willen zorgen. Ik ga nu mijn harde deuger even uitblussen op een foto van Judith Sargentini.

Deflatiemonster | 10-01-19 | 10:24

Potentiële moordenaars een gehard stalen schoffel geven? Ik weet het niet.

kwark001 | 10-01-19 | 10:22

En als je zegt minder van dit tuig in ons land te willen hebben dan kom je voor de D. 66 rechter.

blauwe zander | 10-01-19 | 10:22

Hadden ze dit soort harde acties en rechtszaken maar bij alle soorten belastingfraude. Dan was Nederland veel leuker.

Schadenfreude | 10-01-19 | 10:21

In dat vakantiehuisje had natuurlijk ook gewoon een vuurgevecht tussen de undercover-agenten en de wannabe-terroristen uit kunnen breken. Had weer veel (heel veel) geld bespaard.

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:20 | 4

Helemaal juist

Bokito ergo sum | 10-01-19 | 10:43

Nee, want de wapens waren op voorhand onklaar gemaakt. Dan was het dus een executie geweest.

Superior Bastard | 10-01-19 | 10:56

@ Superior Bastard -> Dat zijn de beste vuurgevechten.

InTheTube | 10-01-19 | 19:48
▼ 1 antwoord verborgen

Halalsema uit ISlamsterdam spreekt van liefde en inclusie. Het zal wel een misverstand zijn, dit alles.

marcoplarco | 10-01-19 | 10:18

Ons recht systeem kennende wordt het een taakstrafje of vrij spraak wegens uit lokking van een misdaad

gerrit5042 | 10-01-19 | 10:17 | 2

240 uur schoffelen vind ik dan wel een beetje teveel van het goede. Daarmee integreren ze niet, en dat is niet tof!

FasiscovanJole | 10-01-19 | 10:18

En dan Kees van der Staaij een mooi showproces van een jaar of 3, a la Wilders.
Dan zou het plaatje compleet zijn.

Dick Luyenlomp | 10-01-19 | 10:21

Linkse mensen kunnen dit soort berichten helaas niet zien, hersens schakelen uit, verdedigingsmechanisme van wereldbeeld

Bokito ergo sum | 10-01-19 | 10:16 | 1

Reaguurder Beste_Landgenoten weet anders wel een behoorlijk verwrongen natte scheet te produceren om 10.08

Fatwabuster | 10-01-19 | 10:19

Een jaar of 15, 20 brommen. Volkomen terecht. Ook volkomen onrealistisch. Want religieus gehandicapt. Stelletje maffe extremisten.

Rest In Privacy | 10-01-19 | 10:16 | 1

15 - 1/3e = 10 is resocialisatie en dus weekendjes naar huis na 8... in het, voor ons, gunstigste geval...

peterdh | 10-01-19 | 10:18

'Grappig' dat het NOS journaal de verkiezingen in Congo belangrijker vind dan deze verijdelde aanslagen van Moslim terroristen in Nederland...

Muskatnuss!!! | 10-01-19 | 10:15 | 2

Dat is toch al in het nieuws geweest, dan is het geen nieuws meer

menage | 10-01-19 | 10:39

menage | 10-01-19 | 10:39

Die fucking Nashville verklaring is anders al een week nieuws...... of is dat dan weer anders?

Fatwabuster | 10-01-19 | 11:00

Grote drukte bij aanvang terreurproces... Nu maar hopen dat het geen 'broeders' zijn met bevrijdingsplannen...

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:14

4 van de verdachten zijn dus of uit Syrië teruggehaald, of tegengehouden in Turkije toen ze onderweg waren naar Syrië...

Het is alsof we die tikkende tijdbommen per se in ons midden willen houden.
... en er is genoeg geprobeerd (en gespendeerd) om ze lieve burgers te maken. Dat heeft blijkbaar niet gewerkt.

fail | 10-01-19 | 10:14 | 1

Echt he, wat is het idee erachter.. Ben bang dat we dat pas weten wanneer het te laat is

Nouwske | 10-01-19 | 10:18

Het zoveelste bewijs dat de linkse softe aanpak echt niet werkt

Zoic | 10-01-19 | 10:14 | 1

De linkse softe aanpak werkt wel degelijk. Vroegah had je hier helemaal geen terroristen die AK47's knuffelden en zich blij maakten met de aankomende martelaarsdood die zij hoopten te gaan beleven tussen wat heren van de verkeerde kant.
Zonder het linkse gespuis zouden wij ons alleen druk hoeven maken over een paar christenen die "foei" durfden te zeggen.

Jan Passant mk2 | 10-01-19 | 10:39

het verbaasd me telkens hoe slecht de videobeelden van justitie zijn. 4k is toch minimaal, toch.... of zouden ze dit expres doen.... niet toch, toch?

Rest In Privacy | 10-01-19 | 10:12

.. maar goed. Bij de vorige en veel staatsgevaarlijker terroristische dreiging maakte ik geld over voor de verdediging van de gevreesde blokkeerfriezen. Ik sla deze keer even over, die 12 uren taakstraf laten de heren toch door hun neefjes uitvoeren. Bovendien is HUN advocaat graties verstrekt.

Jan Passant mk2 | 10-01-19 | 10:11

Je leven wagen om christen-bashers en deugvolk wat dit soort import toestaat te redden van een aanslag.
Plus veel.

Eppo | 10-01-19 | 10:10 | 1

Netto - héél veel, want we hebben ze eerst zelf naar binnen gehaald, of zelfs weer terug gehaald toen ze weg waren.

Dus sorry, jezelf op de borst kloppen omdat je met gevaar voor eigen leven je kind uit je brandende huis red nadat je het zelf in de fik hebt gestoken, gaat er bij mij niet in.

peterdh | 10-01-19 | 10:21

Deze lieve en zielige koranscholieren zijn door Politie uitgelokt om de door deze Politie geleverde vuurwapens te kussen en "hallo hakkebar" te roepen.
De DD(R)66rechter zal hoogstwaarschijnlijk de Politie laten vervolgen en de ploflims een ruimhartige schadevergoeding toekennen.
Lang leve deze bananenmonarchie.....

Shadow1100 | 10-01-19 | 10:09 | 2

De grap is wel, zoals nu de feiten worden gepresenteerd, dat de beste booslims keihard uitgelokt zijn. Op eigen kracht konden ze niet aan automatische wapens en tactische vesten kopen. Dat er grondstoffen voor explosieven zijn gevonden is dan wel weer een giga rode vlag.
.
Het is vooral erg veel hoepla om niks gezien de huidige toestand. Gelijk uitzetten en indien nodig de status intrekken of het Nederlandse paspoort afpakken. Het is nu vooral justitie en politie die (gedeeltelijk terecht) veren in de eigen kont aan het steken is. Ondertussen zijn er kelderboxen vol met automatische blaffers van de mocro-maffia die geduldig op nieuwe eigenaren wachten; misschien deze keer wel allochtoniërs die klaar zijn met coke-transporten en hun toegangspas voor het paradijs met 72 maagden willen bemachtigen.

HaatAth3ist | 10-01-19 | 10:56

Uitlokking of niet, kan d'r prima mee leven. Beter nu in de val dmv uitlokking dan de zaak op zijn beloop laten en pas over een jaar of 2/3 onverwacht worden opgeschrikt door een grote boem. Prima gedaan van de veiligheidsdiensten. Deze heren gaan voor lange tijd achter de tralies, zullen daarna stevig gemonitord worden en met een beetje mazzel doet de regering tegen die tijd ook niet zo moeilijk meer met het intrekken van de verblijfsstatus/dubbele nationaliteit en jorist ze knalhard weg daar het land van herkomst/afkomst. Als je al een multiculturele en multi-ethinische samenleving wilt kun je niet anders dan de excessen en saboruers daarvan keihard aanpakken. Hopelijk is dit nog maar het begin en wordt elke nog niet geactiveerde radicale ISlamiet op eenzelfde manier erbij geklist.

Graaisnaaiert | 10-01-19 | 13:23

Dat laatste filmpje doet mij altijd denken aan Monty Python's Life of Brian. Met al die Romeinen die zo'n hutje binnenvallen.
Of ter Land ter Zee of in de Lucht. Hoeveel agenten passen in één flatje...

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:09

Wie zegt dat zij speciaal iets tegen homo's hadden?

De berichtgeving is een behoorlijk hypocriet over Nashville vs. moslims. Want, als niet vd Staaij iets had gezegd, maar Kuzu was het hek van de dam hier. Nu wordt het zelfs omgekeerd, alsof van der Staaij c.s. klein bier is bij die gemene moslims, die ons willen doden!

Maar het is natuurlijk hetzelfde laken het pak: Reli-gekken vinden iets van homo's, maar wij vinden de ene homo-haat erger dan de andere. Aleen omdat het moslims zijn in dat geval, uiteraard. Er wordt hier dus weer een stok gevonden om de hond mee te slaan.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 10:08 | 17

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 11:38 |
"Wie predikt hier dan dat homo's dood moeten?"
De ondertekenaars van het Nashville Manifest preken dat de homoseksuele mens de homo die in hem huist moet doden. Dat is weliswaar slechts een afgezwakte versie van wat bepaalde fundamentalistische Imams preken, maar in wezen eenzelfde standpunt. Het is prettig dat de dominee niet letterlijk oproept tot moord, maar het is niet prettig dat-ie zijn homoseksuele medegelovige met zonde en schuld belaadt en hem maant zich te verraden, en dat-ie de hele geloofsgemeenschap, al dreigende met hel en verdoemenis, ertoe oproept dat verraad te steunen.

Schoorsteenveger | 10-01-19 | 12:21

Schoorsteenveger | 10-01-19 | 12:21 |
En inderdaad.
Dus die selectieve verontwaardiging hier over moslims is nou niet bepaald fraai.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 13:09

B_L heeft kennelijk de topics over V/d Staaij en zijn steunbetuiging niet goed gelezen, want volgens mij was de overheersende teneur er eentje van afkeuring, terug naar de 50's etc. etc. Komt bij dat Christengekkies onze eigen gekkies zijn en baardhazen gewoon vervelende import met een naar bijsmaakje. Was te vermijden geweest dus, die laatste groep.

Graaisnaaiert | 10-01-19 | 13:13
▼ 14 antwoorden verborgen

Onveiligheid moet je maken - en daar hebben wij de EU voor. En de Verenigde Nazi's, die er ook alles aan doen om de achterlijkheid uit verre landen dichtbij te halen. Liefst als uw nieuwe buurman.

Geeft u eens wat anders om over na te denken dan de dagelijkse leugens van de TV en het ginnegappen van uw minister president.

Verder is de islam een leuke inclusieve religie hoor, meneer van de AIVD.

Jan Passant mk2 | 10-01-19 | 10:08 | 3

Jij met je Nazi-fetishj

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 10:09

Noem het maar een fetish, je kan nog geen gerede zorgen uitspreken over het opkomende fascisme, of er hangt meteen een boze bloksnor aan je broekspijp.

Jan Passant mk2 | 10-01-19 | 10:15

Ach beste landgenoten heeft een weg met ons fetish, maar voegt daad bij het woord door het telkens te verdedigen. Terwijl de ander sarcastisch de eu met nazi's vergelijkt...

peterdh | 10-01-19 | 10:26

Vanavond de mars der verontwaardiging?

Fatwabuster | 10-01-19 | 10:07 | 2

Met in dit geval zwarte ballonnen.

pa_niek | 10-01-19 | 10:16

Welnee, deze heren hebben een vergunning om zo te denken. Plus laten zij het niet bij denken alleen, dus moet je ze extra respecteren en met rust laten.
Terwijl de EU nog een paar schepen meer meer meer van deze heren naast u komt huisvesten.
Wilt u die even opvangen, zodat zij niet radicaliseren hmm?

Jan Passant mk2 | 10-01-19 | 10:27

We weten zeg maar helemaal niks na deze zitting, behalve of de advocaten de 'arme jongens' kaar hebben getrokken of niet.

BeunDeHaas | 10-01-19 | 10:03 | 2

*T naar boven flikkert*

BeunDeHaas | 10-01-19 | 10:04

Mijn verdorven geest dacht aan een L.

kwark001 | 10-01-19 | 10:16

Nou, dit zal m eeen ophef geven de komende 72 uur. Weet ik nu al. Eenvandaag, DWDD, het Journaal, Nieuwsuur en Jinek zullen over elkaar heen buitelen om dit te duiden. Ik bedoel, zomaar een paar religieuzen die iets vinden van heaumeaus. Dat kan toch niet meer in deze tijd!?

#tumbleweed

Parsons | 10-01-19 | 10:03 | 1

Dan zit Petertje R. der zeker bij. Al is het alleen maar om te cashen.

Paaldanseres | 10-01-19 | 10:19

Maar de SGP is ook erg!

Lucifer | 10-01-19 | 10:03 | 2

Nee, als je protesteert tegen de SGP ben je niet racistisch bezig, want kritiek op een andere cultuur mag niet, want die heeft ons ook wel iets goeds gebracht en niet alle moslims en witte schuld enzo. Gelukkig mag je wel gelijk alle witte christenen over 1 kam scheren.

NaughtiusMaximus | 10-01-19 | 10:20

In onze samenleving zijn de taken gewoon goed verdeeld.
-De linkse MSM pakt de orthodoxe christenen aan.
-De rechtse terreurbestrijding de orthodoxe islam.

keestelpro | 10-01-19 | 10:28

Tja... daar is Van der Staaij een pussy bij... maar dan is het oorverdovend stil bij de Linkse Kerk

Roger Gene II | 10-01-19 | 10:02 | 3

Nee, het is juist oorverdovend stil in de rechtse kerk. Dat is het punt. Het zijn die twee maten (nee, niet die): Homohaat van moslims is altijd erger.

Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 10:09

@ Beste_Landgenoten | 10-01-19 | 10:09 U heeft helemaal gelijk want bij homohaat van moslims vallen de meeste doden.

pa_niek | 10-01-19 | 10:18

pa_niek, Dat ze elkaar dan niet afmaken, want onder de ploflims zitten de meeste homo’s, oh wacht . . dat doen ze al in de zandbak.

Hebbiehemookweer | 10-01-19 | 10:56
-weggejorist-
De musso linie | 10-01-19 | 10:02

240 uur de neus. maximaal!

Petrus Poortwachter | 10-01-19 | 10:02

*opstaat en applaudisseert voor onze heldhaftige terreurbestrijders*

keestelpro | 10-01-19 | 10:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl