Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dreigboeven winnen. John van den Heuvel mag niet aanschuiven in studio RTL Boulevard

Verbannen naar tochtige Telegraaf-studio omdat Halsema & Aalbersberg zwichten voor tirannen op een uit de klauwen gewassen scooter. 

fuk dit

John van den Heuvel is niet onze vriend en RTL Boulevard is niet ons favoriete programma. Maar John van den Heuvel bedreigen is vierwerf kudt. En dat John van den Heuvel nu niet meer in de RTL Boulevard studio mag komen wegens "een zeer ernstige dreiging uit het criminele milieu" zuigt apenballen met een sausje motorolie. Zeiden wij motorolie? In de huidige berichtgeving is nergens terug te vinden dat de dreiging uit de hoek van motorbendes komt, terwijl Van den Heuvel vorig jaar nog aangifte deed tegen No Surrender. Maar het kunnen natuurlijk ook nog altijd boze pakketjesbezorgers en/of mensen die vraagtekens plaatsen bij de journalistieke keuzes van Wierd Duk zijn die een Volkskwagen Caddy door de Telegraaf-pui ramden. Take care John. Pik die LULKOEK van Halsema & Aalbersberg niet. En anders mag je wel bij ons schuilen.

Reaguursels

Inloggen

Amsterdamse driehoek? Is dat nu de bijnaam van de behaarde muts vam Femme?

Rest In Privacy | 20-11-18 | 23:00

De politie&OM lekken via deze john "de zelfhaatende halve marokkaan" en deze figuur geniet bescherming,uiteraard betaald door de belastingbetaler,echt typisch een marokkanen-streek!

shark666 | 20-11-18 | 20:33

Laat me niet lachen,John een journalist,bij iedereen al bekend dat zijn bronnen de Politie&OM zijn.

shark666 | 20-11-18 | 20:25

Eindelijk gerechtigheid! Wat denkt Johnny wel...….?
Misdaad is showbiz, erover publiceren niet.

D-Fens_1963 | 20-11-18 | 13:26 | 3

Bent U wel gezond?

Trumme | 20-11-18 | 17:06

Je spoort niet

Ron101 | 20-11-18 | 19:29

@Trumme
Ik voel me goed iig, alhoewel...…., die verwardheid he
@Ron
Kent u die shirts van zo'n jaar of 10 geleden ook nog?
Met dat logo; www.google.nl/search?q=ik+spoor+niet+...

D-Fens_1963 | 20-11-18 | 22:42

Beetje zelf opgezocht.. je hoeft niet over misdaad te schrijven hè... je kan niet verwachten dat als je in een wespennest loopt dat je daar ongeschonden uit komt... het is een keuze....

kat-de-kat | 20-11-18 | 12:57 | 4

Je kunt van hem vinden wat je wilt maar hij is en blijft journalist en daar blijf je van af.

Trumme | 20-11-18 | 17:07

Trumme. Dat ligt er aan hoe een journalist zich gedraagt. Als hij zijn vak mixed met showbizz ben je verkeerd bezig .

beau van rtl | 20-11-18 | 17:32

Ik bedoel hiermee het vak van misdaadjournalist natuurlijk.

beau van rtl | 20-11-18 | 17:34
▼ 1 antwoord verborgen

Moet wel grinniken bij de gedachte aan bakfiets rijdende links alternatieve typjes die het tegen de harde misdaad moeten opnemen. Amsterdam is momenteel de place to be voor de georganiseerde misdaad, ze kunnen gewoon doen waar ze zin in hebben.

BozePaarseMan | 20-11-18 | 12:56 | 1

Precies, en dit moeten we zo houden. Als we alle criminaliteit naar Amsterdam verplaatsen houdt het vanzelf ooit op te bestaan.

joris12345 | 20-11-18 | 14:47

De Mocro maffia is machtiger dan ooit

Oepsie1234 | 20-11-18 | 12:46

Wieringa, Huys & burgemeesters zullen zich wel weer de ballen uit hun broek lachen om deze nieuwe intimidatepoging door Ridouan Taghi. https://www.geenstijl.nl/5142672/lol/

Sbas | 20-11-18 | 12:37

Nederland is een narcostaat.
De criminelen lachen de politie uit.
Als ze al gepakt worden, krijgen ze belachelijk lage straffen en ga na hun gevangenisstraf gewoon lekker verder met hun business.
Het is zo makkelijk om die dutsen aan te pakken, want ze staan gewoon te pronken met hun bezittingen op facebook.
Misschien een tip voor de politie: kijk eens op facebook.

Uranus1767 | 20-11-18 | 12:31 | 2

criminelen hebben betere auto's, hebben betere wapens, hebben betere communicatieapparatuur, hebben betere contacten bij het OM en het ministerie van justitie, hebben veel meer geld dus, wat wil je verder weten. Verloren zaak.

beau van rtl | 20-11-18 | 13:57

Ná hun gevangenisstraf? Wat dacht je van tijdens ...

Jahowiseffe | 20-11-18 | 14:12

Peter de Vries heeft hier vast wel een mening over die hij voor pecunia wil verkopen.

Eppo | 20-11-18 | 12:31

dit is toch de omgekeerde wereld... ipv de criminele bedreigers op te sporen en aan te pakken... moet een journalist eigenlijk "onderduiken" omdat de gemeenschap het gewoon niet voor elkaar krijgt de dreiging weg te nemen?!?!?!

ps deze meneer heeft trouwens wel zelf gekozen voor dit beroep, waarom moet de maatschappij eigenlijk de beveiliging betalen van deze meneer? hij verdient gewoon geld met zijn mening als journalist... en dus gewoon zelf beveiligers inhuren dus... ipv de maatschappij op kosten jagen!

bArAbAts | 20-11-18 | 12:23 | 3

Deurwaarders, advocaten, taxi- en buschauffeurs kiezen ook allemaal zelf voor hun beroep en verdienen daar geld mee.
Allemaal maar zelf beveiliging laten inhuren?
Man, man, man.........

Berbaar | 20-11-18 | 12:28

Slap gelul, bArAbAts. Als ik over straat ga dan loop ik, afhankelijk van tijdstip en plaats, ook een risico. Moet ik dan ook maar een bewaker inhuren? of gewoon maar thuis blijven zitten met 6 sloten op de deur? Je eerste en tweede alinea matchen ook niet echt, qua lading.

Jahowiseffe | 20-11-18 | 14:17

Wat een lulkoek Barabats. Eerst de gemeente, nu jij. Lulkoek is in trek.

ristretto | 21-11-18 | 06:08

Gaat u allen rustig slapen.
Den VVD waakt over u.
Ze hebben niets voor niets een sterk Min van Justitie en veiligheid (of omgekeerd, kan het niet meer bijhouden) gecreëerd om als echte "Crime Fighters", de Nederlandse samenleving te beschermen!
Stempt VVD.

Kanarie_Geil | 20-11-18 | 12:13 | 2

check!

Berbaar | 20-11-18 | 12:21

Wat een lulkoek: Alsof de VVD hier de enige schuldige aan is! Alles wat in NL met misdaad en onveiligheid te maken heeft is een "resultaat" van decennia, en vele regeringen. Als er een Zwarte Piet (jaja) moet worden uitgedeeld, dan graag aan links; de belangrijkste drijvende kracht achter onze multiculturele samenleving en de desastreuze en onmiskenbare invloed hiervan op de veiligheid in ons land. Om over de kosten hiervan maar te zwijgen ...

Jahowiseffe | 20-11-18 | 14:23

Nou, dan wordt het weer snel tijd voor de één of andere publicatie over hoe gelukkig en hoe veilig wij ons allemaal voelen 'in vergelijking met de ons omringende landen'....

Wering | 20-11-18 | 12:06

Halsema zal aanwijzingen hebben die het rechtvaardigen om deze maatregel te nemen. Afgaande op de tv-beelden betreft het een studio met grote ramen aan het plein. En deze zullen niet van kogelwerend glas zijn. Bovendien moet je rekening houden met het publiek op het plein. Wat zou er gebeuren als v.d. Heuvel wel vermoord wordt? Wie krijgt dan de schuld? Het is triest dat het zo moet, maar je kunt geen risico nemen. Voorlopig dus maar even met Skype-verbindingen of anders Peter R. wat vaker uitnodigen.

Mannes | 20-11-18 | 11:47 | 5

van Oeffelen | 20-11-18 | 11:59
Peter R. is inderdaad een zeer dubieus figuur...

JI-HAAT | 20-11-18 | 12:05

De burgemeester van Haarlem wordt ook zwaar bewaakt, op zijn werkplek midden in de stad.

Mammeloe | 20-11-18 | 12:19

@van Oeffelen | 20-11-18 | 11:59
Omdat hij zich niet met actuele zware misdaad bezig houdt zoals John, Paul Vugts en nog een paar anderen.
Peterrr doet oude moordzaken, verdwijningen en krabbelaars.
Daar wordt je meestal niet voor uit je schoenen geschoten.

Berbaar | 20-11-18 | 12:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Mag ik dan bij jou ....

Mart6037 | 20-11-18 | 11:46

Ja dat krijg je als je o zo graag met je wanne be rechercheur giechel op de buis niets zeggend commentaar gaat leveren richting niets ontziende criminelen. Petertje, jij mag wel oppassen: Het zou best kunnen zijn dat jij de volgende "Sitting duck" bent !

jale | 20-11-18 | 11:46 | 2

Jale is in jail?

Langshetrandje | 20-11-18 | 12:02

Peterrrrr bemoeit zich niet met actuele zware criminaliteit dus die loopt weinig risico.
Ja getuigen in het Holleeder proces nu die al jaren vast zit en linea recta op levenslang lijkt af te stevenen.

Berbaar | 20-11-18 | 12:04

Je vraagt je wel af waarom er niemand het celletje wordt ingeknuppeld als de dreiging zo concreet is.

WodieBlumensind | 20-11-18 | 11:46 | 2

Wellicht zit de dreiger daar al in.

Langshetrandje | 20-11-18 | 12:03

Er bestaat gerede kans dat de dreiging afkomstig is van mensen die in een ver, veilig buitenland verkeren.
Die regelen zo een hit door een domme knuppel in Nederland.
Gebeurde dit jaar al eerder toen de volkomen onschuldige broer van een kroongetuige op klaarlichte dag in zijn kantoor doodgeschoten werd.

Berbaar | 20-11-18 | 12:18

Gaaf land of niet Markje Rutte??? Mark heeft er een mooi zooitje van gemaakt met zijn incapabele bewindspersonen.

Fedde71 | 20-11-18 | 11:45

Hoe heeft minister Grappighaus dat afgelopen zondag ook al weer gezegd?
"Nederland is geen narcostaat, anders zou je je hier alleen met bewaking kunnen verplaatsen."
Ehh?

Roadblock | 20-11-18 | 11:40 | 1

Zou wel eens willen weten hoeveel cocaïne er dagelijks in de gebouwen van de TK wordt genuttigd.

Langshetrandje | 20-11-18 | 12:18

Zwichten voor geweld hoort niet, maar gebeurt op grote schaal. Een zwartrijder een boete geven is niet meer van deze tijd, ze moeten er wat van leren dus wordt er een gratis 10 rittenkaart gegeven aan de zwartrijder. De aanpak voor wat betreft de bedreigingen aan het adres van John is van het zelfde laken een pak. Liever wegkijken dan de problemen aanpakken. Mooi land Mark???

pibasso | 20-11-18 | 11:38 | 2

Peter R. de Vries mod on/: "Naar mijn mening heeft die van den Heuvel dit aan zichzelf te wijten, wie gaat er nou dingen publiceren uit het criminele circuit?
Dan vraag je er toch om? /mode off.

Roadblock | 20-11-18 | 11:59

We zijn de controle steeds meer kwijt geraakt. Er zijn geen sympathieke (politiek correcte) oplossingen meer. Dat is het probleem waar de politiek en het bestuur mee zit. Bij iedere echt effectieve maatregel wordt men afgefakkeld door de media. Dat is de grootste en machtigste politieke linkse beweging van Nederland ooit, opgebouwd uit personen die hun gevoel voor eigenwaarde (en/of de inhoud van hun portemonnee) op peil te proberen houden door het roepen van mooie en "mensvriendelijke" leuzen. Dat ze het tegenovergestelde bereiken deert hen blijkbaar niet.

Jahowiseffe | 20-11-18 | 12:03

Liquidaties en schietpartijen, drugsafval en -laboratoria, handgranaten, autobranden, bejaarden overvallen, illegalen, partijen coke, plofkraken, bedreigingen, af en toe een raketwerper en zo veel meer van dit. Justitie kan het al lang niet aan (en durft dat niet toe te geven) maar de politiek Boven ons Gestelde baasjes zeggen dat alles goed is. Horen, zien en zwijgen...

DasNouJammer | 20-11-18 | 11:36 | 2

Een paar maanden geleden een uitgelekt rapport dat de criminaliteit waarschijnlijk 500% hoger lag dan de politie in beeld had. Nooit meer wat over gehoord. In Duitsland een stijging van 400% bij zware misdrijven. Dan zal het hier wel dalen, toch?

Mammeloe | 20-11-18 | 11:48

En vergeet die levensgevaarlijke blokkeer Friezen niet.

ijsaartindeoven | 20-11-18 | 12:45

We zijn hard op weg om het Italië van het Noorden te worden.

Het Vragevuur | 20-11-18 | 11:36 | 2

Dat zijn wij al, langer dan u denkt

pibasso | 20-11-18 | 11:39

Italië is het Nederland van het zuiden...

Muxje | 20-11-18 | 12:08

Wel leuk hoor zo´n onderwerp, maar waarom niet eens een keer een Zwarte Piet-topic op GS? Dit weekend was de intocht. Niets van meegekregen?

spanarchist | 20-11-18 | 11:35 | 2

Dat is geen onderwerp meer. Zwarte Piet blijft zwart.

2voor12 | 20-11-18 | 11:44

Oh, daarom zat er vanochtend een peen in mijn schoen. Dacht al.

Mammeloe | 20-11-18 | 11:44

Dus nu nóg meer PeterR de Vries in dat programma.

2voor12 | 20-11-18 | 11:33

“Mag op last van de burgemeester, korpschef en hoofdofficier van justitie niet meer in de studio van RTL Boulevard komen”?
En:
Vanwege “een te groot risico voor de Amsterdamse bevolking” (aldus een woordvoerder van de burgemeester)?

Dus iemand die zelf geen crimineel is en wordt bedreigt door criminelen wordt doodleuk de toegang tot zijn werkplek (en zijn broodwinning) geweigerd, door de overheid? Een extra straf dus, bovenop de bedreiging. En een beloning voor de bedreiger, aangezien de overheid de criminelen nu “meehelpt” Van den Heuvel in zijn vrijheid te beknotten.

Tja. Nu verwachtten we sowieso al niets van “burgemeester Halsema”, en hebben linkse politici op het gebied van het beveiligen van burgers (en handhaven) sowieso een erg slechte reputatie, maar indien je het laatste beetje voordeel van de twijfel teniet wilt doen moet je vooral dit soort beslissingen nemen.

Maar goed. Ze zoeken het naar lekker uit in Amsterdam.

Kompromat | 20-11-18 | 11:32

Ik geef toe, het heeft heel wat jaren geduurd, maar ik begin tocht geloven dat criminaliteit in Nederland wat met immigratie te maken heeft. Of ben ik de enige die er zo over denkt. De politiek en de media lijken daar anders over te denken.

Jahowiseffe | 20-11-18 | 11:26 | 6

met zulke personen is het ook niet de moeite waard om in discussie te gaan,heeft geen enkele zin.

Jee-dee | 20-11-18 | 11:52

Jee-dee | 20-11-18 | 11:50 |
Ja maar struisvogels steken hun kop nog in het zand. Deze steekt zijn kop in zijn eigen ass. Wel lenig trouwens.

Roadblock | 20-11-18 | 11:54

Roadblock 11:54.
Inderdaad.

Jee-dee | 20-11-18 | 12:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen.

J. Jarig | 20-11-18 | 11:23

Godverdomme, probeer al een week of 3 een email te versturen richting GS inzage adverteren. Nergens wordt op gereageerd.

Klutskwijt | 20-11-18 | 11:22 | 3

Eerst Premium lid worden.

de Voorzittert | 20-11-18 | 11:25

Alle advertenties zijn toch ter inzage? Niets van gebleken dat er advertenties worden achtergehouden toch? Of hebt u een advertentie ingestuurd met de vraag dat betreffende advertentie niet geplaatst is en u die wilt bekijken voordat ie wel geplaatst gaat worden? Beetje onduidelijke vraag. Duidelijk de Klutskwijt.

aamert | 20-11-18 | 12:08

@aamert | 20-11-18 | 12:08 Nee betaald adverteren op GS heb ik het over. Is het nog onder saoma media ofzo?

Klutskwijt | 20-11-18 | 12:22

Volgens mensen die dingen weten komt de bedreiging niet (meer) uit de hoek van die brommerende leernichten.
Verder wordt het programma opgenomen op een vaste plek en tijd, midden in de stad.
Dat maakt het voor eventuele kwaadwillenden natuurlijk wel een beetje makkelijker.
Aan de andere kant is John al een tijdje met een hele stoet van de DKDB op pad en die kunnen echt wel een studio beveiligen.
Het zal wel weer over waaien, deed het bij Paul Vugts ook.

Berbaar | 20-11-18 | 11:22

Ja, laten wij eens even zonder enige kennis hierover onze mening gaan geven.

John McClane | 20-11-18 | 11:21 | 3

Ook al verboden?

spanarchist | 20-11-18 | 11:23

Jij lijkt aan te geven dat je die kennis wel hebt.
Dus verlicht het grauw hier op GS, o nobele geest!

Jahowiseffe | 20-11-18 | 11:28

Komop zeg, dit is niet het Nakatomi Building. Doe er wat aan.

zimmerschwanz | 20-11-18 | 11:44

@Feynman | 20-11-18 | 11:33
Dan moet U Uw punt beter maken want dit was niks.
Iets met tang en varken, succes.

Berbaar | 20-11-18 | 11:36

Feynman | 20-11-18 | 11:33 |
Zonde van je tijd Feynman- Brabbelbeer doet net of hij je niet begrijpt, of gaat er niet op in en blijft doorzagen over tokkies in Eindhoven. Hij vertoont linkse media gedrag.
De arrestatie in Rotterdam van de KOZP woordvoerder negeert hij ook uitdrukkelijk.

Roadblock | 20-11-18 | 11:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Even off topic; Kunnen we geen GeenStijl Telegram channel maken?

Bobdesloper | 20-11-18 | 11:19

John van den Heuvel vindt dit volgens mij hartstikke tof. Goed voor zijn imago als boevenkenner of wat zijn kwalificatie ook moge zijn. Zijn baantje in Hilversum is weer geregeld voor de komende 10 jaar. John is vooral altijd bezig alle open deuren in te trappen waarvan je niet eens wist dat ze bestaan en heeft mij nog nooit van enige waardevolle informatie voorzien war hij ook maar zijn mond open doet. Hij hoort wat dat betreft in het zelfde vak als Peterrr. Kansloos maar toch BN-er.

Dirk III | 20-11-18 | 11:14

De afgelopen 20 jaar zijn er talloze liquidaties geweest in Amsterdam; allemaal slachtoffers zonder gebiedsverbod. En er staan er naar verluidt nog wel wat op een dodenlijst; ook geen gebiedsverbod. Lekker selectief bezig, Halsema en co.

Goldfinger | 20-11-18 | 11:12

Het is niet mijn favoriet maar het is geen gemis op de televee.

flesje | 20-11-18 | 11:10 | 1

Hahaha! Toch gaan we hem met zijn allen niet missen.

Dirk III | 20-11-18 | 11:16

Uit de klauwen gewassen?

Mr_Natural | 20-11-18 | 11:09 | 1

Mooi toch? En Halsema is de moeder van het kalf dat verdronken is.

hotnot | 20-11-18 | 11:27

Wel handig dat RTL dan even in beeld brengt waar we John dan wél moeten zoeken.

Kameroudste | 20-11-18 | 11:04 | 1

LOL.
Het is bij de Telegraaf, daar mag het. Twan Huys zag dat het goed was.

spanarchist | 20-11-18 | 11:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken