LIVE! Midterm livestreams voor iedereen van Joost, Wierd en Syp tot Asha, Claudia en Dolf
Spannend jongens. Vanaf morgen twee jaar luisteren naar de nauwelijks verholen NPO-euforie omdat Trump vleugellam gemaakt is, of WINT DE GEWONE NEDERLANDER alweer? Hierboven een brave CBS live stream voor mensen die boven de waan van de dag staan, maar ook weer niet. We wilden ere-premiumlid Alex Jones hieronder embedden maar zijn html-code verneukt alle andere YT-embeds wat natuurlijk geen toeval kan zijn. Dus kijk zijn livestream maar lekker bij hem thuis. Ja, dan hebben we verder nog FOX NEWS voor iedereen die Bill O'Reilly ook zo mist. De Young Turks, even onhebbelijk als DENK maar dan niet zo islamitisch. WaPo omdat de hele wereld toch al van Amazon is. En verder weten we het ook allemaal niet, maar klik hier voor de New York Time's live verkiezingsuitslag-blog.
Reaguursels
InloggenTYT zijn net zo Islamitisch als DENK, dat geven ze alleen niet zo toe, het zijn stiekeme moslims. Kijk eens naar hun verslag van de massaverkrachting in Keulen, bijvoorbeeld en oordeel nogmaals. Shit, ze noemen zich naar de groepering verantwoordelijk voor de Armeense Genocide, welke ze vervolgens ontkennen.
Dus executive orders spammen, en dan gaat het direct naar het Senaat. Nice.
Die overweldigende aangekondigde overwinning voor de Democraten is het zeer zekers Niet geworden .
Ondanks maanden van insinuatie,s en zwartmaken , tot aan landverraad toe .
Trump is The best .
Vermakelijk om te zien hoe de Slet los gaat. De ombudsman had het over 4 kilo coke laatst in de Balie. In het nieuws werd dat zelfs op zijn Klavers 40 kilo.
Ik denk dat het nieuws gelijk heeft als ik de Slet lees. Die jaagt er in zijn eentje aardig wat door. Amsterdam Zuid. De grootverbruikers.
Inderdaad, bereid u voor op een lange lezing vanavond.
Was de VVD maar zo rechts als de Democraten in de VS.
De VVD de partij met de grootste bek, maar weinig daden
Als ik Den Haag was zou ik nog meer dan die 40 miljoen extra aan de NPO geven. Niet dat het zal helpen, want ondanks jaren van vuilspugerij van de Amerikaanse media heeft Trump het leuk gedaan. Opmaatje voor Nederland.
Uiteraard moet je als vrouw nooit met Trump naar een hotelkamer gaan, maar dankzij zijn lompe botheid zou Europa nog wel eens uit dat politiek correcte locked in syndrome kunnen komen. Geen zoetgevooisde dooddoeners, maar 'man en paard'.
Wel met Rutte of Pechtold? Zomaar een vraagje.
Mart6037
Met Rutte durf ik het risico wel te nemen (verkeerde doelgroep) en tegen de tijd dat Pechtold zijn blauwe pilletje heeft gevonden zit ik al weer hoog en droog thuis.
Gelukkig dat die Linkse negert Gillum niet heeft gewonnen in mijn geliefde Florida en laat de demos in het huis maar zoeken naar iets tegen Trump er is niks;)
Behalve dan al die aanklachten en veroordelingen toch?
Verder vind ik het spijtig dat Gillum heeft verloren. De Republikeinen zijn een fascistische partij geworden en ze kunnen niet hard genoeg gestraft worden. Helaas zijn de meeste Amerikanen randdebielen.
Voorbeeldje? Trump zegt dat de democraten hun Medicare willen afpakken en vervangen voor socialisme. En die mensen zijn zo FUCKING dom dat ze 1.) Niet weten dat Medicare socialisme is 2.) Dat socialisme betekent dat iedereen gezondheidszorg krijgt 3.) Dat Trump zelf niet eens weet waar hij het over heeft. Zo zei hij onlangs dat de democraten Obamacare willen vernietigen maar dat Republikeinen het zullen redden om 30 seconden later te zeggen dat hij de ACA volgend jaar gaat slopen. Ja de man is echt een idioot.
Waar is Dumpert gebleven?
Dumpert is nog eigendom van de Telegraaf neem ik aan... Dus onafhankelijk GeenStijl linkt er niet meer naar. Ik neem aan dat als Telegraaf wil dat Dumpert bezoekers blijft trekken en vindbaar is, ze voor een link op Geenstijl flink zullen moeten dokken ;)
@Soefkoet | 07-11-18 | 08:14
Oftewel, Dumpert gaat kapot.
Het houden van zijn verkiezingsbeloften heeft Trump geen windeieren gelegd.
Misschien een tip voor de Nederlandse politici?
Mooi , dus Trump heeft gewonnen.
nee, je snapt het weer niet
Yep zekers een overwinning . De Senaat zelfs meer zetels gekregen en die Mega overwinning voor de Democraten is het Zeer Zekers NIET geworden .
Wow, de media is likkebaardend het nieuws aan het brengen. Wat een stelletje poederbrief verlangend eenheidsworstje is de media toch ook. Trump will not quit nor surrender you losers ! Welterusten en straks weer gezond op.
Ze staan al te trappelen, die linksche elites, Mouthaan, Dolfje salfje, Claudia, Twanleeder ea npo coryfeeën teneinde hun linksche gif te spuwen en Trump gaat gewoon verder zijn beloftes allemaal na te komen, met of zonder steun uit Rusland.
Zo, heb mezelf maar even aangemeld als premium lid. Na al die jaren van (rea)guren is het tijd om wat terug te doen voor het roze leger. Graag gedaan Geenstijl! <3
Heb het lekker bij me USTV boer gekeken, zappend van localnetworks of de grote landelijke nieuwszenders. Dan al die linkse bagger.
Er is niets veranderd. Trump zit nog steeds stevig(steviger ) in het zadel. Hij blijft de baas. De blue wave is ruimschoots uitgebleven en Trump wordt in 2020 met overgrote meerderheid opnieuw voor 4 jaar gekozen.
Zielig voor SLET, maar die moet nog 6 jaar lijden.
Lijden? Het is geschenk voor hem. Hij kan 6 jaar lang vol op het orgel, bekschuimend en scheldend de power rants er uit blijven gooien.
Kijk hem gelukkig zijn.
beau van rtl | 07-11-18 | 07:57
Haha, ja mooi he!
Het enige wat Trump kan stoppen is zijn gezondheid of hoge leeftijd, maar petje af voor die man en vooral dat hij Doet wat hij heeft Beloofd.
Promises Kept!
Neuh. Nog twee jaar gok ik. Everything Trump Touches Dies. #ETTD
Belangrijkste nieuws. House finance committee in handen van Dems. House intelligence committee in handen van Dems.
M.a.w. schoothondjes van Trump hebben niets meer te verduisteren.
Ook belangrijk. Speaker of the house wordt een democraat. Die is tweede in lijn van opvolging voor het presidentschap. M.a.w. als Pence bedankt of moet bedanken is het sluss. En ja. Dat kan.
Trump vraagt om slet aan te raken...
Bill le Koek | 07-11-18 | 08:29
Profeet, krijger, filosoof en Oppergod (en reaguurder van het jaar) DKS is iets teveel van het goede voor Trump. *Wink wink, nudge nudge*
Verder heb je gelijk hoor.
Het was een 'referendum over Trump' en de blauwe golf zou meneertje wel even op zijn plaats zetten. Aldus bijna alle media. Nu Trump het alleszins goed gedaan heeft (bekijk de 2014 mid terms eens onder Obama) is het woord referendum al nergens meer te zien en beginnen de eerste analisten op bijvoorbeeld de BBC alweer uit te leggen dat het vooral toch over de individuele kandidaten ging. Het is zo doorzichtig allemaal.
Trump verloor, laat de wereld het weten ! We weten het voor het eerst in de mensheid. Die mouthaan komt al bijna klaar met de gedachte (Mark o Mark) dat Trump niet meer de baas is..
Trump heeft gewonnen in de Senaat, maar verloren in het Congres. Niet de eerste president die dit overkomt (zie bijv ook Obama), en zal ook niet de laatste zijn.
Hij zal dus echt niet bang hoeven te zijn voor impeachment, of dat hij niet nog een supreme justice naar keuze zal kunnen aanstellen. Wel wordt hij (en de Republicans) nu wel gedwongen om zich constructiever op te stellen in het binnenlandbeleid. Dat lijkt mij een win voor Amerika in het algemeen.
Obama zette regelmatig het Congres buiten spel. Dat kan Trump ook gewoon hoor.
Maar nu eerst even de honden uitlaten.
TeeJee | 07-11-18 | 07:52
Ehm hij kan wel degelijk impeached worden door Congres. Probleem is echter de senaat. M.a.w. ze moeten in Congres een heel sterke zaak bouwen daarna ligt het min of meer aan de opiniepeilingen. Voor de hand liggende scenario's: 1.) Trump helpt met zijn roekeloze politiek de economie om zeep en geeft de Democraten de schuld. 2.) Democraten gaan neuzen in het financiële reilen en zeilen van Trump. 3.) Mueller geeft eindrapport aan Congres.
Spannender kan haast niet.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 08:12
Oftewel; hij hoeft niet echt bang te zijn voor impeachment.
Veel plezier met dagdromen.
TeeJee | 07-11-18 | 08:22
Juist wel. Congres kan Mueller opdracht geven het eindrapport openbaar te maken. Weet jij wat daar in staat? Ik niet. Maar aangezien meerdere Trump campagne leden al zijn veroordeeld stinkt het. Verder kan Congres opdracht geven om eens te kijken naar de financiën van Trump. Vergeet niet zijn zoontjes hebben meermaals gezegd dat ze al hun geld grotendeels uit Rusland kregen.
Nee mijn waarde. Dit is geen feestje voor Trump. Overigens vergeet je ook dat een Mitt Romney verkozen is en lang niet alle Senatoren Trump loyalisten zijn. Sterker. Hun korte termijn doelstellingen zijn al behaald de belastingverlagingen en de SCOTUS zijn al binnen. En nee. De meeste geestelijk gezonde mensen vinden Trump een randdebiel. Een levensgevaarlijke randdebiel dat is.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 08:30
De Dems kunnen zoveel vinden van de onderzoeken als ze willen, maar wat er niet is ga je ook niet vinden. Daarnaast ga je geen 2/3 meerderheid vinden in de Senaat, en dat weten de Dems donders goed.
Tevens; Ik hoor nu al meerdere jaren dat de onderzoeken toch echt wat gaan vinden. Dat Trump toch echt in de problemen is, dat alles stinkt. Al jaren.
Het resultaat is echter nog steeds nul, dus droom lekker verder.
Breaking. Stacey Abrams die voor gouverneur van Georgia ging weigert haar verlies toe te geven. En terecht. Want Kemp speelde niet eens een beetje vals maar volkomen vals.
Haha, kijk 'em spartelen!
Het linksche gif zal nog dagen spuiten en de rest is racist hahahaha
Inhoudelijk niets te melden heren. Zeer typerend dat dan weer wel.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 08:09
Pot. Ketel.
TeeJee | 07-11-18 | 08:24
Pot ketel? Ik meld hier toch echt netjes dat Kemp flink heeft lopen neuken met de democratie en dat Abrams terecht protesteert.
Maar dat is te moeilijk voor reaguurders. Want vaak niet erg belezen in de materie en/of gestoord aldus de wet van Lucas.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 08:33
Ik reageer op wat je zegt in je tegel van 08:09. Blijf even bij de les.
Iemand zoals jij, die vrij constant scheldend, schreeuwend, vloekend, tierend en beledigend, zonder enige vorm van inhoud, door de panelen trekt, heeft geen recht van spreken over de inhoud van andermans tegel.
Moreel uit de hoogte doen over "de inhoud" is totaal ongeloofwaardig uit jouw mond.
Gelukkig heb ik de koreaanse kuttekop geblokkeerd, scheelt een hoop ergenis...
In 2010 verloor Obama bij deze verkiezingen het Huis en de Senaat. En dit terwijl de media en Hollywood het propaganda werk deden voor Obama.
Nu heeft Trump alleen het Huis verloren en de Senaat behouden. En dat met twee jaar tegenwerking van de media en Hollywood die Trump dagelijks demoniseren en uitmaken voor alles wat lelijk is.
Ook heeft de lieveling van de media en Hollywood , Beto, in Texas verloren. Eveneens is Florida voor de Republikeinen behouden gebleven.
Geen slecht resultaat dus gezien de enorme tegenwerking door de media.
Ik hoor op de radio (NOS, BNR, enzovoorts, dat veel journalisten hun teleurstelling niet kunnen verbergen. Ze hadden natuurlijk gehoopt op een "blauwe golf" en een afstraffing van Trump.
En die is er niet gekomen.
De Techgiants, MSM, communisten, Hollywood, "artiesten", ex-politici en illegalen etc tegen je en dan nog winnen. Daarom is het extra zuur voor ze, ik moet er smakelijk om lachen in ieder geval.
Als de Hollywood miljonairs ergens tegen zijn, ben ik automatisch voor...
Zolang Trump zelfs hier de linkschen ziek kan krijgen, mag hij van mij blijven daar zolang hij wil.
Promises Kept.
Kunnen alle Marokkaanse en Koreaanse sletten weer hun ware aard gaan spugen, lol.
Ik kan er niets aan doen dat ik een spuughekel heb aan fascisten. Je zult er mee moeten leven. Ondertussen regeert mijn partij nog steeds. Dus lekkere dikke boehoe in je broekje.
Ja hoor hahaha daar komt die racistenkaart gelijk. Het lukt U niet Uw linksche gif binnen te houden, hahaha.
Nou Trump forever wat mij betreft hahahaha, bier en chips vanavond en genieten van het linksche gejank .
DKS: Nanana-nanana ….Tsjonge, jonge... kleuter.
Theo-Pim-Riv | 07-11-18 | 07:51
Ik zei toch echt fascisten.
Nalek | 07-11-18 | 07:54
In je broekje.
Zoals Liz Peek zegt; de z.g. "blauwe golf" is een rimpeling geworden.
Liz Peek: Midterm elections prove Trump's critics still underestimate him as 'blue wave' becomes a ripple
www.foxnews.com/opinion/liz-peek-midt...
Morgen guurders. Ik heb even opgezocht hoe het ook alweer zat met de bevoegdheden van het congres en de senaat. Want bepaalde lieden lijken in de panelen een orgasme te krijgen met de gedachte dat de Donald wel eventjes geimpeached wordt.
- Congres (of eigenlijk the house of representatives) wordt bepaald door populatie aantallen en verkozen in districten. De meeste zetels in het congres zijn voor Californie (dat zou u al genoeg moeten zeggen) gevolgd door Texas en Florida en New York.
- Senaat bestaat uit 2 gekozen representatives per staat. M.a.w. ook al heeft Californie 100.000.000 inwoners, ze krijgen in de senaat maar 2 zetels. Belangrijk om te onthouden.
- Congresleden worden om de 2 jaar gekozen, senatoren om de 6.
- De machten zijn over beide huizen verdeeld maar de senaat geniet meer prestige.
- House of representatives ("congres") mag als enige uit zichzelf budgetten van de overheid bepalen en belastingvoorstellen indienen. De senaat mag dat niet. Maar. De senaat mag er wel over stemmen en wijzigingen in de voorstellen aanbrengen.
- De senaat gaat als enige over verdragen. Congres niet. En de senaat kiest ambasadeurs... en supreme court justices.
- Een incumbent president verliest heel regelmatig de meerderheid in het congres (house of representatives). Vanwege dat om de 2 jaar verkiezingen zijn. De House Speaker in deze huis wordt dan meestal een luidruchtige oppositieleider.
Nu het belangrijkste voor de impeachers. Congres (house of representatives) mag overheidsdienaren aanklagen voor fraude, verraad etc.
Maar.
De senaat zit uiteindelijk zo'n hearing voor. Een 2/3 meerderheid is uiteindelijk nodig om iemand te impeachen.
Het is nog nooit gelukt om een incumbent president te impeachen. Zelfs Billy ontsnapte aan de dans. En nee Nixon trad af voordat het proces ooit kon starten.
Wat er in de praktijk zal gebeuren. House of representatives zal heel veel stampij maken in bevriende MSM shill media (zeg maar wat Dems nu al zal doen maar dan met een meerderheid in het congres). En inderdaad, een impeachment met veel bombarie starten tegen The Donald. Het zal naar de senaat gaan. En het moet heel raar lopen wil de senaat vervolgens overgaan tot een impeachment.
Verder zal het lastiger worden voor the Trumpenator om binnenlandbeleid te voeren omdat congres over budgetten gaat. Buitenlandbeleid is voor hem geen vuiltje in de lucht. En dat impeachen wordt vooral een media circus bij o.a. CNN (en dus de NPO) maar enorm veel gevaar is er voorlopig niet voor de Trumptrain. En remember, Oboema jaste Oboemacare ook gewoon door het congres ondanks dat hij geen meerderheid had (wel een minderheid in de senaat wat gevolgen had).
Overigens staat dit los van de wetgeving van individuele staten (en de rol van governor hierin).
Het lijkt me vooral een mixed result.
Of een Win Win
Thanks!
Kijk, in het midden van roze/oranje brilkijkers toch nog iemand die iets verder kan kijken. Inderdaad een mixed result, het gaat er niet makkelijker op worden voor Trumpy.
Zo, lekker begin van de dag zo. Sletje is ook wakker zie ik.
Oh tjezus nou hebben de republikeinen gewonnen, nu moeten we weer dagen/wekenlang het gebaljank van DKS en consorten aanhoren over hoe oneerlijk en onrechtmatig alles is en hoe de wereld naar de verdoemenis gaat omdat er een "crimineel" aan de macht is.
Is ook de schuld van hun eigen Communistische Heilstaat, Rusland natuurlijk, die weer Trump geholpen hebben. hahahaha
Euh nee. De democraten hebben het huis terug gepakt. Verder breek me de bek niet open. Het worden interessante tijden.
Eventjes hypothetisch. Stel ik heb gelijk en Trump is inderdaad een smerige oplichter en crimineel. Waarom steun jij hem?
Waarom maak jij je er zo druk over?
Ik snap het wel. Omdat de koreaanse slet een iq van >38 heeft én dus wel gewoon observaties kan maken over die aap.
Ok Slet, ik heb de keuze. Een smerige oplichter en crimineel als Trump of een smerige oplichtster en crimineel als Hillary. De een doet wat ie zegt en haalt resultaten. De ander doet niets of maakt oorlog. Ik kies voor de eerste in de wetenschap dat het een keuze tussen twee kwaden is en ik helemaal geen keuze heb. Je kunt je beter druk maken over de oplichters en criminelen van de vvd waar je wel een keuze over hebt.
De 78-jarige schoonmoeder van de adhd'er die vanavond komt opdraven bij rtlboulevard zal hoogstwaarschijnlijk meer zeggenschap krijgen in het HvA.
De Republikeinen houden daarentegen een vergrote controle op de Senaat. Mede daardoor kunnen de Democraten een impeachment-procedure op hun buik schrijven.
Naast de ongekende werkgelegenheid in zeer korte tijd,
kan Trump naast de overwinning van een veel hogere verkiezingsopkomst, ook het ongekend aantal enthousiaste politiek-actieve vrouwen, op zijn conto schrijven.
Komop Slet, je kunt het. Do the Vlunk!
Lijkt mij trouwens een goed boek van Kimberley Strassel in het licht van 1984 en het vrije woord,
www.goodreads.com/book/show/27247515-...
Npo verslaggever is net helemaal in extase over winst van de democraten in sommige staten. Lekker objectieve verslaggeving...
Fucking bizar dit.
Democraten hebben 36,5 miljoen stemmen gekregen voor de senaat. Republikeinen 29 miljoen stemmen. Republikeinen hebben toch gewonnen.
twitter.com/pescami/status/1060035805...
mobile.twitter.com/JamesAdamWynne/sta...
Is het stelsel daar.
Anders zou Californië de uitslag steeds bepalen
Lilia2 | 07-11-18 | 07:28
Dus een zooitje paupers uit fly-over country bepalen de koers van het land. Eventjes voor de duidelijkheid. M.u.v. Texas zijn alle rode staten netto-ontvanger van subsidies (betaalt uit belastinggeld afkomstig uit o.a. Californië en New York).
Lekker eerlijk geregeld of niet? Wel de lusten niet de lasten dat rode paupervolk daar. Eventjes afgezien van het feit dat het een zooitje achterlijke idioten zijn.
Het slet grote mongool
The USA is geen land maar het zijn 51 verenigde staten.. wat begrijp je hier niet aan?
@DKS
Door "mensen" zoals jij heeft Trump gewonnen. Gna!
Captain_Dipshit | 07-11-18 | 07:37
Dat het 50 staten zijn ongelofelijke klapmongool. Nomen Est Omen Dipshit. Nu vort op de bank gaan janken zieltje.
Kop Kaaz | 07-11-18 | 07:38
Ehm Trump is het huis van afgevaardigden kwijt. Volgens mij snap jij niet wat dat betekent.
Wat is hij weer zuur he, de Slet. Hahahahahahaha.
Ok 50 dan en dc ........
Er loopt er hier maar eentje te janken en dat ben jij ontzettend sneu kereltje die jij bent
Het zal me allemaal mn reedt roesten maar als DKS zich opvreet vind ik t allemaal prachtig.
Nu nog ff die 7000 walkers wegvegen en we kunnen pas echt lachen.
Captain_Dipshit | 07-11-18 | 07:48
Nee sukkel. Verder niet mijn schuld dat je weinig intelligent bent.
schoon-schip-maken | 07-11-18 | 07:49
Ik had ergens hoop dat de senaat gepakt kon worden (tegen beter weten in) maar dit is in ieder geval het begin van het einde van Trump en de neo-fascistische idioten die zich Republikeinen noemen.
Ook gestoord en schokkend. Republikeinen zijn knettergek geworden. Collins en Hunter zijn aangeklaagd door justitie maar hebben toch gewonnen. King is een fucking nazi maar toch gewonnen en fucking Gianforte heeft een journalist mishandeld en is daarvoor veroordeeld maar heeft toch gewonnen. En breek me de bek niet open over Rohrabacher, Gaetz en Gohmert. Wat een armoede.
Ga toch straks gewoon Partij van de Afrikanen stemmen DKS. Republikeinen blijven stevig aan de macht ( God zij dank !) Impeachment van Trump alleen mogelijk met 2/3 meerderheid in de SENAAT... Trump gaat op naar een herverkiezing in 2020 ha ha ha . The shithole Dems hebben het niet gered. Vandaag niet en morgen ook niet.
Nou Slet, voorlopig heb je het nog retedruk met je druk te maken over zaken die je toch niet kan beïnvloeden. In plaats van je in te zetten om die corrupte vvd bende aan te pakken. Maar het moet gezegd; je hebt je niet aan voorspellingen gewaagd dus kun je je geen buil vallen. Pak ze Slet! Impeachment now!
De Koninklijke Slavin, kunt u even wachten op het besluit van onze baas Trump ?
Eendragtmaaktmagt | 07-11-18 | 07:18
Ga jij snel terug naar school dombo. Impeachment gebeurt in het het huis van afgevaardigden. Een simpele 51% van de stemmen is nodig voor Impeachment.
Verder was het enige doel het huis van afgevaardigden wat ze dus ook gewonnen hebben.
Oh en waarom ben jij voor "minority rule"?
Niet erg democratisch van je.
Mocht je abrupt hartfalen krijgen, meld je het dan wel eerlijk, Slet?
DKS: Dombo? Je bedoelt dat jij niet kunt lezen? 2/3 meerderheid in de Senaat nodig om een zittende president af te zetten. Snurk rustig verder links wensdenkend kereltje.
Eendragtmaaktmagt | 07-11-18 | 07:56
Nee je zei Impeachment. Trump kan bij wijze van spreken morgen impeached worden door Congres. Daarna word het lastig. Denk dat de Democraten geduldig wachten tot Mueller klaar is met zijn werk. En vergis je niet. Het stinkt een uur in de wind met de Trump campagne. Dit eventjes afgezien van de blatante corruptie.
schoon-schip-maken | 07-11-18 | 07:53
Geen problemen met mijn hart ouwe.
Komt vanzelf als je nog ff doorrookt.
Lijkt erop dat veel amerikaanse kiezers Trump prima vinden als president.
We gaan het pas echt zien bij de volgende verkiezingen. Trump weer president op 3 november 2020?
Het droevige aan dit is dat de minderheid van de Amerikanen weer gewonnen heeft. Zie de senaat. Lijkt erop dat de Republikeinen daar vier zetels winnen. Kijk je naar het aantal Amerikanen wat voor stemden dan zie je hoe ondemocratisch het is.
Verder is het belangrijkste doel gelukkig wel behaald.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 07:03
Jij hebt een doel dat bereikt moet worden in die verkiezingen? Woon je in de VS?
omanders | 07-11-18 | 07:13
Normaal gezien boeit de Amerikaanse politiek me niet echt. Maar met fascist Trump aan de macht is het andere koek.
Hier laat je je kennen Koreaanse slet.
Gewoon een linkse trol
Lilia2 | 07-11-18 | 07:30
Je hoeft niet links te zijn om een tyfus hekel aan fascisten te hebben. Zo'n beetje de hele rechtse intelligentsia in de hele wereld heeft een hekel aan Trump. Voor hele goede redenen.
Kortweg buitenlands beleid en internationale verdragen blijven onder Trump en de Republikeinse senaat.(zeg maar eerste kamer)
Binnenlands beleid zal moeilijker worden wegens meerderheid democraten in het congres( zeg maar 2e kamer)
focusonamerica.net/politieke-structuu...
www.elsevierweekblad.nl/americandream...
Vergeet dus niet dat Trump ook nog altijd per decreet kan regeren.
www.rtlnieuws.nl/buitenland/artikel/2...
Ik denk dat Trump zich vooral zorgen moet maken over Congres. Ze gaan in zijn corruptie duiken en dan is Trump de Sjaak.
Tuurlijk DKS en dan duiken ze in de corruptie. En dan komt er ook dirt aan de Clinton zijde omhoog. Ik kijk naar de resultaten. Huis voor de Dems, senaat voor de reps. Ziet er uit als balance of power. Het systeem werkt dus uitstekend.
ristretto | 07-11-18 | 06:55
Ik zal er geen seconde wakker van liggen als Clinton de bak in moet vanwege corruptie. Helaas voor jou is er, ondanks dat de Republikeinen de baas zijn over justitie, geen eens een onderzoek naar het reilen en zeilen van Clinton.
Verder. Waarom vind jij het prima dat er een corrupte schoft president is van Amerika?
@dks
twitchy.com/gregp-3534/2018/08/18/kim...
steekmug | 07-11-18 | 07:09
Vage complottheorieen heeft niemand wat aan. Overigens en nogmaals er loopt geen onderzoek naar Bruce Ohr of zijn vrouw. Wel is de persoonlijke advocaat van Trump veroordeeld. Zijn campagne manager. Zijn assistent campagne manager. Zijn buitenland adviseur. Zijn nationale veiligheid adviseur. Etc.
Maar droom jij lekker verder.
@ De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 07:18
Complot?
Factcheckers debunkt zal je bedoelen.
In de wereld der blinden is het alziende oog koning...
Het was de democraten te doen om een meerderheid in het huis van afgevaardigden, die lijken ze nu nipt te hebben? Betekent dat ze hun gewenste impeachment kunnen starten. Nu kijken of ze dat nog wel durven met zo 'n kleine marge. Bedenkelijk niet.
Uhm, ik heb geen behoefte vanuit de democraten gezien om de president te impeachen, zoals de republikeinen telkens proberen bij de democraten.
De democraten lijken een grotere meerderheid in het huis te krijgen dan zelfs zij verwachten trouwens.
Jan, Leiden
Het was de Democraten te doen om een meerderheid in het Huis en Senaat te krijgen. Net zoals , omgekeerd, bij Obama gebeurde toen Republiekeinen daar de meerderheid kregen.
De z.g. "blauwe golf" waar de media en Hollywood hard aan hebben gewerkt de afgelopen twee jaar.
En dat is niet gelukt.
De Senaat blijft Republikeins ( daar heeft Trump veel campange voor gevoerd de afgelopen weken) en de overwinning in het Huis is veel kleiner dan verwacht en gehoopt.
Trump ziet het terecht als een overwinning. Want met de overwinning van het Huis voor de Democraten moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen. Ze kunnen niet alleen maar 2 jaar Trump dwarszitten.
En Trump kan , als dealmaker, best samenwerken met Democraten. B.v. op het gebied van infra structuur.
U kunt aan de zure reacties van de media zien wat de uitslag is van deze verkiezingen.
Kaskensj | 07-11-18 | 06:42
Euh nee. De senaat was eigenlijk nooit "up for grabs" ziet er naar uit dat Republikeinen zelfs een beetje winnen daar.
Probleem voor Trump is het huis. De democraten nemen alles over. Dat is een groot probleem voor Trump.
Het is iedereen te doen om de meerderheid? Volk kiest gewoon. Alleen grote dingen lukken Trump nu niet, tot ie herkozen wordt. Tijd nu voor de oprukkende invasie. Beetje America great blijven maken en zo.
Shareholder II | 07-11-18 | 06:54
Amerika is geen democratie. Was het wel een democratie dan had Clinton in 2016 gewonnen en hadden de Democraten het senaat ook gepakt. Republikeinen spelen een heel vies spelletje.
De uitslag in een notendop:
Trump is tevreden over de uitslag.
De Senaat is behouden voor Trump en de overwinning van de Democraten van het Huis is veel kleiner dan verwacht.
Texas en Florida is ook voor Trump.
Kortom, het verlies van de Republikeinen is veel kleiner dan van Obama bij de tussentijdse verkiezingen.
De uitslag is te merken aan de zure reacties van de media!
Xi hacked it.
Het gaat allemaal om het huis van afgevaardigden. Die maken het beleid. Trump is dus vleugellam als de voorspellingen kloppen. Het zal dan ook betekenen dat we eindelijk te weten komen wat Mueller weet.
Trump had een vooropgezet plan waarbij een wins in de senaat als algemene overwinning te vieren.
De Democraten wilde het huis en zoveel mogelijk gouverneurs winnen om beleid van Trump tegen te houden en toekomstige verkiezingen te winnen.
De Democraten lijken in hun geslaagd.
De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 06:24
De onnozelheid spat er weer vanaf. Krijg je per woord betaald?
Rusrs | 07-11-18 | 06:54
Jij hebt lef. Kan je dat ook onderbouwen of roep je maar wat blaataapje?
Rusrs. Hoef je niet te onderbouwen hoor. Slet voelt zich al snel aangesproken. Iedereen weet hoe het zit dus elk woord aan hem is verspilde tijd.
@De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 07:12
Waarschijnlijk net zo goed als jij gisteren je geblaat wist te onderbouwen.
En aan Kim’s slet....
@newray | 07-11-18 | 04:38 |
Wat de npo/nos het ergste vindt ---> het feit dat Trump niet met de klimaatafspraken van Parijs meedoet.
Natuurlijk doet Parijs er aan mee , ze hebben geen CO2 uitstoot met hun kernenergie in Frankrijk. Lekker makkelijk !
Laten wij als klein landje wel wat doen. En niks zeggen tegen Afrika, India, China enzovoort...
Plastic wattenstaafjes, die zijn erg....
Facepalm
Dikke overwinning met 50 zetels voor de Republikeinen in de US Senaat.
House zal wel een kleine meerderheid voor de Dems opleveren maar te weinig om Trump af te zetten. De Trump trein dendert gewoon door.
Niet zo heel goed voor de wereldhandel met al die sancties en flashpoints. Trump krijgt het moeilijk om zijn begrotingen erdoor te krigen maar de Senaat die alles kan blokkeren en toewijzen controleert hij met overmacht.
Congres kan Trump gewoon impeachen hoor. Gaat om de meerderheid van de stemmen. M.a.w. zodra het zeker is dat het huis van afgevaardigden voor de Democraten is loopt Trump tegen een Impeachment op te hikken. En terecht. Daarna is het afwachten wat de Senaat gaat doen (66 stemmen zijn nodig). Trump moet weg. Ik verwelkom president Pence of liever Mattis.
DKS, Pence is een zeer rustig maar zeer vastbesloten persoon. Je zult ooit nog verlangen en zelfs smeken om Trump DKS, geloof het maar.
Kan niet wachten tot je erachter komt dat je het huis mee moeten hebben om beleid te maken. Dat gaat lachen worden.
sprietatoom | 07-11-18 | 06:28
Nee. Trump is de meest slechte president ooit. Dan liever Pence. Ik weet dat het een religieuze gek is maar dat staat in het niets met Trump. Trump is krankzinnig.
BasBr | 07-11-18 | 06:34 |
Laat ze maar verbinden en samen komen. Niet alleen in woorden maar ook met daden. Die EHBO'ers ook altijd.
DKS: jouw linkse vrienden van de Dems hebben ondanks twee jaar MSM Trump bashing uitei delijk geen deuk in een pakje boter geslagen.Let wel DKS: de linkse Dems hebben de $700 miljard + defensie begroting gewoon goedgekeurd. De " blauwe golf" is gelukkig uitgebleven. Trump kan gewoon z'n gang blijven gaan dankzij de GOP ruime meerderheid in de Senaat.
We leven vandaag in een andere wereld dan gisteren. Gisteren gingen we nog roemloos ten onder. Vandaag gloort er hoop. Gelukkig is het morgen weer hetzelfde als het aldoor was.
Vandaag is net zo saai als gisteren.
www.nytimes.com/
We staan er goed voor Koreaanse Slet. Mijn Ukraine vriend.
De democraten kunnen Trump in congres tegenhouden door een meerderheid in het huis. Zelfs wat extra democratische gouverneurs die lekker kunnen jerrymander. De senaat die de democraten toch al niet gingen winnen en dus geen geld is ingestoken is nog steeds republikeins.
BasBr
En nu mag u het oplossen, ben benieuwd. Kiest u voor de eeuwenoude oplossing van econoom Smith dat er alleen economische groei is bij een toename van de bevolking of heeft u iets nieuws bedacht ?
Treurig dat men eeuwen later nog steeds op hetzelfde fantasieloze model doorgaat, erg treurig dat men niets nieuws bedenkt in al die eeuwen.
Rohrabacher, Gaetz en King lijken nog steeds te winnen. Ongelooflijk.
@sprietatoom
Ik ben meer een Hayek persoon
www.youtube.com/watch?v=d0nERTFo-Sk episode 1
www.youtube.com/watch?v=GTQnarzmTOc episode 2
BasBr | 07-11-18 | 06:00 |
Mooie filmpjes zeg meen het echt, geld is toch echt ? Echt waar he ? The Bull op Wall Street toch, kom op laten we allen de kettingbrief versturen.
@sprietatoom Als je het verschil niet weet tussen Keynes en Hayek. Dan adviseer ik je www.bol.com/nl/p/the-road-to-serfdom/... te komen en te bestuderen.
BasBr | 07-11-18 | 06:23
Wie weet. jammer dat je het niet in een paar zinnen kan uitleggen zeg.
@sprietatoom (hier uw korte uitleg. Beide zijn toonaangevende economen met 2 heel verschillende uitgangspunten.)
- Keynes geloofde dat alles is op te lossen met schuld opbouwen en veel geld uitgeven om de economie aan de praat te houden. (zoals Trump de schuld laat oplopen om de economie te stimuleren)
Hayek geloofde dat elke overheids bemoeienis met de markt, de markt enkel verstoorde. Dat je alleen geld kan uitgeven als je het hebt.
BasBr | 07-11-18 | 06:38 |
Moeilijk te zeggen wie gelijk heeft als men zich beseft wat geld eigenlijk is en hoe waardeloos uiteindelijk. Wel makkelijk als je het hebt bla bla bla maar wat is de werkelijke waarde van geld ?? Het gaat al mak door geld als een constante te zien.
Tremendous success tonight. Thank you to all!
Alsof Jack Nickolson one flew over the cucoo's nest verdedigt. Sorry Dr Trump
JohnLocke is geflipped in rest of privacy, zo simpel is het digitaal flippen dus...
Kan dit niet vaker gedaan worden, zodat mogelijk strafbare uitspraken ineens heel lief worden ?
Of men verandert de auteursnaam van elke gek hier op GS in de naam Berbaar, humor om te lachen toch ?
Geen idee hoe het er nu aan toe gaat .. hulp gevraagd van medereaguurders .. Dem Or Rep ? De stand van zaken ( niet wat je zou willen ;) )
- Senaat was moeilijk te winnen voor de democraten en hebben het niet gewonnen.
- House (Tweede kamer) Democraten gaan het huis comfortabel winnen.
Trump krijgt niks meer door het congres heen een overwinning voor de democraten.
Republikeinen behouden de Senaat en breiden daar hun zetels ietwat uit. De Democraten lijken op koers te liggen om het huis van afgevaardigden over te nemen..
+2 extra gov nu voor de democraten nu
+14 extra in het huis voor de democraten. (waardoor ze waarschijnlijk eindigen op +33)
Wat een afstraffing voor de republikeinen
Blauw spettertje Bas.
De democraten hebben de senaat niet nodig om regelgeving tegen te houden.
Het huis is genoeg. Daarnaast zijn gouverneurs belangrijk omdat ze de verkiezing map kunnen vaststellen voor de komende verkiezingen en het gunstig voor hun partij kunnen invullen.
De republikeinen houden vast aan kleine victories die er niet toe doen in Amerikaanse politiek.
Drs Nee plaatst de afstraffing in een ander perspectief als het waar is wat er staat, een paar reaguursels lager. Wie checkt de factcheckers ?
Senaat is zes jaar. Huis is twee jaar. En heb je Ohio al bij je gouverneurs geteld?
Maar hoe dan ook: had graag gezien dat R het huis behielden. Ter vergelijking overigens: Obama verloor in 2010 63 zetels in Huis. Dan valt dit mee, maar toch is het onwijs jammer.
@JohnLocke Senaat is voor 6 jaar. Waarbij dus de meerderheid deze verkiezingen naar de democraten gaat. (dit ging maar om 1/3 van de zetels, waarbij de meeste democratisch) Over 2 jaar wederom verkiezingen, waarbij de republikeinen het meeste te verliezen hebben.
Senaat weer voor Trump.
Missouri lijkt goed te gaan. Arizona goed te houden. Zou dan 54 worden.
de npo/nos is in diepe mineur.
Op dit moment is de voorspelling +33 in het huis voor de democraten. (volgens ABC) We zijn daar hard aan het winnen.
We?
Grappig, ‘we’. Je hebt in de VS net zomin wat te zeggen als voor de EU president....
TX32 verloren... We kunnen slechts hopen op een enorm goed resultaat in Californië, Nevada en Arizona. Maar het ziet er naar uit dat Huis verloren is. Wellicht senaat nog naar 55 (inclusief Montana?), maar tja...
IL-06 ook verloren.
Wat denk je zelf in Californië ?? Arizona laten we naar Las Vegas Nevada gaan om (bijna) gratis ons verdriet te verdrinken.
Tja, Arizona zou misschien een flip hebben (D>R, nog geen enkele geweest vanavond, heel teleurstellend), zou dan AZ-01 zijn, en verwachting natuurlijk dat senaatszetel in de pocket is.
Nevada zag er volgens mij somber uit.
Californië zag er goed uit, maar zitten volgens mij geen flips.
Al even geen flips. 12 uit 251 nu.
Rose v. Locke, 423 U.S. 48 (1975), was a United States Supreme Court case in which a Tennessee statute proscribing "crime against nature" was held not unconstitutionally vague as applied to cunnilingus, satisfying as it does the due process standard of giving sufficient warning that men may so conduct themselves as to avoid that which is forbidden. Viewed against that standard, the challenged statutory phrase is no vaguer than many other terms describing criminal offenses at common law, which are now codified in criminal codes. Moreover, the Tennessee Supreme Court by previously rejecting claims that the statute was to be narrowly applied has given sufficiently clear notice that it would be held applicable to acts such as those involved here when such a case as this arose.
U bent Jan Roos mr. JohnLocke
@Salutis Humanae, WI-01 (Paul Ryan's zetel) behouden... goed nieuws
Elke behouden zetel is er een! 12 flips uit 255 nu
AP: Scott (R) wint Florida
dat zou tijd worden..
Het ziet er goed uit.
De anti-Trump gekkies kunnen de komende tijd stikken in hun frustraties.
Niet helemaal, het is alsof de huidige meerderheid die ons nu regeert in de 2de kamer dit niet meer doet. Wel heeft de eerste kamer (senate) dan weer een grotere (R) meerderheid, en zij beslissen op het einde wat er door gaat.
De tweede kamer gaat nog steeds naar de democraten.|
De eerste kamer blijft republikeins, maar was zo goed als onmogelijk te winnen voor democraten. Van de 36 zetels die nu verkiesbaar zijn waren er al 26 democratisch.)
Cruz gecallt door ABC, maar er zijn heel wat huis-races in TX waar R achter staan.
Senator North Dakota flipt van D naar R. Dat is al +2. Ziet er goed uit in Missouri (zou dan +3 zijn).
NY-11 nu van R naar D. Gaat hard nu.
Das de 6e dan
PA-17 is dan nr. 7.
en ze hebben er 23 nodig, zonder dat de republikeinen eentje winnen..
@starbuck280 lees hier: twitter.com/BreakingNLive/status/1060... dat D er al tien hebben
8 of 9 verlies in het huis nu
Nyt is van 9 naar 8 gegaan. Puur mathematisch zoudem de Dems inmiddels bijna op 11 moeten staan om op 23 uit te komen. Maar dat zegt niets over de verdeling van swingstates tov diegenen die al gecalled zijn
11 swings uit 216 nu
Hawley op comfortabele voorsprong om Missouri-senaatszetel over te nemen.
Florida kan elk moment gecallt worden voor Scott (R).
Zit nu in de VS, leuk om te volgen op verschillende zenders. Kleine comeback van de Democraten.
Welk gele teken ? Heb een beeld maar ben je ook stemgerechtigd of slechts bezoeker en waar zou je op stemmen of heb je gestemd ?
3 zetels verschil in het huis nu...
4 inmiddels
FL-26 toch? VA-02 en VA-07 zien er slecht uit. KS-02 en KS-03 zien er ook slecht uit.
KS-03 is kwijt.
5 inmiddels volgens New York Times
NJ-11 verloren.
Hoeveel potentiële swingstates hebben de Republikeinen inmiddels toch gewonnen?
Nu moeten we nog twee jaar door met de "pratende aambei"
Zoals Trump aanhangers hem liefkozend noemen.
Hier is een zakdoekje...
Voor wie Bannon toch altijd een geinige piechem heeft gevonden (ik ben er een van), Hier is zijn eigen livestream.: www.youtube.com/watch?v=zMSZSBshHmQ
Soros-socialist gouverneurschap Gillum verliest in Florida. DeSantis wint. Nu wachten op Scott die bijna zelfde voorsprong heeft.
Fox & NBC callen nu dat Democraten huis overnemen...
gelul! Het huis van afgevaardigden is voor de helft binnen en de Democraten hebben pas 2 stoeltjes meer..
Fox news heeft dat al heel de avond voorspeld, althans naar wat ik kijk want er zijn nogal wat varianten van Fox news blijkbaar.
Volg www.nytimes.com/
@starbuck280 , tja VA-07 en FL-26 zien er slecht uit, maar NH-01 wordt gradueel beter. Geen idee waarom ze het nu al callen, zeker omdat CA bijvoorbeeld nog tot vijf uur onze tijd stemt. Waanzin.
NYT idem. 95% kans op meerderheid Dems. Terwijl men toch echt verwacht had dat er nu al meer dan 2 flips zouden zijn?
Senaat Ohio niet geflipt. Belangrijke Huis-overwinningen (holds) in OH-01 en OH-12 lijken goed te gaan: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0...
Stand tot nu toe:
- Republikeinen +1 in Senaat (gecallt, in Indiana)
- Demcoraten +5 in Huis (waarvan 2 gecallt, 3 open, waarvan 2 in VA en 1 in FL)
Mijn tijd zit er op, oogjes dicht snaveltje toe, maar die van Trump nog niet zo te zien. Voorlopig zit Trump op een zeteltje.... Maar, geen enkele garantie voor de toekomst. 73-67 voor TRump en zijn huis.....
Dems 2 up for the house
Rep 1 up for the senate.
Nog niks raars gebeurd.
Proost !
www.nytimes.com/
Florida bijna klaar:
Florida Senate: 96% reporting:
Scott (R) 50.4% (+0.8)
Nelson (D) 49.6%
Florida Gubernatorial: 96% reporting:
DeSantis (R) 49.9% (+1.1)
Gillum (D) 48.8%
aaargh.. als daar een dubbel R uitkomt..
In Elsevier Weekblad berichtte Amerikanist Koen Petersen op 25 oktober jl. dat:
"Afgaand op historische trends, het er somber uitziet voor president Trump omdat Amerikanen tussentijdse verkiezingen graag gebruiken om een corrigerende tik uit te delen."
De populariteit van Trump is 42%.
Koen Petersen: "Met een vergelijkbare populariteit van rond de 44% verloor
Bill Clinton in 1994 bij zijn eerste Midterms
52 zetels in het Huis van Afgevaardigden en 8 in de Senaat,
en Barack Obama in 2010 respectievelijk 63 en 6 zetels.
Zij verloren daarmee eveneens hun meerderheid in beide huizen.
Analisten voorspellen dan ook een Blauwe Golf (de kleur van de Democraten) die het Amerikaanse politieke landschap opnieuw radicaal zal veranderen. Het is te hopen dat de Democraten niet te vroeg juichen, want er zijn vijf redenen waarom Trump, tegen historische trends in, opnieuw kan verrassen".
Meer daarover, zie Elsevier Weekblad.
Merkwaardig vind ik toch, dat Nederlandse media voorheen amper aandacht bestedend aan het gegeven dat Democraten tijdens Midterms standaard gigantisch stemmenverlies leden, nu al wekenlang overdreven gefocust zijn op deze Midterms terwijl het zo voorspelbaar is.
Men wil Trump graag zien verliezen, kan toch niet dat een botte hork zoals Trump het vrij goed doet, is de elite de elite nog wel ?
Men wil een afrekening zien van Trump, eerlijk gezegd hoop ik dat het tegengestelde gebeurt. Hoop dat er geen blauwe golf komt nu niet en nooit niet.
Eigenlijk is de hoop van deze media dat de Republikeinen zwaar verliezen zodat ze kunnen zeggen: "zie je wel, nooit op een populist stemmen volkje !"
Kende de historische data nog niet maar er is een reden waarom men het zo wereldschokkend belangrijk maakt..
Alexandria Ocasio-Cortez (D) verkozen.
Geen senaatsverrassing in Minnesota waar D houdt (met veel belangrijke zetels in het huis, dus spann0nd)
Hoe is het daar met keith Ellison? De co-voorzitter van de DNC werd namelijk verdacht van mishandeling..
@starbuck280 staat voor: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... #believeallwomen
Hey, Rob Jetten is weer live op fox:
www.youtube.com/watch?v=zaoZG9VAGyw
Hmm ik kijk Fox news via de schotel en heb een iets ander beeld, dit is satire veronderstel ik ?
Nah, je bent te laat, er zat een ventje die op hem leek, ik heb hem vaker gezien.
Een nieuwe poll, is mijn bier eerder op dan de definitieve uitslag of wordt het too close to call.
Blijf NH-01 volgen voor een surprise flip van D naar R ( www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... )
Ik zie het liefste ook die rode golf. Het gezonde verstand gebruiken.
Maar wat er ook uit komt, het is land is wel ontzettend verdeeld. Da's best wel kut, als je er wat langer over nadenkt.
Ik doe eerst een filmpje, ik ben het hysterische geschreeuw van CNN wel even zat. Erg vermoeiend om de uitslagen zo binnen te krijgen. Waarom niet gewoon afwachten tot de einduitslag kan worden gerapporteerd? Al die voorlopige uitslagen met nog x% te gaan... man man man... wat heb je eraan... helemaal niks.
U kijkt ook geen sport en beziet alleen de uitslagen?
West Virginia naar Manchin (D), de enige democraat die voor Kavanaugh gestemd had overigens (maar tegen de belastinghervorming)
65-60 Trump zit er nog warmpjes bij in zijn huis.
Gecallt: Rashida Tlaib (Michigan) is nieuwe afgevaardigde. Zij is een moslima die met haar broer getrouwd zou zijn. Tjonge.
Democrate.
JohnLocke
Je zou het niet verwachten.
Wiki: Rashida Harbi Tlaib is een Amerikaans politica. Van 2009 tot 2014 zetelde Tlaib namens de Democratische Partij in het lagerhuis van Michigan. In 2018 won ze de Democratische voorverkiezing om het 13e congresdistrict van Michigan te vertegenwoordigen in het Huis van Afgevaardigden.
Voor de volledigheid, ik ben pro Trump. Maar ik lees dat Tlaib gescheiden is. En nergens dat ze getrouwd is met haar broer.
Nou ja, dat is wel iets waar deugers van zitten te soppen op hun stoeltje. Vrouw en Moslima. Wat kunnen ze daar een hoop begrip op kwijt.
Die man schreeuwt al net zo hard als u hier....
Hij praat inmiddels vrij rustig, heur.
Mijn favoriete hondenvanger in Brumbell is ook herkozen.
nog steeds 21 flips nodig anders blijft het Trump zijn huis...
www.youtube.com/watch?v=Y-a1Yn8AsE0
Did you know that the Democratic Party defended slavery, started the Civil War, founded the KKK, and fought against every major civil rights act in U.S. history? Watch as Carol Swain, professor of political science at Vanderbilt University, shares the inconvenient history of the Democratic Party.
youtu.be/g_a7dQXilCo
Tennessee senaat is al voorbij, Republikeinen winnen. Dank je Taylor!
GO Braun !
die heeft ook al gewonnen.
20 seconden voordat de volgende staten komen....
Tot nu toe zie ik een red wave, nice...
Hier: www.nytimes.com/
Tja, zitten twee races (zie hieronder) heel dichtbij, als dat kwartje verkeerd valt dan kan het hard gaan. Over een minuut weer nieuwe staten!
Fox news ziet 80% kans dat ze (R) het huis verliezen, ben geneigd dat te geloven.
@sprietatoom 538 zit op 54%... Maar geloof niets, het komt waarschijnlijk neer op Orange County en de rest van Californië.
Ik zie de repubs goede kans maken het Huis te behouden en de senaat iets uit te breiden.
Ik volg het hier ook, nog niets is zeker zullen we maar zeggen.
Nu 61-57 stand voordeel R dus die red wave is too close to call
@starbuck280 , ik ook, maar dat dat zou tegen alle peilingen en alle mensen die iets zeiden op tv ingaan ;)
VA-07 en FL-26 zien er slecht uit met resp. 94% en 87% van de stemmen.
Indiana is gecallt. Donnelly verliest, Braun (R) neemt het over. Hoppa!
Kunnen we ook inzetten op deze paarden ?
Amika !
Bent u een trol of een onbezoldigde aanhanger van de roden?
Bedoelt u mij, Jan ?
Triop | 07-11-18 | 03:07
Ik bedoel al degenen, die hier nooit reguren en nu massaal aanwezig zijn.
Een JohnLocke: die hier de helft van de mededelingen invult.
John James? Zou het?
als ie al op 40 procent zit op een plek waar men gewend is op de democraten te stemmen..
@starbuck280 , John James is rockster-materiaal.
Rick bedoel je:
www.youtube.com/watch?v=QYHxGBH6o4M
@Triop volume 11/10
O wow...
www.nytimes.com/
KY-06 lijkt behouden te blijven. FL-26 ziet er slecht uit. VA-07 is to close too call. Verschil tussen 2 of 4 zetels die verloren zijn. Democraten hadden al veel verder moeten zijn op dit moment.
KY-06 gecallt. Top.
De :r: van realiteit gaat winnen.... mensen trappen er niet meer in
Voor winst huis moeten de D 21 omturnen volgens mij. Dus dat valt zo te controleren. Winnen de D 21 wat eerst R was zijn ze de grote controleur en heeft Trump er een (klein) probleempje bij....
De senaat ligt bijna in Trump beton gegoten. Volgens de laatste kansberekening.
Ze hebben er al 2 gewonnen, van de 23 benodigde. Nog 21 te gaan. Dat is het verhaal nu. Dat klopt, maar de kans dat die 21 ook daadwerkelijk van rod naar blauw gaan is nog maar de vraag. Er zijn wel heel veel hele krappe races in die districten.
Stormageddon
Klopt, nog steeds 21 nu en de teller is: 54- 57 voordeel R , maar ik weet niet hoeveel flip states er nog komen.
tennesee: 61% Reps 38% Dems.
Ah, de Blackburn (R) vs. Taylor Swift-race.... Belangrijke!
Voor diegene die de stream van Alex Jones in de eigen player willen afspelen: infowarslive-lh.akamaihd.net/i/infowa...
Fox: Florida is 65 +, breakthrough should come from Texas.
TX-07 en TX-32 voor het huis, volg het hier www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... elections.html . Texas Ted nu iets voor met 1% (een procent) van de stemmen geteld.
Al gecalled voor bevestigd pedofiel en corrupte idioot sen. Menendez (D-NJ). Treurig.
zijn ze daar niet 20 minuten geleden begonnen met tellen?
Kennelijk zijn exit-polls overtuigend genoeg daar. Jammer, want dit zou een surprise flip kunnen zijn naar Hugin.
De resultaten komen sneller door dan bij verkiezingen in Amsterdam terwijl er wel meer te tellen valt.
En wij op school maar leren dat eerlijk het langst duurt.
44-43 voor R nog wel, er zijn er 218 nodig voor controle van het huis.... Wat een rat race.
Rood is Reps, blauw is Dems.
Hier voorspelling 538: fivethirtyeight.com/live-blog/2018-el... (rechterzijde)
Nu 5/9de kans dat D huis winnen en 1/30ste dat ze senaat winnen.
Als KY-06 ( www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... ) en VA-07 ( www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... ) behouden blijft, dan is dat een heel fijn resultaat voor R.
Waarschijnlijk snel dat IN senaat gecallt wordt van D naar R.
FL-26 staat op minieme achterstand: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... . Dat zou het derde verlies worden (als KY-06 en VA-07 behouden blijft). FL-27 en VA-10 zijn al opgegeven.
R loopt wat in op het laatst. Puur kansberekening, daar moet een aardige rekenmachientje aan te pas komen om alle data te verwerken
ik zie het net. Barr wint in Kentucky!!
Huis 42-40 nu 42 -41 voor R dus nek aan nek race
Een duidelijk "waarschijnheidemeter" hoe de uitslag is. Helemaal boven op de website.
De Senaat naar de Demo.
Het huis naar naar de Rep.
Als dit uitkomt is er van een "blauwe golf" geen sprake.
www.foxnews.com/
Het is dus net anderom.
De Senaat naar de Rep
Het huis naar de Dem.
Rood en blauw is ook verwarrend..
Als de Reps de Senaat winnen maakt dat mijn dag, maar ik ben sowieso al blij met het huis.
@Triop | 07-11-18 | 02:31
Senaat was nooit een ding. Die zouden de Reps sowieso wel houden, de zetels die in de race zijn, gaan tussen gevestigde Reps en gevestigde Dems zetels. Er zitten drie zetels bij die kunnen swingen, maar waarschijnlijk niet. De zetels, districten in Voor het Huis zijn veel competatiever. Democraten kunnen die pakken, maar daar zijn veel onzekere districten bij. Als de Republikeinen overal verliezen maar het Huis wel houden, dan is dat een gigantische overwinning. Dat zit er nog steeds in, en zat er gedurende de hele campagne in.
De kans dat de Dems het Huis pakken is nog steeds groot, maar wordt wel steeds kleiner. Ook al beweert CNN nog steeds dat die kans groter is. LOL.
wat een raar verschil tussen de berichtgeving van de npo/nos tegenover cnn.
Linkje naar de NOS voor me ?
nos.nl/liveblog/2258218-verkiezingen-...
Groot: 538 nu dat er 60,7% kans is dat R huis behouden houdt (een tweeter: twitter.com/MichaelENewton1/status/10... ).
Gebaseerd op?
Nu naar 42,8%. Maar stuk hoger dan 18% waar het mee begon.
Moet het nog zien, het is een rare nacht.
@dijkbewaker , slechts de link die ik gaf, op 538's site kan ik het zo snel niet zien, bron is echter niet dusdanig dat ik denk: ze verzinnen het
Bijna grappig hoe de democraten een links gebruik overnemen en stemmen kopen met obama care.
Weer staan de belastingbetalers en belasting afhankelijken zo tegen over elkaar, bizar en nutteloos.
Kunnen we weer 10 miljoen jaar wachten op bezoek van Oumuamua, wat een volstrekt natuurlijke door gas geïnitieerde vlucht:
www.space.com/41015-interstellar-visi...
Interstellar space ship Oumuamua kwam, zag, en holde zo hard mogelijk weer weg: onze zon is nog niet toe aan deelname Intergalactische Unie
Rob Jetten nu op FOX.
Florida flipped: 50-50. LOL!
In Florida lopen Santis en Scott nu uit op de Democraten.
Ron DeSantis Republican 3,581,552 49.6%
Andrew Gillum Democrat 3,547,047 49.2
Ron DeSantis Republican 3,631,465 49.7%
Andrew Gillum Democrat 3,584,877 49.1
In Texas staat Cruz achter op Beto. Kennelijk gaat Texas naar de Democraten.
even wachten.
bam, rood
1.4% van de stemmen geteld.
ff wachten grapjassen tot die overige 98.6% binnenkomt. :)
Heeft iemand al informatie of een zeker land deze verkiezingen heeft beïnvloed?
Nah, maar het waren vast weer de Russen....
Dat heeft die Nelson in Florida al geprobeerd in de aanloop. Iedereen zei dat hij dat moest bewijzen, maar hij riep dat dat geheim was en werd dus (terecht) niet geloofd.
218 zetels nodig voor the house, 50 voor de senaat.
Tussenstand: House: Dems 24% Reps 19%, Senaat Dems 30% Reps 42%.
Florida
Gillum 49.5 DeSantis 49.3
(51%)
het enige wat telt zijn de veranderingen van D naar R en andersom per staat of district.... Maar dat zie ik in geen enkel overzicht.
We hebben VA-10 en FL-27 verloren. FL-26 is heel close en KY-06 ook. Indien kwartje verkeerd valt is dat al -4. Dat is niet goed. Geen meevaller in het Huis tot nu toe.
In senaat ziet Indiana er goed uit, West-Virginia tot nu toe niet. Texas is allemaal too close to call.
JohnLocke | 07-11-18 | 02:17 | favorietblock
Senaat zou R blijven was de verwachting.
In huis staat het nu 39-41 voordeel R
edition.cnn.com/election/2018/results...
Maar verspringt natuurlijk elke keer, eerst stond D voor
Florida: 49.4 to 49.4 (Santis /Gillum
Staat dus nu gelijk.
Let op FL-26 ook. Moeten we houden, staat virtueel gelijk nu. Damn, wat spannend allemaal.
De meeste stemmen zitten in de Miami-regio. De districten waar niemand woont en stemmen al binnen zijn, die zijn rood, maar Miami e.o. kleurt toch wel ernstig blauw en die stemmen zijn nog lang niet allemaal geteld. Als je dat bedenkt dan zou Gillum nog wel kunnen gaan winnen. Maar goed... het belangrijkste zijn de stemmen voor het Huis. De gouverneurs zijn minder belangrijk, wat mij betreft.
Texas komt binnen nu: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0...
Naast Beautiful Ted vs Beta zijn de races TX-07 en TX-32 belangrijk. R moeten deze winnen.
Je zit er wel helemaal in JohnLocke, ik lees wel of er iets raars gebeurt. Volgens FOX is de kans groot dat hij de house verliest.
@sprietatoom dat zeiden ze twee jaar terug ook, Fox is ook niet de grootste cheerleader ter wereld, net als Drudge overigens.
Waren de verkiezingen in onze eigen EU maar zo spannend maar aangezien democratie in de EU ver te zoeken is volgen we de echte democratie maar op de voet. Democratie of niet, dezelfde problemen hier en daar en overal in het Westen, om fatalistisch van te worden..
Senaat Pennsylvania verloren.
Verloren als in niet overgenomen van D.
Allemaal leuk en aardig, maar waar blijft de nieuwe video dump by geenstijl?
CNN:
edition.cnn.com/election/2018/results...
en
edition.cnn.com/election/2018/forecas... .
Dat is best veel rood op dat kaartje, mooi.
@triop
Dat zegt niets. Het gaat om de zetels.
Results estimate so far:Red 49 blue 51
Pocahontas pakt waarschijnlijk Massachusetts, maar dat is toch altijd een blauwe staat.
Fauxcahontas herkozen #kommholdielassoraus
Het lijkt er sterk op dat de kiezers Trump belonen voor zijn 'pract what you preach approach'. De man is knettergek, die christenconservatieven achterlijk als de pest. Echter zijn ze momenteel even broodnodig in een wereld waarin media openlijk partij kiezen, waarin transgenders eigen toiletten krijgen, en waar multinationals -en een klein clubje progressief tuig- een monsterverbond hebben gesloten tegen iedereen die niet mee wil gaan in hun globalistische wereldutopie. For tonight: #Team Staphorst/ Mad man.
Florida Panhandle sluit, hopelijk de push die R nodig heeft in Florida.
Tweede district verloren, FL-27.
Volgens FOX staan de rooien voor, iemand hier die CNN kijkt ?
Wij zijn de rooien hier hè.
Veronderstel je nu dat ik een blauwe ben ? Schaam u ;-)
Haha, zeker niet. Maar het is uiterst verwarrend dat in de VS rood goed is en hier, uhm, niet bepaald.
Hoe ziet het er uit? Gaat Trump nou wel of geen lame duck president worden? #grabembythepussy
Zelfs al wordt Trump een lamme eend, dan kunnen we sowieso nog twee jaar genieten van zijn grappen en grollen.
#tooclosetocall
Kentucky-06 superspannend: 50.1% om 48.7% en 67% geteld. Als KY-06 valt, dan is dit het tweede district (VA-10 is al verloren, must-win VA-07 ziet er daarentegen wel goed uit bij 35% stemmen, al heb ik niet gezien waar de stemmen vandaan komen)
KY-06 nu bij 70% 49,5% vs 49,2% voor D...
Nu D 20 stemmen voorsprong. Lol
Beto (Texas) , de lieveling van de media en Hollywood, gaat waarschijnlijk verliezen............... maar volgens Reuters heeft hij toch gewonnen.
Zo "onafhankelijk" zijn de media. De media (en Hollywood!) hebben Beto gepromoot men dat blijven ze doen. Het is "hun" Kennedy. Het zou mij niets verbazen als hij de tegenkandidaat van Trump word over twee jaar.
www.foxnews.com/entertainment/reuters...
Met al die miljoenen die hij zogezegd opgemaakt heeft en daarbij het feit dat zijn campagne betrapt is bij het steun leveren aan die caravan van illegalen gaat hij vast ver komen... not.
Kentucky Election Results
Kentucky gaat waarschijnlijk naar de Rep.
www.nytimes.com/interactive/2018/11/0...
Het gaat om KY-06, KY-06 moet behouden blijven. 'We' staan daar achter.
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar iets zegt mij dat ik hier een historisch moment ga meemaken...
Jaja mensen, allemaal:
www.youtube.com/watch?v=ykvgmlSR1Pw
Tot zover:
Senaat: 25 Demorats 42 Rep
House: 2 Demorats 4 Rep
www.foxnews.com/
In Florida liggen de Rep voor op de Dem. (Santis Scott)
Lol, de broer van de silver fox (VP Pence) is gekozen als afgevaardigde in Indiana.
Florida ziet er vooralsnog goed uit, Kentucky-06 lijkt problematisch al is het onduidelijk of de grootste stad in KY-06 (Lexington) grotendeels/volledig is geteld. Virginia-07 gaat de verkeerde kant op voor R's ( www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... )
54% R verkeerde kant?
@JackStick Mooie update nu op 13%. Even nog bijgezocht, maar VA-07 en KY-06 staan op de must-win lijst ban Breitbart.
JohnLocke | 07-11-18 | 01:32
Zijn de cijfers aan de linkerkant de vorige uitslag?
voorlopig veel rood en weinig blauw, maar de nacht is nog vroeg.
Ik lach me rot als de media het weer verkeerd heeft met hun 100% zekerheid dat ze Trump een lesje gaan leren... en veel macht gaan terugpakken
In afwezigheid van echte uitslagen, Kentucky-06 is superspannend. R mogen dit niet verliezen. 40% geteld, D 7% voor op een wedstrijd die twee jaar geleden met >20% gewonnen werd...
Indeed.... flinke omslag nu!
Zelfs snowflake turned walking dead begint zeer sterk!
De zombies zijn democraten,ik zie het nu.
Border security,walls,en zelfseen horde, man.
"Florida is a purple state"
Hopelijk diep-rood, je kunt het hier volgen: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0...
Dank je, GO RON !
Let op Miami-Dade en Boward County (rechtsonder)
De #Killstream: stream.me/TheRalphRetort
Wat boeit Amerika? Nederland gaat er aan kapot om elke scheet uit de VS te copy-pasten.
Nou... Als we nu America zouden copy/pasten, dan zouden onze grenzen weer bewaakt worden.
Ik zeg maar.
Zou kut zijn, ik tuf 3x per week naar onze Oosterburen en heb geen zin in die taferelen van vroeger. We hoeven alleen maar onze buitengrenzen te bewaken, om om de paar 100km een grenscontrole op te stellen kost alleen maar geld.
Eigenlijk gaat het niet eens om grensbewaking, je hebt gelijk Ard, we moeten erkende illegalen (die zijn er zat!) oppakken en uitzetten, maar landen nemen ze niet terug.
Kunnen we de Falklands niet aanraden als uitvalpositie ?
Laten we hopen dat die homo- en vrouwenhatende conservatieve Gristengekkies pakkie broekie krijgen. Dat ze net zo groot en populair mogen worden als hun SGP vriendjes hier... namelijk niet. Go Dems!
Je weet hopelijk dat de Republikeinse partij inmiddels grotendeels bestaat uit blue collar werkenden?
Ik weet dat ze er enge denkbeelden en eng beleid op nahouden wat betreft andersdenkenden, andersgelovigen en andersgeaarden. Om nog maar te zwijgen over hun eigen achterhaalde sprookjesverhalen en bijbehorende waanbeelden. Nee, ik ben blij dat we in Nederland decennia geleden al hebben af gerekend met dat soort volk en we ze totaal niet meer serieus nemen. 3 zetels, houden zo.
Triop | 07-11-18 | 01:05
Nee hoor, maar zou dat een probleem voor je zijn dan? Want dan wens ik je veel sterkte met je SGP en DENK vriendjes.
@ Ardbeg | 07-11-18 | 01:00 |
De Amerikaanse SGP heeft dus gekozen voor een president die 3x is getrouwd.
U bent de weg kwijt, en niet zo'n heel klein beetje ook. Uw adoratie voor de Democrats verbaast waarschijnlijk niemand.
Vanuit de christelijke cultuur heeft de verlichting kunnen plaatsvinden, Amerikaanse grondwet uiteindelijk als product. Kritiek op andersdenkenden, andersgelovigen en andersgeaarden is alleen maar goed, en ruimte om die kritiek te geven is essentieel. Wordt die ruimte beknot, iets wat je juist ziet -paradoxaal gezien- in atheïstische kringen, zie je dat er een schijnwerkelijkheid ontstaat: bijvoorbeeld in identiteitspolitiek.
Ik heb niks met de SGP nog DENK, maar ik heb ook niks met jankballen die zich gekwest voelen over afkomst/huidskleur/geslacht/sexuele voorkeur.
Boe fucking hoe hoe.
Gekwest ja, probleem mee ?
Triop, ben je nieuw hier?
Leuk.
Nou, nieuw, harry, ik ben 11 jaar weggeweest, zullen we maar zeggen.
Ik kom hier de boel ondersteunen zolang me het boeit, en geloof me: Aan de redactie zal het niet liggen...
OK, vandaar mijn vraag. Heb je nooit eerder meegemaakt.
Okay, vanaf over een minuut de eerste uitslagen voor de gouverneursrace in Georgia en de senaats-, huis-, en gouverneurs-race in Florida en de verrassingsrace in NH-1 voor het Huis (New Hampshire).
U.S. Congress (Kentucky) [very early] Election Results
www.wlky.com/article/commitment-2018-... is hier niet te zien, vanwege vanover de grote plas, hier een kopie : .crashrecovery.org/daily/06.11.2018/c...
NY Times (de failing NY Times) heeft net als in 2016 de beste overzichten, volg KY-06 hier: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0...
Huf is ook aardig snel met updates en aardige volg/inzoomfunctie voor 'locale' gevechten. elections.huffingtonpost.com/2018/res...
Ik vond deze link, ik zeg niet dat het betrouwbaar is maar misschien leuk om te volgen:
projects.fivethirtyeight.com/congress...
Leuk puntje: 538 (niet de radiozender ;) ) had Donnelly (D) op 72% kans dat hij de senaatszetel voor D behield. Braun (R) zou het goed doen in de 'rural' gebieden. Als Braun dit binnen haalt, dan kan dat gezien worden als een mooi omen.
En dit waren dus ook de mensen die dachten dat Hillary in 2016 'groots'zou winnen...
Iemand koffie ?
*Hyves tijden herleven doet....
;-)
nee, 0aar 52 heb wat -e-ern6tn v66r1.
Fn+numlock
Nee, maar ik heb wat pepernoten voor je.
I01
Rode vlekjes in Ky en Ind, DEM Indiana senator lijkt te worden ingeruild voor een republikein.
Mwoah, 1% gestemd en buiten de grote steden om... maar dit is een van de staten waar het zou moeten lukken... of met andere woorden: als dit (ruim) niet lukt, dan is dat niet goed voor R.
@Locke Ky district 6 trekt aardig gelijk nu ze richting 2% getelde stemmen gaan. Wordt een interessante nacht!
@Lepo, ja 'je' zou KY-06 echt met minimaal acht procentpunten willen winnen begrijp ik. Als dat niet lukt: niet goed.
Midterms poll on google:
www.google.com/search?q=midterms+poll...
Reps 42% Dems 24%
Gaat goed zo te zien.
Het is nog maar net begonnen..
We houden moed.
@Triop
Dat zijn de senaatszetels die sowieso in handen van beide partijen blijven.
nog even een kleine waarschuwing mbt de live streams. Een flink aantal van deze streams hebben het waarschijnlijk in hun exit polls over het nationale functioneren van Trump. Deze polls hebben waarschijnlijk een te klein sample aan republikeinen en een te groot sample aan Democraten. Daarnaast gaat het hier om LOKALE verkiezingen en dus niet om landelijke.
Precies. Laat staan dat die polls een bias hebben qua afweging. Enige dat telt zijn de stemmen. En de opkomst natuurlijk ;).
Over 25 minuten (grotendeels) Florida en Georgia!
Florida is ook belangrijk! Als Scott zou winnen dan is er inderdaad een hele goede kans op een echte Red Wave!
@starbuck280: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... Florida-27, een D-district met een R-afgevaardigde ( Salazar (R) vs Shalala (D)), mocht R dit kunnen houden., dan wordt het heel lastig voor D.
Die kop van dat wijf op FOX doet me aan een zeemeermin denken...
Ik vind zeemeerminnen geil!
Maar waar zit de vagijn ?
Gewoon op de lucht af gaan. Maar benen wijd zal moeilijk blijven ja.
Triop. Dolfijnen neuken ook... misschien even biologie les gaan volgen
Wat is daar dolfijn aan?
www.youtube.com/watch?v=UEKAvkequb4 Andersom kan wel. Heeft overigens niets met verkiezingen te maken, wel met foute keuzes
Als je de text zingt kan je het ook ten ere voor de Trump fans zingen,
we're saving our own lives....
youtu.be/HQpUKxu8m14
We can't go on pretending day by day....
Uitslagen in Indiana: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... . Belangrijk: senator Donnely (D) die Braun (R) eruit probeert te wippen.
Het is andersom. Braun probeert Donelly te wippen..
Uiteraard, excuus :).
@JohnLocke | 07-11-18 | 00:23
Geen probleem joh. We zijn in Nederland. Wij zijn gewend dat dingetjes andersom gepresenteerd worden als nieuws. Lezen we doorheen...
Ik ga gewoon lekker CNN kijken. Dat is toch het comedy kanaal van de jankende SJW-ers?
Die wil ik zien! Geen mooier vermaak dan leedvermaak. Hoewel ik wel denk dat de democraten het Huis van Afgevaardigen zullen winnen. Maar die blauwe tsunami zal niet veel meer dan een kleine rimpeling zijn.
Volg Andy Barr (R) in KY-6 hier bij NY Times: www.nytimes.com/interactive/2018/11/0... . Nogmaals, Barr 'moet' winnen om R de kans te geven het Huis te behouden.
Op zich zou winst vd democraten Trump niet eens zo slecht uitkomen. Economie thans duidelijk op het hoogtepunt. Kan vanaf nu alleen maar downhill.
Winst van democraten nu, geeft Trump een uitgelezen kans om hen van economische neergang de schuld te geven over twee jaar.
Als de Democraten aankomen met een gematigd iemand in plaats van een socialistische gek, dan winnen ze elke verkiezing. Punt is/probleem is/gelukkig is dat ze dat totaal niet doen. Ze neigen elke maand verder naar links en hun enige platform lijkt obligate dingen over gezondheidszorg roepen en vooral anti-Trump zijn. Treurig.
Trump heeft iig de senaat nodig om niet impeached te kunnen worden en een extra Supreme Court Justice te kunnen regelen.
@E-Burke, twee derde (67 zetels) in het senaat. Mwoah. Dan moet Mueller met iets komen dat we allemaal niet zien aankomen :)
Haha, my bad. Maar dan is Trump dus vrijwel onmogelijk te impeachen. Zeer onwaarschijnlijk dat meer dan 10 Republikeinse senatoren Trump laten vallen. Of Mueller moet video en geluid hebben van Trump en Putin die hun duistere plan bespreken, plus nog wat aanvullend bewijs.
De democratische partij radicaliseert idd en wendt zich af van de arbeidende klasse. Bovendien richten ze zich veel te veel op genderneutrale pleepotten en overig SJW geleuter. Precies hetzelfde als nep-links hier. En dat is idd goed, want daar win je geen verkiezingen mee.
Vanaf heerlijk Delfts terrasje met ijskoude Paulaner en geile jonge damess.
@E-Burke | 07-11-18 | 00:26
Of video van Putin die zijn Trump-masker afdoet in de Oval Office...
E-Burke | 07-11-18 | 00:26
Gezien het machtsvacuüm en de bevroren besluitvorming die dat brengt in deze geopolitiek gespannen tijden zie ik niet dat de koelere hoofden in de Senaat daar in mee willen gaan. Die zitten hun tijd wel uit.
@Parel van het Zuiden
Haha, qua postuur zou je eerder Kim Jong Un verwachten.
@Abject
Lijkt mij ook sterk. Denk alleen dat het meer met partijdiscipline/loyaliteit te maken heeft dan met geopolitieke overwegingen.
The lunatics are in the hall.
Er staat een paard in de hal.
Ja la een paard in de hal...
Bij buurvrouw Jansen?
Gelukkig leggen media hun voorkeuren er niet al te dik op...
Media media media.
De poortwachters van de democratie. Een falende politicus of zakenman valt dankzij hun, een falende journalist geeft ze vrij spel.
Tijd dat het opnieuw uitgevonden wordt.
Eerlijkheid en objectiviteit zijn in het tegenwoordige nu vieze woorden geworden en brengen al helemaal geen geld meer in het laatje.
KY06 (Kentucky, zesde district) is een belangrijke om te volgen. Nauwelijks stemmen geteld, maar toch, zie: twitter.com/hashtag/ky06?f=tweets&...
Belangrijk omdat dit de trend aangeeft. Er zit een R namens dit district in het Huis, als 'we'/'ze' deze al verliezen dan wordt het een vervelende nacht voor Trump.
Had Mark Rutte maar de ballen van Trump. Dan konden we spreken over een Trumte premier.
Trump ballen? hij mag wel uitkijken Poetin heeft niet zo veel op met schoothondjes met ballen.
Principes gooit hij rap overboord als het geld gaat kosten.
Ik zag ineens oranje schaamhaar voor me, wel nationalistisch, dat dan weer wel.
218 zetels nodig voor een overwinning #FOX
Trump is de eerste president die na 2 jaar nog geen oorlog is begonnen.
Wat ik trouwens echt vreemd vond is dat Obama na 4 maanden de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Very strange...
Ik heb een donkerbruin vermoeden hoe dat komt..
Al die prijsjes zijn "wij van WC eend".
Allemaal show van kijk ons eens deugen maar niks doen.
Hoeveel vrede heeft die prijs ooit opgeleverd?
Zo kansloos, altijd al geweest.
Dat was wel de grootste ontmaskering van het "feel good" wereldje ooit, de ontmaskering van 'Drone-bama', maaar MSN zou MSN niet zijn als ze dat onder de pet hielden.
Jemen! 'Drone-Bama's proxy-by-trade-war. En geen MSN-hond die er naar piept.
Trump erft die zooi, Obama's wapenhandelcontract incluis (maakt hij weer mooie sier mee), en ineens gaan al die MSN honden blaffen.
Ik zou zo graag willen dat hypocrsie dodelijk was.
Abject | 07-11-18 | 00:22
Maak je niet te druk man. haha
@Hoerie
Yep. De huidige ellende in het Midden Oosten is echter nog steeds het directe gevolg van... GW Bush. En laat Bolton, Trumps security adviser, de man zijn die hier achter zat. Trump had een oplossing beloofd, maar daar gaat niets van terecht komen. De Saudi vriendjes van Bush, Cheney en Rumpsfeldt, EN de Clintons zijn inmiddels ook kind aan huis bij Donald. Geen oorlog begonnen? Nee hoeft niet. Er zijn nog genoeg lopende conflicten om op te feesten. Maar wel boots on the ground in Syrie overigens, en bommen op Assad.
Lafayette | 07-11-18 | 00:44
Ik vind dat je als buitenlandse grootmacht je vingers daar niet moet branden.
Laat ze het uitzoeken. Meen ik echt. Wegblijven uit die regionen.
@HoerieHarry | 07-11-18 | 00:52
Eens, en dat Trump wel beloofd/gesuggereerd in zijn campagne. Afijn. Geopolitiek. Kan ook Trump niet om heen. Midden Oosten en Europa zijn flanken waarop Rusland wordt vastgezet, zodat het echte conflict rond China het zwaartepunt kan krijgen...
Lafayette | 07-11-18 | 00:57
Ik denk trouwens wel dat China een land wordt om rekening mee te houden in de toekomst, en misschien India ook wel.
Hoop dat Trump wint. Niet dat ik het zo´n geweldige president vind, maar omdat ik het zijn critici zo enorm gun.
kijk, dat zijn de redenen om iemand aan de top te laten.
Ik vind hem geweldig, hij houdt illegalen tegen bij de grens.
Waarom doen wij dat niet ?
Maakt een turk jouw toilet schoon ofzo ?
Trump is mijn held hij durft tenminste kinderen van hun ouders te scheiden.
@botbot ROFLOL!1!
@botbot | 07-11-18 | 00:08
Inderdaad nogal kudt dat dit opgenomen is in de wet tijdens Obama’s regeringsperiode en dat de uitvoerende macht (executive power), e.g. de President die moet uitvoeren.
Niet meer doen, zulke wetten aannemen. Dat lijkt me de les hier.
President Trump verdient een uitstekende uitslag, gewoon omdat hij het heel goed doet.
Kan niet wachten op de totale hysterie die morgen uitbreekt onder de democraten en MSM als Trump de meerderheid weer binnen haalt. Verder moeten ze daar in de US lekker zelf weten wat ze al dan niet great again maken.
Nou de wereld hoopt vooral Trump te stoppen. Niet dat het uitmaakt. Trump zal toch de schuld elders leggen. Dus economie tankt is nooit zijn schuld. Oh en die boeren die 94% van hun producten niet kunnen leveren. Maar dat is nieuws. Dat willen jullie toch niet horen .
Jawel hoor slet, linkje ?
@Triop
Ik zou zweren dat er stond 'slik je'.
Ze slikt wel alles van CNN
*proest
echt verschrikkelijk, ergerlijk en tenenkrommend hoe de media in hosanna stemming is, Trump is vijand nr 1 en wordt neergezet als een dictator. Ze worden ook allemaal vochtig van het feit dat er voor de democraten een record aantal vrouwen meedoet en ook waarschijnlijk gaan winnen
Trump is een fascist. Als je dat nu nog niet door hebt. Tsja. Dan schort er wellicht iets aan jou. Of misschien vind je dat fantastisch.
Jij mag het zeggen.
Je kunt er geen zak van zeggen.
Hil had de meeste stemmen maar Donald de meeste kiesmannen.
De Koreaanse Slet | 06-11-18 | 23:59
Precies. Trump is een fascist. En Wilders ook. En Baudet. En Salvini. En Orban.
Eigenlijk is iedereen die er een andere mening op nahoudt een fascist. Fijn hé, zo´n zwart-witte wereld.
De Koreaanse Slet | 06-11-18 | 23:59
Trump is een overreactie op een doorgedraaid Amerikaans systeem.
En wij wonen in Nederland. Hebben er geen fuck over te zeggen, maar maken er wel media&middenveldgewijs ruzie mee, wat onze (handels)positie er ook niet beter op maakt, we vervullen slechts de "Demorats" positie, iets waar Hillary-dwepers als Jinek en Huys zich maar wat graag voor lenen.
En De Koreaanse Slet is een demoniseerder.
Fascisme is niet per definitie iets slechts. Net als nationaal-socialisme en communisme. Het zijn de mensen die er een puinhoop van maken.
spanarchist | 07-11-18 | 00:06
Weet je wie zichzelf ook héél zielig vonden? Precies.
Zo kennen we de slet weer, lekker dom lopen schelden op iedereen die niet het CNN geluid accepteerd.
De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 00:23
Wie heeft het over zielig?
De enige zielige lui zijn de losers die mensen met andere meningen fascisten noemen.
@ De Koreaanse Slet | 06-11-18 | 23:59
Je moet je naam veranderen in "De CNN HOER""
Over acht minuten de exit polls voor Andy Barr (R) vs Amy McGrath (D), waarbij eerstgenoemde lid is van Huis. Mocht Andy verliezen dan is dat een slecht teken voor R. Ook wellicht eerste exit polls voor IN-senaatsverkiezing waar Donnely (D) zijn zetel verdedigt tegen Braun (R).
It giet oan.
Het verhaal zou helemaal af zijn wanneer op dit moment die caravaan van 7000 man de grens gaat bestormen en CNN er live verslag van zou doen.
Ach ja.
Ik herinner me de verkiezing van Clinton (man) nog, de NPO bracht het met chearleaders en al. Obama's verkiezing was ook al zo'n "feest'.
Over zijn voorbarige 'Nobelprijs voor de Vrede" wil ik het niet eens hebben.
De MSN is totaal gekocht, verziekt.
Fuck Reuters c.s.
Hoernalisten moeten weer Journalisten worden, en hun onafhankelijk product kunnen aanbieden op de markt met volledige controle daarover en aanvulling dan wel kritiek op vanuit hun beroepsgroep, los van ieder medium dat het bericht plaatst.
De journalistiek is de poortwachter van de politiek en het (zaken)leven, als zij faalt heeft de rest vrij spel. De journalistiek moet zichzelf veel kritischer bekijken en pluriformer te werk gaan. Anders is de democratie verloren.
We moeten ophouden om journalisten als een soort verkapte neutrale superhelden te zien want dat zijn ze niet. Journalisten zijn op zijn best activisten en op zijn slechtst spionnen. Vanaf het moment dat je hen zo ziet dan ben je al een stap verder lijkt me. En dat is niet iets van de afgelopen tijd.
Een nieuwsplatform waar journalisten hun product aanbieden waar normaal Reuters of het ANP dat doet.
Journo's worden lid, klant neemt abbo.
Ongelimiteerd aantal journo's per nieuwsonderwerp, de klant kan zelf een keuze maken.
Journo bepaald welf de prijs, klant en overige voorwaarden, blijft geheel eigenaar en beheerder van het eigen product.
Ieder product wordt voorzien van een hoor/wederhoor-tab welke inzichtelijk is voor zowel klant als journo's.
Journo's zijn gerechtigd om elkaars hoor/wederhoor-tab aan te vullen.
Discussie-fora voor leden om zaken die binnen de hoor/wederhoor tab geen plaats hebben.
Participatie-fora om leden de mogelijkheid te bieden samenwerkingsverbanden aan te knopen en grote projecten op te zetten.
Crowdfund-pagina voor grote reportages en projecten.
Evaluatie-fora voor het platform zele. Gang van zaken dient structureel getoest te worden aan de statuten.
@Abject, er moet idd wat veranderen, maar je ziet zelfs AP ongebruikelijke krachttermen gebruiken tegen Trump, of een soort van bias vertonen. Wellicht is het handiger c.q. makkelijker om te accepteren dat onafhankelijkheid niet bestaat, ook niet bij journalisten. Ik bedoel, wij zitten ook hier op GS te reageren, niet bij Joop.
JohnLocke | 06-11-18 | 23:48
Ik heb zelf een jaar "Academie voor de Journailistiek&Voorlichting in Tilburg mogen "genieten", en dat was inderdaad een kweekschool voor 'rode 'meningen. Maar ook daar waren doorzetters die oprecht onafhankelijk bleven,. De pest zit 'em in het geringe aantal media-bedrijven en de MSN-mentaliteit die alomvertegenwoordigd is. Een journalist heeft geen keus, anders dan werkeloos.
En dat was al zo tijdens PCM, de eigenaar van zo'n beetje alle kranten behalve de telegraaf (die nu ook gelijkgeschakeld is).
Lees Sevens relaas over PCM maar eens, geeft perfect aan hoe in Nederland de politiek in staat is geweest om het journaille helemaal kapot te maken, de bijl onder de wortels wat ik je brom. PvdA dank je wel, ik eis nog steeds een rechtszaak, maar helaas valt in Nederland bij de rechter niks aan de grondwet te toetsen.
Lees ende begrijp: sevenxseven.wordpress.com/2009/06/23/...
Als je focking feiten wilt dan worstel je jezelf maar een keer door wat journals. Sci hub die sjit en kappe nou met die brulaap verheelijken. Het lijkt wel verkapte bestialiteit. Fok.
@Abject, wat er destijds met PCM en die stichting is gebeurd, veel hypocriete/cynischer kun je het niet maken inderdaad. Gelukkig zijn 'wij' de media anno 2018.
Trump schijnt trouwens ook wonderen te hebben verricht met de opkomst percentages..
Vertel ?
@triop. Niet zo veel te vertellen eigenlijk. De percentages van mensen die hun stem hebben uitgebracht liggen volgens waarnemingen hoger dan verwacht.
Ik hoopte meer op een linkje, maar dit is goed nieuws.
Nou... die foto van de inauguratie was dus wel vol met mensen gephotoshopt he... als je al tot zoiets kleinzieligs in staat bent... dan zijn verkiezingen peanuts.
Ja en niet alleen voor zichzelf.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
twitter.com/FrankLuntz/status/1059874...
Is een peiling, hier iets meer info obv opgekomen kiezers (geen idee waarom ze dat allemaal registreren, maar een opgekomen geregistreerde R hoeft geen R te stemmen): twitter.com/athein1/status/1059931596... . Florida ziet er goed uit, Arizona ook, Pennsylvania en Nevada op wat de twitters zeggen wat minder. Lange nacht.
Hier uitleg (ff door het linkse gelul heen lezen) voor n00bs: www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Dank, goed verhelderend artikel, is dit de volkskrant ?
Wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Stembussen die sluiten-kaartje: pbs.twimg.com/card_img/10599341330975...
Zowel Democraten als Republikeinen allebei kudt. Trump is inmiddels gelieerd met de neocons. Hij heeft een prima set beloftes, maar de bijvangst zijn religekkies en totale hufters als Bolton. Zijn houding tov de Saudis, Assad en Rusland is uitermate teleurstellend. Helemaal in lijn met Hillary of GW Bush.
Saudi’s en Yanks. Deadly embrace. Die kunnen niet zonder elkaar.
Het is kiezen tussen kudt en/of waardeloos. Meer smaken zijn er niet.
Trump weet dat als hij de Saoedi's ontvriendt, de miljarden wapensdeal op de tocht staat.. om over olie niet eens te spreken... en Trump wilde nou just banen banen en nog eens banen voor Amerikanen... Dus als hij zijn verkiezingsbelofte wil waarmaken dan is het vriendjes blijven met die hufters.
De gemiddelde Amerikaan zal het niet boeien. Die wil werk en centen.
@MacMiep.nl | 07-11-18 | 00:37
Dat maakt Trump net zo als de Clintons of Bush. En hypocriet.
Bottom line: een overwinning voor de islamisering.
Blijkbaar vind Trump de islamisten geen berdeiging meer als er een paar miljard verdiend kan worden. Triest. Ik had beter van hem gehoopt.
Hey waar is Dumpert?
www.dumpert.nl
Make America Gender-neutral Again!
De democratische hysterie en demonisering die de overwinning van Trump teweeg bracht heeft hen, die zogenaamd verdraagzaam en democratisch zijn, voorgoed ontmaskert.
Doet veel denken aan de reacties op het succes van Fortuyn destijds.
Je moet Trump meer credit geven hier. Hij heeft zich bewust laten ‘demoniseren’. Hij wist en weet dat hij een scenario moest maken waarbij iedereen (het establishment) iets tegen hem heeft. Doet hij zijn hele leven al, en hij weet dat het werkt.
Elke paralel met Fortuyn gaat mank. Ik denk dat Pim een hekel aan Trump had gehad.
CNN maar weer uitgezet. Hadden het erover welke staten herovert moeten worden door de democraten op de republikeinen. Lekker objectief geformuleerd weer.
Misschien denken de democraten dat de republikeinen niet democratisch kunnen zijn, of zoiets. Ik gok ook maar wat.
Ja, maar Trump moet niet zeiken over propagandakanalen als CNN, hij heeft FOX news. Objectieve media en pers bestaan niet. Hebben nooit bestaan. Je hoeft er niet naar te kijken.
kweethetooknietbeter | 06-11-18 | 23:35 |
Voor wie CNN is was al jaren duidelijk. Maar goed zelfde geldt voor Fox.
Lafayette | 06-11-18 | 23:37 |
Haha, zie hierboven. 2 minds, 1 thought!
Bij fox straks mooi kaartje en tevreden mensen, ik geloof dat Trump het wel voor elkaar krijgt.
www.foxnews.com/midterms-2018
De democraten hebben zo verschrikkelijk stom aan politiek gedaan, de penthouse deugers met een vrouw, moslim en hybride als boegbeeld, en een neger man maar die kent niemand.
@28
de democraten zijn niet links. Ja, in de US worden ze zo graag gelabeld. Maar gemiddeld is die partij wat in Europa de VVD zou zijn.
democraten zijn idd niet echt links zoals bijv. PVDA/SP maar wel vies progressief net zoals D66... net als de EU ahum regering en het is allemaal vuil vies goor tuig
@ja-nee-misschien | 06-11-18 | 23:58
Wat was er dan zo vies progressief aan het Obama of Clinton regime? Valt allemaal wel mee. Ook Obama zegi “God bless this great nation, bla bla” En bijv Obamacare was in essentie geen verkeerd plan. Maar goed laat ze maar denken dat het prachtland is.
Dat wij rechts nationalisten zijn als we denken dat Nederland een prachtland is, Dat is de kern van de deugers hier.
Amerikanen zijn een zeer divers volk en diverser dan wij die bv nu de friezen als zeer daadkrachtig zien (ik was naar leeuwarden)
Maar een zaak is nu een krachtig element naar boven (vergeet hun crisis niet) en dat is de waarheid als een koe: eerst jezelf, dan anderen, basic dierenrijk en darwin.
Wanneer ze in de Usa net zo geïnteresseerd zijn in onze politieke poppenkast doe ik net alsof die van hun mij boeit. Tot die tijd ben ik voor degene waar onze media tegen is. Wat een nieuws, met de bliksemafleiders in de aanbieding ben ik eerder benieuwd wat er op dit moment in Den Haag word besloten.
Eensch, maar wat er nu aan goeds in Italië gebeurt, of Hongarije, of Polen, of Oostenrijk, of de Brexit, dat is allemaal direct of indirect gekoppeld aan wat er vanavond gebeurt. Dus ja, ver-van-ons-bed, maar nee, het treft ons wel degelijk. Daarom is het zo belangrijk dat Republikeinen winnen.
@JohnLocke | 06-11-18 | 23:30
Wat een nonsense. Geopolitiek bepaalt en dus wat de USA uiteindelijk doet. Wie er de baas is, is enkel voor de toon en die kleine marge van verschil. Voor de rest schikt Trump zich ook in die geopolitieke wetmatigheden. Trumps “andere koers” is gewoon neoconservatisme in een ander jasje. Europa zal de Yanken dus een rotzorg zijn zo lang ze maar (ondergeschikt) meedraaien in het Amerikaanse belang.
TYT wtf !!???
Bernie-Turken.
Voor de mogelijke huilie-huilie stream. Toen Trump werdt gekozen was het geweldig leedvermaak. (Maar ik begrijp wat je bedoelt)
The Young Turks (is ook een Engelstalig begrip voor rebel, opstandige) was best te verteren tijdens de presidentsverkiezingen. Heel erg anti-Hillary. En helemaal niet zo smerig anti-Trump als CNN. Ze waren vooral pro Bernie. Vergelijk het misschien met de SP die het op veel fronten met de PVV kan vinden.
Make Trump Great Again!
FOX News Live Stream ▪ HD OAN Version : www.youtube.com/watch?v=zaoZG9VAGyw
Bedankt voor de link.
Dank je.
MAGA
Make America Great Again, man is misschien erg arrogant maar bereikt meer dan Obama.
Economie gaat beter en met inwoners ook iets gemiddeld, maar staatsschuld is eerlijk gezegd toch wel rampzalig gestegen sinds zijn aantreden. En dat met nog meer verminderen van belastingen. I don't know.
Jan, Leiden | 06-11-18 | 23:22
Vrijwel alle industrie landen zijn er op vooruit gegaan na de economische recessie en nam hun schuldenlast af.
Mocht de rente op de wereldmarkt oplopen,.... vul de rest maar in.
westcoast | 06-11-18 | 23:19
Heb nooit iets arrogants aan die man kunnen ontdekken.
Wel is hij lomp, ambitieus en gedreven. Maar de doelstelling om de USA uit het slop te trekken en hard aan de slag te gaan lijkt me niet verkeerd.
Eric Newby | 06-11-18 | 23:35
Tja, dat zouden meer regeringsleiders moeten doen.
Trump zal weer winnen want het is de 7e morgen als de uitslagen bekend worden hier in NL.
2e 7 is dat de liveuitzending begint op 7 p.m EST in de USA.
3e 7 is dat de definitieve uitslag op de 7e valt in de USA.
Dus we hebben 3x een 7
777= youtu.be/DY4qcwjJuak en youtu.be/Ic5g1BMxBrc
107
Praise Kek!
en ik heb zojuist 7 scheetjes gelaten. Dat kan geen toeval zijn.
steekmug | 06-11-18 | 23:18
Hulde voor deze heldere, steekhoudende uitleg. Hier valt geen speld tussen te krijgen.
En de laatste stembureau's sluiten in Alaska om 07.00 de 7e november Nederlandse tijd.
7-11-2018 = -2022 = -2 + 0 + 2 + 2 = 2
2 is ongeveer bijna 7 als je het onderste streepje weglaat. Dus dat bewijst het definitief.
@Mazzelstof | 07-11-18 | 05:49
Een onderstreepte 7 ;)
Okay, om twaalf uur sluiten delen van Kentucky en Indiana en daar zit gelijk een belangrijke toss-up in waar een R zijn huis-zetel verdedigt (KY-6). Indiana heeft IN-9 als must-win voor R. Niet heel Indiana is klaar om 12 uur, maar wellicht al een gedeeltelijke exit-poll hoe D-senator Donnely het doet tegen R-uitdager Braun. Trump heeft veel geïnvesteerd in Braun (gisteren volgens mij nog een rally) dus dat is ook een indicator.
De Republikeinen hoeven sowieso toch maar 9 van de 35 verkrijgbare senaatszetels te halen voor een meerderheid?
@E-Burke: klopt ze hebben er sowieso 42, zes zijn vrij zeker (incl. een swap in North Dakota), hoegenaamd onzeker is Texas, dan hebben ze er nog eentje nodig voor 50 (met Pence als doorslaggevende stem), maar hopelijk stijgt dit door naar 55 (van 51 nu). Senaat is belangrijk en je stemt eens per zes jaar (in tegenstelling tot elke twee jaar in het huis). Ik gok op 54.
Die winnen ze dus wel. Is ook het enige dat Trump nodig heeft om de volgende Supreme Court Justice er doorheen te rammen (voor RBG misschien).
RBG is op idd. RBG stelde zich in het hele Kavanaugh-drama wel uiterst professioneel en beheerst op (terwijl ze zich qua denkbeelden/oordelen aan de minder rechtse kant van extreem links bevindt). Ik zie haar, mocht senaat echt rond 55 eindigen voor R, nog wel vrijwillig aftreden.
Haha, aan de minder rechtse kant van extreem links. Mooie omschrijving. Maar idd, ze komt over als een degelijk mens. Veel te oud en versleten om haar werk nog te doen, dat wel.
Ik wil maar één ding, dat de NPO verliest met zijn demoniseren van Trump. Dan zijn we daar eindelijk van af. Bier en chips en de hele nacht opblijven!
Ze hebben de strijd al verloren, wat we nu zien zijn stuipterekkingen.
Al geef je de NPO een miljard subsidie, dan nog zijn ze niet in staat om een fatsoenlijk programma te maken.
Allemaal knetter geworden, kijk bv. naar CNN en zoek op YT naar: Don Lemon, lachen, man.
Feiten zijn geen demonisering. Trump is en was een héél slecht mens. Wel een ongelooflijk goede verkoper. Hij verkoopt zonder trots of eer. Tweedehandsautoverkoper.
Slet, Trump moet jou wel héél erg in je reet hebben genomen, onderbouw je stelling nou eens, wat doet Trump fout in jou ogen ?
*jouw
Doet ie niet, lekker psychotisch SJW ranten, heerlijk toch? En als de Republikeinen winnen blijven die engerds toch Trump afzeiken hoor. Soort linksfascistische reflex.
Even tussendoor:
"Vrouw zakt in elkaar: zo reageert Trump"
video: www.telegraaf.nl/video/2766663/vrouw-...
Ja, een positief/neutraal filmpje over Trump bij de Telegraaf... de eindredactie heeft even niet opgelet denk ik.
Wierd neemt over.
Ha le lu ja
Zie je wel dat Trump aardig is voor vrouwen. Als ze maar neerstorten. haha
Geweldig hoe Trump reageert. Niet overdreven emo zoals Obama of Clinton vast had geacteerd maar gewoon ‘appropiate’.
Och Trump is bovenalles een showman. Ook ironisch. Niet de eerste keer. En ook zijn "Sir" onzin niet. Maar geloof hem. Pijp hem.
Mooie beelden, president Trump is een kanjer en verdient een grote zege. De Amerikanen zullen zo langzamerhand ook wel doodziek zijn van de zuigende media, blij zijn dat Amerika elders in de wereld geen wespennesten meer creëert en miljarden dollars bespaart door uit allerlei onzinnige verdragen te stappen..
Tuurlijk is Trump een showman. Maar in elk geval geen moreel verheven mannetje zoals Obama.
De Koreaanse Slet | 07-11-18 | 00:08
Tja, we willen natuurlijk niets positief over Trump he. En daaraan herken je de paranoïde fanaticus dus.
TRiUMPh.
Amerika is een nationalistisch land en Trump breng vooruitgang en zekerheid. Kan links wel weer het hardste geschreeuwd hebben. Ze gaan toch voor Trump kiezen. Mark my words.
Nationalisme is een vies woord geworden, maar waarom ?
Mag je dan alleen voor je land uitkomen met voetbal ? Waanzin, ik ben een nationalist, trots op dit land.
Ik bedoel, als Rutte zegt: "Nederland is een gaaf land" dan is hij toch ook een nationalist ?
Net als populisme: het vertegenwoordigen van onderwerpen die mensen bezig houden, wat is dar mis mee ?
Dit land is gek geworden, zegt deze nationalistische oude witte man...
Groei een paar....
Dat denk ik ook, tenminste als er niet nog meer gefraudeerd wordt.
Een 'breaking' Project Veritas-filmpje uit Texas, waar DACA (illegale hangjeugd in de VS/ongedocumenteerden) kennelijk gewoon kunnen stemmen: twitter.com/JamesOKeefeIII/status/105... . Het inschatten of verkiezingsfraude een echt probleem probleem is, dat is vrij lastig in te schatten, ook hier. Maar dit is wel even een ding.
Veritas bracht eerder aan het ligt dat Robert O'Rourke (bijnaam Beta) zijn campagne illegaal geld/goederen gaf aan de invasie-karavaan. Mooie vent die James O'Keefe. Een soort breekijzer maar dan 1024x leuker.
Blijf het bijzonder vinden. Die mensen noemen zichzelf de Young Turks, maar de Young Turks zijn toch degene van de Armeense genocide?
Zeker, dat was één van de betrokken groepen. Er werkt ook een Armeense met een identiteitscrisis bij het programma.
De grootste fout die de Dems de afgelopen 2 jaar gemaakt hebben is dat ze zó enorm gebrand zijn geweest op het afkraken van de plannen van Trump, dat hierdoor echt absoluut niemand weet wat hun eigen plannen zijn! En hoe kun je nou stemmen op een partij waarvan je geen standpunten kent?
Een winst voor de Democraten laat pas zien hoeveel domme mensen er werkelijk in de USA wonen.
the god emperor will rule
Ik lach de ballen uit m'n broek als de reps het weer flikken. De senaat zullen ze naar alle waarschijnlijkheid wel houden... maar het Huis van Afgevaardigden....? Hoe mooi zou het zijn als ze dat ook zouden ritselen... spannend nachtje.
Jij voelt het ook ?
Elke republiekijn roept dat de democraten gaan winnen, volgens mij om verwarring te zaaien, lol.
Het wordt nog een spannend nachtje.
@Triop | 06-11-18 | 23:16
Ja, ik blijf zo lang mogelijk wakker. Hoop vooral op een winst van de reps om dat nog eens minimaal 2 jaar van dat hysterische gejank van de MSM en de Dems te kunnen genieten. En het is al zo leuk geweet de afgelopen 2 kaar. Dat belooft nog wat te worden, lol.
Ik denk dat de analisten bij CNN nu wel voorzichtiger zijn met hun verslaggeving, ik lig nog steeds dubbel met al die "Trump is not going to be the president of the united states" filmpjes.
Maar ik ga geen CNN kijken, ik wacht wel op Tucker Carlson zijn commentaar.
@Triop | 06-11-18 | 23:42 Same here.
Wat heeft dit te maken met de gewone Nederlander? Trump is een fucking malloot. Desalniettemin hoop ik dat hij nog even doorgaat. Al is het maar om die MSM smoeltjes in de visstand te zien trekken.
Trump is een fucking malloot...
Kun je dat ook onderbouwen of ben je een NPC ?
Ik voorspel dat ik geen antwoord ga krijgen.
Millenials, allemaal fucking malloten. Gelukkig heeft hun eigen partij (GL) ze al massaal genaaid!
@Zwartedag
En dat hebben ze ook nog eens niet door tot het te laat is, met die overbodige, irreële en niet te betalen duurzame ideetjes van ze.
Stem op mij.
Huis, senaat of gouverneur?
Ik wil geen kolonelsregime. Sergeanten regime is wel cool.
Kolonel van Kentucky is klinkt niet verkeerd.
-is
@Pedronegro
Heb je goede ervaringen met Suriname?
Kan ik je ook wegstemmen?
REAGEER OOK