Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Man Willie Dille SPREEKT: heeft foto's schrammen en blauwe plekken na vermeende verkrachting

Daags na Arnoud van Doorns van elke empathie gespeende verklaring dat hij niet uit kan sluiten dat Willie Dille verkracht en dat zijn naam daarbij is genoemd, voelt Dilles man zich geroepen voor het eerst een boekje open te doen in de Telegraaf (spiegel). Caspar Reedijk (53) was tien jaar samen met Dille en runde samen met haar een logeerhuis voor kinderen met een handicap. We skippen de verdere introductie even, want deze kwoot brandt onder onze ctrl-v: "„Foto’s zeggen meer dan duizend woorden. Ik heb twee foto’s waarvan één direct haar verhaal over die verkrachting onderbouwt. Dit is mijn troefkaart.” Reedijk pakt zijn mobiele telefoon en laat een foto zien van Willie Dille. Haar armen zitten vol schrammen en blauwe plekken. De foto is gemaakt in het huis van Reedijk in maart 2017 tijdens het verzorgen van een logeerkind.„Deze foto is gemaakt drie dagen na de verkrachting”, zegt hij stellig." Even later zegt hij over de vermeende blauwe plekken dat Willie deze bewust verborg. "„Achteraf besef je dat ik wel iets aan haar heb gemerkt. Rond die tijd ging ze ineens in mijn T-shirt slapen. Iets wat ze voorheen nooit deed. Zo’n shirt komt bij haar tot op de knieën. Ik vond dat vreemd, maar ze zei dat het koud was. Maar dat is natuurlijk gewoon geweest om die blauwe plekken te verbergen. Dat kwartje viel later bij mij.”" Ook vertelt Reedijk over een illuster wit busje (niet deze), waarvan zij een afbeelding op haar computer had opgeslagen, terwijl ze helemaal niets met witte busjes had. Kortom, aan intriges geen gebrek.

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
timdeluxe | 18-10-18 | 01:07

"Je kan als bekeerling niet een blik moslims opentrekken om een mevrouw (Willy Dille) een goed pak slaag te geven. Was dat maar zo!"
Was dat maar zo? Da fuck?

Deksmaat | 18-10-18 | 00:39

Van Doorn is een creep maar wijlen mevrouw Dille was vooral erg in de war.

LJBrinkhorst | 17-10-18 | 21:25

Jammer dat het niet meer kan want ik zou graag eens andachtig naar haar wilen luisteren.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 20:54

#believeallwomen! Oh wacht, ze is fout(tm). Nou dan mag ze maar in de stront zakken. Getekend, JOOP en al haar kameraden in de Glorieuze Revolutie

arbanafal | 17-10-18 | 19:04

Rust zacht. Helaas zullen wij de waarheid nooit te weten komen.
En ik zie wel aanknopingspunten dat haar verhaal waarheid kan bevatten.

Schepvogel | 17-10-18 | 18:39

DIT MOET GEWOON ONDERZOCHT WORDEN.
Kom op Geenstijl. Jullie waren ook niet zo aardig. Start een pot met geld, vraag wat hackers om hulp om kringen rondom verdachte figuur door te lichten, zet er iemand op met naam (Niet P. R de V svp) Laat onze regering en de politie zich de ogen uit de kop schamen dat ze zelf niet zijn begonnen.
Je kunt in de war zijn, maar je bedenkt nooit een half jaar van te voren dat je een foto op slaat van een verdacht busje. Je weet al wel dat niemand je gelooft omdat je vaker vreemd bent, WIlle heeft eigenlijk nooit een kans gehad, ook niet van jullie, terwijl ze misschien juist nog op geloof van Geenstijl had gerekend. Wat dat betreft dragen jullie verantwoordelijkheid ...

OM had hemel en aarde bewogen als het om een islamitische vrouw was gegaan. Maar gaat het om een PVV-ster dan sluiten ze de ogen.

JeannedArc | 17-10-18 | 16:36 | 2

Dit!

BroodjefrikometMaggi | 17-10-18 | 18:50

Als GS dat durft, dikke duim!

pennestront | 17-10-18 | 18:56

"Wat je gelooft is een prive zaak!! Strafbare feiten verzinnen niet. Ben je nu echt zo lomo om het verschil niet te zien".
mocroGS | 17-10-18 | 15:46

En jij baseert je ook maar op een media-berichtgeving.
Als dat het een privézaak zou zijn, geloven wat iemand (Willie Dille in dit geval) zou zijn overkomen.

Dom redeneren lijkt voorbehouden aan Tokkies, maar zo een ben jij er niet.
Jij gaat een trede hoger, door omgekeerd geloven tot lomo, dom, te verklaren.

En dat is dus 3 dubbel dom, mocroGS.

Kudtkip | 17-10-18 | 16:04

mocroGS | 17-10-18 | 12:23
Ik snap niet dat er mensen zijn in de een of andere god geloven die de meest ongeloofwaardige dingen zou kunnen, dit alles zonder enige vorm van bewijs, en in dit soort zaken het hoogste woord voeren en het allemaal ongeloofwaardig vinden. Dat is meer dan dubbel. Maar goed, het betreft een PeeVeeVee-er dus.....

Ps. Fijn dat je vandaag weer tijd hebt om te reageren, haha...

JI-HAAT | 17-10-18 | 15:11 | 5

mocroGS | 17-10-18 | 15:46
Jij zit hier maar te mekkeren dat het allemaal ongelofelijk is, terwijl jij (privé) in de meest ongelofelijke dingen gelooft zonder bewijs, dat is vreemd, zeer vreemd!

Jij denkt precies te weten hoe de vork in de steel zit, maar een getuigenverklaring van een andere PVV-er neem je niet serieus..... Dat is niet echt objectief... En ga zo maar verder....

Ps. Zonder al die overlast veroorzakende nieuwe Nederlanders was er nooit een partij zoals de PVV gekomen.

JI-HAAT | 17-10-18 | 17:07

JI-HAAT | 17-10-18 | 17:07

Niemand heef een getuigenverklaring afgelegd, knuppel.

mocroGS | 17-10-18 | 18:52

mocroGS | 17-10-18 | 18:52
Die Tamara Wulffelé, vriendin van Dille, heeft toch beweerd dat er geadviseerd werd door de politie om geen aangifte te doen? Jouw reactie was veelzeggend : "Die vriendin is Tamara, ook een PVV'er, dus dat kan ik helemaal niet serieus nemen.", dat is verre van objectief, walgelijk figuur dat je bent.

www.geenstijl.nl/5144396/cafe-honing/...

In deze draad: mocroGS | 16-10-18 | 13:39

JI-HAAT | 17-10-18 | 20:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Recent een zelfmoord geval van dichtbij meegemaakt. Ook daar veel verbazing en ongeloof achteraf.

Als je écht in de put zit en voor de buitenwereld voor je eigen gevoel afgeschreven bent, dan heb je maar weinig nodig om er triest een eind aan te maken.

Otman | 17-10-18 | 15:00

Dus ook dagen na de veronderstelde verkrachting heeft mevrouw Dille niets tegen haar partner gezegd. Wat ook nog steeds niet is opgemerkt: wáár werd zij opgepikt. Zijn er eventueel beelden van. Zomaar een idee.

Willibald von Klúúúk | 17-10-18 | 14:19

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand iets dramatisch verzint om een doel te bereiken ( www.digibron.nl/search/detail/012e922... .
Maar wanneer je daarna jezelf van kant maakt, is het toch menens. Helaas zullen we het zonder fysiek bewijs nooit weten. Aan speculeren hebben we niks. Heel jammer.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 13:46

Het moet toch uitgezocht worden.

ik2! | 17-10-18 | 13:35 | 1

Tja,hoe?

Shoarmamasutra | 17-10-18 | 21:00

Hm.
Afgaande op het interview van Dennis Honing met Arnoud van Doorn, komt Arnoud mij over als een zeer huichelachtige figuur.
Niet eens vanwege de switch PVV-islam-PvdE.

Nee, puur uit waarneming van zijn mimiek.
Hij houdt als een agnost alle opties open voor hoe iets in elkaar steekt, maar geeft bij ieder antwoord een blik, een expressie af die bijkans smeekt om: je gelooft me toch wel?, je gelooft me toch wel?

Als of hij constant te rade moet gaan bij zichzelf en de ander hoe geloofwaardig hij overkomt.
Iemand die dergelijke onrust vertoont, waarbij de verbale reacties op vragen zo variabel agnostisch dat het een grote mistwolk van niks (te herleiden) is - daar is wat mee.
Huichelarij.

Zulke personen kunnen ontbeert het aan eigen oerkern om levensstandpunten in te nemen zonder back-up van een groep of omgeving.
De grondslag hiervan zou je onzekerheid kunnen noemen, maar da's te licht.

Zulke figuren zijn namelijk juist niet onzeker om de nóg grotere wereld te lijf te gaan met discutabele handelswijzen.
Tot zover m'n analyse over Arnoud Doornbos.

Geloofwaardiger acht ik het verhaal van Willie Dille.
Snap zelfs nog waarom ze aanvankelijk de mishandeling(en) ongemeld bij zich hield - het gevolg van fysieke intimidatie en dreiging tot verdere stappen richting dierbaren.

Wat moet zij het zwaar hebben gehad - nu ja, haar "lijntje met het leven" brak.

Wat ik wil aanjagen voor iedereen die verkracht is: claim zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts. Of GGD.
Laat je onderzoeken, laat medisch vastleggen wat er met je gebeurd is.
Feitelijk leg je daar getuigenis af in beschermde vertrouwelijkheid.

Aangifte bij de politie kan daarna nog wel.
Gaat er vanuit die melding geen opdracht uit naar het OM om de dader(s) op te sporen, heb jij tenminste als slachtoffer je eerste en beste stappen onder eigen controle gehouden.

Tot slot.
Take care @ Caspar Reedijk.


Kudtkip | 17-10-18 | 13:30 | 6

Bigi Bana Boy | 17-10-18 | 13:46
Jouw persoonlijke conclusie, die hoogst waarschijnlijk velen zullen trekken, zal helaas niks uithalen op de kwestie waar het om gaat.
Dat is dus niks ten nadele van jouw bevinden en uiting (of de mijne, wat dit aangaat) - in dezen gaat het om erkenning van externe handelingsmanieren die mede hebben geleid tot het verkozen noodlot van Willie Dille.

Otman | 17-10-18 | 15:03
Rutte's handelingsmanieren zijn prima aan te wijzen.

Robin Hood | 17-10-18 | 15:24
Of jij nu optreedt als non beëdigd advocaat (van een niet gevoerde rechtszaak), dat laat ik even in het midden.
Hoezeer jij gefocust bent op dergelijke misstanden in onze samenleving - daarin versta ik jou luid en helder.
Ergo, zal contact leggen met je.
Om iets anders dan deze kwestie, maar het kan er beslist in mee.

Rest me niks dan iedereen die zich bezorgd maakt een stevige Take Care te wensen.
X

Kudtkip | 17-10-18 | 15:48

@Robin Hood | 17-10-18 | 15:24
Kul Tamara.
Voor degenen die toch al twijfels hadden aan Willi's feitenvrije relaas verandert er niets. Caspar, hoe begrijpelijk zijn reactie ook is, levert niets aan aanvullend bewijs en als je het dan ook nog niet aan de politie levert dan is het helemaal niks.
De believers en complottertjes geloven het sowieso.
Een hoop PVV-erTs zullen door de aantijgingen op zeker hun handen van dit zaakje aftrekken.
Onder de streep geloven dus juist steeds minder mensen Willi's verwarde verhaal.

Berbaar | 17-10-18 | 16:21

Berbaar | 17-10-18 | 16:21
Jij gaat hier nat.
Ten eerste spreek je een medecommenter niet aan bij IRL naam - al staat die van Robin Hood onder haar topics.
Je houdt je gewoon aan de etiquette - van het naametiquet dat voor iedereen te lezen is.
Ja?

Goed.
Voorts ga jij mank met je verhandeling alsof het een rechtszaak is geweest met bewijs dit en dat.
Ergo, jij gaat bijkans al op de beoordelingsstoel van het OM en de rechter zitten (én de denkbeeldige "ontkrachtings"advocaat).
Puur vanuit mediakennisgeving; dat de weduwpartner van Millie Dille aanvullend bewijs heeft geleverd.

In welke door jou geschetste zaak zou hij dat moeten doen dan?
Berbaar, doe nou niet zo dom.

Dat je toch wel de grote meute op dit blog voor snot ziet, is bekend.
Doe wat beter je luie best, poogkoning.

Kudtkip | 17-10-18 | 18:34
▼ 3 antwoorden verborgen

Wanneer je slachtoffer bent van een groepsverkrachting, je daarna bedreigd wordt en ook je kinderen bedreigd worden en de instanties die je zouden moeten helpen je in de steek laten, zorg er dan voor dat je een uitgebalanceerde indruk blijft maken, want anders is je verhaal gewoon niet geloofwaardig hoor!

yacoda | 17-10-18 | 13:25 | 2

En vooral niet de eerste tijd in balans proberen te blijven, want dat is helemaal ongeloofwaardig.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 15:24

hoe dan??

JoyCee | 17-10-18 | 17:44

De Haagse tapijten zijn nogal dik, wanneer daar iets onder wordt geveegd komt er niets meer bovendrijven, dus alsnog een onderzoek zit er echt niet in.

MurkRatte | 17-10-18 | 13:04 | 1

Toch moeten die Haagse tapijten zo langzamerhand wel bol staan.

miss error | 17-10-18 | 13:49

Het is een schande dat hier geen onderzoek naar gedaan is. Niet goed te praten!

pjisonline | 17-10-18 | 12:57

Waarom hebt die telegraaf nou nog steeds een paywall ?

newray | 17-10-18 | 12:41 | 1

Anders zeggen de laatste 14 betalende abonnee's ook op.

Premier Trutte | 17-10-18 | 12:44

Verkracht. Dat moet dan toch iemand met een taakstraf zijn geweest.

Premier Trutte | 17-10-18 | 12:28
-weggejorist-
Gen. Maximus | 17-10-18 | 12:24 | 2

Ik snap nu heel goed waarom het OM niet over is gegaan tot het starten van een onderzoek. Er zijn inderdaad geen aanknopingspunten, behalve een foto op een mobiele telefoon en wit busje dat Willie op het internet heeft gevonden.
Totaal ongeloofwaardig.

mocroGS | 17-10-18 | 12:23 | 12

mocro: precies, dat soort opmerkingen. Je hoeft het niet te verduidelijken met nog meer soortgelijke opmerkingen, al mag dat natuurlijk wel want vrij land en alles.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 12:59

Er is een getuige die zegt dat het haar is afgeraden, omdat het haar meer kwaad zou doen. Misschien kun je je voorstellen dat je gaat twijfelen over een aangifte wanneer jezelf maar vooral ook je kinderen bedreigd worden.

yacoda | 17-10-18 | 13:02

Wat zou er gebeurd zijn wanneer het een vrouwelijk Marokkaans raadslid was geweest die deze dingen over een groep PVVers had geroepen?

MurkRatte | 17-10-18 | 13:06
▼ 9 antwoorden verborgen

Waar was de PVV zelf, ze moeten er toch van gehoord hebben

Bokito ergo sum | 17-10-18 | 12:11

Gek dat Willie geheimen had die de hele #PVV op had kunnen blazen. Gek dat haar man dat zegt en de Telegraaf het opschrijft zonder wat uit te leggen. Moeten de PVV-ers in verwarring worden gebracht en de misschien wel ten onrechte beschuldigde arme mossels zielig worden gevonden en is van Doorn hun proleet? Komen er verkiezingen aan? Is de man van Willie ook bedreigd? Is Willie vermoord door een hitteam van de Mossad/PVV? Is dit allemaal Fakenieuws en propaganda van de Afdeling Voorlieging van de Grosse Koalition om ervoor te zorgen dat iedereen denkt dat Willie een #verwardevrouw was en de mossel lief en de PVV kudt??

Breinbrouwsels | 17-10-18 | 12:11

Onderzoek Krikke!!! Zij wordt onder druk gezet door van doorn.

Mark_D_NL | 17-10-18 | 12:10 | 1

Dat mens schijt in haar broek voor de Islam/van Doorn.

echt_links | 17-10-18 | 12:23

Het interview gelezen. Zelfs Wilders nam Willie niet serieus. Blijkt maar weer hoe ongeloofwaardig zij werd geacht door alles en iedereen.

mocroGS | 17-10-18 | 12:10 | 1

Dan zou je het nog een keer kunnen lezen.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 12:26

Nou dat is tenminste duidelijk. Na het lezen van dit verhaal weten we nog steeds niks.

DrumPiet | 17-10-18 | 12:09 | 3

Klopt, maar het moet uiteraard wel verder uitgezocht worden, er ligt nl een beschuldiging van verkrachting en een zelfmoord.

echt_links | 17-10-18 | 12:22

Maar wat moet je uitzoeken zonder fatsoenlijke aanknopingspunten voor een onderzoek?

Koos Knak | 17-10-18 | 12:45

Koos Knak | 17-10-18 | 12:45
Niks.

DrumPiet | 17-10-18 | 13:01

Een vrouw alleen 's avonds op de Binckhorst, onder de schrammen, wordt uit een busje gegooid. Dat moet toch opvallen op politiecamera's. Zeker, omdat Satudarah een clubhuis nabij heeft. Geen telefoonsignaal, geen OV-chipkaart gebruikt, geen beelden van een snel rijdend busje, ook niet van een zwaarlijvige vrouw die uit busje gegooid en zij zal ook wel niet lekker gelopen hebben na een verkrachting. Bewijs is alleen een paar schrammen en blauwe plekken dagen later en een zoekopdracht naar een busje. Kunnen die schrammen niet van haar kinderen of bloedverdunners komen. Geloof eerder dat ze ernstig in de war was.

arlen | 17-10-18 | 12:07 | 13

@echt-links.
Als ze de kleren bewaard had zat er DNA op, geen OV-chipkaartgebruik na misbruik, geen telefoonsignaal van haar telefoon, geen getuigen, geen camerabeelden, geen 'Man in Regenjas' politieagent bij GS gemeld. Zoveel 'bewijs' nog te achterhalen. Krikke zat haar heel hypocriet te zoeken aangaande woonplaats, maar een complot of samenzwering tegen Willie is echt vergezocht. Mensen vers in de rouw moet je geen complottheorieën laten spuien in een krant. En Arnoud van Doorn is gewoon een aandachtszieke, narcistische, geldbeluste, homoseksualiteit ontkennende idioot die gewoon had moeten condoleren i.p.v. speculaties voeden.

arlen | 17-10-18 | 12:51

arlen | 17-10-18 | 12:51
Uw eigen speculatiedrift is anders ook behoorlijk lachwekkend.

amateurrr | 17-10-18 | 12:56

mqdv | 17-10-18 | 12:51
mocro gaat uit van apen- en zandbaklanden, daar wordt een verkrachte vrouw, meisje of kind wel eens gestenigd de volgende dag.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 17-10-18 | 13:29
▼ 10 antwoorden verborgen

Dat kun je toch geen bewijs noemen? Er zijn honderden manieren waarop ze aan die schrammen kon komen. Misschien mishandelde haar partner haar wel.

aldus_mijn_moeder | 17-10-18 | 12:06

Stel Volkert van der Graaf was niet gepakt. Links -incl. VVD- zou, even als nu, de mond niet open hebben gedaan.

Musset | 17-10-18 | 12:05

Laat we ervan uitgaan dat ze echt is verkracht.
De rest van het verhaal bestaat uit speculaties, aannames en veronderstellingen.
Je kunt er van alles bij bedenken, maar ik wacht wel met een mening totdat er wat bewijs is.

HoerieHarry | 17-10-18 | 12:04

Het verhaal begint steeds completer te worden. Sommige reaguurders maken hun eigen verhaal omtrent de kop van de Telebelg terwijl ze geen premium account hebben om het hele verhaal te lezen. Alle aanwijzingen, inclusief het verhaal van Achmed van Doorn, laten toch wel duidelijk zien dat er in ieder geval iets iets gebeurd. Ook is het zeer ernstig dat bepaalde reaguurders die wars zijn van complottheorieën dit ineens aangrijpen om te framen naar de PVV. Daarmee maken zij hun eigen complottheorie.
Rusten in vrede voor Willie zal er niet inzitten voordat er een onderzoek is ingesteld. In het belang van de rechtsstaat, voor zover daar nog sprake van is, zullen de ontwikkelingen van de laatste 48 uur al moeten leiden tot een justitieel onderzoek.

The_Challenger | 17-10-18 | 11:58 | 2

Kijken naar mogelijke motieven voor een misdrijf en wie deze motieven kan hebben is niet hetzelfde als een complottheorie uit je mouw schudden.... bij zulke misdrijven kijk je altijd naar het rijtje "motive, means & opportunity". Als Willie de PVV met inside kennis had kunnen opblazen, is dat vanzelfsprekend een dijk van een motief. Van Doorn uitte zich overigens niet bijzonder compassievol naar haar toe, maar datzelfde gold dus voor haar "strijdmakkers" van de PVV.

Naomi71 | 17-10-18 | 12:10

Naomi71 | 17-10-18 | 12:10
Je lijkt me niet zo'n telebelglezer. Je gaat alleen van de kop uit en daarbij ben je een fervent PVV hater. Dat jij als islambeschermster tot die conclusie komt snap ik wel. Van Doorn sluit niets meer uit omdat hij naderhand is achtergekomen dat zijn "islamitische strijdmakkers" er toch mee te maken hebben gehad. Logisch trouwens na zijn opruiende oproepen op twitter. En geef even aan welke van haar "strijdmakkers"(welke strijd trouwens?) niet compassievol waren.

The_Challenger | 17-10-18 | 13:13

Goed: politie doet niks, Krikke doet niks, maar ik vrees wel dat wanneer er wéér een PVVer onder verdachte omstandigheden verkracht of om zeep geholpen wordt, de pleuris in het Haagse uit zal breken.

echt_links | 17-10-18 | 11:57 | 1

Nee hoor, dan gebeurt er weer niks. De driehoek zal dan weer exact hetzelfde doen. Dat veranderd pas als het een kartellid overkomt.

The_Challenger | 17-10-18 | 12:00

Hoe dan ook. Ik denk dat het waar is. Compleet gebaseerd op vermoeden maar dan nog.

knutsel_ | 17-10-18 | 11:56 | 4

Van Doorn was inderdaad de druppel.

knutsel_ | 17-10-18 | 12:03

Van Doorn kan na augustus gehoord hebben dat Dille daadwerkelijk is verkracht door zijn matties en probeert zich nu in te dekken.

fram | 17-10-18 | 12:31

Eens. Zelfmoord pleeg je niet zomaar. Dat is heftig en bewezen is dat als je niet echt wilt, lukt het meestal ook niet. De meesten hier weten (gelukkig) amper waar ze over praten.

Muuke | 17-10-18 | 12:42
▼ 1 antwoord verborgen

Natuurlijk geen bewijs voor verkrachting.. Mensen met psychische klachten doen wel eens aan zelfmutulatie.

Nappa | 17-10-18 | 11:55

Dit gaat niet goed zo... steeds meer politici, Kamerleden, ministers, burgemeesters en wethouders worden bedreigd door moslimjongeren die hier in de watten worden gelegd.
De gemeente en overheid zijn poeslief tegen deze jongeren - ze krijgen extra aandacht, extra begeleiding plus een uitkering.
Niemand in de Kamer of bij de NPO durft hier iets over te zeggen.

Hoe is Nederland over 2 jaar - vrees dat dan nog meer mensen beveiligd moeten worden.
Wat ik niet begrijp dat Rutte III desondanks duizenden migranten afkomstig uit moslimlanden onder de noemer van ''vluchteling'' hier gratis opvang, huisvesting, zorg plus een langdurige uitkering blijven geven. Waarbij ze hun naaste familieleden naar NL mogen halen.
Dit terwijl opvang in eigen regio beter en goedkoper is.

De linkse partijen en D66 maken zich zorgen om het klimaat... terwijl dit veel
ernstiger en ingrijpender is. Hier is de veiligheid en mensenlevens mee gemoeid.

Hoe is NL over 2 of 5 jaar... Rutte - u wordt bedankt.

sociaal_econoom | 17-10-18 | 11:55

Hier het bewuste interview:
www.youtube.com/watch?v=wlFiiLAS0-s

Over gebedshuizen, salafisme, vrijheden, en Willy Dille; Dennis Honing en Arnoud van Doorn.
Heeft Arnoud van Doorn een privé-militie? Zijn er jongeren die niet zozeer de ‘lange arm’ zijn van Van Doorn, maar wellicht een ‘gewillige prothese’? Van Doorn ontkent niet dat hij te zien is met groepen jongeren om zich heen. “Je kan als bekeerling niet een blik moslims opentrekken om een mevrouw (Willy Dille) een goed pak slaag te geven. Was dat maar zo!

Rest In Privacy | 17-10-18 | 11:55

Dus als ik het goed begrijp kan de PVV evengoed een motief hebben om dit haar aan te doen?

Naomi71 | 17-10-18 | 11:53 | 10

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 12:16
Dat is geen spiegel. Je bent gewoon een theorie in de wereld aan het slingeren. Net zoals the usual suspects hier. Maar als je het hele stuk toch hebt gelezen dan kan je natuurlijk ook wel even aangeven wat het verband met de PVV is. Dat het stuk in de Telegraaf aangeeft dat de verklaring van van Doorn ineens vragen oproept vergeet je maar voor het gemak. Welke aanwijzing/bewijs er ook gaat komen. Voor de PVV haters is er niets gebeurd.

The_Challenger | 17-10-18 | 12:31

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 12:16
Ontzettende huilebalk.

amateurrr | 17-10-18 | 13:01

The_Challenger | 17-10-18 | 12:31 |
Die vreselijke blinde vlek voor alles wat wijst naar de PVV. Dat is gewoon een beetje zielig aan het worden. Uit de serie "Nee hoor mijn zoon doet ziets niet dat is zoooo'n lieve jongen".

Bovendien ik zeg het niet, de geinterviewde komt met de opmerking "zij had genoeg om de PVV mee op te blazen". Dat wekt natuurlijk vragen op. Zoniet bij de blinde PVV fanboys.

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 13:19
▼ 7 antwoorden verborgen

Is het nou zo moeilijk om jezelf in te leven in het verhaal van een verkrachte vrouw die geen aangifte durfde te doen vanwege bedreigingen enz aan het adres van haar gezin.
Soms vraag ik mezelf wel eens af waar het verstand zit van sommige mede reaguurders.

komtdatschot | 17-10-18 | 11:53 | 7

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:56
Opties afwegen zonder al te veel emotie. Oké. Daar gaan we mee aan het werk.
Aanwijzingen dat de PVV er achter zit? 0,0 gram.
Aanwijzingen dat van Doorn er achter zit. Miljoenmiljardton.
Aanwijzingen dat de driehoek fout heeft gehandeld. 100 kilo
Zeker na dat interview van gisteren waar elke rechercheur(heb het niet over de vele amateurpsychologen hier) van mening zal zijn dat hij er meer van af weet.
Aanwijzing hiervoor? Mark Rutte die niets uitsluit maar dat later toch weer moet herroepen
Een feit is dat iemand die in enkele maanden tijd mentaal niet 100% is een ernstig trauma heeft meegemaakt. Al met al genoeg aanwijzingen om mee aan het werk te gaan. Maar het O.M. is te druk met blokkeerfriezen en een hoger beroep tegen Geert Wilders die toevallig van dezelfde partij komt als Willie Dille.
Ja nul bewijs maar een tiental aanwijzingen. Reden? De politie en O.M. doen hun werk niet. Zij hadden de bewijzen kunnen zoeken. Is geen aangifte voor nodig. Sterker nog, er wordt geen onderzoek ingesteld.

The_Challenger | 17-10-18 | 12:22

@The_Challenger: Een mentaal onstabiele vrouw die beweert dat Van Doorn z'n naam werd genoemd, betitel jij als "Miljoenmiljard aanwijzingen".

Okay okay goed verhaal verder

An die ARBEIT | 17-10-18 | 12:40

An die ARBEIT | 17-10-18 | 12:40
Er staat dat de aanwijzing dat van Doorn er toch mee te maken heeft gehad een miljoenmiljardton weegt. Nogmaals. Zeker na dat verhaal in het AD. Een aanwijzing kan tot bewijs leiden. Het verhaal van van Doorn WIJST(sorry joris) er op dat hij er toch meer van af weet. Redenen te meer voor een onderzoek of het nu waar is of niet. Zo blijft dit doormodderen met (complot)theorieën van links en rechts waar niemand wat aan heeft.

The_Challenger | 17-10-18 | 13:03
▼ 4 antwoorden verborgen

ik zit ook onder de schrammen en blauwe plekken, maar ik heb een kat en doe aan sport....

Satria | 17-10-18 | 11:53 | 1

En je hebt verteld dat je verkracht bent en later heb je zelfmoord gepleegd? Anders is het toch een ander verhaal denk ik.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 11:56

Tja, wat moet je hier van zeggen? Er zijn genoeg mensen die van alles maar verzinnen om in de spotlight te komen te staan. Dit verhaal is naar mijn mening gebouwd op drijfzand. Een mening vormen is kansloos op basis van de feiten die nu bekend zijn (welke feiten??).

Gezien haar geestelijke gesteldheid (interviews in het verleden etc), het feit dat ze met een bizar verhaal komt en tevens zelfmoord pleegt, doet haast wel vermoeden dat er in haar bovenkamer het e.e.a. niet juist zat aangesloten.

Ze wilde zelf geen aangifte doen zodat een gedegen onderzoek mogelijk was, dus we moeten het hier maar bij laten denk ik?

contactverbod | 17-10-18 | 11:48 | 2

Ze heeft meerdere keren contact gehad met de politie en de burgemeester en die hebben haar zelfs aangeraden om aangifte te doen. Als er niets aan de hand was zouden die dat niet aangeraden hebben.
De enige vraag is dus waarom de politie geen onderzoek is gestart. Dat kan namelijk ook zonder aangifte.

Lupuslupus | 17-10-18 | 11:52

Lupuslupus | 17-10-18 | 11:52

Dat is onzin. De politie en burgemeester gaan af op het verhaal van Dille. Op basis van zij verteld heeft hebben ze haar dat aangeraden. Of het klopt is een 2e.

Als iemand mij verteld dat ze verkracht is zou ik óók aanraden om aangifte te doen. Logisch toch. Maar dan nog weet je niet of het klopt als je heel feitelijk kijkt.

Daar komt bij dat als er een officiëel onderzoek gestart wordt naar aanleiding van een aangifte, de wet meer mogelijkheden heeft om concreet door te pakken.

Dat Dille besloten heeft om het stil te laten is triest, want ik geloof zeker wel dat er meer aan de hand is maar om continu alles maar af te schuiven is niet de manier om haar dood te rechtvaardigen.

Otman | 17-10-18 | 14:54

Gaan we weer, geef toch geen aandacht aan dit soort nonsens.

Mather | 17-10-18 | 11:47

Bij de #metoo gevallen wordt alles van tientallen jaren terug nog uitgezocht, terwijl bij de verkrachtingen die 'politiek niet zo goed uitkomen', zoals in Hoorn en bij mevrouw Dille, ze niet weten hoe snel ze het onder het tapijt moeten vegen.

miss error | 17-10-18 | 11:44 | 4

Wat @Beste_landgenoten zegt. Het MOET wel waar zijn, want de mevrouw is blank en de veronderstelde daders marokkaanse moslims en die lul van een Van Doorn is erbij betrokken. En iedereen die enigszins sceptisch is, is "linksch" en een wegkijkende gutmensch.

Zo lekker overzichtelijk

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:59

@Beste_Landgenoten Het minste wat hier op zijn plaats is, is een goed onderzoek. In het geval Hoorn, wat wel degelijk waar gebeurd was, moest het slachtoffer zelf achter de dader aan. Dat kan mevrouw Dille niet meer, maar het zaakje stinkt aan alle kanten en ook van Doorn begint steeds meer te stinken. Genoeg reden voor een onderzoek!

miss error | 17-10-18 | 12:08

miss error | 17-10-18 | 12:08 |
Met je eens! De zaak begint ondanks dat zij geen aangifte deed (en dus geen onderzoek volgde) zulke vormen aan te nemen dat een onderzoek op zijn plaats zou zijn, ook wegend de commotie, de links met van Doorn, moslims, de PVV en alle rare verhalen die de ronde doen.

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 12:18
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom start dat onderzoek niet. Is het omdat die Islam hoe dan ook de huidige maatschappij omver moet?

Benieuwd wanneer het onderzoek naar de oorzaak van het verplichte islamitische gedoe in de EU en Nederland.
Start waarschijnlijk nadat Joris Demmink en zijn vrienden zijn berecht.

Moestuinier | 17-10-18 | 11:42
-weggejorist-
An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:39 | 11
▼ 11 antwoorden verborgen

Als ze aangifte had willen doen dan had de politie net als in Hoorn waarschijnlijk gezegd, ga maar naar huis , was die sperma maar uit je haar en kom over een maand of zo maar eens terug als je alsnog aangifte wil doen.

blauwe zander | 17-10-18 | 11:39 | 2

Dat, en anonimiteit is niet mogelijk dus al jouw persoonsgegevens geven we direct ook aan de personen die je beschuldigt. Fijne dag nog.

Glasgow Argus | 17-10-18 | 11:43

Plus dat je alles meerdere keren opnieuw moet vertellen en dus weer meemaakt.

Muuke | 17-10-18 | 12:50

Er zijn maar heel erg weinig mensen die bewust bij volle verstand 'kiezen' voor zelfmoord. Als ze er al zelf voor 'kiezen' is het omdat ze geen andere mogelijkheid zien. Maar dan hebben we het over euthenasie. Anderen voor wie zelfmoord nog lang niet de laatste optie is gaan gebukt onder geestelijke problemen, psychoses of zware depressies. Als Willie bang was dat ze haar kinderen wellicht iets aan zouden willen doen, had ze ook uit de politiek kunnen stappen. Dan hadden haar kinderen nu nog een moeder ten minste en ze kan nooit geweten hebben of dat tuig niet alsnog achter haar kinderen aan zouden gaan. Als ze het deed om een politiek statement te maken, was ze in geestelijke nood. (Wou ik soms beweren dat Thích Quảng Đức niet goed bij zijn hoofd was? JA!) Wat heel goed door de verkrachting kan komen, maar haar beschuldigingen aan het adres van die fluim van een van Doorn houden dan geen steek.

Sans Comique | 17-10-18 | 11:35 | 2

Na de verkrachting met bedreiging van haar kinderen, waar ze zich aan hield, is een volgende stap ook te proberen natuurlijk.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 11:37

Sorry maar die snap ik even niet. Waaraan heeft ze zich gehouden ivm de verkrachting en bedreiging van haar kinderen en wat bedoel je met 'een volgende stap'? Is die 'volgende stap' haar zelfmoord? Dat is dan niet de volgende maar de laatste stap.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:15

Ach, had ze maar aangifte gedaan en haar verhaal verteld. Zelfs als er niets mee gedaan zou zijn dan hadden men tenminste een idee wat er gebeurt zou zijn. Nu blijft het gissen.

quantumcollider | 17-10-18 | 11:34 | 4

@Lupuslupus De politie zei "onvoldoende aanknopingspunten om ambtshalve een onderzoek op te starten". Maar dat ondersteunt je complottheorie niet, dus laat je die informatie maar buiten beeld

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:43

De politie zegt gewoon botweg: hier kunnen we niks mee. Tot ziens mevrouwtje!

echt_links | 17-10-18 | 11:44

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:43
Dat zei de politie 24 uur(al weer weken geleden) later nadat het verhaal naar buiten kwam. Dat er de laatste 48 uur heel veel aanwijzingen naar buiten komen laat je maar even buiten die informatie. Ben ineens heel benieuwd wat jij van het verhaal van van Doorn vindt als amateur petertje.

The_Challenger | 17-10-18 | 12:46
▼ 1 antwoord verborgen

Het blijft een lastig en bizar verhaal en zoals van Doorn al aangeeft in zijn aandachtsgeile betoog, het kan dit en dat en dat inderdaad zijn naam is genoemd. Plausibel lijkt mij stukken van het verhaal wel, Mw Dillen heeft de twijfel tegen zich door haar leeftijd (een vrouw in die leeftijd enniewee) haar kwetsbaarheid en vooral dat zij niet in maart 2017 een verklaring en aangifte heeft gedaan..
En ja, aangifte doen van verkrachting (van een groep Marokkanen) is in dit land zeer, zeer belastend voor het slachtoffer.. in die zin begrijpelijk dat ze dat alsnog niet heeft gedaan.
Een wanhopige vrouw die zichzelf ombrengt.. daar had allang met dit verhaal een OM onderzoek moeten zijn gaan doen.. maar ja dit land he! Staat er PVV achter je naam dan ben je verzekerd van tegenwerking ipv medewerking.

fikkieblijf! | 17-10-18 | 11:34 | 3

Volgens Dille waren het "moslims", jij hebt het over "Marokkanen". Weet jij meer dan wij?

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:45

Arbeit... ik sluit niet uit dat het Moslims waren die Marokkanen.. en ik heb het over Marokkanen zie... www.geenstijl.nl/5143286/oh-oke/

fikkieblijf! | 17-10-18 | 11:50

Ah, excuses, had ik even verkeerd gespeichert. Soort Solidstate foutje.

An die ARBEIT | 17-10-18 | 11:54
-weggejorist-
Theo-Pim-Riv | 17-10-18 | 11:29 | 9
▼ 9 antwoorden verborgen

Toch vreemd dat dit verkrachtingsverhaal in twijfel wordt getrokken terwijl Yoep door de modder moest bij Pauw omdat hij twijfelde aan een metootje van 200 jaar geleden.

BozePaarseMan | 17-10-18 | 11:29

Tsja het kán allemaal natuurlijk maar ook dit maakt het verhaal niet plausibeler.
Triest dat meneer zich nu min of meer gedwongen lijkt te voelen om naar buiten te treden na dat verhaal van die l*l met vingers van Doorn.
Zonder verder bewijs lijkt mevrouw Dille flink van het padje af te zijn geweest en heeft dat geleid tot haar trieste keuze.
Die beweringen of aantijgingen wat betreft de PVV/Wilders acht ik nu ook niet echt geloofwaardig.
Haar laten rusten in vrede lijkt niet een optie zo te zien, triest.

Berbaar | 17-10-18 | 11:29 | 13

Ik loop wel eens tekeer te gaan tegen jou maar als je 100% gelijk hebt zeg ik dat ook. Wel heb ik 1 vraag. Dat mevrouw Dille mentaal niet 100% in orde was de laatste weken voor haar dood is duidelijk. Een of ander trauma moet dat veroorzaakt hebben. Arnout van Doorn liet gisteren weten niets uit te sluiten. Is dat dan geen reden om toch een onderzoek in te stellen na de berichten van de laatste 2 dagen?

The_Challenger | 17-10-18 | 12:51

Sowieso moet dit worden uitgezocht. Heeft Willie Dille recht op en in het ergste geval komt er niets nieuws uit. Al het andere is winst, al zouden we er maar lessen uit kunnen trekken om te kijken of er toch iets aan had kunnen worden gedaan. Beveiliging misschien? Toch nader onderzoek? Je hoeft namelijk geen aangifte te doen om een politieonderzoek op te starten, dat initiatief kan ook vanuit de politie en/of OvJ worden genomen.

Graaisnaaiert | 17-10-18 | 13:48

Die club zit vol met over-agressief kutvolk dat Blonde Greet 100% gehoorzaamt.

..... wittemannenfrustratie.

An die ARBEIT | 17-10-18

Zóóó' fout! Eng gewoon. Maar gezien je nick waarschijnlijk 'gewoon' extreem links.

benjeallanggek | 17-10-18 | 13:51
▼ 10 antwoorden verborgen

Vreemd, die hele #metoo beweging met hun #believeallwomen hoor je nu niet.

Verder, oorverdovende stilte bij de AIVD, want die heeft het veel te druk met mensen met een baan, die wel eens een borrel drinken, want die zijn extreem-rechts of zoiets.

Politie/burgemeester doen ook geen zak, wat dan weer niet zo vreemd is, want die doen sowieso nooit wat.

En zo etteren we voort richting de onvermijdelijke afgrond.

echt_links | 17-10-18 | 11:28

"Ze wist genoeg om de PVV op te blazen."
Heel erg rare uitspraak en voor mij komt dit over als het begin van complotdenken. Want hij zelf weet kennelijk van niets. Wàt had zij dan geweten dat de partij had kunnen opblazen? En hebben háár kiezers dan niet het recht om dat te weten?

Ceterum censeo Islamem esse delendam.

Of zoiets. (sarcasme, zeg ik er bij, voor ze me van mijn bed willen komen lichten)

Sans Comique | 17-10-18 | 11:23 | 14

Robin Hood | 17-10-18 | 12:05
Theo, de commando uit de kibboets, mailt nooit terug.

Cobalt bomb | 17-10-18 | 12:10

Hé, luitjes, kunnen jullie elkaar niet onder iemand anders zijn comment de tent uitvechten?

Sans Comique | 17-10-18 | 12:16

LoesjeP | 17-10-18 | 11:41 |
De oren van DKS staan blijkbaar dicht tegen het hoofd, in tegenstelling tot flaporen.

De waard zijn gast | 17-10-18 | 13:05
▼ 11 antwoorden verborgen

Het blijft bizar allemaal. Ik blijf daarbij zeker wel in het achterhoofd houden dat van Doorn nauwe relaties heeft met een regime dat kortgeleden nog een journalist in een consulaat levend in stukken heeft gehakt.

down | 17-10-18 | 11:20 | 17

@De Koreaanse Slet | 17-10-18 | 11:30:
.
Heb ik me ook afgevraagd. Angst wellicht, bij de rest van het journaille? Of wellicht toch opdracht van hogerhand om de zaak niet te laten escaleren en zo bepaalde EU-regeringen niet tot rare stappen te doen bewegen? De EU straalt niet meer zo hard als in de beginjaren en een - of meerdere - landen die het liever zelf willen proberen of een ander samenwerkingsverband willen is nu niet niet wat de EU-leiding graag ziet gebeuren.
Hoop wel dat ook hier nader onderzoek naar wordt gedaan want een samenleving waarin kritische mensen zomaar verdwijnen, het zwijgen wordt opgelegd of zelfs vermoord worden past niet in een vrije samenleving.

Graaisnaaiert | 17-10-18 | 13:41

Nee,die Trump is echt zo gek nog niet.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:27

Jawel. Hij is krankzinnig. En zijn en onze tegenstanders in de wereld buiten dat uit. Kijk hoe MBS hem naait. Hoe Kim hem naait. Hoe Xi hem naait.

Maar enfin. We spreken elkaar over 2 jaar als de permanente schade die Trump heeft veroorzaakt echt duidelijk wordt. Zelfs voor zijn fanboys.

Tot die tijd. Veel plezier.

De Koreaanse Slet | 17-10-18 | 16:32

@De Koreaanse Slet | 17-10-18 | 16:32

www.washingtonpost.com/graphics/polit...

Trump heeft in 2 jaar tijd 14 beloftes ingelost en 16 gebroken
wTrumpww.washingtonpost.com/graphics/...

Obama heeft in 8 jaar tijd 11 beloftes gehouden en 17 gebroken.

Waar onder Obama de wereld afstevende op WO3 met Rusland en/of N. Korea zitten die nu om de tafel met Trump na één tweet over de grootte van zijn knop.
Turkije werd hondsbrutaal onder Obama, na één tweet van Trump duikt de Lira en is Turkije terug in zijn hok. Ik noem dat resultaat. Maar wellicht gaan de strategische zetten van Trump je een beetje boven de pet. Dan kan dat als waanzin overkomen, dat snap ik best.

Je roept heel vaak en heel hard dat Trump gek is maar onderbouwt dat niet.
"Kijk hoe MBS hem naait. Hoe Kim hem naait. Hoe Xi hem naait. ",nou leg eens uit hoe dan.

Ik verwacht geen inhoudelijke respons hierop. Je roept heel vaak en heel hard dat Trump gestoord is zonder onderbouwing. Maar ik heb begrepen dat dat zo'n beetje jou dingetje is, nietwaar?

Sans Comique | 17-10-18 | 19:20
▼ 14 antwoorden verborgen

Walgelijk dat linksch wegkijken en hier (mezelf incluis) werd dagen van tevoren al opgemerkt, dat hoe dan ook die mevrouw onmiddellijk ondersteuning moest hebben en ja dat werd door velen aangehaald. Wat doen de verantwoordelijken in deze, precies glimlachen en linksch wegkijken en dat niets ondernemen door al die hulp instellingen en hulpfiguren terwijl wij het pleps dat al memoreerden, nou dat niets doen vind ik walgelijk en echt linksch.

Theo-Pim-Riv | 17-10-18 | 11:20 | 2

Iedereen heeft na dat filmpje gezien dat mevrouw flink de weg kwijt was en hulp nodig had. Die is haar ook van alle kanten geboden maar ze wilde niet.
Dan houdt het op, een gedwongen opname gaat ook zomaar niet.

Berbaar | 17-10-18 | 11:39

Berbaar | 17-10-18 | 11:39 |
Een gedwongen opname had niks veranderd aan de dreigementen aan het adres van haar kinderen, mocht dit waar blijken te zijn. Hier had zij dan ook niks aan gehad, integendeel: het vermeende mocrotuig had dan nog harder uit de hoek gekomen en wellicht de woorden in daden omgezet. Ga haar daarna dan nog maar eens uitleggen waarom die al dan niet gedwongen opname zo'n goed idee was. Ik snap haar dilemma.

De waard zijn gast | 17-10-18 | 12:29

Dus naast de vele bedreigingen en breed maatschappelijke cordon sanitaire biedt de PVV zelf ook geen veilige en fijne werkplek.

atheïstisch stemvee | 17-10-18 | 11:17

Had ze maar metoo geroepen. Dat is het enige wat ze nog verstaan.

Cobalt bomb | 17-10-18 | 11:15 | 2

Precies. Al is het 20 jaar later.

Lupuslupus | 17-10-18 | 11:20

En een armlengte afstand houden. Dat zal ze leren!

Botte Hork | 17-10-18 | 11:41

Heb zo'n vermoeden dat één enkele foto, een niet-verifieerbaar verhaal over slaapkledij en een afbeelding op de computer waarvan de context onduidelijk is, geen sluitend bewijs oplevert. Temeer omdat wijlen mevrouw Dille ten tijde van het naar buiten brengen van haar beschuldiging een op zijn zachtst gezegd labiele indruk maakte.

de IJsman | 17-10-18 | 11:15 | 8

Ijsman: ware het niet dat diverse mensen al maanden van dit verhaal op de hoogte waren en zij een alles behalve labiele indruk maakte.

Robin Hood | 17-10-18 | 11:56

Een select aantal reaguurders sporen echt niet. Deze is er eentje van.
De Koreaanse Slet | 17-10-18 | 11:35

Dit wordt mijn pleetegel, ondanks en dankzij de geweldige taalfout.

Jos Tiebent | 17-10-18 | 12:33

De waard zijn gast | 17-10-18 | 11:40
Wat zou een timestamp voor verschil maken dan? Je kan van je fiets lazeren en een foto maken van de schrammen op je arm. Maar de datum van die foto is dan nog geen bewijs voor verkrachting.

Rest In Privacy | 17-10-18 | 12:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Die Arnoud is toch ook een lul met vingers ook, he. Als je d'r niks mee te maken hebt gehad dan ontken je in alle toonaarden. Maar dat hele "ik kan niks uitsluiten" als het over zo'n beschuldiging gaat is nog net geen bekentenis. En bovendien geef je de familie, die het al zwaar genoeg heeft, nog een trap na.

zwarte_weduwe | 17-10-18 | 11:12 | 2

Zoals door @Argus al gezegd het is een waarschuwing naar ambtenaren, politie en politiek.

Mark_D_NL | 17-10-18 | 11:14

Och, mondkapjes ....... had zo maar gekund.
Mensen willen héél graag dingen verklaren het liefst om zelf te shinen.

MarcS | 17-10-18 | 11:39

Moeilijk. Aan de ene kant moet je iedere vrouw die beweert verkracht te zijn op haar woord geloven. Aan de andere kant, deze dame was werkzaam voor de PVV, dus fout, en beweerde bovendien dat de daders moslims waren, wat helemaal niet kan want moslims doen dat niet. Ik begrijp het dilemma en het oorverdovende gezwijg op links dan ook volkomen.

spanarchist | 17-10-18 | 11:12 | 5

Yeah, right, moslims doen dat niet.... pfff en water kan branden.

pino2 | 17-10-18 | 14:48

@Sans comique;'geloof me, ik was wel zover, het heeft een haartje gescheeld!!!
Ik zag werkelijk geen uitweg meer behalve gas geven maar ik durfde niet....., ik weet dat je veel moed nodig hebt om écht zelfmoord te plegen. Iedereen, en dat bedoel ik ook iedereen (!!!) kan zover komen zolang je maar genoeg tegenslagen in het leven beleefd die werkelijk tegenslagen zijn en dan bedoel ik niet of je pa of ma het leven laat. Als je genoeg tegenslagen kent en niets terug krijgt dan kan je zover komen, zelfs de de meest sterkste onder ons want daar reken ik mij toe. Ik geef het je te doen als je geen uitzicht meer hebt op betere tijden (die blijkbaar wel terug kunnen keren maar op dat moment niet kunt zien), als je wanhopig genoeg bent komt de dood als een vriend, onthou dat goed en ik hoop dat je zover nooit zult komen. Ik ben er ook van overtuigd dat je op je stervensbed geen angst meer kent, zóver ben ik geweest dus maak mij niets wijs. Als ik destijds mijn ogen had gesloten was dat een bevrijding geweest maar gelukkig ben ik erdoorheen gekomen en neem maar van mij aan dat dit niet makkelijk is geweest.

pino2 | 17-10-18 | 14:55

@pino2 | 17-10-18 | 14:55
Dan hebben wij een ander idee van 'moed'. Moed is in aanschijns des bedreiging je niet laten overmannen door de angst.
Moed om jezelf zinloos van het leven te beroven is een contradictie.
Misschien heeft iemand die zich ondanks de wanhoop toch niet van het leven berooft juist moed. Moed om de angst die met de problemen gepaard gaan onder ogen te zien en tegemoet te treden.

Ik zie moed dan ook niet als een tegenstelling van 'laf'.

Sans Comique | 17-10-18 | 16:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Ze heeft niet voor jan lul zelfmoord gepleegd, ik denk dat ze gewoon de waarheid heeft verteld, dit verzin je gewoon niet om vervolgens de hand aan jezelf te slaan terwijl ze nota bene nog kinderen had ook. Ze moet echt wanhopig zijn geweest, wellicht méér dan tot nu toe het daglicht heeft gezien.

pino2 | 17-10-18 | 11:12 | 6

Er zijn maar heel erg weinig mensen die bewust bij volle verstand 'kiezen' voor zelfmoord. Als ze er al zelf voor 'kiezen' is het omdat ze geen andere mogelijkheid zien. Maar dan hebben we het over euthenasie. Anderen voor wie zelfmoord nog lang niet de laatste optie is gaan gebukt onder geestelijke problemen, psychoses of zware depressies. Als Willie bang was dat ze haar kinderen wellicht iets aan zouden willen doen, had ze ook uit de politiek kunnen stappen. Dan hadden haar kinderen nu nog een moeder ten minste en ze kan nooit geweten hebben of dat tuig niet alsnog achter haar kinderen aan zouden gaan. Als ze het deed om een politiek statement te maken, was ze in geestelijke nood. (Wou ik soms beweren dat Thích Quảng Đức niet goed bij zijn hoofd was? JA!) Wat heel goed door de verkrachting kan komen, maar haar beschuldigingen aan het adres van die fluim van een van Doorn houden dan geen steek.

Sans Comique | 17-10-18 | 11:35

@Goldfinger; hee ik wéét waar ik over spreek, ik héb zelf serieus overwogen om mijn auto de haven in te rijden, sterker nog; ik stond met een draaiende motor voor de haven met de gedachte alleen nog gas te hoeven geven en dan zou het allemaal voorbij zijn, zóveel pijn..... gelukkig was ik laf en heb het niet gedaan!
De enige die mij dit hebben doen voorkomen zijn mijn kinderen dus als je het alsnog doet ondanks dat er kinderen in het spel zijn dan ben je écht ver weg en daarom denk ik ook werkelijk dat er is gebeurd wat zij heeft verteld. Je pleegt niet zomaar zelfmoord, mensen die dat doen willen niét dood maar ervaren dat het leven dat ze leiden té zwaar is om niet te kunnen dragen, onthou dat goed!!
Mensen die zichzelf van het leven beroven zijn juist niet laf, die hebben al hun moed bij elkaar verzameld om een einde aan hun lijden te maken. Als die verkrachting etc. niet was gebeurd dan had zij nooit zover gekomen, zeker niet als er kinderen in het spel zijn. Mensen die de weg kwijt zijn, zijn niet gek maar wanhopig, schandalig om dit in twijfel te trekken!!!

pino2 | 17-10-18 | 12:08

@pino2 | 17-10-18 | 12:08

Jij noemt het laf van jezelf dat je niet hebt doorgezet. Ik zeg je, je was gewoon nog genoeg bij de tijd. Jou overlevingsinstinct functioneerde nog. Je nam verantwoordelijkheid voor je leven, dat is niet laf. (er tussenuit piepen was ook niet laf geweest, maar een teken van geestelijke wanorde)

Sans Comique | 17-10-18 | 12:34
▼ 3 antwoorden verborgen

Jongens en meisjes medereaguurders, kunnen we ter bescherming van de betrokkenen dit topic beter niet afsluiten... Ik bedoel; kom op, zeg! De kwetsbaarheid druipt er vanaf.

kaasfondue | 17-10-18 | 11:11 | 2

Steun voor deze motie.

A.S. Perien | 17-10-18 | 11:16

Nee, als er nieuwe informatie is vind ik dat deze zaak opnieuw aanhangig moet worden gemaakt. Iedereen in Nederland heeft recht op veiligheid en bescherming en als iemand dat op de een of andere manier is ontzegd, of door derden onder druk wordt gezet of zelfs tot zelfmoord wordt aangezet is het minste wat wij als rechtstaat moeten doen kijken wat er precies is gebeurd, of er eventueel schuldigen zijn aan te wijzen etc. etc. De beschuldiging is er in ieder geval ernstig genoeg voor en als er ook aanwijzingen zijn dat er misschien wel iets van waarheid in het verhaal van Willie zit...
Dus, heropen dat onderzoek.

Graaisnaaiert | 17-10-18 | 13:35

Justitie gaat liever achter blokkeer-Friezen aan. Deze zaak is veel te moeilijk en te gevoelig voor hen.

Peter_K | 17-10-18 | 11:10 | 2

Justitie durft hier niet achter ana te gaan. Zie hoe krikke door die van Doorn onder druk wordt gezet. En ook justitie medewerkers hebben gezinnen...

Mark_D_NL | 17-10-18 | 11:12

Die blokkeerfriezenzaak was ook al zó complex dat er een meervoudige kamer aan te pas moest komen. Terwijl het hier niet eens om een misdrijf ging.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:38

Hoe triest ook...... geen bewijs is geen zaak, een foto en een wit busje zegt niet zo heel veel

Fatwabuster | 17-10-18 | 11:09 | 7

En bewijs zoeken daar hebben ze geen tijd voor en zin in.

van Oeffelen | 17-10-18 | 12:05

@Fatwabuster; dat wil nog niet zeggen dat het niet is gebeurd!

pino2 | 17-10-18 | 12:10

@pino2....... dat zeg ik toch ook niet, alleen lijken dit soort zaken lastig te bewijzen en zeker als het vermeende slachtoffer er voor gekozen heeft haar 'geheim' mee te nemen in haar graf

Fatwabuster | 17-10-18 | 12:13
▼ 4 antwoorden verborgen

Het blijft vooral een triest verhaal, hoe iemand zich zo gedreven voelt om zichzelf van het leven te beroven.

Wijze uit het Oosten | 17-10-18 | 11:08

Het verhaal van Van Doorn is een impliciete waarschuwing aan heel de Haagse politiek dat ze moeten begrijpen waar de macht tegenwoordig ligt.

En zoals er nergens een briefje ligt met de opdracht aan Volkert om Pim om te leggen, is het directe verband tussen daden en opdrachten ook hier niet met een rokend pistool aan te wijzen.

Dat is voor een goede verstaander ook helemaal niet nodig. Toch, mevrouw Krikke?

Glasgow Argus | 17-10-18 | 11:06 | 5

Bij de islam. Of denkt u dat het toeval is dat die lui in 90% van de gevallen niet worden aangepakt?

Lupuslupus | 17-10-18 | 11:18

Beetje overschatting van die koekwaus Van Doorn met zijn ene zetel na 30% minder stemmen te hebben gekregen vergeleken met vorige gemeenteraadsverkiezing... Van Doorn heeft zelfs binnen de moslimgemeenschap geen vrienden; zijn partij bestaat uit 2-3 losers, voor de verkiezingen wat foto's maken met opvulling in de vorm van cheerleaders, moeders en lui van het plaatselijke restaurant. Op foto's zie je die Khoulani tussen alleen maar vrouwen zitten en denken: mijn god, waar is het misgegaan?

fram | 17-10-18 | 11:41

@G.A. Hear hear.

knutsel_ | 17-10-18 | 11:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat natuurlijk ook interessant is, de quote : "Ze had genoeg om de hele PVV op te blazen". Blijkbaar wist ze destijds van voldoende vuile was die de PVV liever niet buiten zag hangen.

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 11:05 | 3

Ik wilde me eigenlijk niet meer uitlaten over deze zaak maar dat vind ik wel opvallend inderdaad.

De Koreaanse Slet | 17-10-18 | 11:10

Vuile was heeft elke (politieke) club.

calamiteiltje | 17-10-18 | 11:13

Net nog een meneertje-vuile-was-prive-breinaald uit de kamer gebonjourd...

echt_links | 17-10-18 | 11:21

Of Casper had losse handjes.

wapster | 17-10-18 | 11:05 | 3

Dan zou hij niet met deze foto's komen.

Beste_Landgenoten | 17-10-18 | 11:06

Van zo'n opmerking krijg ik losse handjes.

foetgoud | 17-10-18 | 11:12

@Beste_Landgenoten
Juist wèl. Hij weet niet of die foto's ook bij anderen ligt en nu kan hij de schuld zo op de aanhangers van van Doorn schuiven (ik heb geen enkele reden om te vermoeden dat Casper losse handjes had, btw). Niet onnodig entiteiten vermenigvuldigen, Occam's scheermes en zo)

Sans Comique | 17-10-18 | 12:40

"Ook vertelt Reedijk over een illuster wit busje (niet deze)" Deze busje? Werkelijk...

WernerT | 17-10-18 | 11:04 | 7

"Heb je dat geprobeerd te lezen?" Ja, en dat kan prima. Want klikken op de link geeft 'dit' busje. Nodigt ook meteen uit tot klikken.

WernerT | 17-10-18 | 11:13

"niet dit" kan heel goed.

"Ik had veel steun en aanmoedigingen verwacht maar niet dit."
Niets mis mee.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:42

@Werner T
Helaas heeft de Dikke Van Dale zich onsterfelijk belachelijk gemaakt door eerst het Groene Boekje uit te geven (en en passant heel Nederland te vertellen dat ze het vanaf dat boekje allemaal fout doen), en vervolgens roepen dat wanneer iets de gewoonte is geworden, het vanzelf goed is.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:44
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat zeggen politie en OM ?

van Oeffelen | 17-10-18 | 11:04 | 2

Belangrijker nog, wat peter rrrr de vries.

beau van rtl | 17-10-18 | 11:06

@beau van rtl
Inderdaad. Wanneer ik door de bomen het bos niet meer zie en het ook allemaal niet meer weet, richt ik mij tot Peter voor morele steun en het juiste narratief.
In discussies heel handig. "Peter vindt het ook." Klaar, mond gesnoerd.

Sans Comique | 17-10-18 | 12:46
-weggejorist-
skoftig | 17-10-18 | 11:03 | 1

Iets met eieren na pasen komen.

Petrus Poortwachter | 17-10-18 | 11:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland