Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Arnoud van Doorn 'sluit verkrachting en noemen naam niet uit, geen traan gelaten om dood Dille'

BRISANTE UITSPRAKEN door ex-PVV'er Arnoud van Doorn tijdens een interview met islamitische PVV'er Dennis Honing, over de vermeende groepsverkrachting door moslims en de daaropvolgende zelfmoord van PVV-raadslid Willie Dille. Van Doorn zegt: "Wat natuurlijk wel zou kunnen zijn is dat ze niet alles verzonnen heeft. Misschien is ze wel bedreigd, dat sluit ik niet uit, dat gebeurt vaker in de politiek, dat gebeurt bij mij ook. Misschien heeft ze wel klappen gekregen, wellicht is ze zelfs wel verkracht, ik weet het niet. Je zou zelfs zo ver kunnen gaan dat er misschien mensen zijn geweest die mijn naam daarbij hebben genoemd. Ik weet het niet, het kan, het kan." Mh, nou, die uitspraak lijkt ons eigenlijk gewoon de redelijkheid zelve, want sluit het inderdaad maar eens uit. Honings strekking was vooral dat Van Doorns retoriek zijn jonge volgelingen impliciet aan zou kunnen zetten tot zo'n daad. Daarop zegt Van Doorn op 12:45: "Nja kijk, je kunt niks uitsluiten." We vermoeden dat die suggestie van macht hem heus wel een topzwaar onbesneden Arnoudje bezorgt, maar dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen. De openlijke kille onverschilligheid over Dilles dood zagen we trouwens niet helemaal aankomen, maar het is in ieder geval eerlijk. "Ik ga heel eerlijk zijn, ik heb er geen traan om gelaten. Ik vind het lullig wat er gebeurd is, het is triest voor de familie, voor de kinderen, man, vrienden, maar ik vond het zelf een heel vervelende mevrouw, ik heb er geen traan om gelaten." Kortom, het zal altijd een hallucinante zaak blijven.

Henk Bres eist Van Doorns onmiddellijke uitzetting

Reaguursels

Inloggen

Kun je een veroordeelde drugsdealer als Van Doorn überhaupt serieus nemen? Het is een schande dat criminelen zich in de politiek mogen bewegen. Alle criminelen de politiek uit wat mij betreft... en ja, dan gaat de spoeling erg dun worden, ik weet het.

MurkRatte | 17-10-18 | 09:22

Ik constateer dat Arnoud zelfs nog minder populair is aldan Rutte, Pechtold en Peter R. de Vries. Zal wel een goede reden hebben dan. Zal inderdaad wel smeriger dan een hoop kots zijn dat figuur en zijn aanhang.

Rheia | 17-10-18 | 08:39

In mijn dromen (i.v.m. wat je wel en niet heurt te zeggen niet in het echt natuurlijk) wens ik Arnoud hetzelfde toe als wat zeer zeer vermoedelijk zijn aanhangers Willy hebben aangedaan en dat hij daarna zelfmoord pleegt. In zijn geval is dat niet eens lullig voor zijn kinderen en de rest van de mensheid. Die zijn/is dan botweg beter af.

Rheia | 17-10-18 | 08:33
-weggejorist-
De-Glijdende-Rechter | 17-10-18 | 06:49

Arnoud is de nieuwe Mussert. De jihadistische relmarokkanen de nieuwe bruinhemden. Qua ideologie hebben de Islam en het Nazisme veel overeenkomsten, waren ook niet voor niets razend populair in het midden ooste waar mein kampf na de koran het meest gelezen boek is. En diep van binnen weten we allemaal wel dat Willie gelijk heeft gehad maar dat we het collectief nuanceren om maar vooral niet die grote roze olifant in de kamer te hoeven zien. Tuurlijk is ze verkracht, bedreigd en geintimideerd, dat is gewoon standaard procedure bij jihadisten en inherent aan de oostelijke cultuur.

DreDoorsnee | 17-10-18 | 05:30

Blijf erbij dat die kwestie van Wille Dille nog steeds moet worden onderzocht. Hoe onwaarschijnlijk alles ook klinkt, al is een deel maar waar die tot haar wanhoopsdaad leidde, dan is dat tenminste wel bekend. Het voelt nog steeds als een bewuste doofpotaffaire, want ze leeft toch niet meer?

Jan, Leiden | 16-10-18 | 23:05 | 2

In diezelfde periode ongeveer, "verongelukte" een andere PVV,er met zijn auto dodelijk.
Eerst Willie zelfmoord en toen deze beste man.
Zou het toeval zijn geweest of worden PVV,ers een handje geholpen met de dood???

De-Glijdende-Rechter | 17-10-18 | 06:35

En laatst nog een PVV’er die ineens overleed. Gaan wel heel snel ineens..

Robin Hood | 17-10-18 | 11:49

Iemand die zegt: Ik ga heel eerlijk zijn, vertrouw ik sowieso nooit.

Doctor Honoris Causa | 16-10-18 | 19:58

Die Arnoud van Doorn is een stuk hondenkots, een rare kwibus die zich om de een of andere reden tot de salafistische haatideologie heeft bekeerd. Vermoedelijk omdat hij psychisch ziek is. Maar ja, vrijheid van meningsuiting! Ook zo'n misbaksel mag zijn onzin uitkramen. Hij blijft binnen de grenzen van de wet met zijn impliciete oproepen tot en verheerlijken van geweld. Maar we mogen hem, en alle andere salafisten, echter wel bespotten om hun ridicule geloof. En dat is niet moeilijk, hij ziet er met zijn nepbaardje uit alsof hij net geschminkt van de set van een nieuwe Planet of the Apes film is afgelopen. Moslims willen eruit zien als hun profeet, dus mijn conclusie is dat Mohammed een aap moet zijn geweest. Het zou in ieder geval veel over de Islam verklaren!

kunstliefhebber | 16-10-18 | 19:11

Goh, dat pornotokkie Bres nirt schrijft 'ik vindt'... Maar ja, altijd nog liever Bres dan de drugshandelaar en jihadist Van Doorn.

menschdurfteleven | 16-10-18 | 18:31 | 3

bijzonder, ook, dat U Bres verdenkt van onvoldoende taalvaardigheid. Terwijl U het woord "niet" als "nirt" weergeeft. En, inderdaad, Henk Bres altijd beter dan Van Doorn. De laatste is een intens slecht mens, om met Marcel van Dam te spreken.

Glasgow Argus | 16-10-18 | 18:47

U is niet met een hoofdletter tenzij u de lieve Heer aanspreekt.

ik-rij-puch | 16-10-18 | 22:31

na " hoofdletter " een komma vergeten

serieus bedoeld | 17-10-18 | 10:10

Ik wil actie van de minister van Binnenlandse zaken.

JohnWalker | 16-10-18 | 18:01

Deze beiden mannen hebben iets heel erg naars over zich. Dat zie je al aan de oogopslag.

Rest In Privacy | 16-10-18 | 17:37 | 2

Gelukkig ben ik niet de enige. Bah, wat een enge mensen.

kwaaie_eend | 16-10-18 | 19:24

Ik probeer het rationeel te benaderen maar het zijn inderdaad hele enge mensen, met name van Doorn. Als ik luister naar mijn buikgevoel is hij zo schuldig als het maar zijn kan.

Vespukki | 16-10-18 | 19:47

Zowel deze nare man als die mevrouw hebben (ok, hadden, in haar geval) duidelijk een flinke mentale stoornis.

Mather | 16-10-18 | 17:04 | 2

Iemand die zelfmoord heeft gepleegd nog even na-trappen, dan ben je behoorlijk diep gezonken.

Jackson | 16-10-18 | 18:14

En wat als deze mevrouw moedwillig de dood is in gejaagd, om haar man en kinderen tegen het kwaad te beschermen???
Ik noem opzet cq zeer ernstige bedreigingen.
Deze mevrouw HAD in ieder geval een duidelijke eigen mening voorheen.
Dat kan je niet van iedereen zeggen tegenwoordig.

De-Glijdende-Rechter | 17-10-18 | 06:40

Arnoud is gewoon een fijn mens!

Slough | 16-10-18 | 17:04 | 2

Thnx maar mijn naamgenoot van Doorn mag de doornstruiken in.

GeilRamkonijn | 16-10-18 | 17:51

Slough | 16-10-18 | 17:04
"Fijn" in de zin van gemalen dan wel geplet?

F. Jacobse | 16-10-18 | 19:42

Alles ademt weer moslimsuprematie. Ik vraag me af hoe de reacties zouden zijn geweest als Willie Dille Sylvana Simons was geweest en de daders neo-nazi’s. Gewoon een gedachten experiment. Ik denk dat alle alarmbellen waren afgegaan als het witte supremisten had betroffen.
Er is een te grote groep die islamsuprematie gruwelijk onderschatten.

ratelaar | 16-10-18 | 16:30 | 3

Spijker op de kop

Hexagon | 16-10-18 | 16:53

Knikt instemmend

GeilRamkonijn | 16-10-18 | 17:52

Dat dus.

Rheia | 17-10-18 | 08:40

Mevrouw Dille had na het gebeurde direct naar de politie moeten gaan. Dat deed ze niet. Waarom niet vraag je je dan af. Om man en kinderen te beschermen? Maar wel erover gesproken met de burgemeester. Daarna is veel te laat alsnog de polite erbij betrokken waardoor niet genoeg aanknopingspunten om tot onderzoek of vervolging over te gaan. Inconsistent gehandeld helaas.

Willibald von Klúúúk | 16-10-18 | 15:06 | 4

En wanneer vrouwen nu klagen dat ze 30 jaar geleden bij de billen gegrepen zijn moeten we dat wel serieus nemen, de daders vervolgen en is er geen mens die zich afvraagt waarom die niet eerder naar de politie is gestapt. Makes sense. Not.

Robin Hood | 16-10-18 | 17:12

@Robin Hood. Dat is nou de hele willekeur tegenwoordig. Als je bij het clubje hoort kan alles. Zodra je buiten het clubje valt kan niemand het een moet schelen. Wel balen dat wij als reaguurders niet bij het clubje horen. Maar wij komen er wel.

kwaaie_eend | 16-10-18 | 19:27

Wat ik gelezen heb is dat ze wel naar de politie is gegaan maar dat aangifte doen haar afgeraden is, en ze verder geen steun voelde.

GroetenVanUrk | 17-10-18 | 05:58
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een nare misselijkmakende vent.

van Oeffelen | 16-10-18 | 15:01

Dankzij onder-het-perzische-tapijt onderzoek van de haagse dhimmi driehoek voelt die moslim zich schijnbaar ontastbaar.

komtdatschot | 16-10-18 | 14:49

Voor de trollen: zijn naam is niet terloops genoemd tijdens, feitelijk na, de eigenlijke verkrachting. Deze is in een context genoemd die een aha-erlebnis rechtvaardigd.

w. gansfort | 16-10-18 | 14:39

Hogerop komen als net onder de middelmaat verkerend mannetje, door te heulen met de vijand. NSB-burgemeesters in oorlogstijd, in de TK. Om promotie te maken ga je zelfs van godsdienst veranderen. Dan beteken je wat! Ik voel diepe afkeer, ook voor deze 'bekeerlingen'.

xavier | 16-10-18 | 14:37

Krikke.
-
Wat is nâh jah moyenne, qua kierûh?

bisbisbis | 16-10-18 | 14:33

"Was het maar zo dat ik privé-moslimmilitie had om goed pak slaag uit te delen!" Zegt alles over deze gestoorde rat.

fram | 16-10-18 | 14:28

Hoppatee, aan het waarheidsserum zetten met zn volgelingen.

mozaard | 16-10-18 | 14:17

Arnoud Al Doornhabi: "Ik vind het typisch Nederlands om altijd met het vingertje te wijzen."
.
Over Saudisch kopafhakken bij verbaal besmeuren vd keuning.
.
Goed, hier draag je beter ook geen bord "leve de Republiek" tijdens keuninklekke festiviteiten.
.
Maar hee, als vingerwapperen de Nederlandse norm zou zijn, zijn onze dekselse moslimieten ongezien tof geinteGeerT.

chicago river | 16-10-18 | 14:15

Arnoud van Doorn is de Haagse Poncke Princen; een laffe deserteur die zijn eigen mensen het liefst van achteren met een mes steekt.

SergeantPierlala | 16-10-18 | 14:10
-weggejorist-
KLK3 | 16-10-18 | 14:10

Mijn buurman las het interview met Arnoud van Doorn en bedacht zich hoe het scenario zou zijn als het tegenovergestelde zou zijn gebeurd.
Wat Dille is overkomen: verkracht worden. Wat Dille vervolgens heeft gedaan: zelfmoord plegen. Maar deze keer met de heer Van Doorn in de hoofdrol.
Zou mevrouw Dille zonder een traan in haar ogen hebben kunnen zeggen: “Ik ga heel eerlijk zijn. Ik heb er geen traan om gelaten. Ik vind het lullig wat er gebeurd is met Arnoud. Het is triest voor zijn geloofsgenoten, het is triest voor zijn vrienden en familie, maar ik vond het zelf een heel vervelend heerschap, ik heb er geen traan om gelaten” Zou zij daartoe in staat zijn geweest?

Mijn buurman is ervan overtuigd dat mevrouw Dille heel menselijk was, met het hart op de juiste plek. Een vrouw die van mensen hield, die graag anderen hielp, die veel aan vrijwilligerswerk deed. Een vrouw die van Nederland hield. Een vrouw die zich om deze reden zich aan een politieke partij had verbonden.
Mijn buurman is ervan overtuigd dat de heer Van Doorn niet weet waar zijn hart zit. Dat hij ook niet weet wat het is om “menselijk” te zijn. Een man die eigenlijk niet van Nederland houdt, maar Nederland gebruikt, op een slinkse wijze, om een ideologie te promoten.
Mijn buurman is een wijs man.

onnosel | 16-10-18 | 14:01 | 2

Een soort Jenny Douwes eigenlijk.

Beste_Landgenoten | 16-10-18 | 14:04

Een soort Jenny Douwes zou je kunnen zeggen. Zoals je jou een Van Doorn zou kunnen noemen.

HaatbaardKnipper | 16-10-18 | 14:09

Ja, Van Doorn is een verrader/lul/anti-Zionist etc, maar hij huilt tenminste geen krokodillentranen. Binnen de (lokale) Haagse politiek waren er genoeg politici die bij leven Dille verketterden en na haar overlijden ineens overliepen van sympathie en empathie. Het siert hem dat hij zijn medeleven uit richting de nabestaanden, maar blijft bij zijn woorden. Niet dat ik verder ook maar enig positief gevoel heb voor deze verrader/lul/anti-Zionist.

Haringkoning | 16-10-18 | 13:59

Dit is een schuldbekentenis. Wat gaat het OM doen?

kommabijmebinnen | 16-10-18 | 13:55 | 3

Filmpje maken om uit te legen dat de Islam de religie van de vrede is. .

Mark_D_NL | 16-10-18 | 13:58

Blokkeerfriezen aanpakken!

iustus | 16-10-18 | 14:01

Het OM is zich druk aan het voorbereiden voor het beroep in een strafzaak tegen parlementslid die vraagt of we meer of minder van Doorn-achtigen willen.

The_Challenger | 16-10-18 | 14:08

Party van de éénheid , dan heeft hij het dus over zijn eigen clubje. Geen vrede voor NL , maar zijn mensen mobiliseren voor 'vul maar in'. Hij kan nog zo lekker kletsen , het zegt mij niets. Het lef om het over de 'hetze tegen de islam' te hebben.Wel doornen , geen rozen. Dát is de islam.

nemeton | 16-10-18 | 13:54

Sommige mensen leren het nooit, anderen moeten het eerst zelf ondergaan: www.vrij-links.nl/artikelen/persoonli...

Ik zeg: had nou geluisterd ipv met je hoofd rondlopen in die wolk van idealen en klaarkomen op je eigen gelijk.

ScumbaggusMaximus | 16-10-18 | 13:51 | 1

Langzaam, te langzaam wordt ook ‘progressief’ Nederland wakker.

ratelaar | 16-10-18 | 16:36

Uh, dit zijn dus allebei bekeerlingen?
Oke..

MaxiCosi24 | 16-10-18 | 13:50

Extremisten gaan niet in opdracht van een bekeerling een verkrachting uitvoeren. Dit is lachwekkend. Wat een gekke complottheorie, maar had niet anders verwacht van Dennis Honing, die zichzelf ooit als woordvoerder van de moslimgemeenschap zag. Niemand die hem ooit serieus nam.

mocroGS | 16-10-18 | 13:49 | 6

@Enter Yeti
Uiteraard wordt niemand geboren met een geloof maar misbruikt gemaakt van een brein in ontwikkeling. Zo vroeg mogelijk met de hersenspoeling beginnen. Maar het bekt wat vlotter om ze 'geboren' moslim te noemen.

F5-toets | 16-10-18 | 13:59

F5-toets | 16-10-18 | 13:53
Doe dat nou niet die snedige rake opmerkingen. Ik ben wel blij met die bekeerlingen. Zij tonen immers aan dat al die racisme schreeuwers ten aanzien van de islam totaal geen punt hebben.

The_Challenger | 16-10-18 | 14:00

F5-toets | 16-10-18 | 13:53

Waar zeg ik dat bekeerlingen minderwaardig zijn. Jij legt woorden in mijn mond.
We hebben het over extremisten ,de groep, die niet eens de imam van de plaatselijke moskee volgen. Zij voeren geen opdrachten uit in naam van publiekelijke figuren. Je moet eens begrijpend leren lezen.

mocroGS | 16-10-18 | 14:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou ja, dit is voor het eerst dat er niet louter onzin uitkomt. Qua quotes, filmpje niet gekeken.
Beter gewoon glashard zeggen dat je geen f*ck geeft dan eromheen liegen. De vraag is alleen wie er in allahsnaam mee gediend is om de familie nog even in het gezicht te trappen. Hebben de imams deze ongevoeligheid al veroordeeld? Of andere Iftar aanwezigen?

de Voorzittert | 16-10-18 | 13:46

Jan Watse Fokkens, What the f*ck? Ook een naam die door de ambtenaar van de Burgerlijke Stand geaccepteerd is.
Zo, is ie toch even genoemd!

Petrus Poortwachter | 16-10-18 | 13:46

Waar ik even over viel, en geloof mij ik ken het westen, oosten, noorden en zuiden van dit land:
"Kleine islamiserinkjes"
Ik denk dan: Als ik bij een opdrachtgever ben die wil dat ik mijn schoenen uit doe bij de voordeur dan doe ik dat. Niet omdat dat mijn opvatting is, maar omdat ik die opdrachtgever wil houden. In dit soort kleine aanpassingen zie ik geen "overname van mijn cultuur". Thuis doe ik gewoon lekker weer de schoenen op tafel. Etc.
En ik heb wel een traantje gelaten om Willy toen ik de eerste video al zag. Ik ken gewoon kwetsbare mensen, en zij was er duidelijk een van. En die kunnen zichzelf niet staande houden in het ruwe dat er soms gespeeld wordt in de politiek en sommige knelpunten van samenleven.

JeBroederInPolemiek | 16-10-18 | 13:44

Ik sluit de verzonnen verkrachting wel uit, net zoals het OM, de burgemeester van Den Haag en de politie. Nul aanknopingspunten. Case closed.

mocroGS | 16-10-18 | 13:39 | 29

mocroGS | 16-10-18 | 22:59
In dit topic blijf je maar reageren, omdat je zogenaamd een leven hebt, haha... Deze zaak is niet onderzocht, en verdient wel een goed onderzoek, wat het CDA en de PvdA dus willen. Verder, zoals ik al zei, duik je alleen op als je denkt een puntje te kunnen scoren en duik je onder als het je te warm onder je voeten wordt. Prettig avond voor de rest, ik ga een fles gedestilleerd soldaat maken.

Ik weet dat je het gelezen hebt, maar ik zal de link nog een keer toevoegen zodat anderen het nog even kunnen lezen www.dipsaus.org/exclusives-posts/2018...

JI-HAAT | 16-10-18 | 23:36

Zeg bontkraagje, er zijn getuigen die weten dat Willie met klem afgeraden werd aangifte te doen. Die weten dat de politie haar bang probeerde te maken. Al lang voordat dat filmpje op FB verscheen en nog langer voor ze definitief ging.

Bovendien, als je ook maar een klein beetje kennis hebt van het systeem, dan weet je dat de politie ook ambtshalve, dus zonder een complete verklaring van het slachtoffer, een onderzoek kan starten. En toevallig zijn er in deze zaak meer dan voldoende aanknopingspunten om zo’n onderzoek te kunnen rechtvaardigen. Vooral nu je grote held Arnoud zn klep voorbij gepraat heeft in de hoop nog een beetje sterker binnen jullie clubje idioten over te komen.

Robin Hood | 17-10-18 | 05:18

Maar goed, zo te zien hebben ook Marokkanen die wel ABN kunnen schrijven ook overduidelijk hun eigen agenda. Integratie is een feestje!

J-van-de-Bontekoe | 17-10-18 | 06:43
▼ 26 antwoorden verborgen

Van Doorn is niet meer dan een “Fellow Traveller” van het saudisch salafistische zooitje; zijn overleven bij de gratie van onze bananen-monarchie en huidige tijdperk. Op vele andere plekken jagen ze dit soort collaborateurs met pek en veren het land uit of wordt er op minder subtiele manier met ze afgerekend.
.
Het enige wat je van de maffe uitspraken van de bekeerling kunt vaststellen is dat kringen waar hij in rondt hangt tot op het bot verrot zijn en de politie/AIVD een grondiger onderzoek moeten instellen. Het zijn salafisten die blijkbaar brede regionale steun genieten en dat is levensgevaarlijk op zowel de korte als lange termijn.

HaatAth3ist | 16-10-18 | 13:34 | 1

Het is vooral en wederom de opzichtige poging om van elke moslim een salafist te maken. Wat namelijk niet zo is. En ook niet een beetje. Het is een totaal aparte en streng orthodoxe stroming die mijlenver losstaat van de realiteit, en in sommige gevallen de grondwet. DENK probeerde hetzelfde grapje bij Halsema, maar die pareerde dat non argument vrij handig, en snel.
Het is inmiddels een bekend patroon.. alles wat radicaal kan zijn, meteen downplayen, niets an de hand etc etc. De invloeden op een moskee meteen afdoen met Spakenburg en de biblebelt. Meteen Israel en de pallies erbij halen, ook een standaard truukje. Want de achterban moet wel warm gehouden worden. Dat juist een islamitische stroming in het MO bijna 5 jaar dood en verderf zaait waar de gemm israeli nog niet aan kan tippen, dat moet en zal maar vooral niet genoemd worden.
Of nog idioter, dat heeft niets met de islam te maken, of is een zionistisch complot. Go figure.

Chemokar | 16-10-18 | 13:45

In opstand komen tegen een antifa gerelateerd clubje is dan wel weer voldoende voor het O.M. om actie te ondernemen. Iemand die vraagt of er meer of minder van dat soort ophitsers moeten zijn is immers ook voldoende voor ze. Aangifte tegen hem zal direct in opdracht van de driehoek in een prullenbak worden gedeponeerd.

The_Challenger | 16-10-18 | 13:49

atheïstisch stemvee | 16-10-18 | 13:43
Ik ken een premier die ook niets uitsluit terwijl het hem wel bekend is. Het heeft ook wel iets weg van die '66 robot met steeds datzelfde antwoord. Je zou van doorn nu eigenlijk moeten vragen of hij de opdracht heeft gegeven. Antwoord: Ik sluit niet uit......

The_Challenger | 16-10-18 | 13:53

Tweets lijken me sinds vorige week strafbaar...

fram | 16-10-18 | 14:15
▼ 1 antwoord verborgen

Heb het met grote moeite een uur uitgehouden. Want ook hier blijkt weer dat er letterlijk nergens iets aan t handje is, het op de biblebelt nog veel erger is, Halsema het liefst alle vrouwtjes zonder hoofddoek ziet (?) , de salafist inmiddels gelijk staat aan elke moslim (?) en zowel Dennis als vDoorn het nog steeds niet over het grootste conflict willen hebben, en dat zit namelijk in de islam zelf. Dennis probeerde het wel aan t eind, maar alles wordt weer weggemoffeld onder het grote buktapijt. Het is het inmiddels welbekende mantra, het ligt aan werkelijk alles, maar binnen de islam is geen enkel probleem

Chemokar | 16-10-18 | 13:29

Ja, helaas, geen bewijs. "het kan, het kan"

Als ik even in mijn geheugen graaf heb ik destijds bij het artikel gepost dat ik mij wel een scenario kan voorstellen waarbij ze echt verkracht is en de naam 'Arnoud van Doorn' door de verkrachters genoemd is. Met de aanmerking dat ik extremistische volgers die op eigen initiatief en 'in naam van' iets doen waarschijnlijker acht dan dat het met instructie in opdracht is geregisseerd.

Die Arnoud van Doorn is wel consistent in wat hij van Willie Dille vindt, maar ik vind het ergens wel zorgwekkend om hem er zo achteloos over te horen praten.

GroetenVanUrk | 16-10-18 | 13:29

Begin Honing wel te waarderen. Toegegeven, die van Doorn komt wel opdagen

Bokito ergo sum | 16-10-18 | 13:26

Ik waardeer zijn eerlijkheid. Liever eerlijk en koel dan huichelachtig toneel. Verder blijf ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt van mensen als Van Doorn. Vind het een slang.

atheïstisch stemvee | 16-10-18 | 13:24

We moeten met zijn allen gewoon het suikerfeest wat prominenter vieren, dan komt alles vanzelf wel goed.

BlowingBubbles | 16-10-18 | 13:23 | 1

eens. Ook de vrouwen maar besnijden, denk dat de moslims wel blij met zo'n gebaar zijn.

deluiegriek | 16-10-18 | 13:44

Ik had graag in de politiek gewild in de Tweede Kamer... maar dat durf ik nu niet meer.
Op het moment dat je niet links bent - dan wordt je met de dood bedreigd in Nederland.
Waarom zou ik me gaan inspannen voor onze kinderen, terwijl niemand van Rutte III iets durft te doen tegen de immigratie van migranten uit moslimlanden die hier onder noemer van ''vluchteling'' gratis opvang, huisvesting, zorg en een uitkering krijgen.
Den Haag denkt dat ze sociaal is met dit onbetaalbaar migratiesysteem... ze maken ons land alsmaar armer en gevaarlijker.
Onze autochtone en allochtone kinderen krijgen het heel, heel erg moeilijk in een volgepropt Nederland - Rutte III, jullie worden bedankt.

sociaal_econoom | 16-10-18 | 13:23 | 4

Over 5 jaar is Nederland nog aan het bekomen van Euro Crisis 2.0 die aanvangt herfst 2019.

Mark_D_NL | 16-10-18 | 13:36

Laat we het er maar op houden dat het hier dan nog slechter is. Invoering van een wet die bijvoorbeeld de bovenonsgestelden er van weerhoudt om domme beslissingen te nemen is misschien een oplossing. De grondwet wordt immers met voeten getreden door onze overheid. Politieke onschendbaarheid opheffen is daar maar een voorbeeld van. De kans is dat er zo'n wet of instituut komt is natuurlijk nihil maar het zou wel beter zijn.( zo goed Joris?)

The_Challenger | 16-10-18 | 13:42

Na een willekeurig dagje meedraaien als politicus op het Binnenhof ga je verlangen naar eenzame opsluiting in de isoleercel van een psychiatrische instelling. Waar de meesten sowieso feitelijk thuishoren.

isitsoornot | 16-10-18 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

Hij zou haar aanklagen voor smaad en laster. Deze uitspraak staat hier haaks op. Hoe werkt zijn brein?

Kaas de Vies | 16-10-18 | 13:20

Ik las het gister en had daarbij gelijk het gevoel van een bekentenis in een ontkenning. Het is geen daderkennis maar hij sluit niet uit dat het is gebeurt. Even doorvragen met 3 nachtjes cel en hij slaat door aangezien hij zo labiel is als een troll. Tussen zijn verhaal door kan je er op uitmaken dat hij de daders in ieder geval kent. Geen haar op het hoofd bij de driehoek daar die er aan denkt om dit te doen natuurlijk.

The_Challenger | 16-10-18 | 13:19 | 2

Iemand kan ook jouw naam noemen als ie iemand verkracht. Sluit dat maar eens uit

Shoarmamasutra | 16-10-18 | 13:20

Shoarmamasutra | 16-10-18 | 13:20
Klopt. Net zomin je niet kan uitsluiten dat hij van een gepaste afstand heeft toegekeken of de opdracht heeft geven. Een beetje rechercheur weet dat er bij ontkenning door de verdachte/dader vaak onbewust informatie wordt gegeven waardoor blijkt dat hij er toch bij is betrokken. En nee, bewijs is dat dan niet te noemen maar voor hun is dat een rokende aanwijzing. Kom er maar in Graaf van Egmont. Ik zal hem eens vragen hoe hij er over denkt als oud rechercheur.

The_Challenger | 16-10-18 | 13:29

Wie van ons hier, hebben wel een traan gelaten?
Ik vond het verschrikkelijk voor de vrouw en nabestaanden, maar een traan nee.

MarcS | 16-10-18 | 13:19 | 2

Ik heb gehuild.

Mark_D_NL | 16-10-18 | 13:23

Een spreekwoordelijke traan Marc. 'Of je het erg vond'

benjeallanggek | 16-10-18 | 13:59

deze man is heel simpel duidelijk en ontegenzeggelijk: GESTOORD

ja-nee-misschien | 16-10-18 | 13:18

Even een gedachteexperiment:

Het komt hem wel uit om dit verhaal kracht bij te zetten opdat hij de macht van het Islamisme door middel van terreur, islamofascisme en gedram vergroot.

Ben jij een politica die opkomt voor de oorspronkelijke waarden van het land en haar bevolking is het niet meer dan logisch dat dit gebeurt.

Dit zal een hoop mensen afschrikken.

Goed... wat vinden jullie van bovenstaande gedachteexperiment?

Discussier hieronder.

Kaas de Vies | 16-10-18 | 13:16 | 1

Ziet er wel zo uit. Waarom denk je dat het halve ambtenaren apparaat buigt voor de Islam. Juist. Door intimidatie, en van Doorn intimideert hier. Hij zegt "kijk maar uit, anders gebeurt dat ook met jouw". Maar dat wil de NL overheid graag, een ander die de schaapjes onderdrukt. Dan kunnen zij de handen wassen in onschuld.

Mark_D_NL | 16-10-18 | 13:53

Geen traan om gelaten.

Religie van de vrede ...

pga | 16-10-18 | 13:15

Nu werd zijn naam misschien genoemd. Meestal noemen moslims de naam van de profeet als zij iemand vermoorden. Vergelijkt hij zich nu met de profeet Mohammed? Dat verdient alleen al een bezoekje van zijn vrienden, want dat is heiligschennis.

Mokum Kosher | 16-10-18 | 13:14

Hey Arnot, beste useful idiot, hoeveel brownie points heb je hiermee weer gescoord?

ScumbaggusMaximus | 16-10-18 | 13:14

Islam betaald goed.Beetje meelullen,factuurtje,en klaar.

van stampij | 16-10-18 | 13:13

Wat een onbesneden Pannekoek is Anoud van Doorn toch, totaal oninteressante man. Hij die alvast Moslim is geworden voordat het straks te laat is. Kneus!

pibasso | 16-10-18 | 13:12 | 4

Oninteressant? Ik mag hopen dat hij sterk de interesse van de geheime diensten heeft. Bekeerlingen zijn meestal t fanatiekst zoals het de exrokers zijn die t hardst nepkuchen.

Shoarmamasutra | 16-10-18 | 13:24

Als de KKK de grootste club in de VS was geworden dan was hij al geemigreerd en zou hij hele dagen met een puntmuts op zitten. Die zwakkeling waait gewoon mee met diegenen die het meest intimideren.

F5-toets | 16-10-18 | 13:25

Daarom laat 90% van de autochtone 'mannelijke' bevolking een baard staan. Je bent niet alleen nooit alleen als meeloper in een kudde, je kunt ook nooit te vroeg shariaproof zijn.

accuvrijezondag | 16-10-18 | 13:36
▼ 1 antwoord verborgen

Op een of andere manier zijn bekeerlingen altijd een stapje feller en extremer dan gewone gelovigen, net zo als de ergste anti-rokers vaak de ex-rokers zijn..

Wijze uit het Oosten | 16-10-18 | 13:12 | 2

He ik tik net vrijwrl t zelfde in maar de wijzen uit t oosten blijken in de tussentijd sneller. Moet ook niet bellen tijdens t reagutrn

Shoarmamasutra | 16-10-18 | 13:25

Had k pas ook met de Wijze. Ik zeg je, hij heeft een aerodynamischer tikplank van 100% top quality china bamboo. Snelle kauwgrage panda dat ie er is.

chicago river | 16-10-18 | 14:27

Norman Bates?

Pedronegro | 16-10-18 | 13:12

Ze zijn niet zo leuk meer als vroeger, Koot & Bie.

Mr_Natural | 16-10-18 | 13:11 | 1

Waren dit niet Snip & Snap?

benjeallanggek | 16-10-18 | 13:56

“ik heb er geen traan om gelaten”
En dat zullen maar weinig mensen bij jouw miserabele einde doen.
Eerder een goeie fles open trekken.

Rico Tampeloerus | 16-10-18 | 13:11

Beste mensen, het betreft hier twee personen die beiden waarschijnlijk aan psychiatrische stoornissen of persoonlijkheidsstoornissen lijden. Mensen met dit soort ziektes hebben vaak hele nare dingen meegemaakt en hebben trauma's. Vaak worden de stoornissen deels veroorzaakt door deze nare dingen.
Een van hen is dood, door zelfmoord en heeft een ernstige beschuldiging aan de wereld nagelaten. De ander heeft nu een positie waarin zijn gestoord persoonlijkheid goed op de plek is in zijn beleving. Hij lijkt zich machtig en verheven te voelen, door zich een geloof te hebben aangemeten. Veel personen die op extremistische wijze een geloof aanhangen hebben trouwens ook psychiatrische ziektes of persoonlijkheidsstoornissen.
Wat mij vooral niet passend lijkt is deze mensen steeds maar weer in de media-aandacht brengen. Dat bezoedeld de nagedachtenis aan de overledenen, en sterkt de nog levende patiënt in zijn gestoorde en disfunctionele overtuigingen.
Negeren dus a.u.b.

zeeman73 | 16-10-18 | 13:11 | 1

Nee hoor, levensgevaarlijk vies ventje gaan we zeker NIET negeren.

echt_links | 16-10-18 | 13:23

Levensgevaarlijk vies ventje. Neem aan dat de AIVD hier ook een mening over heeft?

echt_links | 16-10-18 | 13:10

Heb het vanochtend zitten kijken, hij probeert beschaafd te blijven maar valt continu door de mand met zijdelingse opmerkingen die zijn ware aard tonen. Al met al een ontzettend inconsistent en tegenstrijdig verhaal.

Harry Turtle | 16-10-18 | 13:09 | 1

Ik ook, kon er 1 dingetje uit halen die mijn oren wat meer spitsten en dat was: Met Joden bedoelen wij niet de echte Joden maar de zionisten.

nope | 16-10-18 | 13:21

Wat krijg je tegenwoordig voor opruiing? 240 uur taakstraf!

ceadomile | 16-10-18 | 13:09 | 3

Hij niet. De kans is groter dat de driehoek de volgende iftarmaaltijd houdt bij de partij van de eenheid

The_Challenger | 16-10-18 | 13:22

Lees zijn tweets eens. Zeer ernstig.

Mark_D_NL | 16-10-18 | 13:39

Arnoud heeft zijn sommetjes gemaakt, geplust en gemint en op basis daarvan de conclusie getrokken dat hij zich beter nu bij onze toekomstige overheersers kan aansluiten dan op het allerlaatste moment, als de beste posities al vergeven zijn.
Collaboreren is namelijk ook een vak, he, Arnoud?

Graaisnaaiert | 16-10-18 | 14:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland