Ook al islamofoob: het Europees Parlement
Dat zeggen wij niet, dat zegt het Europees Parlement zelf.
Het komt toch nog goed met de islamofobe haatdrek die het Europees Parlement over ons uit probeert te storten. President Tajani heeft namelijk aan de Britse Europarlementariër Sajjad Karim beloofd dat bovenstaande walgelijke propagandaposter zo snel mogelijk wordt verwijderd wordt. Karim had daar om gevraagd, want burgers oproepen te gaan stemmen bij de Europese verkiezingen is allemaal leuk en aardig, maar als dat ten koste gaat van het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen dan is de lol er wel een beetje af. Op zich komt het mooi uit want ze houden daar in Brussel bij het bepalen van het immigratiebeleid toch geen rekening met uw stem. Bovendien kunt u niet meer op Judith Sargentini stemmen dus u blijft gewoon thuis donderdag 23 mei. Nu al zin in die immigrantenposter met een boeddhist, Tajani.
Ondertussen in Brussel
Social
Ja gewoon kei geestig Jean-Claude. Iemand met wie je liever een biertje drinkt dan dat je hem je continent laat besturen
Reaguursels
InloggenSajjid Haider Karim, volbloed Brit en de eerste moslim EU parlementariër, heeft kritiek op een EU poster betreffende managen van migratie. Volgens hem geeft de foto aanleiding om te vermoeden dat alle asielzoekers moslims zijn.
Dat het een feit is dat de asielzoekers in Europa duidelijk voor het overgrote deel moslim zijn doet er verder niet toe.
Onwelgevallige feiten moeten onder het matje geveegd worden. Stel je voor dat iemand straks denkt dat veel asielzoekers .. ehm... moslim zijn! En dat allemaal door een poster.
Op kleinere schaal geeft de burgemeester van Gooische Meren aan dat de Bussumse najaarskermis volgend jaar niet zal doorgaan omdat zo'n 200 jongeren er amok hebben gemaakt. Vandalisme, agressie, meisjes aanranden, keet schoppen door 'jongeren'. Uiteraard mag het niet gezegd worden dat die jongeren netjes opgevoede Marokkanen zijn met alleen een deugdelijke moslim achtergrond. Via social-media afgesproken en met treinen gebracht komen ze de kermis als boksbal gebruiken.
Ik wordt zó enorm moe van tussen regels door te moeten lezen en feiten niet te mogen benoemen. Vrijheid van meningsuiting is op de schop.
parasitoïden is het juiste woord voor het huidige EU Parlement
Voor degene die niet weten wat dit is:
Parasitoïden zijn organismen die op een gastheer moeten leven voor hun ontwikkeling en die gastheer uiteindelijk doden. Sommige sluipwespen leggen bijvoorbeeld hun eieren in de eieren, larven of imagines van andere insecten, waarna de larve van de sluipwesp zijn gastheer langzaam levend opeet.
Komt toch aardig overeen dacht ik zo. Iemand nog een biertje?
Juncker danst de Korzakov-shuffle ,ongehoord dat die daar de macht heeft.
Om je rot te lachen: Brussel "of all places" wordt steeds meer overstroomd met asiel-kriminelen;
Ik citeer:
""De klanten van de prostituees zijn vooral de honderden jonge asielzoekers die rond het station hangen.
Het standaard tarief voor seks in het park is rond de 25 euro.(...) Jongeren ((lees= kriminele asielzoekers)) houden dan de wacht.
De politie maakt zich steeds meer zorgen over de veiligheid in en rond het park dat ook steeds vaker wordt bewoond door asielzoekers die door willen reizen naar Engeland.
De krant sprak agenten op het terrein die vertellen dat de Brusselse bendes steeds gewelddadiger worden.
In het park wordt ook veel geld verdiend met het verkopen van drugs, gestolen goederen en wapens. De politie heeft de strijd met de criminelen zo’n beetje opgegeven, concludeert Het Nieuwsblad in een reportage.""
www.telegraaf.nl/nieuws/2653989/ruimt...
Islamofobie.... zelfs de autocorrectie van iPhone kent dit woord. Het grootste fopwoord van de afgelopen 10 jaar. Onderbouwde, beargumenteerde kritiek of zelfs op- of aanmerking en kanttekeningen worden gezien als islamofobie. Als iemand het communisme er in een column flink van langs geeft is er niemand die hem of haar een communismofoob noemt. Kritiek op het Boedhisme levert evenmin het predikaat boedhismofoob op. Alleen de islam is kennelijk zo zwak, zielig en niet in staat om maar het minste of geringste onaardige woord aan te kunnen.
Bij het predikaat islamofoob krijg je standaard ook het label racisme of discriminatie opgeplakt. Dat er door mensen met verschillende nationaliteiten en etniciteiten kritiek op de islam wordt gegeven wordt voor het gemak even aan voorbij gegaan want het zijn toch meestal die foute, boze, slechte witte, westerse mensen.
Ik heb het absolute recht om elk idee of elke verzameling van ideeen (maw religie, levensbeschouwing of (sociaal) economische denkbeelden te bekritiseren, commentaar op te hebben, belachelijk te maken, grappen over te maken, etc. Ook al is dat dan weliswaar niet aardig, je kan niet deel uit maken van een vrije samenleving maar wel verwachten dat je noooooit iets onaardigs hoort of leest over iets wat enorm belangrijk en dierbaar voor jou is.
Juncker is sinds Chamberlain de grootste politieke ramp van Europa en de man is niet eens gekozen. Hij is er gewoon zomaar neergezet. Drinkt een stuk in de kraag, slaat presidenten in hun gezicht en scheld ze uit. En Rutte zit dat stuk verdriet nog te verdedigen ook. Zegt heel wat over Rutte.
Who's afraid of the drunken sailor; who's afraid of the drunken sailor (bis)
Dan had Karim is een spion voor de OIC (een verbond van 50+ moslimlanden, waarvan velen bekend om lijfstraffen, christenvervolging, mensenhandel, mensenrechtenschendingen en geloofsoorlogen tussen moslims) en voor Turkije.
Ja, het Turkije waar hij enkele jaren geleden al een lezing had over islamophobia (Google er zelf maar op de) En dat was niet heel erg lang nadat de OIC in een verklaring de westerse VVMU de schuld gaf van alle islamofobie. www.gatestoneinstitute.org/4088/islam...
Maar wat echt aan de hand is, is dat oic landen via islamofobiegejank, misbruik van recht op vrijheid van religie, en misbruik van non- discriminatiewetten bezig zijn een aparte recht scoorde voor moslims te creëren waaraan alle niet-moslims ondergeschikt zijn en zich aan moeten conformeren.
Echt, mensen! Lees je eens in, in dat OIC en hun politieke agenda. Dit is een wereldwijde organisatie die overal zijn marionetten en spionnen heeft zitten!
Hieraan zie je dus duidelijk hoe alles ondergeschikt wordt gemaakt aan de islam.
Want vrijheid van meningsuiting is de oorzaak van kritiek op de islam. Niet de islam zelf natuurlijk; maar het feit mensen hardop kritiek op de islam hebben.
Vrijheid van meningsuiting moet ook al ondergeschikt zijn aan de islam, zo rolt dat OIC.
Waar 'het westen' juist heeft gezegd: voor iedereen een plekje onder de zon, ook voor de diverse religieuze bewegingen, die elkaar het plekje moeten gunnen. En bij dat plekje onder de zon hoort ook het recht hardop van mening te verschillen.
Moslims eisen respect maar geven het niet
Waar is die poster te bestellen? Die gaat voor het raam!
CDA . jullie hebben mij bij de nekvel die [alleen voor de rijke] euro ingesleurd. Gelukkig krijg ik binnenkort de kans om geweldloos op een democratische partij te stemmen ,die het wel goed met mij voor heeft. dikketong.
Oggossie, lieve oude heupwiegende zuipschuit. Die van de EU een federale staat wil maken met een leger, politiemacht, douane en directe belastingen, maar zonder directe democratie, transparantie en controle. Oftwel, blauwdruk voor een totalitaire staat. Die lieve oude heupwiegende zuipschuit heeft een gevaarlijke agenda.
Vroeger vaak genoeg in islamitische landen geweest. Zo ziet het daar eruit en lopen ze daar rond. Dus die foto laat zien hoe het daar in werkelijkheid is. Willen ze dat niet, dan lijkt me het het beste de islam gewoon eruit te gooien en af te schaffen in die landen. Iran is een mooi voorbeeld van hoe het fout kan gaan met islam. Dus m.a.w. foto handhaven.
Precies , Wil men vrijheid en een beter leven dan moet men uit die (religie) kooi stappen.
Naar het westen “vluchten” en je kooi meenemen lost niets op - in tegendeel.
Het probleem is de kooi , niet waar de kooi staat.
Overigens - natuurlijk weet de EU dat ook.
Het hele “ vluchtelingen probleem “ is een hoax , kunstmatig , een pressie middel om globalistische plannen door te kunnen drukken.
De nationale staten moeten door massa immigratie eerst helemaal kapot worden gemaakt ander kunnen ze hun EU superstaat (en daarna de NWO ) nooit invoeren.
We zeuren maar , IK zeur ook mee, maar we moeten er toch eens wat aan doen, onze regering walgen we van, Brussel walgen we van, Uitkeringen walgen we van , dus tijd voor Nexit, latenm we daar eens op stemmen. Hou een eigen referendum, weten ze hoe we erover denken, refenda mag niet meer, noemen we het keuze van Volk of zo.
Nexit. En dan? Moeten we met alle landen opnieuw afspraken maken, als klein landje. Dat kan in 2018 toch niet meer. De EU is veel te machtig, dan krijgen we hoogstens zo'n Zwitserland constructie waarbij we officieel niet bij de EU zitten en dus ook niet mee mogen praten maar wel alles uit Brussel moeten slikken omdat het anders ten koste gaat van onze handel. Vrij verkeer van personen en goederen is immers zwaar aantrekkelijk en dat willen we niet opgeven, zeker voor een handelsland als Nederland. Nee, lekker bij het noodzakelijk kwaad blijven en ons stinkende best doen om de EU beter te maken ipv er tussenuit te knijpen. We moeten toch concurreren met China en de VS en niet met elkaar.
De handelsverdragen kun je gewoon in stand houden zonder de onzinnige rest Ard. Dat weet jij ook, maar het gaat jou juist om die rest.
Probleem is dat de EU een halve oplossing is. Wel een gelijke munt maar geen zekerheid. Dat landen niet kunnen devalueren heeft Spanje en Griekenland sociaal gezien bijna in de afgrond geduwd. Met belastinggeld zijn toen met name vooral de Duitse banken gered. Terwijl Duitsland al zo enorm profiteert van het feit dat het de D-mark niet steeds sterker wordt en dus nu een enorm handelsoverschot heeft.
Als Duitsland nu eens gaat betalen voor dat voordeel door ondersteuning aan andere Euro-landen (een Europees basisinkomen bijvoorbeeld) ontstaat er nog iets van een houdbaar systeem.
Nederland heeft zich overgegeven aan de EU. Nederlandse industrie is kleinschalig. Grotere industrie is verplaatst naar het buitenland en het personeel is op herscholingscursus.
Alles wordt er aan gedaan om landbouw en visserij ook maar af te schaffen.
Wat kan er nog mis gaan wanneer iedereen straks manager is van een dozenschuif-bedrijf. Consumptiegoederen kopen wij wel in China en wanneer de kraan lekt bellen wij een Pool.
Wel goed sparen voor de groeiende EU bijdrage en wennen aan de portiekluchtjes.
@BL
Nee. Als je wel eens in de rest van Europa komt, weet je dat dit niet, afgedwongen, gaat werken. In de zuidelijke landen is de staatsschuld groot, maar de private schuld klein. En dan wil jij de inwoners van de noordelijke landen, met hun torenhoge hypotheken, geld laten geven aan de zuidelijke landen. Nee, nee, nee!
Meer eigen verantwoordelijkheid I. p. v. minder.
benjeallanggek | 09-10-18 | 09:25
Je vergeet 1 ding. Dat wij en met name Duitsland enorm profiteren van de EU afzetmarkt met zijn geforceerde gelijke muntwaarde. Geen Europees land zou nog Duitse spullen kopen als de D-mark nog zo hard was. Dat levert heel veel geld op, ook voor de NL export. De EU is dus goedkoop voor onze handel. Voor een fractie van dat overschot kan een Europees systeem worden opgetuigd dat zorgt voor een daadwerkelijke unie, waarin burgers ook politiek invloed hebben en zekerheid krijgen boven het niveau van de natiestaten uit.
Maar dat is vleoekn in de kerk momenteel, met al die nationaal navelstarende rechtse flankpartijtjes zoals van Geert en Thierry. Die denken dat terug naar de fifties nog mogelijk is in deze vervlochten wereld. Ze begrijpen er niets van of bedonderen bewust hun achterban met waanvoorstellingen.
BL,
Er was een tijd dat er nog geen EU was. We hadden de EEG. Toen wist de Nederlandse bedrijvigheid ook zijn/haar wegen naar het buitenland te vinden.
Het is kortzichtig om te beweren dat we nu zo van de EU profiteren. We 'profiteerden' al tijdens de EEG. De handel vindt wel wegen te vinden zonder Brussel. Dat begon al bij de Hanze, een vertrouwensgemeenschap van kooplieden.
Wat marjen zegt. Waarom denk je dat voor de euro, de D-Mark (en dus gulden) zo sterk was?
benjeallanggek | 09-10-18 | 10:34
Even voor de duidelijkheid: Een sterke munt is niet altijd goed voor de export. Voor de handel is de EU markt erg goed, voor de burger is dat de vraag want die profiteert natuurlijk alleen indirect mee van die export. De lagere Euro-wisselkoers heeft echter wel geleid tot geldontwaarding in de portemonnee. Of de Euro per saldo een positief effect heeft gehad? Iedereen weet eigenlijk wel dat de Euro van nu de gulden is van vroeger.
Het goede van een échte Verenigde Staten van Europa is dat je de "old school" globalisten buiten spel zet, er ontstaat een nieuwe unie. , media en openbaar bestuur; één taal (zonder dat lokale talen verboden worden vanzelfsprekend).
Alles opgeruimd: het raamwerk is er al maar het dient nieuwe instructies te krijgen.
Terug naar kleinstaterij van landen die niet zelfvoorzienend zijn zie ik niet als oplossing;
kindapaas | 09-10-18 | 04:32 | favorietblock
Ik zie juist niets in een Sovjet Unie 0,5 waarbij een parlement en e.v.t. een EU president het hoogste woord heeft. Want dan is alle macht geconcentreerd en makkelijk toegankelijk voor lobby's. Zeg maar een beetje wat nu al gebeurd in onze huidige Sovjet Unie in de dop...
De huidige iteratie is een afschrikwekkend voorproefje op wat onze te wachten te staat. Nou ja huiveringwekkend voor lieden die zich niet identificeren met het globalistisch ideaal dan. Er zijn inmiddels teveel tata's die daar wel in geloven. En zij bevolking de media, kunst, onderwijs, bestuur, (semi)overheid en ambtenarij. Zeg maar alle posities waar het echt om de knikkers gaat.
Boek gelezen van Ulrike Guerot, "De Nieuwe Burgeroorlog"?
Daar staat in beschreven dat op de huidige weg doorgaan uiteindelijk niet werkt. Ze betoogt dat er maar twee oplossingen zijn: Ofwel terug naar de natiestaten, eigen munten en dichte grenzen (de xenofobe oplossing) ofwel een politieke unie waarin burgers ook op Europees niveau rechten krijgen en waarin bijvoorbeeld Duitsland veel meer gaat betalen. In de huidige constructie heeft Duitsland voor een prikkie een afzetmarkt gekocht voor een voor Duitsland veel te goedkope Euro.
@graaf
Globalisme is goed, maar dan grass-roots en niet top-down. In de huidge opvatting is globalisme alleen goed voor de financiering/industriële plutocratenkartels en voor zorgvuldig geselecteerde minions. Ik zie de SU overigens als een succesvoorbeeld qua planning maar met fouten in de uitvoering. "Gosplan" bv, een meerjarenplan met een "plenipotentiair" aan het hoofd, roulerend voorzitterschap en verantwoordelijkheid met het eigen leven als inzet zie ik als model, niet als afschrikwekkend voorbeeld.
Overigens, ik word oud denk ik maar wat is een tata? Het klinkt niet als iets positiefs.
@Beste_Landgenoten | 09-10-18 | 08:41
Zonder dat boek te kennen, geheel eens met de strekking. Terug naar de 19e eeuw zie ik ook niet echt als de weg vooruit.
Macht corrumpeert. Heel veel macht bij elkaar en je krijgt zoiets als de EU. (Google even dat filmpje met Tom Staal over de EU.....)
Mogen we dan beginnen met de pensioengerechtigde leeftijd gelijk te stellen? Kan ik per direct met pensioen ipv voor te ploeteren tot m'n 67 en 3 maanden. En ik neem al ruim 40 jaar iemand mee achter op m'n fiets naar het werk. Word ik zo moe van maar mag niet gezegd worden want ... u vult het maar in.
Mee eens @slough
Wij leven langer is de motivatie; dan moeten we ook later met pensioen.
In een andere lidstaat leeft men korter. Wie van daaruit naar NL vertrekt leeft als bij toverslag langer. Vertrek je naar een ander land met een kortere levensverwachting dan krijg je evengoed niet eerder je zelf opgebouwde pensioen. Ongelijke behandeling, grondwet, verdragen enz enz trek het hele blik maar open. Geen politieke partij die zich er voor inzet, geen activist die wat van zich laat horen, muisstil blijft het. Dat is nog het meest verbazingwekkende.
De toekomst van de nationale staten in het westelijk deel van Europa staat op het spel. Zodra de neergang in economische of maatschappelijke zin het kantelpunt bereikt is het over met de pret en krijgen we chaos alom. Waarom denkt u dat een wereldbedrijf als Unilever in een land blijft wat uit de EU stapt?
Unilevers aandeelhouders weten dingen. Bv dat de Brexit niet doorgaat. Of hooguit heel tijdelijk in een no deal constructie. Blijkt een ramp. Herintreding kan binnen een uurtje geregeld zijn. Alle deals weer operationeel én extra afspraken daarbovenop. Inclusief de Euro in ruil voor het Pond.
@randje
En ze leefden nog lang en gelukkig.... *Disney modus off*
Goed begin van de dag. Lichte dauw op het weiland, een mooie vogel die voorbij vliegt.
Als ik zo de krantenkoppen ga doornemen probeer ik dit beeld voor ogen te houden.
Goed zo. Iedere ochtend kijk ik wel over de galerij naar de weilanden en de dieren. Geeft rust. Enige wat ontbreekt is een lieve vrouw om het samen te beleven. Want dat heb ik de laaste keer niet handig gedaan.
Omdat de EU niet te vertrouwen valt en de Engelse eager zijn.
Onze koning heeft tegen de Britten gezegd dat hij de Brexit betreurt. Als hij zich dan toch uitspreekt, dan had hij beter kunnen zeggen dat hij het betreurt dat de Britten zich genoodzaakt zagen om eruit te stappen. Een oude bondgenoot, met wie we nog lang door één deur hadden gekund als al die kermisklanten de boel niet hadden verpest, verdient meer loyaliteit.
Voor Nederland is het een grote strop als de Britten opstappen... want dan moeten we geen 7,5 maar 13 miljard euro per jaar afdragen aan de geldwolven in Brussel.
Dit is niet om te doen, dat is 6 keer de opbrengst van de dividendbelasting.
Intussen heeft Engeland al 3 jaar haar contributie (ad 13 miljard euro per jaar) niet betaald aan Brussel - hun schuld is inmiddels opgelopen tot 40 miljard euro.
Vrees dat dadelijk Duitsland en Nederland hun portemonnee moeten trekken.
Over een paar jaar zit de BTW hier op 25 en 15%.
We komen gigantisch klem te zitten door de geldwolven in Brussel... en de klimaatjongens van Parijs geven ons de genadestoot.
Rutte III... doet precies wat die twee ons opdragen.
Trump zegt: ''jullie kunnen het dak op''
Had hij kunnen zeggen. Maar de koning behartigt nu eenmaal de belangen van Nederland en niet van Boris Johnson & co. En dit gaat Nederland geld kosten dus logisch dat hij het betreurt.
sociaal_econoom | 09-10-18 | 08:04
Dat, maar dat is nog niks vergeleken met de miljarden die het bedrijfsleven te verduren krijgt. Hoe dan ook, economisch gezien komt er niemand beter uit de Brexit. Maar ik hoop voor ze dat de onderbuik weer goed gevuld is. Ze mogen nu eindelijk weer grenscontrol... ow wacht dat hadden ze al.
Sowieso is die leuze een leugen.
We hoeven helemaal niet 'samen' te werken vanwege het migratieprobleem.
Als elk land de immigratie zelf regelt volgens de legale wegen, hebben we die EUSSR helemaal niet nodig. Dan kan elk land z'n eigen grenzen bepalen.
Maar nu dat parlement zomaar de nationale grensbewaking in handen wil geven van Brussel, moeten we dat parlement mijden als de pest. Nooit stemmen op die lui; dat doen de inwoners van Europa eigenlijk al massaal, maar dat parlement trekt daar geen lering uit.
Komt nog bij dat we een instantie die zelf de stromen veroorzaakt, niet moeten vertrouwen als deze beweert het probleem te gaan oplossen door 'samen' te werken.
'Samen' werken betekent hier: U dient allemaal een steentje bij te dragen aan ons totaal falend beleid.
Een beetje moeilijk te zeggen of Juncker nu de spot drijft met May, of gewoon weer bezopen over het podium zwalkt. May's dansje was een eenmalig iets, bij Juncker is er ondertussen al een patroon waar te nemen...
May doet een dansje en dat zal door spin-figuren zijn geadviseerd. Als antwoord op alle kritiek vanwege een eerder dansje. May is een deftige dame die niet populair moet gaan doen. Juncker staat bijna altijd wankel op zijn benen.
Brussel schijnt er geen been in te zien een hele natie te schofferen.
Dat dansje van May was niet eenmalig... youtu.be/qjGkQPbSPK8
Die Juncker is zo'n laag figuur zolangzamerhand.. eigenlijk zou er gewoon een artiest of satirisch figuur de Jucnkdrunkmove moeten gaan uitvinden en exploreren. Recent pracht beelden van, ondersteunt door onze MP zwalkend over de rode loper..
XaleX_2 | 09-10-18 | 05:06 |.... schrijft: ''er valt helemaal niets te ontvluchten, of je moet ergens in de wildernis gaan wonen''.
Dat is niet waar - het maakt een enorm verschil of je in Polen, Hongarije woont of in Nederland.
Nederland (Rutte III) doet precies wat Brussel en de klimaatjongens van Parijs willen:
- als Parijs zegt jullie mogen geen gas en olie meer gebruiken - dan volgt NL dit blindelings ook al kost dat onze bedrijven en burgers miljarden aan gasketels, diesel en benzine-auto's wat we dadelijk niet meer mogen gebruiken waarbij we nieuwe apparaten, installaties en voertuigen moeten investeren.
- als Brussel zegt.... jullie moeten mensen uit Afrika en moslimlanden opvang, huisvesting, zorg plus een uitkering geven dan doet Rutte III dit blindelings ook al kost dit miljarden.
Polen, Hongarije blijven gewoon gas en olie gebruiken - Trump in Amerika ook.
Polen, Hongarije doen geen opvang en huisvesting van moslimmigranten ook al maakt Brussel zich hier boos om.
Nog mooier... zij zijn netto-ontvanger bij EU-Brussel terwijl wij ieder jaar 7,5 miljard euro moeten overmaken aan Brussel en zodra Engeland wegvalt dan wordt dit 13 miljard euro.
Rutte III zit ervoor om Brussel en Parijs en het buitenland een plezier te doen...
de regering van Polen, Hongarije en Trump zijn voor hun eigen land en eigen volk te helpen.
Dit is een groot verschil... je zult zien dat onze autochtone en allochtone kinderen het heel erg moeilijk krijgen in een volgepropt Nederland.
Je zult inderdaad gaan zien dat Nederlanders met hun gezin dit land zullen gaan ontvluchten.
Rutte III... jullie worden bedankt!
Jij hebt het helemaal door. Wij zijn een druppel op een gloeiende plaat. Dat is tevens wat Baudet van FvD iedereen probeert duidelijk te maken, dat wij in Nederland met slechts een verschil van 0.00007 graden celcius op het totaal kunnen maken. Zolang grootmachten zoals Rusland, China, Amerika, enz. zich niets aantrekken van het klimaatakkoord dan kun je jezelf afvragen of onze miljarden euro's het doel wel heiligd. Het kabinet laat ons bloeden voor iets waar we nauwelijks grip op hebben. Ik beweer niet dat we dan maar niets moeten doen, maar let wel op kosten/baten. De klimaatsverandering begint religieuze vormen aan te nemen en niet jezelf afvragen of het allemaal wel klopt is je kop in het zand steken. Blijf realistisch en de Nederlander is best bereid te investeren/conformeren maar kom wel met een goed verhaal en houd het democratisch want de EU is een op dit moment één groot ondemocratisch prestige project wat belachelijk veel geld kost. "Hoge" heren daar in Brussel, het is wel geld van anderen waar jullie mee werken. Geld van anderen is makkelijk uitgeven.
Het probleem met het klimaat-alarmisme is, dat het direct, 1 op 1, samengaat met links anti-kapitalisme. Daardoor zijn de motieven van diverse lieden niet duidelijk en zouden argumenten wel eens tendentieus kunnen zijn.
Zo was er op de nachtradio - EO - ene Daan te horen die ook al een meer 'samenwerkende' en minder consumerende wereld wilde, omdat je niet in je eentje communist kunt zijn. Hij had zelfs al het accent van Klaver overgenomen. En dan hoor je geen kritiek op zulke opvattingen.
Die gas-agenda is toch puur een Nederlands histerie dingetje wegens Groningen. De klimaatjongens in Parijs zeggen daar mijn inziens niets over, want bijna de hele wereld behalve Nederland is aan het overstappen op gas wegens het milieu.
R.O.
Geen gas uit Groningen en gasloos, dat zijn 2 verschillemde zaken. We zouden gewoon gas kunnen gebruiken, ook al komt het niet uit Groningen.
Uitstoot CO2 uiteindelijk naar nul, dat is compleet bizar! Ze verliezen hun verstand daar in milieu-land.
Spanje hetzelfde, hoeveel die al gekregen hebben aan allerlei projecten, die totaal mislukken , vliegvelden, wegen hoge snelheidstreinen, rijden nog niet, uitbreiding spoor, klimaat , nog nooit iets over gelezen, verkeerspleinen met fonteinen en palmen, de hele dag spuiten die fonteinen, boulebards vol ermee.
Merkel en Oostenrijk wel, deal met Rusland.
"Hongarije en Trump zijn voor hun eigen land en eigen volk te helpen."
Op kosten van de EU dan! Want geprofiteerd wordt er wel uit de EU ruif. Ik zeg dan: Weg met die landen die wel willen potverteren maar ondertussen op kosten van de EU hun eigen burgers kadootjes blijven uitdelen. Opzouten met dat soort profiteurs.
Denk je dat Orban echt niet blij is met de EU? Integendeel: Hij is superblij met de subsidies maar verkoopt ondertussen fraaie praatjes over moslims, terwijl de corruptie groeit. Nooit zal Orban uit de EU willen. Waarom geloven mensen in zijn fantasieverhalen?
Ik had van het weekend een feestje.
Toen tegen het ochtendgloren huiswaarts wilde keren, had ik last van een beetje rugpijn.
Ik heb dat toen erg overdreven en voor de grap Juncker nagedaan.
Knap van Juncker dat hij zonder ondersteuningen een dansje kan doen.
Helaas heeft de alcohol zo erg toegeslagen dat deze man echt niet meer weet waar het overgaat. Maar zijn ziel is rot om de primeur van Engeland nog effe belachelijk te maken.
Volgens mij kwam dat dansje van May voort, toen ze in Afrika was moest ze met de bevolking mee dansen, stijfjes en kreeg kritiek, dus nu als grapje kwam ze dansend op, heeft verder niets met Junker te maken, was gewoon een grapje van haar.
Junker maakt mw may toch belachelijk door haar na te doen. Waarom doet Junker dat, is toch nergens voor nodig.
Als iedereen in de EU er zit voor zijn/haar baantje en niet voor zijnhaar standpunten en/of visie zal diegene die dat wel doet al snel de overhand hebben...
Mee eens @Mark. De EP-ers zouden de voortdurend wijzigende belangen moeten behartigen van de kiezers, in plaats van ideologisch verzuilde en versteende partijbelangen te volgen vermengd met wensen van "lobbyisten".
De afvaardiging naar het EP is cruciaal; zij zijn dankzij de huidige verdragen in staat een écht Verenigd Europa te ontwikkelen... of een bezettingseconomie te onderhouden, zoals we die nu de facto hebben.
A.I. van Dee.... in wat voor land komen onze kinderen terecht?
Je kunt nu al 3 dingen voorspellen:
1. een land waar ze geen gas en in 2040 ook geen olie en benzine meer mogen gebruiken
2. een dichtbevolkt land met grote woningnood en veel migranten uit Afrika en moslimlanden die hier recht hebben op een woning, zorg plus een uitkering
3. een land wat elk jaar 13 miljard euro contributie moet betalen aan EU-Brussel
Rutte III duwt samen met de NPO ons deze hoek in.
Brussel en de klimaatjongens van Parijs zijn hier de BAAS.
Terwijl Polen en Hongarije hier niet aan meedoen.
13 miljard is dan 26 miljard
4. Een straatarm land.
Tegen die tijd ondervind jij al zoveel last van dat klimaat dat je het woord "klimaatjongens" niet meer gebruikt.
Steeds meer Nederlanders zullen op den duur dit land ontvluchten.
Een land als Polen is niet verkeerd--->
- zij krijgen elk jaar geld vanuit Brussel terwijl wij dadelijk 13 miljard aan Brussel moeten betalen als Engeland wegvalt
- zij doen géén opvang en huisvesting van moslimmigranten
- zij blijven gewoon gas en olie gebruiken
Al de dingen waar Brussel en Parijs samen met de NPO ons pijnigen... daar doen zij niet aan mee.
of Hongarije.
Hongarije is ook goed... Rutte denkt dat hij het goed doet - echter onze autochtone en allochtone kinderen krijgen het heel, heel erg MOEILIJK in een volgepropt land.
Migranten die vanuit Afrika en moslimlanden naar NL mogen komen... met grote woningnood, toenemende armoede, onvrede en spanningen.
Waar we geen gas en olie meer mogen gebruiken terwijl Trump in de VS gewoon doorgaat met goedkoop benzine en goedkoop schaliegas.
Polen en Hongarije lachen ons uit - zoals ik al zei... zij beuren geld vanuit Brussel, zij doen geen moslimmigranten en blijven volop gas en olie gebruiken.
Ja ik zie het ook zwaar in voor mijn nageslacht.
Beste medeforumleden, vergis je niet in de opvangbereidheid van andere EU lidstaten, in het bijzonder de Oost Europese. Schilder jezelf niet in de hoek, je eigen regering laat je in de steek; heb niet de illusie dat als het erop aan komt andere lidstaten beter voor je belangen zullen opkomen.
Gebruik je kracht als consument waar het kan; kleine gedragsveranderingen kunnen enorme bewegingen veroorzaken verderop in de keten. Reageer niet te snel vanuit "onvree", maak het verschil met je "portemonnee"!
#BewusteConsument
Er valt helemaal niets te ontvluchten, of je moet ergens in de wildernis gaan wonen. Dan heb je uitstel en relatieve afzondering van het allesomvattende systeem dat de mensheid gijzelt.
De EU is gewoon het lokale “Chapter” v.d. Globalisten/NWO.
Voor hen zijn de migratie stromen absoluut noodzakelijk om hun doel te verwezenlijken en onderdeel van hun plan.
Doel : de Europese superstaat ( =Europese landen , Noord Afrika + deel van Azië) creëren.
Deze komt dan later ( met de rest v/d wereld ) onder 1 centraal Wereld- bestuur. a.k.a. “ the new world order “
het EU - plan .
- Maximale overdracht van soevereiniteit aan EU , maximale verstrengeling van belangen ,wetgeving ,defensie ,buitenland.beleid ,handel , financiën (EURO) etc.
(=> gevangen in een web waaruit niet te ontsnappen valt)
- Uitwissen van grenzen , nationale identiteit , culturele eigenheden.
Door massale instroom van vreemde culturen de nationale identiteit vernietigen en verzwakken , spanningen creëren, groepen tegen elkaar uitspelen op basis van geloof , ras , geaardheid , sekse , politieke voorkeur etc.
- > VERDEEL EN HEERS.
- Desinformatie , desinformatie , desinformatie
Voor de Globalisten is het nu echter een race tegen de klok want Europa wordt wakker en ziet welk spel er gespeeld wordt , wat het plan is en komt in verzet.
Tot overmaat van ramp (voor hen) is pres. Trump ,anti-globalist aan de macht en hij heeft besloten niet mee te spelen maar de wereld te “ red pillen “
-> PANIEK bij de globalisten
Wij zijn enorme sukkels... wij vinden ALLES goed.
Brussel en Den Haag hebben het geluk dat ze via Staatsomroep NPO geen kritiek krijgen... de plannen van Brussel en Parijs worden gepromoot - zoals:
- het alsmaar uitbreiden van de EU met arme landen uit Oost-Europa die van ons miljarden beuren en die het recht hebben zich hier als arbeidsmigrant te vestigen en via de UWV een uitkering mogen aanvragen
- de toestroom van honderdduizenden migranten uit Afrika en moslimlanden die hier onder de noemer van ''vluchteling'' in de watten worden gelegd en als kasplantjes worden behandeld met gratis opvang, een ingerichte woning, zorg plus een langdurige uitkering
- de milieujongens van Parijs krijgen 100% hun zin - wij mogen dadelijk geen gas en olie meer gebruiken en moeten miljarden gaan uitgeven voor andere verwarming en elektrische auto's
Bij de NPO hoor je geen woord van kritiek op deze 3 dingen... integendeel zij geven ons het gevoel dat deze dingen nodig zijn en dat het niet anders kan.
Ik ben je reaguursel nog aan het lezen maar bij verdeel en heers wist ik al zeker dat je het probleem begrijpt,
Maar over Trump ben ik nog niet uit. Ik denk dat elk goedwillende president allang uit de weg was geruimd.
@enorme
Het merkwaardige is dat het afschaffen van de Europese natie-staten nergens genoemd wordt, in geen enkel partijprogramma. Alles wijst erop dat er de wens bestaat tot verder integreren van bevoegdheden onder een EP dat gekozen wordt vanuit de nationale kieskooitjes van de EU dierentuin.
Zonder hervorming leidt dat tot dominantie van lidstaten, de mogelijke voorkeur vanuit het electoraat voor een partij of afgevaardigde over de lidstaten heen wordt daardoor effectief geblokkeerd.
Het goede van een échte Verenigde Staten van Europa is dat je de "old school" globalisten buiten spel zet, er ontstaat een nieuwe unie. Zonder koningshuizen, zonder contributies, zonder de oude politieke kasten, met hervorming van onderwijs, media en openbaar bestuur; één taal (zonder dat lokale talen verboden worden vanzelfsprekend).
Alles opgeruimd: het raamwerk is er al maar het dient nieuwe instructies te krijgen.
Terug naar kleinstaterij van landen die niet zelfvoorzienend zijn zie ik niet als oplossing; dat creëert allerlei afhankelijkheden die opnieuw inzet zijn van allerlei politieke spelletjes zonder dat de burger er invloed op heeft.
kindapaas | 09-10-18 | 04:32 |
Geheel mee eens.
Maar dat valt heel slecht hier. Meer Europa is de gruwel voor de reaguurder. Die wil terug naar Zwarte Piet.
De ergste EUroscisten zijn die - die het lef hebben om 'Europa' te gebruiken terwijl ze over hun eigen 'papieren unie' de EU hebben.
waar!
Nu zijn ze nog een papieren tijger, wacht maar tot het EU leger er is.
Valt wel op dat met elke moord op een journalist, ze steeds meer geweld (lees martelen) gebruiken om de moord ten uitvoering te brengen. Duidelijk dat ze een hint geven naar ander journalisten om vooral niet verder te graven.
Oh shit nu ben ik een DKS!! Sorry sorry dit hoort bij bovenstaand draadje.
Gelukkig graven Nederlandse journalisten helemaal nergens meer naar, zeker niet naar EU-gerelateerde corruptie. Dus geen dreiging in Hilversum en bij de kwaliteitscouranten.
CNN overtikken is volkomen veilig.
iemand nog het EU-nieuws uit Bulgarije gevolgd?
www.zerohedge.com/news/2018-10-08/spa...
yup via RT.com al gelezen. www.rt.com/news/440683-investigative-...
Waarschijnlijk zijn de westerse media nog aan spinnen. En publiceren liever zoiets als dit: www.nu.nl/buitenland/5503157/bellingc...
@A.I. van Dee | 09-10-18 | 01:38 vervang "westerse media" naar "EU gestuurde media"
www.aljazeera.com/news/2018/10/journa...
Frans Timmermans, vice president of the EU's executive branch, tweeted: "Again a courageous journalist falls in the fight for truth and against corruption. Those responsible should be brought to justice immediately by the Bulgarian authorities." te lezen op eu.usatoday.com/story/news/world/2018...
Dat "immediately" lijkt mij een aansporing om een katvanger in te schakelen om deze moord "op te lossen".
Bij het lezen van dit nieuws is mijn eerste gedachte dat de klokkenluiders uit het verleden die hetzelfde onderwerp aansneden zoals Paul van Buitenen en Marta Andreasen nog genadig zijn behandeld en mild zijn bestraft voor hun 'misdaden'.
Wij herinneren ons zijn voorganger Herman van Rompuy als ''de grijze muis''.
Weet nog Herman zei toen: ''ik droom van een groot Europese Unie van 34 lidstaten waarover Brussel dan de baas is''.
Inmiddels zien we... hoe meer Oost-Europese lidstaten - hoe moeilijker en duurder het wordt voor landen als Duitsland, Nederland en België.
Daarboven hebben we de kosten en uitgaven voor opvang, huisvesting, zorg en uitkeringen aan honderdduizenden moslimmigranten.
Geen wonder dat de BTW gestegen is van 17,5 naar 21 en van 6 naar 9 procent
en dat we tot 67 jaar moeten blijven werken.
De EEG van 9 lidstaten was overzichtelijk en goed.
Het grote EU met 28 lidstaten is foute boel.... tevens betalen we nu miljarden euro's voor de 35.000 ambtenaren die bij en voor het grote EU werkzaam zijn.
Ik zie er van komen dat rijke en werkende mensen.... over een paar jaar Nederland zullen ontvluchten.
En de klimaathysterie zal de laatste grote productie bedrijven vanwege onbetaalbare heffingen het land uitjagen.
De emigrtiebeurs heeft elk jaar een nieuw record aan bezoekers...
Dat dansje van Juncker was niet het dansje van May. Hij deed meer het heupwiegen a la Jan Keijser van BZN of de kermisklanten. May deed meer een kikker op speed.
Vermoeiende mensen die telkens doen wat ze de gemiddelde reaguurder (die natuurlijk niet bestaat) verwijten. Namelijk het beperken van iemands identiteit tot één onderscheidend kenmerk. Deze mensen worden door de klager primair als moslims gezien daarom is dit in dit verband tonen van de foto voor hem islamofobie. Dat deze mensen ook vluchtelingen, ouders, homo’s of bridgespelers kunnen zijn, doet dan voor hem niet meer terzake. Daarmee deze mensen misbruikend voor zijn politieke denkbeelden.
Dit is vergelijkbaar met de wijze waarop met zwarte Piet wordt omgegaan. Bepaalde mensen zien alleen het uiterlijk en misbruiken dat voor hun agenda. Dat een Piet zichzelf misschien vooral ziet als kindervriend en entertainer is dan irrelevant geworden door het trekken van de racismekaart.
Het gaat zover dat tegenwoordig bijna elk onderwerp gelinkt wordt aan ras of geloof. Erg simpele voorstelling van zaken. We hebben bijvoorbeeld geen probleem met Marokkaanse criminelen omdat ze alleen moslim zijn, maar omdat ze (mede door hun geloof) een cultuur hebben die moeilijk past in de Nederlandse overheersende cultuur. Die botsing van culturen moet je oplossen, niet het hebben van een geloof, hoe ridicuul die ook mag zijn.
Een dreigmoslim en EU buigt.
What's new?
Nou ja, ik ga wel stemmen voor wat misschien wel het meest neppe parlement van deze planeet is. Niet dat het helpt want ik ken de diepe verholen minachting voor het volk die deze nieuwe vorm van fascisme vertegenwoordigt.
Ik stem opdat misschien heel af en toe een luis in de pels het leger van klonen van Pechtolds en Ollongrennen dwars mag zitten. Terwijl de almachtige Opperste Sovjet schamper lacht.
Hoorde ik daar alweer die hyena lachen?
Juncker swingde de pan uit, gaf May de dancing queen het nakijken.
Het zijn allebei dancing queens. Wellicht hun beste gave.
lingo star | 08-10-18 | 23:38
Naar wat voor feestjes ga jij?
En dat met een slok op.
Ja, Juncker kan makkelijk anderen belachelijk maken. Want als iemand hem terug probeert te pakken door hem te imiteren, moet die persoon eerst zichzelf helemaal klem zuipen, alvorens hij zich meer voor lul zet dan gezwel Juncker.
Junker is een seniele opa met grootheidswaan een act. Hij vind niks hij doet alleen met een jaar is hij weg.
@lacucaracha | 09-10-18 | 00:02
Vindt
Ik vraag me af door wie of wat ze hem gaan vervangen ? Last ons hopen dat het niet Verafstoot is.
Tijdens de verkiezingen hanteert Juncker samen met het Europees Parlement een optimistische slogan: ''Wir schaffen es''
Als de migratiestroom vanuit Afrika en moslimlanden in de komende regeerperiode niet minder wordt... dan wordt het ''wir haben es nicht geschafft''. Waarbij een groot deel van de huidige 750 parlementsleden zullen zeggen:
''wir haben es nicht gewusst''.
Wir schaffen es, verdere omvolking onder mom van humanitairbeleid. Je helpt het ene volk en je sloopt het andere.
Juncker zal het een worst wezen: na hem de zondvloed. En met zijn leeftijd, alcoholconsumptie en de daarbij behorende verlaging van de levensverwachting maakt het hem nix uit.
Evenals de kinderloze, na ons de zondvloed, Rutte, Merkel, May, Macron. Top!
@Winter_is_coming | 08-10-18 | 23:46
Als dat zo is waarom zij hij dan op die triviale post.
Je kan tegenwoordig niets meer doen of denken en je wordt wel als islamofoob bestempeld. Overigens heeft die Britse parlementariër niets te zeggen over de EU-campagne volgend jaar, hij gaat toch weg.
Over EU-verkiezingen gesproken, ik ben benieuwd of het FvD meedoet, en met wie ze in het EU-parlement eventueel zouden samenwerken.
LaatsteAvondmaal | 08-10-18 | 23:32
Ik hoop met Verhofstad.
De verkiezingen komen eraan! Zomaar een idee: kunnen we niet afspreken dat dezelfde logica bij referenda geldt voor EP verkiezingen: opkomst onder de 30% betekent niet geldig, het EP gaat dan niet door/wordt afgeschaft wegens geen draagvlak. Wat vinden jullie daarvan?
Dan ga ik niet stemmen. Maar eerst afspreken anders winnen die eurofielen en wordt pechtold de nieuwe juncker. The horror.
Nah, ook met een opkomst van nul stemmen zal blijken hoezeer dat het vertrouwen in de EU demonstreert. Volgens "onze" media dan. En volgens de corrupte dronkemannen-zelf.
Mooie logica, daar houd ik van. Als democratisch volk moet zoiets af te dwingen zijn. Helemaal vóór.
Wij zijn een oplossingsgericht volk. Natuurlijk moet je wel af en toe problemen importeren anders raken de problemen op.
Men legt nu alvast een stevige voorraad aan zodat we de schouders eronder kunnen zetten. Als er iets is waar we een kick van krijgen is het wel de schouders eronder zetten. Komop, mannen!
@De Briemusketier | 08-10-18 | 22:17
De achterlijkheid wordt dan ook zorgvuldig gecultiveerd. Geen kwaad woord over Jihadisten of Syriëgangers bij deze parlementariër.
Met "work together to manage migration" bedoelen ze dat wel met zn allen er heel hard aan moeten werken om er zoveel mogelijk hiernaartoe te laten migreren.
Manage migration is codetaal voor verplichte opname, anders wordt je als lidstaat financieel gekort en zwart gemaakt.
Ik zie de toekomst donker in, letterlijk.
Een ding is overduidelijk , voor er aan het oplossen van problemen gedacht kan worden
- welke problemen dan ook - zal eerst de EU ontmanteld moeten worden.
Voor zover de EU zelf al niet de oorzaak is van de problemen is - is ze wel de reden dat er geen oplossing voor de problemen kan komen
Je zou kunnen overwegen je nick te wijzigen als je de grote problemen in één zin kunt vatten.
Juncker en Verhofstadt beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Welke meer op de ander, daar ben ik nog niet helemaal over uit
Lachen met die Luxemburgers en andere Franstaligen. In WO1 en WO2 huilend om hulp vragen van de UK. Laffe hap.
Juncker's schoonvader zocht de steun eerder bij de oosterburen.
www.thesun.co.uk/archives/news/879172...
Wat zijn vader deed valt hem niet toe te rekenen. Druncker heeft zelf voldoende misdaden begaan tegen de Europese bevolking om hem een Neurenbergproces te geven. Daar heeft hij de erfenis van pa helegaar niet voor nodig
nou, met alle respect, wij worden met een slavernijverleden waar we niets mee te maken hebben gehad om de oren geslagen. dat is niet een one-way-street.
Glasgow, wordt het dan niet eens tijd dat de Italianen excuses aanbieden en herstelbetalingen doen aan de nazaten van de Romeinse slaven van de Germaanse stammen?
wanneer wij met een koloniaal verleden worden opgelegd met een excuusdwang en een financiele bijdrage, inderdaad. De Italianen zijn helaas niet helemaal in de gelegenheid om een bijdrage te leveren want een grote schuld in TARGET2 en staatsschuld om een wezenlijke afbetaling te doen.
de Duitsers hebben een meer recente inbreng, maar ik vrees dat hun tegoed in TARGET2 niet inbaar is. Dan moeten ze eerst weer geld gaan ophalen bij de Italtianen, maar wegens bovenomschreven oninbaar.
Catch21 situatie dus. Jammer, ik had wel zin in geconfijte zanglijster of gefrituurde pauwetongetjes. Dan toch maar weernaar de Vetput voor een patatje oorlog.
Winter_is_coming | 08-10-18 | 23:40
Neen, we worden nu als witmansen afgerekend op een slavernijverleden, ZONDER dat we van de geneugten van de slavernij hebben kunnen genieten. Dat is een scheve situatie waar nodig wat aan moet gebeuren en wel meteen, sofort, niet seffens, niet later maar nu, maitenant, tout de suit und heute nog verdomme !
De Briemusketier, mag ik uit uw reaguursel een suggestie destilleren dat wij, nu en hier, dan alsnog moeten genieten van de geneugten? Dus een aantal figuren een aantal jaar tot slaaf maken alvorens herstelbetalingen te overwegen? Mhhh... ik zeg geen nee.
Winter_is_coming | 08-10-18 | 23:58
Er hoeft natuurlijk niets, maar het valt me op dat negers op tv het er in elk gesprek binnen vijf minuten over hebben, en dat dit met de nodige heimwee naar de good old days gepaard gaat. waar het hart van vol is loopt de mond van over, en wie ben ik om deze mensen teleur te stellen. Ik zeg we gaan ervoor, everybody heppie !
Het is gewoon ruk.
Als europeanen al zonodig vervangen moeten.worden. mogen we dan wel zélf kiezen door welk volk? Chinezen Indiërs lijken me al beter dan wat we nu binnen krijgen.
Eens. Liever wat meer hardwerkend volk zonder aggressief geloofje.
Dan kan je kiezen, of de wok in of een terminale darminfectie van het vreten.
Het is wel opvallend dat naarmate het aantal chinese restaurants in een wijk stijgt, de diversiteit van de inwoners afneemt, met name die van de KFC liefhebbers, en dat chinese restaurants veel met kip doen. Zomaar een observatie.
Niet dominant genoeg.
Hard werken en slim zijn goede criteria. Maar vergeet het oog niet! Chinezen staan niet bekend om hun schoonheid: de dames zijn nogal non-curved en de mannen worden extreem zwaar gediscrimineerd in de globale porno industrie (heel niet diverse/inclusieve industrie).
Indiërs??? Nee, nee, gewoon nee. Ergste volk wat er is, nog slechter dan wat de Islam aanhangt.
Winter_is_coming | 08-10-18
En toch worden aziatische vrouwen globaal als meest aantrekkelijk gevonden. Voor mannen is dat overigens de blanke man. Zegt onderzoek, ik niet.
Thai, Vietnamees: ja lekker. Chinees, Japans... mhhhhh. Azië is best wel divers.
Ofzo2 | 08-10-18 | 23:37
Aziatisch is wel heel ruim begrip. Maar Indiase vrouwen kunnen inderdaad bloedmooi zijn.
Nederlandse trws ook.
Franse ook.
Zweedse...
O sorry.
Juncker had zeker weer rugpijn.
'Because we need to work together to stop migration' is beter voor Europa.
The Imperial March.......
.
www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8
Verkiezingen bijna??? Nou, lekker gecommuniceerd hebben de Nederlandse europarlementariërs de afgelopen 5 jaar! Werkelijk overladen zijn we door hun dadendrang. Eén epische tweet van Sargentini; dat is het zo wel een beetje.
Komt geen hond opdagen bij die eu club "verkiezingen". Stelt niets voor, want waar willen ze dan dat je op stemt. En Waarom. De eu is een handels vereniging.
Er liep net door de AH ook een moslima. Niet dat ik dat kon zien. Want ze had zwarte schoenen aan, een zwarte lange broek, zwarte leren handschoenen, een zwarte Sandeman kape er overheen met een capuchon er aan vast die aan de voorkant ook dicht was. Gelukkig was er een strookje van 2 x 6 centimeter uitgeknipt alleen wel met zwart kippengaas er in. Om de boodschappen in de rekken te zien moest heen en weer wiebelen alsof ze aan het hoepelen was. Want als je gewoon naar links rechts of naar boven kijkt in zo'n verpakking is het zwart voor je ogen. Lastig winkelen. Maar er liep een moslim naast dus ik denk dat er een moslima in zat.
Ben maar snel weg gegaan. Je weet maar nooit of ze ontploffen of in het wilde weg ineens het vlees gaan snijden.
Ik dacht dat die middeleeuwers altijd naar de Dirk gaan.
Scream www.funidelia.nl/set-masker-en-mes-sc...
Bijna Halloween weet je
Er is een app die je waarschuwt wanneer er een moslim in je buurt is. Dat gaat via appdata. Communiceert iemand veel in het Arabisch, heeft iemand profielfoto's met hoofddoek, gebruikt iemand veel koran apps etc. Dat draagt dan allemaal bij aan het profiel en dus de soort waarschuwing. Is gewoon openbare data, die je bij Google kunt kopen of via andere data boeren. Zo kan je een moslim vrij route plannen. Idem aan bakfietsmoeders. Die data kan je ook in een app gooien en dan bakfietsmoeders vermijden. Of D66-ers.
Mark_D_NL | 08-10-18 | 22:53
Die appmaker gaat heel rijk worden.
Mark_D_NL | 08-10-18 | 22:53
Een pia dijkstra app lijkt mij wel wat, ik ben nogal gesteld op mijn nieren.
De Briemusketier | 08-10-18 | 23:02
Je lever daa in tegen maakt je geen reet uit, met je gezuip! ;-)
miko | 08-10-18 | 23:20
Nou, @Mikootje toch ! Jeetje !
Weet je zeker dat je bij de Appie was en niet bij het postkantoor? Alhowel, bij Appie heb je ook postdienstverlening
@Mark_D_NL
Ik wacht nog op een anti-antifaapp maar die komt pas uit als de smartphones uitgerust gaan worden met een geursensor.
@Winter_is_coming:
Nee, ze dachten dat ze bij de Allah Halal waren.
Was vandaag even een soort van toerist in Bolsward. Mooie oude panden , gezellige oud- Hollandse sfeer en uitstraling. Dacht even geen hoofddoekje te zien , maar toch nog een hoofddoekje. Noem mij maar ouderwets , maar past het in het straatbeeld ? Niet echt , ondanks dat het ons wordt voorgehouden dat diversiteit goed voor de gewone burgers is. Ik geloof er geen moer van ! Btw , zie nu reclame van Calvé waarin een gezin gezellig samen zit te eten. En jawel een soort van negerkindje met kroeshaar tussen de bleekscheten. Kan gebeuren , maar de opdringerigheid dat er in elke reclame een soort van neger moet zitten stoort mij. Net als de opdringerigheid in de publieke ruimte.
U heeft gelijk die multinationals voeden ons wel op met diversiteit.
Hoho wacht. Het gaat niet om kleurtjes maar om cultuurtjes. U komt nogal racistisch over met ‘neger’. Eikel.
Há, even op bezoek dus bij Sonnema.
Ofzo2 , ik beschrijf wat ik zie . Ik zie een kind met kroeshaar. 3x raden. Ik zie bleekscheten. 3x raden. U heeft het over cultuur , maar het voorbeeld spreekt gewoon Nederlands . U bedoelde waarschijnlijk mentaliteit onder de noemer cultuur. U maakt onderscheid op basis van mijn waarneming. En een tip voor uw betoog, u mag de herfst buiten beschouwing laten .
Er zit tegenwoordig in elke reclame neger van de tien keer een bleekscheet tussen gasten met kroeshaar.
Ja, er zijn heel veel van die paarse broeken die de hele dag zitten te turven. Een hoofddoek, een neger, een witte en een homo en je bent rond.
Ofzo2 | 08-10-18 | 22:25
Gekwetst in naam van de negers, knul? Hou toch op met janken, doe je dat ook wanneer jij een blanke wordt genoemd?
Neger is een keurig woord en betekend niets meer dan "zwarte". In bv België is het heel courant, niks aan de hand.
Ik maak ernstig bezwaar tegen uw gebruik van "eikel" als scheldwoord, btw.
Ik begrijp je frustratie van diversiteitsdrang bij reclamemakers maar je zin over ‘negers’ staat me geheel niet aan en impliceert meer dan het punt wat je wilt maken.
osolemio | 08-10-18 | 22:38
Waarvan 1 in een rolstoel en 1 op een scootmobiel.
Ofzo2 | 08-10-18 | 22:43
Dan gaat u zich zeker storen aan het volgende filmpje.
www.youtube.com/watch?v=YZVuaYAG68o
osolemio | 08-10-18 | 22:38
Een hoofddoek, een neger, een witte en een homo en je bent rond.
En een of ander bazig lui Nederlands wijf die dingen naar haar hut gesjouwd wil hebben.
Eric Newby | 08-10-18 Juist . We hebben het over Aziaten , Eskimo’s , Indianen en dat is geen probleem. Maar de negers zelf hebben de term neger beladen gemaakt. Ik hoef daar geen verantwoording voor af te leggen.
ja,diedus! | 08-10-18 | 22:49
Volgens mijn wat jongere stadsgenoten uit den vreemde (4e generatie, dat wel) ben ik een Kaas. En vaak nog wat anders, dingen met ziektes erin en zo.
Man, ik kan er gewoon niet van slapen ;) .
@De Briemusketier | 08-10-18 | 22:36
Blonde blanke vrouw, donkere man.
ja,diedus! | 08-10-18 | 22:49
Je hoort negers vaak klagen over de kou, Eskimoos trekken vanwege de kou vaak handschoenen aan. Vanwege deze zaken tref je doorgaans maar weinig negers aan op de Polen, enerzijds omdat je er nooit komt, anderzijds omdat de eskimoos het geklaag van de negers echt goed zat waren, en er wat van gezegd hebben.
Ok, excuses voor eikel. Ik heb alleen een schurfthekel aan iemand beoordelen op huidskleur. Totaal irrelevant. Gedragingen van een persoon als die samenvallen met cultuur of religie vind ik wel bekritiseerbaar maar huidskleur dus niet.
lacucaracha | 08-10-18 | 23:10
Blonde blanke vrouw, donkere man.
.
Dat is de trophy wife van een geslaagde paarse broek, die zich laat aandouwen door een gepigmenteerde toyboy terwijl de paarse broek bovenop zijn secrateresse ligt, nee grapje, gewoon twee acteurs die diversiteitje spelon voor geld.
Ofzo2 | 08-10-18 | 23:15
Gedragingen van een persoon als die samenvallen met cultuur of religie vind ik wel bekritiseerbaar maar huidskleur dus niet.
.
We hebben het hier wel over de Heilige Drievuldigheid der Multikul: Cultoer, religie en huidskleur. En daar worden de witmansen ook alle drie op afgerekend door de Multikuladepten, dus grow a pair zou ik zo zeggen.
@De Briemusketier | 08-10-18 | 23:17
Let er maar eens op, natuurlijk komt het voor maar niet in de mate die gesuggereerd wordt in commercials.
lacucaracha | 08-10-18 | 23:22
Het is ook niet geloofwaardig, een neger die een boterham met pindakaas zit te eten met zijn eigen gezin in plaats van moksi meti met groene fernandes van de afhaalsurinees bij zijn buitenvrouw, ha !
Ofzo2. Mooi dat je huidskleur totaal irrelevant vindt. Dus zwarte Piet moet dus ook geen dingetje meer zijn bij onze wat donker gekleurde medemens. In de dikke VanDale omschreven als zijnde neger. Een neger is een neger net zoals zijn karakteristieken zoals een boze blanke man of een opgewonden Aziaat zijn karakteristieken heeft. Ik draai er niet omheen en benoem en omschrijf wat ik waarneem. Als een neger van het woord neger een probleem maakt van het woord neger , dan is de neger het probleem en niet degene die een Aziaat een Aziaat noemt en een Eskimo een Eskimo. Net zoals een paard een paard is en niets anders.
Vroeger ging discriminatie over negers. Nu snappen we dat dat fout was. Op wat criminele Antillianen na zijn de meeste negers normale burgers die tijdens het WK gewoon in oranje kledij voor gek lopen, net als de rest. Joy, de eerste oranje hoofddoek/burka moet nog gespot worden (oranje en islam is beperkt gebleven tot overalls helaas)
ja,diedus! | 08-10-18 | 23:28
Je ziet dat wel vaker met sommige mensen, dat ze iets tegen het woord neger hebben maar stiekem issue's met negers zelf hebben, en zelf geen enkele negert in de kennissenkring hebben.
Wellicht moeten we een onderscheid maken in trotse fiere negers en zwarte huilstruiken!?
een soort van neger
Die zin is waar ik me aan stoor. Het impliceert meer dan wat hij verder probeert te zeggen.
Ofzo2 | 08-10-18 | 23:46
Het impliceert meer dan wat hij verder probeert te zeggen.
.
Laat me raden, iets met een brandend kruis in zijn voortuin, en samen met zijn buren eromheen dansend met een witte puntmuts op zijn knar ?
Dat is ook cultuur trouwens.
De koets is net voor gereden, en ik moet er vandoor.
Ik vind dat we vanavond veel hebben geleerd, en dat iedereen heel erg zijn best heeft gedaan, een leuk muzakje als abschied. Toedels !
www.youtube.com/watch?v=jgEUArDsR1Q
Je hebt wel ballen als je dansend grapjes maakt over May terwijl je een hernia hebt.
Wanneer May humor heeft, en dat hebben Engelsen, dan doet ze de volgende keer alsof ze strontlazerus is en niet kan lopen en bij de spreekstoel grijpt ze dan 5 x de microfoon mis.
Premier Trutte | 08-10-18 | 22:28
Aww YISSS wat zou dat lekker zijn!
Ja cool binnenkomen met 2 bodyguards die haar overeind houden een fles whiskey in haar en dan naar haar rug grijpen.
@marretje
Je bedoelt zeker, je hebt wel een delier als je zonder ballen met een hernia al dansend grapjes maakt over May?
De EU is toch gewoon een dictatuur in wording. Maar het is ook wel weer interessant om zelf te ervaren hoe zo'n dictatuur sluipenderwijs ontstaat. Dan begrijp ik ook meer hoe zo'n dictatuur ontstaat zoals in Turkije.
1. Elite meehebben en cadeautjes geven om ze te houden. Geld/posities
2. Media in de macht hebben (was niet heel moeilijk, hoefden ze eigenlijk niets voor te doen)
3. Dreigen met hel en verdoemenis als niet gebeurt wat zij zeggen.
En dat was het eigenlijk wel.
Goed punt. Je ziet mensen om je heen compleet meepraten met wat ze in de media zien. Zaken die irrelevant zijn en soms gewoon pure lariekoek, ze vertellen het me alsof het hun eigen idee is. Ik heb nog nooit ervaren dat de media zo'n dergelijke rol kan spelen in het scheppen van zoiets groots. Niemand factcheck iets, ze nemen het voor waar aan. Best eng eigenlijk
Ofzo2. , u noemde mij zojuist een eikel , maar ik ben het nu wel met u eens. Vraag aan de jeugd die tekeer gaat over Trump een of ze nog een mening hebben over Juncker. Bijna 100 % kans dat ze antwoorden met , hu Juncker wie ? Dan weet je wel hoe hedendaagse onderwijs in elkaar steekt.
@diedus en lacroix
So true, ze praten elkaar en de msm hersenloos na. En dat terwijl er inmiddels ontelbare informatiebronnen beschikbaar zijn. Heeft absoluut te maken met het wereldbeeld dat je van jongs af aan is opgedrongen in het onderwijs. Een goede bekende van mij die beslist niet dom is en alle relevante internationale nieuwsmedia voor zijn werk moet doorspitten, gelooft idioot genoeg ook letterlijk alles wat hij in bijvoorbeeld de NRC leest, zonder daar ooit enige kritische kanttekening bij te plaatsen. Sad.
@LaCroix | 08-10-18 | 22:18
Klopt ik schrik daar van.
Dat dansen komt door de rugpijn.
ow je was me voor
Zolang Karim niet oproept tot het vernietigen van het Jiahadisme, zijn volgelingen en de haatmoskeeën en madrassa;s waar ze hun walgelijke ideeën cultiveren is deze Pakistaan gewoon een onderdeel van het probleem dat Islam heet.
Pakistanen zijn Indiers met een voorliefde voor bad karma, en ze hebben een religie gekozen die daar het beste bij past. Je wordt niet zomaar het grootste shitholeland van deze planeet, daar is hard aan gewerkt.
Het is ook nog eens een land met kernwapens.
Ja, een islamitisch land met kernwapens. Levensgevaarlijk.
Sajjad Karim? Is dat een neef van Sadiq Kahn? Jolly ol' Britain.
Uiteindelijk zijn die gasten allemaal elkaars neef.
To manage migration betekent dat rijke oliestaatjes maar eens vluchtelingen moeten gaan opnemen i.p.v. het stelselmatig uitbuiten van arbeidsmigranten uit de Filipijnen en Indonesië. Werk voor de EU dus om daar eens de pijlen op te gaan richten.
"to manage migration" in Eu-Lingo betekent het opnemen van 150 miljoen sub-saharanen in de EU in de komende 20 jaar. Allemaal welkom met een uitkering, een huis en een miele.
Eens, @van der g! Arbeidsmigranten die nu in die oliestaten zitten komen hier veel beter uit. De islamitische arbeidsmigranten kunnen zich beter in islamitische staten melden, er zijn er zo'n 57. Die arme Indonesiërs, Maleisiërs, Philipinos, Indiërs, Chinezen en alle anderen die olieslaven zijn uit diepe armoe, die kunnen we bevrijden door een ruil te doen. Aan hen gun ik die Miele wel. De islamisering van Europa en de white genocide zijn politiek bepaald en niet gesteund door de bevolking. Rutte en de coalitiepartners zijn naar verluidt keigoed in ruiltjes. Ik zeg go.
eastender | 08-10-18 | 22:26
Nee,ik wil geen achterlijk Indiërs , Indonesiërs, Pakistanen etc.
Zeker die curryvreters en die saoto soep vreters wil je niet. De Indonesiërs van nu kun je niet vergelijken met wat hier aankwam in de jaren vijftig.
En over die zuurgooiende slavenhoudende vrouwverbrandende Indiërs wil ik al helemaal niks horen. Hindoestanen zijn zowat nog achterlijker dan die moslims. Gek.
Rijke oliestaatjes gaan dat echt nooit doen, en zelfs al zouden ze het willen dan nog trekt Europa harder aan de zielige migranten dan hun broeders. Tel daar bij op dat die migranten ook wel weten wat ze waar krijgen en dan is de keuze voor Europa snel gemaakt. Miele, Huis, Uitkering geen verplichte integratie en je mag je hele familie over laten komen en die krijgen dat ook allemaal.
.. maar goed, ik mis wat namen. Hebben de trollen een avondje vrij gekregen van hun vrolijk-dronken oude baasje?
Ziek gemeld, helaas.
Juncker doet Trump na. www.youtube.com/watch?v=PX9reO3QnUA
Verkeerde link of mis ik de grap?
Juncker doet de beperkingen van Theresa May na. (zie embedded tweet hierboven)
Trump deed beperkingen verslaggever NYT na.
Beide heren trappen dus volledig in de ad hominem drogreden, en maken daarmee vooral zichzelf belachelijk. Toch denken deze alfamannetjes dat ze met pestgedrag stijgen op de apenrots. (nota bene Sylvana Simons, ik maak bij blanken verwijzingen naar primaten, daarmee ben ik een racist, want bij anderen durf ik dat niet meer.)
Een citaat van CNN, werkelijk Feynman?
Feynman, primaten zijn behaard en hebben geen pigment.
Glasgow Argus | 08-10-18 | 22:44
inderdaad,
Blank blank
media.gadventures.com/media-server/ca...
Ja hoor, er is er weer een beledigd en hij eist excuses. Niets nieuws onder de migranten zon.
Een hekel hebben aan:
Keel door snijders
Onverdoofd,
In de brand zettende,
Met een bomgordel om,
Met een homo van de flat af gooiende,
Tegen de ongelovigen van het juiste geloof,
Met raketten en vuur ballonnen tegen kinderen en vrouwen een fobie noemen,... tuurlijk!. Vrouwen die niets meer zijn dan slaven.
Dat is islamfobie in zijn volle kracht.
Zij legacy.gscdn.nl/archives/images/longm... vinden het geinig. Ken je vijand! En zo niet dan wordt ook jij opgeslurpt door De Unie.
Echt waar, die hele pleuris EU kan wat mij betreft niet snel genoeg in elkaar storten.
Heeft niemand bij de EU club nou niet door dat de Islam cultureel en geschiedkundig niet in Europa thuishoort ?
Laat staan dat het een sprinkhanenplaag is ?
Het interesseert ze niet.
Ofzo2 | 08-10-18 | 21:57
Het interesseert 'ze' wel: Het past in hun agenda.
Met alle Vooruitgang is de Macht uit de klauwen van de Elite aan het glippen, vandaar de homeopathische bevolkingsverdunning in de vorm van debiel en achterlijk inteeltvolk uit de zandbak. Die hebben, net als de Elite zelf, niks met vrijheid & democratie. Niets stopt Vooruitgang beter dan een flinke scheut religieuze achterlijkheid and niemand doet dat beter dan de islam.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 08-10-18
Eens maar de negatieve, maatschappijontwrichtende gevolgen interessert ze niet. Collateral damage voor ze. Of juist de middelen om het doel te bereiken.
Dat weten ze dondersgoed.
de islam is wel degelijk deel van de Europese geschiedenis. Poitiers, Granada, Wenen, Kosovo Polje. Een geschiedenis geschreven met bloed.
En of ze het doorhebben, ze sturen er juist op aan. Past allemaal precies in de agenda. Het verleden is geweest, en in de nieuwe toekomst passen geen natiestaten met duidelijk gesegmenteerde bevolking. Het moet een grote gekleurde brij worden dat Europa met een nieuwe Europese regering. (Ja lach maar)
Wat is nu wijsheid? Stemmen op anti-EU partijen of helemaal niet stemmen?
Dat dilemma heb ik nu ook . Stemmen geeft de indruk dat je legitimiteit toekent aan de €u , en dat wil en kan ik absoluut niet. Maar stemmen op een partij die dwars ligt t.a,v de €u is een goede persoonlijke optie. De persoonlijke optie geeft mogelijk een signaal af , maar de gang van zaken wijst uit dat dat nagenoeg geen verschil maakt. Niet stemmen daarin tegen is een krachtig signaal indien niemand gaat stemmen. Maar dan krijg je de dooddoener wie zwijgt stemt toe. Ik moet er nog over nadenken , en denk dat ik kies uit eigenbelang voor een anti-€upartij. Als laatste stukje hoop op vrijheid. Maar dit is filosofisch gezien een geweldige uitdaging.
Zelfde hier. Toch maar anti-EUpartij stemmen. Anders zitten er alleen maar EU-laven. Opkomstplicht bestaat toch niet.
Niet stemmen. Op wat stem je.. Het was toch een handels vereeniging? En je kan kijken wat je moet doen wanneer je wel gaat stemmen. Maar die lui waar je op stemt, kan stemmen, hebben geen enkele invloed, geen enkele macht en kosten alleen maar geld. Zijn onderdeel van een poppenkast.
--
eu club gewoon negeren en het VK volgen.
@Mark
Niet stemmen is precies wat Mark Rutte en de opvolger van kereltje Pechtold graag zien bij EU kritische burgers. Dus wat denk je?
Wat heb je de vorige keer gestemd? En, heeft het geholpen?
knutsel_ | 08-10-18 | 23:45
Nee, maar ze groeien wel.
Voordat ik weer doorsla. Welke verkiezingen bedoel je trouwens? EP of TK?
Tsja deugers en sjw tuig kan niet zo goed omgaan met feiten.
Oha en de gekwetslims zelf natuurlijk.
Stemmen op de politieke afdeling van Multinationals United, tuurlijk !
Voor een 'conservatief' die in 2008 in Mumbai aan de dood was ontsnapt bij de terroristische aanval op het Taj Mahal Palace & Tower heeft Sajjad Karim pro-islamitische praatjes voor tien.
Leuk man. De Opperste Sovjet bestond vroegah, toen zij nog "De Russen" waren, ook al uit oude dronkenmannen die door hun enthousiast applaudisserende parlement op handen werden gedragen. Was soms ook wel nodig.
Nu hebben wij maar te doen wat "onze" Russen bedenken daar in Brussel. En betalen natuurlijk, overbodige & corrupte politici zijn niet gratis. Nog niet goedkoop zelfs.
Om Jeltsin kon ik nog lachen, om Juncker niet.
The best of Jeltsin drunk:
www.youtube.com/watch?v=v9YnDirqwT4
Ik zie nog wel of ik thuisblijf op donderdag 23 mei.
Thuisblijven helpt ook niet, stem dan op iemand waar dat geboefte zo'n haat aan heeft.
Echt EUropees stemmen mag natuurlijk niet, want democratie moet net zo nep zijn als dat parlement. Anders zou Nigel Farage mogelijk president worden van die kliek en daar zouden zij nog meer in de war van raken dan van president Trump.
Zing gezellig mee met Greet en de PVV!
.
We will fight for the right to be free
We will build our own society
And we will sing, we will sing
We will sing our own song
.
www.youtube.com/watch?v=W0ltWUqu8ck
Dronken van macht, 40% proof.
"wat zeg jij?" Vertalen naar "what say you?" Die gaat lekker.
normal jargon, believe you me
Ther knocks of course no wood from.
Ouderwets Engels. En nog voorkomend in dialecten. Niet fout.
What say you, B100?
ik pleit voor meer Juncker op televisie. Geen betere publiciteit dan veel publiciteit voor deze vertegenwoordiger van de waarden van de Europese Unie.
En vooral als hij wat gedronken heeft. Stemmentrekker 1e categorie.
duh! | 08-10-18 | 21:40
Stemmen? Hoezo stemmen???
Messenaantrekker
Hoe meer Juncker danst hoe meer kans dat hij van het podium af flikkert.
En graag voor lopende camera's.
Er valt geen migration te managen. Het moet gewoon stoppen. En dus Niet in betere banen leiden wat hier bedoeld wordt. Kappen ermee. 0,0.
Haha ja, en wat bedoelen ze er überhaupt mee? Beter filteren op ISIS-sympathieën misschien?
duh! | 08-10-18 | 21:42 |
Is hysterie.
Ik begrijp helemaal niets van dit topic.
U is onder de 30 jaar jong?
Nou kan ik dit topic nog wel volgen maar die typgeiten bij GS moeten eens stoppen met constant verwijzen naar vorige topics die niet iedereen gelezen heeft. Vooral nieuwe voorbijgangers worden weggejaagd omdat die stukjes van jullie in lolligheid ten onder gaan. Schrijf gewoon eens heldere stukjes.
Zoals gewoonlijk weer in kennelijke staat...
Wat is het probleem met die poster? Dat iemand met een hoofddoek als migrant neer wordt gezet?
Het probleem is waar die hoofddoek voor staat: de Achterlijkheid, Armoe, en de Haat die je op de Europese Samenleving loslaat. En dat je zo wel heel erg open kaart speelt naar de Kiezert toe. Dat doe je normaal gesproken pas als het point of no return bereikt is, en je kan uitpakken met een 1000 jarige Dictatuur van heb ik jouw daar, en je Europa kan uitleveren aan de Dark Side.
Het probleem is dat die mw geen niqaab draagt. Dit is gewoon obsceen.
El Rico Grande | 08-10-18 | 22:00
Wat u zegt, de Dark Side.
Je gaat ook niet onderhandelen met iemand die zich toegang tot jouw huis wil verschaffen. Die kun je gewoon weigeren. De EU is dat echter vergeten.
Het gaat goed met z'n rug. Benieuwd welke medicijnen hij krijgt.
Het is waarschijnlijk vloeibaar.
Waar draaide hitler ook al op?
Vicodin
@Ce ca!
Hitler kreeg wisselende cocktails van zijn lijfarts Morell. Een van de ingrediënten was Pervitin.
Dat wordt dan dus vervangen door Chinese vrouwen, Eskimo mannen, transgender Noord-Koreanen, of toch maar blonde blanke mannen. Ja, dat kan altijd namelijk. Zo moeilijk, dat deugen tegen elke prijs.
Zolang het maar geen Noord-Koreaanse sletten zijn...
Oorlog! Oorlog!
Ikke niet snappen waarom ditte islamofoob!?
Ik zat ook al te kijken maar ik denk dat het om die hoofddoek in combinatie met "manage migration" gaat.
Oh, maar gestaafd kan worden met feiten dat de meeste migranten die naar de EU komen van de islamitische persuasie zijn! Al hebben ze meestal misschien geen hoofddoek om, want meerendeel mannen.
Het druist in tegen regel 1 voor alles: Het heeft niets met de islam te maken.
duh! | 08-10-18 | 21:40
Feiten zijn nu eenmaal racistisch en islamofoob. Ze deugen van geen kanten.
Juncker houdt wel van een dansje en een drankje. Gezellige vent!
Juncker is een treurig figuur. Op dat niveau mensen belachelijk maken. Tekenend voor de EU.
Hele, best grappig van Juncker.
Het is een grappig mannetje dat wel. Een echte drinkebroeder.
twitter.com/YannQuerciaa/status/10493...
REAGEER OOK