Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Blanke UvA-meiskes willen Echte Neger

LOL. De UvA-drammers wilden een diversity officer om alles wat niet links, gekoeleurd of andersneukend is van de universiteit te zuiveren en ze kregen een kleurloze kartelbobo. Anne de Graaf. Wit, bourgeois, vrouw en vage studie, zoals de rest van de UvA, dus niet echt divers. Jammer, niet goed genoeg. Nu willen vier klaagmeisjes (wit, bourgeois, vrouw en vage studie) dus dat er een diversiteitsofficier komt die niet wit, bourgeois, vrouw en vage studie is. Bovendien neemt ze etniese kwota en safe spaces verboden voor blankes niet serieus, wat best logies is omdat die dingen ook echt van de pot gerukt zijn en totaal niet passen bij een universiteit voor weerbare en zelfstandige denkende volwassenen. 

"De tijd van afwachten is voorbij, en mocht De Graaf niet aan onze eisen willen voldoen, dan is het tijd dat zij erover na gaat denken of zij passend is voor deze functie. "

Anywaytjes. Witte meiskes die heel boos zijn op witheid en heel graag een paradeerneger hebben om te laten zien hoe driftig ze deugen. Kijk die tronies dan! Het is toch om te gieren, dat spektakel van de zelfhatende nonnetjes van de politieke correctheid. Als ze écht de UvA diverser wilden maken dan zouden ze hun witte, bourgeoise, vrouwelijke een vaag studerende kudtjes van de UvA verwijderen om plaats te maken voor ondervertegenwoordigde groepen, zoals mensen met een greintje redelijkheid, reflectie en humor. En dat toontje dan: WIJ EISEN! J'ACCUSE!  

Reaguursels

Inloggen

Dat de deugdames niet merken, dat ze in hun tredmolen zelf aan 't rondrennen zijn, zonder 'n centimeter verder te komen, is kennelijk kenmerkend voor 't bubble-bewustzijn.
De arme jongens, die in vroegere tijden nog wel eens 'n gedicht voor meisjes wilden schrijven, zijn allang afgedropen bij zoveel geklauter van hun levende wensdromen.
De meiskes zullen ongetwijfeld rondneuken, en klaarkomen.
Maar de ouderwetse betekenis van brijen zullen ze niet meer snappen; 'hoezo kun je je bevrijd voelen door de seks van je eigen gelijk bevechten?'
Tja, maar 't is toch heus echt waar.
Wie niet opgesloten wil worden in de ballon van je eigen echo-kamer, moet de opgeblazen kauwgombal laten klappen. Tegengesproken worden. Snappen wat er aan tegenargumenten kan zijn, niet om er tegenin te gaan, maar daardoor te leren, dat tegenstanders ook gelijk kunnen hebben.
Inderdaad net als bij seks. Dat je merkt, dat je niet 'n kopietje van jezelf wil, maar van iemand die per definitie anders in elkaar zit en dus ook anders denkt en voelt. De moeilijkere seks dus.
De diversiteitskinderen schreeuwen weliswaar heel hard om diversiteit, maar missen elk zicht op elke diversiteit, die hen zou tegenspreken.
Als deze verbeten meisjes drommen rond 'n zelf gefantaseerd ideaalplaatje van tijdens hun masturberen. Heeft niks met de echte wereld te maken. We zien 'n verlengde pubertijd, waarin grote kinderen nog als kleine kindjes recalcitrant zijn.
Papa zegt, 'dat hondje bijt; ze luistert niet' (uit 'morgen kan ze zwanger zijn')

Der Paulie | 24-04-18 | 19:35 | 1

Typefoutjes.
brijen = vrijen
Als deze verbeten meisjes = Al deze verbeten meisjes

Der Paulie | 24-04-18 | 19:47

Na 10 keer het woord diversiteit/diversity + de SJW bingo woorden dekolonisatie, racisme, seksisme, quota, safe spaces ben ik opgehouden te lezen. De dames hadden moeten stoppen met schrijven

batvoca2 | 24-04-18 | 08:10

Wat ik niet begrijp. Provinciaaltjes zitten continu te vitten op Amsterdam en de rest van de randstad. Niks deugd (oh wacht pun...) en alles is naadje in de grote boze stad. Maar ondertussen dumpen ze hun kroost massaal in de randstad voor hun "studie", met name in Amsterdam en Utrecht. Nakomelingen die dit soort waanzin vervolgens uitkramen en waar geen zinnig woord uit komt. Sterker nog ze helpen clubs als "we are (helaas) here".

Maar beste provinciaaltjes... ze veranderen niet in deugende SJWs zodra ze de gemeentegrens van Amsterdam (en de rest van de steden) oversteken. Ze waren al SJWs voordat ze hier kwamen.

Mijn verzoek aan provinciaaltjes: voedt uw koters eens een keer op. Stop ze eens in een normale sgool met normale leraren. Vertel hoe de wereld in elkaar zit. Niet elke kind beneden de evenaar is een bedelaar. Neem uw verantwoordelijkheid. En ga niet schelden op Amsterdam als u zelf niet eens normaal uw gebroed op kunt voeden.

Nog beter houd uw producten van uw overactieve geslachtsdelen alstublieft in de provincie zodat ze daar lekker verder kunnen deugen. Alvast bedankt namens een belastingbetalende Randstedeling!

Graaf_van_Hogendorp | 23-04-18 | 21:51

Iedere student UvA zou verplicht gesteriliseerd moeten worden om uitbreiding van de ziekte te voorkomen.

LolaBabooshka | 23-04-18 | 20:21

Volgens mij denk je eerst na over je taken en kom je daarna tot de conclusie dat je de eisen van vier domme meisjes niet zult inwilligen.
Een universiteit die zich vooral met huidskleur bezighoudt, verdient de naam wetenschappelijke academie niet.
Dit soort domme wichten doet aan framing op grond van een paar simpele kenmerken. Dat is een academie onwaardig.
Deze meisjes zijn te dom, dat is mijn conclusie. Hadden beter voor secretaresse kunnen studeren; ook een volgzaam beroep.

marjen | 23-04-18 | 19:54 | 3

secretaresse is te moeilijk!

LolaBabooshka | 23-04-18 | 20:22

Eddy Murphy zij eens, vrouwen zijn er om met hun mannen te neuken.
Over een paarjaar als ze getrouwd zijn en hun husband het met zijn secretaresse doet snapper ze het wel

Jacktheflipper | 23-04-18 | 20:40

LolaBabooshka,
Waarschijnlijk ook nog te moeilijk inderdaad. Waarbij ik overigens veel meer respect heb voor de secretaresse, die wordt afgerekend op resultaat en niet kan wegkomen met vaag geleuter.
Dit soort "psychologen" als deze nitwits, zijn degenen dir u met groot gemak een wetenschappelijk stempeltje geven (iets als anti-sociaal of zo), als u niet netjes in de pas loopt van de linkse deugpolitie.

marjen | 23-04-18 | 20:42
-weggejorist-
Croisantneuf | 23-04-18 | 18:52

'No tree it is said, can grow to heaven unless its roots reach down to hell.'

Carl Jung

Croisantneuf | 23-04-18 | 18:51

Ach gut, minstens drie van de vier lopen over tien jaar met hun fopdiploma achter een kinderwagen lekker divers te wezen. What a waste (van belastinggeld).
Las dat stukkie over De Graaf in Trouw. Niks mis mee, tenzij je zelf een racist bent en jezelf haat.

LJBrinkhorst | 23-04-18 | 18:12 | 1

Voor dat je weet ben je van mening dat iedere opleiding voor vrouwmensen anders dan de huishoudschool verspilde moeite is, dan wel destructief uitpakt in een maatschappij met mannen die hun mannetje blijkbaar niet meer staan.

Rest In Privacy | 23-04-18 | 18:52

Ik zal mezelf eens aanmelden bij de sollicitatiecommissie van de UVA. Ik ben weliswaar een blanke man, maar wel een die graag door negers geneukt wordt, dus naar mijn bescheiden mening uitermate geschikt voor de functie.

Rhenium | 23-04-18 | 17:30

Ze zijn daar knettergek. Allemaal.

Trumme | 23-04-18 | 17:25

Wie zegt dat overigens, dat racisme en seksisme structureel zijn? Hoe bewijzen ze dat?

Racisme zit in de motivatie. Is iedereen daar zo eerlijk over geweest in een enquête nadat ze een kandidaat hebben afgewezen?

Zwangerschap mag je bijvoorbeeld best een economisch risico noemen bij vrouwen van een bepaalde leeftijd, dat maakt het nog geen seksisme maar een economische overweging. Een bedrijf mag toch zelf bepalen hoeveel risico ze nemen? Vrije markt enzo.

Wellicht dat (al dan niet) 'kille' bedrijfseconomische beslissingen foutief worden geïnterpreteerd als discriminatie?

Ik word helemaal gek van de ogenschijnlijke ambiguiteit van deze discussie.

Noltie | 23-04-18 | 17:20 | 2

Dat zwangerschaps argument is zon bs. Net of mannen hun zaad niet gedumpt hebben in een vrouw, maar dan met zn alleen niet de consequenties willen dragwn dat 50% van de bevolking idd zwanger kan worden.

Dat moet je gewoon meenemen in een doorrekening. Mannen willen wel kids maar geen lasten. Draai er maar voor op.

menage | 23-04-18 | 17:26

Het is door de natuur bepaald, anders kon de man ook borstvoeding geven. Daarnaast zou ik het leuk vinden mn kinderen ook de fles te kunnen geven en mee te nemen in een draagzak (als ze niet spugen). Ga niet zeiken dat de vrouw gediscrimineerd wordt, ze kiezen zelf een invalabele aap als partner.
Zeiken bij elk misselijkheidsgolfje net zo, ik sla ook wel eens op mn duim tijdens het klussen. Get over it.

boerk | 23-04-18 | 21:29

Ik verwacht dat ze zelf nooit ergens op solliciteren, want dat is dan het stelen van een plek van een minderheid.

Die de graaf lijkt me een prima figuur btw. Als het dan toch moet is het minder drammen dan de bakvissen doen

menage | 23-04-18 | 17:13

Wat studeren de dames? BBC wetenschappen? Nou, dat biedt een uitstekend toekomstperspectief.

Ronnie uit Helmond | 23-04-18 | 17:11 | 1

Ze studeren "psychologie" een bekende fopstudie, die toch veel geld in het laatje brengt in plaats van met je handen (echt) te werken.

meneer Q | 23-04-18 | 17:52

Iedereen en zn ego wil even laten zien dat ze ook iets te melden hebben, daar krijg je dit soort meisjes van. Deze dames hebben stuk voor stuk een minderwaardigheidscomplex met een sausje van geldingsdrang. Roepen om het roepen, deugen om het deugen. Nul komma nul reflecterend vermogen en volledig losgeraakt van de maatschappij. Vrouwen met lege, ondoodachte woorden en ideeën. Als je de samenleving diverser wil maken, ga in een diversiteitswijkje lekker vrijwilligevrijwilligerswerk doen! Kijken hoe lang je bakfiets zonder 5 sloten blijft staan.

Ton8695 | 23-04-18 | 17:10 | 2

Voor sommige vrouwen is het stemrecht een heel slecht idee.

meneer Q | 23-04-18 | 17:55

Mijn oma, alweer 20 jaar dood, zou zeggen: het wordt tijd dat het weer oorlog wordt....

ger1306 | 23-04-18 | 19:15

Uit het Trouw interview: "En houdt de universiteit wel genoeg rekening met gender, seksuele oriëntatie, nationaliteiten, culturen, denkwijzen en religies?"
Volgens mij is een universiteit er om wetenschap te bedrijven, dus het antwoord zou moeten luiden; nee.
Werkt de zwaartekracht anders op een vallende moslim dan op een vallende atheïst?
Werkt een nieuw middel tegen kanker wel bij een RK patiënt maar niet bij een PKN patiënt?
Veranderd de chemische samenstelling van een stof bij het passeren van een landsgrens?

Maar het gros van de UvA studies bestaat uit veredelde policor praatclubjes met even veel wetenschappelijke basis als astrologie dus dan is al het genoemde geleuter relevant.

Franker | 23-04-18 | 17:01 | 4

Nou ja, u hebt gelijk, maar dat geld dan andersom ook, een uni is ook geen plek om san maar witte mensen les te geven omdat ze wit zijn.

menage | 23-04-18 | 17:15

menage | 23-04-18 | 17:15

Iedereen mag/kan zich aanmelden bij de UvA, hoezo wit onderwijs voor witte mensen??

Ton8695 | 23-04-18 | 17:19

@ton Ik zeg alleen dat je daar beat controle op mag houden, anders wordt je een Groen Links, grote bek over divers, maar weinig zelf doen als er een lijst komt.

menage | 23-04-18 | 17:23
▼ 1 antwoord verborgen

Guttegut meiden en dan?
Krijgen we het omgekeerde als wat ze in de NBA de excuus-blanke noemen (alleen maar kleurlingen in het team en en blanke nietsnut 'om toch').

Zitten er eindelijk genoeg wijven (zijn we van dat gezeik af), gaan we op kleur selecteren....
WAT een achterlijkheid!
Ga je gvd. eens druk maken om dingen die er echt toe doen, ontzettende uitvreters! Het is niet alsof de wereld niet op ploffen staat.
Dit gezeik kunnen we missen als kiespijn!

Gazzerop | 23-04-18 | 17:00

Mag toch hopen dat deze mutsen nooit en te nimmer voor nageslacht kunnen zorgen.

SlimmeHenkie | 23-04-18 | 16:58 | 1

6, in een bakfiets

menage | 23-04-18 | 17:16

Ik zou zeggen... geef ze een weekendje Boko Haram cadeau. ...

Loebas | 23-04-18 | 16:50 | 1

Lol en dubbel divers negers en Muslim dit moet het pradijs zijn voor deze leeghoofden

Jacktheflipper | 23-04-18 | 20:43

PC Principal.

Bigi Bana Boy | 23-04-18 | 16:32

Dus vier over het paard getilde snolletjes met teveel geld van papa en een studie waarmee je later nog geen droge korst brood kunt verdienen willen de UvA voorschrijven hoe die toko gerund moet worden.
Nou dan heb ik de perfecte kandidaat ene Sylvana S te A.
Die kan wel een bijbaantje gebruiken. Raadslid in 020 is nou niet bepaald vetpot.

copywriter | 23-04-18 | 16:26

Ik begrijp uberhaupt niet waarom diversiteits officers bestaan. Wat doen die de hele dag? Maarja, ik studeer dan ook niet in A'dam. Goddank.

einStina | 23-04-18 | 16:17 | 5

Posities

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 16:31

Maar dat begint na 2 dagen (2 uur!) toch retesaai te worden?! Of hebben ze daar te weinig hersenen voor? Dat ze elke zuchtje wind een week werk vinden ofzo.

einStina | 23-04-18 | 17:18

"Never a dull moment" op de UVA als je echt een eigen mening hebt.

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 18:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zou ze niet doen.
Sterker, ik zou nog eerder de hond doen.

Stijlicoon | 23-04-18 | 16:03 | 1

Ooow... ik zou ze zeker doen, maar ik ben denk ik niet divers genoeg.

Ton8695 | 23-04-18 | 17:14

Ik heb het interview met Anne de Graaf gelezen. Nuchtere dame die zinnige dingen zegt en niet klakkeloos de Wekkeriaanse agenda zal uitvoeren.
Heeft in de VS gestudeerd. Ben benieuwd hoe zij reageerde toen zij kennis nam van het copypasten door de UVA van het Amerikaanse "identity politics"-jargon.

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 15:59

Net dat stukje in Het Parool gelezen, Anne de Graaf lijkt mij een dame die het prima op een rijtje heeft en de sjw pappenheimers prima in de peiling heeft.
Dat zooitje deugteven zou eens in een baan aan de bak moeten, daar krijgen ze karakter en realiteitszin. Dat is hard nodig.

bwanabanjo | 23-04-18 | 15:53 | 3

Ik kwam tot dezelfde conclusie.

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 16:00

Idem. Het is een achterlijke baan (BBB studeerde aan de VU lang voor dat dit soort nonsense zijn/haar/het opwachting deed)

Bigi Bana Boy | 23-04-18 | 16:34

(vervolg) .... maar dat gegeven in ogenshouw nemende lijkt mij deze Anne een alleszins redelijke persoon.

Bigi Bana Boy | 23-04-18 | 16:35

Allemaal goed en aardig dat vloeken en tieren op naïeve bakvisjes.
Maar maakt u zich liever druk om het Marxistisch babyboomer tuig dat de hersentjes (voor zover aanwezig) dagelijks verkracht. Kinderen die meer dan slechts voeding hebben genoten zijn dan ook niet vatbaar voor dit soort ongein, opvoeding lieve mensjes, dat begint thuis.

Lees o.a. The Gulag Archipelago en laat het uw zoon/dochter ook lezen indien zij naar de universiteit gaan, dan weet je ook als ouder waar je kind mee geconfronteerd wordt. Kost je een avondje of twee/drie voetjuhballuh kijken (wat een ramp is voor simpletons) maar je krijgt er een kind met correct functionerend brein voor terug.

Shezmu | 23-04-18 | 15:50

Praktijk opleiding komt vanzelf .
Ik zie ze wel eens rijden in een roestig karretje , kleine Romeo en Shaniqua vastgebonden in hun stoeltje, inmiddels geestelijk en lichamelijk genezen al blijven de wonden zichtbaar . Papa komt een keer per jaar met een pan roti langs en ze zoekt het maar lekker uit .

Castor12 | 23-04-18 | 15:36

Anne de Graaf doet trouwens alleen maar verstandige, nuchtere uitspraken. Dan krijg je dus kritiek, dat valt te verwachten, tis de UvA.

KeesRoeiboot | 23-04-18 | 15:36 | 1

Tja, een genuanceerde en relativerende visie. Dan roep je de problemen over jezelf af.

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 16:18

Wij van WC-eend vinden dat witte chocolade geen echte chocolade is, dus moet iedereen pure chocolade leren eten, het is even wennen maar als je je best doet.....

hetgingperongeluk | 23-04-18 | 15:34

Nou, als ik dat stukje over kleurloze kartelbobo Anne de Graaf wat lees lijkt het dat mevrouw over de misdadige neiging tot nuchter nadenken zou kunnen beschikken. Dat zal haar carrière op de UVA zeker niet helpen.

In de moderne linkse wetenschap zijn de kleur van je huid de vorm van je geslachtsdelen en je politieke voorkeur doorslaggevende factoren bij de beoordeling van je werk. Zoals dat hoort op een diversiteiten-universiteit.

Scherprechter Wekker: zeg er wat van! Zelfs een heel klein beetje nadenken kan levensgevaarlijk zijn voor de studie-omgeving van kwetsbare studenten.

Jan Passant mk2 | 23-04-18 | 15:28 | 1

Op deze uni zijn meningen belangrijker dan gedegen onderzoek.

Luchtbakfietser | 23-04-18 | 16:04

[...] Uit het onderzoek van de Commissie Diversiteit blijkt dat 'safe spaces' nodig zijn, omdat bijvoorbeeld studenten van kleur in colleges en werkgroepen ­zoals die nu gegeven worden minder makkelijk hun opvattingen kunnen vertellen. [...]

Ik kan me dat werkelijk waar niet voorstellen..

Bat-Adam | 23-04-18 | 15:27 | 2

Die hebben ze toch al? Moskee, koffiehuis, buurthuizen in de Bijlmer.

Zatkniss | 23-04-18 | 15:33

Als er bij ons aan de UvA iemand grote bekken opzetten zijn het wel surinamers. Ook de gemiddelde marokkaan is niet op zijn bek gevallen.
Kom je als gewone blanke beschaafde persoon niet eens bovenuit, is mijn ervaring . Op de UvA.

BenPakdee | 23-04-18 | 16:06

Ik krijg echt jeukende handen van al dat linksdraaiende gedram. Laat mij (ons) binnenkort lekker knokken tegen die linkse socialistische communistische antifa uva honden. Ze houden zelf ook van een potje ravotten, waarom zouden we ze niet eens een keertje op hun bek slaan? Ik heb er in ieder geval al zin an. https://www.youtube.com/watch?v=YBAZuVJlyHI

tata1981 | 23-04-18 | 15:26

Alle Negroide homo`s / transsexuelen met dwerggroei (of een andere fysische beperking) die wetenschappen studeren mogen zich dus melden.

Lt-Kol Kilgore | 23-04-18 | 15:25

Deze meiden zijn dus racisten .

pegaje | 23-04-18 | 15:24 | 1

Inderdaad. Was ook mijn conclusie. Maar dat is inherent aan diversiteitsdenken en quota's. Weet je wie er ook quota's instelde?

BenPakdee | 23-04-18 | 16:07

"Bovendien is er voldoende bewijs dat quota wel werken."
Ja geen wonder als het verplicht wordt gesteld.

vincent uit groninge | 23-04-18 | 15:23 | 1

Weet je wie er ook quota's instelde?

BenPakdee | 23-04-18 | 16:08

Diversiteit is belangrijk, want dus! En iedereen die anders denkt is STOM en moet weg! Maar jongedame, u kunt niet a) alles gelijk willen trekken en b) veroordelen dat 'affirmative action' vernederend is voor minderheden. Geloof me, ik hoor uw rabiate geschreeuw wel. Maar het is wel het één OF het ander. hè? Want u maakt zichzelf compleet belachelijk voordat uw spel goed en wel begonnen is.. De Amerikanen, die u goed kent, zeggen dan: "You can't have your cake and eat it too.."

BRR76 | 23-04-18 | 15:23

Eerst verbieden ze Zwarte Piet en daarna willen ze een Zwarte Piet. Wat een rare mensen heb je toch.

quigg | 23-04-18 | 15:23

En al weer de terreur van de minderheid.
4 meisjes eisen.
WTF waarom aandacht besteden aan deze onzin.

pejoar | 23-04-18 | 15:22 | 1

Uitstekend punt, dit is alleen bedoeld om ons af te leiden van de diverse misstanden rond het kabinet Prutte.

O2Neutraal | 23-04-18 | 18:56

Als ze zo'n hekel hebben aan hun blank-zijn, waarom kleuren ze hun gezicht dan niet gewoon donker?

Flipside | 23-04-18 | 15:17 | 2

@Bat-Adam
Kirk Lazarus!

Flipside | 23-04-18 | 15:42

Diversiteitspolitie is gewoon erg.

van Oeffelen | 23-04-18 | 15:16

Hier gaan we de oorlog mee winnen.
Let op mijn woorden.
UVA ...... hahahaha .......
Ga wat nuttigs doen met je leven, stel sneue huppelkutten .....

Pjotterdjotter | 23-04-18 | 15:15 | 1

U.V.A. staat voor PvdA Groenlinks D66 SP, waarom dan nog verwonderd zijn.

FreeVogelaar | 23-04-18 | 15:21

En ik maar denken dat studeren betekent studeren, maar nee dus, elke dag gewoon janken dat je in een blanken familie bent geboren.

FreeVogelaar | 23-04-18 | 15:15

Anne de Graaf mist een Nederlands woord voor 'people of color'.
People of color = niet blank. Het is geen inclusieve term maar een exclusieve. Namelijk: iedereen behalve die witneus.

koeberg | 23-04-18 | 15:10 | 1

Het nederlandse woord er voor is gewoon: kleurlingen.

BenPakdee | 23-04-18 | 16:11

Anne de Graaf is sinds kort de eerste Diversity Officer van deze universiteit. 'Je bent of een racist of je bent slachtoffer. Er is weinig ruimte daartussen.'

manmanmanmanman......

Is dit nog nieuws? | 23-04-18 | 15:09 | 2

Dat is niet haar eigen standpunt hé

E-Burke | 23-04-18 | 15:10

E-Burke | 23-04-18 | 15:10 |
Precies. Ze geeft aan dat er ook hier een schrijnend gebrek aan nuance is, en dat zij het verdomt om in dat zwart-wit-denken mee te gaan. Jordan Peterson heeft hetzelfde in Canada meegemaakt. Probeer te nuanceren, en je bent al een fascist.

Schoorsteenveger | 23-04-18 | 18:27
-weggejorist-
Rest In Privacy | 23-04-18 | 15:09 | 1

Anne heeft in de VS genoeg ervaring opgedaan om te weten wat niet gaat werken, ook hier niet. Dat willen die helper whiteys natuurlijk niet waar hebben. Nu maar hopen dat Anne haar poot stijf houdt.

Schoorsteenveger | 23-04-18 | 15:07 | 1

Dit komt wel een beetje overgewaaid vanuit de VS natuurlijk. De zaak polariseren en mensen boos houden zodat je daar makkelijk mee kan scoren. De tegenpartij kan je dit erna verwijten. Dit zijn de democrats ten voeten uit.

Geen01 | 23-04-18 | 15:33

Ach gossie. Meisjes toch.

DhrFukalla | 23-04-18 | 15:06

Die Annemarie van Gaal, die 1x geluk had in Rusland, heeft ook een paradeneger. Zo'n vrouw wordt steeds gepusht als voorbeeld. Man man man.

van Oeffelen | 23-04-18 | 15:05

Ik ben maar een eenvoudige broodeter, maar wat ik me nu afvraag : waaruit bestaan precies de werkzaamheden van een (kots) "diversity-officer " ?
De percentages in de gaten houden en kleurverhoudingen regelen? Lijkt mij een onfrisse bezigheid.
Waarom horen we Silly Syl niet voor duiding?

daytripper | 23-04-18 | 15:05 | 1

Blanken discrimineren en onder de tafels negers pijpen.

VeelTeSteil | 23-04-18 | 15:15

"UvA opnieuw slechtste universiteit volgens Keuzegids"
"Met 53,5 uit 100 punten eindigt de UvA opnieuw op de laatste plaats van alle Nederlandse universiteiten. De VU scoort dit jaar juist iets beter. "

Tsja, ... .

Nu ook nog een lage score op diversiteit, nou moe, das weer positief eigenlijk.

KeesRoeiboot | 23-04-18 | 15:04

Kan Doutzen Kroes niet benaderd worden voor de functie? Haat haar witheid, Zwarte Piet en is veel prettiger om naar te kijken! Haar Friese accent heeft ze inmiddels ook keurig afgeleerd middels logopedie. Win-win!

Dick Hurts | 23-04-18 | 15:04 | 1

Jammer. Een Friese tongval voegt toe aan de diversiteit. En ik vind het wel leuk klinken.

koeberg | 23-04-18 | 15:16

Over een paar jaar lopen ze zich achter de kinderwagen af te vragen bij welke bijvrouw Abu zich bevindt.

Gulliver | 23-04-18 | 15:03 | 1

En mogen die "foute witte mannen" middels allerlei belastingen hun toeslagen ophoesten.

Vrouwtje_haram | 23-04-18 | 15:06

Het probleem voor die meiden is dat geen blanke vent ze zou doen en jeuk is erger dan pijn.

Jeroen65 | 23-04-18 | 15:03

Ga gewoon studeren en hou je bek. Niemand zit te wachten op je totaal ongeïnformeerde, racistische denkbeelden. Safe space, belachelijk gewoon.

SuqMadiq | 23-04-18 | 15:01

Ach, UvA, Amsterdam, een pot nat. Gewoon hek d'r omheen en rustig laten versterven, slopen we de buitenste ringen ten faveure van de natuur en herstellen we het historische centrum voor de vele toeristen.
Is iedereen weer tevree, en het land verlost van chronisch gedram.

Abject | 23-04-18 | 15:01

Witte boze wijvon, met te veel tijd en jeuk aan den foef, gaan nog eens heel groot worden!

Rest In Privacy | 23-04-18 | 15:01 | 1

Aandelen Kattenvoer ook. Geen normale man gaat met zo'n mormel.

VeelTeSteil | 23-04-18 | 15:17

Deze doorgedraaide tuthola;s, een ander woord ken ik er niet voor, moeten eens echt stoer doen. Ga eens een aantal jaren als lelieblank meisje studeren op een universiteit in bijvoorbeeld Zuid Afrika. Ik stel voor Johannusburg. Lekker gezellig na studietijd stappen in de gezellige stad en vooral cultuursnuiven. Dus geen coke.Eens kijken of je dan eindelijk eens een realistische kijk op het aardse gebeuren krijgt. En dan niet janken omdat je gediscrimineerd wordt, he.

De Evangelist | 23-04-18 | 15:01

De pussyfication van het universitair onderwijs...

Kanarie_Geil | 23-04-18 | 14:58

Tel ik bij mijn kleinkinderen en dan terug tot in het zevende geslacht dan tel ik minimaal 7 rassen ( aangezien nationaliteiten tegenwoordig een ras schijnen te zijn volgens een paar rechtbankmalloten). Daarbij komt dat meerdere daarvan van ras veranderd zijn (een andere nationaliteit hebben aangenomen). Naar mij bekend is zijn/waren ze allemaal van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht. Gezien het feit dat mijn kinderen en mijn kleinkinderen niet uit een reageerbuis komen (bij mijn geboorte kon dat nog niet) acht ik die kans op 100%.

Zijn mijn kleinkinderen nu divers genoeg om te ogen studeren. Ze zijn nog erg klein, maar capaciteiten zijn voor universitaire studies een overbodige luxe, dus dat mag geen bezwaar zijn.

De UVA tutjes kunnen het percentage gekleurde medemens overigens opvijzelen door een vak te gaan leren op het LWOO.

bergsbeklimmer | 23-04-18 | 14:57 | 3

Mijn dochter die 50 % blank / 20 % indiaas / 10 % portugees joods / 10 % chinees / 10% negroide is wil over een aantal jaren ook gaan studeren. Maar ze vraat zich af aan welke kant ze dan moet gaan staan? Aan de kant van 'Weg met ons' of aan de kant van 'Weg met blank"? Lastig hoor dat studeren....

sauruss | 23-04-18 | 15:03

@sauruss Raadt haar een beta-studie aan. Aan de beta-faculteit is men te druk met studeren om tijd te hebben voor diversiteitsfrasten.

koeberg | 23-04-18 | 15:20

@Koeberg. Behalve in Delft dan.

The2Amendment | 23-04-18 | 15:28

Verzoek aan GeenStijl: kunnen jullie voortaan een "bretels vastmaken" waarschuwing geven bij dit soort SJW topics? Bijvoorbeeld met een plaatje van een setje bretels. Om te voorkomen dat van verbazing mijn broek elke keer weer tot mijn enkels afzakt. Ik leef kennelijk in een compleet ander universum dan SJW jankerts. Vriendelijk dank.

gekwetst | 23-04-18 | 14:57

"Ontstellend, want een 'safe space' is een plek waar iedereen constructief met elkaar in gesprek kan gaan, ook mensen die vanwege hun afkomst, sekse of wat dan ook anders minder makkelijk aan het woord komen. Waar, met andere woorden, geen ruimte is voor discriminatie en dus juist discussie mogelijk is!"

Hier raak ik in de war. Elke afwijkende mening is racisme wat elke discussie doodmaakt. Wat bedoelt dit warrige kutje nou?

Hem | 23-04-18 | 14:56 | 3

Een safe-space is een ruimte waarin iedereen elkaar naar de mond praat...

Kanarie_Geil | 23-04-18 | 15:00

Een safe space is waar je als "loser-lister" (een door linkse oude blanke mannen opgestelde lijst van groepen die om een of andere redenen zichzelf als losertjes zien en daarom kwetsbaar zijn en daarom door rechtse blanke engerts niets over gezegd mag worden) de meest idiote dingen kunnen zeggen en niet in hun gezicht uitgelachen worden. "Ik kan alleen opstaan na 10 uur 's ochtends omdat mijn overgrootvader op de plantage uit z'n bed getrokken werd" kan je in een Safe Space zomaar zeggen, zonder dat er een koor hoongelach opgaat.

EnNouJijWeer | 23-04-18 | 15:01

Safe space is waar je als witte of indier je bek moet houden

Jezus_Boeddha | 23-04-18 | 15:05

Die chick moet wel even uitleggen waarom haar ouders haar Alba (=wit) hebben genoemd.

E-Burke | 23-04-18 | 14:53

In landen als Rwanda zijn blanken zwaar ondervertegenwoordigd. Laten we deze 4 meisjes eens met een enkeltje op het vliegtuig zetten, kunnen ze daar zelf diversiteitsofficers zijn! Win-win!

EnNouJijWeer | 23-04-18 | 14:53

Ze doen maar. Gewoon negeren. Die hele UvA is verworden tot een open inrichting.

brutus68 | 23-04-18 | 14:53

Die meiden dienen van de universiteit gegooid te worden. Dit zijn m.i. geen mensen die een objectieve grondhouding hebben t.a.v. de waarheidsvinding. Het zijn ideologen/ seculier 'religieuze' puritijnen, geen wetenschappers in spe....

WassenaervanGhent | 23-04-18 | 14:52 | 1

Inderdaad, maar helaas worden dat tegenwoordig "sociale wetenschappers" genoemd.

E-Burke | 23-04-18 | 14:58

Eigenlijk ben ik best wel met die meiskes eens. Doe eens een negert: kleurtje akkoord, minderheid akkoord, roomblank vagijn weer op de gewenste vochtigheidsgraad. Aanvullende eisen: een lid van minstens 25 centimeter. En omdat we het toch over de UvA hebben: op zijn minst van de herenliefde, alle bijkomende liefhebberijen welkom www.youtube.com/watch?v=ZR2iaNXQE24 Overigens ben ik zelf wel overtuigd seksist www.youtube.com/watch?v=SAkeIsWh0Uo

Hetkanverkeren | 23-04-18 | 14:51

Nutteloos. Laat ze lekker moeder worden. Dan voegen ze nog iets toe.

Mark_D_NL | 23-04-18 | 14:51 | 2

Nou liever niet. Dan hebben we in Amsterdam er straks een bakfiets bij gevuld met gender-neutrale vegan kleuters. Een slechte boom brengt immers geen goede vruchten voort.

Irnerius | 23-04-18 | 15:06

Nou, als ze hun koters ook gaan opvoeden met dat "gedachtengoed", vraag ik me af of het iets toevoegt.

ZegMaar | 23-04-18 | 15:09

Na een traytje Grolsch zeker?

NeedIsaymore? | 23-04-18 | 14:53

Tijdens ook wel.

Hem | 23-04-18 | 14:57

U doet maar ......

Pjotterdjotter | 23-04-18 | 15:11

Het is toch wel een standaard soort uniek zijn daar op de UVA. You are special. Just like everyone else.

NaughtiusMaximus | 23-04-18 | 14:50

Voilgens mij zitten er op veel universiteiten (ook uva) meer vrouwelijke studenten (hum) dan mannen. Zouden deze dames in het kader van de gelijkheid daar even wat aan willen doen? Dat kunnen ze zelf per slot van rekening.

TheseDays00 | 23-04-18 | 14:49

Is er al een woord verzonnen voor mensen die denken met de verkeerde kleur geboren te zijn?

ChatBot | 23-04-18 | 14:49 | 6

Dank @Stormageddon voor de razendnelle service.

hatari | 23-04-18 | 15:09

@Stormageddon: Heb 'm net helemaal opnieuw bekeken. Zou in deze tijd tot ernstige ophef vanuit de Amsterdamse LHGBTQ-community en vermoedelijk zelfs tot Kamervragen leiden.

hatari | 23-04-18 | 16:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Al zoveel reacties en niemand die zegt dat'ie ze alle vier zou doen? What's wrong?

NeedIsaymore? | 23-04-18 | 14:49 | 7

Ik ben geen pedofiel.

Jezus_Boeddha | 23-04-18 | 15:10

Precies wat een pedofiel zou zeggen ;-)

E-Burke | 23-04-18 | 15:15

Don't stick your dick in crazy.

Geen01 | 23-04-18 | 15:21
▼ 4 antwoorden verborgen

Meiske, meiske, meisje toch. Ruim maar eens eerst je kamertje op he.

Balsaq | 23-04-18 | 14:48 | 1

Hahaha

nikolaos | 23-04-18 | 15:19

* Witte meiskes die heel boos zijn op witheid *
Correctie: Blanke meiskes die heel boos zijn op blankheid.

meneer Q | 23-04-18 | 14:46 | 1

Hehe eindelijk iemand die zich er ook aan ergert. Bizar dat GS ook meegaat in dat post-koloniale gebrabbel.

aight.. | 23-04-18 | 16:29

Wie zijn deze witte kudtwijven en waarom hebben zij een mening? Wat voor kolonisatiedrang zit er achter dat geijver om de gekleurde medemens te verheffen?
Het lukt de gekleurde Nederlander de laatste tijd prima om vooruit te komen, op eigen kracht en dan verschijnen de tuthola's ten tonele om de zwartjes eens flink terug in de hoek te zetten. Zodat ZIJ, nobele witte wijven, kunnen strijden voor de onderdrukte gekleurde om hem of haar te 'helpen' afhankelijk te blijven van die zure witte wijven. Racisme en kolonialisme pur sang.

JanVergoor | 23-04-18 | 14:45

Typische naive Linkse 'sletjes'. Laten zich gretig uitwonen door de lokale mensen als ook de mede 'witte' backpacker uit Europa of the States indien ze voorradig zijn. Denken dat ze de wereld hebben uitgevonden, geproeft en gezien. Het meest idiote is dan ook, dat de landen waar deze naive Linkse meiden komen geen diversiteits officer of uberhaupt diversiteits geleuter kennen. Sterker nog, de bevolkingen daar zijn sterk homogeen of slechts gemixed met lokale inheemse volkeren. Totaal niet te vergelijken met Nederland dus. Maar probeer dat maar eens aan een stel naive Linkse dwazen uit te leggen. Een andere mening word namelijk door deze nazi's niet getolereerd. Tot zo ver vrijheid van meningsuiting op de UvA. Doe jij niet wat wij willen, dan rijdt uw ontslag trein richting het Oosten. Weet je welk regime ook mensen ontsloeg die niet dezelfde mening deelden?

Indoneesje | 23-04-18 | 14:44 | 2

Noord Korea?

Eierbal-is-fijn | 23-04-18 | 14:47

D66?

The2Amendment | 23-04-18 | 15:30

Ja tegen zo''n vleeslul van 25 cm kan ik ook niet tegenop.

newray | 23-04-18 | 14:44 | 2

Probeer eens bij Anouk, die heeft 23cm als minimum.

Dr. Blechtrummel | 23-04-18 | 16:57

Die vleeslul is meestal zo'n 12/13 cm en wordt gemiddeld 15/16 bij erectie. Dat is overigens prima voor wat het dient te doen, maar per saldo is de negerbonus in actieve dienst gemiddeld slechts 1 cm groter. Ik zeg: dikke pik! laat vooral een dikke het 'm doen ;)

Rest In Privacy | 23-04-18 | 18:01
-weggejorist-
Annemariakoekoek | 23-04-18 | 14:44

"Altijd in voor intersectioneel feministische discussies om 3u 's nachts."

Veeg. Me. Op.

Enter Yeti | 23-04-18 | 15:17

Dus ze willen meer mensen met een bepaalde hoeveelheid pigment in de huid? Dat is hetzelfde als vragen om meer mensen met een bepaalde kleur ogen of haar kleur. Plastisch, dom en nietszeggend.

Ook de afkomst van mensen zou er niet toe moeten doen. Iedereen is tenslotte gelijk toch? Als je mensen gaat kwalificeren op basis van de hoeveelheid pigment in de huid, afkomst of achtergrond.. ben je dan zelf niet stiekem een racist?

We leven nu eenmaal in Nederland. Van oudsher een landje stampvol autochtone licht-gepigmenteerde mensen. Kijk er dan ook niet vreemd van op dat op scholen, universiteiten en bedrijven hoofdzakelijk blanke mensen aanwezig zijn.

Threesixty | 23-04-18 | 14:43

Arme zwarte studenten op de UvA. Worden op elk feestje gevraagd. Omdat ze zwart zijn, en iedereen wil laten zien dat je gewoon omgaat met mensen van kleur. (Eigen waarneming)

Lex Trumbauer | 23-04-18 | 14:41 | 1

en zo worden ze op de spreekwoordelijke plantage gehouden. In de ketenen van de deugmensen die zwarten werkelijk minderwaardig vinden want ze behandelen hen anders dan ze een blanke zouden doen.

Rest In Privacy | 23-04-18 | 18:40
-weggejorist-
Plorkface | 23-04-18 | 14:41 | 2

Deughoeren des doods.

Kapitein Stijlvol | 23-04-18 | 14:41

Safe Space, dat is toch de beschikbare opslagruimte op mijn computer?

Kouwe Kees | 23-04-18 | 14:40 | 1

Bij mij is dat de plee, voordat ik geweest ben.

Dr. Blechtrummel | 23-04-18 | 16:59

* zelfhatende nonnetjes van de politieke correctheid. *
Grandioos + 100!!!

meneer Q | 23-04-18 | 14:40

Dekolonisatie. Want een universiteit heeft in het verleden veelvuldig diverse minderheden geexploiteerd voor haar eigen gewinst. Zoals daar zijn: Studenten.
.
Het is overigens ook godsgeklaag dat het merendeel van de universiteit bevolkt wordt door studenten. Hoeveel putjsscheppers, metaalarbeiders, konijnen-liefhebbers, MILFs, grannies en Sjeiks lopen er daadwerkelijk rond in een universiteit? Nou dan. Da's dus diskriminazi.

ViagraFalls | 23-04-18 | 14:38

Is het gekrijs van een paar witte bavianen belangrijk nieuws?

Jezus_Boeddha | 23-04-18 | 14:37

En daarom dat de baardmannen hebben besloten de vrouw niet in het openbaar te laten spreken.
Dingen hebben vaak een reden.

oplichter | 23-04-18 | 14:37 | 1

Zo had ik het nog niet bekeken

Kukooo1 | 23-04-18 | 18:21

Ik verlang naar een nieuwe generatie normaal denkende / redenerende mensen.
Die snappen dat je op kwaliteit en niet op kleur, geloof, geslacht, haar kleur of favoriete sportclub geselecteerd moet worden.
Dat, wanneer iemand de beste is, hij / zij de kans krijgt, en dat gelijke kansen niet het zelfde is als gelijke uitkomsten.
Nee, nu moeten we juist onderscheid maken op kleur. Want wil je dat als kandidaat horen? "Gefeliciteerd met de baan. U bent donker dus ja we moesten wel" Of dat dat altijd een rol kan hebben gespeeld en je daardoor nooit 100% weet of je het bent geworden obv je kunnen ipv je kleurtje.

Super Grover | 23-04-18 | 14:36

Interessant te zien dat linksgekkies in het kader van diversiteit alleen sektegenoten willen accepteren.

Alleen de leden van Arzu Azlan’ s firing squad voldoen, hetgeen in termen van diversiteit weinig gieds belooft....

Glasgow Argus | 23-04-18 | 14:34 | 3

Glasgow Argus | 23-04-18 | 14:34 | Arzu Azlan is zo'n type dat zich in de jaren 40' vrijwillig aansloot bij de SS. Hele enge mevrouw die in staat is met haar opruing via Twitter en demonstratie veel leed te veroorzaken.

Indoneesje | 23-04-18 | 14:49

Wat is een arzu?

Mark_D_NL | 23-04-18 | 14:53

Mark_D_NL | 23-04-18 | 14:53
De zeikte van Arzu? Soort van SOA, tast het brein, vergelijkbaar met de ziekte van Lyme, ernstig aan, kan je verstandelijke vermogens danig beperken.

Abject | 23-04-18 | 15:15

Verveling. Deze mensen vervelen zich te plétter. Problemen zelf gaan maken, bij gebrek aan problemen. Dat is triest en heel erg. Eigenlijk vind ik dat pas een echte klap in het gezicht van een arme derdewereldlander die de 18 uur per dag in het zand zit te ploeteren voor een handje sperziebonen. Dat er mensen zo wanstaltig rijk en verveeld zijn dat ze zich druk gaan maken om zaken die volstrekt onbelangrijk zijn, geen meerwaarde geven aan wat dan ook, en slechts nutteloos energie slurpen van mensen die schijnbaar bársten van de energie. Volgevreten, volgezopen en verpest. Ik kan voor deze dreinende verwende kinderen alleen maar een diepe minachting voelen.

Dutchbeaurouge | 23-04-18 | 14:33 | 2

Dat is het, pure verveling. Om hun zingevingsloze bestaan wat kleur te geven (zowel figuurlijk als letterlijk bedoeld) verheffen ze zichzelf als woordvoerder en proponent namens "de gekleurde medemens". Op die manier krijgen ze aandacht en een platform, en heeft hun leven weer zin.

martymcfly | 23-04-18 | 15:16

Bom erop. Dan lullen we nergens meer over.

Rest In Privacy | 23-04-18 | 16:15

Dekolonisatie, wie dat woord uit kan spreken zonder in zijn/haar gezicht uitgelachen te worden is ook af. Wat sneu als je denkt dat dat wat is en je er iets mee kunt. Zo ver van het pad af dat je alleen Sylvana Simons nog kunt tegenkomen.

TheseDays00 | 23-04-18 | 14:33 | 1
-weggejorist-
Glasgow Argus | 23-04-18 | 14:35

Het enige wat ik kan bedenken is dat verplichte diversiteit tot nodeloos racisme leidt.

Kudtkip | 23-04-18 | 14:32 | 3

Dat noemt Anne de Graaf ook al. Die zag in de VS dat het diversiteitsbeleid vooral tot resultaat had dat men steeds verder polariseerde.

Muxje | 23-04-18 | 14:33

https://www.google.nl/search?q=freeman+racism&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwif4rOntNDaAhXMLVAKHULUBl4Q_AUICygC&biw=1920&bih=963#imgrc=CdL8TIEauknPzM:

tata1981 | 23-04-18 | 14:35

Het is toch ook waanzin om huidskleur (iets waar geen enkel wezen zelf de keuze toe heeft bij geboorte) in te zetten voor verontwaardiging?

@ Muxje en tata1981, wat die Anne de Graaf dan doet als nota bene "diversity officer" op een NL'se universiteit (of dat dit sowieso daar een baan, een rol, moet zijn)?

Dubbel extra waanzin.

Kudtkip | 23-04-18 | 14:47

'zodat de universiteit vooruitgaat op het gebied van diversiteit, dekolonisatie, sociale rechtvaardigheid en gelijkheid' .
-
Ah, ja: want immers: daar gáát een universiteit over. Stel je voor dat wij het geheel zouden laten verworden tot een plaats waar jij zelf vooruit gaat door het bedrijven van s t u d i e.
-
Een beter pleidooi voor het verzwaren van toelatingscriteria en het handhaven van wetenschappelijke normen en standaarden werd zelden aan het papier toe vertrouwd.
-
En wees grtvvrrrddrrr*** dankbaar dat je in een land woont waar überhaupt ruimte is voor uitingen die van zo weinig realiteitszin getuigen - en waar je voor zó weinig centjes wetenschappelijk onderwijs (want dat schijnt het nog steeds te zijn...) kunt genieten.

bisbisbis | 23-04-18 | 14:30 | 1

Het klinkt alsof je het voornamelijk bij de studenten legt, dat klopt niet helemaal. Het ligt aan mensen zoals Wekker en de mensen die dit soort mensen hun ideeën door laten drukken.

nikolaos | 23-04-18 | 14:47

Is het iemand ook al opgevallen dat reclame tegenwoordig zeer deugt? De moslima omdat het moet, maar ook de gemende relaties. En let op! Het gaat bijna altijd om een donkere vrouw met blanke man. Omgekeerd kan blijkbaar niet, want donkere mannen die een serieuze relatie met een blanke vrouw heeft, is natuurlijk een verrader binnen zijn eigen kleurstaal.

Mokum Kosher | 23-04-18 | 14:29 | 8

VeelTeSteil | 23-04-18 | 14:50

Misschien is het juist neutraal om de blanke man hiervoor te nemen. Als het een ander type betrof dan was het rascisme.

SDI | 23-04-18 | 16:26

Ach, in elke TV serie (uit de joe-es-ee, kijk geen NL troep) zit tegenwoordig minstens één gay m/v persoon, minstens één zwarte hoofdrolspeler (bij voorkeur vrouw) en een gemengde relatie. Steeds vaker zie je ook getrouwde gays in staten waar dat helemaal niet kan. En gisteren nog een 9-1-1 aflevering gezien waarin overduidelijke gangster types heel lief een alzheimer vrouwtje onbeschadigd afleveren in het ziekenhuis. As if.

Ook daar (wens)deugen ze de pan uit.

DKP | 23-04-18 | 17:35

DKP | 23-04-18 | 17:35 Zo te lezen is wat je kijkt uit de VS ook vooral troep. Toen ik nog regelmatig tv keek viel ook het vele druggebruik op. Dat werd uiteraard in een jolige, niks aan de hand sfeer gebracht. Precies zo als de overheid de mensen wil hebben, lekker mak.

Rest In Privacy | 23-04-18 | 18:33
▼ 5 antwoorden verborgen

Die klote functie van diversiteitsdrammer had al niet mogen bestaan. Daar begon de ellende al. Tja, als zij die vinger al kunnen nemen? Ja, waarom niet de hele hand? De hele arm?

Standvastig | 23-04-18 | 14:29

Optyfuh met die diversiteitsNazi`s

tata1981 | 23-04-18 | 14:28 | 1

Oh links, maak mij rechts!

tata1981 | 23-04-18 | 14:33

Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met wit zijn? Mijn Surinaams/antilliaanse schoonfamilie en heeft ook geen idee. Mijn Antilliaanse vrienden ook niet. Mijn kinderen die 50 % wit / 20 % indiaas / 10 % portugees joods / 10 % chinees / 10% negroide zijn willen ok graag wten of ze nu goed of slecht zijn. Kan iemand daar even een rekensommetje op loslaten?

sauruss | 23-04-18 | 14:28 | 3

55% slecht - wit natuurlijk 100%. Dat portugese stukje krijgt aftrek vanwege de joodse component.

Muxje | 23-04-18 | 14:31

Je bent niet wit. Doe niet aan deze mode mee.

TheseDays00 | 23-04-18 | 14:35

Thanks Muxje, overwegend slecht dus. Goed om te weten aan welke kant van de lijn je staat. Sowieso is het lastig hoor met als die volken door elkaar. Mijn schoonfamilie heeft dus in de roots namelijk zowel slaven als slavenhouders. Krijg je dan schadevergoeding binnenkort of moet je juist betalen?

sauruss | 23-04-18 | 14:37

Als ik dat interview zo lees, dan heeft Anne de Graaf haar ogen goed de kost gegeven in de VS, en de juiste conclusies getrokken uit wat ze daar gezien heeft. Als je dan toch zoiets als een diversity officer moet hebben, dan is de Graaf een prima keuze. Helder, niet overhaast en met een redelijke dosis gezond verstand.

Geen wonder dat die krijsende kutmillenials zo'n hekel aan haar hebben.

Muxje | 23-04-18 | 14:28

Ooit zou je wensen dat GSHQ zich vestigt in Brabant.
Al dat Amsterdramse gejeremieer is toch om manisch depressief van te geraken.

Rest In Privacy | 23-04-18 | 14:27

Je gaat steeds beter begrijpen waarom vrouwen in het verleden stemrecht onthouden is.

r@face | 23-04-18 | 14:23

Als je zo veel bezig bent met ras/kleur en (verplichte) diversiteit ben je wat mij betreft een racist.

Geen01 | 23-04-18 | 14:23 | 1

Precies!

Kukooo1 | 23-04-18 | 18:12

Ik snap het helemaal, een feestje is geen feestje zonder een zwarte Piet.

Papierversnipperaar | 23-04-18 | 14:22 | 2

Bam!

MarcS | 23-04-18 | 14:44

Okay, die is grappig.
Maar ik moet zeggen dat ik lees nergens dat de nieuwe D.O. een bepaald kleurtje moet hebben. Alleen wil men graag iemand zonder eigen mening, die de ideeen van het eerdere clubje uitvoert,

hotmint | 23-04-18 | 18:35

Moeten ze lekker zelf weten.

halfvolle glas | 23-04-18 | 14:21
-weggejorist-
Ervaringsdeskundige | 23-04-18 | 14:21 | 1

Ah, Amsterdam. Dat verklaart een hoop. Iemand nog een bakfiets?

coolvibe | 23-04-18 | 14:20

Hebben ze als eens een dildo maatje thermosfles geprobeerd

likdoorn | 23-04-18 | 14:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken