Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sloofje van Trèbes-killer: "Jammer dat er niet meer doden zijn gevallen"

haatbaard

Het achttienjarige sloofje van het "Allahoe Akbar"-schreeuwende haathoofd Radouane Lakdim (foto), die in Trèbes in naam van Allah vier mensen uit het leven rukte, is een enorme trut. 

"Ik ben erg blij met wat er is gebeurd. Alleen jammer dat er niet meer doden zijn gevallen", aldus de hakbarrende heks, die zich twee jaar geleden tot de islam bekeerde. Net als haar dooie maat stond ze bekend als "Fiche S", een gevaar voor de nationale veiligheid. Op een of andere manier lijkt het gepamper en gedweep met integratietrajecten en radicaliseringsexperts dus toch niet echt te werken. Mevrouw zou binnenkort met baardmans shariatrouwen, maar de overdracht van de eigendomspapieren gaat om moverende redenen niet door. Enfin, gaarne mejuffrouw Lakdim met een bordje in Moffenhoer-stijl op het marktplein van Trèbes of Carcassone laten wandelen. Zoiets, dus. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek heeft.

Social

Reaguursels

Inloggen

Uiteraard is het vriendinnetje vrij recentelijk tot de islam bekeerd, nl, in 2016. Waarschijnlijk Zo'n trutje dat zich onbegrepen voelt door haar ouders, waarschijnlijk geen vrienden heeft, en dan wat aandacht krijgt van een radicale baardaap. Gaat dan ineens een burka dragen en wordt in no time nog fanatieker moslim dan haar debiele vriendje. Smerige landverraadster.

Toos Bevergeil | 28-03-18 | 15:16

Woon al een tijdje niet meer in Europa, en heb dit laatste aanslagje dus gewoon helemaal gemist. Tsja, 't zijn er ook zoveel tegenwoordig dat het lastig is 't allemaal nog goed bij te houden.

Nou, gelukkig slechts een handjevol doden, dus 't valt allemaal heus mee, hoor. Hier nog even een opmerking over keukentrapjes. Verder nog iets over een paar kleine rotte appeltjes in een mand overwegend vol met spannende, exotische vruchtjes. Ga vooral naar 't voetbal. U bent een xenofoob en guurrechts. Onderbuik. Deze aanslag is sowieso uw schuld, want u bent wit. Racist.
Nou, 'k geloof dat dit de lading wel weer dekt voor vandaag. Toedels!

Ceristimo | 27-03-18 | 18:25 | 1

Ligt het aan mij of valt het verval van Nederland en Europa meer op vanuit buiten Europa. Het verbaast mij dat niemand maar dan ook niemand zijn bek open doet.

Yayito | 28-03-18 | 15:00

We hebben geen religieuze ideeën meer nodig om vragen over het ontstaan van de wereld te beantwoorden. En religie staat individuele vrijheid en autonomie in de weg. Zo lang iemand privé in god gelooft, maar rede en wetenschap gebruikt om de wereld te interpreteren, is er geen probleem. Het wordt gevaarlijk als iemand - de koran - stelt dat Darwin niet in de biologieles thuishoort. Dit gecombineerd met de indoctrinatie vanuit alle moslimlagen (vrijdaggebed, islamitisch onderwijs, omgeving) op zowel jongere en oudere leeftijd, dat gaat zich wreken in een samenleving zoals de onze.

Bill Cosby | 27-03-18 | 18:05

Ach wat, zolang het maar niks met islam te maken heeft.

Mazzelstof | 27-03-18 | 17:58

Lieve Patty,
Radwin Lakmoes lijkt erg op mijn onderbuurman.
Moet ik hem nog steeds met een onbevangen gemoed (denk Groenlinks, nee niet Denk) groeten of hem een barbiercoupon cadeau doen ?
Ben er nog niet uit.
Groetjes, Hens.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 27-03-18 | 16:13

Leuke baard, staat hem echt goed.

Slough | 27-03-18 | 16:12

Als je ooit een Marokkaanse spion wilt ontmaskeren die zich voordoet als Nederlander, moet je ze( net als de Duitsers met Scheveningen) Merwedebrug laten zeggen. Dat kunnen ze niet.

beau van rtl | 27-03-18 | 16:11 | 2

Arib ?

Roze_bril_drager | 27-03-18 | 16:49

Ja, ze had echt geoefend zei ze, maar ze kon het echt niet zeggen. Echt niet.

beau van rtl | 27-03-18 | 17:24

Ik zou deze juffrouw niet met een moffenhoer vergelijken. Eerder met een kampbewaakster.

Jezus_Boeddha | 27-03-18 | 15:47

Ondertussen brengen onze inlichtingendiensten pindakaas en pepernoten naar de kampen waar dit uitschot veilig zit opgeborgen, en laten een bekend en opruiende haatpredikter ongemoeid in de samenleving. En die Dick Schoof blijft maar roepen voor de bühne dreigingsniveau 4 niets aan de hand slaapt u rustig verder.

Goedverdoemme | 27-03-18 | 15:39

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:48

Vrij recent zouden ze u nog Andrew Fin genoemd hebben......

Mazoeza | 27-03-18 | 15:32

Gebrek aan beschaving, aan ons verkocht als cultuur.

Randall3.0 | 27-03-18 | 15:22

Mag Andrew Deen ook het land uit? Flikker eens op man met je gewauwel.

Dagdief | 27-03-18 | 15:17 | 4

@Dr_Johnson | 27-03-18 | 15:31 |
Helaas wordt er door @Deen niet gediscussieerd mijn waarde @Dr_Johnson. Hij doet niets anders als filibusteren, ons hooghartig de maat nemen en als men hem keiharde feiten rechtstreeks van de bron voorschotelt wordt het verdacht stil. Een topic later begint het hele drama opnieuw. Persoonlijk ben ik daar wel een beetje klaar mee. Een debat op het scherpst van de snede? Graag! En men hoeft het zeker ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Dat kan en mag allemaal in een goed debat. Maar dit is gewoon vervelend. Er worden door @Deen vaak de meest smerige insinuaties richting Joden en/of christenen gemaakt die totaal uit de lucht gegrepen zijn. Of hij kan er met heel veel moeite één voorbeeldje tegenover zetten in vergelijking met de dagelijkse portie islam ellende. Daar zijn mensen wel een keer klaar mee.

Sjefke7807 | 27-03-18 | 16:52

Nee want hij heeft gelijk. Niemand is voor extremisten. Maar dit land is nog altijd een rechtsstaat en dat is maar goed ook want op een dag ben je zelf onterecht de lul omdat je in het vizier bent gekomen van de diensten, weet jij veel waarom. Als je dan wordt vastgezet of vervolgd is dat niet fijn. Dat geldt uiteraard ook voor moslims die in principe niets kwaads in de zin hebben (en dat zijn er veel, zo niet de ruime meerderheid) dus die zitten ook niet te wachten op opschorting van rechten.

Kortom: Je kunt wel van alles roepen van dit of dat en zus en zo, maar verzin maar eens een echte maatregel die helpt, zonder daarvoor de grondwet te moeten aanpassen en mensen op religie of afkomst te gaan vervolgen of volgen. Dat vereist artikel 1, het belangrijkste grondwetsartikel. Wil je dat veranderen dan gaat het snel richting willekeur en politiestaat. Ik heb de indruk dat velen hier dat eigenlijk best zien zitten, voor moslims dan alleen. Anderzijds zijn dat dezelfden die heel hard piepen als een sleepwetje hun emails wil lezen, want dan is (uiteraard) de wereld te klein. Maar voor moslims mogen uitzonderingen gemaakt. Blijkbaar.

Beste_Landgenoten | 27-03-18 | 17:05

Andrew Deen lijkt mij een mohammedaan toe. Zo niet, dan een linksgekkie.

Zalbe_Hijlstra | 27-03-18 | 18:43
▼ 1 antwoord verborgen

"... maar probeer maar eens Marokko of Algerije te overtuigen om ze toe te laten."

Ik heb het al zo vaak betoogd als het over het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers en illegalen ging, of kansloze asielzoekers, zoals die lui uit Marokko en Algerije, die vorige zomer bepaalde steden in Groningen onveilig maakten. We moeten ons niet langer laten chanteren door stoffige stinklanden die weigeren hun eigen mensen - hun "eigen" mensen, hè, geen buitenlanders; voor ons zijn het buitenlanders - terug te nemen. Je zet ze gewoon op een vlucht naar Rabat oid, met of zonder papieren. Als er geen papieren zijn (in de meeste gevallen), dan stuur je 10 minuten voor landing een officiële email naar de regering van desbetreffend land om ze te informeren dat meneer of mevrouw X op die vlucht zit, waarvan wij hebben vastgesteld dat die uit jullie land komt: hier is hij/zij terug, geluk ermee. En gaat zo'n stoffig stinklandje moeilijk doen, dan moet de EU zo'n landje kei- en keihard treffen, daar waar ze de pijn voelen: financieel, in hun portemonnee: allerlei hulpgelden stopzetten, zorgen dat de in de EU wonende diaspora geen geld meer kan overmaken naar familie in dat land, verbod op hun exportproducten hier, etc. Net zo lang tot ze zwichten en hun eigen - ik herhaal hun EIGEN - onderdanen terugnemen.

"en het gewoon een vredelievende salafist is die zijn tanden poetst met een stukje hout en verder geenzins van plan is om militant te zijn, want ja die zijn er dan ook."

Hahaha! Ja, Andrew, dat beweren ze inderdaad zonder uitzondering, nu ze weer graag terug willen: de IS heren hebben slechts humanitair werk verricht - pleistertjes geplakt in ziekenhuizen enzo - en de IS dames waren brave huisvrouwen, die eten kookten en voor de kindertjes zorgden. Al die afgezaagde hoofden die wekelijks op dat plein in Raqqa op dat hekwerk werden gespietst, waren hoogstwaarschijnlijk het werk van de Mossad, om de islam in een slecht daglicht te stellen.

Ik blijf bij wat ik hierboven schreef: voor deze lui is er geen plaats in Nederland, ze blijven maar lekker daar hun tanden met een stukje hout poetsen. Maar het feit dat ik nog niemand uit de mainstream politiek hier echt duidelijke uitspraken over heb horen doen, doet mij het ergste vermoeden. Ze zullen uiteindelijk toch wel weer binnengelaten/opgehaald worden.

Dr_Johnson | 27-03-18 | 15:11 | 4
-weggejorist-
Lars030 | 27-03-18 | 15:30

From your lips to God's ears.

zwarte_weduwe | 27-03-18 | 16:15

Nou ik vrees dat je gelijk hebt, de weekdieren zullen in de klaagverhalen en spijtbetuigingen trappen, terwijl het puur eigenbelang en opportunisme is dat ex-ISers nu weer graag naar moedertje Nederland willen. Het is niet zo dat je per ongeluk in Syrie terecht komt of dat je niet wist met wat voor klootzakken je ging feestvieren daar, dus spijtbetuigingen, no way. Wat mij betreft verrotten ze daar of maken ze elkaar tot de laatste af, inclusief de dametjes die zo ongelofelijk stupide waren daar heen af te reizen.

Beste_Landgenoten | 27-03-18 | 17:11
▼ 1 antwoord verborgen

Dat ga je krijgen als je hele bevolkingsgroepen hier naar toe haalt die de godsgruwelijke pest aan ons hebben (behalve aan de uitkering).
Mogelijk gemaakt door de Europese regeringen.

meneer Q | 27-03-18 | 15:04 | 1

NLexit en islam exit, daar er maar één islam IS, integreren doen ze niet, nee ze willen ons in de islam laten integreren.

Slurfje | 27-03-18 | 15:07

Een geweldig antwoord van de Engel Brigitte Gabriel.
En zij baseert (factcheck) dit op informatie van de Westerse inlichtingen & veiligheids diensten.

Slurfje | 27-03-18 | 15:05

@Slurfje | 27-03-18 | 15:03 |
Die video is werkelijk episch. De man links van haar zit al in afwachting te gniffelen als ze los gaat. En wat hééft ze gelijk! Ze heeft ook nog alle recht van spreken want ze komt uit een land dat ons als afschrikwekkend voorbeeld dient. Een mooi (Beiroet werd in de jaren 60 - 70 als het Parijs van het M.O. gezien!), voornamelijk christelijk land dat binnen no time in een complete puinbak veranderde door de usual suspects. Deze video zou verplicht kijkvoer in de 2eKamer moeten zijn. Maar zelfs dan denk ik niet dat het tot die dikke rotkoppen daar zal door dringen.

Sjefke7807 | 27-03-18 | 16:42

Zijn er geen fotookes van het bazige huisbloempje?

Cobalt bomb | 27-03-18 | 15:00 | 1

niemand in geïnteresseerd en geef het gen podium.

TheseDays00 | 27-03-18 | 21:57

The2Amendment | 27-03-18 | 14:37

Na deze wil ik het erbij laten maar zoek eens op joods terrorisme of christelijk terrorisme. Het is niet alleen frequent maar enorm dodelijk. Gelukkig hebben we daar in Nederland, net zoals met moslimterrorisme zelden tot nooit last van. Maar het bestaat en is ook erg dodelijk. Baruch Kopel Goldstein en Timothy McVay zijn een paar prominente voorbeelden.

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:48 | 6

Zodra er een islamistische aanslag heeft plaatsgevonden gaan roepen dat we moeten uitkijken voor rechts. Wat een mentale kramp ..

ChatBot | 27-03-18 | 15:02

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:48,

"Een paar prominente voorbeelden"...
Want heel veel meer kun je er niet noemen, toch?

Wat je feitelijk zegt is dus dat joden en christenen gezamenlijk per 20 jaar bijna half zo veel slachtoffers maken als moslims op een willekeurige dag.

Je bent ofwel zeldzaam dom, ofwel een hele doortrapte leugenaar. Gezien het feit dat je hebt moeten googelen op voorbeelden van niet-islamitisch terrorisme, gok ik het laatste.

Dandruff | 27-03-18 | 15:45

Christelijk terrorisme bestaat niet omdat een christen wordt opgeroepen lief te hebben en kwaad niet te vergelden, zie Rom.12:

17 Vergeld niemand kwaad met kwaad. Wees bedacht op wat goed is voor alle mensen.
18 Leef, zo mogelijk, voor zover het van u afhangt, in vrede met alle mensen.
19 Wreek uzelf niet, geliefden, maar laat ruimte voor de toorn, want er staat geschreven: Mij komt de wraak toe, Ik zal het vergelden, zegt de Heere.

ccr316 | 27-03-18 | 16:49
▼ 3 antwoorden verborgen

The2Amendment | 27-03-18 | 14:33

Je begrijpt me niet. Nederland is een rechtsstaat. Stel je voor jij bent een rabiate islam-hater en extreem nationalistisch, je bent onderdeel van een groepje en op Whatsapp bespreek zaken zoals alle moskeeën in de fik steken en aanslagen te plegen op die moslims. Want islam is een moorddadige religie en alle moslims moeten het land uit. Of zoiets. Ik zeg maar wat. Vrij logisch dat je al snel in beeld bent bij de AIVD want je mag helemaal geen onschuldige moslims afslachten of moskeeën in de fik steken. Maar feitelijk heb je nog niet iets strafbaars gedaan. Ja hooguit dure rechtszaak met een taakstrafje als maximale uitkomst. Daar komt dan ook nog bij dat Nederland geen politiestaat is dus al dat preventief fouilleren, buiten het feit dat daar geen geld, mankracht of mandaat voor is, gaat ook niet lukken.

Snap je wat ik probeer uit te leggen? Het is niet dat ik het oneens ben, ik denk dat iedereen wel het gevaar inziet van extremisten van welke kleur of politieke overtuiging of religie maar probeer het maar echt op te lossen in plaats van lukraak wat te roepen. Dat is enorm lastig.

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:44 | 2

Ondertussen is het meer dan duidelijk dat Andrew een door de regering (of eu) betaalde trol is.
Onze wetgeving is overigens niet goed ingergeld voor het zooitje islamieten, dat hier de boel komt versjteren.
De islam is geen religie maar een totalitaire ideologie die NIETS in Nederland te zoeken heeft.

Baski | 27-03-18 | 14:50

Geen enkele maatregel die ik voorstel isn niet rechtmatig. Politie heeft het recht te controleren. Jeugdzorg idem. Onderijsinspectie. UWV. Allemaal controleinstanties die er voor zijn opgericht hun taak uit te oefenen. In dit geval pleit ik voor een zeer intensieve taakuitoefening. Niets anders. De mankracht is er. Nu nog het bijbehorende beleid.

The2Amendment | 27-03-18 | 14:55

Maar als we haar preventief ruimen ziet ze e.e.a. vast in een ander licht ?
En 't kind zal zich nog voortplanten ook.... *zucht*

Untermensch | 27-03-18 | 14:37 | 1

Een nekschot kan haar kijk op de wereld zeker veranderen...

Rhenium | 27-03-18 | 16:10

Dr_Johnson | 27-03-18 | 14:22

Ben het met je eens maar probeer maar eens Marokko of Algerije te overtuigen om ze toe te laten. Die zijn ook niet achterlijk want ook daar gaan ze vrolijk verder met terrorisme. Blijft over? Wat? Afkoopsom om vrijwillig afstand te nemen van hun westerse nationaliteit en vrijwillig naar Marokko te gaan? Klinkt aardig maar dat zal een verschrikkelijke diplomatieke rel worden. Dan wat? Stiekem afspreken dat Marokko ze ergens in een donker gat gooit? Ook niet helemaal juist om zoiets te doen met een 18-jarige bekeerling. En wat als je fout zit en het gewoon een vredelievende salafist is die zijn tanden poetst met een stukje hout en verder geenzins van plan is om militant te zijn, want ja die zijn er dan ook.

Lastig lastig en vooral lastig.

Zelfs Rusland met maar liefst 20% moslims binnen de grenzen, ten minste althans, en waarvan zo'n 15% staatsburgerschap hebben gaan niet aan de gang met dat soort dingen. En volgens velen hier hier is Poetin de redder van het blanke ras dus dan weet je het wel.

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:35 | 1

Onzin.
Bijna al die gasten hebben 2 paspoorten; trek het Nederlandse in, en ze kunnen per direct uitgezet worden naar het land van hun andere paspoort. En al zouden landen als Marokko ineens moeilijk gaan doen, ze verdienen al decennialang fortuinen aan uitkeringsfraude door hun "Nederlanders". We kunnen best van ze eisen dat ze mensen met een Marokkaans paspoort terugnemen.

De wetten zijn er wel, ze worden alleen niet gehandhaafd. Dat is een keuze.
Ons is veel te lang wijsgemaakt dat we als land de plicht hebben om totaaldebiel te zijn, omdat de VN dat van alle democratische landen eist. Maar als we willen kunnen we vandaag nog besluiten om een keer een verstandig besluit te nemen, alle kritiek van de VN ten spijt.
We worden bedreigd, dus moeten we keuzes maken.
Het gaat niet alleen om terrorisme nu, het gaat vooral om slavernij en genocide over 30-40 jaar.

Dandruff | 27-03-18 | 16:00

Naar radio 1 luistert toch niemand meer maar vlgs. Veenhoven/Lodiers (uit de BNN/VARA-zuil........ ha ha ha 2018) kunnen de jiha-Banlieu-boeven beter dure auto's in centrum Parijs in brand zetten ipv de auto van de buurvrouw in/bij hun flat...
Luisteren de verantwoordelijken eigenlijk mee, denk het niet , Jolo mag ook blijven kotsen

hagelkruis | 27-03-18 | 14:33

En voor iedereen die geen frans verstaat : ga naar school. Okee korte vertaling :de fransen zijn niet zo blij met de mosselman uit scheveningen.

newray | 27-03-18 | 14:32

Waarschijnlijk was ze nog in het stadium dat de snor niet volledig volgroeid was, het waggeltapijt nog wat dunner en de herenschoenen nog modieus waren.

En ze had er graag bij willen zijn..... bij die doden. En wat gaat ze het missen om regelmatig in de juiste stand te worden gemept....

Mazoeza | 27-03-18 | 14:30

Wat een debiliteit dat die domme gans dit kan zeggen en vervolgens weer de aan haar geschonken bijstand gaat consumeren. De regeringen zijn overgenomen door aliens. De Greys denk ik.

ZureJoop | 27-03-18 | 14:28

bij vogelgriep wordt ook de hele boerderij uit voorzorg geruimd... ook al zijn sommige beestjes niet ziek.
laten we dit ook met dit soort volg doen. door een paar ziekelingen de rest ook preventief ruimen!

Henk P | 27-03-18 | 14:27 | 3

Ruimen betekent niets anders dan het afmaken van duizenden dieren waarvan het gros inderdaad helemaal niet ziek is. Maar zoals ook met moorden dat tegenwoordig 'doden' heet, is ook het afmaken in een 'vriendelijker, vergoeilijkend' jasje gepropt. En al vele jaren lang zijn rouwauto's niet meer zwart (want dat stond zo akelig) maar grijs. Want dan ben je minder dood of zo. Allemaal volksverlakkerij van de sneeuwvlokken die de waarheid niet meer aankunnen.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:32

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:32
Henk P | 27-03-18 | 14:27 |
+1

vluchtelingallergie | 27-03-18 | 14:38

Met ruimen bedoelt U natuurlijk, dat ze terug mogenmoeten naar hun eigen land en uiteraard stoppen met uitkeringen aan vijanden van het Vrije Westen.

Slurfje | 27-03-18 | 15:11

The2Amendment | 27-03-18 | 13:51

Daar is meer geld, mankracht en vooral zijn er meer mogelijkheden nodig voor veiligheidsdiensten.

Maar ironisch genoeg is men daar hier massaal op tegen want porno of zoiets. Dat is je goed recht maar tenzij je een fascistoide staat wil waarin enkel moslims en dus ook al die moslims die walgen van deze 'ware' 'moslims' dan gaat dat niet lukken.

Overigens zijn de meeste radicale moslims, zo niet allen in beeld maar heeft de overheid geen mogelijkheden om ze preventief aan te pakken.

Dat moet veranderen maar dat is ook een gevaarlijk pad. Je kan hooguit stellen dat alle staatsondermijnende figuren preventief uitgezet/vastgezet worden maar vergis je niet. Dat is linke soep voor vrijheid van meningsuiting en dus ook voor jouw mening. Snap je?

Het is allemaal niet makkelijk. Dat lijkt wel zo voor de bijstaander. Maar het is allemaal veel lastiger.

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:25 | 3

Het klinkt allemaal heel genuanceerd wat je zegt, maar eigenlijk wil je gewoon stasi's. Je lijkt wel te denken dat onze cultuur niet objectief superieur is en dus zal zegevieren.

pinosjet | 27-03-18 | 14:30

Je spreekt jezelf tegen. Er zijn meer mogelijkheden nodig voor veiligheidsdiensten. Maar ze zijn allen al in beeld.
Met de mogelijkheden zit het goed. En de veiligheidsdiensten hebben als taak signaleren en bewaken. Het daadwerkelijke controleren kan door duizenden ambtenaren worden gedaan. Die werken bij de FIOD. Of het UWV. Of de gemeente. Of millieuinspectie. Of jeugdzorg. Noem het maar op. Dagelijks staande houden enfouilleren. Auto dagelijks aahouden en controleren. Onderwijsinspectie op kinderen afsturen samen met jeugdzorg. UWV controleert wekelijks of aan eisen voor uitkering wordt voldaan. Ga zo maar door.
Op een gegeven moment vinden we iets. Of er knapt iets bij de burger en ze slaat een ambtenaar. Of bedreigd een ambtenaar. Maakt niet uit. 1 strike and your out. En daar is geen sleepnet of extra bevoegdheden voor nodig.

The2Amendment | 27-03-18 | 14:33

Deze tegel heb je al eerder on-line gezet. ben je een computerprogramma?

Boer Kini | 27-03-18 | 17:01

Ik merk iets slechts aan mezelf. Telkens als ik een foto van zo'n islamiet zie met zijn vlassige rotbaardje voel ik haat opborrelen. Da's op zich natuurlijk niet bijzonder. Maar ik voel het ook steeds meer als ik random iemand zie die hierop lijkt. Ook al heeft hij dus niets gedaan. Dat is erg. Dat moet ik niet meer doen. Maar het overkomt me. Excuses aan iedereen met vlasbaardjes die op terroristen lijken.

jekalemoeder.nl | 27-03-18 | 14:24 | 1

@jekalemoeder.nl | 27-03-18 | 14:24 |
Helaas betrap ik mezelf op precies hetzelfde dat u daar omschrijft. Heb ik nóóit gehad! Het zou me werkelijk aan de anus oxideren waar iemand vandaag kwam, welk kleurtje hij/zij had (ikzelf houd het midden tussen RAL 8003 en RAL 8008, al naar gelang het seizoen) of welke religie etc. hij/zij pleegde te volgen. Nu echter kan ik nauwelijks nog een gevoel van afkeer onderdrukken iedere keer als ik zo'n typische islambaard zie of wéér een vrouw tot aan de kruin in lappen verpakt. Met name als daar de welbekende minachting richting mij als Kafir afstraalt. Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik zo ben gaan denken/reageren. Maar het is een simpele actie/reactie som. Ze hebben zichzelf door hun gedrag en acties zó godsonmogelijk en gehaat gemaakt dat zelfs de meest makke vredelievende persoon er uiteindelijk tabak van krijgt en alles op de welbekende grote hoop gooit. Het is in- en intriest dat het zo ver heeft moeten komen...

Sjefke7807 | 27-03-18 | 16:33

"Ik ben erg blij met wat er is gebeurd. Alleen jammer dat er niet meer doden zijn gevallen"

Het gekke is dat waar ik aanvankelijk blij was (zoals waarschijnlijk iedereen), dat het kalifaat in Syrië opgerold werd - er schijnen nu alleen nog wat kleine, geïsoleerde "pockets" van weerstand te zijn - ik het verdwijnen daarvan steeds meer begin te betreuren.

Al dit soort enge, abjecte aliens zou je dan daarheen kunnen uitzetten. Sterker, het mooie was dat je ze niet hoefde uit te zetten; ze gingen uit eigen, vrije wil, en moesten daarvoor nog best vindingrijk zijn, want kreeg de politie/AIVD er lucht van dat iemand uitreisplannen had, dan werden hun paspoorten ingenomen, hun eventuele kleine kinderen weggehaald, alles om maar te voorkomen dat ze naar Syrië gingen (dus "so much" voor de leugenachtige bewering van Han vd Horst in zijn Joop-stukje: " WIJ hebben hen laten gaan, in sommige opzichten door onze vingers laten glippen.")

Om onszelf nu te beschermen tegen die islamitische terroristen, zou het EU-breed veel simpeler gemaakt moeten worden om het westerse paspoort af te nemen, en ze uit te zetten naar het land van hun andere paspoort (in ca 80% Marokko). Dan blijf je wel zitten met "home-grown" engnekken, zoals deze Franse doos, maar die moet je dan maar verplicht op "heropvoedingscursus" sturen, en als dat niet helpt, een tijd opsluiten.

Wat in ieder geval niet moet gebeuren, is waarvoor Vd Horst, en ook Sheila Sitalsing, en andere policor opiniemakers, pleiten: het weer invliegen van al die IS ratten en hun kinderen die nu in Syrische kampen zitten. Hun toekomst ligt dáár, of in elke willekeurige andere islamitische heilstaat, of Marokko, maar NIET in Nederland. Hier zijn ze niet welkom.

Dr_Johnson | 27-03-18 | 14:22 | 1

Mooie reactie op die ouwe gek Han van der Horst:

Wij?
Laten wij even vaststellen dat een deel van de Nederlandse bevolking, u weet wel, die kant die telkens als racisten worden neergezet (laten we ze voor het gemak, rechts noemen), in eerdere instantie al ertegen waren om deze mensen massaal binnen te halen (vooruitziende blik die werd afgedaan als racisme), en ze daarna ook nog lekker hun gang te laten gaan.

Die mensen waar hier altijd zoveel commentaar op is zijn in zijn geheel niet verantwoordelijk voor deze gemaakte rotzooi. Als je dus al ergens de schuld wilt leggen, dan is die schuld bij de andere kant van het politieke spectrum, laten we het voor het gemak links (jullie) noemen.

Misschien dus tijd voor een excuus daarvoor, en nee, wij (rechts) hoeven deze rotzooi dus ook niet op te gaan lossen. Als jullie (links) er wat aan willen doen dan staat het jullie vrij om daarheen te gaan en te proberen deze mensen die door jullie politieke keuzes hier hebben kunnen radicaliseren, te deradicaliseren, maar val ons er niet mee lastig, wij (rechts) zijn er namelijk op geen enkele manier voor verantwoordelijk.

tata1981 | 27-03-18 | 15:33

Wat een aanwinst heh? Je ziet zo dat we hier met een waardevol mens te maken hebben...
Fakking minderwaardig wezen. Ze moeten dit soort mensen liefst neerschieten maar niet meteen dood laten gaan. Dat is namelijk precies wat ze willen. Laat ze eerst maar een tijdje smeken om hulp die ze dan uiteraard niet krijgen. Opsluiten heeft ook geen zin.

WatZalIkErvanZeggen | 27-03-18 | 14:18 | 1

Dood laten gaan heeft zeker wel zin want dan kunnen ze nooit meer dood en verderf zaaien òf daaraan beginnen. Oh en 'rechten van de mens' geldt niet voor dit uitschot want als je anderen vermoordt en/of dit goedkeurt (en zo vol haat zit dat je vindt dat er meer slachtoffers zouden hebben moeten zijn) heb je al het recht om mens genoemd te worden en aldus behandeld te worden, verspeeld. Gewoon weg ermee.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:27

Zo ziet vuilnis er dus uit. Gelukkig opgeruimd. Lager dan straathonden dit volk.

van Oeffelen | 27-03-18 | 14:14 | 2

Hou eens op met de arme straathonden te vergelijken met dit vullis.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:28

Lupus.+.

beau van rtl | 27-03-18 | 15:54

Slurfje | 27-03-18 | 13:50

Onzin. In Frankrijk zijn de zogenaamde gevaarlijke moslims/jihadisten zo'n 0,14% wereldwijd word geschat op amper 1% en dat is inclusief landen zoals Afghanistan, Irak en Syrië.

Erger dit percentage komt overeen met (rechts) extremistische hindoes, joden, christenen (ook van vele denominaties) en natuurlijk nationalisten. Een smet op de populatie natuurlijk die allemaal in potentie veel schade kunnen brengen.

Een groot verschil is echter dat eigenlijk vrij recentelijk moslimterroristen met name Frankrijk en Groot-Brittannië (vanwege Sykes-Picot) en America (vanwege Israël) alle westerlingen en zelfs moslims tot legitiem doel hebben gemaakt. Dit is in strijd met islam, maar daar hebben ze een mooi omweggetje voor gevonden namelijk dat alle landen, en dus alle burgers ook schuldig zijn aan oorlogshandelingen tegen de 'ware' 'moslims' en dus zelfs andere moslims zoals bijvoorbeeld Aboutaleb en Marcouch, die overigens zeer vroom zijn trouwens, dus in hun ogen is iedereen een legitiem doelwit. Weet je hoeveel moslims omkwamen in de laatste terreuraanslagen? Ga eens kijken. Van Sint Petersburg tot Londen tot Parijs zijn zat moslims afgeslacht.

En daar zit vooral hier het grote probleem. Je kan wel kort door de bocht blijven schreeuwen islam rauss maar daar los je niets mee op. Beter vorm een bondgenootschap met al die moslims die helemaal geen zin hebben in deze zeloten.

Er zijn geen simpele oplossingen voor complexe problemen.

Andrew Deen | 27-03-18 | 14:12 | 5

"Dit is in strijd met islam"

U weet wat wel de ware islam is? Laat me niet lachen, islam is zo schizofreen als maar zijn kan. Er bestaat niet zoiets als DE correcte interpretatie. Er bestaat niet zoiets als DE ware islam. Doen alsof dat wel zo is dat is de boel voor de gek houden. Trap er niet in mensen.

Islam Fun Fact; Mohammed was een puppy killer;
www.youtube.com/watch?v=j0WgK8EMOnE

tata1981 | 27-03-18 | 14:56

Je bent al een kampioen onzin verkopen, maar in 1 tegel zoveel bullshit aan elkaar rijgen is wel een toppertje in je oeuvre.

Eerst even je bagatellisering:
- in Frankrijk 0,14%. Ja, en hoeveel is dat dan? Ca. 50.000. Dat is meer dan een legioen.
Wereldwijd 1%. Dan hebben we het dus over 10 tot 12 miljoen.
En dan beweer je doodleuk dat het percentage onder andere religies even groot is, en even gevaarlijk. Nou... dan zou je verwachten dat het aantal hindoe-aanslagen wereldwijd even hoog is (want er zijn evenveel hindoes op de wereld als moslims). Ik zoek me de tering, maar ik kan die conclusie niet staven. Evenmin voor christenen, joden en welke religie dan ook. Factcheck op je bewering dat fundamentalisten van andere religies dus even gevaarlijk zijn: totale bullshit. Kul, nonsens, gelul, apologetische mooiweerpraterij in het volle zicht van een orkaan.

En je derde alinea is helemaal een soepzootje van achterlijke kul. Het is niet vrij recentelijk, het gebeurt al 1400 jaar. Vanaf het begin van de versjesboek van Mo. En het is ook niet in strijd met de islam, het is een voorschrift: alle moslims zijn per definitie in oorlog met niet-gelovigen, en alle niet islamitische landen; elke vrede is tijdelijk in afwachting van nieuwe kansen. Verdiep je in de islam, de theologische grondslagen en de geschiedenis van de expansie. De bloed- en doodscultus van de zwarte steen is in zijn fundament onverenigbaar met elke andere samenlevingsvorm. Toevallige geopolitieke omstandigheden in een bepaalde historische periode zijn niet meer dan dat. Het fenomeen van oorlog, verovering, gedwongen bekering en onderwerping is het fundament van de islam. Of je het nu hebt over de expansie in Noord-Afrika en Spanje, naar Perzië, India en verder, naar de Kaukausus en verder, en van daar via de Moghuls weer naar India: de rode lijn is hetzelfde. De islam zelf is het probleem.

En de oplossing is wel degelijk simpel. Zo simpel als Karel Martell, de Reconquista en Jan Sobieski. En dat scenario gaat zich weer herhalen. En daarna zullen ze weer komen. Tenzij dat hele Mekka kapot wordt gebombardeerd en de zwarte steen vernietigd.

Stormageddon | 27-03-18 | 15:28

@Stormageddon | 27-03-18 | 15:28 |
Dank u mijn waarde @Stormageddon, U was mij nét voor. Gisteren heb ik meneer Deens enorme berg stierenpe0p al compleet gefileerd en u doet het nog eens dunnetjes over. Ik erger me werkelijk groen en geel aan het feitenvrije geblaat van deze trol. Ik kan letterlijk ál zijn stellingen aangaande de islam binnen 30 seconden compleet onderbouwd debunken met spijkerharde feiten rechtstreeks uit de originele islamitische bronnen. Het is méér dan vervelend, dat hersenloze gezwatel. Vooral omdat de realiteit toch echt iets anders laat zien. Zolang mensen als @Deen het debat blijven vervuilen met compleet fictieve uit de lucht gegrepen onzin komen we geen steek verder qua oplossingen. De islam is al 1400 jaar het probleem, altijd en overal waar die zich laat zien. Het kan kort duren en het kan lang duren. Uiteindelijk zie je overal hetzelfde patroon opduiken. De enige daadwerkelijk hout snijdende oplossing is het verwijderen van de islam uit de openbare ruimte. Wil je de islam volgen? Prima, maar dan wél achter de voordeur in je eigen tijd! En geen uitzonderingen voor wat dan ook. Géén gescheiden loketten voor man/vrouw, géén 'halal zwemmen' etc.. FGM? Strafbaar! Kind-bruidjes? Idem. Zodra je anderen lastig gaat vallen omdat zij geen moslim zijn dan is het jammer-de-bammer maar daar is Schiphol. Er zijn legio islamitische landen waar je heerlijk de hele dag onder de Sharia kunt leven. Maar. niet. híer! Het is of dat, of we zullen onze fijne vrije maatschappij verliezen. Want dát is de rode draad die je overal terug ziet waar de islam verschijnt. Van India tot Afrika, van het M.O. tot Europa, overal zie je hetzelfde patroon. Ik wou dat er nog andere oplossingen waren, maar helaas is gebleken dat die de boel alleen maar verergeren. Dus hup, met de bezem er doorheen en aanpakken die hap!

Sjefke7807 | 27-03-18 | 16:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Bekijk de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen eens van onze "hoofdstad" eens. We hebben een lange weg te gaan

Tipped Relic | 27-03-18 | 14:10 | 1

Typefout, maar goed.

Tipped Relic | 27-03-18 | 14:11

Pas op voor de Russen!!

tata1981 | 27-03-18 | 14:04

OT, Nu op Ned 1. Vragenuurtje 2e kamer met grappighouse over de haatimam/Aboutaleb en de wet.

Rest In Privacy | 27-03-18 | 14:03 | 1

Glas plas was. Het heeft geen enkele zin om daar nog woorden aan te verspillen.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:15

Ondertussen is het bij de Volkskrant doorgedrongen dat Mireille Knoll, overlevende van de holocaust, in Parijs door antisemitische motieven vermoord is:
www.volkskrant.nl/buitenland/franse-j...

fjordman | 27-03-18 | 14:02

Ik vind Yernaz Ramautarsing wel heel snel geradicaliseerd.

Naomi71 | 27-03-18 | 14:02 | 2

Misschien even langs de brillenwinkel gaan?

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:20

Nah, de gelijkenis is treffend!

Naomi71 | 27-03-18 | 15:59

Eigenlijk is het helemaal geen nieuws meer. Iedereen met wat gezond verstand weet intussen dat moslims domweg iedere ongelovige de kop willen afhakken. De ene moslim wil dat nu en doet dan ook nu, de andere moslim bewandeld liever de langere, politieke weg. Het maakt uiteindelijk niets uit vwb hun motieven. Ongelovigen moeten moslims worden of sterven. Het is zo fakking simpel als dat. Alleen dát mag je dus niet zeggen. Dus echt nieuws is het niet meer. Meer de zoveelste berichtgeving over moordpartijen door moslims die volledig verdraaid en kapot geanalyseerd word zodat niemand er nog een oordeel over kan en/of durft te vellen. En zo blijft alles gewoon hetzelfde als altijd. Over een tijdje weer een moordpartij. Nieuws? Nee.

Dutchbeaurouge | 27-03-18 | 13:59 | 1

Het is het nieuwe normaal. Iedere dag weer een nieuwe moslim gerelateerde moord, aanslag, verkrachting of afslachting.
--
Veel weten we niet zkeer, maar dat de zon op en onder gaat is wel een vaststaand feit. En dat Moslims anderen, ongelovigen/andersgelovigen, naar het leven staan is ook een feit.

Mark_D_NL | 27-03-18 | 14:04

Het gaat niet zo goed met dat geloof, tijd om het te verbieden.

newray | 27-03-18 | 13:58 | 1

Het is geen geloof. Deze met een laagje afgodendienst overgoten ideologie is gelijk aan het nazisme.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:16

Benieuwd welke politici nu hun verantwoordelijkheid nemen?
oh wacht...

fjordman | 27-03-18 | 13:58

Westerlingen die zich bekeren tot de Islam zijn te dom om te poepen. Die 18-jarige bekeerlinge mag wat mij betreft enkel reis naar de zandbak. Ze kost Frankrijk alleen maar geld, want werken zal het vieze varken niet doen.

LJBrinkhorst | 27-03-18 | 13:51

Lees deze column en huiver. Bepaalde personen vinden het blijkbaar jammer dat er nog geen noemenswaardige aanslag in Nederland heeft plaats gevonden.
https://joop.bnnvara.nl/opinies/haal-jihadstrijders-en-kinderen-terug

Croxifoxio | 27-03-18 | 13:51

In de Major Silence Media geen woord.

norocketscience | 27-03-18 | 13:48

www.christiantoday.com/article/heroic...
Gendarme Arnaud Beltrame, die het leven gelaten heeft in Trebès, was een vroom Katholiek, die nu in Katholieke kringen reeds als een heilige wordt vereerd. Zou me niets verbazen, dat hij binnenkort heilig wordt verklaard.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-03-18 | 13:48 | 2

U spreekt hier over een echte Held, iemand die het hoogste Goed opgegeven heeft voor het hoogste Goed van anderen.
God hebbe zijn Ziel en mogen de moslimterroristen rotten in de Hel.

Slurfje | 27-03-18 | 13:57

Ik denk zomaar dat Beltrame liever niet als heilige zou zijn vereerd. Dat zou inhouden dat hij nog leeft. Maar ach, misschien vindt zijn familie een beetje troost in dat heilig verklaren. Dan heeft het toch nog een doel.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:41

Ik heb al vaker een soorgelijke boodschap gepost en ben daar voor gejorist. Misschien dat het nu wel blijft plakken.

Beat them at their own game. Lijk niet vrijgeven aan familie en begraven in varkenshuiden. Hang dit aan de grote klok, iedere keer weer. Aangezien dat sprookjesboek bij hen voor alles gaat, zal volgens dit sprookjesboek dat stuk genetisch afval niet in hun "paradijs" belanden.

De tijd van dialoog zijn we mijninziens al ruimschoots gepasseerd.

Vanilla | 27-03-18 | 13:48

Exact Joran van der Sloot!

HoerieHarry | 27-03-18 | 13:46

Ik zie dat hele islamgebeuren als een voetbalclub. De spelers dat zijn de jihadstrijders, de idolen, die openlijk strijd voeren voor hun club. Dan zijn er de openlijke supporters. Zij hebben alles over voor hun club en dragen dit uit dmv van hun kleding en andere uiterlijke verschijningsvormen. Een percentage van deze supporters zijn uiterst geweldadig en schromen er niet voor om dit ook toe te passen. Dan zijn er de stille supporters. Zij zitten thuis, maar steunen hun club ten aller tijden onvoorwaardelijk. Verder zijn er nog een hoop meelopers, die alleen hun club steunen als zij winnen. Voor al deze supporters/meelopers is de volgende regel van toepassing. Hoe groter hun club wordt, des te fanatieker, luidruchtiger, geweldadiger etc. zij worden.
Zie hier een heldere analyse van "FC Islam"...

number668 | 27-03-18 | 13:46

Zo zo. En daar lopen er nog 12,000 van rond.

Die figuren met een dubbel paspoort kan je ten minste nog denaturaliseren en Persona non Grata maken en ze vervolgens naar Noord-Afrika verschepen.

Niet dat ze ze daar willen hebben want ook daar zijn dit soort 'mensen' niet welkom.

Maar zo'n bekeerling wat moet je daar mee? Opsluiten in een psychiatrisch ziekenhuis? Kan waarschijnlijk niet. Opsluiten in een gevangenis? Kan ook niet want vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie en geen wet overtreden.

Hoezo? Nou hier wordt ook met regelmaat ironisch genoeg het een en ander gezegd wat niet bepaald netjes is maar meestal is het niet strafbaar of randje taakstrafje.

Maar wat dan wel?

Geen idee. Iemand?

Andrew Deen | 27-03-18 | 13:40 | 4

Prenatale abortus.
Met sleepwet en al de Noordzee in flikkeren
Tot bio-brandstof verwerken.
Op stage bij de pvda of joop.
Bomgordel tester.
Stoeptegel vulling.
Enz, enz.

Rest In Privacy | 27-03-18 | 13:49

Wereld wijd 180.000.000 geradicaliseerde moslims. = 20% maar de andere 80% geloven ook in de islam en laten die 20% nooit vallen.
Deze lieve mevrouw uit het vroegere Chriselijke Libanon (nu overgenomen door moslims en onder sharia) legt het even haarfijn uit.
www.youtube.com/watch?v=_Z_RAbOJcu0

Slurfje | 27-03-18 | 13:50

Volgen en wachten tot ze een fout maakt, maakt niet uit hoe klein. Oppakken, registreren, vasthouden en ondervragen tot er wat strafbaars naar boven komt. Huiszoeking, telefoon en computer doorzoeken, belasting en uitkering check. Al Capone was ook nooit te pakken en ging voor gaas op belastingontduiking. Als je vanuit de overheid alle mogelijke en onmogelijke controles uitvoert op dit soort mensen komt er vroeger of later altijd wel wat boven water. Gewoon het hele overheidsapparaat inzetten totdat er iets te vinden in. En dan uiteraard maximaal straffen.

The2Amendment | 27-03-18 | 13:51
▼ 1 antwoord verborgen

Speeltip 13: altijd bluffen als veiligheidsdienst dat je ze in het vizier had.

Bennie Boos | 27-03-18 | 13:40

Islam is de ideologie van de onderwerping aan krankzinnigheid. Het is de ideologie van de dood. Twee en half miljard onderworpenen dragen dit levensgevaarlijke virus met zich mee. Wanneer het actief wordt zien we de dragers ervan radicaliseren, met maar één doel voor ogen: het zaaien van zoveel mogelijk dood en verderf.
.
Intellectueel uitgedaagde linksgekkies noemen dit: 'culturele verrijking'. Zij vormen dan ook het werkelijke probleem.

Zalbe_Hijlstra | 27-03-18 | 13:40

De moslim vrouwen en religieuze vrouwen in het algemeen zijn vaak nog extremistischer dan hun man en weten met manipulatieve psychologische spelletjes de man aan te zetten tot deze extremistische daden. Dat beeld van naive jihad vrouwtjes die onder dwang meegesleurd zijn, maar eigenlijk onschuldige slachtoffertjes zijn daar moeten we ook snel vanaf.

GroetenVanUrk | 27-03-18 | 13:39

En er gaat geen dag voorbij zonder dat de religie van de vrede negatief in het nieuws komt. Het politie apparaat in binnen en buitenland zucht onder radicalisme en salafisme. We komen handen te kort en ondertussen worden er onschuldige burgers vermoord. Wij Schaffen het wel hoor die open grenzen!

vluggehenkie | 27-03-18 | 13:38

Er is een kentering. Kijk naar Polen en Hongarije, maar ook Oostenrijk heeft zich duidelijk uitgesproken over islamisering. Meer dan 100 bekende Franse intellectuelen in een gezamenlijke verklaring en de Deense socialisten zijn tot verlichtende conclusies gekomen. Het gaat langzaam, maar gestaag.....

Pierre Lebon | 27-03-18 | 13:36 | 1

TE laat.

Lupuslupus | 27-03-18 | 13:49

Een tot de islam bekerde autochtoon die terrorisme verheerlijkt. Dat bewijst maar weer is dat de islam al die terroristen drijft.

De islamietjes geloven dat allah al je goede daden optelt en daar vervolgens al je slechte daden aftrekt. Blijf er dan een positief saldo over, ga je naar het paradijs, anders ga je naar de hel. Er is maar 1 short cut naar het paradijs als je veel slechte dingen gedaan hebt (zoals veel islam aangangsters). Sneuvelen in de Jihad.

Tronald_dump | 27-03-18 | 13:36 | 2

Natuurlijk. Alleen jammer voor ze dat als het licht uitgaat het gewoon zwart blijft. Atheisten hebben gelijk.

TheseDays00 | 27-03-18 | 13:48

Ialam is een politieke- quasie religieuze ideologie van de angst. Een compleet geschift dualistisch systeem.

Alucard | 27-03-18 | 14:13

Snapt die Franse bekeerling niet dat ze met zo'n uitspraken Geert Wilders in de kaart speelt?

zwarte_weduwe | 27-03-18 | 13:35

Die gasten (M/v) sporen niet, nuff said!

BadLieutenant | 27-03-18 | 13:35

bekend bij de inlichtingendiensten, en toch vrij spel.
Wat heeft een sleepnet dan voor zin, nog meer mensen bekend bij de diensten, die er vervolgens niets mee doen...

Nuchternederland | 27-03-18 | 13:34 | 5

Misschien om kritiek op islam en EU effectiever aan te kunnen pakken?

Slipsnifter | 27-03-18 | 13:40

Na de inwerking treding van de WIV kunnen worden de reaguursels met buitenlandse mogendheden gedeeld. Kort daarna kunnen (zeer) veel reaguurders de UK niet meer in op basis van de Law on Terror. Het pad is al gebaand.

Winter_is_coming | 27-03-18 | 13:44

Winter_is_coming | 27-03-18 | 13:44
Ach wie wil er nou naar de UK? Achterlijke bedoening. Ook Zweden is driewerf kut. Verban me maar. Weet ik tenminste zeker dat ik niet ooit in een rare bui besluit om die shitholes te verblijden met mijn komst.

VeelTeSteil | 27-03-18 | 13:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoe oud is het sloofje? Anders een PvdAer op loslaten.

Normpje | 27-03-18 | 13:33 | 1

Met witte onderbroek!

Tronald_dump | 27-03-18 | 13:37

Zou het nou ook een warm gevoel geven, voor de pipo's bij de veiligheidsdiensten?
Dat de verdachten al in beeld waren, dus dat ze over goede intel beschikten?
(En daar vervolgens niets mee kunnen doen?)

jemagookniksmeer | 27-03-18 | 13:33

Er moeten nog wat guilotines te vinden zijn daar uit de franse revolutie...... wel......
de volgende revolutie is, dankzij hun eigen politici, volop in de maak......
Maar je kunt op zo’n levensgevaarlijke idioot alvast wat “oefenen”

Katoentje | 27-03-18 | 13:31

Gezellig man, die omvolking.

Slipsnifter | 27-03-18 | 13:31

Juffrouw Hakbar had zich twee jaar geleden bekeerd?

Bekend beeld. Kijk naar Lieke S., die belooft zich niet op te blazen maar zich waarschijnlijk wel de mogelijkheid van een roadrage per vrachtwagen voorbehoudt.

Bekeerlingen komen in drie categorieen. Een is de zoek-jezelf-broeder, een psychische zwever die in de charme van de 1001 nacht trapt. Categorie twee is de zelfgekozen orthodoxe, het soort dat zich in Syrie bermbomt. En categorie drie is de AIVD medewerker.

Juffrouw Hakbar is categorie 2 en daarmee rijp voor langdurige opsluiting met harde arbeid. Zo ergens na de menopauze kijken we weer eens.

Glasgow Argus | 27-03-18 | 13:30

Moet je nog een woord vuil maken aan het feit dat het alles met islam heeft te maken, wat we al 20 jaar weten. Nee dat hoeft niet meer. Iedereen weet het, zowel links als rechts lijkt mij.

Datkanjenietmenen | 27-03-18 | 13:29

Het ligt niet aan arabieren, zijn bekeerde Franse vriendin is namelijk ook ontzettend fanatiek.
Waar zou het dan wel aan liggen?
(hint: _ _ _ _ _)

Barre_de_k | 27-03-18 | 13:29 | 4

VeelTeSteil | 27-03-18 | 13:32
Het was een strikvraag, het is namelijk altijd de schuld van de sociaal-democraten:
P v de A

Barre_de_k | 27-03-18 | 13:52

Vliegend spagettimonster

Alucard | 27-03-18 | 14:16

Fromage?

C.Martel | 27-03-18 | 15:36
▼ 1 antwoord verborgen

hehehe

Barre_de_k | 27-03-18 | 13:29

Nu is mijn Frans ne pas très bien, maar ik lees in de Figaro "La jeune femme de 18 ans, convertie à l'islam en 2016", dus in 2016 bekeerd tot de islam. Volgens mij zijn die bekeerlingen nog roomser dan Paus (islamitisch gezien dus).

FrankVeer | 27-03-18 | 13:28

Als het enige wat feitelijk je kan is om een baard te laten groeien (en zelfs dat nog slecht uitvoert) ...

ChatBot | 27-03-18 | 13:26

Het zal je dochter wezen...

JTKDM | 27-03-18 | 13:26 | 1

Niet opgevoed dus. Al vanaf kleuter er in pompen wat de islam is en je kind niet uitleveren aan een school waar moslims zitten. Niet op het lager EN op het middelbaar onderwijs. Dan heb je het al voor 90% gewonnen. Ja het is even zoeken naar zo'n school en het kost ook nogal wat aan moeite en geld maar dat moet je maar overhebben voor je kind.

Lupuslupus | 27-03-18 | 13:58

Welk anp ei maakt zulke slechte foto's van een scherm? Op weg naar de persfoto razzie?

einStina | 27-03-18 | 13:26 | 2

Het moet een beeld zijn dat je makkelijk weer vergeet.

Barre_de_k | 27-03-18 | 13:53

Dat is dan erg mislukt. Met de golvende xtc lijnen door zijn kopf.

einStina | 27-03-18 | 14:42

Er stond ook nog bij dat ze heeft verklaard dat ze mee zou hebben gedaan als ze 't haar hadden gevraagd. En nu? Dan kan je toch niet in de toekomst nog op enigerlij wijze fijn participeren in de samenleving, me dunkt.

barq | 27-03-18 | 13:24 | 2

vast wel een D66-er te vinden die een cursus op maat maakt en zich daar dik voor laat betalen.

ChatBot | 27-03-18 | 13:27

Goed idee. Of we kunnen aan Kees Verhoeven vragen of-ie haar wil leren draaien?

barq | 27-03-18 | 13:30

YESSS!!!! De foto! Ein-de-lijk! Wat zouden terroristen wereldwijd toch zijn zonder een foto in de media? God is groot!!

Axelvon | 27-03-18 | 13:23 | 3

De foto stond dezelfde dag als de aanslag op bbc. Deze foto's moeten gepubliceerd worden. Het is nuttig om te weten hoe je vijand er uitziet.

Barre_de_k | 27-03-18 | 13:28

zelden zoiets doms gehoord

Axelvon | 27-03-18 | 13:46

Volkomen zinloos om zo'n foto te plaatsen. Dat heeft alleen een klein beetje nut wanneer zo'n stuk ongeluk ontsnapt zou zijn.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:00

Ho, stop, hier gaat iets fout! Het is lariekoek om deze islamofasciste uit Frankrijk te vergelijken met een 'moffenhoer'. De hele kwestie van die zgn 'moffenhoeren' is een zwarte bladzijde uit de Nederlandse geschiedenis. Er zijn toen talloze vrouwen en meisjes onderworpen aan een achterlijk volksgericht. In veel gevallen hadden ze überhaupt niets met een Duitser gehad, maar ging het om een persoonlijke afrekening, bijv. van een afgewezen man of jongen, die wraak wilde nemen op zijn beoogde of ex-vriendin door haar als moffenhoer aan te geven. En zelfs al hadden ze een relatie met een Duitser gehad, dan was het allemaal nog totaal peanuts in vergelijking met wat deze Franse bekeerlinge doet en er aan islamitisch gif uitbraakt.
Dus, Mosterd, laat de 'moffenhoer' en het volksgericht asjeblieft erbuiten. En verwijder die foto, want het was een beschamende vertoning destijds.

KeesBruin | 27-03-18 | 13:23 | 4

Helemaal mee eens. Daarnaast is ons land met opzet (!) EN dank aan Prins Bernhard(!) 3 dagen zonder gezag geweest zodat de bevolking eens lekker los kon gaan op de vermeende 'moffenhoeren'. Inderdaad een zwarte bladzijde. Maar ja, dat weet Mosterd blijkbaar niet.

Lupuslupus | 27-03-18 | 14:01

KeesBruin, goed van je om een en ander in het juiste perspektief te plaatsen. Mosterd na de maaltijd heeft weinig historische kennis.

Ernst Oosters8389 | 27-03-18 | 14:26

Die zgn "moffenhoeren" hadden in de regel niets anders misdaan dan neuken met een Duitse soldaat. Dat is bij mijn weten nog steeds geen oorlogsmisdaad. Het is heel wat anders met die zgn. "verzetshelden" zoals Hannie Schaft, die aan het moorden sloegen uit loyaliteit aan Stalin. wetende dat het alleen maar er toe zou leiden dat de Moffen onschuldige burgers zouden afknallen.

JoopRe | 27-03-18 | 14:40
▼ 1 antwoord verborgen

Elke keer als ik zo'n terroristen mugshot zie denk ik: Misschien had die meneer met het IQ verhaal toch soort van gelijk.
Elke keer zijn 't van die IQ-arme inteelt koppen.

meneerjan | 27-03-18 | 13:22 | 1

Hij heeft wel wat weg van Yernaz.

GroetenVanUrk | 27-03-18 | 13:25

Als je 18 bent, zijn je hersens nog niet af. Plus het is van de vrouwelijke persuasie dus hysterica. En een halve hersencel meer dan een vache (hersens nog niet af heej) dus die schijt niet alleen de here keuken onder, maar zichzelf in de process erbij...
/Opzij mode

F. von Zeikhoven | 27-03-18 | 13:22 | 1

Ik ben niet verdrietig dat hare dommigheid dat doet. Ze zou ook slim haar klep dicht kunnen houden en later zelf boem gaan doen. Nu is er oneindig veel bewijs om haar achter slot en grendel te houden. Maat ja, wanneer je je op je 16e bekeerd spreekt dat niet voor je. Zeker als vrouw: alle nadelen en geen voordelen. (Geldt ook voor andere leeftijden)

Winter_is_coming | 27-03-18 | 13:32

'stond bekend als een gevaar voor de nationale veiligheid' moet zijn; 'staat bekend als een gevaar voor de internationale veiligheid'. Met open grenzen kan ze (als ze vrijkomt) bij wijze van spreken in A'dam een aanslag plegen.

BozePaarseMan | 27-03-18 | 13:21 | 1

Ja, maar dat gebeurt steeds maar niet, we hebben echt verloren van die terroristen op DowningSt 10 en Capitol Hill. We boeien gewoon geen zandkorrel voor die profeterende ploftelers. Maar gelukkig weten wij arme Ghollanders echt retesnel wel weer een andere proxy op te snorren om lekker het slachtoffer mee uit te hangen. Zo trokken we gister internationaal -iedereen zag het, toch?- een grote muil open tegen die mallerd van een Putin toen we merkten waar die andere bondgeneauten al de hele dag over aan het onaneren waren. Hebben we uiteraard meteen aan meegedaan en op het hoogtepunt van het gekakel doen we óók twee Roessische spionnen bij Baarle Nassau het land uitsturen (geintje met Belgen) -waar halen we trouwens nou weer twee nieuwe vandaan, althans, die voor een kilootje boter de kop de maand wel willen spelen als dat of ze sssttpion zijn in 0031 voor de ingang van het AIVD Medischkindsendagverblijf in Zoetermeer-???

F. von Zeikhoven | 27-03-18 | 13:36

Islam is vrede!

born2killn00bs | 27-03-18 | 13:21

Ah joh, jeugdige overmoed. Aldus J. Klaver, A. Ppartement en L. Asscher

deministerpresident | 27-03-18 | 13:19

"Willen jullie meer of minder: *totmeerdodenoproependemoslimas*?

Rest In Privacy | 27-03-18 | 13:19

De enige oplossing is om dergelijke sympathisanten voorgoed op te sluiten. Guantanomo Bay is een mooi voorbeeld, lekker weer en levenslang wasknijperts maken.

pibasso | 27-03-18 | 13:17 | 1

In een reservaat duwen ergens in Saoudie Arabie.

Langshetrandje | 27-03-18 | 13:22

Gestoord wijf. Opsluiten in een gesloten inrichting en driemaal daags varkensvlees op het menu.

Irnerius | 27-03-18 | 13:17 | 1

Biertje om het weg te spoelen. Voila!

Winter_is_coming | 27-03-18 | 13:34

islam , achterlijke ideologie. Alle religies hebben iets engs, maar zijn minder gewelddadig. Achterlijk zijn ze wel allemaal. Wij gaan weer met vrachtwagens voor het St Pietersplein versieren voor die achterlijke voorstelling van die achterlijke paus met zijn enge Vaticaanclubje. Voor ze op transport gaan worden ze nog wel even gezegend door de bisschop van Rotterdam. (belangrijk, zodat ze goed aankomen) En misschien zegt onze paus dan wel weer( waar we allemaal zo op wachten elke pasen) bedank for die bloeme. koekoek!!

beau van rtl | 27-03-18 | 13:14 | 9

Ja, maar gaat daar soms dreiging van uit ?????

Alucard | 27-03-18 | 14:18

Alucard. Meer dan jij denkt , maar doe en denk wat jij wilt. Veel plezier en een fijne paas.

beau van rtl | 27-03-18 | 14:54

Nu kan het nog. Over 5 jaar moet je ramadannen.

beau van rtl | 27-03-18 | 14:55
▼ 6 antwoorden verborgen

Gewoon even een enkele reis koerdisch gebied voor deze moslima. Daar horen we dan nooit meer wat van.

The2Amendment | 27-03-18 | 13:12

Telkens weer zijn deze mafklappers en hun gevolg bekend bij de veiligheidsdiensten, ook deze debielen weer. En tóch wil de overheid een wet waarmee ze nóg meer info willen verzamelen. Want? Daadkrachtiger optreden had vier levens gescheeld, maar over dat soort wetgeving hoor je ze nou nooit. En dat terwijl iedereen eigenlijk wel weet hoe het werkelijk zit.

Bakkeleures | 27-03-18 | 13:12

Ze is wereldbewust en weet dat deze wereld aan overbevolking leid.
Doorgaan meer meer meer.........

rein9576 | 27-03-18 | 13:11

Het voordeel voor de huidige generatie Allahhoeren is dat ze geen bordje hoeven vast te houden, het fascistische symbool dragen ze al op hun hoofd.

Zware Guy | 27-03-18 | 13:10

Men oogst wat men wegkijkt, liet een wijze Jood zich hier recentelijk ontvallen. Het feit dat dit soort zaken voor kunnen vallen op Europese bodem, is louter en alleen te wijten aan politieke besluiten. Gelukkig hebben we een ondemocratisch apparaat, dat zichzelf geïnstalleerd heeft in Brussel, dat dit soort verrijkingen op een zo groot mogelijke schaal regelt.

Anders krijg je allemaal van die maffe uitwassen als in Hongarije, Polen, Oostenrijk en in mate ook het VK, waar men graag controle houdt over de eigen grenzen en opkomt voor de eigen bevolking. Want dat soort mensen, die zijn pas echt gevaarlijk.

netniet | 27-03-18 | 13:09 | 2

Helemaal gelijk, heel goed gezegd.

Maris v.d Hof5393 | 27-03-18 | 13:40

Laat het VK maar uit dat rijtje.... daar ligt de rooie loper allang uit voor de islam.

drs kwenie | 27-03-18 | 13:43

Niet genoeg doden gevallen? Wil dit kechie ook dood dan? Heb ik niet zoveel moeite mee hoor.

VeelTeSteil | 27-03-18 | 13:08

De Barbaren zijn onder ons en ze krijgen, mede dankzij hun aantallen, alle ruimte voor barbarij en andere dood en verderf dingen zoals ons lekker terroriseren. Dit wordt de komende maanden alleen maar erger want het is lente, islamitische lente.

Flappie2006 | 27-03-18 | 13:08

Op joop.nl kunnen ze het vast en zeker met dit verhaal eens zijn! Het is ook allemaal de schuld van de witte racistische medemens....

Drunken_Pumpkins | 27-03-18 | 13:08 | 2

Is ze al uitgenodigd bij Pauw?

kaasfondue | 27-03-18 | 13:19

Die Han van der Horst heeft ook een beroerte gehad. Zie zijn laatste artikel. Die is nu echt volledig in de war.

De musso linie | 27-03-18 | 14:51
-weggejorist-
vanFleppensteijn | 27-03-18 | 13:06 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Mevrouw Sloofje klinkt als een doodgewoon islamitisch meisje.

Jan Passant mk2 | 27-03-18 | 13:06

Gelukkig is de Moslim integratie in Nederland wel gelukt. Toch....

Mark_D_NL | 27-03-18 | 13:05

En maar pappen en nathouden. Beseffen de heren en dames politici dat ze inmiddels medeplichtig zijn aan genocide op de Europeaan?

Hem | 27-03-18 | 13:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken