Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Waar zijn alle GroenLinks-veganisten die een verbod op het offerfeest eisen?.... De wereld wordt zo langzamerhand gek; Sylvana Simons die zichzelf als de moderne Rosa Parks profileert, genderneutrale toiletten, een zoontje van 3 dat als meisje gekleed wordt omdat hij aangaf dat hij dat 'leuk' vindt... Mijn oudedagvoorziening is naar de gallemiezen met de aankomende generatie.. OMFG!

Dick Hurts | 26-12-17 | 16:39
-weggejorist-
LisaSI | 26-12-17 | 07:25

Zullen we de moezelmannen eens vragen of ze met hun suikerfeest geen zoetigheid meer willen eten en aub de naam willen wijzigen in "calorieen-armfeest". En of ze met het offerfeest aub geen dieren meer onverdoofd willen laten stikken in hun eigen bloed en de naam willen wijzigen in dierenknuffelfeest want anders is dit aanstootgevend voor 75% van Nederland. Nee dat kan natuurlijk níet, want dat ies coeltoer en aanpassen ies rassiesmoe! Maar zelf wel je eigen cultuur overboord zetten en direct capituleren voor de ander. NOS is NSB anno 2017!

Mark zit te Dutten | 25-12-17 | 23:10
-weggejorist en opgerot-
Alexa77 | 25-12-17 | 23:08

Hee, happy holidays allemaal, mede namens de maagd Maria en kindje Jezus.

Schroedinger | 25-12-17 | 22:50

Het beste wat je kunt doen is alle subsidiestromen naar welke linksverraderlijke organisatie dan ook, volledig droogleggen. Volledig. Geen euro meer geven, dan sterft deze ziekte vanzelf uit.

kempenaer | 25-12-17 | 19:58

Al noemen ze het fijne sperzieboondagen. Als ik maar vrij ben.

Sliptong | 25-12-17 | 19:58

Dus tijdens iftar maar flink eens gaan rellen in Nederland. Politie stop met deze onzin het sponsoren van een godsdienst

franck7020 | 25-12-17 | 18:48

Volgend jaar toch maar wat meer rellen en de criminaliteit in, krijgen we dan wel een kerstdiner.
Karime Kerstdagen allemaal!

Nuchternederland | 25-12-17 | 18:25

Zolang de meeste verdedigers van Kerstmis de kerk links laten liggen, wordt het niks met die herkerstening van Nederland.

JTKDM | 25-12-17 | 16:24

Sommigen wensen elkaar "een witte kerst" toe maar dat wit heeft dan niets met sneeuw te maken maar met een gezellig poedertje dat je opsnuift.
Iedereen dan maar een witte kerst toegewenst! :)

echtpaul | 25-12-17 | 15:34

De Bereden Politie twette het wél goed: BeredenPolitie
"@BeredenPolitie
Wij wensen iedereen mooie en gezellige kerstdagen. "

Maartenalsoptwitter | 25-12-17 | 15:25

Op deze manier kunnen al die Imaams nooit eens hun goede wil tonen door op een kerstviering van de politie te komen. :(

echtpaul | 25-12-17 | 15:13

Zoveel gristen gekkies had ik toch echt niet verwacht op GS. Ik ben als orthodox atheïst blij dat de NOS dat kerst gebeuren niet meer zo serieus neemt. Nu maar hopen dat ze aankomend jaar ook matigen in hun heilige geloof in voetbal. In ieder geval fijne feestdagen allemaal.

zirk | 25-12-17 | 15:01 | 2

Het gaat om de hypocrisie tov de islam. Was je natuurlijk niet opgevallen.

Nuchternederland | 25-12-17 | 18:26

Dus ook stoppen met het in het nieuws vermelden wanneer het dat tyfus rammaardan is.

WayneGretzky*99* | 26-12-17 | 15:49

De islamisering van de Nederlandse politie.

Der Paulie | 25-12-17 | 14:28 | 1

Ga dan bij de politie, doe er wat aan! Red ons!

Neuh, dacht het niet

menage | 25-12-17 | 20:34

Bij de NOS zijn ze knettergek.
Fijne Feestdagen.
Dus eigenlijk wensen ze ons in 1 keer: Prettige Kerstdagen, Zalig Pasen een Fijne Pinksteren en een Gelukkig Nieuwjaar.
Beetje vreemd niet om dat iedereen allemaal toe te wensen op 24 en 25 december. Nou ja ook wel makkelijk, hoeven ze de rest van het jaar niks meer te doen want de NOS-wensen voor Pasen en Pinksteren zijn nu al binnen

ZomaarEen | 25-12-17 | 14:20

Van de Nederlandse Omvolk-Stichting verbaast het me niet, jammer dat ook de politie niet meer aan Kerst doet.

Muggenmepper | 25-12-17 | 14:02

Het Engelse equivalent, Happy Holidays, is daarentegen veel tenenkrommender.

Kartelmaster2000 | 25-12-17 | 14:00

Gelukkig wenst de koning ons nog wel een gezegend kerstfeest.

ditotje | 25-12-17 | 13:59 | 1

Heeft iemand al een kwetsklacht ingediend?

kaasfondue | 25-12-17 | 14:26

Weg met alle geloven! Een vrolijke Winterzonnewendefeest!

El Gouda | 25-12-17 | 13:58 | 1

Helemaal mee eens! Het was lekker een feest van ons heidenen en is later gekaapt door de papen. Weg met alle woestijngeloven.

drs kwenie | 25-12-17 | 15:00

Willem lijkt wel wat op Berlusconi.
Volgens mij plastische chirurgie.

Kruisruiker | 25-12-17 | 13:53

Seasons’ greetings for the winter festivities mense!

Bigi Bana Boy | 25-12-17 | 13:36

Niet alleen Kerst, kijk ook eens naar de namen van reporters onder verslagen. Steeds vaker is het een woestijnklank ipv een JanPietHein. En nog een klacht over Teletekst, vrijwel dagelijks staat er een of andere voetbaluitslag uit Erdolfie bovenaan, wie de fuck boeit dat nou anders dan de circa 400.000 Turken in NL. En dat idiote in beeld brengen en interviewen van Marokkaanse spelers voor, tijdens en na de pot terwijl zij niet eens de winnende scoorden of m.o.t.m. zijn, wat is dat voor geforceerde idioterie.
Dit is Nederland, dammit. En ik wil mijn land terug. Kerstwens 2017: kap met dat idiote overprofileren van die ISlamitsiche 5e Kolonne en stel nou eens paal en perk aan wat ze moeten en wat ze mogen.

Graaisnaaiert | 25-12-17 | 13:31

Krijg ik dan volgend jaar eindelijk een feestpakket in plaats van die gore ragout en kiloknallerpaté?

Cheeky Bastard | 25-12-17 | 13:31 | 1

Genderneutraal en halal. Zonder pate, en met rode noch witte wijn

Shoarmamasutra | 25-12-17 | 19:44

Ik wens ook iedereen fijne feestdagen. Ten eerste ben ik zelf atheïst. Dus of dat nou kerstmis, zonnewende of een ander feestje is, dat bedenk je maar fijn zelf.
Daarnaast zijn er ook een hoop mensen die er fijne feestdagen van maken, in de zin dat ze er een lange vakantie van maken, kerst t/m nieuwjaar.
De politie hoort neutraal te zijn, dus prima dat die geen kerstdiners doet. En totaal debiel als ze an een iftar meedoen.

TheEgg | 25-12-17 | 13:14

Zalig Kerstfeest allen!

Enrique C | 25-12-17 | 13:14

Tijden veranderen zowiezo. De kerken in de biblebelt zullen nog redelijk vol zitten, de rest is leeg op wat bejaarden na.
Vroeger ging half Nederland naar de nachtmis op kerstavond, dat is ook over.
Geloof sterft gelukkig langzaam uit wat ik een goede ontwikkeling vind, ook al ben ik van huis uit katholiek.
Dus: kerst- of feestdagen maakt mij niet uit.
Wat me wel zorgen baart is de islam, maar dat hebben er meer merk ik.

Kruisruiker | 25-12-17 | 13:10 | 4

Gaat het niet erom dat de pliesies zich vol iftarren elke ramadan maar weer, terwijl ze niet eens gelukkige gourmetdagen wensen aan de boze witte man?

PrakkerT | 25-12-17 | 13:13

"de rest is leeg op wat bejaarden na".

Wat een volstrekt belachelijke, op *niets* gefundeerde aanname. Christenen worden in dit land steeds meer in een hoek getrapt terwijl de agressieve, moorddadige islam vrij spel heeft gekregen. Het is zeker waar dat er veel minder kerkbezoek is dan laten we zeggen 20 jaar geleden. In hoofdzaak veroorzaakt door 'naamchristenen'. Dàt zijn de afvalligen waaronder u zich dus ook schaart.

Het is een ijzeren natuurwet dat waar iets verdwijnt, een ander die plaats inneemt. Dat is precies wat er nu aan het gebeuren is; het Christendom wordt minder - door lieden die beweerden dat ze christen waren maar dat nooit zijn geweest - en de islam groeit als kool. Mijn Kerstwens is dat allen die dat laatste mogelijk maken volop de 'geneugten' van de islam aan den lijve zullen ondervinden. Dan zullen ze op hun knieën smeken om het Christendom terug te laten keren. Maar helaas.

Lupuslupus | 25-12-17 | 13:38

Het ligt gevoelig merk ik.
Ik heb het geloof altijd al een sprookje voor volwassenen gevonden, dus afvallig ben ik zeker niet.
Helaas moet je als kind met je ouders mee naar de kerk. Zo werkt het helaas.

Kruisruiker | 25-12-17 | 13:42
▼ 1 antwoord verborgen

Dank voor de link en u ook fijne kerstdagen.

Lupuslupus | 25-12-17 | 13:07

Fijn Winterfeest allen!
*middelvinger opsteken doet*

Prettige kerstdagen!

Is dit nog nieuws? | 25-12-17 | 12:59 | 1

*Met 2 middelvingers terug zwaait*

Rest In Privacy | 25-12-17 | 13:57

Wat fijn dat de naam van een christelijke feestdag niet langer ijdel wordt gebruikt.

JTKDM | 25-12-17 | 12:58

kerst is sowieso onzin, een feestje gekaapt door de papen.

Satria | 25-12-17 | 12:57 | 1

Fout. Gekaapt door het Christendom (lees de Romeinen). Geen exclusief Katholiek dingetje derhalve.

Bigi Bana Boy | 25-12-17 | 13:38

Gewoon moslims met Ramadan en Suikerfeest fijne feestdag toewensen. Don't get mad. Get even.

Hoen | 25-12-17 | 12:56

Christenen zijn te braaf voor vadertje staat. (Zwakke) ouders met een agressief kutkind met ADHD en autisme zullen meer tijd en moeite steken in die blaag dan het brave zusje die zich netjes gedraagt en luistert. Er wordt alleen maar gegeten wat de blaag lust, ze gaan alleen maar op uitjes als de blaag het eens is met de bestemming, als het brave kind jarig is krijgt de blaag ook kadootjes anders wordt 'ie boos, en er gaat natuurlijk enorm veel tijd en moeite zitten in speciale begeleiding.

Tip voor christenen: ontspoor. Wees intolerant, crimineel en gewelddadig.. Eis je plek op en geef geen fuck om wat linksmensen zeggen. Moet je eens zien hoe snel ze rekening houden met jouw geloof.

Trekbeest | 25-12-17 | 12:54 | 1

Uw tip kan niet. Christenen worden geacht de overheid te gehoorzamen omdat zij 'de dienares van God is'. Alleen kun je je afvragen of je een goddeloze overheid - zoals deze is - nog wel moet gehoorzamen. Of deze overheid die vijandig staat tegenover het volk doordat zij het volk willens en wetens uitlevert aan de islam.

Lupuslupus | 25-12-17 | 13:04

De Nederlandse Politie is of onderweg > koffie of komt er net vandaan. Teveel domme ambtenaren zonder enige motivatie.... want zal mijn tijd wel duren. " Geen kennis,geen ambitie..... zoek een baan bij de Politie!"
Prettige kerstdagen toegewenst aan alle GeenStijl reaguurders.

Eendragtmaaktmagt | 25-12-17 | 12:50 | 1

Ik denk anders dat je behoorlijk wat ambitie moet hebben om politieagent te worden in een land vol droeftoeters als u

TDB | 25-12-17 | 13:50

Ik wist niet dat teletekst nog bestond.
Heb daar zelf in 1999 voor het laatst op gekeken en dat blijft ook zo.

Kruisruiker | 25-12-17 | 12:46 | 1

Teletekst, dat was toch met Maria weet raad. Nou onbevlekt ontvangen was die zeker niet.

Shoarmamasutra | 25-12-17 | 19:46

Happy Chrislam!

pollens | 25-12-17 | 12:41 | 1

Happy Isdom!

kaasfondue | 25-12-17 | 14:35

Fijne kerstdagen of fijne feestdagen, het scheelt maar 2 letters.

koudijs | 25-12-17 | 12:41 | 2

3

Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:43

Leuke puzzel, ik ga mee met koudijs. 2 letters verschil. K=F R=E.

ristretto | 25-12-17 | 13:46

GVD#%$ (sorry)..... kom er achter dat er op de Kerstkaarten die ik heb gekocht Fijne Feestdagen staat en heb ze al naar al mijn familie en kennissen gestuurd en daar zit geen enkele moslim tussen, wat zullen ze wel niet denken van mij?

Keyboardspeler | 25-12-17 | 12:35

Kerssemis en christus kan de tering krijgen maar toch aan iedereen een goede Kerssemis gewenst.
Ik ga zo kerstbrunchen, kun je nagaan.

En er zit al wat wijn in, believe me.

chicago river | 25-12-17 | 12:32 | 1

Misschien liever een goed Bacchusfeest (Bacchus = god van de wijn en 't vertier)

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-12-17 | 12:35

Weer zo'n pathetisch hersenscheet die de Amsterdamse Starbucks&Apple hipsters één op één van Amerikaanse bloggers en pseudo-intellectuelen hebben overgenomen. Dan kunnen ze zich ook een klein beetje Amerikaantje voelen.

stampertje85 | 25-12-17 | 12:32

Kun je wel zeiken op de NOS maar wie viert hier netjes Kerst in de kerk? Of denkt aan de heidenen bij Kerst? 5% maximaal.
Voor de rest is het gewoon een gestress van Eerste Kerstdag naar de familie en tweede kerstdag naar de meubelboulevard.
Heeft niks met Kerst te maken, voor de meeste Nederlanders is 'feestdagen' een veel betere omschrijving en al helemaal voor de gemiddelde GeenStijl-lezer.

lsimon | 25-12-17 | 12:31

"Fijne kerstdagen" heeft betrekking op de kerstdagen. "Fijne feestdagen" heeft betrekking op de kerstdagen en oud&nieuw.

FasiscovanJole | 25-12-17 | 12:29 | 6

Berbaar | 25-12-17 | 12:43

Fijne troldagen voor jou dan...

knerf | 25-12-17 | 12:51

Berbaar | 25-12-17 | 12:43
Fijn uiteinde. Ik hoop dat je professionele hulp vind voor je minderwaardigheidscomplexje.

kaasfondue | 25-12-17 | 14:38

T

kaasfondue | 25-12-17 | 14:39
▼ 3 antwoorden verborgen

@SBergsma na publicatie van nu.nl.

BBmetR | 25-12-17 | 12:29

Wat is dat nou toch, die islamisering? Een minister president die wel fijne ramadan wenst maar geen prettig kerstfeest, politie die iftar maaltijden organiseert en betaalt met ons belastinggeld, maar niets aan kerst doet en zelfs geen fijne kerstdagen wenst. Dit land is doodziek, multicul ziek!

dutch bikkel | 25-12-17 | 12:28 | 1

yep

spuit-12 | 25-12-17 | 12:49

Net op Twitter gelezen.
Tijdens de rellen i.v.m. de Marokkaanse voetbalsuccessen zei de politie die bekogeld werd met vuurwerk dat het hoorde bij het feestvieren en nu verklaren ze dat gooien met vuurwerk een poging tot doodslag is.

BBmetR | 25-12-17 | 12:26 | 6

@ Francieux

Want vuurwerk wat men buiten het vuurwerkperiode om afsteekt naar politieagenten is per definitie legaal en onschuldig?

De politie meet gewoon met twee maten. Met oud en nieuw is het de regel dat er hier in Haaglanden meerdere peletons ME rondrijden. Hun tactiek is als volgt. De ME-trein staat op afstand. 1 Commando voertuig of Aanhoudingseenheid (Romeo) busje rijdt een paar keer provocerend door een bepaalde buurt. Vervolgens gaat dat busje in de buurt van een vreugdevuur of elders waar veel mensen samenkomen, midden op de kruising staan en gaat men staan wachten. Er is namelijk altijd een debiel die dronken genoeg is om zijn bierflesje of een rotje naar dat busje te gooien. En dat is dus precies waar ze op uit zijn want dan krijgen ze toestemming om charges uit te voeren waarbij iedereen die in het bereik van de lange lat komt er van lans krijgt. Doodnormale zaak. Dit doen ze in voornamelijk blanke asobuurten. In de achterstandswijken laten ze zich niet zien.

Re:Kniftig | 25-12-17 | 14:10

@Re:Kniftig

Dank je! Dat klinkt niet goed, nee. Naar dit soort verhalen ben ik nu juist benieuwd.

Francieux | 26-12-17 | 12:51

En nee, natuurlijk niet, elk vuurwerk wat er naar de politie wordt gegooid vind ik superfout en volslagen idioot. Dat moet echt kei- en keihard aangepakt worden. En liefst ook echt met klappen en fysiek geweld.

Francieux | 26-12-17 | 12:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Over 'fijne feestdagen' kan ik me niet echt druk maken, kerst is een feest, nieuw jaar is een feest. Dat er geen politie kerstviering is vind ik ook best, blijf maar weg van religie. Maar dan kom je op de fucking politie iftar. Daar maak ik me dus wel druk om, de schaamteloosheid waarmee de politie(top) in de reet van de mohammedanen probeert te kruipen is echt zo pijnlijk.

noerg | 25-12-17 | 12:25 | 4

Ze willen harmonie ... voor Shell ... zodat ze in hun landen niet te veel gedoe hebben bij het winnen van olie en gas. Feitelijk is onze economie gewoon te afhankelijk van die lui. We moeten er militairen voor inzetten (Libie, Mali. Syrie), we moeten er referenda voor afbreken (Oekraine), we moeten er onnodig veel kanker voor accepteren (giflozingen Moerdijk en elders, bijmengen gif in stookolie door Shell en andere grote clubs die GEEN belasting betalen). Daar ook die Iftarpolitiemeuk, ze willen vrede in het belang van hun bankrekening. De bevolking mag letterlijk kanker krijgen. En als de politie onderzoek doet, dan tipt de minister de criminelen zodat ze op tijd gewaarschuwd zijn. Vrolijk Iftar!

Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:31

@ Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:31
Bravo & hulde.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 13:12

Boycot Shell dan maar. Want dit is het mij niet waard.

Re:Kniftig | 25-12-17 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

De politie is niet te bereiken.. ha ha... en als ze het wel zijn weten ze het antwoord niet. De heren Akerboom en Aalbersberg zitten denk ik zo ongeveer wel van de Chablis te genieten. Shooting stars never stop, even when they reach the top. Maak je druk over hoofddoeken..... maak toch eens beleid en zorg dat je goed opgeleid personeel en materieel krijgt. Gemeentepolitie en Eric Nordholt terug a.u.b.

exwout | 25-12-17 | 12:25

De Koning, zijn moeder, Ollogren, Ivo Opstelten, Neelie Kroes en de rest de bende zijn natuurlijk hun geld aan het tellen dat ze verdiend hebben met het veroorzaken van kanker bij de mensen rond Moerdijk en Rotterdam, zie schokkende (kerst)rapportage 2Doc "Beerput Nederland" www.2doc.nl/documentaires/series/2doc... , geen dividendbelasting, gif uit de hele wereld in tankers en vrachtwagens naar Rotterdam en vervolgens verdelen over Rotterdam en Amsterdam en een deel zo in het IJ laten lopen en ook nog 20 miljoen subsidie verstrekken aan vriendjes. De rest van het gif wordt meegemengd in stookolie, alles verdwijnt zonder het aaf te breken. Bedankt Rutte en Balkenende voor het afschaffen van de controles. De overheid daar heb je echt helemaal niets aan, c*rrupte bende.

Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:22

Waar maken jullie je druk om? Over niet al te lange tijd zijn de moslims in de meerderheid en zal onze nieuwe minister, wiens naam waarschijnlijk begint met Mohammed, ons een fijn kerstfeest wensen en de politie een sharia-kerstdiner organiseren voor alle on- en andersgelovigen. Eten wordt dan waarschijnlijk zonder handen, maar gelukkig leef je nog.

De waard zijn gast | 25-12-17 | 12:21 | 3

Mohammed Smit Kroes.

Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:24

Watching the Wheels | 25-12-17 | 12:24
Dat zou een intolerabele hervorming betekenen van hun geloof. Klinkt vreemd aangezien intolerantie de motor is achter dat geloof. Maar een dubbele moraal ook, waardoor het toch weer klopt.

De waard zijn gast | 25-12-17 | 12:39

Eerst ombouwen, dan mag het.

Watching the Wheels | 25-12-17 | 13:05

Nu ben ik helemaal van slag, want ik heb gister ook een paar mensen fijne feestdagen toegewenst (want feestdagen = kerst + oud & nieuw). Overigens vind ik de amerikanisering net zo'n groot probleem als de islamisering, maar daar hoor je niemand over. Steeds meer koffietentjes en kleine restaurantjes worden de markt uitgedrukt door Starbucks, Dunkin' Donuts, Burger King, MacDonalds, etc, etc. Iedereen heeft een GMail-adres, telefoon van Apple, een Facebook-account, gebruikt steeds meer Engelse woorden, kijkt tv via Netflix, luistert muziek via Spotify en doet inkopen op Amazon en Ebay. Maar dit heeft geen negatieve invloed op onze cultuur hoor. Laten we ons druk maken over het feit of media/bedrijven 'fijne kerst' of 'fijne feestdagen' zeggen! Fijne feestdagen iedereen!

Handige Harrie | 25-12-17 | 12:18 | 5

Daarom heb ik een Nokia (oké, wel met een os van Google)

koeberg | 25-12-17 | 12:34

Je moet eens een jaartje in de VS en een jaartje in Saudie Arabie gaan wonen. Dan realiseer je je misschien hoe verwent je klinkt

Rest In Privacy | 25-12-17 | 12:34

Ik ben ook niet zo'n grote fan van de Amerikaanse consumptie-cultuur (weleens koffie geprobeerd bij Starbucks? Goor hè?), maar als ik moet kiezen tussen onderwerping aan een achterlijke woestijncultuur met een agressief geloof of aan The Church of the Holy Apple, dan weet ik het wel.

Brou Is Back | 25-12-17 | 14:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Ooit heette de NPO de NSB, en collaborateurs heten nog steeds collaborateurs.

Nelis SplitBloes | 25-12-17 | 12:18

Toch kan het je leven redden. Als in 2045 tijdens de broodnodige laatste zuiveringen van blanken en ander ongelovig volk, bij je thuis een schoenendoos wordt gevonden met fijne Feestdagen 2017 ipv Kerstdagen 2017, dan mag je misschien een zelfmoordpilletje nemen ipv dat op het dorpsplein je hoofd met een roestig kromzwaard, onder islamitische vloekzangen, van je romp wordt gescheiden.

skoftig | 25-12-17 | 12:16 | 4

@Berbaar | 25-12-17 | 12:28
Hij somt gewoon op wat er in Iran gebeurde nadat de sjah verdwenen was. Van een prachtig vrij land verworden tot een islamfascistische hel. Dus is zijn voorspelling zo gek nog niet.

2voor12 | 25-12-17 | 12:33

Dat is een beetje onbewust de gedachte van al die appeasers. Als we maar aardig tegen hun zijn, zullen ze dat ook wel tegen ons zijn. Dezelfde fout die de niet-moslims tussen pakweg Marokko en Pakistan vroeger maakten. Je weet wel, die mensen die er nu niet meer zijn.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 13:04

@Berbaar | 25-12-17 | 12:28
Het is "gekregen", niet "gehad"; iets dat je gehad hebt, heb je niet meer; iets dat je gekregen hebt, heb je nog wel.

Brou Is Back | 25-12-17 | 14:06
▼ 1 antwoord verborgen

en in 2018 vast weer wél " fijn suikerfeest"
ben benieuwd hoeveel er door onduidelijke krachten geschoven wordt en aan wie om ons land te vergiftigen en te ontdoen van onze eeuwenoude cultuur. Hoeveel appartementjes kost zoiets?

langzullenweleven | 25-12-17 | 12:12 | 1

Ja, dat is namelijk maar 1 feest. Dus geen combiwoord nodig die ze alletwee dekt

menage | 25-12-17 | 20:38

Er is een stiekeme stroming bezig met het 'de-Kerstenen' van het Westen. Via de 'Gatestone Institute' zijn ettelijk voorbeelden te vinden uit heel Europa waarin de kerkelijke elite nota bene hun eigen kerkdiensten opoffert om moslims te appeasen.
Het verhaal achter de 'Winterfeesten' is dat men 'inclusief' wil zijn, moslims niet voor het hoofd willen stoten e.d., maar het is prima om alle andere Europeanen woest te maken uiteraard.
Let wel, dit komt niet van moslims af. De enkeling die gaat lopen zeiken over Kerstliedjes tijdens Kerst doet dit omdat hij gebruik maakt van de opening die door seculiere Westerlingen is gecreëerd en die verder wordt uitgebouwd in de kerkelijke lithurgie van het Christendom zelf.
Het is veelzeggend te zien hoe de machthebbers in het Westen gemene zaak willen maken met een religie die door veel Christenen als de Antichrist wordt beschouwd. Gezien de 'upside-down' realiteit die in een paar jaar tijd is ontstaan, zegt het mij iets over wat voor soort machthebbers dit zijn.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 12:10 | 2

Yep, hier zit een groot plan achter.

Slipsnifter | 25-12-17 | 12:13

Zag ook bij "onze" NPO : " fijne feestdagen"

Straks na afloop van de kerstboodschap van onze koning: de NPO:
"fijne feestdagen"!!
Het is te triest voor woorden.
Op alle strategische punten in onze maatschappij blijken er mensen te zitten van een andere cultuur, verafgood door de aldaar aanwezige linkse radicale elite club.
Er klopt iets niet in dit land.

outdoor | 25-12-17 | 12:20

@Luivend | 25-12-17 | 12:03

Het zijn ontzettende fijne dagen. Oog houden voor de politiekcorrecte sneerkezerij in onze samenleving doet daar niets aan af.
.
Fijne kerstdagen, en een gelukkig nieuwjaar gewenst

Parel van het Zuiden | 25-12-17 | 12:10 | 2

Thanks, jij (en de overige reaguurders) ook!

Slipsnifter | 25-12-17 | 12:11

Ja, het zijn zeker fijne dagen. Eigenlijk zonde om op internet te hangen, deze vrije maandag, Eerste Kerstdag 2017. Het is tijd om het eten voor te bereiden.
U, dank voor uw bijdragen en ook alvast een gelukkig nieuwjaar.

Luivend | 25-12-17 | 12:30

Chag Sameach, en geniet van je zomerwendeviering. Eet lekker echte trippaddestoelen zoals dat bedoelt is en aanbid die aktijd groene lekker ruikende denneboom waaronder de trippaddestoelen groeien, hang ze in je boom en doe er lichtjes bij in.

LifeCatcher | 25-12-17 | 12:09

Natuurlijk doet de NOS niet aan kerst, kerst is immers haram.

Slipsnifter | 25-12-17 | 12:06

Elke cultuur wordt gerespecteerd behalve de mijne ...

ikdenkwat | 25-12-17 | 12:06 | 2

Weg met ons.

Slipsnifter | 25-12-17 | 12:07

Eigen cultuur is racisme!!1

P-unit | 25-12-17 | 12:12

wat me opvalt is dat iedereen zich hier druk over maakt maar dat ze er gewoon mee doorgaan. Waarom worden ze niet van uit de politiek aangepakt? tijdje geleden hoorde ik nog dat Martin Bosma (PVV) in een commissie vergadering van de 2e kamer beweerde dat de NPO handelde in strijd met de Mediawet... ik herhaal even, de MediaWET. Als dat dan zo is waarom dan geen juridische procedure gestart????

sosnl | 25-12-17 | 12:06 | 1

"wat me opvalt is dat iedereen zich hier druk over maakt maar dat ze er gewoon mee doorgaan" Uhm...... misschien omdat ze betaald worden door de politiek, en derhalve de spreekbuis zijn van de politiek?

Slipsnifter | 25-12-17 | 12:08

Ik, als heiden, zie kerst als het feest voor het weer langer worden van de dagen. Dat is een blijde febeurtenis. Een fojne kerst dus met zijn allen!

Blotus | 25-12-17 | 12:05

Dit land is helaas aan verrotting onderhevig. Eén van de culturele samenbindende factoren wordt door de gleichschaltungs-idioten onder de kont van het land weggeschopt en de idioten denken dat ze dat straffeloos kunnen doen .
Het komend decennium zal blijken wat ze hebben aangericht.
In een enkele uithoek van West-Europa weten ze nog hoe het ook kan : www.volkskrant.nl/buitenland/in-het-d... zucht...

daytripper | 25-12-17 | 12:05

Heel goed. De politie moet immers neutraal blijven.

koter | 25-12-17 | 12:05

2018 Fijn suikerfeest

devil13 | 25-12-17 | 12:03

Zo zie je maar, alles en iedereen moet kruipen voor de islam. Want anders....

Politie is niks meer verworden tot een islambeschermings-millitie, die aanslagplegers zo snel mogelijk op vrije voeten steld, die terugkeerders beschermd zodat ze vrij rond kunnen lopen om slachtoffers te maken.
Dit is politie van ons tegenwoordig, nog erger dan de NSB-ers van weleer.
Met hun gekruip voor islam, met hun de iftars en suikerfeesten.

Maar u burger kan de klote krijgen. Want deze politie van ons kruipt voor moslims, laat moslims ambulancepersoneel en brandweer weer lastig vallen en aanslagen plegen op hen.
Het intresseerd ze niks meer. We hebben een echte verradende kudtpolitie.
Die conclusie kan je alleen nog maar trekken.

Heel sneu voor de agenten die nog wel waakzaam en dienstbaar wilden zijn , die zonder aansziens des persoons, religie of politieke voorkeur, willen handhaven.

Creaguurder | 25-12-17 | 12:02 | 5

Ik heb liever argumenten. Spellingsnazis kunnen mijn rug op.

menage | 25-12-17 | 12:21

Koekoek!!

Berbaar | 25-12-17 | 12:27

De pliesie is bang voor moslims. Lafbekken.

kempenaer | 26-12-17 | 00:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Ondanks dat het allemaal niet waar/leuk is dat dit gebeurt, had ik gehoopt op een wat leuker topic deze ochtend.. Een fijne, niet al te zure kerst gewenst iedereen :)

Cunning Stunt | 25-12-17 | 12:00 | 1

*Waar = leuk... Freudian slip?

Cunning Stunt | 25-12-17 | 12:01

Nu even klaarzitten wat die activistische linkse paus te oreren heeft .

Johan_Voorhaar | 25-12-17 | 11:59 | 4

telelezer | 25-12-17 | 12:00
.
Dat is toch pas met Pasen?

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:07

@ Lupuslupus | 25-12-17 | 12:07
Pasen of Kerst mag je immers niet meer zeggen; gewoon feest dagen dus; wat is nog het onderscheid,,,?
Ook voor jou een fine kerst gewenst, lieffie
youtu.be/OIVI4cE9PPo?t=30

telelezer | 25-12-17 | 12:12

telelezer | 25-12-17 | 12:12
.
Dank u wel :-)

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:22
▼ 1 antwoord verborgen

Op zichzelf maakt de terminologie voor de Kerst/Feestdagen niet zo uit. Immers, vele levensstijlen...
.
In de huidige context maakt dit wel veel uit. Politiekcorrecten in politie en politiek moesten namelijk kei- en keihard deugen rond de Ramadan. Men buitelde over elkaar heen om iftars en what not te bezoeken of te organiseren. Dat alles terwijl de Islamslacht in Europa in volle gang was.
.
Wat men voor vreedzame veelal autochtone christenen niet kan opbrengen, werd met toeslag wel opgebracht voor agressieve allochtone religieuzen die anderen het licht in de ogen niet gunnen.
.
Men heeft zich uitgesproken. Partij gekozen. De rechtstaat wederom in het geding gebracht.
.
The taint of treason. This country reeks of it...

Parel van het Zuiden | 25-12-17 | 11:59 | 4

U ook mooie Kerstdagen, Parel.

En dank voor uw geweldige commentaren in het (bijna) afgelopen jaar. Het was voor mij een groot genoegen om ze te lezen.

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:09

Amen. En weg met ons natuurlijk.

vluggehenkie | 25-12-17 | 12:27
▼ 1 antwoord verborgen

De Paus dwaalt ook van het padje door Jozef en Maria te vergelijken met vluchtelingen. Als we aannemen voor een moment dat Jozef timmerman was, dan had de man handenvol werk aan het helpen verfraaien van de Galilese hoofdstad Sepphoris, op drie kilometer afstand van Nazareth, of hij bouwde mee aan de nieuwe hoofdstad Tiberias (klaar in 23 na Chr.). Maar deze ZZP-er zielig en behoeftig neerzetten past niet. In 6 na Chr. werd het rijk van Herodes verdeeld onder zijn zonen en bij het vaststellen van de nieuwe grenzen hoorde ook het vaststellen van de hoofdelijke belasting, de census. Jozef koos ervoor om bij Judea zich in te schrijven. Dat heeft helemaal niets van doen met 'vluchtelingen'. Eerder zou je het kunnen vergelijken met het plotseling uiteenvallen van de EU, waarna de onderling vermengde bevolking zich aan gaat melden in hun 'thuisland'. Maar de hele voorstelling van Jozef en Maria als arme sloebers is quatsch. Galilea was juist het economisch best florerende deel in het Romeinse 'Palestina'. En timmerlieden hadden daar een beste boterham.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-12-17 | 11:58 | 6

Jozef ging/moest naar Bethlehem om zich met Maria te laten inschrijven omdat zij uit het geslacht van David waren. Dus iedereen moest naar die plaats waar zijn/haar voorouders vandaan kwamen. Heeft totaal niets te maken met zijn beroep van timmerman.

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:17

Het Joodse kind Jezus werd op de 8e dag besneden in de tempel te Jeruzalem, wat ook op zich al wijst op het bezit van pecunia. De ene bron Lukas (dat is dus een beetje weinig) meldt dan dat een oude man het kind in zijn handen ontvangt. Zijn naam: Simeon. Dat is merkwaardig onterend, want Lukas had zijn 'achternaam' (Simeon ben puntje-puntje) er bij moeten zetten. Waarom? Wie weet, omdat het een schuilnaam was voor de allerberoemdste rabbi ooit: Hillel de Grote, die overleed in 10 na Chr. op 120-jarige leeftijd (volgens de kronieken). Het aardige echter is, dat de zoon van Hillel Simeon heet. Deze Simeon vluchtte naar Sepphoris zodat hij de leermeester van rabbi-in-spé Jezus kon worden. Moraal van dit verhaaltje: laat Jezus Joods blijven.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-12-17 | 12:22

NV_2017 | 25-12-17 | 12:14
Bekijk het maar eens archeologisch: wat een rijkdom! Het hele armoede verhaal is inlegkunde van monniken etc.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-12-17 | 12:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik hoop dat we volgend jaar witte feestdagen hebben. En dat ze bij het nieuws aan de weerman vragen: "en, krijgen we nog een wit feest?"

artie | 25-12-17 | 11:56

Ze zetten zichzelf vooral te kijk, prima.

Panos88 | 25-12-17 | 11:56

Och jee, gaan we hier nu a la VS ook dit soort “war on xmas” shit importeren en verzinnen. Ik heb altijd feestdagen gezegd, doet bijna iedereen die ik ken. Oud en fucking nieuw hoort daar namelijk ook bij. Zo hoef ik niet na te denken als ik 6 bier op heb. Fijne feestdagen

menage | 25-12-17 | 11:54 | 1

Je kunt de krant in Nederland opzeggen: je kunt gewoon een oude krant uit de VS halen.

frank87 | 25-12-17 | 12:07

'Prettig weekend' mag straks ook niet meer, want 'sluit de vrijdag uit'.
Gelukkig Nieuwjaar wordt ook beledigend, want 2018 na Christus sluit andere geloven uit.
Diepe diepe zucht.

marjen | 25-12-17 | 11:54

Het is kerst en ik vier dat feest als heiden, die met aandacht naar de kerstboodschap vd Paus kijkt, als kerstboom een Nordmannspar heeft staan klassiek ingericht met een piek en ballen, ben wel op zoek naar een setje Philips kerstverlichting met gekleurde lampies die mijn oma vroeger ook had.
Zo naar Home Alone kijken. Zalig en gezegend kerstfeest.

KeesRoeiboot | 25-12-17 | 11:54 | 1

Ik ga kijken naar little lord Fauntleroy.....

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:18

Zo achterlijk is dat woestijnvolk nu.

TUNIS - Vliegmaatschappij Emirates heeft volgens lokale media dagenlang Tunesische vrouwen geweigerd op vluchten naar de Verenigde Arabische Emiraten. Nadat mensenrechtenorganisaties woedend hebben gereageerd, heeft Tunesië vluchten van de Emiraten naar het eigen land stopgezet, bij wijze van vergelding.

Mannen mochten de afgelopen dagen wel gewoon reizen. „Het was chaotisch”, vertelt een vrouw op de lokale radio. „Ze vertelden me dat een Tunesische vrouw onder de 30, niet mag vliegen.”
Een andere vrouw bevestigt dat verhaal, zo schrijft Al Jazeera. „De dochter en moeder moeten in Tunesië blijven, en de vader en zoon mogen wel reizen. Het is vernederend.”

Diplomatieke rel

Nadat mensenrechtenorganisaties woedend reageerden, heeft ook de regering van Tunesië ingegrepen. Vluchten van de Emiraten naar hoofdstad Tunis worden geannuleerd. Ministers bemoeien zich nu met de zaak op Twitter: een buitenlandminister van de Verenigde Arabische Emiraten noemt het weren van vrouwen een veiligheidsmaatregel.

Volgens de BBC zou die veiligheidsmaatregel inmiddels zijn opgeschort, en mogen vrouwen weer naar de Emiraten vliegen.

von Amsberg | 25-12-17 | 11:53 | 2

Ik snap die ophef van politiekcorrecten wel. De behandeling van vrouwen onder Islam moet wel gesluierd blijven. Het staat zo haaks op de politiekcorrecte Islam-narrative.
.
Gelukkig is alles weer goed. Vrouwen daar leiden nog immer onder de islamonderdrukking maar gelukkig niet meer in het zicht. Mission accomplished!

Parel van het Zuiden | 25-12-17 | 12:05

En ons land stroomt steeds voller met dit volk....

Ommezwaai | 25-12-17 | 12:05

Ik hoop dat we volgend jaar witte feestdagen hebben.

artie | 25-12-17 | 11:53

Vroeger keek ik uit naar Youp/oudejaars conference, maar hij is nu ook al linksdraaiend geworden.
Mijn hoop rust op Hansje Teeuwen die waarschijnlijk de eerste cabaretier zal zijn die dit gaat benoemen. Hele fijne Kerstdagen, lieve medereaguurders en een gezegend 2018 in de roze panelen!

Samui07 | 25-12-17 | 11:53

Wij hebben altijd een Piek op de Kerstboom en een Stalletje met een ledlampje op de Ikea-kast, reuze gezellig.
Iedereen een Zalig Kerstfeest.

Cocorico | 25-12-17 | 11:52 | 2

Een piek is niet genderneutraal wist je dat! Ik zou er mee uitkijken!

Simon_GS | 25-12-17 | 12:38

. Mussert zou trots geweest zijn op de N.P.O .

blauwe zander | 25-12-17 | 11:51

Het verschil tussen een iftar en een echte feestdag, zoals beide Kerstdagen, is dat dat Suikerfeest niet op een echte officiële vrije dag valt. Met Kerst willen de pliesiebobo's gewoon thuis zijn, of in een duur hotel in een mondaine stad elders ter wereld.

Guido | 25-12-17 | 11:50

Als we het linkse juk willen afwerpen, dan dienen we te beginnen met het tot aan de grond toe afbreken van de staatsomroep. Bij deze organisatie komt al het linkse gif samen die graag onze identiteit willen verloochenen, vele gifstromen komen vanuit de ministerie's,welke op hun beurt weer aangestuurd worden door D66,PvdA,VVD,Linkse kerk,Groenlinkse zweverige ambtenaren, dit is het resultaat van jaren wegkijken en gedogen.

von Amsberg | 25-12-17 | 11:49 | 1

En het onderwijs. En een meer selectief immigratiebeleid. En een hele lange adem.
En dan? Wat ooit was is niet meer en komt nooit weer terug. Het oude Europa is deaud en daar gaan wat melancholische reaguurders (ik zei de gek) en Thierry niets aan veranderen.

atheïstisch stemvee | 25-12-17 | 11:56

Verdomme, nu ook al een verbod op het woord ‘feestdagen’. Wordt pas honderden jaren gebruikt als synoniem voor kerst, maar dat stopt nu! Op de barricaden! Onze identiteit is in gevaar gebracht door teletekst, bel de politie. Oh nee. Die zitten in hetzelfde kartel.

GroenGrasBijBuren | 25-12-17 | 11:48 | 1

Haha, eens, zit er een keer andere stagiair bij de teletekst aan de knoppen gaan we helemaal Breitbart en Fox nieuws op een woord wat al decennia gewoon een standaard is. Balt me vies tegen van GS

menage | 25-12-17 | 11:59

Google doet ook niet mee: www.google.nl/
Fijne feestdagen. Wat genderneutrale beestjes en een ananas. Ik voel me niets kerstigs.

nemoj me jebat | 25-12-17 | 11:47

Hier voor het eerst de kerstboom opgetuigd. Twee nog wel en een kerststal. De kerst gaat hier in dit huis groot worden.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:44

Gisterenavond zat ik in een café.
Daar was ook een Engelsman.
Precies om middernacht gaf hij iedereen een hand en zei er "Merry Christmas" bij.
Hij was wel vlug klaar met handjes schudden, want de meesten vieren KERSTavond op 24 december.
Kerst leeft echt nog wel en dat hoeft zoals Patje2011 | 25-12-17 | 11:14 al aangeeft niet eens om het echte kerstverhaal te gaan, maar om verbinding.
Typisch dat atheïsten en mensen met een christelijke achtergrond veel beter in staat zijn om te verbinden, dan linkse drammers en islam-idioten.

Bijtendehond | 25-12-17 | 11:42

Het heeft natuurlijk bergen klachten geregend bij de NOS, hoe durven jullie het woord kerstfeest nog te gebruiken. Ja wat moet je dan...................

Memek | 25-12-17 | 11:42

Het overige diversiteitsnieuws op de teletekst is ook weer veelzeggend over het succes van de immigratieachtergronders.
Vader geeft dochter aan Boko Haram
Pakistaanse terreurrechtbank
Nederlandse Turk in Istanbul vermoord
IS families mogen Damascus uit
18 vluchtelingen verdronken
en dan nog dat rare gezwets van die seniele oude man in witte jurk. I.p.v. dat hij ons vraagt nederig te zijn kan hij beter vragen of ze in Afrika eens een condoom gebruiken.

Linkse allergie | 25-12-17 | 11:42 | 3

Je bent duidelijk niet rooms-katholiek gedoopt...

Bijtendehond | 25-12-17 | 11:44

Alsof jij graag met condoom neukt.
Beter help je die mensen (eten, scholing, gezondszorg, baanperspectief) in ruil voor sterilisatie/castratie of via chemtrails.

Johan_Voorhaar | 25-12-17 | 11:54

Nee, joods en ik doe het zonder condoom (i.v.m. monogamie enzo) maar met voorhuid.

Linkse allergie | 25-12-17 | 12:43

Het zijn geen Kerstdagen meer maar Feestdagen. Kijk eens hoe neutraal vriendelijk wij zijn. Wij geven alles op wat maar een beetje ruikt naar cultuur of identiteit. Want hey, daar kan de instromer zich behoorlijk aan storen en zich gekwetst voelen. Wat wel nieuw is dat het Suikerfeest ook anders genoemd wordt, of toch niet. Oh nee, want dat is Cultuur, Geloof en Identiteit daar mogen wij niet aankomen. Sterker nog dat moeten wij omarmen. Nee, Suikerfeest blijft SUIKERFEEST en OFFERFEEST, blijft OFFERFEEST. Want anders zijn alle tere moslimzieltjes en die van de profeet, gekwetst en hey dat kan zomaar niet. Ik wens iedereen daarom wel "Hele fijne KERSTDAGEN toe", of kwets ik iemand hiermee. Jazeker, het stelletje ruggengraadloze politici, ambtenaren, deugers en linksactivisten. Grote woorden als verbinden, iedereen, gelijkheid, tolerantie, begrip, andere culturen en ga zo maar. Het enige nadeel is dat juist deze groep zover van de samenleving afstaat dat zelfs met de snelheid van het licht, zij er binnen een jaar nog niet zijn aangekomen. Daar waar de gewone Menschen leven en waar zij een oordeel over hebben en jawel ook vellen.

De Evangelist | 25-12-17 | 11:41 | 1

Ach, persoonlijk heb ik nog nooit een feestelijke vibe gevoeld bij wat dan heet Suikerfeest. Het raakt echt mijn koude kleren niet.

Francieux | 25-12-17 | 11:45

Welke reaguurder is er nog naar de kerk geweest, wie gelooft nog? De supermarkten hadden meer klandizie dan de religieuze sector. In dat opzicht kun je dit rustig Feestdagen noemen. Wat mij betreft mag hoeft echter een Kerststol geen Feeststol te heten. Fijne dagen.

Mannes | 25-12-17 | 11:41 | 8

Ja precies. Oh boehoe ze zitten aan Kerst! Kerk? Jezus? Wie en wat is dat? Ik heb een nieuwe playstation.

menage | 25-12-17 | 12:03

Ik ga niet naar de kerk, nu niet , dan niet, helemaal niet, ben helemaal klaar met welk geloof dan ook.
Het enige dat er goed aan is, dat je af en toe een vrije dag hebt.

VW, alles ist vorbei | 25-12-17 | 12:34

Het was niet mij bedoeling mensen te beledigen. Excuses. Opvallend: net bij de uitzending Urbi et Orbi (de toespraak van de Paus) wenste de commentator de kijkers Prettige Feestdagen!! De Koning daarentegen wenste ons wel Gezegend Kerstfeest.

Mannes | 25-12-17 | 13:12
▼ 5 antwoorden verborgen

"fijne feestdagen" komt volgens mij meer voort uit het feit dat je mensen die geen kerst vieren niet voor de borst stoot. Er zijn namelijk genoeg mensen welke geen kerst vieren of deze dagen wel een feestje vieren maar onder een andere noemer.
Ik vind het dus een beetje ver gezocht om dit gelijk weer aan de SJW boom te moeten hangen. Laat iedereen lekker zelf uitmaken welk naampje hij/zij/het/? er aan geeft.

normanius | 25-12-17 | 11:40 | 4

Kapitein Stijlvol | 25-12-17 | 11:45
.
Mooi samengevat.

Lupuslupus | 25-12-17 | 11:54

Met fijne feestdagen neem je Oud- en Nieuw meteen mee. Maar bij 'fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar/2018' staat de SJW-boom op.

Guido | 25-12-17 | 11:56

@ Kapitein Stijlvol | 25-12-17 | 11:45
Zei een Social Justice Warrior
.
Over ironie gesproken

normanius | 25-12-17 | 12:11
▼ 1 antwoord verborgen

Die Roeland moet echt een onmogelijk zure dramateef zijn... Het is gewoon bijna knap te noemen.

GroenGrasBijBuren | 25-12-17 | 11:37

Op het Maidan-plein wordt momenteel Kerst alternatief gevierd met demonstraties tegen Herodes = Poro. Zij hebben een delicatessewinkel Roshen van de chocoprins geplunderd (geeft energie). Het kan ook mooi, omdat de Orthodoxe christenheid geen Kerst viert (wel doop van Jezus op 6 januari, waarbij overal wakken worden gezaagd en velen de plomp ingaan). Maar desondanks lijkt het me een prachtige Kerstwens, dat Oekraïne ooit het licht (van echte democratie) mag zien.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-12-17 | 11:36 | 2

Ik zat toevallig net met verbazing te kijken bij reisadvies, dat er geen bijzondere waarschuwingen zijn in de Oekraïne. Schijnt gevaarlijker te zijn om naar Duitsland, Frankrijk of Engeland te gaan volgens ons ministerie. Er liggen natuurlijk geen mijnen meer in een oorlogsgebied in Oekraïne en de politieke situatie is er fantastisch. Ook zijn de hoeren er maar zelden seropositief. Boek allen snel een reisje naar de Oekraïne.

Tapioca pudding | 25-12-17 | 11:57

Fake news... www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/rei...
Wel degelijk waarschuwingen bij Oekraïne. Tenzij je het over een andere roverheid dan de Nederlandse hebt, natuurlijk.

PresidenteDeConjovia | 25-12-17 | 18:15

Slecht geslapen door drie eikels die mij uit mijn slaap hielden met morele boodschappen maar wat maakt mij het uit mensen, het is Kerst! Ho ho ho scheld ik naar mijn vriendin terwijl ik iedereen geweldige kerstdagen wens!

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:34

weggejorist omdat ik zie dat de verontwaardiging rechtstreeks uit trumpistan/putinstan gekopieerd wordt?

club662_new | 25-12-17 | 11:32

Laten we niet te snel in paniek raken.
Kerst is eigenlijk het Germaanse Joelfeest, met bomen licht en eten wordt de zonnewende gevierd. Het wordt weer langer licht en voorjaar komt er dus een keer aan.Met pasen met eieren en konijnen vieren we het nieuwr leven.
Als die tradities 2000 jaar christendom kunnen overleven zullen ze ook wel enige moslimbestendigheid hebben.
Sterker nog, we vieren steeds meer prechristelijke dagen. Halloween rukt ook op.

Shoarmamasutra | 25-12-17 | 11:31 | 4

Sterker nog - het christendom is in vele opzichten gewoon ons heidendom.

nemeton | 25-12-17 | 11:41

@lupuslupus Dat is maar goed ook want een god bestaat niet en om goede normen en waarden te hebben heb ik christus niet nodig.

Skunk57 | 25-12-17 | 11:43

@ Lupuslupus | 25-12-17 | 11:38
" christelijke waarden" is overgewaaide shit uit het Vaticaan. De rest komt van islamieten / boeddhisten /gereformeerden die niet weten wat ze met meer dan 2000 jaar menseijke ontwikkelingen aanmoeten.
Nederland gaat met een sneltreinvaart terug naar de 100% pure indoctrinatie.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:47
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vindt het wel tof dat de athëistische broeders van GS het opnemen voor de traditie van christenen.

drs. P | 25-12-17 | 11:30

Wat een gezeik. Feestdagen = kerst + oud en nieuw.

DrumPiet | 25-12-17 | 11:29

Al organiseert men nog zoveel iftars, het is een woestijngeloof, wat hier niet hoort. Hoe ik dat weet? Ik wens elke mohammedaan een ramadanmaand op IJsland of nog dichter bij het poollicht. Kerst vieren we hier wel thuis of in de kerk in plaats van bij de politie.

Francieux | 25-12-17 | 11:28

Het gif sijpelt door, totdat de onderste laag is bereikt!

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:26 | 1

Kerstgiften zijn kadootjes hoor.

Shoarmamasutra | 25-12-17 | 11:32

Hoe deed men dat het ook alweer:

Geachte dames en heren, jongens en meisjes. Ik wens u hele fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezegend 2018.

Ja, zo was het geloof ik.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:26

Engels naar Nederlands: Meer gegevens...
submission:
inzending; submissie; discipline; onderwerping; gehoorzaamheid; orde; dwang; tucht.
In dit geval van de NOS en de NL-ers die stemmen op politiek correcte partijen aan de Islam.
Theo van Gogh voorspelde dit al. Hoe diep kan een natie die dit land heeft opgebouwd zinken? De moslim gemeenschap kan tevreden zijn ze winnen!
Prettige Kerst!

johnelec | 25-12-17 | 11:26 | 1

Theo van Gogh, dat was toch die T-Shirtbuik die samen met Sylvana het verheven discussieprogramma "sexquizz on the beach" presenteerde?

Shoarmamasutra | 25-12-17 | 11:33

Feestdagen? Welke dan?
Sommige groepen vieren noch Kerst, noch nieuwjaar.

marjen | 25-12-17 | 11:25 | 2

En google heeft een plaatje met een stelletje vogels. Geen flauw idee wat dat betekent.

marjen | 25-12-17 | 11:26

Marjen |11:26
Dat zijn vreemde vogels. Die horen hier eigenlijk niet thuis maar ja, we moeten er blijkbaar mee leren leven.

Manus Olie | 25-12-17 | 11:31

In ander politie nieuws las ik op at5 dat de hypo cs aanrijder definitief een ongeluk is. Suikerspiegel laag tijdens de ramadan. Fijn zo met kerst of feestdagen dus. www.at5.nl/artikelen/176686/om-ongeluk...

P-unit | 25-12-17 | 11:23

Ik heb ook dit jaar "prettige feestdagen" op mijn kerstkaarten gezet. Ik was er altijd vanuit gegaan dat men hiermee alle 'feestelijke' dagen rond het einde van het jaar bedoelde. Bovendien is het een stuk korter dan "prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar".
Maar nu moet ik hier dus lezen dat ik al jaren onbewust aan het omvolken ben?

Drefbon | 25-12-17 | 11:23 | 8

Roadblock | 25-12-17 | 11:53
.
Heb ik vroeger ook wel gedaan hoor maar tegenwoordig zijn er zulke mooie Kerstkaarten te koop (en ook wel gratis van de dierenorganisaties die ik steun) dat zelf maken overbodig is. Kost heel veel tijd en moeite om er iets moois van te maken en degene die het ontvangt zegt o leuk, mooi waarna het productje in het ronde archief verdwijnt. Ik heb elk jaar mijn ontvangen Kerstkaarten bewaard maar dat stapeltje wordt per jaar kleiner. Kan ook niet anders wanneer er zovelen om je heen wegvallen.

Lupuslupus | 25-12-17 | 12:04

@Luivend | 25-12-17 | 12:00 |
Ook fijne Kerstdagen. En dat we komend jaar nog maar vaak de humor mogen blijven inzien van veel reacties.

Roadblock | 25-12-17 | 12:09

@Lupuslupus | 25-12-17 | 12:04 |
Och, je hebt toch dan zelf de lol van het maken gehad? De boel vervlakt anders zo. Het eindigt ermee dat je internetkaarten gaat uitprinten en ophangen. Of a la MrBean kaarten aan jezelf gaat sturen.

Roadblock | 25-12-17 | 12:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Hier vieren wij gewoon Kerst (met hoofdletter, vandaag 1ste en morgen 2de; i.p.v. boxing day wat ik ook al tegenkwam?), fijn dat pliessie feestdagen heeft.
En, dat moet ik politie nog serieus gaan nemen?

Claudia M. | 25-12-17 | 11:21 | 5

Zou goed kunnen, P-unit. Heb me daar nog nooit in verdiept eigenlijk.

Lupuslupus | 25-12-17 | 11:30

@P-unit
Inderdaad, de eindejaars verkoop.
In Londen is het ook steevast de dag dat de vakbonden de underground platgooien.
Iedereen wil dus Londen in, maar moet per auto.

Roadblock | 25-12-17 | 11:57

Boxing day; de dag na kerst worden de kerst cadeaus die niet gewaardeerd zijn of de verkeerde maat / kleur / merk, weer terug in de doos gedaan om naar de winkel terug te brengen. Boxing Day!

echtpaul | 25-12-17 | 15:29
▼ 2 antwoorden verborgen

En de paus kan ook de pot op.

vanBarchum | 25-12-17 | 11:20 | 1

Precies. Laat die het Vaticaan maar voor hen openstellen als hij zo begaan is met 'vluchtelingen'.

Lupuslupus | 25-12-17 | 11:29

Terwijl de joods-christelijke gelovigen niet zo malen om wat er gezegd wordt, fijne kerst dagen of fijne feestdagen is voor hen waarschijnlijk niet zo interessant want het gaat hen vooral om het verbindende element, ziet de islamist het als een bevestiging van hun superieure religie, waarvoor alles moet wijken. Pas als iedereen 'gelooft' (en dan uiteraard enkel en alleen in het ene ware geloofje) zullen ze tevreden zijn.... Meeh, dan zullen ze wel onderling elkaar de tent uit schieten omdat het voor 100% NIET de religie van de vrede is.
TLDR: islam voelt zich gesterkt door deze verkeerde signalen.

EEnzame SchizofrEEN | 25-12-17 | 11:20

Rot voor al die mensen die nu, gratis doorbetaald door hun baas, 'slachtoffer' zijn en verplicht worden twee "feestdagen" thuis door te brengen.

Wering | 25-12-17 | 11:20 | 1

Eigenlijk wel een goede reden om die af te schaffen. Ook goed voor de economische groei. Kunnen we van die twee werkdagen mooi extra belastingcentjes verdienen om naar Brussel te schuiven.

PresidenteDeConjovia | 25-12-17 | 18:08

Ik ben benieuwd wat ik krijg van de Feestman.

Mr_Natural | 25-12-17 | 11:19 | 2

Haha

Elmauro | 25-12-17 | 13:13

Lol

Implants | 25-12-17 | 15:15

Feestdagen heeft betrekking op de Kerst & de jaarwisseling. Lijkt mij in ieder geval beter da de HEMA die meldt dat de opruiming is gestart.

Simon_GS | 25-12-17 | 11:19

Ik wens alle reaguurders een WITTE kerst!

Winter_is_coming | 25-12-17 | 11:18

Wat is fijne feestdagen in het Arabisch?

Kaas de Vies | 25-12-17 | 11:18 | 4

'Uw asielaanvraag is ingewilligd'.

kaasfondue | 25-12-17 | 11:25
-weggejorist-
Roadblock | 25-12-17 | 12:01
-weggejorist-
Roadblock | 25-12-17 | 12:18
▼ 1 antwoord verborgen

Ramadan kareem en een fijne iftar jongens.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:17

"Dit account wordt helaas niet 24/7 bekeken."
Uw account daarentegen....

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:17 | 1

Ze hebben het te druk met andere dingen.
Je weet tog...

Manus Olie | 25-12-17 | 11:19

Zelfs mijn best wel naive moeder begint met vraagtekens rond te lopen. Opgegroeid met Volkskrant en NOS, ondertussen rechtser dan ik ik ben dan toch veel genuanceerder, besef komt hard aan

Bokito ergo sum | 25-12-17 | 11:17

Fijne Kerstdagen iedereen. Boeien wat die dhimmies met hun zelfopgelegde censuur allemaal willen. Die periode van hypocrisie zal kort duren. Over een paar jaar zullen de eerste cabaretiers er openlijk afstand van nemen en kunnen wij allemaal weer normaal doen.

Nogmaals, ik wens iedereen fijne Kerstdagen en spreek hier de hoop uit dat die gore gekwetsten in de grachtengordel blijven zitten en van hun eigen deugmeur kots en kotsmisselijk worden.

RenHoek | 25-12-17 | 11:16

Wat de politie en de NOS doen is een schande, vooral omdat ze betaald worden door ons. Maar net zoals we hebben gezien met Sinterklaas, ze kunnen de tradities wel beinvloeden maar niet bepalen. Dat doet het volk. En het valt mij op hoe populair kerst is en hoe het leeft. En niet eens persé om het kinderke wat in reverse zijn moeder ontmaagde maar om het familievriendenfeest. Zelfs moslims zouden dit mee kunnen vieren want dezelfde profeet enzo en familie en vrienden vinden ze ook belangrijk. Alleen Sylvana is op twitterbook al begonnen over bomenleed, boomslavernij en boomgenocide.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:14 | 4

Ja klopt en bij het feliciteren van moslims benoemen ze hun feestdagen en bij Christenen(kerst) niet.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 12:36

Niet helemaal correct Patje dat is de NOS. De politie heeft wel een Iftar maar geen kerstdiner. Terwijl ze worden betaald door 95% niet-moslims.

Rest In Privacy | 25-12-17 | 12:41

Menage
Die krijgen een uitkering betaald van belastinggeld, die “belasting” hebben wij dus betaald. Dat het hun politie is geworden is dan wel weer waar.

Implants | 25-12-17 | 15:26
▼ 1 antwoord verborgen

Daarom wens ik ook enkel maar de PVV en FVD kiezers fijne kerstdagen toe.
De rest kan me wat met hun dhimmi gedrag.

komtdatschot | 25-12-17 | 11:14 | 2

LOL

Lupuslupus | 25-12-17 | 11:33

Dat siert je.

kempenaer | 26-12-17 | 00:24

We gaan ons pas echt zorgen maken als Frank Sinatra "I'm dreaming of a white holiday' zingt.

EEnzame SchizofrEEN | 25-12-17 | 11:14 | 1

Of "I'm dreaming of a gender neutral natural day".

gekwetst | 25-12-17 | 14:37

Ook fijne anti-Islamdagen!

Kapitein Stijlvol | 25-12-17 | 11:14 | 1

Insgelijks.

Croxifoxio | 25-12-17 | 11:24
-weggejorist-
club662_new | 25-12-17 | 11:14 | 1

Het is toch wordt?

Nacho_Vidal | 25-12-17 | 11:14

Ik zei vroeger al feestdagen. Mag ik nog wel op Geenstijl komen in 2018?

Erikjan79 | 25-12-17 | 11:13 | 3

Als in: eerste en tweede feestdag?

kaasfondue | 25-12-17 | 11:22

Ik heb daarentegen nog nooit iemand fijne eerste Kerstdag gewenst. Jij wel?

Erikjan79 | 25-12-17 | 11:24

Yup,ik ook al sinds 82 of zo. Ik vier geen kerst,niemand in de familie trouwens. Je bent samen op die dag net zoals met nieuwjaar. Geen fucking kerststal geen bijbalquote komt er in. Toen niet,nu niet nooit niet.
Ik vind dat onkersten wel een goede ontwikkeling.

miko | 25-12-17 | 16:29

MERRY CHRISTMAS, fijne kerstdagen voor alle collega GeenStijl reaguurders.En dikke middelvinger naar alle overheidsinstanties die ons als rijpe appels in de schoot van de islam werpen.

xiuxiu | 25-12-17 | 11:13

Gezellig onder de feestboom.

maar toch | 25-12-17 | 11:12

Ik zou wel eens willen weten WIE voor deze wijziging verantwoordelijk is of zijn.
Wat is hun achtergrond. Wie zijn deze mensen ?
Het zijn die stille "sluipmoordenaars" die op vele fronten hun oorlog voeren tegen alles wat de Nederlandse cultuur, beschaving en identiteit inhield.
Het zijn de mensen die onze gecreëerde maatschappij verfoeien en kapot willen maken. Helaas het ontgaat de meeste Nederlanders blijkbaar !

Een gevaarlijke ontwikkeling, waar ik mij zorgen over maak.

outdoor | 25-12-17 | 11:12 | 4

Trouwens heel scherp opgemerkt door Geen Stijl .Mijn compliment !

outdoor | 25-12-17 | 11:16

Die 'sluipmoordenaars' zijn gehersenspoelde snowflakes.
En ja, ik maak me ook zorgen over de toekomst.

Manus Olie | 25-12-17 | 11:17

Precies. Welke onderknuppel dacht: 'Befehl ist befehl'!?

kaasfondue | 25-12-17 | 11:19
▼ 1 antwoord verborgen

Wat heeft de minister pres gedaan eigenlijk dit jaar?

wijnvlek | 25-12-17 | 11:11 | 2

Lachen

slotbert | 25-12-17 | 11:15

Grapjes maken als het (wat) moeilijk(er) wordt...

Rest In Privacy | 25-12-17 | 11:19

Stukje bij beetje verliezen wij op deze wijze identiteit....

Schepvogel | 25-12-17 | 11:08 | 7

Ook nog Kerstkaarten verstuurd dit jaar?

Luivend | 25-12-17 | 11:20

Spelling is ook echt Nederlands, Mark.

Erikjan79 | 25-12-17 | 11:23

Er is steeds minder sprake van eenheid in Nederland/Europa, we worden omgevolkt en dat is een vooraf geplande actie!

JI-HAAT | 25-12-17 | 11:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Frappant, ik heb reeds gesolliciteerd bij de politie.. wat opviel was dat er word gekeken naar" etnische groepen en culturen, verkregen door achtergrond of ervaring".

pacmann | 25-12-17 | 11:08 | 1

Dat positief discrimineren leidt vooral tot een hoop verloop. Tweedekeus agenten vanwege een culturele achtergrond opgeleid worden, die door hun eigen wijk en het korps weer de politie uit worden getreiterd. www.elsevierweekblad.nl/nederland/ach... www.telegraaf.nl/nieuws/351683/dubbel... www.parool.nl/binnenland/-niet-altijd... www.omroepwest.nl/nieuws/3429875/Poli... en vooral regio.tpo.nl/2017/06/14/grote-leegloop... Die laatste is killing. In een echte Vogelaarwijk even ALLE wijkagenten vervangen. Dan raak je het contact met de wijk kwijt, en dus ook alle preventie en recherche in die wijk.

Feynman | 25-12-17 | 11:25

.. christenen zijn niet gevaarlijk of anderszins problematisch, die kan je dus negeren als politie. Dat is wel anders met de gelovigen van de religie van de vrede! Wanneer je daar als politie veilig tussen moet werken is veel stroop bukken en likken noodzakelijk.
Dat doen ze dan ook, zeker in grote steden waar de leiding ook nog eens uit links-Politieke Commissarissen bestaat.

Jan Passant mk2 | 25-12-17 | 11:07

Op de doos van mijn kerstpakket stond ook fijne feestdagen dit jaar, niet eens opgemaakt en zo de kliko in geflikkerd.

de uitbater | 25-12-17 | 11:06 | 5

Flink jongen,heel flink.

miko | 25-12-17 | 16:26

Doet iemand eindelijk actief iets tegen ze oikofobie is het weer niet goed. Alleen hier je verontwaardiging tonen zet geen zoden aan de dijk.

Ben Hetzat | 25-12-17 | 16:39

Kansloze pik ben je dan hahaha.

En wat is nu het product van je actie behalve wegrottende geproduceerde goederen in je kliko.

Echt. Serieus. Ik ben ook tegen islamisering. Maar. Denk. Verdomme. Eens. Na.

Trans_Fimmermans | 25-12-17 | 17:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Op NOS instagram (kort) wenst de NOS nog wel fijne kerstdagen.

Mo het varken | 25-12-17 | 11:05 | 2

Dat zal niet lang meer duren dan.

kaasfondue | 25-12-17 | 11:21

Ja die kunnen nu op zoek naar nieuwe baan.

New Quacka | 25-12-17 | 12:42

Zolang ze er geen nieuwsitem van maken zoeken ze het maar uit met hun genderneutrale halaldagen.

Balletje Mayo | 25-12-17 | 11:04
-weggejorist-
MarcS | 25-12-17 | 11:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl