'Buitenlandse jongeren met bontkraagje' terroriseren senioren. Rot eens op, bontkraagjes

Dienstmededeling uit het hart van de multiculturele samenleving en wel uit Atlasbergen op Zoom, alwaar "hangjongeren" een seniorenflat aan de Plejadenlaan terroriseren. AL JAREN. Poep tegen de wanden van de lift. Met laserpennen naar binnen schijnen. Eieren tegen de ramen van iemand die kermt van de pijn van reuma en artrose. Oudjes uitschelden. Gutteguttegut wat zijn we toch weer een knappe en stoere jongens. De wijkagent is al 'maanden' bezig met de kwestie, maar de gemeente weet natuurlijk weer he-le-maal nergens van. Het is pappen en nathouden want er zou maar iemand op zijn besneden pik getrapt worden. Welnu. We hebben Sterreporter Samenlevingskunde Wierd Duk helemaal niet nodig in de zoektocht naar motieven. "Het zijn steeds dezelfden, met donkere kleding met een bontkraagje. Het zijn buitenlandse jongeren", aldus een bewoonster van de flat. MAAR! Aafke Romeijn loopt zonder problemen door Kanaleneiland, dus die vrouw uit Bergen op Zoom zal wel een onvervalste leugenaresse zijn.
PS. Gemeente. Doe eens wat joh.
Reaguursels
Inloggentijd voor een burgerwachtje daar
"Jammer dat het bij de NPO dan ook direct weer over de Arabische keuken moet gaan."
Reaganmania | 11-12-17 | 23:10
Ja, zag ik ook. Zelf vond ik het niet zozeer "jammer", als wel: ik snapte het allemaal niet zo goed. Ik begreep eruit dat de Arabische keuken ook op een kwalitatief hoog niveau is gekomen dat het Michelinster-waardig geacht wordt. Dat wil ik best aannemen, maar wat ik niet goed snap is, dat het in dat journaal-item kennelijk over Arabische restaurants in Nederland ging.
Dat is toch gek? Als de Arabische keuken en Arabische restaurants Michelinster-waardig gevonden worden, dan zou je toch verwachten dat er een aantal restaurants in die landen één of twee sterren zouden hebben. Die hadden ze dan in die reportage moeten laten zien. Niet een Nederlands restaurant dat zich specialiseert in de Arabische keuken (met een autochtone Nederlandse vrouwelijke chef-kok notabene).
Als dat restaurant een Michelinster zou krijgen - wat ik ze overigens van harte gun - lijkt me dat in dit geval alleen maar iets te zeggen over die chef-kok, niet automatisch iets over de Arabische keuken. Want in dat laatste geval zouden er m.i. dus ook sterrenrestaurants in Iran, Irak, Marokko, etc te vinden moeten zijn. Overigens, misschien zijn die er ook wel; weet iemand dat? Ik ben te lui om eea te gaan googelen.
Zo lang het beleid van onze regering zo blijft zal er niets veranderen.
Referendums negeren.
EU belastinggelden,miljarden, voor het betalen van de ambtenaren in Palestina.
Ontwikkelingsgelden voor de Palatijns die er de terroristen van betalen.
Vraag me af wat waar we ons eigenlijk mee bemoeien.
En die verwijfde bontkraagjes het land uit schoppen, dubbele paspoorten intrekken.
Mede ook zo snel als mogelijk uit de EU stappen, maffia zooitje.
Die linkse partijen maar strooien met belastinggelden en de voedselbank die maar groeit.
Grenzen dicht en wat eruit kan eruit. Bij één keer rode kaart moet je ook van het veld af.
Maak van "al jaren" maar "al decennia", ik ben opgegroeid in die wijk. Stoeptegeldouches à la Gaza, intimidatie, doodsbedreigingen en een incidentele klap, noem het maar op, dat was de realiteit van als blank jochie in deze wijk opgroeien. En nu haalt het het nieuws?
Ik bespeur steeds vaker een fatalisme in de berichten sluipen! Niet nodig. Houdt moed er komen betere tijden.
Tijd voor Charles Bronson en 'Death wish 3' ...
Is een verloren zaak. Had 30 jaar geleden aangepakt moeten worden. Toen was al duidelijk dat islamitische immigratie nooit een succes zou worden. Toen had je het kunnen bijsturen. Nu is het dweilen met de kraan open en het wordt alleen maar erger.
Rutte gaat voortaan de rijdende rechter langs sturen om dit soort kwesties te bekijken.
Hee, er is weer een open deur ingetrapt. Geinig zeg.
Airbus belde net; ze willen hem terug. ;)
Bij mij in Groningen in de wijk net zo. Flatje voor senioren met overdekte ingang. Hangen ze een beetje respectloos te doen tegen iedereen. Altijd herrie, maar nooit bij hun zelf voor de deur. En de politie of gemeente doet helemaal niks.
Hier begint het mee, regels en fatsoen zijn voor anderen.
Troep wat nauwelijks nog mens te noemen is, een gevolg van eeuwenlange inteelt, domheid en een krankzinnige cultuur. Niet verder over praten maar aanpakken. Helaas is elke vorm van oplossing onmogelijk omdat er een berg racistische linkse gekken denken dat hun eigen cultuur minderwaardig is.
Wanneer houden wij, de meerderheid, eens op om dat te pikken ?
Mevrouw de Waal. Respect voor uw weerbaarheid en Sterkte!
Wat betreft politie/ beveiliging: dikke, dikke fail. Beschamend.
Het grappige is dat veel Islam-knuffelaars denken dat er binnen die cultuur veel respect is voor ouderen. Ja, voor hun eigen ouderen. Uit ervaringen binnen mijn directe omgeving weet ik al heel lang dat autochtone ouderen niet op dezelfde coulance kunnen rekenen. Om al die ingebedde hufterigheid bij de wortel aan te pakken, moet je bij dit soort situaties zwaarder geschut inzetten. De ME die met wapenstokken en honden de boodschap wat luister bij zet, ofwel wat fors uitgevallen familieleden die dit gespuis een handje helpen op weg naar huis.
Volgens het CPB staan we nu positiever tegenover immigranten dan voorheen, dus dat wordt lastig ronselen voor die knokploeg. Et tu, CPB? Zijn Gouda, Bergen op Zoom en de rest van Nederland wel meegenomen in de statistieken?
Nou Mick, op RTL werd dat net ook bericht, Dan kijken ze naar de afgelopen 25 jaar, wat op zich al interessant is. En het gaat goed want er zijn meer eenpersoonshuishoudens en we zijn diverser.
Ok...
Wat is het verschil tussen een dood konijn :-)? Hollanders eten dat met kerst en mocro's lopen er het hele jaar mee om hun harses.
volgens berichtgeving is popo al maanden bezig!!?? Geef mij en een paar compels een uur en het is voorbij. Wat is dit Nederlander dat u zo over u heen laat lopen?
Senioren...
Dat is toch die generatie die het een leuk idee vond om Islam te importeren hé?
Karma.
Linkse senioren, al dan niet posthum, dan wel te verstaan, met name die van de PvdA. Quote: Joop den Uyl 1977, over een contingent gastarbeiders met moslim achtergrond, die in het snotje hadden dat het hier lucratiever vertoeven is dan in hun thuisland, die na het aflopen van hun jaar contract volgens contractuele afspraak naar hun land van oorsprong zouden worden gerepatrieerd zei de grote roerganger JdU: " als ze hier willen blijven, zal ik ze geen haarbreed in de weg leggen" einde quote. Begin van 40 jaar pamperen- faciliteren en subsidiëren van de islamisering van NL door geïmporteerd PvdA electoraat. Dat alles op basis van hèt PvdA credo, electoraat kweek je- importeer je- maak en houd je afhankelijk van gemeenschapsgeld.
De hedendaagse variant waarop het PvdA rudiment zijn ondemocratische macht die steunt op in functie benoemde i.p.v. gekozen slippendragers consolideert, is de georkestreerde- gefaciliteerde en gesubsidieerde terreur van minderheden, elke vorm van anarchisme, het framen van alles en iedereen die de vrijheid van meningsuiting anders interpreteert dan de gesel van politieke correctheid dat afdwingt met gender- rassen- xenofobie- white privilege- feminisering- discriminatie van blanke autochtone mannen- van op basis van leugens stakende achterban in het PO (80% PvdA adepten) demonisering van alles en iedereen dat en die zich niet laten gijzelen door de linkse parasitaire doctrines, en veel meer.
h.a.k. blok | 12-12-17 | 06:04
En nog steeds gelooft bijna niemand dat dit zorgvuldig geregisseerd wordt, al geruime tijd en met een doel voor ogen. Met voldoende middelen om (meestal geruisloos maar soms met een harde knal) medewerking af te dwingen bij twijfelgevallen.
Huh maar er waren goede Marokkanen hoor. Toch?
Datmagniethe | 12-12-17 | 02:08
Hoe bedoelt er WAREN!! goede Marokkanen hoor. Toch? Foei, driewerf foei! Toch?
We geraken langzaam op het punt waar alleen nog wordt ingegrepen als het de msm haalt. Cameras ophangen, en een compilatie van de incidenten op elk platform. Kan Rutte er zich weer over uitspreken en wordt er wel effectief ingegrepen.
Het zijn geen incidenten. Elk groter dorp/stad heeft wel een plek die wordt geterroriseerd door tuig.
Poep tegen de wanden van de lift.. ze zijn zelfs ook niet meer zindelijk te maken
Heeft niets met Islam te maken, zijn gewoon jongens die kattenkwaad uithalen.
Hoorde laatst een heel enge menig van een rechts figuur, t schijnt dat er lieden zijn die alle niet originele NL ers wille opruimen, doodeng.
Het zou mij niets verbazen als de deugers van Groen (S)Links, PvdA en '66 in de gemeenteraad zitten. Deze lieden zitten heerlijk achter de dijken (hekken) van hun riante optrekjes. Zij vinden dat deze mensen zich niet zo moeten aanstellen. Geen woorden maar daden tegen deze laffe honden. 10 mariniers is voldoende en vegen het zootje rapaille zo van de straat, het portiek, de galerij en de entree. No problem. Opgeruimd staat netjes. Ouders boetes geven, want opvoeding faalt en schades en overlast worden verhaald. Ik denk dat het binnen 5 seconden afgelopen is. Maar hee, dit is Nederland. Een land met softe en slappe bestuurders. Wat een Gaaf Land.
Misschien een jeugdhonk met tralies? Bubba vind ze vast wel leuk.
Dat artikel is om te kotsen. Je valt van de ene verbazing in de andere. "Ouderen moeten maar opletten wie er mee naar binnen loopt", "we proberen de binnenruimte beter af te sluiten", "de wijkagent is er al maanden mee bezig", "de gemeente weet niet waar het over gaat", "mevrouw heeft al 3 keer aangifte gedaan".
nederland is verworden tot een gluiperige laffe bende zgn bestuurders (wegkijkers) politie van hetzelfde laken en pak
geeratz8217
Mee eens. Slappe hap is het.
inderdaad, ik heb maar een extra kop thee gezet want man man man. En dan moet je zelf eens wagen om je tuinhekje in een afwijkende kleur te verven, moet je eens zien hoe snel ze aan de deur staan. Nou ja, ik ga me niet meer druk maken want anders moet ik dadelijk nog naar de dokter.
.. in de islamitische cultuur is het gebruikelijk om een knuppel te hanteren om jongeren op te voeden. Zachte woorden veroorzaken een communicatieprobleem en verergeren het ongewenste gedrag.
Dat maakt het probleem een probleem, want marokkanen met knuppels slaan is strafbaar. De reden voor dat slaan ook, maar daar bemoeit de politie zich liever niet mee, uit angst "etnisch te profileren" wat de carrière van den diender ongetwijfeld ernstig zal schaden.
Driehoeken komen liever niet in het nieuws als "racisten".
Is er in Bergen op Zoom geen motorclub of supportersvereniging die de senioren een handje kan helpen ?
Otto is ff op vakantie..
Die worden bij bosjes tegelijk opgepakt, vreemd hè?
Begin om de ouders aan te pakken.
En bij gebleken ongeschiktheid om zelf, of hun nageslacht, op een respectvolle manier met de omgeving om te gaan, het Nederlandse paspoort afnemen.
M.b.v. fondsen uit de schatkist zullen ze dan worden begeleid naar islamitische heilstaten, waar ze beter passen in de geldende, en door Mohamed voorgeschreven, samenleving. Als God het wil.
Ik zie even de link met Trump niet. Wat heb ik gemist?
Hehehe, en ook de Russen krijgen de schuld niet.
De enige die beter wordt van bontkraagjes is C%A.
En natuurlijk de hele deugindustrie die tegen bontkraagjes zijn ofschoon dit in binnen de grachtengordel geen populair onderwerp
Is.
Kunnen een paar krasse bejaarden mogelijk wat eieren en evt ook stenen voorzichtig tegen de burgemeesterswoning/ woningen wethouders en raadsleden/ hogere politiemedewerkers gooien? Indien men binnen weet te dringen kan ook met uitwerpselen gesmeerd worden. Wel een leuk filmpje van maken en viraal gaan. Mooi man!
Gaan ze minimaal 5 jaar het gevang in. Hoeveel krijg je ook weer als autochtoon voor het gooien van een waxine lichtje?
18 maanden zonder voorarrest..
T kan wel.
4 jaar voor bekogelen van een haatpaleis.
Tsja geen buurthuis en geen stageplek. Die jongens kunnen er niets aan doen.
Kijk je net een geweldig en informatief programma, maar het kan net zo goed lokaal worden opgenomen. In het BNNVARA tweeluik ‘In het spoor van IS’ probeert journalist Sinan Can de opkomst en ondergang van Islamitische Staat te verklaren.
Welke bontkraagjes hebben wij hier in Nederland binnengehaald? Aan de haat te zien, lijken het wel allemaal Soennieten. Maar zijn de soennieten dan allemaal zo erg? Of komt het weer door de sjiieten, dat de soennieten zo boos zijn? Of toch de kufars, want uiteindelijk leven hier allemaal ongelovige honden... Zijn alle Marokkanen dan Soennieten?
Marokko bindt in eigen land de strijd aan met de sjiitische islam. De geheime dienst DST heeft vrijdag huiszoekingen gedaan in Essaouira, Ouazzane en Tanger, meldden de Marokkaanse dagbladen.. 90% van de moslims in de wereld is Soenniet. Maar Iran en Irak kennen dan weer meer sjiieten.
"Meer Dr_Johnson! :)"
Ce ca! | 11-12-17 | 22:00
Nee, vandaag niet, en niet bij dit topic. Soms heb je gewoon even geen zin in dit soort berichten mbt de "verrijking" van Nederland. Af en toe heb je gewoon even zin in leuk, positief nieuws.
Ik heb de berichtgeving gelezen over de derde Michelinster die vandaag is uitgedeeld aan restaurant Inter Scaldes van chef-kok Jannis Brevet. Dat vind ik nou leuk, en dat gun ik al die keihard werkende mensen van Inter Scaldes.
Jammer dat het bij de NPO dan ook direct weer over de Arabische keuken moet gaan.
Dat krijg je nou als de verspreiding van de islam hoofdzakelijk via de baarmoeder verloopt, en dit ook nog subsidiëren met kinderbijslag, huurtoeslag, bijstand en weet ik veel wat nog meer. Een enge ziekte blijft een enge ziekte, hoeveel eufemismen je ook op loslaat.
Mooi is dat he? En jij betaald dat. Als jij elke ochtend in je Autootje naar je werk gaat om belastingcentjes voor de kindertoeslag van Fatima te verdienen, zet Saudie Arabie wel een mooie moskee voor de kroost neer van de benzine die je verbruikt.
Dat zijn dezelfde lui die zo'n Galaksie tap kopen omdat die altijd zo irritant in beeld komt bij GS.
Het wordt me zo moeilijk gemaakt ze niet allemaal te haten. Zelfs als ik zo'n mooie miniversie met van die prachtige bruine kijkertjes zie bedenk ik me dat het eens groot zal zijn.
Herkenbaar... soms betrap ik mijzelf er soms op dat zelfs die kleintjes wat haat laten opborrelen...
Onderscheid maken zou discriminatie zijn.
Wees gewoon consequent en haat ze allemaal!;-)
Het komt door concurrentie, als ze nou hun 'pijnstillers' en 'rustgevende/akelige gedachten veranderende middelen' e.d bij hun halen is er niets aan de hand.
Waarom zie je dit soort tyfus gastjes nou nooit in Rusland...? Juist... ja .!
in rusland zijn ze welkom maar ze komen niet ,uitkering bestaat niet en een bondkraag is niet genoeg !!!!!
T schijnt dat we er meer nodig hebben in verband met de vergrijzing.
Was twintig jaar geleden ook al zo. En zal over twintig jaar nog steeds het geval zijn. Er komen nog steeds Marokkanen, soms zich voordoend als Syriër, ons land binnen. Bovendien doet de 3e generatie het niet veel beter dan de 1e, integendeel zelfs.
We vinden dit kennelijk normaal, het hoort er bij. Maar als je hier over nadenkt, dan is dit het ergste van het ergste. Het is het begin van het einde van onze beschaving zoals we deze nu kennen.
Inderdaad de overdenking meer dan waard. Een die verder gaat dan: Na mij de zondvloed.
Vragen en/of verwachten we respect voor onze ouderen en zijn we nog steeds verbaasd dat ze dat niet krijgen van dit gespuis? Wanneer gaan we het nu eens eindelijk leren? Het is zo eenvoudig op 1 enkel A4-tje samen te vatten:
De overheersende gevoelens bij moslims zijn (valse) trots, afgunst, haat en lust. En dat is vooral goed zichtbaar bij dit soort bontkraagjes, adolescente jongens die zich hun kansloze toekomst realiseren en dit overcompenseren op straat. Het zit enerzijds cultureel ingebakken (bv. bij inteelt Berbers, hoe dommer, hoe meer uitgesproken) en het wordt anderzijds al héél jong aangeleerd (geïndoctrineerd) met hun sprookjesboekje (bv. minachting en haat voor ons, ongelovige kufars), waarbij de angst voor Allah als drukkingsmiddel wordt gebruikt om het plebs te manipuleren. Er is nauwelijks schuldgevoel, schuldbesef of zelfreflectie (het is nooit hun eigen schuld, dat is een erezaak. Excuses zijn heel erg moeilijk). Er is in de moslimwereld heel veel hypocrisie, dubbele moraal, teveel drama en uiteraard de eeuwige ‘slachtofferrol’. Daarbij is het de gewoonte om persoonlijk falen nooit te wijten aan je eigen beperkte capaciteiten, mogelijkheden of inzet. Bij elke normale tegenwerking door anderen valt doorgaans binnen de 30 seconden het woord ‘racisme’ als gemakkelijk excuus voor persoonlijk falen in het dagelijks leven. In de vele probleemwijken, getto's en no-go zone's verlaat ongeveer één op de drie leerlingen (33%) de schoolbanken zonder diploma en de jeugdwerkloosheid is er logischerwijs torenhoog. Echter, dat laatste is naar verluid vooral te wijten aan racisme op de arbeidsmarkt, omdat werkgevers geen werknemers zonder diploma willen aanwerven, die hier geboren zijn maar toch de landstaal niet degelijk beheersen (zonder keelrochelen) en bovendien (veelal) een flutmentaliteit en dito arbeidsethiek hebben (omdat ze oprecht menen dat ze uit een superieur heerserras stammen, De Marokkaanse koning heeft het immers zelf gezegd).
Moslims houden van oudsher van veroveren, plunderen, domineren en overheersen (is koeltoer), niet zozeer van lang studeren, vorsen, ontwikkelen, creëren of cultiveren. Ze verlangen naar de snelle buit (het plunderen of stelen van het eindproduct van de noeste arbeid van anderen), niet naar de moeizame, gestage ontwikkeling of opbouw ervan. Daarom zijn ze hier en voor niks anders. Ze komen af of de welvaart die onze voorouders generaties lang moeizaam hebben opgebouwd. Het zijn plunderaars en rovers, geen cultiverende boeren of vorsers. Dit ligt aan de oorsprong voor de verklaring van veel van hun gedrag, o.a. hun ondermaatse schoolprestaties, hun gebrek aan interesse in wetenschappelijk onderzoek en (bijgevolg) hun opvallend gebrek aan technologische vooruitgang of realisaties in hun achterlijke zandbak.
Een moslim heeft geen greintje respect en geen enkele genade voor een Kafir (‘ongelovige honden’). Dat is gewoon aangeleerd gedrag. Je zou misschien denken dat ze meer respect hebben voor iemand die niet in God gelooft (atheïst, agnost) dan voor iemand die rechtstreeks voor de tegenpartij supportert (christenen, Joden, Hindoes, …), maar dat is gek genoeg niet zo. Integendeel. Trotse moslims vinden eigenlijk dat minderwaardige kafirs hun niets te vertellen hebben (ook al zijn ze zelf te gast in een niet-moslimstaat), laat staan dat ze hun regels of wetten zouden moeten volgen. Het zijn rovers die niet begrijpen waarom wij onze welvaart zomaar weggeven en de eer van onze vrouwen en ouderen niet verdedigen. Ze vinden ons ruggengraatloze, eerloze slappelingen en sukkels. En al helemaal als het een vrouwelijke kafir betreft (dubbel minderwaardig). Dus ALSJEBLIEFT hou op met te veronderstellen dat dit soort laf kudtvolk plots respect gaat krijgen voor onze vrouwen en ouderen, enige schaamte zou hebben over het feit dat ze ze treiteren/lastigvallen en/of op termijn via zelfreflectie tot eervolle inzichten zullen komen. Er is (het is spijtig dat ik het moet zeggen) maar EEN ding dat zo'n kudtmarrokaantje écht begrijpt en waarvoor hij respect heeft: en dat is als de politie of de ME hem keihard en genadeloos afrost bij dergelijk gedrag (want dàt snappen ze, ze kennen het immers van thuis en van de politie in het thuisland, die snappen het immers ook). Al dat poldermodel gepraat en gepamper wordt in de bovenstaande optiek gewoon gezien als een zwaktebod van een ruggengraatloze, slappe, minderwaardige tegenstander. Zo simpel is het.
Thx. Lezenswaard!
Met interesse gelezen.
Hear hear!
Top epistel.
Goed geschreven. Volkomen mee eens.
Geen woord verkeerd aan. Begint al bij de foute opvoeding dat ze als prinsjes worden behandeld en hun moeders mogen uitkafferen en zussen mogen slaan onder wegkijkend oog. Zussen die overigens veelal wél een opleiding doen en onafhankelijk zijn.. Dit soort ouders zijn niet capabel hun jongenskroost in de goede richting te sturen, dat rebelleert vervolgens op straat als tuig. Dit stuk kan zo naar de 2e kamer, maar daar doen ze er net zo veel mee, net als de motie over behandeling van aangiftes van Hiddema:: niets. Rutte en comsorten interesseert zich geen reet waar de bevolking dagelijks onder te lijden heeft. Het liefst importeren ze er nog meer ellende bij waarvan een flink aantal kinderen straks ook onze maayschappij zal gaan ontwrichten. Terrorisme in onze samenleving begint met een flink aantal kamerleden die baggataliseren en wegkijken en het indirect een handje helpen.
goed verwoord ,spijker op zijn kop
Eens, hun 'eigen volk' gaat altijd, maar dan ook altijd voor als het er maar een beetje toe doet.
Bedankt Smelldacoffee :) briljante samenvatting die , in de hoop dat een gutmensch/"politicus" dit zal/zou lezen, ongetwijfeld als hyper xenofoob ( lol) en rasiestissssch zal worden beschouwd . Maar eens komt de dag dat men erachter komt hoe realistisch het is . Een bewaarplempsel!
Finnen zorgen wel vaker voor overlast. De bontkraagjes kunnen helaas niet af, het is erg koud in Finland.
precies voor dit soort jongeren is toch de legale luchtbuks met een groot kaliber uitgevonden? dingen schieten met gemak op 100 meter loepzuiver en pakken zo een oog oid mee. en dat verdienen dat stelletje laffe jakhalzen wel.
Zonde van de investering. Jochies oppakken en de kosten van justitie verhalen op hun familie. Niet betalen betekend geen outkierung meer
just another liberal. volstrekt mee eens, ware het niet dat de overheid al jaren niets, maar dan ook niets doet om het echt aan te pakken. ja, pvda-honken met alles er op en eraan en gratis d66-kickboks lessen of groenlinks-vlinderreisjes. wordt tijd dat de oudjes eens terugslaan als de instanties het niet doen.
Minder, minder, minder.
Dr_Johnson | 11-12-17 | 21:47 | reageer
Meer Dr_Johnson! :)
Nederlandse ouderen zijn pas weer veilig als Marokkaanse ouders meer van hun kinderen houden dan ze ons haten.
Nederlandse ouderen zijn pas veilig als alle Marokkaanse teringlijers zijn opgerot. Moet alleen een keer een andere wind gaan waaien. Maar Rutte heeft gelijk: wij zijn met meer haters dan zij, en de groep groeit door hun eigen niet-aflatende criminele en respectloze gekut.
Rutte gelijk? Afijn, ik zat meer hier aan te denken: badryouyou.wordpress.com/2012/12/12/p...
'Buitenlandse jongeren met bontkraagje' terroriseren senioren. Rot eens op,
Deze quote was genoeg voor mij!
Pleur maar op!
Ze weten niets... Daar hebben we een uitdrukking voor; 'de kop in het zand steken'.
kom er zelf vandaan.. laatste 15 jaar is Bergen er echt zwaar op achteruit gegaan.. stichting Tos (Thuis op straat) doet wat ze kunnen om dat gajes in toom te houden. maar als Tos/Jeffrey en ze maten weg zijn dan is het werkelijk kut met die gasten en slopen ze heel de zooi en kloten ze zwaar aan. en ja het zijn inderdaad Marokkanen maar kennelijk mag dit echt niet meer benoemd worden. want je bent racist !! bedankt Burgervader voor het wegkijken en voor de wijkagent die we nooit zien.. getekend een krab !!
Problemen zijn te wijten aan het ontbreken van Michelinsterren voor de Arabische keuken. Zojuist een Item over Michelinsterren bij het 8 uur staatsjournaal. Na wat aandacht voor de betreffende restaurants direct een indoctrinatie-reportage over de Arabische en de Marokkaanse keuken; dat deze nog geen sterren hebben maar toch zeker wel verdienen. Dat u het maar weet.
Nu is de Libanese keuken exquise, die hebben plenty Michelin sterren alleen hebben we die restaurants hier nauwelijks.
Wehey. Perien. heb zojuist een tafeltje besteld bij een van de restaurants die een ster hebben gekregen hier in Amsterdam. Duchess. Fantastisch gebouw maar vorig jaar vond ik het eten mwah. Niet slecht maar ook niet overdreven goed. Ikj ben benieuwd hoe het volgende week is met en ster. Zal me een rib uit m'n lijf kosten maar is altijd leuk om met een goede vriend te gaan uiteten. You only live once mate,
Berbaar | 11-12-17 | 21:21
En die kunnen koken!
Bij Duchess eten treitervloggers, rappers and ander witwasvolk. Je kan dan een ster voor het eten hebben, maar dat geld niet automatisch ook voor het snuiftuig dat komt eten.
MistaRazista | 12-12-17 | 01:06
Je vergeet de Russische hoeren. Maar ik merk het volgende week wel.
Bergen op Zoom. Is dat niet waar Rico Verhoeven vandaan komt? Misschien kan hij daar eens langs gaan.
@koter.
Ik kende Rico dus niet tot gisteren hier op GS. Ik ben geen fan van z'n sport maar goede vent! Ik betaal graag een pilsje om effe met hem te praten!
@Basil Fawlty | 11-12-17 | 21:06
Zeker een goede gozer Basil.
Mooie vechter en ik vond zijn woorden vandaag waarin hij de tokkies veroordeelde die het een hem tegen de Marrokanuh dingetje vonden, van grote klasse.
Klasse en vooral mooi!!
@Berbaar
Dat wordt dus 3 mennekes aan de bar!
@Basil Fawlty | 11-12-17 | 21:19
Een krijger met een groot hart als Rico en een man van de wereld zoals U, ik kan me slechter gezelschap voorstellen.
Wordt wel vechten om de rekening, ik stel voor dat we Rico laten winnen ;)
nee dat is Halsteren.. dat is het zelfde als tegen een Rotterdammer Mokumer te roepen.
Volgens Google.maps ben je vanaf Halsteren ongeveer een kwartier bezig om BoZ te bereiken. Ligt dus erg dicht bij elkaar.
Volgens mij slaan jullie nou dat zeeuwsche eilandje eronder over waar ie deels bij zn moeder woonde..
Toen t nog een klein Ricootje was, was t als larf al een sympathieke knul.
Berbaar | 11-12-17 | 20:25
Ongelofelijk hoe u fatsoenlijke reaguurders, zoals Lupuslupus is, op een onbeschofte manier behandeld, zonder op de inhoud van haar reaktie in te gaan! Werkelijk schaamteloos, maar dat zijn we inmiddels van u, als 'goed linksdenkend mens' wel gewend!
Ik wil een referendum over het behoud of Jorissen van onze trollen op GS. ;)
Sop is de kool niet waard.
Lupus is een zure muts die niets met fatsoen te maken heeft.
Ze deelt uit en dan mag ze ook incasseren.
Kan je daar niet tegen dan heb je hier niets te zoeken.
Tot zover GS 1.01 doe er Uw voordeel mee!
@Berbaar | 11-12-17 | 21:05
Noem een voorbeeld van hoe mevrouw Lupuslupus "uitdeelt". Leugenaar.
Lewis Lewinsky | 11-12-17 | 21:13
Dit is wel een interessant artikel. decorrespondent.nl/1118/wat-het-archi...
Kan je tevens iets leren over waar deze mevrouw (deels) haar gedachtegoed vandaan haalt.
@Berbaar | 11-12-17 | 21:05
Je kunt geen voorbeeld noemen. Dacht ik al. Leugenaar!
@Berbaar behandelt iedereen die het niet met hem eens is onbeschoft. Punt.
Hij is nog niet tot op het niveau van mede-trol DKS afgezakt, maar hij is goed op weg.
Wilden waren het. Alleen niet nobel
Bontkraagjes zijn als Aziatische mannen in de uk. Het is racisme om wat aan hun criminele activiteiten te doen, hoe ernstig ook. Weg met ons in het kwadraat.
Pakistanen zijn natuurlijk wel wat anders dan wat wij hier als aziatisch zien hé?
Het probleem wordt pas echt opgelost als onze Chinese restauranthouders doorkrijgen dat Marokkanen naar kip smaken.
Of Surinamers ;)
Sambal bij?
Tsja dat krijg je dan he, papa en mama fokken uit godvruchtigheid maar raak maar hebben geen geld om eigen ruimte of hobby's voor hun kinderen te betalen, ondanks een trits aan sportpassen en andere voorzieningen.
.
En zo hangen de jongens op straat en gaan ze de ( blanke!) ouderen terroriseren. Uit wanhoop wordt er maar gezegd dat er maar een honk voor die jongens moet komen, uiteraard ook betaald door uw belastinggeld.
.
Zo zie je maar weer, de Marokkanen hebben anderhalf decennium een arbeidstekort ingevuld, om vervolgens materieel en immaterieel een definitieve maatschappelijke kostenpost te worden.
.
En het maar vreemd vinden dat velen niets van Marokkanen moeten hebben! Benoem zaken eens en pak de ouders op hun verantwoordelijkheid aan. Geen kinderbijslag meer na het tweede kind, geen kind gebonden budget, betaal maar voor je eigen addergebroed. De jongens hinderlijk blijven volgen en iedere boete door de ouders laten betalen. Dan pak je het pas eens een beetje goed aan.
Mja allemaal leuk en aardig maar sommigen dingen doe je niet, oude mensen treiteren is er daar een van. Hoop maar op wat locale Rico’s.
Ik heb ooit in Amsterdam West en Oost gewoond. En geloof me grote teringbende. Oost was in zo verre ok dat de Turken ondernemend zijn. Hoofddoekjes yup, maar ze zijn bezig met een zaak. Impex, slager, groentezaak. Of het legaal is dat is een andere discussie. Ik werd nooit uitgescholden. West was echter dramatisch. Ik was de jood vanwege mijn brilletje en donker haar en mijn toenmalige blonde vriendin met blauwe ogen was de KK hoer en vuile slet omdat ze niet gediend was van hun Lowlife pmerkingen Serieus. In en in triest daar. Nooit zulke pauperprimaten.meegemaakt als daar. Ik ben er gelukkig al lang weg en dat wil ik zo houden.
Dat klopt als een bus.
Het rijtje van ellendige immigranten naar sociale status is vrij simpel.
4.) Turken
3.) Surinamers
2.) Antillianen
En met stip op 1.) Marokkanen.
Marokkanen lopen letterlijk achter in alles. Zeg ik niet. Zeggen Marokkanen zelf. Het is echt het schorriemorrie van de huidige tijd.
@DKS
Het is echt te triest voor woorden. Mijn broer heeft in Utrecht ooit in een Marokkanen wijk gewoond en ook hij was de Jood en zijn vriendin de kk hoer. Verhaal is. Zelfs in Casablanca wordt dit tuig als lowlifes beschouwd omdat ze niks presteren. Grote misplaatste bek maar ze dragen niks bij.
Geef het nog een paar jaar en ze wonen weer naast je. Tenzij de gloriedagen uit 1913 weer gaan herleven, maar EU dus fat chance.
@Acar_ketimun
Ik woon thans in oud zuid aan het Vondelpark. Kans is is klein dat ik last zal krijgen van dat paupervoik. En ja je mag me afbranden dat ik daar woon maar zie me als een kanarie in de kolenmijn. ;-)) Somebody's gotta do the dirty job.
Is dat een foto van zijn geboorte? Het lijkt net of hij met zijn hoofd uit de behaarde pruim van zijn moeder komt.
Lol ik moest lachen.... nu zal ik dat voortaan altijd zien als ik rifdownie tegenkom haha
Graag wat meer respect graag. Volgens mij is dit is een zeer hoogbegaafde, extreem talentvolle jongeman met een bankrekening waar menigeen alleen maar van kan dromen. En dat verdiend met het zingen van gevoelig-doorleefde rap-liederen, dè grote kunstvorm van deze tijd. Jeweettoch. Vraag maar aan Matthijs.
Vervelend om te lezen, als het een oproep is om in de auto te stappen moet ik even nadenken, ik zorg goed voor mijn ma en de omgeving is rifaap vrij.
Iets erover zeggen kan grappehuis als opruiing zien en dan kan ik zo voor de rechter komen als terrorist.
Vroeger werden de bontkraagjes gejaagd, gestript en werd er een bontjas van gemaakt.
Fucking irritante kamelenkuddes in bontkraag
Tegen de overlast van deze "jongeren" wordt niets gedaan en hetgeen wat er gedaan wordt is voor de buhne. Tegen allochtonen treedt je niet op want anders ben je rascist en krijg je claudia de breij, silvana en anne fleur achter je aan.
Wat zou het toch mooi zijn als de wereld draait door eens zou optiefen en er het programma Nederland draait terug voor in de plaats komt met het nieuws wat hier iedere dag op geen stijl komt. Plus uiteraard de verantwoordelijke ambtenaren die hun handelswijze zouden komen uitleggen.
Maar dan: who's afraid of De Breij, Silvana en Anne Fleur???
Ik wil eerst weleens weten op welke partijen de senioren de laatste pakweg 30 jaar gestemd hebben.
Maar laat me eens een gokje doen.
Denk de pvda en cda.
Absoluut. En vlak ook D66 en Groenlinks niet uit.
fout: PVV
Oh my god they killed Kenny (not)
De gemeente herkent zich er uiteraard weer niet in en politie loopt liever rond in de straten 2 wijken verderop, want achterlichtjes dienen wel te branden. Gemeente-ambtenaren zouden sowieso massaal ontslagen moeten worden. Het is een deel van de "werkende" bevolking dat werkelijk niets presteert en als ze iets doen is het een ramp. In Nederland zijn er al heel veel mensen dieper in de problemen gekomen door continu falen van het ambtenarenapparaat. Wat zouden er veel problemen opgelost zijn als ambtenaren gewoon doen waarvoor ze in dienst zijn genomen, maar dit helaas niet het geval. Voorbeelden in mijn omgeving genoeg van mensen die afhankelijk zijn van ambtenaren, maar dat volk is werkelijk niet in staat iets goed te regelen. Die enkele ambtenaar die ooit zo dom is geweest wel iets te willen betekenen voor anderen zit vaak met een burn-out thuis uit pure machteloosheid om zo veel stupiditeit waar diegene tegenaan loopt.
Op deze manier houden ze de vergrijzing betaalbaar, wat Links ons al jarenlang belooft.
Diederik Samson trekt zich voor ieder ei dat tegen het raam gegooid wordt één keer af.
Zijn gewoon tokkies. In buitenwijken van Moskou, New York of Mexico-City is het ook niet fris. Heeft nul met islam te maken.
Heeft niet direct alles met islam te maken, maar wel met Marokkanen.
Jij bent ook een tokkie.
Ga jij het even zitten downplayen. We hebben graag een gemeenschappelijke vijand. Ja?
Bakito dus.
du Roi Soleil | 11-12-17 | 20:14
Verklaart nog steeds niet waarom genoemde steden onveiliger zijn dan Nederlandse steden waar Marokkanen wonen.
Godsamme, is die ouwe wegkijkert van een Bakito weer terug!?
Nee precies. De Gopniks in Moskou e.d. wil je ook niet tegenkomen. Etc.
De al 1400 jaar durende verovering op het Westen door de kalifaatlikkers heeft ook nul met islam te maken.
Oh daar ook. Dan is het goed toch. Hoort erbij. Mag allemaal. En de ziekte in hun hoofd die ze daarnaast meebrengen neem je toch gewoon ook op de koop toe toch. Die mensen moeten niet zo zeuren... hele, hele diepe zucht
Zeg DSI, trainen jullie daar nog wel eens? In Bergen op Zoom? En anders in dat durpie ernaast? Gewoon non-lethal urban warfare, qua verzetje enzo. Waarschijnlijk is een beetje boos kijken bij die schijtlaarzen al meer dan genoeg.
Dat durpie ernaast is wel het durpie waar ene R. Verhoeven woon, dus mocht de medenederlander nog een verzetje zoeken zou ik zeker daar gaan kijken
De DSI traint in Ossendrecht. Dat is inderdaad vlakbij Bergen op Zoom
@bozzie46
Denk toch, dat ook zij die beroemde schietbaan niet meer mogen gebruiken want zij schoten er ook met scherp.
Wat is dat toch met die rare kleding met die bontkraagjes, nichtentasjes en schoentjes? Sommige van die jongens willen later gezien worden als keiharde criminelen. Nou... Dat deed het tuig vroeger beter hoor. Die hadden stoere tatoeages, toffe leren jassen en schoenen waar je wat mee kon.
En die kwamen al helemaal niet op zijn genderneutraal scootertje aantrutten.
*Harley aanschopt*
En jawel, daar heb je hem weer...... de eeuwige DKS....
Alle wijven van onder de 40 hebben een tatoo tegenwoordig.
Ik wordt er niet warm van.
Heeft de familie Otto geen liefde voor het dorp? In Schagen krijgt dit gespuis geen poot aan de grond. Dan krijgen ze zo vervangende woonruimte in Kreileroord.
Die tasjes zijn een must man.
Gwenette Martha was de man, hij had 80 kogelgaten in zich uiteindelijk maar wél een tasje. Je weet ;)
Berbaar | 11-12-17 | 20:37
Het is droevig gesteld met de Amsterdamse onderwereld. Veel gewelddadiger en veel dommer dan vroeger. De ene na de andere word geliquideerd etc.
Als je een beetje management capaciteiten hebt dan maak je een 'unie' van al die ploegjes a la 'The Warriors' Oh wacht...
Slipsnifter | 11-12-17 | 20:14
Oh is dat nu een sneer naar mijn joodse afkomst? Of miste je me gewoon?
@De Koreaanse Slet | 11-12-17 | 20:48
Inderdaad dom, dommer, domst.
Een beetje succesvolle crimineel vliegt onder de radar, laat anderen de klusjes opknappen zonder dat het traceerbaar is en is wars van uiterlijk vertoon.
Gelukkig begrijpt het huidige uitschot dat niet, ergo ze roeien elkaar uit en zijn wél zo makkelijk te identificeren.
De Koreaanse Slet | 11-12-17 | 20:48
Dat is me toch een wereld. Interessant voorbeeld dat afgesneden voor die tent op de Amstelveenseweg. Marokkaanse en linksdragende idioten heel zielig doen met een stille tocht maar wat bleek, zoals ik al verwachtte, menneke zat schouderdiep in de onderwereld. www.parool.nl/amsterdam/onthoofde-nab...
Islamitische sneeuwvlokken terroriseren Nederland
Naast ouders met zeer beperkte geestelijke vermogens, is inteelt een wijdverbreid probleem in deze gelederen. U weet wel oom doet nicht en plop bondkraagje komt ten wereld etcetc (u wel bekend)
Het resultaat hiewrvan laat zich zien in deze bondkraagjes die op IQ weer duidelijk hebben moeten interen.
Als je hun opa of oma dit aan zou doen dan zijn de rapen gaar.
Respect ontbreekt voor alles en iedereen buiten de familiesfeer voor deze stukken stront.
Ik wil niet vervelend doen ofzo maar dit is best wel oud nieuws , die mevrouw woont daar in een seniorenflat maar is eigenlijk geen senior . Maar dat is eigenlijk totaal niet relevant echter is dit wel relevant :
www.omroepbrabant.nl/?news/2724671103/...
Dat smerig vies tuig is lastig daar en daar moet actie worden ondernomen op welke manier dan ook want dit gun je niemand en al zeer zeker geen oude of zieke mensen. Maar die klootzakjes zoeken altijd de makkelijke mensen uit. Snap ook werkelijk niet dat Bergen op Zoom (wat een dorp naast ons ligt) maar dat mensen niks doen en dan bedoel ik de burgers , ik weet zeker dat Bergen op zoom het kan !!!!
Beste Stoney je snapt de leefregels van onze riffijnen nog niet:
Je bent dom als je iemand gaat beroven of pesten die zich kan verdedigen.
Natuurlijk pak je de zwakste en meest hulpeloze.
En als de kazen iets om die ouderen zouden geven, zouden ze ze wel verdedigen.
Dat doen ze niet, dus ze willen dat ze beroofd/getreiterd worden.
Beste Roadblock dank je voor je toelichting en mij wijst dat ik niks snap van dat gore gajes . Alleen wil ik u echter wel wijzen op het feit dat ik ook een rifaap ben en dat er wel degelijk mensen zijn die dit niet pikken. Ik snap gewoon niet dat Bergen op Zoom dit pikt ongeacht de afkomst . En nu kun je zeggen : 'dan ga jij daar staan 'en daar zit dan wel wat in maar dat kan ik dan niet alleen. Als er meerdere mensen opstaan om dat probleem op te lossen in Bergen op zoom dan draag ik daar graag me steentje ( niet door de ruit ) aan bij. Goedschiks of kwaadschiks maar ik denk dus wel dat wanneer er mensen hen wegjagen , want zij breken daar de deur open he ( lees maar het volledige artikel ) dus dat is eigenlijk al inbraak maar goed dan zijn deze riffijnen zoals jij ze noemt ik noem het gewoon klootzakken zo weg hoor maarja ze kunnen nu hun gang gaan dusja denk dat je dan ook zelf wel kan bedenken dat het van kwaad tot erger word. Deze dame was al zo dapper om het aan de kaak te stellen en ze aan te spreken maar haar leven word nu zuur gemaakt en soms denk ik dan wel dat je vuur wel met vuur moet bestrijden hoe lastig dat soms ook is.
stoneystoney
Vuur met vuur bestrijden. Dat zeg je mooi en dat is precies wat er moet gebeuren.
Worden die bejaarden er op wrange wijze aan herinnerd dat ze hun hele leven pvda gestemd hebben.
Het blijkt telkens weer:
we hebben een bejaardenprobleem in Nederland.
Ik zeg minder hoogbouw.
Tuurlijk Ce Ca, het ligt aan de hoogbouw.
@ whatsinaname | 11-12-17 | 20:12
Sarcase much?
Fuck,fuck,fuckerede fuck fuck,. sodemietert M ophoog.
Een verantwoordelijke gemeenteraad/burgemeester zijn net zulke laffe takken als die zandapen.
Veel laffer. Zandapen durven nog iets te ondernemen, en voor hun belangen op te komen. nederlanders niet.
Slipsnifter | 11-12-17 | 20:03
Alleen Zandapen komen altijd wel met z'n tienen...
Ommezwaai | 11-12-17 | 20:10
De gebruikelijke lulkoek en excuus.
Als er een groepje nederlanders opvallen zou gaan staan posten, dan zou de gemeente in zijn broek schijten en actie ondernemen. Die willen geen slechte landelijke pers.
Toen de boel bij Baudet beklad werd heb ik hun ook aangeboden een nachtje of wat te posten. Dat willen geen van de officele partijen. Dus komt er een oplossing.
@Ommezwaai | 11-12-17 | 20:10 Dat wel ja, maar ook die sociale coherentie is de meeste nederlanders volkomen vreemd. Ieder voor zich, dat is de nederlandse mentaliteit.
Die bontkraagjes hebben één groot voordeel: de Nederlander heeft nog teveel te verliezen en gaat zich niet bemoeien met bontkraagjes. Gewoon hopen dat het jou niet overkomt en de andere kant opkijken is het credo van de Nederlander. Tegen de tijd dat ik in een ouderencentrum zit zou dat zomaar eens anders kunnen zijn. Niet veel meer te verliezen (want tijd is toch op) en 70 jaar opgekropte woede. Succes bontkraagjes dan.
Alsof je op je 70e nog veel begint tegen die hyena's....
Ik niet maar mijn killer robot wel. Duurt nog een tijdje voor ik 70 ben.
Dream on...
Mijn illegaal aangeschafte ....(vul vuurwapen naar keuze in hier).. maakt korte metten met iedereen.
Zoiets dan maar?
Zeker weten begin je er wat tegen Als je er een neerlegt komen ze nooit meer terug Daar heb je maar een vinger voor nodig en in een groepje altijd prijs !Wat maakt het nog uit als je 70 plus bent ,,
Ce ca! | 11-12-17 | 20:51
En klik, het eerste sterretje achter je naam. Vertrouw na de sleepwet maar niet al te veel op je telefoon en computer. (Pst. Prepaid weggooiexemplaren bij verschillende leveranciers cash door derden laten kopen)
@ Roadblock | 11-12-17 | 20:58
Ik heb al heel veel sterretjes achter mijn echte naam. Ik ben blank,kaal,man,politiek gezien in het midden en een afstammeling van slavenhandelaars, ik reageer op GS, heb een clubkaart van het Fvd op zak,doneer op de TPO, ik stem met referendums en verkiezingen. Ik heb gewerkt op xxxA security locaties. Ik heb een GS stemrecht verkregen op het gemeentehuis alhier. En ik zit op een schietclub. Ik heb een militaire achtergrond en ik ben erg verward als zijnde logisch nadenkend mens in deze tijden. Ik doe van alles teveel en van het verplichte zo weinig mogelijk. Nou goed?
@ Roadblock | 11-12-17 | 20:58
Leuk je weer eens te spreken trouwens, (na onze laatste fittie :)
Ce ca! | 11-12-17 | 21:37
Insgelijks :) We verschillen eigenlijk alleen op de punten dat ik niet meer actief schiet, en dat ik sinds Fortuyn mezelf consequent als extreem rechts opgeef bij enquetes.
@ Roadblock | 11-12-17 | 21:46
Thnx,.. Biertje :) Gelukkig doe ik niet meer mee met enquêtes. Verder vind ik het net als jou en vele anderen het zonde dat Pim er niet meer is. Een tegenstem vermoord en zijn opvolger al meerdere jaren onder zware beveiliging. #Democratieforsale.
Wat is dit toch voor belachelijk, onleesbaar lettertype, waarin de i, de I en de l er allemaal hetzelfde uitzien......
Hé, hé... eindelijk iemand die het ook ziet. Het is verschrikkelijk en mensonvriendelijk.
Die zijn toch alledrie hetzelfde? Oh fuck mijn bril.
@bisbisbis | 11-12-17 | 20:14
De eerste keer dat ik dit lettertype zag dacht ik dat ik hard aan een bril toe was.
Gelukkig is dat alleen hier.
@ Slipsnifter | 11-12-17 | 19:57 | reageer
Alle letters zijn even gelijkwaardig hoor. You nazi!
@Ce ca! | 11-12-17 | 20:52 Zijn toch echt 3 vershillende letters. Hier zitten ze alle 3 in: Iependalinwoner. Oogtyfus krijg je ervanl.
-De gemeente reageert verbaasd: “De Sterrenbuurt gaat de laatste tijd juist goed”, zegt woordvoerder Peter van der Graaf. “Ons is niets bekend over een hangplek. We nemen contact op met welzijnsorganisatie WijZijn Traverse.”(Klinkt als afschuiven, in ieder geval is de communicatie tussen de wijkagent en de woordvoerder van de gemeente niet bestaand).
Welzijnsorganisatie WijZijn Traverse:
- Wonen in een fijne wijk: Voelt u zich onveilig in uw wijk? Klik op Ik wil een veilige buurt.
-Resultaat: Verhoog de veiligheid in uw buurt:
-Wij dragen bij aan een fijn en veilig woonklimaat. Bijvoorbeeld met Buurtbemiddeling: bemiddeling bij burenruzies.
-Met Buurtpreventie, waarbij vrijwilligers als oren en ogen van de wijk de straat op gaan.
-Maar ook met het project Brand Veilig Leven, waarbij vrijwilligers helpen om woningen brandveiliger te maken.
Kortom: Zoekt. u. het. lekker. zelf. maar. uit.
De overheid faalt. Al decennialang. Wie nog zivilcourage laat zien, wordt door politie/justitie/politiek/media volledig uit elkaar getrokken.
Ik ben het zat!
Even wachten tot de kritische massa bereikt is en dan gaan we los. Vive la révolucion!
Sterk vermoeden autoriteiten lijden aan het z.g. Rotherham Syndroom iemand?
't Wordt tijd dat de BB of een ander burgerbeschermingsorgaan terugkeert in Nederland en de buurten, dat georganiseerd, vakkundig en doeltreffend af kan rekenen met dit terreurvolk.
Nederlanders die een fles benzine naar een moskee gooien worden veroordeeld voor terrorisme. Een palestijn die de ramen van een joodse tent inslaat voor vernieling. Jawohl!
Nu zaten er geen klanten in dat restaurant en wél tientallen mensen in die Moskee.
Dus heel fijn dat ze die tokkies voor lange tijd in Vught opgeborgen hebben en voor simpele vernieling gaat men inderdaad minder lang de cel in.
Mooi!!!!
Ho, ho, niet zo snel. Hij is nog niet veroordeeld. Op 20 december moet hij zich verantwoorden bij de Amsterdamse politierechter, in elk geval voor vernieling.
Hij riep welliswaar 'Allahu akbar', maar dat heeft niets met de islam te maken.
Zijn advocaat heeft ook verteld dat de beslissing van Trump om Jeruzalem als hoofdstad van Israël te erkennen de directe aanleiding was voor zijn daad.
Dus Leo Lucassen zal wel zeggen dat ook deze (terroristische?/Anti-semitische?) aanval Trump excuses moet maken.
Berbaar | 11-12-17 | 20:31
Ben benieuwd hoe u de aanslag van jongeren op een synagoge in Zweden classificeert in dit licht.
@Roadblock | 11-12-17 | 20:39
Hetzelfde als iedere aanslag op een moskee, kerk, synagoge etc..
Misschien dat U en de Uwen dat anders zien want het is "maar" een moskee maar ik ben daar vrij consequent in.
Een debieltje die een paar ramen inslaat van een leeg restaurant is van een andere orde maar ik begrijp best dat als je een andere agenda hebt dat je dan eea tracht gelijk te stellen.
Vruchteloos, hopeloos maar ik begrijp het wel.
@Berbaar | 11-12-17 | 20:52
Ik weet niet precies wat u met de uitdrukking 'u en de uwen' (hoeft niet met hoofdletters hoor) wilt framen, maar ik ken uw techniek voor wat betreft het downplayen van alles wat "allah Akbar" roepende lieden uitvreten (debieltje die een paar ramen inslaat) ook zo langzamerhand wel. Vreemd dat de politie volgens hun verklaring eerst keken of hij misschien geen bomgordel om had. Zij keken er dus iets serieuzer tegen aan dan uw luchthartige omschrijving doet vermoeden.
@Roadblock | 11-12-17 | 21:33
U krijgt antwoord op Uw vraag en gaat zemelen over wat de politie wel of niet dacht en een imaginaire bomgordel??
Paarlen voor de zwijnen.
Tabee!
@Berbaar | 11-12-17 | 21:48
Ook dat komt bekend voor, zodra er niet meer in uw verdachtmakingen getrapt wordt, gaat u op de man spelen.
U heeft trouwens nog geen antwoord gegeven op mijn vraag of u tegen uw getreiterde moeder in een bejaarde tehuis ook zou zeggen "We hebben toch wetten voor dergelijke overlast? Handhaaf die en alles zal reg kom. Meer is niet nodig."
Weet u wat, ik weet het antwoord al.
Qua beledigen en schelden begint u aardig uw mede-trol DKS in te halen.
Roadblock | 11-12-17 | 22:00
en dan komt DLS nog romduit voor zijn VVD agenda uit. Terwijl Berbaar als domineeszoon uit Drenthe vol vanuit de ivoren toren CDA-roeptoetertrolt en bij kritiek vuil begint te schelden. manmanman. Wat een laag sujet.
DKS en ronduit (koffie zetten gaat)
OT: Waar is alle ophef gebleven over het feit dat wij onvrijwillig worden vergiftigd door onze eigen regering.
De documentaire van vorig week blijft erg onbelicht, zo ook op GS.
politiek.tpo.nl/column/beerputnederlan...
En waar zijn de ferme Hollandse knapen om dit tuig eens een ouderwets pak makkes te geven?
Dit zou in ons dorp never nooit worden geaccepteerd.
Die ferme Hollandse knapen hebben een baan, huis, etc. Die gaan dat niet op het spel zetten en ik geef ze daarin groot gelijk. Mijn zoon zei zojuist ook al: 'groepje maten, bivakmuts op en honkbalknuppel mee, dan is het zo afgelopen'. Maar toen ik hem de consequenties uitlegde (b.v. verlies van zijn vaste baan) vond hij het toch niet zo'n geweldig idee....
Dit is precies mijn gedachte. Georganiseerde antiterreur. De Marokkanen Opruimings Dienst.
Lupuslupus | 11-12-17 | 19:5
En daar gaat het dus mis. Zo lang de nederlander zijn baan, vakantie en stukje vlees bij het eten heeft blijft het bij wat gemok op internet.
@Lupuslupus | 11-12-17 | 19:56
Gefeliciteerd met die tokkie!
"groepje maten, bivakmuts op en honkbalknuppel mee" toont wel weer aan met wat voor een bruinhemden milieu we hier te maken hebben.
Maar wel fijn dat U zoonlief op het rechte pad houdt, een verblijfje in Vught kan zomaar gebeuren voor a-sociaal tuigh.
Berbaar | 11-12-17 | 20:25
En u bent de man die tegen een getreiterde moeder in een bejaardenhuis zou zeggen:
"We hebben toch wetten voor dergelijke overlast? Handhaaf die en alles zal reg kom. Meer is niet nodig."
De comando’s zitten een paar kilometer verderop in Roosendaal. Kunnen die niet een avondje los gaan in Bergen op Zoom? Of een bezoekje van No Surrender aan deze cultuurverrijkers?
Helaas worden de regels waar i.i.g. wij ons aan te houden hebben niet in dorpen gemaakt door fatsoenlijke mensen met een 'gezond boerenverstand', maar door folderuitdelers in de randstad. Kamerlid, bah, een walgelijk ras! Net als...
Bergen op Zoom. Werkelijk de enige gemeente waar vastgoedprijzen momenteel zakken. Dan ben je echt fucked. Succes daar. Kwam Klaver daar niet vandaan?
Een dorpje verder mijn waarde, Roosendaal.
We hebben toch wetten voor dergelijke overlast?
Handhaaf die en alles zal reg kom.
Meer is niet nodig.
Eerst bezuinigen en dan handhaven..
Hebben ze toch helemaal geen tijd meer voor en dan hebben we t nog niet over de navolgende papierwinkel..
Dat een intellectueel als U daar nou nog niet bij heeft stilgestaan..
De lange lat erover en bij een volgende ontmoeting de lange lat er dubbel overheen.
Wetten die niet worden gehandhaafd of zelfs worden overtreden. Zo ook in de politiek.
Handhaving die onderbezet,overwerkt of onkundig is.
Kan je ook aangeven hoe "reg" het komt? Dan kunnen wij dat doorgeven aan Brussels. Die bepalen wat recht en krom is namelijk.
En verder,... er is zoveel meer nodig dan 1 wijkagent in deze zaak. En dat weet u natuurlijk al.
Ik hoor u dat helemaal in dit geval aan uw bejaarde moeder vertellen, de deur dichttrekken en wegrijden.
@schoon-schip-maken | 11-12-17 | 19:53
De lange lat is een optie, niet de eerste maar wel een optie.
We hebben hier helemaal geen behoefte aan nieuwe of andere wetten maar aan het strikt handhaven van de huidige.
Deze casus is een mooi voorbeeld.
Kan wel iets meer kosten qua belasting enzeau maar daar moeten we dan niet over zeiken mensuh! toch?
Onze wetten & rechtsregels. Ja die gaan het verschil maken. Dream on.
Dat hier wééér een topic aan gewijd moet worden zegt toch genoeg berbaartje?
Precies we hebben wetten , maar die worden niet gehandhaafd omdat het linkse policor politiekorps bevelen krijgt van bovenaf om dit soort Mocroproblematiek zogenaamd deescalerend te benaderen . Tja... dat werkt misschien bij HBO-ers .... maar niet bij agressieve eencelligen .
Ik geef het je te doen als simpele agent. Ethnisch profileren mag niet, maar als de omschrijving van de bewuste hangjongeren toch in een bepaalde richting gaat, sja, wat moet je dan? Vraag is trouwens, retorisch, ik weet het wel. Gebiedsverbod, camera's en lik-op-stuk beleid als ze zich niet aan dat gebiedsverbod houden. Ze hebben daar niks te zoeken, zijn plekken genoeg waar ze rond kunnen hangen ( school, werk, het sportveld of desnoods de bajes, om maar wat te noemen ).
Bontkraagjes hebben soms één voordeel: warme kop houden.
En verder had idt net zo het jeuktopic kunnen zijn.
www.telegraaf.nl/entertainment/141960...
Door een domme koude muts.
Je weet tog, finnen en moslims zijn een apart ras. Ze heeft echt last van sgpofobie.
Leuk onderwerp voor dwdd.
Daar zat weer een hoofddoek als tafelgast. Dat mens kraamde een hoop onzin uit, ik ben weer eens afgehaakt.
Je bent jong en progressief, dan poep je in een lift. Hebben we allemaal weleens gedaan toen we jong waren.
Jammer dan, dan had men maar op Wilders of op Baudet moeten stemmen. Nu met de 4 stooges aan het roer gaat het -zo vrees ik- alleen nog maar erger worden!
Heel goed GS, gemeenten gaan wat doen als er ophef is.
IS staat was toch verslagen ?
"Eigenlijk heeft ze ook nog met de jongeren te doen. “Ze hebben geen honk. Het liefst zou ik zelf een schaftkeet voor ze kopen, zodat ze niet buiten hoeven te hangen. Maar ja, dat geld heb ik niet” Alsof dat tuig een eigen honk waard is.
Boerthous ies cultoer
Ik had vroeger ook geen eigen honk, was ook niet nodig en had niet tot gevolg dat ik dit soort ongein ging uithalen.
Als je geen overlast veroorzaakt, krijg je ook geen gratis buurthuis. Die buitenlanders zijn soms zo dom nog niet.
Mja, bij mij in de wijk hadden ze ook zo'n "oplossing". De burgermeester zou zelfs langskomen om het tafelvoetbalspel in het jeugdhonk feestelijk in gebruik te nemen. Het ging helaas niet door. De "jongeren" hadden de avond daarvoor brand gesticht nadat ze het tafelvoetbalspel vernield hadden. Einde jeugdhonk.
Dat tuig is zeker wel een eigen honk waard..... ik stel voor een penitentiair psychiatrisch centrum......
D'r zijn keten zat in nederland voot hangtuig, sterker nog, er is zelfs enrome leegstand. Keten met tralies, en stalen deuren die je alleen van de buitenkant kunt openen.
Hebben ze zelf voor gezorgd. Hadden ze maar op andere partijen moeten stemmen. Wij zitten ook met de stront
Zat ik ook nog te denken en dan wil oma nog een schaftkeet voor ze kopen ook, omdat ze zo zielig buiten moeten staan!
Vandaag blijft dit volkje massaal binnen.. Allergisch voor kou en sneeuw..
Wacht maar tot het ophoudt met sneeuwen. Dan weten ze in nog time Winterpret om te turnen in agressie en straat terrorisme. Kop van morgen 'tram bekogeld met ijsballen'
Vanmorgen in de metro op weg naar mijn werk zag ik ook louter blanken en indo's. Wat is dat toch?
Als kind was t al ellende in Berber op Zoom.
Zo van zeekant tot ver voorbij gageldonk is een pure puinbak multikut.
Was een mooie tijd met 23 marokkanen in één klas.. Typhuslijers.
Gelukkig heb ik geen Karromanen meegemaakt in mijn schooltijd. Wel Surinamers, Hindoestanen en wat Spanjaarden. Ging allemaal prima. Mis ging het met introductie van islam.
Berber op zoom hebben ze bijna alleen maar marokkanen. Alle andere etnische verrijkingen zijn ver weg in minderheid.
Roosendaal idem trouwens.
Dit noem ik dus buurtterrorisme.
De overheid moet ze dus als terroristen behandelen.
Dan houden die laffe honden er snel mee op.
Ik begrijp niet waarom dat niet gebeurt.
Die zijn vast aan het oefenen in de bejaardenzorg.Dat denkt namelijk naïeflinks.
Ze willen ons zwart maaaaken als ze over ons praaaten *doet zingen*
Ze hebben de bek vol over 'respect' als je iets verkeerd zegt, maar hebben geen flauw benul van de betekenis van dat woord.
Stuur ismaeal ilgun erop af. Dat zal ze leren.
Dat of ...(weggejorist)
Als je denkt dat er geen problemen zijn in Kanaleneiland en je komt er Aafke Romeijn tegen is het tegendeel meteen bewezen.
Je zou die klootzakken toch gewoon zelf aanpakken. Als mijn oma daar woonde stond er al bewaking.
Dat bedoel ik.
Verplicht naar Mali dus, met zo'n kek vest,
Berber op Zoom, is al jaren een broedplaats van dit soort kansenparels.
Niets laffers dan naffers.
Maar zonen en kleinzonen reageren ook niet, Eigenlijk niemand die eens wat doet, alleen achter de computer zitten roeptoeteren.
Rascisten daar in bergen op zoom. Consulteer aafke, annefleur en tofik. Zij kunnen die ouwe witmensen daaro zeker en vast duiden waarom zij fascies zijn
Sniper op het dak met rubberen kogels. Om mee te beginnen.
Ik dacht meer aan paintball
Blauwzuur? Welk effect wil jij krijgen. Blauwzuur zit op pinda's.
Of geef jij indo's de schuld?
MarcS | 11-12-17 | 21:29
Blauwzuur is waterstofcyanide en extreem giftig.
Oei, zelfs mijn fictieve blockbuster wordt gejorrist.
De AIVD leest mee.
Het lek is boven. Die kleding zou verboden moeten worden
Ik zal altijd van dit land blijven houden maar schaam me er steeds vaker voor.
Jij hoeft je niet te schamen. Die Marokkanen moeten zich een keer gaan schamen. Laat die verrekte koning van Marokko die lui eens de les lezen. Dat is de enige naar wie ze luisteren. Stukken inteelt!
@ Kruisruiker | 11-12-17 | 19:37
Dat de overheid dit pikt, dat de samenleving dit pikt, is walgelijk. Ik schaam me wel degelijk. Die arme bejaarden, het is godgeklaagd.
De koning van Marokko hééft ze juist de les gelezen. Daarom zitten ze nu hier.
#TheyAreNotSendingTheirBestPeople
Of huur een ambassadeur in om het werk te doen wat "onze" politici niet aandurven.
@keestel
Goed gezien. Berbers zijn al vanaf de Carthaagse tijden een volk dat zich slecht aanpast aan veranderende omstandigheden met agressie als standaard respons[*]. De Islamitische veroveringen hebben ook geen verbetering gebracht; blijft over deportatie onder het eerste het beste voorwendsel. Al dan niet bewust zijn onze beleidsmakers er in getuind.
[*] gegeven deze observatie en de steeds wisselende omstandigheden moet dat haast wel aangeboren zijn en niet aangeleerd. Vandaar dus dat de maakbare mens filosofie vastloopt op dit uitzonderlijke volk.
REAGEER OOK