Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trump heeft weer publieke meltdown in Phoenix

The Donald was in Arizona. Om de media en Republikeinse senatoren uit te schelden en zichzelf als slachtoffer van Charlottesville neer te zetten.

Terwijl de politie en anti-Trump-demonstranten buiten traangasgranaten heen en weer aan het gooien waren, stond The Donald weer een presidentiële toespraak opruiende speech te houden in een zaal vol fans. De Chimp in Chief dreunde zijn eerste verklaring over Charlottesville nog eens op in een ad hoc teleprompterloze ratelspeech en verklaarde zichzelf tot grootste slachtoffer van de uit de hand gelopen demo waar 1 vrouw werd doodgereden door een blanke rechtsextremist. Achter Trump stond ondertussen de black supremacist complotdenker Michael the Black Man breed te grijnzen. Maar verder trekt de President of the Divided States heus geen gestoorde volgelingen aan. Aan de overkant van de kloof ging CNN ook weer full retard met Don Lemon, die eveneens - zonder teleprompter - zijn shit verliest terwijl hij een theatrale poging deed om CNN te overtreffen in CNN-heid. Maar in één ding heeft ie wel gelijk: het was weer een beschamende vertoning van verdeeldheid in de VS vannacht.

De hele USA gaat full retard:

Social

Sportzender ESPN haalt een (Aziatische!) commentator die Robert Lee heet van een sportwedstrijd af vanwege zijn naam.

MAAR DIE MUUR KOMT ER!

Social

Reaguursels

Inloggen

Als deze meltdown in dit tempo doorgaat staat Donald over een week of twee alleen nog maar te schuimbekken op het podium, nog harder aangemoedigd door het aanzienlijke aantal fascisten-vrinden in de USA, Europa en vooral in het Kremlin. Hij breekt (gelukkig) de ene verkiezingsbelofte na de andere (geen nieuwe gezondheidszorg, Mexico gaat de muur niet betalen, troepenversterking naar Afghanistan). Hij is er tot nu toe van weerhouden om een kernoorlog te beginnen met Noord Korea, dat scheelt.

Donkersloot | 24-08-17 | 08:33 | 1

Ik snap dat gezeik van GS niet. Prof Hoxa zei het gister nog: wees geen slippendrager vh establishment. Eindelijk een originele president die geen voorgekookte stukkies voorleest en GS gaat helemaal schuimbek. Hou een sop godverdomme. Trump zegt wat ie denkt en probeert te doen wat ie heeft beloofd!

rexmundi666 | 23-08-17 | 23:26 | 1

Het is niet dat op Breitbart.com geen kritische stukken over de situatie van Trump en zijn regering staan: "Report: McConnell, Trump Relationship ‘Disintegrated,’ Have Not Spoken In Weeks After ‘Shouting Match’ Phone Call" www.breitbart.com/big-government/2017/...

nickolaas | 23-08-17 | 23:42

Goede speech van Trump.De haat die CNN ( Clinton News Network) elke dag weer over haar kijkers uitstort heb ik mijn hele leven nog niet gezien.Deze MSM media incl NYT en WAPO ,CBS enz zijn er opuit om Trump zwart te maken. Al dat gelul over " gender",only "Black lives matter" ( alsof de andere rassen er niet toe doen),de beeldenstorm,dit alles dient er toe om Trump en zijn beweging kapot te maken.
Controle over immigratie... willen wij dat dan niet? Wij hebben geen grenzen meer dankzij Mutti Merkel en Brussel en daardoor worden wij overspoeld met illegale gelukzoekers die hier NOOIT meer weggaan. Trump is een man van het volk,anders was hij nooit gekozen.
De Liberalen van VVD en D666 ziej liever Clinton en haar ultra-linkse club aan het roer.
Trump doet het onder de omstanden best goed.Moet alleen Antifa verbieden.

Eendragtmaaktmagt | 23-08-17 | 20:05

Trump maakt de lefty helemaal leip, daarom GO TRUMP!

rattenvanger XL | 23-08-17 | 19:22

Ik heb een probleem. Mijn GS app linkt artikelen van Joop...

Moonwarrior | 23-08-17 | 18:54 | 1
-weggejorist-
Circlont6A | 23-08-17 | 22:15

Trump is live onverslaanbaar. En daar gaat het om. Al dat geknip, gequote, gemanipuleerde clips en text om Trump in een ander daglicht te stellen, werkt dan niet meer. Het ziet er naar uit dat deze man en zijn supporters gelijk gaan krijgen. In een direkte confrontatie in semi-live debates is Trump eveneens onverslaanbaar. En thats what counts.

rmstock | 23-08-17 | 18:28 | 1

Ik dacht dat zoiets als 'beleid' telde; geen soundbites, geraaskal, gebrul en 'bad attitude'; Mussolini was hier veel beter in. En niemand was zo onverslaanbaar live als Adolf Hitler. Heerlijk was dat, heel dat volk op zijn hand, hysterie bij z'n supporters!

Donkersloot | 24-08-17 | 08:36

Trump is zo geweldig dat hij alles uit de kast haalt om zich zelf voor aap te zetten.
Als hij , om maar eens wat te noemen was begonnen met het repareren van het steeds slechter wordende wegennet dan was hij nu een held geweest.
Echt deze "dude" is te stom om te poepen.
Of zo als de amerikanen zeggen: "He can't find his own asshole even if he uses both hands".
#kortstzittendePOTUS

Bret24286011 | 23-08-17 | 18:22

Trump is gewoon een geweldige president , ik begrijp die anti Trump stukjes van GS niet. Genoeg sites die anti Trump zijn, probeer je te onderscheiden GS anders ben ik pleitte hier :)

Machoclown | 23-08-17 | 18:10

Steeds meer hoge omes spreken hun bezorgdheid uit over dat armageddonkoffertje onder het bed van de president. Want deze kat in het nauw zal rare sprongen gaan maken als de aandacht op zijn autocratische corruptie fataal dreigt te worden. Voorspelbaar bijeffect: als Pingpong van de kaart geveegd wordt en China en Rusland de luiken van hun kernsilo's open zetten, staat ineens 75% van de Amerikaanse bevolking achter Trump. Dat volk is er labiel genoeg voor.

dedeurs | 23-08-17 | 17:50 | 1

Ocharme. Dat koffertje heeft onder de bedjes van 0bama, Bush and Clinton gestaan. Het scheelde maar een haartje of het had onder het bed van die andere Clinton rondgeslingerd. De Clinton die haar hele verkiezing liet afhangen van haar overjarige vagina en flauwvallen, iemand die je werkelijk met niets kan vertrouwen.
Why so serious?

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 20:09
-weggejorist en opgerot-
JanPeterKalk | 23-08-17 | 17:38 | 1

Another very presidential speech.

frank123 | 23-08-17 | 17:13

ooit las je hier reacties uit alle richtingen.... dat maakte de de discussies leuk, nu waait de gure wind slechts uit één nauwe hoek.

Satria | 23-08-17 | 17:12 | 1

Die maakten toch altijd al het meeste herrie toch ? En met potlood kan je schrijven dat de politieke tendens toch wel naar het midden is.. (jongeren zullen de komende tijd een vrij belangrijke factor worden - dat is eigenlijk het ongewisse). Maar de recente verkiezingen waren in ieder geval weer richting het missen (en de aankomende Duitse verkiezingen geldt dat volgens mij ook voor). Deel zou dus ook nog frustratie en woede daarover kunnen zijn die op enig moment hopelijk om zal slaan in acceptatie ;) , tsja - tijdsgeest.. en die zit ze volgens mij niet mee - wil niet zeggen dat alles opgelost is, maar dat kamp zal zich op zijn minst opnieuw moeten gaan uitvinden en consensus richting het midden moeten gaan zoek (meerderheid over rechts lijkt bijna nergens te lukken, in het beste geval eindigt men in een volledig gepolariseerde patstelling en dat is dus geen winnende strategie en kan men beter een wat bredere groep proberen te overtuigen en extremisten in je eigen kamp die dat soort mensen afschrikken proberen te lozen . Ik geloof dat een paar donoren en strategen in het Trump-kamp daar nog niet echt aan willen (maar die trein rijdt dus vermoedelijk wel verder - en je ziet die kampen dus meer geïsoleerd komen te staan.. als je echt naar de feitelijke ontwikkelingen zou kijken, narratief wat die mensen er zelf opplakken kan je ook voor zoete koek slikken - maar ik houd nog een slag om de arm dat ze data hebben dat ze nog een eind kunnen komen met die strategie - ze voeren behoorlijk efficiënte campagnes door dus computers heel veel beslissingen te laten nemen en kiezers op basis daarvan dus te benaderen, maar met conventionele middelen zouden ze denk ik die strategie al lang overboord gezet hebben.. en echt over een inhoudelijke visie gaat het allang niet meer op die manier ook trouwens.. die visie zijn ze het in het Witte Huis ook onderling niet erg over eens zo lijk).

nickolaas | 23-08-17 | 17:32

Met zijn niet alledaags gedrag zorgt Trump voor heel wat discussies. Het zijn echter de Amerikanen die een oordeel over hun leider moeten vellen. Ik zie nog geen massa-demonstraties tegen de president, dus voorlopig blijft hij nog wel zitten.

Mannes | 23-08-17 | 17:02 | 4

Buiten Amerika is Trump een held omdat hij de Amerikaanse invloed in de wereld vermindert, Trump verdient daarom steun van buiten af om Amerika op de knieën te krijgen. Zonder Trump waren Frankrijk en Duitsland nooit een eigen wapenindustrie begonnen en zouden we in de toekomst Amerikaanse shit blijven kopen.
Zeg nu eerlijk, wie wil een Ford wanneer hij ook een Mercedes, Audi, BMW of Porsche kan krijgen.

the Jackdawn | 23-08-17 | 17:13

the Jackdawn | 23-08-17 | 17:13
Klopt en het is nog grandioos entertainment ook, en dat allemaal graties en niet achter de decoder,...... wat wil een mens nog meer, de formatie in NLD volgen ?

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:31

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:31
Wat te denken van bangergate, heel the UK is over de rooie omdat 60 mensen zijn geïnfecteerd met Hepatitis na het eten van worstjes veroorzaakt door varkensvlees vanuit Nederland en Duitsland.

the Jackdawn | 23-08-17 | 18:29
▼ 1 antwoord verborgen

The Donald triggert een hoop licht-triggerbaren.

Hoe lang blijft een getriggerde eigenlijk getriggerd - en is die retriggerable?

Vragen, vragen, vragen...

Poekieman | 23-08-17 | 16:57

Laten we hopen dat Trump zich aan de afspraak houdt om 30 september Amerika failliet te laten verklaren wanneer hij zijn muur voor de zonnepanelen niet mag bouwen.
Het is jammer dat de EU niet net als Iran en China kan gebruikt maakt van de zwakheid van Amerika op dit moment.

the Jackdawn | 23-08-17 | 16:51 | 2

Moet ie wel eerst zonnepanelen uitvinden waar je doorheen kan kijken want hij wil de Mexicaanse meiskes wel blijven zien natuurlijk .....

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:33

@Komodovaraan
Op zich een juiste manier om Mexico voor de muur te laten betalen. Je bouwt een muur van zonnepanelen en verkoopt de energie aan Mexico. Uitvinden hoeft hij niet want het is een Nederlands idee.

the Jackdawn | 23-08-17 | 18:10

De volledige speech inclusief gesprekken met de toeschouwers vooraf aan de toespraak er erna. 7 uur en 25 minuten Amerika en waarom ze op hem stemmen en weer zullen stemmen : rsbn.tv/live-stream-president-donald-t...

Zwizalletju | 23-08-17 | 16:51

@Noord_Koreaanse_Held | 23-08-17 | 16:20 |
Bij Fox kregen de anchors overigens ook bijna een hartverzakking (volgens mij zaten daar oa Megyn Kelly en Chris Wallace.. ) om maar niet te zwijgen over het gezicht van zijn dochter(s) en vrouw.. die zagen er volkomen ontredderd uit als je het mij vraagt - die zagen volgens mij heel wat beelden uit hun leven aan zich voorbijgaan en die kennen hem allemaal goed. En op meer momenten heeft met name Ivanka een nogal expressief gezicht, waar je volgens uit kan afleiden dat de boel al een paar keer bijna volledig uit de rails gelopen is (ze hebben daar zeker twee keer een week gehad in het Witte Huis die echt bruut geweest moet zijn in dat opzicht - die mensen zagen er redelijk gesloopt uit iig - zou me niet verbaasd hebben als een paar mensen op het punt hebben gestaan te vertrekken, van het kaliber waarmee alles op losse schroeven zou zijn gekomen .. overal is van te herstellen, maar dat zou wel forse averij zijn geweest.. ).

nickolaas | 23-08-17 | 16:49

Iemand is hier duidelijk de kwijtweg.

Maar dan ook volledig.

Parsons | 23-08-17 | 16:48

Net zoiets als toen die massa-hysterie om de uitspraak 'de kogel kwam van links'. Dat mocht toen ook niet gezegd worden. Maar er is veel intidmidatie, zaaien van haat en angst, en vooral geweld, van links. Kijk maar eens naar wat recente G20-top bijeenkomsten. Exact dezelfde types: geheel gekleed in zwart, gezichtsbedekking, en zwaar geweld tegen politie, politieauto's, winkelruiten... en de politie zelf die in de broek schijt van angst voor ze en niet optreed. Pas als die gasten opeens weg zijn, en andere betogers het overnemen, DAN komen ze opeens in actie. Maar die Left Commando's of hoe je ze ook wil noemen laten ze ongemoeid.

Maar dat moet wel even verzwegen worden. Rechts is slecht! Voor Trump ben je (a) racistisch en (b) een nazi. Nou hebben we zelf 5 jaar onder het juk van de nazis geleefd en maken we zelfs nu nog "fiets terug" grappen. Dus enige sympathie voor met hakenkruis-tattoo of vlag zwaaiende gasten is uitgesloten.

Nu zijn die linksers ipv op hun werk te zijn druk bezig met het 'doxxen' van deze zogenaamde nazis. Door de Angst Van Het Politiek-correctisme gaan werkgevers ze al snel de laan uitsturen, anders krijgen ze zelf te maken met de meute (haha) SJWs en PoliCors. Dus deze gedox-den hebben geen leven meer. Het is dus maar afwachten tot ze OF de verkeerde hebben gepakt, OF iemand die zegt "F*** this" en met een aantal vol-automatische wapens een BLM / Anti-Trump bijeenkomst gaat bezoek en magazijn na magazijn leegknalt tot hij/zij zelf uiteindelijk door de politie wordt doodgeschoten. En dan is het natuurlijk niet de schuld van de SJWs maar van de National Rifle Association.

EnNouJijWeer | 23-08-17 | 16:46

Trump heeft gelijk, Lemon is een retard pur sang. Van Rossem ongelijk. Meer kan ik er niet van maken. Mooie speech waarin niks verkeerd is gezegd.

Zwizalletju | 23-08-17 | 16:42

Trump kan niets goed doen. Als het fout gaat is het de schuld van Trump. Als het goed gaat, dan had Trump er zogenaamd niets mee te maken. Voorbeelden te over. De economie groeit. Trump krijgt daar niet de credits voor. Maar o wee als de economie stagneert of krimpt. Dan heeft Trump het gedaan. Als Obama de woorden van Trump had gebruikt bij het veroordelen van de gebeurtenissen in Charlottesville, had iedereen het geweldig gevonden en hadden ze hem er onmiddellijk nog een Nobelprijs voor gegeven. Maar nu was het Trump, en dan deugt het niet. En als Trump zijn verklaring nuanceert of bijstelt in de gewenste richting, dan deugt het nog steeds niet, want too little too late. En dat gaat maar door en dat gaat maar door. Trump kijkt even met het blote oog naar een zonsverduistering en dat staat in de krant terwijl iedereen die weet wat Google is de foto's van TRump (en Melania) met brilletje kan terugvinden. Maar nee, Trump moet en zal als een mongool weggezet worden. En daarom ga ik die man steeds meer waarderen, want hij geeft geen fuck, al ga je op je kop staan. Heerlijk.

Stijlicoon | 23-08-17 | 16:35 | 2

De economie groeit al jaren, en feitelijk een ietsepietsje minder dan onder Obama vergeleken over dezelfde periode of afgelopen jaar. Maar hij groeit, maar om nu te zeggen dat is uitsluitend en alleen dankzij Trump (wat hijzelf dus wel doet) is natuurlijk niet waar. En de beurs, lekker makkelijk 10% erbij ofzo, inmiddels is de USD dik 18% minder waard tov de Euro, SFR en de yen dus het is allemaal maar erg relatief die "waarde stijging". Maar niet voor Trump, het komt allemaal door hem, en hem alleen. Prima, hoge bomen, dan krijg je dit.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:38

Precies, hij geeft geen fuck en daarom geef ik om hem.

Isnogaanhettype..... | 24-08-17 | 08:42

I like president Trump. 4 more years! En het zou GS sieren als ze niet als een stel makke schapen met de MSM mee mekkeren.

Stijlicoon | 23-08-17 | 16:23 | 1

Trump: "I am president and they are not !"

Noord_Koreaanse_Held | 23-08-17 | 16:32

Zal nooit de volledig lamgeslagen koppies vergeten op CNN toen duidelijk werd dat hij door vele miljoenen Amerikanen als president werd gekozen. Hoe kon dit toch gebeuren terwijl CNN de grootste haatcampagne ooit in de Amerikaanse geschiedenis 24/7 tegen hem had gevoerd ?

Noord_Koreaanse_Held | 23-08-17 | 16:20 | 3

Ik speel die beelden op YouTube nog regelmatig terug. ben ik gerust een uurtje zoet mee en dan kan ik er weer een week tegenaan. Onbetaalbaar!

Stijlicoon | 23-08-17 | 16:36

@Stijlicoon | 23-08-17 Dit is mijn favoriete filmpje om het terug te kijken: www.youtube.com/watch?v=b89d1oip7WM

Wat er /pol/ gebeurde die avond. Glorious.

Devlonir | 23-08-17 | 16:43

heel simpel, de stuitende arrogantie van HRC/DEM om gewoon 3 staten te vergeten en kiezers "deplorables" te noemen. Goed werk van Bannon, Mercer etc met robocalls, robomails, en allerhande bots en een beetje hulp uit St Petersburg. En Trump gewoon de outsider "iets nieuws op het juiste moment".
We hebben het toch allemaal al gezien in Europa? Fortuyn, Wilders, Macron, Farage, PiS in Polen, afijn noem maar op.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:42

De grootste angst van de MSM is dat Trump erin slaagt om veel van zijn beloften waar te maken en ook nog herkozen wordt. Het hysterisch gekrijs van CNN heeft 0,0 met journalistiek te maken maar is pure haat tegen Trump. Bovendien is het niet Trump maar de MSM media die de kloof in het land steeds groter maakt. Als het een keer echt uit hand gaat lopen daar dan is de MSM hier grotendeels schuldig aan met hun haatzaaien.

Noord_Koreaanse_Held | 23-08-17 | 16:08 | 1
-weggejorist-
Xirdalan | 23-08-17 | 16:10

Een krankjorume speech, er valt weinig anders van te maken, dan "ikkie Trump ben de beste en weet het het beste en de rest is gek". En dat met 72.000 stemmen meer verdeeld over 3 staten ............ "a tiny win", zo'n grote mond opzetten.
Grappige keuze te maken. Hij gaat off-script in de eerste speech en voegt er "on many sides" aan toe. Nu leest hij of die tekst letterlijk voor en dus zonder "many sides" of het "on many sides" was "on-script" en hij leest dat nu niet voor omdat het, gevoelig ligt. In beide gevallen liegt ie. Maar goed what else is new.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 16:06 | 4

@Noord_Koreaanse_Held En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat het verschil al enkel in stemmen uit 1 staat kan komen, de enorm blauwe staat Californie.

Waar 144% van de hoeveelheid stemgerechtigde volwassenen was geregistreerd om te stemmen.. en daar 75% van op kwam (dus 108% van het totaal) terwijl dat normaal dichter bij de 50% ligt.

Valt niet op hoor.

Devlonir | 23-08-17 | 16:46

Noord_Koreaanse_Held | 23-08-17 | 16:27
Neen, hij heeft met 72.000 stemmen meer verdeeld over 3 staten de kiesmannen van die staten gewonnen en werd daarmee president. Electoral vote telt niet echt in de US, helaas, maar dat is niet het punt.
Gore verloor Florida met ik dacht een paar honderd stemmen en zo kregen we GW Bush, 9/11, Irak,Afghanistan, ISIS en nog steeds geen WMD, slechts busjes in drukke straten.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:30

Is het krankjorum, IS blaast standbeelden op en de wereld spreekt schande, Amerika vecht voor zijn standbeelden en wordt verketterd.

the Jackdawn | 23-08-17 | 17:33
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind het een goed idee om te linken naar de originele speech. Dan kunnen de kijkers zelf een oordeel vormen en luisteren wat er écht is gezegd. Verder begrijp ik niets van het artikel : wat is in godsnaam een 'politieke meltdown'? Ik heb de speech wél gezien en Trump heeft niemand 'uitgescholden'.

Het NOS-journaal en de NPO-radio zijn al elke 5 minuten met Trump bashing bezig. Waarom jullie ook? Begrijp ik niet. Welk belang hebben jullie daarbij?

Ga liever eens verder met die onderzoeksjournalistiek. Zoals gisteren de scoop over de 'Amsterdammer' die 8 mensen aanreed bij CS.

Ga nu eens uitzoeken wie de 'Amsterdammer' was die eind juli iemand willekeurig vermoordde in de metro. Het is nu bijna eind augustus en nog weten we niets. WIENS belang wordt met deze geheimzinnigheid bedient? In ieder geval niet het publiek belang.

talloos | 23-08-17 | 16:03

'T is toch wat.... m'n favoriete president zo afgemaakt zien worden op m'n favoriete website...:-(

jowel | 23-08-17 | 15:56

Trump was oprecht emotioneel toen hij zijn maidenspeech ging geven. Hij heeft het wel goed met de Amerikanen voor i.t.t. tot zijn voorganger, die een duidelijke moslimagenda had.

watergeus | 23-08-17 | 15:52 | 1

Ja. Dat denk ik ook. Hij heeft itt Obama idealen.

Carmelita | 23-08-17 | 16:59

Trump heeft gewoon gelijk! Alt-rechts had toestemming om te protesteren in Charlottesville, alt-links niet. Alt-links (nep-links) begon zoals altijd de gewapende strijd. Alt-rechts sloeg (terecht) terug. Dat is eigenlijk alles wat Trump zei en nu weer herhaalde. De MSM proberen voortdurend de waarheid om te draaien, niet Trump!

echt_links | 23-08-17 | 15:51 | 2

Die extreme malloten aan beide kanten zijn allemaal van hetzelfde lage niveau, enkel de andere kant van het spectrum. Het is treurig dat deze extremisten het gehele debat bevlekken door te schreeuwen terwijl ze qua aantal zeer marginaal zijn.

Dannydekr 2.0 | 23-08-17 | 16:09
-weggejorist-
Kokhalsreflex | 23-08-17 | 15:45

Wel weer handig om te weten dat het niveau qua berichtgeving over Amerika en Trump hier op geenstijl hetzelfde is als de Volkskrant of het NRC...
Laat voor de verandering eens iemand over de VS schrijven die het land kent en niet iemand die een studie Amerika kijken heeft gedaan. Dit begint kinderachtig te worden.

Lompe Loel | 23-08-17 | 15:40 | 3

Wat Loel zegt.

Kokhalsreflex | 23-08-17 | 15:47

Maar dan in andere woorden. Sorry Joris, ik hou nog steeds van je hoor.. kusje

Kokhalsreflex | 23-08-17 | 15:51

Van Rossem houdt niet van Trump.

Zwizalletju | 23-08-17 | 17:02

Ach, acht jaar Obama hebben in iedere geval niets gebracht voor Amerika, de zwarten, armen, de latino's en de economie in zijn geheel daar. Buiten een stortvloed aan holle retoriek, en bezweringen die door een team van meer dan 20 speechwriters werd geschreven overigens..
Laat Trump het dus maar proberen.
En waarom we hier zo nodig dagelijks gif menen moeten te uiten over deze hardwerkende man is mij een raadsel. We zijn volkomen irrelevant.

070 | 23-08-17 | 15:37

Gelukkig is CNN wél 100% objectief...

Xirdalan | 23-08-17 | 15:25 | 1

Geen enkel nieuwsbedrijf is objectief. Het begint al met de selectie door de redacteuren wat plaatsen we wel of niet, wat zenden we wel of niet uit, en hoe lang of kort etc. Het is allemaal 100% selectie en dus selectief. Nieuws is big business.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 17:45

Deze man is nu eenmaal gekozen tot president. een keuze van de Amerikanen. alleen de MSM, de NPO en wat van het pad geraakte columnisten liggen er wakker van. o ja en niet te vergeten de bitch van pauw die och elke uitzending iets te zeiken heeft over deze man. stalken heet dat. ff petertje erop zetten.

maar goed Trump komt in de geschiedenisboeken en de rest niet en daar moet je het mee doen.

Rest In Privacy | 23-08-17 | 15:23

Wat de amerikaan vooral niet wil begrijpen is dat ze zoch collectief kapot aan het scheuren zijn. Nog nooit zoveel schreeuwers meegemaakt die geen kennis en alleen maar haat in de discussie meenemen. Daarnaast word trump als idioot afgeschilderd terwijl we allemaal weten dat de gemiddelde amerikaan denkt dat holland een provincie van amsterdam is

quasipas | 23-08-17 | 15:21 | 5

Bozepanda | 23-08-17 | 15:56
Geinig, die kende ik nog niet.

Wedstrijdkrokodil | 23-08-17 | 16:30

Jaja, wat is de hoofdstad van Texas?

Lagonda | 23-08-17 | 16:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Mja, berichten over Trump op GS worden blijkbaar door de stagiaire van de Joop geschreven.
De meltdown was meer bij die zure Lemon van CNN, een van de vele MSM organisaties die de taak hebben Trump in verband te brengen met de KKK. Een organisatie die hij zijn hele leven al verwierp, maar dat moet hij dan iedere dag herhalen en dat wordt dan niet uitgezonden www.youtube.com/watch?v=1KSi-sYod70

Charlottesville was een zaak van provocatie. De regenten van de stad wilden Robert E. Lee omtrekken en tot linkse ingots omsmelten. Het scala van mensen dat tegen dit linkse vandalisme wilden protesteren bevatte inderdaad wat KKK en andere types. Die overigens allemaal toestemming hadden te demonstreren.
De massa BLM en Antifa-tuig die de demonstraties kwam aanvallen werd geen strobreed in de weg gelegd, terwijl de originele demonstratie door de politie hun kant uit werd geduwd.
Dat werd dus vechten.
Nu blijft Trump bij zijn standpunt dat het kwaad van twee kanten kwam! En daarr heeft de voltallige MSM en de stagiaire van de Joop alhier dan weer een meltdown van. Want die eisen een overzichtelijke beschuldiging (het is de schuld van de boze witte man).

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 15:20 | 3

Amen!

Xirdalan | 23-08-17 | 15:28

U bent onjuist geinformeerd en lapt de volgorde van gebeurtenissen aan de laars.
1 ook de tegendemonstranten hadden vergunning voor 2 andere gebieden.
2 op vrijdagavond (u weet wel die kristallnacht/KKK achtige fakkel optocht met de fijne leuzen over Joden, Blood & Soil en faggots) eindigde bij het standbeeld waar een handvol tegenbetogers zonder enige wapens, schilden of stokken stonden. Dat clubje is letterlijk omsingeld door de hele fakkel optocht en kon alleen met politie ondersteuning (door een haag van schoppende en slaande) betogers (met vergunning voor dat plein) ontzet worden.
-
Om die reden is het de volgende dag uit de hand gelopen omdat beide groepen in het weekend versterkt werd met nieuwkomers, wapens, schilden, traangas etc. en uiteraard de nodige heethoofden beroepsrelschoppers en wat dies meer zij, met het onvermijdelijke trieste resultaat, maar ook omdat de politie het volledig uit de hand liet lopen en de partijen niet gescheiden wist te houden. (onderschatting ? of gemakzucht omdat men het met WLM wel een soort van eens was?) . Dat valt overigens vaker op in de US, dat lukt de politie in Europa beter, door er gewoon "korter" op te zitten.
-
Kortom, het geweld van beide zijden is niet goed te praten, maar actie-reactie, oorzaak-gevolg, aanleiding-gevolg tonen andere feiten over "beide zijden". En dat is nog los van het feit dat er geen goede nazi's, witte supremacisten of hitler of stalin adepten zijn en het historische gelijk nu eenmaal aan de kant van de anti-nazisten of fascisten of stalinisten staat.

KomodoVaraan | 23-08-17 | 16:00

komodovaraan. Ja, wat verandert uw betoog precies, behalve dan dat hartverscheurende beeld van fakkeldragende Nazi's (een godsend voor de media)?
Het was dus geen provocatie meer om iemand als Robert E. Lee te willen vernietigen in het Zuiden? De MSM hebben gelijk wanneer zij stellen dat Trump hoe dan ook als de schuldige neergezet moet worden?

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 16:41

Trouwens mooi om te zien dat GS probeert om weer net als eerder zonder aanziens des persoons of politieke kleur stelling te nemen. Een hard gelag voor de "rechtse" reaguurder zo te lezen.
Hopelijk ontstaan ook weer de mooie polemieken en duscussies in de panelen in plaats van in de ganzenpas achter de redactie aan te kunnen lopen.

DrumPiet | 23-08-17 | 15:20 | 2

Amen

Circlont6A | 23-08-17 | 22:19

Dat heb je van mij.

Isnogaanhettype..... | 24-08-17 | 08:42
-weggejorist-
Sweetlakecity | 23-08-17 | 15:12

Dus omdat Trump benoemt dat de AFA net zulke smerige beesten zijn als die nazi's en vindt dat hij daarop door de media onterecht wordt aangevallen is Trump fout?
.
En dat schrijf je dus als je refereert aan een bijeenkomst waar AFA opnieuw geweldadig aanwezig is. Wat dus eigenlijk niet erg is?
.
Lekker consistent hoor Geenstijl!

Parel van het Zuiden | 23-08-17 | 15:12 | 4

En er dan ook nog een clipje van the Clinton News Network met de haren bijslepen om hun 'gelijk' te bewijzen. Diep triest...

Xirdalan | 23-08-17 | 16:13

Het was niet AFA die Heil Trump riepen.

the Jackdawn | 23-08-17 | 16:26

De media hebben de leider van de vrije wereld de oorlog verklaard - en hij heeft de handschoen opgenomen en slaat terug (niet op datzelfde lage niveau) maar inderdaad wel zonder bloemetjesspraak. Als laatste man staande tegen de dictatuur.
Er zijn nu eenmaal geen onafhankelijke media meer. Die zijn voor meer dan 80% links en partijdig.

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 16:49
▼ 1 antwoord verborgen

60% van de Amerikanen was het met het standpunt van Trump eens betreffende Charlottesville.
99% daarvan zijn hardwerkende en fatsoenlijke mensen.
Het is dus onnodig om zijn achterban te gaan lopen beledigen.

kempenaer | 23-08-17 | 15:11

Des te meer mensen Trump haten, des te meer ik hem waardeer.

RedSplat | 23-08-17 | 15:10 | 3

Voor China, Rusland, DPRK, Iran en Afghanistan is Trump een held.

the Jackdawn | 23-08-17 | 16:43

@the Jackdawn Zijn belangrijkste bondgenoot begint toch echt India te worden. Heb je gehoord wat hij over Pakistan en Afghanistan zei daar? Dat is precies wat India wil hebben in die regio op dit moment.

Maar ja, daar moet je kennis van India voor hebben om dat te weten.

Devlonir | 23-08-17 | 16:53

Jackdawn: en ook de bevolking van Noord-Korea, laat zich raden! In het geniep natuurlijk, want anders overkomt ze een ongeluk. Die mensen zullen wel aan verandering en een boterhammetje toe zijn na meer dan 60 jaar onafgebroken socialisme.

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 16:55

Van Rossem heeft er volgens mij niet veel van begrepen :) Dat je Trump een mongool vindt, dat kan ik volkomen begrijpen, maar al die onjuistheden de wereld in helpen als "Charlottesville verdedigen, de KKK steunen, publieke meltdowns" slaat kant nog wal.

Dannydekr 2.0 | 23-08-17 | 15:10

Man,man,man. Ik kan er geen touw meer aan vast knopen met deze zeursite.
Trump is kut, Timmerfrans gek, Thierry een idioot, Geert spoort niet, moslims sporen nooit, Merkel is leip, Afas zijn facist, Rechtse clubjes ook en censuur is policy, maar wel volstrekt random. Geen touw aan vast te knopen wat wel en niet mag van "Joris"
Kortom, iedereen is gek, behalve GeenStijl. Tja, als mensen dergelijke eigenschappen hebben worden ze een poosje opgeborden. Een volstrekt richtingloos kwaaksiteje. Jammer, want we hebben nou juist een beetje richting nodig. Tikje sneu en logisch dat niemand dit serieus neemt.

NoMoCro | 23-08-17 | 15:04 | 3

Ja, lastig he, als je niet blind ergens achter aan kunt lopen en moet nadenken?

geenspam | 23-08-17 | 15:31

Zo is GS ook bedoeld. Iedereen is kut en verdient z'n 15 minutes of shame. Deal with it.
Geenstijl is nooit bedoeld als propagandasite voor alt-right of een salonfähige versie van stromfront, pro of contra wat dan ook. Nou ja, contra alles, in potentie.
Zelf nadenken. En dan mag je, misschien, bij de gratie Joris', het resultaat van dat nadenken in een reaguursel plempen. En dat is het dan. Als je richting, duiding, leiding zoekt, kun je het proberen bij een kerk naar keuze. Of een npo ledenweblog.

Stormageddon | 23-08-17 | 16:18

Ergo, als je binnen deze wir war van kaders (oxymoron) nadenkt en een stukje plempt zonder taalvouten dan loop je nergens achteraan? Lijkt me een drogreden. . . .

Isnogaanhettype..... | 24-08-17 | 08:47

De stijl van de man spreekt je aan, of niet. Het schoonvegen van het moeras was zijn thema tijdens de verkiezingen en daar lijkt hij maar mondjesmaat in te slagen, getuige de veelheid aan personeelswisselingen.
GeenStijl vult vele stukken over de Nederlandse gevestigde mediabedrijven, over hun onverholen politieke kruiperigheid en oneerlijkheid. Trump stelt dezelfde hypocrisie van de amerikaanse media aan de orde en het publiek getuigt van hun instemming. Instemming die gelijk Nederland ook in Amerika tot lagere en lagere oplages en kijkcijfers leidt, het publiek stemt met zijn voeten.
Zoals je hier de geestelijke stabiliteit van de antifa' s kunt betwijfelen, tonen zich de SJW' s aan de overkant van de oceaan in een overlopende staat van hysterie. Een wereldwijd fenomeen, of in ieder geval in de westerse wereld (lees er ook eens de australische of engelse pers over, vooral de zelfuitgeroepen kwaliteitsmedia. Geen enkel relativeringsvermogen, totaal gebrek aan perspectief zowel historisch als maatschappelijk. Zo' n CNN, met Wolf Blitzer die denkt dat Barcelona een copycat Charlottesville was. Of een Don Lemon, die zegt dat Trump aanstuurt op een nieuwe burgeroorlog en trouwens ook vroegtijdig dement is. Hoezo kritisch en inhoudelijk politiek commentaar? Diepgang van een petrischaaltje. Ook het doorgelinkte Vanity Fair hoort tot het mediakartel).
Trump is in conflict met het hele establishment - niet voor niets waren de Republikeinse moerasratten McCain en Flake afwezig bij de Arizona speech. en volgens de normale cyclus maken ze hem eerst belachelijk, vervolgens verklaren ze hem voor gek en voor dat je het weet is geweld de volgende stap. We gaan in ieder geval interessante tijden tegemoet.

Glasgow Argus | 23-08-17 | 15:04

Ik weet nog steeds niet precies hoe ik jullie "take" op Trump moet interpreteren, dus ik houd 't er maar op dat jullie met een duivels genoegen de scribenten van Joop.nl persifleren. Ik bedoel, beroepsneger Don Lemon van Soros-vehikel CNN hier even neerzetten als de Maat Der Dingen, dat móet gewoon wel een grap zijn.

Lagonda | 23-08-17 | 15:02

Trump is een uitstekende president voor pak 'm beet de Centraal Afrikaanse Republiek, Tsjaad of om mijn part Zimbabwe. In een westerse democratie heeft deze clown geen moer te zoeken en is hij alleen maar contraproduktief.
Terwijl zijn boodschap best constructief en stimulerend is.

DrumPiet | 23-08-17 | 14:59 | 1

Heb je argumenten? Probeer er eens 1, gewoon eentje. Dan ben je al een hele kerel. Want de meest Trump bashers kunnen alleen schelden en hebben nooit en valide argument. En jij, ben jij een schreeuwer, een soort antifa, alt-left schreeuwert een pegtolt, of .....?

Mark_D_NL | 23-08-17 | 15:15

Na 8 jaar een zwarte president (donkerbruin voor de nette mensen),valt het me op dat er toen geen beeldenstorm en vals links gedrag was.
Geen Black lives matter or white supremacy . Toen de kans er was om alles om te gooien liet de "achtergestelde kliek "het achterwege om zich te roeren . Nu wel . Democrats are pathetic losers . ..By the way , de reden om in afghanistan te blijven is centjes . https://www.cnbc.com/2017/08/18/trumps-afghanistan-strategy-may-unlock-3-trillion-in-natural-resources.html .
En Secretaresse jeanine hennis van defensie zag dat het goed was , onze mannen kunnen ook wel sterven voor wat centjes in Jeroens portomonee , toch Jeanine? Wat een gaaf land hebben we toch ....of zijn alleen de leiders/bestuurders zo gaaf??

medelmo | 23-08-17 | 14:57 | 1

Mwah, die bruine man heeft misschien niet persoonlijk de BLM beweging opgericht, maar is er toch wel vanaf de getgo een groot endorser van geweest. In die gouden jaren van meneer zijn de universiteiten er ook in geslaagd om een repressief systeem van gedachtepolitie op te zetten. Bovendien brak nog menige rassenrel uit nadat gekleurde criminelen door (tot wit verklaarde) politiemannen werden neergeschoten. Vlotte jongen 0bama stond dan altijd de politie te beschuldigen. Onder oorverdovend applaus van zijn klapvee bij de MSM.
Toch is 's mans grootste prestatie dat hij een Man in het Damestoilet heeft gezet.

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 17:08

CNN, MSNBC, en ESPN (de sport variant van MSNBC) zijn de meest door-en-door verziekte extreem-links propaganda zenders die bestaan. Hun ware gezicht komt steeds duidelijker naar boven sinds het verlies van de Democratic party.

letters_of_cijfers | 23-08-17 | 14:50

jiehaa. Love Trump

Willy Keutel | 23-08-17 | 14:50

Iedere Trump-fanboy op dit moment: Boehoe, maar links/Hillary Clinton/de media...

Gbeg | 23-08-17 | 14:48 | 2

Kan jij een aantal voorbeelden geven, want:
1. Hillary is al weg. Dus waarom daarom nog over praten. Die is niet meer van belang. Die zit waarschijnlijk de administratie te doen van haar pedo clubje.
2. De media, dat is een feit. En feiten moet je niet ontkennen, dan kom je dom over. Dus ja jij komt dom over.
3. Alt Links is eng, zie de activiteiten van dat Antifa clubje. Ik ga niet de strata op om met een knuppel mijn punt te maken Alt Links wel. En ze zijn er nog trots op ook. tsja...

Mark_D_NL | 23-08-17 | 15:13

@Mark_D_NL | 23-08-17 | 15:13
"1. Hillary is al weg. Dus waarom daarom nog over praten. "

Trump loopt voortdurend over "crooked Hillary" te janken.

geenspam | 23-08-17 | 15:28

Wel grappig dat de anti-trump mensen hier zelf niet in Amerika wonen of ook maar familie daar hebben wonen die kunnen vertellen hoe het echt zit daar. De MSM (CNN, NYT, etc) spelen hun informatie door naar onze MSM en we zien exact wat CNN e.d. willen zien.

Waar zijn jullie argumenten dat Trump slecht is? En nee, niet CNN quotes of Comedy Channel comedianten quotes gebruiken. Lutsers.

LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 14:48 | 6

@Lewis Lewinsky | 23-08-17 | 15:05
Want? constateren dat een gekozen president volledig gestoord is is niet relevant voor jou?

geenspam | 23-08-17 | 15:30

@geenspam | 23-08-17 | 15:30
Nou niet terugkrabbelen. Je schreef dat Trump ongeschikt is voor het presidentschap. Dat is irrelevant, want Trump ís president. Wen eraan.

Lewis Lewinsky | 23-08-17 | 15:34

@geenspam in welk opzicht is Trump volledig gestoord? Van de dingen die je ziet in onze media of de dingen die je ziet van onafhankelijke media? Daarnaast, hij is wat lomper en minder charmant dan Obama, maar iemand die van een miljoen een miljarden imperium maakt is niet bepaald 'gestoord' of 'dom'.

Even met echte argumenten komen. Je klinkt als een wanhopig Antifa schreeuwertje.

LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 16:34
▼ 3 antwoorden verborgen

Het houdt ook nooit op...
Allemaal zo voorspelbaar. Trump is niet gek, noch zijn achterban, dat zijn de goedgelovige lemmingen die iedere keer maar weer zich laten ringeloren door leugenachtige narratieven van de MSM. CNN Sucks! Drain the Swamp!
Hoe zit het nou met de banden tussen Trump en Rusland? Al die maanden van non-stop beschuldigingen en nu is het plotseling doodstil... en niemand van GS is daar verrast over? Oké, dat is duidelijk.

Desmoulins | 23-08-17 | 14:46

Prima speech van Trump... en alles beter dan die schijt-lefties + antifa-stinktuig.

saintinel | 23-08-17 | 14:45

@ Mark
Als men ziet wat hij allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Het is heel geweldig, meer een man van geen woorden maar daden of was het nu geen daden maar woorden.

botbot | 23-08-17 | 14:40 | 5

inderdaad net niet , bot bot zal het nooit toegeven dat het economisch gegroeid is over there, dus niet te veel hoop mark .

medelmo | 23-08-17 | 15:04

De MSM napapegaaien staat nogal dom @bobot: Even lezen dus: "De prestaties van Donald Trump die je waarschijnlijk niet hebt meegekregen"
batavirus.nl/author/svennusmax/

Marie Curieux | 23-08-17 | 15:10

@Mark_D_NL | 23-08-17 | 14:49
Noem eens 1 maatregel die Trump genomen heeft en die tot gevolg heeft gehad dat de beurzen zijn gestegen en de werkloosheid is gedaald.

geenspam | 23-08-17 | 15:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Mensen moet is leren om elkaar met rust te laten. Dat gezeik over links en rechts op twitter en facebook wordt je ook simpel van.

doskabouter | 23-08-17 | 14:39 | 4

Een puntmuts in dit geval.

Grapevine | 23-08-17 | 14:57

Nou vooruit , Eens was Daar ..een ....lang en gelukkig op Geen Stijl

medelmo | 23-08-17 | 15:00

Gaan jullie is aan je werk stelletje vervelia.

doskabouter | 23-08-17 | 17:43
▼ 1 antwoord verborgen

Four more years! En dan in 2020 de eerste vrouwelijke president van de VS, Ivanka Trump.

1nfidel | 23-08-17 | 14:39 | 2

Jongen, als pappie zo door gaat, dan halen we 2020 nog eens niet als wereld. Hij heeft zoveel mensen al tegen zich in het harnas gejaagd, en die Noord Koreaan is ook niet helemaal lekker. Nog een foute opmerking van Trump, en de raketten vliegen echt.

little C | 23-08-17 | 16:10

Even kijken,wanneer loopt Trump zijn termijn af?? En dan nog 'four more years' en dan in 2020 een vrouwelijke president??
Hoe ga je dat doen? Dubbelpostje maken??

miko | 23-08-17 | 19:11

Na die slappe Tinus van een Obama is Trump een verademing. Dat de intellectuelen ronduit minachting voor Trump hebben is logisch, want afgunstig op iemand die wel iets presteert.
Okee, het kan beter, maar laat hem maar even in zijn rol komen.

Ongeblustekalk | 23-08-17 | 14:39 | 2

Zo is het. En zo lang de meerderheid nog achter hem staat mag de rest schreeuwen in de woestijn.

doskabouter | 23-08-17 | 14:46
-weggejorist-
LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 14:51

In een land waar theedrinken, "verbinden" en censuur de norm is komt buitelandse politiek al snel wereldvreemd over.

MogeWijEveOvergeve | 23-08-17 | 14:38

Wat volgt? Een topic "we missen je Obama"? Obama is de oorzaak waarom Trump president is geworden. Staatschuld verdubbeld, steun aan terroristen organisaties, falende zorgwet en verdere maatschappelijke verdeling met name in de Afro Amerikaanse gemeenschap... En begrijp ik nou goed dat Bart Nijman het heeft over de 'toon' en imago. Juist de punten waarop ze Geenstijl vaak aanvallen?

First Contact | 23-08-17 | 14:37

Holy shit, Trump heeft 100% gelijk, de media volgt een eigen 'progressive" narrative en Trump moet deaud volgens hen. Ze nemen zijn quotes uit context, ze zetten hem voor lul, ze noemen hem racist, alles om hem te zien falen. Maar hij faalt niet.

Nu Snap ik GS dus helemaaaaal niet. Want Trump is verdomd goed bezig. Hij probeert te doen wat hij beloofd heeft in z'n campagnes, er zijn miljoenen banen bij gekomen en hij gaat door.

Waarom de man nog meer demoniseren door gebruik te maken van de media footage die al liegt en bedriegt?

LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 14:36 | 5

@mas5s Waarschijnlijk beide, want hij heeft heel wat foute Obama legislatie vernietigd waardoor veel bedrijven weer ruimte kregen om zich uit te breiden en te groeien. Obama's rare aanneem, ontslag en 'minority quota' wetten waren dodelijk voor veel bedrijven en werknemers.

LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 14:56

@ mass Die ( bovenste )vraag mis ik nu echt als ons lachebekje trots kwallend over groei praat.
Behalve de neus en de lijst met falende VVDers in criminaliteit groeit daar in ieder geval niets.

medelmo | 23-08-17 | 15:07

Het aantal banen dat erbij is gekomen ligt op hetzelfde niveau (om precies te zijn net iets lager) dan onder Obama vorig jaar. En dat is ook logisch, want Trump heeft nog niets bereikt wat enige invloed op de economie zou kunnen hebben. Maar goed, feiten tellen voor Trump-fanboys natuurlijk niet.

Trump maakt zichzelf belachelijk. De media hoeft niets te doen dan het integraal uit te zenden. Uitgaande van het gedeelte van Trump's toespraak dat ik gisteravond op CSPAN heb gezien is de beschrijving van Lemon m.i. overigens behoorlijk accuraat.

Lagging | 23-08-17 | 20:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Trap er niet in van Rossem. Trump is het resultaat van een democratisch proces, met een uitslag gestoeld op mensen die reële zorgen hebben net als wij hier. De extreem linkse kliek diet er sinds 20 januari alles aan om hem zijn functioneren compleet onmogelijk te maken en dat is knap fascistisch. Dat die mevrouw in Charlottesville is doodgereden is kwalijk maar dat de fascistische linkse kliek daar toch een tegendemonstratie stond te houden zonder vergunning, is een buitenwettelijke keuze. Waarom horen we daar niets over ?

netniet | 23-08-17 | 14:34 | 2

Omdat met een groepje staan te demonstreren in het niets valt bij het doodrijden van politieke tegenstanders en het daarom totaal niet interessant is? Je gaat toch ook niet liggen zeuren als iemand afgelopen week op de Ramblas een rood stoplicht negeerde?

Ardbeg | 23-08-17 | 15:09

Het goed praten van de geweldadige tegendemonstratie is eigenlijk van veel grotere zorg dan die paar extreme rechtse idioten.

HA BIER!1! | 23-08-17 | 15:32

Ach, 'opruiende speech'... Het Alt-left is toch nooit tevreden, dus dan kan je er maar beter gewoon voor gaan. Zodra je excuses gaat maken ruiken ze bloed en word je helemaal afgemaakt.

sarcastro | 23-08-17 | 14:33
-weggejorist-
grondig | 23-08-17 | 14:31

Moest ff dubbelchecken of ik niet perongeluk op joop.nl was beland.

Synthese | 23-08-17 | 14:31 | 1

Het leven is niet zwart/wit. Ook rechtse mensen kunnen slechte bestuurders en staatsmannen leveren. Trump is het perfecte voorbeeld van een falende staatsman. En dat mag je best uitspreken zonder meteen in het Joop-hokje geplaatst te worden.

Ardbeg | 23-08-17 | 15:06

Iemand als ik, die Chroetsjov en Kennedy nog heeft meegemaakt en daarna Reagan (die ons samen met Gorbatsjov van het ijzeren gordijn verloste)... is blij met een man als Trump.
Ben blij dat die Odrama is opgerot, waren 8 verloren jaren qua buitenlandse politiek.

Keyboardspeler | 23-08-17 | 14:27

Trump doet het uitstekend.Het bashen op Trump neemt hilarische vormen. Ben benieuwd of alle treurige Trump haters dit 8 jaar gaan volhouden. Want die man wordt zeker herkozen over 4 jaar.

Mark_D_NL | 23-08-17 | 14:24 | 3

Voordat die acht jaar om zijn, wordt hij vermoord. Trump heeft iets tegen de FED, net zoals Lincoln en Kennedy.

Usuc | 23-08-17 | 14:46

Zoals @Usuc ook al zegt, Trump zal worden vermoord in die 8 jaar. Al meerdere mensen van zijn Security Detail zijn ontslagen omdat ze hun politieke gevoelens persé moesten uiten op social media of hun dichte familie plaatste doodleuk op social media wat de beveiliger 'dacht' bij familie etentjes.

Dus er zal maar 1 tussen zitten die net door de 'check' valt, of vatbaar is voor een smak geld van Soros/Clinton (of indirect) en voila, de 'inner circle' of 'swamp' waar Trump tegen vecht zal weer blij zijn.

LangeTijdGeleden | 23-08-17 | 14:59

Trump wordt niet vermoord. Ze zullen het proberen. Maar hij zit niet voor niets veel op Mar-A-Lago.... Trump is erop voorbereid, en kent het klappen van de zweep. Die man is zijn hele leven al een target ivm zijn geld, mening etc. Trump is door zijn centen niet afhankelijk van wat de USA overheid hem te bieden heeft. Dat was Obama wel, dus die was als was in de handen van de powers that be. Trump niet, die vaart zijn eigen koers en kan zijn eigen leger bouwen indien nodig.

Mark_D_NL | 23-08-17 | 15:23

Op welk moment in die 78 minuten durende video zegt Trump iets verkeerds?
Het is vast geen toeval dat er geen specifiek fragment belicht wordt, want dat is er vast niet.

hellothere | 23-08-17 | 14:23

Alsof je een kleuter op een driewieler steeds harder een berg af ziet rollen, zo erg is die gast van het pad af.

geenspam | 23-08-17 | 14:20 | 5

Mark_D_NL
Verspilde moeite, ze komen niet verder dan "RACIST!!!!!"

.:. Two Pillars .:. | 23-08-17 | 14:30

@Mark_D_NL | 23-08-17 | 14:26
Je hoeft niet naar MSM te kijken om te zien dat de man volledig ongeschikt is, aan wat hij zelf zegt en doet kun je genoeg aflezen; tirades, narcistische emotioneel onvolwassen reacties die niks toevoegen, draaideur personeelsbestand van witte huis, ongeschikte onervaren kinderen op sleutelposities (Ivanka), onvermogen om zijn partij bijeen te brengen om wetten te passeren, eigen personeel belachelijk maken in bijzijn van buitenlandse functionarissen (Comey), allegaties van buitenlandse inmenging, dreigingen waarbij volledig de impact uit het oog wordt verloren (noord korea, dreigen overheid te sluiten wb de muur). Kun je allemaal zien zonder 1 seconde MSM te kijken.

Ben overigens niet links etc. (FvD stemmer) maar twijfel wel ernstig aan mensen die Trump nog voor vol aanzien.

geenspam | 23-08-17 | 15:24

Mark_D_NL | 23-08-17 | 14:26
Nou, hij heeft geantwoord. Uw reactie svp...

little C | 23-08-17 | 16:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Die man geeft alleen om zichzelf, z'n eigen gelijk en z'n ego. En iedereen die hem in de weg staat of kritiek uit moet kapot. En vervolgens duikt meneer weer in de o zo voorspelbare slachtofferrol. Tijdens z'n inauguratie riep hij: 'together we will make America great again!' Ik vraag me alleen af wie hij bedoelt met 'we', ik ben bang alleen zichzelf. Dit kan gewoon geen vier jaar duren, hij heeft straks simpelweg geen vrienden meer over.

Ardbeg | 23-08-17 | 14:19 | 6

"we"? Gewoon, de meerderheid van de Amerikaanse kiezers.

Usuc | 23-08-17 | 14:49

Usuc | 23-08-17 | 14:49
Je weet toch wel dat hij niet de meerderheid van de stemmen heeft gekregen, maar door 't belachelijk verouderde systeem van kiesmannen president geworden is?

little C | 23-08-17 | 16:01

Zo werkt democratie blijkbaar. Altijd een gedeelte wat het niet eens is met de uitkomst. Mooi systeem hé? En dan heb je Ardbeg die zeikt over het staatshoofd van een ander land terwijl in eigen land de formatie een farce is.

Is dit nog nieuws? | 23-08-17 | 19:35
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik herinner me geen hysterisch rellende conservatieven toen Obama president was. Moeten liberals zich nu ook niet toe verlagen. Grow a pair.

Bert Konterman | 23-08-17 | 14:19

Geen meltdown gezien, prima "to the point" verhaal.
Dat hele gezeik dat hij zgn de KKK stond te verdedigen eerder
afgelopen week is echt CNN level onzin.
Jammer dat GS de noodzaak ziet weer afzeik-artikel te schrijven over Trump.

.:. Two Pillars .:. | 23-08-17 | 14:18 | 4

"to the point verhaal" meen je dat nou echt?

geenspam | 23-08-17 | 14:21

geenspam | 23-08-17 | 14:21
Volgens mij heb jij de rally niet eens bekeken.

.:. Two Pillars .:. | 23-08-17 | 14:24

Precies. Is Obama ooit gevraagd afstand te nemen van acties van de Black Panthers? Tuurlijk niet. Trump heeft gelijk. Elke extremist is een debiel. Links of rechts.

Omkoal | 23-08-17 | 14:26
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken