Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nabestaanden MH17 klagen Timmerfrans aan

timmerfranszuurstof.jpgTimmerfrans is publiekelijk door het stof gegaan zijn omdat hij het nodig vond om zijn eigen ijdelheid te stutten met undisclosed en voor dramatisch effect behoorlijk aangedikte infopropaganda over een zuurstofmasker bij een MH17-passagier. Maar het is niet genoeg: nabestaanden MH17 klagen de Staat aan wegens GROVE NALATIGHEID. Oei. Dat zijn termen die parlementaire enquêtes veroorzaken. Het roddeltje van Timmerfrans over het zuurstofmasker is de directe aanleiding voor een stichting van tientallen nabestaanden om de aanklacht in te dienen. Terecht ook. Nederland repatrieerde precies 1 slachtoffer, terwijl de Oekraïeners en de separatisten bijna 200 lichamen en een treinwagon vol persoonlijke bezittingen veiligstelden in het crashgebied. Nederland blijft daarnaast consequent van een 'ramp' spreken, niet van een aanslag. Ook het thuisgetikte foprapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid was een lachertje waar iedereen zo doorheen prikte, temeer omdat er sprake bleek van geheime dealtjes met Australië, Kiev en Maleisië over het ontsluiten van MH17-informatie. En dan gaat MinBuZa Timmerfrans, die bij de VN Veiligheidsraad al zat te liegen over een niet gestolen ring, óók nog eens op de nationale televee - gelukkig in een matig bekeken programma - classified én onbewezen zuurstofmaskerverhaaltjes uit zijn dikke duim zuigen. Dan is het geen anekdotisch dramatiseren meer, dan wordt het categorisch liegen - door een aanstaande Eurocommissaris die zijn eigen veeltalige & breedsprakige ijdelheid niet onder bedwang heeft. En nu dus een aanklacht aan de broek heeft. Goed moment ook, want volgende week is er een Kamerdebat over de nasleep van MH17, en de oppositie is ook klaar met Mark & Frans. Sja boys. Nederland was maandenlang emotioneel van slag, en bleef iets te lang trots op de lege woorden over 'niet rusten' en 'onderste stenen ' die de MinPres in stemmige herdenkingszaaltjes sober maar ferm propageerde. Maar nu is het rally around the flag-effect voorbij en is Nederland weer gewoon zijn kritische, ontevreden en politiek wantrouwige zelf geworden. MOOI. De onderste steen boven in debat én rechtszaak graag.

Reaguursels

Inloggen

politiek; je gebruikt een recent item op het goede moment om linksom rechtsom naar je hand te draaien om te kunnen scoren, zieltjes te winnen, dat is politiek. Kiezen? Grote meerderheid democratie? Ha, alweer ingestonken knuppels, Fransje komt er wel. Dan weten we waarschijnlijk niet eens meer of het Mh-17 of 69 was

nesnaj ravi | 10-10-14 | 17:09

Misschien had de man/vrouw gewoon zuurstof nodig voor een vliegreis. Een vriend van ons moest dat ook altijd. Wat een gezeur om niets!!!!!
vaisonne | 10-10-14 | 15:03 dat heb ik nou ook altijd weer als ik naar politiek 24 kijk. Dat je gewoon aan de zuurstof moet. Vooral met timmerfrans in beeld.

tweetybird | 10-10-14 | 15:47

Misschien had de man/vrouw gewoon zuurstof nodig voor een vliegreis. Een vriend van ons moest dat ook altijd. Wat een gezeur om niets!!!!!

vaisonne | 10-10-14 | 15:03

Uit het artikel: "temeer omdat er sprake bleek van geheime dealtjes met Australië, Kiev en Maleisië over het ontsluiten van MH17-informatie". Deze informatie is incorrect, Maleisië maakt geen onderdeel uit van de geheimhoudingsovereenkomst m.b.t. het strafrechterlijk onderzoek naar de MH17, het betreft de landen Australië, Kiev en België. Niet geheel onbelangrijk, want naar aanleiding hiervan kun je de vraag stellen waarom Maleisië niet maar België wel? Als er een slachtoffer met zuurstofmasker op is aangetroffen, dan weerspreekt dat i.i.g. de officiële lezing van de OVV die spreekt over een massale explosieve decompressie. Bij een langzamer verlopende decompressie zouden ook de piloten tijd moeten hebben gehad voor het verzenden van een noodsignaal. Dit zou terug te horen moeten zijn op zowel de voice-recorder als de communicatie met de luchtverkeerstoren van Kiev. De OVV spreekt over 'niets bijzonders', en aangezien dat materiaal nog steeds niet is vrijgegeven, is er ook niets te verifiëren.

#enpassant | 10-10-14 | 14:54

Aanklacht verworpen, wegens geen tijd.
OM is te druk met Zwarte Piet en Geert Wilders bashen.
Fransje aanpakken vanwege zijn walgelijke egocentrische gedrag en ronduit schokkende uitlatingen, daar hebben ze vast geen zin in.

Schietmijmaarlek | 10-10-14 | 14:41

wie zich bezondigt aan emo-porno kan wel eens onder de spatten komen zitten.

minimá-armezusvan.. | 10-10-14 | 14:35

Internationaal gezichtsverlies voor Nederland, dit. Timmermans' positie is onhoudbaar. Beter als hij de eer aan zichzelf houdt en ontslag neemt.

Tiberius | 10-10-14 | 14:09

Jajaja, GS nu als de moraalriddert. Maar toen de onschuldigen net uit de lucht geknald waren konden de foto's van slachtofferpaspoorten niet om het narcisme van de redactie heen, weetunog? Ongezien de tiefus, lutsers.

Het Oude Rijden | 10-10-14 | 13:53

Ik zeg hangen

h.a | 10-10-14 | 13:46

Oprotte met die Linkse gladjanus en de rest van de regering.

funkyd | 10-10-14 | 13:35

lady Di | 10-10-14 | 13:20


Ach ja de waarheid is zeervhard voor u. Er dan geen antwoord er op kunnen geven en dan is dit het enige eat u kunt zeggen. Nou succes met u leven. En ik hoop voor u dat u nooit ergens slachtoffer van wordt. Want u weet hier is volgens u gedachte de slachtoffers dader en dader slachtoffer. En daar zeg ik dan weer van met zo een gedachte heeft u ze niet alleen op een rijtje maar zou een gesticht mij erg goed lijken. Als bescherming voor u zelf. Zo en nou ben ik klaar met u. Geen discusie mee mogelijk en dan ga ik ook mijn tijd er niet aan verspillen. Blijft u maar roepen dat de nabestaande de publiteitsgeile zijn en niet timmerfrans. Mijn mening blijft de nabestaande hebben meer als groot gelijk.

tweetybird | 10-10-14 | 13:33

Tweetybird:
Ik heb er spijt van dat ik op uw gereageerd heb, want dat verdient u niet, ik denk dat u ze niet allemaal op een rijtje hebt.

lady Di | 10-10-14 | 13:20

lady Di | 10-10-14 | 13:02


Nee u begint zichzelf al weer tegen te spreken. Het gedraai.u verwijt weldegelijk de nabestaande van publiciteitsgeil gedrag en gezeur en gezemel. En dat u vind dat timmerfrans nog dommer is als u dacht slaat op het feit dat de heer timmerfrans weer eens zeer domvan zich heeft laten horen. Iets wat de heer timmerfrans vaker overkomt zoals met de zaak russische diplomaat waarin hij een bepaald liedje aan haalde. U probeert weldegelijk de slachtoffers dader te maken en de dader slachtoffer. Maar zoals het een goed pvda-er betaald ,als u daar op gewezen wordt begint het gedraai. U heeft het niet zo bedoelt en noem maar op. Zeg maar de pvda draaien techniek. Stemt u niet op de pvda dan vindt ik dat zeer dom. U heeft namelijke zulke raakvlakken met de pvda. Partij van de draaikonten en grootaandeelhouder van de zieligheidsindustrie voor eigen gewin.

tweetybird | 10-10-14 | 13:16

sadam moest van de kaart,putin was bezig met de invoer van de nieuwe petrol munt ter vervanging van de dollar.
het verschrikkelijke ongeval met de mh17 geeft nu wel een andere kijk op de zaak.
een zuurstof kapje opdoen,doe je niet met de snelheid van het licht.
er valt wel wat uit te leggen.
timmerfrans kan beter in het klooster gaan

soledad | 10-10-14 | 13:03

giveitashot | 10-10-14

Helemaal waar, dat kon niet twee maanden wachten.

Boy Cot | 10-10-14 | 13:03

.... als u goed leest dan leest u dat ik geen hoge dunk heb van de heer Timmerfrans.
Tsjonge jonge jonge...

lady Di | 10-10-14 | 13:02

@Tweetybird: u heeft toch wel moeite met berichten juist te lezen. Het zijn namelijk de nabestaanden die de heer Timmermans aanklagen. Dus ik zeg dat de nabestaanden liever zemelen en zeuren over wat er in de media allemaal wordt gezegd dan zich bezig houden met het verwerken. U vermoeden dat ik toch wel linksch georienteerd zou zijn is totaal uit de lucht gegrepen. En nogmaals,

lady Di | 10-10-14 | 13:01

Àls de PvdA nog iets wil doen aan het terugwinnen van stemmen, hebben ze hier een grote kans. Dat hoeft van mij niet hoor, maar ik zou als ik hen was, die ijdeltuit de straat opschoppen.

whetherthouwouldbe | 10-10-14 | 12:57

lady Di | 10-10-14 | 12:40

O ja en gezemel en gezeur. Dat is juist waar deze partij groot mee is geworden. Zie het zwarte piet debacle waar zij graag het vuur aanwakkeren. De pvda een partij van draaikonten. Sukkels die geen enkele stelling meer hebben als alleen ,hoe blijf ik plakken op de pluche zetel. Die maar wat graag met onzinnige t shirts gaan lopen om samen met groenlinks de haat aan te wakkeren. U bent weer 1 van die domme koeien die slachtoffers daders maakt en daders slachtoffer. En weer geweldig in die zieligheids industrie meegaat. Waarvan de pvda de meeste aandelen heeft. De pvda leeft van haat en armoe en ellende. Daar ontlenen zij hun bestaansrecht aan. De heers en verdeel strategie om kiesvee zieltjes te winnen. Haat aanwakkeren om te kunnen blujven bestaan. De weg met ons taktiek waarin zij graag roepen rassisme en discriminatie. Niet omdat ze dat zelf vinden maar omdat ze daarvan beter worden. Zie de pvda anno 2014. Samen in het kabinet de pvvda.

tweetybird | 10-10-14 | 12:55

@ Stir Glenfarclas II | 10-10-14 | 12:34
Je hebt volkomen gelijk, dat is ook mij een brug te ver...

Ik schreef toch: begin na 54:00min.

Ondanks dat: wat weten wij nu eigenlijk echt zeker op deze aardkloot...? Wie durft te zeggen dat ie de allesomvattende waarheid kent? Degene die dat durft te zeggen mag wat mij betreft direct worden opgenomen. Maar jaaa, wie ben ik...

Good Meuning | 10-10-14 | 12:52

lady Di | 10-10-14 | 12:40


Was het maar waar dat ze zich konden bezighouden met verwerken. Maar helaas zijn er mediageile timmerfransen die uit eigen gewin iedere keer weer ellende veroorzaken. U maakt een fout niet de nabestaande zijn publiciteitsgeil maar de heer timmerfrans. U probeert het weer om te draaien. En u probeert de slachtoffers weer daders te maken en de dader in dit geval timmerfrans slachtoffer te maken. Laat me raden de pvda strategie dus ik vermoed dat u een linksch georinteerd gutmensch bent die stemt op die club. Een club die naar de afgrond rent en dan rare streken begint uit te halen en nu zelf zielig begint te doen.

tweetybird | 10-10-14 | 12:47

In zijn speech had hij het ook over geliefden die elkaar aankeken in het besef dat.

Dus, what's new?

kloopindeslootjijook | 10-10-14 | 12:43

Kunnen die nabestaanden zich niet eens een keer gaan bezighouden met het verwerken van het verlies van hun geliefde? Dat lijkt me beter dan constant dit publiciteitsgeile gedrag (lees: gezemel en gezeur) bij elke scheet die wordt gelaten door wie dan ook. Hoe dan ook, die Timmerfrans is nog dommer dan ik dacht.

lady Di | 10-10-14 | 12:40

Vond ik dat gegrien bij de Veiligheidsraad van de VN al uiterst theatraal en gericht op maximalisering van het effect en over de top, en zwanger van de pathetiek, bij 'Pauw'draaide Timmerfrans zijn hele emotiekraan open. Waarom werd mijnheertje weer zo ongelooflijk emotioneel? Kende hij de slachtoffers? Had hij meegeholpen de overblijfselen te verzamelen en in zakken te stoppen? Nee, niets van dit alles. Meneertje was op zijn pik getrapt dat iemand zijn gejank wat ongeloofwaardig vond. Maar dan kent Pauw Franske nog niet. Weet u wel wat u daar in twijfel durft te roepen mijnheer? Weet u dat het allemaal nog veel erger was dan u dacht. Daarom, en alleen daarom wordt ik nu weer heel emotioneel. Hoe durft u van mij te denken dat ik voor maximaal winstbejag ga? Hoe... hoe durft U?
Eerlijk gezegd was Jan Roos de enige die door het geweeklaag van Franske heen prikte. Het brave journaille stond erbij en dacht; 'Prima, excuses. Verder maakt het allemaal niks uit, het normale theater. Hoort erbij'.

dadoorunrun | 10-10-14 | 12:39

Je kunt je ook afvragen waarom het er maar 1 is geweest die een zuurstofmasker op heeft. Maar daar horen we dan weer niets over.

kloopindeslootjijook | 10-10-14 | 12:39

Bezopen, dat aanklagen, ronduit bezopen.
Schoorsteenveger | 10-10-14 | 10:05


Sukkel zeg ik daar op. Het zal maar familie van jezelf zijn. En dan zo belogen worden zaken onder de pet houden bewust en mooi weer proberen te spelen over de slachtoffers en nabestaande om je baantje in europa zeker te stellen. Alles voor eigenbelang. Ze hebben groot gelijk dat ze het helemaal zat zijn met timmerfrans. En als aanklagen nog de enigste mogelijkheid is om recht te behalen en echt te weten te komen wat zich heeft afgespeeld hebben die nabestaande meer dan gelijk. Die timmerfrans was een l×l is een l×l en blijft een grote l×l. Een wegkijker van de eerste orde. Een echte pvda sukkel met geveinsde emoties voor eigen gewin. Een zeer walgelijke en misselijke man. Een kruiper om hogerop te komen via de vriendjespolitiek en baantjescarrousel van de pvda. De macht in nederland zijn ze al kwijt dus proberen ze het met die eu elite club nog wat te redden. Om de ondergang van de pvda nog iets minder te laten lijken. Ze zijn bij de pvda al hard bezig om met vriendjes politiek hun inkomen veilig te stellen omdat van de pvda landelijk en op gemeente nivo nog maar heel weinig over blijft. Ze zijn gewoon al het zinkende schip aan het verlaten. Waarbij de kapiteins er al vandoor gaan en de rest laat zinken als een baksteen. Dat is nu die geweldige pvda. Een pluche plakkende partij waarbij het partij programma enkel nog maar uit 1 zin bestaat. Hoe Blijf Ik In Het Pluche.

tweetybird | 10-10-14 | 12:39

@Good Meuning | 10-10-14 | 11:23
"
'I lost my virginity to an alien holographic at the age of FIVE': Labour politician appears on TV to defend his claims of encounters with extra-terrestrials
- Whitby councillor Simon Parkes is a married father-of-three
- Appeared on ITV's This Morning to talk about his visitations
- The Stakesby representative also says he has had a lovechild with an alien
- His mistress is called the Cat Queen, the child named Zarka
- The 53-year-old said he has sex with an alien about four times a year
"
www.dailymail.co.uk/femail/article-234...

Eehh...

Stir Glenfarclas II | 10-10-14 | 12:34

Pimp my Voortuin | 10-10-14 | 11:39
Misschien al in verzekerde bewaring genomen?
Mijn pc begint ook al vreemd te doen.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 12:00

Pimp my Voortuin | 10-10-14 | 11:39 Vergeet Meeroever niet.

Russ Meyer | 10-10-14 | 11:55

Bij de toespraak van Frans bij de VN zag ik niet een emotionele man, maar een berekende sollicitant die z'n kans zag op het wereldpodium om er zelf beter van te worden. Toen die engnek bij Pauw aangevallen werd,gebruikte hij dit om zichzelf te verdedigen. Wat een rasgalbak, gadverdamme. Ben blij dat jij naar Brussel gaat....
Overigens jaren geleden met z'n "ik sprak Henk en Ingrid " werd al duidelijk dat het een eerste klas stuk stront is, categorie nog erger dan Marcel van Dam .....

Abu Munbroek Zaktav | 10-10-14 | 11:55

Good Meuning | 10-10-14 | 11:23 | | Reageer+
Dus toch een zionistisch complot!

aardappelninja | 10-10-14 | 11:54

tipo | 10-10-14 | 10:17 Ook he-le-maal mee eens! Mijn gutfeeling zegt dat er nieuwe bewijzen gaan komen. Niet uit dit doofpotland, Brussel of Washington, maar uit Kiev, Maleisië, Australië of Moskou. Die onderste steen wordt hopelijk de molensteen voor Frutte en Timmerschwanz.
Russ Meyer | 10-10-14 | 11:49

Ik verwacht het ook, vooral de stilte uit de USA doet mijn verwachtingen hoog oplopen.

gebrokenvleugel | 10-10-14 | 11:51

Men ruikt geld, veel geld.

Moi2 | 10-10-14 | 11:51

Franske doet damage control, binnen een half uur op z'n facebook page, meldt hij het fantastische nieuws dat Malala de Nobelprijs kreeg.
Heeft verder zeker niets anders te doen dan op facebook uithangen?

gebrokenvleugel | 10-10-14 | 11:49

tipo | 10-10-14 | 10:17 Ook he-le-maal mee eens! Mijn gutfeeling zegt dat er nieuwe bewijzen gaan komen. Niet uit dit doofpotland, Brussel of Washington, maar uit Kiev, Maleisië, Australië of Moskou. Die onderste steen wordt hopelijk de molensteen voor Frutte en Timmerschwanz.

Russ Meyer | 10-10-14 | 11:49

Eén mooi dramatisch theaterstukje en je politieke carrière is gemaakt. Bravo Timmermans.

Der Schnitzeljäger | 10-10-14 | 11:45

@good meuning: uw desinformatie doer me eraan denken, waar zijn basbr, koreaanse slet, cees boogerd, indoneesje en alle andere collega's. Projectgroep ontbonden? Dit onderwerp was toch wel hun dingetje.

Pimp my Voortuin | 10-10-14 | 11:39

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 11:23
De gezwollen taal die u bezigt verbloemt geenszins de weeffout in uw reactie.
Om over de ad hominem maar te zwijgen.

Igor Putkin | 10-10-14 | 11:38

Nederland had nooit de leiding moeten nemen bij het onderzoek en bij de afwikkeling van de ramp. Een politiek blunder 1e klas. Zo slim is onze Frans?? Wat een druiloor.. Onze zelfingenomen top diplomaat heeft gefaald.

denoorman | 10-10-14 | 11:37

Ik heb Ijdelfrans altijd al een droplul eerste klas gevonden. Met Rusland en Putin heeft hij volledig gefaald. De afwikkeling van de ramp met de MH17 wordt een volledige faal. De ellende die hij nog in Brussel nog gaat veroorzaken is niet te overzien. Onbestaanbaar dat zo'n ijdele zelfingenomen narcist met zijn zijn acteertalent en drama op belangrijke posities wordt geplaatst. Frans is misschien slim en hij spreekt veel talen. En ondertussen doet hij de domste dingen en roept hij de ellende over ons af. Maar ja Frans heeft wel een mooi goedbetaald baantje versierd in Brussel.

denoorman | 10-10-14 | 11:33

-weggejorist-

ParisXL | 10-10-14 | 11:33

tipo | 10-10-14 | 11:21 He-le-maal mee eens!

Russ Meyer | 10-10-14 | 11:30

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 11:28

Heeft Timmerschwanz het interview met Pauw al op zn Facebook gezet en het woord "zuurstofkapje" vervangen door "zuurkoolstampje"?

Russ Meyer | 10-10-14 | 11:26

Bizarre uitspraken van Brits politicus (excuses, het is schokkend, maar dat is het ook zonder dit bericht):
- Rusland heeft het vliegtuig neergeschoten uit zelfverdediging
- Vliegtuig zou zijn voorbestemd om boven een grote Russische stad te exploderen en een nieuw 9-11 te creëren
- Mossad speelde een belangrijke rol, van hen was een bom aan boord
- Er waren lichamen bij van mensen die al lang dood waren volgens de plaatselijke bewoners. Enkele van deze lichamen waren ontdaan van bloed en zouden besmet zijn met een virus.
- Vliegtuig is neergeschoten met mitrailleur vuur van Russische gevechtsvlietuigen om te voorkomen dat dit virus zich over een groter gebied zou verspreiden bij gebruik van een raket. (zie foto www.flickr.com/photos/jeroenakkermans... )
- Het mitrailleurvuur bestond om-en-om uit uranium-projectielen en hoog explosieve granaten. De granaten dienden om de cockpit binnen te dringen en de piloten uit te schakelen zodat de aanwezige bom(men) heel zouden blijven. (dit kan ook verklaren waarom er in de cockpit zowel ingaande als uitgaande granaatinslagen te zien zijn)

Begin bij 54:00 min. om het zelf te horen. www.youtube.com/watch?v=b4WQty5e7Cc

Nogmaals mijn excuses als ik hiermee mensen pijn doe, maar omdat wij tegenwoordig helaas genoodzaakt zijn om zelf op zoek te gaan naar "de waarheid" leek het mij toch goed om dit te posten. De toekomst zal het leren.

Good Meuning | 10-10-14 | 11:23

Alle gebeurtenissen en acties van Kiev NA de ramp wijzen er op dat niet de separatisten maar Kiev achter de aanslag zitten. Om smerige geopolitieke redenen wordt de waarheid stelselmatig verdraaid. En Timmermans loopt daar bij voorop. Het is de grootste politieke schande van na de oorlog. Door hem weg te halen en bij de EU te stallen hoeft hij geen verantwoording af te leggen in Nederland. Het is allemaal uitgekiend en meer dan smerig. Dit moet tot de laatste snik worden uitgezocht. Ze mogen er niet mee wegkomen. De nabestaanden en doden hebben er recht op.

070 | 10-10-14 | 11:23

@Igor Putkin | 10-10-14 | 11:12

Zoals gezegd.. De fasces, die belief ik niet. Meningen screenen is een glijdende schaal. Vandaag die van Wilders, morgen die van u of die van mij.
.
Overigens maak ik mij geen illusies. U heeft duidelijk geen idee van de grondvestende principes van een democratische rechtstaat. Discussie doodmaken is deze staatsvorm dood maken.
.
Het resultaat? Ach, als u ooit eens een geschiedenisboek had opgepakt zou u het weten...

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 11:23

@giveitashot 11:13
Dat verbond moet vandaag nog ontbonden worden, want is in flagrante tegenspraak met Ruttes belofte dat de regering haar uiterste best zou doen de onderste steen boven te krijgen.

Dit kabinet doet geheel niet haar uiterste best om de onderste steen boven te krijgen, integendeel.

Rutte heeft niet beloofd dat de onderste steen boven komt, want die belofte kun je nu eenmaal niet maken. Rutte heeft wel beloofd dat de regering haar uiterste best zou doen. Dat is aantoonbaar niet het geval gebleken. Dus moet dit kabinet nu weg. Vandaag nog.

Tenzij Rutte vandaag nog die geheimhoudingsclausule eenzijdig ontbindt en wel in gesprek gaat met de seperatisten en Russen en hun informatie bij de onderzoeken betrekt, volledig open en transparant zonder enige voorbarige conclusie daar aan te verbinden.

tipo | 10-10-14 | 11:21

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 11:13

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:37
Waarom nou weer "of" en niet "en". Gewoon beide vervolgen.
Het is ook wel duidelijk welke hand u voedt.

Igor Putkin | 10-10-14 | 11:12

P. Peeer | 10-10-14 | 10:52
Timmerfranz zei de waarheid????
Man man man ik geloof mn overleden hond nog eerder als ie nu zegt dat ie plassen moet.
Jeetje nog aan toe, wat ben jij een wegkijker.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 11:12

Chiant | 10-10-14 | 11:05

Over een week of vier als er een kut onderzoek klaar is.

Keeper | 10-10-14 | 11:11

@P. Peeer 10:52
Timmermans sprak niet de waarheid. Het aanwezig zijn van een zuurstofmasker om de nek van 1 van de bijna 300 passagiers is geen bewijs van Timmermans aanname dat de passagiers nog enkele ogenblikken na de ramp / aanslag bewust doorgeleefd hebben.

Timmermans ziet zijn persoonlijke aannames (dat de slachtoffers enkele ogenblikken de ramp bewust beleefd hebben) en percepties (waarin elke seperatist wel een boef moet zijn, terwijl deze bijna 200 lijken geborgen hebben in zinderende hitte en stank en oorlogsgevaar) aan voor de werkelijkheid. Dat is een gevaar voor een werkelijk onafhankelijk en objectief onderzoek.

tipo | 10-10-14 | 11:10

P. Peeer | 10-10-14 | 10:52

Sorry, helaas heeft Frans zijn echo tegen. Zelfingenomen naar mannetje die zijn ziel heeft verkocht aan het pluche.

Keeper | 10-10-14 | 11:09

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 11:08

Timmerfrans is een zelfingenomen kwal die slechts uit is op zijn eigen ego en bankrekening. Die mening had ik en en heb ik nog steeds . Ook toen half Nedereland hem bejubelde over zijn theaterstuk bij de VN. Bah miselijkmakend.

Lichtstadfan | 10-10-14 | 11:07

P. Peeer | 10-10-14 | 10:52

Het is al lang en breed aangetoond dat het een hoax is. Wegkijker.

Desmoulins | 10-10-14 | 11:05

Ach kijk. De Blame-fase hebben we een week of 4 geleden afgesloten en ik stel vast dat we sinds vandaag in de overgang tussen de Shame- en Claim-fase zijn gekomen.

Toch fijn dat Kuddeland zo gestandaardiseerd voorspelbaar is.

Wanneer gaan we trouwens de Claim-fase in bij het monstertruckongeluk in Haaksbergen? Is alweer een tijdje stil.

Chiant | 10-10-14 | 11:05

Sorry nabestaande, als Frans Geert zou zijn zou dit een een tweetje worden.

Nu zullen jullie de torn van de Nederlandse politiek voelen.

Keeper | 10-10-14 | 11:05

Het is bijna misdadig om strak achter Kiev te staan en via hen alles te organiseren ( bijna niets...) in plaats van met de separatisten samen te werken. De vermisten liggen op HUN gebied. Om politieke redenen is er nog niets gebeurd. Het is een schande.Bewihjzen stapelen zich op dat de MH17 door Kiev is neergeschoten. Wat een vreselijke ellende voor de families, en Timmermans is een keiharde narcist.

070 | 10-10-14 | 11:03

@brabantman | 10-10-14 | 10:07
Er is door de Nederlandse teams slechts 1 overschot (en dat geeneens denk ik, eerder restjes van meerdere slachtoffers) gevonden, de rest is geborgen door bewoners daar en door "die smerige separatisten". Begon een beetje té erg te stinken. Daarna begon het stinken hier !

A3an | 10-10-14 | 10:54

Ach rot toch op. Timmmerfrans zei gewoon de waarheid, mag dat ook al niet meer? En als je gaat schadevergoeden, ga dan naar de luchtvaartmaatschappij, Oekraiene, Maleisie of Schiphol, die zijn tenminste partij.

P. Peeer | 10-10-14 | 10:52

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:52

Kijk wat er aan de hand is met deze laffe troep.
Gisteravond zei Timmerfranz op TV: ik had het niet moeten zeggen.
De ENIGE die daarop reageerde met een verrekt goeie simpele vraag (maar zonder antwoord)was Jan Roos van het Pownews.
Die vroeg direkt daarna: waarom zei U het dan? En daar gaat het om. Daar zit het antwoord in. De rest van die journalisten zonder ballen (net als de politiek) zei HELEMAAL niets.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 10:51

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:49

De NL overheid was al te druk (onder druk van VS) bezig om Poetin een oor aan te naaien.
En wat heeft het ons ondertussen opgeleverd behalve woede en verdeeldheid onder de eigen bevolking?
Geloof NOOIT iemand van de PVDA!!!

ET007 | 10-10-14 | 10:49

daytripper | 10-10-14 | 10:30
Juist. Helemaal aan het eind van een lange keten van misstappen, leugens en manipulaties glijdt Timmerfrans in al zijn ijdelheid uit, en nu plots wordt er aangeklaagd. Het zijn de verkeerden die aanklagen en de verkeerden die aangeklaagd worden. Dit is kat in het bakkie, emotie op het verkeerde, dus het juiste moment, dit is één een groot zuurstofmasker dat al die falende politici lucht geeft.

Schoorsteenveger | 10-10-14 | 10:47

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:47

Er wordt van alles aan gedaan om de ramp maar te verdraaien en toe te dekken. De manier waarop Oekraïne de zaak traineert, door maar constant op de plaats waar het vliegtuig neerstort beschietingen uit te voeren. Alle bewijzen worden op die manier vernietigd, op een wijze die de 'fotorolletjes' van Srebrenica en de 'taps' van Theo, doet verbleken.

Boy Cot | 10-10-14 | 10:46

En dat zuurstofmasker ?
Kan net zo goed een privémasker zijn van iemand die COPD heeft of zware astma. Er komt nooit een masker alleen naar buiten, dan moet die hele kist vol hebben gehangen met uithangende maskertjes. Documentaires met deskundigen op de Duitse tv geven duidelijk aan dat bij een BUK-raket het toestel geheel vernietigd cq verbrand moet zijn (grotendeels) in de lucht. Dit is hier niet het geval. De grote brand heeft op de grond plaats gevonden. Het kan niet anders
zijn geweest dat er van air-to-air raketten en gericht mitrailleurvuur uit straaljagers sprake is geweest. (Dit aldus de Duitsers). Nou, dan weet je wel waar je het zoeken moet.
Men is alleen maar bezig met een gigantische cover-up nu.

A3an | 10-10-14 | 10:45

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:39

Wat mij het meest verbaast is het feit dat er bv op de Duitse televisie al vele documentaires zijn geweest (zie o.a. links in Topics over Timmerfrans van gisteren) met deskundigen, piloten en BUK-specialisten die de samenhang van de gegevens volkomen onmogelijk achten, dat er bij ons geen énkele documentairemaker zich hieraan waagt, cq. dit niet durft/mag. M.a.w. er zijn hele andere zaken aan de hand. Het enige wat hier gebeurt is het benadrukken van de waardige afhandeling maar geen enkele analyse van tot dusver bekende gegevens n.a.v. bv foto's en verder wel bekende gegevens !

A3an | 10-10-14 | 10:38

@Igor Putkin | 10-10-14 | 10:19

Ah, sterk. Het onderwerp verleggen naar uw wens om politieke discussies en opinie waar u het niet mee eens bent via de gerechtelijke weg de kop in te drukken. Sorry, de fasces belief ik niet.
.
En daarmee heeft u inderdaad een zwakte in mijn tegel naar boven gehaald. Ik had natuurlijk veel duidelijker moeten formuleren. Alsnog: Politici die bestuursfuncties vervullen. Ter illustratie dan ook wat voorbeelden van wat ik graag vervolgd zou zien. Onbehoorlijk bestuur, machtsmisbruik, nalatigheid, fraude, bedrog.
.
Maar u wilt dus woorden vervolgen (voorop gesteld dat er nooit is opgeroepen tot algehele deportatie) en de vele daden van corrupte, onverantwoordelijke politieke bestuurders ongemoeid laten?
.
Het is wel duidelijk welke hand u voedt...

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:37

De enige kwalificatie die je Timmerfrans kunt toe dichten, is dat hij kan liegen in zeven talen.

van Nazareth | 10-10-14 | 10:37

@ giveitashot | 10-10-14 | 10:32
Op basis van wat? De foto's tonen overduidelijk aan dat het vliegtuig geraakt is door een enorm aantal fragmenten van verschillend formaat. Grote delen van de romp zijn er mee doorboort. Het enige wat dit kan veroorzaken is een luchtdoelraket met fragmentatie kop.

Bubske | 10-10-14 | 10:35

@cabrão 10:26
De schuldvraag en hoe de schuldigen berecht moeten worden is gebaat bij volledige transparantie van het onderzoek, gebruikmakend van alle informatie van alle partijen, zodat dit op onafhankelijke wijze objectief te staven is.

Timmermans en Rutte blokkeren onafhankelijk onderzoek, door:
- niet transparant te zijn
- de informatie van de Russen en de seperatisten als niet bestaand te beschouwen
- voorbarige conclusies te trekken
- aantoonbaar te liegen

Geenstijl kan niet anders dan dat aan de kaak te stellen en is daarmee in dienst van het belang van de nabestaanden aan het werk gegaan.

tipo | 10-10-14 | 10:35

@cabrão 10:26
De schuldvraag en hoe de schuldigen berecht moeten worden is gebaat bij volledige transparantie van het onderzoek, gebruikmakend van alle informatie van alle partijen, zodat dit op onafhankelijke wijze objectief te staven is.

Timmermans en Rutte blokkeren onafhankelijk onderzoek, door:
- niet transparant te zijn
- de informatie van de Russen en de seperatisten als niet bestaand te beschouwen
- voorbarige conclusies te trekken
- aantoonbaar te liegen

Geenstijl kan niet anders dan dat aan de kaak te stellen en is daarmee in dienst van het belang van de nabestaanden aan het werk gegaan.

tipo | 10-10-14 | 10:35

Du moment dat ze deze limburgse ijdeltuit naar Kiev stuurden stond van Oef op om bij een familielid (consul generaal) aan de bel te trekken dat dit helemaal de verkeerde kant dreigde uit te gaan. Hij had bij ome Wladimir moeten zitten, niet nog eens extra je vijand irriteren door met de Oekrainer gemene zaak te maken.

Het is een vreselijk mannetje met zijn eendenkont en rare accent.

van Oeffelen | 10-10-14 | 10:33

cabrão | 10-10-14 | 10:26
Ja en zonder dit geouwehoer van GS komen we niet achter de waarheid. Onze overheid krijgt vanzelf dankzij deze journalistiek wel door dat ze dit niet langer onder de pet kunnen houden.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 10:32

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:32

Liegen? Check
Bedriegen? Check
PVDA? Check
Nieuwe verkiezingen? Please?

LeakyLeak | 10-10-14 | 10:31

Tenzij de Haagse kliek dit keer werkelijk héél ver gaat in het hand-boven-het-hoofd-houden en onder-het-tapijt-schuiven, gaat dit Timmerfrans zijn Brusselse luilekkerbaantje kosten.
Merlot | 10-10-14 | 09:36

@Merlot. was het maar waar. Wat is er gebeurt met die twee idioten Hansje van Baalen en Guy Verfopstadt die indertijd in Kiev Euro propaganda stonden uit te venten?
Niets meneer! Gewoon tijdje in de luwte. Het volk vergeet snel en dan weer op koers!

daytripper | 10-10-14 | 10:30

Het kan verkeren, kom maar efkes wisselen Franske...

Cummie de Swappert | 10-10-14 | 10:30

En terecht,hoe Timmermans dit misbruikt heeft voor zijn baantje in de EU,Rutte die rustig bakje thee drinkt op terrasje,geen concrete beslissingen nemen,en sommige slachtoffers liggen er nog (als ze al nog niet vergaan zijn)
Aanklagen die hap,word eens tijd!!Nu komt de bovenste steen boven,he Rutte...

ron78 | 10-10-14 | 10:27

Timmerfrans is gewoon vast aan het oefenen voor Brussel.
Uiteindelijk geeft dit gekonkel en bedrieg hem alleen maar betere credenties om daar te "functioneren".

BekiekUtMoar | 10-10-14 | 10:27

 
Alles wat Timmerfranz down brengt is goed, ik wil zelfs geld storten in de juridische-support pot !
 
Wellicht een goed idee om als burgers een eigen belangenorganisatie op te zetten en permanent 'onze' overheid te bevechten met juridische procedures.
 

Rebellis | 10-10-14 | 10:26

Dit geouwehoer waar Geenstijl vrolijk aan mee doet (netzogoed respectloos t.o.v. de nabestaaden), leidt enkel de aandacht af van waar het écht om gaat, namenlijk de schuldvraag en hoe deze terroristen berecht moeten gaan worden.

cabrão | 10-10-14 | 10:26

@Muxje 10:15
Inderdaad. Het zuurstofmasker om de nek van een passagier levert nu nog geen basis voor welke conclusie dan ook.

Timmermans trok wel een conclusie, als zouden passagiers de ramp / aanslag bewust hebben meegemaakt en nog enkele ogenblikken geleefd hebben.

Dat blijkt helemaal nog niet uit de feiten die over het zuurstofmasker bekend zijn (gemaakt).

tipo | 10-10-14 | 10:24

@tipo | 10-10-14 | 10:17

Nederlandse F16's worden op dit moment ingezet ter ondersteuning van Koerdische seperatisten (KRG, YPG), seperatisten die ook nog eens tegen een "bevriende" natie actief zijn.
.
Dat argument wordt door deze regering dus wel heel selectief toegepast in het buitenlands beleid.
.
PS MH17 ging om Nederlanders. Irak om buitenlanders. Volkomen logisch dat onze regering onderscheid maakt, natuurlijk...

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:24

Als GeenStijl er niet was had ik dit nooit geweten want ik kijk geen Nieuwsuur en Pauw en Paul de Leeuw meer. Zo mis ik toch niks.

HebpermabanvanPvdA | 10-10-14 | 10:24

Dat is andere koek dan het gelurk van Fransje Ijdeltuit
als "ik ben trots op de Nederlandse mentaliteit".

daytripper | 10-10-14 | 10:23

Is Timmermans nog steeds voorstander van een nationale herdenkingsdag op 10 november.
Hij hangt toch zelf de pias uit.

BBmetR | 10-10-14 | 10:21

irma zonderboezem | 10-10-14 | 10:18
Ach Timmerfrans is niet bang voor een bruine arm.

Eurotokkie | 10-10-14 | 10:21

Nou, nou, GeenStijl toch. Vanwaar deze felheid (eigenlijk wilde ik het populistisch geblaat noemen)? Alsof MH17 de schuld van Nederland is (of van Timmermans). Sjonge. Waarom zou de Nederlandse staat moeten worden aangeklaagd? Hebben die het vliegtuig uit de lucht geschoten of zo? En vwb de vliegroute: dat was een besluit van Air Malaysia, niet van de Nederlandse staat.
Gazelletje | 10-10-14 | 10:11

Zeg je zowat, van Baalen en Verhofstad alweer vergeten?
Militaire inlichtingendienst zweeg in alle talen, terwijl zij wisten dat seperatisten eerder al een vliegtuig op 6.5km hoog uit de lucht schoten, zij wisten dat seperatisten gewaarschuwd hadden enkele dagen tevoren, dat alles wat vliegt boven oost-Ukraine uit de lucht geschoten zou worden.
Zij wisten dat ander maatschappijen wel andere routes namen, misschien wel op advies van hun eigen diensten?

gebrokenvleugel | 10-10-14 | 10:20

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:15
Of voor, ik noem maar iets, het oproepen tot etnische deportatie..

Igor Putkin | 10-10-14 | 10:19

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:19

@Igor Putkin | 10-10-14 | 10:08

20k per maand klinkt als een goed begin. Schijnt heel wat gewetens in coma te krijgen...

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:18

zeg maar dag tegen je nieuwe baantje! dit staat niet leuk op je CV. je werd al teveel opgehemeld. niks kunnen behalve een emotionele speech houden over 200 dode landgenoten. dat kan iedereen natuurlijk!

irma zonderboezem | 10-10-14 | 10:18

giveitashot | 10-10-14 | 10:15

En daar is de overheid heel goed in , zie de bijlmerramp.

Eurotokkie | 10-10-14 | 10:17

@pjotr nicknaamtov 10:08
Ruttes argument dat contact met de seperatisten 'volstrekt uitgesloten is', omdat we ze dan als seperatisten zouden erkennen is klinklare onzin.

Stel dat de getuigenis van een illegaal in Nederland voor een onderzoek nodig is, dan is dat gewoon mogelijk, zonder de illegaal daarmee legaal te maken.

Onze regering wil gewoonweg niets weten van de informatie die de seperatisten en de Russen hebben. Dus is het geen onafhankelijk onderzoek.

tipo | 10-10-14 | 10:17

@ad melkert | 10-10-14 | 09:59

Lang niet alles uit Amerika is slecht. Het feit dat een burger daar via het rechtsysteem kan afdwingen dat politici "verantwoordelijkheid" afleggen en nemen voor handeln is juist heel goed. Met vergelijkbare middelen had de burger in Nederland wellicht iets kunnen doen aan de kleptocratie die VVD, CDA, PvdA, D66, CU, GL van ons land gemaakt hebben.
.
Maar goed, ik ben natuurlijk een gekkie. Ik prefereer de "rule of law" boven de "reign of impunity"

Parel van het Zuiden | 10-10-14 | 10:15

-weggejorist-

giveitashot | 10-10-14 | 10:15

@Meeroever 09:55: De uitspraak klopte niet. Er is 1 zuurstofmasker om iemands nek aangetroffen, zonder sporen van speeksel of vingerafdrukken. Timmermans had het over "iemand met een zuurstofkapje op zijn mond, die dus de tijd had om dat op te doen". Hij heeft de feiten verdraaid en bewust gelogen om zijn emotioneel aangedikte speech waar hij zo trots op is te verdedigen.

Muxje | 10-10-14 | 10:15

Sioux | 10-10-14 | 09:58
Inderdaad Nederland had er gewoon heen moeten gaan. Het is gebeurd in Oekraine; een land dat volgens van Baalen en Verhofstad prima kan voldoen aan de eisen om toe te treden tot de Europese Unie!!! Dus ophalen die stoffelijke resten en onderzoek doen!! De Oekrainse overheid heeft daar maar voor te zorgen. Maar ja, het ontbreekt ons aan die leider met ballen, precies zoals je zegt. Dit was in de tijd van Hans Wiegel en cs nooit gebeurd! Maar met deze slap-janussen in de politiek kun je alles verwachten. Nee... meer snelheids-controles, meer onderzoek, snorbrommers verbieden omdat criminelen die dingen opvoeren. Men weet gewoon dat de gewone doorsnee Nederlander die een beetje gewoon opgevoed is, wel mort maar verder alles accepteert en de boetes zal voldoen.
Waardeloze laffe weggeef-kliek daar in DH.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 10:14

De nabestaanden kunnen beter Malaysian Airlines aanklagen omdat die op 17 juli willens en wetens boven een oorlogsgebied ging vliegen waar op 14 en 16 juli ook al 2 vliegtuigen uit de lucht waren geschoten. Dat was totaal onverantwoord en op hierdoor werden de passagiers nodeloos in gevaar gebracht (diverse andere airlines vlogen dan ook al alternatieve routes ruim voor 17 juli).

Zie: theaviationist.com/2014/07/17/mh17-mat...

Outsider-Inside | 10-10-14 | 10:14

Timmerfrans was even los van de aarde maar staat nu weer met beide benen op de grond , welkom terug Timmerfrans.

Eurotokkie | 10-10-14 | 10:13

Timmerfrans is in zijn euforie over zijn toespraak in New York, en zijn nieuwe baan een beetje doorgeslagen.Maar daar hebbeb pvda, ers, de laatste tijd wel meer last van.Zijn grenzeloos zelfvertrouwen doet hem nu de das om.Terug naar de realiteit Frans, maar dat is ver te zoeken bij de pvda.

Archy Bunker | 10-10-14 | 10:12

Nou, nou, GeenStijl toch. Vanwaar deze felheid (eigenlijk wilde ik het populistisch geblaat noemen)? Alsof MH17 de schuld van Nederland is (of van Timmermans). Sjonge. Waarom zou de Nederlandse staat moeten worden aangeklaagd? Hebben die het vliegtuig uit de lucht geschoten of zo? En vwb de vliegroute: dat was een besluit van Air Malaysia, niet van de Nederlandse staat. Het enige dat er te zeggen valt is dat de onderzoekers wel erg schijterig waren om het gebied in te gaan, terwijl anderen er wel waren. Lijkt me geen aanklacht waard. Klinkt als een poging om centen te krijgen. Ironisch dat alle nabestaanden gratis advocaat kunnen inhuren, die door de staat wordt betaald...

Gazelletje | 10-10-14 | 10:11

En met al dat gelieg nog 20K per maand opstrijken.
Eerlijk=eerlijk: ik doe het hem niet na. Als ik zo loop te liegen en te bedriegen pleuren ze me eruit.

Waakvlam | 10-10-14 | 10:10

@Alexander Pechkop | 10-10-14 | 09:59
Vragen stellen en een gezond wantrouwen koesteren is altijd oke.
www.nu.nl/vliegramp-oekraine/3888639/r...
Ik herinner ook me een tv optreden waarin hij stelde dat onze banden met de NAVO verhinderen dat we direct met Poetin of de seperatisten zouden praten.

pjotr nicknaamtov | 10-10-14 | 10:08

Alsof er een alternatief is. Neen. Het maakt geen reet uit wie Nederland bestuurt. Bewijs: de kommer en kwel van de afgelopen 40 jaar. We kunnen her en der een minister wegsturen, een PvdA, CDA. VVD of D66 bashen bij een fopverkiezing maar daar blijft het dan wel bij. Ondertussen beheersen de moslims structureel het nieuws, kapen de Gario's onze cultuur gesteund door laffe babyboom Ahold/Unilever/Hema besturen en kijkt 90% van het land structureel weg bij elk volgend incident wat inbreuk doet op onze eigen vrijgevochten leefwijze. Je zou er depressief van worden, gelukkig is er binnenkort weer Champions League.

de Voorzittert | 10-10-14 | 10:08

Immateriële schade. Niet in geld uit te drukken.. Toch, nabestaandenadvocaten?

Igor Putkin | 10-10-14 | 10:08

Iets wat ik niet begrijp. Wellicht dat een van de reaguurders het antwoord weet. Er staat hier dat 1 slachtoffer gerepatrieerd is.
Voor wat stonden dan alle mensen langs de rijksweg toen al die lijkenwagens voorbij kwamen? Wie/wat was er dan in die auto's?

brabantman | 10-10-14 | 10:07

@iedereen, ik snap hier geen bal van. Ik heb in het begin van deze ramp alles gevolgd dat er te volgen was. En in de eerste of tweede week was al bekend dat er mens(en) met een masker op gevonden was. dat heb ik 100% zeker weten op TV gehoord.
Van waar nu een eens de ophef?

groenrechts | 10-10-14 | 10:05

Bezopen, dat aanklagen, ronduit bezopen.

Schoorsteenveger | 10-10-14 | 10:05

@Brulboei, niet alleen dat, ook de NPO dacht Timmerflop nog verder te kunnen promoten door hem een hele uitzending van Pauw te gunnen. Het ego kon de weelde uiteindelijk niet meer aan en zo is deze PvdA-er slechts een ijdele windbuil gebleken.

ThePeet | 10-10-14 | 10:05

Als rasoptimist zie ik nog wel één positief puntje in de hele affaire:
Mochten we in Nederland nog ooit 'Sisi, the musical' in productie nemen, dan weten we in ieder geval wie de beste kandidaat voor de vrouwelijke hoofdrol is.

Cuyahoga | 10-10-14 | 10:04

Weet iemand of daadwerkelijk alle NL-se slachtoffers werden gerepatrieerd?

milky bar | 10-10-14 | 10:04

@Meeroever 09:55
Nederland doet haar uiterste best om Kiev uit de wind te houden en om de seperatisten te ontlopen in het onderzoek.

Timmermans heeft in zijn VN-Speech aantoonbaar en doelbewust gelogen en de bergers voorgesteld als 'thugs'. Dat was geen ongelukje, maar kwaadwillige opzet om de seperatisten als slechterikken en Kiev als de goeierikken voor te stellen.

Dit terwijl Kiev net zo slecht als de seperatisten is en er voor onze regering geen reden is om welke partij dan ook voor te trekken in het onderzoek. En toch gebeurt dat heel opzichtig. Dan is het dus zaak om de bewijsmiddelen en informatie veilig te stellen door deze geheel openbaar te maken en uit handen van politici te halen die er hun eigen selectieve spelletje mee spelen.

tipo | 10-10-14 | 10:04

Narcist Timmerfrans die over z'n eigen ijdelheid struikelt.
Je verwacht het niet...
Brulboei_61SB | 10-10-14 | 09:51

Denk maar eens door dit is een"gevalletje" in een interview over achteraf gebeurtenis.
Maar nu zit zo'n figuur in de hoogste macht en werkt daar ter meerdere eer en glorie van zijn Narcistische kronkel.
Eng en levensgevaarlijk, ik zou hem nog niet als vertaler aan het werk willen hebben.

gebrokenvleugel | 10-10-14 | 10:03

Timmermans lul er zijn onderwerpen waar je je muil over houd

Ruud530 | 10-10-14 | 10:02

@Igor Putkin | 10-10-14 | 09:43
Hoi Frans! Dag Frans!

milky bar | 10-10-14 | 10:01

Timmerfrans verdenk ik ervan veel meer relevante informatie onder de stinkende, zure dekens te houden.

MisterIk | 10-10-14 | 10:01

Meeroever | 10-10-14 | 09:55
Donder zelf op , hij had zijn bek moeten houden.
Het ging trouwens op een passagiers uit Australië
met een zuurstofmasker op zijn nek , hoe die daar is gekomen weet niemand dus Timmerfrans liegt ook nog eens.

Eurotokkie | 10-10-14 | 10:00

www.nocturnar.com/imagenes/ha-ha-nelso...

Opzouten met die leugenachtige smerige narcist, die de politiek gebruikt om zijn eigen portemonnee te vullen.

Ga maar gewoon in GTST spelen, Timmerfrans - daar kunnen ze nog wat acteertalent gebruiken.

Snackbar van Allah | 10-10-14 | 10:00

@pedro300 | 10-10-14 | 09:38
So true. Ik wacht op het moment dat Eurlings zich eindelijk ook eens moet verantwoorden.

milky bar | 10-10-14 | 10:00

Je gaat je afvragen of Timmerfrans niet meer weet omtrent de herkomst van het zuurstofmasker. Wilde de nl regering misschien liever een ramp omdat hen beter uitkwam?

doskabouter | 10-10-14 | 09:59

Inderdaad amerikaanse hijgerige advocaattoestanden. Moeten we niet willen, maar ja ook dat is inherent aan, juist, de veramerikanisering van onze maatschappij.

ad melkert | 10-10-14 | 09:59

Vanaf het moment dat "onze" regering een geheimhoudingscontract sloot over het "onderzoek" met o.a. Oekraine, kort na het ongeluk....., hebben de MSM het volledig laten afweten.Er was enkel ruimte voor emo-gedoe, toneelspeler Timmermans had daarbij sowieso al bijna 50% (alle vrouwen) te pakken, en daarvan zitten er behoorlijk wat van in de politiek.De heren doen het niet veel beter/partijbelangen en alleen Omtzigt van het CDA begrijpt het maar die zal in het "landsbelang" binnenkort ook wel niks meer mogen zeggen.

grindbak | 10-10-14 | 09:59

pjotr nicknaamtov | 10-10-14 | 09:48
Ik geloof je wel hoor, maar wanneer heeft hij dat gezegd dan?
Kijk hier is veel meer aan de hand, en dit zal Putin ook wel willen uitspelen. Ik denk dat de waarheid ons allemaal gaat verbazen.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 09:59

Benieuwd hoeveel voorbarige "Vind ik Leuks" er voor Timmerzwans er op zijn FB nog overblijven.

ThePeet | 10-10-14 | 09:58

De onderste steen boven, ein-de-lijk!

Onze regering moet z'n verantwoordelijkheid nemen en opstappen. De hele volksvertegenwoordiging is nooit geweest wat het zegt te zijn: de vertegenwoordigers van ons volk. Laat mij niet lachen. Het hele MH17-debacle is slechts de glanzende kers op de mislukte taart die dit kabinet ons voorzet. ProISIS betogingen krijgen ruim baan, Joden die bedreigd worden, onze cultuur wreed vertrapt, onze vrouwen en kinderen niet meer veilig in onze eigen straten. Mark-Fucking-Rutte, het toonbeeld van de slappe ambtenaar die maar één doel heeft: zijn ambtelijke organisatie en zijn eigen baan veilig stellen; en zo min mogelijk doen. Waar is die 'onderste steen' Mark? Wat wij nodig hebben is een leider met ballen; zo eentje die onze mariniers had gedropt op de MH17 crimescene-site, met volledige bewapening, om alle Nederlandse slachtoffers veilig naar huis te brengen. Waar ze thuis horen. Godverdomme, ik wou dat Nederland weer Nederland was. Het rood-wit-blauw hoog en de wapens klaar om te vuren. Om onze Nederlandse belangen te verdedigen. Met onze tranen en ons bloed.

Sioux | 10-10-14 | 09:58

Dat TZwans een leugenaar is wisten we al. Het is nu wat duidelijker zichtbaar maar leugenaars worden doorgaans beloond met baantjes in Brussel dus hier heb ik niet al te hoge verwachtingen van.

More Than Happy | 10-10-14 | 09:57

Je vraagt je nu wel af wat er nog meer onder de pet gehouden wordt. De waarheid wordt verdoezeld, alleen maar om Poetin in een kwaad daglicht te kunnen zetten.

Morgenhout | 10-10-14 | 09:56

Ja ja het taalwonder Timmerfrans.
ich Scheiße auf die Angehörigen.

Eurotokkie | 10-10-14 | 09:56

Kunnen wij dan nu meteen ook even die 'boycot'opheffen, al;s wij tóch bezig zijn?

bisbisbis | 10-10-14 | 09:55

Ach flikker toch allemaal op. Advocaten zullen wel geld ruiken. Het is nu eenmaal een verschrikkelijke gebeurtenis. De staat aanklagen? Nederland doet haar uiterste best. Timmermans op de pijnbank? Donder op zeg. De oppositie grijpt sowieso alles aan om te zeiken, maar als diezelfde politici in de coalitie zitten is er niks aan de hand. Hypocriet dus. Ook GeenStijl bewierookte Timmerfrans nog een tijdje geleden en nu opeens de kop van jut zijn? Hij heeft het prima gedaan. Zijn uitspraak klopte. Echter weet men niet waar en wanneer het zuurstofmasker om gegaan is. Misschien dat verder onderzoek dat uit zal wijzen.

Meeroever | 10-10-14 | 09:55

"The body of one passenger on board Malaysia Airlines flight MH17 was found wearing an oxygen mask, Dutch prosecutors said on Thursday, raising questions about how much those on board knew about their fate when the plane crashed in eastern Ukraine in July.

The passenger, an Australian, did not have the mask on his face but around his neck, said Wim de Bruin, a spokesman for the Dutch national prosecutor’s office, which is carrying out a criminal investigation into the disaster.

De Bruin said Dutch forensic experts investigated the mask “for fingerprints, saliva and DNA and that did not produce any results. So it is not known how or when that mask got around the neck of the victim.”

aldus The Guardian.

spuitje11 | 10-10-14 | 09:53

Frans Glibbermans gaat voor de bijl!
Oh nee, dit is Nederland.
Daar kom je als politicus met alles weg..

knerf | 10-10-14 | 09:53

Welke informatie houdt de Nederlandse regering nog meer onder de pet? Dat is geen vraag die de Tweede Kamer aan de regering kan stellen, want de regering liegt consequent. Dat is een vraag die ge-wobt moet worden of via de rechter afgedwongen moet worden.

Is het zuurstofmasker, net als het fotorolletje, al kwijtgeraakt overigens? Lijkt me van wel.

tipo | 10-10-14 | 09:52

Narcist Timmerfrans die over z'n eigen ijdelheid struikelt.
Je verwacht het niet...

Brulboei_61SB | 10-10-14 | 09:51

ja

Centauri3 | 10-10-14 | 09:51

Dat masker had hij niet zelf verzonnen hoor, alleen de timing was een beetje onhandig. Zoals in de commentaren van The Guardian te lezen is is het onwaarschijnlijk dat als een vliegtuig uit elkaar spat dat de zuurstofmaskers niet verstrengeld raken met de eveneens rondvliegende passagiers.

spuitje11 | 10-10-14 | 09:50

Volgens Rutte gaan NAVO/transatlantische belangen in deze zaak voor de belangen van het plebs.
Hoe duidelijk wil je het hebben?

pjotr nicknaamtov | 10-10-14 | 09:48

Een bekend Nederlands spreekwoord: Hoogmoed komt voor de val. Dat was afgelopen woensdag-avond.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 09:48

Igor Putkin | 10-10-14 | 09:43

Slip of the tongue? Komop u weet beter. Een leugen om vals sentiment weer op te rakelen heeft niets met een vergissing te maken; dat is doelbewust inspelen op de emoties van het Nederlandse volk. Een talenknobbel geeft geen enkele garantie. Timmermans is een diplomaat voor de belangen van Timmermans.

Desmoulins | 10-10-14 | 09:48

Goeie zaak.

yamahaha | 10-10-14 | 09:48

Een matig bekeken programma ja, maar nu hangt het aan de grote klok op geenstijl!

flame_me | 10-10-14 | 09:46

Goed dat ze een rechtzaak starten, eens even de trias politica van Nederland grondig uittesten. Probleem is dat alle bestaande politieke partijen en regenten onderdeel zijn van het systeem (netto ontvangers hebben meerderheid en stemmen dus op partijen voor netto ontvangers, kiesdrempel zo laag gemaakt dat er nooit meer een coalitie van maximaal 2 grote partijen aan de macht komt) en dat ze dus niet echt willen veranderen. Een serieuze kandidaat voor een zakenkabinet zonder religieuze of ideologische belangen en zonder opportunistische partij-idioten zou Nederland een stuk beter maken. -25% op alle overheidsuitgaven en de kiesdrempel naar 10%!

bovenwater | 10-10-14 | 09:46

Maar het was een prachtige speech; zo emotioneel beladen...
Of heeft deze ijdeltuit annex volksverlakker de goedgelovige, conformistische meute zand in de ogen gestrooid? Schokkend...

Desmoulins | 10-10-14 | 09:44

Ook Maleisie is boos

Stir Glenfarclas II | 10-10-14 | 09:44

Ons Franske Timmermanske is een praatgraag manske.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 09:43

Prachtstuk!

Pen | 10-10-14 | 09:43

Pijnlijke slip of the tongue van deze ambassadeur van Nederland. We mogen blij zijn dat deze rasdiplomaat ons gaat vertegenwoordigen bij het hoogste orgaan van Europa.

Igor Putkin | 10-10-14 | 09:43

Het treurigste is dat een gang naar de rechter de enige manier is om falende ministers ter verantwoording te roepen. De Tweede Kamer is volkomen impotent. De regeringspartijen hebben een meerderheid in het parlement en parlementariërs hebben dus in meerderheid als doel de regering te beschermen ipv te contrôleren.

7,62x39 | 10-10-14 | 09:40

Ach ja, je hebt acteurs die politicus worden en zo heb je ook politici die acteur worden. Met zijn qualificaties van volksverlakker en notoire leugenaar is hij uitermate geschikt voor Brussel.

witwas | 10-10-14 | 09:40

Nederland gaat langzaam beseffen wat insiders al lang wisten:
Snotterfrans heeft niet alleen borderline, maar is ook ziekelijk narcistisch.
Het is dat hij 'hoofd lege flessen terugbrengen' wordt bij Jean Kloot den Drincker, anders zou hij direct uit zijn functie ontheven moeten worden.

Cuyahoga | 10-10-14 | 09:40

Hoop dat Juncker ook nog bijdraait, maar dat zal wel niet. Zal dat stukje van Pauw wel niet gezien hebben, want zal wel aan de drank geweest zijn.

Alexander Pechkop | 10-10-14 | 09:39

Als ze die info over dat zuurstofmasker hebben achter gehouden, wat hebben ze dan nog meer achter gehouden?

Osdorpertje | 10-10-14 | 09:39

En dat allemaal dankzij de autofelatio van deze opportunist. Wat een lul.

Rest In Privacy | 10-10-14 | 09:39

De nabestaanden moeten de luchtvaart aanklagen ,want die konden wel een veilige route kiezen.

pedro300 | 10-10-14 | 09:38

Zonder ruggengraat is het lastig stenen tillen...

Wana | 10-10-14 | 09:38

Voorspelling, Timmermans krijgt boete, Nederlandse belastingbetaler betaald deze.

__dictatuur | 10-10-14 | 09:38

Ok,ijdeltuit weg, flapdrol er in!

fuckje | 10-10-14 | 09:38

Mooi dat de nabestaanden die ijdeltuit pats ad bakkus geven.

Bokito ergo sum | 10-10-14 | 09:38

Tenzij de Haagse kliek dit keer werkelijk héél ver gaat in het hand-boven-het-hoofd-houden en onder-het-tapijt-schuiven, gaat dit Timmerfrans zijn Brusselse luilekkerbaantje kosten.
En is de rest van de carriere van IJdele Fransie ook niks meer waard.

Misschien kan hij na een possje, als de wind weer is gaan liggen, nog schandalig overbetaald directeur worden van één of andere uit publiek geld betaalde instelling die zich specialiseert in het pesten van burgers.
Zoals met geflopte politici in Nederland zo vaak gebeurt.
Daarom zijn er ook zoveel uit publiek geld betaalde instellingen die zich specialiseren in het pesten van burgers.
Al die geflopte politici, hè?

Merlot | 10-10-14 | 09:36

Maak van 'onder bedwang' a.u.b. in bedwang of onder controle. Thanks

witwas | 10-10-14 | 09:36

-weggejorist-

neuk jeus | 10-10-14 | 09:35

Dat zal onze 'drama queen' Timmerfrans leren...

De hersenloze | 10-10-14 | 09:34

Liegen? #Check
Bedriegen? #Check
Onschuldige mensen vals beschuldigen? #Check

De man heeft alle kwalificatie's voor Brussel. Wat een narcist.

neemjemoederindemali | 10-10-14 | 09:34

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Mark Rutte blijft snoeihard op koers.
Hij was onbetrouwbaar, hij is onbetrouwbaar en hij blijft onbetrouwbaar. De meest constante MP die we hadden sinds de 2 e wereldoorlog.

Herr Zimmermann | 10-10-14 | 09:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken