AUB NIET BELLEN - het is GEEN oorlog
geen paniek
DefTweet verwijderd. Minister grijpt in.
Hallo Nederland. Gaarne niet meteen 112 bellen, de wijkagent waarschuwen of GeenStijl linktippen als u een stoet oorlogstuig voorbij ziet komen door oneindig laagland cq op een NS-station. Er is voorshands geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn. Het is geen - herhaling - geen oorlog. Er worden geen boeren met geweld onteigend danwel de vissersvloot onschadelijk gemaakt. Het is een "doorvoeroperatie" en al die militaire meuk gaat naar Polen, net als de rest van de Nederlandse tweedehands auto's. Einde dienstmededeling.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Liveblog oorlog. Amerika slaat weer terug, Iran valt Bahrein en Koeweit aan, staakt-het-vuren op losse schroeven
Liveblog 166, niet te verwarren met 165, die las u hier
Liveblog oorlog. IAEA na Iraanse ontkenning: 'we gaan nucleaire faciliteiten wél binnenkort inspecteren', Trump hekelt Senaat-stemming
Onverwacht toch spannende uitspraken door het Internationaal Atoomagentschap in Liveblog 162. Liveblog 161 las u hier
Liveblog oorlog. Iran kondigt vier THEMATAFELS aan voor verdere onderhandeling, Israël bezorgd om Iraanse positie Libanon na deal
We zijn gek op thema's en gek op tafels in Liveblog 161. Liveblog 160 las u hier
Liveblog oorlog. 'Vanochtend Israëlische aanvallen op Hezbollah ondanks wapenstilstand', Witkoff en Kushner naar Zwitserland voor 'eerste nucleaire onderhandeling'
Het gaat echt even vallen of staan in Libanon in Liveblog 159. Liveblog 158 las u hier
LIveblog oorlog. 'Voorwaardelijke, gefaseerde investering in Iran van $300 miljard door Golfstaatcoalitie wel in deal'
De prijsbepaling van vrede in Liveblog 156. Liveblog 155 las u hier
