Krijgen ook een eigen bootje op de Pride: personen die niet drinken

WAT
U weet inmiddels wel: het kan ons allemaal geen fluit schelen met wie u in de koffer duikt en welke groepen naast Delta Air Lines, de Rabobank, Mastercard, Foot Locker, enzovoorts allemaal een bootje krijgen tijdens die varende Tour de France-karavaan. De Pride was ooit gezellig maar is gekaapt door zowel commercie, irritant agressief links moralistisch activisme als klimaatgetrut, waardoor er toch geen ene flikker meer aan is. Het enige opwindende is nog dat ze elkaar de tent uitvechten omdat clubje B vindt dat clubje A te weinig aandacht besteedt aan 'gemarginaliseerde groepen', en dan zijn er 800 klankbordgroepen, lijmsessies, diversiteitsonderzoeken en draagvlakrapportages nodig, en het is zo fucking vermoeiend allemaal. Maar nu is er weer een of andere subclub met een eigen boot EN NU GAAN ZE DEFINITIEF TE VER!!!! "Canal Parade-primeur: een boot voor mensen die nuchter Pride vieren – 'Sober is sexy'." DE DRUPPEL! WIJ BLIJVEN THUIS!
"De Canal Parade is zaterdag 5 augustus"
Reaguursels
InloggenOp weg naar de stad voor wat boodschappen, kwam ik zaterdag met mijn fiets geheel verrast terecht in een menigte bontgekleurde alfabetisten die zich aan het verzamelen waren op het Museumplein. Geen idee wat het precies was, al die duizenden ineens op drift in de stad (iets met pride-walk of zo), maar het móest wel iets alfabetisch zijn, zoveel wist ik nog wel.
En tegelijk realiseerde ik me, als oud-homo-activist, vrijwilliger bij het COC van de jaren '80 en '90, en ooit trouw bezoeker van de April, de Exit en de Gay Night op woensdagnacht in de Roxy, hoezeer ik volkomen vervreemd ben geraakt van die hele LGTBHIXYZ-beweging, nadat die gekaapt is door de sociaal-fascisten van de woke-beweging met hun aan hysterie grenzende gekte, hun dodelijk vermoeiende gedram & hun stuitende onredelijkheid.
Er is bij mij niets, maar dan ook he-le-maal niets meer over van ook maar enig gevoel van verbondenheid met die alfabet-groepen en subgroepen. Wat rest is een gevoel van ontheemding, verlorenheid en een zelfgekozen sociaal isolement ten opzichte van 'mijn soort' mensen. En een houding van: ze zoeken het maar allemaal uit, met hun gekrakeel en hun contraproductieve woke-gedram. Maar val mij er niet meer mee lastig.
Terwijl ik als homo eigenlijk blij zou moeten zijn met het in alle vrijheid naar buiten kunnen treden van al die seksuele varianten. Maar dat vrijheids-besef is in rap tempo aan het afkalven; die luxe begint namelijk steeds minder vanzelfsprekend te worden, omdat deze samenleving bezig is zichzelf te injecteren met de morele bagger afkomstig uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten.
Die betreurenswaardige, laffe tolerantie naar intolerantie en primitief macho-gedrag, is bezig deze samenleving te vergiftigen.
Voor de masturbanten onder ons vaart er ook een trekschuit mee.
Stijf van de coke, maar niet drinken.
De cokevrije boot is zeker formaat roeiboot?
Of gewoon blikjes sprite afvullen met Malibu. Best ok mix overigens.
Je bent met viagra in de war.
Sober is sexy? Wist niet dat aseksuelen een bootje hadden geregeld.
Het was alweer te lang stil rond Gordon. Meneer vindt het toch nodig om nog even in de liefdesvlek te gaan wrijven. Alles voor de aandacht, goed of slecht maakt niet uit.
Op de interwebscstaat nog steeds een filmpje voor een kotsende Gordon voor op een canal pride boot. Hij had bedorven champagne gedronken en is daar heel ziek van geworden.
Ja die druiven waren van de verkeerde kant gegist.
Jaja, bedorven champagne, een verdorven geest zul je bedoelen.
Zo blij dat ik in elk geval nog met mijn verjaardag dan wel een echt glas wijn pak! Pfew!
Een Hollandse gay.
Blijft altijd dominee.
Die hele Pride is z'n doel jaren geleden al voorbijgeschoten. Nu is het vooral een vehikel voor bedrijven en instellingen om t elaten zien hoe inclusief ze wel niet zijn. Van mij mogen ze het wel afschaffen.
Wat doen ze dan op die boot? Viagra snuiven?
Ranja spuiten
Een beetje homo schaamt zich voor de pride in het algemeen en de frisdrankboot in het bijzonder
Ik ben heel erg omzettend heaumeau, ik schaam me niet voor de Canal Pride, net als ik staat er wel ergens een opa of een dga in leer of roze boa te swingen op een boot
Ja, je hoeft het niet mooi te vinden.
@Analia von Solmsch | 24-07-23 | 17:34: Okay opa.
Zou diesel rijden al kinky genoeg zijn om een eigen bootje te mogen?
Dat hangt er van af - drínkt u diesel?
Als je én niet drinkt én niet gay bent, krijg je dan óók zoveel aandacht en privileges?
Ahhh jaloers.
@TanteJuut | 24-07-23 | 18:36: Ik.Ben.Niet.Jaloers. !!!
* stampvoet *
Zou dit "evenement" zonder media aandacht ook zoveel bootjes trekken!
Weet je wie óók niet dronk?
En weet je trouwens wie óók niet drinkt?
Alleen heb ik geen eigen boot.
Het lijkt een logische volgende stap voor onze letterbak inclusieve samenleving die ons met de paplepel de strot in wordt geduwd. De voor mij enige logische verklaring voor al dit inclusieve gedram is dat de regerende garde weet dat er buitenaards leven is dat zich wil tonen op aarde, maar zo afwijkend is van wat wij kunnen begrijpen, dat ze de mensheid met deze inclusieve indoctrinatie willen voorbereiden op dit 'first contact' moment. Mand.
Voor je het weet word je in de boot genomen. Gelijk heb je.
Waar blijft de Marokkaanse Halal-boot? Met onze Kautar.
De roze bontkraagjes zijn nog niet binnen
'Fiets m d'r in' gestoken in een nieuw jasje.
Blij dat ik glij is meer voor na de overgang.
Er rijden af en toe mensen gevaarlijk in het verkeer.
Die rijden 160 waar je 100 mag, zwalken over alle rijstroken heen, want risico nemen met anderen die daar helemaal niet om gevraagd hebben is geen probleem voor ze.
Dat is aso, maar het zijn uitzonderingen, de excessen.
En, nu zegt de alcohol-wetgeving-logica, dat daarom niemand meer mag autorijden.
Of we maken het heel duur.
Want er zijn excessen en mensen die domme dingen doen.
En die excessen nemen ze dan als norm, voor de andere 99% van de mensen die zich wel kunnen gedragen, inhouden, of er gewoon geen behoefte aan hebben.
Da's dus logisch he.
Not.
Ik heb meer last van mensen die ineens wat langzamer gaan rijden voor mij dan kijken ze zomaar naar beneden ipv naar de weg alsof ze wat interessants in de hand houden.
Hoeveel mensen die door anderen in de LHBTIQ-Does-Hok-Duif-Schapen-kooi geduwd worden vinden die canal-parade nog leuk?
Of nodig?
10%? 30%?
Of alleen goed dat het kan en meer niet.
De AH probeert mij al twee jaar ofzo in die boot te krijgen. Het gratis weggeef bier zonder alcohol klotst hier bijna letterlijk tegen de plinten op. Elk merk heeft blijkbaar al minstens drie alcoholvrije versies. Om gek van te worden. En ik heb maar een vriend met een of andere gekke ziekte die het op wil drinken, maar zelfs hij is er na twee stuks al klaar mee. Net limonade zegt hij.
Het is limonade met biersmaak als je niet zo dol ben op zoet dan gaat het wel maar echt lekker wordt het niet.
Ok, dus alcohol mag niet meer, maar wel lekker allemaal aan de drugs (het moet wel gezellig zijn!) waardoor NL 1 grote narco staat is geworden.
U wordt bedankt!!
Nam afgelopen vrijdag mijn lieve schoonmoeder een keer mee naar André Rieu, want dat vind ze leuk. Bleek gvd dat er sinds twee weken geen alcohol geschonken mag worden. Waarom niet? "Mag van gemeente niet meer." Maar waarom? "Ja weet niet, gewoon niet." Heb die walsenklucht dus nuchter moeten doormaken, werkelijk onmenselijk!
.
Om de eeuwige dooddoener voor te zijn: ja, je hebt niet per se alcohol nodig bij een concert om van de muziek te genieten. Maar ik drink graag een biertje en gedraag mij gewoon netjes. Dat stiekeme, stille, plotseling verbieden: daar gaat het mij om. Geen tekst en uitleg, gewoon VERBOTEN. Dat gaat op veel meer plaatsen gebeuren ben ik bang.
Je hebt niet nodig maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk of lekker is.
Die dingen aan elkaar knopen die geen bal met elkaar te maken hebben...
Tja die concerten van Andre Rieu lopen ook altijd zo uit de hand. Al die aangeschoten bejaarden die met hun rollator gaan slaan. Scootmobielen die tegen het verkeer in crossen. Tot laat in de nacht zwerven 80-plussers met een kratje Kip-advocaat door de straten.
Een wijntje drinken bij André Rieu is toch niet meteen alcohol misbruik? Straks mag er tijdens carnaval ook niet meer gedronken worden.
U had uw schoonmoeder beter kunnen meenemen naar André Vieux. Topconcert.
Je moet er toch niet aan denken dat je dat idiote gedoe nuchter moet doormaken.
En maar spacen op de ruilbeurs voor modelauto's in zalencentrum Rozenhof in Schubbekutteveen...
in Berlijn is de Love-parade ook zo naar de kloten gegaan. Sex-huizen met reclamebussen en striptease danseressen.
@Diotima | 24-07-23 | 15:19: Snaartje geraakt?
Homo's hebben gevochten om normaal te worden gevonden.
Zelf ken ik heel wat homo's die ook "normaal" zijn. Normaal, normaal .... Wat is normaal. Het zijn mannen die gemiddeld gekleed gaan, gewoon praten en waar je aan de buitenkant niet ziet dat ze homo zijn.
Deze mensen hebben oogluikend moeten zien hoe eerst leatherboys, SM, travestieten en transseksuelen de Pride hebben overwoekerd.
Dit jaar komt daar BLM erbij (is zwart zijn seksueel?) en dan ook nog de alcoholloze homoboot. Prima om geen alcohol te drinken maar kom op... daar hoef je geen aparte boot voor in te richten. Subgroep van de subgroep binnen de subgroep.
De homo's om wie het allemaal te doen was, die "gewoon" wilden worden gevonden zijn bijna allemaal afgehaakt.
"Oprichter en voormalig ‘partyboy’ Jeroen van Zanten (34): ‘We willen laten zien dat een alcoholvrij leven superleuk is.’"
Jezelf he-le-maal de vernieling in feesten([...]gelijk aan dagenlang feesten met talloze middelen[...] en dan nu moraliserend vingerwijzen, terwijl de middelen niet het probleem waren, maar de kwantiteit icm de levenstijl...
Mwah. Ik was dertig jaar lang alcoholist, ben twintig jaar geleden cold turkey gestopt en nog, maar een "superleuk leven", neuh niet echt Jeroen (34).
Ik vind het meer iets voor de huiselijke kringspier.
Hoe heet het bootje? De Blauwe Knoop?
Mijn hemel, ben je een minderheidsgroepering als je lid De Blauwe Knoop bent? Word je gemarginaliseerd als je niet drinkt? Je drinkt gewoon niet, that's all, je nuttigt geen alcohol, finito.
Nou, hoeveel duizenden, tienduizenden, honderdduizenden bootjes kunnen we dan niet mee laten varen? Waaronder uiteindelijk een bootje met lieden die de Pride niet willen vieren?
Pride, trots, als je overal trots op kunt zijn, dan betekent trots helemaal niks meer. "Ik ben er trots op dat ik geen alcohol nuttig". Bullshit. Je zou er wellicht trots op kunnen zijn dat je van je drankverslaving af bent gekomen, of met roken bent gestopt, of tig kilo bent afgevallen, of eindelijk na tien jaar je rijbewijs hebt gehaald, of via de avondschool alsnog een papiertje hebt gehaald. Maar is dat reden om in een bootje mee te varen tijdens Pride en je te identificeren met al die activistische letterbakkers en linkse wereldverbeteraars? Straalt er dan iets extra positiefs naar je af? Word je ergens door geheiligd?
Een speldje als je de vierdaagse hebt gelopen, ik begrijp het wel, leuk aandenken, maar is dat iets om trots op te zijn? Heb je dat nodig om jezelf iemand te voelen? Geeft het je kracht, zoals een flesje gewijd water uit Lourdes?
We zijn een zwak volk geworden en worden almaar zwakker. Met een bootje op Pride meevaren, want je hebt de wereld wat mede te delen, je hebt een boodschap, je drinkt geen alcohol...
Maar je moet wel queer zijn, anders mag je niet mee.
De contradictie van Pride is dat men geaccepteerd wil worden 'zoals ieder ander', zonder met de mensen 'zoals ieder ander' in één hokje gestopt te worden, waardoor ze zichzelf buitensluiten van die acceptatie 'zoals ieder ander' om dáár vervolgens getriggerd over te raken.
Vermoeiend soort mensen, eigenlijk.
Alleen al het idee dat er een 'designated nuchtere plek' nodig is om nuchter te kunnen zijn, zegt al genoeg: Die mensen hebben geen agency, geen zelfbeschikking en geen interne locus of control. Die NPC-meme slaat de spijker op de kop.
@ReyNemaattori | 24-07-23 | 15:06:
Een safe space om niet te kunne drinken. Want op al die andere plekken waar al die anderen wél drinken, daar voelt men zich niet veilig, daar heerst een toxische sfeer. Of zo.
@ReyNemaattori | 24-07-23 | 15:06: Eye-opener. Breed probleem inderdaad van mensen die menen onheus gediscrimineerd te worden om vervolgens een speciale positie voor 'hun soort' op te eisen. Had ik nog niet zo scherp. Nu wel. Dank.
Die hele pride is zonder klinisch gevaarlijke hoeveelheden alcohol absoluut niet te harden, en zelfs dan is het nog moeilijk. Dus ik snap dat sobere bootje niet zo.
Voor slechts 111 euro mag je meevaren. Wel zelf drank meenemen.
queerandsober.org/NL/pride
Het is bijna gratis. Om Rolf even aan te halen "Godverdomme".
Graag ook uw aandacht voor mijn moeder op een houtvlot.
Nee, mijn zuster op een houtvlot. Mijn moeder is te druk met koffiezetten op de nuchtere mensen boot.
Ik kan ook niet. Dan is de Landelijke Kannibalen Dag. Het thema is Diversiteit en voedsel. Na afloop BBQ.
U heeft het bericht gemist dat de LKD niet doorgaat vanwege dat de laatste kannibaal vorige week in amsterdam opgegeten is?
Leuk gevonden. Je kan wel wat voordat de 3 in de klok zit.
De anti-alcohol-fetishten van de CU zijn inmiddels dus ook al doorgedrongen tot de Anal Pride. Dolletjes.
Waar een meloen in past past ook een fust slobberbier in. Proost, Herr Seegers en Frau Bikker!
Nee, rot op.
Je krijgt mij als geheelonthouder echt niet op zo'n Narrenschip. Voor geen miljoen.
( en ja, bier is verrukkelijk, echt waar, helemaal mee eens. Ik vond het op een gegeven moment wel genoeg maar dat was een persoonlijke keuze )
@Graaisnaaiert | 24-07-23 | 14:48:
Dat is nou precies het punt. Moeten we overal een punt van maken en dat punt verbinden met trots? Ben geen geheelonthouder, maar drink nagenoeg nooit meer. Moet een bijzondere reden voor zijn (een goeie champagne met nieuwjaar bijvoorbeeld), en als ik al drink dan is het een beetje. Was vroeger in mijn leven wel anders, maar precies zoals je zegt, je maakt een persoonlijke keuze, en misschien ben je er ook nog wel een beetje trots op ook dat het je gelukt is zonder AA of andere externe krachten. Maar dat is het dan. Moet je je daar op laten voorstaan? Moet je dan een 'boodschap' uit gaan dragen? Wat ik al helemaal bezopen vind is dat het nuchter zijn ook nog eens verbonden wordt aan het queer zijn. Als cisgender van de drank af, of altijd al nuchter geweest? Dat telt niet, je bent pas 'sexy' als je nuchter én queer bent. Dit zijn vormen van intersectioneel denken die ik niet snap. Wat heeft het één in 's hemels naam met het ander te maken?
Het was me al eerder opgevallen dat je een erg goed geheugen hebt.
Hoop op een boot met als man geboren vrouwen
Omdat dat lekkere wijven zijn
Bleib zu hause.
Daar bestaat de halve pride uit, ik zou eerder hopen op een boot vol als vrouw geboren vrouwen...
Waar is de boot voor de Homofiele Haredim?
Of zijn die niet welkom?
Bier en wijn is niet alleen fijn maar een essentieel onderdeel van ons bestaan.
Onze voorouders hadden de barre koude oertijd hier in het Noordelijk Halfrond nooit overleefd zonder de ontdekking van de fermentatie van graan en druiven.
En flikker op met al die brilstandbiertjes (0.0). Bier zonder alcohol is geen bier.
Het hele concept van bier brouwen is juist om er alcohol in te krijgen.
Het gaat om de alcohol stupid!
Bier zonder alcohol is als een auto zonder wielen, als een vrouw zonder tieten, als een vishengel zonder haakje, als een keyboard zonder toetsen, als een... als .. als bier zonder alcohol!!! #mafkezen
Ben het niet met je eens. Een 0% bier is op z'n tijd best goed
@jeweettochniet | 24-07-23 | 14:46:
0% bier. Jij spreekt mijn taal vriend! ;-)
@keestelpro | 24-07-23 | 14:48: ja het is geen bier maar beter dan een cola of een tonic als je even geen alcohol wil. Het is best aardig te drinken
@jeweettochniet | 24-07-23 | 14:49:
Ik zie een parrallel met vleesvervangers.
Als je geen vlees wilt eten, eet dan geen vegetarische hamburger of synthetische kip maar gewoon groenten en fruit.
En waarom ik me daar zo druk om maak?
Omdat ik aanvoel waar het naar toe gaat.
Onze voorouders deden wel meer rare dingen die nu ingehaald zijn door de tijd en omstandigheden. Het is nu niets meer dan communaal en gemoedelijk gif consumeren onder het mom van gezelligheid.
@keestelpro | 24-07-23 | 14:52: heb soms geen zin in een energie dip na 2 biertjes. Vind het zelf best te drinken
Precies, elke nieuwe grote steden en rijken in opkomst werden gekarakteriseerd door het gelijktijdig ontstaan van een drankcultuur. Meestal bier en wijn, maar ook andere dranken (mede, arak etc).
Alcohol is ook veel te duur voor de meeste mensen. De meeste drugs zijn veel goedkoper en je hoeft niet naar de winkel. Makkelijk scoren dus voor deze Blauwe Knoopboot.
Goed om te weten begin ik de ochtend op die boot en spring na 10 minuten over de boot met de hondjes
Middelengebruik is vaak een gevolg in plaats van een oorzaak maar voor feiten is ook niet altijd plek.
Ik ben benieuwd op welk "onderzoek" ze dit baseren.
Alcohol? Poppers, bedoelen ze waarschijnlijk.
Decennia geleden was al bekend dat aanhangers van de herenliefde wat meer dronken en minder grazen op feestjes, vooral om slank te blijven.
Kan best, maar waarom moet de rest dan daar last van hebben en mogen die niet meer drinken.
Op een boot staan is zo niet hip meer. Pis uit urinoirs drinken wordt het helemaal.
En dat dan in het leer of gewoon rubber?
GHB ging toch al niet zo lekker met alcohol. Prima bootje. Zo geil als de t…
Misschien stomme gedachte he,... Maar waarom zo weinig steun vanuit de religie van de vrede.....?
open deur.
'Sober is sexy' is wel grappig bij de weg, het gehele gebeuren beschouwend.
Sidney S. zal kapitein van de groomer-boot zijn.
Met Thijs R. als matroos..
En Sander S om een en ander te duiden en critici als domme rechts-extremistische lullen weg te zetten.
@Kwakjeszalver | 24-07-23 | 14:29:
Alexia heeft al extra bewaking..
De Alphabet People zijn zo druk bezig met van alles en iedereen in hokjes te plaatsen dat ze haast geen tijd meer hebben om te werken.
Zowel bij corpsballen als LGBTQIA mensen is het dat de beeldvorming wordt gedomineerd door de grootste schreeuwers en snuivers in kenmerkende pakjes. Al die onopvallende lieverds zie je niet.
Nu heb je een groep buiten gesloten het is tegenwoordig 2SLGBTQIA+ oftewel je kan nuchter op een boot gaan staan en je identificeren als 2 spirited pansexuele lesbische koala beer van finse afkomst, zonder dat je bang hoeft te zijn voor een gedwongen opname. PS: Als developer zijnde houd ik het bij XX || XY
@Hellsmurfje | 24-07-23 | 14:23:
Nou, dan zetten we er een heel inclusief plusje achter: LGBTQIA+. Maar ik zie al dat jij geen zin hebt om onderscheid te maken in geslacht en gender met je binaire opmerking.
Dat preventieakkoord wordt er stevig in gemasseerd als ik de deugmedia zo bezie, geen dag of er is wel weer iets mis met alcohol. Zelfs één glas wijn schijnt levensgevaarlijk te zijn.
Bereid je alvast maar voor op een fikse accijnsstijging.
Want meer belasting&accijns schijnt het medicijn tegen alles te zijn.
We leven in een betuttel-samenleving.
Fuck dat.
*plop*
Proost!
Tijd om zelf te leren brouwen dus...
'Bij nader inzien was een rubberboot voor automutilanten niet het beste idee'
Waren ze nuchter geweest, dan had het nog best gekund.
m.youtube.com/watch?v=d-LtMpDw9B0&...
Klassieker..... Vandaar Mosterd....
Nu nog een boot voor homo's die de Pride een beetje overdreven vinden.
Ik vind dat er een boot moet komen (en een hele grote) voor mensen die hier helemaal geen zin in hebben en gewoon thuis blijven.
Een cruiseschip?
"Op mijn 31ste verjaardag. Die dag werd ik verdwaasd wakker in een gaysauna in Madrid. Ik had ghb gebruikt en was out gegaan"
En nu vanaf een alcoholvrije boot verwijtend gaan kijken naar de anderen.
Nog weken moeite gehad met zitten en last van een branderig gevoel?
Was er nog ergens een vlaggetje geplant?
En hij werkt bij een alcoholvrije slijterij. Wat de neuk. Dat heet toch gewoon een supermarkt.
@Portugalisch | 24-07-23 | 14:19: Een zaadje blijkbaar.
'Maak je niet dik, dun is de mode' zei mijn vader vroeger als je opgewonden was over iets dat die moeite niet waard is.
Is nog steeds zo.
Een boot voor normale mensen, zou de organisatie die ook accepteren?
Mits u een openbillen latex pak aan hebt
LGB. (Punt) De rest is mode, aanstellerij, fetisjisme, commercie, politiek activisme, geestelijke en/of lichamelijke kindermishandeling, homo/lesbohaat en vrouwenhaat.
Dat moeten ze zelf weten. Dat is niet aan jou om te bepalen. En hoe kom je bij kindermishandeling?
Maar wel feitelijk correct. Met wie je het bed deelt is jouw zaak. De rest van de letterbak zit tussen je oren, niet tussen de lakens.
En absoluut kindermishandeling. Wat dacht je van onvolwassen, instabiele kinderen te overtuigen om gezonde lichaamsdelen te verwijderen? Ronduit misdadig.
De volgende Pride is zonder Homo’s en Lesbo’s.
Gay is zooooó jaren 80.
Zou me serieus niet verbazen. De oprichters eruit getrapt door de meelifters op het succes.
Er zijn nu zoveel verschillen, er kan er nog wel 1 bij.
De Geenstijl vanalles roze boot.
Kost wat maar dan heb je ook niks.
Nog even en dan is de Pride een geldschip.
Een dierenboot hoeft niet, die lopen in de parade al mee.
Met Kapitein Sjaak Mus.
@Ruimedenker | 24-07-23 | 14:12: Hij heeft wel ervaring met het besturen van een boot.
Verder oordeel laat ik aan anderen over, kapt is aardig.
Tja, dat gaan we de komende tijd veel meer zien. The war on alcohol is begonnen.
Klopt, simultaan met vet. Dierlijke eiwitten ook onder vuur. Net zo lang tot er een totaalverbod is op genieten in de breedste zin des woords.
Drink met Maten!
Geen holle vaten maar holmaten.
Is er ook een boot voor heteroseksuele mannen die thuis twee katten hebben? Ik vraag dit niet voor een vriend.
De Straight Parade
Katten of kratten?
De Canal Parade is zaterdag 5 augustus? Mooi dan ben ik in Madrid.
Ook daar is een aantal gaybars.
Gordon gaat Gavin aanklagen las ik net ergens.
Zo jammer dat er in de Bijlmer of andere wijken te weinig water ligt om doorheen te varen. Kan Halalsema daar nou eens niet iets aan doen? Wat (k)analen graven zodat de kansenwijken kunnen worden aangesloten op de grachtengordel en de kansenpareltjes voortaan met de jetski naar de PC kunnen voor een nieuw Gucci tasje?
De GHBoot
Ik ga me inschrijven voor een hetrosexuele boot volgend jaar. Ik voel me de laatste jaren behoorlijk gemarginaliseerd.
Zijn roomblanken daar ook welkom?
Gaat Gordon op de fatbike?
Poppers en coke is wel toegestaan natuurlijk, zo’n lege boot is ook een beetje onzinnig.
REAGEER OOK