Epstein didn't didn't kill himself (?)

Want hij deed het mogelijk wel?
Epstein did kill himself. Althans, dat blijkt uit het onderzoek van de Department of Justice, dat ons een touw om de nek knoopt. Volgens de theorie het onderzoek vond Epstein dat zijn tot een bepaald moment prachtige leven lang genoeg had geduurd. Aan zijn vrijwillige (?) overlijden gingen veel fouten vooraf. Geen celgenoot, problemen met de camera's, teveel bedlinnen, matig functionerend gevangenispersoneel, bewakers die niet meer scherp waren na veel overuren, bewakers die lekker online spulletjes aan het kopen waren in plaats van op te letten - en achter al deze vondsten kunt u ook heel hard ZOGENAAMD schreeuwen. ZOGENAAMD GEEN CELGENOOT! ZOGENAAMD PROBLEMEN MET DE CAMERA'S! Enz. Het internet is het vanzelfsprekend roerend met zichzelf eens: Epstein heeft zelfmoord gepleegd door de persoon die hem vermoordde!
Social
Reaguursels
InloggenOf het nu wel of geen moord cq zelfdoding is geweest is eigenlijk niet zo belangrijk, de vraag is wel waarom hoor je NIETS over vervolging van mensen uit zijn netwerk, de CIA en FBI weten zogenaamd altijd alles, maar nu blijft het stil, alleen niet Amerikanen zoals Andrew hoor je iets over, maar Clinton weer niet , terwijl die zoveel frequent flyer Miles heeft met Epstein dat hij gratis naar Mars kan.
Jongens... de man is dood.
Een overheids onderzoek (DoJ) wordt gestuurd... want zij leven nog...
Epstein zelfmoord tja
Maar die politie-agent NU besproken in op1: pffff
22.08-23.06 uur OP1
23.32-00.34 uur (HH)
Live vanuit Hilversum met Tijs van
den Brink en Giovanca Ostiana.Met o.a.
* Jan Struijs en Raymond van Bergem
over het rapport over agent Mike
Versteege,die uit het leven stapte.
Doet me denken aan de meme; The Next Time That Somebody Tells You, “The Government Wouldn’t Do That,” Oh Yes They Would
Hoe ver de overheid soms gaat, ongelofelijk.
Hebben ze de euthanasie met hem bedreven?
Ze hebben hem doen ontslapen. Inderdaad, dat is juist.
Als de overheid het zegt, zal het wel waar zijn, toch?
LOL.
Waar ik moeite mee heb zijn mensen die echte complotdenkers niet kunnen onderscheiden van kritische denkers.
@Pinkel_Paulino | 27-06-23 | 21:33: denkers? Meestal ‘kritische’ roeptoeters toch?
@Risingson | 27-06-23 | 21:52: Probleem is dat de grens tussen die categorieën subjectief gesteld wordt tegenwoordig.
't zijn natuurlijk uitsluitend de fringe wappies die radicaliseren.
Niet de zittende macht die vind dat we minder minder minder plastic moeten en vervolgens plastictroep andere landen halen. Die ons doen geloven dat een man een vrouw kan worden. Die ons enerzijds in tiny houses proberen te proppen of ons eigendomsrecht aantasten en tegelijkertijd 100k nieuwe woningzoekenden binnen halen. Die iedereen de auto uit wil prijzen terwijl ze zelf 't vliegtuig pakken naar Groninge of Luxemburg. Die wél 28 miljard heeft voor klimaat, maar verdomd een kerncentrale ervoor neer te zetten, of de voedselbanken te spekken. Wel boeren wegpesten en de woningbouw stillleggen omwille stikstof, tenzij d'r een AZC gebouwd moeten worden. In je blote reedt tijdens de Pride moet maar kunnen, maar in een speeltuin opeen niet. Dat als de volksvertegenwoordiging je handen bindt met een motie, je toch tekent bij het kruisje. Dat je wel 2,8 miljard hebt voor Oekraïne, maar de mensen hier zich nog af vragen hoe ze volgende maand weer rond komen.
Zulks soort inconsitent en oneffectief beleid, dat noemen we tegenwoordig normaal. En als je dat als normaal stelt, dan is het inderdaad niet raar dat iedereen met opvattingen, normen en waarden van vóór 2000 opeens compleet gestoord lijkt.
Ik heb liever die miljoen wappies die dermate gek zijn dat ze het nooit eens met elkaar worden, laat staan ze nooit een gemeenschappelijk front kúnnen vormen met hun paranoïa, dan één Rutte of Kaag die liegt, bedriegt, achterhoud, weigert te schikken aan de Volksvertegenwoordiging, samenspant en/of voor de bus gooit.
@Pinkel_Paulino | 27-06-23 | 21:33: Pats boem. Game set match.
Wat een geluk dat jij, boven het plebs staande, een heldere blik behoudt.
Wow we gaan in 3 seconden van mensen 'simpele gewoon goede mensen' noemen naar 'je kan ze met isis vergelijken en ze zijn kwaadaardig'.
Alles goed verder? Over wie heb je het eigenlijk? Werkelijkheid ver weg much? Sterkte ermee.
@reynemaatori,goh interessante tegel (oprecht). Tja zou het eens een eind helpen als de overheid eens in een spiegel kijkt?
Ha ha. Nee de DOJ is geloofwaardig. De breuken in zijn nek en strottenhoofd wijzen op geweld. Verwurging. Hij zat met een beul van een voor corruptie veroordeelde ex agent opgesloten. De cellen waren open binnen de afdeling. De volgend dag zijn er legio mensen doorgeplaatst. Nul onderzoek naar gedaan. Gast is 100 procent vermoord.
De kurk op het konijnegat.
De duiven slikken mannelijk zaad op de Dam, ik herhaal alle duiven slikken zaad op de Dam.
"- en achter al deze vondsten kunt u ook heel hard ZOGENAAMD schreeuwen. ZOGENAAMD GEEN CELGENOOT! ZOGENAAMD PROBLEMEN MET DE CAMERA'S!"
Dat is niet achter de vondsten, hè? Dat is er voor. En ik ben geen taalnazi.
Ff de laptop van Hunter doorzoeken. Daar staat het bewijs op dat dit in opdracht van de clinton's is uitgevoerd.
Ik geloof dat rapport niet helemaal. Ben ik nu een wappie, racist, homofoob, alcoholist en vuurwapengevaarlijk?
Complotgeleuter in de trend van 9/11.
Meest logische is het meest waarschijnlijke; degene die ontmaskerd is heeft zichzelf van kant gemaakt.
@_kees_ | 28-06-23 | 02:06: Het was een domino-ramp.
daarom is in idaho de FBI opgeheven..
nergens hoor je over de impeachment procedure welke nu gestart wordt en vorige week ( heel toevallig) onder gesneeuwd werd..
Lauren Boebert ftw
Een voltooid leven
Hoe groot is de kans dat een kwaadaardige narcist zichzelf van het leven berooft? Als die narcist dan ook nog eens banden heeft met de Israëlische geheime dienst en de smerige geheimen kent van mensen in machtsposities, lijkt het mij niet vergezocht om te veronderstellen dat hij een eindje op weg is geholpen richting de uitgang.
Je hebt wel gelijk. Alleen dat gelul over narcist zijn.. dat komt meestal van vrouwen
@schillenboer | 27-06-23 | 21:08:
Niet mijn woorden, schillenboer. In diverse media is hij als zodanig betiteld.
Maar hoe groot is die kans dan?
@Risingson | 27-06-23 | 21:53:
In mijn ervaring kan een narcist zich geen wereld voorstellen zonder zichzelf erin. Iemand die uitspraken doet als 'I collect people, I own people, I can damage people' zou eerder proberen het systeem naar zijn hand te zetten dan eruit stappen, lijkt mij. Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Wie zou er nu belang bij hebben dat deze man voorgoed zijn mond hield. Zouden dat misschien mensen zijn met enorm veel macht en ook veel te verliezen? ik stel een simpele vraag.
gezichtsverlies, krenking, val uit de kaste/sociaal biotoop. Hogere morele zaken zijn er niet <kuch>, aan de top.
Ik kan me eigenlijk best wel voorstellen dat ie er zelf een einde aan heeft gemaakt. De aanklachten tegen hem waren ten slotte niet mals en fris.
Maar wat hij deed ook niet.
Opeens had hij wroeging.... ok..... wellicht was hij het behang zat.
@Kaas de Vies | 27-06-23 | 20:27: Onderschat de macht van behang niet.
Gearresteerd worden was eigenlijk al zelfmoord voor hem
Dit geeft wel een aardige verklaring www.youtube.com/watch?v=skl1JKM9Cvk
Een half uur... Samenvatting plz?
@John McClane | 27-06-23 | 20:33: Iemand die het gevangeniswezen zelf heeft bezocht en de procedures beschrijft trekt het ernstig in twijfel dat er twee bewakers hebben liggen pitten terwijl Epstein stierf.
Ik geloof niet in zelfmoord van Epstein. De Metropolitan Correctional Center in New York is een afschuwelijke gevangenis. Daar wil je nog niet dood worden gevonden.
Whahaha!
De dag voor zijn "zelfmoord" had Brian Epstein al zijn vermogen in een trust gezet zodat er nooit een cent aan zijn slachtoffers uitgekeerd kan worden.
En nadat de documenten getekend waren en zijn advocaat ze naar zijn notaris had gebracht kon ie vredig sterven, wetende dat niemand ooit aan zijn geld kan komen.
Wat lul ik nou? Brian Epstein was de manager van de Beatles die zelfmoord pleegde.
Mijn reaguursel had over Jeffrey moeten gaan.
@Osdorpertje | 27-06-23 | 20:09: Jezelf correctief aanvullen? +1
Er hebben mensen voor minder zelfmoord gepleegd.
Klopt, want als je zoveel op je kerfstok hebt als Epstein dan is berouw al lang een gepasseerd station
Zonder de kant van Epstein gehoord te hebben, zijn alle betrokkenen meer dan verdacht, en terecht ook, hoor en wederhoor.
Als je hele ranzige dingen weet over Amerikaanse oud-presidenten en leden van het Britse koningshuis, kan het zomaar gebeuren dat je spontaan zelfmoord pleegt als de camera’s het even niet doen…
Iedereen weet dat toch?
Hij heeft alleen bewijs.
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zal doen.
Lol
Ik heb als barkeeper met heel wat klanten de euthanasie moeten bedrijven toen ze tegen sluitingstijd hun laatste biertje bestelden!
Dat zeker..
Zo onverwachts! Vijf minuten voor zijn dood had hij nog gebeld met Pia Dijkstra.
" Errors and Mismanagement" Hoi Mark!
Volgende keer letten we beter op.
Tuurlijk is hij niet vermoord, hij zat toch alleen in de cel...?
Rust zacht eppie, zal je joker lachje nooit vergeten.
Arkancide. Dat is een begrip sinds de Clintons.
Voor psychotische aluhoedjes.
@GrandMechantLoup | 27-06-23 | 19:45: Exact. Alsof Clinton zich ooit aan een jonge stagiaire zou hebben vergrepen. Laster is het.
Niet belangrijker maar wel interessanter vind ik de vraag hoe Epstein aan zijn enorme vermogen is gekomen.
Het meest voor de hand liggende antwoord is chantage. Maar wel van de betere soort. Mensen dwingen hun vermogen door hem te laten "beheren". Bracht hij het snel onder voor een vast percentage bij een solide en roomde vervolgens iets van de opbrengst af. Een afperser met een zekere stijl.
Acteur David Carradine (bekend van Kung Fu waar een witte man een Chinees speelt) vond het heerlijk om zichzelf te stikken terwijl ie zichzelf aan het aftrekken was.
Auto Asphyxiation heet dat.
Tot het een keer mis ging in zijn hotelkamer en de schoonmaakster hem de volgende dag dood vond met een riem om zijn nek en zijn broek op zijn knieën.
Wie zegt mij dat Brian Epstien niet dezelfde hobby had? Dat het gewoon een uit de hand gelopen ongelukje was? Zou toch kunnen.
Zeker kan ook. Of Epstein wilde gewoon liever niet iemand zijn "prag" zijn en dagelijks verkracht en uitgeleend worden. Het is niet dat er joodse bendes zijn van miljardairs in de Amerikaanse gevangenissen. Je moet ergens bescherming vinden en dat heeft een prijs.
@GrandMechantLoup | 27-06-23 | 19:44:
Brian Epstein kon zich niet aansluiten bij de Aryan Brotherhood want dat zijn allemaal racisten en voor alle andere gevangenis bendes was ie te blank.
Was dat niet Michael Hutchence, de zanger van INXS of ook?
Die hobby is Michael Hutchence ook fataal geworden.
"Uit de hand gelopen" mooie beeldspraak Osdorpertje.
opvallend veel sterren vonden hun einde door "zelfmoord" opgehangen aan hun kamerdeur.
Als een zwart meisje Ariel mag spelen heeft David niets verkeerds gedaan. Het is het één of het ander.
Er is niets aan verloren gegaan.
Wat mij betreft heeft karma hem de das om gedaan.
Dat is het!
Karma heeft het gedaan toen nèt iets te strak de das om werd gedaan.
Zelfs zonder overdadige aanwezigheid van "bedlinen" zien mensen kans hun leven te beéindigen.
Ik raak verdrietig.
Wacht maar tot je leert dat mensen met een doodswens het vaak tot op het laatste moment in detail plannen. Terwijl jij geen flauw idee hebt dat er ook maar iets aan de hand is. In tegendeel, je denkt, het gaat zo goed de laatste tijd. Wat is ie vrolijk. Ja...
Sinds de dood van Epstein slaap ik op een kaal matras. Je kunt per slot van rekening niet voorzichtig genoeg zijn.
@goedverstaander | 27-06-23 | 19:42:
Ik heb een massief bed. En met zo'n camera van de action weet ik zeker dat er altijd een Chinees mee kijkt.
@Andersdenkend | 27-06-23 | 19:53: Weet u zeker dat er een Chinees meekijkt? Pervers! Dan haal ik er een stuk of vier.
Voor spannende fantasieverhaaltjes sla ik wel een goed boek open of kijk een film of serie. Mensen die fantasie met realiteit verwarren zijn gewoon niet 100%. Ze zijn ook niet te redden. Het zou wel fijner zijn als ze zouden stoppen met zo "actief" hun gestoordheden te promoten. Maar Elon reageert niet meer op mijn e-mails.
Een zelfmoord met zeven messen in zijn rug of hij had zich tweemaal door het hoofd geschoten was te opzichtig geweest, dus dan maar een "zelfmoord aan een 1,50 hoog bed, dat gleuven de mensen wel, of niet?
Met je benen in je nek lukt dat heus wel hoor.
Als het om zelfmoord gaat kunnen mensen heel creatief worden. Er zijn zoveel manieren om jezelf van kant te maken. En ja. Een simpel bed en een laken volstaat hoor. Dat is al eeuwen bekend.
en is dat gebeurd?
Eric Trump zat er achter, om zijn vader te beschermen.
het scherpste mes uit de la van de familie
Dat het iemand van buiten zou zijn geweest is alleen een bespottelijk waanidee van complot-geschiftelingen. Ze hebben daar dezelfde idioten als hier in de inrichtingen, uitvreters en aanpappers. Had hier niet de bewaardsters van de moordenaar van Anne regelmatig seks met de moordenaar? In detentie. En welke gek liet de AH steker loslopen?
Niemand laat een ander kind alleeen
Je bouwt het liefst een muurtje om haar heeen
- ok ok, ik laat mezelf wel uit -
Bouwen mag niet want stikstof.
@Veepert | 27-06-23 | 19:38:
Sst niet zo hard. Nee, Willeke hij meent het niet. Willeke, wacht..
*Veepert aankijkt*
@Kouwe Kees | 27-06-23 | 19:41: oh sorry Willeke, er staat "ander kind", niet "eigen kind". Dan mag het gewoon.
@Veepert | 27-06-23 | 19:45:
Ja Willeke, het is de Verenigde Staten, daar wordt nog gebouwd.
*ze trapt erin, dank!*
Ja en Gordon vind coke vies...
Hoe groot is de kans vraag ik me af dat de camera in de cel bij uitgerekend Epstein niet werkte? En dat het personeel veel bezig is met webshops zegt mij dat er ook niet is opgelet? Vind het nog steeds verdacht allemaal, wat voor statement ze van welke organisatie dan ook nog uitbrengen.
Iedere gevangenisbewaarder die de camera van zo'n belangrijke gevangene ziet sterven zal per direct die gevangene overplaatsen naar een cel waar de camera het prima doet. Tenzij orders van boven natuurlijk.
Wat ik wel merkwaardig vind is dat zo´n high profile gevangene zo slordig wordt behandeld.
Het is volkomn doorgestoken kaart, laten we elkaar nou geen mietje noemen.
Schrijf niet aan complot toe, wat ook door incompetentie en nalatigheid kan worden verklaard.
Een zeer goede conclusie
Of andersom.
Epstein is geopereerd. Hij zit nu bij Loekashenko. Hij was sinds 24 feb 2022 steeds vaker in het nieuws. Begon op te vallen.
Order van de CIA en Vrijmetaelaars. En nu is het goed geweest.
Via Harry Potter vernomen.
Ik hoop dat u uw VPN goed heeft ingesteld!
Maar ga maar geen gebouwen meer binnen met meer dan drie verdiepingen.
Alweer een topic over Stockton Rush? (serieus, was dat een tweeling?)
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure dat hij gezelfmoord is eeeeh dat hij zelfmoord gepleegd heeft
wie dat gelooft is rijp voor het gesticht
@Ir. Wilhelmus | 27-06-23 | 19:25: u bent duidelijk zelf meer de gestichtskandidaat
@AntiZanicz | 27-06-23 | 19:34: waarvandaan denk je dat ik reaguur
Dead men tell no tales.
Komt toevallig uit The Pirates of the Caribbean, grappig.
Zou iemand dan wat te verbergen hebben gehad?
Vraag me door dit gebeuren af hoeveel van die miljardairs hetzelfde doen (dagelijks seks met andere vrouwen) maar dan van boven de 18 jaar
Ojee, ik wil nu ook miljardair worden, waar kan ik me aanmelden?
@jan huppeldepup | 27-06-23 | 19:39: Amazon.
Riddle me this. Had hij nog een reden om wel te leven? Lijkt mij van niet. Maar het blijft lastig dat Occam's razor.
veel mensen hebben geen reden om te leven, maar toch doen we het graag
@Trekhaas | 27-06-23 | 19:31:
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
@Trekhaas | 27-06-23 | 19:31: ik niet, maar het is dat ik er anders teveel mensen een plezier mee doe...
@GrandMechantLoup | 27-06-23 | 19:35: wellicht in uw geval, maar in mijn geval zeker niet
Precies, de kans dat Epstein vrij zou worden gesproken was nihil. Dus hij had het vooruitzicht om als verkrachter en pedofiel in de gevangenis te komen.
@Bakkeleures | 27-06-23 | 20:01: Hij was de perfecte kroongetuige.
@ratelaar | 27-06-23 | 19:57: Dat zat 'ie toch al?
@indernaad_datisjuist | 27-06-23 | 20:21:
Klopt hij zat in voorarrest, in afwachting van zijn proces. In juli 21 werd Epstein gearresteerd en heeft hij een mogelijk een zelfmoord poging gedaan.. Hij deelde toen ook de cel met een ex-agent Nicholas Tartaglione die in afwachting was van zijn proces van en viervoudige moord. In augustus toen Epstein onder zelfmoord toezicht stond heeft Epstein zelfmoord gepleegd. Nicholas Tartaglione zat toen niet meer bij hem in de cel.
www.foxnews.com/us/epstein-cellmate-e...
REAGEER OOK