De politie vraagt om deze beelden van een gewelddadige groepsmishandeling niet te delen
Dus dan doen we dat maar niet.
De politie zoekt het slachtoffer van bovenstaande video, maar verzoekt om bovenstaande beelden van zijn grove mishandeling en potentiële poging tot doodslag niet verder te verspreiden. Het kan namelijk lijken of er een roedel hyena’s zware geweldspleging toepast, maar in werkelijkheid zien we natuurlijk jongeren, die gewoon doodnormale jongerendingen doen. Later als ze groot zijn en als registeraccountant, spoorwegbeambte of bij een gemeentelijke reinigingsdienst werken, hoeven ze natuurlijk niet herinnerd te worden aan hun jeugdige strapatsen. Voorts is het niet de bedoeling om met dergelijke beelden de populisten die hier al decennialang voor waarschuwen in de kaart te spelen. Mocht u dus onverhoopt zo‘n baldadige jongere tegen het lijf lopen, benader hem niet maar bel een VPRO documentairemaker of iemand van KRONCRV Pointer, opdat zijn worsteling om vanuit een sociaal-economische achterstand overeind te blijven in een institutioneel racistische samenleving middels een invoelende registratie van zijn leven als inzending bij de IDFA kan meedingen naar prijzen. Oh en als u het slachtoffer herkent, vraag dan even of ie de politie belt. Dan hoeven de beelden niet verder verspreid te worden. Dank voor uw begrip en medewerking.
Update. Politie deelt beelden
Social
Reaguursels
InloggenDe politie vraagt om getuigen maar je mag niet zien hoe de daders eruit zien.
Logich toch.
Ik heb een buurman die daar helemaal voor in is! Die wil er graag iets tegen doen, maar wie wil nog meer?
Blanken doen geen aangifte meer hiervan, wordt toch niets mee gedaan.
Één van de redenen dat ze ON van de buis willen is omdat die meer van deze beelden hadden laten zien.
nos.nl/artikel/2444821-npo-wil-actie-...
Slaapt Joris al?
Kunnen we?
Joris slaapt nooit.
Poging tot doodslag; het Grote Bagatelliseren is alweer begonnen.
Zoals een groot dichter ooit zei (Pim Fortuyn) to aap or not to aap...!?
Hoezo zoekt de politie in Nederland naar getuigen van een begroetingsritueel in Marrakech?
Is Leo Lucassen al gesignaleerd?
Tijdens het slavernijverleden hadden ze niet zoveel spatjed.
Honderd uur stage lopen bij het Oekraïense leger, lijkt me een passende straf...
Ze kunnen beter bij de Wagner groep stage lopen, daar weten ze beter hoe je met gevangenen om moet gaan
De beelden zijn onherkenbaar gemaakt omdat het vermoedelijk om jonge verdachten gaat. Ze worden verdacht van poging tot doodslag. Hm.
Denk je niet dat het vergrijp noodzaakt dat deze mensen zo snel mogelijk herkend en dus van straat worden gehaald? Geen enkel excuus om iemand halfdood te trappen en op het spoor te duwen. ook niet als de daders regenboogjes, divers, genderfluide, paarsharig, vegan en inclusief zouden zijn. Vrijgeven, oppakken en vastzetten, asap. Is de Bijlmer ook weer een stukje leefbaarder.
Het laatste wat we willen, is het COA in verlegenheid brengen, toch ?
at5 gezien, eerdere gevoel t.a.v. popo herzien.
portretten van grijze rechthoekjes ..
De reden daarvoor is hun vermoedelijk jonge leeftijd.
Jonge molenaars discrimineren is discriminatie op grond van leeftijd.
En de gebruikelijke obstructie van een "lopend onderzoek".
Keer op keer word ik bevestigd in de juistheid van mijn beslissing om in 1985, na er 14 jaar gewoond te hebben, de Bijlmer te verlaten.
En eigenlijk heb ik nog steeds spijt van mijn beslissing destijds om in Amsterdam te blijven wonen. En nu is het niet alleen te laat, maar ook financieel onmogelijk om een woning ergens in een dorrup te kunnen betrekken.
Hoewel ik me realiseer dat je tegenwoordig zélfs 'op 'n dorp' niet meer gevrijwaard bent van deze woedend=makende barbarij.
'Ze' zitten inmiddels overal.
En als je alleen al het woord 'weerbaarheid' in de mond neemt - of opschrijft - word je door linkse dwingelandij in het fascisten-hok gedouwd.
Als je een afbetaald koophuis in A'dam hebt, moet je toch wel ergens in Nederland iets anders kunnen kopen?
Ze zitten echt overal ja. Zelfs in een klein dorpje kom je dat addergebroed al tegen.
@Grachus | 06-05-23 | 22:55:
Ik heb een huurhuis....
En wél een aardige spaarpot, maar niet genoeg om waar dan ook een huis te kopen. En in de na-zomer van mijn leven, kan ik een hypotheek wel vergeten.
Daarnaast leef ik met een partner van wie ik al 17 jaar zielsveel hou, en voor wie Amsterdam i.v.m. zijn werk, een noodzaak is om er te wonen.
@Peter Emile | 06-05-23 | 23:31: dan wordt het moeilijk ja. Mijn deelneming.
Oja. DE politie. Waakzaam en dierbaar.
Ik joris mezelf ook maar alvast preventief weg
Ik joris mezelf wel weg. Ben hier zó verbolgen over, dat ik dingen roep die hier vast niet mogen. Godsamme zeg...
Springt er een het slachtoffer op het spoor achterna? Om hem nog verder te grazen nemen? Of om hem toch maar nu te helpen?
Diversiteit is Kracht. Het kan niet vaak genoeg geschreven worden.
Waarom zoeken ze het slachtoffer en niet de daders?
Om hem te berechten. Want zo gaat dat in de Nederlandse kromspraak.
Weet iemand of die man alweer terecht is?
Deze moet ik helaas overslaan, erg boos ben ik wel en hetgeen wat ik te melden heb is alles behalve politiek correct.
Wel kan ik een advies geven in muzikale vorm, al zal het waarschijnlijk niet echt gewaardeerd worden:
www.youtube.com/watch?v=zXtHNpT6MJk
klopt, is bagger
@foxmean | 06-05-23 | 20:58: Meer dan drie miljoen weergaven in drie maanden tijd, misschien heb je gelijk maar voor nu ga ik ervanuit dat je gewoon geen smaak hebt.
@foxmean | 06-05-23 | 20:58: Deze misschien dan, meer country achtig:
www.youtube.com/watch?v=03Ccg8Fd4bo
De wereld wordt steeds lelijker. Zelfs de 'muziek' (en de makers ervan).
@Peter Emile | 06-05-23 | 21:30: Gedeeltelijk eens, veel van die troep op de radio is moeilijk te behappen. Justin Pieper en dat soort meuk. Maar er zijn nog zat pareltjes te vinden in de hoeken van het internet.
www.youtube.com/watch?v=CQ74BwEwOJY
www.youtube.com/watch?v=it_04dk_97E
www.youtube.com/watch?v=wHtplw46CHQ
www.youtube.com/watch?v=c1yu_5ZfRh8
www.youtube.com/watch?v=Tgf6VGXjPL4
Uit protest tegen dit raciale geweld, zullen alle voetballers in Ere- en Eerste Divisie komend week- end voor de aftrap 1 minuut op hun handen gaan staan. Vervolgens zullen ze 90 minuten lang weigeren, om te balschoppen.
Ah die bon voor ongeoorloofd lopen op het spoor moet naar een adres natuurlijk.
Lekker zo een weg-joris topic
Impunity, dat is de enige reden. Als dit soort acties serieus bestraft zouden worden, dan is het er gauw klaar mee. Als in: hoge pakkans, hoge straf voor alle betrokkenen. Beide zijn mogelijk. Wat ook de pakkans helpt is als de wet het mogelijk maakt om mensen in geweldsmisdrijven simpelweg als "persoon A" te veroordelen. Dus: Persoon A, of je meldt je, of je wordt bij verstek veroordeeld en zodra we je identiteit hebben gaat je straf alsnog in. Dus mocht je graag een advocaat hebben, dan is voor de rechtzaak jezelf melden verstandig. Deze aanpak scheelt weer politiewerk. Nu nog politieke partijen die dit soort wetswijzigingen willen invoeren en dan wachten op een D66 loos kabinet.
Er was meer te zien dan de gebruikelijke foto's van 10 pixels waar we het mee moeten doen.
Blanke man met geldig kaartje op station in de bijlmer. Dan ben je vreemd en dat wordt niet geaccepteerd. Je moet je ook aanpassen aan de oorspronkelijke bewoners
De politie is op zoek naar de namen. Ze mogen Henk, Teun, Albert en Klaas overslaan. Succes!
ik heb het gedeeld, en nu ?
krijg ik bezoek?. Kopje koffie zetten
Als ze komen, kun je je even vragen wat de reden is voor hun om ons te vragen dit niet te delen?
De politie vraagt om deze beelden van een geweldige groepsmishandeling niet te delen?! Dit zoveelste hate crime-incident is allesbehalve geweldig.
Delen mag niet ivm de onderbuik van de brave belastingbetaler. Daarom heb ik al 15 jaar 2 auto’s dus nooit ben ik op een divers perron te vinden met dit soort aanwinsten
Dat jochie op 8 seconden, hoe oud is die? 5?
Kut ventje, of is het Webster, die midget krullebol?
Zo zo. Na een dag al?
Meestal komen ze na een half jaar eens aan kakken met een beelden.
Valt me vooral op dat er een jochie van een jaar of 12 hard mee doet.
De haat zit diep. Het zijn wellicht lui van een zoveelste generatie in Nederland, maar ze houden binnen hun kringen hun barbaarse cultuur in stand. Incompatibel met de Nederlandse samenleving.
Je begrijpt toch dat bij deze uitlokking door de jongen in blauwe jas alle frustratie van de generaties aan onrecht die deze jongens is aangedaan kwam bovendrijven.
En de AIVD maar druk op Geenstijl en Twitter zoeken naar signalen van extreemrechts. Want daar zit het echte gevaar aldus de traditionele media.
Je zou maar bij de AIVD werken, dan kun je lang blijven werken. Zolang je de problemen niet bij de oorzaak aanpakt kom in je in een maatschappelijke neerwaartse spiraal terecht waarbij je steeds meer slachtoffers krijgt. Slachtoffers van problemen zoals dit soort geweld of andere vormen van criminaliteit en geloofswaanzin met veelal culturele en genetische oorzaak dat niet benoemt mag worden. De slachtoffers worden steeds meer in het nauw gedreven omdat de media ze als daders/gekken/populisten/rechts bestempelt. Je kunt nog zoveel studies gevolgt hebben maar elk normaal persoon snapt dat het geen maatschappelijk houdbare situatie is.
Dat de politie oproept om de beelden niet meer te delen is typerend hoe de daders in de watten worden gelegt en de slachtoffers nog een trap na krijgen.
Sorry Marokkanen dat de
Eerste gedachte naar jullie uitging……!
Ik krijg dag na dag meer een gevoel van weerzin, en zelfs een hekel aan deze,
"Jongeren". Ik wil dit niet, maar het gebeurt me toch. Wat kunnen dit soort jongeren ooit positief bijdragen aan onze maatschappij? Dit is allang geen kwajongensgedrag meer. Misselijkmakend! Het zal toch maar jouw kind zijn die ze te pakken nemen. Voel me als burger en gewoon als mens, moedeloos en machteloos wanneer ik hier naar kijk.
U voelt zich machteloos, maar ik heb het idee dat dit tegenwoordig niet eens meer een gevoel is. Allereerst ben je als eenling machteloos tegenover een dergelijke groep. Daarna ben je machteloos bij de politie, want die doen niks. En dan zet de machteloosheid zich ook nog voort in het feit dat er geen revanche mogelijk is.
Ik stem voor!!!
Gekke wereld waarin daders tot slachtoffers worden gemaakt. En slachtoffers daders. Linkse politiek heeft het mogelijk gemaakt en gepropageerd, met steun van de "verheven" media.
www.gelderlander.nl/buitenland/vechte...
In Zaventem zijn 2 rivaliserende groepen wezen knokken toen er een Thalys langs kwam. Gevolg: 1 dode, 1 last van pijn in niet nader omschreven lichaamsdelen.
Als er verder geen nadere omschrijving is, ga ik ervan uit dat het niet gaat om voetbalhooligans van 2 verschillende clubs gaat. Als hooligans elkaar 'minder vriendschappelijk' treffen staat dat nl wel met geuren en kleuren vermeld.
Nu ik er nog een keer over nadenk..... die Kopschopkakkers blíjven maar bezig?!
En dan gaan we de boeren uitkopen om in hun plaats nog meer van dit soort sreden/wijken te bouwen met precies deze sfeer...
Hongarije, Servie, Kroatie, Polen... maak alvast plaats voor ons. We komen binnenkort jullie kant op.
Dan zou ik wel opschieten. De vraag is namelijk of Polen, Kroatië en Hongarije straks wel op tientallen miljoenen West Europeanen zitten te wachten.
Wij doen dit onszelf aan. Nederlanders, Belgen, Fransen, Engelsen, Duitsers, Zweden; allemaal stemmen we al decennialang op partijen die dit geweld niet alleen gedogen, maar zelfs bejubelen en subsidiëren. We stemmen op partijen die de import van vijandige religies nu zelfs versnellen. We subsidiëren organisaties die miljarden uitgeven om zelfs gewelddadige veelplegers en (oorlogs-) misdadigers hier te houden.
En we blijven erop stemmen. We blijven een andere kant op kijken als critici van dit beleid als nazi's worden weggezet, ontslagen, aangeklaagd, geïntimideerd en fysiek belaagd.
We zien hele wijken en steden verloederen, op zwarte scholen is het bestaan van homo's en joden onbespreekbaar. We weten het maar we doen niks. Een leraar wordt onthoofd, onkuise meisjes levend verbrand; dus we zetten miljarden in om "islamofobie" bestrijden. We kijken weg van reeksen bloedige aanslagen op treinen en (kinder-) concerten en we zingen; "don't look back in anger".
Alleen tegen ongevaarlijke "vijanden" zoals de politie, joden, christenen, blanken en belastingbetalers durven we ons openlijk uit te spreken. Onze werkelijke vijanden proberen we met gratis geld te lijmen; totdat dat geld op is natuurlijk.
Zo makkelijk zijn landen nog nooit veroverd.
Oost Europa zal ons niet als aanwinst zien.
@Dandruff | 06-05-23 | 20:34: Mensen die wat kunnen qua werk die vinden nog wel een plekje. Technici kunnen bijna overal wel aan de slag, maar heel die hordes coaches heeft men nergens echt nodig. Het irritante is echter dat juist die technici niet genoeg verdienen om te kunnen sparen voor een uitvluchthuis.
@Verbandmeester | 06-05-23 | 21:25: En verder moet je met het bestaan van homo’s in midden- en oost-Europa niet echt te koop lopen. Tenminste niet als je niet in de grote steden bent. Maar dat neem je misschien voor lief.
Weggejorist??? Pfff… dit IS toch racisme zoals de KKK??
Tsja, Ik merk dat ik binnen mijn werk steeds meer moeite heb met het gelijk behandelen van bepaalde mensen. Ik weet dat het niet hoort maar de stortvloed aan "incidenten" zoals hierboven maken het me wel erg moeilijk.
Herkenbaar volgens vrienden van mij.
Van de week in de intercity. Nou weet ik weer waarom ik bijna nooit met de trein ga. Hey broer, jij heb toch genoeg, maak even twee jonko’s, ken je wel even rollen toch broer. Ja ik heb een uitkerinkie maar moet wel oppassen dat ik die niet kwijtraak omdat ik 100 donnies op een dag maak. En zo ging het maar door.
Het Nederlanderschap afnemen, en vervolgens terug, naar de Antilliaanse eilanden. Met een permanent verbod op terugkomst.
Voor hen, tenslotte minstens 500 andere belangstellenden - Per persoon. Mensen waar we als maatschappij hopelijk wel iets positiefs aan hebben.
Deed er nu een dwerg aan mee, of was dat een kind van 6 jaar dat ook aan kopschoppen wilde doen met z'n broers?
Echt, voor dit soort gedrag mag van mij de doodstraf weer terug ingevoerd worden. Wij zijn een beschaafd land, helaas kunnen we dat niet van alle inwoners en aanwezigen zeggen.
dat kleine ventje kan ook de zandbak variant zijn van roel van velzen, kan niet anders want deze hoort bij een normaal gezin op bed te liggen...
maar even serieus..
als ongehoord nederland dit item zou gebruiken omdat dit weer aantoont dat er problemen zijn met het gedrag van bepaal koeltoeren....
krijgen ze dan hun boetes ongedaan?
Er is pas sprake van een echte volwassen samenleving en integratie als racisme ook neutraal wordt toegepast. Als de daders het slachtoffer willekeurig hebben uitgekozen dan is hier sprake van racisme en dienen de daders naast ernstige mishandeling en poging tot doodslag (Amsterdam Bijlmer is ook een metrostation waar de spanning vlak boven de rails loopt) ook hiervoor gestraft te worden. Zo niet dan komt de integratie nooit van de grond, integratie is niet alleen profiteren van de voorzieningen maar ook verantwoordelijkheid nemen en verantwoordelijk zijn als je de verkeerde dingen doet zonder "sorry ik ben allochtoon" kaart.
De oplossing is het ondertitelen van SIRE filmpjes tegen polarisatie, zo worden doelgroepen bereikt die de Nederlandse taal beperkt beheersen.
Die doelgroepen kijken niet naar npo Sire filmpjes.
@laurentius | 06-05-23 | 19:31: Niet, maar wij zijn toch de doelgroep, die racistische KK kaaskopen?!
Zag ik nou iemand met een lintje op?
Scherp!
Politie moet zelf beelden hebben. Ze hebben de camera's van en naar de perrons en kunnen ze poppetjes matchen.
En anders hangen ze aan beide zijden op de perrons van de NS/ProRail.
En al die data van wie inchecked bij de poortjes
Zonder aangifte is er geen zaak.
Dus tja.
Zoek zoek de blauwe jas.
Zonder aangifte kan het ook hoor.
Met aangifte veranderd er niet veel hoor.
Haha …
@Gizmo579 | 06-05-23 | 18:57: Jawel want dan liggen NAW van de aangever op straat.
Bij moord moet het slachtoffer als lijk aangifte doen? Dacht het niet je hebt wel klachtdelicten maar ook hier kan gewoon vervolgd worden.
@kapt.jerkoff
Hiep.hoi.
Ze zullen dan echt bang worden ja.
Je hebt idd gelijk kapt.
Mijn reactie was te snel.
Deze jongens waren allemaal op de Dam tijdens dodenherdenking. Ik telde er 3. De objectieve staatsomroep , de NOS, vond er nog één, daar werd 15 seconden van de 2 minuten "toevallig" even op ingezoomd.
Poging tot moord/doodslag.
Leuk toch, mooi diverse groep mensen met ieder zijn eigen rol.
Vroeger gebeurde dit ook hoor, vraag maar aan Bonifatius. /d66modusoff
Kaîn moordde in z'n eentje een kwart van de wereldbevolking uit.
Dus niks nieuws onder de zon…ze hadden in die tijd alleen geen mobieltje.
Hoe overleef je hyena's:
twitter.com/darksidenatures/status/16...
Die beesten hebben tenminste nog een erecode.
Wegkijken en ontkennen, het blijft een dingetje.
Mooi hoor,multi culti in actie op bevrijdingsdag.Bedankt linkse wensdenkers voor deze vernieling van het eens zo mooie Nederland.
Zelfjoris. Maar ik vergeet niet. Ook die kleine niet. Wetten zijn prima, die van de jungle gelden altijd. Dus laten we niet vergeten.
Wat doet de rente tegenwoordig?
Maar waarom wil de politie dat de video niet meer vertoond of gedeeld wordt? Heeft dat te maken met het slachtoffer of met de daders. Ik zou het nog kunnen snappen als ze de daders allemaal al opgepakt hebben, maar iets zegt me dat dat nog niet gebeurt is.
Vermoedelijk om de daders niet in problemen te brengen. Ze willen gaar de man met de blauwe jas spreken om te weten te komen waarom hij die anderen zo geprovoceerd heeft.
@jan huppeldepup | 06-05-23 | 18:53: Of nog erger, een van de schoppers heeft aangifte gedaan bij de politie wegens belediging en heeft uit zelfverdediging gehandeld. De blanke is daarmee een verdachte en voor hetzelfde feit kan hij geen aangifte meer doen tegen de schoppert.
Ik ben boos……!
Ben geboren in Amsterdam West, Mercatorplein buurt in 1955. Heb daar tot 198o gewoond en daarna in Zuid, weer in West, en daarna van 1987 tot 2006 in Amsterdam landelijk West, omgeving oud Sloten.
De problemen zijn ontstaan jaren70/80.
Bewoners van Nieuw West werden lekker gemaakt met een woning in Almere, Hoofddorp of Lelystad of Purmerend.
En
Oud Sloten en Sloterdijk zijn toch volledig opgenomen in Amsterdam? Verzwolgen zelfs. Daar is nauwelijks nog wat herkenbaars van terug te zien.
Zal mij jeuken Amsterdam. Net zoals jullie de rest van Nederland zal jeuken.
@Verbandmeester | 06-05-23 | 18:22: oud Slotenaren denken daar nog steeds anders over. Blijft een buurtje op zich, net als Oud Osdorp
@Sjakkie van de Hoek | 06-05-23 | 18:30: ik woon daar al 35 jaar niet meer gozer
@RadioControleDienst | 06-05-23 | 18:31: Dat is dan wel weer tof.
Het leven buiten is stad is mooier.
@Gizmo579 | 06-05-23 | 18:56: ja daarom woon ik sinds 2006 in een buitengebied
Dat deel is trouwens helemaal netjes en nieuw gebouwd, woningen ook, prachtige bibliotheek. Absoluut geen ghetto. Dus dat maakt ook niet uit, blijkbaar.
Tsja, de GL'ers in de gemeenten denken altijd 'als wij er nou maar voor zorgen dat het er picobello uitziet, dan worden het modelburgers'. De uitkomst is altijd anders. De Schilderswijk Den Haag was helemaal spiksplinternieuw opgeknapt en 10 jaar later was het weer een teringbende. Zo zal het hier ook (ver)gaan. We blijven massaal zeer primair volk binnenhalen.
Ik zie een blanke in elkaar getrapt worden.
Kunnen we al het anti-blank racisme onder de moslims, asylanten en zwarte bevolking in NL aan de kaak stellen? Of krijgt Geen Stijl dan ook een boete aan de broek van die ene deugmuts van de NPO?
GRRRRRRR wat een R / F / (alles behalve realistische) opmerking van u. Snap dan dat de dader (die door guurrechtse types als 'slachtoffer' zal worden omschreven) verkeerd naar de institutionele slachtoffers keek! Straks worden deze slachtoffers ook nog beticht van zwartrijden?! U snapt het echt niet!
Het houdt niet vanzelf op. Maar met familie in alle vaten van onze samenleving, politie en zelfs politiek moeten we er maar aan wennen totdat het hier eenzelfde zooi is als in de landen waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Tegen de Duitsers zeiden we ooit 'dit willen we niet'.
Misschien moeten NLers wat meer lef tonen en zich er tegen uit spreken. In plaats van dat eeuwige "je mag er niks van zeggen, of anders...".
Leuke buurt! Binnenkort ook bij u in de buurt!
Mag ik beleefd weigeren?
Ons land is stuk, heel erg stuk zelfs, verrot. Het was ooit een mooi en fijn land om in te wonen, maar het is compleet door domweg bewuste keuzes en onwil naar de kloten geholpen. Laat ik het maar bij, niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Wat een land! Hier nog een voorbeeld van extreem geweld. Als de daders worden opgepakt wordt een uit de hand gelopen grapje als reden opgegeven: m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf2021...
De 17-jarige hoofdverdachte zou de brand hebben aangestoken en werd daarbij geholpen door de 21-jarige Suleiman el H. en Wail el B. (21).
Wat hebben we hier toch allemaal voor volk rondlopen tegenwoordig..
@Wattman | 06-05-23 | 18:07: En de hoofdverdachte heet A.K., what’s in a name.
Doet me denken aan IS, die ooit een piloot in een kooi levend verbrandde. Zie wel veel overeenkomsten.
Onvoorstelbaar, het loopt echt de spuigaten uit dit. En dan later beweren dat het een grapje moest zijn, een voordeur in brand steken.... totaal ongeloofwaardig, gewoon een aanslag op onschuldige mensen, dat lijkt me meer?
Da's ook gek. Elke keer dat ik bontkraagjes zie, krijg ik jeuk aan mijn handen en voeten.
Een jaar of 6 schat ik die ene die aan het trappen was.
...."potentiële poging"....
Nou die poging is volledig gelukt, dat deze man het heeft overleefd, is louter toeval.
Ik weet niet of ver een verticaal uitgedaagd iemand of een achtjarige jongen ook aan het kopschoppen is, maar het echt feestelijk in de Bijlmer.
Over een paar jaar zal Netflix hier een documentaire van maken, met alleen maar kaaskoppen in actie.
Achterlijk volk ...(de politie)
De vraag is wel vaker gesteld bij dit soort onderwerpen, maar deden wij dit vroeger ook? Bij mijn weten trapte je niet op een persoon in die op de grond lag. Maar wat ik eigenlijk nog vervelender vind is dat ik nooit meer een nieuwsbericht kan lezen zonder bevooroordeeld te reageren. Afgelopen week was er een vechtpartij tussen jongeren in Maastricht, vandaag werd duidelijk dat het om rivaliserende Syriërs ging.
En zo is het de laatste jaren steeds vaker dat ik denk: “Het zal wel weer het bekende groepje zijn”.
Noem me maar naïef, maar ik baal er wel van dat die onbevangenheid naar mensen toe steeds meer onder druk komt te staan. Als de overheid niets blijft doen dan loopt dit faliekant uit de hand.
En het dan vreemd vinden dat mensen niet meer stemmen op politieke partijen die deze verloedering van ons land faciliteren, zelfs toejuichen onder het mom van diversiteit.
De overheid wordt gerund door lieden die zich kunnen opsluiten in hun blanke bubbel.
Dit is zeer waarschijnlijk gewoon een racistische aanval.
Het merkwaardige is dat een incident in de VS waarbij het grandioos fout gaat wanneer een blanke man een zwarte in een klem neemt (er was ook een andere zwarte man betrekken, die hield de armen vast) onmiddellijk ook hier oproept dat het ‘racisme’ is maar in dit geval blijft het stil. Feitelijk is dit veel ernstiger want een doelbewuste actie van velen om één blanke jongen te mishandelen en gooien hem bewust op het spoor. Dat mag je toch zien als hem in levensgevaar brengen.
@Nuuk | 06-05-23 | 18:01: Dat is nu juist zo raar dat men denkt dat die bubbels uiteindelijk niet ook aan de beurt komen. Kijk naar al die landen waar het gebruikelijk is om tralies voor de ramen te hebben en er nergens een voortuin te bekennen is. Alles ommuurd en nog moet je opletten dat er niet alsnog iemand in je tuin komt.
@Sinterbikske | 06-05-23 | 17:59: Diversiteit tot het te dichtbij komt uiteraard.
Ja. Maar niet zoals nu en zeker niet iemand tegen zijn kop schoppen als die al op de grond ligt. Maar ook eind jaren 50 begin 60 werd er flink gevochten oa bij Hotel Slotania en de Slotermeerlaan en Burg de Vlugtlaan. Met fietskettingen werd daar flink op elkaar ingeramd. Zoek maar op Delpher.
Het wordt tijd voor een importverbod.
En dan? Ik durf namelijk te wedden dat al deze mensen in Nederland geboren en getogen zijn. Ja, heel raar, ik weet het... Maar dat is wat ík denk.
Dat komt al veel te laat. De geest is al enige tijd uit de fles en neemt in omvang alleen maar toe, zelfs al zou er een totale import stop komen.
En ik vind het vreselijk. Dit voorval gaat vast door de hier aanwezige moderators van x66/GL gedownplayed worden want er is immers ook blank tuig.
Verder benieuwd of dit als een anti blank racistische aanslag wordt behandeld.
Nou, over tot de orde van de dag en wachten op de volgende keer dat we onze afschuw mogen uiten (binnenskamers uiteraard).
Wanneer u het toch waagt te verspreiden, dan zal de NPO uw licentie als verspreider intrekken.
Die bezorgdheid over de daders is walgelijk.
Mij interesseert het geen fuck als dit tuig herkend wordt.
Delen, delen en nog eens delen. Wat mij betreft nog maanden lang. Ik heb geen enkele illusie dat dit uitschot proportioneel gestraft wordt, ondanks dat de vvd gaat roepen dat er “keihard” moet worden opgetreden.
Het zijn maar incidenten volgens onze boven ons gestelden. En al komen die zgn incidenten 25 keer per dag voor, het blijven incidenten. Dus daar doen we niks aan.
De daders worden iha beschermd in dit land. We houden het altijd op Nederlanders. punt. Het slachtoffer gaf aanleiding, for whatever reason.
Het filmpje doet het bij mij niet, maar was dit een manifestatie van de Brent Leysen Fanclub?
Is toch wel typisch dat de enige kopschopper die je bij naam kent een blanke is.
Niet delen, waarom precies niet politie ?
Bang de daders te pakken ? Bende laf minderwaardig volk.
Ja joris , de uitdrukking, het ziet zwart van de mensen komt uit de tijd dat er helemaal nog geen zwarte mensen in Nederland wooden joh , wat zit je nou te jorissen ?
Als ze maar niet gevlucht zijn naar Mallorca.
Kunnen ze niet allemaal naar Mallorca, dat ruimt op.
Ligt wel dicht bij het moederland.
@Niamh | 06-05-23 | 17:51: nee, dankuwel, wij willen jullie rotzooi niet. Die hebben we al genoeg.
“Op zoek naar slachtoffer met blauwe jas”…. Wat dachten jullie van de daders??
Een blauwe jas tussen allemaal bontkraagjes; hoezo geen provocatie...
Foei
-wegejorist-
*neuriet*
It's too late
It's too late, it's too late, it's too late, it's too late
The European cannon is here
Ha grappig, dit liedje ging ook over een station.
WOW. Schokkend! Het hedendaagse Nederland! Dit zou op alle voorpagina's moeten staan. Wat mij betreft momenteel de grootste crisis in Nederland. Veelzeggende reactie van de politie ook... Gaat niet goedkomen zo vrees ik
Als Rutte, Kaag en Halsema tot Maandag wachten kunnen ze het weer over Oekraïne hebben.
Dankzij het VVD en D 66 beleid komen er nog veel meer deze kant op om de oorspronkelijke bewoners van de Lage Landen te terroriseren en de welvaartsstaat tot aan de grond af te breken. Op weg naar de Islamitische heilstaat.
Het is sport geworden voor die hyena’s. Met z’n allen Nederlandse en/of blanke jongens de typhus schoppen.
Dit wordt toch niet als racisme gezien.
Hij zal het er wel na gemaakt hebben de kolonist.
En dat op 5 mei nog wel.
45 jaar geleden is het alweer, dat ik daar zo lag. Al waren het er toen maar 2 en blank. Weet je, als je in doodsnood bent neemt je instinct het over. Ik zie nog voor me hoe de schoenen op me afkwamen en de meeste kon ik min of meer ontwijken.
Maar 10 man die op je inschoppen is gewoon een poging tot moord in groepsverband.
Persoonlijk vind ik dat poging tot moord net zo zwaar gestraft moet worden als moord.
Zwaarder. Want ’t is ook nog eens mislukt.
Ik vind dat we ze tot compost moeten verwerken, zo leveren ze toch nog een bijdrage aan de maatschappij
@Barkruk2 | 06-05-23 | 17:45: Van onkruid tot onkruid.
Je armen over over je hoofd en maar hopen dat ze geen vitale organen raken.
@Wattman | 06-05-23 | 17:57:
En heel hard verzinnen hoe te ontsnappen. Goh, wat denk je snel op zo'n moment.
Bij een poging moet er straf bij wegens incompetentie.
Dat moet een heftige ervaring geweest zijn!
Gelukkig bent U er nog om ons te vermaken met uw humoristische doordenkertjes.
@Mr_Natural | 06-05-23 | 18:00:
Reptielenbrein neemt het over denk ik in levensgevaarlijke situaties.
Je reptielenbrein is het kleinste en oudste deel van je hersenen. Het is gebrand op maar één ding: overleven. Dit deel van je brein denkt niet na en onthoudt ook niets, het reageert instinctief en automatisch. Als zodanig functioneert het reptielenbrein buiten je bewuste controle.
@Wattman | 06-05-23 | 18:35:
Je treedt inderdaad min of meer buiten jezelf op zo'n moment.
@Mr_Natural | 06-05-23 | 18:39:
Het lijkt me een vreselijke ervaring. Die ik niemand toewens. Gelukkig ben je er nog en regelmatig hier !
Gelukkig ben je er nog. Lijkt mij bizar om mee te maken. Meteen op een verdedigingssport of vechtsport gegaan?
Goed voor de huizenprijzen in Amsterdam-Zuidoost
Ik heb geen zoon, maar herken het gevoel.
De bedoeling van de politiek is niet om dit op te lossen. De bedoeling is om weg te kijken. De bedoeling is om de daden weg te moffelen in de statistieken. De bedoeling is om de daders niet lastig te vallen met (lange) straffen. De bedoeling is de daders te beschermen. De uitkomst is dat de slachtoffers op de laatste plaats komen.
Rot op met de privacy die de daders hebben verspeeld.
Die daders hebben grote families en dat zijn allemaal potentiele stemmers.
Mijn bloed kookt
Met dank voor de aandacht op onsportief peleton dat hard schopt op koploper.
Bederft de hele sportive sfeer en dienstregeling.
Hulde Van Rossem.
Situatie deplorabel, maar het internetfeuilleton is nog niet verloren.
Met niet onpositief gevoel tegenover de politie, die hiermee nu niet 6 maanden heeft gewacht.
Hoop dat de mensen de politie voldoende beeld en gelegendhied geven om iedere dader te pakken.
De ontspoorden met schoffelen laten wegkomen is in ieder geval stations te ver.
Als je niet af en toe Ongehoord kijkt weet je niet dat dit bestaat.
Wat zou de aanleiding van deze lynchpartij zijn geweest?
Omdat Nederlanders racisten zijn.
In ieder geval een niet-rechtsgeldige aanleiding (-;
Ze waren onderweg om zich in te schrijven voor een universitaire studie.
Wat een lieverds zijn het ook. En vanavond weer, of opscheppen, of slachtoffer spelen want zielig.
Houd deze beelden in gedachten de volgende keer dat je weer een bolletje rood mag kleuren op een stembiljet.
Deed ik al. Dus nu ben ik een bruinhemd, fascist, nazi en extreemrechts.
Omdat ik dit dus niet wil. Mooi man hoe dat zo werkt.
@elfenstein | 06-05-23 | 17:31:
Ik stem al jaren extreem, extreem en vooral extreem rechts. Wholla…
@elfenstein | 06-05-23 | 17:31: Ik ben racist en ben daar trots op.
Iedereen zegt ja , maar stemmen straks toch echt weer d66 vvd en dat soort omdat we gewoonte dieren zijn .
@SergeantPierlala | 06-05-23 | 17:37:
U bent een tot racist gemaakte. Vergis u niet!
En even afgezien van het thema zelf:
Nee, kudtwouten, wij hebben vroeger niet geknikkerd dus "jullie" trekt zich geen ene reedt aan van uw oproep. Het is u en meneer voor u. En dan nog niet, maar da's weer een ander verhaal. Waar komt in godesnaam dat idee vandaan dat de politie ineens op de tutoyeertour gaat? Voer je taak uit, bescherm ons tegen dit soort geteisem en spreek volwassenen aan met u.
Ja zeg dat wil jij ook niet
@Beste_Landgenoten | 06-05-23 | 17:31:
Oplettende guurdertjes hadden waarschijnlijk al wel opgemerkt dat ik in de regel reaguur in de u vorm. Mensen die ik verder niet ken persoonlijk, hoewel sommige guurders al zo lang meegaan dat het vertrouwd lijkt, spreek ik aan met u. Hooguit schiet ik een keer uit en maak er je van tegen scheldkezen en ondermaatsche vis maar dat is vrij zeldzaam. Een andere invloed is het feit dat ik omgang heb met meerdere Duitstaligen, die hechten nog veel meer waarde aan correcte etikette in schrijfsels. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de politie met hun ge-je de in Nederland woonachtige Duitsers nog eens extra minachten met hun schoolpleingedrag. Zeer kwalijk. Ze zijn bij ons in dienst en dienen respect voor ons te hebben, dit lijkt nergens op.
@elfenstein | 06-05-23 | 17:38:
Das waar. Nou dan bij u voortaan u.
Is treinen verbieden al geopperd?
Enkel het spoor waar het slachtoffer op word gegooid.
Zal het voorstellen bij mijn baas
Onrendabelenvervoer, die term heeft GeenStijl zelf verzonnen. En helaas zie ik het iedere keer bevestigd
Een flinke straf is hier wel op z'n plaats. Zet deze jongens in de hoek. Bij voorkeur Windhoek.
Da's een kroeg in Utreg, de Windhoek.
Dit zal trouwens toch niet de enige opname van dit incidentje zijn ?
Ik ben benieuwd wie de hoofdrollen spelen in de Netflix serie.
Geweldplegers sporen geestelijk niet.. kom nooit meer goed.. daarom deze figuren herkenbaar in beeld brengen zodat de samenleving moeten weten wie deze gevaarlijke gekken zijn
Plekken als bv. Amsterdam-Zuidoost en Amsterdam-West zijn wel een apart fenomeen.
Derde/vierde generatie kinderen die geboren en getogen zijn in Nederland, maar toch vertonen ze hetzelfde destructieve gedrag als wat je in Afrika of het Midden-Oosten ziet.
Maar volgens de deugende onderzoekers is armoede de oorzaak. Daarom doen ze dit soort dingen. Terwijl het overduidelijk is dat die mensen er bewust voor kiezen om dit soort rotzooi uit te halen.
Dat was in de jaren 70 niet zo. Kwam vaak in de Bijlmer omdat ik Surinaamse collega’s had en vaak uitgenodigd werd voor feestjes. Pas later werd het daar een zooitje.
Ik zeg niks, heb al 'n ui
Ik weet niet eens wat een ui betekent en ook niet wat zonder ui wil zeggen.
Iemand die mij dit uit wil leggen? a.u.b.
@ChalinaRosa | 06-05-23 | 17:42: u bent een echte potsenmaker hoor
Oud hollandse uitdrukking.
Gewoon de feiten uitzenden ipv weg kijken .
Het Feit is dat de geschopte verkeerd keek. Waarom wordt dit institutioneel rasies zo opzichtig genegeerd??
Op Koningsdag krijgen de daders allemaal een lintje! Mw. Halsema zal ze met alle plezier uitdelen.
Dit gaat niet meer opgelost worden. Nooit meer. Omdat de personen die dit kunnen oplossen dit niet willen oplossen.
Die leven in hun eigen multiculturele bubbel droom waar dit niet in voorkomt.
En als ze er dan notie van nemen, ja dan is het natuurlijk jouw schuld.
Had je maar niet dat dure horloge moeten dragen, of die dure jas of dat korte rokje.
Of maar niet op die Vespa scooter of dure E bike moeten rijden.
Je weet toch broer, dan vraag je erom.
En al hul je jezelf dan in vodden, dan nog, dan nog kijk je mogelijk verkeerd en is het nog je eigen schuld.
Snap je gap, hoe het rolt ?
Precies dit!
Dat had ik je twintig Jaar geleden ook uit kunnen leggen ,
Droevig en waar.
Het aantal blanken dat in de multiculturele samenleving gelooft is echt niet groot hoor?
De meesten weten dondersgoed met wat voor type volk ze te maken hebben als ze in de Bijlmer of in een mocrowijk zijn. Ze houden echter wijs hun mond dicht, omdat je anders veel rotzooi over je heen kan krijgen.
De meeste Nederlanders lullen gewoon hypocriet mee over diversiteit en vluchtelingen helpen, maar zelf zouden ze nooit in zo'n mocrowijk wonen.
@Hefbrug | 06-05-23 | 17:33: daar heb je gelijk in. Maar het is wel droevig als je een geboren en getogen Amsterdam West boy bent en dan loop je daar doorheen en zie je wat het nu is geworden
@Hefbrug | 06-05-23 | 17:33: met name allochtonen moeten niets van diversiteit en multiculti hebben, behalve als het ze uitkomt. Het zijn toch echt de (extreem) linkse types (x66,gl) die multiculti propageren. En er zelf zo min mogelijk onderdeel van zijn uiteraard. Moet wel leuk blijven.
@Ride_On | 06-05-23 | 18:25: daar heb je helemaal gelijk in. Helaas zit deze rot in de hele samenleving. En nee, ik ben geen rechtse lul. Ik liep in de jaren 60 mee in demonstraties tegen Vietnam en was provo. Maar ze hebben i
Ons
Ons veraden
Het lijkt wel de middeleeuwen met mob lynchen.
Dit is waarom Thomas de Graaf Pim een racist noemt.
Je zou andere partijen maar in de kaart spelen door deze beelden te delen of te duiden Waar is de afschuw van de minister van Justitie en Veiligheid?
KOZP of BLM?
Zullen die knaapjes ooit nog op het goede spoor terechtkomen?
Ik vrees dat het niet mogelijk is om hier jorisproof op te reaguren.
Graag het spoor waar de intercity zonder stoppen op deze halte voorbij raast.
Je weet nooit , ze krijgen vast betaalde begeleiding van de overheid, van de belastingcentjes en Dan Kan het alsnog goedkomen................ ik moest Om mezelf schaterlachen.
@Niamh | 06-05-23 | 17:28:
Je woont best dichtbij mij, of lachte je echt heel hard schater?
Ech heel hard dat ik schaterde.
Maar woon niet dicht bij jouw , ik ben een tijdje geleden al vertrokken uit hollandistan.
@elfenstein | 06-05-23 | 17:20:
De boodschap is toch overgekomen.
De politie kan zoeken wat ze willen, ik werk er niet aan mee al zou ik de daders kennen. Ze lopen weer eerder vrij dan de dienstdoende agent een verbaal geschreven heeft.
zijn toch allemaal al bekende van de politie met een strafblad , waarom loop die rotzooi nog rond?
Dit is nog he le maal niets.
Er stond onlangs een onbekende meneer uit protest bij Sigrid Kaagvoor de deur.
Zo!
Ik hoop dat je nu nog van je avondeten kunt genieten.
Maar gelijk heeft U !
Ah ja, Drs. Kopschop, RA. Doet bij mij ook de boekhouding. De laatste audit van de belastingdienst moest helaas vroegtijdig worden afgebroken.
Bestaan er nou ook van dit soort filmpjes waar 'witte' jongeren er eentje van kleur - lichtgetint of donkerder - in elkaar beuken?
Ik vroeg me dat af toen een tijdje geleden die Raisa Blommestein van ON een soort compilatie van dit soort filmpjes vertoonde, het karakteriseerde als 'omgekeerd racisme' oid, het N-woord gebruikte, en daar groot gelazer mee kreeg met de NPO. ON werd toen beschuldigd van racisme, en nou vind ik zelf het gebruik van het N-woord ook af te raden, maar het gebruik is bij wet volgens mij niet verboden, en waarom is het racisme indien je een compilatie van geweldsvideo's laat zien van allochtonen richting autochtonen? Het is racisme als die filmpjes fake zijn, maar ik dacht niet dat die beschuldiging werd geuit.
Ik zou verwachten dat bepaalde 'deug'zenders ON van repliek zouden dienen door met een compilatie van filmpjes te komen waarin groepen autochtonen een allochtoon te grazen nemen. Maar dus weer de vraag: zijn die er überhaupt, en zo ja, in wat voor verhouding staan ze dan met die filmpjes die ON vertoonde?
Zelf kan ik alleen maar die Gooise kopschoppers op Mallorca noemen, maar die hebben geen persoon van kleur dood geschopt.
Er moet in dit soort gevallen veel vaker en makkelijker Nederlanderschap worden ingetrokken en voorgoed het land uitgetiefd worden.
Sinds wanneer mogen beelden van straat-hyena's niet worden gedeeld?
Wil de m.i. integere voorzitter vd Politiebond Dhr. J. Struijs (of z'n deputy)
daar iets over zeggen?
Sinds nooit, ze verzoeken het alleen.
@John McClane | 06-05-23 | 17:11: als ze het konden verbieden dan zouden ze dat zeker doen!
Wat een geweld, Zuidlaarder Markt is er niks bij.
Onpasselijk, dat is het juiste woord. Een gevoel van mijn tenen, door mijn hele lichaam, tot in mijn nekharen. Geen enkel woord dat geschikt genoeg is om als etiketje op dit vullis te plakken.
Maar wederom een extra motivatie om PVV te blijven stemmen, met je FVD en BBB.... Geen enkel ander gepolitiseerd onderwerp kan mij bij de PVV weg laten zweven. Minder. Minder. Minder.
Ach ja....
Zwaarder straffen mag niet.
Deze mensen krijgen volgend jaar een lintje wegens bijdrage aan de diversiteit in Nederland en het op de kaart zetten van het institutioneel racisme van de blanke Nederlanders...
Als deze beelden elke week wanneer zich deze misdaden tegen de menselijkheid voordoen op RTL4 nieuws en op het NPO acht uur journaal te zien zouden zijn, zou het kwartje dan wel vallen bij deze kijkers? Toch 70% van de kiesgerechtigden schat ik.
Dat kan niet want dan moet de NPO zichzelf beboeten of opheffen.
Iets wat de politie graag onder de pet houdt. Zoveel mogelijk delen dus.
Precies waar het mij aan deed denken, maar op dumpert heeft me dat een ban opgeleverd.
@TheProphet | 06-05-23 | 17:03:
Vreemd. Chimpansees zijn relatief vrij nauwe verwanten van de mens. Frans de Waal heeft daar nog een mooi boek over geschreven
www.boekenwetenschap.nl/product/chimp...
Jong geleerd,oud gedaan. Zit n jochie van n jaar of 7/8 bij. Die kopschopt er al lekker op los. Gaat helemaal goed komen zo.
Dat krullekopje werkt al vroeg goed aan zijn C.V.
Ik hoop dat het slachtoffer niet een aangifte doet bij de politie (werkt toch niet). En de daders observeert op het station. Dan een plan uitwerkt zodat hij ze 1 op 1 midden in de nacht kan kapot slaan en breken met een honkbalknuppel.
Weinig mensen zullen zo'n plan gaan uitwerken, maar het zou geen kwaad kunnen als er af en toe iemand op zo'n manier wraak neemt. Een vlammenwerper is dan overigens wel iets effectiever.
Het recht zou zodanig in elkaar moeten steken dat wraak nemen niet nodig is. Maar ik denk dat het veel meer zal gaan toenemen want daders komen er steeds vaker gewoon mee weg of krijgen een te milde straf. Eigenlijk niks nieuws.
@lekgoot | 06-05-23 | 17:06: Wraak is wat anders dan uitgestelde zelfverdediging.
Kutland. Dat is Nederland geworden. Overigens gebeurt hetzelfde in alle beschaafde landen in Europa, dus dat zijn in casu ook kutlanden.
Waar moet een mens nog heen in de wereld om deze ellende te ontlopen?
De landen zijn niet de oorzaak, de bagger in het bestuur van de landen halen die rotzooi naar binnen. En wij staan er als makke schapen naar te kijken en laten het al ( Rutte 12 jaar ), rustig door gaan.
Ik heb zelf getwijfed over Belgie, omdat iedereen daar lacht. Ohnee dat was een tijdje terug.
Hongarije, je weet wel, dat zwaar racistische land met een extreem rechtse regering die geen 'vluchtelingen' van moslim landen opneemt.
Lijkt mij een straf om daar te Wonen....
Ukraine.
Het grootste probleem zijn mensen die denken dat alles en iedereen te helpen is. We houden door wat vroeger verstoten werd en zelfs moordenaars en kinderverkrachters krijgen nieuwe kansen omdat iemand met een pseudowetenschappelijke achtergrond vind dat die persoon wel weer normaal kan functioneren in de wereld. We waren volgens mij beter af met doods en lijstraffen, zeker nu het zo druk is ruimt dat lekker op en schrikt ook af, want in de landen waar deze mensen vandaan komen gebeurt dat nog wel, maar wij willen alles redden en beschermen omdat we zo nodig beschaafd moeten zijn.
Misschien de EU terug in het hok schoppen? Zodat landen weer zelf het heft in handen kunnen nemen?
Noorwegen. Wel geld meenemen.
Terecht dat de politie op zoek is naar het slachtoffer. Hij wordt er van verdacht de schoenen van diverse daders verontreinigd te hebben. Dat is een pure passief-agressieve micro-agressie die voortkomt uit institutioneel racisme.
Ik zeg; meer subsidies voor gratis kickbokslessen voor geweldsplegers, en een hardere aanpak van gedachtendelicten.
Laatste stukje is eraf geknipt, daar gaat een held uit de groep het slachtoffer op het nippertje redden van een aanstormende trein, geweldig! Denk ik, hoor.
Criminele jongens waren we, maar aardige criminele jongens.
Daar zal de verdediging het wel op gaan gooien, denk ik.
Dat de beelden uit hun context zijn gehaald.
Veel plekken waar ik kom denk ik al kijk ik niet iemand te lang aan, ik staat nooit meer dicht bij een rails, steek ik over wie zitten er in de auto, ik zorg dat ik niet per ongeluk bots met bepaalde personen. Zo heb ik nog meer regels voor mezelf om maar niet op het korte lontje van bepaalde groep te trappen. Maar ja soms worden mensen zonder ook maar enige aanleiding toch in elkaar getrapt door bepaalde groepen
Meneer Foppe, is het u?
Laatst nog in Eindhoven. Mijn vrouw wil invoegen naar links maat een Fin laat haar er niet tussen. Toch maar invoegen want moet linksaf. Getoeter en vingers. Dat is nog niet zo erg maar we werden meteen gevolgd. Door verboden richtingen in te rijden en afleidingsmanoeuvres toe te passen raakten wij dit figuur kwijt. Wij zijn allebei dik boven de 60 dus we verliezen dit altijd. En anders belt ie wel een paar gappies.
@RadioControleDienst | 06-05-23 | 17:04:
Het beste kun je dan naar een politiebureau rijden.
@Kaal-dik-en-lelijk | 06-05-23 | 16:59: Eerst even het gesprek met dat tuig oefenenen?
@RadioControleDienst | 06-05-23 | 17:04: daarom heb ik ook een snel accelererende auto, je hebt het geheid een keer nodig. Met warp speed pleite gaan.
Gebeurt regelmatig. Een vriend van mij is vorig jaar zomer in elkaar getrapt door een groep licht getintiers op het strand van het Nieuwe Meer. Hij is 64 jaar. Hij hag gevraagd of ze van zijn spullen wilden afblijven. Het antwoord was : wij willen jouw spullen dus we pakken het. Toen escaleerde het. Meerdere malen tegen zijn hoofd geschopt. Popo’s hadden weinig zin om de aangifte op te nemen. En dan nog, als er een groep op je inschopt herken je daar nog iemand van ? Wen er maar aan het gaat nog veel erger worden.
Had gevraagd
Ja, ontzettend gaaf land, volgens Mark R.
Toch heb ik gisteren nog ergens gehoord dat we hier niet mogen klagen zolang NL geen Bakhmut is.
@Dandruff | 06-05-23 | 17:02: dat is allemaal gelul om de aandacht van het ware probleem af te leiden. Er zijn hier problemen, elke dag weer. In de trein, in de tram, in de bus of op straat. En echt, kijk bepaalde figuren niet even aan want dan heb je meteen een probleem
@Dandruff | 06-05-23 | 17:02: En dan zijn whataboutismen ineens wel ok.
The have-nots pakken het gewoon. Totdat eens iemand de berover vermoord. En dan ophef over eigenrechter. In ieder programma en niemand heeft het over met je poten van andermans spullen afblijven. Ik ben zelf al veel bescheidener gaan wonen, want vroeg of laat ben je echt de lul
Ik heb de video niet bekeken en onze linkse helpdesk heeft nog geen reactie gegeven dus zo erg kan het niet zijn.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag toch.
Gezien de hoeveelheid -weggejorist- in dit verse toppikje raakt het de mensen nogal om dit te duiden zonder in furie uit te barsten.
Achja het is natuurlijk een verrijking van de cultuur en de politie wil graag het jongetje ondervragen want dat is natuurlijk de echte dader!
Deze beelden moeten vooral niet gedeeld worden, laat staan op Omroep ON getoond worden, want dat is niet goed voor de multi culti droom van links...
Hoezo verrijking? Het betreft jongeren afkomstig uit het Koninkrijk der Nederlanden. Weliswaar het caribische gedeelte, maar jij komt uit het zelfde Koninkrijk.
@Cobarde | 06-05-23 | 17:05:
Wilden die niet allemaal zelfstandig zijn?
Maar vervolgens wel openstaan voor bakken geld?
Achja! Sielig
Stel je eens voor dat de kleurtjes van de personen in de video omgedraaid waren, wat voor maatschappelijke ontwrichting dat met zich mee had gebracht.
Dan was het breaking news wegens de racistische aard van de blanke Nederlanders
Ja, dan was het voorpagina nieuws en nog een paar weken in de tokshows.
@bqbq | 06-05-23 | 17:01:
En niet alleen in NL; dan gaan de beelden de hele wereld over.
Dan was het de schuld van de PVV en de BBB geweest.
@Dandruff | 06-05-23 | 17:04:
En rellen in den landen, om vervolgens te knielen bij elke sport.
Mooi hoe dat een kant op werkt he?
Dan kopte de racisten van Joop nu met chocolade letters.
Video professioneel bewerken en dan achterover leunen. Ben benieuwd wat de reacties na onthulling zullen zijn.
@Kowalski11 | 06-05-23 | 17:23: Dat zou nog best eens een goed experiment kunnen zijn. Ook ik ben heel benieuwd wat voor reacties er dan op dit filmpje komen.
Best veilig dat OV kost ook bijna niets.
Ongehoord. Die wijk heet officieel al sinds 1996 geen Amsterdam Zuid Oost meer en zeker geen Bijlmermeer. Ja ok, Station Bijlmer Arena. Ik ga zo naar Hangover Oost dus zal het daar aan de matties even navragen. Geen zorgen, mijn zoon heeft de sleutels en sluit af.
De beelden kunnen als stigmatiserend ervaren worden, aldus de politie en de deugelite. Daarom heeft men liever niet dat men deze ziet.
Best Politie Bijlmer. Zegt het woord klopjacht jullie iets? Want DAT is de enige gepaste actie die er nu hoort te volgen. Je hebt beeld. Je weet waar het gebeurd is. Ga bij de buurtcoaches, -vaders, -regisseurs langs (zij herkennen deze kleaudzakken echt wel) en trap wat deuren in, in plaats van miemelen dat de beelden niet gedeeld moeten worden.
Ga. Aan. De. Slag!
In een hoop andere landen zouden deze gasten al bij de uitgang van het station opgevangen zijn door de politie.
Nog expres vermeld dat ik gedrag beschrijf. Maar als het zo op scherp staat log ik wel ff uit.
Joris zit er bovenop. Gebeurt wel vaker bij een controversieel bericht.
Ik zag uw comment en gaf u volledig gelijk. Ik snap soms ook de spagaat niet.
Je post een onderwerp waarvan je weet dat men 'aan gaat' en reacties oproept om ze vervolgens scherp te modereren.
Ik heb respect voor de Joris van dienst, lijkt mij geen gemakkelijk klusje...
@DeKees | 06-05-23 | 17:03: Zoals jij het beschrijft krijgt Joris waarom hij gevraagd heeft.
Deze groep ´jongeren´ krijgt volgend jaar vast een lintje van Femke Halalsema.
Wegens hun bijdrage aan de NL´se cultuur van kopschoppen.
Het is weer eens in groepsverband. Zo laf zijn ze als ze alleen zijn.
Goh, je verwacht het niet...
Ik zou ook geen schoolmeester/leraar meer willen zijn. Je moet je serieus afvragen of je je pabo opleiding wel wilt vervolgen.
Inderdaad. Respect voor de jongens/meiden die in de randstad het onderwijs in willen.
Wel een tijdje gedaan als invaller. Een hondenbaan in een wespennest.
@Plaque-doctor | 06-05-23 | 16:49: De cijfertjes zijn er ongetwijfeld, krijgen wij niet te zien. Aantal jaren terug artikel over gedwongen lesgeven in Rotterdam Zuid voor leerkrachten in Noord. Bleek niet zo'n heel werkzaam idee, dan maar niet in Rotterdam werken, zeg maar. Zal elders niet anders zijn. Waar denk je dat die 25% 'laaggeletterden' vandaan komen?
@ otto
Precies. Ik neem aan dat ook helemaal niemand verbaasd is waarom er een lerarentekort heerst.
Schoolmeester is een grote stad willen worden is erg dom.
Even heb ik een permaban overwogen maar na tot tien geteld te hebben heb ik dat niet gedaan om mijn strijd tegen deze enorm grote en groeiende door GL D66 en PvdA veroorzaakte bedreiging die onze maatschappij totaal verziekt en waar Pim RIP ons al jaren geleden voor waarschuwde via reglementaire reaguursels op dit blog voort te mogen zetten.
Waarschijnlijk hebben velen een permaban gedachte als ze dit zien. Ook geenstijl staat onder censuur van de 'autoriteiten' en zijn verplicht een oogje in het zijl te houden.
Voor Pim zat Janmaat , ook die ad in de jaren 80 al een vooruitziende blik
@ff serieus nu! | 06-05-23 | 16:48:
ITYM "zeil".
Netjes... Netjes...
Als ik het slachtoffer zou zijn dan trok ik me terug en volgende week verzamelen met eigen groep en tot dan...
En die gangsterkleuter.. Waar zijn die ouders? Tsss
Die gratis kickbokslessen werpen wel hun vruchten af.
Kickboksen is een eerlijke sport. Eén tegen één gelijkwaardige tegenstander. Dit zijn gewoon laffe honden
Hou oud zou dat jongetje bij 7/8 seconden links in beeld zijn? Jaar of 7?
Zeven is het i.q van de meeste daar.
@pegaje | 06-05-23 | 16:44: dit is een ware constatering. Het zijn domme insecten.
Als die man met dat blauwe jasje een andere kleur had gehad wat was er dan gebeurd.
Dan had ie meegedaan.
Er loopt trouwens een menneke van een jaar of acht tussen....
Vroeg geleerd....
Op station Bijlmer hangen voldoende camera's om iedereen te identificeren. Deze jongens ontlopen hun straf om 20 uur afval te rapen echt niet.
Ik moest oprecht lachen om de waarheid van uw tegel.
Ja hohoh wacht ns ff., er is geen dode gevallen hé ?
Anders had er heel misschien iemand wel die 20 uur rapen gekregen.
De rest hooguit 4 uur.
We weten het met zijn allen en het bewijs is weer te zien. Liever ontkennen we alles om de woke roosjes van de d66 samenleving maar vooral niet tegen de schenen te schoppen. Ik zie weer heel wat aspirant ridderorden voorbij komen
"Diversity or war"
- Frans Timmermans -
Misschien schreef hij 'or' wel verkeerd. Moet 'is' zijn, wellicht? Ik vraag dit voor een vriend.
Die jongens kunnen later prima als uithaler in een grote haven aan de slag, dus geef ze svp het voordeel van de twijfel.
Woordkunstenaars tijdens praktijkles.
De jeugd is onze toekomst !
Ze zijn op zoek naar het slachtoffer, niet de daders, dus ik heb dan maar de naïeve hoop dat ze de daders al hebben en nu het slachtoffer nodig hebben om aangifte te doen..
Is het nog verstandig om je als slachtoffer überhaupt te melden, politie en OM kunnen toch niks, rechters geven geen adequate straf.
@Low battery | 06-05-23 | 16:41: is wel makkelijker voor de daders, krijgen het thuisadres. Kunnen ze in elk geval ff langs.
@NUik | 06-05-23 | 16:43: Ja dat is fraai dat hebben we ook een keer meegemaakt, bij aangifte krijgt de dader het thuisadres doorgespeeld van de aangever. De aangever krijgt daarentegen niet het adres van de dader. Dat is Nederland, dan trek je automatisch al je aangifte in, de politie zefl zet je hiermee onder druk en vraagt je nogmaals na te denken of je de aangifte wil doorzetten. Top !
@Low battery | 06-05-23 | 16:51: Doet wel wonderen voor de misdaadcijfers. Win win!
Bij vaststelling van een strafbaar feit hoeft de politie helemaal geen aangifte te hebben. Het OM kan op basis van de beelden prima vervolging instellen. Maar het OM he. Dat heeft natuurlijk andere prioriteiten.
Zou je denken?
Het slachtoffer heeft zich mss proberen te verweren (heb filmpje niet gezien) en dat mag natuurlijk niet
@James_t_kruk | 06-05-23 | 17:23: Hij zat op zijn knieën ineengedoken met zijn armen over zijn hoofd, midden tussen een groep andersgetinten. Alsof alle andersgetinten vieze kopschoppers zouden zijn. Dat is een volkomen onnodige provocatie.
Beelden lekker delen. Laat maar zien dat lieve breekbare vaasje.
Hebben ze ondertussen al een stageplek aangeboden gekregen?
Nee, kickboks lessen voor de volgende.
@Kaal-dik-en-lelijk | 06-05-23 | 16:40: Iemand die alleen in een groep gaat kopschoppen heeft een ontstellend gebrek aan zelfvertrouwen, daar mag je niet schamper over doen. Kickboxles is wat dan helpt.
Het lijkt op een meningsverschil tussen Hutu's en Tutsi's maar dan in Nederland en gelukkig nog zonder kapmessen.
Het is een groep Hilversummers mèt een zonnebank tegen eentje zonder.
Die drillrappers lopen weer eens voor de fanfare uit.
Vrijspraak voor deze jongeren! Door publicatie van deze beelden waarop ze herkenbaar zijn op GS en sjosjale media zijn ze uiteraard al meer dan hard genoeg gestraft.
Man, hier gaat je bloed toch van koken! Sommig lui zeggen dat zwaar straffen niet werkt, maar het liefst wil ik deze "jongeren" 15 jaar in een kerker opgesloten zien.
Uw bloed mag koken, maar volgens een paar politieke partijen is dit vooruitgang en zijn dit mooie mensen die een geweld(ad)ige toekomst tegemoet gaan. En deze mensen gaan ons allemaal helpen in de zorg, bouw en metaal.
Natuurlijk helpt t niet maar t gaat erom dat je ze van de straat houdt . Iets wat bij onze lieve 2e kans rechters kennelijk geen rol speelt.
Valt me op dat veel rechters vrouw zijn. Zou dat iets te maken hebben met de softe aanpak???
Dat straffen niet werkt, is een non-argument.
Dat is het doel niet van een straf.
@James_t_kruk | 06-05-23 | 16:42: nee
Helemaal de ***** slaan,en als ze weer opgeknapt zjjn nog een keer.
Zwaar straffen werkt prima. Al de tijd dat iemand vast zit recidiveert ie niet. Keiharde logica die de softies op links maar niet kunnen of willen snappen.
@James_t_kruk | 06-05-23 | 16:42:
Naar het schijnt straffen vrouwelijke rechters zwaarder dan mannelijke.
Maar ja, de Raad voor de Rechtspraak probeert ons ook wijs te maken dat we in Nederland echt niet lager straffen dan gemiddeld in Europa, dus ik weet het zo net nog niet of we dat kunnen geloven.
@James_t_kruk | 06-05-23 | 16:42: Ik vrees van wel.
@Roos | 06-05-23 | 16:42: helemaal mee eens. Als dat wel een argument was zouden seriemoordenaars of andere veknipte geesten ook weer zo de straat op kunnen
@Tapu | 06-05-23 | 16:58: dan zijn ze elders in europa ook gek. Maar de gevangenissen elders zijn niet zo hilton achtig als bij ons. In belgie schijnt t al een stuk minder leuk te zijn
@peet12 | 06-05-23 | 16:47: heb zo'n vermoeden dat dat werkt. Maar ja, de lefties (en niet alleen lefties vrees ik) zeggen dan dat we een beschaafd land zijn <zucht>
Of dat gaat helpen is allang geen punt van overweging meer. De maatschappij dient beschermd te worden. Muskieten hebben we hier uitgeroeid, honden met rabiës worden afgeschoten, ratten met gif verdelgd. Ik heb nog nooit één argument gehoord waarom ik het leven van een dier lager zou moeten achten dat die van een mens en zeker na het zien van deze beelden overtuig je mij nooit meer.
'T zijn wel helden met z'n allen! Hoe oud zou dat mannetje zijn dat er op het laatst in springt?
5 las ik ergens
@NUik | 06-05-23 | 16:45:
Deden we niet allemaal onbezonnen dingen toen we 5 waren?
@Mr_Natural | 06-05-23 | 17:15:
Haha, ja. Met je stepje of iets dergelijks.
Dit moet behandeld worden door een Hoofdagent. Die kent het voetvolk.
Licht hun leraren in, dat zal ze leren.
Gaan ze eindelijk met het ov ipv op de scooter, is het weer niet goed. Je kan niet alles tegelijk hebben he, baby steps....
Niet iedereen heeft een scooter kunnen stelen, wat dacht je, sommige moeten gewoon (nog steeds) met openbaar vervoer.
@Flightless bird | 06-05-23 | 16:41:
Dan moeten we ze allemaal maar een elektrische step geven anders is het zielig en kan je ook niet anders verwachten dan dat ze gaan rellen en vechten.
/sarc/off
@elfenstein | 06-05-23 | 16:45:
Ja eensch,,, eentje die de rijder elektrocuteert na een paar honderd meter anders geef ik dit tuig helemaal niets.
tijd voor een (al dan niet chemisch) castratieprogramma. Deze lieden planten zich dan niet meer voort. Er zijn toch al teveel mensen
En ze hebben minder last van hun testeron, agressie.
En een mogelijke castratie voorkomt misschien wat levenslang getraumatiseerde slachtoffers. Win, win, win
Wel lief dat ze hun kleine 6 jarige broertje gewoon meenemen naar een kopschopfestijn. Kan hij alvast een beetje oefenen ook.
Niet zo zeiken mensen…..NL is een gaaf land!
De rot is allang niet meer te stoppen. Zou dit nu over een tijd de gemiddelde Nederlander worden?
Ik heb me wel eens afgevraagd waarom ze elkaar daar in de zandbak allemaal naar het leven staan. Ik vrees dat het iets in die cultuur is, dus niet ras oid maar puur hoe ze met elkaar omgaan, wat normaal is, wat de mores zijn. Een beetje de Klingons van de aardse Federatie, knokken, vechten en mekaar intimideren lijkt de norm te zijn. De mentaliteit van een vechtvolk, mede ingegeven door een religie die ook niet al te veel goeds voorspelt voor tegenstanders en onwelgevalligen. Een groter verschil met de Nederlandse zoetsappige poldermentaliteit is nauwelijks mogelijk. Tegen de tijd dat uw vrees bewaarheid wordt maakt het niet veel meer uit, dan is Nederland allang naar de ratsmodee en is er niemand meer over om er nog iets rationeels van te vinden.
@elfenstein | 06-05-23 | 16:43: Clancultuur is de grondslag en daarop komt een laagje religieus dogmatisch erfgoed. Dat geheel maakt dat je dit soort daden makkelijk kunt afschuiven op de ander, het slachtoffer bijvoorbeeld of de hele maatschappij. Zelfreflectie is geen onderdeel van de opvoeding.
Gewoon beelden openbaar maken ‘popo’! Kan je beter zoeken.
Voorlopig staan er ruim genoeg op beeld om voorlopig bezig te kunnen blijven.
Weet je?! Het lijkt wel een ‘groep’ die is nog makkelijker op te sporen. Als ze al niet weten wie dit uitschot is.
Tribunalen. Nu.
Gewoon de bestaande wet handhaven is ook prima, hoor.
.
Maar ja, D666 rechters zijn daar niet zo standvastig in,
wanneer die handhaving meestens tinti-ers treft.
En dat zou statistisch feitelijk natuurlijk wel het geval zijn.
Ik zie veel conservatieve jongeren.
Die niet met een regenboogbandje willen lopen maar wél met een respéctbandje.
@Papa Jones | 06-05-23 | 16:36:
Zijn er ook regenboogbandjes van Gucci die tenminste 200 eu kosten? Dan maakt het nog wel kans.
@elfenstein | 06-05-23 | 16:46: Verdraaid!
Een gat in de markt! (...)
@Papa Jones | 06-05-23 | 17:09:
Hele partij regenboogspul na laten maken in China, gouden Gucci of DG logo erop en voor de absolute hoofdprijs vooraan in de winkel hangen. Loopt over een maand half Amsterdam-West met regenboogbandjes....
Allemaal hypocrisie! Geen bewijs. Meer meer.
Misschien moet d66 groepjes jongeren verbieden
Nee joh, de beelden moeten ze verbieden. Stigmatiserend en zo.
Aan de tekst had ik genoeg. Het filmpje kan ik niet aanzien, maar goed dat het er is.
Deze jongens mogen de rest van hun leven een rood vinkje achter hun naam krijgen. Dat is minimaal. Het liefst wens ik ze karma toe of een dropping in de woestijn zonder hulpmiddelen.
Voor het slachtoffer ben ik blij dat hij het kan navertellen. Hij had zomaar naast Carlo kunnen liggen.
Sterkte gewenst, jongen.
Wat ik mij dan weer afvraag, wat denkt de politie te bereiken met een oproep de beelden niet te delen? Ik zie ook geen dadersignalement in het instagrambericht. Wil je dan niet dat de kansenparels in casu hun gerechte straf ondergaan?
Het slachtoffer van deze bijzonder laffe aanval sterkte gewenst.
Nee, zo'n opsporingsverzochtitem komt altijd pas over een half jaar ofzo, als je zeker weet dat er niemand meer gaat reageren.
Ze hopen, dat minderjarigen niet dit soort geweld voorgeschoteld krijgen en daardoor trauma's krijgen. Of nog erger: gaan denken dat het normaal is.
Weet je wel hoeveel papierwerk dat allemaal kost om al dat schorremorrie op gesprek te laten komen. En dan nog al die tolken om hun ouders...
Moeten we natuurlijk helemaal niet willen, politie kan hun tijd en geld echt heel veel beter gebruiken!
@Bogoris-le-Grincheux | 06-05-23 | 16:47: Dat doen ze dan ook . Zo hebben ze mij onlangs tot in de sigarenwinkel achtervolgd om mij er op te wijzen dat ik door rood liep (op een op de politieauto na leeg kruispunt) en dat dat niet de bedoeling is. Ik snapte al niet waarom ze met piepende banden optrokken om vlak achter mij met piepende banden te remmen. Maar ik dacht; 'niet mee bemoeien, doorlopen...'. Dat was ook tegen het zere been van Meneer Agent.
Racistisch geweld in optima forma. Als ON deze beelden vertoond, krijgen ze een boete, maar de politie mag dit wèl vertonen?
Kans bestaat dat ze volgend jaar gewoon een lintje krijgen.
Zie zelfs een klein negertje van nog gee meter groot er op los trappen.
Wat een opvoeding.
Eerste wat mij ook opviel. Mag niet benoemd worden maar je zou bijna denken dat het een cultuur dingetje is. Onvoorstelbaar.
Ik zie veel Bijlmer-Jugend kansenparels.
Geen stage plaatsen voor hen.
Dat kleine jongetje <kind> wat mee trapt met de grote jongens, wens ik een nachtje samen zijn met Sidney Smeets.
Hoezo geen stage plaatsen, was je dan in de veronderstelling dat dat straatvuil hier is gekomen om te werken!
Ik wist niet dat S.S. van kopschoppen hield.
Deze beelden mogen natuurlijk nóóit op ON! vertoond worden.
Veel onderbuik-commentaren. Misschien is het wel een hier onbekend cultureel dingetje uit een Afrikaans land en praten de critici voor hun beurt en zonder kennis van zaken.
Voetpinata's.
Pijn in de nek van het wegkijken?
Dat dacht ik nu ook. We moeten ons veel meer in de werkelijke slachtoffers verplaatsen, nu ze zo ongenuanceerd worden weggezet als primitievelingen, terwijl ze juist het land zo verrijken.
@vladimirows | 06-05-23 | 16:44: "Wij" hebben ze zo gemaakt, wist je dat?
Net als een hond die vals is. Dat is altijd de schuld van het baasje.
Dat slachtoffer zal je kind, vriend, man of vader zijn. De rest is een walgelijke groep onrendabelen, zelfs Veenhuizen zou niet afdoende zijn om Nederland te redden van dit gedrag, gespuis, ongedierte.
Je hebt in de buurt van Veenhuizen drassige,moerasachtige veengebieden. Waar mensen soms zomaar spoorloos kunnen verdwijnen.
Best leuke omgeving toch voor sommigen?
@roberto9715 | 06-05-23 | 16:31: Wanneer zij dit, ondanks hun jeugdige leeftijd, als normaal beschouwen, zal dat de enige oplossing zijn. Ik ben blij dat ik weg ben uit de randstad, het enige wat hier gevaarlijk is, is een wijnboer die mogelijk enigzins beschonken op zijn trekker zit.
@Emigrant78 | 06-05-23 | 16:35:
Met uw eerste zin ben ik het helaas 100% eens.Hoewel ikzelf uit de 'softe sector' (hulpverlening) afkomstig ben,vakt hier m.i helemaal niets meer aan te redden.
Zelf overigens als Rotterdammer jaren geleden naar het noorden vertrokken.Hoewel ook hier de multiculti 'zegeningen' langzaam beginnen door te sijpelen,is het nog steeds wel te doen als ik het vergelijk met de Randstad.
Ik hoop voor u van ganser harte hetzelfde,waar u ook vertoeft..
@roberto9715 | 06-05-23 | 16:51: Een soortgelijk verhaal eigenlijk, 17 jaar lerares in en rond Rotterdam, was soms leuk, vaak niet. Nu al 2 jaar zielsgelukkig in Oostenrijk. Ik wens u hetzelfde in het noorden!
Politie is hun beste, vriend!
Dat krijg je ervan he jongens! Hadden we ze maar een stage moeten aanbieden.
Wie zonder stageplek is werpe de eerste steen!
Die met die grijze jas is héél erg gekwetst zo te zien. Het slachtoffer is er met zijn vriendin vandoorgegaan of zo?
Zij motoriek lijkt ook te haperen door het ontbreken van hersencellen.
Groot gelijk meid.
jaja, hij zal wel wat gedaan hebben anders worden er niet zoveel mensen boos op je,...... zelfs Roel van Velzen deed mee, of was het nano Jort?
Geachte Heer Van Rossem, u vergeet nog te vermelden dat wie de meest agressieve ophitser van het bovenstaande groepje "jongeren" kent, deze naam moet noemen, opdat deze voorgedragen kan worden voor een lintje bij de volgende koningsdag.
Dat is wel een overtreffende trap.
Daarom ga ik nooit met de trein.
Zodat je zo'n roedel in de auto tegen kunt komen, en ze je spiegels eraf slaan?
Liever spiegelschoppen dan kopschoppen. En je kunt makkelijker wegkomen.
Misselijkmakend
45 personen vinden dit leuk. Oké.
Dit zullen vast netto-belastingbetalers zijn, die hier de vacatures komen vullen en de samenleving ongekend verrijkken. En Kaag heeft uiterst veel verstand van Financiën.
Het woord 'allochtoon' had een negatieve connotatie gekregen en moest enige jaren terug vervangen worden door schone-lei-woord 'mensen met een migratieachtergrond'.
Ik denk dat het hoog tijd is voor alweer een nieuwe term want qua connotatie doet het al lang niet meer onder voor het oude 'allochtoon'.
En vervolgens elke 3 maanden een nieuw term...
Die nieuwe term is "jongeren" of "verwarde man"
Ik ben oud, boos, blank en man.
Ik noem het gewoon buitenlanders.
Die hele newspeak kan mij gestolen worden.
Nee nee, dit zijn geen allochtonen! Deze lieve jongens zijn hier geboren. Krijgen aan alle kanten alle mogelijkheden om zich te ontwikkelen, buurtvaders, buurthuizen, iftars met de politie en een aai over de bol. En dan krijgt onze samenleving er dit voor terug.
Oh zo zijn er wel meer. "Vrouw" bijvoorbeeld
Oh, maar dit is vast geen racisme hoor, hij zal wel verkeerd gekeken hebben. Absurd ook dat daar een mannetje van een jaar of 8 ook gewoon mee staat te stampen.
Jong geleerd is oud gedaan. Kan hij zijn normen en waarden later aan het nageslacht doorgeven (helaas).
Welkom, welkom in Nederland.
Popo uiteraard op zoek om die gast in de blauwe jas een bekeuring wegens ongeoorloofd spoorlopen te geven.
Tjongejonge, is dit het nieuwe normaal/koeltier?? Walgelijk. Hopelijk worden ze heel gauw opgepakt en stevig pedagogisch toegesproken.
Is dit nu die verrijking van de multiculturele samenleving?
REAGEER OOK