Ongemak TV. Wat vindt D66 van Sidney Smeets?
Zo vlak voor het reces nog even in de DM van D66 sliden
"Het is pas over een half jaar"
"Die is uit de Kamer gestapt"
"Hij is uit de Kamer gestapt, toen hebben wij gezegd dat we dat onvermijdelijk vonden"
"Weet je, dit speelt over een half jaar hè, als, eh... die zetel vrijkomt, dus laten we het er dan over hebben, maar er is geen verandering in de situatie van toen"
"Nou ja, ik bedoel, we hebben toen alles kunnen lezen"
Nee hoor. Het standpunt van fractievoorzitter Jan Paternotte (D66) over de eventuele terugkeer van Sydney Smeets in de Tweede Kamer is glashelder!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Gidi Markuszower doet daadwerkelijk AANGIFTE tegen Jan Paternotte
Om malle uitspraak over het veroorzaken van oorlogen
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)
FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
