NS in 2022. Treinen te vol, te laat, te kort
Applaus!
Het was weer een rampjaar voor de treinen, die en masse meurden naar afgekloven boterham kaas van eergisteren, schil van mandarijn, vergeten kroket, kots van vrijdag en niet-schoongemaakte plee. Een gourmetschotel van de keurslager voor de hele familie is goedkoper dan een treinkaartje voor een rit van een halfuur, je komt zelden op tijd en een zitplaats heb je precies helemaal nooit. Bij de NS zelf noemen ze dat: 'de kans op een zitplaats in de spits is gedaald naar 96,5%'. Ja, de kans op een zitplaats in de spits is inderdaad 96,5%, mits je bij het instappen met je ellebogen werkt, andere reizigers aan de kant beukt, geluk hebt bij de keuze (boven of beneden) en je plek niet afgeeft aan die opa die ook wil zitten. Voor alle anderen is de kans op een zitplaats juist 3,5%. Maar wat weet de top van de NS nou van treinreizen in de spits, ze laten zich allemaal in Utrecht afzetten met de dikke BMW. Aad Veenman beloofde beterschap, Roger van Boxtel beloofde beterschap, Marjan Rintel beloofde beterschap, iedereen beloofde de hele tijd maar beterschap en nu belooft Koolmees weer beterschap. Mooiweergeklets hiero. Is goed hoor Koolmees!
Betrapt!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
NS zet treinen drie minuten stil tegen geweld
Hier heeft echt NIEMAND wat aan
GS Schrijfopdracht over: hoofdpijntrein De Wesp
Winnaar krijgt stickers en meer onzin
Meer NS'ers mishandeld door onder andere 'asielzoekersproblematiek en toename van verwarde personen'
Opeens heb je het...je pakt de auto
Lage Zwaluwe opnieuw naargeestigste treinstation van Nederland
Little Shkodër flikt het weer
Zeg het maar: hoe verbeteren we de trein?
Al uw ideeën zijn welkom