achtergrond

Geenstijl

Klantenservice Ziggo belt Hans Teeuwen

"The urge, zoals de Spanjaarden zeggen"

Het belangrijkste onderdeel van klantenservice is tegenwoordig de klanttevredenheid óver de klantenservice. Je hebt je telefoon nog niet opgeborgen of je mailbox explodeert met de vraag, herinnering aan de vraag en de herinnering aan de herinnering aan de vraag of je twee minuten van je kostbare tijd (die er in werkelijkheid altijd acht of soms wel negen zijn) wilt aanwenden om te beoordelen of de klantenservice je wel goed van dienst is geweest door een klantenserviceklanttevredenheidsonderzoekje in te vullen. Maar soms, soms bellen ze je zelf wel eens op. En nog somser is die 'je' Hans Teeuwen. En Hans Teeuwen, die wil het meisje van Ziggo best even te woord staan over de zin, de onzin én de gratis cadeautjes van het leven met Ziggo.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.