Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klantenservice Ziggo belt Hans Teeuwen

"The urge, zoals de Spanjaarden zeggen"

Het belangrijkste onderdeel van klantenservice is tegenwoordig de klanttevredenheid óver de klantenservice. Je hebt je telefoon nog niet opgeborgen of je mailbox explodeert met de vraag, herinnering aan de vraag en de herinnering aan de herinnering aan de vraag of je twee minuten van je kostbare tijd (die er in werkelijkheid altijd acht of soms wel negen zijn) wilt aanwenden om te beoordelen of de klantenservice je wel goed van dienst is geweest door een klantenserviceklanttevredenheidsonderzoekje in te vullen. Maar soms, soms bellen ze je zelf wel eens op. En nog somser is die 'je' Hans Teeuwen. En Hans Teeuwen, die wil het meisje van Ziggo best even te woord staan over de zin, de onzin én de gratis cadeautjes van het leven met Ziggo.

Reaguursels

Inloggen

cursus slap lullen voor gevorderden

Biff Everwood | 29-04-22 | 02:57

Goeie Standup Comedy

ptrck | 29-04-22 | 00:03

Gratis ESPN van Ziggo. Prima tevreden, alles doet het prima. En dan vanaf de herfst over op glasvezel, benieuwd of die het net zo soepel gaan regelen.

Het brein erachter | 28-04-22 | 22:08

Benieuwd naar hoe Ziggo hier op reageert. Reageerde de beller wel professioneel genoeg? Een functie elders zou zomaar uit de evaluatie kunnen rollen...

Amsterdamsko | 28-04-22 | 18:12 | 3

Ik heb er lang over nagedacht.
Maar kan geen andere en passende Functie elders bij de heer H Teeuwen verzinnen...

Nodeloos Kwetsend | 28-04-22 | 18:46

@Nodeloos Kwetsend | 28-04-22 | 18:46:
Lol... Teeuwen is de gebelde en de vrouw is de beller, die uitgebreid meeging in verhalen over opvoeding en andere irrelevante zaken.

Amsterdamsko | 28-04-22 | 19:04

Helemaal niks aan de hand, ze doet het hartstikke goed.

LonelyWanker | 28-04-22 | 20:01

Nou, die dame heeft hierna 2 bakken koffie nodig vrees ik! Teeuwen mag van mij ook de telefoon aannemen. Alhoewel, nee, toch maar niet!

Jan, Leiden | 28-04-22 | 17:38

zeldzaam goed.....

onbekend | 28-04-22 | 17:37

Als je vaak veel bestanden wegschrijft in de cloud neem nooit Ziggo. Zelfs bij hun glasvezelabo's haalt hun uploadsnelheid nauwelijks 5% van de downloadsnelheid.

Colin.Fart | 28-04-22 | 17:34 | 1

Het is 1gb binnen het eigen netwerk, haha, de upload buiten het netwerk blijft belabberd (kost geld!) en de cached content is (zeer) beperkt (want kost ook geld).

boerk | 28-04-22 | 18:30

Wat een genot is die man toch. Blauw gelegen. Kazachstan.... maar een aardige meid en een pakketje cadeau.

Doordewarloper070 | 28-04-22 | 17:31 | 1

Hulde voor die dame. Lief.

Lafayette | 28-04-22 | 18:08

De aller-aller-slechtste klantenservice is die van Parkeerbeheer Amsterdam. Wel eens geprobeerd? Het is gekmakend. Je verstáát ze niet eens.

Colin.Fart | 28-04-22 | 17:28 | 1

Stopera. Geen idee welke gekken ze daar achter een telefoon gezet hebben.

Lorejas | 28-04-22 | 20:33

Hans wie?

heppykemper | 28-04-22 | 17:27 | 1

Wie denk je...? gna

onbekend | 28-04-22 | 17:33

Hardop gelachen, mooie baas is ie toch.

Sinterbikske | 28-04-22 | 17:16

zoveel knaken, maar niet voor de tandarts?

sLinksAmsterdam | 28-04-22 | 17:13

Ik neem mij steeds voor de Seinfeld methode te volgen:
youtu.be/hllDWSbuDsQ
Maar uiteindelijk zeg ik toch maar gewoon: geen interesse en hang op.

Elmauro | 28-04-22 | 16:51 | 1

Seinfeld was super!

Sinterbikske | 28-04-22 | 17:17

Met de tranen biggelend over mijn wangen, gleed ik langzaam van mijn stoel.

rustzacht6 | 28-04-22 | 16:44

Dat was een zeer prettig en vermakelijk gesprek.

Kowalski11 | 28-04-22 | 16:43

Die zweverige scheiss in het begin is gewoon politiek waardig (tegenwoordig).

Vanilla | 28-04-22 | 16:38

Verdomme, Teeuwen, nu wil k óók een broodje tonijn!

chicago river | 28-04-22 | 16:36

Heerlijk dit....,was ik ook aan toe na dat kaarsengeouwehoer.

oranger | 28-04-22 | 16:35

Wat een schat van een mevrouw, ze gaat daadwerkelijk kijken of Albanische zenders beschikbaar zijn.

ploppy | 28-04-22 | 16:30

Hahaha

Arnold Layne | 28-04-22 | 16:30

Geweldig gesprek.
*maakt aantekeningen*

knutsel_ | 28-04-22 | 16:24

Nu eens kijken of ze dit gesprek hebben opgenomen en voor trainingsdoeleinden gaan gebruiken

Olleke | 28-04-22 | 16:23

Even serieus en goede tips zijn welkom.
Wij hebben Ziggo. TV/internet/bellen en Vodafone
Nou wil ik graag bellen en tv eruit pleuren en internet en Vodafone houden.
Maar ook m’n Ziggo mailbox.
Herkenbaar?
Hoe pak ik dat aan?
Misschien Ziggo zelf maar ‘s bellen.

Ruimedenker | 28-04-22 | 16:20 | 6

@Ruimedenker | 28-04-22 | 16:30:
Success met de klantenservice, vragen die niet op hun lijstje voorkomen zijn vaak erg lastig voor ze.

usb stok | 28-04-22 | 16:41

Ziggo kan in principe niet zonder TV, want op de kabel zijn er nu eenmaal een stuk of 50 open kanalen (kijken zonder kastje/CI+ module). Daar betaal je dus altijd circa 10 euro extra voor, want of je nu kijkt of niet, als je aangesloten bent op de verdeelkast in de straat kan je TV kijken.

Het kan wellicht wel goedkoper dan je huidige abonnement. Het verschil tussen een abonnement met TV Start of Internet Only is nu €10,50 per maand. Daar tussenin zit nog KabelTV, wat eveneens kijken zonder kastje is, maar dan mét toegang tot Ziggo Go.

Even bellen en dan zetten ze je abo om naar internet only en betaal je dus minder per maand.

Nohara | 28-04-22 | 16:46

Dank jullie wel!

Ruimedenker | 28-04-22 | 16:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Helaas amper nog van dit soort telefoontjes. Kan mij ook prima vermaken met callcentermedewerkers.

Leptob | 28-04-22 | 16:20
-weggejorist-
Justhenk | 28-04-22 | 16:19 | 2

*heel verhaal over een bredere klantenservice*
"Maar ik zeg dit al zo lang, en iedereen doet alsof ik gek ben."
*stilte*
Hahahahaha
Zo knap als je zo kunt lullen uit de losse pols. Chapeau Hans.

Kameraansteker | 28-04-22 | 16:18

Wat een lieve mevrouw aan de lijn! Die mag opslag krijgen!

Dr.Diggler69 | 28-04-22 | 16:18

Als ik er geen zin in heb zeg ik altijd "ik denk dat u mijn vader moet hebben en die is er een paar weken niet".

small_town_dude | 28-04-22 | 16:18

Oudje….

Ik had laatst een hijger aan de deur..
M’n telefoon was kapot.

Ruimedenker | 28-04-22 | 16:17 | 4

Ik kwam laatst een hijger tegen in het park, bleek het een marathonloper te zijn.

jan huppeldepup | 28-04-22 | 18:52
▼ 1 antwoord verborgen

Telefoonkip: ik heb geen hobby's, ik heb kinderen.
Klinkt als een Durex® reclame.

keestelpro | 28-04-22 | 16:16

Nu heb ik ook zin in een broodje tonijn.

UnderTheDevil | 28-04-22 | 16:14

Ik ga altijd Duits praten als ik gebeld wordt voor zoiets.
„Was wollen Sie?“ scheisse!

MargauxGrandCru | 28-04-22 | 16:13 | 1

Ja, dat doe ik ook. Nou denk je misschien dat dat niet werkt als je in Oostenrijk woont, maar aangezien hier, net als in NL, de callcentra voornamelijk bevolkt worden door mensen die nauwelijks verstaanbaar Duits (m.m. NL) spreken werkt dat best adequaat. "Kunt u alsjeblieft iemand terug laten bellen die Duits (m.m. NL) spreekt?"

bergsbeklimmer | 28-04-22 | 16:24

Iemand Vattenfal al gebeld..??

neonreclame | 28-04-22 | 16:10

Heeft het OM zijn oeuvre al gepenetreerd?

klimaatsloper | 28-04-22 | 16:09

Herkenbaar.
Soms vervelend en soms geestig.
Deze meid maakt er nog iets leuks van.
Wees gewoon aardig en maak een leuk praatje, die mensen doen ook maar gewoon hun werk.
Meestal sluit ik af met “werkse en succes met de actie” ofzo.
Schelden en ophangen is nergens voor nodig.
Alleen als die dwazen van Microsoft uit India bellen.
“Fuck you, ik heb Apple”… oplichters.

Ruimedenker | 28-04-22 | 16:09 | 6

Die zijn echt irritant! Heb zo'n conducteursfluitje bij de telefoon, nadat ik een aantal keren zo'n sneue hijger aan de lijn kreeg.
Ook effectief gebleken m.b.t. die Indiase lastpakken.

LoesjeP | 28-04-22 | 16:26

youtu.be/FGqBOHDbjPY
Leuke entertainment op scammer payback channel. ;) oplichters worden opgelicht

Itastijl | 28-04-22 | 16:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Ring! Ring!

"Goedenmiddag. Spreekt met Die-en-die van de Ziggo"

"Ja?"

"Mag ik U iets vragen?"

"Technisch gezien heeft U dat al gedaan. Goedenmiddag."

Tuut.... tuut.. tuut.

Glasgow Argus | 28-04-22 | 16:05 | 2

Ziggo medewerker duikt het systeem in en haalt uit nijd het vinkje weg bij uw abonnementen en binnen 10 seconden valt uw verbinding weg.

2voor12 | 28-04-22 | 16:09

" Bel ik gelegen? "
- Dat kan ik toch niet zien! Ik zit gewoon in ieder geval. Maar stuur eens een foto, je hebt tenslotte mijn telefoonnummer!

Dan wordt het meestal kort, of leuk.

Jos Tiebent | 28-04-22 | 16:32

Mooi dit. Die vrouw verdient promotie. Direct directeur klantenservice maken, die snapt het.

Lukiluuk | 28-04-22 | 16:03

Vul daarom ook nooit lager dan 9 in bij een NPS score vraag.
Want gegarandeerd dat ze je gaan bellen waarom je "maar" een cijfer 8 gaf.

2voor12 | 28-04-22 | 16:02 | 6

@R. Skickr | 28-04-22 | 16:08:
Je had gelijk maar ik heb nu eenmaal de onhebbelijkheid me niet zomaar gewonnen te geven en toch in de krochten van het internet te zoeken naar iets dat me gelijk kan geven.

2voor12 | 28-04-22 | 16:11

@2voor12 | 28-04-22 | 16:11: Ja het heeft mij weer bewogen om er meer over op te zoeken, dus dank! Maar dat gedoe met die testjes en CEO's die graag maximaal willen scoren. Barf.

R. Skickr | 28-04-22 | 16:12
▼ 3 antwoorden verborgen

De kaars heeft zijn onschuld verloren. Zelfs in deze dialoog gaat er dreiging van uit.

keestelpro | 28-04-22 | 16:01 | 3

Wat kaarstelpro zegt! ;)

Patje | 28-04-22 | 16:05

Filmpje onzichtbaar in de app, ga ik naar safari staat er nogal dwingend boven dat ik het in de app moet openen, hoe ist?

uisge baugh | 28-04-22 | 15:59 | 3

Bel GS klantenservice. Hans heeft zojuist zijn broodje tonijn op en is klaar met zijn lunchpauze.

keestelpro | 28-04-22 | 16:03

Mooi, lang genogt in het brabantse gewoond om me verstaanbaar te maken.

uisge baugh | 28-04-22 | 16:20

Bij mij duurt het starten heel lang. Alleen bij GS dusjah, misschien moet GS eens nadenken over een Ziggo breedband verbinding. Giganet, dus 1000mb/s, misschien dat de filmpjes dan eindelijk sneller starten

onesizefitsall | 28-04-22 | 16:50

Perst Hansie er nu een vette scheet uit op 08:24?

leo de pejo | 28-04-22 | 15:56 | 1

Ja!

LoesjeP | 28-04-22 | 16:20

Ik zie je straks om 20:00 live in het World Forum in Den Haag, Hans!
Blij dat je stem weer terug is. :-)

Calastir | 28-04-22 | 15:56

Het gaat om de customer journey..................

pibasso | 28-04-22 | 15:52 | 1

En ik maar denken dat het om customer engagement management ging!

quazi | 28-04-22 | 15:56

Ziggo heeft na deze monoloog het contract eenzijdig opgezegd.

PolBot | 28-04-22 | 15:52

Geweldig dit haha

tjongerschans | 28-04-22 | 15:52

NPC meets a real person.
Altijd lachen.

keestelpro | 28-04-22 | 15:51

Zij begonnen! Stelletje belletjetrekkers.

keestelpro | 28-04-22 | 15:48

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland