Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie zoekt nog naar drie jongens die man vermoordden door hem voor de tram te duwen

Goedemorgen iedereen behalve die drie jongens

Social

De politie in Den Haag is nog steeds op zoek naar "3 donker getinte jongens, lang,in zw gekleed,hoodies met witte letters" in verband met een 'ernstig incident' op de Rijswijkselandingslaan. Bij dat ernstig incident kwam een man om het leven die door een tram werd aangereden. "Volgens hevig geëmotioneerde getuigen is het slachtoffer door een groep jongens voor de tram geduwd", meldt Regio15. Het misdrijf vond plaats rond tien voor negen, het slachtoffer zou een oudere man zijn. De politie startte gisteravond een Burgernetactie om de jongens te vinden, maar dat is dus nog steeds niet gelukt.
UPDATE: Drie verdachten aangehouden
"In de loop van maandagavond heeft zich een 15-jarige jongen uit Den Haag vrijwillig aan een politiebureau gemeld. Op dinsdagochtend hebben zich nog twee verdachten gemeld, een 15-jarige jongen en een 18-jarige jongen, beiden afkomstig uit Den Haag. Deze jongens zijn direct aangehouden en ingesloten. De aangehouden verdachten zitten in beperkingen en mogen alleen contact hebben met hun advocaat."
UPDATE 20 oktober: Het slachtoffer is een 39-jarige dakloze man met de Poolse nationaliteit

Social

Reaguursels

Inloggen

Vorige week een echtpaar in eigen huis omgekomen nadat het in de fik was gestoken. Dat was een uit de hand gelopen grap (een grap die al langere tijd aan de gang was en bestond uit treiteren fysiek bedreigen en het hangen van dode ratten aan de voordeur). Dit zal ook wel weer 'niet zo bedoeld' zijn. En ja, je kunt niet bewijzen dat dat niet zo is, dus...

Sans Comique | 20-10-21 | 06:18

Importeren van gas om mensen warm te houden willen ze niet. Mensen importeren waar mensen kil en koud van worden krijgen ze geen genoeg van. Wie gaat dit stoppen?

foxhunter | 19-10-21 | 23:59

Hun advocaten heeft in een een mum van tijd omgeturnd tot slachtoffer, dus geen paniek.

Drs. Paco P. | 19-10-21 | 20:16

Ga je liggend voor de tram schieten ? Beetje laat dan…

DontLookWhenIP | 19-10-21 | 19:45

Ik (man ,55, recht van lijf en leden) loop des avonds mijn ommetje al met een CO2 luchtdrukpistool met magazijn van 12 diabolo kogeltjes. Het is niet dodelijk, maar een kogeltje tegen je been doet ook auw en schrikt hopelijk genoeg af om de door mij zo gewaardeerde wandeling te kunnen voortzetten. Nog nooit hoeven te gebruiken maar het geeft een veilig gevoel. En dan woon ik nog niet eens in het westen des lands.

Sir_Cumalot | 19-10-21 | 17:19 | 3

Rare snuiter, je hebt cumalotbuks toch bij?

D-Fens_1963 | 19-10-21 | 17:22

@D-Fens_1963 | 19-10-21 | 17:22: Misschien raar, maar het is voor mij een veilig gevoel. Mijn cumalotbuks wordt regelmatig geleegd dus daar zit weinig kruit meer in.

Sir_Cumalot | 19-10-21 | 17:25

Je snapt dat het verboden is wat je doet? En het effect nihil.
En ja, jij wel hard gestraft zal worden.
Wapenbezit/bedreiging /mishandeling goed voor een strafblad en 7 tot 12 maanden zitten.
No body, no case, is beter als het dan toch niet ander kan.

bigstone | 19-10-21 | 20:38

Bij gebrek aan een bus en het vermogen om figuurlijk en letterlijk uit elkaar te houden.

van heinde en verre | 19-10-21 | 16:37

Kijk zo kan het ook
https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/3049670/china-gaat-ouders-straffen-voor-slecht-gedrag-kinderen.html

chausson61 | 19-10-21 | 16:12 | 1

Zo ging het ook in veel oude Griekse stadstaten... Valt veel voor te zeggen.

DeterioraSequor | 19-10-21 | 18:44

Stel je drie witte jongens voor die enz.enz.

Robhal | 19-10-21 | 15:40
-weggejorist-
kuus | 19-10-21 | 15:35

Dan ben je 39 en komt je leven zo ten einde.. in en in triest

Roos | 19-10-21 | 15:19

zie je wel, het zijn niet altijd Marokkanen!
...

Hemmenaar7 | 19-10-21 | 15:14 | 1

Prijs de diversiteit.

Barre_de_k | 19-10-21 | 20:37

Zijn er nog geen rellen en plunderingen en in de stad? Of is dat alleen bij een tegenovergestelde kleurverhouding dader/slachtoffer.

de ondode dichter | 19-10-21 | 14:47 | 2

Das alleen als er een knie in de nek van een junk wordt gedrunkt. Dat weet je inmiddels toch wel.

Schwanzeleber | 19-10-21 | 15:05

Zat in mijn jeugdjaren vaak met grote ogen te kijken naar films van Charles Bronson. Speelde altijd af in slechte wijken waar Charles het opnam voor de oude buurtbewoners.
Mij toen nooit gerealiseerd dat 30 jaar later dit allemaal in ons eigen mooie landje zou afspelen.
Dagelijks worden grenzen verlegd en is iedereen dit voorval binnen twee weken weer vergeten.
Als ze daders voor moeten komen, achter gesloten deuren, denk je weer aan dit tragisch voorval. That’s it. I

Southpark | 19-10-21 | 14:31 | 1

Diezelfde Charles Bronson zou direct achter het gaas belanden nu, dat is waar we hier zijn aangeland in dit land.

clockandhammergame | 19-10-21 | 18:01
-weggejorist-
indernaad_datisjuist | 19-10-21 | 14:27

2 minderjarigen dus. Het hoogst haalbare zal waarschijnlijk doodslag zijn.
Weet iemand welke maximum straf daar op staat, voor een minderjarige?

Roos | 19-10-21 | 14:24 | 3

De maximale vrijheidsstraf die een rechter in het jeugdstrafrecht kan opleggen bij kinderen van 14 en 15 is 1 jaar + evt. PIJ-maatregel (max.7 jaar).

MK27 | 19-10-21 | 14:30

Je gaat je bijna afvragen of deze twee minderjarigen gestuurd zijn om op te biechten dat zij het gedaan hebben.

Elmauro | 19-10-21 | 15:24

"verdachten opgepakt". Klinkt als een goede actie van politie. Maar wat blijkt, ze zijn zelf aan komen wandelen. Waarom dan niet de kop: "Jongeren geven zichzelf aan"? Ach ja, nou niet meer laten ontsnappen.

ildib | 19-10-21 | 14:17 | 2

Natuurlijk hebben ze zichzelf aangegeven.
Nádat:
-er talloze berichten me0rt signalementen overal in de media waren geplaatst
-hun verhalen 100% op elkaar hebben kunnen afstemmen
-een 15-jarige de schuld op zich zal nemen: "ik struikelde, kwam tegen meneer aan, vind het zo erg, mijn leven verwoest"

Maar i.d.d. zelf aangegeven.......
Terwijl de identiteit van het slachtoffer nog ongewis is.

MK27 | 19-10-21 | 14:26

Dat is het mooie er van; als je zelf binnen wandelt, kan je technisch gezien ook niet ontsnappen.

echtpaul | 20-10-21 | 00:24

Opsporing Verzocht krijgt eenvoudigweg het uitzendmateriaal steeds weer aangeleverd want... lichtgetint, donkergetint, noord afrikaans, Antilliaans cultuurverrijkingstuig van die leeftijd. Wat voor ouders hebben die die zulk uitschot geproduceerd hebben?? Sterkte voor de nabestaanden en de tramconducteur!!

ofarim | 19-10-21 | 14:14 | 1

" Wat voor ouders hebben die die zulk uitschot geproduceerd hebben?? " waarschijnlijk ouders die de ambtenaren van de Sociale Dienst al hun leven lang aan het werk houden en een 'pa' die daarnaast nog wat bij hosselt in de wierie bizz jeweettog?

HAL 9000 | 19-10-21 | 16:52

De jongste zal het gedaan hebben en die krijgt dan een jaartje begeleiding. Blijf uit de buurt van dit soort volk als je bij een trein oid in de buurt staat, ik doe dat al jaren.

Poes Fiep | 19-10-21 | 14:12 | 1

Klopt, als ik al eens in een grote stad met metro kom, sta ik zo dicht mogelijk langs de muur. Godsgeklaagd eigenlijk, maar wel de harde waarheid.

Sir_Cumalot | 19-10-21 | 17:14

Na jaren indoctrinatie heb ik mijzelf aangeleerd dat ik bij de eerste natuurlijk gedachte die ik heb niet te roepen 'Godverdegodver.... toch niet weer diezelfde he?', maar direct 'Context, context...!!" te roepen. Het enige wat ik mij wel na 40 jaar ben gaan realiseren is dat ik wel heel vaak "context, context" heb lopen roepen de laatste jaren.

salsaparilla | 19-10-21 | 14:04

Volgens de NOS gaat het nog steeds om een "aanrijding" (??!)

de directeur | 19-10-21 | 13:54 | 3

Lees de berichtjes op de bloemen op de plaats van het ongeluk maar na..! Maar ja NOS hé..

aardv@rk | 19-10-21 | 13:59

Het is de schuld van de trambestuurder. Zelf heb ik ook al vaak meegemaakt dat ze het verdommen om even uit te wijken. Gevaarlijke gekken zijn het!
*sarcasme mode uit *
Het is gewoon de schuld van Wilders.

Aisie | 19-10-21 | 14:29

@Aisie | 19-10-21 | 14:29: mag hopen dat deze trambestuurder meer duidelijkheid gaat geven.. maar ja advocaten hé moeilijke jeugd en dat soort ander gelul..

aardv@rk | 19-10-21 | 14:47

De redactie van opsporing verzocht heeft het maar makkelijk. Starten elke aflevering de zelfde band op.

Beertjealchoholakol | 19-10-21 | 13:35

DNA Armoede , slecht zaad.. welvaart ziekte #1

Beertjealchoholakol | 19-10-21 | 13:33

Die 3 zijn natuurlijk teleurgesteld omdat ze nog geen rolletje hebben gekregen in een van de met woke druipende reclamespotjes. Of nog geen uitnodiging hebben gehad om in een talkshow over hun trieste leventje te mogen praten.

zoalsikhetzeg | 19-10-21 | 13:33

Het woord 'incident' raakt steeds meer aan inflatie onderhevig.

lekgoot | 19-10-21 | 13:30

Ze doen er echt van alles aan om maar niet leuk gevonden te worden.

jaja | 19-10-21 | 13:26 | 1

Hm, ik heb de indruk na het bekijken van de favoriete clips van deze doelgroep, dat het ergste is, wat je kan overkomen is, "Leuk" gevonden worden.

Roadblock | 19-10-21 | 13:31
-weggejorist-
tata570417531 | 19-10-21 | 13:25 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Nu punt nl bereikt een nieuw dieptepunt: er gingen verhalen rond dat het slachtoffer door hen zou zijn geduwd.

Dat hebben getuigen gezegd, eikels. Het gaat hier niet over buurtroddels. Man man man.

Sitting_targets | 19-10-21 | 13:24 | 2

Genoemde site is berucht om hun deugen en om het blokkeren van onwelgevallige comments:
-Gemiddeld komen er ongeveer 20 mensen per jaar om in botsingen met bussen, trams en treinen, voor zover uit politiestatistieken is af te leiden. Meestal zijn dat kwetsbare verkeersgebruikers zoals fietsers en voetgangers. Zeer zelden is er opzet in het spel. Maar we kennen natuurlijk wel de opvallende incidenten, zoals deze tragische van gisteren. Waardoor sommigen misschien angstig worden bij het wachten op het OV, een ongewenst effect.
-Goed dat ze zich gemeld hebben. Topp. Vaak erg vaak gebeurd dit niet.
"Het is niet (meer) mogelijk om op dit artikel te reageren.
Omdat er nog veel onduidelijk is in deze zaak, staan we de gebruikelijke discussie niet toe. Dat leidt tot te veel speculatie en het filteren daarvan kost te veel tijd. Onder andere artikelen ben je meer dan welkom. Bedankt!"

Roadblock | 19-10-21 | 13:37

Lees jij dat nieuwsriool nog?

ParaPiet | 19-10-21 | 14:43

Misschien moeten we er maar een gewoonte van maken om ledematen te amputeren.

Tishetnetnie | 19-10-21 | 13:22 | 1

Vier of zo.

Patatter | 19-10-21 | 14:18

Ik denk niet dat er nu ook een demonstratie gaat plaatsvinden door hysterische overgepigmenteerden en deugkneuzen tegen deze racistische moord. Met de ral8010 kanskaart zal de onderkant van de straf wel worden gezocht waar uiteraard rekening wordt gehouden met de jonge leeftijd. Binnen een half jaar lopen die gewoon weer opnieuw de buurt te verzieken.

Ruikbaard | 19-10-21 | 13:22

Gelukkig heeft teletekst het over een trambotsing

dedwarsligger | 19-10-21 | 13:17

[Rechter] Jongens, een witte man voor de tram duwen. Dat kan eigenlijk niet he? Weet je toch. Vertel eens, hoe kwamen jullie tot deze daad?
[Verdachte] Weet je die Tata keek gewoon vuil weet je
[Rechter] Echt? Deed ie dat? Ja, da's niet best. Verandert de zaak.
[Verdachte] Ik zweer wollah wat zit je te zeggen dat ik lieg
[Rechter] Nenenee, dat zeg ik helemaal niet... Nee, het verkláárt juist een boel. Had ie niet moeten doen. Maar jullie hebben jezelf toch gemeld bij de politie? Héél goed! Zeg, je bent toch Drillrapper van beroep?
[Verdachte] Sure
[Rechter] Nou [naam], dan schrijven jullie er toch een mooie rap over? Lijkt me een prima taakstraf. Hebben we dat ook weer gehad. [klop met hamer]
[Verdachte] Dank je tante [naam]!
[Rechter] Jaja, is goed. الأوغاد الحق Wie is de volgende?
[Griffier] Mevrouw Tervaart. Bestelde moorkoppen. Zeer hardleers, 93 jaar.
[Rechter] We pakken die bitch. Sleur haar naar binnen!

FustViking | 19-10-21 | 13:13 | 2

Ha FustViking.

Ook al overdag actief.
Gelijk heb je. Er gebeurt teveel, in zo een hoog tempo, dat er non-stop geproduceerd moet worden voor de historische verslagen.
Benieuwd of over 100 jaar de hyperbool weer herkend wordt, of dat deze stukken onder wetenschappelijke verslaglegging komen te vallen.

Cheers op de 1e voor later op de avond.

Milton_Styx | 19-10-21 | 14:07

Meer van dit! Leuk om te lezen

Robbie038 | 20-10-21 | 00:36

Is Gerald Roethof al ingevlogen.

Kilsdonk | 19-10-21 | 13:11 | 2

Jaa die heeft het er maar druk mee

Waakvlam | 19-10-21 | 13:11

Hehe roethof

niv01 | 19-10-21 | 13:18

Politie, doe er wat aan!

Nu de beelden van de tram dashcam op GS aub.
Niet dat ik getinte vrienden heb, maar toch. Zoek zoek.

bigstone | 19-10-21 | 13:11

Ik ga voor de racistische optie.

dedwarsligger | 19-10-21 | 13:06

Pure moord! Helaas zal de straf er niet naar zijn . 2 minderjarigen en 3 x zielig ivm de getinte huidskleur .

ConantiDabitur | 19-10-21 | 13:05 | 1

Je vergeet het trauma van het slavernijverleden er nog bij te vermelden

HAL 9000 | 19-10-21 | 16:54

Ach .. goede advocaat voor deze lieve jongens. Ze hielpen hem alleen maar met oversteken en zagen de tram te laat /deugmodus uit.

borus | 19-10-21 | 13:04

onder de tram gedouwd worden door 3 "jongens'' is een "aanrijding," "drama" en een "ongeval"

win | 19-10-21 | 13:01

Prachtig, die kracht die we kunnen halen uit die diversiteit. Ik ben ontroerd ervan.

hallofreen | 19-10-21 | 12:59 | 1

ik kan wel janken

borus | 19-10-21 | 13:15

De omvolkingstram stopt voor niemand en dendert onvermoeibaar voort…

Mark zit te Dutten | 19-10-21 | 12:56

"Geen strafblad, nog zo jong, moeilijke thuissituatie, al veroordeeld in de media, gestigmatiseerd want aangeduid als donker getint". Tromgeroffel: taakstrafje, hulpverleningstrajectje, gezinscoach en extragraties kickbox lessen om het trio "in hun krachten te zetten". "Ja maar, het slachtoffer en diens nabestaanden dan ? Tja, dingen gebeuren nu eenmaal hè?".

Grijskijkert | 19-10-21 | 12:52

Nu de verdachten als "donker getinte jongens" zijn aangeduid, kan van een eerlijk proces natuurlijk geen sprake meer zijn. Een foei-gesprek dan maar ?

SjonnieC | 19-10-21 | 12:51 | 1

Hadden we ze nu maar een buurthuis en een stageplek gegeven…

Mark zit te Dutten | 19-10-21 | 12:53

Een wijkbewoonster: "De buurt heeft veel last van een grote groep jongens van zestien, zeventien jaar, met een verschillende achtergrond, die er een sport van maken om aan trams van de Randstadrail te gaan hangen. Ook worden de ramen van de halte regelmatig ingegooid en hebben we last van provocerend gedrag en vuurwerk dat wordt afgestoken. Het speelt sinds we in 2018 opnieuw in deze wijk zijn gaan wonen. Ik heb er regelmatig melding van gemaakt, maar de overlast blijft helaas.”

Gebakkenvis | 19-10-21 | 12:49

En weer is het een blanke Nederlander die door gruwelijk geweld om het leven komt. Gewoon voor een tram geduwd worden omdat hij zn geld niet afgaf aan dat tuig waarschijnlijk. Hoe fokking erger moet het nog worden voordat er nou eens echt opgetreden gaat worden?

clockandhammergame | 19-10-21 | 12:45 | 2

Waar staat dat het een blanke Nederlander betrof?

Mister-Right | 19-10-21 | 13:01

@Mister-Right | 19-10-21 | 13:01|
Omdat, indien het een persoon met RAL-kleur zou zijn geweest het breeduit in alle media zou hebben gestaan. Verder geven gebeurtenissen uit het verleden aan dat dergelijke abjecte zaken zo goed als altijd richting de inheemse bevolking worden gepleegd. Hetzelfde geldt voor homo's en Joden. Ook die zijn altijd de pisang. Kunt u mij anders eens een bericht tonen waarin een Turks/ Marokkaans omaatje door een roedel blanke inheemse Nederlanders gemolesteerd en verkracht wordt? Of een [vul hier uw nationaliteit van keuze in] die door zo'n zelfde roedel blanken met tien man gekopschopt wordt?

Sjefke7807 | 19-10-21 | 13:35

Update 12.41 uur, ze zijn opgepakt.

Eucalyppta | 19-10-21 | 12:42 | 5

@clockandhammergame | 19-10-21 | 12:48: Minderjarig, dus heel weinig. En die van 18 zal wel psychische problemen hebben, niet toerekeningsvatbaar. Mark my words

Waakvlam | 19-10-21 | 12:55

@Dameskonijn | 19-10-21 | 12:45: Hun toekomst was sowieso al niks dus dat gaat niet veel aan verloren. Jammere is dat wij de rest van hun leven nog met dit gespuis opgescheept zitten. Leve de multikul!

snakedogman | 19-10-21 | 13:20

@Dameskonijn | 19-10-21 | 12:45: Ik niet. Die kutkinderen hebben ze zelf voortgebracht. Je oogst wat je zaait. Ik heb medelijden met de nabestaanden van het slachtoffer, en met onze afglijdende samenleving.

Aisie | 19-10-21 | 13:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Heel sterk en precies zoals het is

Waakvlam | 19-10-21 | 12:38

Jan Dijkgraaf gaat er bijna altijd met gesterkt been in (en trecht) en is een witte raaf in de verder verrotte poel van linkse politiek correcte multiculti deugjournalisten.

ClintOstwald | 19-10-21 | 12:44

Als Joris me nou maar één keer m'n gang liet gaan. Wat zou dat opluchten.

HeerVanStand | 19-10-21 | 12:27

Blanke lives matter.

funkyd | 19-10-21 | 12:19 | 1

kzie Hamilton al weer op zijn knieën zitten. gaaaappp....

Miesmol | 19-10-21 | 12:59

Ongeluk zou zijn gefilmd met een dashcam. Bron: De Telegraaf

Waakvlam | 19-10-21 | 12:15 | 3

Ongeluk ? Niks ongeluk aan dit misdrijf

Continuum | 19-10-21 | 12:29

Moord ipv ongeluk

Roos | 19-10-21 | 12:31

Ik snap niet dat iedereen nog steeds zo verbaast is…wanneer men de derde wereld importeerd, krijgt men te maken met derde wereld problemen, simpel.

TonyMontana010 | 19-10-21 | 12:10 | 4
-weggejorist-
TonyMontana010 | 19-10-21 | 12:23
-weggejorist-
Sitting_targets | 19-10-21 | 12:47
-weggejorist-
TonyMontana010 | 19-10-21 | 15:12
▼ 1 antwoord verborgen

1. Trambestuurder heeft de moord gezien. Sterkte!
2. Tram heeft een camera voorop. Bewijs van de moordaanslag!
3. Vele getuigen/ omstanders hebben de moordaanslag gezien.
4. Motief: De blanke man wilde zijn geld niet afgeven en kreeg een wraakactie.
5. Politie en media doen aan downplaying zodat het rustig over kan waaien.
6. NL is ziek, erg ziek.

bigstone | 19-10-21 | 12:04
-weggejorist-
2CVOcean | 19-10-21 | 11:59

Waarschijnlijk kent iedereen nog wel de naam Kerwin Duinmeijer. De waarschijnlijk ten onrechte als racistisch beschouwde doodslag werd decennialang jaarlijks herdacht. Frank Boeijen scoorde er een hit mee en dit incident werd een waarschuwing tegen racistisch geweld.
Wat op zich niet verkeerd is overigens.

Maar herinnert iemand zich nog de naam van 1 van de 3 dodelijke slachtoffers van de metromoorden, 1989? Gepleegd door een Surinamer die racisme als motief gaf?
Er waren geen jaarlijkse herdenkingen en geen hit van Frank Boeijen namelijk.

Herinnert iemand zich nog de naam van 1 van de 6 dodelijke slachtoffers van de eerste naoorlogse massamoord in NL? In 1983 in het Delftse café het Koetsiertje? De laffe Turkse dader gaf "racisme" als excuus, en de slachtoffers (waaronder een kind van 13) kunnen hem niet meer tegenspreken. Ik wed dat hij zelf de grootste racist was, want een aantal slachtoffers had hij nooit eerder ontmoet.

Sindsdien hebben we letterlijk honderden van dit soort anti-autochtone moorden voorbij zien komen. Meestal gericht tegen een enkeling zoals Rik van der Rakt; maar ook wel met meerdere slachtoffers zoals in de Utrechtse tram of de Groningse Pathé moorden.

Paar weken terug meisje van 16 zomaar neergestoken, vorige week iets met het verbranden van een echtpaar, en nu dit.
En. Steeds. Weer.
Wildvreemde slachtoffers.
Racisme, iemand?
Denk niet zwart, denk niet wit, denk in de kleur van je hart?

Dandruff | 19-10-21 | 11:48 | 9

In de media het het dan "willekeurige slachtoffers". Ja ja, maar toevallig bijna altijd blanken. Ze duwen echt niet iemand uit hun eigen koeltoer onder de tram.
Alle overlast, bedreigingen en intimidatie is ook altijd vanuit "jongeren" naar blanke autochtonen.
(of hooguit afvalligen zoals Lale Gül of Hirsi Ali)

snakedogman | 19-10-21 | 13:25

@michelpen | 19-10-21 | 12:55: je kunt beter meer, meer, meer roepen, als je minder, minder, minder roept, dan sta je voor het hekje.
Ze mogen blij zijn dat die bejaarde man niet mijn vader was.

jan6894 | 19-10-21 | 14:43

Tuurlijk racisme wat dacht jij dan.
Ze haten ons blanke Nederlanders met een diep zwarte en intense haat.
Ze haten onze manier van leven, ze haten onze normen en waarden en vooral ze haten onze welvaart en rijkdom.

copywriter | 19-10-21 | 17:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Eenmaal opgepakt ; lichamelijk zwaar werk verschaffen.
Niet werken; geen eten.
Lekker vroeg naar bed, en s'morgens weer fris ,vroeg uit het mandje.
Dit zo,'n 10 jaar.
Goede leerschool voor dit soort randdebielen. En een goede waarschuwing voor de rest van de overige randdebielen.
Jammer genoeg denken de hooggeleerden dat een milde straf en vooral veel psychische hulp nodig is om dit soort tuig op de rail te krijgen.
Deze milde aanpak bezorgt alleen maar een goed inkomen voor die hooggeleerden.
Aan hard lichamelijk werk heeft dit
tuig een bloedhekel.
Doe er je voordeel mee!!

Mispel | 19-10-21 | 11:37

Inclusief en diversiteit ? Ik niet, dank u wel. Mijn alarmsysteem staat al een tijdje op scherp en ik houd zoveel mogelijk afstand....
Leuk geprobeerd overheid, maar het is te riskant.

Pierre Lebon | 19-10-21 | 11:28 | 2

Hier exact hetzelfde.
Niet leuk, wel nodig...

MK27 | 19-10-21 | 12:18

Een flinke en waakse hond helpt u op straat de beoogde koers behouden.

Joffri | 19-10-21 | 12:32

De schandpaal van toen doet mij denken aan de windmolens van nu, er moet toch nog iets creatiefs uit het leven van dat uitschot te slingeren zijn.

HebjeHemweer | 19-10-21 | 11:26

Net terug van lang weekend weg. Geen nieuws alleen natuur, heerlijk. Even op de GeenStijl en mijn stressniveau is weer in het rode gebied. Jezus wat een kutland hebben we ervan gemaakt in no time. R.I.P. meneer.

Tiscali-2 | 19-10-21 | 11:18 | 7

@Nostra da Mus | 19-10-21 | 11:26: Precies! Zij die hier direct of indirect verantwoordelijk voor zijn zijn als eerste gevlogen als het hier te onveilig wordt. Maar ik zal ze opsporen en voor het Neurenberg tribunaal 2.0 slepen.

Tiscali-2 | 19-10-21 | 11:30

@Nostra da Mus | 19-10-21 | 11:26: Maar waar naartoe?

zegmaarwij | 19-10-21 | 11:39

@funda | 19-10-21 | 11:29: Klopt. Niet dat het iets wordt met de chaos beheersing door de Brusselse machthebbers. Die leven van de verdeel en heers.

forecastle | 19-10-21 | 12:35
▼ 4 antwoorden verborgen

Het vaasje is allang gebroken en onherstelbaar beschadigd.

HoniSoit | 19-10-21 | 11:13

De hamvraag: gaat het hier om raciaal geweld of niet?

lekgoot | 19-10-21 | 11:12

"Jongeren" dus mag het en moet je daar respect voor hebben en zijn ze onschuldig. Wel even Woke blijven hoor!

Patatter | 19-10-21 | 11:12

[..] afrekening koper leverancier in het drugsmilieu
[..] homofobe actie van slachtoffer , wraakactie van groepje latente lhbtq
[..] eerwraak want slachtoffer gaat met nicht van een
[..] zinloos willekeurig, blanke slachtoffer toonde geen respect
[..] combinatie van bovenstaande

HetOorAakel | 19-10-21 | 11:05

Rapper/influencers unite! Leg eens uit hoe walgelijk je kunt zijn (karma is going to get ya!) & gangsterlaf gedrag voor pussies is.

Itastijl | 19-10-21 | 10:59

Ik wacht even de duiding van Humberto Tan af.

Schmalz | 19-10-21 | 10:57 | 2

Als die niet weer hyper emo is zap ik weg want de lat moet hoger natuurlijk.

28 | 19-10-21 | 11:09

Je hebt gelijk, wat een deugneus is hij ook!!!

In-To-Graphics | 19-10-21 | 11:47
-weggejorist-
r.s.jonkman | 19-10-21 | 10:50 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Iets met "minder", herhaald?

hotmint | 19-10-21 | 10:48

Als het slachtoffer zwart was geweest en de daders blank hadden we nu 3 dagen nationale rouw en 24/7 deugduiding op de msm gehad

Carlos_I | 19-10-21 | 10:46 | 1

En uiteraard Blm demonstraties zonder corona maatregelen, onthoofding standbeelden. Plundering apple store, etcetc.

amperbroekie | 19-10-21 | 11:12

Hier in de Urbanizacion van van Oef zit dit soort hoodie volk helemaal niet. Hoe zou dat nou komen?

van Oeffelen | 19-10-21 | 10:42 | 6

@Madame: gelukkig weten we daarna wel wat de watertemperatuur daar was.

Lorejas | 19-10-21 | 11:04

Tja.

Zelfs dit soort hoodie volk heeft grenzen aan hoe laag ze willen zakken en erkent en herkent de plekken waar ze nog niet dood gevonden wil worden.

Of een ander dood gevonden wil laten worden.

Dr.Mabuse | 19-10-21 | 11:23

Ik moest even diep nadenken wat u hiermee precies wilde zeggen van Oeff.
a-Ik woon in een dusdanige elitaire omgeving, dat de politie elke kleurling die daar rondloopt bij voorbaat arresteert.
b-Ik woon in een met afrasteringen omgeven alleen vir blankes-wijk (dus ik ben eigenlijk opgesloten)
historiek.net/wp-content/uploads-phis...

Roadblock | 19-10-21 | 12:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Hier gaat je bloed toch van koken. Je zou maar je hele leven hebben gewerkt en op je oude dag wordt je voor de tram geduwd door een paar kanslozen van de samenleving. Helaas bestaat de galg niet meer.

usb stok | 19-10-21 | 10:38 | 1

Precies.

IkwilJinekwel | 19-10-21 | 13:24

Stoep, perron, straat, stoplicht, waar dan ook. Als ik ze zie aankomen, ben ik alert.

Madame Poitiers | 19-10-21 | 10:34 | 1

Triest maar waar.

RobbievanD | 19-10-21 | 10:54
-weggejorist-
Satertje | 19-10-21 | 10:32

BOA’-s zijn ook wel eens niet aan het opsporen.
En dan blijken ze ineens een stuk minder buitengewoon.

D-Fens_1963 | 19-10-21 | 10:31

Het slachtoffer was niet donkergetint, neem ik aan?

Ramsesz | 19-10-21 | 10:27

Kolere.

Weerzinwekkend en misselijkmakend.

Is meneer Plasman al ergens handenwrijvend en auto delibererend gesignaleerd?

Iets met corona, verveling, 3 kwajongens, een obstinate oudere man en een veel te snel rijdende tram.

Moet lukken Peter.

Dr.Mabuse | 19-10-21 | 10:26

Kort samengevat:
- was nooit de bedoeling
- daders zijn zwakbegaafd met een laag IQ
- wijzen naa elkaar voor degene die geduwd heeft
- rechter zeg ach gossie
- taakstraf

Behangdelul | 19-10-21 | 10:25 | 4

@Madame Poitiers | 19-10-21 | 10:28: een fabeltje.

van Oeffelen | 19-10-21 | 10:39

U vergeet te noemen dat het maar een "grapje" was

Roos | 19-10-21 | 10:45

Ik vind het ook altijd zo lachen als zo'n zwakbegaafde moreon dan hakkelend een (door zijn advocaat geschreven) excuusbriefje voorleest in de rechtszaal. Het enige waar dit soort gasten namelijk spijt van hebben is dat ze gepakt zijn en/of de strafdreiging.

ClintOstwald | 19-10-21 | 12:51
▼ 1 antwoord verborgen

Ooit wel eens gehoord van getinte slachtoffers bij tasjesrovers, kettingrukkers en bovenstaande gevallen. Of mag je dit niet zeggen en moet je heel hard roepen dat de politie racistisch is.

sallandstrots | 19-10-21 | 10:24 | 4

Ik moest even aan Germaine C denken die die tasjesrover destijds klem reed. Wat een heldin. En dan ging die gemeenschap nog een stille tocht voor de platgedrukte rover organiseren. Onbegrijpelijk. Je zou je dan beter in alle stilte kapot kunnen schamen.

benbenieuwd2021 | 19-10-21 | 10:34

@benbenieuwd2021 | 19-10-21 | 10:34: Hieraan ziet u hoe ziek een deel (een elitaire groep die alle belangrijke machtsposities hebben ingenomen) van ons Nederlanders is.
Alles aangestuurd door leeghoofden in Brussel (EU).

biebop | 19-10-21 | 10:40

Ja, ik ken er een aantal. Waaronder ook iemand (een POC) die jaren terug door meerdere "zandbak migranten" zo in elkaar was geschopt, dat hij nu blijvende hersenschade heeft en voor rest van zijn leven invalide is. Vreemd genoeg, viel me toen al op, lijkt er bij zwarte mensen een nog groter taboe te rusten op zeggen dat ze slachtoffer werden van zulk geweld dan bij NLers. Die mensen schamen zich harder en zijn banger er iets over te zeggen dan wij NLers!

Maar goed, dat gaat over die man. Of ook in deze zaak je kan spreken van dat type geweld, kan niemand zeggen zolang we nog niet iets meer over de daders weten. Of zijn ze al gepakt?

gaffelbaard | 19-10-21 | 12:28
▼ 1 antwoord verborgen

Dat zal een stevig foei gesprek worden.

wiers | 19-10-21 | 10:23 | 1

Geen foei gesprek, maar wel bijna altijd toepassing van het jeugdrecht (max. twee jaar cel) en eventueel tot hun 25e jaar jeugd tbs.

ClintOstwald | 19-10-21 | 12:53

Het fundament van ons mooie Nederland is verrot.

Zoelense Hobbyboer | 19-10-21 | 10:22

Ik vraag me oprecht af: discriminatie op huidskleur wordt doorgaans één kant op geredeneerd. Voorbeelden ten over, vraag maar aan BLM. Waarom wordt er andersom in de kranten na een walgelijke moordaanslag als deze nooit de vraag opgeworpen of het een racistische daad was?

Dit soort figuren heeft het immers altijd voorzien op blanke mensen, niet op soortgenoten! Dat lijkt mij een legitiem uitgangspunt om dit soort discriminatie verder te onderzoeken!!

De nabestaanden van deze man, slachtoffer van een racistische daad, wens ik alle sterkte. Er alleen maar aan te denken dat een geliefde van mij door zo'n verschrikkelijke moord om het leven zou komen, doet me trillen van machteloosheid, verdriet en woede

Roos | 19-10-21 | 10:21 | 9

@Sjefke7807 | 19-10-21 | 10:42:

U was me voor.

En inderdaad, ik als islamcriticus en *dus* guurrechts racistische kampbeul zou het nooit in mijn hoofd halen om Marokkaanse meisjes te prostitueren, Turkse echtpaartjes in brand te steken of Antilliaanse bejaarden voor de tram te duwen.
Dergelijk geweld is eenrichtingsverkeer.

Dandruff | 19-10-21 | 10:50

@Dandruff | 19-10-21 | 10:50|
E.e.a doet me helaas steeds meer denken aan het lot van mijn Lakota familie. Daar zijn met name de Lakota vrouwen onevenredig slachtoffer van vaak zeer abjecte zedendelicten/ moord. Er wordt echter nauwelijks gerucht aan gegeven want "het was toch maar een indiaanse". Datzelfde patroon zie je hier in Nederland ook terug. Ik vrees echt voor de toekomst van de inheemse bevolking als ik de huidige sentimenten in dit land zie. Waar hebben "we" het aan verdiend...

Sjefke7807 | 19-10-21 | 11:20

@Sjefke7807 | 19-10-21 | 11:20: We hebben het verdiend aan het stemgedrag van onze landgenoten. Het is democratisch tot stand gekomen. Dat is het trieste ervan. Het is 'onze' eigen schuld.

Aisie | 19-10-21 | 14:16
▼ 6 antwoorden verborgen

Wat vindt GroenLinks hiervan?

thanseeuwen | 19-10-21 | 10:18 | 8

@Sjefke7807 | 19-10-21 | 10:47:

Waarschijnlijk gaf @Sitting_targets een sarcastisch bedoeld GL-antwoord op de vraag van @thanseeuwen.

Dandruff | 19-10-21 | 10:53

@Dandruff | 19-10-21 | 10:53|
Ik mag het hopen. Mijn geduld voor dergelijke goedpraterij is met een zaklampje in de hoek te zoeken.

Sjefke7807 | 19-10-21 | 11:28

@Sjefke7807 | 19-10-21 | 10:47|
*Voorzichtig een "e" achter gedacht vleit*

Moet echt eens driftig aan een nieuwe tikplank gaan denken. Ook deze is weer aan stukken ge-head desked.

Sjefke7807 | 19-10-21 | 11:35
▼ 5 antwoorden verborgen

Die man zal het wel er naar gemaakt hebben. Ik denk dat hij de tramkaartjes van deze belhamels niet wilde betalen.

EmilioEsteves | 19-10-21 | 10:16

Valt ook niet mee om de daders (sorry: verdachten) op te pakken. 80 procent ban de bewoners in Den Haag voldoet aan dit signalement.

Kattie | 19-10-21 | 10:16

Zoek eens in Finland.

Harrie-Couvert | 19-10-21 | 10:15

Over 2 jaar komt er vast een uitzending over op opsporing verzocht. Met videobeelden in 320p formaat.

sander3488 | 19-10-21 | 10:14 | 2

En over 6 jaar mogen ze hun verhaal doen in een talkshow op de NPO, dat ze een fout hebben gemaakt toen ze jong waren, hun leven gebeterd hebben en bezig zijn met een HBO-opleiding.

Lomo | 19-10-21 | 10:18

Die jongens reduceren tot dat met die tram doet de waarheid geweld aan. Ze zijn zeer bedreven in spoken word.

Sitting_targets | 19-10-21 | 10:24

Het is niet zomaar een racistische moord. Ze deden het met zijn drieën. Dan is er planning, samenwerking en een gezamenlijke wil; die gasten wilden dit doen. Lieve Claudia, had die meneer op de tramhalte ook bij jou gemogen?

squadra | 19-10-21 | 10:12 | 1

Dan is het georganiseerd en had het evengoed iemand anders kunnen zijn, of zelfs meerdere personen. Misdaad tegen de menselijkheid met een racistisch motief? Of was de man een vieze ongelovige, die onder de Jihad vermoord is? Dat noemen ze zelf een heilige oorlog, dus dan is het vermoorden van een weerloze burger ook nog een oorlogsmisdaad. Wat ze er ook van maken, onder in een vochtige kelder pleuren en weg laten rotten. Tot slot laten opvreten door een groep varkens op de meest oneervolle manier.

Kopieerapparaat | 19-10-21 | 10:28

Als je samen een oudere man voor de tram duwt dan krijg je een lagere straf dan dat je een politicus met hetzelfde vergrijp online zou bedreigen.

Lomo | 19-10-21 | 10:12 | 3

Vrees dat u gelijk hebt.

Stoned Hengst | 19-10-21 | 10:17

Eigen schuld. Die man heeft ze vast per ongeluk even aangekeken.

Kattie | 19-10-21 | 10:18

Behalve bij Wilders dan.

uisge baugh | 19-10-21 | 10:22

Het zal vast wel een "grapje" geweest zijn net zoals die debielen die een huis in Hilversum voor een "grapje" in de brand staken, wat een zooitje is het toch geworden in dit land.

Autobonker | 19-10-21 | 10:09 | 4

@laurentius | 19-10-21 | 10:12: Mogelijke oplossingen schuren misschien tegen moreel laakbaar aan, maar onmogelijk is het niet.

Oawerdepoal | 19-10-21 | 10:29

@Oawerdepoal | 19-10-21 | 10:29:

Niks moreel laakbaar aan het uitzetten van iedereen die voor geweld veroordeeld is. De combinatie uitkeringen verlagen plus oprotpremies uitdelen doet ook wonderen.

Dandruff | 19-10-21 | 11:02
▼ 1 antwoord verborgen

Altijd weer die jongens

kipkip | 19-10-21 | 10:08

Heel Nederland ligt al onder de tram.

HenkyPanky | 19-10-21 | 10:07 | 1

een goeie

win | 19-10-21 | 10:29

Deze 3 knapen geven gewoon een bindend stemadvies.

Stoned Hengst | 19-10-21 | 10:05

Bericht ANP: "drie in het zwart geklede jongens met opvallende witte letters op hun truien. Of ze worden gezocht als verdachten of als getuigen wordt in het bericht in het midden gehouden."
En het gaat maar door met het niet benoemen van de huidskleur, zelfs als er moordenaars worden gezocht. WAT EEN KUT LAND!!!

Waakvlam | 19-10-21 | 10:01 | 4

Ik las toch echt berichten van de politie dat men op zoek is naar drie donker getinte mannen.

havannahapper | 19-10-21 | 10:08

Blanke letters! Wel consequent blijven.

Remus McMillan | 19-10-21 | 10:09
▼ 1 antwoord verborgen

Ik mag er van uit gaan dat de politie over videobeelden beschikt, maar deze niet met het publiek deelt. Om de privacy van de verdachten te beschermen.

Osdorpertje | 19-10-21 | 10:01 | 3

Of de cameras stonden op pre-set modus.

grownoodlyappendages | 19-10-21 | 10:02

Eerst nog converteren naar een 4 bits formaat, want anders te stigmatiserend.

ChatBot | 19-10-21 | 10:07

*zelfcensuur*
Anders mag ik hier niet meer naar binnen.

kibbesoeb | 19-10-21 | 10:00

Er zijn blanke rechtsgeöriënteerde Nederlanders die absoluut geloven dat er omvolkingsbeleid wordt uitgevoerd door de overheden. Je hoort nooit over extreem denkende migranten die daar ook graag in geloven. Het zou een verklaring kunnen zijn waarom dat cynische en zelfverzekerde wokegedrag zo explosief toeneemt bij activisten en politiek gefrustreerden. Zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden.

zeurmachine | 19-10-21 | 09:59 | 3

Het voortdurend aangeven van overheden en maatschappelijke organisatie dat vergrijzing een probleem is en dat 'boomers" rijk en egocentrisch zijn kan ook een rol spelen bij het beeld dat onstaat. De ouderen staan kennelijk letterlijk al in de weg zou je kunnen denken.

zeurmachine | 19-10-21 | 10:03

Zeer recent stond er in de Financial Times te lezen dat er inderdaad sprake is van een migratiebeleid. Het zou gaan om grote stromen Arabieren en Aziaten, Dit beleid schijnt gefundeerd te zijn op klimaatverandering, En zo werden de emigranten klimaatvluchtelingen. www.ft.com/content/415f4a8c-cab4-4f95...
¨Je hoort nooit over extreem denkende migranten¨? U bedoelt wellicht dat U ze niet hoort. Dat is met veel Nederlanders het geval.

squadra | 19-10-21 | 10:34

"ie absoluut geloven dat er omvolkingsbeleid wordt uitgevoerd"
De gemiddelde TV reclame is zo ondertussen meer gericht op Afrika dan op de gemiddelde Nederlandse populatie.

Der Schnitzeljäger | 19-10-21 | 15:19

Raljeugd.

Mr_Natural | 19-10-21 | 09:57 | 4

NatuRal jeugd?

BoerKoekoek | 19-10-21 | 10:05

9010, gebroken witjeugd

hotbrasil | 19-10-21 | 10:18

Keurig!

SteilAchterover | 19-10-21 | 10:20
▼ 1 antwoord verborgen

Op Teletekst staat nog steeds: 'mogelijk geduwd', en dat de politie nog moet uitzoeken of de drie donkergetintjes met hoodie 'verdachten of getuigen' zijn van het 'incident'. Want ja, we blijven deugen, tot het bittere einde.

Zenzeo | 19-10-21 | 09:56 | 2

Kan ook 'mogelijk geslagen' of 'mogelijk geschopt' zijn natuurlijk.

Mr_Natural | 19-10-21 | 09:59

Dat je het nog niet Gelaufft.

Normpje | 19-10-21 | 10:00

Niet om iets af te doen aan de schuld van deze drie mannen, maar de gevestigde media mogen onderhand ook wel eens wat kritischer naar zichzelf kijken. Als je als gekleurde elke dag via de media ingepeperd krijgt dat je miserabele leven de schuld is van blanken omdat je gediscrimineerd wordt, dan doet dat wel iets met je als kleurling. Dan ga je als vanzelf alle blanken als dader zien die gestraft mogen worden of zelfs moeten worden.

Barend Braakbal | 19-10-21 | 09:55 | 1

Alsof ze het expres doen. Segregeren als een motherfucker

Krankus | 19-10-21 | 09:58

Vanavond Opsporing Verzocht of wordt het juli 2022?

dedwarsligger | 19-10-21 | 09:53

Getint betekent: het is eigenlijk wit, doorzichtig of blank maar er zit een kleurtje bij. Getinte ramen. Een mevrouw uit Appelscha die getint terug komt van vakantie.

Donker getint bestaat dus niet. Dat is gewoon zwart. Licht getint bestaat alleen als een mislukte blanke.

Daarom vind ik het woord getint stigmatiserend. Noem gewoon de huiskleur: drie zwarte mannen. Een lichtbruine man. Een blanke. Dan weten we gewoon waar we het over hebben.

Het is net zoiets als N E U K E N per letter zeggen omdat je geen vieze praat wil zeggen. De kinderen zijn niet gek!

Knufter | 19-10-21 | 09:51 | 6

Een zwarte huidskleur is wel heel zeldzaam. Wat is er mis met bruin/donkerbruin etc.

VP732 | 19-10-21 | 10:09

@VP732 | 19-10-21 | 10:09: In de dierenwereld zie je de kleur zwart wel, maar zwarte mensen zag je alleen bij Sinterklaas.

Usumani | 19-10-21 | 10:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is pas echt wereldnieuws als die oudere blanke man een zwarte man voor de tram gooit.
Weer wereldwijde protesten met de bijbehorende plunderingen.

zoalsikhetzeg | 19-10-21 | 09:51 | 3

Zeker.
Dan staat Akwasie morgen weer op de Dam.

jaja | 19-10-21 | 09:55

Drie oudere blanke mannen duwen donkere jongen onder de tram ...

Usumani | 19-10-21 | 10:26

Racistische aanslag.

Toede_Le_Dokie | 19-10-21 | 09:51

Valt mee dat er bij vrijwel alle berichten donker getint staat, als ze nu maar niet zo'n zware straf krijgen dat hun status in gevaar komt. Anders moeten ze misschien het land uit ...

Piet_Derksen | 19-10-21 | 09:50 | 3

Op het ANP niet. Op Joop.nl wordt er zelfs helemaal het zwijgen toegedaan

Waakvlam | 19-10-21 | 10:04

@Waakvlam | 19-10-21 | 10:04:

Op de Joop wachten ze altijd eerst af wie de dader(s) is/zijn. Zodra blijkt dat het om lieden met een migratieachtergrond gaat, negeren ze eea volledig.

Blijkt dat de dader(s) in de (extreem)rechtse hoek te plaatsen zijn, of is te vermoeden dat de dader(s) in ieder geval ''wit'' zijn, dan gaat men bij Joop vol op het orgel. Vaak moeten ze dan 'incidenten' uit verre buitenlanden halen - de VS, (voormalig) Oost-Duitsland - want hier komt 'rechts' geweld eigenlijk niet voor. Het laatste dat ik las op de Joop is dat er in Brussel een caféeigenaar is neergestoken omdat hij een klant vroeg zijn coronapas te tonen. De man heeft het - gelukkig - overleefd; dat maakt eea volgens mij lokaal nieuws, geen wereldnieuws. Joop is ook de enige waar je dit leest. Andere media vinden dit te onbeduidend, maar voor Joop is het weer een bewijs van de zorgwekkende 'verrechtsing' en het geweld van 'rechts' in Europa.

Dr_Johnson | 19-10-21 | 10:17

Opvallend, niets te zien hiervoor op teletekst en andere media.
Als de situatie was geweest 3 blanke jongens gooien een neger voor de tram??
Halsema op het plein, Stille Tocht, rellen, ook internationaal, praatprogramma's op nieuwsuur, jinek, en tan,
Rutte: "onvoorstelbaar en diep bedroefd".

meneer Q | 19-10-21 | 09:48 | 2

Exact. En reken maar dat er anti-blank racisme bestaat. We zouden dit moeten blijven volgen.

omanders | 19-10-21 | 09:50
-weggejorist-
Transgender-Airlines | 19-10-21 | 09:47 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

De 3 mannen waren niet zichtbaar in het donker en de beste man liep er per ongeluk tegenaan waarna hij voor de tram stuiterde.

Gaat het niet dan? | 19-10-21 | 09:47

Om zo je vader, kind, broer of vriend te verliezen….
Zo vreselijk zinloos en onvoorstelbaar laf en laag.

laurentius | 19-10-21 | 09:45 | 1

En dat het daarna wordt genegeerd door de media. Bijna onvoorstelbaar hoe je je zou voelen als nabestaande.

Usumani | 19-10-21 | 10:30

www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...
Via Burgernet heeft de politie opgeroepen om in de buurt van het incident uit te kijken naar drie jongens. Ze zijn in het zwart gekleed en op de voorkant van hun truien staan witte letters.

Summier signalement....
Wat mist er? Alsof men niet wil dat de jongens gevonden worden.....

Is dit nog nieuws? | 19-10-21 | 09:43 | 3

In het politiesignalement staat duidelijk: donker getint. Dat RTL dat weglaat uit zijn berichtgeving tekent de policor, deugende grondhouding van RTL.

Dr_Johnson | 19-10-21 | 09:49

Het zou mij niet zoveel kunnen schelen, als de berichtgeving niet zo eenzijdig was.
Het is nu al zo, dat als er geen blanke dader vermeld wordt, je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat het een lichtgetinte of donkergetinte is.
In mijn boek is dat racisme van de media.

Roadblock | 19-10-21 | 12:53
-weggejorist-
tegenalles | 19-10-21 | 09:43

"jongens", "incident" daar gaan we weer. Het gaat al fout bij het benoemen.

Der Schnitzeljäger | 19-10-21 | 09:38

In Nederland zijn slachtoffers mannen en daders jongens, hoe weet je dat nou, lang met hoodies.

uisge baugh | 19-10-21 | 09:38

Gezeur over een incidentje. Welkom!

Is dit nog nieuws? | 19-10-21 | 09:38

Het ligt aan het Openbaar Vervoer. Afrikanen en trams leidt meestal tot problemen. Bussen en veiligelandiërs eveneens. Treinen en Molukkers bleek ook al geen gelukkige combi.

goedverstaander | 19-10-21 | 09:38 | 1

heh. Wat wilden ze eigenlijk bereiken met die gijzeling?

Joffri | 19-10-21 | 12:28

Het is begonnen in de VS. Uiteraard daar weer. Hier in Europa is het overgenomen door politiek verwarden.
De haat tegen autochtonen uit zich al decennia van treiteropmerkingen tot deze terreur. De Nederlandse overheid heeft toegestaan dat bepaalde groepen migranten in hun bubbel mochten blijven. Hun kinderen groeien op in gezinnen en buurten en scholen waar die witten, de kazen en hoe we ook genoemd worden dagelijks bespot worden. Wie er gevoelig voor wil zijn ontwikkeld zich tot iemand die bij iedere autochtoon, of andere die buiten hun bubbel valt, de wraakgevoelens en minachting laat bovenborrelen. Massamigratie, haatactivisme en zelfhaatclubjes geven dat stelletje ellendelingen het gevoel van zekerheid: de kazen en die witten verdienen het. Lachend moorden is het gruwelijke resultaat. Ik vrees dat er extremisten zijn die dit vieren. Ik kan niet begrijpen dat de Nederlandse overheid hier niet ongekend bruut op ingrijpt. Zowel autochtonen als de gewone normale "donker getinten" verdienen beter dan dit. Er wordt door de overheid niet gestreden tegen deze destabilisatie van onderlinge verhoudingen. Nederland is een rechtsstaat wanneer het de regering uit komt, verder is het hier wild west.

zeurmachine | 19-10-21 | 09:38 | 6

@zeurmachine | 19-10-21 | 09:42: gewoon doorgaan met import van mensen die eigen cultuur hebben en niet willen integreren.

Is dit nog nieuws? | 19-10-21 | 09:44

Ben nog door zo'n stuk vuil uitgescholden voor " ouwe kankerlijer "

meneer Q | 19-10-21 | 09:51

Wat een cliffhanger zeg, ik kijk uit naar deel 2 waarin zeurmachine zijn/haar visie deelt over waarom "de Nederlandse overheid hier niet ongekend bruut op ingrijpt.".

HankHill | 19-10-21 | 10:36
▼ 3 antwoorden verborgen

De NOS brengt het weer uiterst
genuanceerd.

zoalsikhetzeg | 19-10-21 | 09:37

Ik neem aan dat hier ook van een racistisch incident wordt uitgegaan?

ikworstelengadouchen | 19-10-21 | 09:36

We hebben deze jongens keihard nodig.
Zij voegen de daad bij het woord tegen de vergrijzing.

Gewoon oude mannen voor de tram, dan kunnen ze deze meteen vervangen.

Bolhoed | 19-10-21 | 09:36 | 1

Komen ook weer huizen vrij: win-win situatie, zou dat stuk vuilnis zeggen in de D66 rechtbank.

meneer Q | 19-10-21 | 09:55

Ik snap deze oproep van onze Hermandad niet direct.

Rond het incident hangen minimaal 7 operationele camera's en daarnaast zijn er nog diverse camera's van ondernemers die dat incidentgebied bestrijken. Wellicht dienen de verklaringen dan als ondersteuning.

PolderTaliban | 19-10-21 | 09:36 | 3

Je kunt ze sneller aanhouden op basis van tips. Urenlang camerabeelden bekijken kan altijd nog.

goedverstaander | 19-10-21 | 09:39

GSM locaties uitlezen kan ook nog?

impy | 19-10-21 | 09:43

Ik snap ook de opmerking "De jongens ... zijn nog niet aangetroffen" niet. Waar heb je dan gezocht dat je ze niet hebt aangetroffen?

FrankVeer | 19-10-21 | 09:50

Neem toch aan dat juist de trambestuurder (blanke?) een duidelijke uitleg kan geven over wat er gebeurd is?

meneer Q | 19-10-21 | 09:35 | 1

Als die weer aanspreekbaar is...

nietoftochwel | 19-10-21 | 09:40

Dit land wordt met de dag gezelliger, mijn dank gaat vooral uit naar de wegkijkers van toen en nu.

Kowalski11 | 19-10-21 | 09:35 | 1

De wegkijkers zullen het wel weer gooien op het harde, rechtse klimaat in Nederland, waardoor dit soort 'slachtoffers' geen andere mogelijkheid zien dan iemand voor de tram te gooien om aandacht te vragen. Ongetwijfeld zal het zo verwoord worden. Allemaal heel erg vreselijk natuurlijk, maar vermijdbaar met voldoende jeugdzorg, straatcoaches, wijkpapa's en buurtcentra. En geld natuurlijk! Veel geld voor projecten, want dat is the way to go. Zoals links 40 - 50 jaar geleden ook dacht dat de gastarbeiders wel zouden verwestersen en moderniseren als ze in de heilstaat Nederland hun plekje hadden gevonden. Helaas is alleen dat laatste gebeurd.

FrankVeer | 19-10-21 | 09:54

Hopelijk worden de daders snel gepakt! 40 uur perkjes schoffelen zal ze leren!

priks | 19-10-21 | 09:34

Ypenburg... vlgs mij was ruim 10 jr geleden groot deel vd achterstandswijken van Den Haag daar naar toe verhuisd.

De jeugd van tegenwoordig hebben allemaal mobiele telefoons, die staan altijd aan ook op moment van het misdrijf. Door middel van GPS, google of iphone data kan je zo de bewegingen van elkaar traceren en aan elkaar koppelen.
Bewoners daar hebben ook vaak bewakingscamera's omdat er toch wel veel criminaliteit is.

Die 3 worden binnenkort gepakt. Maar ze moeten snel van straat gehaald worden en voor minstens 25 jr achter slot en grendel. Desnoods met 25.000 euro tipgeld. Let maar op hoe snel ze elkaar verraden.

RambalLO | 19-10-21 | 09:34 | 3

De daders zijn vaak zwakbegaafd, gewetenloos. Ouders zijn meer met zichzelf bezig. Kijken nauwelijks naar hun kroost om. Dat zie je vaak i.d. Antilliaanse, surinaamse cultuur en mediteraane volkeren. Het is nu schoolvakantie. Dus feest voor die kakkerlakken die de boel terroriseren. Tijd dat ook die ouders aangepakt worden.

RambalLO | 19-10-21 | 09:42

Als ik de foto's van de tram bekijk, dan moet het wel zo zijn dat de daders of een van hen uit die buurt komt en richting Mall of the Netherlands in Leidschendam wilden gaan. Elk flatgebouw daar heeft bij ingang bewakingscamera. Ook zijn er veel camera's van ondernemers en particulieren. Die wijk is niet zo al te fris, helaas maar waar.

RambalLO | 19-10-21 | 09:48

Wil jij die 25 jaar cel gaan betalen, voor alle drie?
Wil jij die 25.000 euro tipgeld gaan betalen?
Heb jij een eigen bedrijf dat veel belasting betaald?

Stoned Hengst | 19-10-21 | 10:08

Wat ik niet begrijp is, dat de politiek (de gevestigde orde) hier geen genoeg van heeft. Marokkanen die ronduit de maatschappij ontwrichten, met laffe overvallen, cokesmokkel en nog laffere moorden. Nu weet ik wel dat we Geert hebben, maar die roept en blèrt vanaf de zijlijn, waar niemand nog naar luistert. Maar in mijn beleving moet het hele linkse zootje ( en dat is met de VVD) hier toch ook vreselijk moe van worden.

Karel Kruizenruiker | 19-10-21 | 09:33 | 3

Politiek en met name VVD die zich altijd keihard op de borst slaat voor veiligheid en rechtvaardigheid, doet geen flikker. Ze zijn niet geinteresseerd in het volk. Ze hebben ons alleen nodig om de 4 jr wanneer er weer gestemd mag worden.
NL is gewoon een KUTLAND geworden.

RambalLO | 19-10-21 | 09:36

Dit signalement zegt niet lichtgetint maar donkergetint.

omanders | 19-10-21 | 09:39

Links zit in een spagaat: toegeven dat het fout is gegaan, is toegeven dat Wilders gelijk heeft/had. Dat dus nooit. En de VVD(-aanhang) woont in wijken waar men in het dagelijks leven (nog) weinig last heeft van dit soort ellende.

FrankVeer | 19-10-21 | 09:58

In Amerika is "boy" de grootste belediging voor donker getinten.

uisge baugh | 19-10-21 | 09:33 | 1

Vooral wanneer uitgesproken met kenmerkende 'Southern drawl'.

Pontius Vulgaris | 19-10-21 | 09:53

Ik wil de beelden zien zodat ik nog meer opgefokt wordt.

sjef-van-iekel | 19-10-21 | 09:32 | 1

Lekker! Ragegasm!

omanders | 19-10-21 | 09:39

Maar in Den haag hebben ze een oplossing.
We zetten alle trams stil in de remise, probleem opgelost.

zoalsikhetzeg | 19-10-21 | 09:32

Vast een nieuwe challenge onder drillrappers: pusu bakra of zo.

Schulzie | 19-10-21 | 09:31

Begin er aan te wennen bespeur ik hier.

Mr_Pikibelly | 19-10-21 | 09:31

Zwarte hoofdjes, witte letters.
Hmmmm.


Misschien deze?
https://www.ebay.com/itm/Black-Lives-Matter-Hoodie-Hooded-Sweatshirt-/114300578800


Klik dan!

gaffelbaard | 19-10-21 | 09:31 | 4

Wolla!

eerstneukendanpraten | 19-10-21 | 09:37

Logischer was: 'white lives don't matter'

SIogra | 19-10-21 | 10:12
▼ 1 antwoord verborgen

Niet zo racistisch doen hoor, ook witte mensen gooien wel eens een zwarte voor de tram.

Normpje | 19-10-21 | 09:31 | 3

Like when???? Racist.

gaffelbaard | 19-10-21 | 09:32

Meestal wordt er door de witte mens een ander voor de bus gegooid de politiek geeft al het goede voorbeeld gegeven

Toedels | 19-10-21 | 09:46

Dan moet je eens kijken hoe erg het er aan toe gaat in Urk.

Deflatiemonster | 19-10-21 | 10:16

Weer een racistische moord dus. Maar die jongens, die zijn pas zielig!

Trekhaas | 19-10-21 | 09:30 | 2

Dus, als je een moord pleegt ben je zielig?

gaffelbaard | 19-10-21 | 09:33

Nee, maar wel als je een donkere huid hebt en opgroeit in een kansenwijk. Dat beweert men tenminste. Ik persoonlijk houd iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden. Onafhankelijk van huidskleur en herkomst, maar dat schijnt tegenwoordig racistisch te zijn.

Trekhaas | 19-10-21 | 09:46

"Ik roep alle burgemeesters van Nederland op géén gehoor te geven aan de verraderlijke oproep van
@ferdgrapperhaus

. Weiger opvangplekken voor nog meer asielzoekers in te richten. Nederlanders willen het niet. Ons land is vol. Pleeg verzet tegen het Rijk. Negeer Grapperhaus!"

twitter.com/geertwilderspvv?ref_src=t...

Swieberj | 19-10-21 | 09:29
-weggejorist-
HoniSoit | 19-10-21 | 09:29

Het is geen incident. Zie bijv afgelopen week de rechtszaak tegen de schavuiten die voor de grap een huis in Hilversum in brand hadden gestoken waarbij 2 mensen omkwamen.

Henk1357 | 19-10-21 | 09:29

Pas nou op GS, anders hangt binnenkort dhr. Uosampa dronken aan de telefoon. Met een ultimatum.

Normpje | 19-10-21 | 09:28 | 1

Waarom al die deugangst?

Het enige dat je ermee bereikt is dat je ieder ander om je heel nog meer angst aanjaagt. En zo de deugers hun zin geeft.

gaffelbaard | 19-10-21 | 09:36

"De politie in Den Haag is nog steeds op zoek naar "3 donker getinte jongens, lang,in zw gekleed,hoodies met witte letters"

Het zal weer eens niet.

Ik ben steeds meer een overtuigd voorstander van het ''meten met twee maten'', in de zin dat ik vind dat er wetgeving opgetuigd moet worden die het mogelijk en makkelijk maakt dit soort tuig met een migratieachtergrond hun Nederlanderschap af te nemen en er voorgoed uit te flikkeren, terug naar hun 'eige' land (of het land van hun ouders, dat zal me werkelijk worst wezen).

En, o ja, stoppen met dat absurde asielcircus, had ik dat al gezegd?

Dr_Johnson | 19-10-21 | 09:28

"3 donker getinte jongens, lang,in zw gekleed,hoodies met witte letters"

Deze jongens zijn niet alleen getint, maar ook nog eens donker getint. Kijkt even in zijn Flexa kleurenwaaier.

Keutels | 19-10-21 | 09:28 | 1

Zwarte hoodies met witte letters moeten meteen verboden worden. Die witte letters verpesten die arme jongens.

Henk1357 | 19-10-21 | 09:31

In het geval van moord van drie blanken op een zwarte persoon zou dit aanleiding zijn om wereldwijde protesten te organiseren. Dit zoveelste ernstige geweldsincident van zwarte naar witte personen wordt inmiddels beschouwd als de normale gang van zaken in dit land, dat in een steeds rapper tempo afzakt.

donkeyman | 19-10-21 | 09:27 | 1

Precies dit en niets meer dan dit!

de directeur | 19-10-21 | 09:29

Geen steekincidenten afgelopen nacht. Het gaat de goede kant op. Trots op Nederland.

RickTheDick | 19-10-21 | 09:26 | 1

Toch wel, in Den Haag ook.

Kruijffje | 19-10-21 | 09:34

Daaaaaaaagenlang ophef en grote krante koppen en opening journaal als een blanke een lhbtiq+'er voor de tram gooit

rigelstraat | 19-10-21 | 09:26 | 1

Vader bij Humberto.

Keutels | 19-10-21 | 09:28

Vreemdeling in eigen land inmiddels. De woke liberaal linkse deugers die veilig aan de gordel of in het groen in optrekjes van 1 miljoen plus in hun parallelle samenleving wonen, blijven geloven in hun multiculti heilstaat experiment. Daar verandert incident, na incident, na incident niets aan.

Martin Jokt | 19-10-21 | 09:24 | 1

Nee hoor. Die mensen in het groen zijn vaak mensen die uit de onleefbare delen van de multiculturele heilstaat zijn gevlucht. Voor de gordeldieren zijn dat juist de racisten, xenofoben, islamofoben etc. Een keer raden waar ik woon.

_pacman_ | 19-10-21 | 09:29

Jongens? Jongens?? Best wel heel erg veel aanmatigend van die witte klabakken om gelijk zomaar een gender aan te wijzen en de schuld te geven.

Conan de Rabarber | 19-10-21 | 09:23

Gaaf land :-(
Maar dat vaasje is allang kapot!

Dit is het resultaat van, laten we de problemen vooral niet benoemen. Want racisme, niet populair, Wilders, deugen, etc. etc.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Rallydriver | 19-10-21 | 09:23

Bij3

Ko Ranzig | 19-10-21 | 09:22

Wat n kut land is 't geworden. Ik houd mijn hart vast voor de toekomst van mijn kleinkinderen.

Tjatiswat | 19-10-21 | 09:22 | 3

Een kutstad.
Dit gebeurt niet op het platteland.

van Oeffelen | 19-10-21 | 09:29

@van Oeffelen | 19-10-21 | 09:29: alleen omdat daar geen tram rijdt?

Mr_Pikibelly | 19-10-21 | 09:34

@Mr_Pikibelly | 19-10-21 | 09:34: Nee omdat daar (hier) de meeste mensen nog een normale opvoeding hebben, er is sociale controle en geen straatcultuur. Tegen een oudere man zeg je gewoon goedenavond, ook de jongeren doen dat, simpel

small_town_dude | 19-10-21 | 10:59

Tegenwoordig kan ik me er niet aan onttrekken om bij dit soort berichten me eerst af te vragen waar het slachtoffer op zou stemmen en of deze anderen ook snel wegzet als populisten, racisten etc..

Ik denk dat we dit soort berichten steeds vaker zullen gaan lezen.
Deze lui zijn er vaak op uit om net zolang te provoceren tot mensen reageren en dan kunnen ze vol op het orgel met hun beestachtige gedrag.

Ben blij dat ik nooit met het OV hoef te reizen en zodoende zo min mogelijk word geconfronteerd met het resultaat van de idealen van de deugers onder ons.
De enige onvermijdelijke confrontatie is wanneer ik zie hoeveel belasting ik moet afdragen om deze lui naar hier te halen en te onderhouden.

benbenieuwd2021 | 19-10-21 | 09:20 | 1
-weggejorist-
isopds | 19-10-21 | 09:28

Die gasten worden wel gepakt, hier kun je niet mee leven, dit geeft wroeging, dit incident is zo bizar, iemand voor de tram duwen, dit gaat je echt niet in de koude kleren zitten, ook al zijn de verdachten de usual suspects

hotbrasil | 19-10-21 | 09:19 | 10

Vergeet het maar dat die gastjes wroeging hebben om wat ze hebben gedaan. Die lachen zich de minuscule balletjes uit de broek.

meneer Q | 19-10-21 | 09:25

Dit soort animals hebben geen geweten of wroeging. Jij gelooft nog duidelijk in de goedheid van de mensen. Je zou je eens wat meer kunnen verdiepen in waar wij als mens soort vandaan komen en wat er feitelijk allemaal in ons DNA zit. We zijn beesten met een klein vernisje van sociaal gedrag. En dat vernisje zit er alleen maar omdat het ons beter uitkomt. (iets met best aangepast, meest succesvol)

richardsp1 | 19-10-21 | 09:26

@hotbrasil | 19-10-21 | 09:19 |
Uw naïviteit is aandoenlijk maar volkomen misplaatst in deze. Wanneer je zelf niet kunt bedenken dat - wanneer je iemand voor een aanstormende tram duwt dit onherroepelijk tot een fatale afloop zal leiden - dan behoor je niet op straat te lopen maar in een gecapitonneerde kamer met uitzicht op het aanpalend grasveld te zitten.

Sjefke7807 | 19-10-21 | 11:45
▼ 7 antwoorden verborgen

Meer meer meer . . want voor 'minder minder minder' krijg je een proces aan je broek.

Aisie | 19-10-21 | 09:18

De 3 musketiers -streep- hoodie schoften moeten gedacht hebben; scheelt ons weer het trekken van de illegale pipa.
Of het shank wapen.
Of een kogel van een paar cent, de paupers.
Schoftentuigh.
Ypenburg Den Haag, niet de eerste wijk waar je dat type clientèle verwacht.
Maar wie weet waren de Drie Schoften juíst daarom op die loc.
Viel er wat te halen, hmmm.
In Moerwijk en dito pareltjes van buurten hoef dat allang niet meer.
.
Waardeloos Schoftentuigh.
Ongestempeld enkeltje Westland, stel 'k voor.
Niet regiolijnen 070.
Westland op een zeker zuidelijker gelegen continent, dat is. Tfoe.

chicago river | 19-10-21 | 09:17 | 4

@YoMoms | 19-10-21 | 09:22:
Meen je dat nou?
Meen me te herinneren -goed, weinige keren dat ik er was, een aangeharkte bovenmodaal brave gezinnetjeswijk.
Raarrrr...

chicago river | 19-10-21 | 09:29

@chicago river | 19-10-21 | 09:29: Is het ook maar wel met de van bovenhand verplichte mix van sociale woningbouw er tussen.

Merkwaardeloos | 19-10-21 | 09:33

@chicago river | 19-10-21 | 09:29:
Wat Merkwaardeloos zegt. In theorie klinkt het leuk om een wijk te bouwen met koopwoningen, particuliere huur en sociale woningbouw door elkaar. Maar gaat niet bepaald altijd goed. Dit is er een mooi voorbeeld van.
nos.nl/artikel/2364335-zoetermeer-ove...

YoMoms | 19-10-21 | 09:58
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
NLgaatnaardeklote | 19-10-21 | 09:17

Camera's??
Ik neem toch aan dat ze ingeschakeld waren?
Hoop dat iemand in staat is geweest die smeerlappen te fotograferen!

meneer Q | 19-10-21 | 09:14

Oh ja, dat is ook wel waar. Nou, ik n dat geval is het goed. /S

EEnzame SchizofrEEN | 19-10-21 | 09:17
-weggejorist-
small_town_dude | 19-10-21 | 09:13 | 3

Nou stelletje reaguurders, laten we niet te snel oordelen! Misschien hield het slachtoffer (mogelijk oudere witte boze man) niet voldoende afstand tot deze donker getinte mede landgenoten en hebben zij de meneer even vriendelijk op 1,5 meter gezet. Per ongeluk net de trambaan op, je weet het niet!

Eminent | 19-10-21 | 09:13

Nederland is een kloteland (geworden). Vandaag in de krant wordt de oorzaak bij het gedoogbeleid (lees D666, GL, PvdA) gelegd. En terecht!!!

langzullenweleven | 19-10-21 | 09:13 | 3

CDA en VVD zijn minstens even schuldig

jemagookniksmeer | 19-10-21 | 09:23

Welke krant is dát dan??

Merkwaardeloos | 19-10-21 | 09:29

We zijn er ook zo blij mee...

miknic | 19-10-21 | 09:12

Ik zag deze op twitter voorbij schuiven.. ze zijn op zoek naar RAL8015 jongens

de SENSEI | 19-10-21 | 09:12

Lang, slank, getint, Masai?

Mr_Natural | 19-10-21 | 09:12 | 1

Sprongen ze? Nee, ze duwden.

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:13
-weggejorist en opgerot-
Merkwaardeloos | 19-10-21 | 09:10 | 5
-weggejorist-
Merkwaardeloos | 19-10-21 | 09:15
-weggejorist-
Sitting_targets | 19-10-21 | 09:15
-weggejorist-
Merkwaardeloos | 19-10-21 | 09:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Per direct, alle hoodies, trams, treinen en bussen cancellen. #zucht.

Paaldanseres | 19-10-21 | 09:10 | 2

En blanke oudere mannen.

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:12

En een Mercedes bestuurder moet het na vandaag met een ledemaat minder doen, nadat hij z'n wagen van de A50 bij Epe parkeerde in een rij bomen.

Dat er een lachgascilinder werd gevonden bij de bijrijdersstoel heeft er niets mee te maken.

HankHill | 19-10-21 | 09:09 | 8

Hier in huis zaten we elkaar ook aan te kijken... Nee joh, dat heeft er natuurlijk niets mee te maken.
De wagen was rechtdoor gereden en is over een fu&€ing sloot heen gevlogen! Die chauf was zo high als een vliegertje.
Vraag me net af of ze in de ambulance al ontdekten dat meneer al voor hij op de brancard lag, onder narcose was..
Afijn, we kunnen weer eens bingoen: Mercedes, lachgas... Allochtoon?

EEnzame SchizofrEEN | 19-10-21 | 09:27

@johnyl | 19-10-21 | 09:12: er vanuit gaande dat hij überhaupt werkte - officieel dan. Was dikke mercedes maar zou ook huurauto kunnen zijn.

benbenieuwd2021 | 19-10-21 | 09:54

en hij moest uitwijken voor de tram?

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:39
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
johnyl | 19-10-21 | 09:08 | 2

Der Spiegel had wel een beetje gelijk.... tis gewoon een enorme typhuszooi in Nederland.

SoepKip | 19-10-21 | 09:07 | 2

Maar dit had ook zo maar in Duitsland kunnen gebeuren. Sterker nog dit is al vaker in Duitsland gebeurd de afgelopen jaren.

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:11

Maar Der Spiegel zou nooit maar dan ook nooit de import-bewoners als oorzaak benoemen.

redanx | 19-10-21 | 09:17

U bent allen welkom, welkom in ons land...

Als het te vol wordt duwt u ons maar aan de kant...

Dandruff | 19-10-21 | 09:05 | 4

@hagelkruis | 19-10-21 | 09:06:
Dat inderdaad, maar zodra een politicus bedreigd wordt, dan hoeven ze maar heel kort zoeken, deze jongens worden nooit gevonden.

tis_wat | 19-10-21 | 09:15
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Stijlicoon | 19-10-21 | 09:04

Het te verwachten commentaar vanavond van advocaat Roethof in OP1: 'schuld van blanke trambestuurder die best eerder had kunnen remmen'

Gebakkenvis | 19-10-21 | 09:03 | 2

*uitwijken.

Flightless bird | 19-10-21 | 09:14

het is helemaal niet op tv geweest en roethof ook niet

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:37

Leuk als dit je vader zou zijn. En dan word je 's avonds weer voor racist uitgemaakt via de Staatsomroep.

R.F.Pickering | 19-10-21 | 09:03 | 1

dat gebeurt helemaal niet

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:37

Er is in de loop der jaren al heel wat ellende aangericht door mensen met dit signalement. Ik geloof dat ik m'n hoodie voorlopig maar even in de kast laat liggen bij het hardlopen.

SIogra | 19-10-21 | 09:00

En dan te bedenken dat psychopathie zeldzaam zou zijn. Inmiddels lopen onschuldige Nederlandse burgers de kans om drie lichtende voorbeelden ervan tegelijk tegen het lijf te lopen. J'accuse ..!

MickeyGouda | 19-10-21 | 08:58 | 2

De man had dus statistisch gezien beter een staatslot kunnen kopen.

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:00

Volgens mij is het allesbehalve zeldzaam. Bijna iedere CEO van een multinational schijnt ernstige trekken te vertonen. Musk en Bezos voorop.

BobDobalina | 19-10-21 | 09:04

In de (terechte) verontwaardiging proef ik vaak ook een lichte blijdschap omdat het toch een bevestiging is wat veel mensen denken; het zijn weer de allochtoniërs die het gedaan hebben.
En volgens mij zijn er nog geen verdere details bekend, dus hold your horses met alle oordelen.

rederijker | 19-10-21 | 08:58 | 17

Ik word een beetje kotsmisselijk van die types die elke gelegenheid aangrijpen om hun zelfverklaarde morele superioriteit uit te komen venten.
Lichte blijdschap... Sodemieter toch op, zelfingenomen kwal.

paleface | 19-10-21 | 09:40

@redanx | 19-10-21 | 09:18: het is duidelijk te besparen bij de vaste haatverspreiders. De 11 hilversumse kopschoppers zijn zo vergeten

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:36
▼ 14 antwoorden verborgen

'Het waren jongens, maar aardige jongens,' zal ook wel voorbijkomen.

gestoptmetroken | 19-10-21 | 08:58 | 5

Ik weet het niet.

Arnold Layne | 19-10-21 | 09:04

@Arnold Layne | 19-10-21 | 09:04: Op een of andere manier koppel ik in gedachten Nescio altijd aan Multatuli, en niet aan Grönloh.
Oh ja, en aan dat fantastische nummer van The Nits.

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:07

@Arnold Layne | 19-10-21 | 09:04:

Ik wel, Nescio.

eerstneukendanpraten | 19-10-21 | 09:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Komt allemaal door racisme mensen. Het is jullie schuld, niet van de jongens. Voelt het goed dat jullie racisme deze man vermoord heeft? Schaam je, witmens.

bulk | 19-10-21 | 08:57

Hulde voor de berichtgeving van regio15. Geen zelfcensuur.

Sitting_targets | 19-10-21 | 08:57

Ze hebben de inburgeringsvraag; "wat betekent iemand onder de bus gooien" dus niet goed begrepen en te letterlijk genomen.

Arme man.

_pacman_ | 19-10-21 | 08:57 | 1

Arme nabestaanden.

langzullenweleven | 19-10-21 | 09:14

Vor onze kinderen zie ik Nederland SOMBER in… En Europa.

Verderkijkert | 19-10-21 | 08:57 | 2

Wat dacht je er van om zelf over paar jaar bejaard over straat te moeten sjokken? Even boodschappen doen zal in een harnas moeten.

Lorejas | 19-10-21 | 09:01

Ik denk dat we een taalprobleem hebben. Er wordt regelmatig gesproken over mensen die onder de bus worden gegooid. Dat is gewoon normaal.
Dan zijn er dus twee problemen:
1) Die jongeren begrijpen niet dat dat een gezegde is
2) Ze weten het verschil niet tussen een tram en een bus
Die jongens kunnen er niets aan doen.
Ben ik nou een goede D66 rechter?

Leptob | 19-10-21 | 08:57 | 2

It's magic!

_pacman_ | 19-10-21 | 08:58
-weggejorist-
Nivelleermarionet | 19-10-21 | 09:10

Joh, het is gewoon een grap. Net zoals de brandstichting in Hilversum.

BrutusBosch | 19-10-21 | 08:56

Lang, donker, hoodies, meedogenloos. Ik zet 20 euro in op Somaliërs.

Joffri | 19-10-21 | 08:55 | 2

Anti's en Suri's komen veelal uit Laak en Zoetermeer naar Ypenburg om daar rotzooi te trappen.
Mijn zus woont er ook. Jarenlang rustig en niks aan de hand tot 2018.

Er werd een maand geleden nog een Antilliaan doodgestoken aan de Lindberghlaan.

Tevens zijn er plannen om er binnenkort asielzoekers te huisvesten.

rachid82 | 19-10-21 | 09:00

ik las het als vaag gerucht

Hemmenaar7 | 19-10-21 | 17:48

Hoe verzin je het, arme man en arme trambestuurder

Diederik_Ezel | 19-10-21 | 08:55 | 3

In de USA komt dit dagelijks voor in de metro's.

van Oeffelen | 19-10-21 | 09:17

@van Oeffelen | 19-10-21 | 09:17: uiterst relevant

dathoujetoch | 19-10-21 | 10:20

het dodelijk slachtoffer lijkt mij toch het meest te betreuren.

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:31

Goed voorbeeld doet goed volgen ...

In polletiek den Haag wordt (symbolisch) ook jan en alleman voor bus, trein en tram gegooit(d) als ze er vanaf willen.

Alleen deze "hoodies" begrijpen het verschil niet tussen Beeldspraak en praktijk.

Het Licht | 19-10-21 | 08:55

Echt zeggen wat ik van die drie gasten vind mag ik niet in Nederland, dus laten we het er maar op houden dat ik het laffe jakhalzen vind....

Nederlanddraaitdoor | 19-10-21 | 08:53 | 9

Misschien niet laf. Wellicht door oorlogstrauma angstig voor oudere mannen en als reactie op de plotselinge beweging van een stap zetten hem voor de tram gegooid. Misschien vroeg hij wel of hij er even langs mocht? Er zijn er al voor minder gestorven. Deze jongens kunnen zich beter melden, scheelt straf en hebben waarschijnlijk begeleiding nodig vanwege dit nieuwe trauma.

Harris Pilton | 19-10-21 | 09:10

Wat nuchter Nederland ook al schrijft. Dit is in Nederland geworpen menselijk afval. Grote kans dat er thuis (drie hoog achter, aan armoede geen gebrek) enkel een hardwerkende moeder te vinden is, die nauwelijks thuis is want het huurhok moet betaald worden, maar Tyrone /Shaqilla moeten uiteraard wel dure merkkleding voor op school.
Nauwelijks opgevoed komt het jong op straat, wordt onderdeel van groepjes soortgelijke types en al vlot in aanraking met kleine criminaliteit.
Veel succes er mee; met 15, 16 jaar is het al door en door verrot en nauwelijks nog bij te sturen. Met 25, 30 is het crimineel of al opgepakt. Het zal het hele leven lang de staatskas een hoop geld gaan kosten en nimmer iets bij gaan dragen, anders dan ellende, verdriet en kosten.
Wen er maar aan.

EEnzame SchizofrEEN | 19-10-21 | 09:16

@EEnzame SchizofrEEN | 19-10-21 | 09:16: Ah, dus het komt omdat de ouder(s) van dit tuig zo hard moeten werken; dat verklaart een hoop.

jemagookniksmeer | 19-10-21 | 09:30
▼ 6 antwoorden verborgen

We gaan in dit land een richting op dat je altijd op je hoede moet zijn in de nabijheid van getinte medelanders.

WillemBaas | 19-10-21 | 08:53 | 1

ben ik al. Hier vlakbij hebben we het asielzoekerscentrum in de bossen in Leersum. Sinds 'wir schaffen das' dikke problemen. Buschauffeurs en meisjes op de fiets die lastig gevallen worden. Kleine diefstallen in de winkels. Cameratoezicht nodig bij de bushalte in de bossen om fietsers veilig te laten doorfietsen. Pinguins in het straatbeeld. Wat een enorme verrijking.

ole guapa | 19-10-21 | 09:10

Maar ze maken wel lekker eten waar we niet zonder kunnen.

grmblll | 19-10-21 | 08:53 | 4

@Nuchternederland | 19-10-21 | 08:56: fuck that: als ik weer zo een excuusneger zie is dat voor mij een reden om een product niet te kopen. En ze zijn ook nooit te dik of zo, ze praten ineens wel goed Nederlands en ze zijn niet traag. Nee joh, heel anders dan die exemplaren die ik in het wild tegenkom waar zelfs een Nederlandse opa van 70 een langzaam sloffend donkerbruin specimen van 18 op sandalen en met een afgezakte trainingsbroek voorbij loopt.

ole guapa | 19-10-21 | 09:12

@Nuchternederland | 19-10-21 | 08:56: Idd, in alle reclames wordt nu een excuus-donkere-m/v tevoorschijn getoverd alsmede een of meer van de woorden: duurzaam, klimaat

langzullenweleven | 19-10-21 | 09:16

@ole guapa | 19-10-21 | 09:12: Dan kun je niet veel meer kopen de laatste tijd.
De reclame is geen afspiegeling van de werkelijkheid, maar van de wenselijkheid. In dit geval van de grote bedrijven die geen shitstorm op twitter willen van de deugmensen, en de perfect inclusieve duurzame wereld laten zien.
Ik kan er ook niet meer tegen, de leugens...

Nuchternederland | 19-10-21 | 09:20
▼ 1 antwoord verborgen

Qat kauwende Doktoren Tandartsen?

Beertjealchoholakol | 19-10-21 | 08:52

Gecondoleerd aan de nabestaanden.

VoltaireJohn | 19-10-21 | 08:51

Dat ze kennelijk gevlucht zijn is al een soort van indicatie van schuld. Met meerdere getuigen moet de opsporing wel lukken, hoodies of geen hoodies..

AlexanderVissers | 19-10-21 | 08:51 | 1

het zal wel meer op camerabeelden uit draaien, die hebben een beter geheugen

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:30

Al commentaar van onze politieke partijen?

Ko Ranzig | 19-10-21 | 08:50 | 3

Geschokt?

Mispel | 19-10-21 | 08:53

‘Wij veroordelen dit met ernstige bewoordingen’

Harris Pilton | 19-10-21 | 09:12

in gesprek gaan met de vertegenwoordigers van de stam van onder-de-tram-duwers?

ole guapa | 19-10-21 | 09:13

Het zou eens andersom moeten zijn; 3 blanke jongens duwen een zwarte man onder de tram. Nou, de kranten zouden weken vol staan, de BN’ers en politici zouden in rijen van 3 klaar staan om bij Jinek en OP1 hun afschuw te tonen. De projecten tegen racisme zouden verdubbeld worden. Verplicht knielen met z’n allen, en ga zo maar door. En in dit geval; een lullig teletekstbericht over een “ongeval” Het gaat lekker in Nederland.

Reso | 19-10-21 | 08:50 | 5

En in geen enkel praatprogamma over dit incident, ongeval .

gato | 19-10-21 | 09:05

Echt alleen witte mensen zijn rasiest, je weet tog!

Gies van Agt | 19-10-21 | 09:12

Dit is nou precies wat ik ook dacht. Het ergste is dat het ook nog eens de bittere werkelijkheid is. Maar laten we vanavond eens afwachten welk praatprogramma dit nieuws item heeft.........................

Eminent | 19-10-21 | 09:21
▼ 2 antwoorden verborgen

En vanavond weer in alle talk aka deugende kwebbelshows: 'er moet meer geld voor de politie / boa's komen'. En o ja, er komt een stille tocht.

Gebakkenvis | 19-10-21 | 08:50 | 2

Nee hoor, niks in de talkshows, want dat straalt slecht af op getinte jongens met hoodies

Waakvlam | 19-10-21 | 08:53

En natuurlijk de alom bekende zoveelste "TASK FORCE " die opgericht gaat worden om het probleem op te lossen .

leo59 | 19-10-21 | 08:57

Zo stigmatiserend weer. Het echte probleem is natuurlijk dat de politie zich er weer makkelijk vanaf maakt door "jongens" te schrijven. We weten niet zeker of deze personen zichzelf ook als zodanig identificeren.

Oawerdepoal | 19-10-21 | 08:49 | 3

Ja hoor, in die cultuur wel.

Dickie1908 | 19-10-21 | 08:55

Na onderzoek blijkt altijd dat ze de geestelijke ontwikkeling van een veertienjarige hebben. Bij allochtonen wordt ook nog wel de bovengrens van het jeugdstrafrecht (23 jaar) naar boven bijgesteld.

CLoVis | 19-10-21 | 09:21

Jihadisten, terroristen zo moeten ze omschreven worden. Net als die jongens die dat blanke echtpaar levend hebben verbrand.

Carlos_I | 19-10-21 | 10:38

Waar zijn de hooligans van vroeger om de straten eens schoon te vegen…

DontLookWhenIP | 19-10-21 | 08:48 | 2

Nu zijn het hoodigans.

Nuchternederland | 19-10-21 | 08:57

Stop immigratie. En snel.

Zueco | 19-10-21 | 08:48 | 8

@Ommezwaai | 19-10-21 | 08:53: En hoe wil je dat doen dan? Aan de hand van een kleurenwaaier de bestemming bepalen? Containerschip volgooien en op een strand in Afrika lossen?

Oawerdepoal | 19-10-21 | 09:21

@Oawerdepoal | 19-10-21 | 09:21:
Waar een wil is, is een weg. U denkt net, als het merendeel van de politici, in problemen en niet in adequate oplossingen. Op deze manier wordt het natuurlijk nooit wat. Inmiddels staan er duizenden te trappelen om ook "deel" uit te maken van onze samenleving (wat nooit gaat lukken).

Ommezwaai | 19-10-21 | 09:52

En werk maken van remigratie

Carlos_I | 19-10-21 | 10:36
▼ 5 antwoorden verborgen

Waarom verwacht ik niet dat er later vandaag een papa of mama met een zoon bij een politiebureau in de buurt komt om zoonlief aan te geven?

Met_baard | 19-10-21 | 08:48 | 4

Of papa überhaupt niet in beeld is?

Dickie1908 | 19-10-21 | 08:56

omdat dat vrijwel nooit gebeurd. De kopschoppers zijn door hun ouders geholpen om onder te duiken.

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:29

Oeh, ze hebben zichzelf aangegeven. Dat had ik nooit verwacht.

Met_baard | 19-10-21 | 13:17
▼ 1 antwoord verborgen

Was de Man ook een van hen?

van Oeffelen | 19-10-21 | 08:47

Trams in combinatie met allochtoons tuig is een gevaarlijke combinatie. Eigenlijk zou voor die combinatie een Sire spotje gemaakt moeten worden.

Moeki de Meeuw | 19-10-21 | 08:47

Lafbekken horen zichzelf te melden maar zijn daar te laf voor.

overVecht | 19-10-21 | 08:46 | 1

Nee hoor, zodra ze met elkaar en hun advocaten hebben afgesproken wat voor smoesjes ze gaan ophangen, gaan deze parels zichzelf netjes melden bij het dichtstbijzijnde politiebureau.

Leon Tosti | 19-10-21 | 14:40

Al jaren. Niet te dicht bij de weg / rails staan. Wees je bewust van wie er om je heen staat. Situational awareness. En let ook een beetje op de mensen om je heen.

Muxje | 19-10-21 | 08:46 | 5

en maak geen ruzie met groepen

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:34

Iedereen aan de Unagi? (Ross, Friends)

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:35

Altijd alert, probeer OV zelf zoveel mogelijk te mijden, en fit blijven.
En denk toch dat het de hoogste tijd is om op krab maga te gaan

Carlos_I | 19-10-21 | 10:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Vast weer die dekselse Pietje Bell met zijn beruchte bende.

Subietzometeenstraks | 19-10-21 | 08:46 | 1

Het was inderdaad weer de bende van de zwarte hand.

FogerRederer | 19-10-21 | 08:55

Grapje.
Net als die brandstichting in Hilversum.
Altijd lachen met die lui.

Kapitein Sjaak Mus | 19-10-21 | 08:46
-weggejorist-
General Dripple | 19-10-21 | 08:45

Waar zijn die 5000 boa’s als je ze nodig hebt ?

Carlos_I | 19-10-21 | 08:45 | 2

Die boa's lopen daar regelmatig. Maar alleen om oude vrouwtjes te bekeuren omdat ze de hond niet aangelijnd hebben.

Claude Jacque | 19-10-21 | 09:16

@Claude Jacque | 19-10-21 | 09:16: nutteloze kudtlui.

sjef-van-iekel | 19-10-21 | 09:28

En of de gemeenten even plaats willen maken voor meer van dit soort pareltjes, en vlug een beetje!

Piet Pielemuis | 19-10-21 | 08:44 | 1

En geef ze jullie huizen, gratis gemeubileerd en gestoffeerd, gratis uitkeringen!

J-van-de-Bontekoe | 19-10-21 | 09:15

getint,zwart gekleed,hoodies. Zoeken naar een speld in een hooiberg

jack_gouda | 19-10-21 | 08:44 | 2

Zouden ze die dresscode met elkaar afspreken om de opsporing moeilijker te maken?

(Tussen haakjes) | 19-10-21 | 08:51

Nee, Noordafrikaanse metal-liefhebbers

popeye-de-zeemeermin | 19-10-21 | 08:56

Racistisch getint tuig duwt arme blanke man onder de tram.

Of ...

Racistische blanke man wordt onder de tram geduwd na racistische opmerkingen.

Het kan allebei natuurlijk.

Hoe je het ook went of keert, je dient geen oude mannen onder de tram te duwen. Wat ze ook uitkramen.

GrandMechantLoup | 19-10-21 | 08:42 | 5

@WaterMoutHop Begrijpend lezen nooit helemaal afgemaakt vroeger?

B@RRY | 19-10-21 | 08:53

@B@RRY | 19-10-21 | 08:53: Hey B@RRY! Goedemorgen. Ik wel ja. Die laatste zin, die doet het hem. Zullen we het hier verder gezellig houden?

WaterMoutHop | 19-10-21 | 09:13

Goh, U geeft twee mogelijkheden, en dan gaat u verder met die, die u het beste uitkomt.

Roadblock | 19-10-21 | 12:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Ypenburg is wel een kutwijk, en lang/donker zijn ze Somalisch?

rifraf | 19-10-21 | 08:41 | 6

Ghanees of Kaapverdiaans ook goed mogelijk.

Agent 421 | 19-10-21 | 09:48

@Agent 421 | 19-10-21 | 09:48: Skinny's

Pierre Lebon | 19-10-21 | 11:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Waarschijnlijk nooit een clubhuis gehad en racisme enzo.

Oh nee peter r de vries is dood

Transgender-Airlines | 19-10-21 | 08:40

Gaaf land wel...

grrrommm | 19-10-21 | 08:39 | 1

Gave multiculti wel…

Gaat het niet dan? | 19-10-21 | 09:35
-weggejorist-
2CVOcean | 19-10-21 | 08:39

Dit was in Duitsland 2 jaar geleden ook ineens 'mode'. Ik geloof zelfs nog een jonge moeder met kind voor de trein geduwd. Het bleek een totaalmalloot te zijn.

horsteknots | 19-10-21 | 08:39 | 4

Ehhhh…
Sorry, maar iemand die een persoon voor een tram/trein duwt is per definitie een “totaalmalloot”. En dan nog wat andere kwalificaties, zoals tuig, moordenaar etc.

J-van-de-Bontekoe | 19-10-21 | 09:12

Toevallig ook een lange donkergetinte.

Mr. Happy | 19-10-21 | 15:40
▼ 1 antwoord verborgen

Die haat! Het wordt alleen maar erger. Om te kotsen.

B. Randnetel | 19-10-21 | 08:39 | 5

Eerst maar even zien. Het zit er dik in dat het bekenden waren of dat meneer iets lelijks tegen de hoodies heeft gezegd en dat deze hyperbool gingen.

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:28

@AntiZanicz | 19-10-21 | 10:28: Ah. Dan verdien je het gewoon om onder de tram te worden geduwd.

Hoog tjd voor de afspraak bij uw psychotherapeut.

Maytheforcebewithyou | 19-10-21 | 12:33

@AntiZanicz | 19-10-21 | 10:28:
Ja, dat zit er dik in.
En als getinte hoodies iets lelijks doen, ligt het altijd aan de ander.
De wereld volgens MaarFeitelijk.

Roadblock | 19-10-21 | 12:36
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
captain-caveman | 19-10-21 | 08:39

Een ongeval, volgens de NOS.

Toetsenbordcomplex | 19-10-21 | 08:39 | 6

dat is helemaal niet zo gemeld

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:26

De NOS om 21:52:
Persoon overleden na aanrijding met Tram in Den Haag.
Is later (22:41) aangepast naar:
Man overleden na aanrijding met tram in Den Haag, mogelijk geduwd

Roadblock | 19-10-21 | 12:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Heus niet alle getinte jongeren met hoodies zijn gevaarlijk. Als ik een groepje zie lopen maak ik toch altijd ruimte, want je weet het niet.

Koning Willy | 19-10-21 | 08:38 | 5

Dus u profileert op kleding?
Het zogenaamde fashionethic profiling?

Nuchternederland | 19-10-21 | 08:59

@Nuchternederland | 19-10-21 | 08:59: Zeker. Als ze ook nog een Gucci-petje onder de capuchon dragen en een Louis Vuiton fannypack dan ga ik voor de zekerheid twee straten om.

Koning Willy | 19-10-21 | 09:19

Gisteren stond er zwarte jongen met een hoodie achter me bij de kassa. Nou zie ik mezelf als een nuchter persoon, maar ik kreeg er een onbehaaglijk gevoel van. Het zijn te vaak van dat soort jongens die de boel verkloten.

Geert Maksimaal | 19-10-21 | 15:47
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Air van Boven Dorens | 19-10-21 | 08:38

Stonden er weer camera's uit?

Deflatiemonster | 19-10-21 | 08:38 | 2

De tram zal wel een camera hebben. In de omgeving zal ook wel rijkelijk behangen zijn in dit soort bange mensen verisure buurten.

AntiZanicz | 19-10-21 | 10:25

ivm privacy van de daders (worden in nl vaak meer beschermd dan slachtoffers) geven ze beelden later pas vrij als ze ze écht niet kunnen vinden.

owikzegmaarwat | 19-10-21 | 10:34

Binnenkort ook in uw achtertuin

Anaal_Geweten | 19-10-21 | 08:38 | 1

Ik wil geen tram in mijn achtertuin !!

Yellow Shark | 19-10-21 | 08:50

Lang, dus hoogstwaarschijnlijk geen Noord-Afrikaans tuig.

Prieelvogel | 19-10-21 | 08:38 | 1

Blijkbaar Centraal Afrikaans.
Toch wel een bar en boos mislukt continent.

J-van-de-Bontekoe | 19-10-21 | 09:10

Dat krijg je er van he. Respectloze tata.

Kaal-dik-en-lelijk | 19-10-21 | 08:38

Mmmm…..
En wie wordt hier straks als eerste gejorist.

J-van-de-Bontekoe | 19-10-21 | 08:37 | 2

Zie boven u...

Ommezwaai | 19-10-21 | 08:50
-weggejorist-
omeP | 19-10-21 | 08:37

Gaaf land man, dit.

Waakvlam | 19-10-21 | 08:37 | 1

Gave import dit, man.

Gaat het niet dan? | 19-10-21 | 09:33

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com