Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dion Graus is zo onschuldig dat hij alleen met advocaat op gesprek met Kamervoorzitter durft

Leve de onschuldpresumptie!

Mensen, u kunt allemaal gewoon doorlopen. Dion Graus, die eerder (volgens het OM onterecht) niet vervolgd werd vanwege het mishandelen van zijn ex-vrouw, is op Prinsjesdag gewoon aanwezig bij de feestelijkheden. Dion is namelijk hartstikke onschuldig. Hij is zo onschuldig dat hij nooit inhoudelijk heeft gereageerd op de toch tamelijk schokkende onthulling in NRC dat hij zijn eigen vrouw dwong seks te hebben met beveiligers in de plenaire zaal van de Tweede Kamer. Hij is zo onschuldig dat hij bij een volgende onthulling in NRC een deel van zijn eigen(!) PVV-fractie de schuld gaf. Hij is zelfs zo onschuldig dat nu, terwijl het Openbaar Ministerie nog steeds onderzoek doet naar de zaak, hij alleen met zijn advocaat wilde verschijnen voor een overleg met Kamervoorzitter Bergkamp. Nee. Dion Graus, die heeft niks gedaan!

Interessant historisch materiaal (februari 2020)

Reaguursels

Inloggen

Laat die gast eens met rust, joh. Zodra er bewijs is, kun je los, maar dit gaat al jaren helemaal nergens over.

Stijlicoon | 21-09-21 | 15:52

Wat een kleinzielig gezeur toch allemaal. Doet Kaag het beter...

Goedzo | 21-09-21 | 15:49 | 1

Hij stapt niet op, geen geld anders.

van Oeffelen | 21-09-21 | 16:22

Groot gelijk dat hij net alleen wil zijn met dat D666 geval; voor je het weet heb je er een beschuldiging bij...

Hendrikaatje | 21-09-21 | 15:43 | 1

Precies. Ik vind de man gevaarlijk incompetent, maar dit ziet ie goed.

pietvanvliet | 21-09-21 | 22:04

Ik vraag me altijd af wat voor soort mensen vrijwillig trouwt met dit soort wezens. Of zou het trouwen met hem net zo vrijwillig zijn als de sex in de plenaire zaal? En waarom doet hij dat niet zelf? Krijgt hij hem niet meer omhoog? Wat is hier aan de hand?

Jessinator | 21-09-21 | 13:59

Sex met een beveiliger valt toch onder veilige sex?

MistaRazista | 21-09-21 | 13:42

er zijn denkers, doeners en beslissers. Denker bijvoorbeeld een Baudet met zijn vergezichten en intellectuele verhandelingen onbegrijpelijk voor de gewone mens. Een niet beslisser bijvoorbeeld Bijleveld die in de bios een filmpie pakt terwijl ver weg de poep de ventilator raakt. En dan ten slotte de doener. Dion is er zo een , iemand met een rafeltje maar waar je als partijleider op kunt bouwen voor een vuil klusje. Zo iemand die je als incassobedrijf naar een schuldenaar stuurt voor een openstaande schuld waarvan je zeker weet dat de schuld wordt geind

HetOorAakel | 21-09-21 | 13:35 | 1

zijn er alleen maar klootzakken?

Satria | 21-09-21 | 14:56

Vind het maar een aparte lul, maar deze voorzitter heeft wel bewezen dat ze totaal oafhankelijk en eerlijk is. Partij politiek boven alles bij D'66, waar ze dan ook zitten. Bij de Raad van State zoals thom de Graaf of bij de NPO

Snap_het_ook_niet | 21-09-21 | 13:06

Als ik met een extremistische D66'er in gesprek zou moeten om mijn onschuld aan te tonen zou ik ook een advocaat meenemen. D66'er zijn enge mensen die een hekel hebben aan Nederland en de Nederlanders, maar nog meer aan PVV'ers.

Graaier | 21-09-21 | 12:59

Dion Cobblepot

danzegikhettochniet | 21-09-21 | 12:40

Beetje een kut-artikel wel.

Hypno2050 | 21-09-21 | 12:33 | 1

En of.

Anjos | 21-09-21 | 14:32
-weggejorist-
Mopar | 21-09-21 | 12:19 | 2
-weggejorist-
Vaccin.Shedding | 21-09-21 | 12:10

Als Graus en zijn vrouw samen hebben besloten dat ze het met vreemde mensen wensen te doen, dan gaat ome Geert echt niks zeggen. Het mag namelijk gewoon. En ja, Graus is waarschijnlijk best een dubieus mannetje en lijkt ie als twee druppels op de foto, maar kennelijk is hij niet compleet over de schreef gegaan. We gaan het wel of niet meemaken dat Graus aan een figuurlijke boom wordt opgeknoopt. Als ie echt fout is, komt ie hopenlijk voor het gerecht. En anders mag ie gewoon blijven doen wat ie nu doet.

LV-225 | 21-09-21 | 12:06 | 2

Maar wel anderen aan de morele meetlat leggen? Zelf walgelijke praktijken er op nahoudend maar wel anderen de maat nemen. Schei toch uit met je ranzigheid.

van Oeffelen | 21-09-21 | 12:52

@van Oeffelen | 21-09-21 | 12:52: O, gaan we op die toer. Wat als ik uw vrouw of man keihard neem voor de camera, en u bent het ermee eens? Dan ben ik misschien best een ranzig persoon, maar het is niet tegen de wet. Nu wordt er al behoorlijk lang een mens met ranzig haar en waarschijnlijk andere normen steeds op de korrel genomen, maar enige vorm van bewijs dat ie niet deugt is er gewoon niet. Zullen we het eens een keer over al die nieuwe Nederlanders hebben, die een bewezen harem hebben. Ik kan direct de buurman van 3 huizen verder aanwijzen. Maar dat durft niemand, want niemand durft die viezerik aan te wijzen. En een harem onderhouden is in ons land gewoon verboden. Het gaat tegen de wet. Maar dan bent u nergens te bekennen. Waarschijnlijk ergens in de bergen in Zwitserland op survivaltocht, en als vermist opgegeven. Ik weet niet of Graus deugt, maar de heksenjacht op Graus zou niet mijn hobby zijn. Als ie fout is, dan staat er ergens een boom met een hoge tak klaar. Als hij een ranzig bestaan leidt, maar wel binnen de kaders van de wet, laat je hem met rust.

LV-225 | 21-09-21 | 14:47

En zo zitten er wel meer in de 2e kamer, personen die niets bijdragen. Zo is ook ooit de dierenpartij ontstaan. Dat is iets dat ik niet kan uitleggen aan buitenlandse vrienden, die snappen het gewoonweg niet. Zolang Nederlanders zich drukmaken om welk kattenvoer zal ik vandaag aan mijn kat geven blijven de echte issues die ons land teisteren onbesproken. En zo is het nu ook met de politici die nu naar de koning luisteren, naar hun eigen gedicteerde bagger tekst. Tijd voor nieuwe verkiezingen, kom op Remkes!

Rdock | 21-09-21 | 11:52

Wat moet ik ervan zeggen? Een Pias met een verkeerd hoofd en een verwilderde blik.... geen reclame.

Pierre Lebon | 21-09-21 | 11:52

Nooit geweten dat Graus drager is van het IJzeren Kruis.

J.P.Drapeau | 21-09-21 | 11:49 | 1

Ja, dat was nog nadat hij tot de orde van de Tempeliers was toegetreden.

Moresnetunited | 21-09-21 | 15:21

Graus had gewoon moeten gaan en op iedere vraag van de Kamervoorziter moeten antwoorden met "ik beroep me op mijn zwijgrecht".

Egerius | 21-09-21 | 11:42

Dit heeft niets met schuldig of onschuldig te maken. Voordat je het weet zeg je iets verkeerd en word je aan het kruis genageld. Daarom gewoon niets anders dan verstandig dat hij een advocaat meeneemt.
Of hij schuldig is zal de rechter bepalen.

snajeh | 21-09-21 | 11:36 | 1
-weggejorist-
Vaccin.Shedding | 21-09-21 | 12:17

Alles goed en wel maar wat heeft Heerlen hiermee te maken? Dion Graus is in Heerlen noch ereburger noch stadsdichter. Dat 'voorrecht' is voorbehouden aan amateuristische kunstenmakers en overige hielenlikkers van de zittende VVD-Ouderenpartij-PvdA-SP coalitie.....

Morgenstern064 | 21-09-21 | 11:31

Ik begrijp niet waarom Geert die Dion niet allang gewieberd heeft. Hij draagt niets bij, en doet alleen schade aan de partij. Voor hem zou er iemand kunnen komen die Geert wel meer stemmen kunnen opleveren. Heeft Geert een schuld bij Dion?

Nomen | 21-09-21 | 11:30 | 4

Wanneer ik uitgever was dan had ik Dion benaderd om zijn politieke memoires op te mogen tekenen. De titel heb ik al: 'De beerput gaat open'.

Red shirt | 21-09-21 | 11:34

@Red shirt | 21-09-21 | 11:34:Niets meer dan 'wishful thinking', meneer de zuignap.

Kowalski11 | 21-09-21 | 11:38

@Mark zit te Dutten | 21-09-21 | 11:32: Welnee, loyaliteit houdt de fractie bijeen. Geert wil geen onrust.

Panos88 | 21-09-21 | 12:53
▼ 1 antwoord verborgen

Wel het voorbeeld van iemand die zijn eigen graf altijd weer een stukje dieper graaft dan noodzakelijk. Verder mag ik hem wel.

van heinde en verre | 21-09-21 | 11:15

Nog steeds geen bewijs en nog steeds geen strafrechtelijk onderzoek. Niks meer dan PVV bashen dus. Gesprek met de Kamervoorzitter is denk ik een formaliteit omdat zijn EX vrouw heeft gezegd dat ze verkracht is in de plenaire zaal. Waar overal camera's hangen. In het hele gebouw hangen trouwens camera's. Dus het is ook zo te achterhalen of deze onzin waar is of niet.

Old_Spice | 21-09-21 | 11:08 | 1

Geert lees je mee? Zolang die ongelofelijk onfrisse zak van een Graus zich in jouw omgeving ophoudt zal ik nooit op je partij stemmen. Ik denk heel veel anderen met mij.

Tiscali-2 | 21-09-21 | 11:07 | 5

@Kowalski11 | 21-09-21 | 11:29: een programma is waardeloos als er geen capabele mensen zijn die dat kunnen omzetten naar beleid.

Tiscali-2 | 21-09-21 | 12:19

Een serieus programma dat gericht is op meeregeren zou anders ook geen kwaad kunnen.

Laten we eerlijk zijn, Nederland islam-vrij gaat hem niet worden. Dat is het overigens al 300 jaar niet meer, en dé Islam is ook niet het probleem. Het probleem is dat links onze instituten heeft geïnfiltreerd en zodoende een ongelijk speelveld heeft gecreëerd voor om koste wat kost een gelijk resultaat voor ieder individu proberen af te dwingen. Hetgeen vooral leidt afrekeningen en cliëntelisme. Ondertussen wordt de onwerkbare multiculturele (let op: ik zeg niet multi-etnisch) samenleving steeds verder aan zijn lot overgelaten wat weer toenemende verdeeldheid veroorzaakt. Daarover klagen is de afgelopen 20 jaar dan weer extra in de ban gedaan, want dat zou racisme bevorderen.

Panos88 | 21-09-21 | 13:04

@Panos88 | 21-09-21 | 13:04: Nooit geweten dat "dé Islam" al 300 jaar in Nederland is. Deze infiltratie is werkelijk van een ongekende geraffineerdheid. Bestaat dé Nederlander dan stiekem toch heus wel? ik vraag dit voor een vriend.

Wiebenick | 21-09-21 | 14:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Dion, de man die een hond nog beter behandelt dan zijn eigen vrouw…

Mark zit te Dutten | 21-09-21 | 11:01 | 6

Een hond is dan ook eigendom. Met een vrouw schijnt dat toch iets anders te zijn.

DenBeert | 21-09-21 | 11:33

@Kowalski11 welke huisdieren hebt u?

Roorda van Eyssinga | 21-09-21 | 11:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vind Graus een engerd, en het is ondanks en niet dankzij Graus dat ik PVV heb gestemd. Dat gezegd hebbende, snap ik heel goed dat je niet zonder advocaat bij D66-mevrouw Bergkamp gaat zitten.

Kees Maf | 21-09-21 | 10:58 | 1

Lijkt mij ook, als het gaat om een eventuele strafzaak, is het niet onverstandig om een advocaat/adviseur mee te nemen.
Dat Bergkamp dan een gesprek weigert, vind ik eerder vreemd.

Nuchternederland | 21-09-21 | 11:13

Ik snap iets niet.

Wat gaat het de Kamervoorzitter eigenlijk aan of Dion Graus seks heeft, met wie hij seks heeft, hoe en hoe vaak hij seks heeft, of met hoeveel mannen of vrouwen hij of zijn vrouw tegelijkertijd of achter elkaar seks heeft?

Dat is een prive-zaak toch?
Dat gaat de Kamervoorzitter toch niks aan?

En als er wat strafbaars is gebeurd, dan is dat aan politie en OM om te onderzoeken, en niet aan de Kamervoorzitter, toch?

Betekent dit dat die D66 Kamervoorzitter nu ook al maling heeft aan de Trias politica? Het lijkt er wel op.

gaffelbaard | 21-09-21 | 10:53 | 1

Misschien is de kamervoorzitter gewoon stikjaloers ? Ze wilde eigenlijk ook wel eens bruut en in het bankje van Bij1, door een ijshokey team genomen worden.

Grijskijkert | 21-09-21 | 11:06

Heel verstandig dat Graus niet zonder advocaat bij die vooringenomen D66-marionet van een Kamervoorzitter op bezoek gaat.

Pieter Breydel | 21-09-21 | 10:53

Attent idee, advocaat meenemen.
Kleine attenties onderhouden de vriendschap.
Hier aan boord geven we de voorkeur aan Zwarte Kip. Met slagroom.

Kapitein Sjaak Mus | 21-09-21 | 10:49 | 3

Slagroom is alleen voor feestdagen, heb ik alhier laatstelijk geleerd.

Wijze uit het Oosten | 21-09-21 | 10:53

Die is toch al weg joh. Net als Von Loghausen. Wij zitten er nog.

Dubbelepunthoofd | 21-09-21 | 10:53

Dion heeft gewoon de pech dat ie er uitziet als Marion Koopmans.

Dubbelepunthoofd | 21-09-21 | 10:48

Komen der soms nieuwe verkiezingen aan? Je zou het bijna denken. Een beetje voorsorteren op de dagelijkse drek die de MSM weer als vanouds gaan uitbraken. Even een zondebok zoeken en die hele partij in het verdomhoekje plaatsen. Zo hebben ze weer (hypocriet als ze zijn) rotzooi, om over de kiezers uit te strooien. Bashen kun je leren. Stel je toch eens voor dat de PVV nog meer zetels gaat halen. Dat wordt weer dagelijkse kost aan de linkse deugtafels. Het is zo doorzichtig allemaal. Als het allemaal zo duidelijk en terecht is volgens de linkse deugkerk, waar zijn die bewijzen dan? Stelletje randdebielen.

Paaldanseres | 21-09-21 | 10:48

Dwong sex te hebben? Volgens mij was dit met wederzijdse toestemming, anders was de beveiliger al lang aangehouden geweest. Misschien wat extrovert en niet mijn ding, maar ik zie dit een privé zaak. Over de losse handjes ken ik geen feiten.

De Blauwe Baviaan | 21-09-21 | 10:44 | 3

Wat Dion Gras, zijn vrouw en zijn 'beveiligers' met hun sexualiteit doen moeten ze vooral zelf weten, zolang dat met wederzijdse inspanning is. Er zijn in NL voldoende clubs waar ze hun lusten kunnen botvieren. Dat dit gezelschap hiervoor de Tweede Kamer gebruiken getuigt van een totaal gebrek aan respect en verantwoordelijkheidsgevoel. En dat moet de regering controleren. Die Graus heeft niets in de Tweede Kamer te zoeken en het is tekenend dat Gekke Geert hem in zijn fractie blijft houden. Wanneer een medewerker zijn vrouw door een kennis laat nemen in mijn directiekamer dan is hij de volgende dag ontslagen. Dat Gekke Geert dat niet doet is tekenend.

Red shirt | 21-09-21 | 11:05

@Red shirt | 21-09-21 | 11:05: geen idee, zijn er huisregels? Is de befaamde D66 bank al onderzocht op sporen?

De Blauwe Baviaan | 21-09-21 | 11:31

Ranzigheid ten top.

van Oeffelen | 21-09-21 | 12:53

Leve de schuldpresumptie!

Dr.Mabuse | 21-09-21 | 10:44

Als erelid van de Graus-haatclub wil ik wel even aangeven dat dat NRC artikel geen enkele strafrechtelijke beschuldiging bevat ( er staat nergens dat zijn vrouw werkelijk gedwongen is).

Het NRC artikel bevat uitsluitend compromitterende anekdotes, waarvan het maar de vraag is of er wel een redelijke grondslag is voor publicatie, aangezien er geen enkele strafrechtelijke overtreding uit valt af te leiden. De enige reden dat Graus/de PVV er geen zaak van heeft gemaakt is dat hij waarschijnlijk niet nog meer de aandacht op zijn privéleven wil vestigen. Stom wat mij betreft, want het NRC heeft hier geen poot om op te staan. Pure wetteloosheid.

Panos88 | 21-09-21 | 10:42

GeenStijl wil heel duidelijk geen (!) uithangbord van de PVV zijn dus krijg je af en toe dit nieuws.

K. Westergaard | 21-09-21 | 10:41

Weten we ook weer waarom dat pluche zo plakt..

photto | 21-09-21 | 10:38 | 2

Bah!

Koning Willy | 21-09-21 | 10:40

Hè bah ome Willem..

Duwbak_Linda | 21-09-21 | 10:40

Zaak tegen De Mos? Bewijzen?

dathoujetoch | 21-09-21 | 10:38 | 1

Was ik ook benieuwd naar. Hoe staat het met de vervolging van De Mos & Co.?

theo-is-dood | 21-09-21 | 10:56

De tweede kamer hangt vol met best goede camera`s , hier zouden dus altijd beelden van moeten zijn.

Mr aarsch | 21-09-21 | 10:38

… hoort als ontgroening bij beveiligers gilde …

wezen | 21-09-21 | 10:37

Ik zou ook een advocaat meenemen naar die Bergkamp.......
Incitatus | 21-09-21 | 10:04 | reageer

Precies,ik herinner me de 'eerlijke' manier waarop haar verkiezing tot stand is gekomen.Dat alleen al zou reden genoeg zijn, om jezelf alleen met een derde erbij te verdedigen in haar bijzijn.

roberto9715 | 21-09-21 | 10:36

Digitaal kopschoppen tegen Dion.

dhrat | 21-09-21 | 10:35 | 1

Zo is het.

Normpje | 21-09-21 | 11:21

Altijd feest met die populisten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat zij het land beter zullen besturen dan de kartelpartijen.

Bigi Bana Boy | 21-09-21 | 10:34 | 2

Politici besturen het land niet dat doen de ambtenaren. Daarom maakt het ook geen drol uit op wie je stemt.

Bubske | 21-09-21 | 10:35

Overigens is Vera Bergkamp hartstikke partijdig als het om de PVV gaat dus kunnen ze maar beter uitkijken met haar.

Wattman | 21-09-21 | 10:33

Camiel Eurlings CdA, nog zo een.

dathoujetoch | 21-09-21 | 10:32

Hij het zunne kop nie mee, zak mar zegge. Dat daargelaten, je maakt mij niet wijs dat zijn vrouw het geen opperdetop idee vond om eens lekker doorgesmeerd te worden. Alsof ze geen agency had, niet nee kon zeggen. Alsof vrouwen niet ook soms zin hebben in smerige dingen. Fuck dat, vrouwen zijn in de regel even goor (en gelukkig maar, leve smerige dames). En ik moet zeggen dat ik neuken in de tweede kamer best grappig vindt. Dat Dion Graus zo’n smerige kop heeft en ik me niet kan voorstellen dat er iemand bovenop wil zitten, dat is zijn handicap. Maar mevrouw wist exact waar ze mee bezig was, en zo niet, dan is het een dom wicht waar ik ook geen medelijden mee heb.

The-loopy-cowboy | 21-09-21 | 10:32

Toch wel aardig weer in de panelen, dat opzichtige pleiten voor Dion's onschuld vergeleken met de aanpak van Sidney Smeets. Beide niks strafaars gedaan en niet veroordeeld. Toch die opzichtige voorkeur. Omdat Graus "onze klootzak" is en Smeets "hun klootzak"?

Beste_Landgenoten | 21-09-21 | 10:31 | 5

Sidney Smeets nam iedereen de maat, De deugde als een zwanger paard. Als dan blijkt dat je het zelf niet zo nauw neemt met diverse normen en waarden moet je niet gaan janken als iedereen je afbrandt. Ik vind Dion ook niets maar heb hem volgens mij nog nooit kunnen betrappen op een anderman de maat nemen.

Chrezusjistus | 21-09-21 | 10:46

*kuch* minderjarigen groomen *kuch*

Panos88 | 21-09-21 | 11:31

@Panos88 | 21-09-21 | 11:31:
X66 he. Als er een wetsvoorstel zou worden ingediend om PVVers chenisch te castreren zou X66 als eerste hoofdelijk juichend voor stemmen.

Graaisnaaiert | 21-09-21 | 12:07
▼ 2 antwoorden verborgen

"Alleen met een advocaat aan zij,
Spreek ik met de hamerheks in vrij."
- D. Graus, Heerlen

Forwaards | 21-09-21 | 10:31

Ik vind Graus een onfrisse kerel en zou het liefst zien dat Wilders niet zo loyaal naar hem was en hem uit de PVV zou kieperen. Zou het imago van de PVV alleen maar ten goede komen.

Afgezien daarvan is het zijn goed recht om een advocaat mee te nemen. Zeker als er al wel snel wordt geframed. Zolang een rechter hem niet heeft veroordeeld is hij onschuldig. Al heb ik ook wel mijn twijfels, maar even terugdenkend aan die rechter die het zelfs aandurfde om op TV te zeggen dat hij vond dat als je PVV'er was je geen rechter zou moeten kunnen worden.
dat hele verhaal met zijn vrouw delen vind ik ook wat bijzonder. Ze was er zelf toch ook bij? Hoe dan ook onfrisse kerel, maar niets mis mee dat hij een advocaat meeneemt. Bergkamp heeft ondertussen ook niet bepaald haar meest objectieve kant laten zien tot dusver.

benbenieuwd2021 | 21-09-21 | 10:31

Als de beschuldigingen waar zijn, zitten Geert in een lastige situatie. Deze charlatan heeft werkelijk alle gesprekken met iedereen binnen de PVV opgenomen om een boek over zijn wonderlijke leven te maken. Dat boek is er nog steeds niet, maar hij heeft waarschijnlijk zoveel dirt op de rest dat ze hem nu ook lastig kunnen laten vallen. Kan me niet voorstellen dat Greet tevreden is met deze situatie.

DeBlijeGeit | 21-09-21 | 10:30 | 2

*zit Geert

DeBlijeGeit | 21-09-21 | 10:32

*Greet

opblaasschaap | 21-09-21 | 10:35

Maar hij schijnt lief te zijn voor dieren.
Dàt dan weer wel.

Kapitein Sjaak Mus | 21-09-21 | 10:27 | 2

Als je lief bent voor dieren maakt al het andere niet meer uit.

laurentius | 21-09-21 | 10:29

Zegt men ook van ene A. Hitler.

Schriever | 21-09-21 | 10:43

Of het waar is of niet, negeer die man zolang er zulke beschuldigingen zijn, maar waar nog geen rechter uitspraak over heeft gedaan.

Wanneer hij definitief schuldig wordt bevonden: Brand hem maar af, maar kom op, hij is pas schuldig als de rechter dat uit spreekt. Zijn vrouw was er zelf ook bij, misschien heeft ze wel spijt en met dit circus en aandacht tot gevolg. alsof je nooit in een 'geile' of 'dronken' bui een wip maakt, en later tot de conclusie kwam dat het niet handig was..

FLP_du_Stok | 21-09-21 | 10:26

Zou hij zijn advocaat ook in natura uitbetalen?
Dat ie even op zijn vriendin mag gaan liggen.

Osdorpertje | 21-09-21 | 10:25

Er is geen zaak. Dion is dus onschuldig.

namur62 | 21-09-21 | 10:25 | 1

Daar houden we u aan.

van Oeffelen | 21-09-21 | 16:23

Dion Graus is dus een Cuck. Wees niet zoals Dion Graus. Wees geen cuck.

Suncatcher | 21-09-21 | 10:24

Seks met beveiligers??

laurentius | 21-09-21 | 10:21 | 4

@Wijze uit het Oosten | 21-09-21 | 10:26:
Nee ik pas, dank u

laurentius | 21-09-21 | 10:28

Safe seks, heet dat.

Kapitein Sjaak Mus | 21-09-21 | 10:28

@Kapitein Sjaak Mus | 21-09-21 | 10:28:
Lol. Of hadden ze de sleutel van haar kuisheidsgordel?

laurentius | 21-09-21 | 10:31
▼ 1 antwoord verborgen

Toch een beetje de André Rieu van de politiek. Met z'n fiedel.

kapoerewiet | 21-09-21 | 10:21 | 1

Nu beledig je André Rieu hoor

laurentius | 21-09-21 | 10:32

Vreselijke vent. Kermisklant zonder normen en waarden. Een kamper zonder enige beschaving. Het zijn dit soort vuilnismannetjes die Wilders zo'n slechte reputatie bezorgen en de PVV in de hoek van de schooiers en het gemene volk neerzet. Geert moet vooral doorgaan met Graus.

van Oeffelen | 21-09-21 | 10:20 | 3

Beschaving. CDA stemmen. Ik ben even naar het toilet.

Normpje | 21-09-21 | 10:24

Boefjes hebben niet altijd een 3-delig pak aan zo zie je maar weer.

Wattman | 21-09-21 | 10:27

Ik vind dit een mooie typering.

BobDobalina | 21-09-21 | 10:29

Hij kan altijd nog figurant worden in een B film

laurentius | 21-09-21 | 10:20 | 1

Batman-film

Blote Bertus 2000 | 21-09-21 | 10:21

Waar gaat dit over? Heeft zijn vrouw aangifte gedaan van gedwongen prostitutie? Zo nee, dan is er toch niks aan de hand.

Prieelvogel | 21-09-21 | 10:20

Geen commentaar/geen mening.

knutsel_ | 21-09-21 | 10:20

Als het allemaal zo duidelijk is, waarom duurt dat onderzoek dan zo lang?
De NRC is een nogal tendentieuze krant die zich voordoet als wat anders. De koppen alleen al: “Tata steel stopt met vervuilende kolen”. Zijn er ook schone kolen?
“Kaag houdt woord en treedt af”. Goh, waarom trad ze af? Vanwege geblunder dat mensenlevens heeft gekost, vanwege het negeren van veiligheidsberichten? Iets met een Nobelprijs?
Die NRC kan gelijk hebben, maar ik vaar er niet blind op.

El Rico Grande | 21-09-21 | 10:19

Riool journalistiek.

wiers | 21-09-21 | 10:17

Graus komt voor dieren op. Wezens die zich bijna niet kunnen verdedigen. Alleen daarom al weet ik dat hij een beter mens is dan welke D66/NRC-lezer dan ook.

Normpje | 21-09-21 | 10:16 | 7

Veel psychopathen hebben een hele goede 'band' met dieren. Ik koester een gezond wantrouwen jegens mensen die dieren op een abnormaal voetstuk zetten.

BobDobalina | 21-09-21 | 10:27

Hij heeft het beter voor met zijn dieren dan met zijn vrouw zo te lezen.

Beste_Landgenoten | 21-09-21 | 10:29

Domme opmerkingen maken, ben je bijna klaar?

Wiezewalakristalix | 21-09-21 | 11:10
▼ 4 antwoorden verborgen

Dion is ook een beetje the gift that keeps on giving. Hebben ze dan helemaal geen gedragscode bij de PVV? Of zou hij een video van Geert hebben? Ben benieuwd hoeveel van die PVV fanboys hun mond vol hadden over Sydney Smeets, maar bij deze affaire heel lekker wegkijken.

BobDobalina | 21-09-21 | 10:15 | 9

@2voor12 | 21-09-21 | 10:44: Het grappige aan Bob is dat hij op GeenStijl al geclaimd heeft verschillende beroepen te hebben. In dit draadje weer een claim, doen alsof hij in de rechtspraak/advocatuur werkzaam is. Zijn posts spreken dat wel heel hard tegen, trial by media is zijn geliefde methode.

ItsOutThere | 21-09-21 | 11:34

@BobDobalina | 21-09-21 | 10:25:
Ik denk dat er weinig PVV-stemmers zijn die het blind voor Graus opnemen. Er wordt vaker gesteld dat er een bezem door die partij moet. Zonder Graus, Fritsma en Markuszower zouden ze een stuk serieuzer worden genomen.

Graaisnaaiert | 21-09-21 | 11:54
▼ 6 antwoorden verborgen

D66 neemt het niet zo nauw met de burgerrechten dus Graus heeft op zich groot gelijk. Wat -en of- hij iets hij uitgevogeld heeft, zal op een later moment blijken.

Gravin v Kippenbouth | 21-09-21 | 10:13

En waarom zou je je vrouw dwingen om sex te hebben met beveiligers. Waarom?

Leptob | 21-09-21 | 10:12 | 3

50 shades...

Zijn al die vrouwen ingetrapt...

neonreclame | 21-09-21 | 10:14

Misschien was het geen dwingen maar een geil seksspel? Niet alleen mannen kunnen seksuele perverselingen zijn heur

YoMoms | 21-09-21 | 10:15

Die vrouw ziet er beter uit dan Oswald Cobblepot.

Blote Bertus 2000 | 21-09-21 | 10:22

Ik heb de laatste keer op de PVV gestemd,... Fleur Agema, Geert Wilders, Martin Bosma prima... maar dan kom je bij de onvermijdelijke Graus, toch getwijfeld... Vind ook dat hij beter naar het carnavalspartijtje van Johan Vlemmix kan gaan, hoeft in februari geen masker meer te dragen en de PVV is van hem af.

Karel Kruizenruiker | 21-09-21 | 10:11

Horen we vandaag ook nog iets over de bombshells van Project Veritas? Dat is iets belangrijker dan de veronderstelde escapades van een persoon.

culture_vulture | 21-09-21 | 10:11

Hij heeft zijn verschijning ook niet mee.

sjef-van-iekel | 21-09-21 | 10:09

Je kunt op NRC rekenen voor betrouwbare informatie, duiding en analyse — al vanaf €2 per week…

wezen | 21-09-21 | 10:09

De redelijke reden is dat D66 zelfs in de kamer dan voor partijdige rechter gaat spelen.

Wat hij ook gedaan mag hebben, daarin heeft hij gelijk.

Bolhoed | 21-09-21 | 10:09 | 1

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht.

Haberdoebas | 21-09-21 | 10:12

Als hij maar een QR code kan laten zien.

Kaas de Vies | 21-09-21 | 10:08

@BobDobalina | 21-09-21 | 10:38:

Dat is je werk niet, dat blijkt alleen al uit het feit dat je niet weet dat niet veroordeeld = niet schuldig.

Bovendien zijn er voorbeelden zat, alleen weiger je te googelen. Zoals ik al schreef is ook het overlevende slachtoffertje in die Schiedammerparkmoord keihard verhoord, en een tijdje als schuldige gezien. Als agenten aan tunnelvisie doen zal elk woord dat je zegt worden verdraaid en of uit de contest getrokken worden. Zie 6 jaar schijnprocessen tegen Wilders.

Nogmaals, lees je in. Zeker als je je voor wil doen als iemand die werkt op dat gebied.

Dandruff | 21-09-21 | 12:57
▼ 13 antwoorden verborgen

Ik geloof blind wat het Handelsblad (fout in de oorlog) over de PVV beweert, als er nu een onbevooroordeeld medium is.

bijna_raak | 21-09-21 | 10:07

Waar rook is .. is Dion.

Rest In Privacy | 21-09-21 | 10:06

Ontzettend foute baas die Graus. Hij is al jarenlang trouw aan WIlders, die laat hem daardoor niet zomaar vallen. Of hij zo gek is om zijn vrouw te prostitueren weet ik niet, maar ik begrijp niet dat iemand hem zou vertrouwen.

StiekemeBunzing | 21-09-21 | 10:06

Dion: wappie avant la lettre…

Mark zit te Dutten | 21-09-21 | 10:05 | 1

Hoezo 'avant la lettre', hij heeft het 'wappie zijn' uitgevonden!
-

Bernhard de II | 21-09-21 | 10:08

Ik zou ook een advocaat meenemen naar die Bergkamp. Knevelarij, lekken van staatsgeheimen en voorliegen onder ede van onderzoekscommissies kom je mee weg, zul je net zien dat in dit geval een kamermeerderheid opeens wel de weg naar de hoge raad kan vinden.

Incitatus | 21-09-21 | 10:04

Smeerlap. Voor mij dé reden niet meer PVV te stemmen. Die vent heeft zijn vrouw gewoon gedwongen en tegen haar zin in, seks te hebben met anderen (aldus zijn eigen vrouw). Als je zo’n smeerlap dan niet heel snel uit je partij flikkert ben je voor mij af, Geert.

El_Salvadori | 21-09-21 | 10:03 | 6

Ik denk dat het "gewoon" swingers waren. Mevrouw begon pas te jengelen toen de relatie over was. Als zij serieus gedwongen werd blijf je toch niet bij dat beest? Hij is niet altijd thuis, wat let je om weg te lopen en aangifte te doen wegens mishandeling en verkrachting?
Nee, dit stinkt ( net zoals Graus zelf trouwens ).
Vind het interessanter waarom hij nog steeds bij de PVV zit. Wat weet hij en wie chanteert hij daarmee?

Graaisnaaiert | 21-09-21 | 11:47

Misschien heeft uw vrouw ook nooit zin. Dat kan ook hè

pibasso | 21-09-21 | 11:51

Er valt niks uit de partij te flikkeren. Hij is geen lid.

langelat | 21-09-21 | 17:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Graus for president!

Reebensteeltje | 21-09-21 | 10:03 | 1

ja, van Heerlen.

Rest In Privacy | 21-09-21 | 10:07

Wie beweert moet bewijzen he........

nope | 21-09-21 | 10:01 | 2

Nope,

Is PVV, daarover mag je roeptoeteren zonder bewijzen.

Wijze uit het Oosten | 21-09-21 | 10:04

@Wijze uit het Oosten | 21-09-21 | 10:04: Ah ja, das waar ook....

nope | 21-09-21 | 10:17

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com