Antivaxxers proberen gebouw BBC te bestormen
NHS COVID Pass? SCHULD VAN DE BBC!
In Engeland gaan ze (te) hard en dus duiken er steeds meer (en: steeds normalere) mensen in het konijnenhol. Probleem is alleen dat degenen die er al in zaten nu geen lucht meer krijgen: de intellectuele antivaxx-voorhoede van Groot-Brittannië was zo druk met het doen van 'eigen research' naar de zin en onzin van vaccins, dat ze helemaal vergaten research te doen naar de standplaats van de Fake News BBC. William Angel & co probeerden zojuist namelijk het gebouw van de BBC te bestormen, ware het niet dat de BBC reeds sinds 2013 niet meer in dat gebouw zit. Bovendien zijn we heel erg benieuwd wat er was gebeurd als ze wél de redactievloer van de BBC - en het bureau van Lisa Shaw - hadden bereikt. Gelukkig hoeft de NOS zich geen enkele zorgen te maken over een soortgelijke situatie alhier, want wij hebben de Prodent-brigade (* en * en *) en die is veel te druk met het poetsen van de melktandjes.
Social
Social
Social
Reaguursels
InloggenWat de NPO met PVV'ers doet, doet GeenSijl met 'antivaxxers'.
Je laat de grootste idioten uit hun gelederen zien als 'bewijs' dat de ideeen van iedereen uit dezelfde groep niet deugen. De ideeen zelf blijven onbesproken, guilt by association volstaat.
Mensen uit de groep weigeraars zijn vaak veel beter geinformeerd dan de VacciNazi's (Robert Malone bijvoorbeeld, doe maar googelen)
Zelfde als flat earth dus?
De ideeen zelf zijn al ontkracht, dus dat scheelt.
MIT heeft er onderzoek naar gedaan en u heeft gelijk.
Ah het 'het zijn er maar een paar die het verpesten voor de rest' argument. Vaak gebruikt bij 'jongeren' en voetbalsupporters. Beetje jammer dat iedereen uit de antivax groepen denk dat niet zij maar de anderen idioten zijn.
Is er geen ondergrens, qua IQ en/of functioneel analfabetisme, om deel te mogen nemen aan dit onvolprezen platform? ‘Survival of the fittest’ gaat anders haar eigen gang. ‘ beetje jammer’ is er daarom over een tijdje niet meer en zal zich dus ook niet verder voortplanten. Probleem opgelost dus.
En dan ook nog het verkeerde gebouw bestormen, stel slimme koppen hoor.
Die tattoo boys die ik zie worden al jaren bestuurd door 4G. De shops lopen al jaren en jaren mensen te verminken met staal en inkt waarvan de inhoud grote deels onbekend is. De wereld op zijn kop.
Mooi ja, wel een tattoo naald met Chinese afgewerkte inkt in je lijf zetten ....
Wat is de reden voor al dit geweld?
Nederland en de rest van de wereld is lang genoeg in lockdown geweest, iedereen kan dan een 2de vaccinatie hebben gehad die dat wil en gooi op 1 september alles open.
Eventuele medische kosten voor mensen die niet ingeënt zijn zijn veroorzaakt door laakbaar handelen van hun kant. Hierdoor zijn ze aansprakelijk voor alle medische kosten van Corona. Dat is tussen de €500 en een paar duizend euro per dag dat ze worden opgenomen in een ziekenhuis. Indien ze dit niet willen betalen laat ze lekker dood gaan.
Boek een vlucht naar het land van je dromen:
www.skyscanner.nl/vluchten-naar/kp/go...
Sterker nog, alle kosten van de afgelopen lockdowns kunnen verhaald worden op die stronteigenwijze mensen die zich niet aan de maatregelen hebben gehouden.
Dit is rellen om het rellen de agenten moeten hun wapens gebruiken om zich te verdedigen.
Lachen met die antivaxers, totdat ze echt gevaarlijk worden.
“Is there a link between stupidity and anti-vax?”
No shit, Sherlock.
Mensen laat u vaccineren
Ja, voor wie nog geen polioprik heeft gehad: halen die handel.
Al zou het de staatsomroep zijn (wat het niet is) dan nog is afbranden niet de oplossing dacht ik.
Zag ik Spartacus nou in dat filmpje?
Lol, usefull idiots..
Had die willem engel niet wat met budgetten liggen schuiven ten voordele van zichzelf? In de uk en vastgoed? Beetje zoals het blm-opperhoofd deed door een leuk optrekje a 4m te kopen, midden in een overwegend blanke wijk?
Vax of antivax.. u wordt toch gesnaaid…
Je schrijft "useful" met één "l". Wanneer zullen de Nederlanders dat nou eens leren...
@Argyronauta | 09-08-21 | 20:38: komt door Quinty.
De msm, zoals de BBC, stellen toch zeker het belang van het volk boven die van de elite. Oh wacht.....
Geef mij maar een standaard vaccin met een inactief virus dat mij vervolgens de rest van mijn leven 100% beschermd. Ik heb geen zin in iedere 6 maanden een booster met een volledig nieuwe technologie omdat anders je QR code verloopt. We gaan steeds meer richting het Chinese systeem. Dit houdt nooit op.
Ron_Paul | 09-08-21 | 20:08,
Daarom klopt het ook niet.
Dit is geen vaccin, volgens mij is dit een test-middel ?!
Een vaccin met een virus? Volgens zit er iets in wat het immuunsysteem ‘tricked’ om in actie te komen en zo antistoffen te maken.
Zo'n vaccin werkt lang niet altijd na 1 shot voor de rest van je leven. Tetanus is 10 jaar geldig, kinderen krijgen tot 3 keer herhaalshots voor bepaalde ziekten omdat de bescherming anders te laag is en niet beklijft.
Daarnaast hebben de "mRNA vaccins zijn van de duivel roeperts" er met zijn alleen geen enkel probleem mee om zich met een RNA vaccin te laten injecteren, maar zodra het stukje RNA heel klein is gemaakt is het ineens wel een probleem.
@Bad - Casey | 09-08-21 | 20:15: Waarschijnlijk is het vaccin prima, maar of het slim is iedere zes maanden te vaccineren... Volgens mij gaat het uiteindelijk vooral om controle. En als je die QR app toch al hebt kun je hem ook voor andere doeleinden gebruiken, net als in China.
@Bad - Casey | 09-08-21 | 20:15: Je hoeft inderdaad maar een heel klein beetje om de msm heen te lezen en te goochelen om tot bovenstaande negatieve conclusie te komen. Media die onafhankelijk en onpartijdig behoren te zijn én hoor en wederhoor toe zouden moeten passen.
Helaas gaat de meerderheid van de bevolking na staatsmanipulatie voor de makkelijkste oplossing, want vakantie, evenementen bezoeken etc. In het begin maakte ik mij erg druk om bijvoorbeeld mijn broer, zijn vrouw en vijf kinderen die zich (jongste 13 jaar) voor het gemak lieten vaccineren vanwege een buitenlandse vakantie. Nu boeit het mij niet meer. Je kunt mensen namelijk niet helpen die zich niet willen laten helpen. Ik trek met mijn betere helft ons eigen plan. Après moi la deluge.
Novavax 'klassiek' virus komt er aan.
Oktober 2021
Hoe lang t werkt weet ik niet.... weet niemand echt waarschijnlijk
@Ron_Paul | 09-08-21 | 20:23,
Idd tot op zekere hoogte blijft deze zogenoemde vaccin " prima", ik ben geen complotdenker, maar alles wat ik zie ( vooral dat dwingende om dat vaccin te nemen ) middels de algehele media, dan begint er bij mij toch iets te kriebelen.
Mede hierdoor voel ik mij gesterkt in mijn wantrouwen, ik vertrouw het gewoonweg niet.
En begrijp mij niet verkeerd, ik geloof echt in covid, dat is iets wat je ook niet wilt hebben, maar ik wil net zo min dat vaccin.
@Schweinchen Dick | 09-08-21 | 20:35,
Mooi gezegd.
Wat ik echt nu leer in de praktijk, " bange mensen worden enge mensen ".
@HaveXS | 09-08-21 | 20:46: Novavax schijnt inderdaad veelbelovend te zijn met minder bijwerkingen dan Moderna en Pfizerr.
@Bad - Casey | 09-08-21 | 20:47:
ik ben geen complotdenker maar....
@Schweinchen Dick | 09-08-21 | 20:35: hou toch eens op man. Weleens bedacht dat mensen die wel een vaccin nemen misschien ook onderzoek doen en tot de conclusie komen dat het verstandig is er 1 te nemen. Dat gelul moet eens klaar zijn dat de mensen die toevallig een vaccin nemen, domme msm volgende schapen zijn.
Goedenavond allen,
Misschien is het even nodig ( om het maar in militaire termen te zeggen ), vaxxers en anti-vaxxers, met zijn allen even " op de plaats rust te nemen ".
Dat bepaalde Westerse leiders in deze vreselijke malaise een eigen gewin hier proberen uit te halen ( enge wetjes erdoorheen jassen ) is dus het vreselijke gevolg, waar wij allen dus last van hebben.
Maar de echte oorzaak is, China.
Val elkaar dus niet aan, want dan komt er idd chaos, daar is niemand bij gebaat.
We zitten met zijn allen in hetzelfde schuitje, " eendracht maakt kracht ".
Accepteer 1 ieder in zijn eigen keuze.
Amen
Inderdaad. Maar China de maat nemen is volgens de deug elites racisme.. en de oorzaak in Wuhan onderzoeken is volgens Pelosi a distraction..
@dr fijnstof | 09-08-21 | 21:42,
Die Pelosi is van de Elite, Trump is/was de vreemde bijt, aparte man, maar wel 1 met een hart voor zijn land ( en daar is volgens mij helemaal niks mis mee ?!)
Die Democraten, veel lullen en weinig uitvoeren, het zijn engerds.
Hypocrieten, kijk maar weer naar Obama en zijn " feestje ".
Ik denk dat er aardig wat nuchteren van geest zijn binnen de gelederen van de anti-vaxxers, maar met de nadruk op de kleinere schare wappies onder deze groep in de media wordt het ridiculiseren voor de machthebbenden en msm wel erg gemakkelijk gemaakt.
Het is eigenlijk hetzelfde waar ook de Piratenpartij mee te maken heeft, het CD met Janmaat, etc.
Het ligt niet aan de wappies, maar aan de extreme wappies. *kuch*
Het zijn geen antivaxxers. De mensen hebben de meeste vaccins wel gekregen als kind zijnde en laten zich ook vaccineren voor verre reizen. Ze willen alleen niet dit experimentele en slecht geteste nRMA-vaccin in hun lijf laten spuiten. En terecht.
Als je je niet wil laten inenten, met daarvoor geen of dubieuze fake news argumenten, dan ben je wel degelijk antivax.
Ze zijn tegen vaccinatie van kinderen en tegen de covid pas.
Spijker,kop.
@NikolaTestvla | 09-08-21 | 19:57: een spijker in hun kop. Inderdaad een goed idee
Ze weten met zijn allen zeker niet dat die vaccins uit hun jeugd RNA vaccins waren?
Coronavaccins-aarzelaars.
Dan kies je toch voor een Jansen vaccin ipv een gebouw te bestormen?
Oh nee, dit zijn wappies natuurlijk. En die zijn wappie.
@Het brein erachter | 09-08-21 | 19:55: 98,5% merkt niets of nauwelijks iets van covid. Ik ga er van uit dat ik bij die groep hoor. Waarom zou ik dit vaccin nodig hebben volgens u?
En qua antivax: is iemand die geen varkensvlees eet een vegetariër?
Als 10% geen vaccin wilt en 1% daar weer van is bereid geweld te gebruiken, dan heb je toch maar rellen van 17,000 man sterk. Geen ideale situatie denk ik...
Anti undercover officers.
Binnenkort mag je niet meer demonstreren zonder geldige QR-code en permanente dataverbinding op je verplichte mobiel met volgsoftware. Problem solved.
Wiens probleem?
Zo te zien zou jij dat wel een goede oplossing vinden, of niet?
Had graag mijn steentje bijgedragen maar ik moest werken vandaag. Dan ook nog vanavond naar dansles en drie facebook groepsvergaderingen qua de toestand in de wereld. Nu eerst de goudvis maar eens voeren.
Dansles. Dan ben je gevaccineerd anders kom je er niet meer in.
Doe je de groeten aan Willem Engel?
Hahaha, vanaf 00:07 t/m 00:14 zie je wel zo'n rastakopmetstaart, op de rug gezien; William Angel iheeft dus wellicht al even een Limited opgezet om het daar een beetje swingend te krijgen met zijn nieuwe filiaal.
Niks swingend. Hoor geen Leef! van Dreetje. Beetje sfeerloos ook. Hadden ze wel kunnen opleuken met wat gele parapluutjes.
Als die anti vaxxers TopGear hadden ze geweten dat de BBC daar niet meer zit.
Dat zit toch op "Spike"? Maak het complot nou niet nog gekker.
@Lorejas | 09-08-21 | 19:15:
Toen blijkbaar nog niet. Was een race door het oude BBC gebouw.
youtu.be/OyUuMmJYWM4
Het regent hier!
alles spoelt weg?
Voor ons de regenboog, na ons de zondvloed.
In Duitsland zijn in sommige deelstaten exact dezelfde maatregelen van kracht als nu in Frankrijk en zeurt niemand, Want fatsoenlijke lui die van orde ne netheid houden. En van exacte wetenschap en technologie. Bij iedere winkel, bar, restaurant en hotel een FFP2 op en overal inchecken met de "Luca" app of op papier je NAW achterlaten. En je inentingsbewijs laten zien. En niemand die moeilijk doet, op die linkse "chaoten" uit Berlijn na. En ze hebben gelijk. Duitsland heeft veel betere cijfers dan wij.
Wil je die bal niet zo dicht bij het open godwingoal leggen?
Kritisch zijn t.o.v. de coronamaatregelen en de proportionaliteit daarvan en je houden aan de coronamaatregelen is ook een optie... Ik begin zo onderhand doodmoe te worden van de extreme polarisatie waaraan ook sommigen hier op GS zich schuldig aan maken, jij bent niet voor de volle 100% voor de coronamaatregelen en dus ben je tegen en dus ben je, vul maar in.., stupide kortzichtigheid. Vooruitgang betekent uiteindelijk ook kritisch blijven t.a.v. de genomen maatregelen en hoor en wederhoor toepassen.
In China heeft men het nog beter voor elkaar.
Laat China uw gidsland zijn.
@VP732 | 09-08-21 | 19:02: Hahaha ik zal hem inschieten; Duitsers hebben een bewezen trackrecord in het blind volgen van het heersende narratief en zijn dan in staat de meest verschrikkelijke zaken nicht gewusst zu haben.
@therealbraindump | 09-08-21 | 19:10: dit dus. Ik heb me braaf laten vaccineren, maar schoorvoetend - en dat kwam met name door het 'wappie!' geroep van mensen als Gulliver. Dat zelfgenoegzame hokjesdenken en absoluut gebrek aan twijfel doen bij mij alarmbellen rinkelen die bij mij misschien anders niet waren afgegaan.
Ok, noteer deze voorspeling dan even in uw opschrijfboekje; herfst 2021…… Hans die Infektionen nehmen zu. Keine Sorgen…. weitere Maßnahmen. Und so weiter und so weiter
Welke deelstaten mogen dat dan zijn? Op papier je NAW achterlaten betekent dat je iets op een vodje papier krabbelt, dat in een doos gegooid wordt en aan het einde van de dag gaat de doos de kelder in. Geheel conform de wettelijke bewaartermijn van een week of twee gaat de hele doos met inhoud in de versnipperaar. De Duitsers zijn als de dood voor "Datenschutz" dus gaat er niemand wat met die doos doen. Wat je opschrijft controleert niemand, dus ene Mark R is een kroegtijger van jewelste. De app laat je zien, maar je bent dom als je dat digitaal doet. En al zou je zo dom zijn dan doet nog niemand daar wat mee. Alles is handwerk, decentraal, tijdelijk en volgens de regeltjes. Alles wat de Nederlandse overheid niet doet dus.
Ik kan uit ervaring vertellen dat de soep in de Duitse restaurants, hotels en winkels niet zo heet gegeten wordt. De meeste Duitsers zijn echt niet zo streng in de naleving hiervan.
@Frau Merkel | 09-08-21 | 19:35: Donald Duck, Kwakstraat 13, Duckstad. 0612345678
@Joffri | 09-08-21 | 19:45: Waarom doe je niet open?
@VP732 | 09-08-21 | 19:02:
Ja ze volgen de orders goed op die de overheid hen geeft.
Ab Oosterhaus was die karaktereigenschap van de Duitsers laatst ook zo aan het roemen.
Had Duitsland maar de oorlog gewonnen, dan zaten we nu niet met de EU opgescheept.
@Het brein erachter | 09-08-21 | 19:58: Dus..... liever het Dritte Reich dan het Vierte Reich ?
@Frau Merkel | 09-08-21 | 19:54: sowwy, zit in de teststraat. Over een half uurtje heb ik goede koffie.
@Het brein erachter | 09-08-21 | 19:58: Jawel dan was de EU ruim 70 jaar eerder tot stand gekomen.
Haha, de Prodent-brigade wil geen vaccinatie maar naar de gebitten van die junks te oordelen spuiten ze dat het een aard heeft.
Tandartsen zijn blijkbaar ook onderdeel van het complot
Volgens mij niet. Wel het Binnenhof na de moord op Pim. Volgens verhalen kwamen echter niet verder dan de parkeergarage.
Er zit steeds minder verschil tussen Wappies en jaren 80- extremisten zoals RaRa en krakerstuigh. Zo zullen de fanatieke gekkies ook wel eindigen, als terroristen.
Vorig jaar waren het nog allemaal jaren 70 hippies op het Malieveld.
Misschien dat ze er dan volgend jaar als kaalgeschoren jaren 90 gabbers bijlopen.
Dit soort antivax clubs lijken de beschaving terug bij af te werpen richting middeleeuwen, heksenjacht taferelen.
Combineer het met een zekere ideologie en we kunnen wel inpakken.
halturnerradioshow.com/index.php/en/n.... Denk dat het eerder anders om is. 1800 artsen in Nederland die zich zorgen maken …
Velen antivaxxers denken ook dat het mRNA een soort niet te begrijpen magie is.
@franck7020 | 09-08-21 | 20:06: Wat de msm doodzwijgt en dit artsen covid collectief wordt ook niet uitgenodigd in talkshows bij de 'onafhankelijke' npo.
Ik denk dat ik na het eten met wat kennissen Omrop Fryslan ga bestormen...
Nee, ik denk toch morgen want het is klote weer.
Verschans je eerst in het pand van de Technische Unie er tegenover (gratis koffie uit de automaat is te doen) en kies je moment.
@goedverstaander | 09-08-21 | 19:02:
Goed plan.
Antivaxxx is kudt, BBC is kudt…. Moeilijk hoor
Ik kan niet anders zeggen dat ik nu toch wel en beetje nerveus aan het worden ben. Want als er een of andere leipo in steen heeft laten beitelen om de mensheid onder de 500.000.000 miljoen te houden en ik zie nu een virus rondgaan wat zelfs gevaccineerden nog door kunnen geven, die dus de ideale broeikas zouden kunnen zijn voor een erg dodelijke mutatie die niet meer te stoppen is met medicatie, dan is dit wel een manier om de mensheid een kopje kleiner te maken. Ik zeg niet dat het waar is maar mag ik me er wel druk om maken? Noem mij dan maar een wappie.
Ik zou je nick aanpassen naar zeverik.
En check je getallen nog eens een keertje voordat je post.
"Noem mij dan maar een wappie."
Ok wappie
@SterF... | 09-08-21 | 18:51: Is dat nou echt alles wat te je zeggen hebt? je kan toch hopelijk wel beter? Kom op!
Ach als het dan maar snel en pijnloos komt. En ik wil graag eerst nog even op vakantie. Hier vind ik het niet zo leuk in de open inrichting.
@Zwezerik | 09-08-21 | 19:03: Wat verwacht je nog? Je insinueert zelf dat het ook maar gewoon een complot theorie'tje is. Het is nergens op gebaseerd en je hebt geen enkel bewijs. Verwacht je dan nog dat er ook nog mensen serieus op ingaan?
Wappie.
@Jelle. | 09-08-21 | 19:30: Daar hadden we al iemand voor. Wees eens origineel.
@Jelle. | 09-08-21 | 19:30: Hoi Gullie
Snappie.
De Britse overheid heeft zo te merken tijdelijk geen controle over the mob. Zal komen door de upgrade van de 3g chip uit het polio-vaccin naar de 5g-chip.
Het kon nog weleens een broeierig najaar worden.
Grappig. Dat je dan de BBC gaat bestormen. Dat je dan dus echt denkt dat de BBC in het complot zit. Heel interessante fenomenen qua massahysterie.
Doet me denken aan die lieden die een halve dag onderweg waren om een zgn. pedonetwerk op te rollen wat in de kelder van een pizzeria zou zitten in Washington D.C. Mooiste was dat de toko niet eens een kelder had.
Nog grappiger is als je het verkeerde gebouw bestormt, goed argument voor het OM maar weer.
Internet was een fout
@Diederik_Ezel | 09-08-21 | 18:49:
Ik bestelde laatst ook een pizza. Zag ik dat er met een kinderhandje "help" in de tomatensaus was geschreven.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 18:56: Graag een rekeningnummer voor beleg.
@menage | 09-08-21 | 18:52: het was niet het verkeerde gebouw
Achteraf blijkt het gewoon een woke demo te zijn; All BC matter not only the BBC!
zijn we van de duitsers af , krijgen we timmerfrans-corona. auswijs. notlol
Is there a link between stupidity and anti-vaxx? Die er is zeker, je zag het al bij de HPV vaccinatie. In rijke en goed opgeleide buurten was de opkomst >80% terwijl arme laag opgeleide buurten de opkomst vaak niet boven de 50% uitkwam. Zelfde zie je nu met Covid vaccins gebeuren. Des te kwalijker dat clubjes zoals het "artsen covid collectief" bewust desinformatie over vaccinaties blijven verspreiden. Kost letterlijk gezondheid en levens omdat mensen onterecht bang worden gemaakt.
Hoe was de opkomst voor Pandemrix, het Mexicaanse griep vaccin?
Goed dat jij meer verstand hebt van virussen dan die artsen.
Stuur ze een mailtje
Ik ben geen medicus. Waarom moet ik een provaccinatiearts wel geloven en een anti-vaccinatiearts niet? Beide zijn toch heus echte artsen.
Als u, een absolute medische autoriteit op het gebied van virusziekten in Nederland en ver daarbuiten, zegt dat artsen desinformatie verspreiden dan geloof ik u meteen. Onvoorwaardelijk.
@LonelyWanker | 09-08-21 | 18:47: Elke beroepsgroep kent idioten. Zelf ingenieurs en artsen, maar zijn wel relatief zeldzaam. Overigens krijgt dat desinformatie clubje gelukkig wel steeds meer tegengas vanuit de beroepsgroep.
En toch he.... Was ik eerst volkomen antiwap en pro vaccin. Maar zoals de situatie zich heeft ontwikkelt en nog aan het ontwikkelen is moet ik de wappers op sommige punten toch gelijk geven. Ik verklaarde ze eerst volkomen GGZ rijp en op dit moment is nog steeds 98% van wat ze uitkramen onzin. Maar ze hebben toch wat enge dingen geroepen die nu realiteit zijn geworden, en dat zijn niet zomaar wat onschuldige dingen. De tijd zal het leren. De dingen die pro-vaxxers op het moment hier neer durven te zetten zijn ook niet mis. Ik denk dat beide kampen een stukje realiteitszin missen en hier en daar een paar hersencellen weglekken.
@Quib | 09-08-21 | 18:50:
Omdat die verhouding misschien 98% - 2% is in het voordeel van de provaccinatieartsen.
@SterF... | 09-08-21 | 18:53: elke arts van belang, was eerst in de minderheid met grootse ideeën. Is wel zo.
@Diederik_Ezel | 09-08-21 | 18:50: Volgens mij komen er steeds meer artsen die zich hierbij aansluiten. Had maanden geleden eens op die site gekeken maar zie nu toch meer namen staan van artsen die zich bij dit initiatief hebben aangesloten.
@Hangtietsmurfin | 09-08-21 | 18:51: Gelukkig zijn dergelijke extreme meningen vooral online te vinden. Ik ken geen mensen die anders doen omdat ik niet vaccineer. Andersom moeten ze het ook helemaal zelf bepalen en heb ik mijn buurvrouw zelfs begeleid bij het halen van haar vaccins omdat ze het toch spannend vond. Moet gewoon kunnen vind ik. Respect is in beide partijen soms ver te zoeken.
Maar betekend niet dat alle niet-gevaccineerden per definitie aanhangers zijn van Willem Engel. Of dit soort storm acties goed keuren. Ik niet tenminste en weet zeker, met mij velen.
Ik zou eens naar Ijsland kijken… 93% van de bevolking van boven de 16 gevaccineerd en de besmetting schieten omhoog… goed spul man! Daar stappen ze inmiddels over op de Zweedse aanpak, zal nog wel een paar jaar en een paar miljard duren voor we hier door hebben, dat dat de betere aanpak is.
@Harde Henk | 09-08-21 | 19:10:
Nou Harde Henk, dat heb ik juist gedaan en raad eens: In heel IJsland slechts 30 doden door Corona. www.worldometers.info/coronavirus/cou...
@BrulSpin | 09-08-21 | 19:06:
www.zorgvisie.nl/blog/discutabele-ret...
Kijk hier eens naar. Niet alles wat ze daar beweren klopt. Sommige van deze artsen gaan iets te snel door de knieen voor dubieuze informatie.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 19:20: En een steil stijgende lijn na vaccinatie. Gaat goed daar.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 19:20: En nog niet eerder zoveel cases als in de laatste paar weken. Ze gaan over op protectie van de zwakkeren en niet aan de slag met “booster shots” met uitzondering van risicogroepen. Lijkt me verstandig.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 19:27: Bedankt voor de link! Die bedoelde ik inderdaad. Goed dat de beroepsgroep zich uitspreekt tegen desinformatie.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 19:27: Raar artikel want hoewel ze de cijfers over Myocarditis willen debunken vermelden ze dan weer nergens dat Myocarditis wordt opgenomen als bijwerking in de bijsluiters van Pfizer en Moderna. Mag ik dat omgekeerd ook erg eenzijdige berichtgeving vinden?
Bron: www.lareb.nl/news/ontsteking-van-de-h...
Ben ik even blij dat jij er gelukkig wel verstand van hebt en 1800 bezorgde artsen niet.
@SterF... | 09-08-21 | 18:53: Als je in dienst bent van een ziekenhuis of zo dan is een eigen afwijkende mening niet zo verstandig voor je baan. Veel artsen houden zich daarom wijselijk stil.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 19:20:
In Ijsland is zo’n 0,3 % van de geïnfecteerden overleden aan (met?) covid in Nederland 1% van de geïnfecteerden aan (of met?), in Denemarken is 0,8 aan (of met?) corona overleden.
En leg dan eens de bevolkingspiramide van Ijsland en Nederland naast elkaar: www.worldlifeexpectancy.com/iceland-p....
De gemiddelde leeftijd in Ijsland is 37 jaar vs 43 in Nederland. In ijsland wonen ruim 300.000 mensen op 103.000 km2 (de meesten in de steden) in Nederland wonen ruim 17.000.000 op 33.893 km2.
(Bron: www.cia.gov/the-world-factbook/countr...)
In Nederland zijn er 3,36 artsen per 1000 inwoners en 3,3 ziekenhuisbed per 1000 inwoners, 20,4% is obees en 81,95 is de levensverwachting en 9,22 per 1000 is het sterftecijfer.
In Ijsland is dat 4,08 artsen per 1000 en 3,1 ziekenhuisbed per 1000 en 21,9% is obees 83,45 is de levensverwachting en het sterftecijfer is 6,56 per 1000.
Ter vergelijking Denemarken, lijkt wel wat op Nederland qua oppervlakte.
In Denemarken wonen 5.500.000 miljoen mensen op 42.000 km2 er zijn 4,1 artsen per 1000 inwoners en 2,6 bedden 19,7% is obees 83,45 is de levensverwachting de gemiddelde leeftijd is 42 en 9,5 per 1000 is het sterftecijfer.
Wellicht dat leeftijd ook een grote rol speelt in Ijsland? Daar is men gemiddeld een stuk jonger dan in Nederland ook in Denemarken is men gemiddeld jonger dan in Nederland, ook daar zijn minder geïnfecteerden overleden dan in Nederland. Verder zal de vaccinatiegraad ook meespelen maar ik zie vooral een verband tussen leeftijd en bevolkingsopbouw, wat ook opvalt is de hogere levensverwachting in Ijsland en Denemarken, misschien dat gezondheid ook een rol speelt en het aantal artsen per inwoner...
@ratelaar | 09-08-21 | 21:17:
Mooi verhaal en dank voor de statistieken.
Edoch, de stelling was dat het in IJsland de spuigaten uitloopt.
Ik zie dat niet terug in de cijfers.
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:50: Meestal heeft een goede verstaander aan een half woord genoeg na een aantal gelijkgestemde reaguurderreacties. Maar er zijn blijkbaar altijd uitzonderingen, zoals Diederick_Ezel wiens motto is: 'gelijk hebben, is gelijk krijgen'.
@Beste_Landgenoten | 09-08-21 | 21:24:
Mee eens.
Door die pornohausse - getrekkerd door corona - denk ik bij het lezen van BBC direct aan eh... dinges.
Met zo'n nick snap ik dat.
-”getrekkerd ”
+Wat goed, daar had ik nog niet aan gedacht.
Precies mijn gedachte
@Arnold Layne | 09-08-21 | 18:43: Steelt u nog steeds damesondergoed van de waslijn?
Zo zie je gelijk de kwaliteit van hun eigen onderzoek, kunnen niet eens het juiste adres vinden, sukkels!
Lees de reaguursels even door.
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:38: want dan staan ze ineens wel voor de goede deur?
@Capt. Iglo | 09-08-21 | 18:40: De BBC maakt daar nog steeds programma's.
We gaan voor groepsimmuniteit, oh nee, mondkapjes, oh nee, lockdown, oh nee, nooit een avondklok, oh nee, nu wel, vaccinaties die we niet hebben, oh nee, nu wel, tweede prik na vier, zes, twaalf, zeven en nu drie weken, oh nee, corona app, oh nee werkt niet, snel, qr code op je mobiel, ja, geen verplichte vaccinatie. .. . of... wel.... eeh... Carolien!
Dit idd en volgen het laatste blog van Maurice de Hond is nu de oplossing in IJsland 'het virus rond laten gaan'. Goh weer terug bij af en doen wat we dus altijd hebben gedaan.
Ik snap werkelijk waar geen kut van het feit dat mensen het narratief van de overheid nog geloven. Het lijkt verdommen de ministry of truth wel uit 1984 zo vaak wijzigen ze die shit.
@Kevf | 09-08-21 | 18:39: Het is mij een volledig raadsel waarom mensen een pathologisch leugenaar als Rutte op z'n woord geloven. Angst is een gevaarlijk ding.
Trial en error beleid.
Gissen en heel vaak missen.
Straks komen die wappies nog beweren dat een leider van één van die pedofielen (en- necrofielen)-netwerken tientallen jaren ongestoord zijn gang kon gaan bij de BBC. www.youtube.com/watch?v=o_iLemXW2iQ
Maar dat is natuurlijk een complottheorie.
Wat die smeerlap Jimmy S. betreft zouden de wappies op zichzelf gelijk hebben. Maar hij was geen lid van één van de mythische pedonetwerken waar Micha Kat elke nacht van droomt
@J.P.Drapeau | 09-08-21 | 18:39:
Ik heb hem toch wel gezien in de Ardennen vlakbij Chateaux Des Amerois.
Dat was net na de Dutroux affaire.
@prekert | 09-08-21 | 20:12:
Ben je die Podesta broertjes nog tegen gekomen? en.wikipedia.org/wiki/Disappearance_o...
Hadden wij ook eens zoiets in Amsterdam? Iets met breedbeeldtelevisies.
Ik denk dat deze opmerking een toelichting heeft voor de jongere reaguurders. Dit verhaal is overigens nog verfilmd met prachtig acteerwerk van Jan de Cler, Jeroen Krabbe en Astrid Joosten.
youtu.be/vTS_JqYbiDA
Off screen heette die film. De gebeurtenis van een verwarde man die de Rembrandttoren binnendrong met een vuurwapen, maar in het verkeerde gebouw zat, omdat Philips inmiddels was verhuisd werd als uitgangspunt genomen. Dit scenario is verder ontsproten aan de fantasie van de filmmaker.
Valt me mee dat ze niet voor een BCC vestiging staan. Dit is nog enigzins in de richting.
Tja. Je pakt de brenger van het nieuws . Vooral als het fake is. Of het slim is, dat is een ander verhaal
Don't shoot the messenger... Unless the messenger is shooting at you.
De boodschappers volgen hun eigen narratief tegenwoordig, volgens hun eigen agenda. Net als in al die BLM en antifa rellen.. eh demonstraties, waar ze allemaal "PRESS" zijn. De pers/media, alles en iedereen is activist momenteel, verscholen achter een perskaart. Van Geenstijl tot NUnl.
Ik begrijp de frustratie, maar dan nog is dit niet de manier.
100% eens.
Toch een dingetje. Dit mag breed uitgemeten worden want het straalt zo lekker af op de 'wappies'.
Andere dingen moeten angstvallig onder het tapijt want het straalt zo slecht af op een zandbak.
Meten?
Maten?
Meten met maten?
Zal toch niet?
Mee eens. Je hebt een stem, gebruik die. Geweld leidt alleen tot meer geweld.
Jein. Pestkoppen gaan steeds verder tot ze heel duidelijk gemaakt wordt dat er een grens is. Indachtig Juncker: steeds een beetje verder tot er ophef is, daarna even wachten en doorgaan. Ik zou niet goed weten hoe het dan zou moeten.
@reservebelgië | 09-08-21 | 18:33: dat is sowieso een opvallend trekje aan zichzelf progressief noemende mensen: verdraagzaam de andere kant opkijken als het misstanden betreft die niet stroken met hun multiculturele idealen om dan op de meest verbeten manier los te gaan als de stupiditeit van witte burgers afkomstig is. Alsof je de fluit op een theeketel zet, zo barst het opgekropte gegil dan los. Toverwoorden zijn 'tokkie', 'wappie', 'Trump' en 'Brexit'.
Als Willem Engel en volgers gaan besluiten NOS te bestormen, zullen er dan zaken veranderen?
Natuurlijk..... NIET.
Jawel, iedereen weer een rood O-tje in hun twitter account.
Activisten die daadwerkelijk naar verbetering streven behoren tot het verleden. Met je kop op sociale media en tv komen is nu het hoogste doel.
Oke oke
maar kan je na een vaccinatie nog steeds anderen besmetten?
Ja
Dat is wél wat ze beloven. Dus daar vertrouw ik dan maar op.
De laatste weken zie ik enkele mensen hardnekkig een mondkapje dragen in de supermarkt. Jonge mensen vaak, onverzorgd. En ze kijken heel boos wanneer ik ze vrolijk toeknik.
Zijn dat nu de ongevaccineerde wappies, vraag ik me af.
Ah. Bekpamper. Jij bent af.
Waarom laat je die mensen niet gewoon in hun waarde? Het kunnen net zo gemakkelijk mensen zijn met een chronisch verzwakt immuunsysteem die ondanks dat toch willen blijven winkelen. Voel je toch niet altijd zo verheven boven een ander.
@Quib | 09-08-21 | 18:56: Ik láát ze toch in hun waarde? Ik zeg net dat ik ze vrolijk toeknik. Zíj́ zijn degene die boos naar mij kijken.
@Papa Jones | 09-08-21 | 18:57: Mensen ongevaccineerde wappies noemen en vervolgens zeggen dat je ze in hun waarde laat is ook wel een soort van blinde vlek denk ik dan.
@Quib | 09-08-21 | 19:16: Nee, ik noem ze geen ongevaccineerde wappies. Ik vraag het me áf of het ongevaccineerde wappies zijn.
Ik ben netjes opgevoed. Zoiets mag je niet zeggen, maar wel dénken.
@Quib | 09-08-21 | 18:56: dit. Dat dédain. Ik zie ook mensen in supermarkten mondkapjes dragen. Helemaal geen onverzorgde mensen. Vaak zijn het Duitsers. Er is immers geen touw meer aan vast te knopen wat en hoe waar wel enz... tenzij je de hele dag niks anders te doen hebt dan de bulletins van de overheid te volgen. Dat die mensen boos zouden kijken is ontsproten aan de fantasie van Papa Jones; de helft van hun gezichtsuitdrukking zit immers onder dat masker. Leef en laat leven.
@kapoerewiet | 09-08-21 | 19:37: Ik vind de maskers juist leuk. Vooral degene met dik elastiek. Die kun je nog verder uittrekken en knallen dan beter terug. Meestal worden ze boos omdat de mascara dan uitgeveegd is. Dan kunnen ze het masker toch gewoon wat hoger optrekken? Dan zie je er niets van.
@kapoerewiet | 09-08-21 | 19:37: Oh, zijn het Dúitsers. Ja, dan snap ik dat ze boos kijken.
@Papa Jones | 09-08-21 | 19:44: ik woon part-time in de grensregio. Vandaar die Duitsers die hier boodschappen doen. Mensen hoeven niet altijd op een rijtje te hebben waar welke regels gelden.
@Papa Jones | 09-08-21 | 18:57: Denk dat het gevaccineerden zijn. En dat ze boos zijn, komt niet door jou maar doordat die prik tóch niet het gewenste effect blijkt te hebben. Moeten gvd nóg testen. Dus...... is niet persoonlijk gewoon vriendelijk blijven doordoen.
Dit zal wel breed uitgemeten worden door de MSM vanavond.
Prachtige kans om ongevaccineerden over een kam te scheren met dit soort gekkies.
Protesten in Frankrijk, Duitsland en Italie van artsen, ambtenaren en brandweerlieden, daar horen we uiteraard niets van.
Vanwege de manipulatie van het coronanieuws ben ik al meer dan een jaar afgehaakt.
Toch goed om te zien dat die dolle honden geen makke schapen zijn.
"It is better to be a lion at the wrong building than a sheep at the right building"
@TheOtherWhiteMeat | 09-08-21 | 18:21: Dat is een mooi gezegde. Van welke grote wijsgeer komt dat?
BBC zit trouwens wel aan Wood Lane waar ze zijn volgens de Metropolitan Police:
wwwPUNTbbcstudiosPUNTcom/contact/our-...
And now, for something completely different.
Zou wel s tijd worden ja.
Corona The Musical?
Silly walks.
Now go away, or I shall taunt you a second time!
Ze hadden even gemist dat de BBC al acht jaar ergens anders zat. Wat een toepaselijke metafoor voor de luidruchtige onwetendheid van de nieuwe Red Guards, de geïndoctrineerde Greta's met hun nog onvolledig ontwikkelde hersentjes.
Er zijn gewoon nog BBC studio's die worden gebruikt. Zo kan je alles wel framen. "Currently, the site is used by BBC Studioworks with ITV live programmes such as This Morning and Loose Women filmed there, as well as some live BBC shows."
www.dailymail.co.uk/news/article-9876...
Maar niet de nieuws-studios waar het ze om ging.
@Lorejas | 09-08-21 | 18:31: hahaha het waren niet de studio's waar het ze om ging. Sta je in direct contact met je ze of zo?
Ja. 6G inmiddels.
Ow, gelukkig maar.
Dan is deze gewelddadige bestorming toch helemaal terecht...
Is de BBC ook zo'n propaganda-machine als de NOS?
Minstens net zo erg.
Ja. De Guardian is hun lijfblad en ze steunen Labour door dik en dun. Van elke vier gasten in hun talkshows waren er drie Remainer en één Leaver.
@J.P.Drapeau | 09-08-21 | 18:22: Plus het geselecteerde publiek dat joelt bij de Leaver en applaudiseert bij de Remainers
O yes!
Het is bijna ongeloofwaardig. Beetje wappie kan toch wel googelen vandaag de dag?
Nou wappie google maar en dan zul je zien dat daar BBC studio's zijn die elke dag live uitzenden.
@gespierdespijkertje | 09-08-21 | 18:22:
Politie staat er niet zomaar zou je denken
Ja, maar dan krijg je feiten. en deze mensen kunnen """zelf nadenken"""
Mafketels
'Although some BBC programming is still made there, its main news output has moved elsewhere.'
metro.co.uk/2021/08/09/anti-vax-prote...
Ja heb het ook gelezen. Jammer dat GeenStijl jouw tweet niet plaatst
Volgend de altijd betrouwbare en goed ingelichte Micha Kat zullen de gevaccineerde sgaapjes vanaf 11 augustus massaal beginnen te sterven, althans dat vertelde hij op twitter, ik neem aan dat de wappies via de BBC dit verhaal wilden verkondigen?
Linkje?
@omanders | 09-08-21 | 18:10: twitter.com/drsmichakat/status/142214...
Die vent deugt niet. En dat zeg ik als voorstander van je rechten als individu.
Maar, de meeste mensen die geprikt zijn zijn de nette belastingbetalende middenklasse in het westen. Dat zijn toch de mensen die je niet kwijt wil als je op nieuw gaat bouwen? Wie houd anders de boel draaiende voor de illuminatie. Die sex en moord feesten organiseren zich niet van zelf.
Die is gewoon super verknipt
Omdat 5G wordt aangezet.... Weet die Kat niet dat 5G allang is aangezet. In bijvoorbeeld de VS ook mmwave al op veel plekken, plekken met hoge vaccinatie graden.
@P-unit | 09-08-21 | 18:18: Wil jij wel eens heel gauw ophouden met verstandige vragen te stellen, daar zit niemand op te wachten. Onthoud nou maar dat gevaccineerden sgaapjes zijn dan doet Micha verder wel het denk werk.
@K.Zwellever | 09-08-21 | 18:15: Dank je! Wappies zijn nog leuker dan 9/11-truthers. God wat heb ik dit gemist!
@BrulSpin | 09-08-21 | 18:19:
Heb ook wel eens op zijn twitter lopen neuzen, hoe kan iemand met een gedegen opleiding zo van het padje raken.
@Roze: dat verkeerde pad is begonnen rond uitrol 3G....
@Roze_bril_drager | 09-08-21 | 18:26: Wat is zijn opleiding dan? Zie het zo snel niet op wikipedia.
Nee, dat is Amerikaanse notatie. Dus 8 november.
@Roze_bril_drager | 09-08-21 | 18:26:
Dat zijn er nogal wat. In wappiekringen wordt Kary Mullis wel eens opgevoerd omdat hij als uitvinder van het PCR-proces nogal wat rare uitspraken doet. Maar Kary Mullis was ook een ontkenner van AIDS. Dat bestond niet, wat hem betreft, of was in ieder geval geen virusziekte.
De meeste mensen hebben het idee van academici en wetenschappers als Koene Ridders van De Waarheid [tm] maar die kant van de wereld bevat een aanzienlijk deel onmogelijke persoonlijkheden met gigantische afwijkingen.
Men leze "Onder Professoren" van W.F. Hermans - Zelf ook al zo'n type - als leidraad.
@P-unit | 09-08-21 | 18:18: los van de gekheid, klopt je redenering niet: al eens gekeken naar landen in het Midden Oosten? Hoe meer onderklasse, hoe beter.
@BrulSpin | 09-08-21 | 18:37:
"De oud-NRC Handelsblad-redacteur lucht zijn hart over zijn helse ervaringen in het onderwijs. Kat, van huis uit journalist, was bijna drie jaar leraar Grieks en Latijn op een Rotterdams gymnasium."
Bron Trouw, dus toch academisch geschoold.
@omanders | 09-08-21 | 18:41:
Dat geloof ik maar hij is toch wel een beetje echt gek met zijn pedofilie netwerk gedachten.
@Roze_bril_drager | 09-08-21 | 19:42:
Merci, artikel gevonden. Zo zie je maar weer, maf klappers vind je in alle klassen van de bevolking.
Als je geen covidvaccin wilt maar geen bezwaar het tegen de vaccinaties uit het rijksvaccinatie programma
DTKP,rodehond mazellen etc waarom wordt je dan gezien als een levensgevaarlijke antivaxxer?
Waarom zou je die positie innemen?
Vraagje. Wat is het verschil tussen de door u genoemde ziektes en corona?
@omanders | 09-08-21 | 18:09: waarom niet?
Omdat ik COVID-19 niet vrees en omdat ik juist door de beperkingen die aan niet gevaccineerden worden opgelegd me alleen maar sterken in het idee dat het nog maar weinig met COVID te maken heeft. Denken dat je vrijheden terug kunt kopen door een spuit te laten zetten is de slechtste motivatie die er is. Los daarvan krijg je de vrijheden zo echt niet terug. B
Wie zegt dat dan? Lijkt me wel dat sommige van die klassieke antivaxers ook met deze vaccinatie een probleem hebben maar ik kan best respect hebben voor mensen die deze Covid vaccinatie niet zo graag hebben. Maar ga nou niet dit soort acties doen, bij zo'n groep wappies kan ik niet horen.
@Carlos_I | 09-08-21 | 18:18: Nee. Mensen die doodgaan aan griep gaan dood aan een secundaire infectie, zoals bijvoorbeeld bacteriele of virale longontstekingen. COVID *is* een virale longontsteking.
Het gaat allemaal goedkome, uiteindelijk wordt het eenzelfde ziekte als de coronavirus-verkoudheden maar door grootschalige vaccinatie wordt dat een netjes en beheersbaar proces.
Geloof me. Nieuwe ziektekiemen die longontsteking veroorzaken is niet iets om mee te spotten.
@Carlos_I | 09-08-21 | 18:18: Perfect antwoord. Biertje? Gezien uw nick liever een brandy vermoed ik.
@omanders | 09-08-21 | 18:22: Zeggen mutaties u iets?
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:25:
Ja. Jou ook? Begrijp je wat ze doen? En waarom vaccinaties ook bij mutaties nog steeds helpen? En hoe de cijfers dat aantonen?
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:16: Nou, wat is dat verschil dan?
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:24:
Carlos I met of zonder zwarte sterke koffie.
Wat zeiden die apocalyptische eindtijdvoorspellers vroeger ook alweer. Dat de komst van de messias zich zou aankondigen door massaal uitbrekende gekte, rampen en andere ellende? Het begint erop te lijken.
Voorheen geheel normaal lijkende collega's, vrienden en familieleden, iedereen kent er wel een paar, die opeens in dat konijnenhol zijn terecht gekomen en alleen nog maar "the great reset" kunnen roepen, of de hele dag wappiefilmpjes bekijken. Geen zinnig woord meer mee te wisselen, bezeten door de drang om steeds hun nieuwe evangelie te verspreiden. Soms denk ik: Zou het dan allemaal echt waar zijn en ik de enige die het licht nog niet heeft gezien? Doet me aan een film denken.
nl.wikipedia.org/wiki/Invasion_of_the...)
Nee, van Oef kent zulke types niet. Tijdsverspilling ook.
The days of Pearly Spencer
The race is almost run
Kijkt u eens naar The Wave uit 1981 en stel dan vast aan welke kant u op dit moment staat:
m.imdb.com/title/tt0083316/
Een epidemie van waanzin treedt op wanneer een groot deel van de samenleving het contact met de realiteit verliest en in wanen vervalt. Een dergelijk fenomeen is geen fictie. Twee voorbeelden van massapsychose zijn de Amerikaanse en Europese heksenjachten uit de 16e en 17e eeuw en de opkomst van het totalitarisme in de 20e eeuw. www.youtube.com/watch?v=09maaUaRT4M
@van Oeffelen | 09-08-21 | 18:10: Ze niet kennen maar wel een oordeel. Strakke actie van Oef.
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:12:
Of The Circle.
Raar, ik ken zulke mensen ook helemaal niet. In welke scene zit u de hele dag?
Nee die ken ik niet. Wel mensen die denken dictatortje te moeten spelen en anderen een wil proberen op te leggen.
"Don't worry so much about money. Worry about if people start deciding to kill reporters. That's a quote." - Sam Hyde
Die apocalyptische eindetijdvoorspeller heet nu Franske Timmermans. Dus ze zijn er nog steeds .
Ik ken er eentje, via-via. Compleet van het padje af. Valt nauwelijks mee te praten.
Zulke mensen ken ik niet. Ken zowel gevaccineerde als ongevaccineerden mensen en iedereen respecteert elkaar hier.
ik zie mensen nu nog met mondkapjes oplopen. Ik luister naar bange poepies die totaal ongelukkig zijn dat er niet meer met mondkapjes opgelopen hoeft te worden. Ik luister naar totaal getikte die een door de lucht overgedragen virus in de schoot leggen van 'het niet volgen van de regeltjes.'
Ik lees en luister vele boze en haatdragende meningen van gevaccineerden jegens mensen die zich niet willen vaccineren. Ongevaccineerden zijn zelden boos op gevaccineerden.
Ik zie sluipenderwijs regel na regel na regel die het onmogelijk maakt een normaal leven te volgen zonder vaccin.
Ik zie een tweedeling georkestreerd door 70% 'wij doen mee' tegenover 10% 'ik bepaal het zelf', en 20% statistisch gezien 'onverschilligen".
Ik heb twee spuiten in mijn arm. Maar wat heb ik een spijt dat ik nu statistisch bij de bukwappies hoor, Uitgeschakelde hersenen, reedt naar achter voor de spuit.
Helaas mag ik niet vergelijken met welk eender moment in de geschiedenis dan ook.
Over tien jaar zaten de Oefjes en Gullies ook allemaal in het verzet?
Misschien vinden die wappiecollega's jou ook wel een idioot omdat je blijkbaar kritiekloos de staatsdoctrine volgt.
@Schweinchen Dick | 09-08-21 | 21:13:
"kritiekloos"
"staatsdoctrine"
Dat soort wappietaal pruim ik niet.
Het verraadt een verotte geest.
Mensen die opkomen voor hun rechten. Het zou verboden moeten worden.
Hun recht op het schaden van rechten van anderen?
Rechten is iets voor de elite. (Wie zijn die) mensen horen alleen plichten te hebben. Wasgesproken S. Kaag al qak
@van Oeffelen | 09-08-21 | 18:09: Ongevaccineerden schenden uw rechten als gevaccineerde niet. Op welke manier dan wel?
Ze zijn zeer waarschijnlijk te achterlyck om welke rechten dan ook te kennen
ja, het recht om een doorgedraaide debiel te zijn
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:20:
Door hun werkplek te bestormen?
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:20: hier hebben ze geen antwoord op vermoedelijk.
Hahahahaha. Wat een zeldzaam stupide eikels zeg. Christus te paard.
Lach maar, hoe meer repressie des te meer tractie dit krijgt in de samenleving. En niet geheel onterecht, de regeringen bewegen lijnrecht richting het doemscenario wat deze lui al een jaar schetsen. De scheidslijn tussen gek en geniaal is dun. Persoonlijk ben ik er ook wel klaar met, lockdown qr-codes en vaccinatie dwang. Het wordt tijd dat we voordelen en nadelen van maatregelen gaan afwegen, als een kip zonder kop achter politici aan te lopen
Geef die agenten wat vaccinatiespuitjes. Dat schrikt misschien meer af dan een gummiknuppel.
Ik betwijfel het, een gummiknuppel heeft al bewezen effectief te zijn. Daarintegen een vaccin....
Daarentegen blijkt het vaccin vooralsnog zonder significante bijwerkingen z'n werk te doen.
Nog niet bewezen, lezen wat er staat!
Ahahah absolutely amazing these geniuses :)
"Is there a link between stupidity and anti-vax? Opinions vary but evidence is growing …" hehe.
Pas je wel op? zodadelijk ga je weer janken dat "hullie" jouw een nazi noemen! Voorderest staat het je verheven om anderen heul veul voor dom of andere rotte vis uit te maken.
Het probleem is dat 'stupid' pro-vaxers niets hoeven te doen waardoor ze niet opvallen. Die zitten gewoon op de bank thuis netflix te bingewatchen. Dus statistisch kan je hier niet veel mee.
@TijdelijkOptimist | 09-08-21 | 18:11: vindt iemand anders zich "verhevend" gedragen, gaat hem vervolgens kleinerend toespreken. Weet je het hoofdkantoor van de NOS al te vinden?
De BBC zit nog gewoon in dat pand en maakt er programma's. Niet altijd direct alles voor waar aannemen, Bobbie-boy.
@goedverstaander | 09-08-21 | 18:41: waar gaat de wereld heen als je zelfs GS niet meer kan vertrouwen...
There are a lot of links between stupidity and links.
@BobDobalina | 09-08-21 | 18:44:
Kwestie van zelf onderzoek doen voordat je maar wat feitenvrij gaat blaten.
Dat zou al jouw tegels ten goede komen.
@2voor12 | 09-08-21 | 18:57: haha. Ik herhaal alleen een grappige quote uit een tweet. Ik heb werkelijk niet een stelling overgenomen.
@Koning BongoBongo | 09-08-21 | 18:53: touché!
REAGEER OOK