Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV-kandidaat krijgt eerste prik van Astra Zeneca, maar tweede prik van Janssen

Meer ongevraagde prikken dan op een swingersavondje bij Dion Graus

Social

Ze moeten ook altijd PVV'ers hebben. Folkert Thiadens, Statenlid in de provincie Utrecht en tevens ook nummer 44 op de kandidatenlijst bij de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen die met 131 voorkeursstemmen nét te weinig haalde voor een zetel, ging vanochtend NIETSVERMOEDEND (nou ja, NIETSVERMOEDEND, dat vermoeden wij dan maar) op weg naar de GGD in Gouda voor zijn tweede Astra Zeneca-prik en liep de deur uit met een Janssen-vaccin in zijn lijf. Dat is toch raar. Wat ook raar is, is dat Thiadens er kennelijk pas na het prikken achter kwam wat voor naald er in zijn arm ging. En wat ook raar is, is de naam Folkert Thiadens. Toch? Hoor je niet iedere dag, Folkert Thiadens. Maar wat misschien nog wel raarder is, is dat Thiadens binnenkort als een magnetische 5G-zendmast met een blauwe huid en groene ogen door het leven moet. Tenminste, als zijn tweet klopt
UPDATE: Foute prik, foute kop! Thiadens is geen Statenlid in Utrecht, maar ex-commissielid

Reaguursels

Inloggen

Op zijn twitter lees ik dat hij voor die dag 2 afspraken kreeg.
Waarschijnlijk de ene leeftojdsafhankelijk en dus Janssen en de ander voor de tweede prik als bijv zorgverlener. In die periode kruisten d euitnodigingen elkaar wel eens vanwege een andere bron
Hoe je dan aan 2 afspraken tegelijk komt is me onduidwlikk. Dat zou niet moeten kunnenn in een systeem. Sowieso maak je die afspraal met de gespotene, huj zal toch hopelijk niet 2 afspraken op een dag maken of wou hih kijken hoe brak het systeen was. Dat is dan wel gelukt.
Met twee afspraken op een dag had hij missvhienn wel beter even opheldering kunnen vragen. Voorwf telefonisch of aan het loket. Dan was de dubbele boekinh naar boven gekomen
Nu is de tweede AZ prik waarsvhijnlijk een half uur later blijven liggen.

Shoarmamasutra | 18-06-21 | 06:24 | 1

Heeft u vijf prikken gehad? Ik vraag dit namens de typefouten...

batvoca2 | 18-06-21 | 08:37

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat hij een verkeerd papiertje heeft meegekregen maar wel n juist vaccin.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 22:13 | 4

@Analia von Solmsch | 17-06-21 | 22:17:
En de buurman heet toevallig ook Thiadens, wat een toevallig toeval! Zelfde initialen ook!
Op dezelfde dag en tijdstip naast elkaar gevaccineerd!
Maar: shoarmasutra stemt vvd!
Ja, nee, dan heeft shoarma natuurlijk gelijk, er was geen bonnetje. O nee, er was wel een bonnetje, maar geen actieve herinnering. Typisch vvd!

Analia von Solmsch | 17-06-21 | 22:21

@Analia von Solmsch | 17-06-21 | 22:21: ik opper gewoon dat ook dat nog kan. Dan wwet ik echt nig niet of het ook zo is hoor. Dat papiertje kreeg ik bij mijn eerste prik achteraf bij een balie, en bij de tweede prik vooraf aan t loket. Dan kan het wel misgaan.
VVVD stemmen doe ik niet.

Shoarmamasutra | 18-06-21 | 06:10

Gewoon n kwestie van het verkeerde rijtje volgen. Dit is zo ongelofelijk dom, dat je eerder vermoedt dat ie opzettelijk verkeerd loopt voor n schandaaltje

geenjagergeenneeger | 18-06-21 | 12:45
▼ 1 antwoord verborgen

Die geniepige ggd’s ook:
hoogstwaarschijnlijk hebben ze hier gewoon oude voorraad Jansen op geprikt!
Jansen mag en zal hier niet geprikt worden alhier, dus er waren ook geen rijen voor de Jansen hokjes, es muss Pfizer oder Moderna sein.
Ik kon ook geen afspraak maken voor één prik, alleen voor gelijk twéé prikken. Goh, nou, hoe zou dat komen?!?
Dus deze ggd bood alles aan, behalve Jansen.
Het meest geniepige is dat geen ggd fopverpleegkundige ooit uit de school zal klappen.
Vroeger kon je nog anoniem zonder afspraak naar de ggd, maar nu moet je naam, adres, schoenmaat alles opgeven via internet. Sta je daar met je soa van de buurman. En dan de vragen op internet: Bent u hoer? Heeft u homo?
. - Gaat u niks aan staat er niet bij.
En de lokatie om de hoek daar mag je zeker niet naar toe, ga maar 30 kilometer verder op. De locatie om de hoek bestaat wel, maar valt niet te boeken.
Dus: Lieg over je postcode, dat kreeg ik meermaals te horen!
Volgende keer ga ik dat zeker doen.
Zoek een grote stad in de buurt, geef de postcode van het stadhuis op.
Alleen zo lossen we bureaucratie op!

Analia von Solmsch | 17-06-21 | 21:42 | 3

Vanaf de 25se kan je vrijwillig afspraken maken voor alleen Janssen. Je kan de andere afzeggen als je wilt.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 21:48

@Shoarmamasutra | 17-06-21 | 21:48: ik mag alleen afzeggen in uiterste noodzaak, bevoordeeld als ik dood ben.
Hoe ik dan moet bellen weet ik niet, maar de ggd wel.
Ondertussen heb ik al een Pfizer in mijn arm, omdat er geen keuze aangeboden werd een maand geleden.
En ggd bedankt voor de emmertjes leeggespoten bebloede naalden naast de prikstoel. Links en rechts. Zit je daar met naalden-angst.

Analia von Solmsch | 17-06-21 | 22:30

Zou de 2e prik de noord- en zuidpool van de eerste prik kunnen omdraaien want mijn interne magnetische kompas staat telkens verkeerd?

Rdock | 17-06-21 | 20:21

Bij mij vroegen ze t bij de ingang waar de rijen werden gescheiden. Het loket zei het nog eens en daar stond boven welk vaccin. Je kreeg toen een papier waar op stond welke ik ging krijgen en je werd naar een priklijnnummer gestuurd waar de vaccinsoort naast stond. In een eigen kleur.
Knap om fout te doen, hier tenminste.

Maar t lijkt me geen enkel probleem. Janssen 1 keer is goedgekeurd en genoeg voor alle reisvinkjes en waarschijnlijk heb je een betere bescherming. Bij een tweede prik Astra Zeneca is er kans dat het lichaam niet alleen de stekels maar ook t manke adenovirusje herkent en die zo snel opruimt zonder te beseffen dat het om de coronastekel ging. Jannssen gebruikt een ander mank virus dus treedt dar effect niet op . Je zal bovendien mssn met de ene beter tegeb mutaties kunnen dan met de andere, met twee heb je dan mewr bescherming.
Ik heb ook serieus overwogen mijn tweedw Astra Zenuca af te bellen en dan eeb Jannssen te krijgen . Schijnt te kunnen.
Maar niet gedaan, dan had ik hem pas na de 25ste gehad mssn wel 2 weken erna. Je zal maar net ib de tussentijds pech hebben, net iets voor de wet van Murphy.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 19:57
-weggejorist-
SaintNick | 17-06-21 | 19:52

Kunnen we al sputnik krijgen?

xtree | 17-06-21 | 19:09 | 1

Of de Sanofi superunit, of Novavax

ecobubble | 18-06-21 | 03:31

Ik wil de prik graag, heb al Autisme, no fear dus. Wie weet gaat weg!

Marmer | 17-06-21 | 17:42

Het zijn ook wel de paupervaccins.. Hier in het Gooi wordt vrijwel uitsluitend gevaccineerd met Comirnaty. Dat is toch van een ander niveau.

buler | 17-06-21 | 17:32 | 2

Bij de post bij Visio wordt ook Astra Zenica gedaan, bij de golfbaan van t naarderstrandje ook Janssen.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 19:45

Gisteren in H'sum idd Comirnaty gekregen.

Majoor Pikindewind | 17-06-21 | 21:10

Ik wil ze het liefst allemaal. Dan kan ik tenminste later vergelijken welke het minst of juist het pijnlijkst was, wat de bijwerkingen zijn enz.
En dan ben ik vast de best ingeënte persoon ter wereld, dus kan mij niks meer gebeuren.

Kattie | 17-06-21 | 17:08 | 2

@swaffelstokje | 17-06-21 | 19:32: dat is met Sinovac, dat hebben we huer niet. In Mongolie ook al grote problemen, een van de hoogste vaccinatiegraden ter wereld omdat Rusland en China beiden invloed willeb hebben ze bergen spoetnik en sinovac gehad, maar de beschermjng valt er tegen, met name van het chinese.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:04

?? voordat je geënt wordt krijg je toch die bevestiging mee waarmee je ingespoten wordt ?? Tenminste, hier wel. En dan laat je die nog aan de inspuiter zien; let op vriend/vriendin, dit spul 'graag'.

Joyce | 17-06-21 | 16:51

Het is toch nog een test tot half 2023?
Betekent dat ook dat de helft een placebo krijgt?
Is het daarom dat er al gesproken wordt over een 3e en 4e prik?
Just asking..

Ben-Bataaf | 17-06-21 | 15:08 | 3

Een nieuwe wappiefabel?

Gulliver | 17-06-21 | 16:44

Hoe denk je anders dat ze de nanobots kunnen voeren?

Rechtsdraaiend | 17-06-21 | 19:10

als je niet gaat prikken kan het ook niet fout gaan!

Spychopaat | 17-06-21 | 15:06 | 1

Dank voor je info wappie!

reade romke | 17-06-21 | 16:39

Geboortedatum: 6-6-66..... teken van het BEEST!

Droef Toeter | 17-06-21 | 15:05 | 2

Ook toevallig. Ik ben van 3-3-33. Niet van gisteren, wel de vorige eeuw.

Pleegzuster B | 17-06-21 | 15:49

6-6-1966=6+6+1+9+6+6=34=3+4=7 !
Teken aan de wand!

steekmug | 17-06-21 | 18:58

De eerste Pfizer heb ik al gekregen, maar hoop dat ik voor 6 juli de Janssen prik kan krijgen. Die schijn je binnenkort te kunnen aanvragen.
Scheelt een hoop gedoe bij mijn vakantie naar Ierland, 20 juli. Anders krijg ik pas 15 juli mijn tweede Pfizer.

relatief | 17-06-21 | 14:55

Je bent sowieso een pannekoek als je na 1 vaccinatie van het Jansen vaccin nog een keer terug gaat. Dat is toch juist het mooie aan de Jansen prik? Dat je er maar 1 van nodig hebt?

Claude Jacque | 17-06-21 | 14:42 | 3

Je bent ook wel een pannenkoek als je de datums op beide foto's niet kunt lezen.

Knufter | 17-06-21 | 14:47

Wat begrijpt u niet van "datum vaccinatie 1 : Covid-19 vaccin AstraZeneca etc".

Penus Decoratus | 17-06-21 | 14:47

Fail! Haha

reade romke | 17-06-21 | 16:40

Wat ook raar is, is de eerste prik op 1 april. En geboren in 1966, mochten die toen al prikken, of is dat ook raar ?

grapo | 17-06-21 | 14:38 | 4

Mantelzorger?

TmC | 17-06-21 | 14:57

Zorgpersoneel kreeg toen Astra Zeneca bij de GGD. Dus dat kan wel.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 19:47
▼ 1 antwoord verborgen

Domoor, het staat overal op borden welke prik je krijgt, duidelijk leesbaar aan de buitenkant van de kamers waar geprikt wordt. Die heeft het buskruit niet uitgevonden.

Lubitch | 17-06-21 | 14:22 | 5

@Knufter | 17-06-21 | 14:47: maar ze vragen het je toch echt meerdere keren aan die loketten waar je langs moet. Als de chirurg vraagt is het dit of dat been lijkt het me toch ook slim even op te letten op dat moment.

kokkie klaphaak | 17-06-21 | 14:57

@Knufter | 17-06-21 | 14:47: O, maar daar hebben ze zich tegen ingedekt. Ooit moest ik aan mijn knie worden geopereerd. Komt er vlak voor de operatie een zuster aan met een stift. Moest ik zelf op mijn been schrijven welke knie geopereerd moest worden. Uit zenuwen ga je dan vragen of het een grapje is, maar de zuster was vrij stellig. Je weet maar nooit. Dat zei ze. En dat helpt dus niet om je op je gemak te voelen. Het kon ook een afleidingstactiek zijn, want zusters zijn natuurlijk niet achterlijk.

LV-225 | 17-06-21 | 15:34

Wellicht in de kortste rij gaan staan (wat Janssen is) zonder zelf op te letten?

Sp1tz | 17-06-21 | 15:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Doe maar een derde prikje dan.

Charles Swietert | 17-06-21 | 14:20

Mag je ook zelf prikken?

Sexopolis | 17-06-21 | 14:18

Waarom nemen mensen Janssen of AstraZeneca? Pfizer of Moderna is effectiever en veiliger. In Nederland heb je de luxe dat je gewoon kan kiezen!

Vula | 17-06-21 | 14:17 | 7

@Ray Skak | 17-06-21 | 14:30: Ik denk dat de echte reden is dat AZ niet meer gebruikt wordt dat het, afhankelijk van de batch, helemaal niet zo goed werkt. In GB zijn ze al over een 3e ronde aan het praten...

Epistulae_Morales | 17-06-21 | 14:44

Nee hoor de keuze ontstaat nu pas. Mensen uut 67 en 68 kregen Jannssen tot dat vrijwillig werd.
60-65 jarigen en zorgverleners die bij GGD kwamen prikken, en deels ook in eugen huis, kregen Astra Zeneca. Toen de stop kwam, eerst voor 40 plus en later voor allen toen ze toch niet leverden, is wel tot nu toe de lijn dat je de tweede prik gewoon ook met az krijgt. Pas net is er een tweede ronee voor AZ weigeraars gekomen. Maar die geldt niet voor twede prikken
Als je geen zeldzame bijwerkingen had dan kan je pas over eeb week ipv een tweede Az eeen Janssen krijgeb.
Dus er worden nog ebkele weken volop tweedw prikken met Astra Zenecas gezet, ook bij jonge mensen.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:11
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
ClintOstwald | 17-06-21 | 14:15 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Statenlid of commissielid, Janssen of Astra, wat maakt het uit.

gnidegna | 17-06-21 | 14:15

Er zit teveel tijd tusssen de twee prikken, zou dat er niets mee te maken kunnen hebben?

Egerius | 17-06-21 | 14:14 | 1

Astra Zeneca was destijds. 12 weken interval. Klopt dus precies.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:13

Je moet een beetje geluk hebben bij de huidige Nederlandse gezondheidszorg, het rammelt aan alle kanten.

Watching the Wheels | 17-06-21 | 14:10 | 2

Deze gebeurtenis heeft vooral met z'n eigen domheid te maken

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 14:14

@Diederik_Ezel | 17-06-21 | 14:14:
Dat kan, maar het systeem helpt hem niet. Dus als je gehandicapt bent of Alzheimer hebt, dan wordt het spannend.

Watching the Wheels | 17-06-21 | 14:20

morgen krijg ik mn Pfizer, na lang twijfelen. Niet dat ik erin geloof, maar ik ben het gezeik gewoon zat, ik ben murw. En ik mag vrij reizen, dat is eigenlijk het belangrijkst.

small_town_dude | 17-06-21 | 14:10 | 8

Je moet toch gewoon op heel veel plekken een test overhandigen... dus vaccin of niet... En als je tot een risicogroep behoort, dan neem je doe test natuurlijk sowieso.. Niet zozeer vanwege de regels en voorwaarden, maar omdat je niet in een buitenlands ziekenhuis wilt worden opgenomen... Dus je wilt zeker weten of je het wel of niet hebt voor jezelf

Epistulae_Morales | 17-06-21 | 14:47

Heel Engeland in gevaccineerd en ze mogen niet reizen. Let maar op het wordt een derde, vierde, tiende prik. En het is niet bekend wat de lange termijn effecten zijn. En je mag van geel naar geel land zonder test vliegen.

pete1023 | 17-06-21 | 15:57

@small_town_dude | 17-06-21 | 14:40:
Maar dat er 'iets' kan gebeuren door een experimenteel vaccin, daar zit u dan weer niet mee. Bijzonder. Inenten alleen voor een vakantie, je moet het maar willen. Als een overheidsgelieerd bedrijf als de EMA slechts een tijdelijke toestemming geeft, dan moet je toch wel lef hebben. Onze overheid wordt blind geloofd, maar daar gaan we vast nog op terug komen.

Wachtmaar! | 17-06-21 | 16:28
▼ 5 antwoorden verborgen

Dus eigenlijk heeft die genoeg inentingen voor 3x.. dus hij loopt nu al voor op de rest..

WellusNietus | 17-06-21 | 14:07 | 4

@Watching the Wheels | 17-06-21 | 14:23: uit uiterst betrouwbare bron heb ik vernomen dat die 3e vaccinatieronde voor ouderen en/of kwetsbaren er sowieso gaat komen en de ziekenhuizen daar allang op voorbereid zijn. Maar omdat het politiek gevoelig ligt is het nog niet bekend gemaakt. Voorlopig geldt prikronde nummer 3 niet voor de gemiddelde burger (al is het alleen al om het feit dat we natuurlijk vrij laat zijn met prikken).

Ome_BW | 17-06-21 | 14:50

@Watching the Wheels | 17-06-21 | 14:23: De mRNA vaccins zijn geen vaccins die het DNA aanpassen van de patient, dus resistentie zal tijdelijk van aard zijn. Uitgaande van andere vaccins zal het hoe ouder je bent, hoe vaker worden. Net als met de griep.

Wil jelangdurige of levenslange resistentie, dan moet je toch echt besmet raken met het virus en je adaptief weerstandssysteem zorgt daarvoor, of je krijgt een vaccin obv het inactieve virus zelf ipv mRNA.

Epistulae_Morales | 17-06-21 | 14:51
▼ 1 antwoord verborgen

Yep, dit vrees ik ook.
Over 1.5 weken 2e prik AstraZeneca,
maar ben bang dat het dan uitverkocht is, aan "Su". ;-)
Naja, het zal wel loslopen.

hotmint | 17-06-21 | 14:01 | 1

Nee, ze hebben voor alle afspraken die er nog zijn dosissen apart gehouden terwijl AZ nog van alles zou moeten gaan leveren. Wat daarboven nog op voorraad was wordt naar Suriname gestuurd. Niet enkel omdat we zelf betere willen, maar ook omdat AZ met normale temperaruren bewaard en vervoerd kan. Met -70 koelkasten de brandhaard bij de goudzoekers diep de moeraswouden in is gewoon niet praktisch

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:17

Kleinigheidjes hou je toch..

Wijze uit het Oosten | 17-06-21 | 13:58

Dik gelul natuurlijk. Je moet van te voren al een vragenlijst invullen. Je krijgt een e-mail met wat je krijgt. Je krijgt een SMS met wat je krijgt. Je wordt bij aankomst verwijzen naar een rij met een hokje er bij waar groot het vaccin op staat. Je krijgt een eerste controle: 1e of 2e prik en is het dit of dit merk: ja of nee. Dan ga je zitten, controleert de spuiter het nog een keer met de aannemer en dan pas wordt ie gezet.

Folkert is waarschijnlijk een fucking babyboomer die het zelf allemaal wel beter wist en nergens naar luisterde en als een lompe mongool door de teststraat banjerde.

Behangdelul | 17-06-21 | 13:58 | 9

@Penus Decoratus | 17-06-21 | 14:24: het was mijn eerste prik en bij je tweede prik is dat niet veel anders dunkt mij? Zelfde locatie etc.

Behangdelul | 17-06-21 | 14:27

@Behangdelul | 17-06-21 | 14:27:
Dat is een aanname. Blijkt in het geval van het persoon in dit topic dus niet goed verlopen. Afgezien van het feit dat er inderdaad met koeienletters het type vaccin vermeld staat bij het prikhokje (i.i.g. bij mij wel), zou bij de persoonscontrole deze fout opgemerkt moeten zijn.

Penus Decoratus | 17-06-21 | 14:44
▼ 6 antwoorden verborgen

Heb vannacht mijn eerste, tweede en derde prik gehad.

Jeuken dat het doet....

Toetsenbordcomplex | 17-06-21 | 13:57 | 1

Zorg dan ook voor glijmiddel

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 22:03

Als dit echt klopt, dan moet deze man een derde prik krijgen. Jansen is eenmalig, maar AZ moet toch echt in 2x. Hij mist dus de 2e prik van AZ. Of je dan dubbel beschermt bent weet niemand en over de lange termijn bijwerkingen weten ze ook helemaal niks. Eigenlijk is die PVV'er een soort ultiem proefdier.

LV-225 | 17-06-21 | 13:57 | 5

@JanVergoor | 17-06-21 | 14:00: Als ik het goed heb zijn daar aanwijzingen voor, maar is het wetenschappelijk nog niet erg duidelijk? Het zou me verbazen als dat wetenschappelijk al wel helemaal uitgezocht was, terwijl ze nog niet eens helemaal weten wat de vaccins op de 'juiste' manier nemen op de (middel)lange termijn doet.

potsenmakkert | 17-06-21 | 15:22

@potsenmakkert | 17-06-21 | 15:22: Ok, kennelijk is dat alweer achterhaalt, als ik even verder lees in de comments lijken in ieder geval de korte termijneffecten van astra gecombineerd met pfizer beter.

potsenmakkert | 17-06-21 | 15:41

Hoezo? Hij is wel volledig ingeent voor Jannsen.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat is precies het probleem?
Het inmiddels genoeglijk bekend dat een mix van vaccins hogere bescherming biedt dan 2x hetzelfde vaccin.
Meneer Thiadens is een beetje een sufferd. Ten eerste houdt hij de actualiteiten niet bij over het onderwerp waarover hij opheft, ten tweede kijkt/luistert meneer de opheffert niet vooraf wat er in zijn arm gespoten wordt. En dat zeggen ze toch echt voordat je naar de prikstoel gestuurd wordt.

JanVergoor | 17-06-21 | 13:56

Vervelend maar geen enkel probleem. In een groot aantal landen (Canada, Spanje, Frankrijk, Noorwegen, Finland etc etc) krijgen mensen die als 1e een Astra prik hebben gehad als 2e een ander vaccin. Niet schadelijk, sterker nog, volgens sommige deskundigen zelfs beter qua bescherming. Maar Nederland (lees Hugo) heeft teveel Astra ingekocht. En ons ben zuunig, dus het moet op. Dus spuiten we vrolijk door met een 2e astra prik. Of we geven het (als echt niemand meer wil) weg aan onze oud kolonie in zuid Amerika.
Typisch Nederlands geklungel, ook hier zitten we weer in de staart van wat andere/slimmere landen al lang doen. Ik voorspel dat over een maand of 3 Nederland met een advies komt om vooral verschillende vaccins door elkaar te gebruiken.

BoerKoekoek | 17-06-21 | 13:56

Gisteren was nog in de media dat deze mix & match juist wel eens heel goed zou kunnen werken en het immuunsysteem maximaal zou aanspreken.

Jimmydepimmy | 17-06-21 | 13:55 | 1

@Jimmy Bedoel je die media die ook beweerde dat corona van een dierenmarkt kwam soms?

Wachtmaar! | 17-06-21 | 16:35

Twee verschillende vaccins zou in theorie tot een betere bescherming moeten leiden, want (iets) andere immuunreactie. Dus de GGD is extra zuinig op deze PVV'er.

Koning Willy | 17-06-21 | 13:54 | 8

@Epistulae_Morales | 17-06-21 | 14:56:
Gek eigenlijk dat mRNA-vaccin voor corona nog verboden waren en nu opeens na 3 maanden 'onderzoek' er alsnog doorgedramd zijn. Wat een klungels om zoiets geweldigs te verbieden!

Wachtmaar! | 17-06-21 | 16:37

@Epistulae_Morales | 17-06-21 | 15:01: lipiden? In Nedeland noemen we dat gewoon vetbolletjes. . Die zitten in Moderna en Pfizer maar niet in Astra Zeneca en Janssen. Daar zitten nog ouderwets manke virussen in. Meneer heeft dus van dat vermtdruppeltje niks te vrezen.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 20:24
▼ 5 antwoorden verborgen

Verzamel Ze Alle Vier! Sorry tante, vijf, en je was me voor.

dihydrogenmonoxide | 17-06-21 | 13:52 | 1

Nou ja, je hebt met 4 een beetje gelijk, want de 5e is net afgekeurd...

tantesidonia | 17-06-21 | 14:18

Je hoeft blijkbaar niet echt bijster intelligent te zijn om op de kandidatenlijst voor de PVV kamerfractie te komen.

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 13:52 | 6

Als je wat onaardigs zegt over de PVV krijg je enkel van die kleuterachtige whataboutisms, net of het niveau dan minder treurig is

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 14:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Hugo. Kan. Niks.

Ceristimo | 17-06-21 | 13:51

Ik heb daar als eens over gefilisofeerd, omdat we geen setje van 2 prikken per "client" aanhouden maar mixen en matchen, omdat Hugo de vaccinatiegraad kunstmatig wilde opkrikken. En dan gebeurt dat toch. Geen idee wat de uitwerking / gevolgen zijn maar dat dit ongewenst is is evident.
#HugoKanNiks

Graaisnaaiert | 17-06-21 | 13:50

En geboren op 6.6.1966. En dat moeten wij geloven... neee, net iets te veel toevalligheden in dit verhaal!

Bad_Pritt | 17-06-21 | 13:49 | 2

Eerste vaccinatie ook op 1 april! Ammehoela!

kapoerewiet | 17-06-21 | 13:53

@vander F | 17-06-21 | 15:35: rmna vaccins wel

pete1023 | 17-06-21 | 16:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Misschien viel de 2e prik wel net in de periode dat men stopte met Astra te spuiten en heeft men maar gedacht om er vervolgens na 11 weken maar een Janssen in te drukken.

Ruikbaard | 17-06-21 | 13:46

Wat een F-up.
Misschien is het verstandig om alvorens de 2 prik wordt toegediend te conformeren om welke rotzooi het gaat.

Datgingniegoed | 17-06-21 | 13:46

En daarom stel ik het uit tot iedereen is geweest. Eerst de gevolgen maar eens bekijken.

Abject | 17-06-21 | 13:44 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Prikken of geprikt worden, that's the question.

Ichneumonidae | 17-06-21 | 13:44

Weer een topic dat als Ronaldo beter wist dat deze man geen statenlid was, hij het topic toch maar niet had geschreven, want volstrekt irrelevant.

rectormagnificus | 17-06-21 | 13:43

Nou en. Als dat niet mag van de GGD krijgt hij nog wel een derde spuit. Geen man overboord.

JvanDeventer | 17-06-21 | 13:42

De prik van 1 aprili was gewoon een grapje.

Opgelost!

guru_meditation | 17-06-21 | 13:42

Die Bachnummers, zijn die per Kõchel's Verzeignis?
Met al die zessen en 1 april is dit wel vragen om ongelukken.

Prze***walski | 17-06-21 | 13:41

Meer PVV-ers zouden een spuitje moeten krijgen. Nee, nee, niet zo eentje! Maar gewoon een spuitje met vaccin. Als voorbeeldfunctie aan de toch al wat paranoide achterban.

Beste_Landgenoten | 17-06-21 | 13:40 | 2

Het is meer een soort chronisch wantrouwen jegens de overheid bij PVV/SP achterban,. Kritisch zijn is goed en prima, maar je kunt er ook in doorslaan.

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 13:43

Maar eh, Trekt u het nog een beetje met al dat wol in deze hitte?

Datgingniegoed | 17-06-21 | 13:50

Is ie nu nou volledig gevaccineerd of niet.

impy | 17-06-21 | 13:40 | 3

*Vraagteken aanreikt*

zwenkwieltje | 17-06-21 | 13:48

Ja. Dat ben je met 1 janssen al.

Shoarmamasutra | 17-06-21 | 22:05

11 Weken na zijn eerste vaccinatie, iets klopt er niet aan dit verhaal

Louwke | 17-06-21 | 13:39 | 1

Bij AZ zit er ~12 weken tussen de prikken.

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 13:41

PVV en Gouda, een match made in heaven.

oldandwise | 17-06-21 | 13:38

Iedereen zijn spuit ,iedereen zijn meuk.

rein9576 | 17-06-21 | 13:38
-weggejorist-
Kdoemaarwat | 17-06-21 | 13:38 | 2

Alle Folkerts (met V of F) krijgen geen prik, maar een spuitje.

TheseDays00 | 17-06-21 | 13:38 | 1

Dan zijn ze er toch één vergeten.

MoonBeebe | 17-06-21 | 13:38

>>maar ex-commissielid
Des te beter.

MaarFeitelijk | 17-06-21 | 13:37

Mooi toch, is ie dubbelbeschermd.

brutus68 | 17-06-21 | 13:36

Ja, lekker euvelduiden via socmedia. Zo kennen we de dappere thuis zittenden klagers.

MaarFeitelijk | 17-06-21 | 13:35

Kan prima, maar wel dom om zelf niet even te vragen of je inderdaad een 2e AZ vaccinatie krijgt.

Wel lollig trouwens, deze vent denkt zelf dat hij een mRNA vaccin heeft gehad. En zo iemand is nog kamerlid ook.

Diederik_Ezel | 17-06-21 | 13:35 | 6

Wel een lollig plempsel. Is hij kamerlid dan? Als je dat nog niet eens weet, wil ik jouw uitleg over wat een mRNA vaccin precies is, ook niet eens weten. Doodeng, zulke meningen

credit | 17-06-21 | 13:40

@Diederik_Ezel | 17-06-21 | 13:39: Dubbel check dan voortaan ook even je plempsel voor je het online gooit. De man is geen kamerlid. Even goed, Fijne dag nog.

MoonBeebe | 17-06-21 | 13:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Proef op mensen met name PVV'ers denk ik. Overheid zal PVV politici/stemmers als kiespijn missen.

TERUGVANWEGGEWEEST | 17-06-21 | 13:34

Als er zo veel tijd tussen je twee vaccinaties zit is er eigenlijk gewoon weer sprake van een eerste vaccinatie. Dus hij moet blij zijn, want anders had hij over zes weken weer gemoeten.

C1O2 | 17-06-21 | 13:33

Spaar ze alle vijf!

tantesidonia | 17-06-21 | 13:32 | 2

Ik zit nu op 2, astra en pfizer. Binnenkort maar eens een Janssen erbij om op de 3 te komen.

BoerKoekoek | 17-06-21 | 13:59

Niet zeuren. Je hebt je tweede prik.

Lorejas | 17-06-21 | 13:31

Geboortedatum 6-6-1966. Nuff said.

gestoptmetroken | 17-06-21 | 13:31 | 4

Met zo’n geboortedatum kan het geen toeval meer zijn,

Snake | 17-06-21 | 13:40

Ik heb het even uitgezocht en u heeft gelijk. Er is niemand geboren op 6 juni in het jaar 1966.

Ren je rot | 17-06-21 | 14:18

Had hij met zo'n geboortedatum niet beter bij D666 kunnen zitten?

lulleficatie | 17-06-21 | 14:58
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos