Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KWF Kankerbestrijding: 'STA OP TEGEN SYWERT!'

Kanker! 

Ja, hallo, wat is dít nou weer? Dan geeft die Sywert Negen Miljoen van Lienden (CDA) netjes zijn soort van oneerlijk verdiende negen miljoenen weg, is het weer niet goed! Hiero, Stichting Nederlandse Fatsoenskanker weigert geld aan te nemen van Sywert. Want ja, jeetje, Sywert heeft baby's verkracht en vermoord en al zijn geld verdiend met drugshandel waarbij onschuldige Mexicaanse en Colombiaanse kindertjes zijn doodgemarteld, kennelijk. Terwijl Sywert weliswaar al drie weken lang uitgescholden is voor MOFFENHOER door lynchmobs en knokploegen van Het Grote Verzet Na De Oorlog is hij nog steeds niet helemaal kaal geschoren (HAHAHA 'kaalgeschoren' in een topic over kanker HAHAH...hum), dus ja, nee, dan maar liever kinderen met kanker onbehandeld verder laten uitzaaisterven. Lekker gewerkt wel kankerbestrijding! Wat vinden jullie er eigenlijk zelf van? Fijn aan het deugen op de zondagmiddag over de neuroblastoomkinderlijkjes heen? Maar zelf als KWF-directeur wel meer dan anderhalve ton per jaar uit de cliniclownpot van kale kindjes met slangetjes in hun neus graaien natuurlijk. Alsof de poet die binnenrolt via kitscherige NPO-kankergala's en donaties uit de Postcodeloterij zo lekker van alle smetten vrij zijn. Denken ze bij het KWF soms dat het kankerpatiënten een fuck scheelt wie hun cytostatica of isotopen betaalt? Ga goddomme gewoon kanker bestrijden en laat het deugen maar gewoon over aan Het Grote Verzet Na De Oorlog (wat al kanker op zich is). Trouwens, weet je wie ook alvleesklierdiep in het lucratieve kankercircuit zit?

Ja, zeg maar dag tegen je prostaat en alvleesklier

Reaguursels

Inloggen

Als een goed doel 9 miljoen euro kan missen, daar gewoon keihard NEE tegen zegt, hebben ze mijn donatie ook niet nodig. Dat is dan duidelijk.

flinkescheet | 07-06-21 | 12:18 | 1

Precies wat jij zegt. Helemaal mee eens.

DanskeRob | 07-06-21 | 13:18

Heeft mijn tweet van vorige week over scanners zoveel losgemaakt? Toch eens opletten met wat ik plemp.

Prze***walski | 07-06-21 | 11:10

Volgens mij geeft hij niet het geld, maar zou hij het beleggen, en dan de winst aan een goed doel geven.
Dat is dus een trukje om het er mooi uit te laten zien, maar ondertussen gewoon het geld te houden.
Want als hij geld nodig heeft, zal hij die aandelen dan wel als onderpand gebruiken voor een lening.
Het is een gluiperd, doet me denken aan die andere gluiperd, die van de loterijclaim of zoiets. Naam even kwijt, ging over de staatsloterij.

helaas-nederlander01 | 07-06-21 | 10:35 | 2

Het is een dikke middelvinger met een lintje erom heen zodat het nobel overkomt.

Roze_bril_drager | 07-06-21 | 10:45

Sywert kan het wel schudden, z'n reputatie is aan flarden. Maar hij is "binnen", dus kan op z'n lauweren gaan rusten. Trouwens, als hij van pvda-d66-GL-huize was geweest, had het journaille hem ws. wel gespaard.
Wat we nu in elk geval weten, is dat ambtenaren wel heel gemakzuchtig met belastinggeld strooien en dat is het meest verontrustende van dit verhaal!

Rationa | 07-06-21 | 10:19

En inmiddels heeft ook KiKa aangegeven het bloedgeld van Sywert niet te willen.

dezakloper | 07-06-21 | 10:08

Even voor de DONATEURS, als ze die NEGEN miljoen afslaan hebben ze uw geld ook niet nodig.

likdoorn | 07-06-21 | 09:20

Het is een goede 11 jaar geleden dat ik uit het ziekenhuis kwam na een kanker (letterlijk) operatie. Goed en wel thuis wordt ik dezelfde dag in de avond gebeld door iemand van KWF of ik wilde gaan collecteren voor KWF. Huh? Wat? Nee was mijn antwoord en pissig dat het KWF wijf werd. Hoe zij aan mijn naam waren gekomen weet ik niet. Heb het ziekenhuis nog gevraagd, maar ook zij wisten het niet of deden of hun neus bloedde. Nog steeds krijg ik KWF meuk op mijn naam door de brievenbus en dat gaat regelrecht de papierbak in.

forecastle | 07-06-21 | 09:12 | 1

Schandalig, ik had uw ervaring echt aan de grote klok gehangen bij Nieuwsuur, of OP1 of beter rioolkrant Telegraaf want dan was het balletje wel gaan rollen; hoe dan ex-patienten benaderen via vertrouwelijke gegevens

Nicolas1954 | 07-06-21 | 10:57

Deze jongeman/psychopaat gewoon uitzetten, alles afpakken !!

poëpjes | 07-06-21 | 09:10

dus die Sywert met zijn 9 millioen moeten ze hebben? en waar is de rest van die 5 miljard? of mogen we daar niets van zeggen en is dat hele Sywert-gedoe maar afleiding?

isotope 465 | 07-06-21 | 08:43 | 1

Peanuts!

Een vrije paling | 07-06-21 | 10:18

Je zou zelf maar een fikse donatie hebben overgemaakt en dan zien dat ze een paar miljoen van Sywert weigeren. Kennelijk hebben ze het niet nodig ofzo? Wat een belachelijk statement.

Norbert-Oreply | 07-06-21 | 08:23 | 1

Paar miljoen ? Gaat hij zoveel rendement maken dit jaar ?

Roze_bril_drager | 07-06-21 | 10:44

Toch nog 1 positieve kant aan dit verhaal: mensen blijken te realiseren dat de overheid belastinggeld uitgeeft dat door werkende mensen wordt betaald. De overheid zelf verdient helemaal niets. De overheid collecteert belastinggeld en geeft dat op basis van een politieke agenda uit. En doet het ook nog heel inefficiënt. En met schimmige deals. En met onbekwame ambtenaren.

hetmoetdanmaar | 07-06-21 | 07:42
-weggejorist-
MorganTorres | 07-06-21 | 06:57

Hoe het ook zij, die Van Lienden blijft een lul, een charlatan, een oplichter, die niet hard genoeg afgefakkeld kan worden. Die miljoenen geeft hij natuurlijk niet terug, althans niet alles (ha, de naiveteit dat te denken, weltrusten) en hij hoopt dat dit overwaait, maar dat zal niet gebeuren. Opzouten met deze volksverlakker. Weg ermee.

nietzomoeilijk | 07-06-21 | 05:41

KWF heeft gelijk. Dat geld moet terug naar de coronapot. Daar is het uit gestolen. Daar moet het naar terug. Als het KWF meer geld nodig heeft dan halen ze het bij mensen die geld over hebben en dat aan KWF willen doneren. Die 9 miljoen behoren grotendeels (Sywert mag best iets verdienen voor zijn werk) toe aan de slachtoffers van de corona-epedimie. En de slachtoffers van het coronabeleid. Mijn kapster zou maar wat blij zijn met een klein gedeelte van die 9 miljoen. DIe heeft met haar pas geopende bedrijfje bijna 3 maanden dicht gezeten in de hoogtijdagen. 3 werknemers in haar bedrijf en staatssteun van in *totaal* 2093 euro. Dat gedeelt door 4 werknemers gedeelt door 3 maanden is 147,40 per werknemer per maand aan staatssteun tijdens een door de overheid opgelegde lockdown. Netjes hoor. Heel zuur als je leest dat booking.com 100 miljoen krijgt en er 40 miljoen als extra bonus naar de directeuren in de VS gaat.
Nee. KWF heeft groot gelijk, die 9 miljoen moet terug naar de corona-pot. En tijdens de politieke enquete moeten de mensen die een kapster met haar knipsters 147 euro per maand aan staatssteun geven en de directeuren van booking.com een extra bonus an 40 miljoen (want daar komt het broekzak/vestzak op neer) aan het kruis genagelt worden.

peterdh | 07-06-21 | 05:00

Hij mag mij wel een miljoentje overmaken, graag zelfs.

Marvin_NL | 07-06-21 | 01:44

Onbenullen! Welke ongelofelijke onbenullen van hoog tot zeer hoog en alles daaronder hebben Sywert van Lienden cart blanche gegeven voor godbetert € 100.000.000,- mondkapjes te kopen, ongeacht eventuele verdiensten zijnerzijds? M. Rutte, verantwoordelijk voor zijn ministers? H. de Jonge en T. van Ark verantwoordelijk voor hun departementen en ambtenaren? Je geeft toch godverdomme niet zomaar € 100.000.000,- uit handen zonder een goedgekeurd business plan? En dat denkt schaamteloos een nieuw bestuursmodel te kunnen lanceren en het vertrouwen terug te winnen. Onbenullen!

Een vrije paling | 07-06-21 | 00:28 | 3

Fyi: er is nog, naast die 20 miljoen van Sywert vd L. en vrinden, zo een 5,3 miljard belastinggeld zoek op hetzelfde ministerie. Dat is dus 5300 miljoen belastinggeld waar geen bonnetjes voor zijn, uitgegeven in minder dan 1 jaar. Dat is 530 miljoen belastinggeld per week of ruim 100 miljoen per dag even wegge-internetbankierd, zonder bonnetjes. Ze hebben geen idee waar het is gebleven......
Als een ondernemer een boekenonderzoek krijgt de belastingdienst en er ontbreekt een bonnetje dan is het direct een ''prive onttrekking'' dwz netto loon. Dan wordt dit gebruteerd en de niet op tijd afgedragen loonbelasting moet alsnog + 100% boete worden
En die ambtenaren maken maken een onttrekking van 5300 miljoen zonder bonnetjes en niemand (journalisten van Trouw, NRC, FD etc.) besteedt daar een artikeltje aan.

Nu ben ik erg achterdochtig van aard: maar ik zou best directe familie danwel goede vriend van 1 van die ambtenaren willen zijn die 5300 miljoen zonder bonnetjes kunnen overmaken.........

Toeja | 07-06-21 | 08:02

@Toeja | 07-06-21 | 08:02: Oeps, rekenen in de vroege ochtend.... 100 miljoen per week, Dus valt wel mee.

Toeja | 07-06-21 | 08:04

@Toeja | 07-06-21 | 08:04: Oeps het wordt u hierbij vergeven, omdat u het binnen twee minuten zelf constateerde. Bij de overheid gaat men op een andere manier om met belastinggeld en het afleggen van verantwoording. Noem het maar folklore op de maandagmorgen.

Een vrije paling | 07-06-21 | 10:15

Zoals ik in het andere topic al zei: meneer gaat "het geld beleggen" en dan alleen het rendement is eventueel voor "goede doelen" (vanuit een stichting betaald, waar meneer ongetwijfeld de baas zal zijn en een royale "onkostenvergoeding" gaat krijgen). Je weet nu al dat dat "beleggen" in vastgoed zal zijn (sparen levert immers niets op) en meneer dus nog menig burger een poot gaat uitdraaien.

Ome_BW | 06-06-21 | 23:33 | 1

Ja, het idee is dat als het niet rendeert dat de goede doelen omgekeerd dan weer geld aan Sywert betalen. Vast.

minnenman | 07-06-21 | 01:02
-weggejorist en opgerot-
Nappa | 06-06-21 | 23:33 | 4
-weggejorist en opgerot-
PARTYZAN | 07-06-21 | 00:17
-weggejorist-
nietzomoeilijk | 07-06-21 | 05:43
-weggejorist en opgerot-
nietzomoeilijk | 07-06-21 | 05:45
▼ 1 antwoord verborgen

Alleen samen krijgen we Sywert onder controle.

JvanDeventer | 06-06-21 | 23:03

Het KWF is een hypocriete kutclub die vooral bestaat om zichzelf te verrijken.
Stevige stelling?
Niet echt!
Het KWF doneert alleen aan 'sexy' en 'high profile' doelen.
Saai, lange termijn onderzoek waar de meeste normale stervelingen onder ons geen zak van snappen wordt veelal genegeerd. Dat zijn echter wel vaak de onderzoeken waar medische winst gehaald kan worden.

Probeer eens een financieel jaarverslag te doorgronden, de kosten zijn gigantisch, de mensen die aan de deur geld op komen halen krijgen geen rooie cent, maar de top... tsja... die moeten ook eten he? Vooral goed eten.

DatInternetDingetje | 06-06-21 | 22:56

30 zilverlingen. Is dat omgerekend nu 9 miljoen euro?

langzullenweleven | 06-06-21 | 22:38 | 1

Er is wel een parallel met het verhaal van Judas: toen deze berouw kreeg gooide hij de 30 zilverlingen in de tempel. De hogepriesters waren ook al van die deugfiguren: ze vonden dat ze die zilverlingen niet voor de tempel konden accepteren, "want het was bloedgeld". Dus kochten ze er maar een akker van een pottenbakker voor. Nou ja, dit alles volgens Matteüs dan. Misschien een idee voor het KWF om van het aangeboden geld een flink stuk grond te kopen? Volgens de bijbel zou dat dan in orde zijn.

Argyronauta | 07-06-21 | 01:05

De volgende collectes sla ik dan maar even over, ze schijnen genoeg geld te hebben bij de kwf.

jan huppeldepup | 06-06-21 | 22:20

Gelezen Bert, maar niet helemaal. De toon staat me tegen.

Charles Swietert | 06-06-21 | 22:19 | 1

De toon van een recalcitrante puber die een mening inneemt louter om te stangen. Verder snijdt het van geen meter hout. Vroeger had GS zo'n toon *en* sneed het hout. Was leuk, was mooi. Ik kijk het nog even aan, maar ik vrees dat de koek op is.

nietzomoeilijk | 07-06-21 | 05:48

Het KWF heeft zichzelf moreel hoog te paard gehesen.

In de Middeleeuwen was woeker (te hoge winsten ten koste van de klanten) en woekerrente verboden. Het kwam vanzelfsprekend, de mens is zwak, voor en dan volgde de volgende procedure. Allereerst stelde de Kerk een onderzoek in. Indien schuldig, diende de gelden teruggegeven te worden aan de gedupeerden. Rijke gedupeerden, die het zich konden veroorloven, gaven het als gift aan de Kerk.

Als het niet mogelijk was het aan de gedupeerden terug te geven, werd het aan de Kerk in beheer gegeven. Deze gelden dienden besteed te worden aan de armen, wezen, zieken, gebrekkigen, hongerigen, ouden van dagen, geesteszieken en de kloosterscholen (scholing van kinderen). Ook het financieren van werkstages (jongens bij een leermeester een ambacht leerden) behoorde tot de mogelijkheden.
De dader diende daarnaast openlijk zijn zonde te belijden, vergeving af te smeken en boete doen. Dit kon door doneren aan de kerk (in geld en goederen) en goede werken. Na verloop van tijd werd deze zondaar weer volledig in de gemeenschap opgenomen. Een dergelijke zonde straalde af op de directe familie van de zondaar.

Het besmette geld, verkregen door verboden methoden, werd schoon gewassen door gebed en het te gebruiken voor het lenigen van nood en gebrek.

Arachne | 06-06-21 | 22:17 | 1

In plaats van de kerk hebben we nu de vezorgingsstaat, maar dat geld geven we blijkbaar weer liever uit aan de immigratiesamenleving.

peterdh | 07-06-21 | 05:07

Oké even wat duiding van iemand die iets weet van dit soort constructies. Hij heeft zich de afgelopen dagen weer goed laten voorlichten door z’n vriendjes. Dat een stichting geen winstoogmerk heeft is bullshit. Winst is meer opbrengsten dan KOSTEN. Als je de kosten maar zo hoog maakt (lees salariskosten bestuurder) blijft er vanzelf geen winst over. Er gaat geen stuiver van die 9 miljoen naar KWF. Enkel rendement dat (mogeijk) wordt behaald óver die 9 miljoen. Kudo’s voor KWF dat ze daar niet ingetuind zijn. Hij zei zelfs dat hij ‘niet hoopte aan het geld te hoeven komen’ wat een vrijbrief is om het de komende jaren lekker af te romen en zichzelf een comfortabel salaris uit te gaan keren. Kortom hij flikt het gewoon weer, de Sameritaan uithangen terwijl hij het niet is. Sywert je bent je lul.

StStradivariusIV | 06-06-21 | 22:12 | 1

Voor mij heeft hij gelijk, gewoon 6 weken op vakantie dan is de buit binnen en de msm storm geluwd. Wat is eigenlijk met die 5 miljard, u schrijft daar niets over dus dat is okay?

jan huppeldepup | 06-06-21 | 22:15

Goh. Een persiflage op een GS-column, is ook weer eens wat anders.

Papa Jones | 06-06-21 | 22:06
-weggejorist-
LeTitsNow | 06-06-21 | 22:00 | 1
-weggejorist-
niels5142 | 06-06-21 | 21:54

Je kunt natuurlijk het KWF belachelijk maken, of met dezelfde grappen Sywert de vraag stellen hoe hij uitkomt bij kinderen met kanker.........wie is hier nu de echte lijer in het verhaal, wie betrekt wie waarbij?

Knip | 06-06-21 | 21:39 | 1

Bedankt KWF, namens alle kankerpatienten.

Toverkol | 06-06-21 | 21:49

Iedere keer als ik weereens op aandringen van Moe... wat van mijn zuurverdiende platen aan zo'n anti kanker club overmaak..... vraag ik mij af... of de CEO's van dat gedoe nou ook zoals ikke in een oude opel kadet rondtuffen..?(lekkere kekke Tesla..?)

grapjasz | 06-06-21 | 21:23

Is het nou gvd nog niet teruggevorderd. Ik ga random iemand aanklagen bij dat VWS.

MonsantoSucks | 06-06-21 | 21:20

Aangezien kankerpatiënten zeer waarschijnlijk de grootste groep zijn die zwaar zijn geraakt door de Corona crisis, had het KWF het geld aan moeten nemen. Sywert wacht drie weken met reactie, geeft geld weg aan KWF en geeft middelvinger aan de miniserie van VHS alwaar kudtambtenaren wanprestaties leveren en de samenleving naar de klote helpen. Begint haast een spannende soap te worden

Sliptong | 06-06-21 | 21:11 | 2

U dacht dat hij 9 miljoen zou storten op maandagochtend. Hij roept wat en KWF wil niet gebruikt worden in het SywertSpel. Goed zo KWF

PARTYZAN | 07-06-21 | 00:20

@PARTYZAN | 07-06-21 | 00:20: Dat geld moet terug naar de coronabestrijding... niks kwf en niks lulletje
sywert...

knalrode lippenstift | 07-06-21 | 07:55
-weggejorist-
Thuinman | 06-06-21 | 21:10 | 3

Ik dacht altijd dat Sywert 16 was, maar het blijkt toch Bert Brussel.

beldewouten | 06-06-21 | 21:01 | 2

Wie niets doet kan ook geen fouten maken.

van Oeffelen | 06-06-21 | 21:07

@van Oeffelen | 06-06-21 | 21:07: Gaat dit wel over Camiel, ook CdA, of een andere -veronderstelde- vrouwenmepper?

dathoujetoch | 06-06-21 | 22:19
-weggejorist-
fubarmf | 06-06-21 | 20:56 | 1

Voor dat geld kan hij een NSBusiness Card aanschaffen en een enkele reis naar het Oosten nemen. Je kan dit als landverraad zien.

R. Skickr | 06-06-21 | 20:37

Wat doen die twee kornuiten van Sywertje eigenlijk met hun deel? Schijnt ook om een behoorlijk bedrag te gaan.

Zullen waarschijnlijk het meeste spijt hebben dat dit bekend is geworden.

ArieR68 | 06-06-21 | 20:32 | 3

Die zijn zoals bigi bana boy. Fuck you allemaal ik steek het in mijn eigen zak, Wat Sywert de facto ook doet.

Zapata10 | 06-06-21 | 20:37

Bernd Damme en Camille van Gestel cashten ruim 5 miljoen p.p.

MK27 | 06-06-21 | 20:52

Eentje loofde een fles wijn uit aan ftm voor het ontdekken van de scam.

Dus ik denk dat ze die 5 miljoen goed investeren en nooit meer werken.

fubarmf | 06-06-21 | 20:57

Goeod lezen, GS. Siewert is een handige prater. Hij houdt die 9 miljoen gewoon want ja misschien heeft hij die ooit nodig, kan iedereen gebeuren ja toch. Hij heeft gezegd dat hij de opbrengst ván die 9 miljoen (zoals beleggingswinst of rente) aan maatschappelijke doelen ten goede laat komen. Misschien. En waaraan dan precies is ook niet duidelijk. Dus in het (voor Siewert) allerslechtste geval houdt hij 9 miljoen euro over, en hij heeft nu bereikt dat er krantenkoppen zijn die ten onrecht melden dat hij alles aan maatschappelijke doelen ten goede laat komen.

Mufrius | 06-06-21 | 20:29 | 2

Nee, alleen eventueel rendement maar hij is zelf baasje over die stichting en giften zijn volledig aftrekbaar.

Zapata10 | 06-06-21 | 20:38

Ja, het is wel een heeeel genereus aanbod om de winst aan goede doelen te geven.

Al het geld moet terug naar de Staat, naar de Roverheid. De Roverheid duldt geen concurrentie!

KlaagGraag | 06-06-21 | 20:56

Dat de goededoelen industrie een hypocriete verdien business is moge duidelijk zijn maar dat laat onverlet dat Sywert de typhus kan krijgen. Of kanker. Maakt mij niet uit zolang het maar terminaal is.

de euro middenweg | 06-06-21 | 20:24 | 1

Tot het moment dat een van uw familieleden kanker lrijgt.....

Toverkol | 06-06-21 | 21:51

Ik vraag me altijd af wat zo'n directeur van een NGO precies doet voor anderhalve ton/jaar.

knutsel_ | 06-06-21 | 20:22 | 5

In zijn Maserati met chauffeur rondgereden worden.

KlaagGraag | 06-06-21 | 20:58

Verkeerde discussie. Sywert is te slim voor u. Of u bent te dom voor Sywert. In uw geval ga ik uit van beiden

PARTYZAN | 07-06-21 | 00:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Siewert zal wel voor 9 mln 100 happymeals laten afleveren bij een ronald mc donaldhuis via n dochteronderneming van m. Als ie slim is.

Crankhead | 06-06-21 | 20:21

1 Bloemschoen = 5.1 Miljard euro
1 Sywert = 0.0018 Bloemschoen
#VWS #Buitenof
-Cortés twitter.com/Cortes/status/14014822486...

Nogmaals, Sywert is niet het het probleem maar het VWS is.

Brabeaulander | 06-06-21 | 20:19 | 2

Precies. Benieuwd trouwens welke andere handige vrije jongens het afgelopen jaar zich miljonair kunnen noemen na een deal met de ambtenaren. Geldt overigens al jaren voor de asielzoekindustrie.

RGV42 | 06-06-21 | 20:24

Ik heb al eens gecollecteerd voor de Hartstichting. Nog meer mensen hier die deugen?

Leptob | 06-06-21 | 20:18 | 2

Ja hoor, ik heb ook behoorlijk wat vrijwilligerswerk gedaan in mijn jongere jaren. Voor de nierstichting en de wereldwinkel. 9 miljoen stappen gedaan en schoenen versleten.

Zapata10 | 06-06-21 | 20:29

Terug naar het ministerie. Dat er waarschijnlijk op aandrong een BV op te richten bij die stichting?
En dat geld willen ze niet inzetten voor kinderkankerpatientjes? Het moet niet gekker worden dit...

Jan, Leiden | 06-06-21 | 20:18

Dat donoren is natuurlijk gewoon een fiscale truc. De BV trekt dat weer af dus per saldo doneert hij maar 6,75 miljoen en stopt nog steeds 2,25 miljoen in zijn zak....

Jafco | 06-06-21 | 20:17 | 1

doneren...

Jafco | 06-06-21 | 20:17

MondkapGate….
Ik wacht op de Fieldlab Gate.
Ben benieuwd hoe daar de poen verdeeld is.
Bijna een miljard uitgedeeld aan allerlei clubjes.
Wat heeft de club Fieldlab Evenementen in de zak gestoken?
Een miljard hè…
Maakt het graaien van SluwerT van L niet minder hoor, maar ik heb zo veel vragen.

Ruimedenker | 06-06-21 | 20:16

Ach, doen ze weer lelijk tegen huisvriendje Sywert? Laat die zakkenvuller toch in zijn eigen sop gaar koken. Dat koketteren met die Kankerstichting zal wel weer uit de koker van een of ander Multilul communicatiebureau komen.

Ad Hominem | 06-06-21 | 20:15 | 1

Seabert is een fellow traveler in de mein kampf tegen die verderfelijke Bedet.

Graaf_van_Hogendorp | 06-06-21 | 20:20

Voor negen miljoen kon iedereen doodvallen voor mij. En als mijn vrienden er schande van zouden spreken, nam ik andere vrienden. Ik hield het en zou een heel fijn leven verder hebben.

Bigi Bana Boy | 06-06-21 | 20:13 | 4

Met 9 mln komen die nieuwe vrienden vanzelf aanbellen.

Crankhead | 06-06-21 | 20:24

Dat zag je ook in de nadagen van de Sovjetunie toen al die oprechte communisten als een gek hun zakken aan het vullen waren uit de failliete boedel. In de nadagen van het regime bij onze oosterburen vlogen de zo belangrijke partijbonzen en hotemetoten ook met kunst en goud alle kanten op. Tja van die figuren kon je letterlijk doodvallen. Wel of niet grootschalig georganiseerd. Uiteindelijk draait het inderdaad allemaal om poen macht en een leuk leven.

Zapata10 | 06-06-21 | 20:35

Je moeder zal trots op je zijn. Voor een kleiner bedrag zou je haar dan wel weer verkopen voor het gemak.

R. Skickr | 06-06-21 | 20:40
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Nivelleermarionet | 06-06-21 | 20:12
-weggejorist-
Talleyrand | 06-06-21 | 20:12

Die cliniclowns werken ook niet prodeo,verdienen meer als een verpleegkundige.
Schandalig.

De Profundus | 06-06-21 | 20:10

Wat onsmakelijk van het kwf om een operatief verwijderd gezwelletje op de poster te zetten naast die jongedame.

intrigant | 06-06-21 | 20:10

Heeft die Sywert al inkomstenbelasting betaald over die 9 miljoen?, of hoeven CDA'ers dat niet?

W_F | 06-06-21 | 20:09

Sywert moet gewoon elke Nederlander één zakje van 10 vrieslollies schenken van die 9 miljoen. Over krijgen gesproken; iemand al die 1000 euro gehad van ene Mark Rutte?

kweethetooknietbeter | 06-06-21 | 20:06 | 3

Maar bij wie koopt hij die vrieslollies?

SterF... | 06-06-21 | 20:10

@SterF... | 06-06-21 | 20:10:
Goede vraag. Nu heb ik een kennisje, die weer een kennisje kent en daar van weer de broer van, kan mogelijk voor een zacht prijsje wel aan 18 miljoen van die zakjes vrieslollies komen. Als hij alvast die 9 miljoen over maakt op mijn rekening.... ;)

kweethetooknietbeter | 06-06-21 | 20:14

Kijk, het KWF heeft tenminste fatsoen ....

Werkt Sywert btw op de redactie of zo ??

Gizmo579 | 06-06-21 | 20:06 | 2

De directeur van het KWF heeft een jaarsalaris van 150k. Noem je dat fatsoenlijk?

gatij | 06-06-21 | 22:13

@gatij | 06-06-21 | 22:13: Het is niet onbelangrijk dat een NGO goed bestuurd wordt. Er gaan grote bedragen om. Even los van of je vindt dat er goed bestuurd wordt, zal een dergelijke organisatie toch mensen nodig hebben die daar hun tijd, passie en energie in steken. Dat daar een vergoeding tegenover staat die hoger is dan wat jan modaal verdient is niet meer dan logisch.

Reaaalist | 06-06-21 | 23:58

Ik vond zijn verhaal niet echt overtuigend… zou wat zijn als Holleeder ook een foundation zou hebben opgericht met de centjes van de familie Heineken en dan zou verwachten dat alles weer goed is… Dus deze meneer heeft groot gelijk: een Bill Gates foundation oprichten is prima, maar doe dat maar van je op eerlijke manier verworven vermogen, deze centjes moeten gewoon terug naar de overheid.

ruud76 | 06-06-21 | 20:00 | 10

@ruud76 | 06-06-21 | 20:46: zeker, maar mijn punt is dat de vergelijking met Holleeder niet deugt. Die heeft tenslotte ernstige strafbare feiten gepleegd, en dat is toch een andere liga dan moreel fout zijn.

Argyronauta | 06-06-21 | 21:07

@Argyronauta | 06-06-21 | 21:07: ik vind het verschil tussen “mag juridisch niet” en “hoogst ongepast” wat minder groot dan jij (prima, point taken); maar mijn punt is dat Sywert het moreel verwerpelijke (dat hij erkent) alleen oplost door de centjes te retourneren aan de belastingbetaler. KWF heeft daar gewoon gelijk en juist op dat punt spat het dedain er in het stuk van Brussen vanaf.

ruud76 | 07-06-21 | 07:40
▼ 7 antwoorden verborgen

Een heel artikel in de Gelderlander over iets wat nog helemaal niet aan de orde is?
Spuwert van Lienden heeft buitenproportioneel z’n zakken gevuld, maar nu krijgt deze zaak buitenproportioneel veel aandacht.
Begint mij de keel uit te hangen.
“Als ie maar niet denkt hier dat geld te komen brengen”
Wie heeft het daar in godsnaam over.
Om stort een schamele 20€ per jaar aan KWF, nog nooit heeft iemand gevraagd hoe ik aan dus centen kom.
Ze moesten eens weten…

En nu iedereen z’n bek houden. SwieperT gaat de poen aan doelen geven en dat is te controleren.
Dan lullen we weer verder.
Daaaaag.

Ruimedenker | 06-06-21 | 19:59 | 2

Voor een ruimdenkend persoon heb je weinig denkvermogen. En vertel je moeder dat ze haar bek kan houden, niet aan mij.

R. Skickr | 06-06-21 | 20:43

@R. Skickr | 06-06-21 | 20:43:
Narrige zuurpruim.
4 reaguursels en geen zinnig woord te zeggen.
Beetje schelden, moeders erbij halen.
Wat is jouw probleem?
Alcohol, drugs of wellicht allebei.
Neem alleen al jouw reactie hieronder…
Held op sokken… schrijf het dan voluit.

Ruimedenker | 06-06-21 | 22:03

Met Kanker spot je niet! PUNT

Crematorium-de-Asbak | 06-06-21 | 19:59 | 1

Staat een uitroepteken. Maar da's geen punt. En met alles valt te spotten, kleinzerig persoontje zoals jij bepaalt dat gelukkig niet. En nu opk....

R. Skickr | 06-06-21 | 20:45

En natuurlijk werkt dat vrouwtje van KWF deeltijds.

dathoujetoch | 06-06-21 | 19:58

Ik vind een directeur van een goed doel, met een ideologische instelling, met een salaris van ruim € 150.000,- meer dan ruim betaald...

Wijze uit het Oosten | 06-06-21 | 19:55

En toch, leef je eens in in Sywert. Dan krijg je de deal van je leven voorgeschoteld. En dan. Verneuk. Je. Die. Totaal.
Ik vind het zelfs wel een beetje sneu. Echt waar.

Leptob | 06-06-21 | 19:54 | 2

Goed lezen, hij geeft die 9 miljoen niet weg, hij gaat er mee beleggen, van het rendement dat na belasting en (zijn)kosten overblijft gaat een deel naar goede doelen, o.a. KWF. En er is een grote kans dat deze CDA'er een flink negatief rendement behaald, waardoor er dus ook niets uit te keren valt.

W_F | 06-06-21 | 20:04

Mijnheer heeft nu een banksaldo wat niet op de muren van uw huiskamer past.

Toverkol | 06-06-21 | 21:53

Sywert ook al is ie klein.
kijk maar eens hoe slim een ambtenaarshondje kan zijn.

Sywert is voor niemand bang.
Naait bedreigde burgers die kan.

Z'n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt.
Zijn er zorgmedewerkers in gevaar dan gaan ze op avontuur.

Sywert is voor niemand bang
Naait bedreigde patienten waar die kan

Remi A. | 06-06-21 | 19:44

Bij de goede doelen zijn ze heilig. Ze zitten niet te wachten op het besmette geld van Sywert, wat als blijkt dat het geld van graaier Sywert naar het salaris van een andere graaier is gegaan. Voorkomen is beter dan genezen.

GroetenVanUrk | 06-06-21 | 19:43

Wat een dom gebral van die Brussen. Die oplichter van een Sywert spant KWF ongevraagd voor z'n karretje om zo zijn centjes te kunnen witwassen. Het is zo fucking schaamteloos.

kokkie klaphaak | 06-06-21 | 19:40 | 7

Vriend van de show Siewert mag niet bekritiseerd worden, want dat leidt tot verontwaardiging zoals je ziet. De redactie lijkt soms net het campagnebureau van DENK

De Pilsvogel | 06-06-21 | 20:04

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:41: daar is niks mis mee. Behalve als je een corrupte ambtenaar bent die door zijn positie deze greep in de kas kon doen. Sywert is nooit ondernemer geweest. Dat werd hij pas toen hij zag dat er geld te graaien viel. Hij was twee dagen bij de kvk ingeschreven toen hij een order van 100 miljoen kreeg. Het is een corrupte flikker en die ambtenaren die hiermee hebben ingestemd zijn volstrekt zwakzinnig

kokkie klaphaak | 06-06-21 | 20:07

Dat denk ik ook.
Sywert was vast van plan om met dat geld allerlei dingen te gaan doen en wat te beleggen en zo. Daar neemt hij het dan (eerst en vooral) zélf goed van.
En als er dan echt ruim over zou blijven, dan schenkt hij daarvan, heel gul, een klein deel daarvan aan KiKa "want dat staat als doel goed aangeschreven" dus daar dacht hij mee te scoren.
Maar SvL was heus niet van plan om die 9 miljoen zomaar door te geven.

Wering | 06-06-21 | 20:21
▼ 4 antwoorden verborgen

Kut. Is dit ook al onderwerp van discussie? Ik haak ff af, niet meer geïnteresseerd in wie wel/niet gelijk heeft. Wie de meeste volgers, wie de grootste bek, wie de meeste zendtijd op de NPO dus gelijk. Ik ben "pas" 57 maar heb al diverse familie en vrienden aan deze kutziekte verloren. Zit gewoon weer te janken, jawel volwassen kerel. Geld aannemen en bestrijden die ziekte, gewoon doen wat je moet doen om onmenselijk leed tegen te gaan.

voorbips | 06-06-21 | 19:38 | 3

Gecondoleerd.
Vraagje.
Zouden betreffende personen aankomende zomer tijdens de hitte van 2021 in overleden, zouden we dan ook allemaal moeten huilen?

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:43

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:43: m'n dochter had inmiddels 27 geweest, helaas kwam ze niet verder dan 7.

voorbips | 06-06-21 | 19:54

gewoon terug naar de belasting, hoeft bloemschoen iets minder te verantwoorden

foxmean | 06-06-21 | 19:38

Allrighty, we gaan 1 iemand kielhalen. Dan blijft de rest waar die 5,1 corona miljarden aan besteed zijn buiten schot.

Gaan we China nog aanpakken vanwege Corona? Die hebben pas verdient aan deze gemaakte crisis. En ze hebben onze noodvoorraad mondkapjes destijds graties gekregen van VWS.

sjef-van-iekel | 06-06-21 | 19:38 | 4

Dat mag niet van Koopmans; het is niet politiek prudent.

DeJemelscheet | 06-06-21 | 19:56

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:40: Niemand heeft de griep gemaakt. Van corona is dat helemaal niet zo duidelijk. Kromme vergelijking dus.

DeJemelscheet | 06-06-21 | 19:57
▼ 1 antwoord verborgen

Wat zou Jezus hier nou van vinden? (man man man)

All_yall | 06-06-21 | 19:37 | 4

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:38:
Als je zelfs een mythisch persoon uit een verhaal nog gaat aanklagen dan ben je aanbeland in Nederland 2021.
Geef dit land aan Asha ten Broeke en daarna terug aan de zee. Heb meelij.

All_yall | 06-06-21 | 19:46

Die had ons niet opgescheept met maar 1 Aarde.

W_F | 06-06-21 | 20:07
▼ 1 antwoord verborgen

Organisaties waar Graaf Bloksnor opduikt moet je sowieso links laten liggen.

gestoptmetroken | 06-06-21 | 19:35

Volgens mij is geld beheren en het dan beleggen altijd de beste manier om goede doelen te steunen. Je kunt 9 mio in 1 keer uitgeven, je kunt ook 100 jaar lang onbeperkt aan goede doelen doneren met de winst uit beleggen van die miljoenen.

blikjegrolsch | 06-06-21 | 19:34 | 2

Plus:
- je kunt de gift aftrekken van je eigen managment-fee
- je erfgenamen worden niet lastig gevallen met erfbelasting als ze die 9 miljoen in de vorm van een stichting erven.
Die fiscalist van Sywert snapt het.

tipo | 06-06-21 | 19:39

@tipo 19:39: Dus Sywert kan als toezichthouder €200.000,- /jr managment-fee krijgen, belastingvrij omdat hij dit gift van 9 miljeon heeft gedaan en zijn kinderen betalen geen erfbelasting over die 9 miljoen. Er is vast wel een goed doel dat van gestolen geld geen probleem maakt.

tipo | 06-06-21 | 19:42

De gemaakte winst moet terug naar de overheid. Wat een flapdrol, nul respect voor die gast

Luckystriker | 06-06-21 | 19:33 | 3

Winst.. waarbij?

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:37

Idd ja, gewoon teruggeven die belasting poet. Niks niet de goed heilig man uithangen.

Julius Pace Car | 06-06-21 | 19:39

@Julius Pace Car | 06-06-21 | 19:39: Belasting poet. Financieren "we" de hele wereld mee.

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:44

Als ze komen collecteren geef ik niks. Stop eerst maar eens die samenwerking met Schimmelpenninck.

raskol | 06-06-21 | 19:33

Subtiel stilist, die Brussen.

J.P.Drapeau | 06-06-21 | 19:31

Principekwestie. Eigenlijk kan ik het KWF ook wel een beetje gelijk geven. Het laatste wat ze willen is dat enerzijds zij een soort van het afvoerputje van van Liendens geld zijn dat hem in de weg zit. Anderzijds kan het KWF van Lienden niet echt bedanken omdat het geld inmiddels een beetje vies is. Van Lienden mag niet te boek komen te staan als een gulle gever.
Inderdaad, stort maar terug naar VWS en laat VWS er een paar goede doelen mee steunen.

Leptob | 06-06-21 | 19:30 | 4

Terug naar VWS? Het VWS wat 5,1 miljard kwijt is? Ja, lijkt me een prima keuze...

bart1234 | 06-06-21 | 19:35

U moet kiezen:
U geeft uw budget aan:
A KWF
B Corona in India

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:36

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:36: B natuurlijk. Want dat er hier ook mensen dood gaan boeit niemand, zolang we maar deugen.

Het gezeik over Sywert is sowieso hypocriet, maar hij is een mooie bliksemafleider. Hij is de boef die 100 miljoen jatte en de verantwoordelijken bij VWS wat 51x zoveel zoek maakte, blijven lekker buiten schot. De hele meute trapt er met beide benen in.

bart1234 | 06-06-21 | 20:02
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi. Weer een goed doel waar ik niet meer aan bij hoef te dragen... als ze donaties gaan weigeren, hebben ze kennelijk geld genoeg...

Odin | 06-06-21 | 19:30 | 2

U hoeft ook niets.
Als het definitief genezen van kanker een geldkwestie zou zijn dan was dat allang geregeld.

Bootvisser | 06-06-21 | 19:52

Het Kwf zou blij moeten zijn met elk dubbeltje.

Toverkol | 06-06-21 | 22:01

Hij heeft het geld nog helemaal niet weggegeven. Hij gaat misschien wel een stichting oprichten, met hemzelf als beheerder. En als hij het geld dan misschien toch zelf nodig mocht hebben gaat het geld misschien toch wel naar hem. Maar mocht er misschien wat van het geld belegd worden waarbij dan misschien wat winst gemaakt wordt, dan kan die winst misschien wel gebruikt worden voor een goed doel.

Klinkt allemaal alsof meneer het geld gewoon even parkeert totdat de media-aandacht voorbij is, waarna hij alsnog het geld incasseert.

Als hij er echt mee in zijn maag zit maakt hij het gewoon over naar een goed doel, en gaat niet lopen klooien met een stichting in eigen beheer.

nieuwe_Deen | 06-06-21 | 19:30

Fuck fatsoenkanker. Hup Sywert.

All_yall | 06-06-21 | 19:30

Blijkbaar heeft BertBrussen niet opgelet bij het interview met Sywert van vandaag.
Sywert gaat als beheerder met het behaalde rendement vd 9 miljoen doneren aan KWF. Totaal niet transparant dus. Goed dat KWF hier afstand van neemt.

mocroGS | 06-06-21 | 19:29 | 4

Eens. De enige die zijn geld moet aannemen is het ministerie of de overheid. Sywert is niet in de positie om met andermans geld de filantroop te gaan uithangen.

BobDobalina | 06-06-21 | 19:31

Kwf, zal mijn rekeningnummer even doorgeven. U blij, ik blij.

Toverkol | 06-06-21 | 21:57
▼ 1 antwoord verborgen

Maakt niet uit, geld is niet van hem, beetje pronken met goede doelen ineens doet daar weinig aan af

menage | 06-06-21 | 19:29

Als echt niemand dat geld wil hebben dan bied ik me wel aan. Voor deze ene keer. Ik zou het in ieder geval niet teruggeven aan het ministerie zoals het KWF voorstelt, want dan weet je gewoon zeker dat het over de balk gesmeten wordt.

VanBukkem | 06-06-21 | 19:27

Het KWF staat er dus zo goed voor, dat ze vanuit hun ivoren toren eventuele miljoenen afwijzen? Mooi, dan hoeven ze onze tientjes dus ook niet meer...

bart1234 | 06-06-21 | 19:26 | 1

Dan geeft u dat tientje toch lekker niet. Uw keus en kinderachtige conclusie.

Bootvisser | 06-06-21 | 19:54

Mensen kunnen ook direct met het ziekenhuis contact opnemen om oncologie/radiologie onvoorwaardelijk te sponsoren.

sjef-van-iekel | 06-06-21 | 19:26 | 5

Diederik_Ezel | 06-06-21 | 19:31:
"Klopt, kan overigens ook bij de meeste onderzoeksgroepen voor ziekte XYZ wel"
Corona...

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een moraalrukkers bij KWF, ze zijn niet eens benaderd door Sywert. Ze moeten gewoon zoveel mogelijk geld binnenharken en weggeven aan kansrijk kanker onderzoek waar patiënten iets aan hebben ipv de moraalrukker uithangen. Hoeveel salaris harkt die voorzitter overigens binnen, 5 ton of nog meer?

Diederik_Ezel | 06-06-21 | 19:25 | 7

Diederik_Ezel | 06-06-21 | 19:25 Ga toch fietsen. Corona, daar moet iedereen bang voor zijn.

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:32

@BobDobalina | 06-06-21 | 19:30: ja maar Bob, teruggeven aan lui die in eerste plaats 'teveel' betaald hebben om een veel te vage reden? Die gaan het toch verkwanselen. Dan heb ik meer vertrouwen in S. v.d. L.

Ik wil juist weten waar die 5,1 miljard naartoe gegaan is. En iedereen die geprofiteerd heeft in de krantjes zien.

sjef-van-iekel | 06-06-21 | 19:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Het KWF is zo'n ongelofelijke abjecte club. Graaiers aan de top, leuren om erfenissen en legaten, nog aan het ziekbed. Ik heb elk jaar moeite om beleefd te blijven tegen die arme collectanten.
Mensen met kanker verdienen zó veel beter.

De echte Stolwijker | 06-06-21 | 19:25 | 2

De echte Stolwijker | 06-06-21 | 19:25
Mensen met kanker verdienen corona steunpakket.

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:30

Mensen met letsel door ongevallen ook. Mensen met taaislijmziekte ook. Mensen met horrelvoeten ook. Mensen met afgezette ledematen ook. Rot op met je kanker. Kanker is niet het ergste dat er op de wereld bestaat. Emo-chantage, bah.

Normpje | 06-06-21 | 19:43

Hij gaat gokken met 9 miljoen (of een deel er van) en met een deel van die winst, eventuele winst, gaat hij IETS doen..

Ik zou me daar ook niet aan willen conformeren.

Rollins | 06-06-21 | 19:25 | 4

Al gaf hij €25.- Dan zeg je netjes dankjewel. Men moet maar eens kappen met dat gezeik Het is verdorie Pol Pot niet. Het is gewoon een knakker die op legale wijze geld verdiend heeft op -op zijn slechtst- shaky morals. Dat mag. Doen de ondernemers in de raad van toezicht van het KWF ook elke dag.

DeJemelscheet | 06-06-21 | 19:36

Als die kankerlui consequent zijn, dan dienen ze vanaf vandaag letterlijk elke donatie na te trekken om na te gaan of de Euri die zijn overgemaakt wel verdiend zijn op een wijze die volledig beantwoordt aan de hoge morele kankernormen. Dat belooft dan weinig goeds voor de kankerpatiënt, maar who cares about them?

Schoorsteenveger | 06-06-21 | 19:51

@blikjegrolsch | 06-06-21 | 19:28:

Agree to disagree. Er is wel nog een keuze; de Arie Boomsma keuze. Niet gelieerd meer willen worden aan het KWF als hij etc. Positieve beeldvorming behouden zal wellicht meer ander geld in het laatje brengen dan de knopen van Sywert. Ook dat is politiek. Ik geloof niet dat een KWF zo hoog op het morele paard zit. Ik geloof wel dat het een politieke - hypocriete - uitspraak is.

Het verbaast me niet als een bedrijf zich er om die reden niet aan wil liëren. Een tientje mislopen om honderd euri te behouden / verkrijgen. Het zou me niet verbazen.

Rollins | 06-06-21 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Het voor de Bühne deugen wordt belangrijker geacht dan het bestrijden van kanker.

Schoorsteenveger | 06-06-21 | 19:24

Nee, dan Ronald de Boer(enkinkel) uit de kop van Holland, die stampend op 6.500 uitgepeurde lijken z'n geld verdient als de dansende aap van Quatar en voorpagina's krijgt.......

Die heb ik z'n b;oedgeld nog niet horen weggeven !!!!!

J.Thee.Cohen | 06-06-21 | 19:24 | 1

Hoor hoor!

DeJemelscheet | 06-06-21 | 19:36

Kanker hoort overigens bestreden te worden ons, de betaler..

Daar moet geen aparte organisatie aan te pas komen....

neonreclame | 06-06-21 | 19:24 | 2

Zoals bij corona?

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:46

@Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:46:

Yep...

neonreclame | 06-06-21 | 19:59

Pittig geschreven Brussen, als kankerpatiënt, kan ik het 100% met je eens zijn.
Ik begrijp niets van dit hypocriete gewauwel. Het gaat niet om het morele blabla, maar om kanker!

toetssteen | 06-06-21 | 19:23

@Bert Brussen, blijkbaar kun je net zoals thuis ook bij de buren fijne stukken schrijven, dank.

Ren je rot | 06-06-21 | 19:23

Mijn god, Bert Brussen, wat ben jij geestig, met je kanker - en chemograppen. Je kinderen zullen trots op je zijn.

IJsbrekert | 06-06-21 | 19:23 | 7

Precies, geen enkel respect voor die gladjakker v Liende... en ik lees GS al 17 jaar of zo en weet heus wel wanneer iets sarcastisch is bedoeld, maar dat lees ik niet uit Brussen's stukje.

Keyboardspeler | 06-06-21 | 21:25
▼ 4 antwoorden verborgen

Operaties uitstellen want Corona is erger.
Niet samenwerken met andere landen. Want er is een Nederlandse variant van kanker.
Stel je nou voor hè, dat we al dat coronageld en alle economische schade uitgaven aan de uitroeiing van kanker ipv Corona...
En dat kankerbestrijding internationaal gezien ging, net zoals met (alle varianten van de coronavaccinaties) alles op alles zetten tegen tegen kanker....

Maar nee.

Prutsers.
Corona, dat is pas erg..
Kost wat.. heb je ook niks.
Muahahaha...

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:22

Maakt niet uit siewert, de hoeren spugen er niet op hoor.

De Pilsvogel | 06-06-21 | 19:21 | 1

Grrt.. pfft...

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:29

Ik zie een jaloerse Schimmelpenninck. Wat had hij die miljoentjes graag gehad.

antagonist | 06-06-21 | 19:21

Stelletje Coronalijers...!!

neonreclame | 06-06-21 | 19:21 | 1

Ongezien de k.. hik voor Sander Deuginck

Tobi | 06-06-21 | 19:36

Lekker deugen!

Do-na-zi | 06-06-21 | 19:19 | 3

Skewers zegt helemaal niet dat het geld naar KWF gaat. Hij heeft zojuist zelf een kanjer stichting opgezet. Hij boek het geld over en heeft er een extra aftrekpost bij. De kankerlijer in de stichting is hijzelf.

Astroturfer | 06-06-21 | 19:32

@Usumani | 06-06-21 | 19:49: ik typte eigenlijk ‘klerelijer’, maar de auto compleet van big tech verbeterde de zin.

Astroturfer | 07-06-21 | 05:37

Ik moest hard lachen om de tekst in dit artikel. Maakt mij dit nu een slecht mens ?

Man-bear-pig | 06-06-21 | 19:19 | 1

Wear that name with pride

Tobi | 06-06-21 | 19:34

KWF maak je niet zo druk, het is niet alsof Sywert echt van plan is dat geld aan goede doelen te geven.

TheOtherWhiteMeat | 06-06-21 | 19:18 | 1

Het advies van de directie van het KWF was ook om de 9 miljoen terug te laten storten.
Terug naar onze overheid.

J-van-de-Bontekoe | 06-06-21 | 19:34

Siewert komt er nu achter dat er niet zoiets bestaat als vies geld. Men wil het niet.

devil13 | 06-06-21 | 19:16

Ik vind dit kankergrappig.

Wilde Slechtdoener | 06-06-21 | 19:16 | 3

Ik zie er ook wel de tumorvan in.

Mr_Natural | 06-06-21 | 19:24

Het wordt hier nog gezwellig

JWZ_JMK | 06-06-21 | 19:28

Kanker is een eenvoudige verkoudheid vergeleken bij Corona.

Is dit nog nieuws? | 06-06-21 | 19:29

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino