Trump laat briefje achter voor Biden
Presidentieel!
Een traditie die bijna even mooi is als aanwezig zijn bij de inauguratie van je opvolger. En nederig als Trump is in zowel overwinning als nederlaag, liet hij voor zijn opvolger natuurlijk een briefje achter. We weten dus nog niet wat erin stond, maar Biden vertelde verslaggevers dat "The president wrote a very generous letter. Because it was private, I won’t talk about it until I talk to him. But it was generous." Elders viel het woord "gracious" zelfs nog. Geeft toch te denken! Schreef Donnie de brief zelf, of liet hij het net als Melanias 80 brieven aan White House residence staff-leden over aan een ghostwriter. Enfin, gezien de onderstaande beelden had ze er de kracht ook gewoon niet meer voor.
LOL. Mel echt helemaal klaar met FLOTUS-poseren
Bonusmemes: Bernie Sanders Inauguratie Houding
Social
Young King
Social
Reaguursels
InloggenBegreep dat Antifa gisteren op bepaalde plaatsen in VS aardig heeft huisgehouden. Hoor je die schoonzoon van Pelosi of hoe dat lijk genoemd wordt niet over. Maar ravage die BLM en Antifa vorig jaar hebben aangericht wuifde hij ook weg. Media bericht er gisteren nauwelijks over, behalve Telegraaf, maar ik denk als er een ruit door Trump aanhangers wordt ingegooid Jinek dat ten volle uit gaat meten.
Serieus, denk je dat ze helemaal naar de V.S. reist om daar een raam op te meten?
Ik verwacht dat Melania er helemaal klaar mee is en dat ze binnenkort gescheiden van bed, bad en brood gaan leven. Haar uitkopen zal wel te duur zijn en ze hebben dat jochie nog. Ach, heeft ze het toch niet slecht gedaan voor een Olga uit Bratislava ( ja, ik weet, ze is Sloveens, dit is een uitdrukking ).
Ze hoeft alleen maar een paar jaartjes te wachten en de rijpe appelen vallen haar in de schoot.
Tot in zijn diepste cellen is Trump en met hem tientallen miljoenen stemmers er van overtuigd dat hij is bestolen!
Tsja. Tot in hun diepste cellen zijn de meeste Rooms-Katholieken overtuigd van het bestaan van God. Het hoeft daarom nog niet waar te zijn.
verkiezingen in de VS zijn in ieder geval transparanter dan die in de EU. Kan iemand aan mij uitleggen hoe Frans T. een uitgerangeerde PvDAer, Charles Michel voorzitter van de Europese Raad aan zijn positie is gekomen of Ursula von der Leyen voorzitter van de Europese Commissie aan haar? Mutti Merkel speelt een rol en Macron , maar verder is dat niet transparante achterkamertjespolitiek volgens wijlen Pim F.
Vroeger werden jongetjes van een jaar of 10 -12 koning van grote rijken omdat pa, al dan niet op natuurlijke wijze, het loodje legde. Vaak werd dat geen succes. Maar om nou een overduidelijk seniele breekbare oude man van 78 (?) en een haatdragende racistische mevrouw op de plek te zetten van een narcist die zijn beloften voor de verandering wel is nagekomen.... Ik weet niet of dat nou de les is die we moeten leren van de geschiedenis. Wat vind jij Mark R? Jij hebt immers 6 jaar geschiedenis gestudeerd?
Er was niemand anders _pacman_.
vermoedelijk zal daar wel een reden voor zijn geweest. Helaas wordt die ons niet verteld. Ook daar zal wel een reden voor zijn geweest.
Ja, dan is het lastig geschiedenis schrijven.
Weet je, het is ook echt goed dat zowel Mel als Donald zijn opgerot. Ik neem toch even aan dat NIEMAND hier het een goed idee vind dat die psychopatische gek nog 1 minuut langer in het Witte Huis zou zetelen? Enne, ik verwacht van Biden/Harris niet heel veel beters hoor, maar in elk geval wel normaler gedrag en aanspreekbaarheid.
Hij heeft 4 jaar prima beleid gevoerd. Had ik nog wel 4 jaar van willen hebben.
Maar ja, 'Orange Man Bad!!!!!', he?
Biden/Harris niet veel beter inderdaad... eerder veel slechter, met nog meer corruptie, bakken vol met geld naar groene initiatieven, mainstream endorsed racism en een oorlogje hier en daar om Democratie te brengen.
@quantumcollider | 21-01-21 | 12:18:
Prima beleid? Staatsschuld enorm, korte opleving van de beurs die nog harder gaat inzakken, groter verschil tussen rijk en arm, Mexico die niet voor de muur betaalt, tienduizend leugens, groot gedeelte van zijn kabinet en staf dat in de gevangenis zit (maar nu opeens niet meer), kan nog wel even door gaan hoor.
@Gladiator Fap | 21-01-21 | 14:12: dat oorlogje voeren is toch echt meer een republikeinse traditie ( Koeweit, Afghanistan, Irak zijn toch echt door de Busjes gestart )
Video welke de media niet laat zien, militairen draaien hun rug naar Biden.
www.bitchute.com/video/08HAA6Kf3Jnn/
Zou net zo goed tactisch kunnen zijn. Ze draaien niet op 't moment dat hij langskomt. DAT zou me een signaal zijn...
Die zijn er natuurlijk van overtuigd dat ze weer een spannende en drukke tijd tegemoet kunnen zien.
In het daadwerkelijke briefje vraagt Trump aan Biden om hem gratie te verlenen
*met als voetnoot: ik doe dan over 4 jaar hetzelfde voor jou, lieve Joe, want jij gaat het hard nodig hebben.
@Gladiator Fap | 21-01-21 | 14:26: nee nee, onderaan de brief staat Ps, I won bigly
Het Biden beleid lekt vanzelf door naar NL, ik ga alvast sparen voor de slavernij wiedergutmachung.
Alle uitkeringen, toeslagen en subsidies meegerekend komt ik tot een educated guess dat die wiedergutmachung van de klagers moet komen. De schuld kan wat mij betreft kwijtgescholden worden. Stoppen met klagen, meedoen en werken is al genoeg.
Hij is alvast begonnen met extra 1.900 miljard (voor de Klavers hier: 1.900.000.000.000) dollar weg te smijten die ze niet hebben.
Aardig begin:
www.telegraaf.nl/nieuws/890353575/ant...
Las het net ook. Toch mooi dat wat je denkt ook gebeurt. Have fun Joe.
Ik zie alleen bezorgde burgers die geweldloos demonstreren.
Honderden.....
Maar die Trumpers, die zijn pas erg.
Grappig. Dat is keihard terrorisme, niets meer, niets minder. Dat is geen demonstreren. Dus hard het leger eroverheen jakken.
@Ruimedenker | 21-01-21 | 11:39: Tsja, in zekere zin ZIJN het Trumpers. Want hebben ruimte gekregen en zich kunnen organiseren door de wijze waarop Trump invulling gaf aan zijn presidentschap.
@Elpefo | 21-01-21 | 12:12:
Eh. Nee.
Maar als DAT is wat je gelooft dan is er niets dat ik kan inbrengen dat je van gedachte zal veranderen.
Waar zijn de zwaar bewapende militairen?
Het heeft heus z'n voordelen dat Trump weg is, maar nu gaan we zien of Biden Amerika en daarmee de rest van het Westen definitief in het verderf stort. Ik zie het somber in.
He pssst. Het is grapje (denk ik).
@Joris Beltsin | 21-01-21 | 10:58: Ja, dat denk ik ook. ;-) Het erge is wel dat het prima waar had kunnen zijn.
Nee, Biden gaat het veel beter doen. Let maar op. Bovendien: Slechter dan Trump is onmogelijk. Dat was de absolute bodem van wat een president kan betekenen voor zijn land. En het heeft Poetin heel erg veel moeite bespaard, dat Trump de VS heeft verscheurd, de democratie verdacht heeft gemaakt en Europa tot vijand heeft verklaard. Mocht Trump een asset van Poetin zijn geweest, dan de meest effectieve ooit.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04: wappie
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04: jij mag over een aantal maanden mijn terrassen wel ontdoen van wat groene aanslag.... wat een zuur zeg....
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04: Ik ga voor de verandering eens helemaal met u mee.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04:
Lul niet zo stom.
Als de corona crisis niet anderhalf jaar geleden, bewust danwel onbewust in China was ontstaan dan had Trump met twee vingers in zijn neus de verkiezingen gewonnen. De economie liep als een terelier (vond China niet leuk naast het feit dat ze eindelijk werden aangepakt door Trump), werkeloosheid historisch laag dus praat geen poep.
Die Antafa's en BLM's zijn ondankbare nietsnutten en gaan onder Biden nog veel harder zometeen tekeer. En het is al begonnen. Succes met je woke bullshit.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04: Zo is dat.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:04: Citaat: Slechter dan Trump is onmogelijk. Dat was de absolute bodem van wat een president kan betekenen voor zijn land.-
Daar zijn de inwoners van de VS die er over gaan het niet eens mee anders had de helft niet na 4 jaar nogmaals op Trump gestemd BL. Ja iets meer stemmen voor Biden met een onfris moerasluchtje. Het opgepepte veenlijk Biden zal menigeen nachtmerries bezorgen als hij niet binnen een jaar voor langere tijd in slaap valt. Wat daarna komt is nog slechter dus een volgende verkiezing zal niet lang op zich laten wachten.
Je vraagt je toch wel eens af hoe de wereld er nu toch zou hebben uitgezien als er helemaal nooitnever slavernij zou zijn geweest...... een topic wat de komende 4 jaar nog wel eens voorbij gaat komen met die Kamela...........
Dan hadden we onze arbeid eerder gemechaniseerd en geautomatiseerd zodat we nu economisch een eeuw verder hadden gestaan. Adam Smith zei het al. Oh en we hadden minder gezeik gehad.
@Joris Beltsin | 21-01-21 | 11:00: een hoop minder gezeik.... inderdaad..!
Had Amerika geen zwarte president gehad.
@Hollandse_blauwe | 21-01-21 | 11:17:
Dat is een goeie.
Jammer dat Trump geen oorlog is begonnen.
Nu kan iedereen zien dat Hillary het veel beter zou hebben gedaan!
Haha... die Mel is zoooo ontzettend blij om van het gezeik af te zijn.....(zou ik ook zijn hoorrr.!)
Het hypen is al begonnen. Niet Joe, maar Kamala natuurlijk. De Volkskrant pakt vanochtend groot uit met 'Kamala Harris heeft veel te bewijzen: aan vrouwen en de zwarte gemeenschap'. Bijna 1500 woorden en er staat gewoon. Helemaal. Niets. In.
Kameltoe is van Hindi afkomst. Deel van haar familie heeft vermoedelijk slaven op Jamaica gehouden.
@Graaf_van_Hogendorp | 21-01-21 | 10:22:
Nou en? Jörgen Raymann had voorouders aan beide kanten van de zweep. Maakt hem dat iemand die voor slavernij is?
Seksistisch en discriminerend, maar het mag, want het Deugt.
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:31: Niet alsje dat durft te onderkennen. Wel als je (zoals Harris) graag op het "alle blanken zijn slecht, racistisch en slavendrijvers en zwarten zijn altikd onderdrukt door de witte man" orgel gaat. Toont aan dat je dan een beetje hypocriet bent.
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:31:
Neuh.
In het algemeen zegt het wel iets over de hypocrisie in de discussies mbt BLM en 'witte schuld'.
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:31: Het maakt niks uit, want dat is natuurlijk allemaal te lang geleden. Behalve als er een blanke bij betrokken was, dan herinneren we het ons allemaal nog als de dag van gisteren.
@Grutte Pier | 21-01-21 | 10:57: Dat is het. Zodra er ergens in de geschiedenis een blanke iets - naar hedendaagse maatstaven - fout heeft gedaan, moeten er monumenten en excuses komen. Zelfs als duidelijk is dat in het gegevens tijdvak iedereen van alle kleuren en gezindten hetzelfde deed. Het is kortom racistisch. En ik kan me nog best voorstellen dat als je net als in Amerika nog tot ver in de jaren '60 een rassenscheiding had, het ongelijkheidsgevoel wat sterker is. Maar het is potsierlijk dat BLM'ers dat gevoel naar Nederland importeren en er zielig over gaan zitten doen, samen met de NPO die ook vol op dat orgel gaat. Het toont een gebrek aan historisch besef, een gebrek aan kennis van historische feiten en een gebrek aan perspectief en verhoudingen zien. En dat leidt tot heel vreemde discussies - en monumenten.
@TeeJee | 21-01-21 | 10:41:
"White guilt" wordt aktief uitgedragen als onbetwistbaar feit, maar het tegenovergestelde "White Supremacism" moet bestreden worden als "hate crime". Een sluitende verklaring ontbreekt helaas.
Ja daar hebben we inderdaad geen fluit aan. Ik vind ook de aandacht voor de 'Second Gentleman' zo idioot.
En een vice-president heeft nog nooit wat te zeggen gehad.
Die Kamala zit gewoon te wachten op zijn eerste hartfalen net als golddiggers.
Sleazy Joe is de nieuwe MLK van onze tijd. Schijnt dat gasten die zich chick noemen gewoon mogen meedoen met vrouwensporten. Weer een taboe doorbroken en een minderheid bevrijdt. En een nederlaag voor de white patriarchy.
twitter.com/AbigailShrier/status/1352...
Daar heeft Joe Rogan ook een keer iets van gevonden, en meteen kreeg hij een berg rotzooi over zich geen, dat hij homofoob zou zijn of transfoob.
Maar daar ging niet om. Een trans die ooit man was heeft gewoon een fysiek heeft. Dus dan is de hele sport naar de klote. Of hoe zeg je dat gender-neutraal.
Daar heeft Joe Rogan ook een keer iets van gevonden, en meteen kreeg hij een berg rotzooi over zich geen, dat hij homofoob zou zijn of transfoob.
Maar daar ging het niet om. Een trans die ooit man was heeft gewoon een fysiek voordeel. Dus dan is de hele sport naar de klote. Of hoe zeg je dat gender-neutraal.
Tja. Als je full woke gaat dan is dit het gevolg.
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:29: Dat mag je niet zeggen, voor je het weet is iemand offended. South Park youtu.be/wxDaiyREBPw
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:29: Laten we sport dan ook echt genderneutraal maken, daadwerkelijk. Geen vrouwenmarathon meer, geen vrouwentennis, maar gewoon marathon, tennis. Dus al die vrouwen en mannen op een hoop gooien. Kijken wie er op de verscheidene wk's verschijnen op basis van prestatie, niet op basis van geslacht. Spoiler: voornamelijk mannen. Want meestal sterker, sneller, e.d. Ook die transgenders zien we niet want die winnen alleen van vrouwen en falen tussen de andere mannen. En we zijn van het gezeik af.
@Hommel | 21-01-21 | 11:55:
Goed plan.
@Hommel | 21-01-21 | 11:55: Gevolg: jamaar, jamaar, jamaar... Tsja, wat wíl je nou? equality of opportunity of equality of outcome? Het eerste is een menselijke, morele vereiste. Het laatste is de basis voor het pure kwaad.
Antifa, de vrienden van de Demokraten, zijn met “verbinden” begonnen. Hun eerste daad..... het slopen van hoofdkantoor van de Democratiesche Partij.... Veel succes Biden!
Antifa is de SA van links.
Antifa is nooit aan de Democraten gelieerd geweest. Dat was puur framing van Trump. Die beweging is eerder anarchistisch, dus het verbaast me niets dat ze nu staan te rellen.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:46: Misschien niet officieel gelieerd. Maar als je zelf even de 'speech' van Biden heb beluisterd dan hebben hoor je verschillende keren 'white supremacy', 'institutional racism', 'the capital mob' etc... Geen woord over de onrust, plunderingen, brandstichtingen, rellen etc van Antifa.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:46: en hoevaak hebben de democraten Antifa veroordeeld? 0x. Hoeveel hebben ze Trump en republikeinen de KKK ( opgericht door Democraten fyi) aangesmeerd? vaak en Trump heeft ze elke keer afgewezen. Knap hoe je zelf toch in deze leugens blijft geloven.
@ikworstelengadouchen | 21-01-21 | 11:07:
7 Sept 2020, Joe Biden in een interview met Barbara Barr: “Do you condemn Antifa?” Biden responded, “Yes I do—violence no matter who it is.”
"Protesting such brutality is right and necessary. It’s an utterly American response. But burning down communities and needless destruction is not. Violence that endangers lives is not. Violence that guts and shutters businesses that serve the community is not."
medium.com/@JoeBiden/we-are-a-nation-...
Blijf jij lekker in je eigen leugen geloven.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:46:
Biden: "Antifa is an idea..."
Antifa haat de democraten bijna zeveel als de republikeinen, dus het feit dat de democraten zo hartelijk deze adder koestten geeft aan wat een dwaas/villein zooitje de Democraten zijn geworden.
@usb stok | 21-01-21 | 11:15: goh 1x maar zullen we dan even terug gaan naar de BLM rellen van de zomer? Kamala, die riep op om te doneren en diverse biden campaign leden die doneerden om relschoppers hun borg te betalen in mineapolis..... daden spreken luider dan woorden.
En dan hebben we het nog niet over de democratische burgemeester van Portland die de Chaz etc als een summer of love verklaarde... echt geloof in sprookjes.
@usb stok | 21-01-21 | 11:15:
En trek nu van het aantal keren dat ze het geweld veroordeelden, nu eens het aantal keer af dat ze geweld aanwakkerden:
twitter.com/CaldronPool/status/134700...
Heb je dan nog steeds een positief getal?
@quantumcollider | 21-01-21 | 11:17:
Jij komt zelf met de opmerking dat ze 0x antifa veroordelen, dus 1 voorbeeld is meer dan genoeg tegenover jouw claim. Overigens ben ik geen fan van de democraten en veroordeel zelf ook de BLM rellen. Gaat me alleen om dat jouw opmerking onjuist is.
Vorige opmerking bedoel ik aan @ikworstelengadouchen niet aan @quantumcollider, excuus.
@usb stok | 21-01-21 | 11:40: goed hij heeft het 1 x veroordeeld, nu gaan we zien wat hij en de rest van democraten er aan gaat doen.... geen reet.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:46:
Dan neem ik aan dat als hier de Antifa's, BLM'ers en al die andere woke gekkies het Binnenhof gaan vernielen, de steden hier plunderen etc. van u de zegen krijgen.
Biden is een een gemene oude man. Tot gisteren had Trump het record van minste publiek tijdens een inauguratie. Maar nee zelfs die eer werd hem niet gegund. Het is een diabolisch complot is wat ik je brom. Ze doen er alles aan om Trump kapot te maken. En die 17 decreten om zo'n beetje het halve Trump beleid (of gebrek daaraan) ongedaan te maken dan? Gemene oude vent is die Biden. Ik begrijp de verbolgenheid wel van de maga's.
Je krijgt de groetjes van Antifa!
Trolletje. Hup weer acht er de p0rno op je z0lder!
Is Theodorus Goldbach al uitgelogd? Zijn raison d'etre heeft het Witte Huis verlaten tenslotte.
Net als CNN gaan dat soort lui nog jaren doorzeuren over Twamp. Twamp Twamp Twamp. Alles is de schuld van Twamp.
Waar gaat dit topic over?
Ik vermoed een lokreaguurder, geen uitlogreaguurder.
Trump en verkiezingsbeloften...
Omdat hij zelf zo vaak zegt dat hij zijn beloften nakomt hoeft het nog niet waar te zijn. Maar iedereen gelooft die flapdrol dan toch weer. Waarom zou je zeggen, na reeds 30.000 leugens van die man? Dus lezen we hier de hele dag dat Trump "zijn beloften tenminste nakomt". Maar is het ook zo?
Ten eerste legde Trump de lat qua beloften niet zo heel hoog. Als je verdragen verscheurt, de belasting (voor vooral de rijken) verlaagt en regels schrapt is dat geen lastig te houden belofte. Dat is minimaal werk, het kost geen enkele moeite of inspanning, nauwelijks overleg, compromissen of overtuigen. Je zet gewoon een handtekening, klaar.
Ten tweede deed hij beloften qua terugtrekking van troepen. Ook dat was allang in gang gezet, dus ook daar geen heel zwaar werk. Die oorlogen waren al voorbij, de bezetting van Irak en Afghanistan een aflopende zaak. Ook Obama was reeds bezig met die terugtrekking.
En passant heeft Trump de Koerden nog even een mes in de rug gestoken en Syrie geheel overgedragen aan een kongsi van Turken en Russen. Een briljante move natuurlijk. Nee, er zal nog eens een volk zich allieren aan de VS, de kastanjes uit het vuur halen, iedereen bedenkt zich tweemaal. Een militair partnerschap, dat levert je een mes in de rug op na gedane zaken, was de les. De onvoorwaardelijke militaire steun aan de dictator van de Echte Islamitische Staat MBJ leverde de Jemenieten veel plezier op.
Oh en Korea! Wat een succes.. Kim heeft Trump wat stroop om de mond gesmeerd en dat hielp zo goed dat Kim nu gewoon mag verder bouwen aan zijn atoomraketten. En dat doet ie! Af en toe een leuke ansichtkaart naar Donald sturen met de "hugs and kisses" werkt fantastisch.
Oke en dan De Muur. Daar is nu niet bepaald veel van terecht gekomen en de meest controversiele belofte is uiteraard nooit ingelost: Dat Mexico ervoor zou betalen. Integendeel is onder meer een fonds opgericht voor die muur, dat mede werd beheerd door Steve Bannon, die gisteren reeds gratie kreeg voor de grote fraude daarmee, omdat dat fonds deels in eigen zak heeft gestoken. Lekker dan!
En dan hebben we nog Obamacare. Trump heeft dat tot doelwit verklaard met de belofte dat er "Iets Veel Beters" voor terug zou komen. Die belofte, die ECHT werk inhield, heeft hij nooit waargemaakt. Het interesseerde hem niets, behalve het gedeelte van het kapotmaken van Obama's werk. Maar een beter systeem? Niets van gezien.
Ach en dan Covid. Trump heeft alles aangegrepen om die pandemie als politiek statement om te buigen. Mondkapjes weigeren is inmiddels een blijk van politieke loyaliteit aan Trump. 400.000 doden hebben Trump er niet toe kunnen brengen dit ook maar een beetje serieus te willen nemen, integendeel. Toen hij zelf overleefd had, verslapte zijn aandacht naar nul. Het was gewoon niet meer interessant voor Trump.
Dus welke beloften?
Werkelijk de meest waardeloze president ooit.
Het schijnt dat zn healthcare plan bijna klaar was. Met 2 weken was het aan congress voorgelegd. Althans, dat zei die sinds 2017 ofzo.
Het zit je wel hoog he?
Bedankt voor deze bijdrage. Dit weet echt nog niemand en is nog nooit in het nieuws geweest. Zeer nuttig. Wij wisten ook niet hoe zeer je een hekel aan hem had. Zou je dat nog eens kunnen benadrukken? Alvast bedankt.
Fijne dag!
Wat blijft er voor je over om over te zeiken nu Trump weg is?
@ZureKoek | 21-01-21 | 10:20:
En? Hebben de mensen nu hun wegbezuinigde ziekenhuizen weer terug?
'meest waardeloze president ooit'?
nul nieuwe invasies / oorlogen begonnen.
valt dus best wel mee.
nog steeds een dikke 3 - maar wacht maar tot susan rice, victoria nuland, hillary en kamala hun zin krijgen om voor eind van dit jaar tenminste 1 nieuwe militaire invasie te starten onder het mom van 'free the people' en 'usa will bring you democracy'...
Operation Warp Speed was een hele goede zet w.b.t. Covid.
@Blonde Nel | 21-01-21 | 10:23: treurnis deze reactie. wat wil je hiermee nou bereiken als ik vragen mag? ik ben oprecht geïnteresseerd!
Juist ja, Obama deed wel enorm veel moeite nietwaar? Daarbij kan je over onderwerpen als klimaat de mooiste sprookjes vertellen zoals hier de D66 denktank ook bij elke camera hun idealisme ventileren, veelal is het een luchtballon. Dat absoluut niet duurzaam is en te weinig oplevert, is wetenschappelijk veelal ook al aangetoond.
Trump nam geen blad voor de mond, en dat maakte hem niet populair. Maar ook de kleur van zijn haar was voor sommige genoeg om hem al te haten.
Alle presidenten zijn poppetjes die een bepaalde politieke stroming aansturen.. bij Jo zal het niet anders zijn en verwacht dat de verschillen tussen blank en zwart groter en groter zullen worden. Ipv dat we alle mensen gelijkwaardig gaan behandelen gaan we uitzonderingen maken voor allochtonen en zwarten. Ik vind dit een nare manier van politiek bedrijven met een donker bruine rand.
Laat me even kijken... Recordwerkegelegenheid. Investeren in minderhedencommunities. Hervorming starfwet tbv minderheden. Doorbraak in vedesproces midden-oosten. Troepen teruggetrokken uit eindeloze zandbakoorlogen. Geen oorlog met Iran begonnen. Wel vies stuk Iraanse Revolutionaire Garde opgeblazen. Afscheid genomen van nadelige handelverdragen. Afscheid genomen van dat onzinnige klimaatakkoord. Druk op NAVO landen gelegd om aan hun deel van het akkoord te voldoen. Politieke en economische druk op China uitgeoefend.
Ja. Slecht hoor allemaal. Obama kreeg het tenminste nog voor elkaar om kerels in het vrouwentoilet toe te laten.
Amen, maar dat is vloeken in de kerk hier.
@TeeJee | 21-01-21 | 10:38:
Mijn blik is tenminste niet vertroebeld door slijmerige tranen van adoratie voor De Grote Leider. Daar hebben veel reaguurdertjes nogal last van, als het om Trump gaat.
@Joris Beltsin | 21-01-21 | 10:48:
Ach BJ ik geef je gewoon een paar feiten. Ik heb het nog niet eens over hoe "goed" zijn besluiten waren. Puur over de beloften zelf. Maar ik weet: Feiten zijn voor Trumpies zo onwelkom als Jehova's op een mooie zondagmorgen.
@quantumcollider | 21-01-21 | 10:49:
Dat is nou grappig. De taktiek van Trump is juist: Leugens blijven herhalen tot zijn meute idolate fans het als zoete koek slikt. "ik heb de verkiezingen gewonnen". Ik vertel hier geen leugens. Dat is het verschil.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:51:
Ja maar dat weten we nu wel. Wij hoeven niet elke dag hetzelfde te horen maar kennelijk moet u het wel elke dag kwijt.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:48:
Je bent zelf nogal vertroebeld door ongebreidelde haat en afkeer. Elke keer wanneer het gaat over zaken die onder Trump wel goed zijn verlopen, verlies je jezelf in Ad Hominems en irrelevante tirades.
Je gebrek aan argumenten in die gevallen is dus zeer opvallend, en de kritiek op jouw tegels blijft daarmee onverminderd staan.
Breaking news: Michiel Vos schrijft onder pseudoniem Beste_Landgenoten op Geenstijl.
Trump is verleden tijd. Tijd voor een nieuwe obsessie, BL.
Google eens op Biden en Corvette.
Tot zover het klimaatakkoord.
"One rule for me, one rule for thee...."
En nu vooral Trump onsportief noemen.
Zijn we vergeten dat een leger aan journalisten, juristen, omroepen, bekende Amerikanen, talkshows, politieke kopstukken , vanaf de dag dat Trump zich kandidaat stelde de poten onder zijn stoel probeerde te zagen, op de meest smerige manieren.
Trump stemmers 74,000,000, 4 jaar lang zijn weggezet als tokkies, iedioten, die vervold zou moeten worden.
Trump aanhangers zijn ontslagen omdat Trump.
Zijn we de beelden vergeten hoe trumpaanhangers gemollesteerd werden op de dag dat Trump de verkiezingen won?
De beurzen zouden instorten , er zouden grote oorlogen uitbreken, de zwarte bevolking zou er sterk op achteruit gaan en de economi zou instorten.
Wat een hypocriete linkse engers.
Eens, totaal ongepast. Trump gedroeg zich altijd keurig. Voor hij president werd, was de andere kant van het gangpad altijd extreem respectvol naar de president. Demoniseren en moddergooien is echt iets van na 2015. Wanstaltig werkelijk.
Het lachen zal de Biden fans snel vergaan.
Precies , en " Trump stemmers 74,000,000" en dat zijn er + 12 miljoen tov 2016 en 8 miljoen meer dan Clinton toen.
En zo is het. Peace.
@Gulliver | 21-01-21 | 10:15: Er zijn helemaal geen Biden fans, er zijn enkel Trump haters.
@Gulliver | 21-01-21 | 10:15: het feit dat politici tegenwoordig fans hebben legt de zwakte van de democratie bloot. Waarom moet een politicus fans. Politiek is een saaie bureaucratische aangelegenheid. Tis alsof je fan bent van een belastingadviseur.
Dat zijn ze, en ze zijn er wat trots op. En ze worden steeds enger naarmate ze meer hun zin krijgen.
Birther scandal, pizzagate, qanon, breitbart, liberal tears en snowflakes die "zogenaamd" niet tegen hun verlies kunnen (wat een projectie), fox news, pardons voor iedere crimineel die die cool vond en als toppunt een aanval op het Capitool met 5 doden, die spiegel is er nooit.
En ja, fucking onsportief, vanaf dag 1 al met zijn Hillary kan nooit meer stemmen hebben dan ik.
Helemaal mee eens!
Hou toch opm et dat Calimero-gedoe. 'Hunnie' zijn tegen 'ons'.
Er is geen hunnie en er is geen ons. Gewoon lekker modern westers individualistisch zijn. Je weet wel, wat in sommige andere landen niet kan.
Een groep Amerikanen zagen Trump als een gevaar voor hun mooie land en hun economie. Trump heeft ook een reputatie als zakenman en dat gaat ook niet altijd even netjes. En ze zagen de Trump-stemmers als gevaarlijk naïef.
Je kunt het ook anders zien. Media hebben baat bij herrie in de tent.
Dus die hebben zich prima vermaakt.
En dat bedoel ik dus... die linkse zijn vele malen erger en hebben werkelijk alles willen torpederen wat hij heeft willen bereiken en dus niet kon.
@kloopindeslootjijook | 21-01-21 | 10:21:
Het waren niet alleen de Amerikaanse democraten, het waren vooral wereldleiders die zich zorgen maakte.
Want zijn overwinning was voor veel burgers het bewijs dat het wel anders kon dan de huidige corupte regeringen.
Trump is niet zielig. Hij begon zijn campagne in 2015 met de flagrante leugen over Obama's gebookteakte. Ik wil wedden dat de Trumpies hier dat nog steeds geloven ook nog.
@zoalsikhetzeg | 21-01-21 | 10:31:
Die kramp die erin schoot was inderdaad opvallend.
Maar de media doen daar ook vreemde dingen mee. Zoals bijvoorbeeld de situatie met George Floyd. Het heeft er alle schijn van dat het politiegeweld was, maar geen racistisch politiegeweld, omdat twee van de vier agenten zelf niet blank waren, een blanke agent Somalische vluchtelingen hielp als docent en de man van de knie een Aziatische vrouw had.
Daar moeten ook foto's van zijn. Maar net die foto's laten ze dan niet zien. Waarom niet?
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 10:44:
En natuurlijk mis je weer het punt. Ik herhaal even van ZIHZ:
"Trump stemmers 74,000,000, 4 jaar lang zijn weggezet als tokkies, iedioten, die vervold zou moeten worden.
Trump aanhangers zijn ontslagen omdat Trump.
Zijn we de beelden vergeten hoe trumpaanhangers gemollesteerd werden op de dag dat Trump de verkiezingen won?"
En door lui zoals jij worden Trump-stemmers nu nog meer verketterd. En onslagen. En aangevallen. En gecencureerd.
Maar dat is voor hun niets anders dan gerechtvaardigd, nietwaar?
Een 'traditie' in de Amerikaanse zin van het woord dan..
Reagan was de eerste president die een briefje achterliet voor zijn opvolger (George H.W. Bush) - en dat was in 1989. 32 jaar geleden voor de goede tellers onder ons.
'traditie'.....
Als je beelden van toen terugkijkt, zie je een heleboel latere presidenten. De enige die niet in die beelden van de jaren 80 te zien zijn , zijn Barry Hoesein en Donald.
Mooi om te weten toch dat de blanke gewone man nog veel verder gebukt zal gaan door aangepraat schaamte, white guilt, racisme en veel vaker op de knieën zal worden gedwongen door de diverse Knokploegen van #team-Jo-66
Kennelijk vinden de adepten zoals kuif het prima al dat positief racisme en positieve discriminatie... bizar dat het tegenwoordig legitiem is om te mogen discrimineren mits je de juiste huidskleur benadeeld.
Joe Biden is idd het toonbeelt van inclusiviteit, diversiteit en intersectionaliteit. Die gaat echt heel veel veranderen met zijn zeer linkse agenda. Ik denk dat zelfs Marx en Lenin bij Joe zouden zeggen, hey gast ff rustaaagh met al je linkse denkbeelden.
Er zit zelfs een omgebouwde in zijn kabinet. Is die 0,0034% van de Amerikanen ook mooi weer vertegenwoordigd. Gaaf.
@ZureKoek | 21-01-21 | 10:13:
Biden is binnen een half jaar verdwenen en kan Harris haar woke gekkigheid gaan uitvoeren.
@2voor12 | 21-01-21 | 10:20: dat hoor ik steeds hier, maar eerst zien dan geloven als je het mij vraagt. Ik hoor hier ook vaak dat Biden links is, dus vergeef me als ik er af en toe wat korreltjes zout bij inneem. Het feit dat ze wat verkiezingsbeloften heeft gedaan om de profressieve stem te krijgen zegt me niet zoveel. Dat doen politici wel vaker tijdens verkiezingen.
Onderaan de streep verandert er geen kudt. De grenzen blijven streng bewaakt, bedrijven betalen weinig belasting en je kan in de supermarkt een machinegeweer kopen.
@ZureKoek | 21-01-21 | 10:28:
Veel mensen struikelen over het linksch-rechtse dilemma, maar het is echt heel simpel: het verschil tussen links en rechts is in principe de afkomst van de leidinggevende groep. Rechts="blanke racist van Europese afkomst". Benoemen van de leiding van "linksch" wordt echter op allerlei manieren ontweken (trefwoorden: multi-cultureel, divers, inclusief).
@Piet Karbiet | 21-01-21 | 10:19:
Omgebouwde... lol.
De Trump huilebalken lijken een beetje op de Killary huilebalken van 4 jaar terug
Het verschil zit hem in het aantal dagen geweld en afgebrande panden.
@quantumcollider | 21-01-21 | 10:37:
Oh, kijk:
www.telegraaf.nl/video/2107950104/ant...
Biden doe je een groter plezier met een leuke kleurplaat die hij samen met zijn buurmeisje kan gaan inkleuren.
Je doet er verstandig aan om Fam Biden zo ver mogelijk van je kinderen af te houden.
Ik denk niet dat dat buurmeisje daarop zit te wachten! Ik hoop dat Biden het goed zal doen, maar hij is steeds iets te handtastelijk. Het ongemak straalde van die meisjes af, en hij heeft dat niet door.
Nu is het gewoon wachten op presidente Cameltoe Harris..
Dat was het plan vanaf het begin maar ze wisten dat niemand op zo een extremiste zouden stemmen dus hadden ze Biden nodig.
Voor het eind van dit jaar zal hij weg zijn en kunnen de VS hun lol op met haar.
@2voor12 | 21-01-21 | 10:08:
Het Witte Huis is de komende 4 jaar de grootste poppenkast op aarde.
@Gulliver | 21-01-21 | 10:13:
Het gaat er met de dag gekker worden met woke en identity politics. De grote steden aan de kust zullen dat prachtig vinden maar het conservatieve midden van het land zal er nog verder van vervreemden.
@Gulliver | 21-01-21 | 10:13: en de afgelopen 4 jaar was een daverend succes?
@mono-culti | 21-01-21 | 10:18: Mede dankzij de medewerking van de linkse engerds.
@mono-culti | 21-01-21 | 10:18:
Qua behaalde resultaten wel. Maar voor veel mensen is blijkbaar de toon het belangrijkst.
Joe Biden gaat persoonlijk de democratie over de wereld verspreiden:
"Het werkt echt heel goed, je kan bijvoorbeeld mensen per post laten stemmen. Dat werkt in Amerika ook heel goed. Je hebt dan gegarandeerd een hoge opkomst en je kan al weken vantevoren beginnen met tellen."
Ja, een van zijn belangrijkste speerpunten van beleid is alle landen die zich niet aan het klimaatakkoord houden of niet willen tekenen sancties opleggen. Ben benieuwd wat dat gaat betekenen. In elk geval een nieuwe vorm van imperialisme.
Ik neem aan dat Jinping hem al gebeld heeft om het te vertellen wat hij moet doen vandaag.
Maar dan moet Joe wel wakker zijn natuurlijk, het was een lange dag...
Wil die Joe wel salaris van Uncle Sam ontvangen?
vast wel 10% was al voor "the big guy". dus die casht z'n salaris lekker zelf.
Sterker nog, Joe betaalt belasting.
Wel handig, hij heeft niet de luxe om steeds zn hele hebben en houwe in zn eigen hotel te laten overnachten op kosten van het volk.
De Big Guy ontvangt zijn soldij van Uncle Xi.
Trump heeft niet eens op die grote rode knop gedrukt tijdens het uitchecken!
Hij had de voetbal nochtans mee op weg naar Florida.
@Lt-Kol Kilgore | 21-01-21 | 10:22:
DAT dus. En hij wilde - kinderachtige loser die hij is - dit niet overdragen aan Biden, noch wilde hij vertellen wie hij had aangewezen als "designated survivor". Zielige pesterij van een narcist. Maar dat zal hier bij GS wel weer als een leuke streek worden gezien van die deugniet.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:00:
Houd je bek man. Trump is Biden helemaal NIETS verplicht. En al helemaal niet met deze gestolen overwinning.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:00:
Narcisme is een alleen door Freud&Friends erkende persoonlijkheidsstoornis, met als behandeling intensieve begeleiding door een psycho-analytische dompteur totdat je van ellende vanzelf door de gewenste hoepeltjes springt.
De korte versie: narcisme=haatpredikaat.
gadverdamme bejaarde president Mondkap.
Melania, ondanks al haar plastic, is wel een van de mooiste en meest innemende presidentsvrouwen ooit.
Wat me wel opvalt is dat het 4 jaar niet over 'de Republikeinen' is gegaan. Alles wat door de US is gedaan, is de persoonlijke actie van Trump Zelf. Trump trekt zich terug uit de WHO, Trump bombardeert een Iraanse generaal, Trump trekt de banden met Noord-Korea aan. Trump zet de NAVO onder druk. Allemaal door Trump zelf verzonnen, daar zat natuurlijk helemaal geen beleid achter.
Bidaan geeft Iran een nieuwe generaal om Trump ongedaan te maken
Gisteren was Trump de hele dag trending nummer 1 op Twitter. Hij zal gemist worden op dat medium.
Leeft iedereen en alles nog?
Zo Joe en die haatmevrouw (die zich zwart noemt maar van wie je het niet kunt zien) beginnen met polariseren. Is zijn rariteitenkabinet van transgenders, black supremacists en haat-Latino´s ook al aangetreden?
Even afwachten wat die letterkinderen presteren ok?
Net zo zwart als Hamilton inderdaad
Ik heb Wikipedia er even op na geslagen. "Harris identificeert zichzelf als Afro- en Indiaas-Amerikaans." Dus die kan twee kanten uit, maar net wat haar uitkomt. Zo ook met Obama, die is net zo blank als dat hij zwart is maar de tijd rijp zag om op de "first African-American president" bandwagon te springen. Dan hebben we ook bijvoorbeeld nog een Lewis Hamilton die bij elke gelegenheid zijn zwarte vader op laat draven terwijl we zijn blanke moeder nooit mogen zien. Die past niet zo lekker in zijn narratief natuurlijk.
Die "haatmevrouw"? Serieus? Tssss.
@Beste_Landgenoten | 21-01-21 | 11:01:
Ja. Heb die mevrouw een schuimbekkende speech zien gegeven met vuurspuwende ogen en een door haat verwrongen gezicht. Dat maakte alles wat ze gezegd had ongeloofwaardig, ze is creepy. Maar het ging wel over the Donald, dus u herkent het misschien wel.
@R.F.Pickering | 21-01-21 | 10:15:
IJzersterk.
@Joris Beltsin | 21-01-21 | 11:11: Ze heeft ook gezegd de mensen te achtervolgen die de verkeerde mening hebben of hebben gehad. Zulke griezels zijn daar nu aan de macht! Tel uit je winst de komende jaren (decennia?).
Ah ik hoopte dat het echt dat was, dan had ie wel +veel gekregen.
Een keerpunt in de Amerikaanse geschiedenis. In negatieve zin.
Hopelijk kunnen ze de shit binnen de grensen houden, maar gezien de neocon haviken die aangesteld zijn zal het niet lang duren voor de USA zich weer in het oorlogsgeweld stort.
Trump is de peace president gebleken. Nobelprijzen daarvoor zijn daar niet voor.
ps, goed om te zien dat Victoria "Fuck the EU" Nuland er ook weer bij is.
Trump had het geld elders nodig. Was gewoon een financiële keuze. En ik denk dat The Don ook niet zo strategisch onderlegd is om te bepalen waar hij oorlog had moeten voeren.
@GekkePietje | 21-01-21 | 10:06: Daar heeft hij zijn DoD, CIA voor. Wordt elke dag gebriefed en dat gaat ook gebeuren met Joe. Die heeft net zoveel verstand van strategie als Donald hoor.
't Zijn toch gewoon tokkies met veel geld uiteindelijk.
Niemand weet hoeveel hij precies heeft. Blijft speculaas.
@van Oeffelen | 21-01-21 | 09:53: heb ik het goed dan is Trump niet vermogend. Zijn hotels en golfresorts draaien verlies en hij is privé aansprakelijk voor een schuld van 40 miljoen aan Deutsche Bank. Maar hij zit zonder meer in het circuit.
@Frits de Vriez | 21-01-21 | 09:57:
Dat je bedrijven verlies draaien is gek genoeg niet zo relevant, want zijn losse rechtspersonen. Gewoon op de loonlijst staan voor een leuk bedrag, en die kunnen prima failliet gaan zolang je zelf maar geen wanbeleid hebt gevoerd.
@TeeJee | 21-01-21 | 10:01: En hoe kom je aan je salaris als alle bedrijven zijn gesprongen?
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:04:
Dan begin je nieuwe bedrijven.
Dat is namelijk de historie van Trump's leven als 'zakenman'.
@TeeJee | 21-01-21 | 10:05: Daar heb je geld voor nodig en ik denk niet dat Trump nog financiers kan vinden. Grote Amerikaanse banken hebben lang geleden al afscheid van hem genomen. En Deutsche Bank stopt er binnenkort ook mee.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:04:
Dan begin je onder een andere naam.
Net zoiets als jij, Kuif.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:10:
Je bent duidelijk niet creatief genoeg.
Zou leuker zijn als ie nog effe flink had lopen schijten in de presidentiële pot.
en niet doortrekken, 'Take that Joe, moehahahaha'
Klaar met die oranje patjakker nu. Eerst zijn puinhopen opruimen en dan ooit misschien een echt competente president kiezen.
Welk puin dan?
Misschien bellen ze jouw wel. Mag jij hem uitkiezen. Gewoon omdat jij kundig bent.
@sodapoppin | 21-01-21 | 09:52:
Dat hoeft hij niet te zeggen, weet je toch? Gewoon laten weten dat je anti-Trump bent en deugt ontheft je van elke onderbouwing van je mening.
@sodapoppin | 21-01-21 | 09:52: het puin dat de biden fans in hun blinde haat voor de kleur oranje achter gelaten hebben. Op wie zal hun haat zich nu projecteren. Vanuit het totalitair onderdrukte europa wacht ik af.
@3Xniks | 21-01-21 | 10:00: Haha in de VS vegen ze hun reedt af met Europa. Leuk om een reisje naar te maken, maar totaal ongeschikt vinden ze daar.
Rip USA, tot over 4 jaar Trump.
Zo is het. Veel politici kunnen nog wat leren van Trump. Te beginnen met het nakomen van beloften.
@Rico den Hollander | 21-01-21 | 09:56: Nou over beloftes moeten we toch bij Rutte zijn, Trump heeft voor heel veel banen gezorgd. En uiteindelijke hebben we ook een vaccin door Trump, was ook een belofte.
@sodapoppin | 21-01-21 | 09:59: Want dat vaccin heeft hij zelf ontwikkeld?
@sodapoppin | 21-01-21 | 09:59: Dat vaccin komt toch echt door Mutti Merkel, die 350M in Biontech pompte ruim voordat Trump met zijn warp speed begon. Aan Pfizer/Biontech heeft de VS geen cent meebetaald..... en dat was toch echt het eerste vaccin.
@sodapoppin | 21-01-21 | 09:59: trump heeft niets te maken gehad met het vaccin, economie is een puinhoop, schulden zijn omhoog geschoten, banen is dramatisch naar beneden en hulp is er niet, en hij heeft rond de 40000 leugens verteld, heeft een kleine opstand richting capitool geïnitieerd, maar voor de rest heeft hij het fantastisch gedaan ja.
De olie industrie is direct over de zeik; Biden is met de VS direct weer toegetreden tot het klimaat akkoord, en ik verwacht dat daarmee boren en fracking (binnenkort) ook weer aan banden worden gelegd.
Gaat banen kosten!
Boren wel aan banden, fracking niet.
Nee, het levert banen op. www.reuters.com/article/us-climate-ch...
Banen die terugkomen met groene investeringen.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:52: "Change that you can hope for".
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:52:
@Japannert | 21-01-21 | 09:52
Droom lekker verder, die groene investeringen leveren geen zak op en kosten alleen maar geld.
Leuk voor een paar buitenlandse CEO's, de gemiddelde Amerikaan heeft er geen zak aan.
Onder Obama was Parijs ook nooit bekrachtigd. Dat wordt altijd maar vergeten. Was toen ook allemaal maar voor de bühne.
De hele olie industrie ligt sowieso op z'n reet nu.
Nee man! Good green union jobs!
En de pijpleiding van Canada naar de VS is direct stilgelegd. Daar was Trudeau niet over te spreken.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:52: Groene investeringen is een ander woord voor extra belastinggeld gejat van de middenstand die we verplaatsen naar vaak kansloze milieuprojecten. Geld rondpompen om tijd te doden zeg maar. Jij loopt echt de pik van je master achterna he?
@Torwart | 21-01-21 | 10:01: Ik snap ook wel dat jij liever naar olie boort in beschermd natuurgebied.
@clockandhammergame | 21-01-21 | 09:57: Nou, op z'n reet... ik betaal binnen 1,5 week 10 ct meer voor een liter diesel.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:08: Als je reageert dan graag erover nadenken svp. Er wordt niet geboord, er wordt een pijpleiding aangelegd. En weet je waarom? De vraag jouw stellen is hem beantwoorden.
@Japannert | 21-01-21 | 09:52:
Oh de groene illusie weer. Blijft hilarisch hoe sommigen hierin blijven geloven na al die 'energiewende'-debacles.
De ghostwriter van Obama was een Nederlander (of althans een van de). Een keer een interview met 'm gehoord of gelezen.
Ja, die Obama is een aimabele neger maar deed an sich ook geen flikker. Alles werd voorgekauwd en geregisseerd. Dat was ook het probleem met de Trumpinator, die liet zich niks voorschrijven en deed lekker waar hij zin in had. En de grondwet gaf 'm daar gelijk in.
Zoals heel veel dingen in de VS is ook de president fake. Wisten we al, maar ik zeg het toch nog maar even tegen de Biden-adepten. Biden is een stropop.
Was het jullie gisteren niet opgevallen hoeveel en hoe vaak er vrouwen en donkere mensen optraden? Alsof een blanke man niks goed meer kan doen. Als je het toch hebt over tweedeling, dat land komt nooit meer goed. De vleesgeworden cuckhold.
Oh, traden er een boel niet-blanke mensen op? Verschrikkelijk....
Lees dat boek ' Obama's Wars' van Bob Woodward. En inderdaad die inauguratie was tenenkrommend omdat blanke mannen niet mochten optreden daar (behalve Joe himself :-) )
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:50: Er werd wel erg overdreven gedweept met een donker meisje dat een pathetisch lagere school gedichtje had geschreven. Dat hadden ze vast anders opgepakt als Hank de vrachtwagenchauffeur uit Arkansas dat gedichtje had geschreven. Dus ja, kleur- en genderselectie vinden ze daar sinds Obama erg belangrijk.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:50:
De tering. Jon Bon Jovi niet meer blank genoeg voor sommigen. Garth Brooks ook niet blank genoeg meer. Bruce Springsteen niet blank genoeg meer.
Wat voor een wereld leven we in!
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:50: je bent even vergeten dat Trump een criminele neger rapper gratie heeft verleend? Als hij echt zo racistisch en intolerant naar de allochtone gemeenschap was geweest had hij die neger 25 jaar extra straf gegeven.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:50: Ik vind dat niet verschrikkelijk, wel opvallend. Het is tekenend voor de hielenlikkerij van de Democraten richting BLM en die hele #metoo flauwekul. Deugen om te deugen. Inhoudsloos.
Het móet je zijn opgevallen. Jennifer Lopez die de hoge noten niet meer haalde maar ja, wel een vrouw mét een kleurtje, 2x punten.
's Avonds traden fatsoenlijke artiesten op, dat waren wel blanke mannen maar toen had de wereld de TV al weer uitgeschakeld, was het niet meer zo belangrijk.
Wat een sneue bedoening...
Over 50 jaar zal in het USA openlijk worden gezegd: die Trump was zo gek nog niet: die bestreed China en Iran, die had aandacht voor Joe Sixpack en lette goed op de centjes door geen oorlogen te starten. Ik ben benieuwd wanneer Biden ten oorlog zal gaan. Ik voorspel: 'Iran' .
Nature is healing. Weer een hoop haviken in het kabinet van de USA. 1 minister had het al over democratie brengen in Venezuela. Ja, dat kennen we wel. Revenge of the neocons.
Sowieso niet in het Midden-Oosten (tenzij tegen Israel). De Biden administratie gaat juist de beste vriendjes worden met alle moslims.
Venezuela ligt het meest voor de hand.
@C1O2 | 21-01-21 | 09:58: Kap toch eens met die oerlelijke anglicismen. Het is de regering Biden. Niet de Biden administratie.
Hij wordt er ook wel in gedwongen hoor. Maar de situatie is nu aanmerkelijk beter dan toen trump het van Obama overnam.
Wat voorkomen moet worden is dat Iran aan een kernwapen kan komen.
Generous? Gracious?
Weten we zeker dat ome Donald dat briefje heeft geschreven? Was het niet stiekem Ivanka ofzo?
Melanie is de slechste first lady ooit!
Ze kon wel een voorbeeld nemen aan Hillary, die wist wel hoe je positieve aandacht kreeg, en die kon tenminste ook nog eens een oorlog beginnen!
Met stip de allerslechtste die Melania. Die had er vanaf het begin al geen zin in.
@DeCynischeAmbtenaar | 21-01-21 | 09:49: Zijn jullie blind of homo?
@DeCynischeAmbtenaar | 21-01-21 | 09:49: wat bepaalt of iemand een goede of slechte first lady is?
90-60-90
@van Oeffelen | 21-01-21 | 09:55: ik denk voor de meesten tits and ass, Oef.
Hillary was politiek actief.
Melania had een horloge- en sieradencollectie en wat modedingetjes.
Niet helemaal te vergelijken.
Daarom is het jammer dat Trump geen oorlog is begonnen!
Nu kan iedereen zien dat Hillary het veel beter zou hebben gedaan!
ik ben ook blij dat Melanie geen first lady was. Hoe zit dat trouwens met een Tranny is dat een First lady of is dat een first manwoman?
Jongens, hou toch op over Trump, de man is vertrokken.
Biden runt de boel nu.
Biden runt helemaal niks.
en dat geloof je zelf?
@SchnauzeCitizen | 21-01-21 | 09:50:
Het valt op hoe aanwezig Trump nog is in de media.
Als het over Biden gaat wordt Trump er meteen bijgehaald.
Biden zal zich toch wat sterker moeten gaan vertonen, dan wat hij tot nu toe gedaan heeft.
@Mr.Crowley | 21-01-21 | 09:53: Maar Biden noemt Trump helemaal niet in zijn toespraken. Die gaat gewoon zijn eigen gang. Wel zo verstandig.
Biden runt helemaal niks.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:55:
De media doen dat, omdat Biden nog niets gedaan heeft.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:55:
Trump was vanaf dag 1 sterk aanwezig.
@Mr.Crowley | 21-01-21 | 09:59: Op Twitter.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:02:
Kuifje, ik wordt hier een beetje moe van. Als dat het geval zou zijn had niemand moeite gehad met Trump. Het was wel iets meer dan dat.
Hou er nu over op want vanaf nu moeten we het over Biden hebben.
Trump is verleden tijd.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:55:
Nee, die loopt gewoon aan de leidband van zijn partij. Of denk je echt dat hij ook maar iets te maken had met die reeks decreten die hij al heeft ondertekend?
@Mr.Crowley | 21-01-21 | 10:06: Leg even aan Spartacus uit dat Trump verleden tijd is:-)
@quantumcollider | 21-01-21 | 10:07:
Inderdaad. Vraag me af hoe het straks moet in gesprekken met bijvoorbeeld Poetin of Xi.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 10:13:
Ik neem aan dat Spartacus meeleest.
Mijn eerste reactie was ook wel richting Spartacus.
@quantumcollider | 21-01-21 | 10:07:
Oh, en in het Midden oosten vragen ze zich af hoe Biden met Iran om zal gaan.
We wachten met spanning.
Trump had op het laatste moment nog een stel F35 vliegtuigen aan SA verkocht.
Biden is bezig zich hierover te beraden. Nog geen beslissing genomen.
Mensen hebben liever een politiek correct en een fatsoenlijk sprekende president... dat het een leugenaar, fraudeur, de middenklasse naait, mensen uitsluit, oorlog begint en aan zelfverrijking doet maakt ze geen reet uit. De wereld zal de komende jaren de effecten zien van team Jo-D66.... heerlijk dat deugen en politieke correctheid, wetende dat dit de grote plas zal overwaaien en opgepakt zal worden door Yasser en Jetten
Geef haar groot geijk, alleen maar 4 jaar getreiterd worden, nu is ze gewoon moeder, huisvrouw en echtgenoot, laat ze allemaal maar barsten, zou ik ook denken.
Wat een totaal niet indrukwekkende handtekening. Ik had overigens onder dit document niet meer dan een ongeïnteresseerde paraafachtige L gezet.
Ja erg belangrijk ook.
Zeg spartacus doe jij graag aan zelfkastijding? of wordt je dit opgedrongen? Ik ben er kapot van en wel klaar mee nu. The world is fucked.
neen hoor. De FokOps worden nu weer onzichtbaar verborgen in de Dem-buroladen en volgens den Ollander is daarmee het probleem ook opgelost.
@SchnauzeCitizen | 21-01-21 | 09:54: gelukkig gaat het in Belgie goed, daar zijn de problemen gewoon openbaar, niemand doet er wat aan en t is allemaal wel best.
hahaha meesterlijke trol (mocht het waar zijn)
Kun je al wedden op de scheiding van Melania en Donald?
Ze wacht tot Gerard Sanderink weer vrijgezel is.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:41: Zou hij al een offerte gevraagd hebben. In dergelijke klasse kan je best eerst eens discreet informeren over de prijs.
@Lt-Kol Kilgore | 21-01-21 | 09:54: Ze is vast minder duur dan Rian van R.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:58: Maar heeft ze ook de zelfde skils en kent ze iets van de blockchain ?
Het viel me gisteren een beetje tegen met demonstraties en geweld!
Ze kunnen zich voorlopig nog niet vergelijken met Antifa of BLM, die laten zich niet tegen houden door een paar agenten of gebarikadeerde deuren en ramen.
antifa is weer aan het rellen in Seattle... unity and healing.
@Graaf_van_Hogendorp | 21-01-21 | 09:37:
Ja, maar die demonstreren tegen rechts en Trump, dus dan mag het!
@Graaf_van_Hogendorp | 21-01-21 | 09:37: hey hey, het woord rellen is gereserveerd voor Trumpers! Protesteren gaat het hier om
"Joe, you know I won.." Hehehe
Well... he ain't lyin'
Dat is meer iets voor Kingofthe0neliners maar van Trump zou je dat ook wel kunnen verwachten.
Ik denk dat ie ie heeft geschreven: Hello Joe, Were we go one we go all. The Storm is coming Joe.
hou daar maar over op. ik ben er 3 jaar mee bezig geweest (vanaf begin 2018). Het. Komt. Niet. Meer.
Donald vermoeiende man. Heeft onwaardig verliezen weer een hele nieuwe dimensie gegeven.
de voorzittert heeft zo zijn eigen definitie van verliezen, zo blijkt.
@SchnauzeCitizen | 21-01-21 | 09:56: Presidentsverkiezingen verloren, HvA verloren, Senaat verloren. Wat wil je nog meer....?
Briefje is al gelekt.
pbs.twimg.com/media/EsLrZlTWMAQslEj?f...
(hehehe)
Het zou zomaar kunnen :-)
En dan Stormy Daniels betalen om over je heen te zeiken. Blijft een mooie kerel die Donald.
Schoolboy vunzigheid.
Mocht je er het geld voor hebben, ?
Biden is nu president, maar we weten allemaal dat het ook de komende vier jaar in de media alleen maar over Trump zal gaan.
Ach, hij kan niet meer twitteren.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:34: Dat maakt helemaal niet uit. De media weten dat Trump verkoopt, mensen haten hem of houden van hem en in beide gevallen lezen ze je je stukjes.
Bovendien gaat er over Biden vast niet heel veel positiefs te melden zijn, en iets negatiefs melden willen ze liever niet.
Heeft Melania geschreven, want die heeft een diploma van de lagere school.
Melania spreekt 5 talen. (Met je lagere school.)
@VanBukkem | 21-01-21 | 09:35: Is het soms een briefje in het Sloveens?
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:36:
Hoeveel talen spreken uw meesters Rutte en Dijkhof?
@Graaf_van_Hogendorp | 21-01-21 | 09:38: Rutte 4, Dijkhof 5.
@VanBukkem | 21-01-21 | 09:35: Zegt ze zelf, maar is niet waar. Ze spreekt Sloveens en slecht Engels.
www.snopes.com/fact-check/melania-tru...
@Japannert | 21-01-21 | 09:40: Op haar 16de van school om 'model' te worden.
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:40: laat me raden: Taal 1: Leugens, Taal 2 : onwaarheden, Taal 3: Nederlands, Taal 4: de taal van de elite (Taal 5: Brabants)
@Graaf_van_Hogendorp | 21-01-21 | 09:38: Is dat tegenwoordig de maatstaf voor politieke competentie?
Laat me eens kijken voor die 5 van Dijkhoff... Bredaas, Brabants, Nederlands, steenkolen-Engels en Nederlands-met-umlaut aka Duits.
@ikworstelengadouchen | 21-01-21 | 09:44: En dan heb ik bij Klaas dat Brabants nog niet eens meegeteld.
heb je als vrouw meer nodig dan?
Er gaat ook een briefje rond waarop staat (in kinderletters) : Joe, i won you lose, don
@Zonen-van-Kuifje | 21-01-21 | 09:40:
Nou, om eerlijk te zijn, Rutte kent Engelse woordjes ( en ongetwijfeld ook Latijn en wellicht Grieks, geen idee of hij Gym A heeft gedaan ) maar voor een historicus is het toch wel droevig hoe beroerd hij zich uitdrukt.
REAGEER OOK