Laffe hond Charles Groenhuijsen verwijdert tweet over 'bloedstollende' verkiezingsrace in Florida
aMeRiKa-dEsKuNdIgE
Even voor de geschiedschrijving, deze. Terwijl iedereen en zijn livestreamduider om 2:04 uur vannacht al lang en breed begreep dat de staat Florida door Donald Trump gewonnen zou worden, twitterde Charles Groenhuijsen dat de race 'bloedstollend' was. En toen wij Charles Groenhuijsen daar vanmiddag over uit wilden lachen, had hij zijn tweetje stiekem verwijderd. Charles Groenhuijsen snapt zeker niet hoe het internet werkt. Dat is trouwens dezelfde Charles Groenhuijsen die zich in het verleden helemaal het leplazarus schnabbelde, dezelfde Charles Groenhuijsen die nog steeds door de NPO wordt betaald, dezelfde Charles Groenhuijsen die bij de NPO aanschuift als Amerika-kenner en dezelfde Charles Groenhuijsen die vanochtend in een tweet (die podcast gaan we echt niet terugluisteren) suggereerde dat opniepeilers beter ontslagen kunnen worden omdat ze zoveel onzin praten. Nou mensen. Hier volgt een Stijlloze Oproep aan de NPO. Beste Shula. Vergeet Gerrit Hiemstra. En ontsla Charles Groenhuijsen.
Die andere ouwe gek, ondertussen:
Social
Reaguursels
Inloggenwaarom zo zuur doen tegen charles?
mag de man niet een klein foutje op twitter maken en rechtzetten.
of is het weer de rancune omdat hij wel belastinggeld ontvangt?
Beetje zielig dit topic.
Ik zou ook wel belastinggeld willen ontvangen.
Groenhuizen is een linkse luller en rechtse vuller.
Tis niet mijn Fetisch.
Maar als jij er blij van wordt mag je dat met je eigen LuL best eens proberen.....
Je snapt niet dat dit een voorbeeld is van dom gelul in de ruimte als het gaat over de verkiezingen? Florida is pro Trump. De persoon die zijn tweet verwijderde is anti Trump. Iets met objectiviteit en berichtgeving verweven met een hang naar politiek links en van daaruit denken dat men objectief is. En dan zoiets foutiefs claimen, omdat het je narratief niet ondersteund. Ik zie meerdere invalshoeken waaruit je nieuws kunt belichten.
Groenhuisen is fake news, al 30 jaar.
Dan ziet ie er nog goed uit voor zijn Leeftijd..
Ben erg benieuwd of Trump na zijn verlies nog in de gevangenis beland net als Michael Cohen (zijn persoonlijk fixer), Rick Gates en Paul Manafort (campagne team), Flynn (adviseur), Roger Stone etc etc
Nope
Als ze iets op hem hadden hadden ze het wel gebruikt. Verder dan Orange Man Bad kwamen ze niet.
Vanmorgen begrepen alle linkse kneppels in de studio maar niet hoe het nou kon dat de president van Slovenië ome Doon al feliciteerde. Dat was natuurlijk een domme voorbarige actie van Janez Jansa maar de link met Melania daar kwamen alle Amerika kenners niet op.
@Ronaldo: waar maak jij je druk om? En waarom is Charles dan een laffe hond?
Biden heeft tot nu toe landelijk ruim 2 procent stemmen meer dan Donald. Dus de Popular Vote is binnen.
Does normaal @Ronaldo met je laffe hond titel. Frustie much? Ga es naar fok ofzeau.
BREAKING: Grote fout gevonden in resultaten in Arizona
Volgens gegevens was 98% van de stemmen geteld; slechts 86% werd daadwerkelijk geteld:
Hoofdzaak. Het artikel suggereert dat 100% van de post-in-stembiljetten al zijn geteld. De rest zijn stemmen op de verkiezingsdag, die naar Trump zouden moeten neigen.
Heb je ook een bron?
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 18:59:
www.dailywire.com/news/breaking-major...
mijn bron is cnn (anti trump) en die hebben gewoon 86% met een 3,4% lead voor B.
@Swieberj | 04-11-20 | 19:03: Niet echt een heel gerenommeerde krant.
@oblix | 04-11-20 | 19:06: Ja, Arizona en Nevada gaan naar Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 19:25: op zich klopt het verhaal wel dat er een bron was die een te hoog % gaf zijnde geteld, die werd door sommige media gebruikt maar is al gecorrigeerd
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 19:26: NV is zeker niet zeker
In Pennsyslvania ligt Trump voor nadat er 82% van de stemmen zijn geteld.
Kan Trump de voorsprong vasthouden?
Misschien wel. Maar dan nog is hij er niet.
makkelijk want formeel nog max. 1,5 mio stemmen en hij ligt 500k voor dan zou uit die 1,5mio zo'n 2/3 voor B moeten stemmen wat onwaarschijnlijk is.
Daar wellicht wel
Nou... Veel van die stemmen zijn uit Philadelphia en omstreken, een bolwerk van democratische stemmers..
@oblix | 04-11-20 | 19:07:
Zo jammer ik had C ingevuld omdat A te voor de hand lag en vast een instinker was..
@Beste_Landgenoten | 04-11-20 | 19:34: Nou, dat mag je wel stellen! Wel meer dan 100% van sommige counties!
Vanmorgen gebeld door Omroep Max.
Al zoveel jaren ondersteunend lid, en nu niet meer.
Of ik niet weer lid wil worden?
Antwoord: ja hoor, zodra jullie die Groenhuijsen ontslaan.
Ik wens niet bij te dragen aan zijn salaris.
En, ze luisterden zeker naar je. LOL
Glenn Greenwald
@ggreenwald
\
Daarom kondigde een verslaggever van de New York Times aan dat ze een artikel voorbereidt om Iberiërs niet langer deel uit te laten maken van People of Color. Het zijn niet alleen rechtse Cubanen en Venezolanen in Zuid-Florida. Het overheersende mediaverhaal van 4 jaar is uitgewist - door kiezers:
@AriFleischer
Trump won ook nationaal onder Hispanics. Volgens de exits van CNN kreeg McCain 31%; Romney 27%; Trump 2016 28%; Trump 2020 32%.
Yep. Opvallend.
Dus 68 procent van de hispanics stemde voor Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 19:27:
Of gewoon niet...
Een meerderheid is een meerderheid, edoch de verdeeldheid die deze VS-verkiezingen laten zien is exact het probleem van representatieve democratie.
Persoonlijk had ik graag gezien dat een kandidaat met ruime meerderheid zou winnen. Ik gokte Trump met 57%; en daarom gok ik nooit. Ook al is de uitslag nog niet compleet, het lijkt erop dat wie er ook wint, er slechts een nipte meerderheid is.
Dan is het dus nooit een meerderheid van heel het volk.. omdat er slechts een deel van een volk stemt -'de opkomst'. Een beetje zoals de EU: het parlement is gelegitimeerd door een meerderheid van percentage stemmers, maar niet door het gehele volk. Een 49,9%-51,1% van zeg 80% van stemgerechtigden is nooit een meerderheid van het volk. Democratie is daarom gelijk een religie, een sprookje waar een meerderheid voor kiest in te geloven.
Wie er ook wint, het is een Pyrrus-overwinning. Uiteindelijk verliest iedereen.
En zo zal ook blijken in de nasleep.. is mijn vermoeden. Soit.
Ja gelijk heeft u. Waarom regelen we het niet als in Noord-Korea, Rusland of Turkije, 1 sterke leider, dat is beter voor iedereen.
In 2016 won Trump met een minderheid aan stemmen.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 19:00: destijds niet zo gevolgd, want desinteresse.
Edoch, dat bevestigt toch juist mijn punt? Of wil jij nu gaan beweren dat het zoveel 'beter' gaat in de VS dan 4 jaar geleden?
Nee toch?
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 19:00: onzin, hij won omdat hij de meeste kiesmannen had en dat is het enige dat telt.
@oblix | 04-11-20 | 19:09: Lees waar ik op reageer.
Het is een soort federatief stelsel, waarbij de staten, afzonderlijke landen eigenlijk, elk de kandidaat bepalen en het kiesmancollege de zaak beklinkt. Het volk stemt per staat. Republiek, minder een.Democratie.
Maar zelfs als het om een meerderheid ging, is het onjuist om dat om te buigen naar 'forse meerderheid, anders telt het niet'. Regels doen ertoe.
"BREAKING: Wisconsin heeft meer stemmen dan mensen die zijn geregistreerd om te stemmen.
Totaal aantal geregistreerde kiezers: 3.129.000
Totaal aantal uitgebrachte stemmen:
3.239.920
twitter.com/MichaelCoudrey/status/132...
Je hoeft niet van tevoren geregistreerd te staan om te mogen kiezen. Het kan in veel (1/3) staten ook op dezelfde dag. Ergo de telling van registered voters kan wat achter lopen aangezien de stemmen geteld moeten worden.
Fakenews
url werkt niet.... maar is wel een close state met nu 23.000 stemmen verschil na 97% vd stemmen. Die 110.000 (laatste?) stemmen hebben dan gezorgd dat een iets grotere voorsprong van T veranderde in deze achterstand...
Kim jung Biden / Trump ??
Wanneer zijn die stemmen nu eens geteld . Zit al vanaf gisteravond te kijken en wil onderhand weleens naar m'n nest.
*nog een lijntje en een biertje neemt*
Lol! Van Bud Light word je niet dronken, dat scheelt.
Mollie
@MZHemingway
. BREAKING NIEUWS: InsiderAdvantage roept Georgië op voor Trump
Georgië? Wit-Rusland vast ook.
Biden gaat de overwinning opeisen in een toespraak die hij zo gaat geven. Dat zeggen journalisten die met staffers hebben gepraat.
Trump heeft de overwinning al opgeëist.
Het word dus allerlei rechtszaken.
Yep, en vele hertellingen.
finaal 270 voor B, 267 voor T schat ik in op de nu bekende cijfers...
Laffe hond?
Knap als je een laffe hond vindt.
Een hond is trouw, loyaal, etc.
Waar komt die uitdrukking vandaan?
{uiteraard had ik de moeite kunnen nemen om het op te zoeken}
Ik denk te weten waar het vandaan komt Meesteres. De trouw van een hond stijgt boven al zijn andere eigenschappen uit.
De hond trouw blijft ondanks bijvoorbeeld wreedheid van zijn 'baas'. Dat is niet laf maar trouw zijn van het arme dier. Je kunt ook een kolibri verwijten dat hij geen olifant is. Dezelfde misgedachte.
1vandaag: Trump heeft veel aanhangers met een laag opleidingsniveau en die zijn moeilijk te bereiken met peilingen. Vandaar dat Trump meer stemmen heeft dan verwacht.
Ja ja. Sterk onderbouwd wel.
schijnt dat zeggen op T te stemmen nogal onwelgevallig is en daarom mensen in het publiek op B zeggen te stemmen terwijl........
Ik zag dat ook voorbij komen. Oftewel, als je op Trump stemt ben je een mongeaul.
Mijn tenen krullen altijd van dat soort uitspraken, ongeacht naar welke kant dit gericht is. Het klinkt meer als een stemadvies. ‘Ben je slim, stem op A. Ben je dom, stem dan op B’. En dan allemaal instemmend knikken aan die tafel.
Maar goed, beide kampen hebben een totale lul naar voren geschoven. Ze zijn hoe dan ook gesjaakt, wie er ook moge winnen.
Lees/kijk naar de nos/npo.Charles was altijd al van iets waar ie het niet mee eens was.Dus wie betaalt bepaald.En dat zal altijd zo blijven.Iets met wiens woord men spreekt.?
Dat wordt een hertelling denk ik.
redstate.com/brandon_morse/2020/11/04...
Trump zei al: "They can't win, except if they cheat". Hij blijkt de """democraten""" dus opnieuw goed te hebben ingeschat.
MI maakte op het laatst idd een turn ten nadele van T en aangezien formeel 92% vd stemmen geteld zijn is het is niet zo waarschijnlijk dat T nu zijn welisware kleine achterstand gaat goedmaken....
Mocht Donald Trump het presidentschap verliezen aan Joe Biden, dan wachten hem een aantal rechtszaken die hem al jaren achtervolgen. Een van de redenen waarom hem er alles aan gelegen is te winnen.
Het intro van een interessant verhaal in de Volkskrant over wat Trump boven het hoofd hangt als hij de verkiezingen verliest. Als ambteloos burger is hij niet meer onschendbaar en dat gaat hem dan waarschijnlijk opbreken.
slik, mijn laatste berekening is exact 270 kiesmannen voor...... Biden...... en 267 voor Trump.....1 kiesman vervalt
Zal wel los lopen allemaal.
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:35: Ik vrees van niet. Er lopen tientallen rechtszaken die geparkeerd zijn tijdens z'n presidentschap. Maar als hij straks weer burger is, gaat er een enorme beerput open.
daar hebben presidenten in meerdere landen mee te maken ja, een escape is in de senaat te gaan zitten maar dit zit voor T er niet zo in en weet ook niet of dat uberhaupt in the USA zo werkt...
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:35: dan ken jij het USA volk niet.....
Een gotspe!
Stemmen per mail zou gewoon niet moeten kunnen. Ook dat hele electronische gedoe niet.
Gewoon naar zaaltje. Je kop laten zien. Vinger dopen in inkt. Stemmen.
Stemmen is één van die dingen die je gewoon menselijk moet houden en zo weinig mogelijk machinaal.
Stel je hebt hier een moslimpartij. En je kunt electronisch stemmen. Dan komen er stemmen in van moslimdames. Hoe ga je in godsnaam controleren dat ze hun eigen stemwens volgen? Dan kun je net zo goed manlief ernaast in het hokje zetten bij het in-persoon stemmen.
Stemmen per post is sowieso voor mensen die te lam zijn om hun bed zelf uit te komen.
Stemmen per post gebeurt al decennia in veel staten zonder problemen. Kan me trouwens goed voorstellen dat je geen tijd hebt om uren in de rij te staan om te stemmen.
@Diederik_Ezel | 04-11-20 | 18:22: maar wat knufter zegt klopt inderdaad, Denk en Nida zouden goede zaken doen omdat vrouwen en dochters de keuze van de man moeten volgen.
Per mail wordt niet gestemd, per post wel, toch een heel verschil. En u denkt toch zeker niet dat er nu stemmen verloren gaan, van moslims oid, die geven nu stemoproep netjes af aan de man, en met deze volmacht stemt hij wat hij wil.
Dit jaar hebben meer Amerikanen op Donald Trump gestemd dan in 2016
www.foxnews.com/politics/more-america...
En meer Amerikanen hebben op Biden gestemd dan op Obama!. Ach dat heb je met de hoogste opkomst ooit in verkiezingen. Tel daarbij dat het land ook nog steeds groeiende is qua inwoners. 1+1=2
Hoge opkomst
Het gaat om de verhouding. Niet om het aantal.
Ik hoop serieus dat de pleuris daar gaat uitbreken, ongeacht wie er gaat winnen! Ongezien de tyfus met die Yanks. *popcorn pakken doet*
Als je de AP calls als uitgangspunt neemt (en hun race callers hebben een extreme reputatie hoog te houden): www.google.com/search?q=us+election+r... dan zouden er nog maar 6 states undecided zijn.
Als Trump de 4 pakt waar hij voorstaat (PA, NC, GA en AK) dan komt hij op op 267 uit. Oftewel hij moet ook nog NV, WI of MI pakken. Dat lijkt onwaarschijnlijk.
Wisconsin zou toch nog kunnen met nog 5% te tellen. Weet niet of Nevada van nature blauw of rood is want daar moet ook nog veel geteld worden.
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:14: misschien dat Hansje Klok nog wat stemmen voor de orange man tevoorschijn kan toveren, want het ziet er slecht uit voor de "winnaar".
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:14: NV was afgelopen 3x voor de Dems, maar daarvoor pakte Bush hem 2x.
Wat vreemd is: NV geeft helemaal geen updates.
En de stemmenteller van PA zag ik net achteruit lopen bij een live update...
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:14: dacht gelezen te hebben dat NV pas donderdag definitief doorkomt met de laatste stemmen.....
Mouthaan haalt een Democraat aan die zegt; ‘we hebben alle vertrouwen dat we winnen’. Zonder weerwoord dus voor zijn waarheid aangenomen.
Dus? Het is een feitelijke constatering.
Nu zegt NOS journaal dat Winsconsin naar Biden gaat, heeft iemand een link dat dit werkelijk zo is ?
foxnews, al hoewel deze linkse groep niet te vertrouwen is.
www.foxnews.com/elections/2020/genera...
@the Jackdawn | 04-11-20 | 18:06: Nee zowel AP als Foxnews callen '238 om 213'. WI voor 95% geteld.
@the Jackdawn | 04-11-20 | 18:06:
Haha verwarrend want die heb ik opstaan en ze zeggen helemaal niet dat deze naar Biden gaat. (en links zijn ze ook niet)
@D.Onderop | 04-11-20 | 18:08: Je ziet daar dat Foxnews WI nog niet 'gecalled' heeft. Dan zou de staat een donkere kleur hebben.
@D.Onderop | 04-11-20 | 18:08:
Biden 49.6% Trump 49 % en slechts 95% geteld in Winconsin, ik ben dat kaartje wat je geeft continue aan het updaten.
WI en MI gaan beide naar Biden, tenzij de Democrats mail in ballot fraude aan het licht komt. Gaat nog even duren denk ik, de definitieve uitslag.
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 18:12: Kijk de hele dag al naar die kaart. Trump stond lang voor in WI maar kreeg achterstand na het toevoegen van de per post verstuurde stemmen.
@D.Onderop | 04-11-20 | 18:27: ja dat ging opmerkelijk snel, die poststemmen zouden dan ongeveer 80% voor Biden zijn.
@Rennieflox | 04-11-20 | 18:39: dat is toch opmerkelijk statistisch. volgens CNN is het al 97% gepasseerd.
Maar even serieus, die tweets van Trump nu, hoe triest is dat. Is toch gewoon President onwaardig. Beetje kerel wacht toch gewoon tot alles geteld is.
Soort paniekvoetbal.
Maar dat is toch de rode draad in zijn Presidentschap. Het is een erg kinderachtige man die niet tegen zijn verlies kan. En strategisch denken lijkt ook niet aan hem besteed.
Hij is al 2 dagen wakker hé.
Bidenvotes tellen die met de post komen proberen tegen te houden.... Geen schoonheidsprijs als dat het doel is.
Blinde paniek in een puberbrein
Charles Groenhuysen denkt als je een tijd in DC of op Manhattan woont je een Amerika deskundige bent. Non-dairy vanilla latte's van 8$ per stuk. Uitsluitend vegan/woke kennissen. Elke dag de NYT lezen en overtikken. De wereld is klein binnen de Amerikaanse grachtengordel. En de tunnelvisie ontstaat al snel. Mensen die niet op democraten stemmen zijn deplorables. White trash. Dom. Racisten.
En zielig genoeg gaat hij hetzelf nog geloven.
Charles, kun je samen met Bruce Springsteen en de andere deug-hollywood miljonairs vertrekken naar Australie als Trump binnenkort weer 4 jaar de baas is?
Al die zogenaamde deskundigen zijn inderdaad hilarisch. Van Kooten kom er maar in met Dr Clavan.
Gisteravond voormalig foto 'model' Frederique van der Wal in OP1. Ze woont al 30 jaar in Manhattan dus kon helemaal los gaan op Trump.
Ik zal blij zijn als dit gezeik over de verkiezingen in us of a, afgelopen is.
Idem. Vond het even leuk. Maar mij om het even welke malloot daar aan de touwtjes trekt. Zo lang ze maar niet op de rode knoppen rammen zit het mij wel snor.
Hear hear! Volgend jaar lekker onze eigen verkiezingen haha
@Lorejas | 04-11-20 | 18:09: Ach, die dingen vliegen wel zo'n beetje over ons heen. Zal je net zien. Zijn er na de apocalyps alleen nog maar Nederlanders.
Wat klopt er niet in onderstaande getallen?
Tot op heden kan ook in de VS niemand dit duiden:
Officiële gegevens , door de staat Michigan:
77,3% geteld:
Trump 2.200.902
Biden 1.992.356
Dan komen er 138000 stemmen bij, en zitten we op 79,8%:
Stand nu:
Trump 2.200.902
Biden 2.130.695
ALLE stemmen naar Biden, niet 1 naar Trump. Kans daarop er niet.
Er zit dus een fout ergens, alleen of het met opzet is of "per ongeluk", is niet bekend.
Nee, dat komt vooral omdat de steden het laatst binnenkomen.
Dat is wel heel apart ja.
Nou ze tellen dus blijkbaar eerst de stemmen voor Trump en daarna die voor Biden. Logisch toch?
Ik keek gisteravond en afgelopen nacht CNN en toen werd er ook in hoog tempo met cijfers gestrooid en gegoogeld. Ik meende ook een paar flinke fouten te zien. Of ongerijmdheden.
Los van voter fraud. Steden stemmen tegenwoordig vrijwel zonder uitzondering blue. Geen idee waarom, een Biden presidency is economisch gezien rampzalig voor inner cities onderaan de streep.
Simpel, ze hadden eerst de cijfers van Trump updated, doen een page save. Wijzigen de cijfers van Biden en doen weer een page save.
Als een staat gaat frauderen met stemmen op grote schaal gaan ze het echt niet ZO OBVIOUS doen. Dat enige reaguurder daar uberhaupt al vanuit durft te gaan.
@Graaf_van_Hogendorp | 04-11-20 | 17:59: Democratische Staten scoren economisch vaak veel beter dan Republikeinse.
Als de uitslag niet bevalt moet het wel fraude zijn. Het lijkt het Nederlandse referendum wel.
@Inferi0r | 04-11-20 | 18:02: Werkt er maar 1 persoon aan dan? Met al die teams die dit in de gaten houden en gelijktijdig verwerken, zou je toch denken constante updates te kunnen krijgen. Beetje vreemd verhaal. Sowieso per post stemmen. Maar goed
@Inferi0r | 04-11-20 | 18:02:
Ik heb mijn info van Amerikaanse kennissen, en daar is dit best een dingetje. En echt niet gebruikelijk.
Want de stemmen komen per county binnen. Een county is een onderdeel van een staat, en kan een stad zijn.
Maar dan nog is het onmogelijk dat er werkelijk geen 1 stem naar Trump ging.
@kloopindeslootjijook | 04-11-20 | 18:15: toch zie ik ook wel opmerkelijke cijferontwikkelingen die een onderzoek lijken te rechtvaardigen.
@Inferi0r | 04-11-20 | 18:02: It's called a double bluff.
Of jij moet een betere verklaring hebben.
Als er meer Biden-stemmers per post stemmen krijg je er een duwtje richting Biden achteraan de komende dagen...
Dat zit er wel in. Wat een bak....
100% van de mail in ballot votes naar Biden, nee heel geloofwaardig...
@johndeer | 04-11-20 | 18:03:
Zal geen 100% zijn. Als het slimme fraudeurs zijn.
Kunnen ze niet nog een extra postzak Trump stemmen afleveren in Michigan en Winsconsin.
En die komt dan per ongeluk in Florida terecht.
Trump does not lose. Period. The power of positive thinking, de winst is al binnen.
Positief denken? Hij is toch vooral heel achterdochtig.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:49: Je verwart het weer met je eigen meesters en groepslaven.
O jee, nu heeft de cancelhype Ronaldo ook al te pakken. Lekker consequent dit.
- Bloedstollend in Florida? Goed dat dat een journalist zit dan.
Wie zei dat precies, dat het bloedstollend is?
- Een journalist.
Stuur de man eens een flesje wc-eend.
Gerenommeerde Amerika-kenners zoals Beste Landgenoten, DrumPiet en Kuifje- dat ben ik- hadden de overwinning van Biden al aan zien komen. Volgende keer verwachten wij ook een uitnodiging voor het GS-café. Ik bedoel, we weten er meer vanaf dan ene Spartacus.
Zullen de reaguurders wel flink hun beurs moeten trekken denk ik
Ik vond Spartacus prima! Totaal mee oneens, maar dat is de reden waarom ik hier kom.
Hihi, kom op Kuif, u moet nog niet abuis zijn, kan nog beide kanten op
Ik ga alleen als jij ook komt. Ben nogal verlegen.
Je hebt duidelijk niet gekeken want Spartacus had een heel goed verhaal over de verkiezingen. Beter dan de zogenaamde kenners die riepen dat Biden makkelijk zou gaan winnen.
Ja maar Kuifje, als je aanschuift komt iedereen wel je ware identiteit te weten. Wil je dat? Of kun je je dat veroorloven?
En (ook niet onbelangrijk) ben je het aanzien wel waard?
@DrumPiet | 04-11-20 | 17:38: niet zo bescheiden... je mag er best zijn.. nog een net overhemd en de dames zijn niet meer bij je weg te slaan
Zelfbenoemde Amerika-kenners waar niemand op zit te wachten bedoel je Kuif?
@DrumPiet | 04-11-20 | 17:38: Prima, we slepen elkaar door de uitzending heen.
@yadda | 04-11-20 | 17:42: Het lijkt erop dat we ons gelijk gaan halen.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:44: dat gelijk zal me een zorg zijn, Spartacus was een plezier om naar te kijken en luisteren. Maar ja ... toen de uitslag minder zeker was zat je in je hol. Enig idee hoeveel mensen hier kuif moe zijn? Je bent zoooo voorspelbaar.
Breng dan wat postzakken Biden stemmen mee, voor de zekerheid dat jullie werkelijkheid ook uitkomt. Kamela 2021, voor mijn mindere_landgenoten
www.youtube.com/watch?v=u1lQkAoU1qw&a...
@yadda | 04-11-20 | 17:48: Geen idee, interesseert me ook niet. Men reaguurt, of men heeft vrienden.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:50: u is weer lekker op dreef
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:50: gewoon werk en privé gescheiden houden.
Ik heb het altijd al geweten zelfs van een half seniele Biden verliest de loser Trump. You’re fired!
@thanseeuwen | 04-11-20 | 17:56: En dat als incumbent President. Dan doe je toch iets niet goed.
@thanseeuwen | 04-11-20 | 17:56: Dat zegt vooral iets over de seniele kiezers die de keuze maken. Met Nederlands kiezers is het overigens nog beduidend ernstiger gesteld.
Dr Clavan
Ik heb het vanmorgen voorspeld. Toen Trump steeg zat Kuif op de plee dunne poep te lozen. Nu draait het misschien en komt de Duitser in hem boven.
@Zeissssss | 04-11-20 | 18:51: Jij had toch ook een landslide voor The Donald voorspeld?
Biden gaat wellicht zelfs Pennsylvania ook winnen, dan wordt het een landslide.
En dan is de grote vraag: zal Oom Donald tegen zijn verlies kunnen? Ik denk van niet...
Dat gaat alleen nooit lukken.
Nou dat weet ik nu ook weer niet, denk dat hij Michigan, Arizona en Wisconsin pakt en daarmee de deal sluit.
van de laatste 110.000 stemmen 73.000 voor B....
Iets zegt mij dat Joe zijn inauguratie niet eens gaat halen. telt ie dan wel als 46ste president?
Charles Groenhuijsen. De -tigste geschiedenisstudent die het klootjesvolk zal leren hoe de wereld echt in elkaar zit. En daar zijn renderende broodwinning van heeft gemaakt.
In het gezelschap van figuren als M. van Rossem, Jakhals Dijkstra, spelletjesleider Herman ?, Z. Özdil en andere excellente wetenschappers. Het puikje van de Nederlandse intelligentia. Zonder hen zou het zinloos getob zijn, laten we dat nooit vergeten.
"Those who can, do. Those who can't, teach" Sjarrel is een mislukte geschiedenisstudent. Knor
Charles kijkt alleen naar CNN. Die hebben tot 03:00 uur volgehouden dat het in Florida spannend was.
Nee, dat dezen ze niet.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:29:
Jouw woord tegen dat van logicavanhetgevoel.
@Professor Superhirn | 04-11-20 | 17:34: Ze zeiden vrij weinig over Florida. Hooguit dat het nog alle kanten op kon. Logisch, want bij 60 procent van de stemmen lag Biden zo'n 2 procent voor.
CNN verslaat de gebeurtenissen uitstekend! Mooie scenario s met mooie computermodellen.
@Kellyanne | 04-11-20 | 17:55: Het verslag is vrij professioneel, maar de deskundigen in de studie zijn wel wat subjectief.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 18:01: dat is bekend bij cnn. Het maakt niet uit als je dat weet. Van Fox kan je hetzelfde zeggen. Neutraal lijkt niet te bestaan.
Niet zo flauw GS! Vroeger waren jullie ook helemaal pro vvd, ga ik jullie ook niet meer nadragen. Een tweet van Groenhuizen geplempt 2:00 ‘s nachts is inmiddels achterhaald, oud nieuws, net als de prachtige binnenstad van Rotterdam na april 1940.
Vroeger was alles beter.
Nog niet verwijderd.
Vanmorgen in het AD. Linkse zuurpruim en zelfbenoemd Amerika kenner Maarten van Rossem "Trump heeft in 4 jaar niks bereikt"
Tussen een aantal artikelen over wat Trump allemaal bereikt had.
Sommige willen geen feiten opschrijven maar hun eigen mening. En het zuur bij Maarten van Rossem is behoorlijk zuur.
Ach ja van Rossem kan niet eens een victory lap doen zonder zuur te zijn. Kan een voorbeeld nemen aan twatter waar lefties uit hun plaat gaan van vreugde.
Van Rossum ben ik ook niet zo van onder de indruk. Vooral veel geouwehoer.
Ach.... je moet maar zo denken.... het feit dat het Trump lukt om al 4 jaar lang het bloed te laten wegtrekken uit die zure linkse breintjes is al een triomf op zich... Dat heeft ie iig bereikt.
Prima toch, dan weet je hoe ze links over dingen denken.
Ach MvR.. Laat die man lekker, die heeft in 40 jaar nog nooit wat zinnigs weten te zeggen over Amerika.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:30: Ik heb een paar hoorcolleges van hem op cd. Erg aardig, vooral die onderkoelde humor. ( "De Amerikanen werden in de pan gehakt bij Dien Bien Phu. U zult begrijpen dat men dit niet leuk vond.")
@oldandwise | 04-11-20 | 17:40: Ik vond um vroeger ook wel grappig. Maar op een gegeven moment werd hij een karikatuur. Zeker toen hij allerlei uitgesproken meningen had, en voorspellingen ging doen die helemaal niet uitkwamen.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:45: Maarten heeft teveel door dat mensen hem leuk vinden. Hij is de crowd gaan pleased met simpele dijenkletsers in plaats van met doorwrocht onderzoek te komen
@thanseeuwen | 04-11-20 | 18:00: Ja, nogal gemakzuchtig allemaal.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 18:01: Iedereen vergeten dat zijn benoeming tot hoogleraar in Utrecht veel protest bij geschiedenishoogleraren uitlokte. Wegens onnozelheid??
Hij durfde vroeger wel lekker tegen de NPO-conventies in te reageren.
@ritter vn hüpfburg | 04-11-20 | 18:10: Heb ik niet meegekregen. Maar verbaast me niks.
Het ziet er naar uit dat Biden op het nippertje gaat winnen nu de mail in votes er bij op worden geteld. Vanochtend zag het kaartje er goed uit voor Trump en had ik gedacht dat hij procentueel wel een buffer had om die 'klap' op te vangen, maar na een korte powernap word ik wakker en zijn die staten lichtblauw gekleurd doordat er onder andere in twee staten 100.000 mail in votes voor Biden bij komen en 0 voor Trump. Je ziet die grafieken ook gewoon een rechte sprong omhoog maken. Tja, ik had nog wel een geleidelijke stijging voor Biden verwacht met een ratio van 3 of 4 tot 1 stem voor Trump maar dit is wel erg extreem.
Zoals de zaken er nu voor staan gaan er nog wel wat hertellingen geëist worden en rechtszaken gestart worden om het onderste uit de kan te halen lijkt mij. Voor nu leg ik mij neer bij een overwinning voor Biden, maar ik laat mij graag nog verassen.
Hate to bring it to y’all. Maar als de poststemmen zijn geteld heeft Biden gewonnen.
DrumPiet | 04-11-20 | 07:24 | 5
Ik zou wachten totdat u dood bent. Verassen kan best pijnlijk zijn.
Ik denk dat SCOTUS in het voordeel van China Joe stemt. De stembiljetten zijn tenminste echt. En het tellen correct.
Of iedereen nog leeft die een stembiljet had ingediend is dan weer een andere vraag. Maar hoe ga je dat bewijzen?
@DrumPiet | 04-11-20 | 17:21: DrumPiet is een ziener, ik ben onder de indruk van zijn talenten.
Als de Biden-stemmers meer per mail stemmen dan zullen die pas wat later de needles gaan beïnvloeden, namelijk zodra deze stemmen geteld worden.
Dus komt er nog een Biden-effect achteraan.
En dat is geen stemmen, dat is tellen.
Dus al Trump dat wil tegenhouden, verdient dat geen schoonheidsprijs, eerlijk gezegd.
@kloopindeslootjijook | 04-11-20 | 17:31: Het lijkt me ook vrij kansloos wat Trump gaat proberen. En nogal kinderachtig.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:37: eensch, is een slechte verliezer
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:37:
In de zakenwereld zoiets doen om te scoren is niet fraai, maar bij verkiezingen zou dat stomweg ondemocratisch zijn.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:37: Was Al gore ook kinderachtig?
Nou, van harte! Ik vind het jammer. Ik haat links
@Deflatiemonster | 04-11-20 | 17:51: Die had toch wel een punt. Er ontstonden problemen in Florida, de staat waar de broer van zijn tegenstander gouverneur was. Bovendien ging het bij Gore om een paar heel concrete gevallen. Trump roept gewoon maar wat.
Verder is Sjarrel niet echt relevant.
Hij mag z’n plasje erover doen, net als ál die “kenners”.
De meeste kenners zaten er naast.
Van een overweldigende overwinning van Biden is vooralsnog geen sprake.
Misschien wint Joe, maar het blijft minimaal.
Maar goed, minimaal is genoeg.
Ik hoop nog steeds op Trump.
Als de verkiezingen naderen zie je in Nederland altijd een significante toename van het aantal 'amerika-deskundigen'. Hopen allemaal dat ze mogen aanschuiven aan de kletstafels, en misschien wel een reisje naar de VS, om daar vanuit het walhalla verslag te doen met 'sfeerreportages': ask the men in the street. Allemaal een graantje meepikken, het is een verdienmodel.
@Zenzeo | 04-11-20 | 17:27: Ik mag mezelf inmiddels ook deskundige noemen. Ik werd gister ook genoemd op YouTube.
Dat klopt. Ik had ook een ruime(re) voorsprong voor Sleepy Joe verwacht. Maar als hij wint dan heeft hij het toch erg goed gedaan.
Er waren laatste moment toch ook "kenners" (volgens mij allebei bij Opeen op maandag) die absoluut geen uitspraak durfden te doen, behalve dan dat het heel close zou worden. Hadden die twee toch wel gelijk.
Maar dat die polls er weer zo ver naast zitten is wel opvallend. Hoe dan?Aannames van de pollers, als: "Latino's stemmen vast flink op Biden en Florida ouderen stemmen vast op Biden"? Hier had Michael Moore een mooie uitspraak over: deel het percentage voorsprong van Biden op Trump in twee en kijk dan of het verschil nog buiten de 4% foutmarge valt: thehill.com/hilltv/rising/523398-mich...
@GekkeLorrie | 04-11-20 | 17:40: Die Latino's worden vaak op 1 hoop gegooid, maar het maakt nogal wat uit of je uit Mexico komt, of van Cuba of uit Venezuela.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:47: Eens. Maar ik vraag me dus af of de pollsters dat fout ingeschat hebben of dat er inderdaad, zoals Moore beweert, nog steeds mensen zijn die niet durven toe te geven dat ze op Trump stemmen. Wat nogal raar is aangezien ~48% naar Trump is gegaan. Daarnaast, ik ben benieuwd welke van de pollster alle staten goed heeft gehad. En of dat dezelfde pollster is als 4 jaar geleden. Maar afwachten...
@GekkeLorrie | 04-11-20 | 17:52: Trafalgar deed niet mee aan alle Biden-hosanna. Maar zij beweerden weer dat Trump ruim zou winnen en dat is ook niet waar.
Ik heb nu een stijve
Wanneer Kuif zo over zichzelf praat
Hij is toch ook maar een mens achteraf.
NEXT!!
Hoe heet zo'n klein stofzuigertje ook alweer?
De hond van Lil' Kleine?
Vrouw zonder benen?
Willy-willy
Mini-me?
Kruimeldievegge .
Een rietje.
Tjonge, iemand vondt op Twitter de uitslag van een bepaalde staat in AMERIKA spannend, terwijl anderen dat niet spannend vonden.
Zo heb ik eens een tweet verwijderd over een film die ik halverwege erg spannend vond, maar aan het einde toch niet meer. Daar hoor je Geenstijl dan weer helemaal niet over.
Ja, de amerika-gekte hier lijkt lichtelijk hysterisch te worden. Misschien tijd voor verkansie voor de redaktie...? Short break?
Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen?
Texas Ballot Chaser Reveals 'Massive' Voter Fraud To Elect Biden
www.youtube.com/watch?v=mgPJyEfG0C0
Als het zo doorzet haalt Trump het niet, kom op 267 met de huidige stand nu.
*proest*
@Zenzeo | 04-11-20 | 17:31:
Ben net wakker, had me verslapen ;)
@Zenzeo | 04-11-20 | 17:31: Echt he, het niveau.
@DexterGordon | 04-11-20 | 17:35:
Ja echt he ?
@DexterGordon | 04-11-20 | 17:35:
Over Niveau gesproken, zit er nog een kansje voor Trump in Nevada ?
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 17:42: Ik ga even voor je kijken.
@Roze_bril_drager | 04-11-20 | 17:42: Erg close daar, dus kans zeker, heb alleen het idee dat alle votes by mail richting Biden gaan en volgens mij tellen ze die als laatst. Daarnaast vond ik die gast die al sinds 1984 de juiste voorspelling doet wel een goed verhaal hebben. Het is allemaal drama maar zelf hou ik van iets meer fatsoen.
Zelfs laffe honden verdienen het niet om met Charles Groenhuijsen vergeleken te worden. Misselijkmakend mannetje.
Generaal excuus aan alle honden zou U sieren! Zelfs beetje bangige hond
staat in rangorde ver boven deze arrogante sukkelaar.
die Tjarles Groenhuizen is arrongante kwast .. koning snabbelaar met veel verbeelding . mooier kan ik het niet maken .
Waarvan akte.
Er is weinig geheimzinnig of frauduleus aan de late verschuivingen richting Biden. Als je kijkt naar Pennsylvania op Fox News, dan zie je per county in die staat dat de grotere steden achterblijven in de tellingen, wat logisch is want er wonen veel mensen. Die steden, zoals Philadelphia (77% Biden) gaan dus nog een stevige verschuiving geven in die staat. Het is zelfs mogelijk dat die staat ook nog naar Biden gaat, als je de prognoses lineair doortrekt vanaf de tot nog toe getelde stemmen en de percentages pro-Biden. Daar komt verder geen fraude aan te pas, dus, gewoon een gevolg van de grootte van de counties.
Bizar dat Republikeinen met rechtszaken proberen te voorkomen dat geldige stemmen meegeteld worden.
Niks gevolg. Alles zou geteld moeten zijn op dezelfde dag of dag daarna. Er is GEEN enkele reden dat deze mail-in ballots na 3/4 nog geteld moeten worden. Democraten moeten altijd de regels veranderen voor hun eigen voordeel. En dat gaat exact ook gebeuren wanneer Nederland massaal met dit systeem te werk zak gaan. Als Biden echt had gewonnen, dan hadden we de uitslag al gehad,
“Stevig” is wat aangedikt.
Zou kunnen wat je zegt, maar het blijft slechts een neuslengte..... als als.
Een clean sweep wordt het zeker niet, als Biden wint.
Als, als.
@VoltaireJohn | 04-11-20 | 17:12: Nee, want vooraf stond al vast dat het niet zou lukken om al die poststemmen binnen 24u te stemmen. Stond zelfs al weken vast.
Als je nou even inleest waarom het veel lastiger is om een mail ballot te dubbel checken dan een inperson ballot, dan hoef je hier die onzin niet te posten.
En ja, ook in Nederland duurt het regelmatig nog 48u voordat de briefstemmen geteld zijn. Alleen zijn dat er, voor corona, altijd erg weinig.
Schiet de beer niet voor dat je de huid verkocht hebt... zagen we met Hillary ook in 2016
@DeutschlandUberAlles | 04-11-20 | 17:18:
Het ziet er wel erg goed uit voor Beijing Biden heur. Vooral deep blue counties die nog moeten rapporteren.
Of het allemaal het daglicht kan verdragen komen we in de komende periode achter.
@Inferi0r | 04-11-20 | 17:15: inlezen? alles is toch fake news?
Klopt, niets is zeker, en zelfs dat niet.
@Graaf_van_Hogendorp | 04-11-20 | 17:27: Die riedel horen we al 4 jaar. Van Hillary die opgesloten gaat worden, tot Obamagate en tot de zogenaamde criminele activiteiten van de familie Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:52:
En hoeveel was waar van de Steele dossier en muh russia gate? Juist ja. Keep drinking the cartel koolaid....
Overigens is Hunter's laptop min of meer bevestigd. En dat gaat Sleepy Joe later opbreken als Twamp gewipt wordt. Maar goed ik heb het idee dat dit ook het plan was, Creepy Joe een jaar of zo en daarna Harris.
@Graaf_van_Hogendorp | 04-11-20 | 18:03: Min of meer bevestigd..... Ik heb er weinig over gelezen in serieuze media.
Twitter is het riool van internet. Trap er dus niet in. Keer op keer en iedereen.
Inderdaad... had een accountje... zomaar " suspended" ... waarschijnlijk te weinig deugelementen in mn twietjes ..
Pencilvania (rijmt op Transsylvania) , home of the brave Amish. Laat het daar nog maar even duren: leren die Amerikanen misschien ook een keertje geduld tussen al die reclameblokken door. Wagons west! www.youtube.com/watch?v=IGqgoLx6Oyc&a...
Vragen om iemands ontslag, zo zo nou nou.
Wisconsin gaat volgens mij nog gewoon naar Trump, omdat als je bekijkt van welke county's nog het meeste niet binnen is zijn dat voor het grootste deel die waar Trump op voorsprong staat. Als dat doorwerkt in de uiteindelijke uitslag wint hij Wisconsin alsnog. Voor Michigan werkt dat overigens ook zo, in iets mindere mate. Daarbij zou ik als ik Biden was nog niet zo heel zeker zijn over Nevada en zelfs niet over Arizona. Het kan nog prima zo zijn dat al deze vier gewoon nog naar Trump gaan. Dat terwijl hij met slechts Nevada (de kleinste van deze 4) met 6 kiesmannen al genoeg heeft.
Ware het niet dat ze daar overal eigenlijk alleen nog maar post-stemmen tellen. Ik zou er niet op rekenen
Dus de derde Amerikakenner die zijn linkse vooringenomenheid belangrijker vind dan objectiviteit (v. Rossem en Huys gingen hem voor)
Mocht Biden winnen dan is dat slecht voor nuchtere mensen en heel mooi voor de woke fans.
Nou, wereldnieuws. Vergeet corona, de presidentsverkiezingen, de aanslagen in Wenen,
Charles Groenhuijsen heeft een tweet verwijderd!1!!1
Polemiek, vriend.
Polemiek.
@chicago river | 04-11-20 | 17:05:
Nou denk ik zomaar dat Charles meer Amerikakenner is dan het hele koor gisteravond in CNB, maar dat terzijde.
Trump had niet zo moeten janken en zijn achterban ook moeten motiveren per post te stemmen. Dan waren ze nu ongeveer evenredig binnengekomen en had de initiele verhouding hetzelfde kunnen blijven. Dit gaat hij verliezen nu.
Janken? Weet jij niet dat Biden zei dat er minimaal 10 miljoen illegalen zijn in de VS? De meeste stemmen Democratisch op illegale wijze, via hun rijbewijs. Een wetgeving maakt het mogelijk. Verbind dat met main-in ballots, niet absentee, en dan heb je makkelijk fraude.
@VoltaireJohn | 04-11-20 | 17:09:
"op illegale wijze,"
"Een wetgeving maakt het mogelijk"
LOL!!!
@VoltaireJohn | 04-11-20 | 17:09: Wet is wet, dat ongezien constant veranderen van de grenzen van counties door Reps waardoor ze consequent de popular vote niet meer hoeven te winnen noem je hier toch ook niet illegaal?
Had je zeer waarschijnlijk wel gedaan als de situatie net andersom was geweest. Gewoon volwassen doen met elkaar. Zowel Reps als Dems doen alles wat in hun eigen voordeel is.
@DrumPiet | 04-11-20 | 17:11: zou hij dat zelf ook zien vraag ik me dan af?
Vroeger had je Theo Koomen als commentator bij de Tour de France. Die verzon er ook van alles bij om het spannend te maken. "Dat vinden de mensen leuk"
Dus dan hoorde je Theo op de radio verslag doen van een hele spannende tour. En dan zette je de TV aan en dan bleek er niets aan de hand te zijn.
Journalistiek is Entertainment.
Maar was Theo wel een journalist?
Ach ja, Theo Koomen op de radio. Dat waren nog eens tijden. Toen zat je nog met je oor gekluisterd aan de radio.
Best wel scary wat er nu aan het gebeuren is. Zit 24 te kijken en verbaas mij inmiddels nergens meer over. Real life is vreemder. Blijft wel heerlijk dat Trump ondertussen gewoon blijft benoemen wat er gebeurt. Niet statesman-like, wel eye-opening. Komt nooit meer goed daar, terwijl nu na Rusland en China het derde grote land (stiekem) het marxisme in gerommeld wordt.
December 2005 is CG ontslagen bij de NPO, bleek genaaid door meneer Laroes, dikke 5 ton gekregen v/d NPO als goedmakertje.
Dus hij mag ons belastingdwangarbeiders wel dankbaar zijn.
Kreeg iedereen die genaaid werd door Laroes maar 5 ton.
Nou nou, poe poe.
Nou dus... Groenhuijsen verwijdert een tweet...
Je moet wat als het nieuws niet zo vrolijk lijkt voor de Trumpies?
Het begint ook verdacht rustig te worden in de panelen...!
Toch een katertje?
Is er al een winnaar?
@Quib | 04-11-20 | 17:00:
Dankzij een paar gevonden postzakken joe biden
De meeste mensen zijn niet van die copy-paste fanatici zoals Kuifje. Die gaan gewoon koken nu, en de routines van de avond in.
Vanochtend nog zo nederig, inmiddels weer een hooghartig grote bek. Ga toch ergens anders naartoe als het hier zo vervelend is? Er zal toch wel een plek op het internet zijn waar ze u wel een beetje aardig vinden?
@JJMS | 04-11-20 | 17:12:
Wat zal zijn teleurstelling groot zijn als Trump toch nog gaat winnen.
@TeeJee | 04-11-20 | 17:02: Ach, wordt er vanavond weer niet voor je gekookt? Arme TeeJee....
@Gulliver | 04-11-20 | 17:21: Jij voorspelde 60 procent voor Trump, waarde Gulliver. Dat gaat toch niet helemaal uitkomen.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-11-20 | 17:41:
Conservatief hoor! Ben je een Trump-stemmer ofzo
Je zag ook al de rest van de media een snoepreisje maken naar Florida, terwijl 538 al voorspelde dat Pennsylvania de tipping-state zou zijn. De rust-belt was voor Hillary de verrassing, en nu zien we Wisconsin, Michigan en Pennsylvania weer met kleine marges. Maar dan kan je niet tijdens corona op kosten van de baas naar de zon.
Niks aan het handje toch? GS jorrist ook zat weg.
Dat is alleen als de inhoud Joris niet welgevallig is.. Na een minuut of 10 staat uw plempsel -vermits u geen Zwitsal en/of een donateur bent- niet meer zelf te verwijderen is.
Ik heb al 5 keer moeten vragen om mij terug zwitsal-status te geven. Zwitsal is het nieuwe cool. Hup Biden!
Ronaldo doet aan cancelculture met het vragen van ontslag voor Groenhuijsen. Dat hoort juist door je te worden bestreden, ook al vind je hem een lul en gaat hij af met zijn uitspraak.
Als er koppen op straat rollen hoor ik je nooit.
Dit dus! Spijker op zijn kop.
Nee. Wees intolerant tegen de intoleranten.
Maakt niet uit waar het over gaat maar binnen een minuut maakt Groenhuijsen een negatieve opmerking over het FvD en de PVV. Een soort dwangmatige haat-reflex.
IDD, walgelijk maar wel naar de NPO mores. Wiens brood men eet.........
Hele domme man die Charles, past perfect in het journalistieke wereldje waar vooringenomenheid een must is. Hij is zo dom, jarenlang in Amerika geleefd maar er niets van snappen, net burgemeester Femke.
gaap . wat een nieuws..
Boefje Charles is al een keer ontslagen door de NPO, moesten meneer 8 ton mee geven ipv een schop onder zijn reedt.
Hear, hear. Iets met pot en ketel of zo? Wat voor een kwal hij al dan niet is (hier heb ik geen mening over, iemand vragen hem om zoiets te ontslaan is onzin.
Net zoals ik tegen het laffe adverteerders bellen ben, ben ik tegen het vragen om ontslag van een meneer bij de NPO die je niet bevalt.
Hear hear!
Charles Groenlinkshuijsen.
Charles Groenhuijsen was in de tijd van Bush ( Of Reagan,dat weet ik niet meer ) uitgesproken conservatief en werd zelden uitgenodigd bij de publieke omroep als deskundige. Hij heeft op tijd de bakens verzet.
Dat dacht ik dus ook!
Een zoektocht op de www heeft nog niets opgeleverd.
Maar ik kan mij herinneren dat Sjarrel idd Rep. gestemp zou hebben, als ie Amerikaan zou zijn geweest.
Conservatief, progressief, links, rechts... allemaal achterhaalde termen uit verzuild en gemakzuchtig denken.
Net als Peturrr R. de Vries. Maar die zo ver doorgeschoten dat het lachwekkend ongeloofwaardig is geworden
@kapoerewiet | 04-11-20 | 17:13: MSM is ook zo'n versleten term.
Ik hoorde dat Groenhuijsen en Mouthaan iets met elkaar hebben.
Deskundigen onder elkaar
Met welke man heeft Mouthaan niet in bed gelegen ... vergeten wie, ik ben niet zo’n roddelaar.
@Analia von Solmsch | 04-11-20 | 17:29: Niet zo jaloers, Analia.
27% mail-in votes niet afgeleverd in South Florida. 300k mail-in ballots “in het sorteercentrum”
Trump zijn postbode heeft iig. zijn best gedaan.
Helaas zal het hem niet helpen.
Interessant...
heb je een bron?
@De Treinende Rechter | 04-11-20 | 16:55:
www.newsandguts.com/wapo-postal-servi...
@Linkse Zakkenvuller | 04-11-20 | 16:57: thx
Deze man is establishment in de slechtste vorm. Scheve bek met praten en altijd overal naast zitten. Jarenlang in een foute bubbel geleefd in US of A.
Ik ben groen en jij bent zwart.
Hij heeft net zulke wallen onder de ogen als Frits Wester, zou hij ook aan de drank zijn?
Die had ie zo'n 30 jaar geleden ook al en weet dat toen aan de geboorte van een kind met bijbehorende slapeloze nachten ...
Minder bloedstollend voor meneer, omdat in Broward County-fl. Waar Dem getinte stolsels de norm zijn
www.youtube.com/watch?v=u1lQkAoU1qw&a...
Heb net Unox gebeld.
Je kunt beter Lange Frans bellen, die weet dingen...
Vraag dan ook om een muts.
@eerstneukendanpraten | 04-11-20 | 16:41: over een half demente vrouwenbepotelaar?
Ik ben op geen enkele wijze een complotgekkie, maar 120.000 stemmen vanuit poststembiljetten voor biden en 0 voor trump (0!), is hoogst opmerkelijk. Statistisch gezien onmogelijk.
Geen wonder dat Trump daarover opheldering wil
Grafieken met stemmen die net zo magisch opeens verticaal omhoog springen voor Biden:
mobile.twitter.com/duckdiver19/status...
De kans dat er bij die ontbrekende stemmen ook maar 1 stem voor de Trumpster zit is 0.0 sinds het aanstellen van de trumpgetrouwe directeur van de postal office. Dat zijn eerder 300K voor biden... maar opheldering is altijd goed!
Project Veritas heeft al diverse stemfraudeurs op heterdaad betrapt. Die honderden of zelfs duizenden stemmen geronseld hebben en met stapels tegelijk in de brievenbus gestopt hebben.
@Snoorderlag | 04-11-20 | 16:46: is directeur van US Post niet juist een vriendje van Trump?
Charles is een laffe rat die bij Op1 heeft gezegd dat mensen die vraagtekens zetten bij de objectiviteit van de mainstream media 'schreeuwers' zijn en dat je die dus niet serieus moet nemen. En laat gastheer Pauw nou 1 van die mensen zijn die daar vraagtekens bij zet. Viel dat even tegen.
Bij links zijn ze godverdomme kampioen labels plakken en wegzetten.
Ik denk niet dat je Charles BV hoeft te ontslaan, die wordt per uur betaalt en hoef je gewoon niet meer in te huren.
Tenzij hij een contractje heeft.
Mogelijk heeft Trump zijn overwinningskansen vergooid door twijfel te zaaien over stemmen per post. Republikeinen hebben daardoor veel minder vaak gebruik gemaakt van deze mogelijkheid dan democraten, ongetwijfeld met de intentie om op election day te gaan stemmen, maar in de praktijk zal dat er niet altijd van zijn gekomen.
Eerlijk gezegd denk ik dat Trump een monsterzege had geboekt als hij wat meer naar Fauci had geluisterd ipv hem zwart maken en continu leugens verspreiden over covid.
@Diederik_Ezel | 04-11-20 | 16:40: Dat ook ja. Op meerdere manieren zijn eigen glazen ingegooid. Zonde en onnodig.
Aan de andere kant heeft Trump nu wel een stok om mee te slaan omdat het er zo vreemd uitziet dat juist dat stemmen per post nu ineens een overwinning binnenharkt op het laatste moment.
@omwenteling | 04-11-20 | 16:45:
Niet nu ineens. Dit was al weken bekend.
@DrumPiet | 04-11-20 | 17:28: Jawel ineens. Want ze tellen om zo'n domme manier door al die stemmen per post als laatste te gaan tellen. Als dan voornamelijk Democraten via post stemmen dan krijg je dit soort rare inhaalslagen op het laatste moment. Zelfs als het allemaal klopt ziet het er vreemd uit en dat is voor de beeldvorming helemaal niet goed.
Amerika is bloedstollend. Jammer voor Trump maar hij komt 3 kiesmannen te kort.
Inderdaad een grote fout dat Trump onterecht de overwinning claimde.
All is lost, see you guys in the gulag....
Ik vindt dat trump het verdiend. Aan de andere kant, biden is op sterven na dood zowat. Slaat kant nog wal wat betreft spraak. Dat kan je een compleet continent toch niet laten regeren?
Misschien dat ie incontinent kan gaan regeren.
En hello Kamalla. Jezus, man.
Biden is volstrekt helder en gezond. Bonkers is psychiatrisch patiënt.
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:54: Het is weer tijd voor je pilletje, Anti.
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:54: Volstrekt helder en gezond. Uhuh..
twitter.com/LizRNC/status/12345805355...
www.youtube.com/watch?v=3EDtys1sIq0
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:54:
Ah, Mohammed Saïd al-Sahaf, heb je hier eindelijk asiel kunnen krijgen?
Charles Groenhuijsen, de Theo Koomen van de politieke verslaggeving.
Haha, die is goed !
Die polls kunnen alsnog wel aardig opgaan, dus ik zou nog ff wachten Trumpster, met je commentaar.
Charles is gewoon een beetje traag van begrip. Beetje begrip voor tonen.
Jezus wat een gigantische FOUT! Hang die man op aan de hoogste boom! Dit kan echt niet! Kamervragen. En, Wel. Nu. Geert waar ben je?
Charles is een extreme linkse graaier, die ook linkedin bevuilt met zijn rotzooi. Moge hij gedeporteerd worden naar een socialistische heilstaat naar keuze.
Als Biden het toch nog wordt kan hij lekker in zijn marxistische walhalla USA blijven wat vanaf dan een no-go continent wordt.
Als de VS echt zo rot is als trump beweert dan snap ik niet dat hij de baas wil worden van dat gajus
De man weet helemaal niets enis totaal incompetent. Een schoolvoorbeeld:
www.salon.com/2020/04/02/our-dunning-...
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:56: lol, salon quoten.
NB Ook zou Bonkers graag de schulden van Trump corp door de belastingbetaler laten voldoen. Dan moet hij wel blijven.
Die wist ook zeker dat Clinton zou winnen vier jaar geleden....
Al ziet het er momenteel niet goed uit voor Trump.
Charles Groenhuijsen is een beetje de Peter R de Vries van de amerikadeskundigen. Veel woorden, weinig inhoud.
Zoiets als Dr. R. Clavan, oost Europa deskundige?
Flauwekul. Hij is een ervaren journalist. De bezwaren hier zijn click-bait en persoonlijke rancune.
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:53: Net wakker ?
@AntiZanicz | 04-11-20 | 16:53:
Hoi makker. Als je een keer gebanned wordt zou je ook een nick kunnen overwegen luisterend naar de naam ProZanicz. Je bent er namelijk erg goed in. ;-)
@keestelpro | 04-11-20 | 18:05: het is gewoon een irritante nietszeggende trol. Ik mocht hem graag Antifazaniker noemen, maar neem tegenwoordig de moeite niet meer om te reageren.
Sterker nog, misschien dat blocken eens proberen.
Zinloos gewauwel mag je jezelf wel besparen.
Wat een anti geluiden weer. Voor een beetje scherp inzicht en vrije mening uiten zal niemand een ban krijgen. De dames met ban ervaring zaten natuurlijk op het racistenpad of iets te hevig in complotpoeders.
REAGEER OOK