Moordenaar Trump-supporter geeft interview aan VICE, wordt dag later doodgeschoten door politie
Dat is dus Michael Reinoehl, de Antifa-makker uit dit topic.
Bijzonder wel. VICE News publiceerde gister het bovenstaande exclusieve interview met Reinoehl, waarin hij de moord toe lijkt te geven. "What I will say is that I felt my life, and other people's lives around me were in danger. And I felt like I had no choice but to do what I did (...). It was a free-for-all and the police were letting it happen. (...) I was confident I did not hit anyone innocent. It was totally justified. Had I not acted, I am confident that my friend, and I'm sure I would have been killed. I had no choice. I could have sat there and watched them kill a friend of mine of color, but I wasn’t going to do that."
Op het eerste gezicht geen compleet onmogelijke lezing van de situatie. Het slachtoffer Aaron "Jay" Danielson, onderdeel van beweging Patriot Prayer, onderstaand en hier in het zwarte t-shirt te zien, was volgens de Portland Tribune 'gewapend' met "messen, traangas en andere tactische uitrusting". Kortom, het is dus in principe mogelijk, zoals Reinoehl lijkt te claimen, dat Daniels op het punt stond iemand dood te steken.
De compagnon van Danielson echter, de onderstaander Chandler Pappas, geeft een andere lezing. Bij Tucker Carlson zegt hij over het voorval: "They came up behind us, they shot my friend and killed him." Carlson vraagt naar de omstandigheden die eraan vooraf gingen, en of ze deel uitmaakten van een ruzie. "No, just the yelling. They started yelling at us, we turned around. I didn't even have time to register that somebody was pointing a gun at us before the shots went off." Carlson vraagt vervolgens wat ze naar hen schreeuwden. "We got a couple right here, we got a couple right here, pull it out, pull it out."
Maar goed, we kunnen Reinoehl niet meer om opheldering vragen, want hij is gisteravond tijdens zijn arrestatie gedood door de politie. De NYT schrijft hierover dat "The suspect, Michael Forest Reinoehl, 48, was shot by officers from a federal fugitive task force during the encounter in Lacey, Wash., southwest of Seattle, according to four law enforcement officials familiar with the investigation. (...) “As they attempted to apprehend him, there was gunfire,” Lieutenant Brady said. He said four law enforcement officers fired their weapons. Lieutenant Brady said the Sheriff’s Office, which is investigating the shooting, heard that the suspect was carrying a gun, but he did not immediately know whether the suspect fired a weapon."
UPDATE: volgens een lokale krant was het een guns blazing arrestatie en opende Reinoehl zelf het vuur. "The man got out of his vehicle and began to fire what they believe was an assault rifle at the SUVs. They said they heard 40 or 50 shots, then officers returned fire, hitting the man."
Social
Wel geluisterd
Reaguursels
InloggenEind goed, al goed.
Hij wist dat ie de stoel ging krijgen omdat hij op straat iemand heeft geëxecuteerd. Een linkse hate crime dus en zo zal het ook de geschiedenis ingaan. Maar niet heus.
Toch weer een wijze les voor zijn dochter, de hij zelf op straat de lessen maatschappijleer wou bijbrengen. Nu zal ze gewoon naar school moeten.
Die obese kreeg meer te eten dan hij
Tango down
Dat Antifa tuig zou is wat meer vlees moeten eten, worden ze wat minder gewelddadig van. Al dat groenvoer zorgt alleen maar voor meer agressie
One down, many more to go
Volgens mij heeft hij het slachtoffer op de foto een paintball geweer bij zich en de media heeft voor de moord ook gezegd dat de tegen demonstranten in de groep van slachtoffer paintball geweren bij zich hadden.
Mag ik het zeggen een moordadige antifa fascist is tenminste door politie opgeruimd.
Opgeruimd staat netjes.
Nou jáááá zeg, vroeger kon je gewoon je marxistische dictatuur vieren op verschillende plaatsen in de wereld, met wat fijne strafkampen en miljoenen dode andersdenkenden. In het kapitalistische westen knalde je dan politici af die te rechts waren. Moet je tegenwoordig zien: je kunt niet eens meer je ultralinkse sympathieën met nazimethodes opleggen. Wordt je gewoon gecorrigeerd. Om te huilon allemaal.
Er zijn rechtse terroristen, maar het is in zeer grote meerderheid de socialistische medemens die zich bezighoudt met terreur, vernieling en moord om het eigen onbetwistbare gelijk bij de niet socialistische burger er doorheen te rammen.
links stuk stront van de wereld is een zege.
Suicide by cop dus. En nu zal GrofLinks weer aan zet zijn. Wedje maken dat er binnen 2 dagen minstens een agent daar gewoon neergemaaid wordt? Ik hoop dat ik het verkeerd heb, maar volg de trend...
Lekker belangrijk. Die hele BLM gaat volledig langs mij heen met af en toe wat meewarig hoofdschudden.
Dit soort figuren hoopt op een burgeroorlog, en denkt waarschijnlijk ook dat doel bijna bereikt te hebben, maar heeft niet door dat de VS daar mijlenver van verwijderd is. Werkelijk helemaal niemand zit op al dit geweld te wachten, behalve een kleine groep gewelddadige anarchisten die het publieke debat heeft weten te kapen door hun extremistische denkbeelden als morele deugd te verpakken. Enige vraag is hoe je deze figuren van straat krijgt.
Geen speld tussen te krijgen.
Dat heeft de politie toch laten zien vandaag? Volgens mij werkt dat prima.
Merkwaardig waarom lijken die lui altijd zo op elkaar. i.postimg.cc/Gtp2sy5q/tweelingen00000...
Fysionomie is een verboden wetenschap, een oude leer uit de middeleeuwen die stelde dat aan het uiterlijk van een mens zijn persoonlijkheid af te lezen is. Nog steeds wordt de fysionomie over het algemeen als een pseudowetenschap beschouwd. Totdat de komst van digitale gezichtsherkenningsoftware voor een hernieuwde belangstelling zorgde. In 2016 slaagden Chinese wetenschappers in hun onderzoek erin om met een computeralgoritme 89.51% van mensen met een criminele achtergrond te herkennen : arxiv.org/pdf/1611.04135.pdf
Een nog groter taboe is de theorie dat een aangeboren onderontwikkelde frontale kwab, het hersengedeelte achter het voorhoofd, de kans groter maakt dat mensen links georiënteerd worden en dat hiermee mogelijk een verhoogde prikkelbaarheid samenhangt en dus ook een toenemend onvermogen om gedrag te reguleren.
dat Michael Reinoehl uit zelfverdediging handelde geloof ik niet.
en als ik naar deze vid kijk lijkt het, zelfs dat hij niet alleen handelde.
let in de vid aan het begin op de man met de megafoon en dan op de mensen
die bij de auto horen die snel aankomt rijden. en ik zie nog wel meer dingen die vreemd zijn www.youtube.com/watch?v=HTRXP1R6ZQk&a...
Al met al een lezing waarbij het er verdacht veel op lijkt dat deze antifa op een gunning spree was. Wie neemt nou een vuurwapen mee naar een vreedzame demo? Oh, wacht...
Haha, dat blanke BLM-varken zou wel gebaald hebben als hij geweten had dat geen enkele neger nu voor zijn dooie lijk wil rellen. Hilarisch!
Tegel van de week , zo is 't , opgeruimd stront , goed dat ie doodgeschoten is , moge er nog vele van dat soort gelijkgestemden volgen .
@Hurdy Gurdy Man | 04-09-20 | 18:14: Helemaal mee eens.
Ik lees dat de New York Times Reinoehl maar alvast voor heilige verklaart:
www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/...
Het gore lef...
Grote kans dat dit een soort suicide by cop was. De blm antifa gruppen hebben geen baat bij een politieke moordenaar die zich uitspreekt voor hun kant. Voor de feds kan hij dienen als een waarschuwing voor wat er met je kan gebeuren als je tijdens de rellen een moord pleegt. Wellicht denken ze dat er teveel potentiele moordenaars tussen de blm antifa relschoppers zijn om te vervolgen, dus is dit karma snelrecht een voorbeeld.
Law & Order.
Met nadruk op Order...
Die Reinoehl wilde gewoon wraak vanwege dat gedoe met Kyle Rittenhouse. Dus schoot hij op de eerste de beste ongewapende (geen vuurwapen) Trump aanhanger en hangt dan een verklaring op waarin hij eigenlijk een heldendaad heeft verricht. Toen ze hem kwamen arresteren opende hij meteen het vuur op de politie en dat geeft al helemaal aan wat van klootzak het was. Opgeruimd staat netjes.
Nu de rest van Antifa nog. Zowel in de VS als in andere landen. Ook de financiële sponsoren van deze club meteen uitschakelen. Wordt de wereld een heel stuk mooier van.
Die gasten met assault rifles en assault vrachtauto's waren niet uit op wraak.. Oops protectionrifles.
Some say youtu.be/L9Miz943lJo
@Centicuub | 04-09-20 | 14:24 zijn we meteen GL kwijt.
Nog even goed evalueren, maar dit lijkt een "good shoot".
Rest in pieces, wapengekkie.
Dat hadden ze met Volkert ook moeten doen tijdens zijn arrestatie, had een hoop ellende gescheeld
Hoezo? Had Fortuyn dan nog geleefd? Of was die Volkert dan ook heilig verklaard? Wat bedoel je nou eigenlijk?
@Yzord | 04-09-20 | 15:28: Hij bedoelt denk ik, dat een dode Volkert beter is dan een levende Volkert.
Die
Begint een beetje een The Departed format te volgen daar, gezellige boel. Ben benieuwd wat de oktober-surprise gaat worden dit jaar.
Dat land staat op de rand van een burgeroorlog tussen twee kanten van totale paranoide randdebielen.
Nou, volgens mij is er maar één kant randdebiel en daar hoorde deze aap bij.
Voor degenen die nog TV kijken: vanavond op Veronica het eerste deel van Dirty Harry. Even zien hoe je ook al weer tuig van de richel aanpakt.
Huh? Had hij geen zin in zijn bruine vriend Bubba? Rare kerels die Antifa's.
LOL. Als je Antifa.com in tikt dan word je automatisch naar de site van Joe Biden geleid. Probeer maar eens. Zo vuistdiep zitten de Dems in dat hele linkse gebeuren. Ook worden door de Democrats de boetes betaald die linkse oproerkraaiers hebben gekregen voor hun criminele activiteiten.
Kamala Harris heeft openlijk toegegeven dat ze achter dat linkse gespuis staat en dat men gewoon moet doorgaan met terroriseren tot Trump toegeeft dat ie fout zit. Genoeg te vinden op Youtube.
Ongelooflijk dit.
Hm, dat lijkt mij nou iets wat zijn tegenstanders hebben opgezet.
Wat ik van Antifa weet, willen ze maar wat graag zelf hun boodschap overbrengen.
Kijk maar eens op afanederland punt org.
En antifa usa op facebook.
@Roadblock | 04-09-20 | 13:47: Als de tegenstanders van Biden dit hadden opgezet dan had het er toch binnen no-time weer afgehaald moeten en kunnen worden door Biden??? Rare redenering. Nee, Biden zit ook vuistdiep in dat hele BLM en Antifa-gedoe. En Kamala Harris betaalt gewoon de boetes die opgelegd zijn aan de linkse oproerkraaiers.
Lees je in. Kijk op Youtube. Kijk maar eens op Tim Pool. Een interessante jonge gast die alles weet over de hele linkse kliek. Een eyeopener ook voor heel linksdenkend Nederland. Ik zeg het nogmaals: Tim Pool.
@aamert | 04-09-20 | 15:00: nee hoor. Iedereen kan een webadres registeren en deze door linken naar elke andere website.
Ik zie een lul zonder vingers tevoorschijn komen.
@aamert | 04-09-20 | 15:00: Als je meer wil weten over die linkse kliek is Andy Ngo meer de gast om te volgen. Tim Pool is een ex-linkswappie die z'n oogkleppen afgedaan heeft. Hij is niet de enige...
@Aetje | 04-09-20 | 16:49:
Tim Pool heeft de oogkleppen al heel lang af. Hij was verslaggever “on the ground” bij Occupy Wall Street. Daar viel hij al op door heel gericht door te vragen en verdomd kritisch te zijn op alle linkse retoriek. Ik vond hem toen al een verademing. Zelfs bij Vice was hij één van de weinige “redelijke” journalisten.
Dus linkswappie is hij nooit geweest.
Intussen heb ik diep medelijden met de normale inwoner van Portland, die gewoon een baan heeft, elke avond met afgrijzen naar het nieuws kijkt, met angst en beven afwacht of die rellen niet in zijn buurt zullen komen en voor de zekerheid ook maar een schietgeweer heeft gekocht (de wapenverkopen in de hele VS zijn flink gestegen). Als hij een Republikein is, zal hij niet blij zijn met zijn burgemeester. Als hij een Democraat is zal hij toch nog eens nadenken of dit nu is wat hem voor ogen stond.
Het is een soort Amsterdam, veel extreem links aanhangers die nu oogsten wat ze zaaien. Portland met zijn onlusten, Amsterdam met zijn instortende kades en onderwereldoorlogen.
@JvanDeventer | 04-09-20 | 13:16 |
Ik zal het u nog sterker vertellen. De burgemeester licht op dit moment de hielen omdat Anti-fa/ BLM al herhaaldelijk in de lobby van het appartementengebouw heeft gestaan om bij hem verhaal te komen halen. Dit is dus een gevalletje zelf het vuurtje aanwakkeren om dan uiteindelijk met bleinen op de k0ndT te eindigen. Eerst "defund the police", en dan verbaasd staan te kijken wanneer de boel ontaardt in complete wetteloosheid:
- www.washingtonexaminer.com/news/portl...
Met Democraten hoef je geen medelijden te hebben. Zij hebben deze puinzooi willens en wetens gecreëerd, dus zij zullen in hun nopjes zijn.
Hmm, hij heeft een zoon. Hopen dat hij niet op z'n pa lijkt. Ik krijg toch de indruk dat deze kerel de druppel wilde zijn die de emmer deed overlopen.
Is/was dit nu die vent waar Eva zo nat van tussen de benen werd?
Lol, aan de presentator te zien is het zijn van een soft zwak links watje niet gebonden aan het hebben van een oewitte huidskleur.
Zo'n kerel als die Reinoel ziet er niet erg betrouwbaar uit.. ingevallen kop, wil op 50 jarige leeftijd nog graag iets met zn leven doen.. nee, ik geloof geen snars van zn verhaal.
Als je al bang wordt van 600 pick-ups met Nationale vlaggen er op en deze dan ook gaat achtervolgen om jezelf hiermee nogmaals te confronteren, dan ben je naar wat opzoek. Hierna zoek je nogmaals de confrontatie op met de desbetreffende personen en je hebt een vuurwapen op zak. Uit "zelfverdediging" schiet je iemand dood. Dit is haat of wraak en heeft niets met zelfverdediging te maken als je door een colonne pick-ups met vlaggen al getriggerd wordt.
@Datgingniegoed | 04-09-20 | 13:20:
Volgens mij kun je met dir aannames niet oordelen. De situatie rittenhouse is ongeveer gelijk aan dat, terwijl zelfverdediging daar, gezien het filmpje, wel degelijk aan argument is. Bij deze meneer moeten we uitgaan van ooggetuigenverklaringen en zn eigen verhaal. We moeten altijd oordelen per individueel geval. Zelfs vice komt er niet onderuit geen oordeel te vellen over dit geval.
@Schwanzeleber | 04-09-20 | 14:27: Gelukkig is dit stuk trash inmiddels gaan hemelen (of moet je nu zeggen "Hellen"?) en maakt ht geen ruk meer uit of het zelfverdediging was of niet. Ook niet voor het slachtoffer, helaas.
En, was het een zwarte agent of een blanke agent of hispanic of asian?
Als de verdachte en agent niet dezelfde kleur hebben dan er volgens sommige mensen een racistisch motief in plaats van dat ze mogelijk gewoon hun werk doen.
Ik neem aan dat Reinoel ook zeven kogels heeft gehad. 1 om hem uit te schakelen en zes voor de zekerheid. Je moet je werk wel grondig doen natuurlijk.
@JvanDeventer | 04-09-20 | 13:21:
If something is worth shooting once, it's worth shooting twice. Bullets are cheap, life is expensive.
Zou wel ironisch zijn als hij door een zwarte agent geruimd is.
Het is allemaal de schuld van Trump!
Was Trump geen president geweest, dan was er now peace & order in de USA! Onder Obama gebeurde er nooooooit iets!
Hou toch eens op met dat Trump-ge-Calimero.
OT, maar bij de witte onderbroek loopt er ook een Drunken Pumpkins rond, maar dan met de exact tegenovergestelde mening.
Familie?
Ach daar hebben we DP weer. Omdat zelfs op JOOP niemand meer op je reageert kom je hier je Trollengif verspreiden... Kruip lekker terug naar je steen..
Die Reinoehl nam (naar eigen zeggen) zelfs nadat hij al eens in zijn arm was geschoten in het kader van opvoeding en de grote 'culturele omwending' zijn minderjarige dochter mee naar protesten. " You are crazy", zei degene die hem interviewde. Zijn dochter kan nu veilig opgroeien .. of ze neemt het anarcho-stokje van haar paps over. De beste man was knettergek. Beter zo.
Hij heeft ook nog een zoon, ook al overal naar meegesleept.
Ze zullen het familiebedrijf wel samen voortzetten.
Dus iemand die een MAGA petje draagt en daarom vermoord wordt is een eikel?
het moet niet erger worden. Jij bent net zo'n fascist als die Reinoelh als je dat goedkeurt
@Controllos | 04-09-20 | 13:04: Pot. Ketel. Zwart. Linksgekkie.
@Controllos | 04-09-20 | 13:04:
Dat mag jij zeggen. Ik lach erom als je dat zelf niet inziet. jij bent de dombo aangezien je het woord ALS niet kan interpreteren. Jij noemt een slachtoffer eikel.
Volgens zijn Twitteraccount is het erg warm daar beneden:
mobile.twitter.com/MichaeIReinoehI
LOL!
Benieuwd hoe lang het account nog bestaat.
1 tweet. Niet zo mooie fake.
Ik moest toch even grinneken.
He was dancing the chaingun cha cha: youtu.be/8oaeeeeXdfA
Beetje langzaam voor een chaingun.
Waarom lijken al die activistische extreemlinkse engnekken zo op elkaar? Volkert v/d Graaf, ook zo'n Skeletorhoofd. Daar zou je als opsporingsinstantie toch iets mee moeten kunnen...
NOU! Wilde dat net neertikken, ja. Fenotype duurloper/bergbeklimmer, hoog in de adrenaline met al het egocentrische fanatisme van dien, precies.
Ik denk dat het aan het veganistische dieet ligt.
@kapoerewiet | 04-09-20 | 12:49: je zult maar hoog in de andrenaline postzegels verzamelen. En dan kom jij langs.
Dan begint Halalsema weer te mekkeren dat het etnisch profileren is van mensen met een laag voorhoofd. wil hierbij gelijk de groeten doen aan BL
Pas nou op, voor je het weet is er sprake van schedelmetingen en vooroordelen.
Hm, internal server errors bij GS, ziet iemand anders dat ook vaker de laatste tijd?
Goedkope oplossing (en "good riddance"), maar geen goede zaak. Zelfs zulk soort tuig (of misschien wel: juist dit soort tuig) had gewoon berecht moeten worden.
Volkert #5263 ging blijkbaar zelf schieten op het arrestatie team.
Ik zie niet in wat het berechten van dit soort biologisch afval toevoegt.
Goedkope oplossing (en "good riddance"), maar geen goede zaak. Zelfs zulk soort tuig (of misschien wel: juist dit soort tuig) had gewoon berecht moeten worden.
Ja. Een lul van een vent dus. Maar toch.
Het is duidelijk een herhaalde leugen dat de man "antifa" zou zijn. Hij legt in deze video uit wat hij bedoelde. Hij zegt "niemand weet eigenlijk wat antifa is, maar men probeert de demonstraties te framen als puur terrorisme en antifa". Hij zegt ook dat antifa staat voor "anti-fascist" en dat hij zichzelf ook ziet als anti-fascist, omdat hij 100% tegen fascisme is. Dus in die zin is hij 100% antifa. Maar het is geen organisatie, het is een verzamelterm voor antifascisten. Hij was geen lid van een organisatie dus.
Oke dus dat hebben we de wereld uit. Verder zegt hij: Ik handelde uit bescherming van mijn vriend en mijzelf, het was dus zelfverdediging. Of dat waar is weten we niet, maar we hebben eenzelfde claim gezien van Kyle Rittenhouse. Wat de verschillen en overeenkomsten zijn weet ik niet en mogelijk kletst deze man uit zijn nek en probeert hij deze moord te rechtvaardigen. Enfin, hij is dood. Ik denk niet dat de wereld er heel rouwig om is, maar desondanks, de frame dat de rellen sowieso allemaal worden aangevoerd door hardcore Antifa, BLM en "marxisten" is weer gelul uit de koker van extreem-rechts.
Zo moet je er telkens bij zijn om dat soort bullshit te weerspreken. Hardnekkig iets willen zien dat er niet is, kenmerkt zo'n beetje de hele extreem-rechtse scene. Allemaal ter rechtvaardiging van extreem gedrag.
Nou, ik ben toevallig ook 100% tegen de faksisten. Alleen heb ik er niet zo'n behoefte aan om dat elke dag uit te dragen, omdat ik vermoed dat er nog wel een paar mensen rondlopen die niet vóór de faksisten zijn. En ik wil toch liever niet op één hoop geveegd worden met deze meneer.
Desondanks is er vast en zeker wel sprake van een organisatie, hoe los het verband ook is. Soort zoekt soort, en die Volkerts weten heus wel dat ik niet bij ze hoor, al roep ik nog zo hard dat ik óók 100% antifaksist ben.
@JvanDeventer | 04-09-20 | 12:45: Wat u zegt. "Ik ben tegen fascisme". "Ik ben tegen racisme". Ik kom ze zelden tegen, mensen die anders beweren. Zelden mag u ook lezen als nooit.
Hij zegt dat niet iedereen begrijpt waar antifa voor staat.
Al zie je dat regelmatig.
Dus ff anders dan wat je voorspiegelt
Hij zegt het zelf. “I am 100% Antifa.”
thepostmillennial.com/i-am-100-antifa...
Maar goed, vingers in je oren en heel hard “lalalalala” schreeuwen. Het bestaat niet, Antifa is een fabel, een domplotheorie, het betekent gewoon anti fascistisch. Het is geen terreurgroep, want ze hebben hogen KvK nummer en je kan geen lid worden.
Dus het bestaat niet. Tuurlijk man. Ze hebben wel een website, maar iedereen kan een website registeren natuurlijk. “Lalalalala, het bestaat niet”.
rosecityantifa.org/
De frame dat alle rellen altijd aangevoerd worden door marxisten is jouw eigen stelling.
In het specifieke geval van de schutter Reinoehl was het wel een daad die voortkwam uit het feit dat er een pro-Trump rally was die Reinoehl en zijn makkers probeerden te verstoren.
Ze zouden aan de linkerkant ook eens kunnen denken dat mensen waarmee ze het niet eens zijn ook eens ongestoord kunnen demonstreren. Dan wapperen de pro-Trumpies met wat vlaggetjes op een plein waarna ze allemaal weer voldaan naar huis kunnen.
Had een hoop ellende gescheeld in dit geval.
Wat voor mentale sprongen maak jij als deze man zelf zegt 100% antifa te zijn, en vervolgens beweer jij dat hij geen deel uitmaakt van antifa?
Als dat zo was had hij wel gezegd dat hij 100% anti-fascist was, maar dat zei hij dus niet.
Oh, hij zei zelf 100% Antifa te zijn,(“I am 100% ANTIFA all the way!” he posted on Instagram in June) maar volgens jouw Beste_Downplay_D66_Landgenoten was hij dat niet.
En daarna ga je mierenneuken over dat Antifa geen organisatie is, dus....
en passant zeg je, dat als iets jouw mening is, dat de ultieme waarheid is.
@Stormageddon | 04-09-20 | 12:50:
Met excuses voor de typefouten. *Complottheorie, *geen kvk nummer
Ik word zo pissig van dit goedpratend “nuancerend” gelul van BL.
'Hardnekkig iets willen zien dat er niet is, kenmerkt zo'n beetje de hele extreemrechtse scene.'
Dit is toch wel een heel mooi geval van 'de pot verwijt de ketel'.
''Het is duidelijk een herhaalde leugen dat de man "antifa" zou zijn''
Een leugen?
pbs.twimg.com/media/Egraa4DVkAIMAEb?f...
Heb jij de video goed bekeken gast? "We got a couple of them here, pull it out, pull it out (GUN!)" En dan BLAM!. Execution style. Dat waren dus NIET 2 blanke gasten die zogenaamd op een punt stonden een zwarte dood te maken. Dat waren Antifa gasten op zoek naar loslopende (lees relatief onbeschermde) Pro-America (Pro Trump als je wil) gasten die ze konden pakken. Dat interview was een grote leugen. Goed dat hij dood is want dit soort hersentjes zijn onherstelbaar beschadigd. Daar hoef je geen verandering van te verwachten.
De Amerikaanse regering moet nu gewoon in heel het land hard optreden en met rubber danwel loden kogels de "protesters" van de straat vegen. Als je wat wil veranderen in je land dat doe je dat maar vreedzaam door capabele mensen te kiezen. Helaas reken ik zelf Biden niet daartoe. Bernie Sanders was een betere keuze geweest.
Jij hebt hier al jaren hetzelfde riedeltje als het om antifa gaat. Heel vredelievend allemaal volgens jou
Hier, deze link komt van jouw eigen propagandakanaaltje.
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2194140-anti...
heb je eigenlijk wel door dat die dagelijkse bagger wat je schrijft heeft geleidt tot een eigen topic? Om je een spiegel voor te houden?
De oogkleppen van een paard zijn kleiner
Beginnen met een onwaarheid en om dan met (hopelijk) gebrek aan kennis over de werkwijze van Antifa een punt te maken en dan in het slot een laffe draai maken om je eigen politieke verwijten te maken richting rechts. Is dit frustratie of doe je dit expres?
@The_Challenger | 04-09-20 | 12:58:
Het argument van BL is niet dat Antifa vredelievend is maar dat Antifa als organisatie zijnde helemaal niet bestaat.
Want dan zijn alle Reinoehls van de wereld slechts doorgedraaide individuen die zich losjes met hetzelfde gedachtengoed associëren.
En dan kunnen de ogen gesloten worden voor alle signalen dat Antifa juist als een goed georganiseerde politieke knokploeg lijkt te opereren.
@Stormageddon | 04-09-20 | 12:50:
Ik wist dat je zo zou reageren Storm, want dat doe je altijd. Rechtlijnig, dom, blind voor het geheel.
Hij zegt inderdaad "ik ben 100% antifa", maar legt daarbij ook uit hoe hij dat bedoelt. Lees dan ook eens wat er staat of kijk gewoon de video, in plaats van in je ultra-rechtse denkframe te blijven steken, van waaruit je niets anders meer kunt zien dan je eigen waarheid. Je bent een wappie, Storm, ik had je hoger ingeschat, maar je bent gewoon een rechts wappie.
@B_L,
Moest het er ff uit joh?
Ik ben ook 100% tegen fascisme en racisme .
Ik heb alleen 1 vraag aan u , stuur mij 1 foto/filmpje met daarop een brandstichtend en plunderend persoon met een MAGA petje op aub.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:05:
''Het is duidelijk een herhaalde leugen dat de man "antifa" zou zijn''
Even later,
''Hij zegt inderdaad "ik ben 100% antifa"'
Snap jij het zelf nog wel?
Het Trump derangement syndrome gaat je parten spelen landgenoot.
Lang verhaal, maar toch met een hele mooie afloop.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:05:
Bekijk het filmpje nog eens. De volledige versie. Er stoppen twee auto’s op de weg, naast elkaar, dan wordt er geroepen en “pang”. Daarna stopt er weer een auto, stappen mensen in ‘t zwart uit die de crime scene opruimen. Dit was niet 1 man die een moord pleegde, maar een georganiseerde moord, moord in vereniging door Antifa.
Hier, geannoteerde versie: www.youtube.com/watch?v=JYPgAmL2rQU
Maar blijf jij lekker ontkennen. Het bestaat niet. Lalalala...
@ZonderNaam | 04-09-20 | 13:04:
In andere topics heeft hij eerder ook gezegd dat ze vredelievend zijn. Antifa ontkennen begint momenteel aardig in de buurt te komen van de holocaust ontkennen.
@TeeJee | 04-09-20 | 13:06:
Ik kijk gewoon naar de droge feiten TJ. In tegenstelling wappies die eerst hun gekleurde bril opzetten, waaronder jij.
Ik zie de man de beschuldiging weerleggen dat hij lid zou zijn van Antifa. Als dat al mogelijk is. lid zijn van Antifa, uberhaupt. Hij legt uit dat mensen nauwelijks weten wat "antifa" is en dat is waar. Men lult maar wat. Hij zegt dat het een verzamelterm is voor "anti-fascisten" en in die zin is hij ook anti-fascist, want hij is tegen fascisme. Dus zegt hij op die manijer ben ik ook 100% Antifa.
Rechts Amerika knipt dat stukje, exact die zin, eruit om hem neer te zetten als Antifa. En rechts Amerika paradeert daar nu al dagen mee rond op internet als HET bewijs dat de rellen centraal vanuit de marxistische pizzakelder van Hillary Clinton worden aangestuurd, middels slinkse leden van een donker collectief genaamd Antifa.
Hoe dom wil je het hebben? Jij blijkbaar wel. Je trapt er gretig in, happig op alles wat je vooroordeel bevestigt. Ik doe dat niet. Ik heb geen vooroordeel. Behalve tegen PVV-ers, die vind ik allemaal dom en achterlijk.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:05:
Dat is jouw interpretatie. Feitenloos gezwam dus zoals altijd
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:22:
Dat mag jij vinden. D'66 gastjes vind ik verachtelijk. en dan houd ik het nog netjes.
@Stormageddon | 04-09-20 | 13:20: Beste_Landgenoten habe es nicht gewusst met zijn selectieve waarneming.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:22:
''dat alle rellen centraal gestuurd vanuit de marxistische pizzakelder van Hillay worden aangestuurd''
Blijven wrijven in de vlek landgenoot, misschien gaat die dan weg.
@Stormageddon | 04-09-20 | 12:54:
Kan je niet tegen he Storm? De wereld is zwart-wit en dat moet voor Storm zo blijven. Daarvoor sleept ie alles uit de kast. Ik vind dat dom. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 12:39 |
Anti-fa een niet-bestaande organisatie. Juist.
- www.afanederland.org/
"Verder zegt hij: Ik handelde uit bescherming van mijn vriend en mijzelf, het was dus zelfverdediging. Of dat waar is weten we niet, maar we hebben eenzelfde claim gezien van Kyle Rittenhouse"
U heeft de video's van beide incidenten gemist? Ik heb beiden gezien en Rittenhouse handelde inderdaad uit zelfverdediging.
Deze mafklapper executeerde een onschuldig iemand standrechtelijk op straat voor het hebben van de verkeerde politieke mening. Dit zijn letterlijke quotes uit de video; "We got a couple of them here, pull it out, pull it out (GUN!)" En daarna wordt de Trump/ MAGA-pet dragende man gewoon in koele bloede geëxecuteerd met twee schoten van dichtbij. Die situaties lijken zelfs nog niet bijna op elkaar. Rittenhouse probeerde een confrontatie uit de weg te gaan. Pas toen hij daadwerkelijk in nood was schoot hij uit zelfverdediging. De derde zwaar gewonde persoon had duidelijk zichtbaar een Glock in zijn rechterhand. Dacht u soms dat hij Kyle op de koffie ging uitnodigen met dat ding? Hij heeft later ook bekend dat het zijn intentie was de jongen te vermoorden.
Toch vreemd dat hij zichzelf '100% Antifa' noemde in een eerder interview.
Wat hij zei over zelfverdediging lijkt niet te stroken met het bewijs, zowel de video als het daar bijhorende geluid: "we found one, a trumper _ BANG BANG".
Kortom, een "anti" "fascist" minder en daarmee een wat veiliger planeet.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:29:
Blijf geloven in jouw waarheid. Je mag alles “vinden”, maar het is gelul. Leugens, onwaar, een gelul. En dat zeg ik en bewijs ik.
Jij komt met helemaal niks, alleen maar gezwets, gezwatel en gereutel.
Zalvend, leugenachtig en prekerig GELUL.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:22:
Je hoeft niet in allerlei duistere complottheorieën te vervallen om te constateren dat Reinoehl niet uit een vacuüm ten voorschijn komt.
Hij was daar als onderdeel van een georganiseerde tegendemonstratie.
Er liep al een zaak tegen onwettig wapenbezit en ik durf de gok wel aan dat hij ook geen vergunning had voor het wapen waarmee hij suïcide by cop speelde. Hij had dus contacten voor wapens.
In dat interview waar hij met een schouderwond stond, stond hij daar op straat te wachten op iemand voor medische verzorging. Ook daar had hij dus contacten buiten het normale systeem om.
Je kan een definitiekwestie gaan voeren "lidmaatschap van Antifa", maar die Reinoehl was wel degelijk onderdeel van een organisatie.
@Sjefke7807 | 04-09-20 | 13:29: ik vrees dat "beste_landgenoten" zijn verhaal al klaar heeft, hij lijkt een beetje op Kostunrix de visboer uit Asterix die op de vraag over de herkomst van z'n vis zegt "De zee? De zee? Ik haal m'n vis vers uit Lutetia!". Indeed, en BL haalt z'n waarheden vers uit de moderne evenknie van Pravda en Izvestia.
@Sjefke7807 | 04-09-20 | 13:29:
Geen "Glock" maar een revolvertje.
En bovendien waar verdedig ik deze man? Lezen is weer eens erg moeilijk voor je. Zoals altijd. Ik zeg hij claimt self-defense. Of dat een excuus is acht ik mogelijk, Maar Rittenhouse maakte dezelfde claim. En er zijn redenen om aan te nemen dat Kyle daar nooit had mogen zijn, gewapend en na de avondklok.
Ik vind (vond) Rehnoehl of hoe hij ook heette, een enorme zak en vind het helemaal geen ramp dat hij er niet meer is. Maar waar ik me aan stoor is het gemak waarmee wordt betoogd, op valse gronden, dat de demonstraties allemaal centraal worden geleid vanuit een of ander schimmig kantoor van Antifa of een "marxistisch" BLM. Dat is aantoonbaar gelul, puur om alle demonstraties in diskrediet te brengen en om af te leiden van waarom eigenlijk wordt gedemonstreerd.
Hijzelf zegt erover dat hij geen lid is van Antifa maar dat hij in principe anti-fascist is dus in DIE ZIN Antifa. Ik presenteer dius zijn citaat, als nuance die afwijkt van de gemakkelijk gedane conclusie dat de man "antifa" was.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:41:
We moeten ons inderdaad niet laten afleiden waarvoor er nu zo gewelddadig gedemonstreerd wordt, namelijk het afschaffen van de politie.
Lijkt mij geen goed uitgedacht plan, wat jij?
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:41:
"We are trained Marxists" - Co-Founder of Black Lives Matter''
Ze zeggen het zelf landgenoot.
www.youtube.com/watch?v=e-VmDqvpkcQ
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:22:
Je zou nog geen feit herkennen al zouden we het aan je oogballen vastlijmen.
Jij, geen vooroordelen? BL toch, jij bent niks meer dan een wandelende hoop achterlijke vooroordelen, die vooral heel domme poep uitkotst, onder elk Amerika draadje weer.
Ik heb dronken ooms die op een verjaardag zinniger blaten dan jij.
Ga toch weg, zielig ventje.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:41:
“Peaceful protests...”
100 dagen belegering van de federale gerecht, brandstichting, plundering in Portland.
“Peaceful protests.” Je bent helemaal ingepakt door CNN en de leugenpers.
100 dagen geweld. Je hebt zoals altijd gewoon weer eens geen idee waar je het over hebt.
Andy Ngo bericht al een half jaar wat er gebeurt. Ga maar gewoon zijn twitter tijdlijn terugscrollen. Elke dag geweld.
www.twitter.com/mrandyngo
Of anders Drew Hernandez
www.twitter.com/livesmattershow
Kun je ook de fijne geschiedenis van Antifa terreur in Portland en elders terugkijken.
Maar blijf lekker ontkennen. Antifa bestaat niet, en het waren allemaal “peaceful protests”. Je houdt alleen jezelf voor de gek.
@stookolie | 04-09-20 | 13:52:
Oh ja die video weer. Zelfde verhaal. Een eenling die claimt te splreken als heel BLM, wat geen centraal geleide organisatie is, noch marxistisch is. Dat eenlingen zich afficheren als marxist zegt niets over BLM zelf, dat overigens in ieder land weer een andere vorm heeft. Maar BLM heeft *geen* centrale leiding, noch staat ergens in statuten of wat dan ook, dat het "marxistisch" is. Overigens denk ik dat jij niet eens weet wat marxisme inhoudt en waarvoor het staat, maar dat terzijde.
De cirkle-jerk van de rechtse websites is verantwkoordelijk voor dit soort nonsens, die maar herhaald en herhaald wordt..
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 14:02:
Oh jee, heeft BLM nu ook al geen centrale coördinatie? Weten de fondsenwervers dit al?
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:41: Dat is geen aantoonbaar gelul, anders had je dat inmiddels wel aangetoond en dat heb je niet.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 14:02:
Our Leadership:
blacklivesmatter.com/our-leadership/
What we believe:
blacklivesmatter.com/what-we-believe/...
Heb ik geen rechtse websites voor nodig.
Straight from the horses mouth.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 13:41|
Niks 'revolvertje':
- www.geenstijl.nl/5155059/video-s-wisc...
Scrollt u naar onder, naar de enorme NSFW foto. Daarin is duidelijk een Glock pistool te zien. Je ziet overduidelijk het profiel van een slede wat het dus sowieso al een pistool maakt, geen revolver. Een revolver heeft een cylinder die bijzonder herkenbaar is in het profiel van een wapen. Ik heb bijna 15 jaar aan schietsport gedaan. Ik kan echt wel een Glock van een revolvertje onderscheiden. En de vierkante achterzijde van een Glock is heel herkenbaar.
Kyle was daar omdat hij werkte bij één van de desbetreffende zaken. Hij was gevraagd als bescherming tegen de plunderingen die daar gaande waren. Me dunkt dat hij daar als zodanig iets te zoeken had.
U mag dan met ad hominems (lezen is weer eens moeilijk voor je) komen, u weerlegt nergens mijn feiten met keihard bewijs. Iedereen die de beide video's gezien heeft, heeft kunnen zien hoe Rittenhouse zichzelf moest verdedigen. En in de tweede video is overduidelijk te horen hoe Reinoehl na de woorden "We've found a couple of Trumpers here." iemand standrechtelijk executeert. De beelden liegen niet.
Het citaat van Reinoehl kunt u niet als onweerlegbaar bewijs aanvoeren dat Anti-fa niet bestaat. Ik heb u nota bene de officiële Nederlandse website URL gegeven, en andere guurders van internationale sites. Maar soit.
@ZonderNaam | 04-09-20 | 12:51: Spijker en kop. Hier op de Dam staan al zolang ik me kan heugen linksmenschen ongehinderd te demonstreren voor dingen waar hun hart van overloopt: van Occupy tot pro-Hamas tot BLM. De meneer met de Israelische vlag werd onopvallend gearresteerd maar wat er zou gebeuren als je met een MAGA-hoedje en een Amerikaanse vlag zou staan wapperen? Heel wat, vrees ik.
Er zijn mensen die Antifa wegpraten. Door te stellen dat een dergelijk organisatie helemaal niet bestaat.
Dat zijn vaak dezelfde mensen die kritiek op de islam afdoen met:
ja, maar dé islam bestaat helemaal niet!
Bekende semantische tactiek. Bij pogingen om onwelgevallige meningen en kritiek, onmogelijk te maken.
@Sjefke7807 | 04-09-20 | 14:17:
Je hebt gelijk
greatgameindia.com/kyle-rittenhouse-h...
Een glock
en.m.wikipedia.org/wiki/Black_Lives_M...
Hier kan je lezen dat BLM geen centrale structuur kent of top down organisatie is. Het is een verzameling losse entiteiten, sowieso niet international aangestuurd of volgens een plan opererend. Een dat een van die smurfen zich marxist noemt betekent helemaal geen donder voor die structuur als geheel. Stormbaan zoekt weet eens spijkers op laag water. Zoals eigenlijk altijd. Nooit echte argumenten of steekhoudende quotes, feiten of links.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 15:42:
Je hebt je eigen link niet goed gelezen. Je noemt McDonald's franchisenemers toch ook geen verzameling losse entiteiten?
BLM hanteert in principe hetzelfde organisatorische model.
Zoveel antwoorden en niet een goed onderbouwde weerlegging. Alleen maar jij-bakken en selectieve citaten. Hoe hou je het vol.
@Beste_Landgenoten | 04-09-20 | 15:42:
Voor jou volkomen onverdachte en goed gedocumenteerde, en geheel objectieve links. Want links.
www.socialist.net/an-appeal-to-black-...
www.socialistalternative.org/marxism-...
marxiststudent.com/capitalism-is-raci...
Hier nog een verderfelijke ultrarechtse websites die BLM karakteriseren.
www.lecf-inc.org/entry.php?q=80
www.heritage.org/progressivism/commen...
www.city-journal.org/marxist-revoluti...
Maar goed, jij weet het natuurlijk weer beter. En je hecht geen enkele waarde aan wat die negerinnen zelf opschrijven op de website van hun ORGANISATIE, waarvan zijzelf claimen DE LEIDERS te zijn, waarbij zijzelf ook nog op beeld zeggen dat ze Marxist zijn. Dat telt allemaal niet. Jij weet het als witte Nederlander natuurlijk vééél beter dan die negerinnen zelf. Dat lijkt me een beetje racistisch van je, maar dat ben je natuurlijk ook en zal je uiteraard ook alleen maar kunnen beamen, als goede student van Robin Di Angelo.
"It was a free-for-all and the police were letting it happen"
Dus eerst de defund the police roepen en daarna janken dat je ze nodig hebt? Jij doet niet meer mee (vrij letterlijk ook)
Stand in VS burgeroorlog II: 1 dooie Trumper en 3 dooie Antifa's, of heeft iemand andere cijfers?
Helaas niet, had zelf ook liever gezien dat de stand 1-1000 was
Er zijn al meer dan 30 doden gevallen. Meest onschuldige omstanders, en zelfs kinderen.
en.wikipedia.org/wiki/Violence_and_co...)
Neem je de slachtoffers van CHAZ en de rellen in Chicago ook mee? 9 en 30 geloof ik, alhoewel ik niet weet of die Trumpers, neutralen of GrofLinks zijn.
Als er één ding duidelijk wordt is het wel de complete afwezigheid van politie en gezag. Zelfs deze Volkert hier zegt "It was a free-for-all and the police were letting it happen".
Dat is dus wat je krijgt als je de politie afschaft of ontmoedigt om zijn werk te doen. Hee, wie had dat nu gedacht. Als die dwaze burgemeester hulp had geaccepteerd om het overheidsgezag op straat te herstellen was het denk ik niet zover gekomen.
Dat hele defund the police is als kleine kinderen die hun ouders willen afschaffen. Totdat de koelkast leeg is en het hele huis een teringzooi is....
@ZonderNaam | 04-09-20 | 12:34: Totdat je bedrijfsleven weggerend is en je belastingopbrengst 0 is en er geen onderhoud aan riool, wegennet en andere infrastructuur meer is dus. Iets waar vooral New York heel bang voor is.
Kots!!
Geef deze lui nu geen podium
Is het niet gebruikelijk dan, dat de kist op een soort verhogingkje gezet wordt?
Ik zie het probleem niet.
Vannacht: huis van het hoofd van de politie in Portland gaat in vlammen. Als hij tenminste niet een peloton ME rond zijn huis laat posten. Hij kan in elk geval z’n gezin maar beter even bij familie of vrienden onderbrengen.
Nee joh, die Reinoehl was een domme voetsoldaat maar die past verder helemaal niet in het narratief. Niemand geeft een fuck dat hij niet meer leeft.
@ZonderNaam | 04-09-20 | 12:28:
Het is een zegen voor Antifa. Ze hebben nu een nieuw voorwendsel om te blijven rellen, om het geweld te laten voortduren. En ze aarzelen niet om bij burgemeesters en politiecommissarissen thuis te rellen. Het appartementencomplex van Ted Wheeler wordt al dagen belaagd en er is gepoogd die hele hut in brand te steken (je zal maar de buurman van de burgemeester zijn).
Één voordeel is wel dat de FBI de lokale politie plaatsvervangend gezag heeft gegeven (deputized) zodat arrestanten niet meer meteen door de lokale DA (met Antifa sympathieën) worden vrijgelaten en federaal zullen worden aangeklaagd en berecht. Of dat juridisch allemaal kosher is, dat is nog een beetje discussie, maar de wetteloosheid wordt er wel mee omzeild.
Hij had beter in Nederland de Volkert uit kunnen hangen.
Idd zijn de zelfde types.
Ondertussen is mijn held het bejaarde bonkabonka party beast .. Berlustconi ook al met krona in het lazaret belandt...... tjemigdefokkingpemig.
Ja ik moest er ook aan terugdenken.als krasse 80er heeft hij toch maar mooi een vrouw van 50 jaar jonger.
@Lt-Kol Kilgore | 04-09-20 | 12:31: en elke ochtend een beschuitje met enkel blauwe muisjes................!
In dit geval heb ik vrede met de goedkope oplossing.
Het recht heeft gezegevierd! Lintje voor de politieman.
"What I will say is that I felt my life, and other people's lives around me were in danger."
Ik vind GL/D66/PvdA-'ers ook levensgevaarlijk voor de toekomst van dit land, maar geeft me dat het recht ze maar dood te schieten?
Ja en hij voelde zich ook vast zwart en plaatsvervangend gediscrimineerd. Dit soort mensen, daar kun je echt niets mee...
Het originele filmpje laat toch heel duidelijk zien (horen) dat het om een kille moord gaat. Als je het schreeuwen hoort dan hebben we het er over dat ze 'er een hebben' en vervolgens wordt er geschoten.
Volkert van der Graaf heeft vast ook een zelfde rechtvaardiging. Misselijkmakend volk.
Mocht al die gekkigheid overslaan naar Nederland, wat ik niet hoop en verwacht dan zou hij wel eens het eerste bekende slachtoffer op links kunnen worden.
@DrumPiet | 04-09-20 | 12:29: leg uit? Waarom is dit laf in jouw ogen?
@DrumPiet | 04-09-20 | 12:29:
Wat is er laf aan dan Drampiet?
@DrumPiet | 04-09-20 | 12:29:
Hoe zou jij dat zeggen Piet?
@The_Challenger | 04-09-20 | 12:23: Ik denk dat hij te slim is om zo in het vizier (no pun!) te lopen. Als het toch gebeurt zal het zijn dat de kogel wederom van links komt om er politiek gewin uit te halen maar ook dat lijkt me niet veel waarschijnlijker. Anders was het al gebeurd toen hij weer op proefverlof ging.
@Deflatiemonster | 04-09-20 | 12:42:
Antifascisten hebben daar het intellect niet voor.
Zo ver ik mij kan herinneren had hij ook zo'n zelfde redenering.
Blijft vreemd dat Reinoehl zo lang nog vrij heeft kunnen lopen.
Het voordeel is dan wel dat de nasleep lekker kort is. Geen proces, behalve een rouwproces voor de familie. Daarna zand erover en klaar.
Misschien is dat het witte privilege, dat blanken eerst nog even een tijdje mogen chillen voordat ze door de politie overhoop geschoten worden.
mooi ook dat-ie is doodgeschoten door de politie en niet door een of ander rechtsgekkie.
@jemagookniksmeer | 04-09-20 | 12:28:
Even wachten nog, CNN is heel creatief om van die agenten rechtsgekkies te maken.
De Democratische gouverneur van de Amerikaanse deelstaat Oregon heeft de sheriffs van de naburige provincies om hulp gevraagd tegen de rellen in de grootste stad van de staat, Portland. De sheriffs weigeren omdat de staat de relschoppers steunt en de politie bestrijdt.
De sheriffs van de provincies (counties) Clackama en Washington in de Amerikaanse deelstaat Oregon zeggen dat ze geen politiepersoneel zullen sturen om te helpen bij protesten in de stad Portland, meldt het lokale Portland kanaal KATU2.
Haha, ze laten de inwoners van Portland hun zelfgevulde gifbeker helemaal leegdrinken. +veel.
Dat heeft meer te maken met het feit dat Portland weigert om de gearresteerde relschoppers aan te klagen. Als er geen consequenties zijn heeft ordehandhaving geen zin. Die sheriffs hebben 100% gelijk dat ze hun personeel niet daar naartoe sturen als de enige reden voor hun aanwezigheid zou zijn om een doelwit voor de relschoppers te worden.
Feiten tellen niet, het gaat om gevoel en hoe je dat gevoel beleeft.
Lees de linkse media met verhaal a,
Lees de "rechtse" media met verhaal b,
Lees de "objectieve" media met verhaal c,
Lees op sociale media de verhalen in je bubbel d,
Discussie met medestanders/tegenstanders om eigen emoties te versterken maar niet om tot nieuwe inzichten te komen,
Herhaal bij volgend "incident".
Mooi hè? Media. Voor al uw gevoelens.
Verwarring als krachtig wapen? Bedoel je dat?
Facts don't care about your feelings, zegt Shapiro.
Maar feelings don't care about your facts is helaas ook waar.
Zelfs de linkse propagandamachine van nu punt nl noemt antifa nu extreemlinks. Dan moet het wel erg zijn.
Staat niks op de joop.....
@Is dit nog nieuws? | 04-09-20 | 12:18:
Die zoeken nu naar een manier om antifa in de rechts-extremistische tuin neer te leggen
Ook ik heb al ruimschoots ervaren dat ze vol meevaren op het narratief van (extreem)-links. Ze dulden wel rechts tegengeluid, zolang het niet de narratief onderuit haalt. Ik heb eens verzocht om de demonstranten relschoppers te noemen en het extreem-linkse geweld te benoemen, maar dat is weggemodereerd.
Benoemen wat het is en hun werkwijze kun je beslist fascistisch noemen.
Extreem-links en extreem-rechts verschillen niet zo heel veel van elkaar.
Extreem fanatisme is ziekelijk.
Je vindt het ook terug in de islam.
Eng volk.
“Doe maar een beetje normaal, dan doe je al gek genoeg“.
@The_Challenger | 04-09-20 | 12:20: Nee joh, gewoon niet over berichten. Lekker negeren. Wegkijken. Deugen.
Rechts moet toch wel heel extreem fascistisch zijn, als er een club als Antifa nodig is.
/Jan Mulder mode out.
@Is dit nog nieuws? | 04-09-20 | 12:47:
Ben het met je eens, maar mag graag ongefundeerd en nodeloos kwetsend zijn
Ruikt naar een Lee Harvey Oswald scenario. Een rechtszaak waarin de waarheid en de hele waarheid zou kunnen worden vastgesteld, komt er nu niet meer. Dat Reinoehl een boekje open doet over antifa en de rol van emperor Palpatine (Soros), die kans is er niet meer.
Why, waarom zit hij gehurkt in het bos.
Plus why, waarom draagt journalist-presentator "Krishna" een totaalbaard over zijn smoelwerk.
Doe normaal!
/*KLOK!*
Hij stond ook bekend als wildpoepert
In ieder geval lopen de spanningen lekker op in de USA...... en kunnen de wapenfabrieken de vraag naar schietspul niet bijbenen... voor de meeste Europeanen is het een vreemd fenomeen dat als je met je shotgun op schoot
op je porch in de schommelstoel zit............... vul maar in..!
Ik heb geen porch...
@Schriever | 04-09-20 | 12:16: ook geen porsche..? arme pauper.. sorry.
@Schriever | 04-09-20 | 12:16: met je schommelstoel en je shotgun op je balkon mag ook....
@Is dit nog nieuws? | 04-09-20 | 12:19: &lekker wijf op de ene knie..... shotgun op de andere........
I will be riding shotgun, underneath the...... American Flag.
Cute: media.s-bol.com/7N4nDEXYVA8/550x550.j...
@grapjasz | 04-09-20 | 12:24: En een kanon in het midden.
They are coming right for us!!!!
1 Antifa-terrorist down, a lot more to go
Mooi, opgeruimd! Laat hem maar lekker moreel ontkoppelen in een kist in plaats van op mijn computerscherm.
Ondertussen.......................
Prof.Biden beweert dat 'een zwarte man de gloeilamp heeft uitgevonden, geen blanke genaamd Edison.'
Joe Biden, die beweert Donald Trump in realtime te willen checken tijdens de presidentiële debatten, vertelde donderdag tijdens zijn bezoek aan Kenosha een echte kanjer.
"Mensen zijn bang dat dat is, dat wat anders is. We moeten bijvoorbeeld, waarom geven we in godsnaam geen geschiedenisles in geschiedenislessen? Een zwarte man heeft de gloeilamp uitgevonden, geen blanke die Edison heet. "
pjmedia.com/election/matt-margolis/20...
Kijk naar het slot van Theo Maassen "Situatie Gewijzigd". Heerlijke opsomming van wat de 'witte mens' heeft uitgevonden. Mooi statement.
Ooit van Tesla gehoord? Lees je in en praat geen poep. Edison was een oplichter! Een beetje zoals John de Mol in het klein. Ideen van 'zijn personeel' claimen als waren ze van hemzelf.
Kan best waar zijn in dit geval, Edison heeft heel wat mensen opgelicht tijdens zijn leven.
ja, dat was weer een echte Slow Joe Biden toespraak. Die demente kneus weet niet eens wat hij zegt
@Uken Duuk | 04-09-20 | 12:11:
Wat heeft die ermee te maken? Dat was een blanke man dus je argument is poep.
www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tDP...
De man was dan ook een wereldvermaar metalurgist gespecialiseerd in Wolfram
Nou dacht ik altijd dat de moslims alles hadden uitgevonden.
Blijken het de zwarten te zijn.
De concurrentie is blijkbaar hard onder dat volkje onderling.
Is de huidskleur relevant dan bij het doen van een uitvinding?
@kloopindeslootjijook | 04-09-20 | 13:06: Voor links wel.
Defund the police, behalve als je ze zelf nodig hebt, ja ja.
Patriot Prayer heeft nog een Facebook pagina, geen probleem. Maar Zwarte Piet is van Facebook af want racistisch he.
Worden overgeplaatst naar BlackFaceBook
@Flip468 | 04-09-20 | 12:07: Precies; unity through segregation! Althans, dat is wat onze anti *kuck* racisten vreedzaam *kuch* voor protesteren *kuch*,
Volgens de statistieken zijn er in de USA afgelopen jaar vijf keer meer blanken door politiegeweld omgekomen dan zwarten. Wat een grote gemene deler is bij al die dodelijke "slachtoffers" is door de Politie is dat er verzet bij aanhouding wordt gepleegd. Bij Mitch Henriquez net zo.
In Amerika is de situatie voor een agent veel gevaarlijker dan hier. Daar mag, en kan, vrijwel iedereen een wapen dragen. Dus iedereen is een potentieel gevaar waar je aan moet denken als je 's avonds weer thuis wilt komen bij de familie.
Dat zijn feiten en daar hebben veel media niets mee.
In de 75 grootste counties in de VS vormen zwarten 15% van de bevolking, maar zijn ze volgens het ministerie van Justitie verantwoordelijk voor 62% van alle berovingen , 57% van de moorden, en 45% van alle geweldplegingen. In New York zijn zwarten verantwoordelijk voor meer dan 75% van alle schietpartijen, terwijl hun bevolkingsaandeel maar 23% is. En blanken, 34% van de bevolking in The Big Apple? Die plegen slechts 2% van alle schietpartijen. Deze scheve verhoudingen zijn in vrijwel ALLE andere grote Amerikaanse steden terug te vinden.
Je zult de media er niet over horen.
Ronnie: dat klopt niet 2019 : 370 Whites - 235 Black shot to death by the police. terwijl 12% Black is in de USA. Bron : www.statista.com/statistics/585152/pe...
@Swieberj | 04-09-20 | 12:07:
Je zal de media er deels over horen. Het eerste percentage dat Afro-Amerikanen slechts rond de 15% van de bevolking uitmaken, wordt natuurlijk wel veelvuldig als argument gebruikt.
Maar je mag daar uiteraard niet de misdaadstatistieken naast leggen.
@Mans5 | 04-09-20 | 12:10: Dat zijn dan in verhouding tot het aantal misdaden van ze heel weinig doden aangezien ze verantwoordelijk zijn voor zo'n 54% van alle zware misdrijven
@ZonderNaam | 04-09-20 | 12:11: precies. Dat feit wordt voor het gemak ALTIJD weggelaten. Het feit dat de zwarte bevolking gemiddeld bijna 20x meer crimineler is en dus een onevenredig hoge kans heeft met de politie überhaupt in aanraking te komen telt voor onze BLM vrienden niet mee. Eveneens dat 90% van de zwarte dodelijke slachtoffers.... door zwarte medemensen gepleegd worden en het totale aantal zwarte slachtoffers door politiegeweld nog niet eens 1% van het totaal is.... het telt allemaal niet mee... nee, we lossen ALLE problemen op door de politie op te heffen. DAT zal ze leren, die racisten! Precies zoals Joe Biden al zei: we value truth over facts. Precies zò redeneren fascisten.
Van de verdachte bij de schietpartij was bekend dat hij zijn kinderen meenam naar rellen en demonstraties.
Hij werd onlangs meerdere keren gearresteerd omdat hij een geladen geweer naar een rel had gebracht. Hij werd op eigen kracht ontslagen door Mike Schmidt, de districtsprocureur van Multnomah County en zijn ondergeschikten, die een nieuw, liberaal beleid zijn begonnen om antifa en Black Lives Matter, Inc. relschoppers vrij te geven in plaats van velen van hen te vervolgen.
pjmedia.com/news-and-politics/victori...
Ik wou dat de Hilversumse politie op 06-05-02 haar werk ook zo zorgvuldig gedaan had. “Moordenaar Pim Fortuijn neergeschoten op de vlucht” zou een mooie kop geweest zijn en had ons als samenleving een hoop ellende bespaard.
Dat!
Maar ging hij ook knielen.
Moet tegenwoordig van plisi.
Vice... een ondeugd in naam en daad.
Ik ga nooit meer Vice kijken, dan maar geen weet hebben van transseksuele kindsoldaten in Congo die verslaafd zijn aan jenkem. Of lesbisch orthodoxe Joden die stelselmatig onderdrukt worden in een Mongoliaanse mandweef fabriek.
Iemand nog tips voor docu's van hetzelfde kaliber als Vice?
NPO 123, NPO extra en NPO 2 extra. Keuze genoeg voor die malloten.
Arme kindjes uit bangladesh die met de hand gebruikte condooms uitwassen en herverpakken in een chinese sweatshop in Tibet ?
Ik heb een stukje Jinek gezien gisteren (Pete Hoekstra) en weet nu dat er geen waarheden meer zijn.
Ilja Pfeijffer had gelijk, 'wie op het juiste moment overtuigd krijgt gelijk.'
Maakt niet meer uit ofdat dat een leugen is....
Nog even geduld en Het einde van de domheid is nabij.
Inzicht comes to everyone.
@kaasfondue | 04-09-20 | 12:02:
Einde van de domheid. Dan is er nog een lange weg te gaan naar intelligentie.
Ik ben zeker geen Trump/Hoekstra aanhanger,maar dit vond ik pijnlijk om te zien. De schoonzoon en Jinek begonnen steeds harder te schreeuwen,en Umberto probeerde mee te doen maar die kwam niet helemaal uit zijn woorden.
Hoekstra was duidelijk overrompeld.
Wat bij Jinek gebeurde is zoals het altijd gaat met “afwijkende = niet linkse” meningen. De persoon in kwestie (Hoekstra) wordt uitgenodigd voor een gesprek en er worden een paar schreeuwers tegenover gezet. Met Hoekstra kun je goed praten maar die andere heren wilden hun linkse punt even maken en Jinek liet ze vol op het orgel gaan. Zinloze TV dit.....
"Reinoehl fired off 40 to 50 rounds before being killed by members of U.S. Marshals task force."
Naja, dan is het zelfs in Nederland game over.
40 to 50 kogels... dat is meer dan wat ons hele leger bij elkaar heeft.
Hey dit is dus een blanke die door politiegeweld om het leven komt. Kunnen we nu allemaal naar huis, of gaan we nu de stad afbreken wegens "white lives matter"? Ik vraag dit voor een vriend. Hij wil namelijk weten waarom hij vandaag ook al weer de stad afbreekt...
Ik kan me nu wat meer voorstellen over de diverse gunfights in het wilde westen.
Ze gaan het nu dunnetjes overdoen.
Wel, moge de beste winnen.
Clint Eastwood weer on active duty plaatsen. Dan is dit probleem zo opgelost.
@threeheadedmonkey | 04-09-20 | 12:18:
The good, the bad and the ugly.
De extreem-linkse “vredesactivist” droeg gewoon een wapen bij zich en gebruikte het.
Tot nu toe gelukkig enkele van dit soort “ incidenten, over en weer.
In een land met zoveel wapens zou je meer wapengeweld verwachten.
Maar..... we zijn er nog niet.
In elk geval één gek minder op de wereld, goedzo!
Maar wordt er nu gesuggereerd dat Trump bevel heeft gegeven om die vent af te knallen? Zo zou je als kwaadwillende zijn tweet kunnen interpreteren.
Dat is de volgende stap.
@Harrie7949 | 04-09-20 | 11:59:
De dems hebben meer belang bij deze gast dood.
@kaasfondue | 04-09-20 | 12:01: Dat denk ik dus ook! Dit zou betekenen dat die "'democraten' door en door slecht zijn! Er van uitgaande dat daar de liquidatie opdracht vandaan komt!
Tuurlijk word er van alles gesuggereerd. En ook van alles achtergehouden.
Vertrouw niets wat je via het Marxisten Geschwader te horen krijgt.
Die irritante VICE uptalk. Tenenkrommend. Het onderstreept wel mooi tot welk team je jezelf rekent.
Gaan ze nu ook de straat op omdat de politie dit keer een wit tuig afknalt? Staat Luigi Hamlul nu met een White Lives Matter t-shirt te predieken?
Vast niet.
Nee, omdat de politie pro-Trump is. (Althans, dat is geheel en al te verwachten...)
@Einde van de Domheid | 04-09-20 | 11:58:
Deze politieagent was een democraat die de moordenaar heel slim voorgoed het zwijgen oplegde.
@Einde van de Domheid | 04-09-20 | 11:58:
Als de politie pro-Trump was geweest hadden ze die burgemeester wel genegeerd
Oké dan.
Vals beschuldigd en geheel onschuldig dus.
Waarom dan na het gebeuren niet zo snel mogelijk (desnoods met media erbij) jezelf aangeven en de (ware) gang van zaken uiteen zetten en je onschuld legaal / in de rechtbank aantonen?
In plaats van (gewapend) vluchten en (gewapend) jezelf verzetten en (gewapend) in een shootout je voorspelbare dood tegemoet gaan.
dit is 100% geen toeval. Jonge jonge jonge wat zijn die democraten toch kwaadaardig, ze deinzen werkelijk nergens voor terug
Lekker werk. Blue Lives Matter! Scheelt de werkende Amerikaan ook weer tonnen aan kosten om dit stuk menselijk afval te huisvesten.
Begrijp ik dat weer een blanke door de politie is neergeschoten? Allemaal de straat op! Het moet een keer afgelopen zijn.
Mag je nu wel met White Lives Matter t-shirts de straat op?
@Nuchternederland | 04-09-20 | 11:52: Zijn BLM maatjes (zwart en wit) maken zich niet zo druk. Gevallen in de strijd zullen we maar zeggen!
Een dode Antifa is een goede Antifa.
Wilt U het anti-fascisme uitroeien?
@Leptob | 04-09-20 | 11:57:
Het fascistische antifascisme... Met wortel en tak.
@Leptob | 04-09-20 | 11:57:
Die man heeft iemand vermoord omdat hij het niet eens was met de politieke mening van zijn slachtoffer. Er is nu dus 1 fascist minder
@Leptob | 04-09-20 | 11:57:
"De nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen".
Terrorist.
Als Reinoehl zwart was geweest...... Gek dat je nu automatisch aan dat soort racistische denkbeelden ten prooi valt. Bah.
Rijnolie is sowieso niet ecologisch verantwoord. Mooi dat we van die carbonfootprint af zijn.
Het is echt erg ja, ik bespeur dit bij mezelf ook: het zou vroeger nooit in mij opgekomen zijn om in kleurtjes te denken. Tegenwoordig wordt je echter daartoe gedwongen.
Antifa -1 = +1 wat mij betreft.
Dus volgens jou is Antifa == 2? Ik neem aan dat je ++kudos bedoelt.
Denk dat ie bedoelde: waar is dat feestje, daar is dat feestje.
@Not_again | 04-09-20 | 11:50:
Hij bedoelde 1 antifa minder = +1.
@NiCeY | 04-09-20 | 12:42: voor mij is dat +1000
Links is daar echt compleet de weg kwijt en nee niet alleen radicaal links want de rest doet doodleuk mee.
Niet alleen "daar" maar wereldwijd.
Ook in ONS land.
Bij ons doet de zogenaamde rechtse Rutte zelfs mee
Linksen vinden hun eigen moorden altijd gerechtvaardigd. In iedere linkse schuilt een kampcommandant.
De mans Duitse achternaam erbij slepen is nier chic.
@KSM ik denk niet dat hij er tegen zal protesteren.
Ruimt lekker op.
.. maar goed. Geen gemis, deze rent-a-fascist van uitzendbureau Antifa. Bruut-duurzaam uit de roulatie genomen.
Zelfs Antifa oogst soms wat het dagelijks inzaait.
Scheelt ook een hoop gedoe. Eerst opsluiten, tripjes van en naar de rechtbank, speciale dieetvoeding, tonnen aan advocaatkosten, dan nog een nieuwe identiteit geven, een woning, Oh nee, dat was Volkert en dat was Nederland.
Het Vice-kanaal op Ziggo is alweer een tijdje op zwart. Wegens overdonderend succes....
Nu de NPO nog.
Het is er gewoon .
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:02:
Leugenaar. VICE is per 26 augustus uit de lucht in de Benelux. Check kanaal 26 van Ziggo. Als je dat tenminste kan betalen va
nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/... je uitkerinkje
Run Forest, Run!
Wel goed voor de statistieken: dit keer een blank slachtoffer van politiegeweld.
Ik denk niet dat zijn zwarte 'vrienden' nu "white lives matter" zullen roepen.
.. hunnie van Antifa hebben altijd zo'n ongezonde tint blank, de zeldzame keren dat zij niet gemaskerd zijn. Zal wel iets met hun voeding zijn.
Statistieken zijn niet belangrijk, het gaat om de emotie. En ik las bij de witte onderbroek dat er al een nieuw BLM geval gesignaleerd is.
Morgen weet niemand meer wie Reinoehl is.
Dat drijft de statistieken nog verder uit elkaar als je beetje analytisch vermogen hebt
Tweederde van de 1000 politie-doden per jaar is blank.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:02:
Ja, en dat is te veel als je je bedenkt dat 60% van de roofovervallen en moorden door de zwarte bevolking worden gepleegd.
Ik zat dit nieuws vanochtend al een beetje te volgen in de Amerikaanse media. Het blijft fascinerend hoe de verschillende media daar van dezelfde gebeurtenissen een compleet ander ideologisch verhaal kunnen maken. Vergelijk bijvoorbeeld alleen Fox en CNN maar.
Als er daar een burgeroorlog uitbreekt zijn de media niet onschuldig.
Sterker nog: CNN is eerder de oorzaak
Niets is wat het lijkt.
@van Oeffelen | 04-09-20 | 11:45:
Klopt. Daar geef jij dagelijks het voorbeeld van
@Jan Passant mk2 | 04-09-20 | 11:44: Fox is notoir onbetrouwbaar.
Klopt als een bus.
Hoi Max
@Kuifje-naar-Brussel | 04-09-20 | 11:51:
Fox is het enige tegengeluid
@Kuifje-naar-Brussel | 04-09-20 | 11:51:
Fox is net zo ideologisch gedreven als CNN, maar Fox heeft vaak nog tenminste het fatsoen om dat een beetje te proberen te bedekken. De schaamteloosheid waarmee CNN haar partijdigheid uitstraalt is weerzinwekkend.
@Kuifje-naar-Brussel | 04-09-20 | 11:51:
Dus de rest niet?
Het redelijke midden: OAN ; One America News network.
watchnewslive.tv/one-america-news-net...
@Mr.Crowley | 04-09-20 | 11:59: Kuifje is van de oneliners, vraag m niks. Hij zit nu met zijn staartje tussen zijn benen naar de reaguursels te staren.
@Wiezewalakristalix | 04-09-20 | 12:26:
Voor hem is dat de digitale versie van belletje trekken. In real life lukt hem dat niet meer. De rollator wil niet meewerken.
CNN is een journalistiek bedrijf met solide factcheck procedures. FOX is niet erg bekend om zijn betrouwbaar en is vooral een propaganda en ideeën machine voor pres Bonkers die eigenlijk geen eigen gedachte heeft.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:01: Volgens mij heb jij dat bed volgezeken in dat Moskouse hotel. De tranen lopen nu echt uit mijn ogen van het lachen. Je hebt de mazzel dat ik geen ban over heb voor dat domme, achterlijke NPO en RTL gezwets van jou. Je begint echt een vervelende herhalio te worden Che
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:01:
Leg dat script eens weg, met je 'geen eigen gedachtes'.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:01:
Ja altijd objectief en genuanceerd dat CNN. Zoals met dat knulletje met dat MAGA petje een tijdje terug.
Is uiteindelijk nog een duur geintje geworden voor dat fantastische journalistiek bedrijf.
www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk...
"Kijk! Daar loopt een Trump aanhanger" pakt zijn revolver en executeert hem.
Een paar dagen later: "We waren allemaal in gevaar" "Het was gerechtvaardigd" "De politie liet die Trump aanhangers zomaar over straat lopen" "Als ik hem niet geëxecuteerd had dan was er zeker een van mijn vrienden omgekomen"
Ik geloof niet dat het een groot verlies voor de mensheid is nu deze gast niet meer rondloopt.
het is een marxist, die hebben het liegen en bedriegen tot kunst verheven.
Maar deze niet meer.
Good riddance.
Alleen voor zijn dochter vind ik het wel kut.
En geen stijl gaat daarin mee 'geen totaal onmogelijke lezing'. Wat een gelul. Hij wilde een non-Biden aanhanger afknallen. Een Amerikaanse Volkert. Jammer dat ie geen lifesentence heeft gekregen voor zijn executie.
@Not_again | 04-09-20 | 11:50:
Nou nog effe hopen dat ze hier geen onterechte bevestiging van zijn gedachtengoed uit trekt.
Same shit, different person.
Dat is niet wat de verklaring was.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:42:
Kan jij eigenlijk wel Engels lezen en verstaan?
@small_town_dude | 04-09-20 | 11:52:
Hij was eerder opgepakt omdat hij onder invloed met zijn dochter in de auto tegen zijn zoon, die ook onder invloed was, op de openbare weg aan het racen was.
De wereld is in elk geval een iets betere plek geworden door het afschieten van dit stuk stront.
Nothing but a life-threatning flapping turd is what he really was.
Irrationeel en onrealistich wensdenken heerscht in die koppies. En ze grijpen elk excuus aan om het allerfoutste recht te lullen. Gesteund door menig linkse MSM. Die hun fantasiewereld, die nooit een realiteit is geweest, of zal worden, voor hun voeten zien af brokkelen.
Veilig in hun eigen bubbeltje. Far, far away from reality.
Maar de herinnering blijft...
En we hebben de foto's nog.
Aan die fascist met zijn gun
youtu.be/Nwf8I4uFK1o
De dader draait het standaard riedeltje af voor 'justified manslaughter', de lezing van de partner van de gozer die doodgeschoten is, wordt ondersteund door videobeelden, die al even circuleren.
Gelukkig is deze wanstalt uit het leven gedrukt, zoals hij, in moedwil ook een ander uit het leven drukte. Kan hij dat in ieder geval nooit meer doen.
Inderdaad, het zou GeenStijl sieren hier ook de live-beelden te plaatsen. Daar is duidelijk op te zien dat er verder niemand in de buurt was bij de man die neergeschoten werd. Het verhaal van Vice is een grote leugen.
Dat standaard verweer wordt toch voor door republikeinen gebruikt. Of bedoel tu feitelijk iedereen?
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:59:
Feiten? Jij bent nooit feitelijk geweest. Daarom ook de verandering van je gebruikersnaam. Bonkers. bad man orange. Verder kom je niet
Niet alleen Portland “is going to hell”
Trump's antwoord op de overbevolking in de gevangenissen. Oh nee, wacht even daar wordt ook al flink geld mee gegenereerd, een win win "situatie".
Heeft Trump dan gezegd dat hij doodgeschoten moest worden? Daarbij zijn een hoop gevangenissen in de USA particuliere instellingen. Als je wilt framen doe het dan wel goed
Mooi, go back to your maker. Zoals ze in de VS plegen te zeggen.
In indicatie dat ze niet goed wijs zijn. Die maker bestaat niet.
Goed stevig commentaar van Trump. Zo ga je met moordenaars om.
Zo te lezen heeft hij zijn 2e amendement gebruikt en zelfverdediging voor hemzelf en de zijnen toegepast.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:39: Het oproepen tot arresteren heeft niks met dat amendement te maken. gewoon weer framende poep van je
Nog meer commentaar van Trump, op militairen:
Trump: Americans Who Died in War Are ‘Losers’ and ‘Suckers’
The president has repeatedly disparaged the intelligence of service members, and asked that wounded veterans be kept out of military parades, multiple sources tell
Mooi. Opgeruimd staat netjes.
Good riddance!
Oh ja, huisregels: opgeruimd staat netjes!
De maatschappij heeft echt niks aan dergelijk relschoppend tuig.
Dat zijn ziel moge rusten in vrede
De virus is van ons allemaal.
Daar moet op gedronken worden. Gelukkig bijna weekend.
Typisch dat Vice liever met de moordenaar praat dan met de nabestaanden.
Vice is Vullis.
Die nabestaanden waren er toch niet bij? Journalistiek dus helemaal niet interessant.
Kutzender is sinds eind augustus niet meer bij Ziggo te zien. Over het algemeen zeer zelfvoldane betweters die in elk interview en documentaire Trump voor gek versleten.
Hebben ze die Trump tapes nu al? Waarmee Vice de hele wereld zou gaan veranderen?
@Kuifje-naar-Brussel | 04-09-20 | 11:35:
Dat neemt niet weg dat VICE vullis is. Blij dat die zender opgerot en weggejorist is in de Benelux. Bron? kanaal 26 van Ziggy
Dankzij Vice zijn er al meerdere klootzakken die ze hebben geinterviewd opgepakt.
De mensen die voor Vice werken zijn namelijk lachwekkende amateurs die hun GSM's niet uitzetten, EXIF data in foto's laten staan en monumenten in achtergronden in beeld brengen.
Ik vind het best. Als frequent bezoeker van 4chan ben ik blij dat ik mijn steentje heb bijgedragen om die gast geïdentificeerd te krijgen.
@Lorejas | 04-09-20 | 11:38:
Dat programma van Roseanne haar ex had meer weg van Finding Bigfoot
Ja. Met als verschil dat Bigfoot natuurlijk echt bestaat haha!
@Lorejas | 04-09-20 | 11:47:
Klopt. Bigfoot kon altijd heel erudiet een vliegtuigtrap op en af lopen.
@The_Challenger | 04-09-20 | 11:50: INderdaad, Bonkers Bonespur loopt altijd een beetje vreemd. Hangende schouders, armen slingeren wat wezenloos rond, jasje open - er zitten niet eens knopen aan. Eigenlijk zou hij liever met een golfcart rondgereden worden.
@The_Challenger | 04-09-20 | 11:50: Het is eigenlijk vreemd dat ze op de thuishaven van Air Force one nog geen lift hebben voor de president.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:38:
Waarom dat dan? Biden is nog geen president en zal dat nooit worden.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:37:
En sleepy Joe biden heeft iedere dag een bloedtransfusie nodigom zijn ogen open te kunnen houden in zijn lockdownkelder. Kan jij trouwens wel iets zegen zonder ad hominem naar de beste president die Amerika heeft Na reagan?
De nabestaanden waren er niet bij. Wat hebben die te melden.
@The_Challenger | 04-09-20 | 12:46: Bonkers zit bij de slechtste vijf ooit. Biden krijgt geen bloedtransfusie en is gewoon helder en fit. Bonkers is altijd al in de war, praat als een mongool en heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad, twee broers zijn dood. Wat zijn zijn kansen.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:58: whoehhahahhaha. jij wordt met de minuut belachelijker. het is me nu allemaal wel duidelijk.
@The_Challenger | 04-09-20 | 13:05: Volgens Bonkers zelf is hij de allerbeste. Beter zijn dan Raagan is eigenlijk niet zo moeilijk. Die was niet zo kwaadaardig, was wel een president voor allen maar het was toch een maatschappelijke stukmaker. Die zit toch ook bij de slechtste 10 maar wel boven Bonkers Bonespur.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:09:
kom jij maar eens terug als een voor de allereerste keer wat positiefs te vertellen hebt over de Republikeinen Che
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:58:
Weet je zeker dat je zelf niet in de war bent? Moehaha.
@AntiZanicz | 04-09-20 | 12:58:
Bonkers? Oh ja, dat is waar ook, u duidt mensen waar u het niet mee eens bent, alleen in dat soort termen aan.
Denkt u, dat u daardoor meer serieus genomen zult worden?
Altijd in de war en praat als een mongool.
Dit is wel een open doel, maar ik schop hem er niet in meneer MaarFeitelijk.
Wat een taal voor een president. Alsof hij de Sherif van een stadje in het Wilde Westen is.
Mwoh. Ik kan mij voorstellen dat er wel meer mensen zijn die moordenaars liever achter tralies zien, dan als superhelden op TV.
De man zegt waar het op staat.
Ik vind dat goed!
Nee, de zoetsappige ideologische vergezichten van Obama zijn ze veel verder mee gekomen.
Is in ieder geval de taal die iedereen begrijpt in tegenstelling tot de taal die door onze dames en heren in Den Haag en andere bestuurderskringen wordt gesproken.
Het werd tijd
Fijn dat er eindelijk eens een president zit die zegt waar het op staat, in plaats va de gebruikelijke zalvende woorden.
Nee, beter bedekt hij alles onder ranzige policor newspeak zodat snowflakes zoals jij niet gekwetst raken.
Gebrul voor de eigen achterban, verder komt de man niet. Hij slaat nog geen deuk in een pakje boter en dat moet verborgen worden achter dit soort straattaal. Een beetje leider wacht tenminste eerst even af wat de toedracht van de gebeurtenis is en reageert dan op gepaste wijze. Deze lul de behanger hangt de hele dag voor Fox TV en twittert er op los zodra zijn brein (voor zover aanwezig) door iets getriggerd wordt. Het vol zwelgt erin, net zoals de deplorabelen hier op deze site.
Och Kuif, iedereen weet nou zo langzamerhand wel hoe jij over Trump denkt.
Hij is een populist, de VDD heeft de pest aan populisten, dus een en ander is precies volgens de partijlijn.
Dus 'geschokt' doen komt een beetje hypocriet over.
@blikjegrolsch | 04-09-20 | 11:51:
Ranting and reason. Er komen een paar stuivers aan binnenkort
ja, hij begint aardig op Gabberhouse te lijken. Chickies, Aso's en hotemetoten.
@bdn01 | 04-09-20 | 12:05:
Trump heeft geen brein, speelt niets klaar bla bla bla.
Daar kom je een eind mee-Had ook al zo'n succes voor zijn verkiezing.
Zeg mij eens bdn01, als dat allemaal zo is, waarom maak jij je dan zo druk over hem?
Oh ja, hoe ga je nou zijn succes in het Midden-Oosten downplayen?
@bdn01 | 04-09-20 | 12:05: Sleepy Joe, is that you?
Sterker nog,hij is sheriff van de gehele USA.
@bdn01 | 04-09-20 | 12:05: Zodra zijn brein(voor zover aanwezig) heeft hij het wel ver geschopt ,toch?
@Jee-Dee | 04-09-20 | 12:18:
Probeer het ff opnieuw. jouw brein is niet te vinden in dat reaguursel
@Jee-Dee | 04-09-20 | 12:12: U heeft geen idee van de staatsinrichting?
Betrapt.
Wat is het nou Kuif. De ene keer doet Trump als president te weinig tegen iets waar hij geen zeggenschap over heeft en nu zeg je dat hij buiten zijn boekje gaat omdat hij iets zegt waar hij geen zeggenschap over heeft.
Het is het één of het ander.
Erg verfrissend inderdaad
Nog meer van pres Bonkers Bonespur: "Mr Trump cancelled a visit to a US cemetery outside Paris in 2018 because he said it was "filled with losers".
The allegations have since been corroborated by two senior military officials in a story by AP news agency."
Moet hij dan zoals melkmuil rutte in plechtige gezalfde woorden spreken
zodat het dan meer policor klinkt? Dit is tenminste een ECHTE kerel die de taal van de burger spreekt en geen half verwijfde zielenknijper!
@AntiZanicz | 04-09-20 | 13:06:
Assocation/Press. Dat is toch dat persclubje van die fakefoto's over dat zogenaamde concentratiekamp in het voormalig Joegoslavië?
Wat was ook alweer het standpunt van onze premier Rutte inzake proefverlof en vrijlating van Volkert? En wat was ook alweer de laatste stand van zaken omtrent Volkert en zijn privileges?
Een wappie doodgeschoten. Tsja...
@Kuifje-naar-Brussel | 04-09-20 | 11:34: Geweld van debiel links, heeft jou kant wel een hand van Kuif.
Nun witte, dus niet belangrijk.
Linkse moorden zijn sporadische incidenten van een wappie. Rechte moorden die hard Trumpers met een extreem rechts nazi geweten. Zoiets bedoel je toch?
@DrumPiet | 04-09-20 | 11:50:
Reageer er dan niet op
Bedoelde post van Kuifemans. Jouw post mee eens.
@DrumPiet | 04-09-20 | 11:50:
Jee Drumpiet, zo'n uitspraak herinner ik je nog wel eens een keer of tig aan.
Het kan je geen ruk schelen.
Even lachen hoor.
Ik had ook liever gehadt jij in dit artikel werd genoemd, maar helaas.
@LewsTherinTelamon | 04-09-20 | 12:21: - t
@Roadblock | 04-09-20 | 12:12:
Heb hier al een extern hdd vol van dat soort uitspraken van hem.
REAGEER OOK