Bijenkorf Amsterdam wist van niets maar moet sluiten wegens besmette medewerkers
Monument.
En snapt u het nog nee natuurlijk niet. Maar jammer Bijenkorf, u bent geselecteerd door Femke "The Eraser" Halsema en staat op het punt uit het tijd-ruimtecontinuüm gegumd te worden. Afgelopen week zijn er 10 medewerkers op verschillende verdiepingen positief getest, en waren besmet tijdens hun diensten. Nu heeft Halsema besloten dat het warenhuis minstens 14 dagen dicht moet. "De GGD adviseert medewerkers die in de periode van 4 tot en met 18 augustus aan het werk waren, in quarantaine te gaan (...). De sluiting kan worden opgeheven wanneer er "overtuigende maatregelen zijn genomen" om verdere besmettingen te voorkomen."
Kortom, het hangt net als het hele Amsterdamse beleid weer van ambigue willekeur, escalatieladders en integriteitsontbijtjes aan elkaar. We doen echt maar wat, maar laten we wel het volgende afspreken: mócht het virus ooit verdwijnen dan is dat omdat wir das volk het hoofd koel hielden en op eigen kompas navigeerden, maar als het erger wordt is het wel de schuld van de roverheid die maar geen eenduidig beleid geïmplementeerd kreeg. Okay?
Social
Reaguursels
InloggenNu de Ikea en de albert heijn nog...
De beste tompoucen van Nederland!
Had de Bijenkorf maar niet zulk inclusief personeelsbeleid moeten voeren.
Het komt door de klanten aldus de FNV,
nos.nl/teletekst#123
In de volgende fase mogelijk het verplicht stellen van een onderwerpingsmuilkorf in de hele stad of regio. Dit is pure tirannie.
Je hebt tuig dat naar Amsterdam komt en gaat voor hoeren, zuipen en blowen. Je hebt goedgevulde portemonnees die naar Amsterdam komen voor musea en.... de Bijenkorf. Nu weten we al dat Halsema een voorkeur heeft voor tuig (ze woont en demonstreert ermee) maar dit is een kapitale blunder. Maar hé, Groenlinks dus laat maar waaien. Schuiven we een ander wel in z'n schoenen.
Nu weten we? zoek het verleden even op van halsema, staan zeker twee extremistische clubjes bij waar ze lid of erelid van geweest is. zoiets zit gewoon in het bloed.
Dat er geen besmettingen zijn onder de 14k BLM-ers is nooit gebleken. Daarover zal men zwijgen, want anders speelt men de ‘tegenstanders’ in de kaart. Besmettingen door offerfeesten zijn er wel (tot zover de steun van allah).
Halsema is geen burgemeester, het is een linkse activist. Kinderen van zwarte school halen, vliegvakanties (zij wel gl), gedoe met meerdere woningen, verboden wapen bezit, kleur bekennen bij demo tijdens corona, nu ineens winkel sluiten (?), boerka verbod wegpoetsen, demo verbod voor anderen wel handhaven..
Het is wachten op de volgende faal.
Wat betekent "moeten" op een plek als Amsterdam waar toch niks gehandhaafd wordt?
Dus weer miljoenen schade om niks, geïnitieerd door mensen die nog nooit iets opgebouwd hebben, nooit iets moois gecreëerd hebben, die nog nooit bijgedragen hebben aan deze maatschappij en die met hun belerende vingertje naar iedereen wijzen terwijl ze zelf een CO2 footprint heeft die 10 keer hoger ligt dan die van gewone normale hardwerkende mensen.
"omdat wir das volk het hoofd koel hielden en op eigen kompas navigeerden"
laat me niet lachen....
Gewoon na de Bijenkorf in Amstelveen. Busje komt zo.
Waarom gooien ze niet meteen alles dicht? Wel zo veilig.
Nog even geduld. Vermoedelijk september want ondanks dat het relatief rustig is op de IC en er weinig doden vallen gaat het verschrikkelijk slecht volgens de coalitie.
@Nehemia | 19-08-20 | 13:52:
Het is of verschrikkelijke domheid, of een diabolisch plan. Ik ben er nog niet helemaal uit welke van de twee het is. Of misschien is het wel allebei tegelijk.
@HoogToontje | 19-08-20 | 14:02: Optie B. Het is een globale syteemreset.
De Bijenkorf wordt het nieuwe stadhuis?
Femke die zag duidelijk bewijs dat het de Bijenkorf zelf betrof als besmettingshaard op verschillende afdelingen maar de bijen spelen de bal terug zie ik in de tweet. Het was een besmetting in de privésfeer zeggen zij.
Waar het ook was, het is zwaar buiten proportioneel.
Ik heb hier een concurrent aan het einde van de straat. Kan daar ff een testteam heen?
Ennuhhhhhhh
Zijn de familie en kennissen en alle contacten van alle 2e kamerleden al getest, want dan kan die hele 2e kamer ook thuis gaan zitten. Kunnen ze niks meer fout doen ook.
Hoe kan je er zo'n puinhoop van maken in Nederland... man man man....
De Bijenkorf moet nu bloeden omdat Femke opeens moet laten zien dat ze Rutte toch steunt. Het sluiten van de Bijenkorf is niks anders dan een geforceerde loyaliteitsverklaring van Femke om haar positie te kunnen behouden.
Hmm, Femke had anders totaal geen problemen met de BLM demonstratie, dat vond ze té belangrijk zei ze, want marxistisch.
Maar oh wee als er een antilockdown protest komt. Dan worden de honden losgelaten.
Tja het woord offerfeest is niet gevallen in haar persconferentie maar de meeste besmettingen zijn in Nieuw_West en niet op de dam.
Kan me haast niet voorstellen dat de juristen van de Selfridges Group dit zomaar over hun kant laten gaan. Er zou wel eens een kort gedingetje aan kunnen komen.
Ja dat zullen ze natuurlijk proberen. Of het werkt is nog maar de vraag. Algemeen belang gaat meestal voor t bijzonder belang. Ik denk dat de bestuursrechter nul op rekest geeft
Best wel oké dat ze even dicht zijn. Dan kans de onderwereld het ‘eerlijk’ verdiende misdaadsalaris niet witwassen. Ooit opgevallen dat bij de Louis Vuitton shop wel duizend jaar gevangenisstraf in de rij voor een tasje staat?
In de rij staan ze, volgens Annemarie van Gaal, nu in de PC Hooftstraat, betalen allemaal cash.
@Bolder | 19-08-20 | 13:20: Nu kan het nog. Het duurt niet lang meer voordat contant geld betalen haram is, want geen volledige controle op de geldstromen.
Hema en Bijenkorf gewoon failliet laten gaan en/of laten overnemen door buitenlandse Hedge-fondsen. Misschien voelen en snappen ze dan dat het toch niet zo slim was om anti-Nederlandse sentimenten in de etalage te zetten...
Als gewone werknemers gewoon doorwerken met een besmetting, dan waren ze kennelijk ook niet erg ziek. Het virus geeft dus weinig aanleiding om de economie vrijwillig om zeep te helpen.
Dat is natuurlijk alleen zo als je geen GroenLinks burgemeester hebt.
Opzich mee eens, maar het is niet echt iets groenlinksigs, maar het gaat over het gehele spectrum om de economie (met alle doden die dat tot gevolg heeft en zal hebben) naar de knoppen te helpen. Iets met altijd je inkomen op de 27e.
Wat is die plaatje?
Bijenkorf has been honked?
Honk honk!
Het probleem in de amsterdamse horeca is dat er een bepaalde schijt aan gezag heerst. Feestorganisaties zijn gewend alles zo te organiseren dat drugsgebruik vrij spel heeft. Er heerst een soort schijt aan de regels. En de gemeenteraad heeft dat altijd gesupport. Een burkaverbod is ‘zo niet amsterdams’.
En de strenge regels voor de horeca zijn nu ook ‘zo niet amsterdams’.
Er worden bijvoorbeeld bij nieuwe feestlocatie ‘lofi amsterdam’ meerdere ingangen gebruikt, zodat iedereen op tijd weer op zijn stoel kan gaan zitten wanneer de politie via een een lange ingang aankomt. Iets vergelijkbaars was bij disco dolly aan de hand. En eigenlijk zie je elke amsterdamse horecatent te soepel omgaan met de situatie.
Goed dat halsema nu iets strenger is, maar het mag nog wel een tikje strenger.
Henlo frens! Bzzzz bzzzz
Maar laten we vooral niet naar Maurice de Hond luisteren en de waarheid zolang mogelijk onder tafel proberen te houden.
"het probleem zit binnen" noh joh! het mag in de geschiedenis boeken , onze MP spreekt de waarheid.
En nu? Een delta plan voor ventilatie systemen?
Ja joh, laten we vooral luisteren naar allemaal zelfbenoemde virologen en collectief de adviezen van de overheid negeren. Dat werkt tot nu toe prima. Op naar de volgende persconferentie.
@First Contact | 19-08-20 | 13:06:
Data analist zou de hond beter omschrijven, hij heeft die feiten niet zelf bedacht.
Wal keert schip. Even geduld voor we de 1e sluiting van een school mee gaan maken. We krijgen wat we verdienen en hebben het even uit te zitten. Een volstrekt incompetente manager personeelszaken van de pindakaas fabriek die denkt te weten hoe je een corona crisis managed. Opvallend toch dat er weinig bedrijven zijn waar een geschiedkundige zich op kan werken tot de leider. In de politiek is alles mogelijk. Gewoon vaak genoeg zeggen "ik heb er geen verstand van" en weer door. De stupiditeit van de maatregelen rondom het veevoer is van hetzelfde laken een pak. Je kan net zo goed een minder begaafde op de positie van Rutte en de Jonge neerzetten; veel slechter gaat het niet worden. Deze crisis is binnen 2 weken opgelost met het juiste stel hersenen!
@First Contact | 19-08-20 | 13:06: De roverheid is er alleen voor zichzelf, niet voor u.
@First Contact | 19-08-20 | 13:06: U ouders zijn niet overleden in een gesloten verpleeghuis? Ik weet niet waar u op baseert dat het allemaal prima gaat. Kunt u me even bijpraten welke van de maatregelen er nu voor heeft gezorgd dat het aantal besmettingen na maart tot bijna nul is gedaald? Was het volgens u ook handen wassen?
@sprietatoom | 19-08-20 | 13:10: Daar gaat mij het niet om. Ik heb voldoende kritiek op het beleid van onze overheid maar het lijkt mij niet handig dat we als samenleving zelf maar onze regeltjes gaan bepalen en zelf virologen, dansleraren en complotfiguren gaan benoemen.
@Pr0fess0r | 19-08-20 | 13:15: Zeg maar jij. Het is een combinatie geweest van maatregelen die hebben gewerkt. Thuis werken, 1,5 m. afstand, handen wassen, blijf thuis als je ziek bent of verschijnselen hebt. Niet zo moeilijk toch?
Deze crisis is al twee maanden geleden opgelost.
Maar wordt kunstmatig in stand gehouden.
Waarom anders het hele land stilleggen voor een paar mensen die iedere week aan de Corona overlijden?
Iedere dag overlijden er in ons land meer dan 400 mensen aan ouderdom en ziekte.
Meer dan 400, iedere dag!
@First Contact | 19-08-20 | 13:18: Nee niet zo moeilijk, maar als je ziet dat buiten bijna geen aantoonbare besmettingen zijn vastgesteld, is dat ventilatie verhaal wel degelijk interresant. Het is ook logisch en heel makkelijk te implementeren, en het kost niks.
@Bolder | 19-08-20 | 13:26: Op dit moment bijna nog geen ic's opnames. Dat is mooi, dat moeten we dus zo houden. public.flourish.studio/visualisation/...
@First Contact | 19-08-20 | 13:35:
U hoeft zich hierover totaal geen zorgen te maken!
Het aantal IC zal niet spectaculair toenemen.
Want, waarom neemt het aantal besmettingen toe ondanks alle maatregelen?
En hoe kan het dat het aantal besmettingen nog steeds toeneemt maar het aantal Corona IC opnames en Corona doden niet?
@First Contact | 19-08-20 | 13:06:
Ja , Laten we daar ook naar luisteren als dit persoon gegronde redenen heeft om tot deze conclusie te komen. Laten we ons vooral niet gaan blind staren op mensen met een functie voor hun naam en hier als makke schapen achteraan lopen.
En ik heb niets gezegd over het negeren van overheids adviezen.
Bijenkorf, voor de beter gevulde portemonnee. Lijkt me in lijn met de marxistische inslag van het gemeentebestuur. Enorme hekel aan geld verdienen.
Alleen de grote corporaties mogen nog overblijven lijkt het adagium.
Inderdaad, marxisten geven graag andermans geld uit.
Verdienen hebben ze uitbesteed aan de kapitalisten.
Zou een verkoopster Femke niet als de koningin van Amsterdam hebben herkend en heeft ze nu de pest in en zint op haar heksenwraak?
Ik moet wel toegeven dat ze er wat uitziet als een vleermuis.
Zit altijd in de Bijenkorf. Pizza vreten en witte wijn zuipen, dat is voor mij de Bijenkorf. Ze hebben ook mooie mannentasjes uit Italië made in China.
Bofferd!
Goetsie?
Ik kan me de Bijenkorf uit de jaren tachtig nog heugen toen ik daar als kind nog in Amsterdam woonde. Toen had de Bijenkorf via een ingenieuze touwconstructie mansgrote zwartepieten die van de onderste naar de bovenste verdieping klommen en weer terug gingen. Ik mis die tijd.
Aan de andere kant, het is Amsterdam toch maar?
Kan de Bijenkorf niet een paar BLM posters ophangen. Dan mogen ze vast weer open.
Of zo een vlag met hamer en sikkel erop.
Posters van Mao en Che Guevara.
Briljant idee!
Doe er een paar van terrorist Che Guevara bij, dan smelt Femke helemaal.
Volstrekte willekeur om de Bijenkorf te sluiten. In vele bedrijven zijn al medewerkers besmet en die mogen gewoon open blijven. Bijenkorf is met zijn mooie en wat duurdere spullen natuurlijk hardstikke rechts. En dat steek de linkse regente Halsema. Die heeft op die plek natuurlijk liever een Action. En wat te denken van de sexclubs en de gaysauna in Amsterdam. Iedereen doet het daar met iedereen en echt niet op 1,5 meter van elkaar maar met gemiddeld 20 centimeter in elkaar. Uit eigen ervaring gezien (en meegemaakt ;-)
Onzin. Cluster besmettingen daar. Wat te denken van die rijen daar voor de Louis Vuitton. Potentiële besmettingshaard. Bijenkorf is helaas een van de eerste warenhuizen met pech.
Ja nou als je naar de hoeren mag dan ook naar de sauna denk ik? O nee toch niet ...
@Kellyanne | 19-08-20 | 13:16: wat te denken van de rijen voor de coffeeshops? en de rijen voor Ikea? Ga zo nog maar even door.
Mooi interview met Bill Gates in The Economist. Eind 2021 is er een werkend vaccin, voorspelt deze goeroe en weldoener.
Weldoener. LOL. HIj heeft zijn geld uitgegeven om invloed te kopen. Die ex softwareboer blijft een sluwe zakenman.
Je bent geen oude dikke man. Ja ok, ben je wel, maar dat is geen reden om de boycot erin te gooien.
Dan gaat hij ons alle verplicht updaten en antivirussoftware laten installeren.
Tof man.
@MokumsMoppie | 19-08-20 | 13:00: Ik hoorde ergens dat het periodiek prikken gaat worden omdat dat virus natuurlijk muteert. Die rotzooi gaat voorzeker niet in mijn aderen terecht komen.
Bill Gates, komt te gaan en land op een wolkje aan de hemelpoort.
Hij gaat naar Sint-Pieter die daar wat met zijn sleutels zit te spelen en vraagt wat er van hem verwacht wordt. Wel zegt SP , ik heb het even op mijn website gechecked. En je hebt eigenlijk wel veel goed gedaan met je MS-DOS destijds heb je er wel voor gezorgd, dat iedereen een pc heeft. Maar die Windows Millenium, ik heb zelf god horen vloeken. Dus je mag kiezen, Hemel of Hel, Ah, en hoe ziet de hemel en de hel er dan uit, wel zet u, ik zal even een filmpje opzetten. Bill kijkt naar het filmpje en het eerste is van een hele hoop wolkjes, een lange tafel met rijstpap en gouden lepeltjes, iedereen lief tegen elkaar, witte kledij, kom het leek verdacht veel op een Hipie bijeenkomst maar dan zonder wiet of lsd. Dan het volgende filmpje, bloedmooie vrouwen, drank, iedereen lag met elkaar te neuken, Geoffry Epstein himself leek de boel daar te runnen. Ja San Pietro, ik weet het, doe mij maar de hel. flits en een seconde later staat Bill in de hel, hij wordt daar vastgepakt door twee potige kerels, vastgemaakt aan een paar haken in het plafond en ze beginnen hem daar direct met gloeiende poken, te bewerken. Satan zelf komt hem er mee moeien, ha hier zit die rotzak met zijn windows milenium, ja Satan, waar zijn die mooie vrouwenen al die drank ? Ahh Bill, dat was een demo he.
@Lt-Kol Kilgore | 19-08-20 | 13:09: Hilarisch.
Ook gelezen dat Bill iedereen iedere 3 maanden wil vaccineren?
De nobele mensen redder!
Oh, nee, wacht, Bill heeft met een experiment in India bijna 500.000 kinderen met polio besmet.
thelogicalindian.com/amp/fact-check/b...
@Bolder | 19-08-20 | 13:35: Dat was niet Bill, dat was iemand die wat subsidie van Gates had gekregen.
@MokumsMoppie | 19-08-20 | 13:00: Hoog tijd dat jij een chip in je hoofdje krijgt.
@RickTheDick | 19-08-20 | 12:59: Ik miste je gisteravond tijdens het rellen.
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 13:37: Wie krijgt er geen subsidie van the Bill and Melinda Gates foundation? Ze zitten werkelijk overal.
dus die werknemers zijn in thuissituatie besmet en nu moet De Bijenkorf aantonen dat ze maatregelen hebben om genomen om besmettingen te voorkomen? Die hadden ze waarschijnlijk al maar dat maakt dus geen donder uit als je het thuis oploopt. Zitten daar uberhaupt wel mensen met hersenen? Als ik in het bestuur van De Bijenkorf zat dan stonden we nu al bij een advocaat. Dit haal je allemaal met gemak onderuit.
Kan iemand mij vertellen welk land er niet mee doet aan al deze corona onzin?
Ik ben namelijk serieus aan het overwegen om te vertrekken uit dit land!
#KlaarMee!
Belarus. En in Noord-Korea hebben ze slechts 1 besmetting.
Zolang je uit de randstad wegblijft is het in Nederland prima te doen.
Hahaha, het is een complot!!! Maar serieus, denk je dat (mocht er een fijn Corona-vrij land te vinden zijn) ze je zouden willen ontvangen? www.worldometers.info/coronavirus/ Verder. Stel je niet zo aan, het is erg, het is een ramp, maar de maatregelen zijn niks in vergelijking met bijvoorbeeld een oorlog (oid)...
Beiden prima landen. Echt goed ouderwets links!
Ons links is op aardig op weg naar eenzelfde dictatuur Jesus.
Ik zou Rusland proberen. Een weldaad voor mensen zoals u die het vrije woord verkiezen.
Belarus. Volgens hun met ruime meerderheid gekozen president is er geen corona daar dankzij hem en de wodka.
Willekeur idd. En zwalkend dom beleid. De scholen zijn hier sinds maandag open. Mail gehad van school over coronabeleid en dan komt de overheid een dag later met compleet andere regels en wil de Landelijke Vereniging van Huisartsen (= lid OMT) toch 1 meter afstand in de klassen. Dat is geen behoorlijk bestuur maar onrust en angst bij schoolkinderen en docenten creeren. Net als bij het vuurwerkverbod; massale onlusten in 020 West maar de andere (rustige) wijken ook de pineut. Als er regionaal aparte maatregelen mogen worden gemaakt pakt Halsema maar de wijken West en Nieuw-West aan. Daar stijgt het aantal besmettingen fors, hier niet.
Kom niet aan haar troetels, die in die wijken over het algemeen wonen.
Bijenkorf Amsterdam is al lange tijd een gedoemde plek, je mag er al tijden niet meer naar de fiets naartoe, als je er kwam waren er alleen maar eerst voornamelijk Oost-Europeanen, de laatste tijd veel moslims, waarbij de gedoekte vrouwen de meest flitsende zonnebrillen uitzochten, omdat dat het enige was waarmee ze konden opvallen. Ook het Krasnapolski was met hekken afgesloten voor auto's, behalve als er een Koeweitiaanse limousine aan kwam glijden, dan vlogen de hekken opzij. Je keek wel je ogen uit.
Niet met de fiets? Huh.
@CalamityJane | 19-08-20 | 13:50: Nee, moet in de parkeergarage, dat is voor mij hetzelfde als er niet met de fiets naartoe mogen. Eerder gooide je je fiets voor de winkel neer en rende naar binnen, vooral tijdens de dolle dwaze dagen, onder het muziekje van Herman van Veen: 'Opzij, opzij, opzij.' Nou, dat is nu mooi voorbij.
Halalsema heeft een missie: zo veel mogelijk winkels, marktkooplui, horecagelegenheden incl.hotelerie om zeep helpen én alles wat van buiten Halal(sema)town 020 weren.
Tsja, Halalsema........
Ze mag van mij best wat hotels om zeep helpen. Dat er afgelopen 10 jaar uberhaupt hotels bijgebouwd zijn terwijl er zoveel woningen nodig zijn is 1 grote grap.
Bewijzen kun je het niet maar de gevolgen spreken boekdelen. Muziekscene kapot, horeca op apegapen, rondvaartboten idem, festivals stuk, boeten voor geen mondkapje v.a. 13 jaar (...), afstand houden, geen alcohol. avondklok, demo's verboden etc. Er zijn dictaturen die er van dromen.
14.000 BLM-demonstranten waaronder veel jongeren en velen die van ver komen, geef het een paar weken en een vakantieperiode en elders komt het weer op zetten. Niet te traceren maar zo gek is het nog niet.
Die 14.000 blm demonstranten zouden nu dus onder de groene zoden moeten liggen... Er is in de buitenlucht helemaal niets aan de hand mits men de ander niet in zijn gezicht hoest.
@Lupuslupus | 19-08-20 | 12:57: Dat wil er niet in bij die schapen.
@Lupuslupus | 19-08-20 | 12:57: Niet bekend met het risicoprofiel van jongeren? Weleens gekeken wat voor figuren er bij die BLM demonstratie hebben rondgelopen? Een groot deel spreekt geen Nederlands maar komt graag in de hoofdstad hangen vanwege die 'liberale' waarden. Nu met extra gratis woke saus.
Na Noord- Deurningen zat dit eraan te komen, maar niet meer als normaal maar zou ook de klanten die zich willens en wetens misdragen aanpakken, want als er bij ingang winkel staat kom alleen en je komt toch met de hele familie ben je net zo fout als de ondernemer.
Kary Mullis die de PCR test uitvond begin jaren negentig en daarvoor in 1993 de Nobelprijs kreeg was klip en klaar over zijn PCR test: "PCR cannot be totally and should never be used as a tool in “the diagnosis of infectious diseases.”
U weet dat, ik weet dat en nog miljoenen mensen, behalve de overheden. En als je zegt dat er een strategie achter zit dan zie je spoken. Tot de mensen er achter komen dat ze in een leugen hebben geloofd door de overheid te vertrouwen maar dan is het te laat.
@Lupuslupus | 19-08-20 | 13:00: Het begint nu wel echt echt te worden. In Nieuw Zeeland willen ze je nu in verplichte quarantaine stoppen (dus niet thuis) als je weigert om je te laten testen.
De Bijenkorf is natuurlijk zó niet GroenLinks
Ik krijg nog steeds niet het gevoel dat 'staatsman Rutte' de zaak onder controle heeft. Ik heb trostomaten in de tuin waar meer daadkracht in zit.
Wat is trouwens een "Queenie"?
Ik dacht een donkere mevrouw met een stevig achterwerk. Robert Vuijsje kent ze goed.
@oldandwise | 19-08-20 | 12:49:
Kweetnie
Urban dictionary
queenie
Word used for all types of gays (homosexual, lesbian, bisexual)
@laurentius | 19-08-20 | 12:50:
Kweetniet van de Grote Meneer Kaktus Show.
Is dat geen merk kinderwagen?
Ondertussen in 020,
"Bij verschillende nachtclubs in Amsterdam kunnen bezoekers ‘gewoon’ uitgaan zonder coronarestricties. Telefoons worden afgeplakt en als het licht aan gaat, moeten bezoekers snel op een kruk gaan zitten bij een tafel"
bron: het parool
Waarom moet zo bedrijf dicht .Test alle medewerkers .
Vandaag negatief, morgen positief.
Heeft geen zin de PCR test geeft teveel fout-negatieve uitslagen.
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:47:
Dan moet je alles dicht gooien op die basis.
@dik van alster2409 | 19-08-20 | 12:50: Hoestende mensen moeten niet gaan shoppen.
@dik van alster2409 | 19-08-20 | 12:50:
Gewoon afstand houden, bij klachten je laten testen en thuis blijven.
Maar ja, dat is dictatuur.
@Burdon | 19-08-20 | 13:02: En natuurlijk niezen in de ellebogen want daar stop je zogenaamd de aerosolen mee. Knettergek zijn ze.
@Nehemia | 19-08-20 | 13:10:
Dat hadden ze de mensen voor corona al moeten leren, in je hand niezen\hoesten , en dan gewoon handen schudden, natte zakdoek in je zak. Buitengewoon smerig allemaal.
Goed nieuws.
Belangrijke stap naar totale dictatuur.
Uiteraard in ons eigen belang, want Corona.
Dat het aantal IC opnames en doden niet toeneemt is blijkbaar iedere journalist ontgaan.
Die zingen blindelings en van harte mee in de Staatspropaganda.
Aantal doden namen afgelopen weken toe. Er was zelfs sprake van een verdubbeling.
Het aantal nieuwe corona IC_patienten per dag is in enkele weken tijd verdubbeld. Is u kennelijk ontgaan? (Zie website van NICE).
@duProgue | 19-08-20 | 12:48: En u is zeker ontgaan dat deze cijfers totaal onbetrouwbaar zijn.?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:47: Dus als 1 dode verandert in 2 doden heb je al een verdubbeling. Krantenkop: Aantal doden met 50 procent gestegen. Paniek!
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:47: Hittegolf doden?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:47: van 1 naar 2, VVD-trol?
@joppo0 | 19-08-20 | 12:51: Wat klopt er dan niet aan die cijfers?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:47: Hoe oud waren de overledenen op de IC? Wat doet het 7-daags moving average van het aantal besmettingen sinds vorige week vrijdag. Kunt u even een link geven naar de analyse van het ziektebeeld van de besmette personen?
@Nehemia | 19-08-20 | 12:53: 100% zelfs 1 is 100% van 1
@Bijtendehond | 19-08-20 | 13:04: Verdraaid. je hebt gelijk. Ik tegelde weer eens te snel.
@Nehemia | 19-08-20 | 12:53: stijging van 1 naar 2 is 100%.
Dat doet de MSM continue, deze vorm van Corona berichtgeving, incluis de Telebelg.
@Bolder | 19-08-20 | 13:47: Ik hoop dat ze ooit ter verantwoording geroepen voor hun nimmer aflatende angstpropaganda.
Hatsjoe
Schiphol
Hatsjoe
Eindhoven airport
Haaaatsjoe!!
Je komt zeker niet vaak op een vliegveld? Beter ook als je verkouden bent.
Oke kleuters,
Hier in portugal is het na 20:00 welletjes geweest. Alles is dicht, tankstations verkopen alleen nog brandstof, niets anders (ook geen peuken), sommige restaurants zijn in de uitzondering open tot 22:00 maar uitsluitend take-away met in de lijn staan + mondkapje op + handen ontsmetten met gel.
Publiekelijk mag je nergens naar binnen zonder kapje. Logisch ook. Ik denk dat portugal er sneller vanaf is dan eigenzinnige NL iedere keer. Werk gewoon een maandje met z'n allen mee, dan is dat zo de kiem in gesmoord. Het is zo eenvoudig.
Hallo kleuter.
Na 20.00 slaapt het virus.
Doei kleuter.
Die 'kapjes' doen helemaal niets! Totaal nutteloos. En dan nog de handen 'ontsmetten'.... Zelfs als er virus op de handen zou zitten en je likt ze af(!), komt het virus in je maag waar het dood gaat. Dit is een 'long'virus!! Wat een achterlijke bedoening en ze zijn er nog trots op ook. Wel typisch dat de landen met al die 'maatregelen' de meeste doden te betreuren hebben.
Vooral daar in portugal blijven, dus.
@Lupuslupus | 19-08-20 | 12:47:
Nee , een bloedvirus.
@Lupuslupus | 19-08-20 | 12:47: Duits onderzoek wijst uit dat het ongeveer 15 procent helpt. Dat lijkt niet veel, maar als je dan nog consequent een paar andere maatregelen neemt -handen wassen, afstand houden- dan daalt de R-ratio snel.
En hoe zit dat dan met sigaretten rook? Gaat dat ook naar je maag? Gek dat je dan geen maagkanker krijgt maar longkanker.
Kijk eens naar Zweden, hoe gaat het daar, zonder Corona hysterie?
Je kan het virus inademen via neus en mond.
lekker daarblijven dan
Iedereen die vindt dat onze vrijheid wordt ingeperkt moet maar eens kijken naar de Handsmaid's Tale, brrrrrr.
Even de verhaallijn gelezen.
De bedoeling is duidelijk:
Het is allemaal de schuld van die conservatieve christenen!
Alleen voor die serie heb ik een abo op HBO genomen. "Under his hand! "
@Bolder | 19-08-20 | 12:48: Vervang die conservatieve christenen even door iets anders.
@Lt-Kol Kilgore | 19-08-20 | 13:36: ja goed idee, wat dacht u van Islam.
En dan hoeft het niet eens een Tale te zijn, dat kunt u zelf vaststellen.
Dan gaan ze toch met hun rommel op de Dam staan en het daar verkopen? Allemaal een button op. Is helemaal bon-ton in Amsterdam.
Uiteraard is dit waanzinnig en slaat helemaal nergens op, maar de marsorders zijn afgegeven. Het MKB moet kapotstuk.
En overal, want in de meeste Europese landen zijn de regels nog veel strenger. Behalve in Belarus.
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:48: De globale systeemreset. Werk in uitvoering.
Gewoon als je kwetsbaar bent binnen blijven?
Of een medisch mondkapje en bijhorende bril op?
In plaats van een ander, die met zeer grote mate van zekerheid niet besmet is, op te zadelen met niét medische mondkapjes flauwekul?
Eigen verantwoordelijkheid?
Ja maar besmettelijk zonder dat je het weet...
Ga dan niet naar de Bijenkorf als je kwetsbaar bent.
Of naar de IKEA. Of naar wat dan ook.
Maar nee, funshoppen. Gezellig.
Eén jaartje niet. Meer is het niet. Als het al een jaar had moeten zijn.
@Quib | 19-08-20 | 12:43: Als we als samenleving gewoon even normaal hadden gedaan, was het ergste nu al voorbij geweest.
Maar nee hoor, hordes mensen moesten zo nodig protesteren, hordes mensen moeten zo nodig op vakantie, dagjes er op uit, naar het strand e.d.
Te veel mensen zijn egoistische kortzichtige losers
Dus we gaan iedereen boven de 60, met asthma, met overgewicht, diabetes etc nog een jaar in totale isolatie zetten omdat u lekker wil kunnen shoppen zonder afstand houden? En dan ook iedereen die bij hen op bezoek komt?
Overigens zou ik toch eens doorlezen op de bloed verdikkende effecten, de longschade en de myocarditis die optreedt bij een groot deel van de jongere patienten. Dat u er niet dood aan gaat wil niet zeggen dat het een pretje is.
Maak jij voor mij uit of ik een "kwetsbare" ben? Dat ben ik namelijk volgens de boven ons gestelden.
I've got news for you ('t is dat het niet mag van Joris, anders deed ik het in hoofdletters): Dat maak ik godverdomme zelf wel uit, ik heb niemand om die maatregelen gevraagd, die zijn opgelegd!
Het Bijenkorf pand is natuurlijk bij uitstek geschikt om te verbouwen tot zeer luxueuze stadsappartementen met eigen ondergrondse parkeergarage, beetje dwangmaatregelen van B&W zal dus helpen om dat sneller te verwezelijken.
Mooie locatie inderdaad.
Volgende lokatie voor de "We are here en wij moeten woonruimte krijgen"-club van uitgeprocedeerde krijsmensjes ?.
Even heel eerlijk he? Wat de neuq moet je ook nog bij de bijenkorf?
@elfenstein | 19-08-20 | 12:51: Wespen kweken?
@elfenstein | 19-08-20 | 12:51:
Kwam er als jongetje graag, lekker tussen de lp-bakken snuffelen, comics lezen als de ouders aan het winkelen waren. Heerlijk.
Amsterdam toch? Ach who cares, net zo belangrijk als Wit-Rusland.
Hoe je het ook wendt of keert en wiens mening je steunt, als puntje bij paaltje komt heeft Linkse Fasciste vermomd als burgemeester Eraser (lol) Halsema gewoon te doen wat Rutte/kabinet zegt.
Maar in Links broeinest 020 denken ze boven alles te staan, dat hebben die schofterige protesten op de Dam bewezen.
Dat het godzijdank niet tot een grote spread heeft geleid, soit. Maar dat wist men vooraf helemaal niet zeker en dus hebben ze bewust (want dat mochten ze in eigen ogen want een Linkse demo) het risico genomen.
Heeft niets met doordacht en verstandig beleid te maken maar alles met Only Black & Left Lives Matter.
Begrijp het wel. De Bijenkorf verkoopt immers geen wapens
"sleutelhanger"
https://www.debijenkorf.nl/kikkerland-mini-axe-10-in-1-multi-tool-sleutelhanger-9722090183-972209018300000
Nou nou een beetje vertrouwen in de boven ons gestelden hebben mag ook wel.
En trouwturkzalen zijn vrijgesteld van alles en nog wat omdat turken nou eenmaal graag aan elkaar zitten wist gisteren een turk uit te leggen, kunnen dus niks met de 1,5 m regel.
Die luisteren pas als Erdolf ze oproept om...
Was tijdens de eerste golf ook, Rutte kon praten wat hij wou, ze moesten er niks van weten totdat Erdolf zijn landgenoten in den vreemde toesprak en toen waren ze ineens fanatieker dan wij.
Geeft voer tot nadenken, deze crisis, vooral voor linkse pro-immigratie en multicultipartijen. Dut is een virus. Wat als er een echte crisis komt, oorlog, misoogsten, droogte, sabotage van vitale onderdelen als gas/water/licht/communicatie/vervoer... Wil je dan echt die Erdoclan, pardon, jongeren hier naartoe blijven halen?
@Graaisnaaiert | 19-08-20 | 12:59: Scherp !
En een Hema met een flink aantal besmette medewerkers in Tilburg hoeft niet dicht. Wat als er nu supermarkt medewerkers besmet zijn/raken? Moet die dan ook dicht?
Wat als er in een verpleeghuis of ziekenhuis en aantal medewerkers besmet raakt?
Ook 2 weken dicht dan denk ik?
Ik denk dat veel (de meeste?) supermarktmedewerkers het virus wel gehad hebben ondertussen, zeker in de grote steden. Die komen daar dagelijks met duizenden mensen in contact. Maar dat zijn jongelui en zullen er waarschijnlijk weinig van gemerkt hebben.
@threeheadedmonkey | 19-08-20 | 12:39: En iedereen die het afgelopen half jaar boodschappen heeft gedaan ook. En ik ben geen jongelui. Risicogroep zelfs. Ben nog niet dood.
14.000 wappies die buiten lopen is op zich wel een probleem.
Stel iemand vindt Halsema een kutwijf, is dat dan een probleem?
Als je dat niet vindt.... dan heb je pas een probleem
Dacht je dat ze volkomen in de put zou zitten als jij dat toevallig vindt?
Mogelijk verplichte thuisquarantaine.
Reden voor veel mensen met symptomen om zich dan maar niet te laten testen en die app niet te gebruiken. En een valse naam invullen als je naar een restaurant gaat.
Dit soort dreigementen werken gewoon averechts.
Met als gevolg meer mogelijke besmettingen. Hebben ze nu echt niet door hoe het werkt in de samenleving?
Nee, dat hebben ze niet door. Liever beetje moeilijk doen over simpele maatregelen en een tweede lockdown riskeren.
Decennia lang wonen in ivoor doet vreemde dingen met het denkvermogen
We krijgen vooral het virus er niet onder omdat we egoïstische, voor eigen parochie prekende debielen zijn. En virloog.
Niemand kan meer enige lijn ontdekken in de genomen maatregelen........ totale anarchie bij de macht wellustige burgemeestertjes..... wat een gekkigheid allemaal!
En hoe zit het met de rechtsstatelijkheid van al die uit de duim gezogen maatregelen van individuele burgemeesters ?
@sprietatoom | 19-08-20 | 12:27: Als ik verschillende rechtsgeleerden mag geloven is die er niet........ zelfs de Grondwet wordt met voeten getreden en dat alles voor een betrekkelijk mild virus, die door een ongelooflijke blunder door de WHO op de A lijst is gezet..... tussen Ebola en nog meer enge ziektes!
@sprietatoom | 19-08-20 | 12:27:
Daarom doen ze het ook in een noodverordening. Schijnt dat ze dan echt van alles mogen als het maar tijdelijk is. Dus vervangen ze de tijdelijke noodverordening na een tijdje met een andere tijdelijke noodverordening.
Dictators doen het op pecies dezelfde manier.
@sprietatoom | 19-08-20 | 12:27:
Ze zijn niet eens door het volk gekozen, dus onder de guillotine ermee.
Plandemic, InDOCTORnation bij Londonreal is zeer het bekijken waard.
Alhoewel twitter FB en andere censors daar anders over denken.
Dank voor de tip. Die ga ik bekijken. Londonreal heeft vaak interessante content.
Amsterdam... Ben er vorige week geweest en zag een grote chaos betreffende mondkapjes. Wat een amateurisme, de waanzin straalde er vanaf. Niemand draagt ze maar je wordt door de BOA wel aangesproken die direct weer doorloopt. Je ziet ook nergens waar het nodig is en waar niet. Matrixborden geven aan dat je ze moet dragen wanneer het druk is... Wanneer is het druk?
Halsema... Wat een fucknut heeft Amsterdam gekregen maar ze hebben er zelf om gevraagd.
Bekijk het van de zonnige kant. Zolang ze daar burgemeester speelt doet ze dat niet in uw eigen woonplaats.
De Bijenkorf zou dit jaar haar 150 jarig bestaan vieren. Een van de weinige Nederlandse warenhuizen die nog niet over de kop is gegaan door de Chinezen. De feestelijke letters keken treurig toe toen La Halsema midden in de lockdown met 14000 man op de Dam stond te demonstreren voor meneer Floyd in de VS.
Inderdaad de ironie. De Bijenkorf op de Dam kreeg heel veel omzet van juist die Chinezen die hier op bezoek waren met hun all-in tour en sinds die niet meer reizen was het al minder.
@Basil Fawlty | 19-08-20 | 12:32: Nou en, prima toch lekker weg blijven.
@Basil Fawlty | 19-08-20 | 12:32: Veel gajes met geld dat contant afrekent in de Bijenkorf. En dan doel ik niet op die Chinezen.
Omdat ze contant afrekenen is het gajes ?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:50: Nou Kuif. Wie bedoel je nu eigenlijk?
Ik begrijp het wel, d'r kunnen best heel veel krakers in die Bijenkorf
Dacht dat die toko allang failliet was gegaan wegens te laat ontdekken dat er internet bestond?
In Arnhem is ie al dicht.
En dat alles op basis van een twijfelachtige testmethode.
Zo'n sluiting is een kostbare ingreep; waarom worden die 10 mensen niet verder getest, met een bloedtest zodat je kunt vaststellen of ze levend Covid19 virus in het lichaam hebben?
Er wordt niet getest op virus in het bloed. Met een PCR test wordt bepaald of U het virus heeft, een bloedtest is een test voor antistoffen.
De testmethodes zijn niet twijfelachtig. Er is een zeer goede correlatie tussen PCR en het ontstaan van antistoffen in een later stadium.
Stijlvolle Chanel-mondkapjes dan maar voor het personeel en de clientèle? Persoonlijk zou ik het erg vinden als er weer een oer-Hollandse keten ter ziele zou gaan.
Is al sinds 2011 eigendom van Selfridges. Engelse keten die high-end warenhuizen bezitten en Selfridges is dan weer eigendom van Wittington Investments. Beleggingsvehikel van de Canadese familie Weston.
@Basil Fawlty | 19-08-20 | 12:37:
Oh. :-( Ik ben geloof ik blijven hangen in het tijdperk dat HEMA en De Bijenkorf zusterbedrijven waren van KBB.
Gewoon een mondkapje dragen, een mondkapje is immers bedoeld om anderen te beschermen toch?
Juist. Maar iedereen zit te zeuren dat het de vrijheid beperkt. Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat ze daarmee bedoelen. Kom geregeld in Duitsland en daar is het in winkels, tankstations etc overal verplicht en niemand doet moeilijk.
Ja, ik weet niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt over het dragen van een mondkapje. Het is echt niet moeilijk, want hier in Spanje dragen we ze allemaal. Kinderen, bejaarden,.. In winkels, op een terrasje buiten,... Als we ze hier niet zouden dragen dan hadden we pas echt veel besmettingen gehad.
@mano_esp | 19-08-20 | 12:35:
Spanje was toch het land waar zo'n beetje de strengste lockdown was en een krimp van 21% van de economie ? Niet echt een gidsland.
@Shitting Bull | 19-08-20 | 12:30: niemand doet moeilijk? De demonstraties gezien?
@sprietatoom | 19-08-20 | 12:39: Spanje moet het ook hebben van toerisme, en dat ligt nu helemaal op z'n gat.
@mano_esp | 19-08-20 | 12:35: Wat een flagrante onzin! Geef even een link naar de effectiviteit van niet werkende mondmaskers bij besmettingen in de buitenlucht. Veel succes met zoeken de rest van je leven. Misschien is het wat intelligenter om te kijken naar de maatregelen die begin maar ertoe hebben geleid dat het aantal besmettingen tot nagenoeg nul is teruggebracht. Zaten daar mondkapjes tussen? NEE! En het is ook de 1,5 meter niet. De effectieve maatregel was het voorkomen van bijeenkomsten met meerdere personen in involdoende geventileerde ruimten. Maar probeer dat de docent 1e jaars statistiek Halsema en HBO-er telecommunicatie Aboutaleb maar eens aan hun verstand te peuteren.
Lees de column van Stevo Akkerman in Trouw. Vergeet de inhoud maar denk eens na over het gebruik van "gewoon" in je zin. Dus als het besmettingsrisico in de buitenlucht verwaarloosbaar klein is, vindt u het "gewoon" om een mondkapje te dragen. Het is maar wat je gewoon noemt. Het lijkt me juister om het als volstrekt zinloos te karakteriseren.
@Pr0fess0r | 19-08-20 | 12:55:
In de buitenlucht lijkt een mondkapje inderdaad minder zinvol dan in binnenruimtes zoals bijenkorf.
@sprietatoom | 19-08-20 | 12:39: Ja, ik wens het geen enkel land om het zo zwaar te hebben...
"Pr0fess0r" | 19-08-20 | 12:51 : Spanjaarden kunnen geen afstand houden. Dat zit niet ingebakken hier zoals in Nederland. En nee, ik hoef geen link te delen voor iets waar je zelf logisch over na kan denken. Je hebt zelf je selectieve huiswerk gedaan zie ik, dus wat ik ook zou delen, je zou het toch beter weten...
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 12:50: Ze hebben uitgerekend dat in Spanje 83,6 miljard euro minder binnenkomt dit jaar omdat er geen toerisme is. :(
Ze zullen iedereen wel hebben laten testen bij Bijenkorf.
De volgende winkelketen of winkelier laat dat nu wel uit zijn hoofd.
Alles is geoorloofd om minder toeristen naar de stad te lokken. Dat duurt totdat de gemeente misgelopen toeristeninkomsten moet gaan doorberekenen middels de gemeentelijke aanslagen. Uiteraard worden daar ook weer mensen van vrijgesteld. De mensen met bijvoorbeeld panden die touristmatisch aantrekkelijk zijn.
Frankrijk; binnen mondkapjes. Hmm...
De Fransen doen niet aan afstand houden, dus dit voelt in ieder geval beter (ook al krijg je het na een tijdje Spaans benauwd).
@MickeyGouda | 19-08-20 | 12:29: Frans benauwd.
De gekke Timmermans-ziekte?
@MickeyGouda | 19-08-20 | 12:29: toch wel. Maar het virus schijnt hier minder ver te springen... 1 meter.
Mondkapjes zijn verplicht binnen in openbare gebouwen (winkels, overheidsgebouwen, etc.). En de politie handhaaft op naleving van de regels.
@De Droit | 19-08-20 | 12:44:
Eén meter is inderdaad het decreet, maar ik moet hier de eerste Fransman nog tegenkomen die zich eraan houdt. Wel met een mondkapje op de fiets, dat dan weer wel.
@Toetsenbordcomplex | 19-08-20 | 12:44:
Lol. Zo voelt het na een uur in de supermarkt wel. Dit verklaart ook bovengemiddelde hoeveelheid calorierijk snaaiwerk in mijn karretje.
Wat een wappie die Halsema.
Partijpolitiek Uber Alles!
Ze zal volkomen van haar stuk zijn als ze jouw reaguursel ziet
@Ridde Rogter | 19-08-20 | 12:32:
En terecht !
@Ridde Rogter | 19-08-20 | 12:32: Daar kun je een tofuburger op innemen.
Goed artikel, wijzend op de willekeur en de holle maatregelen. We hebben een - meen ik- echt mooi dashboard. Met criteria wanneer het ernstig wordt! Maar het kabinet refereert daar op geen enkele manier aan, en dit gedoe naar de Bijenkorf is ook willekeurig. Het is allemaal heel erg ononderbouwd, paniekvoetbal.
Sowieso achterlijke maatregelen in HarAmsterdam.... mondkapjes wel buiten verplicht maar niet in de winkels... logisch toch?
Femke's Finest Hour, die kan nu dictatortje spelen.
Hoe zit het met de koffiehuizen en de trouwfeestlocaties in Nieuw West. Ze durft de Bijenkorf aan te pakken. Dan kan ze daarna weer wegkijken.
En als voetbalhater gaat ze waarschijnlijk ook Ajax pesten door geen supporters toe te laten.
De specifieke maatregelen die zijn getroffen rondom het offerfeest dat tussen 30 juli en 3 augustus speelde worden angstvallig onder het tapijt geveegd.
Je bedoelt de maatregelen die NIET genomen zijn en waarbij men vooral weggekeken heeft?
En er nu door de GGD veel extra besmettingen worden geconstateerd in Amsterdam West en Nieuw-West. Goh.
Knettergek! Zo maak je de economie dus helemaal kapot.
Corona is een ziekte van niks. Hey corona kom op dan! Mietje!
Sukkelvirusje dat alleen maar oude zieke zwakke mensen durft om te leggen.
Oh oh oh wat zijn we bang!
Was het laat vannacht?
U gaat er waarschijnlijk niet dood aan...
maar de gevolgen zijn mogelijk permanent, ook bij een milder ziekteverloop.
Encephalopatie, orgaanschade, chronische vermoeidheid, infarcten en trombose, om een paar leuke voorbelden te noemen. Veel plezier ermee!
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 12:47: Dat kun je van andere enge (besmettelijke) ziektes niet krijgen? Corona-egoïsme.
Voor diegenen die vatbaar WAREN was het echt een kudt-methode om het tijdelijke met het eeuwige te verruilen, maar inmiddels ben ik ook met je eens dat het paniek om niets is.
Hier in Frankrijk is er sinds 31 mei een ondersterfte van 3% tov 2019.
In Zwitserland is er geen enkele oversterfte tov voorgaande jaren. Ik vermoed in Duitsland ook niet.
Als ik mag veronderstellen dat de boven ons gestelden niet helemaal achterlijk zijn en begrijpen dat méér testen met een non-specifieke test (+fouten) leidt tot een schijnbare maar niet werkelijke toename van het aantal besmettingen plus het feit dat mensen op dit moment maar niet willen sterven aan COVID-19 toch tot het inzicht zou moeten leiden dat we weer normaal kunnen doen.
Het feit dat de paniek in stand wordt gehouden en dat er maatregel na maatregel wordt afgekondigd doet toch de vraag rijzen waar "men" op uit is....
@Bijtendehond | 19-08-20 | 12:50: Ook, maar die andere ziektes zijn minder besmettelijk.
@Bijtendehond | 19-08-20 | 12:50: "andere enge (besmettelijke) ziektes"
Met die uitspraak haalt U uzelf onderuit. Danke!
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 12:47:
Bij een enkeling. Veruit de meeste mensen merken niet eens dat ze ziek zijn als ze besmet zijn. Laat staan dat ze er van alles aan over houden.
Corona = massahysterie.
We spreken elkaar over een jaar oke?
@keestelpro | 19-08-20 | 12:59: Deal. En als U zich in de tussentijd bij mij meld met Corona klachten, dan zal ik U Haloperidol voorschrijven.
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 13:03: Ik slik al Valsartan.
www.hartstichting.nl/wetenschappelijk...
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 12:55: Waar dan?
Als het kalf verdronken is dempt men de put.
Als het kalf verdronken is, verzuipen ze er nog een paar.
REAGEER OOK