Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EU(SSR!) EIST INLOGGEN MET EUROPEAN DIGITAL IDENTITY OP WEBSITE GEMEENTE DEN HAAG

WAT???!!!

Inloggen op ""Mijn""" Den Haag, nou de sjeu is er een beetje van af en dat we vinden we al heel lang in deze maatschappij. En okay, ze eisen het misschien niet. Sterker nog, het kan nog helemaal niet vanuit Nederland. Maar zoals eigenlijk altijd bij de EU; we snappen er niks van maar zijn in ieder geval tegen. En zo ook inzake de eIDAS-verordening. Nou, de eIDACHT-HET-NIET-verordening zul je bedoelen. Want in Nederland spreken we Nederlands en geen Europees, stemmen we CDA, schelden we met ziektes, eten we om 18:00 en als we over gevoel praten doen we dat met maximaal twee lettergrepen. En daar hebben we Brussel echt niet voor nodig! Twee Mexicano en een kipcorn alstjeblieft.

Reaguursels

Inloggen

Lijkt me meer te gaan om te expats en internationale instituten die één na de ander "binnen" zijn gehaald over tientallen jaren met de mensen die het runnen.

Voor de mensen die in spelonken in de grond geleefd hebben het merendeel van het leven en nu via "online" de werkelijkheid van Den Haag ontdekken is het wellicht schokkend. En nu terug willen rennen naar de jaren '80 omdat wegkijken blijkbaar niet zo goed meer werkt?

GeenAccount | 19-04-20 | 15:07

Nexit voordat het te laat is en de in eigen land gesjeesde Brussel/Straatsburg politici het definitief voor het zeggen krijgen. Hoe kan het toch dat we onze democratie steeds meer opgeven en opgezadeld raken met volstrekt ondemocratische plucheplakkers als van Rompuy, Juncker en Michel?

Feitenpliesie | 19-04-20 | 08:15

dit is dus wat de nederlanders willen,
we hebben niet voor niets op deze politieke partijen gestemd
ik voel me behoorlijk ontstemd, nu eu het voor het zeggen heeft

klimaat-chantage | 19-04-20 | 01:06 | 3
-weggejorist-
Datishetdus | 19-04-20 | 10:39
-weggejorist-
Datishetdus | 19-04-20 | 12:27

Het lijkt mij juist belangrijk dat niet-Nederlanders alleen in persoon met paspoort aan een balie hun zaakjes kunnen regelen, anders maak je het gebruikelijke roven en stelen en belastingontwijking wel heel makkelijk. Gewoon met een flinke rij en een wachttijd van drie uur, en dan een formulier invullen dat op twee verschillende afdelingen een stempel moet krijgen, en gedurende dat proces moeten ze hun paspoort inleveren en er is een standaard wachttijd van twee weken. Dan voelen de expats zich een beetje thuis in Nederland, zo zijn ze het gewend in eigen land. En zo gaat het ook als je als Nederlander een reisvisum aanvraagt voor een vreemd land.
Niets mis mee.

Analia von Solmsch | 18-04-20 | 23:59 | 1

100% mee eens. Als ik dat zie van het Europees inloggen bevestigt dat ook het gevoel dat ze naar een Verenigde Staten van Europa toe aan het werken zijn. En het visumvoorbeeld gebruik ik ook altijd om duidelijk te maken dat illegalen in Nederland (of waar dan ook) echt niet zielig zijn in de meeste gevallen. Als je op vakantie gaat naar pak m beet Sri Lanka krijg je een visum voor bv 3 weken. Als dat visum verstreken is ga je weer terug naar je eigen land. Dan blijf je niet nog 5 of 10 jaar hangen waarbij je criminaliteit veroorzaakt, lastig bent tegen de Sri Lankaanse overheid en vervolgens een huis te eisen want ‘mensenrechten’.

Braboblanke | 19-04-20 | 09:05

18.00? 17.15 in Twente

Ir. Wilhelmus | 18-04-20 | 21:42

Ik heb nog nooit in mijn digitale inbox gekeken en zal het ook niet doen. Ik heb er vroeger ooit een wachtwoord voor in moeten stellen voor mijn digiD en dat direct aan degene gegeven die mijn belasting invult. De rest geloof ik wel, ik weet van niks en geef er nog minder om, bijna alles wat digitaal is gaat aan me voorbij en alles gaat gewoon door.

brie-de-penis | 18-04-20 | 20:02

Mijn EU-inlogcode is fu2.

Cor Netto | 18-04-20 | 19:22

Rusland is onze vijand. Wij zijn niet zoals Rusland. Het is onze vijand. Dus wij zijn niet zo. Haat en liefde zit dichtbij elkaar, jongens.

BrokenTipi | 18-04-20 | 19:17

Omfg... GeenStijl snapt federated authentication niet..
het is 2020 jongens en meisjes.. geen 2000...

Epistulae_Morales | 18-04-20 | 19:03 | 7

@Epistulae_Morales | 18-04-20 | 23:40: daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie of wat beter kan. Het gaat erom dat Brussel zich taken toe eigent (en macht)) zonder dat dat eerst is goedgekeurd door de kiezer.

Als Brussel en den haag dit soort dingen goed lijkt kunnen ze het voorleggen aan de kiezer.

Het gaat nu nog steeds op zijn Juncker’s, oftewel stiekum taken en macht centraliseren in Brussel....

Tee Of Cup | 18-04-20 | 23:55

Ik vind schelden altijd zo’n zwaktebod

Rechtsdraaiend | 19-04-20 | 00:12
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat een paniek over inloggen met een Europese ID. Xenofobe angsthazerij.

Beste_Landgenoten | 18-04-20 | 18:56 | 4

BL plakt er gelijk een labeltje op om zijn/haar Europese broodheren maar te dienen en dit volgende totaal debiele plan te verdedigen. Wat schuift dit nu in €?

NeedIsaymore? | 18-04-20 | 19:32

@Alexander des Burgus | 18-04-20 | 19:14: nee druiloor... Den Haag/De Nederlandse overheid heeft hier juist geen kosten door. Het enige wat DH hiervoor moet doen is een certificaatje uitwisselen en de website aanpassen met dat knikje ( ja het is een linkje... dumkopf)
Je kunt er ook “inloggen met Facebook” aan toevoegen als je zou willen...

Epistulae_Morales | 18-04-20 | 23:35

@NeedIsaymore? | 18-04-20 | 19:32: jij snapt niet eens waar dat linkje voor dient, dat is nog veel erger.
Iig verdien je dan wel gewoon overwalst te worden door de EU integratie.. vooruitgang dient niet te stoppen voor degenen die te dom zijn om er de vruchten van te plukken.. never did, never Will.

Epistulae_Morales | 18-04-20 | 23:43
▼ 1 antwoord verborgen

Ik begin zowaar te geloven dat indien Pvv en/of Fvd op een Nexit gaan inzetten dat ze weleens de verkiezingen kunnen gaan winnen.

Zeker als Uk beter gaat draaien dan de implosie eurobond economie van Brussel.

Tee Of Cup | 18-04-20 | 18:54 | 6

@5611 | 18-04-20 | 20:05: Zelfs dan niet, dan spinnen ze het wel zo dat het lijkt alsof al die goeie ontwikkelingen nog voortkomen uit het EU tijdperk, hetzelfde grapje als bij Trump, die goeie economie kwam nog door het beleid van Obama. Velen zullen het gewoon slikken een noemenswaardig deel zal nooit wakker worden, alleen hun kop nog dieper in het zand steken.

keistad | 18-04-20 | 20:12

Ik denk dat als er een nexit komt dat die in de vorm zal zijn van een rondvliegend brokstuk als de EU ontploft.

Urbanus_2.0 | 18-04-20 | 22:25

Beste landgenoten is vast geen D666 stemmer

generaal speklap | 18-04-20 | 22:35
▼ 3 antwoorden verborgen

Blijkbaat is dit zonder dat we het weten, zonder dat we het willen van onze belastingcenten opgezet. Heeft weet tientallen miljoenen gekost natuurlijk.

Zal wel weer voorsortering zijn op een Federaal Eu-tje.

Hoe meer ze dingen doen zonder onze toestemming hoe meer onze hakken in het zand gaan tegen alles wat EU is.

Tee Of Cup | 18-04-20 | 18:52 | 1

Een crisis is daar de ideale tijd voor. Iedereen heeft wel wat anders aan zijn hoofd. Politici zijn er meester in ziektes en doden te misbruiken voor politiek gewin.

Patatter | 19-04-20 | 00:03

Kan ik dan nu ook op een website in Italië inloggen om subsidie aan te vragen?

Rechtsdraaiend | 18-04-20 | 18:49 | 5

In Italië worden subsidies niet via een website geregeld, maar in het bordeel.

Blauwpetje | 18-04-20 | 19:37

Kan ik daar gewoon betalen door mijn EU-paspoort te tonen?

Rechtsdraaiend | 18-04-20 | 20:43

Dat is alleen voor de inner circle.

Joffri | 19-04-20 | 08:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is eigenlijk net als met de islam en de hoofddoekjes; hapje voor hapje, beetje bij beetje, krijgen we het door onze strot geduwd. En omdat we er niks tegen doen behalve wat kankeren op onze toetsenbordjes, zijn we straks allemaal islamitische EU-onderhorigen.

Peter Emile | 18-04-20 | 18:29 | 3

Klein jaartje, dan mogen we stemmen.

bqbq | 18-04-20 | 18:46

De EU wil "dat het makkelijker en veiliger wordt".
Ja, dat zal wel, vooral dat "makkelijker" gaat er in als koek. Makkelijker om je van je geld te beroven, middels Europese belastingen en Eurobonds, zullen ze wel bedoelen.
Ja, ik weet het, zover is het nog niet, maar het komt er aan, daar kun je vergif op innemen.
Tenzij je een regering hebt, en een bevolking, die uit de EU willen. En die hebben we allebei niet, dus gaan we in het EU-pak genaaid worden.
Eigen schuld, dikke bult!

KeesBruin | 18-04-20 | 18:26 | 1

De Nederlander is helaas alleen bezig met de smaak van het glijmiddel.

Blauwpetje | 18-04-20 | 19:40

Zever niet zo. Het is gewoon een optie. De derde. DigiD staat nog steeds bovenaan. Waar haal je dat 'eist' vandaan?

zuiderduin | 18-04-20 | 17:59 | 3

Maar waarom?

kokkie klaphaak | 18-04-20 | 18:02

Als je nou eerst het artikel even leest voor je je plembsel bakt.

WijnVlekWrijver | 18-04-20 | 18:07

Zever? Wat een woord. Zeker Brussels!

AMX pri | 18-04-20 | 20:40

George Orwell? Oh nee de EU. Met de EU inloggen never nooit.

HoniSoit | 18-04-20 | 17:56

Ik heb ook al 250 euro mogen uitgeven aan e-herkenning voor 5 jaar vpb-aangifte doen, daar kan best nog wel wat bij.

Nuchternederland | 18-04-20 | 17:55

De boosmaker is dat 'mijn' gedram. Alsof we blij moeten zijn dat we op die kudtsites wat te zoeken hebben.
mijndeurwaarder.nl
mijnbelastingdienst.nl
mijnschoonmoeder.nl
Blech!

marcoplarco | 18-04-20 | 17:54 | 2

Anders moet je naar het loket, nummertje trekken, half uur wachten, veel plezier.

menage | 18-04-20 | 18:45

En er is nog geen mijngeenstijl.nl? Even controle, ja die is vrij. Wie claimt hem?

Patatter | 19-04-20 | 00:06

You can login any time you like, but you can never leave

Finn | 18-04-20 | 17:50

Bijzonder verhaal weer. Beetje bij beetje krijgen we meer eu in onze strot geduwd. Na deze crisis zal het nog meer zijn met de eurobonds enz.

Schepvogel | 18-04-20 | 17:36

WTF

langzullenweleven | 18-04-20 | 17:33

Valt me een beetje tegen, van die bejaardenparanoia over niet NL paspoort houders (lees expats and whatnot) die wel een parkeervergunning moeten kunnen aanvragen.

menage | 18-04-20 | 17:25 | 5

@Nehemia | 18-04-20 | 17:38: Kan ie niet. Heb 'em nog nooit inhoudelijk zien reageren, alleen Ad Hominem. Die zwans blokken heeft ook weinig zin, want je blijft 'em toch ruiken.

Kinkfactor | 18-04-20 | 18:03

@Kinkfactor | 18-04-20 | 18:03: Als je dit creatuur niet meer wil ruiken , druk op de blockknop en reageer er niet meer op. Het is een gedrocht en zo zijn er nog een paar.

Rinet97 | 18-04-20 | 19:27

@Nehemia | 18-04-20 | 17:38: Jankeballen, (bange) mensjes, centjes, bootje, handjes laten wapperen, toedels, Theo en Truus Vinex, onze Mark. Dat is het vocabulaire wel zo'n beetje.

5611 | 18-04-20 | 20:09
▼ 2 antwoorden verborgen

En een middelvinger zonder mayo van mij.

BRR76 | 18-04-20 | 17:24

Wat een ophef om niets. Is overal al tijden zo.
Hoe moeten Bulgaarse fraudeurs anders hun uitkering aanvragen?

De verwarde man | 18-04-20 | 17:22

DUS binnenkort, PC , Internet aansluiting , en Monitor Declareren bij de Belastingdienst !!!!!!!

Torquemada | 18-04-20 | 17:19 | 2

De belastingdienst gaat er van uit dat iedere inwoner die dingen ook voor andere dingen nodig heeft, niet alleen voor het doen van belasting aangifte. Behalve bedrijven natuurlijk, die mogen al die dingen afschrijven.

W_F | 18-04-20 | 18:17

@W_F | 18-04-20 | 18:17: Ik ken genoeg mensen zonder iets van een computer, smartphone of tablet (mensen van een jaar of 35 tot 87. Die willen ook helemaal niks weten van die digitale onzin (ik heb dan nog net wel een computer en oude smartphone) maar internetbankieren bv heb ik nog nooit gedaan en gaat ook niet gebeuren, mijn vrouw doet dat maar ik word daar agressief van, zoals alles wat digitaal is. Ik kan nog net hier reaguren maar daar houd het dan ook mee op, en zo zijn er stiekem meer mensen dan je denkt, maar die geven daar ook niks om, die vinden het alleen maar leuk als er weer eens een netwerk plat ligt of er in de krant staat dat er een groot bedrijf gehacked is of een D-dos aanval heeft. Ik vind dat ook grappig want de roverheid zegt dat alles heel veilig is (wat het niet is).

brie-de-penis | 18-04-20 | 20:08

Past helemaal in het lange-termijn doel: alleen het internet op als je inlogt met je EU-ID. Dan kunnen we je maximaal volgen en je beschermen tegen fake news en andere informatie die slecht voor je is. Kritiek uiten op de EU is dan ook subversief gedrag en kan je jouw aansluiting kosten. Zie China of Noord-Korea als voorbeelden.

Rechtsdraaiend | 18-04-20 | 17:18 | 3

Die Sozialistische Einheitspartei Deutschlands. Es lebe unser Führer Baudet.

artfremd | 18-04-20 | 17:24

Kritiek op de EU wordt nu al massaal gefilterd / gejorisd door de grote tech bedrijven. Comments op twitter, youtube etc. verdwijnen als sneeuw voor de zon. Een dergelijke ID voor je aansluiting zal inderdaad een ramp zijn.

Bertus Balhaar | 18-04-20 | 17:30

Tuurlijk joh. Allemaal bedoeld om jou te naaien. Allemaal.

Beste_Landgenoten | 18-04-20 | 18:57

Gekke is dat alle, wat alle pro-EU tegels gemeen hebben, van Berbaar, Beste_Kop-in-het-Zandgenoten, Kuif en co, dat die welhaast een bezwering lijken.
Een bezwering van het anti-EU-sentiment dat er ZO overduidelijk heerst.
Maar goed, kop, zand, het was al genoemd.
Wij gaan de Britten achterna. Te laat, maar de EU, die valt.

chicago river | 18-04-20 | 17:15 | 7

Nee het is vooral de ontzettende hypocriete domheid hier in de panelen. Alsof er een collectief bord voor de koppen zit getimmerd, waar enkele gaatjes open blijven voor een heel nauwe blik op een heel benepen wereldbeeld. Verbaast me iedere dag weer. En ik vind het oprecht jammer dat er zoveel van dit soort domkoppen bestaan. Ze zijn de bron van alle ellende in de wereld, omdat ze zich elke zoveel jaar weer laten opnaaien door een of andere nationalist met stinkende praatjes.

Beste_Landgenoten | 18-04-20 | 19:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Noem het gewoon wat het is: Ingsoc.

Piet Karbiet | 18-04-20 | 17:15 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Volgens onze gegevens bent U niet gevaccineerd.
U krijgt derhalve geen toegang tot deze site.

DinkyToy | 18-04-20 | 17:12 | 2

Heel verstandig je kan nooit gevaccineerd genoeg zijn, Ik krijg acuut allerlei symptomen bij het bezoeken van gemeentelijke en regering websites.

W_F | 18-04-20 | 18:21

... U mag niet reizen, geen familiebezoeken afleggen, subsidies worden gekort, inkomen opgeschort, stemkaart ingetrokken, aanvraag verlenging rijbewijs afgewezen, echtscheiding reeds in gang gezet, geen hoede- noch bezoekrecht. Strafpunten zullen worden toegekend; binnen 2 dagen zichtbaar via 'mijnEU' op gsm.

eastender | 18-04-20 | 18:44

Wollt Ihr den totalen EU anschluss?!
De 3e rijk is nooit verslagen, ze zijn alleen onder een andere vlag verder gegaan.

Kamikazepiloot | 18-04-20 | 17:11 | 4

Die Sozialistische Einheitspartei Deutschlands. Es lebe unser Führer Baudet.

artfremd | 18-04-20 | 17:22

Merkel is de 3de Duitser die de EU kapot maakt om het 3e Rijk te verwezenlijken. En kijk eens wie er allemaal behulpzaam aan haar jasje hangen met een eu speldje op de revers.

De Patroon van de vrijheid is al vast gezet in zijn dagelijks bestaan, dankzij de rancuneuze vvd president en zijn cda secondanten; voor de Kapitein van de democratie zint men op een soortgelijk scenario.

eastender | 18-04-20 | 18:53
▼ 1 antwoord verborgen

We stemmen in Nederland vooral Partijkartel,Spartacus, en dat wordt gedomineerd door links liberale neo marxistische krachten. Binnen dat Kartel zijn CDA en VVD de tippelhoeren van die krachten. Die krachten zouden overigens helemaal gaan voor een EU digiD. De Kartelkiezer hier zou dit weer gewoon hersenloos slikken. Het rubber van Rutte heeft ie niet van een vreemde.

hertogvanzottegem | 18-04-20 | 17:11 | 3

Dat partijkartel zijn alleen maar zetbazen.
Als Italië geld nodig heeft, gaat er gewoon geld naar Italië.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 17:14

@Mr.Crowley | 18-04-20 | 17:14:
Wopke heeft gewoon toneel gespeeld. Italië had steun nodig en uiteindelijk zei Wopke, hoeveel?

Mr.Crowley | 18-04-20 | 17:16

wat een kleindenkerij hier. als EU burgers en bedrijven (duitsers, belgen, polen) digitaal zaken willen doen met de Nederlandse overheid (vergunningen, parkeerboetes, huwelijken) hebben ze natuurlijk geen DigID !

popeye-de-zeemeermin | 18-04-20 | 17:10 | 2

met deze button kan hij inloggen met zn Poolse of Italiaanse DigID variant.

popeye-de-zeemeermin | 18-04-20 | 17:14

Voor de uitkering denk ik.

Zeiss | 18-04-20 | 17:25

Hoe kom je aan zo'n EU ID, wordt het ook op je hand getatoeëerd zoals vroegst?

EmilioEsteves | 18-04-20 | 17:09 | 6

@Nehemia | 18-04-20 | 17:36: Dat moeten we niet willen. Overheden en grote bedrijven die willen onderhand op de minuut weten wanneer je schijt. Of dat ze je koelkast kunnen afsluiten als je te dik wordt. Biertje, 'Nee burger 1284740, u heeft er inmiddels 2 op, u zit aan uw limiet'.

tragic1911 | 18-04-20 | 17:41

Nee er wordt een wit sterretje op je anus gebleekt om je te kunnen herkennen bij de douane.

Beste_Landgenoten | 18-04-20 | 19:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Sorry, maar zie het probleem niet. Het is logisch en handig dat een stad vol expats dit aanbiedt NAAST de Nederlandse methode. Ik als Scheveninger kan gewoon DigiD gebruiken. En mocht ik ooit expat worden in een andere Europese stad maakt dit het voor mij ook makkelijker.

ECLP | 18-04-20 | 17:07 | 7

Een hoop lui hier die het woord expat nog nooit gehoord hebben vrees ik.

menage | 18-04-20 | 18:53
▼ 4 antwoorden verborgen

Van mij mogen ze het morgen in NL invoeren. Tegnwoordig moet DIGID met een app geverifieerd worden. Voor die verificatie moet je een telefoonnummer opgeven, maar als je in het buitenland woont en dat (dus) een buitenlands nummer is moet je even in NL langskomen om dat nummer te verifieren (of een ambassade in verweggistan). Natuurlijk binnen twee weken nadat je een briefje van DIGID gekregen hebt. Alleen als je AOW hebt kan het via de SVB, anders moet je echt even langs komen in bv Bergen op Zoom of Den Haag.

bergsbeklimmer | 18-04-20 | 17:04 | 2

aanvullend: Expats moeten alles via Den Haag doen, zoals verkiezingen of paspoorten (al dan niet via een Ambassade), dat Den Haag dat via de EU verificatie doet is dus niet zo vreemd, helaas doet NL nog niet mee aan eidas.

bergsbeklimmer | 18-04-20 | 17:07

Je kunt nog steeds met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Max Headroom | 18-04-20 | 17:08

Geen zorg, dit is alleen voor de niet (legale) europeanen.

am*dam | 18-04-20 | 17:04

inloggen bij "mijn rotjeknor" alleen met EU-inlog hahahaha.

isotope 465 | 18-04-20 | 16:59

Hebben jullie de gemeentegrens borden nog niet zien staan in Den Haag? (Die mooie blauwe)
Den Haag Europese gemeente

David000000007 | 18-04-20 | 16:59

Van de week ingelogd op de website van de KvK... dan moet je je eerst identificeren met digiD... en dan blokkeert de website... klik je ergens op.. en dan ben je weer op de homepage.... dus log je weer in met je digD.... en wat blijkt je moet ook nog 1 ct overmaken vanaf je rekening om je verder te identificeren. Dus een ID alleen is niet genoeg of niet betrouwbaar?
De KvK website is verder een doolhof met omleidingen, strikvragen, doodlopen vragenlijsten, logistieke loops, intelligentietesten, boosmakertjes en verstopte info.... Degene die dat heeft verzonnen neemt wraak op een slechte jeugd via webdesign.

Premier Trutte | 18-04-20 | 16:59 | 6

Het zou veel handiger zijn als KvK 1 cent naar mij overmaakt, ter verificatie.

W_F | 18-04-20 | 18:24

Het is gelukkig wel al beter dan vroeger. Tot voor kort moest je jaarlijks betalen als je een eigen bedrijfje in die markeringdatabase wilde hebben staan. En daarna wordt je continu rond etenstijd gebeld door energieboeren etc. die jouw gegevens hebben gekocht.

Rechtsdraaiend | 18-04-20 | 18:47

@Rechtsdraaiend | 18-04-20 | 18:47:
KvK is ook de meest nutteloze organisatie die er is. Althans dat is het geworden toen het een bedrijf werd dat simpelweg als doel heeft geld te verdienen met jouw gegevens. Dat er een database is waar bedrijven ingeschreven staan om als burger/ondernemer te controleren met wie je zaken doet ok. Dat is 1% van wat de KvK doet. Die andere 99% is volsterkt nutteloos en een grote verneuking van privacy en belastinggeld.

peterdh | 19-04-20 | 12:34
▼ 3 antwoorden verborgen

In Nederland stemmen we gdzijdank bijna géén CDA meer. Vasthouden!
Kabinet Balkenende, dus CDA, VVD en D66, met verlakkerspartijen PvdA en GroenLinks, vonden de uitslag van het referendum mbt de EU van nul tot generlei waarde.
Helaas zijn mensen kort van memorie. Als je de Big Brother EU, die de Europese bevolking vervangt, eindeloze islamitische bevolkingsgroei voorstaat, zich bemoeit met wat je moet denken, doen, stemmen en geloven, als je die niet wil, stem dan verstandig.

eastender | 18-04-20 | 16:58

Volgens mij klopt jullie verhaal niet helemaal.

balustrade | 18-04-20 | 16:56 | 2

Zeg dan waarom, de tijd van alleen maar interessant doen is voorbij.

snapal | 18-04-20 | 16:59

Ik zie met die minimale toevoeging in jouw tegel ook niet echt wat er dan wel en niet klopt. Verklaar je nader.

peterdh | 19-04-20 | 12:36

Eist!?

deAmbtenaar | 18-04-20 | 16:56 | 1

Oh wacht. Lezon

deAmbtenaar | 18-04-20 | 16:56

Kan je nagaan, Digi d is al superstreng, tot drie keer toe was mijn wachtwoord niet veilig genoeg.
Maar blijkbaar weer niet veilig genoeg om..
Is een vorm van censuur, op zijn minst burgertje pesten.
Engelsen hebben gelijk, maar alleen wij weten waarom.

snapal | 18-04-20 | 16:54 | 4

@Max Headroom | 18-04-20 | 17:18: 1234AZ!. Idioot maar vroeger was het vaak 'admin/admin'. Dus tja. En als ik eerlijk ben hebben we tegenwoordig zoveel inlogcodes, paswoorden dat je er gek van wordt. Bij mij is het onderhand iedere keer 'mail voor instellen nieuw paswoord'.

tragic1911 | 18-04-20 | 17:39

@tragic1911 | 18-04-20 | 17:39: ik gebruik mijnstandaardwachtwoord@naaminstelling , is lekker lang en door @ gegarandeerd geen gezeur over ontbreken tekens.

Analia von Solmsch | 18-04-20 | 23:48

@Analia von Solmsch | 18-04-20 | 23:48:
Je wachtwoord lijkt te veel op een eerder gebruikt wachtwoord.

peterdh | 19-04-20 | 12:38
▼ 1 antwoord verborgen

Daarom heeft onze eigen overheid feitelijk niets meer te vertellen.
Ze is alleen maar filiaalhouder.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 16:53 | 7

@Gazelle | 18-04-20 | 17:13:
Dat is nog tot daaraan toe. Wat mij tegen staat is dat we het er gewoon in gaan gooien.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 17:20

We zijn een EU franchise geworden.

Max Headroom | 18-04-20 | 17:24

@Max Headroom | 18-04-20 | 17:24:
Dat zijn we al.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 17:40
▼ 4 antwoorden verborgen

De natiestaten moeten verdwijnen want nationalisme is eng en fascisme.
Maar een grote EU Supernatie is wel heel goed en toppie. Waanzin.

Piet Karbiet | 18-04-20 | 16:52 | 8

Ja, dat vind ik ook hilarisch. En dan omdat de EU zo ongeveer nog neoliberaler is dan 3x Nederland bij elkaar. Wordt geregeerd door lobbyisten.

Gazelle | 18-04-20 | 17:14

@Berbaar | 18-04-20 | 17:07:

Het doel heiligt de middelen begrijp ik. Of het waar is of niet, u bent blij dat kiezers beïnvloedt worden. Engnek.

JJMS | 18-04-20 | 17:54
▼ 5 antwoorden verborgen

Is natuurlijk wel handig, want dan kan je vanuit Polen je uitkering aanvragen, zonder dat je helemaal naar Den Haag moet rijden.

Johannnes | 18-04-20 | 16:51

Wel grappig dat hier de Engelse taal gebruikt wordt, terwijl ze net vertrokken zijn.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 16:50 | 2

Mr.Crowley | 18-04-20 | 16:50 |
Nog even, en Frans is EU-wijd de voertaal.
Is het officieus toch al in de EU-Kamers der Besluitvorming.
En straks ook onder het plebs, op straat, in de musea en op de tv.
Donc, esperes-tu et tais-to citizen moyen! (o.i.d.)

chicago river | 18-04-20 | 16:55

Zo is UK in de geschiedenis uit vele landen vertrokken en omdat ze in zoveel landen aanwezig waren wordt er door vele engels gebruikt, plus de dominantie in de industrie wereldwijd, deze combinatie geeft dus dit resultaat.
En er zijn echt nog sommige die denken dat de exit uit Europe voor de Engelsen nadilg gaat uitpakken.

Meesteres Belgie | 18-04-20 | 16:56

Na de pestilentiën pakt de EU lekker door:
17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.
18 Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.
Openbaringen 13 ( www.statenvertaling.net/bijbel/open/1... )

henkvaningrid | 18-04-20 | 16:49

Als u in de EU sectie van deze pagina inlogt, ontvangt u in eerste instantie (eindelijk !!) € 1000 van de regering. Hierna betaalt u, geheel solidair, € 3000 aan de EU.

Nederlandop1 | 18-04-20 | 16:49 | 1

Wedden dat een VVD-er die wisseltruc heeft bedacht?

eastender | 18-04-20 | 17:01

Die grens loopt dan misschien wel dwars door ons land

Grifverkeerd | 18-04-20 | 17:16

Heb het artikel in Elsevier met interesse gelezen, zou best wel eens de waarheid kunnen zijn...

eerstneukendanpraten | 18-04-20 | 17:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Naast dat systeem zijn er ook 'oude ict systemen' in sommige clusters (steden) waarmee ze alsnog in je medische gegevens kunnen.

stipjes | 18-04-20 | 16:47

O, dank je wel, heb ik gemist. Ga er gelijk achteraan.

Kinkfactor | 18-04-20 | 17:28

Terugdraaien gaat alleen voor apotheken en huisartsen. Voor ziekenhuizen niet. En laten die nu juist jouw medicatie gegevens (en de rest) recent op opt-in hebben gezet!

Morgenstern064 | 19-04-20 | 10:27

Wat moet het toch heerlijk zijn voor die Engelsen dat ze van die club met zonnekoningen verlost zijn.

Nehemia | 18-04-20 | 16:44 | 13

@eastender | 18-04-20 | 17:02: En ik denk ook wel realistisch. Nederland moet GB en ook de Skandinavische landen polsen. Overtuigen (speel het interview van Macron laatst maar af). En dan samen als 1 blok optreden. Uit de euro en uit de EU. Het kan met visie en durf.

Sitting_targets | 18-04-20 | 17:17

@Berbaar | 18-04-20 | 17:25: Nee, maar wel dit zijdraadje naar aanleiding van mijn opmerking over Engeland kiddo.

Nehemia | 18-04-20 | 17:33
▼ 10 antwoorden verborgen

Wel handig voor alle expats hier ten lande. En voor Nederlanders die in het buitenland op meinberlin.de moeten inloggen om hun parkeervergunning te regelen.

Muxje | 18-04-20 | 16:44 | 2

Ik zie ook voornamelijk voordelen maarja men moet blijkbaar iets te zeiken hebben.

Berbaar | 18-04-20 | 16:45

Wat is precies het probleem?

beldewouten | 18-04-20 | 16:44 | 1

Ehm... de EU .

Koning BongoBongo | 18-04-20 | 18:53

Ik prefereer inloggen via Facebook. Ik ben gehecht aan mijn privacy.

Leptob | 18-04-20 | 16:44 | 2

Hilarisch.

Nehemia | 18-04-20 | 16:50

Lol.

Muuke | 18-04-20 | 16:58

Als de wielklem en foutparkeerboetes ook zo internationaal waren hier in Den Haag zou het een stuk eerlijker zijn.

dhrat | 18-04-20 | 16:43

Is er al genoeg capaciteit om 500-700 miljoen inwonerdossiers aan te maken en op te slaan?

VP732 | 18-04-20 | 16:42

Dus iedere expat moet even een DigiD krijgen ofzeau om bij de gemeente shit digitaal te kunnen regelen, wat een gezever om niets.

Bozepanda | 18-04-20 | 16:42 | 2

Precies mijn gedachte.

Calastir | 18-04-20 | 17:11

Ja, daar is DigiD namelijk voor.

naraga | 18-04-20 | 18:08

Nobelprijswinnaar zegt dat corona-virus is ontsnapt uit laboratorium.

Pater.Koekkoek | 18-04-20 | 16:41

EU samengevat in blauwdruk:

- Er is iets nationaal goeds
- EU schuift er een onnodig, niet beter iets naast
- Het eerste dat nationaal goed was wordt opgeheven
- Het EU-ding blijkt of wordt toch niet zo goed...
- Maar het nationale ding is nu weg...

Braco.me | 18-04-20 | 16:40 | 1

Exact.

VP732 | 18-04-20 | 16:42

Mistral in een glaasje beaujolais

Uilenspiegel | 18-04-20 | 16:40 | 1

Haha, mooie.
Gaat inderdaad nergens over.
Iets om de vele expats hier te faciliteren, mooi.
Waarschijnlijk is het nieuws op.

Berbaar | 18-04-20 | 16:43

Zoals het kennelijk geplanned is, zijn wij binnen afzienbare tijd geen Nederlander meer, maar EU burger.
Straks worden al deze gegevens gekoppeld en betaald u EU belasting en noemt u maar op.

Mr.Crowley | 18-04-20 | 16:40

Hadden ze maar een Europese uitlogknop.

Knufter | 18-04-20 | 16:36 | 1

Netjes :)

VP732 | 18-04-20 | 16:38

Volgens mij is de EU best duidelijk in hun doel om Europese landen te onderwerpen aan de EU.
Dit betekent uiteraard ook geen Nederlandse identiteit of passport meer, maar een EU identiteit en paspoort.

johndeer | 18-04-20 | 16:34 | 6

@Nehemia | 18-04-20 | 16:38: Die grenzen zijn niet voor niets ontstaan in de loop van de tijd en niemand heeft er problemen mee ...... behalve de EU dan.

Koning BongoBongo | 18-04-20 | 18:55

@Koning BongoBongo | 18-04-20 | 18:54: nee joh is niet zo. Iemand die veel geld heeft hoor je daar niet over, zou me niet verbazen als ie cliënt van de lokale bijstand is.

IkwilJinekwel | 19-04-20 | 11:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Username:default
Inlog:default

dhrat | 18-04-20 | 16:34 | 1

Handig ook voor de economische vluchteling zonder paspoort.

suscrofa | 18-04-20 | 16:44

Globalisme wordt door je strot geduwd. Ben ik helaas geen voorstander van. Dus dan is Nexit de enige optie.

Jos Tiebent | 18-04-20 | 16:33

Pffff, als die 5G masten allemaal in de fik gestoken zijn kan niemand ergens meer inloggen, misschien maar beter ook.

HaatAth3ist | 18-04-20 | 16:33 | 3

Verheerlijking terrorisme is strafbaar hè.

Trumme | 18-04-20 | 16:34

Sowieso raar dat je tegenwoordig nog steeds zomaar het internet op kan zonder eerst een EU-irisscan. En dat mensen met ongewenste ideeën, zoals EU-kiritsch zijn, dan alleen nog maar zeer beperkt toegang hebben tot EU-goedgekeurde websites. Moet onder het mom van corona-crisis toch zo doorgedrukt kunnen worden, we accepteren toch ook al zonder morren dat we opgehokt worden.

2voor12 | 18-04-20 | 16:33

Dat met die privacy in die corona app is toch lachwekkend. Het sleepnet is wekenlang in het nieuws geweest en nu gaan we serieus praten over één app op een telefoon in plaats van SSL of het gehele besturingssysteem.

stipjes | 18-04-20 | 16:32

Die gele sterretjes op de EU vlag zijn goed gekozen.

Nehemia | 18-04-20 | 16:32 | 1

Ja, nu je het zegt.

Overmar | 18-04-20 | 17:14

Tegen! Per definitie.

postmodernismisdead | 18-04-20 | 16:31 | 1

U heeft alvast ingelogd op de juiste webstek.

Guillermo | 18-04-20 | 16:32

DigiD(ruk-idas-maar-in-deine-reet)

suscrofa | 18-04-20 | 16:31

Het Brusselse Grootrijk wordt steeds pregnanter.

Nehemia | 18-04-20 | 16:30

Die inlog biedt mogelijkheden voor al die ranzige tokkie Letten, & Litouwers een unieke manier om hun schijn-ZZP constructie in Nederland te ondersteunen. Eid is daar al een gemeengoed.

litebyte | 18-04-20 | 16:30

Bepaalde dingen moet je niet met een Europese ID willen. Zoals het aanvragen van kinderbijslag of een uitkering. Dat wil je alleen voor mensen die in Nederland door de ambtelijke papiermolen zijn gegaan. Anders heb je straks een eenkamerappartement waar op papier 30 Bulgaren of Roemenen wonen die allemaal een voorschot ontvangen op hun uitkering en hun toeslagen.

Osdorpertje | 18-04-20 | 16:30

Het moet go*******me ook niet gekker worden!

VanBukkem | 18-04-20 | 16:28 | 7

@Vitale-Reaguurder | 18-04-20 | 16:35: En God bestaat niet, anders had hij/zij deze pandemie kunnen voorkomen. Maar volgens vd Staaij ( SGP) straft God ons voor onze zonden. Morgen weer een volle kerk.

Vitale-Reaguurder | 18-04-20 | 16:42

@Lupuslupus | 18-04-20 | 16:38: Is geen vloek, maar een gegeven, dat God het niet in de hand heeft. Daarom verdomme. Misschien heeft Trump nog een briljant idee.

Vitale-Reaguurder | 18-04-20 | 16:47
▼ 4 antwoorden verborgen

Bij problemen kan je ook aan het loket worden geholpen. Zo, ik ga dadelijk weer vanaf de auto cue reageren

Guillermo | 18-04-20 | 16:28

Dus toch: gebruik makend van de covid 19 epidemie gauw even een stille staatsgreep. Weten we inmiddels al wie er President is?

strawdog | 18-04-20 | 16:26 | 3

Ik. Nog vragen?

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:38

@Frau Merkel | 18-04-20 | 16:38: Mooi. Dat is dan geregeld.

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:47

@Frau Merkel | 18-04-20 | 16:47:
Ik hoor dat de Duitse invasie zelfs al begonnen is. En de marechaussee stond erbij en keek ernaar.

Spring Bruissteen | 18-04-20 | 17:08

GeenStijl. Heeft geen idee waar het over gaat, maar is tegen. Typisch.

koeberg | 18-04-20 | 16:26 | 5

Ha! Niet zo moeilijk waar het over gaat en ja, ik ben ook tegen. Kut-EUSSR, weg ermee, Nexit!

OK, klaar weer jongens, was met klusje bezig, kom straks weer ff lezen. Losgaan op de EUSSR, heerlijk. Bijna net zo lekker als klaarkomen.

Kinkfactor | 18-04-20 | 16:36

Exact.

Superior Bastard | 18-04-20 | 16:43

Ja en jij en je medetrollen zijn voor ... ook typisch ...

Koning BongoBongo | 18-04-20 | 18:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Geen ID wat dat is.

Premier Trutte | 18-04-20 | 16:25

Tsja in ons mooie stadje achter de duinen hebben we namelijk tienduizenden expats en dan faciliteert men die mensen.
Vrij logisch allemaal hier maar ik begrijp best dat dat in Schubbekudteveen niet begrepen wordt.

Berbaar | 18-04-20 | 16:24 | 9

@Superior Bastard | 18-04-20 | 17:25: Geenszins.

Nehemia | 18-04-20 | 17:31
▼ 6 antwoorden verborgen

Hé, ik krijg een idee, zullen we met zun allen in Roemenië asiel aanvragen omdat Nederland de coronacrisis niet sterk genoeg aanpakt. Kijken hoe welkom we in Roemenië zijn.

Troumoetblijcken | 18-04-20 | 16:24 | 2

Dat moet toch te doen zijn. Alle landen moeten aanvragen vanuit de EU behandelen. Ik weet niet precies wat er in de landstaal beantwoordt moet worden, maar alles wat aangevraagd kan worden aanvragen. Daar is de burEUacratie wel mee plat te krijgen.

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:42

Kun je beter naar Italië gaan, je daar als ondernemer inschrijven en gelijk failliet gaan en dan via Eurobonds enzo je Nederlandse belastinggeld weer terughalen

Premier Trutte | 18-04-20 | 16:46

Wilkommen in das vierte reich.

polletjepiekhaar | 18-04-20 | 16:23

Wordt tijd dat we uitloggen.
Nexit.

Premier Trutte | 18-04-20 | 16:22

Expats , bijvoorbeeld Belgen, die in Mijn Den Haag willen aanloggen, kunnen dat met eiDAS doen lijkt me. Ik kom een heel eind als ik dat probeer.

Zwizalletju | 18-04-20 | 16:19

Kan je daarmee vanuit Roemenië een bijstandsuitkering aanvragen?

Merkwaardeloos | 18-04-20 | 16:16 | 6

Het mag ook een terbeschikkingstelling zijn van 6 maanden

stipjes | 18-04-20 | 16:24

Binnenkort ook vanuit Albanië.

Nehemia | 18-04-20 | 16:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat is eID. Met zo'n USB ID kaarthouder. In Estland al een decennia normaal. Je kan er ook mee stemmen of een standpunt mee in nemen, soort van referendum.
En je kan er mee tekenen, rechtsgeldig.
Soort DigID maar dan met je identiteitskaart. Alleen raar dat de site van Den Haag nog een keer vooraf het inloggen vraagt om allerlei gegevens, terwijl eID zo ontworpen is dat de gebruiker bepaalt wat hij/zij vrijgeven wil, net met wel doel je de kaart in de lezer stopt.
Den Haag gaat hier dus buiten zn boekje om door privacy gevoelige gegevens te vragen om zo toch de kaarthouder volledig na te kunnen trekken, terwijl dat nooit de bedoeling geweest is van zo'n kaart. En uiteraard rest de vraag of Den Haag hiermee wettig wel goed bezig is. Ik heb namelijk ook zo'n kaart en in de instructie staat dat je nooit vooraf gegevens hoeft in te voeren, de applicatie vraagt en jij bepaalt, dat is de regel. Bijvoorbeeld bij een bankrekening openen worden alleen de daarvoor relevante gegevens opgevraagd, en jij geeft dan toestemming of niet. Of als je stemmen wil, of iets met je rijbewijs doen wil, pas na het inloggen met de kaart bepaal je wat er gebeuren gaat.
Den Haag gaat hiermee voorbij aan alle regels en beschermingen van dit systeem.

Tuinhekje | 18-04-20 | 16:13 | 2

*verbaast doet* /sarc

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:16

> Je kan er ook mee stemmen
Ermee stemmen? Met iets dat jou identificeert???

koeberg | 18-04-20 | 16:24

Belastingaangifte via DigiD wordt straks Europees geregeld.
Een stuk efficiënter, uw geld immers, gaat sowieso Zuidwaards.
Ik wil helemaal geen Europeaan genoemd worden, ik kom uit Utreg!

Ruimedenker | 18-04-20 | 16:12 | 5

Italië heeft hetzelfde probleem als België, rijk noorden arm zuiden, dat wrijft. Ik ben jaloers op de Britten die er op tijd uit zijn gestapt. De remainers zijn blind en zien niet dat de hardwerkende mensen hun feestje moeten financieren.

Zoon van Boer | 18-04-20 | 16:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Als Nederlander heb je helemaal geen Europse Ausweis nodig, maar je zult zien dat ze hem aan steeds meer dingen gaan koppelen. Dat je nog geen parkeervergunning. En dat straks voor arbeidskaart dat je gerechtigd bent om je mogen werken. Maar puur vrijwillig natuurlijk, want niemand verplicht je om een parkeervergunning aan te vragen.

Osdorpertje | 18-04-20 | 16:11 | 5

@Kapitein Sjaak Mus | 18-04-20 | 16:18:
K*t.
Tuinhekje was me voor.

Kapitein Sjaak Mus | 18-04-20 | 16:19

U weet niet waar een ausweis voor was? Het is anders dan een identiteitskaart.

MaarFeitelijk | 18-04-20 | 17:33

@Kapitein Sjaak Mus | 18-04-20 | 16:18:
Omdat u nu geen geld kunt verdienen...

Cadaver | 19-04-20 | 00:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Bij het UWV ook al een tijdje.
imgur.com/wUS1IM1

threeheadedmonkey | 18-04-20 | 16:10

Bij de vrienden van de belastingdienst is die optie er al een half jaar.

Pimp my Voortuin | 18-04-20 | 16:10 | 1

Daar hoef je je alleen geen zorgen te maken dat het ook werkt..

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:14

Dit is hopelijk juist handig als je zelf een keer iets moet regelen met een overheid over de grens. Geef mij maar meer van dit soort dingen en minder geldoverboekingen naar zuid europa.

Blasfemie | 18-04-20 | 16:09 | 4

@Frau Merkel | 18-04-20 | 16:14: Voor u als bijstandsuitkering netto vanger komt het niet voor, kost het u niets, en is het ook niet noodzakelijk. Voor mensen die in bedrijven werken die weleens iets over de grens doen zijn dit soort initiatieven wel handig.

Blasfemie | 18-04-20 | 16:21

@Blasfemie | 18-04-20 | 16:21: De bijstandsontvanger kost het niets, de bijstandsbetaler echter wel. De winst ten opzichte van de papieren versie is minimaal en zorgt voor onnodige afhankelijkheid van IT.

Frau Merkel | 18-04-20 | 16:46

@Frau Merkel | 18-04-20 | 16:46: De papieren versie van een login systeem? Als in, we vliegen gewoon iemand in naar Oostenrijk om te kijken of het de juiste persoon is?

Blasfemie | 18-04-20 | 16:50
▼ 1 antwoord verborgen

Dit gaat er er zeker komen, want tegenstand in Nederland wordt t.z.t. 10 man en een paardenkop op het Malieveld. Het Nederlandse volk is te verdeeld om hier met z,n allen tegen te verzetten. We zouden wel een referen... O nee wacht...

Warme_rosbief | 18-04-20 | 16:08 | 1

En lui ook

IkwilJinekwel | 19-04-20 | 11:58

Het is nu nog gratis maar ze zullen daar ook een soort tolpoortje van gaan maken let maar op. Schooiers

stipjes | 18-04-20 | 16:08 | 2

zie eHerkenning

Enrique C | 18-04-20 | 16:20

@Enrique C | 18-04-20 | 16:20:
Dan stuur ik wel weer een brief in.
Postzegel is niet eens nodig.

Cadaver | 19-04-20 | 00:27

Mijn wachtwoord is FTimmermans.

Poesman | 18-04-20 | 16:07

Niks nieuws. Dit is zelfs bij DUO al een tijdje zo.

Zero12 | 18-04-20 | 16:06 | 4

Wat is ook het probleem. Den Haag (en heel Holland) hebben veel inwondende expats. Dus dan is het handig dat er wat universeels is. In the USA heb je ook niet per staat een paspoort.

MaarFeitelijk | 18-04-20 | 17:31

@J-van-de-Bontekoe | 18-04-20 | 18:37: Vreemd want op andere momenten verwacht men wel federaal gedrag van de EU. Pres Bonkers probeert nu de staten de zwarte piet te geven terwijl het eerst zijn topprestatie was.

MaarFeitelijk | 19-04-20 | 10:03
▼ 1 antwoord verborgen

Ergerlijker is dat overal opeens SMS of app verplicht wordt, terwijl eerst username + wachtwoord genoeg was. Ook voor simpele diensten.

WernerT | 18-04-20 | 16:05 | 2

Vervelend, mijn Nokia crasht als ik de app wil installeren.

Guillermo | 18-04-20 | 16:08

Leuk, maar ik krijg die apps niet geinstalleerd op mijn Ptt draaischijf.

Cadaver | 19-04-20 | 00:24

No worries. Je kan daar ook met een joker inloggen.

Guillermo | 18-04-20 | 16:05

Kan je ook al inloggen met de corona -app?

Is dit nog nieuws? | 18-04-20 | 16:04

Is zo'n EU-id ook te koop? Ik vraag dit voor een kapitaalkrachtige Russische vriend...

OverdaanDerOnderheid | 18-04-20 | 16:03 | 1

Cyprus. Of Malta.

Kuifje-naar-Brussel | 18-04-20 | 16:09

Neuh.

Piet Karbiet | 18-04-20 | 16:03

Nexit! NU

me163komet | 18-04-20 | 16:03 | 2

Verkiezingen. Volgend jaar.
Domper.

Is dit nog nieuws? | 18-04-20 | 16:05

Dat is mijn rijmelarij sinds 2011, geloof ik.

Jos Tiebent | 18-04-20 | 16:21

Nieuw voor mij. Ga ik eens even checken.

Kuifje-naar-Brussel | 18-04-20 | 16:02 | 2

En? Wat vind je ervan?

SnartBlirdetRagnarok | 18-04-20 | 16:21

EU, EU, über alles!

squadra | 18-04-20 | 16:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken