En dan nu: 1,5 uur Trump-improv bij CPAC 2020
Thuiswedstrijdje dus het maakt allemaal ook niet uit joh.
Bovenstaand de gebruikelijke shots naar Pocahontas en Mini Mike, maar nu op zo'n manier dat zelfs de comments op CNN's YouTube lovend zijn. Verder passeerden the swamp, the Russia hoax, impeachment hoax en fake news natuurlijk de revu, en kwamen er ook weer een zilverharige voetballer en sobere schriftgeleerde aan bod. "Soleimani, the father of road-side bombs. (...) Well, we took that son of a bitch out didn't we. That should have been done a long time ago." Maar ook werd benadrukt dat de tijd van Team America World Police voorbij is, verwijzend naar de vredesdeal met de Taliban, die we in alle bescheidenheid pas begin 2012 voorspelden. Enfin, gewoon weer een kostelijk anderhalf uurtje wegkijken dus. Hele speech na de breek!
Reaguursels
InloggenToen Trump aantrad heeft hij gezegd dat de belangen van Amerika voorop staan in al zijn beslissingen en handelen. Als ik kijk naar een Klaver, Jetten, Rutte en consorten die enkel onze belangen verkwanselen, dan ben ik jaloers. Het interesseert me niet hoe Trump is als persoon, enkel zijn resultaten tellen. En hij scoort, elke amerikaan houdt netto meer over, hij is nu de grootste Olie en Gas exporteur zijn staatschulden verlaagt hij daarmee makkelijk. Terwijl Europa op weg is naar een socialistische heilstaat geleid door mislukte EU ambtenaren die alleen maar meer van u willen afpakken en weggeven.
Buttigieg exits presidential race ahead of Super Tuesday, cementing collapse after strong Iowa showing
www.foxnews.com/politics/buttigieg-ex...
Buttiplug gooit de handdoek in de ring, helpt Biden en ze gaan Sanders torpederen. Dems hopen natuurlijk dat Biden gaat winnen en ze hem snel kunnen vervangen omdat die Dem is met de VP.
Mwa er zijn sowieso maar 2 kandidaten die kans maken, Biden en Sanders. De rest is fluff. Ok Bloomberg is een outsiders met veel floes die een dark horse kan zijn.
Momenteel strijden zowel Biden als Sanders voor wie running mate (en daarmee stemmen meeneemt) wordt. Ik gok op Warren en Klobuchar. Beide dames zullen nog ongetwijfeld bekijken bij wie ze het meeste kans maken (en wie ze het meeste beloofd).
At any rate is de kans groot dat de Dems kandidaat, mocht die het presidentschap winnen, het termijn niet volmaakt. Biden is half dement en weet nauwelijks nog in welke staat hij is (niet dat het Reagan tegenhield). Sanders heeft een hartaanval gehad net. Dan wordt de VP ineens belangrijk ja. En potentieel wordt de eerste vrouwelijk president 'gekozen'.
Geniale bericht hierover op BNR:
Buttigieg stopt ermee omdat hij geen support heeft van latino en afro Amerikaanse gemeenschap en daarom gaat een een andere kandidaat steunen.
Minderheden (latino en negers) zijn blijkbaar conservatief als het op homo's aankomt en steunen dus geen homo (minderheid), maar dit wordt natuurlijk niet bij BNR benoemd, want minderheden discrimineren niet.
@der Schmutz | 02-03-20 | 10:16: Los daarvan moeten de zuidelijke staten van de VS homo's ook niet. En in Rusland zien ze 'm ook al aankomen... Dit was kansloos vanaf de eerste minuut.
Trump doet eigenlijk gewoon Ricky Gervais tijdens de golden globes maar dan op een veel grotere schaal .
Over Biden ook, schrijf gewoon die staat op waar je bent, als je dat woord dan wil zeggen kijk je even omlaag. Zo moeilijk is het niet. Lag dubbel hoe die dat zei, heerlijk.
Die man moet conedian worden als hij klaar is :D
Trump is de meest open politicus die ik ooit gezien heb. Hij zegt keihard de waarheid en ketst iedere linkse Deugkneuter voor zijn/haar/hets kokosnoot die hem probeert beentje te lichten. Hij doet dat met veel humor ook. Ik ging even uit de plooi toen hij achter zijn lessenaartje bukte om Mini-Mike te imiteren.
Ondanks de massale aanvallen van de Fake-media en het in foute handen verkerende congres krijgt hij meer gedaan dan alle presidenten voor hem. Wanneer prinses Hillary de boel had overgenomen van dark Lord of the flies 0bama, dan waren de VS kopje onder gegaan. Zoals ook "onze" globalisten dat zo vurig hoopten.
Ik ben dagelijks blij dat al dat tuig zo tegen de maan moet schreeuwen. Vier meer jaren van dat graag.
Trump the Building of a Dynasty.
(en daarna de eerste vrouwelijke poestus, zijn mooie dochter Ivanka)
haha die deugers daar kunnen nog jaren hun lol op en Amerika zal er alleen maar op vooruitgaan.
Ik geniet er hier zelfs van, maar dat komt door mijn hekel jegens de vileine deugers.
Zijn zoon is ook een goede kandidaat voor POTUS
@Theo-Pim-Riv | 02-03-20 | 01:13: De deugers in de VS willen zijn dochter graag als president. Ivanka en haar echtgenoot zijn very liberal en hebben hun hele leven democrat gestemd.
Vanuit een Europees perspectief is Trump een veel betere president dan Obama. Obama is met noord Afrika en Syrië enorm de mist in gegaan, met alle ellende die dat over ons heen stortte tot gevolg.
Obama was een ramp voor Europa en voor de stabiliteit van de wereldvrede. Trump is een rare kwast, en in het begin dacht ik dat er niemand meer van zijn verkiezingswinst geschrokken was dan hijzelf. Hij is wel zich zelf gebleven, doet het op zijn eigen manier en heeft nog geen grote fouten gemaakt, zeker niet voor Europa.
Zelfs het "handelsconflict" met China loopt niet uit de klauwen, de Chinezen kunnen wel uit de voeten met een onderhandelaar die uit eigenbelang handelt, dat gaat niet escaleren.
Objectief gezien zijn we met Trump best goed af geweest de laatste jaren, maar ja, objectiviteit is natuurlijk wel een wit fascistisch construct, dat dan weer wel.
Hij is als die foute oom - de verschrikking van de keurige kant van de familie - aan wie je eigenlijk een hekel zou moeten/willen hebben, maar die je stiekem best graag mag, juist omdat ie foute grappen maakt die niemand anders durft te maken en ook nog eens eerlijk lijkt.
Aantal anti-Trumpers hier: hebben jullie Jo al horen speechen? Dramatisch volstaat niet als beschrijving. Ook volledig gebotoxt, hoor je de msm niet over, is irrelevant, maar dat is het haar van Trump (en bijv. Wilders) ook...
In de Volkskrant hebben ze het vervolgens wel over het ‘McDonald’s’ dieet van trump..
@OuweOuweLekkerMauwe | 01-03-20 | 22:36:
Volkskrantjournalisten hebben het makkelijk. Ze gooien gewoon de anti-Trump artikelen van de New york times door Google vertaler.
@kaasfondue | 01-03-20 | 22:58:
Ik zie daar inderdaad die correspondent Michael Persson wel voor aan. Die poept iedere dag een anti-Trumpdiarree waar de honden geen brood van lusten, maar die hij nooit alleen kan produceren. Maar altijd met alleen zijn naam eronder.
@piloot47 | 01-03-20 | 23:03: Even bijkomen met The Gutfeldshow en/of Judge Jeanine Pirro, dan ben je weer helemaal in balans.
@piloot47 | 01-03-20 | 23:03: Wat @kaasfondue zegt, gebeurt echt. De Volkskrant plaatst columns van Thomas Friedman uit The New York Times integraal (overigens keurig met bronvermelding, ze schamen zich er tenslotte niet voor).
Gek genoeg is een reality tv sterretje de beste kandidaat voor dit jaar. Gaat toch nergens over? Wat zijn onze beteren allemaal aan het doen?
Maar goed de Amerikanen krijgen straks een prez die ze niet kapot wil belasten. Helaas hebben aboriginals alhier wat minder geluk. Wij kiezen partijen die ons door de mangel willen halen. En ons op willen schepen met miljoenen """vluchtelingen""" to boot. Zucht.
Het is net of ik naar de TV-kantine zit te kijken, of vroegah Spitting Image.
Altijd lachen weer als Trump wordt weg gezet als 'incapabel', 'idioot', 'krankzinnig' etc... Mensen die dat roepen verwarren m.i. vaak charisma met leiderschap. Het is niet voor niets dat Trump dingen zijn hele leven (met risico's en verliezen vandien) voor elkaar krijgt. Dat vergt leiderschap. Hij runt de VS als een bedrijf. Hij is geen politicus, maar zakenman. En dat is wat hij kan.
Dus als je niets anders doet dan liegen en bedriegen ben je een zakenman.
@botbot | 01-03-20 | 22:00: snel, snel naar de site van Thomas Piketty
@botbot | 01-03-20 | 22:00: Nee, dan ben je een VVD politicus.
@Zeiss | 01-03-20 | 22:13:
Ja, een ton in euro's voor elke 21 jarige.
Dat zal bepaalde ouders aanzetten tot het krijgen van 10 of meer kinderen.
Botbot - zoek eens op: samengevat, de leugens van Rutte. Het is best aardig om je geheugen op te frissen door zijn, letterlijke, uitspraken nog eens te lezen.
Vergelijk dit met de uiteindelijke daden van, in dit geval, vrind Rutte.
Zum K.
Het probleem met het runnen van de VS als zijn eigen bedrijven is, dat hij er van overtuigd is dat iedereen en alles met geld te koop is.
1:24:34 aan hoop en inspiratie, "The best is yet to come".
Hehe, hij brengt het mooi. Het blijft wonderlijk dat een totaalmalloot op die plek kan zitten, maar och: moeten die Amerikanen zelf weten. Als wij een defacto tweepartijenstelsel zouden hebben, was het niet anders. Het volk is in grote mate zwakzinnig.
In zijn presentatie wellicht niet altijd even handig. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij het prive, zakelijk en als president toch aardig voor elkaar heeft.
Oow, u linksche troll. Scheert u weg !
*Koffie ?*
Waarom staat er een spatie tussen koffie en vraagteken? Foutje misschien?
Wij hebben meerdere partijen, maar hier in Nederland zit een liegende totaalmalloot als minister president, hoe zou je het Nederlandse volk dan omschrijven waar je zelf deel van uitmaakt..
Uw mening is gelukkig ook maar een mening.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-03-20 | 21:28: Nee. Neerlandicus . Daar om. Dusch.
@Koffie ? | 01-03-20 | 21:51:
En waar jij 'Dusch' schreef had je dutch willen schrijven? Laten we hopen dat jij nooit in het onderwijs terecht komt.
Het volk en dan jezelf erbuiten plaatsen. En Trump is de idioot Haha. Ik zei de gek.
@Zeiss | 01-03-20 | 22:15: Begrijpend lezen. In grote mate houdt in dat er nog een restje is dat niet zwakzinnig is. Dat restje ben ik. Jij niet. Heuj.
Leuk hè, democratie.
@OuweOuweLekkerMauwe | 01-03-20 | 22:38: Wij hebben een democratie; de VS is een republiek.
Als Trump, die de belangen van zijn volk dient, een totaalmalloot is, hoe noem je dan een Rutte, Klaver of Jetten, die de belangen van het volk weggooien?
leg nou eens uit waarom Trump een "totaalmalloot" is?
*timing*
Timing is een moeilijk in het Nederlands te vertalen woord uit de Engelse taal.
Maar als je mensen aan het lachen wil maken dan moet je daar wel goed mee zijn.
nos.nl/artikel/2004501-andre-van-duin...
We houden van komieken, in tegenstelling tot zure predikers en zichzelf opblazende betweters.
Tipje aan luitjes zoals jullie weten wel: Ga er nou eens niet met gestrekt been in, wacht je kans af, en probeer een beetje geinig te zijn! Trump doet het voor.
Als er mensen zijn die hun kansen afwachten en proberen geinig te zijn dan zijn dat wel GS reaguurders.
@Yzord | 01-03-20 | 21:07:
Tjoh! Allemaal?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-03-20 | 21:11: niet de linksche gutmenschen, maar dat snap je wel toch? Toch?
@Yzord | 01-03-20 | 21:12:
*zichzelf opblazende betweters*
Misschien snap ik het maar snap jij het ook?
Timing. Het juiste moment kiezen. Is geen enkel woord voor. Hoeft ook niet, het is een leenwoord. Net als anus. Of scrotum.
"zichzelf opblazende betweters"
Je bedoelt moslimterroristen?
@beldewouten | 01-03-20 | 21:16: Aan wie heb je anus uitgeleend?
@Wraak-van-Sjaak | 01-03-20 | 21:42: aan een man uit Loon op Zand
Uit neus zuigen is vies.
En? Deelt u mensen in naar piemelgrootte?
Het is niet erg dat u van de mannenliefde bent, maar ik zou er niet zo openlijk voor uitkomen met de naam Poesman.
Heel sterk punt als weerwoord. Wel wat oud poepmans
Dat kleine piemoltje heeft veel meer mooie plekjes bezocht dan jij ooit zult komen.
Poesman houd blijkbaar meer van het grotere en hardere werk, waarom is dat hier belangrijk ?
Btw, wat loop GS de hele tijd moeilijk te doen met 200039181?
i.postimg.cc/Qdc0cy7Z/Screenshot-2020...
Zoek naar groene pixel en klik erop. Iemand die weet wat ze willen zeggen?
@Yzord | 01-03-20 | 21:09:
Stuur even een screenshot naar de redactie!
@Gulliver | 01-03-20 | 21:39: neem aan dat Joris ook wel mee leest toch?
Ik heb die groene pixel nog nooit gezien op mijn iPhone. Maar is ie daar ook?
@Sinterbikske | 01-03-20 | 21:43: zoom in en klik erop.... hij is elke keer op een andere plek
Geweldige vent vent die Trump! Lekker in het blanke huis laten zitten tot ie stopt met ademen. Wel jammer dat we al tijden helemaal niets meer horen van Putin en Kim. Zit Trump daar ook achter?
Me like this guy.
Trump krijgt steeds meer lol in zijn werk.
Zeker nu hij meer successen boekt en hij meer en meer waardering krijgt.
Heb een stuk zitten kijken en vond deze show leuker dan Freek de Jonge ooit was.
Trump wordt voor 1000% herkozen, geen twijfel.
De aanstaande crisis, binnen dr democratische partij is wellicht de redding voor de Dems.
Eerst nog 4 jaar Donald, daarna 4 jaar zijn dochter en dan krijgen de Dems misschien weer een kans.
Als Nancy de pijp uit is en Joe en Bernie en al die andere bejaarde gebakkies.
MAGA pet heb ik al.
Over 6 weken ga ik voor de KAG cap.
Zet de koffie maar klaar op 5th Ave.
Deze koop ik niet in Coronatown, maar in de Trumptower en steun daarmee de campagne.
Go Do!
Duimpje omhoog! Jij zit iig niet naar boer zoek hoer te kijken.
Trump gaat het moeras leeg laten lopen. Maar aangezien 'The Swamp' bestaat uit vele tienduizenden bloedzuigers, zowel van democratische als republikeinse zijde) die leven op het leven op de zak van de Amerikaanse belastingbetaler, gaat dat niet eenvoudig.
Het Amerikaanse congres ( = Tweede Kamer) en Senaat (= Eerste Kamer) zit vol met bunzingen die hun zakken vullen met kick-backs die ze ontvangen van Amerikaanse steun aan 3rd world shitholes en miljarden kostende, niet te winnen oorlogen.
Trump is de ultieme vijand van hun verdienmodel. En ze zullen er alles aan doen hun heilige koe te beschermen, dwz Trump z'n nek om te draaien.
Wie wil weten hoe het werkelijk in elkaar steekt, raad ik aan te googelen op The Conservative Treehouse. Een blog van onderzoeksjournalist Sundance.
Gezien het aantal zeer gedegen artikelen werkt Sundance niet alleen. Maar de artikelen zijn zeer goed onderbouwd.
De top-advocate van Flynn, Sidney Powell vogt ook TCH en post af en toe een reactie.
Opzoeken en volgen, daar wordt je wijs van!
Trump4EVA
Vraagje. Wie bepaalt wie er met z'n poffertjesporum om een 100 dollar biljet komt te staan? Kan the commander in chief dat zelf bepalen?
De minister van Financiën. Enkele jaren terug is voorgesteld om Andrew Jackson achterop het 20 dollar biljet te plaatsen en een ontsnapte slavin en activiste voorop (H. Tubman). Dat is voorlopig on hold gezet. Tot 2028 zijn er qua ontwerp geen veranderingen te verwachten. Trump op briefgeld zou tof zijn, maar gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. Gunnen ze hem niet. En dan krijg je dat gelamenteer over Obama er ook bij, want dat was de eerste zwarte president. Dat was ook gelijk zijn grootste prestatie, trouwens.
Dank voor uw uitgebreide reactir
Een komiek van een president, geweldig!
Hou op over Trump, is niets anders dan een oorlogspresident. Momenteel is er een oorlog met de chinezen. Handelsoorlog. Daar heb je een bullebak voor nodig, iemand die de taal spreekt van de chinezen. Knalhard en onvoorspelbaar. De VS en de rest van de wereld lopen economische schade op momenteel, dat is even niet anders, het is oorlog. De VS is ook nog lang niet klaar met China, Trump is nog 4 jaar nodig. Ik vind het niet leuk, meeste van hullie ook niet, niemand. Maar het is even niet anders. Focus op het beteugelen van de expansiedrift van China. Superbelangrijk. Dat virus komt best op een goed moment overigens, hihihihihhi
Ja, al die oorlogen die Trump begonnen is. Dat was onder Obama en Bush wel anders. Dat waren vredespresidenten die nooit militair geweld gebruikten.
Oh wacht, ik snap je. Handelsoorlogen, die zijn pas erg. Veel erger dan bombardementen met burgerdoden.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:41:
Grappig, ik las in zijn bericht juist een voorkeur voor Trump.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:49:
Ik ook.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:49: Ja, maar de argumentatie klopt maar half.
Ik mis er ook in dat er zonder Trump waarschijnlijk geen handelsoorlog met China zou zijn gekomen. Hillary was op de oude voet verder gegaan, want goed voor Wall Street. Het was Trump die het inzicht had dat China vals aan het spelen was in de handelsrelatie. Het is niet alleen strijd voeren, maar ook inzicht hebben.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:49: Ik ben geen Trump-aanhanger, onder het genot van een joint doorzag ik het hele gebeuren, hahahaha. Echt waar. Of mijn inzichten de waarheid benaderen weet ik niet, is wel plausibel denk ik zelf. We hebben acteur Reagan als VS president gehad om het fictieve Starwars ruimteschild te promoten, dat heeft gewerkt, de Russen gingen onderuit. Uw opbouwende kritiek is van harte welkom, zonder emotie aub.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:49:
Ik ook maar dat was pas halverwege.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:41:-
Tja, kleuters, alle ledematen afgerukt door scherfwerking.
Hebben gewoon een beetje pech gehad.
@De_fluitlokker | 01-03-20 | 21:03:
Hé Stoney! Reagan stopte dr koude oorlog en sloot het INF verdrag met de SU.
Zomaar een detail in 8 jaar potus.
Je hoeft geen fan te zijn, maar blijf bij de feitjes.
Ik denk dat je Amnesia rookt.
Daar worje vergeetachtig van ;-)
Geniet lekker van je jonko, Fluit!
@Sitting_targets | 01-03-20 | 21:02:
Eens. Hillary had deze strijd nooit aangekund. Zij zag namelijk niet dat er een strijd is. Je hebt helemaal gelijk: het is Trump die zag en ziet dat China allerlei mogelijkheden heeft om handel te drijven in het westen en in de US, maar dat westerse landen en de US zeer moeilijk handel kunnen drijven in China. Het is logisch dat de aandelen even kelderen, maar dat is schijn. De Chinezen moeten uiteindelijk wel toegeven, was Trumps idee, want zijn economische sancties en restricties waren slecht voor de Chineze economie. Trump speelt het spel erg goed.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 21:02: Ik ben geen analist, ook te weinig harde info. Das jammer. Leuke aanname, of het zo is weet ik niet. Momenteel hebben de chinezen wel veel interne problemen. Dat is een feit.
@De_fluitlokker | 01-03-20 | 21:03:
Ik ga niet in op jouw opmerkingen over Reagan, als je het niet erg vindt.
Verder zie je het wat mij betreft goed. Deze handelsoorlog is nodig en het is knap en ook briljant van Trump dat hij de oorlog op deze manier kan en durft te voeren.
@GeenHeil | 01-03-20 | 21:16: De VS was in oorlog met de Russen, zo werd het ook ervaren bij beide grootmachten. Complete wapenwedloop. de VS heeft in de jaren 80 de Russen wijs gemaakt dat ze een ruimteschild tegen Russische IBLM's had (raketten voorzien van kernwapens) aan het ontwikkelen waren. Reagan was de acteur die dat geloofwaardig moest maken, pure bluf, werkte wel. De Russen bezweken onder hun defensiebegroting. Ik was destijds dienstplichtig, zat op een Leopard 2 tank, we reden alles kapot, alles kon en moest, kosten waren echt bijzaak, Het was een bizarre tijd.
@De_fluitlokker | 01-03-20 | 21:32:
Was dat in Seedorf, Fluitlikker?
@De_fluitlokker | 01-03-20 | 21:32:
Waar zat jij dan gestationeerd? Dat klinkt inderdaad als een bizarre tijd! Het lijkt mij wel tof om in een tank te rijden! Hoe vond jij het?
Ik weet niet of deze handelsoorlog te vergelijken is met de Koude Oorlog. Ik denk zelf van niet. De Koude Oorlog ging veel verder, op alle mogelijke gebieden. Ook daar probeert Trump een definitief einde aan te maken, aan de Koude Oorlog, die onder het bewind van Hillary minstens op een latent niveau zou worden voortgezet.
Ik zit trouwens ook lekker aan de pretsigaret!
@GeenHeil | 01-03-20 | 21:12: Hillary had dat niet gedaan omdat zij en Bill, tijdens het presidentschap van Bill, vele zaken (staatgeheimen, ook militair) verkocht hebben aan China. Je bijt niet de hand die jou voedt.
Wie heeft er nu zo'n beetje alle productiebedrijven naar China geëxporteerd?
De chinezen, die een ander set normen en waarden hanteren, zijn een eeuwenoude cultuur. Wie zolang meegaat, weet dat er perioden van glorie en perioden van roemloosheid zijn. De VS zijn nog geen 300 jaar oud en kennen slechts hoogtepunten. De amerikanen denken aan zichzelf en de volgende kiesronde.
De chinezen zijn uitstekende schaakspelers en hebben geduld. Zij denken in, tenminste, decennia en eeuwen. Zij zijn bereid om 25 jaar terug te gaan (in welvaart) om daarna ruim vooruit te gaan.
Drain the kartel
Heerlijk...
Ik stem op die Trump met mijn ogen dicht. Rutte kan nog een voorbeeld nemen aan deze man.
U bent US citizen?
@JB86 | 01-03-20 | 20:33: who the fuck cares als er een NWO komt
@Yzord | 01-03-20 | 20:34: Die komt er niet.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:35: haha je kijkt er met je open ogen in vriend
@Yzord | 01-03-20 | 20:41:
Ik weet niet wat jij precies bedoelt met een New World Order. Ik hoop dat de huidige politieke macht in Nederland en in andere Europese landen plaatsmaakt voor andere leiders en ik hoop dat Trump president blijft van Amerika. Maar het zal niet die kant opgaan dat je kunt stemmen voor de Amerikaanse verkiezingen als je geen US citizen bent.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:35: google eens naar calergi plan of agenda 21 van VN dan schrik je je rot trump vecht juist tegen de nwo
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:45: daarom zei ik "who cares". Jij wilt me pinpointen op het feit dat ik niet op Trump kan stemmen terwijl ik dat blind zou doen als ik die kans zou hebben. Hij is er eentje die opkomt voor zijn land. Die van ons verkwanselt alleen maar ons land
@sjaak | 01-03-20 | 20:48: dat is ook de reden waarom de dems zo paniekerig zijn. Hun loopplan loopt in de soep met Trump als leading man. 2e termijn is ook zo goed als binnen en daarna gaat zijn dochter er mee vandoor. Heel goed.
@sjaak | 01-03-20 | 20:48: Ja, precies, dat is ook mijn gedachte. Als Trump aan de macht blijft, komt er juist geen wereldorde.
@ Yzord: ja, sorry, ik snapte je wel, ik deed gewoon even irritant. We staan volgens mij wel aan dezelfde kant.
@GeenHeil | 01-03-20 | 20:51: ik weet dat je aan mijn kant staat, maar ze staan overal op de loer om je anders te laten denken. heel goed dat je tot bezinning bent gekomen :)
@Yzord | 01-03-20 | 20:53:
Maar waarom zou iemand aan jouw kant willen staan? Weet jij het soms beter?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-03-20 | 21:31: yup, mijn visie is stukken beter dan wat er nu in de tweede kamer zit. Binnenkort start ik ook een politieke partij die de grondvesten in den haag zal shaken
@Yzord | 01-03-20 | 21:32:
En dan maar hopen voor jou dat er iemand op je gaat stemmen. Maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Sorry hoor.
@Yzord | 01-03-20 | 21:32:
Ik stem op je! Vanaf nu ben ik een volger van Yzord! Fuck Wilders, Fuck Baudet, eat you heart out!
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-03-20 | 22:03:
Het is: Jan-Piet-Joris-Corneel. Zoek maar op.
@GeenHeil | 01-03-20 | 22:08:
Nee dat is iemand anders. Die heeft een baard en ik niet want daar blijven allerhande voedselresten en huidschilfers in hangen. Dat jeukt. Plus dat scheermesjes tegenwoordig goedkoop zijn en veel mensen liever tegen een gladgeschoren kop aankijken.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-03-20 | 22:03: haha wacht maar totdat mijn verkiezingsprogramma aka standpunten bekend zijn. Links en rechts zullen vertwijfeld zijn en mijn partij zal een serieuze coalitie kandidaat zijn. Het wordt tijd om met de vuisten op tafel te slaan, maar ook daadwerkelijk mee te werken aan de oplossing voor de vertwijfeling van NL.
En ja trump is mijn voorbeeld en NL is waar ik voor sta. Maar dit keer met strijdkracht ipv roepkracht zoals PVV en FvD voornamelijk doen. Wilders heeft mij een kant op geduwd, baudet heeft mij doen denken en ik ga het doen.
@Yzord | 01-03-20 | 22:18:
Nou ok dan! Kom maar op!
@GeenHeil | 01-03-20 | 22:08: Die hadden baarden, die hadden baarden...
"It would be so much easier for our country, if we had a press that told the truth", 19.40
Truth is a daughter of time, not a hostage of authority.
Trump heeft na 20 jaar de Afghaanse oorlog beëindigt en krijgt daar nul komma nul credits voor van de smerige internationale en nationale media.
En daar voor gebruikte hij o.a. de diensten van Zalmay Khalilzad, een van de grootste diplomaten in de US historry, want de man weet wat het is om te delegeren.
mobile.twitter.com/COsweda/status/123...
Ja dat blijft mij ook verbazen, Goed, hij is een wat ehh onconventionele potus, maar er wordt hem allerlei verschrikkelijks toegedicht en als je dan vraagt om concreet te worden, komt men doorgaans niet verder dan 'die muur'. Kuddevolk.
@2tribes | 01-03-20 | 21:10: Die muur die er al stond veel plekken op de grens. Lang voordat Trump president werd gebouwd. Toen ooit ophef over gehoord? Die ophef van tijdens zijn presidentschap is alleen maar een hoop opgeklopte onzin. Aan de man gebracht door leugenpers als CNN. En veel mensen lullen dat maar na. Inderdaad, kuddevolk.
@2tribes | 01-03-20 | 21:10: Er is helaas gewoon veel dom kudde- en schaapachtig volk. Trump maakt ook fouten, begrijp me goed. Maar stukken minder als zijn hier in Hilversum en Amsterdam aanbeden half-zwarte voorganger, en gaat zonder probleem herkozen worden, want als figuren als een half seniele Biden denken dat ze voor de Senaat a/h runnen zijn kan het nooit wat worden.
SOUTH CAROLINA
Joe Biden accidentally tells voters he's running for Senate
-->> www.youtube.com/watch?v=WqS4m-8B4IQ
Heeft u ook niet gezien / gehoord op NPO / Hilversum 1,2 3 t/m 10+
Nee. De taliban heeft de Afghaanse oorlog beëindigd. De VS had geen enkele intentie om deze te beëindigen. De CIA heeft de opbrengsten van de heroïne nodig.
Mini Mike bepaalt met z'n centen het publiek en die roepen boe als Crazy Bernie iets zegt. Je kunt die 'Democratische' partij gewoon kopen. Rigged rigged rigged. Veel Amerikanen walgen ervan.
Ja dat wisten we al sinds hilary de DNC had gebankrolled met o.a het geld dat de postcodeloterij haar stuurt elk jaar, die 20 miljoen. De DNC was failliet door obama, anders was het bernie al geweest in 2016.
Veel mensen die zeuren op Trump en tegelijkertijd zeuren op het ontbreken van een hek bij de Turkse grens. Frappant.
U begrijpt het.
Ik ben pro Trump en pro hek.
En ik pro Ivanka, Melania en Baron.
Van alle bejaarden die meedoen in de race naar het presidentschap is Trump de enige met een redelijke kans om zijn termijn levend uit te zitten. Als het een van die andere bejaarden wordt dan overlijdt die tijdens zijn ambtstermijn.
Obama, voor velen de messias, de man die meer schulden maakte dan ALLE presidenten voor hem en in verhouding tot die astronomische kosten nog niets klaarspeelde. In die verhouding is Trump een verademing. Ook nog eens gezien vanuit het perspectief dat Trump constant bakken haat en tegenstand over zich heen kreeg. Een soort Pim Fortuyn in het groot.
www.volkskrant.nl/cs-b2bb9518
De zwarte bevolking in SC heeft toch in meerderheid gekozen voor systeemseniel Biden, want ja dat was altijd die man naast Obama. Maar Obama was uiteindelijk ook maar een mannetje van Wall Street. All show and no go.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:21:
Schijnt dat er toch aanzienlijk meer latino's en zwarte Amerikanen op Trump gaan stemmen bij de komende verkiezingen dan de vorige keer.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:21: Oboemba was... all talk, no action...
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:21: Onderschat de Afro Amerikanen niet.
@Rammstein | 01-03-20 | 20:52: Waarom hebben ze Biden gekozen in SC? Het zijn natuurlijk maar de primaries, maar toch. De enige binnen de Dems die ze echt wat te bieden heeft is Sanders (en Yang en Gabbard, maar die hebben marginale steun).
Sanders en Trump. De rest is omgekocht, handelt alleen uit eigenbelang en denkt nooit aan het landsbelang, feitelijk gewoon tuig.
@Sitting_targets | 01-03-20 | 20:21:
De zwarte "democratische" bevolking. Het gaat om voorverkiezingen van de democraten.
Trump heeft Obama qua schuld ingehaald. Hij laat iedere 12 minuten een bom vallen en zijn totaal ligt nu hoger dan Bush en Obama tezamen.
The motivational speaker stand-up president, jammer dat het nog niet echt wil vlotten om al zijn beloftes na te komen (muur, zuid-amerikaniërs deporteren, corrupte overheidsdiensten uitdunnen). Ze zullen het er mee moeten doen en dan kan er maar beter iemand zitten met een flinke dosis humor, want de letterlijk communist, indentiteits-politiek plus, CIA-agent Obama-Kloon, Obama zijn demente Vice-President en Mini-Mike zijn allemaal om te janken. Het geheel al een tijdje gevolgd en er valt geen enkel samenhangend te bespeuren, behalve de hysterische commentatoren die maar hard schreeuwen dat er iemand gevonden moet worden om Trump te verslaan, nooit één woord over wat de belangrijke ideeën en standpunten zijn die daadwerkelijk veranderd moeten worden.
Welke Zuid Amerikaniërs?
Het lijkt er op dat je ze een beetje ziet vliegen.
@Gulliver | 01-03-20 | 20:11: vluchteling van mexico guatamala etc bedoelt hij. en het aanpakken van het socialisme die deze vluchtelingen veroorzaakt in venezuela en chili etc
@sjaak | 01-03-20 | 20:17:
Moet hij misschiens wat beter zijn best gaan doen met aardrijkskunde want Mexico en Guatamala liggen niet in Zuid Amerika, daar vangen ze hun eigen vluchtelingen op in buurlanden.
@sjaak | 01-03-20 | 20:17: Hier is het niet gelukt want vluchtelingen uit guatamala lezen stripverhalen.
@Gulliver | 01-03-20 | 20:20: Dat tuig presteert niets en gaat rondzwerven en vooral naar het noorden waar er mensen zijn die wel presteren.
@Ongeblustekalk | 01-03-20 | 20:23:
Ik heb dat zogenaamde tuig met hun kleine kinderen onder een stukje plastic in de regen zien zitten. Neem maar van mij aan dat de term tuig op jou veel beter van toepassing is.
@Gulliver | 01-03-20 | 20:29: Als ze gewoon thuis waren gebleven hadden ze ook niet onder zo'n stukje plastic hoeven zitten, toch?
Ik ben bang dat hij zijn hand overspeelt.
Heerlijk. Misschien is alles van tevoren geschreven, maar hij brengt het natuurlijk, het is Onstuitbaar hilarisch.
Ik vind hem geweldig en word daar zeer op aangekeken in mijn 'vriendenkring'
Hier nog een.
Laatst de schoonouders van mijn broertje met stoom uit de oren naar huis terwijl ik daar op bezoek was. Enkel en alleen omdat ik aangaf dat ik Trump een verademing vind vergeleken met onze politici.
Ach.. ze doen maar.
Vette ruzie gekregen in mijn familiekring indertijd, over dat ik het zo goed vond dat Trump gekozen was, en samen met mijn vrouw 2 flessen champagne fikkie gemaakt had om het te vieren.
Liep een keer met een clubje wandelaars mee en had een gesprek met een medewandelaarster.
Toen ik hetzelfde verhaal vertelde, ging ze aan de andere kant van de weg lopen en wilde geen woord meer met mij wisselen.
Dat waren nog eens tijden.
Toen je hier als paria behandeld werd, als je ook maar iets positiefs over Trump zei.
@Roadblock | 01-03-20 | 21:09:
Hahaha je zou er nostalgisch van worden.
@2tribes | 01-03-20 | 21:17:
U voelt het aan, sniff.
Ik vind niets leukers als massale tegenstand.
Tegenwoordig begint alleen nog maar Beste_D66_Landgenoten te schuimen aan de mondhoeken als hij het woord Trump of Baudet hoort.
Niets meer aan.
@Roadblock | 01-03-20 | 21:09: Ik ook iets soort gelijks. In groeps-app veel weerstand. Het gelijk willen hebben terwijl ze weten dat ze verliezen. Twee wilden eruit stappen tenzij ik niet meer over Trump zou beginnen. Gedaan. Maar sterk onder onder protest.
@ frisenfruitig | 01-03-20 | 19:59 |
Herkenbaar, dezelfde ervaring hier en het voelt heerlijk. Laat ze er maar tegenaan kijken die vriendenkring. Zo af en toe gaan er bij eentje de ogen open is ook mijn ervaring.
Maar doet Trump ook aan sportvissen net zoals de oude Bush?
Dat was toch een schilder?
@ikbenerweer! | 01-03-20 | 20:06:
Hij schilderde vissen!
Kate zong toch liedjes?
@Gulliver | 01-03-20 | 20:13:
Die is nog niet zo oud...
@Gulliver | 01-03-20 | 20:13: The kick inside top cd
Ik heb weer genoten van The Donald. Ondanks alle bagger die ze over hem heen gieten staat hij recht overeind en blijft onverstoorbaar. Deze man is gemaakt van gewapend beton en hij heeft ook nog gevoel voor humor...... my kind of man.....
Exactly...
Wat moet het toch heerlijk zijn om een leider te hebben die opkomt voor zijn burgers. De werkelijke problemen benoemt, aanpakt en dat alles met een gezonde dosis humor.
beste president ooit kunnen ze hier nog wat van leren . hij komt op voor de werkende mensen. belasting verlaging gem 3000 dollar per gezin. milieu belasting op benzine en gas omlaag scheelt voor de werkende mens 2000 dollar per jaar.
grens dicht etc etc je hoeft een politicus niet aardig te vinden een politicus moet er voor zijn mensen zijn en het voor de kiezer goed doen. als de journalisten etc hier eens wat eerlijker waren en hier over berichten zouden de mensen ook eens wat eerlijker geinformeerd worden. beurs records , laagste werkeloosheid in 50 jaar miljoenen banen gecreerd bedrijven komen terug uit china en mexico etc allemaal goede dingen.
U vergeet te melden dat de VS de grootste CO2 reductie van alle landen in de hele wereld heeft gerealiseerd.
Hoe dat komt?
Ze gebruiken massaal meer aardgas. Dat komt door dat verschrikkelijke fracking - gelukkig doen we dat niet in Nederland, bijna net zo schadelijk als 5G en vaccinaties!
@De verwarde man | 01-03-20 | 19:56:
@De verwarde man | 01-03-20 | 19:56: reductie betekend afname niet toename dit is de gelijke trend als hier in europa er is geen klimaat tragedie aan de gang dit word ons wijsgemaakt om belastingen overal op te kunnen heffen wakker worden mensen
@sjaak | 01-03-20 | 20:00: in China is nu ook een ongekende afname van CO2 uitstoot.
@sjaak | 01-03-20 | 20:00: Toch doet de VS het beter dan alle ondertekenaars van het klimaatakkoord van Parijs!
De grens is niet dicht en gaat niet dicht. Daarnaast heeft hij een aantal malen geroepen dat er meer legale immigratie moet komen want de economie draait zo goed.
Tot nu zijn er maximaal 10 bedrijven terug naar de VS, dat zijn geen gecreëerde banen maar teruggewonnen banen. Er is meer werkgelegenheid gecreëerd in het leger en in de wapenindustrie. Dat laatste komt omdat alle "allies" meer moesten gaan betalen voor US bescherming (= aanschaf van wapens).
Trump is absoluut anders en een verademing in de "iedereen dekt iedereen" in de politiek; hij is niet de beste president de VS ooit gehad hebben. En hij stelt continu moerasdieren (swamp creatures) aan, terwijl hij het moeras zou ruimen.
Een man met kloten en kwiek voor zijn leeftijd.
De commies hebben geen schijn van kans.
Eindelijk een politicus die een hekel aan politiek geeft
Geeft? Of toch heeft?
Het laatste pleit voor The Donald.
Iemand zijn docu op Netflix wel is gezien? Deze man weet van aanpakken:)
Ik heb ze gebinchwatched zelfs. www.netflix.com/watch/80206600?trackI... Aanrader
Waarom krijg ik een balk te zien dat ik wel genoeg commando's heb gezet?
Misschien zit die in je oog? ff balkentrekker opzoeken.
Omdat je geen lid bent, vermoed ik. Dan mag je niet onbeperkt reaguren. Maar misschien doelde je op iets anders.
Zwitsal?
Hypocriete lul is het.
Heb je inhoudelijk nog iets te melden of ben je als een pak melk dat te lang in de zon heeft gestaan?
Twamp is een hele leuke, fijne man.
@Gulliver | 01-03-20 | 19:52:
Dat laatste. Ga mij morgen wel weer druk maken over dingen.
Het kan nog veel erger, orange man bad!
youtu.be/5ngl4NzytyU
Natuurlijk is de man een beetje een macho patjepeeër, maar ik begrijp alle kritiek toch niet. Deze man doet het in bijna alle opzichten beter dan zijn voorganger Obama.
En ja, hij heeft rare kleine handen, en zijn houding tegen vrouwen is wat vervelend... Maar het is ondanks alle rotzooi in de wereld sinds tijden niet meer zo goed gegaan met de VS en internationaal is hij stevig invloed aan het uitoefenen zonder gelijk te escaleren en oorlog te voeren.
Zijn houding tov vrouwen is dezelfde als velen in dezelfde positie in zijn tijd. Inmiddels gaat iedereen beschaafder met vrouwen om, maar niet dat hem meer te verwijten valt dan het gros van zijn generatie.
Je doet je nick eer aan...
@overVecht | 01-03-20 | 19:43: u bent het duidelijk niet met mijn analyse eens. Misschien leuk om daar iets over te vertellen?
Waar komt die irrationele anti-trump-houding vandaan?
Wat heeft Trump gedaan waarvan u zegt: Obama was beter?
@De verwarde man | 01-03-20 | 19:45:
Trump zijn tegenstanders zijn wellicht nog erger. Maar hoe hij met minderheden en vrouwen omgaat... moet ie lekker doen... maar niet mijn manier.
@overVecht | 01-03-20 | 19:51: Vrouwen ben ik met u eens, de zogenaamde minderheden niet omdat zijn woorden daar misschien wat hard zijn, maar zijn daden zijn op zich redelijk en daarbij ook nog eens in toom gehouden door het Amerikaanse democratische stelsel.
@De verwarde man | 01-03-20 | 19:53: republiek is het, geen democratie. Zodoende wint Biden ook de nominatie door de superdelegates die allemaal voor hem stemmen. In een democratie ontbreekt een dergelijk beïnvloedingselement.
Het is onmogelijk om niet van die man te houden. Er is in de VS momenteel geen politicus die zoveel bereikt heeft. Zijn nog korte presidentsperiode is er een van enkel maar successen, een man met zoveel eerlijkheid, oprechtheid, bezieling, betrokkenheid, dadendrang, optimisme en humor, de Amerikanen boffen maar en wij en de hele wereld ook. Op naar nog vier glorieuze jaren!
Hij heeft het ontegenzeggelijk beter gedaan dan velen hadden verwacht. Toch ook niet Amerika's droompresident. Die komende 4 jaar komen er ook nog wel idd.
Eerlijkheid en oprechtheid? Hij verkocht ambassadeurs posities aan zijn grootste donors; Gordon Sondland werd ambassadeur bij de EU en David Melech Friedman werd ambassadeur in Israël.
Het is een narcistische gek, maar bij gebrek aan beter gaat ie makkelijk winnen.
Je hebt duidelijk geen benul wat narcisme is.
Als er iets wat een narcist totaal niet heeft dan is dat wel gevoel voor humor.
@Gulliver | 01-03-20 | 19:35: oh mooi, ben ik toch geen narcist.
@Gulliver | 01-03-20 | 19:35: Klopt helemaal. Hij heeft een wat glorified zelfbeeld en schuwt ook de leugen niet -zeker narcistische trekken- maar puur die twee eigenschappen maken iemand nog geen narcist gelukkig.
Veel plezier met die volidioot.
Wij gaan een hapje eten.
Uw vrouw heeft haar Hermès-tas toch wel bij zich?
OK, doei!
Gaan jullie naar de Chinees?
Lekker eten van onze zorgtoeslag , linkse graaier.
Lief dat je dat even komt melden. Eet smakelijk!
@staat het bier koud? | 01-03-20 | 19:38: Is er Herpes geconstateerd bij de familie Berbaar?
Zo noem jij dus die warme kop soep bij het Leger des Heils.
@Mark_D_NL | 01-03-20 | 19:59: Komt de uber een beetje later dat je nog niet weg bent?
@staat het bier koud? | 01-03-20 | 19:38:
Ik denk dat die van mevrouw Berbaar nep zijn trouwens. Niet haar tassen heur, maar haar borsten. Geeft ook niks - als ze maar mooi zijn.
@2tribes | 01-03-20 | 21:31:
There's nothing money can't buy is vermoedelijk het adagium in huize Berbaar.
Beste en grappigste president sinds Reagan.
Humor is een wapen waar links machteloos tegen is.
De vier nog levende oud-presidenten zijn gemiddeld 75 jaar oud. Biden, Sanders & Bloomberg zijn ouder, en willen nog gekozen worden. Trump tikt inmiddels 73 aan. 1 ding is zeker, de artsen in het witte huis gaan het druk krijgen.
Anderhalf uur in de stront gooien op een zondag avond. Mwa ik kijk liever boer zoekt vrouw.
Best president ever. President Bonkers, iedereen ziet en weet het. Maar zo lang ze niet in de haatstraal gevangen worden en hun doelen gediend worden is het heil trump en neigt de rechterarm omhoog. Duidelijk hoe het in Duitsland is gegaan na 1933
Krijgen jullie op de basisschool geen geschiedenisles meer knulletje?
Duidelijk, jij hebt een bruinhemden fobie.....
Wees blij dat de Amerikanen nu eindelijk een beetje afstand beginnen te nemen van Duitsland '33. In Europa moeten we daar nog mee beginnen, en zijn de nazi's nog ver in de meerderheid.
Na 1933, dat is vanaf 1934. Feitelijk onjuist.
The propaganda is strong in this one.
MaarFeitelijk | 01-03-20 | 19:27 |
Leg uit....
@Is dit nog nieuws? | 01-03-20 | 20:05:
Ho ho, nu vraag je wel in één keer wel erg veel aan dit zwitsalletje.
Trump veegt in november iedere Democraat van de kaart....... met 2 vingers in de neus!
Na de verkiezingen blijft er van de Democrates een rokende puinhoop over.
@Gulliver | 01-03-20 | 19:33: Misschien voor de verkiezingen al, als de super delegates uit de hoge hoed worden getoverd om te voorkomen Sanders te nomineren. Dan breekt de pleuris uit.
En 4 more years, here we come. MAGA!!!
het 22e amendement zal er wel een stokje voor steken. We zullen maar blij zijn dat dat dat rammelend stuk constitutie hier en daar nog wat bijgewerkt is geworden. Eigenlijk zou het 25e van toepassing zijn maar dat durft niemand aan te kaarten. Dit is ook meer op coma en van de kaart zijnd gericht. Na bij voorbeeld een hersenbloeding of een kogel door het hoofd.
@MaarFeitelijk | 01-03-20 | 19:30: Jij bent nog zieker dan ik eerst dacht........
@Blonde Nel | 01-03-20 | 19:35: De president is evident bonkers (gestoord, geestelijk ongeschikt) eigenlijk moet men het 25e toepassen. Het 22e is bedoeld om president in te perken in tijd dat ze kunnen zitten.
@MaarFeitelijk | 01-03-20 | 19:30:
U weet het beter dan de Amerikanen?
@MaarFeitelijk | 01-03-20 | 19:50:
en u begrijpt niet waarom het zo slecht gaat met de EU?
@Mr.Crowley | 01-03-20 | 19:54:
Hij heeft net een account aangemaakt hiervoor en krijgt meteen Mr. Crowley op zijn nek lol
@Beefbus | 01-03-20 | 20:00:
Als zelfs trollen complete wartaal uit beginnen te slaan.
Nobelprijs voor de vrede die man.
* voor die man.
Absoluut
Als je deze zieke shit overleeft ben je wel een kei amgreatness.com/2020/02/28/new-book-t...
REAGEER OOK