Weer rellen op Lesbos om bouw Migranten Kamp
Lesbo's helemaal klaar met omvolking vakantie-eiland
Terwijl Rob Jetten aan de rand van een Antilliaans zwembad sipt aan een cocktail en droomt over een Groot EU Rijk met Berlijn aan De Rijn slaan ze aan de rand van Arm Europa elkaar de hersens in. Gewone Grieken op Lesbos willen niet nog een migrant camp op hun eiland, en clashen met de oproerpolitie. Brandbommen en traangas in dit commentaarloze filmpje. Vanaf 1:40 een mevrouw aan het woord, die zich verraden voelt door haar eigen regering. Okee, het is Ruptly dus we houden een slag om de arm - de alarmistische mevrouwen uit dit filmpje hebben waarschijnlijk bij Putin in het KGB-klasje gezeten. Maar het is duidelijk. De veenbrand is bovengronds gekomen. POWERVROUW FOTO: A local, who opposes the building of a new closed migrant detention centre, stands in front of a riot police cordon, in the area of Karava, on the island of Lesbos, Greece February 25, 2020. REUTERS/Elias Marcou
Reaguursels
InloggenWel interessant dat Griekenland het enige land van Europa is die helemaal failliet is gegaan. en dat vervolgens vrijwel alle vluchtelingen via Griekenland binnenkomen en Griekenland de orders vanuit de EU moet naleven. Je zou bijna denken dat het een plan is joh.
Geen paniek Grieken, Seawatch 4 is coming to rescue you all...... toch
Je zal maar griek zijn en dit allemaal mee moeten maken man man wat drama de laatste 10 jaar. De eu heeft dat land in de tang hoe dan ook ik denk dat ze een deal hebben over schuld en opvang van deze hoog opgeleide en mileu bewuste lui
Aparte vorm van vloerverwarming.
Tsja, de piepgrens is dus bereikt. Geeft wel een indicatie van hoeveel ze er hier nog denken toe te (kunnen) laten. Best veul nog, ben ik bang.
Heel veel....
Ik was er in 1994. Met de brommer het eiland rond. Ook in Mandamados waar de vrouw het op 2.30 over heeft. Die Grieken hebben geen zin in weer 400 jaar overheersing....
Nou wat is het verschil, wij pikken toch ook gewoon dat ze hier massaal neerstrijken en op onze zak teren? Ze hakken hier alleen geen bomen om.
Pak een zwemvest van de berg en schuif ze terug de zee in
Je zult maar dichtbij die ellende gebieden wonen..,
Huisje voor zeer weinig in Islam-en-vluchtelingen-vrij-Hongarije kopen doet.
Zeer goed idee,huisjes genoeg en goedkoop met veel tuin.
Als ik een van die eilandbewoners was, zou ik gewoon geduldig afwachten tot corona dat kamp heeft bereikt... Any day now...!
Ha! Te veel mensen op elkaar, slechte hygiëne. In plaats van op geluk te vertrouwen hoeft er maar 1 malafide persoon zorg te dragen voor de introductie van Corona en er is een probleem. Zou stom zijn als dat een eilandbewoner is, want zij zijn niet immuun.
Ik ben in 2015 voor het eerst in Moria geweest, toen al een geweldige pokkenbende in het kamp. Vuile wc's en overal rommel. Dat was nog in een tijd dat er nog lang niet zoveel vluchtelingen in het kamp zaten. Ik verbaasde mij er over dat de vluchtelingen er toen al zo'n bende van maakten. Zelf hun eigen gemaakte rotzooi opruimen was er niet bij! Ik heb later de gekapte olijfbomen gezien............ schandalig!! De bevolking van Lesbos heeft haar uiterste best gedaan om de vluchtelingen te helpen. De media berichtten toen zeer negatief met als gevolg dat de hele toeristenstroom opdroogde. Hotels en horeca moesten mensen ontslaan omdat er geen werk meer was dankzij de negatieve pers. Hulp vanuit de EU??? Vergeet het maar, ze laten de bevolking daar gewoon stikken. En nu de bloody limit, meer kampen bouwen op lesbos.............. Ik begrijp de bevolking daar wel. Schandalig hoe die zeer gastvrije en vriendelijke bewoners behandeld worden.
Hadden ze maar gelijk de hakken in het zand moeten zetten. Ik zie de initiële hulpvaardigheid van de bevolking niet als verdienste. Fuck em!
@Onno Barendsen9337 | 26-02-20 | 15:26: Die gasten staan met de rug tegen de muur. Links of rechts om: Brussel bepaalt en de gewone burger is uiteindelijk de sjaak.
@loser | 26-02-20 | 16:19: Hmmm omdat ze met de rug tegen de muur staan, gaan ze in verzet. Dat zal in ons land precies eender gaan. Pas als we collectief met de rug tegen de muur staan komen we in verzet. Op dat moment zijn alle kansen om het tij te keren verkeken, alle troefkaarten die we mogelijk hadden kunnen uitspelen niet meer relevant. En reageren mensen van buiten hetzelfde als ik nu. Ze hadden er wat aan kunnen doen. Dit is wat ze wilden. Fck em.
Prachtig eiland,stranden,baaien,heel veel bomen die je daar niet verwacht.
Wij hebben daar zeer aangenaam vertoeft,oa in een echte vissers kroeg de bevolking goed leren kennen.
Vriendelijke bevolking,die een eerlijke duit proberen te verdienen.
Ff naar de klote geholpen door de EU met hun omvolkingscomplot.
Eerst financieel afhankelijk gemaakt, vervolgens grootse migratiestromen via Griekenland mogelijk gemaakt. Je zou maar Griek zijn.
We hebben in Apeldoorn nog wel een hal (die van "Welkom in ons land").
Oh wacht... www.ad.nl/apeldoorn/sloop-van-vermaar...
Sinds de tijden van Darius en Xerxes proberen ze hier al binnen te dringen en proberen wij ze al buiten de deur te houden. Dat zal toch niet alleen puur Europees racisme en xenofoob gedrag zijn, de afgelopen - pak hem beet - 2500 jaar?
Van Hanegem is ook bij Xerxes begonnen. Tof kluppie ...
Die missen al een jaar of 3 alle toeristen inkomsten. Ik begrijp wel dat je minder minder toeristen wegjagers wilt.
Wedden dat Timmermans er als mens niet meer tegen kan tegen deze toestanden en een spreiding gaat bevelen, Rutte zal voor aan staan, krijgt korting op de afdracht/afpersgelden aan de EU maar moet wel 10.000 kansenparels opnemen.
Dat is uiteindelijk financieel een nog zwaardere bijdrage dan die afdracht. Daarbij, als Rutte zegt dat hij er voor staat te voorkomen dat de Nederlandse afdracht stijgt, dan mag je gerust aannemen dat die verhoging al een feit is. Alleen dwazen geloven hem nog.
het is nu griekenlandweek bij de Lidl, zo komt het wel heel erg dichtbij
Geallieerde schepen tussen Turkije en Afrika. Met een hoop bewapende kleinere boten die alle bootjes voortdurend terugslepen tot vlak voor de Turkse en Afrikaanse kust. Dan is het zo afgelopen met die stroom. Maar de asielindustrie is sterker.
Zal op langer termijn ook goedkoper zijn.
Ondertussen in Nederland www.coa.nl/nl/actueel/nieuws/tijdelij...
Van kwaadheid gooien ze servies tegen de muur
"De Griekse gewoonte komt voort uit een oude praktijk van het ritueel breken van serviesborden bij rouwgelegenheden, als een middel om met verlies om te gaan". Verlies van cultuur?
@JackStick | 26-02-20 | 12:18: Verlies van servies
Vandaar dat ze zo graag een EU politie en leger willen. Er komt een dag dat de Griekse oproerpolitie geen zin meer heeft om in te hakken op Grieken omdat ze zelf ook lijden onder die krankzinnig onverantwoordelijke immigratie politiek van de EU. En wie gebruik je dan om je eigen volk de hersens in te stampen. Juist. Ánder volk dat het geen bal interesseert.
Kun je als EU weer een paar jaar door op geliefde weg naar totaal chaos en haat.
Of ze gaan met dat eu leger de vluchtelingen tegenhouden en tada draagkracht voor meer meer meer eu
Als het zover komt, zal Nederland hofleverancier worden van deze europäische SchutzStaffel, gegarandeerd.
@Barkruk2 | 26-02-20 | 13:14: nee dat zou onlogisch zijn. Die hele migranten stroom is EU beleid. Als we er een wedje op zouden leggen, dan zou ik m'n geld zetten op een mars naar Rusland. Oorlog met Rusland zal met conventionele middelen uitgevochten moeten worden en zo'n gast als Guy Verhofstadt wordt vast al hard in zijn broekje van al die aantallen potentiële soldaten die ingezet kunnen worden.
Als een inwoner van Lesbos naar hier wil komen is die welkom. Leuke mensen die Grieken
Nee rot op. Er zijn al veel te veel mensen in Nederland.
Verraden door de EU he Frans zet er een paar honderd windmolens neer
De opvangcentra in Nederland zitten ook vol. Dus onder andere nu opvang in wtc Leeuwarden.
Binnenkort ook bij u.
Welkom.
Snel maar wat huizen bij bouwen dus....
EUSSR-Kanzler Von der Leyen zal wel haast gaan maken met een Europese Wehrmacht. Kunnen de troepen van Macron wat opstandige Grieken in elkaar gaan slaan en Duitse troepen de gele hesjes te lijf op de Champs Elysée.
Toen Adolf in 1933 tegen alle verdragen in, toch een leger, vloot en luchtmacht opzette, verroerde Frankrijk ( en Engeland) ook geen vinger.
Ik denk dat de bouw van het kamp niet het probleem is, maar de logees en hun gedrag jegens degenen op wie ze parasiteren.
Je zal er maar wonen. Een boer, die we boven de zeventig schatten, haalt een antieke Nokia tevoorschijn. We zien een vage foto van afgehakt hout. Vijfenveertig van zijn kostbare olijfbomen, al een eeuw in de familie, zijn voor brandhout gebruikt. Dit zijn mensen die de Syriërs en Afghanen altijd met open armen hebben ontvangen. Maar er is iets geknapt.
"Zeventien bootjes met 620 mensen aan boord, de afgelopen twee dagen", zegt het havenrapport dat de aankomsten op de eilanden bijhoudt. Zelfs in de winter, met een woelige zee, komen er elke week mensen uit Turkije aan.
Lekker op doorreis naar Hollandistan.
@Is dit nog nieuws? | 26-02-20 | 11:37:
Zou geen kampen bouwen als Griek, maar een buslijntje naar de grens opzetten. Die lui willen toch niet in Griekenland blijven. En dan over een paar maanden een erdogannetje doen, miljarden vragen om ze te houden. Dan los je het probleem half op, laat je het weer langzaam toenemen, en vraag je weer miljarden. Dat een beetje herhalen.
De kruik begint te barsten.
Was het niet een vaasje?
De kruik barst nog lang niet.
Welkom welkom welkom.
Die kruik stroomt flink over. Stop erop? Of een grotere kruik?
En ondertussen vecht het Turkse Navo-leger inmiddels openlijk zij-aan-zij met Al Qaida, maar het enige wat NOS Teletekst weet te melden is dat de 'rebellen' een dorpje veroverd hebben.
Turken en Jihadistische moordenaars verkrachters en plunderaars, allemaal met hetzelfde doel. Nl de wederopstanding van het Ottomaanse Rijk.
Inderdaad, levensgevaarlijke situatie daar, en je hoort er zo goed als niets over.
Zelfs Putin maakt zich grote zorgen, en dat wil wat zeggen
@joppo0 | 26-02-20 | 12:59: Alle gebieden die Turkije momenteel bezet houdt, maakten eens deel uit van het Ottomaanse Rijk en de opgave van veroverd territorium is onverteerbaar voor Moslims. Turkije en haar media doen het zo voorkomen alsof Idlib Turks grondgebied is. De acties van Turkije in Syrië zijn volgens Erdogan en zijn gelijkgeschakelde media allemaal kortdurende acties, met het bestrijden van terroristen als doel, maar de kortdurende actie in Afrin duurt inmiddels twee jaar en Idlib is een toevluchtsoord voor terroristen en wordt gekoesterd door Erdogan. Er is nog geen Jihadist vanuit Idlib uitgeleverd aan de Syrische autoriteiten. "Assad valt aan" Turkije (en zijn doodseskaders) verdedigen" Zo wordt het gebracht. De wereld op zijn kop. Turkije is hier de aanvaller en probeert het land terug te halen dat de loopjongens van Islamitische Staat en Al Nusra moesten opgeven. Moslims zijn razend over Israel wat Moslims eigenlijk voor zichzelf geclaimd hadden. Als Moslims er elders in de wereld een k*dtzooi van maken, zal je geen Moslim horen.
12 jaar geleden daar geweest. Super relaxt eilandje. Was eind september. Moet nu toch wel de hel op aarde zijn. Je zal er maar wonen en geconfronteerd worden met die hele EU shitzooi. Want dat is het uiteindelijk.
Komt vanzelf deze kant op.
Nou , de EU is ook al geconfronteerd met de Griekse shitzooi. Maar we krijgen het tot op de laatste cent terug hoor, echt waar.
Portugal, die zichzelf ziet als een van de weinige landen in Europa met het hart op de juiste plaats, wil juist graag tienduizenden bootmigranten uit Turkijke of Noord-Afrika opnemen. Maar nu komt het. Die bootmigranten willen niet naar Portugal, want te lage lonen en nog lagere uitkeringen. Met als bizar gevolg: duizenden Bangladeshi en Nepalezen werken, b.v. in de Algarve, in de fruit- en groenteteelt
Geef die bangladeshi en Nepalesen dan maar een verblijfsvergunning. Die werken klaarblijkelijk voor hun geld.
Idem in Spanje, waar ze huizen met bedden voor migranten hadden staan, bij de landbouwgebieden. Konden ze meteen aan de slag. Wilden ze niet. De droom is Duitsland, Engeland, Zweden, Nederland, - landen waar ze de hele dag met een uitkering in de coffeeshop kunnen hangen en naar de meiden gluren. Geef ze eens ongelijk.
@Madame Poitiers | 26-02-20 | 11:31: welkom.
@Madame Poitiers | 26-02-20 | 11:31: ik geef ze ongelijk
Gewoon een (drijvend) hek er omheen.
www.telegraaf.nl/nieuws/358758952/dri...
En dat zal ze weerhouden? Seawatch vaart het hek wel even omver.
@gestoptmetroken | 26-02-20 | 11:46: Seaswatch heeft een saldo luchtdoelraketten nodig.
Migratiemalaise alom, en ze blijven komen. Ze willen allemaal naar Europa.
Des te opmerkelijker dat zoveel migranten hier zich als rotschoften gedragen. Dat snap ik nou echt helemaal niet. Zij kijken ook tv, zij zien ook de kolerezooi. Zij zitten hier hoog en droog en worden aan alle kanten door ons beschermd. Maar in plaats van hun blessings te tellen, proberen ze ons continent te ondermijnen en lachen hun sadistische lachjes als Europeanen worden gemolesteerd.
Europa, pas op uw saeck.
Ze weten dat bijna niemand wordt uitgezet. Daarom blijven ze ook komen. Is het wat om een psycholoog een workshop te laten verzorgen voor de politiek in Den Haag?
Horst Seehofer - de Duitse minister van Binnenlandse Zaken - werd vandaag in het de Duitse krant Handelsblatt als volgt geciteerd: „Wir werden ein zweites 2015 erleben.“
In de verte hoor ik Mutti Merkel al roepen: Wir schaffen das.... nochmals
Het betreffen diegenen die niets te verliezen hebben omdat ze geen aanspraak maken op een mvv. Er zijn ook statushouders die zich misdragen maar dat zal ermee te maken hebben dat het hier helemaal niet het land van melk en honing is. Je kunt wat bereiken als je keihard werkt, maar niets komt je aanwaaien (zoals nergens in de wereld). Het is het land waar zonder moeite aan de basale levensbehoeften wordt voldaan, zodat je meer tijd hebt voor onzinnige gedachten-spinsels. Zoals waarom je niet leeft als een koning zonder er keihard voor te moeten werken. Waarom je aan de onderkant van de maatschappij blijft bungelen en je ondanks je baantje en steenkolen-nederlands hier een grauw, grijs & koud leven lijdt. Ook al vertel je je familie wat anders als je ze je maandelijkse bijdrage stuurt via Western Union. Hier ben je als niets-kunnende migrant op z'n best een pauper, op z'n slechts een paria. Daar zitten Hollandse meiden ook niet op te wachten mbt een serieuze relatie, dus ook op dat vlak is het kut. Die hele discussie over racisme (saai) is alleen maar een afleiding om het niet te hebben over de kwaliteit migranten die je binnen haalt. En er is wel degelijk een correlatie tussen je potentiële meerwaarde voor de Nederlandse maatschappij en je land van afkomst en dat is ook logisch. We komen al (langzaam) tot het besef dat er geen migranten crisis is, het is keihard Europees beleid. Met welk doel? Dat is de vraag die ons moet bezighouden. Wat Europa (EU) betreft gaat het volgens plan.
Daarom zou ik zeggen: Burgers, pas op uw saeck.
Die lag om de arm kun je gerust achterwege laten Pritt. De overdaad aan immigranten op Lesbos is al vanaf 2015 aan de gang. Het leven van de bewoners wordt sinds die tijd dagelijks ontwricht. Het is nu 2020, de bevolking heeft zich lang genoeg mild getoond.
De Australische methode is de enige die wel en ook snel zou werken, maar komt maar niet op bij de boven ons gestelden. Zou Baudet dan toch een punt hebben?
Ja, maar dat zullen ze nooit erkennen.
Alsof Europa vergelijkbaar is met Australië.
@Is dit nog nieuws? | 26-02-20 | 11:38:
Niet echt inderdaad omdat men hier veel te soft is. Maar illegaal overgestoken linea recta terug sturen, zou het probleem meteen oplossen. Wat is daar moeilijk aan?
En vanochtend weer een mevrouw op de buis (ben haar naam even kwijt, in elk geval geen Janneke de Bruin) met twee niet-afgeronde opleidingen maar wél van de PvdA en later de vvd (ja, het kan allemaal), die haar visie mocht geven over wat we aan kinderen met messen moeten doen. Ligt allemaal bij de ouders. Laten we vooral niet de olifant in de kamer benoemen, dat steeds meer kinderen zich in toenemende mate onveilig voelen door de toenemende druk vanuit 'afwijkende culturen', waar geweld in combinatie met korte lontjes heel gewoon is.
Een vluchtelingenkamp op Malieveld mag zeker niet?
Wel een mooie plek. Daar komen politici langs. Noemen ze dat niet observerend leren?
@Harry.Langezwaal | 26-02-20 | 11:16: Dat observerend leren kunnen politici enkel in andere landen, waar gemiddeld de temperatuur hoger ligt, de stranden witter, het zeewater warmer en oh ja, waar ze ook (na enig zoekwerk) een situatie kunnen observeren om 'van te leren'.
@Harry.Langezwaal Daar komen alleen politici langs als er cameraploegen rondlopen. Als je een kamp voor hun neus wilt zetten moet je het op de Turfmarkt, Zwarteweg en het Plein doen. Op de Turfmarkt en Zwarteweg zitten beleidsmakers van een aantal ministeries en op het Plein zitten de kamerleden hun wijntjes te drinken rond het middaguur als het mooi weer is.
Als je de mensen in Europa verspreid is er over een paar weken weer een nieuw kamp. Als je terplekke de voorzieningen verbetert, dan is de kamp over een paar weken twee keer zou groot. Als je nu niks doet schrikt het nieuwe migranten af on te komen. Als je migranten terugzet naar Turkije dan krijg je negatieve publicatie.
@politiek, in vier regels een probleem oplossen, het kan!
Het idee om al die indringers op één eiland op te sluiten is zo gek nog niet, maar het probleem is dat er ook nog een hoop reguliere bewoners wonen. Ze kunnen beter een onbewoond eiland nemen.
Er zijn nog wel wat meer dingen die die Grieken kunnen doen. Schieten op alle ongeïdentificeerde boten die in hun territoriale wateren komen. De omstandigheden in zo'n kamp nog flink ellendiger laten worden, elke dag TV-uitzendingen daarover, rechtstreekse telefoontjes naar familie en vrienden van de indringers om ze te vertellen wat ze te wachten staat, elke dag veerdiensten naar Turkije organiseren, eens per maand een terugvlucht naar Afghanistan en Afrika.
Die lui zijn heus niet gek. Er moet geen schijn van kans zijn dat je Europa binnenkomt en een 100% zekerheid van een ellendig bestaan op zo'n eiland.
Wie van de asieleisers Zwitserland weet binnen te komen moet aan de poort al zn cash geld afgeven (want herkomst niet duidelijk) minus 1500 als handgeld. Daarnaast worden ook iphones en ipads ingenomen en vervangen door nokia's van de staat. Anders gaan ze toch alleen maar op facebook de gebraden haan uithangen en komt het halve dorp in Mali achter ze aan. Dan gaan ze in oude legerbarakken waar ze na 2 maanden onderling ruzie krijgen en de inboedel kort en klein slaan. Als dan na 3 maanden blijkt dat ze gelogen hebben worden ze ausgeschafft of bij Chiasso en Geneve de grens terug overgeschopt. Alwaar zij op station Como op de rails urineren en rondhangen.
Kun je je voorstellen hoe op die plannen zou worden gereageerd ten burele van Humanitas, Terres de homo's en de vele andere NGO's?
Complete opstanden!
Het is een duivels dilemma, lijkt me.
"... de Griekse eilanden, waar nu een record van 42 duizend migranten verblijft rond de officiële kampen met een maximum capaciteit van in totaal 6.200 plaatsen"
Geen wonder dat er op die eilanden chaos heerst, en de autochtone eilandbewoners er hun buik van vol hebben.
"Hulporganisaties dringen er bij de Griekse overheid op aan om meer migranten van de eilanden af te halen om ze op het vaste land fatsoenlijker te huisvesten, maar ook daar zit de opvang vol."
Dat is wat die 42.000 gelukszoekers zelf ook willen, om van daaruit verder trekken naar de gratis vleespotten van de rijke Noordwest-Europese landen, met name Duitsland, Nederland, en Zweden, die het in 2015 ook grandioos voor hun kiezen kregen. Maar geef je daarin toe, dan kun je er gif op innemen dat die eilanden binnen de kortste keren weer helemaal vol zitten met de volgende cohorten gelukszoekers die naar het vasteland willen.
De bouw van nieuwe migrantenkampen op basis van bed/bad/brood zeg maar, waar die lui niet uit kunnen, en waarmee duidelijk gemaakt wordt dat ze Europa niet in komen, lijkt mij de minst kwade oplossing.
En verder moet de EU nou eindelijk zijn buitengrenzen eens effectief gaan bewaken. Dus zorg dat er marineschepen bij die eilanden liggen om dobberbootjes tegen te houden en terug te brengen naar de Turkse kust.
@van Oeffelen | 26-02-20 | 11:13: Leer van je buren. Dat van die telefoons is heel slim. Telefoontje van 15 Frank kan 10.000 den Franken aan narigheid schelen.
@Dr_Johnson | 26-02-20 | 11:31: veerdienst
@Dr_Johnson | 26-02-20 | 11:31: De EU gaat nooit de buitengrenzen bewaken. Gewoon terugslepen Australisch model, een beproefd concept.
@Kluukluuk | 26-02-20 | 13:00: Zoals gewoonlijk is de EU het probleem, niet de oplossing.
De EU duwt het Verdrag van Marrakesh door de strot. De EU bewaakt niet de buitengrenzen, maar fungeert als veerdienst. Het Europese Jof blokkeert iedere poging de immigratie in te perken. DeEU heeft nog van geen land geëist dat ze hun onderdanen terugnemen. De EU probeert landen zoveel mogelijk asieleisers door de strot te duwen.
Laten we ook even niet vergeten dat dit komt door Erdogan. Al die bootjes vertrekken onder oog van de Turkse autoriteiten richting Griekse eilanden.
De onbetrouwbare moslimdicator blijkt onbetrouwbaar.
Ik kan hem geen ongelijk geven: Europa geeft hem alleen geld als ie flink de druk op de ketel houdt. En vergeet ook even niet dat Turkije zelf miljoenen Syriërs opvangt.
@******** | 26-02-20 | 12:21: Zou het dan niet handig zijn als dat hij dan maar eens stopt met kogelschieten in Syrië. Kunnen ze lekker terug naar huis.
Het zal hem wel voordelen geven, anders was het al lang opgelost.
Herverdelen over de rest van Europa is geen optie.
Dat betekend alles ten noorden van de lijn Frankrijk Oostenrijk Duitsland.
Oost-Europa, Spanje, Italië daar en of willen ze niet heen of de landen zelf willen ze niet en vaak is dat ook omgekeerd zo.
Terugsturen is het enige antwoord, middels een landbrug door Turkije of andere gewoon via een luchtbrug middels een Armada van vliegtuigen.
Gewoon Griekenland voluit ondersteunen om ze op die eilanden te houden. Verder volop propaganda over hoe ellendig het daar is en dat je geen schijn van kans maakt. En als je er al doorheen glipt nul kans op inburgering in Noordwest-Europa. Dat is de enige manier, hoe hard ook, om dit te stoppen.
Met ongeloof hoe de lokale bevolking in de hoek wordt gedreven. De mensen van het land, de mensen met een verleden, met tradities. Deze mensen dus wordt behandeld als misdadigers. De immigranten worden door de elite met gejuich binnen gelaten. Tot dat ....................
Het is dan ook erg zorgelijk dat deze tegenreactie op Lesbos pas nu uitbreekt. Europeanen willen vernietigd worden door EU en import barbaren. Koste wat het kost.
En zelfs als de politie de tegenstanders neertikt denkt links waarschijnlijk nogsteeds de counter culture te zijn.
Lesbos is de kanarie in de kolenmijn, bij geen wijziging van beleid kan dit zo onze kant op komen
Ja,ze zitten aan de frontlinie van de Eu en merken als eerste de gevolgen
De Grieken krijgen alle kampen terug. Met tenten !
Hij is goed gevonden :.)
Als U nu tente ipv tenten zou hebben gezegd was ie nog mooier.
Ik grinnikte
Als ze die vluchtelingen nu eerst eens stationeerden bij de mensen van vluchtelingenwerk en bij Linkse politici in de buurt, kijken of er dan niets gebeurt.....
Als ze de mensen van vluchtelingenwerk en linkse p9litici nou eens stationeerde in de immigrantenkampen, kijken of dan wel iets willen doen.
Daar heeft GS wel over bericht, vanaf het begin zelfs, met iedere keer updates.
Omdat ze daar al over bericht hebben.
Vorige week nog bij een van de beste Griekse restaurants in NL gegeten.
(Odyssey II in Geldermalsen)
Komt wel erg dichtbij zo.
Ik heb vorige week de SF-film "Odyssey" gezien. Komt wel erg dichtbij zo.
Mijn opa heeft nog een singletje van Telly Savalas(Kojak). Komt wel erg dichtbij zo.
@geile pater | 26-02-20 | 12:22: OMG, die heb ik vorig jaar nog gezien, op TV, Dirty Dozen. Komt inderdaad wel heel erg dichtbij zo.
Als Rob Jetten (en de gehele PvdA) maar niet op het idee komen om hetzelfde te doen met Texel, op dezelfde schaal als op Lesbos. Oh nee, helaas, dat gaat niet lukken, dan vaart de private Teso gelijk niet meer uit. Jammer, Jetten, daar gaat je natte droom.
Tuurlijk wel.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1151019726/opvang-voor-honderden-asielzoekers-in-expo-hal-leeuwarden
Vlak bij Texel.
En die criminele bende in Calais nblijft ook in stand, dankzij een uiteringstrekkende tuinbroek:
Bijstandsmoeder Sanne rijdt elke maand naar Calais: ‘
De Franse regering mag het migrantenkamp in Calais in 2016 dan hebben leeggeveegd, nog steeds zijn er hordes migranten te vinden. Een bijstandsmoeder uit Leusden ziet het als haar plicht het leed van de vergeten groep asielzoekers te verzachten.
Leusden slaapt nog als de oude Mercedes Vito van Sanne van Alphen in alle vroegte grommend en trillend tot leven komt. De 46-jarige Sanne rijdt al bijna vier jaar iedere maand naar Noord-Frankrijk met hulpgoederen voor de vluchtelingen. ,
De oude bestelbus is zoals telkens tot de nok gevuld met slaapzakken, dekens, jassen en mannenkleding, schoenen, héél veel schoenen, tentjes en het nodige aan houdbare etenswaren.
Turend over het regenachtige asfalt tussen Breda en Antwerpen vertelt de Leusdense wat haar drijft. Ze was al vroeg op zichzelf aangewezen als kind van gescheiden ouders, wonend bij haar moeder die uit het leven stapte toen Sanne 17 was. ,,Het heeft me gevormd tot wat ik ben; hard van buiten soms, maar zacht van binnen. En ik wil graag voor anderen zorgen. Dat is mijn tweede natuur. Ik lijd aan fibromyalgie, wat me ongeschikt maakt voor vast betaald werk.
Moest even opzoeken wat fibromyalgie dat was. Maar ze kan gewoon bij thuiswerk service werken voor boodschappen.. Dat doet ze in feite nu ook.
Ik heb wel een mening over deze mevrouw, maar die kan ik voor de bloeddruk van Joris beter niet hier ventileren.
@Kluukluuk | 26-02-20 | 10:58: Dat is een ziekte die niet is vast te stellen.
Wat Sanne eigenlijk aan het doen is, is haar moederinstinct richten op haar plaatsvervangende kinderen. Soms zijn het hondjes of poesjes, maar in dit geval zijn het de economische migranten.
@unshift | 26-02-20 | 11:00: Als ik zo vrij mag zijn om uw stelling door te trekken, Sanne had dus eerder gewoon vaak en hard genomen moeten worden. Met wat mazzel had ze dan een eigen worm om voor te zorgen en was ze niet nu maandelijks tussen de illegalen te vinden.
Of, zou ze tussen die illegale 'knappe, donkere mannen' op zoek zijn naar die legendarische Anaconda, die haar kunststof Tarzan van de Pabo doet verbleken?
"De oude bestelbus is zoals telkens tot de nok gevuld met slaapzakken, dekens, jassen en mannenkleding, schoenen, héél veel schoenen, tentjes en het nodige aan houdbare etenswaren."
En toch ook wel 'knuffeltjes' voor de kindjes?
Wat een getikteling, zeg.
Het maakt haar blijkbaar ongeschikt voor betaald werk.
Maar dus wel geschikt voor betaald niet-werk?
@Dr_Johnson | 26-02-20 | 11:11: Wat veel erger is, is dat die bus telkens weer vol is.
Had mevrouw Sanne bij ons voor de deur gestaan met de vraag of we nog spulletjes over hebben, dan had ik haar netjes met lege handen heen gezonden (zo ben ik dan ook weer, ik had haar liever een schop onder haar kont gegeven) maar blijkbaar kan ze, fibromyalgie en al toch elke maand een bus vol meuk bij elkaar scharrelen.
Werken, dat komt in elk geval niet bij haar op.
@EEnzame SchizofrEEN | 26-02-20 | 11:33:
"Werken, dat komt in elk geval niet bij haar op."
Nee, dat kan ze kennelijk niet vanwege een obscure ziekte. Maar ze bewijst wel dat ze een uitstekende 'trucker' zou zijn.
@Realism Is All | 26-02-20 | 11:17:
Wel veel moeite om een rijdende hoerenkast te bestieren.
@Kluukluuk | 26-02-20 | 10:58:
Moest het ook even nazoeken. Dan ben je blijkbaar stijf omdat je te weinig beweegt, maar dan in extreme mate.
@EEnzame SchizofrEEN | 26-02-20 | 11:10:
'bijstandsmoeder'
Dus waarschijnlijk zit er bij Sanne thuis al een halfbloed wurmpje te wachten tot mama weer eens thuis komt met een nieuwe 'papa' op jacht naar een verblijfsvergunning
En waarschijnlijjk heeft die zweefteef nog nooit van haar leven vrijwilligerswerk in het plaatselijke dorpshuis, gymclub etc. gedaan (op die mensen kijkt ze op neer). De enige drijfveer van deze mevrouw is revanchisme en narcisme. Het wemelt van dit soort vrouwtjes.
Alle ellende die de grieken overkomt, is ook onze schuld. Ik zet nog maar eens 'die bouzouki klang durch die sommernacht' op. Dat poetst het beeld van de grieken weer een beetje op.
Ze kunnen in Brussel wel het vermogen van je stofzuiger halveren en het plastic wattenstaafje ausradieren, maar als het wat moeilijker word dan gaat de bijdrage omhoog en kun je het voor de rest fijn uitzoeken. Dan roept ons Frenske " Diversiteit of anders oorlog" nou die is zo zachtjes aan wel begonnen op Lesbos .
Vergeet niet dat zonder de EU, Nederland in oorlog was geweest!
Of zo iets.
@Nuchternederland | 26-02-20 | 10:48: Zonder de EU hadden we hier nu duits gesproken.
Het parlement van de EU bestaat voor het grootste gedeelte uit mensen
die in hun eigen land niet echt politieke hoogvliegers waren,
de wattage van stofzuigers, plastic rietjes of wattenstaafjes
zijn dingen waarover de beslissing net niet boven hun pet gaat,
voor alle andere dingen is het standaard "meer geld"
want meer geld voor alles verhult het ontbreken van
politiek inzicht, planmatige aanpak en algehele leiderschap.
@klaasjanhenk | 26-02-20 | 11:01: nee, bedank de geallieerden maar!
@klaasjanhenk | 26-02-20 | 11:01:
Binnen kort Frans, had daar al een vergadering over verwacht in het EU praatzaaltje.
@TijdelijkOptimist | 26-02-20 | 11:02: Volgens mij kan je met MINDER geld ook veel problemen oplossen.
Ze kunnen ook zorgen dat we geen roamingskosten meer hebben in Europa.
En dat banken en verzekeraars deugdelijke kapitaalreserves moeten hebben (sorry saai, ik weet dat blaten over kromme komkommers leuker is voor de bühne)
De Grieken hebben nog een rekening open staan met de EU (ons). Ze bedonderden de boel en logen over hun financien. Dit akkefietje lossen ze zelf maar op.
EU wist dit dondersgoed,maar ze zouden en moesten bij de EU horen.
De EU stond toe dat de Grieken sjoemelden met de cijfers want men wilde persé Griekenland erbij hebben.
Probleem is dan dat diezelfde grieken 'hun' illegalen vervolgens dieper Arm Europa in jagen. Zij weer aan de ouzo, wij aan het gas.
Lul niet zo dom. Ze moesten en zouden er bij, dus hebben we ze zelf op een geitenpaadje via Goldman Sachs gewezen.
Waarom denk je dat die spaghetti-vreter zo lang de ECB bestuurd heeft?
@DolfWeerwolf | 26-02-20 | 10:44: Klopt, vanwege de strategische ligging.
OK, dan laten ze los op het vaste land. Goed idee? Laten wij nou eens van onze marinebootjes niet op drugs laten jagen bij onze verre waddeneilanden, maar gewoon deze mensen even op een Afrikaans strand zetten.
@Nuchternederland | 26-02-20 | 10:45: Maar ook vanwege het historische idee van de democratie die daar ontstaan is en omdat de zwakke Zuid-Europese landen (incl. Frankrijk) een medestander wilden in het parlement.
Het probleem begint en eindigt dus met de EU.
De EU is noodzakelijk om tienduizenden extra beroepspolitici miljonair te maken en macht te verstrekken over Der Untergang deel 2.
Zonder de EU was Frans Timmermans een overbodige wethouder Hekking geweest in een k*tdorp ergens in Limburg. Zonder de EU was deze omvolking nooit gestart.
De enigen die baat hebben bij de EU (buiten genoemde miljonairs) zijn de burgers van het k*tdorp in Limburg.
Lekker blaten van Oef?
Je hebt de afgelopen jaren blijkbaar niet goed opgelet of je bent verschrikkelijk naïef.
Nee, voluit ondersteunen met die kampen. Antireclame bij gelukzoekers is goud waard.
@Nuchternederland | 26-02-20 | 10:45:
Qua ligging kun je beter Turkije hebben.
Dat Griekenland perse erbij moest is omdat al die topmensen op het gymnasium hebben geleerd dat Griekenland 'de bakermat van onze cultuur' is.
(Yeah right, cultuur van slavernij en misogyny, en de Grieken zelf waren immigranten die de locals onderdrukten. Logisch dus dat Britten en Amerikanen de klassieke oudheid graag ophemelen)
@******** | 26-02-20 | 12:51:
Logisch dus dat Britten en Amerikanen de klassieke oudheid graag ophemelen)
Wat een drogreden. Tssk tssk.
Waar kun je als pensionado nog een rustige, zonnige oude dag doorbrengen zonder ineens te worden overvallen door 'vluchtelingenkampen', asielzoekerscentra en andere virussen?
portugal.
Goede vraag. Antwoord: nergens. U zult niet zonder financieel te bloeden ons 'mooie' landje kunnen verlaten, mocht u over voldoende kapitaal beschikken dan is dat ten eerste heel vreemd, want dat had u moeten inleveren in Brussel en ten tweede, u dient uw volledige werkbare leven in dienst te staan van de EU, mocht u lichamelijk niet langer in staat zijn productief te zijn, dan zijn er ook geen verzorgingstehuizen meer. Maar een bepaalde politieke partij kan u adviseren hoe uw leven te eindigen... Dat dan weer wel.
@Nuchternederland | 26-02-20 | 10:45: en dan afgeknepen worden door Nederlandse belasting met 50% + belastingtarief.
@Nuchternederland | 26-02-20 | 10:45:
Juist, en in het bijzonder Madeira. Veel te ver weg voor dobberboten.
Als emigrerende Nederlandse pensionado met een lijfrenteverzekering zal je eerst 72% (maximum inkomstenbelasting tarief 52% + revisierente 20%) belasting aan de overheid moeten afdragen omdat je lijfrenteverzekeringen niet naar het buitenland uitkeren.
Dat is voor mij al reden genoeg om z.s.m. uit dit linkse-commie-shithole te vertrekken: de verliezen accepteren en gaan. Ik ben genoeg uitgemolken in NL.
@unshift | 26-02-20 | 11:09: oh en vergeet niet om je huis te verkopen voordat je vertrekt anders rekent de belastingdienst ook 30% belasting over het verkoopwaarde.
Geen zinnig mens kan de Grieken deze reactie kwalijk nemen. Je land wordt overlopen door mensen met wie jij uiteindelijk helemaal niets te schaften hebt. Wie zou dat wel pikken?
Ha ha ha, wie? Nederlanders natuurlijk. Een laf ruggengraatloos volk. Beschaamd ben ik om Nederlander te zijn
Vroeger heette dat een invasie en de fase daarna een bezetting en werd je als volk daartegen beschermd (althans een poging daartoe gedaan) door jouw regering in de vorm van een leger, ook wel oorlog genoemd. Tegenwoordig worden je hersens ingeslagen als je een afwijkende mening hierover hebt.
Het probleem is dat ze niet kunnen doorreizen omdat de Hongaren hun grenzen gesloten houden.
De bedoeling was dat door de EU gesponsorde boten ze zouden “redden” vlak voor de Noord Afrikaanse kust en dan naar Italië en Griekenland zouden brengen en dat ze dan in een grote mars naar Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk zouden lopen.
Democratie volgens Rutte, Verhofstadt en Timmermans. Nog meer EU svp ! Gewoon heel Europa sociaal en demografisch ontwrichten en destabiliseren en willens en wetens aansturen op sociale onrust c.q. een burgeroorlog. Schoften zijn het, en op een dag zullen ze verantwoording moeten afleggen voor hun wandaden.
Nederlandse msm lees je niks,alsmaar vaker moet je daar kijken wil je weten wat er gaande is.
Beter kijken zou ik zeggen. nos.nl/artikel/2324526-bewoners-lesbo...
@de visser | 26-02-20 | 10:43: idd beter kijken en niet lullen
En daarom wil de EU een EU-leger: zodat ze alle toekomstige opstanden tegen EU beleid effectief en snel de kop in kunnen drukken.
Precies, het wordt pure dictatuur. Met harde hand ingrijpen tegen "populisten", "racisten" en "fascisten". Maar ja, als je op Rutte en VVD66 stemt, moet je natuurlijk achteraf niet gaan zeuren. Het zijn niet de politici, maar de mensen die op hen stemmen. Dat laffe slappe onverschillige Hollandse stemvee. Dat is de kanker in onze maatschappij.
Daar zijn ze al mee bezig. Via een achterdeurtje. As usual bij de EU. Dat leger wordt al gevormd onder het mom van samenwerking tussen lidstaten...yeah right.
Ik woon op een eiland en ik zou helemaal apeshit gaan als ze dat met m'n eiland zouden doen.
Tijd voor een AZC bij u.
Ik geef ze groot gelijk. Hup, terug ermee.
Staan de BN'ers al klaar om er schande van te spreken en de zolders te (laten) poetsen voor de opvang?
In Delhi en in Noord-India zeer heftige rellen tegen de regering vanwege toelaten moslim immigranten de.sputniknews.com/politik/2020022532...
Heej, vreemd, dat werd in het nieuws andersom gebracht. De moslims zouden het niet eens zijn met een nieuwe wet die immigratie naar India makkelijk maakt, behalve als je Islam hebt. Rellende Hindoes, het blijft raar klinken.
Wat een stelletje racisten zeg, die Grieken.
Als ze het niet bevalt, dan rotten ze toch gewoon zelf op?
(vrij naar: wijlen Walter Lübcke, CDU).
Wat dacht je van Joop van Riessen, oud hoofdcommissaris politie Amsterdam.
@Mariolo | 26-02-20 | 10:43: Nee, die was dat niet. Die wilde alleen maar hele volksstammen uitroeien. Het was Job Cohen die tegen de autochtone bevolking zei 'als het u hier niet bevalt, gaat u maar weg."
Goh, je kunt daar alweer in t-shirtje lopen.
Overigens vind ik dat die gelukszoekers in die kampen linea recta terug naar Afrika moeten worden getransporteerd.
Begrijp nog steeds niet waarom dat niet mogelijk gemaakt kan worden.
Naja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, Drumpiet zegt zowaar iets rabiaat rechts en meent het schijnbaar ook nog. Chapeau, u cunt het!
@elfenstein | 26-02-20 | 10:51: Verbaasd. Zijn ze mss een azc aan het plannen in Drumpiet zijn voortuin. Vraagteken.
Raad je aan om je hoofd verder uit het zand te trekken. Antwoord op je niet begrijpen zijn 2 simpele letters: EU.
Begrijp je het nog steeds niet. Het is bewuste politiek van EU en de landen waar men zo achterlijk is om op de sociaal liberalen te blijven stemmen. In het jaar voor de verkiezingen een beetje stoere rechtse praat, maar intussen elke week weer tienduizenden uitkeringstrekkers binnenlaten. Van jouw belastingcenten.
Ik was jaren geleden op Lesbos. Lief eilandje, aardige mensen en je kon het eiland op één dag omlopen.
Denk er nog regelmatig over na hoe erg het nu moet zijn voor de locale bevolking. En de media maar klagen over hoe vreselijk de leefomstandigheden zijn voor de vluchtelingen...
Knap hoor, dat eiland in één dag omlopen. Da's zeker 220 km, doe ik u niet na.
Duhhh, zelfs met de auto moet je goed doorrijden ! Eilandje ? Het is na Evia en Kreta het grootste Griekse eiland ! Helemaal rond is zeker 250 km.En met die bochtige wegen daar....Ken dat eiland maar al te goed.
@A333aan | 26-02-20 | 11:25: Dus er kunnen nog een triljoen asieleisers bij volgens u? Ook weer opgelost.
Welkom welkom welkom
Maar dan in het Grieks.
Zou Erdogan de grens trouwens niet dichthouden voor een paar miljard?
Wat denk je dat al die Turkse moskeeën in Europa wel niet kosten. Dat Dyanet draait ook niet op vrijwilligers.
Ha, zie hier de vrede en veiligheid gebracht door de EU. Ik wantrouw RT ook maar wat die dames zeggen is wel ongefilterd raak. Triest om te zien hoe veel traditionele toeristische plaatsen zijn verkwanseld door de nomenklatura in Brussel. Shame!
Waar de EU begint, eindigt democratie.
Weet niet meer waar het was,rt of sputnik maar daar toonden ze.aan dat veel EU rechters veel te doen hebben met Soros en die clubs die hij steunt.
Zijn veel belangen verstrengelingen daar tussen.
@Roger-Rabbit | 26-02-20 | 10:40:
Gevonden,bij RT
Credibility of European Court of Human Rights lies in ruins after judges’ links to Soros revealed
@Roger-Rabbit | 26-02-20 | 10:43: www.rt.com/op-ed/481651-george-soros-...
Wel bijzonder ja.
"Finally, there is no requirement that people appointed to be judges at the ECHR have any judicial experience at all. Some 51 out of the 100 judges who have sat on the ECHR bench since 2009 had never been judges or magistrates before. Instead, they were very often human rights activists working for Soros or one of his front organisations."
@Roger-Rabbit | 26-02-20 | 10:43:
EU hof zijn juristen van alle landen, aangewezen door hun politieke leiding. En mensenrechten zijn voor elke wenselijke uitleg vatbaar. EU hof is daarmee een van de machtigste politieke witwas instituten.
De prijs die Griekenland moet betalen omdat ze mee mogen doen met de Euro. Verplichte aanvoerhaven van de nieuwe 'Europeanen'. Het zal daarom zijn dat #linksfascist Dijsselbloem zo bleef drammen dat de 'luie' Grieken zich aan hun betalingsverplichtingen zouden voldoen. Nee, geen luie Grieken maar nieuwe burgers waarvan vele niets anders doen dan hun hand op houden. Snapt u het nog?
Ik zag ook al een Italiaan klagen over de kortstondige sluiting grens met Oostenrijk : dus wij vangen al jaren barmhartig hele volksstammen vluchtelingen op, maar nu gooien jullie direct de grens voor ons dicht?
@ikbenerweer! | 26-02-20 | 10:30: De Italiaanse asielindustrie verdient bakken geld. Ten koste van de lokale bevolking.
Een veel grotere bedreiging dan Corona
Grappig dat ze voor het Corona virus wel de grenzen proberen te sluiten.
@roevka | 26-02-20 | 10:30: Gemiste kans natuurlijk. Omvolkingsplannen kunnen in een stroomversnelling komen bij de juiste aanpak (= zoveel mogelijk Europese doden).
Rob Jetten sipt aan en droomt van wel meer. Laat die tail dan ook maar weg.
Anaal incontinent vanaf 55+?
Ik pleit voor pan-Europese motorclubs. Heel verbindend allemaal.
In de eind 60er jaren en nu nog steeds had je nozems / provo / flowerpower / maagdenhuis tuig / langharig tuig en andere soorten te lui om te werken.
Toen was er een klein groepje mariniers die in no-time de Dam en wat later het Centraal station schoon maakten.
Waar de Amsterdamse politie met veel manschappen de Stadhouders kade weer beloopbaar maakte was dit met een beperkt groepje mariniers in een mum van tijd gepiept.
Degene die vast gelijmd zaten kon je gewoon laten zitten, daar was een flinke regenbui voldoende.
@biebop | 26-02-20 | 10:58: www.youtube.com/watch?v=uZF4aD9jloM
@biebop | 26-02-20 | 10:58: Dat waren nog eens tijden. Dat tuig is nu gepensioneerd woon-zorgbestuurder/ onderwijsbobo/ PvdA subsidieclub bestuurder. In vijftig jaar overal een puinhoop van gemaakt, tegen een riant salaris, ja van uw belastingcenten.
Mijn buurvrouw is lesbisch. Het komt zo wel dichtbij.
Als ze echt lesbisch heeft, kan ze bij de lokale moskee om hulp vragen. Die helpen haar er zo vanaf.
De oplossing is simpel, meer EU! -G. Verhofstadt-
Frenske zal ook wel tegen het plafond vliegen.. Al die broeikasgas veroorzakende vuren daar. Dat kan echt niet.
Ik voorzie zangkoren over "Welkom in Nederland".....
Maar gelukkig hebben we hier woonruimte plenty en staan er nog tienduizenden Mieles in afwachting van bestemming. Wolla!
@Klinisch dood | 26-02-20 | 10:26:
"Een mevrouw aan het woord, die zich verraden voelt door haar eigen regering." Dat gevoel heb ik nu al een paar decennia....
Nou, ik las op de Joop dat getiktelingen Tinkerbell en Rikko de Reliegek hun stichting (of misschien 'kunstproject' in het geval van Tinkerbell) 'We gaan ze halen' hebben opgeheven.
Toch een heel klein lichtpuntje in de policor duisternis.
@Dr_Johnson | 26-02-20 | 11:03:
Dat is omdat de bus die ze voor weinig bij een schroothandelaar hadden gekocht kapot is anders hadden ze ze wel gehaald.
@Dr_Johnson | 26-02-20 | 11:03:
Zelfs op Joop! zijn velen het eens met de lokale bevolking en krijgt de EU er flink van langs.
Als zelfs Joop! Het zegt.
@HA BIER!1! | 26-02-20 | 14:26:
Nou, dat zal Joop niet zelf zeggen, maar een aantal reageerders dat nog geen permaban heeft gekregen, maar die binnenkort wel gaat krijgen.
Misschien de Russische journalisten eens gaan waarderen voor het werk dat zij wel doen?
Ruptly verslaat anders wel alles waar onze media verzaken. Een jaar protesten in Parijs bijvoorbeeld.
Dat doen ze zonder commentaar......... u mag zelf uw conclusies trekken.
Een iets andere werkwijze dan ons Staatsjournaal......
@Fatwabuster | 26-02-20 | 10:49: Ja maar... wat moet ik dan geloven?
- Gemiddelde Nederlander die dagelijkse MSM gevoed wordt -
@Fatwabuster | 26-02-20 | 10:49: Zwak van GS dat ze daar nooit een reportage geschoten hebben.
Zerohedge kan ik ook aanbevelen. Het financiele van hen loopt vaak weken voor op wat wij dan summier krijgen toegediend.
REAGEER OOK