Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Clint Eastwood gestopt met Trump-fan zijn

Niet dood

Van alle bekende mensen die het gore lef hebben om uitgesproken aanhanger van Donald Trump te zijn is 1 van de 2 overgelopen naar een ander team. De verrader in kwestie is Clint Eastwood, onze favoriete acteur onder personen van 150 jaar en ouder (beste film natuurlijk The Good, the Bad and the Ugly, beste recente film Gran Torino). Nu Eastwood zijn moedige ballen heeft ingeleverd bij de balie is hij fanboy van... Bloomberg. Ja hoor. Al heeft Trump 'bepaalde dingen' wel goed gedaan en die redenering kennen we in Nederland maar al te goed, daaraan kan je namelijk keiharde PVV'ers herkennen: "Ik ben het natuurlijk niet eens met alles wat Geert zegt maar op sommige punten heeft hij wel gewoon gelijk!" Enfin, Eastwood dus overgelopen naar het andere kamp, nu blijft alleen Erik Mouthaan nog over als bekende Trump-supporter.

Reaguursels

Inloggen

Die Bloomberg heeft zoveel mensen zwijggeld betaald en een contract laten tekenen om hun mond dicht te houden dat Warren hem in één debatje al bijna liet wegkwijnen.
En die bron is verre van uitgeput. Bloomberg had daar nauwelijks een antwoord op en wilde die mensen niet ontheffen van hun zwijgcontract. Daar zit dirt en iedereen weet dat.
Potus GOAT zit rustig achterover.

kempenaer | 24-02-20 | 10:49

Clint Eastwood is Libertarian en dan is Bloomberg natuurlijk precies wat je hebben wilt: iemand die alles wilt verbieden, van wapens tot aan grote bekers bij de fast-food tent.

Moonwarrior | 24-02-20 | 09:02
-weggejorist-
Draak1968 | 24-02-20 | 08:27

Unforgiven. Nuff said.

Baron-barry | 24-02-20 | 00:33

Vroegah, toen films nog goed waren en boeven niet geëerd werden vanwege presidentieel aan "the right side of history" staan.
Ook toen dacht iedereen dat de acteur een held was, omdat hij zo goed voor held speelde.

Ontluisterend dat deze oude man op gevorderde leeftijd zichzelf moet ontmaskeren. Voorkeur hebben voor de door het moeras naar voren geschoven miljardair, dat zou de echte Dirty Harry nooit hebben gedaan, zou hij echt bestaan.

Jan Passant mk2 | 23-02-20 | 22:39 | 1

Filmtip: Magnum Force..

Kompromat | 23-02-20 | 23:25

Hoeveel zou Bloomberg daarvoor gedokt hebben?

Feitenpliesie | 23-02-20 | 20:59 | 1

Nah, 't is gewoon een kwestie van prikjes in een voodoopoppetje.

Mazzelstof | 23-02-20 | 21:05

Die acteurs spelen gewoon een rol.
Links lullen. Rechts vullen.
Zo weinig mogelijk belastingen betalen en zo veel mogelijk binnen harken.

Reden | 23-02-20 | 20:16 | 2

Acteren is geloof ik een beroep. Net als wat paardenfokkers doen of matrozen of betonstaalvlechters. Die kunnen allemaal politieke meningen hebben, ook als dat verder niks met hun vak van doen heeft. Schijnt het.

Mazzelstof | 23-02-20 | 21:03

Beste acteur aller tijden , al stemt tie op rob jetten. Mooiste films vind ik dirty harrie. Scorpio

geenhakbar | 23-02-20 | 21:46

Heel Hollywood zit in een regressief linkse stuip. Het is pas karakter om als Hollywoodster zelf te denken.

BozePaarseMan | 23-02-20 | 19:04 | 2

Bloomberg links?!??!! Jij snapt niet zoveel van links en rechts geloof ik

* Il Principe * | 23-02-20 | 19:14

@* Il Principe * | 23-02-20 | 19:14:
eh , Links betekent toch dat je geen ruk om anderen geeft maar wel de juiste mening hebt?

skoftig | 23-02-20 | 19:35

Ik neem alleen Arnold Schwarzenegger serieus.

ploppy | 23-02-20 | 18:49 | 3

Bruce Willis niet dan ?

van Oeffelen | 23-02-20 | 19:11

@van Oeffelen | 23-02-20 | 19:11: zal chuck norris fijn vinden dat geslet van jullie :/

Yzord | 23-02-20 | 21:17

Winnen van corrupte Hillary en Alzheimer Inc. is makkelijk. Geen idee wie die Bloomberg is... Misschien wordt het nog spannend!

Onno Barendsen9337 | 23-02-20 | 18:42 | 2

Bloomberg is een joodse miljardair met een eigen mediabedrijf. Hij heeft zijn kapitaal bij elkaar gesprokkeld met speculeren.

Volgens mij heeft hij goede ideeën, maar als hij wint, gaan de complotwappies overuren draaien.

Giraf01 | 23-02-20 | 19:16

Bloomberg is meer midden maar hij gaat het toch niet worden want de dems zijn net als hier naar extreem links doorgeschoten.

Urbanus_2.0 | 23-02-20 | 21:28

Die laatste film van hem was echt heel slecht. Hij is echt nu passé.

Misterspok | 23-02-20 | 18:31 | 1

The mule vond ik wel aardig. Op z'n lijf geschreven. Maar dat zal wel niet de laatste zijn.

suscrofa | 23-02-20 | 18:41

Eastwood is de enige acteur die niet knippert met zijn ogen als hij schiet.

ik_wacht_niet | 23-02-20 | 18:18

Dirty Harry is nou niet echt anti-National Rifle Association.
Gran Torino ook niet echt.
Hoe zit dit nou weer.

kloopindeslootjijook | 23-02-20 | 17:59

Zo hee, wat een teleurstelling zeg! ( alle films van eastwood in de kliko gooien gaat)

von sokkenstopfen | 23-02-20 | 17:40

LOL, Het zal mij benieuwen hoeveel Clint onder de tafel toegeschoven krijgt om “The mule” te spelen voor Bloomberg z’n campagne.
Ik hoop dat zijn film cariere er niet onder gaat leiden, Prima acteur.

Datgingniegoed | 23-02-20 | 17:26 | 1

Wat was het ook al weer? 30 milioen?
Maar dan heb je er ook wel een hele mooie 1.60 mtr tuinkabouter voor.

Datgingniegoed | 23-02-20 | 18:24

Nu ik dit weet, weet ik het ook niet meer.

hekkendonder | 23-02-20 | 16:49

Moet je ballen hebben om Trump te steunen? Trump heeft ze zelf ook niet. Het niet supporteren is juist veel dapperder.

MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:48 | 4

Oh is dat zo? Ga maar eens in een publieke setting roepen dat je Trump een toffe peer vindt & een andere keer dat je Trump een grote aap vindt. Kijk dan eens naar de reacties en vraag jezelf nog eens af wat moediger is.

Onno Barendsen9337 | 23-02-20 | 18:23

@Onno Barendsen9337 | 23-02-20 | 18:23: Vraag gewoon drie redenen wat Trump verkeerd doet , zijn ze gelijk klaar.

Ghibli | 23-02-20 | 18:36

@Ghibli | 23-02-20 | 18:36: Dat vroeg ik laatst aan aan collega, toen die zei dat hij Trump 'white trash' vond. Ik kreeg geen antwoord.....

AdPatat1960 | 23-02-20 | 20:50
▼ 1 antwoord verborgen

Acteurs moet je nooit serieus nemen...

laurentius | 23-02-20 | 16:39

Jammer voor alle -uiterst komische- hators: mijnheer Trump gaat de volgende verkiezingen gewoon weer winnen.

Hij doet zn werk namelijk uitstekend: aanpak van China, aanpak van kutlandjes, die de NATO rekening niet willen betalen, akkoord van Parijs in de prullenbak (waar het thuishoort, omdat het grote concurrenten als China en India uit de wind houdt en alleen het Westen op kosten jaagt), aanpak Iran, N-Korea etc. etc.

Alles, maar dan ook werkelijk alles goed en slim aangepakt.

De Democraten hebben alleen maar volidioten in de aanbieding, zoals de communist Bernie, krijswijf Pocahontas en de nu al volledig mislukte en totaal afgedroogde mini-Mike. Lachwekkend stelletje losers, waar Trump lachend, gierend en brullend de vloer mee aan zal vegen!

echt_links | 23-02-20 | 16:35 | 7

@MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:51: gematigd sociaal democraat? Je hebt bijvoorbeeld zijn 90% belastingtarief gemist geloof ik. Of gratis studeren. Of Medicare-for-all voor iedereen verplichten.

Moonwarrior | 23-02-20 | 21:05

Precies, Trump doet het prima. De linkse Democraten zijn de weg kwijt (net al rutte's VVD en zijn linkse tokkie vrindjes. Trump zal knokken om herkozen te worden. Hij heeft een aparte stijl, maar krijgt dingen voor elkaar en komt heel veel koexersbeloftes na. Die linkse tokkies beloven zaken en na de verkiezingen verneuken ze iedereen. MAGA met TRUMP!

FrankOngerust | 23-02-20 | 22:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Als zelfs de hoogbejaarde demente Clint Eastwood inziet dan Trump de meest arrogante, hufterige domme politieke fluim is die de VS ooit heeft meegemaakt... dan moet het wel waar zijn.

litebyte | 23-02-20 | 16:14 | 7

weer zo'n NPO geïndoctrineerde.

valke376 | 23-02-20 | 16:52

.. dat Clint dementerend is ?

suscrofa | 23-02-20 | 18:57

Jij heet niet voor niets "lite", hè. Een "heavy" zal zal je nooit worden.

Penus Decoratus | 23-02-20 | 19:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Dan heb je dus net als gevestigde partij (om het even welke) net je huisje afgetimmerd, zo lek als een mandje.

Scene: de systeemkandidaten liggen op de grond en staren in het dubbelloopsjachtgeweer:

"I don't deserve this".

De moedeloze kiezer, die alle corruptie en machtsmisbruik zat is:

"Deserved ain't got nothin' to do with it".

Jachtgeweer gaat af.

Einde scene.

Al doet Clyde in Any Which Way but Loose me ook aan een zeker iemand denken.

Hetkanverkeren | 23-02-20 | 16:12

Als het van CNN komt neem het dan alvast maar met een grote korrel zout.

drs. P | 23-02-20 | 16:07 | 4

@MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:52: Als je zelf niet in staat bent om nieuws inhoudelijk op waarde te schatten en uit moet gaan van de autoriteit die het brengt, dan bezit je onvoldoende kennis en inzicht om het nieuws te plaatsen in een opgebouwd referentiekader en ben je slachtoffer van het narratief dat het meest aansluit op je onderbuik. En daar snijdt precies het mes. Tussen feitelijke waarheid en de perceptie van die waarheid. Zodra je meent dat die twee gelijk zijn ben je de weg kwijt en ben je een verloren ziel.

BrokenTipi | 23-02-20 | 17:08

@MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:52: Ja zo is je wereldbeeld natuurlijk wel heel simpel. Het klopt niet, maar makkelijk is het wel.

Onno Barendsen9337 | 23-02-20 | 18:35

@MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:52: Ow waarom betaalde recent CNN nog Nich Sandman miljoenen om een rechtzaak te voorkomen? Of hoe ze op CNN meenden dat vlucht 370 verdwenen kon zijn in een zwart gat. Of hoe ze Michael Avenatti deden aanbinnden en de nieuwe presidentskandidaat van de Democraten zou worden. En waarom kan ik die man dan niet terug vinden in de polls? Dat is zomaar een kleine greep uit de fantasiewereld die CNN heet.

Moonwarrior | 23-02-20 | 21:08
▼ 1 antwoord verborgen

Wat heeft die Trump nou voor goeds gedaan in de wereld? Nou, nou, geen ene malle moer. Het is alleen maar een nog grotere puinhoop. Clint kan beter zijn Winchester uit de mottenballen halen.

Tishetnetnie | 23-02-20 | 16:04

Het woord “verrader” is wel interessant in deze.

Want wie verraad nu wie? Een conservative als Eastwood, een man die trouw aan zijn idealen blijft? Of Trump, die steeds meer schijt lijk te hebben aan regels die machtsmisbruik tegengaan? Hoezo “drain the swamp” dus?

De Muur, aanpak van China en (vanuit Amerikaans perspectief gezien) aanpak van landen die de VS uitnemen kan ik wel vanuit de bril van een conservatieve Amerikaan waarderen. Zo zal Eastwood het vermoedelijk ook zien.

Maar de ongeoorloofde invloed die Trump uitoefent op bijvoorbeeld strafzaken om vriendjes te helpen, dat huftergedrag op Twitter, geslijm met Poetin (waarom?!) en de (vele) andere zaken waaruit blijkt dat hij zijn positie als president voor persoonlijk gewin uitbaat (misbruikt) zal menig Republikein inmiddels flink uit de keel hangen. En Eastwood zegt dat dus nu gewoon (zoals inmiddels vele Republikeinen voor hem).

Niets mis mee zou ik zeggen. Dus hoezo “verrader”? Eastwoord pleegt juist verraad aan zijn eigen principes indien hij zich niet uitspreekt voor datgene waarin hij gelooft.

Overigens was Trump in 2001 Democraat, en heeft hij verscheidene keren de Republikeinse partij verlaten. Ook “verraad”?

Kompromat | 23-02-20 | 15:55 | 6

"zal menig Republikein inmiddels flink uit de keel hangen"
Ow vandaar dat 90-95% van de Republikeinen volledig achter hem staan en mensen met tienduizenden tegelijk naar zijn rallies komen...

Moonwarrior | 23-02-20 | 21:11

@Moonwarrior | 23-02-20 | 21:11:
"volledig" achter hem staan? Waar blijkt dat uit?

Kent u soms de motieven van alle gepeilde Republikeinen? En weet u welke vragen werden gesteld? En wanneer is er precies gepeild? Toen de impeachment-procedure nog liep, die vrijwel alle Republikeinen als partijpolitiek (van de Democraten) beschouwen, of nadat deze maand bekend was geworden dat Trump via de minister van Justitie zijn vriendje heeft proberen te helpen?

Dat Republikeinen bijvoorbeeld de huidige staat van de economie (zeer) waarderen en daar Trump de credits voor geven, en wellicht die emotie mee hebben laten wegen in hun antwoorden op de vragen, wil nog niet zeggen dat daarmee de zaken die ik benoemde menig Republikein NIET flink de keel uit zou hangen.

Veel echte Republikeinen zullen een controversieel (of, indien u wenst: kleurrijk en veelzijdig) figuur als Trump onmogelijk "volledig" kunnen steunen. Net zo min overigens als veel echte Republikeinen hem volledig zouden kunnen afwijzen; McConnel in Januari over Trump: "hij hééft goede raad opgevolgd op alle gebieden die "traditionele Republikeinse Posities zijn".

Kompromat | 23-02-20 | 23:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Ja, en, want, nu, dus? Boeien. Whats the topic. Schieten maar.

Breakdance | 23-02-20 | 15:43

Alles beter dan de amorele schooier Trump, de kandidaat van de deplorables, volledig afgesneden van onafhankelijke en zinvolle nieuwsbronnen, religieuze (half)gekken, waar d’r ook heel veel van zijn in de VS en rancuneuze proleten, enkel gedreven door een grenzeloze haat voor links, libertair , gouvernementeel , supranationalistisch etc, althans wat daar dan in hun ogen allemaal voor door moet gaan, kenmerkend ook voor pro-Trumo reacties hier (voor zover geen Russische trollen natuurlijk..) Herverkiezing van Trump is een ramp daar zijn alle geleerden en anderszins weldenkende het wel over eens. De toegebrachte schade van nog eens 4 jaar anti rechtsstatelijk en amoreel beleid en handelen van proleet Trump en zijn kongsi zou wel eens te groot en, nagenoeg, onherstelbaar kunnen zijn ..

justinianus | 23-02-20 | 15:29 | 12

Ala Jordan Peterson geeft zo'n reactie maar weer aan hoe belangrijk het is om eerst jezelf op orde te hebben en dan pas naar buiten toe te treden met iets.

Ga je bed opmaken, man!

BrokenTipi | 23-02-20 | 17:11

Deplorables? Religieuze gekken? Rancuneuze proleten? Ehm... Je schaart jezelf kennelijk onder de "weldenkende & geleerden". Wat een pretentie en arrogantie blijkt dat dit stukje proza. Echt niet te zuinig!

Onno Barendsen9337 | 23-02-20 | 18:10

Gaap,.....
zo blij dat die Clinton bitch niet gekozen is :-)

FrankOngerust | 23-02-20 | 22:13
▼ 9 antwoorden verborgen

Gehoord in de Kuip mbt Clint's ontboezeming...

'Hij is een vriend van de Joden, hij is een vriend van de Jooohoooden'

Realism Is All | 23-02-20 | 15:29 | 3

Gaat leuk voor de complotdenkers worden. Bloomberg en Twamp, allebei zetbaasjes van de Joduh! Zionistisch complot! Enfin, vul de rest van die onzin zelf maar in...

Graaisnaaiert | 23-02-20 | 15:39

You might ask yourself, did Bloomberg stotter and mess up five or six times? Well in all this confusion I lost track myself. Do you feel lucky with Bloomberg, well do you punk?

Wim Venijn | 23-02-20 | 15:24

De politieke mening van acteurs, BN'ers en andere clowns, daar blijf ik liever ver vandaan.

vlotterik | 23-02-20 | 15:15 | 3

Clint is ook mayor geweest, vergeet dat niet.
Natuurlijk koopt Bloomberg wel zijn fans, dat dan weer wel.

watergeus | 23-02-20 | 15:51

@watergeus | 23-02-20 | 15:51:
Haha, burgemeester van het wereldberoemde dorpje Caramel. Oh ja, Arnold Schwarzenegger is gouverneur van California geweest, ongeveer net zo succesvol. Dit is alleen mogelijk in California, in de rest van de USA had deze acteurs jammerlijk gefaald. California is al jaren nagenoeg failliet, door alle geldverkwistende projecten, ondanks dat de meeste rijke amerikanen er wonen. Nu ze dat eindelijk doorhebben loopt California vertrekken veel inwoners naar andere USA staten. Je zou bijna zeggen, lijkt op NL, of visa versa.

Penus Decoratus | 23-02-20 | 16:34

@Penus Decoratus | 23-02-20 | 16:34:
Nou dat ging weer prima...
had = hadden
California + leeg en

Penus Decoratus | 23-02-20 | 16:38

Ja alle zeilen moeten bij want Sanders is aan het winnen...

Remus McMillan | 23-02-20 | 15:08 | 2

Daar kiest toch geen hond voor in de VS, als het erom gaat, voor die rooie rakker?

Graaisnaaiert | 23-02-20 | 15:37

Alleen bij de democraten en dat zegt alles over de democraten.

watergeus | 23-02-20 | 15:52

Trump is zo anti-EU omdat het een groot, sterk handelsblok is en als zodanig een concurrent voor de VS, net als China. Dat veel van jullie denken dat hij uit altruïstische motieven tegen de EU is, getuigt van een onvoorstelbare domheid. De EU moet kapot omdat het beter voor de VS is. Willen jullie dat nu echt niet begrijpen?

Bigi Bana Boy | 23-02-20 | 15:07 | 9

Natuurlijk begrijpem 'we' dat. En 'we' zijn het er ook helemaal mee eens. De EU moet kapot! Wat begrijpt u niet van 'we' ?

grapo | 23-02-20 | 15:55

Ach man.. uit alles blijkt dat Trump pro V.S. is en uit niets blijkt dat hij anti EU is. Je ziet spoken. Dat je de nadruk legt op het begrepen willen worden, zodat anderen je standpunt overnemen is gewoon pure wanhoop. Als je een punt had gehad had je dat bevestigd gekregen.

BrokenTipi | 23-02-20 | 17:14

"It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club."

kloopindeslootjijook | 23-02-20 | 18:07
▼ 6 antwoorden verborgen

Hij heeft natuurlijk in een hoop leuke films gespeeld, maar ik herinner me vooral dat lelijke wijf waar hij mee getrouwd was en die een aantal van die films geen goed heeft gedaan.

naktrawee | 23-02-20 | 15:06 | 1

Met die orang oetan in de hoofdrol.

Acidstain | 23-02-20 | 15:56

Ik vraag me zo af. Stel, Bloomberg wint de voorverkiezingen bij de Demorats en hij wint van Twamp. Zou er heel veel veranderen de VS zelf? Denk dat we voornamelijk meer betrokkenheid bij buitenlandse gebeurtenissen gaan zien en natuurlijk de globalistische agenda die versneld gaat worden uitgevoerd. Maar zou het voor Afro-americans, Latino's, moslims, sjw-jengelneuzen en low-income whiteys ook maar iets uitmaken? Geloof er geen biet van.

Graaisnaaiert | 23-02-20 | 15:03

Het enige wat ik interessant vind op dit moment, hoe kunnen we onze huidige regering omver krijgen. Die MOET weg, voordat het helemaal te laat is. Dat is momenteel het aller belangrijkste!

vluchtelingallergie | 23-02-20 | 14:59

Weet je wie ook "bepaalde dingen" goed deed?

Ignatius J Reilly | 23-02-20 | 14:58 | 5

En... een geboren leider

Papa Jones | 23-02-20 | 15:46

@Papa Jones | 23-02-20 | 15:02: Ron Jans?

grapo | 23-02-20 | 16:04

Bij wie?

kloopindeslootjijook | 23-02-20 | 18:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Right turn Clyde... eh Clint

naktrawee | 23-02-20 | 14:57

Zoiets mag Clint helemaal zelf weten. De rest van de Amerikanen hoeft zich daar niets van aan te trekken. En wat wij reaguurders ervan vinden maakt niets uit.
A man's got to do what a man's got to do.

JvanDeventer | 23-02-20 | 14:48 | 1

Of nog meer "in character":
Zwijgend doorgaan met waarmee je bezig bent.

Kapitein Sjaak Mus | 23-02-20 | 14:53

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Voor trump is de tijd gekomen om te gaan.
Nu hopen dat ie al die hersenloze frutsels die hem zo leuk vinden meeneemt.
Hup ga die leegte vullen in groningen ofzo. Die willen toch ook al jaren onafhankelijk zijn en eigen staat ofzo.
Btw waait het bij jullie ook zo hard?

Bixby | 23-02-20 | 14:46 | 2

He Eva, jij ook hier?

Simon_Ketellapper | 23-02-20 | 14:54

Yep. Waait.
Komt door die open grenzen.
Tocht als de pest.

Kapitein Sjaak Mus | 23-02-20 | 14:54

Natuurlijk bijzonder deze switch, maar Bloomberg blijkt ook de beste kandidaat van de Democraten en daarmee/daardoor verliezen de democraten de verkiezingen en is Trump opnieuw POTUS. Prima.

AMX pri | 23-02-20 | 14:45

Dokter; U heeft corona...
Clint; Go ahead, make my day.

Poesman | 23-02-20 | 14:41

Bloomberg 78 jaar. Sanders 78 jaar. Trump 73 jaar. Heks Clinton 72 jaar. Is er in de VS tussen al die miljoenen mensen nu echt niemand te vinden waarvan we vrijwel zeker weten dat deze tijdens het aankomende presidentschap niet dement wordt/doodgaat/een beroerte krijgt en zo de wereld opzadelt met een of andere 2e keus nitwit/nitwitse?

RGV42 | 23-02-20 | 14:41 | 2

Obama is nu 58, Bill Clinton 73, George W Bush 73. Alleen Carter is ouder dan de huidige kandidaten. Gelukkig is sinds Franklin Roosevelt het Witte Huis rolstoelvriendelijk.

Feynman | 23-02-20 | 14:54

Major Pete, maar die is weer te jong.

oldandwise | 23-02-20 | 15:42

O, en moeten wij nu ook voor Bloomberg zijn?

didivos | 23-02-20 | 14:41

Clint gaat voor het NOG grotere geld.

aamert | 23-02-20 | 14:39

Waarom zou het hem boeien? Hij is 90 met een vermogen van bijna 400 miljoen. Zijn kwaliteit van leven (nog heel kort) is totaal onafhankelijk van wie er president gaat worden.

Ps. Clint is een afkorting van Clinton

koter | 23-02-20 | 14:38
-weggejorist-
Myrna6519 | 23-02-20 | 14:34

Die Clint is een mietje. Op zijn 89ste nóg niet aangeklaagd vanwege een metootje.

Leptob | 23-02-20 | 14:33 | 1

Hij schijnt aan die aap te hebben gezeten, waarmee hij die knokfilms deed...

SterF... | 23-02-20 | 14:34

Gekocht...?!

Witte_Willem | 23-02-20 | 14:30

Ach het zijn allemaal trekpoppen van de elite die hun ziel verkocht hebben aan de duivel.

Rallywally | 23-02-20 | 14:25

Vind Clint helemaal geen type voor Bloomberg, die laatste zou voor zijn vrouwelijke tegenstanders wel een voorbeeld kunnen nemen aan de scene met de hypothetical situation en de Shetland pony in Dirty Harry, subliem.

smdyasc | 23-02-20 | 14:22 | 1

Clint is een libertariër. Hij zit helemaal niet op regeltjes te wachten, of ze nou van Obama of Trump komen. Bloomberg is van de regeltjes, maar is ook de meest pro-China kandidaat die er is en China is niet zo van de regeltjes (of het toepassen ervan).

Alexander des Burgus | 23-02-20 | 14:48

Ehehe Erik Mouthaan met zn schele kop.

Ashtrey | 23-02-20 | 14:21

Wat Clint zegt.

Kuifje-naar-Brussel | 23-02-20 | 14:16 | 1

Het maakt niet uit wat clint zegt
4 more years!

anti-fatwa | 23-02-20 | 14:52

Ik vind mini Mike ook best wel goed eigenlijk, alleen heeft ie zich in het verleden nogal lomp tegenover de dames gedragen, vraag maar aan Pocahontas.

Dan toch liever mijnheer Trump.

echt_links | 23-02-20 | 14:13

Is geen echte cowboy, hè jongens. Gewoon een acteur, middel class jeugd met zwembad in Californië. Boeit het wat hij stemt?

beldewouten | 23-02-20 | 14:13 | 10

Heb genoten van zijn films. Kan zich enorm in zijn rol inleven, overtuigt volledig. Maar goed, je hebt altijd van die wieslippen die willen laten zien hoeveel ze van de mens achter de acteur, de omstandigheden, paralellen etc etc weten. Krijgen ze een hard plassertje van.
Newsflash. Het boeit geen hond wat jij allemaal over de man achter Clint weet. Wij genieten gewoon van zijn films en verder zoekt hij het maar uit.

Graaisnaaiert | 23-02-20 | 16:33

@Graaisnaaiert | 23-02-20 | 16:33: Is goed hoor, wist niet dat je nog posters boven je bed hebt hangen. Maar je bent het dus met mij eens dat zijn stemgedrag niet boeit. Mooi. Dat gelul leidt namelijk af van zijn goede acteerwerk. Handjes boven de dekens!

beldewouten | 23-02-20 | 18:43
▼ 7 antwoorden verborgen

Bron CNN

Boerenlogica | 23-02-20 | 14:10

Ik schrok even! Maar check de postbode: CNN. Refererend aan een artikel in de Wall Street Journal. En daar staat iets anders, namelijk dat Clint affiniteit voelt voor Bloomberg omdat Trump in zijn ogen nogal bruut communiceert. En daar heeft hij een punt, maar dit is meer een slip of the tongue; 100% dat Clint zich gaat uitspreken voor Trump!

LoewieTrompet | 23-02-20 | 14:09 | 5

Precies, en Clint is echt een man van de details en raffinement: past helemaal bij Trump........ Hahahahahaha

Crossing_The_Rubicon | 23-02-20 | 14:26

Precies, alweer een links complot tegen Trump, nu vanuit Hollywood, gelukkig weten wij wel beter. Ik heb Clint net ff gebeld en hij zei dat hij het met je eens is!

niels5142 | 23-02-20 | 14:37

Over klakkeloos CNN overschrijven gesproken

Knoopsgat | 23-02-20 | 14:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Die bloomberg met zn fake memes, en het krampachtige gedrag rondom realpolitieke uitspraken waar menig "Realist" warm van zou worden, en het op zn plek gezet worden door Pocahontas.

Oosterhout's besluit.. geldnood of ijdelheid?

Schwanzeleber | 23-02-20 | 14:09

Meningen van derden boeien me 0,0 niks.
Verder een raar tijdstip om te wisselen.
Zelf nam en neem ik Trump heel erg kwalijk dat hij de Koerden in de steek liet, een paar maanden terug. Op dat moment was een overstap veel logischer geweest, nu niet.

Tja, en Bloomberg… Kondigde aan dat het zijn enige doel was om Trump te verslaan. Een soort Pechtold dus; een obsessieve demagoog die op de persoon gericht negativisme als enige levensdoel heeft.
Alleen gebruikt Bloomberg zijn eigen miljoenen, en gebruikte Pechtold liever andermans miljoenen om zijn rancune van te betalen.

Dandruff | 23-02-20 | 14:08

Interessante man, die Eastwood.
Hij is helemaal geen Republikein. Maar in Amerika heb je nu eenmaal geen andere keuze dan Republikein of Democraat. Dus het is elke keer afwegen.
Van Obama was hij absoluut geen fan.
Trump vindt hij gewoon een hork. Eastwood is het gepolariseer zat.
En nu heeft Bloomberg dus zijn voorkeur.
Dus niet polariseren, mensen!
Je suis Eastwood.

Papa Jones | 23-02-20 | 14:08

Lol... Erik Mouthaan als Trumpfan. Goed gevonden!

Amsterdamsko | 23-02-20 | 14:07

Je kunt een man van bijna 90 niet verwijten dat ie het allemaal niet meer zo scherp ziet.

Motleycrew | 23-02-20 | 14:07

Erik “dick-to-mouth” Aan...

Ali Bi | 23-02-20 | 14:03 | 1

Ass to mouth ?

grapo | 23-02-20 | 16:05

Ook belangrijk... Clint komt uit Oosterhout

kibambam | 23-02-20 | 14:01

The Good, the Bad and the Demented. Ook Clint blijft niet gespaard blijkbaar.

Kapitein Stijlvol | 23-02-20 | 13:56

Nog even en hij is ook NRA lid af.

Miezerig | 23-02-20 | 13:55

Vaag verhaal natuurlijk, want Trump is karaktervast, voor zijn verkiezing tot president net zo'n straatvechter als erna. Modderworstelen. Als je daar nu pas achter komt...

Sitting_targets | 23-02-20 | 13:54

Dat valt me dan weer tegen van deze ouwe pistool rukker..

aardv@rk | 23-02-20 | 13:53

Fanboy van Michael Bloomberg. De beste man wordt 83 aan het einde van zijn termijn als die gekozen wordt. en.wikipedia.org/wiki/Michael_Bloombe...

Bernie Sanders wordt 83 of 84 aan het einde van zijn termijn als die gekozen wordt. en.wikipedia.org/wiki/Bernie_Sanders

Donald J Trump tikt ook al de respectabele leeftijd van 78 aan mocht hij een tweede termijn krijgen. en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump

Voor referentie, allemaal respectabele leeftijden die oud-presidenten Bill Clinton, George W Bush en Barack Obama NOG STEEDS niet bereikt hebben.

Gelukkig is het witte huis sinds Franklin D. Roosevelt volledig rolstoelgeschikt.

Feynman | 23-02-20 | 13:46 | 3

Er moeten tientallen miljoenen necrofielen rondlopen in Amerika. Kan niet anders.

Sitting_targets | 23-02-20 | 13:58

Gelukkig hebben we in Europa steeds meer jeugdige politici.

Rest In Privacy | 23-02-20 | 13:58

Clint Eastwood. What kind of stupid name is that?

Deksmaat | 23-02-20 | 13:41 | 2

Dance!

P-unit | 23-02-20 | 13:44

@P-unit | 23-02-20 | 13:44:
everybody everywhere will say, "Clint Eastwood is the biggest yellow-belly in the West."

Deksmaat | 23-02-20 | 14:01

Bloomberg is gewoon een republikein, vermomd als democraat.
Sterke zet: Hij is de winnaar of het nu Trump of Bloomberg wordt.

Bolhoed | 23-02-20 | 13:40

Van mij mag-ie fanboy zijn van wie hij maar wil.
Z'n films worden er echt niet slechter van.

EefjeWentelteefje | 23-02-20 | 13:38

Die krijgt gewoon gage tot de verkiezingen. Is in de VS heel normaal om betaald te worden om steun uit te spreken en mee op campagne te gaan.

Trumme | 23-02-20 | 13:38

In Nederland was hij gewoon Kees van Oosterhout geweest en bij de gemeente Putten in het plantsoen geschoffeld, ook niets mis mee.

ManusMann | 23-02-20 | 13:37 | 1

Zo is dat, even in het juiste perspectief bezien.

Gele Beer | 23-02-20 | 13:39

' Opinions are like assholes,everybody has one..'

Jimmy Mc Clure | 23-02-20 | 13:37

Kanye West staat nog achter Trump. Maar dat mag niet van de Democraten. Negers mogen niet rechts zijn

Fijn_dat_je_er_bent | 23-02-20 | 13:36 | 3

Bij staat ook nog geregeld achter iets anders groots. Dan niet links of rechts maar recht naar voren.

ManusMann | 23-02-20 | 13:39

Kijk aflevering drie van ‘God Jesus trump’ van de EO met Tijs Vd Brink, zie je Trump negers genoeg!

Fontanarossa | 23-02-20 | 13:53

Fijn_dat_je_er_bent | 23-02-20 | 13:36
Kanye West staat ook in de basisregistratie van een peperdure particuliere GGZ instelling als zijnde exbewoner met een Jezus-syndroom, dito waanbeelden icm overmatig drugsgebruik.
Kanye West, de labiele clown dat hij is, is wel de laatste die een redelijk strateeg als Twamp, en de US als land sowieso, achter zich moet willen hebben, als beklad, scheef uithangbord.

chicago river | 23-02-20 | 14:05

Als ik al die presidentskandidaten zie, vraag ik me af wanneer de advocaat met slagroom komt.

Feynman | 23-02-20 | 13:36 | 2

Zolang je leeft ben je niet dood.

Carmelita | 23-02-20 | 13:54

Trump's advocaat Michael Cohen in ieder geval niet. Die zit in de bak. [autism mode off]

Gezonde_Roker | 23-02-20 | 15:27

Het hangt aan de muur en schiet?

Plint Eastwood.

Toetsenbordcomplex | 23-02-20 | 13:36 | 1

Het is laag bij de grond en het schiet, dat is beter nu.

Gele Beer | 23-02-20 | 13:38

Ik ben ook zo'n sukkel die het niet altijd eens is met wat Geert 'zegt'. Maar wel met wat ie bedoelt.
Trump vind ik geweldig omdat er eindelijk eens een president is, die ook daadwerkelijk wat durft te 'zeggen'. Als Trump af is, wordt amerika weer saai.

Leptob | 23-02-20 | 13:34 | 3

hmm, tegen de tijd dat die democraten klaar zijn met elkaar onderling af te maken begint de tweede termijn van Trump.

me163komet | 23-02-20 | 13:38

Ipv wat te zeggen, zou hij beter wat kunnen doen. Belooft al jaren dat ie een plan heeft voor gezondheidszorg wat goedkoop is en voor iedereen. Nog niets van gezien.

Erikjan79 | 23-02-20 | 13:39

@Erikjan79 | 23-02-20 | 13:39: Niets is een groot woord. Onder Trump is een record aantal generieke medicijn goedgekeurd door de FDA en zijn de medicijnprijzen voor het eerst in 50 jaar gedaald. En nog een paar dingetjes.

Gezonde_Roker | 23-02-20 | 15:21

Well gvd Clint. De parel d'r mannelijkheid kiest op seniele leeftijd voor één of andere randdebiel. Dankjewel. Ik gooi m'n deurtje onder m'n poncho weg.

tragic1911 | 23-02-20 | 13:34 | 7

@Erikjan79 | 23-02-20 | 13:45: Verschil tussen arm en rijk is geen indicator voor welvaart. De werkloosheid is at an all time low. Toegegeven, dat was het in Duitsland 80 jaar geleden ook.

Gezonde_Roker | 23-02-20 | 15:13

@Erikjan79 | 23-02-20 | 13:45:
Iedereen kan in de VS een zorgverzekering krijgen; dat stuk van Obamacare staat nog steeds overeind.
De enigen die geen zorgverzekering hebben zijn mensen die daarvoor bewust kiezen, of mensen die ervoor kiezen om niet te werken. De rest zit via zijn werkgever, Medicare of Medicaid.

Wordt zo moe van die nitwits die de media maar nablaten en zelf van niks weten...

libertat | 23-02-20 | 23:45
▼ 4 antwoorden verborgen

Het zit tegen de muur en het schiet.

Deksmaat | 23-02-20 | 13:30


Hoorde ik gisteren. Steven Seagal heeft Nederlandse roots.

RickTheDick | 23-02-20 | 13:30

Make my day ...

Ben benieuwd of The Donald nog terug schiet.

ikbenerweer! | 23-02-20 | 13:29

Unforgiven is een meesterwerk. Moet toe geven echt fan te zijn van zijn werk als regisseur. Altijd over gewone mensen. Die film over Iwo Jima was bruut, die Japanse zelfmoord scènes. Denk wel dat het Trump stemmen word voor Clint. Sanders gaat hij zeker niet voor. Het lijkt er niet op dat Bloomberg zijn campagne op stoom komt. Zit wel een film in voor hem deze verkiezingen.

P-unit | 23-02-20 | 13:29 | 2

Heeft clintje Letter from Iwo Jima en die andere gemaakt? Nooit geweten man

Nipplechip | 23-02-20 | 13:30

@Nipplechip | 23-02-20 | 13:30: ja achter elkaar in een keer opgenomen. Ik ben niet snel meer geschokt door oorlogsgeweld in films maar die scènes uit Iwo Jima waren echt bruut.

P-unit | 23-02-20 | 13:36

"You have to ask yourself the question: Do I feel lucky today? Well, do you, punk? "

King of the Oneliner | 23-02-20 | 13:29

Kunnen we - met de kennis van nu - nog wel in alle onschuld een film met Clint Eastwood kijken en achteraf zeggen dat we niet beter wisten? Of moeten we voor iedere view nu een boom planten om die giftige cocktail te compenseren?

Rest In Privacy | 23-02-20 | 13:29

Haha Clint. Mijn moeder was verliefd op je.

Deksmaat | 23-02-20 | 13:28 | 4

@King of the Oneliner | 23-02-20 | 13:30:
Mocht ze willen.

Deksmaat | 23-02-20 | 13:33

Ik ook, vanaf m'n vijfde. Logisch, want dit is 'm in 1962
imgur.com/a/vfzXqIB

Poesmobiel | 23-02-20 | 13:35

Mijn overgrootmoeder ook.

keestelpro | 23-02-20 | 13:41
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom gaat Clint zelf niet voor het presidentschap? Hij heeft ongeveer dezelfde leeftijd als de andere kandidaten en heeft politieke ervaring (is burgemeester geweest in de jaren 80).

"Go ahead, make me president."

threeheadedmonkey | 23-02-20 | 13:28 | 1

Clint is zó rechts, dat zelfs rechtse Republicans zeiden: Nah, also, also, also!

Rest In Privacy | 23-02-20 | 13:36

Clint is gewoon een huurling.
Verkoopt zijn ziel aan de hoogste bieder.
Benieuwd wat Bloomberg betaalt aan Dirty Harry.

Ruimedenker | 23-02-20 | 13:27 | 1

Mogelijk produceert of financiert een van zijn bedrijven zijn films. Mogelijk zijn ze bevriend op die manier.

P-unit | 23-02-20 | 13:31

Het zal Trump aan zijn stalen ballen oxideren........... !

Fatwabuster | 23-02-20 | 13:24 | 3

Staal oxideert niet.

de uitbater | 23-02-20 | 13:32

@de uitbater | 23-02-20 | 13:32: Tuurlijk wel.

kwark001 | 23-02-20 | 13:43

Terwijl hij een sigaar uit z'n mond haalt:
"There are two kinds of people my friend. Those that support Trump and those that have the balls and brains to oppose him".

halbstark | 23-02-20 | 13:23

Bloomberg is van de week volkomen afgegaan in een debat met andere democratische kandidaten. Hij is trouwens van democraat, republikein en onafhankelijk nu weer democraat. Amerika wordt doodgegooid met uitspraken van hem die respectievelijk vrouwen, LHBTQI, boeren en fabrieksarbeiders in het harnas gejaagd hebben. Ondertussen gaat "democratisch socialist" (zoals hij zichzelf noemt) Sanders als een speer. waardoor de hele dommocratische leiding aan het nadenken is hoe ze hem op een zijspoor kunnen zetten. Ik zie een impeachment mocht hij het ooit halen. Trump vindt het allemaal prima en lacht hardop, niet eens in zijn vuistje.

bergsbeklimmer | 23-02-20 | 13:22 | 2

Ik ben benieuwd wat de DNC gaat doen als Sanders door blijft gaan met winnen. Ze hebben best wel wat middelen tot hun beschikking: zie de stemfraude in Iowa, de karrenvracht aan tegenstanders van Sanders in de race, compleet bezopen figuren in de media die beweren dan wel insinueren dat Sanders als een Castro zijn tegenstanders tegen de muur gaat zetten, en natuurlijk de super delegates. Sanders heeft nog niet gewonnen van de DNC (=Hillary). En dat Sanders geen echte vechter is, werkt ook niet zijn voordeel.

Maar mijn zegen heeft 'ie in zijn strijd tegen de DNC. Het establishment van de Dems moet een lesje geleerd worden. De democratie moet terug in de Democrats.

Sitting_targets | 23-02-20 | 13:40

In 1944 dreigde de immens populaire maar veel te linkse Henry A. Wallace te winnen en die is door de DNC aan de kant gezet. Ik zie dat met Bernie ook gebeuren.

Gezonde_Roker | 23-02-20 | 15:06

Prima toch.
Voorspelling:
Volgende film speelt ie met Robert de Niro.

Ruimedenker | 23-02-20 | 13:20 | 3

The Irish Man 2

van Oeffelen | 23-02-20 | 13:25

@van Oeffelen | 23-02-20 | 13:25:
Onder regie van Michael Moore.

Ruimedenker | 23-02-20 | 13:28

Dit is tenminste nog eerlijker dan wat een Pieter Omtzigt doet. Die lult voor het ene kamp, om vervolgens met het andere kamp mee te stemmen. Dat zijn de echte.

Kopieerapparaat | 23-02-20 | 13:19 | 6

Pieter Omtzigt is Doofpot-man. Hij zoekt alles uit, om het daarna weer terug in de doofpot te stoppen. Volkomen nutteloos figuur. Zijn taak is het trekken van stemmen bij het meest imbeciele deel van de CDA achterban.

obominotie | 23-02-20 | 14:19

@Gezonde_Roker | 23-02-20 | 15:02:
Tenzij hij als eenpersoonsfractie doorgaat, en dan wél stemt volgens zijn persoonlijke mening.
Wedden dat hij dan in 2021 gemakkelijk een paar zetels scoort?

Zó is democratie bedoeld. Geen partijkartel, weet u nog, "zonder last of ruggespraak" stond er vroeger inde wet...

libertat | 23-02-20 | 23:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Punk

RickTheDick | 23-02-20 | 13:19 | 1

Voor elke Clint Eastwood die afhaakt komen er weer 100.000 onbekende Amerikanen bij.
Die herverkiezing zit in de pocket.

VanBukkem | 23-02-20 | 13:16 | 4

Ik bedoel maar.

VanBukkem | 23-02-20 | 13:20
▼ 1 antwoord verborgen

Laat mij alstublieft niet zo schrikken op de vroege zondagmiddag!!!
Maar goed; hij leeft nog wel enige tientallen jaren door. De totale held.
Uiteindelijk zal hij stiekem toch wel voor Trump stemmen.

Nuuk | 23-02-20 | 13:16 | 4

Hij wordt 31 mei 90. Enkele tientallen jaren lijkt me een ietwat te rooskleurig uitzicht.

bergsbeklimmer | 23-02-20 | 13:25

What's it gonna be, punk
nou, joining TeamBloomberg blijkbaar, bejaarden onder elkaar gonna bejaard

Tobi | 23-02-20 | 14:38
▼ 1 antwoord verborgen

Je zult maar uit Oosterhout stammen.
Heb je geen optocht nu.

Shoarmamasutra | 23-02-20 | 13:16 | 1

Moest even denken, maar het kwartje is gevallen. lol

King of the Oneliner | 23-02-20 | 13:34

Weet je wie ook goede dingen deed voor zijn land...

Miezerig | 23-02-20 | 13:14 | 5

@miko | 23-02-20 | 13:16: Staat hij ook met deze naam ingeschreven bij de burgerlijke stand en is Klaver zijn artiestennaam.

Bram-Jr | 23-02-20 | 13:28

the 'Man with No Name'?

vliegende knorrepot | 23-02-20 | 13:37

Trump heeft de kans laten lopen en leeft vooral in de fantasiewereld waar hij een geode soldaat of zelfs generaal had zullen zijn. Wie gelooft het?

MaarFeitelijk | 23-02-20 | 16:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Bloomberg heeft zijn endorsement gekocht?

Fijnstoffer | 23-02-20 | 13:14 | 1

Nee joh, je ziet toch direct dat die Bloomberg de ultieme gunfactor heeft.

Sitting_targets | 23-02-20 | 13:28

Dank voor de snelle 'niet dood' verklaring. Ik was al bijna aan het fantaseren over zijn organen. [66 modus off]

keestelpro | 23-02-20 | 13:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken