Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Ridder Dion Graus is 100% vaccinvrij

De grootste kleuters zitten in de Tweede Kamer

BELANGRIJKE TIP VOOR IEDEREEN DIE BINNENKORT IN DE BUURT VAN HET BINNENHOF KOMT (bijvoorbeeld om te demonstreren): houd een beetje afstand van Dion Graus svp, want Ridder Dion gelooft niet in de wetenschap en heeft zich niet laten vaccineren. Gelukkig is de fractiediscipline van de PVV immuun voor Dions dierlijke logica en heeft de PVV vandaag gewoon voor het plan gestemd om kinderdagverblijven de mogelijkheid te geven ongevaccineerde kinderen te weigeren. En nu maar hopen dat Tom Staal in Den Haag niet besmet is met de vliegende vlekhoesttyfustering. En anders: beterschap!

Reaguursels

Inloggen

Mja wel grappig dat meeste ouders die twijfels hadden bij de huidige samenstelling van vaccins meteen worden weggezet als gekkies. Uiteraard werken vaccins maar ik vertrouw farmabedrijven voor geen ene flikker en enige openheid van zaken zou veel mensen gerust kunnen stellen. Controleren is beter dan genaaid te worden, wat trouwens toch voortdurend gebeurd door big pharma, die enkel geld wil verdienen.

BearJilz | 19-02-20 | 12:17 | 1

Ik wil zijn bovenarm zien...

Feitenpliesie | 19-02-20 | 12:11

Dion Graus is koekwaus De hier alom geprezen Kees Verhoeven heeft groot gelijk

lingo star | 19-02-20 | 10:58

Snapt Dion wel wat bedoeld wordt, met zijn "Ik laat me nooit enten"?
Ik vermoed namelijk dat hij aan de griepprik denkt, en niet aan de inentingen die hij kreeg toen hij <4 jaar was en nog niets te willen had.

frickY | 19-02-20 | 10:53

Reprise: Eigenlijk hoort de smoezelige Graus meer thuis in Amsterdam bij Bij1 dan bij de PVV. Ik vermoed dat Wilders hem ook liever kwijt dan rijk is. Kost je toch wel gauw een zeteltje of 4 - 5. Zonder Graus zou ìk wel op de PVV stemmen. Maar met deze gek niet.

decaliter | 19-02-20 | 10:25

Graus op Buitenlandse Zaken, ik zie het helemaal voor me. Kabinet Greet 1.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 09:26

Worden zwitsals gekort in de lengte van hun betoog ? Zit je net lekker vurig te tikken, zijn de letters op. Beetje jammer dit en weinig uitnodigend.

netniet | 19-02-20 | 09:24 | 1

Maar waarschijnlijk wel terecht.

Drosofila | 19-02-20 | 13:44

Ik heb me in 2005 (?) 1x laten inenten tegen de griep en ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest die winter. Bijna permanent griep, oorontstekingen, en verkouden.

Never again!

Klassenfeind | 19-02-20 | 09:24 | 3

Griepachtige symptomen kunnen veroorzaakt worden door vele andere virussen. Daarnaast is er het risico dat het jaarlijkse vaccin niet werkt, omdat wetenschappers een voorspelling moeten doen maar het subtype dat rond zal gaan dat jaar. Uit mijn hoofd werkt daardoor 50% van de keren het vaccin ook niet goed.

Vechter | 19-02-20 | 09:28

@Vechter | 19-02-20 | 09:28: In het buitenland zitten er meer grieptypes in het vaccin -lees Frankrijk- en die vaccins schijnen daardoor beter te werken.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 09:48

En wat wilt u nu bewijzen met uw n=1 onderzoek uit 2005?

Drosofila | 19-02-20 | 13:45

Wow, wat een logica van die d'666-er: op een kinderopvang hebt je een baby van onder de 14 maanden en een kind van 3 samen. In mijn bescheiden mening moet je wel een K!!-ouder zijn om je baby bij de kinderopvang te dumpen. Je neemt dus geen eigen verantwoordelijkheid voor je eigen kind. Waarom hebben die mensen dan een kind op de wereld gezet ?

loser | 19-02-20 | 09:23 | 1

Omdat sommige mensen gewoon moeten werken voor hun geld?

Lucifer | 19-02-20 | 13:57

Hier iets om over na te denken: nooit last gehad van de griep. Kreeg een paar geleden een oproep van de huisarts vanwege een grieppril vanwege het feit dat ik boven de 50 bent geworden. Sinds die griepprik, ben ik al 2 x geveld door de griep. Helpt vaccinatie hier dus ?

loser | 19-02-20 | 08:32 | 8

Als je het opzoekt begrijp je meteen hoe de vork in de steel zit: "Een griepprik is een vaccinatie, met daarin een cocktail van griepvirussen, die voor het komende griepseizoen worden verwacht." Heb je dus de pech dat je een griepvirus oploopt die niet in de cocktail zat dan kun je dus griep krijgen of zwaar verkouden worden. En ja bacteriën zijn geen virussen dus loop je een longinfectie op dan heb je ook gewoon pech. Het is dus allemaal heel erg simpel en verklaarbaar.

Roadsurfer | 19-02-20 | 09:11
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat Graus vertelt vind ik altijd boeiend. Hij klinkt tijd zeer gedreven. Ik heb trouwens nooit getwijfeld of ik mijn kinderen wel of niet zou laten vaccineren. Alles wat gratis is pak ik aan.

Leptob | 19-02-20 | 08:30

Maar het verplichten van de griepprik ho maar. Fuck de zwakkeren. Stelletje hypocrieten.

Mozes Langebroek | 19-02-20 | 08:25 | 2

De griepprik is dan ook een prima argument om alle vaccinaties maar te verbieden. Sufferd. Ga iets leren ofzo.

harry19612 | 19-02-20 | 08:30

Het is nog steeds niet verplicht, de verblijven mogen nu alleen weigeren.

menage | 19-02-20 | 08:30

Ik geloof er niet in want 1 hond ging eerder dood dan de ander.

Wat een lul, dat heeft dan spreekrecht.

menage | 19-02-20 | 08:24 | 1

Niet het scherpste mes uit de keuken.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 09:24

Altijd prachtig. Die mensen met 0,0 verstand van zaken en een "mening" over iets wat ze niet begrijpen. Je hebt slimme mensen. Je hebt hele slimme mensen. Je hebt minder slimme mensen. Je hebt domme mensen. Het begint wel op te vallen dat heel veel vocale lege blikjes keihard ratelen zonder enige kennis van zaken. Dat is grappig in het lokale café. Dan noem je zo iemand de dorpsgek. Iemand die niet 'gelooft' in wetenschap omdat hij / zij de intellectuele capaciteit niet bezit om wetenschap te bevatten. Maar als de dorpsgekken zich gaan verzamelen dan krijg je dus dit.

Zo droevig trouwens. We hebben in Nederland zulke mooie spreekwoorden om ons te waarschuwen voor dorpsgekken.

'Schoenmaker blijft bij uw leest"
"Beste stuurlui staan aan wal"

Maar al die ouderwetse wijsheden worden steevast genegeerd door een bepaald 'onderdeel' van de bevolking. Wel opvallend dat het relatief vaak PVV / FvD stemmers zijn.

Theodorus.Goldbach | 19-02-20 | 08:17 | 4

Ik blijf mij verbazen over het feit dat mensen worden afgeschilderd als dorpsidioten omdat men de wetenschap niet "gelooft" maar als je in bv onzichtbare man in de lucht gelooft, dan ben je wel een dorpsgek. Beiden met heel veel gaten in hun verhaal en je hebt evenveel geloof nodig om het te accepteren. Dus of beiden zijn dorpsgekken of beiden hebben gezond verstand en maken een keuze voor zichzelf.

loser | 19-02-20 | 08:27

Wat jammer is, is dat hier een soort D66 retoriek in zit. Iedereen die tegen de EU is is een nazi oid.

Dat er mensen zijn die kritisch naar vaccinaties kijken, vaker dan soms in goed overleg met artsen die op hun beurt ook maar heel selectief de noodzaak van de diverse typen onderschrijven, daar ga je dan maar even aan voorbij. Best jammer, en eigenlijk ook best dom. Daar vervolgens aan hangen hoe ik stem of welke sokken ik draag, maakt het helemaal geniaal.

Denkhetnjet | 19-02-20 | 08:29

@loser | 19-02-20 | 08:27: geloven in wetenschap? zo zeg jij dat, en ook die reli/complot-gekkies doen alsof wetenschap een religie/complot is waarover je kunt twisten. Kom met feiten die het weerleggen, dan lullen we weer verder.

Satria | 19-02-20 | 09:07
▼ 1 antwoord verborgen

Jammer gemiste kans van Staal om te zeggen dat er veel anti vaxers onder D66 hoogopgeleide kiezers zijn, ook onder GroenLinks o.a.

Miezerig | 19-02-20 | 07:58 | 4

We kennen ze allemaal wel. Aardige mensen die altijd naar je toekomen als ze vernemen dat jij of een van jouw familieleden wat noemenswaardig onder de leden hebt/heeft. Hele goede ervaringen met ... vul maar in ... bij voorkeur een zogenaamd eeuwenoud spirituele geneeswijze uit een derde wereldland waar er elke dag nog kinderen sterven door gebrek aan basale hygiënische voorzieningen als kraantjes met zeep en een gesloten riool.

Werk niet voor mij, zeg ik dan maar beleefd, ik geloof er namelijk niet in.

De verwarde man | 19-02-20 | 08:19

Is hier echte data van of is dat ook zo'n mening?

menage | 19-02-20 | 08:28

@menage | 19-02-20 | 08:28: Goede vraag. Zou een leuk onderzoeksonderwerp zijn: hypothese: correlatie InHolland-fop-studie met bakfiets met Groenlinks of D66 en met antivax vs rest met de bevolking.
Komt ongetwijfeld iets uit, maar zou het ook wel eens willen zien.

De verwarde man | 19-02-20 | 08:36
▼ 1 antwoord verborgen

Kom op Geert, loos deze idioot nou eens een keer!

Dirty-Harry44 | 19-02-20 | 07:56 | 2

Inderdaad. Fuck iedereen met een andere mening. Gewoon. Land. Uit. Tyfen.

Mozes Langebroek | 19-02-20 | 08:27

@Mozes Langebroek | 19-02-20 | 08:27:
Koekwauzen op besluitvorming moet je niet willen, die mening doet ie maar op een zeepkist of facebook.

menage | 19-02-20 | 08:29

Ik heb me laten vaccineren tegen beeldmateriaal van Dion Graus.
ZIE HIER! Vaccineren werkt dus niet!

Draak uit Brabant | 19-02-20 | 07:54

Ongevaccineerden dragen bij tot de verspreiding en kans op mutaties.
Als het om heftige of dodelijk ziekten gaat ben je dus eigenlijk medeverantwoordelijk als je anderen jouw gekozen risico laat lopen.

kloopindeslootjijook | 19-02-20 | 07:32 | 4

Zo is het, en als het alleen om jezelf ging... Er loopt altijd nog een klein percentage van de bevolking rond die om medische redenen geen vaccinatie konden verdragen of bij wie de vaccinatie niet werkt.

Beetje raar dat veel van die D66'ers er geen problemen mee hebben eigen organen te doneren om andermans leven te redden, maar dat ze tussentijds eigen kroost en anderen in gevaar brengen met eigenwijze domheid.

De verwarde man | 19-02-20 | 08:14

En als je we griepprik niet neemt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor alle oude mensen die deaudgaan aan longontsteking of andere griep gerelateerde aandoeningen. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen want veel van jullie...

Mozes Langebroek | 19-02-20 | 08:30
▼ 1 antwoord verborgen

Hij laat zichzelf niet vaccineren en hij laat zijn kinderen niet vaccineren MAAR hij zegt niet dat zijn ouders hem vroeger ook niet hebben laten vaccineren... hij kan dus gewoon vaccins hebben gekregen toen die klein was. Ben benieuwd naar de reactie van zijn ouders (waarschijnlijk het beste om aan zijn moeder te vragen).

oh no | 19-02-20 | 07:32
-weggejorist-
Nehemia | 19-02-20 | 07:05 | 2

Het valt mij op na het lezen van de reacties dat er zeer weinig wetenschappelijk geschoolde mensen onder de reaguurders zitten. Ze zijn van het type hard schreeuwen maar met geen enkele link komen naar een wetenschappelijk artikel uit een vooraanstaand wetenschappelijk tijdschrift die hun domme geschreeuw onderbouwd. Dit krijgt een baby na zijn geboorte:
3 maanden: DKTP - Hib - HepB - Pneu
5 maanden: Tweede booster van hetzelfde als bij 3 maanden
11 maanden: Derde booster van hetzelfde als bij 5 maanden
15 maanden: BMR - MenACWY
Ik geef het je te doen als je baby de Bof, Difterie, Haemophilus influenzae type b, Hepatitis B, Hersenvliesontsteking, Kinkhoest, Mazelen, Polio, Rode Hond, Streptococcus Pneumoniae of Typhus krijgt. Ik heb in het ziekenhuis baby's gezien met dergelijke ziekten en de radeloze zeer domme ouders ernaast. Daarna een hoop verdriet als hun kindje overleed maar ja dat wilde je toch zelf. Vaak eindigde dat in een echtscheiding vanwege verwijten. Dom zijn en blijven is helaas geen keuze.....

Roadsurfer | 19-02-20 | 06:55 | 8

Wetenschappers zijn ook omkoopbaar. Wil je nog een Stapeltje?

Dirty-Harry44 | 19-02-20 | 07:45

Hulde

Funkgesteuert | 19-02-20 | 08:23
▼ 5 antwoorden verborgen

Als Kees Verhoeven zegt dat het goed is, ben ik gerustgesteld.

Nehemia | 19-02-20 | 06:52

Wij zijn geen anti-vaccers. Dat laben moeten wij niet. Maar inenten gebeurd hier ook niet.
Kinderen hebben soms n verkoudheid, nooit oorontsteking kerlonsteking griep handvoetziekte etc. De kindjes van onze buren wel ingeënt. Altind ziek moe gedoe, sinds de prikken. Geven ze zelf toe.
Ik vind het Geen lastig onderwerp. Als mensen spastisch wordt omdat mijn kind geen prikjes heeft gehad dan weigeren ze maar, resulteert er uiteindelijk in dat er weer meer ongelijkheid en minder vrijheid wordt gerealiseerd door deze freak overheid.

BoerBob | 19-02-20 | 06:30 | 9

Dit is dus net zo dom als mijn opa is 110 jaar en rookt nog steeds als een ketter en zuipt bij het leven. Mijn buurman is geheelonthouder en is altijd ziek... mijn domme mensen...

mrjixies | 19-02-20 | 08:01

Hear hear

Funkgesteuert | 19-02-20 | 09:33

@EEnzame SchizofrEEN | 19-02-20 | 07:07:
Weet je wat de bijwerkingen zijn van niet inenten? Vraag maar aan Roelofje Mussche, polio-slachtoffer, die voor de rest van haar leven aan de zuurstof is gekoppeld.

BigKnor | 19-02-20 | 12:46
▼ 6 antwoorden verborgen

Laat die man toch en loop niet zo te mekkeren.
Per slot van rekening, als je zelf gevaccineerd bent en gelooft in de werking van vaccinatie hoef je niet bang te zijn voor een ongevaccineerde.
Persoonlijk van mening dat kudde-immuniteit alléén op natuurlijke wijze opgebouwd kan worden. Elke vaccinatie is uiteindelijk maar tijdelijk want de werking verdwijnt.

seconda | 19-02-20 | 06:00 | 6

@Roadsurfer | 19-02-20 | 07:00: Maar gelukkig zijn er ab-so-luut geen bijwerkingen.
Erg sneu als je zó van de toren blijft blazen en wijsheid blijft spuien, maar het woord bijwerkingen niet één maal noemt.
Wat dat betreft doet u veel te goed uw best en lijkt het haast propaganda.

EEnzame SchizofrEEN | 19-02-20 | 07:11

@EEnzame SchizofrEEN | 19-02-20 | 07:11: Wat voor bijwerkingen bent u zo bang voor? Voor de meeste kids is het een beetje koorts, een pijnlijk bultje en een beetje sufheid. Ernstigere bijwerkingen komen voor maar zijn zeldzaam. Pak de symptomen van mazelen er eens bij en kies anders zelf of u liever die heeft.

Blasfemie | 19-02-20 | 07:33

Natuurlijk zijn er soms bijwerkingen, maar dood gaan aan een ziekte die heel goed te voorkomen is, getuigd niet van heel veel verstand.

Als je huis in de fik staat, blijf je dan ook binnen omdat je buiten het risico loopt nat geregend te worden?

hetsnelstezaadje | 19-02-20 | 07:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Gewoon allemaal het oorspronkelijke Dr Moerman dieet grotendeels volgen en de farmaceutica industrie krijgt het heel zwaar.

Welterusten en morgen weer gezond op.

sprietatoom | 19-02-20 | 03:20 | 8

@EEnzame SchizofrEEN | 19-02-20 | 07:15: leuterkoek. Mazelen was doodsoorzaak nummer één. Tot het vaccin.

Rest In Privacy | 19-02-20 | 07:21

Was het niet Sylvia Millecam die ook dat dieet volgde?

Dirty-Harry44 | 19-02-20 | 07:54

@Dirty-Harry44 | 19-02-20 | 07:54:
Tja, de effectiviteit van dit soort diëten is nooit bewezen, al is er wel een vorm van consensus dat "gezond eten" alsmede een "gezonde leefwijze" wel preventief helpt.
Als je eenmaal iets ernstigs onder de leden hebt, is je beste kans te vertrouwen op de medische wetenschap (en ben je blij dat er big pharma is).
Als je het ondersteunt door iets dat niet schadelijk is en waar je zelf erg in gelooft, dan zal het ongetwijfeld iets kunnen helpen. Of het nu een ommetje met de hond is of een reisje naar Lourdes.

De verwarde man | 19-02-20 | 08:31
▼ 5 antwoorden verborgen

Hij loopt als een gorilla met tennisballen onder de oksels.
Gebruikt daarbij schoudervulling om iets te verdoezelen.
Hij is persoonlijk fel tegen enten (naaldjes)

Wedden dat hij bang is voor de tandarts ?

Piet-Kietelaar | 19-02-20 | 03:10 | 1

Ik wed 3 worteltjes van niet.

IkBen9 | 19-02-20 | 05:49

Ben er wel klaar mee
Als Dion mijn vriend zou zijn, en ik was vrouw,
dan mag ie beffen wat ie kan.
Maar niet aan ezeltjes komen.

HoerieHarry | 19-02-20 | 02:55

Oei, ik heb ergens gehoord 2000 dagen incubatietijd

SaintNick | 19-02-20 | 02:28 | 2

Er wordt gekibbeld over 24 - 24 dagen, maar u gaat gelijk door naar 6 jaar.
Wie biedt méér?

zetje01 | 19-02-20 | 02:45

Vroeger bij de commando's kregen we inenting met een tuinslang. En incubatietijd van drie dagen in quarantaine.

Oprisp | 19-02-20 | 02:50

Als we nou ieder kind bij de geboorte een spuit geven met het HIV dan kunnen ze het op latere leeftijd niet nog een keer krijgen.

Brabeaulander | 19-02-20 | 01:45 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

na een week kroegdoorhalen zonder slaap plus sloten coronabier zie ik er nog steeds niet zo erg uit als die gast.

grapjasz | 19-02-20 | 01:41

Als je zelf volledig overtuigd en dus begrijpt welke shit je binnenspuit, dan vooral doen. Ik begrijp er geen reet van. Dus in mijn lijf geen polonaise. Laat eerst de zogenaamde wetenschappers er maar uit komen. Zelfs onder deze kwakzalvers bestaat geen consensus. Mijn kont.

gebruikesrnaam | 19-02-20 | 01:29 | 3

Dus je rijdt ook geen auto, of kun je die zelf ook maken vanaf scratch ?

sprietatoom | 19-02-20 | 01:42

Weigert u ook bloedtransfusies?

Rest In Privacy | 19-02-20 | 07:08

Mijn motor maakt een raar geluidje, 3 garages zeggen dat de versnellingsbak bijna aan zijn einde is, maar er is ook een buurvrouw die esoterische olie aanraad.

Ik snap het zelf niet, dus laat het zoals het is, laat er eerst maar consensus zijn.

hetsnelstezaadje | 19-02-20 | 07:50

Telkens ik een studie lees over de heilige deugden van vaccinaties staat die methodologie vol met fouten en bedrieglijk taalgebruik waar zelfs een klimaatwetenschapper van zou blozen. Als vaccins dan toch zo super zijn, waarom moet "de wetenschap" ze dan steeds met misleidende statistieken en conclusies verkopen? En waarom zijn jullie het opeens met het altijd liegende establishment eens wanneer het onder dwang iets in je lichaam wilt injecteren?

lysanderspooner | 19-02-20 | 00:58 | 3

Plemp hier dan maar eens een link naar zo'n wetenschappelijke studie uit een vooraanstaand wetenschappelijk tijdschrift.... Oh wacht!

Roadsurfer | 19-02-20 | 06:38

Er is geen wetenschapper bij nodig is om te zien dat antivax gekkies bij bosjes mazelen krijgen in bijv. Oekraine. Anti wetenschap zijn in het algemeen is een vrij debiele houding. Dat wil niet zeggen dat u alles hoeft te geloven wat een wetenschapper zegt, maar het bewijs van de werking van vaccins kunt u vrij simpel zelf zien.

Blasfemie | 19-02-20 | 07:04

Mijn grootvader en grootmoeder hadden twaalf kinderen. Drie daarvan zijn aan kinkhoest en difterie overleden. Hun oudste zoon had ook twaalf kinderen. Daarvan zijn er geen kinderen aan difterie, polio of kinkhoest overleden. Dus langer leven dank zij het Rijksvaccinatie plan.

BigKnor | 19-02-20 | 07:24

Heh. Het bewijs dat niet vaccineren autisme veroorzaakt, als je het mij vraagt.

AapjeVanDeFBI | 19-02-20 | 00:46 | 4

Autisme is vooral in Amerika de laatste 10 jaar door het dak gegaan onder de bevolking, maar niemand vertelt hoe dat nou komt. Autisten kunnen zich moeilijk voortplanten, want ze missen sociale intelligentie om een relatie aan te gaan. Weinig inlevingsvermogen. Je kunt stellen dat autisme goed is voor de depopulatie waar iedereen moord en brand over schreeuwt tegenwoordig.

Nehemia | 19-02-20 | 07:00

@Nehemia | 19-02-20 | 07:00: als autisme de laatste 10 jaar flink is gestegen dan lag dat in ieder geval niet aan vaccinaties, want de vaccinatiegraad is gedaald.

Blasfemie | 19-02-20 | 08:45

Een vrij kort door de bocht conclusie. Als je je gaat verdiepen in de rotzooi wat er in ons eten wordt gegooid, sta je versteld wat voor chemische zooi je elke dag binnen krijgt. En als je dan ook nog even rustig nadenkt wat voor chemische rotzooi er in de natuur (dus ook uiteindelijk in ons drinkwater en eten terecht komt) gedumpt wordt, is het misschien helemaal niet zo gek dat al die afwijkingen en ziektes door ons zelf is veroorzaakt.

loser | 19-02-20 | 09:09
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom zijn gevaccineerden zo bang voor niet gevaccineerden?

Birima | 19-02-20 | 00:43 | 6

Omdat ze de fearporn van onze overheid, de farmacie en het RIVM blind geloven.

Nehemia | 19-02-20 | 07:09

Ik zweer zelf bij essentiële oliën; houd je gezicht 30 a 40 minuten ondergedompeld in een bak vol van die olie en je zult nooit Polio of andere enge ziektes krijgen.

hetsnelstezaadje | 19-02-20 | 07:58

omdat gevaccineerden zich wel bekommeren om hun medemens, bijvoorbeeld zeer zieke kinderen die niet gevaccineerd kunnen worden.

Satria | 19-02-20 | 09:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Graus. Dion Graus. Waarom heeft Greet in Jezusnaam dit figuur op zijn lijst staan? Is die Graus goed voor 100.000 voorkeursstemmen? Wat is het geheim van Graus ?

theo-is-dood | 19-02-20 | 00:34 | 12

@Red shirt | 19-02-20 | 01:09:

Net zoals wortels, simpel, zeker als je ze schrijft als machtsverheffen.

sprietatoom | 19-02-20 | 02:20

De dommigheid is zijn geheim.
De 100.000 immigranten zijn nergens tegen gevaccineerd dus de mensen die hij verafschuwt zijn terecht zijn grootste gevaar. Ironisch maar de dommigheid roeit zichzelf zo wel lekker uit.

Busverhuur | 19-02-20 | 06:51

Wat heeft Jezus nu weer met Greet te maken ?

loser | 19-02-20 | 09:10
▼ 9 antwoorden verborgen

Kees Verhoeven is van de westerse school en heeft iets met wetenschap. Dat blijkt niet bepaald als het over CO2, NOx, klimafaat en andere zaken die iets met de reële werkelijkheid vandoen hebben gaat. Wel gaat het op zijn Ollongrens over desinformatie. De andere doods66 kwezelstaat te propageren dat kinderen actief aan het doodgaan zijn omdat ze pas vanaf 14 maanden tegen mazelen ingeënt worden. Dan zou je dus eerder kunnen gaan inenten, maar dat klinkt minder dramatisch dan het grut een voortijdig chinezen toedichten. Het RIVM meldt op hun site dat kinderen gewoon via de antistoffen van de moeder beschermd zijn tot 12 tot 14 maanden. Er is dus helemaal niets aan de hand en doods66 lanceert hier een staaltje van de zuiverste demagogie en volksverlakkerij. Populisme in hedendaags taalgebruik.
Jammer dat Tom het argument van de SGP niet oppikt. Er is helemaal geen wetgeving nodig omdat het met de bestaande wetten al lang kan, iets wat FvD ook regelmatig bij de symboolwetgeving van de VVD aanvoert. De kneuzen maken zich weer druk om iets dat allang geregeld is. Dat moeten ze ook niet klagen over de vele debatten. Er is nog genoeg te doen bij de Belastingdienst, maar dan zijn ze er niet.

Frau Merkel | 19-02-20 | 00:20 | 3

Zo ontzettend moe word ik van een ieder die van d66 een eigen creatieve partijnaam maakt. Ik heb tot daar gelezen en dacht gelijk: tot hier en niet verder. Mijn god, waarom?

gebruikesrnaam | 19-02-20 | 01:37

@gebruikesrnaam | 19-02-20 | 01:42: Die schrijfwijze hanteer ik al langer en dat gaat zo blijven ook. Dat heeft verder niets met het tijdstip van doen. Dank voor uw inhoudelijk sterke bijdrage.

Frau Merkel | 19-02-20 | 07:38

Tegen vaccins zijn is allemaal leuk enzo, tot je kind ineens een 'uitgestorven' ziekte aan z'n broekje heeft...

Witte_Willem | 19-02-20 | 00:07 | 7

Zeg eens eerlijk Willem ben jij als baby heel erg hard op je hoofdje gevallen?

Gulliver | 19-02-20 | 02:14

Hoe zit het dan met al die tandartsen die een verre reis hebben gemaakt naar ons land en nu blijkt er opeens allerlei uitgestorven ziektes actief te zijn omdat de tandartsen in die landen niet zo'n vaccinatieprogramma hebben.

loser | 19-02-20 | 09:12
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Frau Merkel | 19-02-20 | 00:00 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi. Laat al die grefos zichzelf en hun grefo kroost maar naar de darwin helpen. Deste sneller zijn we van religie af en kunnen we vooruit.

Anaal_Geweten | 18-02-20 | 23:57 | 7

@Frau Merkel | 19-02-20 | 00:33:
pfft
babies zijn niet via de moeder beschermd.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 00:55

@Frau Merkel | 19-02-20 | 00:33:
Zo,best veel onzin in een zin.

miko | 19-02-20 | 01:05

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 00:55:
rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinati...
"Het vaccin wordt gegeven vanaf de leeftijd van 12 maanden omdat het dan pas goed werkt. Voor die tijd hebben kinderen nog antistoffen van hun moeder."
Die discussie mag u met het RIVM gaan voeren.

Frau Merkel | 19-02-20 | 07:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Vraag me wel eens af hoe de relatie tussen Wilders en Dion is.

BozePaarseMan | 18-02-20 | 23:52 | 3

Ik krijg spontaan hele vreemde gedachten.

Red shirt | 19-02-20 | 00:05

Waarschijnlijk hebben ze dezelfde kapper. Die man met twee linkerhanden.

Red shirt | 19-02-20 | 00:12

@Red shirt | 19-02-20 | 00:12: lol

loser | 19-02-20 | 09:13

Dion Graus oftewel Oswald Cobblepot, lelijk dier.

JDMslut | 18-02-20 | 23:48 | 3

Grauslich?

laurentius | 18-02-20 | 23:54

Zelfs antifa heeft sterkere argumenten.

Frau Merkel | 19-02-20 | 00:01

@Frau Merkel | 19-02-20 | 00:01: hahaha

litebyte | 19-02-20 | 00:18

Dion lijkt me een aardige kerel met principes.
Maar iets in mij zegt me dat hij....

HoerieHarry | 18-02-20 | 23:41 | 5

Zichzelf is en het politiek correcte spel helemaal niet beheerst. En dat hij een pitbull is. Gelukkig is de 2de kamer steeds meer een afspiegeling van de maatschappij, nu nog Sylvana in de kamer en het is compleet.

sprietatoom | 19-02-20 | 00:34

@HoerieHarry | 19-02-20 | 01:27:

Och ja wat maakt het uit, voor mijn part zetten ze 150 Jokers, bejaarden, chimpansees of TBS'ers in de kamer. De bedrijven die echt de macht hebben zal het ook een zorg zijn.

sprietatoom | 19-02-20 | 01:30
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
faraday | 18-02-20 | 23:27 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Ahh arme Dion, door geen vaccinatie uiteindelijk mentaal beperkt en PVV'er geworden. Nu zie je hoe belangrijk vaccinatie is.

litebyte | 18-02-20 | 23:26 | 2

Al eens in een spiegel gekeken deze eeuw?

beter-laat-dan-nooit | 18-02-20 | 23:36

Hij wil zelfs geen haar implantaten.
Onze eigen Limburgse Bono.

schoon-schip-maken | 18-02-20 | 23:36

Malle babbe die Dion, dier van plezier. Een wonderlijk soort autist.

dorktronic | 18-02-20 | 23:25 | 1

U bent in deze degene met een zeer beperkt inlevingsvermogen. Dus wie hier de autist is moge duidelijk zijn.

Frau Merkel | 19-02-20 | 00:03

Wij hebben wel artikel 11 van de Grondwet hetgeen een groot goed is.

ProAsfalt | 18-02-20 | 23:19 | 1

Hahahaha!
Besnijdenis.

Is dit nog nieuws? | 18-02-20 | 23:21

Eigenlijk kan iedereen de politiek in......

laurentius | 18-02-20 | 23:17 | 3

Tuurlijk.
Kijk naar Jetten.

schoon-schip-maken | 18-02-20 | 23:22

Politiek is net een stal. Je stapt er schoon in, maar komt er smerig uit.

Oprisp | 18-02-20 | 23:39

— Dion Graus werkte als autoverkoper, verkoper aan huis en hoofdverkoper bij meerdere bedrijven in de diervoeder- en diergeneesmiddelensector.
bron wiki

theo-is-dood | 19-02-20 | 00:42

Die Graus ziet ze vliegen.
Weet je wie ze ook zag vliegen???
Trouwens:

Ja hoor, om 23:18 gaat er weer eentje!

Arianespace zal een Ariane 5 raket lanceren.
Er wordt een Japanse communicatie-satelliet en een Zuid-Koreaanse oceanografie-satelliet in een geostationaire baan om de aarde gebracht.

Hier live, vanuit Frans-Guyana:
www.youtube.com/watch?v=5Gcr3YHUrQ0

zetje01 | 18-02-20 | 23:04 | 4

@Is dit nog nieuws? | 18-02-20 | 23:05:
Dat weet je nooit zeker.
Wel dat een raket-plof altijd een spectaculaire plof is.

zetje01 | 18-02-20 | 23:10

@zetje01 | 18-02-20 | 23:10:
Ach, satelliet in baan om aarde brengen is standaard.
Als ze (weer) eens mensen naar de maan gaan brengen....

Is dit nog nieuws? | 18-02-20 | 23:14

@Is dit nog nieuws? | 18-02-20 | 23:14:
... dan meld ik het ook wel even.

zetje01 | 18-02-20 | 23:16
▼ 1 antwoord verborgen

Wanneer gaat Tom Staal een roze mondkap dragen? Een schone? het wordt link daar.

piloot47 | 18-02-20 | 23:03

Wordt tijd dat de pokken weer eens opduiken. Ik ben lekker van voor 1974!

MacMiep.nl | 18-02-20 | 23:03 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Lift off.. zit dat lied weer in mijn hoofd. En bedankt.

BozePaarseMan | 18-02-20 | 23:48

Als je goed oplet word je in het begin van deze video al bij de neus genomen. Er wordt je immers wijsgemaakt dat het redelijk is om overlijdenscijfers in de 21ste eeuw met cijfers van meer dan een eeuw geleden te vergelijken, alsof vaccinaties het enige zijn wat tussen toen en nu veranderd is. Waarom altijd appelen en peren vergelijken en zo'n misleidende conclusies opvoeren? Hoe moeilijk is het om eens één geloofwaardige studie met gevaccineerde en ongevaccineerde controlegroepen in dezelfde levensomstandigheden (en vaag hetzelfde tijdperk) te produceren? Deze is simpelweg niet erg overtuigend en doet me alleen vermoeden dat ze geen échte argumenten hebben. Overlijdenscijfers zijn bijv. hoger in derdewereldpopulaties die dezelfde vaccins kregen en de meeste ziektes die hij opnoemt namen in het Westen al sterk af in prevalentie lang voor er vaccins bestonden. Het is gewoon belachelijk om cijfers van nu te vergelijken met cijfers uit de tijd dat de gemiddelde familie geen dokter kon betalen en dan te concluderen dat enkel vaccins de overlijdenscijfers omlaag haalden.

lysanderspooner | 19-02-20 | 01:47

Bij Graus vraag ik me toch elke keer weer af welke informatie en/of foto´s hij van Greet heeft. Wat het ook is, het moet iets verschrikkelijks zijn, anders is het niet te verklaren dat hij nog steeds bij de PVV zit.

spanarchist | 18-02-20 | 22:59 | 4

Van mij mag hij ook geveegt maar hij schijnt vreselijk goed in z'n dossiers te zitten en naast een groot dierenvriend ook een uitmuntende teambuilder alsmede voortreffelijk spreker te zijn.
Onmisbaar.
Aardige man.

schoon-schip-maken | 18-02-20 | 23:13

wollah dat

Botte Hork | 18-02-20 | 23:15

@schoon-schip-maken | 18-02-20 | 23:13: Dat mag ook wel eens gezegd worden. De reaguursels van de vaxgekkies zijn GS onwaardig. Het laat wel zien wat de nieuwe religie is.

Frau Merkel | 19-02-20 | 07:43
▼ 1 antwoord verborgen

Dion heeft zich niet laten vaccineren. Ik heb mezelf ook niet laten vaccineren. Mijn ouders hebben mij wel laten vaccineren. Dus de echte vraag is, hebben Dion z'n ouders hem laten vaccineren? En laat hij zijn eventuele kinderen vaccineren?

djs | 18-02-20 | 22:58 | 3

Je mag toch hopen dat Dion geen ecologische voetprints gaat produceren. Nog los van de horror die een vrouw zou moeten ondergaan als hij met die geschifte harses, zwetend met zijn vette pens boven op haar ligt te rossen.

Botte Hork | 18-02-20 | 23:21

@Botte Hork | 18-02-20 | 23:21: Daarmee komt hij in ieder geval al verder dan de gemiddelde botte reaguurder.

Frau Merkel | 19-02-20 | 00:38

Was mij ook al opgevallen. Best vreemd hoeveel er niet begrijpend kunnen luisteren...

oh no | 19-02-20 | 08:20

Zo doe je dat, Corona-virus en opeens heb je genoeg stemmen.
IJzer smeden als het heet is.

kloopindeslootjijook | 18-02-20 | 22:53

https://www.youtube.com/watch?v=c3nScN89Klo

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:51

We're all living an A side. Some make it to the B side. Or have other plans. Be safe.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:49

Als Dion Italiaan was zou ie een huurmoordenaar of kapper zijn.

HoerieHarry | 18-02-20 | 22:47 | 5

Ik denk dat hij dan al in een blok beton gegoten was

laurentius | 18-02-20 | 23:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Misschien dat dit sommige mensen aan het denken zet met het volgende spreekwoord, of zinswijze: "De kinderen van de dokter zijn altijd ziek". Ik zeg niet dat je daarmee geneest, maar tot denken zet.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:47

Wat een totale onzin; de enige vaccinaties ooit ontvangem waren voor de pokken en TBC. Thats all. Wij zaten vroeger met 55 kinderen in 1 klas. Kreeg er één de mazelen kregen wij het allemaal. Niets aan de hand: het zelfde geldt voor waterpokken, de bof en andere heel normale kinderziektes. Griepprik werkt niet in de meeste gevallen. Het influenzavirus verandert meestal van gedaante voordat het NL bereikt heeft. De enige club die hier wel bij vaart is de al steenrijke farma-industrie. Ben zelf lange tijd alg.directeur van een farmaceutische groothandel geweest dus heb enigszins recht van spreken.

Eendragtmaaktmagt | 18-02-20 | 22:42 | 15

DKTP. Dat herinner ik me. Difterie, kinkhoest, tetanus en pokken

theo-is-dood | 19-02-20 | 00:54

@letopuwzaak | 19-02-20 | 00:06: Twijfelachtig verhaal. Welke complicaties bij mazelen zijn dan zó erg dat een gemiddelde huisdokter die niet de baas kan? Kwamen deze kinderen uit een religieus conclaaf waar men moderne geneeskunde verbiedt? Waarom kregen ze pas zó laat medische aandacht?

lysanderspooner | 19-02-20 | 01:58
▼ 12 antwoorden verborgen

Hij heeft toch geen corona opgelopen ?

newray | 18-02-20 | 22:40 | 1

ff een complottheorie / strategisch belangrijke mennsen hebben van de pharma meerdere inentingtingen gekregen. / complot out /

newray | 18-02-20 | 22:57
-weggejorist-
gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:36

Had Dion daar wat over te zeggen dan toen hij nog een puppy was?

marrretje | 18-02-20 | 22:36 | 3

Hij is wel gechipt.

Pleegzuster B | 18-02-20 | 22:54

Zijn er nog nestjes te koop?

laurentius | 18-02-20 | 23:37

De niet ingeente kinderen zullen elkaar vlugger aansteken, want de concentratie per kinderopvang die ze niet weigeren neemt toe.
Gods straf.

snapal | 18-02-20 | 22:33 | 2

Soms heb ik de indruk dat refo's het wel fijn vinden dat ze door God gestraft worden.

Jan Dribbel | 18-02-20 | 22:37

@Jan Dribbel | 18-02-20 | 22:37:
Refo's leven per definitie in zonde volgens hun versie.
Mooi man.

schoon-schip-maken | 18-02-20 | 23:03

Benieuwd wanneer Kees V. draait, dat hij namelijk altijd op belangrijke dossiers

paost712 | 18-02-20 | 22:31 | 4

@Red shirt | 18-02-20 | 22:51: sorry, de essen waren op.

Kleine.Tieten | 18-02-20 | 22:56
▼ 1 antwoord verborgen

True story: een oude opa had WWi, WWII, het Jappenkamp, Korea, de Watersnoodramp en de Spaanse griep overleeft.
Nooit een griepprik gehaald, maar op aandringen van de huisarts toch een keer een griepprik genomen.
Werd daarna direct ziek, en is er nooit meer bovenop gekomen.
R.I.P.
Hij heette de heer Theodorus R. Oll.

King of the Oneliner | 18-02-20 | 22:29 | 1

Oudoom van me ook. Zuid oost Azië ,Afrika geweest. Nooit ziek nooit aan de schijt niks. Kreeg de griep en ging dood.

miko | 19-02-20 | 00:32

Die Graus werkt alleen maar averechts voor de PVV met temperament en zijn onzin uitspraken.

varkensboer | 18-02-20 | 22:25 | 2

En dat pakt maandelijks toch een aardig salaris + onkostenvergoeding !
Best knap van hem

laurentius | 18-02-20 | 23:40
-weggejorist-
giovanni990 | 18-02-20 | 22:18 | 22
▼ 22 antwoorden verborgen

Het is toch net Willem Duyn, die Dion...

Jimmydepimmy | 18-02-20 | 22:17 | 1

Hij kan wel wat droogshampoo gebruiken

laurentius | 18-02-20 | 23:41

Bende achterlijken daar. Een ziekte zoals de mazelen had al uitgegroeid kunnen zijn als alle kinderen gevaccineerd waren. En dan moest niemand er meer tegen ingeënt worden.
De anti-vaccin-gekken houden dus niet enkel een levensbedreigende ziekte in stand, ze houden er ook de vaccinaties en bijhorende industrie mee in stand.
Achterlijker kan gewoon niet.

Nonkel Frituur | 18-02-20 | 22:16 | 7

@Idiot456 | 18-02-20 | 22:34:
Goed voor u. Weet u hoeveel gezonde kindjes complicaties kregen?
Zie mijn post hierboven.
Maar voor sommigen geldt alleen hun eigen ervaring.

letopuwzaak | 19-02-20 | 00:11

@Idiot456 | 18-02-20 | 22:34:
Dat is mooi,ik ook. Maar een vriend van me is er doof aan een oor door geworden en je kunt er ook hersenvliesontsteking van krijgen. Maar hej,waarom een simpele prik nemen als je kunt dobbelen met je gezondheid en die van je kinderen. Wat jij? idioot.

miko | 19-02-20 | 00:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Dion heeft hier hele discussies over gehad met een kat en een hond.

Patje2011 | 18-02-20 | 22:14 | 1

Schijnt dat ie ook een tamme adder heeft.

schoon-schip-maken | 18-02-20 | 22:32

Vaccinatie. Voors en tegens. Op de lange termijn is vaccinatie altijd kudt. Don't mess with mother nature zei mijn moeder altijd.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:07 | 3

Maar ja, zij werkte dan ook niet in de pharmaceutische industrie.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 22:09

Dat is ongeveer de essentie wat de mens iedere seconde van de dag doet. Messen met de natuur. Maar goed. U gaat dus ook nooit naar het ziekenhuis?

Rest In Privacy | 18-02-20 | 22:19

Even uit nieuwsgierigheid, maar wat doet die verhoeven in de tweede kamer. Is het dan echt zo dat je geen enkele kwalificatie hoeft te hebben, anders dan gladde armen om in een bepaald gat tot je ellebogen te kunnen komen, om in aanmerking te komen voor een dergelijke, goed betaalde aanstelling?

GKJP | 18-02-20 | 22:01 | 11

Die Graus heeft gewerkt als autoverkoper.

theo-is-dood | 19-02-20 | 01:00
▼ 8 antwoorden verborgen

Ik ga niet kijken hoor. Het zweet breekt me nu al uit. Alleen al van dat hoofd krijg ik het benauwd.

Vod Kanockers | 18-02-20 | 22:00 | 1

met het geluid op nul valt het nog al mee.

Kleine.Tieten | 18-02-20 | 22:48

Zo te zien slaat zijn vrouw hem zo nu en dan terug.

Ridde Rogter | 18-02-20 | 22:00

Vraag me altijd af wat deze vriendelijke dorpsgek bij de pvv doet. Is ‘ie toch veel te aardig voor.

DrumPiet | 18-02-20 | 21:58 | 1

Aardig? Daar denken zijn exen anders over.

Kuifje-naar-Brussel | 18-02-20 | 22:45

Volgens mij heeft ie dan ook rode hond en de bof tijdens het interview.

Rest In Privacy | 18-02-20 | 21:57

Jammer dat de SGP in de tweede kamer het 'anti-vaxx' standpunt inneemt, ook omdat bijvoorbeeld op Urk het een hels karwei is om dat volk hun kinderen te laten inenten. De laatste epidemie hebben wij hier nog niet gehad. Was Bisschop in het verleden geen huisarts geweest?

GroetenVanUrk | 18-02-20 | 21:57 | 1

Dat doet hij niet. Hij zegt dat de wetgeving overbodige symboolpolitiek is, omdat het beoogde doel met de huidige wetgeving al bereikt kan worden.

Frau Merkel | 19-02-20 | 07:49

Bijen, niet die solitaire, hebben een mooie oplossing. Als er een indringer is kapot gestoken en wanneer ze het kadaver niet naar buiten kunnen slepen. Dan gaan ze 'balsemen' met propolis. Antibacteriële kit die het nest schoon houdt. Doen ze al miljoenen jaren. Beter dan een vaccin van een paar maandjes oud.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 21:57 | 4

@peterdh | 18-02-20 | 22:54: Heb geen 2 jarige dochter. Maar misschien weet je moeder meer. Mazzel.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 23:03

@peterdh | 18-02-20 | 22:54: Waar in jouw hoofd heb je van een indringer een dochter gemaakt. Sicko!

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 23:07

@gebruikesrnaam | 18-02-20 | 23:07:
Ik las zieke. Omdat het artikel over vaccineren gaat en ziektes. Hoezo begint er iemand in vredesnaam over indringers?

peterdh | 19-02-20 | 08:08
▼ 1 antwoord verborgen

Kennis van me werkt bij een kinderdagverblijf waar steeds meer kinderen van Poolse, Turkse en noem op afkomst worden geplaatst. Is te checken of die zijn gevaccineerd ?

MaatJan | 18-02-20 | 21:53 | 2

Nee. Zeker niet. Er worden nog veel meer ernstige ziektes uit Afghanistan, Soedan of Liberia binnengesleept. Denk daarbij aan de ziekte TBC die telkens de kop opsteekt in Europa.
Ik zou uw vraag voorleggen aan een paar Kamerleden. U kunt lang wachten voor u antwoord krijgt.

theo-is-dood | 19-02-20 | 01:05

Reageerbuisje met het polio virus over het speelgoed uitsmeren en kijken of ze na 2 weken nog komen?

frickY | 19-02-20 | 10:56

In de veeteelt is het al heel lang gebruikelijk om niet te vaccineren en worden bij een virusuitbraak alle dieren preventief geruimd. Maar in het geval van kinderdagverblijven lijkt mij die maatregel iets te drastisch. In het geval van Dion Graus trouwens ook.

Osdorpertje | 18-02-20 | 21:51 | 1

Net even iets té, inderdaad.

Ridde Rogter | 18-02-20 | 21:57

"Heeft zich niet laten vaccineren". Die vaccinaties gebeuren toch op babyleeftijd?
Kon ie toen al tegenstribbelen dan? En wist ie al wat er ging gebeuren?
Z'n ma kan besloten hebben, toen die als baby zo tekeer ging, om inenten maar over te slaan. Maar zelf had ie daar niks bij in te brengen.

hotnot | 18-02-20 | 21:50 | 3

En hij komt daarbij niet in Afrika, Azië en Zuid-Amerika?

Peter_la_Selie | 18-02-20 | 21:53

Je moet niet alles geloven wat hij zegt.

Watching the Wheels | 18-02-20 | 21:54

Stupid is, as stupid does.
Man, man, man, Dion Graus.

Berbaar | 18-02-20 | 21:49 | 1

Ook een nar kan de waarheid spreken. En wie zich koning waagt is de volgende nar.

LiniaalRectaal | 18-02-20 | 23:36

Afgaande op zijn uiterlijke verzorging is hij zelf inmiddels resistent tegen zo'n beetje alles.

MickeyGouda | 18-02-20 | 21:49 | 6

Ach, op elk potje past een dekseltje.
Zo past zelfs het kleverige marmelade-dekseltje van Dion Grauss met een beetje wrikken en rammen op bepaalde honeypotjes...

King of the Oneliner | 18-02-20 | 22:23

@Berbaar | 18-02-20 | 22:01:
Volgens mij was er niks bewezen, rechterhand van De Grote Pokdalige Leugenaar

anti-fatwa | 18-02-20 | 23:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Bij katten en honden is mij ook opgevallen dat ze minder oud lijken te worden als je ze jaarlijks inent (meer kanker). Kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, maar wel toevallig dat Martin Graus dat verband ook zegt te zien.

Watching the Wheels | 18-02-20 | 21:48 | 3

Vraag me af of die vaccins voor dieren aan dezelfde (hoge) standaard moeten voldoen als bij mensen. Kan misschien makkelijker over gedacht worden.

Watching the Wheels | 18-02-20 | 21:50

Heb wel eens gehoord (van een dierenarts) dat een aantal jaarlijkse inentingen eigenlijk niet jaarlijks hoeven. Eens in de twee jaar zou ook afdoende moeten zijn.

Rest In Privacy | 18-02-20 | 21:51

@Je_zeulende_zusje | 18-02-20 | 21:51:
Het is natuurlijk ook een verdienmodel, iedereen elk jaar even langs. Na een paar inentingen als ze jong zijn laat ik het meestal daarna zitten. Je hoort toch bijna alleen bij jonge dieren dat ze niesziekte of zoiets krijgen, bij oudere dieren heb ik het nog nooit gehoord (misschien door al die inentingen, maar misschien ook door op andere manieren opgebouwde weerstand). Vond het zelf geen prettig idee toen ik hoorde dat zo'n vaccin een virus bevatte dat met radioactiviteit onschadelijk was gemaakt. Je zou eigenlijk wat meer informatie willen hebben over wat het precies is en hoe het precies werkt en hoe lang inderdaad.

Watching the Wheels | 18-02-20 | 22:24

Wel of niet vaccineren is een persoonlijke keuze, vrijheid. Die kinderen niet opnemen in je opvang is een zakelijke keuze, vrijheid. Ik vind het best.

Patje2011 | 18-02-20 | 21:48

tja, ook de 2e kamer is een afspiegeling van de samenleving. Dus ook daar...

Arno | 18-02-20 | 21:47 | 1

Wat is dat nou voor bullshit. Verre van.

LiniaalRectaal | 18-02-20 | 23:32

Een beter argument voor vaccineren is er niet... Ridder Dion, achterlijke draak.

Enter Yeti | 18-02-20 | 21:47

En hier zie je nog een goed gevoelsargument voor vaccineren als wetenschap niet voldoende is.

TheseDays00 | 18-02-20 | 21:45

... er bestaat toch ook helemaal geen vaccin tegen Limbotokkietitis?

bisbisbis | 18-02-20 | 21:45

Stop geen rommel in je lijf die je Opa ook niet gebruikte. Gelukkig was mijn Opa een roker en drinker.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 21:44 | 3

Opa's lopen nog wel eens mank door Polio in hun jeugdjaren.
Allemaal weggevaccineerd, snik.

Papa Jones | 18-02-20 | 21:47

Al mijn opa’s zijn jong gestorven en zouden nu veel ouder zijn geworden dankzij doktoren.

TheseDays00 | 18-02-20 | 21:47

Hij genoot geregeld ongevaccineerd van een glas water voor de haard.

gebruikesrnaam | 18-02-20 | 21:48

Baudet laat het electoraal gezien in het midden.

Peter_la_Selie | 18-02-20 | 21:43

Misschien maakt hij een grapje tegen Staal maar ik vrees het ergste...

knutsel_ | 18-02-20 | 21:42

Dion loopt een beetje te wauwelen, maar hij zegt dus dat veel ziekten waartegen gevaccineerd wordt bij dieren, ook goed curatief zijn te behandelen.
Maar goed, wij zijn geen dieren.

Papa Jones | 18-02-20 | 21:41 | 7

@Kapitein Stijlvol | 18-02-20 | 22:04:
Nee, niet nodig
Dion had het over dierenziektes, niet over meningokokken, bof en kinkhoest en meer van die gevaarlijke ziekten.

Papa Jones | 18-02-20 | 22:12

Dion graus is waarschijnlijk niet erg bekend met dierenziektes en de gevaren. Door uitgebreide vaccinatie programmas onder honden fretten en wilde vossen is Lyssa/Rabies zowat uitgeroeid. Deze ziekte dood wereldwijd nog tienduizenden mensen en dat is geen prettige dood. En als graus honden heeft dan wil hij zeker geen Parvo. dwaas,dat het is.

miko | 19-02-20 | 00:17

Als een koe of paard een been breekt dan geven we een spuitje dus ziektes bij dieren lossen we snel en vakkundig op door ze te elimineren. Is dat wat Dion voorstelt om ook bij hem te doen?

Busverhuur | 19-02-20 | 10:46
▼ 4 antwoorden verborgen

Eigenlijk hoort de smoezelige Graus meer thuis in Amsterdam bij Bij1 dan bij de PVV. Ik vermoed dat Wilders hem ook liever kwijt dan rijk is. Kost je toch wel gauw een zeteltje of 4 - 5. Zonder Graus zou ìk wel op de PVV stemmen. Maar met deze gek niet.

decaliter | 18-02-20 | 21:41 | 2

Yep.
Als Dion Graus opstapt, wint de PVV 3 zetels. Minimaal.

doitdoit | 18-02-20 | 23:26

Op de niet-bestaande post dierenwelzijn zou hij helemaal thuis zijn. Dus.

LiniaalRectaal | 18-02-20 | 23:30

Met die baard ziet hij er een stuk intelligenter uit.
Beetje als Arie Ribbens, tenminste als hij zijn snor opdraait.

Of Arie gevaccineerd is, weet ik niet.

Kapitein Sjaak Mus | 18-02-20 | 21:40

Nu zie je hoe je er uit gaat zien als je niet gevaccineerd bent!

broodje gezond | 18-02-20 | 21:39 | 1

*is benieuwd hoe zijn dieren eruitzien*

knutsel_ | 18-02-20 | 21:40

Je krijgt dus autisme van niet vaccineren. Helder.

beldewouten | 18-02-20 | 21:37 | 1

Bijna.
Van autirsme krijg je vaccins. Veel wetenschappers zitten namelijk op het spectrum.

frickY | 19-02-20 | 10:54

Weten de boeren van Farmers Defence Force dat wel? Die staan daar nu onaangekondigd volgens het nieuws op bnr, waarvoor hulde overigens.

Botte Hork | 18-02-20 | 21:36 | 2

Ik moet nog elke keer om die naam lachen. Het agrarische broertje van Stormfront.

DeWeerman | 18-02-20 | 21:51
-weggejorist-
Jimmy Mc Clure | 18-02-20 | 21:35 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Was iedereen maar ook ingeënt tegen kwalijke ziekten als de EU.

smdyasc | 18-02-20 | 21:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken