Kalifaatmeisje Laura Hansen is niet een vrouw die je op Eerste Kerstdag in je huiskamer wil hebben
NPO interviewt kalifaatmeisje zonder kalifaatmeisje in beeld te brengen, want kalifaatmeisje
Social
Margriet van der Linden houdt deze week een reeks tv-interviews. Kalifaatmeisje Laura Hansen verpest de warme kerstsfeer. Natuurlijk moet je Laura Hansen interviewen, maar dan moet het alleen over haar steun aan een genocidaal regime gaan. Als je over contact met haar vader gaat zitten mutsen, geef je haar gratis reclametijd. Met dit interview plaatst Van der Linden zich in het trieste rijtje presentatoren die hun journalistieke taak verzaken. Jinek met poezenman Wilders. Twan Huys met knuffelcrimineel Holleeder. De publieke omroep is zo bang om voor intolerant te worden uitgescholden, dat ze liever buigen voor de bullebak. Bedankt, Wilfred Takken!
UPDATE - GEEN SATIRE: NRC zag 'mooi portret' van 'moeilijke puber'
Reaguursels
InloggenTsja. Soldaat van Oranje dus, de een wordt verzetsheld, de andere gaat vechten bij de SS? Ieder een andere afslag genomen.. Volgende keer een Jezidi meisje dat maanden lang verkracht is nadat haar familie is afgeslacht interviewen in plaats van Duncan naast Laura.
Nederland is failliet, klaar.....
'Mooi portret van 2 millennials die ieder een andere afslag maakte'. Prachtig voorbeeld van een drogreden. Hoe kun je iemand vergelijken die kiest om zich aan te sluiten bij een totalitair regime dat duizenden mensen heeft vermoord met iemand die koos voor de muziek. Oftewel, ga een nazi vergelijken met John Lennon, omdat ze allebei gescheiden ouders hadden. Tjsa, die Nazi had het ook niet makkelijk en maakte gewoon de verkeerde keuze... nou en?
Het door je strot duwen van Islam door links NL is gewoon bar. Zelfs de slechtse van het slechste van dit geloof wordt gebachataliseerd .
Dit mens is betrokken geweest bij zaken waar jozef mengelen ook niet voor schaamde. En nu is madam een onschuldig slachtoffertje. En NL stinkt hier gewoon met open ogen in
Wie bij de televee heeft ooit in gotsnaam bedacht dat "M" geschikt is voor tv? Afgezien van de vele nepotischer connecties. Überhaupt vraag ik me af waarom we altijd van die non-diepgraaf tafelinterviewtjes te kijken krijgen. Doen de Moffen het stukken beter.
Begrijp er niets van. Evocatus
Het moet iets te maken hebben met de fascinatie voor het kwaad, dit knuffelen met oorlogsmisdadigers. Anders kan ik het niet verklaren. Dit moet een diepere psychologische oorzaak hebben want het is gewoon geen normale reactie.
Je zag het destijds ook toen ze op het lumineuze idee kwamen om Holleeder (die was het volgens mij) een column te geven. Pakte niet zo goed uit, maar hoe komt zo’n idee überhaupt door de redactie van een krant??? Waarom sneuvelt zo’n idee niet in de eerste 5 minuten maar haalt het de hoofdredactie? Het antwoord ligt m.i. In de aantrekkingskracht van het duistere, het slechte in de mens. De mildere vorm ervan tref je aan in thrillers en horrorverhalen, maar dat is tenminste nog fictie. Zo’n Holleeder, en de kampbeulen, en IS’ers, dat is echt. De gruwelen die zij hebben begaan zijn niet weg te redeneren en niemand zou slachtoffer van die gruwelen willen zijn, maar om een of andere reden krijgt de aantrekkingskracht van het duistere, voorrang op dat realiteitsbesef. Tel daarbij op sensatiezucht en oplagecijfers en het resultaat is een diepte-interview met terroristen. Alleen het wegredeneren en wegmoffelen van de misdaden kan ik niet verklaren. Ben benieuwd wat Jordan Peterson hiervan zou maken.
Wel weer goed om de zingende dwerg Dunken nog eens te ondervragen. Daar zag ik al maanden naar uit. Er zit trouwens nog een compleet bataljon sporthelden, mondschilders tatoeage-artiesten en amateurdirigenten klaar dat ook naar moeilijke jeugd, familie, hobbies en trauma's gevraagd kan worden.
Zo reageert dom-regressief-links bijna altijd: maak van de daders slachtoffers.
De KRO/NCRV maakt het nog erger door te stellen dat ze bedolven zijn door positieve reacties.
Dan zie je dat die koppensnellers van dat haatgeloof ook maar gewoon lieve mensen zijn die hier binnenkort ook gaan allahakbarren, we vreten niet alleen allemaal per ongeluk halal vlees tegen onze zin, nee er komt nog meer bij, let maar op.
Zijn het de appelwangetjes of is het de kapitaalvernietigende potentie van deze primaat die verveelde 020-ers als Marxist van der Linde aantrekken?
Treurig..
In Iraq krijgen IS'ers de doodstraf. Hier krijgen ze 11 maanden en een nationaal televisieïnterview verzorgd door publiciteitsgeile D66-regressieven. We zijn knettergek geworden.
Plus gratis schooling, bijstand, kinderbijslag, MIele, huurtoeslag en wordt waarschijnlijk stiekem via de gemeente aan een goede baan geholpen.
En applaus en een heleboel empathie van een NRC-recensent
Als ik zo terug lees had ze voor haar vertrek al geen nagels om haar kont te krabben.
www.elsevierweekblad.nl/nederland/ach...
Is de rol van pa ook al eens onderzocht=
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
@hier openen | 26-12-19 | 19:11:
"Tijdens haar proces vertelt Laura echter dat ze geen kwaad in de zin heeft. Ze zou zelfs afstand hebben gedaan van de islam en eet weer varkensvlees."
:Varkensvlees gaan eten, taqiyya-truuk?
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 20:30:
Weer varkensvlees eten? Nou, dan graag op een video op youTube. Met een zwaar gediplomeerde echte slager die een mooie ribkarbonade snijdt. Daarna een klassekok die d'r een culinair feestje van maakt.
Dan ongesluierd dat pontificaal naar binnen werken en na afloop zeggen: "Dat was heel lekker, kanut aanbevelen"
Heul misschien geloof ik dan dat ze aan afvallige is. Evocatus
Ik denk dat gratis scholing een goede oplossing is voor gratis schooling. Grapje hoor.
Kerst is natuurlijk het ideale moment van bezinning over het kwaad wat de boze witte man allemaal durft uit te kramen over die arme misbruikte IS-vrouwkes. Meermeermeer podium voor Laura! En oja, Trump weer stom, Wilders weer stom, Baudet weer stom. Gelukkig winterfeest allemaal!
Waar kan ik het gehele interview bekijken zodat ik een eigen oordeel kan vellen?
Ik denk bij de NPO?
Ga je je eigen oordeel dan met ons delen?
Ben benieuwd naar je oordeel.
Jullie moeten niet zo naar doen tegen haar. Het valt niet mee om het plein aan te vegen waar je man zn vrienden en kennissen net een paar man hebben onthoofd. Dat is ook heel erg hoor, vegen en dwijlen. Ze is heel erg getraumatiseerd en zielig.
Woede over uitzending Laura H: www.telegraaf.nl/entertainment/873476...
Gelukkig maar dat er wel degelijk woede is. Dit is gewoon om het IS straatje schoon te vegen en nog wel over de ruggen van die Yezidi vrouwen die slaaf aan huis waren. Verkracht werden onder toeziend oog van dit soort vrouwen. Walgelijk gewoon.
In ieder geval (moreel) betrokken zo niet medeschuldig aan marteling, moord, verkrachtingen het toebrengen van ander onbeschrijflijk leed aan onschuldige mannen, vrouwen en kinderen.
Dat krijgt dan een podium op de Nederlandse televisie. En dus weer een klap in het gezicht van de slachtoffers. Maar eigenlijk kon je dit wel verwachten van de NPO cq Margriet van der Linden. Zum kotzen.
Ook Trouw doet een Wilfred Takje: www.trouw.nl/cultuur-media/zaten-we-o...
Want als je IS en Baudet langs de kromgetrokken meetlat van deugend Nederland legt is het antwoord zonneklaar; Baudet is het allerergste wat de wereld is overkomen sinds de uitvinding van vuur
DE NPO is nu dus ook voor een IS Generaal Pardon, omdat ook deze asiel zoeker de truc van een kind verwekken hebben ontdekt.
nl.wikipedia.org/wiki/Generaal_pardon...)
Het interview met Baudet schuurde lekker. Maar dat past volledig bij die koude kuttijd die kerst is. En dat de NRC ongewijzigd zuur en links het nieuwe jaar ingaat, daar krijg ik ook.een warm gevoel van. Kerst is de tijd van traditie en niet van verandering.
Als je links en democraat bent, denken ze dat ze alles maar kunnen roepen en doen door goedkoop op deze manieren te scoren, deze soort mensen zijn de oorzaak van heel veel ellende, en tevens gebruiken ze al jaren die truc van kinderen maken, illegaal onderduiken kind maken en na enkele jaren je weer melden dat je kind hier geboren is en al een x aantal jaar oud is, Dit kan en mag geen vrijbrief zijn!.
Margrietje wil alleen maar scoren.
Gruweldaden van IS zijn niet zo belangrijk als de kijkcijfertjes.
Lesboos en IS gaan immers hand in hand door Plopsaland...
Waar leven de mensen in NL die dit accepteren?
Vrienden, kennissen en vage bekenden(voornamelijk hoog opgeleid) zijn allemaal tegen dit gedrag/beleid van npo en huidige regering...
Waarom kunnen we niet 1 goed blok vormen? Waarom staat er niet een “normale” partijleider op ipv Baudet en Wilders?
Humanisten, tja waar wonen die? Rechtbank stad Zutphen bv.. zegt genoeg toch?
Die was er mnaar die is omgelegd op het Mediapark. Dus nu zitten we opgescheept met Geert en Therry.
@euroka | 26-12-19 | 16:53: Rare interpretatie van het woord "normaal". Fortuyn was "the original weirdo". Onuitstaanbare man, maar wel een scherpe visie..
Zoals Fortuyn?
Heeft u niet verder gekeken dan wat de NPO u wijsmaakt?
Geeft u eens een paar voorbeelden van in uw ogen 'normale partijleiders'?
@plaspop | 26-12-19 | 17:07: Welke politicus kan het zich veroorloven om op TV te vertellen dat hij aan de smaak van sperma wist wat de betreffende man de dag ervoor gegeten had?
Omdat Hilversum (TV) en Amsterdam (kranten) weliswaar een heel, klein eigen bubbeltje vormen, maar wel alle touwtjes in handen hebben.
Ik ben alleen met mijn 2 slaven, dus kippenpoot!
Nou NPO volgende keer graag Yezidi Wahhab Wassoo interviewen. Alvast bedankt.
www.omroepgelderland.nl/nieuws/232120...
ARNHEM - Een massaslachting en tienduizenden Yezidi's die op de vlucht sloegen, nadat militanten van Islamitische Staat (IS) enkele jaren geleden het gebied Sinjar in Irak innamen. Het is vier jaar geleden dat de tragedie zich voltrok. Een tragedie waarbij duizenden mensen om het leven kwamen. In Arnhem kwamen zo'n 70 Nederlandse Yezidi's op vrijdagavond bijeen om dit te herdenken.
Er werden kaarsjes gebrand en bloemen neergelegd op de grond van het Gele Rijders Plein. Met krijt is de datum 3 augustus 2014 op de stenen geschreven. Uit het hele land zijn de Yezidi's naar deze plaats gekomen om samen te rouwen om hun verloren kennissen en familieleden. Wahhab Hassoo is de initiator van de herdenking. 'Wij willen hier gewoon een moment van stilte en rust om onze vermoorde broeders en zusters te herdenken.'
Bekijk hier de reportage. De tekst gaat verder onder de video.
Wat gebeurde er ook alweer?
Op 3 augustus 2014 trok IS de regio Sinjar in Irak binnen. Naar schatting 3000 mannen werden afgeslacht in enkele dagen tijd, nadat IS het gebied in handen kreeg. Mensen die op tijd konden wegkomen, onder hen veel kinderen onder de 15 jaar, blijkt uit onderzoek van PLOS Medicine, vluchtten de berg Sinjar op en zaten daar vervolgens vast.
Yezidi's, maar ook christenen, moesten nu zien te overleven in de zinderende hitte - temperaturen liepen op tot 50 graden Celsius - zonder levensmiddelen. Per helikopter werden hulpgoederen gedropt. Een druppel op een gloeiende plaat voor de naar schatting 40.000 mensen die zich op de berg bevonden.
Het dodental bleef oplopen in de dagen dat de mensen vastzaten op de berg. Dat kwam vooral door oververhitting en uitdroging. Anderen die niet op tijd Sinjar konden ontvluchten, werden systematisch uitgemoord door IS of gebruikt als seksslavin door leden van diezelfde groep.
Herdenken en oproep
Hassoo wil met de Yezidische gemeenschap in Nederland een herdenking houden voor de naar schatting bijna 10.000 omgekomen mensen. Tegelijkertijd worden er op andere plekken in Europa ook herdenkingen gehouden. Hij koos Arnhem als plaats voor de herdenking, omdat volgens hem veel Yezidi's in Gelderland wonen.
Met de herdenking wil Hassoo ook vragen om de massaslachting door IS als genocide te erkennen. Volgens hem hebben andere landen dit al gedaan. De Nederlandse overheid moet volgen wat hem en de andere Yezidi's betreft. 'De Verenigde Staten, Canada en andere grote landen erkennen de genocide en ons leed. De Nederlandse overheid heeft veel te weinig aandacht voor onze zaak, alstublieft help ons en kijk naar ons om.'
Stil protest
Ook wordt er tijdens de herdenking geprotesteerd tegen de oproep die in 2014 in de Haagse As Soennah-moskee klonk om ongelovigen in Irak en Syrië te vervolgen en hun vrouwen tot seksslavin te maken. Dit was onlangs te zien in een uitzending van Nieuwsuur. Wahhab vindt het onverteerbaar dat hier niet tegen is opgetreden. 'Na die toespraak in de As Soennah-moskee hebben Nederlandse mannen zich kort daarna aangesloten bij IS en zij hebben ook onze dochters en vrouwen misbruikt. Ik roep de Nederlandse overheid en onze Moslimbroeders in dit land op om ons te steunen en zich uit te spreken tegen deze gruwelijke daden.'
Detail van de wereldgeschiedenis zou Le Pen senior zeggen, dus ook de NPO.
Dit past helemaal in de linkse traditie om van daders slachtoffers te maken.
In de jaren '70 en '80 is de hele media-wereld overspoeld door linkse jongens & meisjes afkomstig van "Het Schooltje" (de School voor Journalistiek in Utrecht, een links bolwerk), en van universitaire non-studierichtingen zoals sociologie, politicologie, en sociale geografie.
De machtsbasis die 'links' op die manier heeft opgebouwd, wordt nu doorgegeven aan de nieuwe generatie, die met dat gedachtegoed is opgevoed; de klimaatmeisjes, de duujjjzaamheidsvrouwtjes en de vegan-hipsterbaarden.
Gok, jij vindt Rechten, een studie?;
Volgens onderzoek is een op de 100 mensen een psychopaat.
Die moet je niet in clubs verzamelen zoals IS en helemaal niet in hun jeugd.
Maar jeugd als elastiek excuus is ook onder alle maat. Het is geen standaard aandoening, die maakt dat je in seven sloten te gelijk valt.
De vraag wordt te weinig gesteld hoe het toch mogelijk is dat een Koran zulk een zuigende werking heeft op psychopaten. Als het uit de hand loopt, zoals bij IS, wordt niet verder gekeken dan de psychopaat, wordt het probleem gepsychologiseerd en losgesneden van de ideologie die als katalysator werkte.
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 18:01:
"ideologie die als katalysator werkte."
Heel fraai! Hou'k erin! Evocatus
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 18:01: het probleem van het uitdragen wat het oorlogsboek voorschrijft wordt wel vaker gepsychologiseerd in Nederland. Das makkelijk, dan kan je er een dokter naar laten kijken in plaats van tralies tegen aan gooien.
Wat een miskleun.
Wat een foute inschatting.
Wat een trap na voor alle onderbelichte IS slachtoffers wederom.
Npo begint het predikaat fout met trots te dragen, lijkt het.
Hoe kan je keer op keer de verkeerde waarden verdedigen en onjuiste keuzes maken.
Jammer M, dat je je hiervoor hebt geleend.
De islam de wereld uit, te beginnen in Nederland,
Laura H heeft haar toekomst plannen al klaar ff studeren ,diploma halen en aan t werk.
Alsof er niets gebeurd is ? Lekker tekenen en praten over haar toekomst.
Lekker in een luxe villa inplaats van een welverdiend cel complex haar slachtoffer verhaaltje verkondigen en het woord GOD ,inplaats van Allah ,nog uit haar koker kunnen krijgen, WTF!
Gaat Margriet van der Linde ook IS slachtoffers uitnodigen om hun verhaal, tekeningen en toekomst visie aan te horen?
Thierry Baudet tijdens de kerstdagen is misschien teveel voor menigeen maar met deze uitzending bent u verzekerd dat de kerstmaaltijd sneller en ongecontroleerd er uit komt zetten.
NPO hufters bedankt !
Margriet was na een uurtje of wat martelen door Laura persoonlijk van een flat gepleurd als het lieven kalifaat meisje haar zin had gekregen .
NPO is ziek, wat bezielt die lui !
@Castor12 | 26-12-19 | 15:20:
Inderdaad.
@Castor12 | 26-12-19 | 15:20: head first idd
Denk dat de KRO Laura uitnodigen met opzet. Want heel diep van binnen willen ze een populist aan de macht om het tij te keren. Iemand zoals Thierry die ze allemaal een trap onder de reet geeft en zegt, ''waar ben je gvd mee bezig, rot op!'' Ze zullen wel jaren boos blijven, net als de aanhangers van Hillary Clinton. Maar dat soort figuren moeten de duivenpoep uit hun ogen wassen en luisteren naar mensen als ik. Als ze weigeren weer terug naar de psychiatrische afdeling die in de crisis van 2008 gedwongen werd gesloten i.v.m. bezuinigingen.
Van mij mag ze zendtijd... maar dan aan een paal met een blinddoek om, voor een executiepeloton....
Ach, wat verwacht je anders van de npo, niets anders dan terrorisme goed praten.
Ze gaan echt niet vragen: wat voelde je toen je die Yezidi meisjes moest vasthouden terwijl ze verkracht werden, of hoeveel onthoofdingen heb je zelf uitgevoerd en wie wil je hier nog opblazen.
Niet zo geschokt, mensen.
We interviewen toch ook Duitsers die geallieerden hebben neergemaaid?
Dat is in de meeste gevallen hoe bruut ook totaal geen oorlogsmisdaad.
Overigens, van de Duitsers werd het in de decennia na WW2 al niet gepikt dat zij "Wir haben es nicht gewusst" als excuus aanvoerden, dus hoe geloofwaardig is het eigenlijk dat al die IS ratten claimen dat ze onwetend waren van de weerzinwekkende wreedheden van IS? De propaganda-afdeling van IS zette de onthoofdings- en verbrandingsfilmpjes in geuren en (bloedrode) kleuren op internet. Daar zaten al die "naïeve, moeilijke pubers" met harde plassertjes en natte doosjes naar te kijken, lang voordat ze afreisden naar het kalifaat.
Verder, ondanks het feit dat er in 40-45 keiharde, fascistische nazi's als beesten te keer gingen, waren er toch ook veel "gewone" Duitsers die weinig keus hadden dan het leger in te moeten. Niemand in Nederland - of België, of Frankrijk, of de UK, etc - heeft ook maar één van die ratten gedwongen om naar Syrië te reizen en lid te worden van IS. Sterker, AIVD en politie probeerden ze het uitreizen onmogelijk te maken zodra men er lucht van kreeg dat er uitreisplannen bestonden. Lukte het desondanks uit Nederland te "ontsnappen" en zich aan te sluiten bij IS, dan zou de redenering moeten zijn: dan scheiden onze wegen zich voorgoed, en komen jullie Nederland nooit meer in.
Zo simpel, zo logisch, zo voor-de-hand-liggend, maar kennelijk voor de politiek zo onmogelijk. Nederland is een treurig land geworden dat, voortdurend als een konijn in de koplampen van een auto kijkend, verlamd is van angst en niet tot handelen in staat.
Wel een SS-er/kalifaatmeisje-dader interviewen, maar niet een jezidi/jood/zigeuner-slachtoffer geeft geen objectieve journalistiek. Bij TV Oost of TV Gelderland kwam wel een jezidi aan het woord en een vrouw die een boek over jezidi's schreef.
Ik vind de vergelijking wat eerlijker, als u er van oorlogsmisdaden verdachte Duitsers van maakt.
Neermaaien was de taak van elke soldaat in oorlogstijd.
Ik ben benieuwd wat Laura H. (en haar kalifaat-vriendjes) vindt van het “homo-feestje” dat Duncan gewonnen heeft? Of was er een live-uitzending in “Het Kalifaat” van het Eurovisie Songfestival?
Voor de kinderen van nu ben ik niet bang, Kun je nog bijleren. Het zijn de volwassenen die geestesziek zijn.
@Drake50 | 26-12-19 | 14:24: als het reeds begaan is is afleren beetje moeilijk...
Het is treffend dat er mensen bestaan die vinden dat je met kalifaatgriezels en jonge ambitieuze politici niet over dingen die er toe doen moet spreken (waarom je in vreemde krijgsdienst gaat, of waar je als politicus heen wilt met je land) maar over je jeugd en hoe je je puberteit doorgekomen bent.
Dit human interest gelul is de reden dat ik de NRC 10 jaar geleden met walging opgezegd heb.
Van de MSM heeft alleen de Telegraaf een stuk hierover geplaatst Zucht...
Geen woord over de slachtoffers van deze freak !
ze had(den) niet eens een stemmig oranje overal aangetrokken.
Sympathy for the devil 2019. I wore a burka when the genocide rained through the middle-east. Please to meet you, hope you catch my name.
Als die laura dan contact had met haar vader, hadden zij dan niet saampjes stiekumpjus kunnen zorgen dat t opruimen van het addergebroed sneller kon gaan door wat logistieke details door te geven..200 kippenpoten op een bepaalde afstand van daar en daar..
Genocide mag alleen in verband gebracht worden met Geert en Thierry, zeker niet met Erdogan en Isis, immers moslims zijn de nieuwe joden.
Zeg maar gerust: helemaal raak.
Duncan met opmerkingen dat die kalifaatkids hierheen gehaald moeten worden.
Waarom niet gevraagd hoe dat wachtwoord met papa is ontstaan. Alleen de top mocht internet hebben.
Meesterlijk:
'Klaus had een stormachtig bestaan als penitentiair medewerker in Polen, maar probeerde zijn leven in Uruguay weer op te bouwen
twitter.com/Denkjewel/status/12099692...
Uit een welingelichte bron vernomen dat deze Margriet een kleindochter is van Leni Riefenstahl.
Dat is een beetje teveel eer voor deze nietskunner.
Nee dan de ochtenden op NPO radio 1, vooral 0930-1200 werkdagen tenenktommend links gedachtegoed op de nationale rampenzender. Mijn persoonlijke hoogtepunt toch wel de exitpolls na elke stemming, waarbij de NPO het over doet komen als "onverwachte" uitslag.
Tsja, Laura Haha, wat een giller, vooral zendtijd geven als beloning, OMG!
NPO: Kalifaat omroep.
Kerstverhaal met een rare twist: www.ad.nl/bizar/spartelende-karper-ve...
Tja had laura het nog over de speeltuin waar je zo leuk kon schommelen en waar ze met vreugde aan terug denkt.: pbs.twimg.com/media/EMsyYUHWsAEOcm_.j...
Afgrijselijk.
Dit tuig mag nooit een podium krijgen.
En toch gebeurd het.Nederland is stuk.
@De Profundus | 26-12-19 | 13:27: al een tijdje stuk.
Margriet het Dieptepunt is één van de zeer vele redenen,waarom ik het Tv abonnement de deur uit heb gesodemieterd.
Pas uit! Lees even de huisregels. De 'hammer' van Joris is genadeloos groot.
Ben benieuwd wanneer Laura H. bij Ranking the Stars zit
"Wie van de sterren is het meest moordzuchtige type?"
"Ik had mezelf op de tiende plaats gezet".
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 12:31: Hahaha, je ziet het zo voor je.
Ik heb weer eens verse munitie voor als er weer eens zo'n NRC-verkopert aan de telefoon hangt of ik niet alsjealsjeblieft smeek smeek weer eens een abonnement wil nemen, want ik was ooit zo'n trouwe lezer blablabla...
"Gaan jullie dan weer leuk 'vloegtelingen' interviewen die hun kinderen op een lek bootje zetten, omdat ze een graties nieuw kunstgebit willen?" begon een beetje versleets te raken, ik kan ze voortaan vragen wanneer de volgende aflevering uit het feuilleton 'Kijk Toch Eens Hoe Sielug Die Jihadbruidjes Zijn' volgt.
Tijd om bedrijven dit dit sponsoren met reclame tijd te gaan boycotten. Om te kotsen dit..
Doe ik al een tijdje ik koop van div overdreven haat bedrijven geen producten meer.
Ik kan me er even niet toe brengen om er op te klikken.
Nog even de non-religueuze kerst tevredenheid bewaren.
.
Maar de reacties hier zijn geheel conform mn verwachting,
van een goedpratende, wegkijkende, gutlinkse NPO.
Door (ook) mij betaald...
Laura is echt labiel.
*H. kende een onstuimige, ongelukkige jeugd...
*de zorg van haar ouders ging uit naar haar chronisch zieke broertje...
*Ze ontmoette Ibrahim... en reisde met hem en haar twee kinderen op 18-jarige leeftijd naar het kalifaat.
Het ligt aan haar ouders en aan haar zieke broertje. Daarom begon ze aan dr 15e of 16e al aan kinderen en belandde ze zomaar bij IS.
Ik snap nu de kreet "Stop making stupid people famous" helemaal. Laten we stoppen.
Wat een zielig en rancuneus mannetje die Wilfred Takken. Thierry heeft benoemd dat de NRC onwaarheden verkondigt en dat kan-ie niet hebben. Probeert hem vervolgens te kakken te zetten onder verwijzing naar zaken die niets met het interview te maken hebben en al lang en breed uitgekauwd zijn. Mislukt!
Boehoeee, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Als journalist heb je wel drie kilo boter op je hoofd om dit te melden. Deugziekte in topvorm.
Die feeks van Rost van Tonningnen had ook een rotjeugd, Mussert z'n hondje werd afgepakt en de gemiddelde landverrader die meedeed aan het uitleveren van een medelander had een minderwaardigheids complex.
Heeft het iets te maken met booslims? Laat het interview volgende keer doen door een Jezedi meisje ipv daders met een foute ideologie fluweelzacht te behandelen. Deug kneuzen.
Datsun@ klopt ,echter in werkelijkheid is het politieke spel nog veel smeriger.
Trouwens het steunen van IS ondersteuners geldt ook voor Duitse Merkel regering.
Jij maakt er weer een ingewikkeld complotverhaal van, maar de waarheid is plain and simple; moslims zijn zielug en moeten ontzien worden in de media want stigmatisering en Wilders.
"Mooi portret van twee millennials die ieder een andere afslag namen."
Volledig vergelijkbaar, zo wordt ons voorgehouden. Je bent millennial en je wilt wat met je leven. Je gaat je weg, passeert hier en daar een afslag en vraagt je als millennial af "zou ik misschien die afslag moeten nemen, of misschien toch maar de volgende?". En dan ga je weer verder als millennial, met je rugzakje vol slachtofferschap. Ga je voor de muziek, of toch maar liever voor het kalifaat? Moeilijk, moeilijk....
Mijn hemel, een kalifatima simpelweg afschilderen als een jong, naïef meisje dat per toeval haast een verkeerd afslagje heeft genomen, maar verder in alle opzichten te vergelijken is met een jong, naief ventje dat toevalligerwijs niet de democratie afwees en geheel per toeval niet eindigde als folteraar. Je moet maar durven om de werkelijkheid zo te verbuigen en 'mooi' te maken.
Chapeau Wilfred, morgen of overmorgen een documentaire over de Tweede Wereldoorlog omschrijven als "een mooi portret van Adolf H. een man die, al zoekende, pardoes de afslag richting de schilderkunst voorbijliep en even later, o wat een toeval, de afslag richting de vernietiging van zes miljoen Joden koos,.
De cognitieve dissonantie werkt ook andersom. Waar het nu helemaal hip and happening en talkshowfähig is om 'de mens achter de terrorist en/of de misdadiger' te laten zien, geldt dat ook voor het onophoudelijk suggereren van 'het monster achter de populist'. Bizar!
@Schulzie | 26-12-19 | 12:36:
Men heeft "het kwaad" bij voorbaat zijn plaats en zijn dynamiek gegeven. De een ís het kwaad in persona, de ander overkómt het kwaad. Bij de een komt het kwaad van binnen naar buiten, bij de ander dringt het kwaad van buiten naar binnen. De slang versus Eva.
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 14:01: Exact!
@Schoorsteenveger | 26-12-19 | 14:01: Dit fenomeen verklaart m.i. ook het ontstaan van het politieke klimaat waarin Fortuyn werd vermoord. Zo'n Van der Graaf is waarschijnlijk zo overtuigd geraakt van het eigen gelijk, dat hij dacht met deze politieke moord een daad van moreel gerechtvaardigd verzet te plegen. Je zag het ook bij de spaarzame wetten waarbij de LPF of de PVV betrokken waren. Op slag vond de ambtenarij het geoorloofd die botweg niet uit te voeren. Het stond los van de inhoud. Het was pure sabotage, op basis van ingefluisterd, onversneden antipopulisme.
@Schulzie | 26-12-19 | 15:47:
Voor mij staat het vast dat van der Graaf nu nog steeds denkt dat de moord die hij pleegde een moreel hoogstaande daad is geweest. Het Kwaad huisde in Fortuyn, zo was de sfeer. De kogel kwam uiteindelijk van Links, maar wat daaraan vooraf ging was veel ingrijpender, het langzaam maar zeker demoniseren van de man. Demoniseren, dat betekent letterlijk iemand tot Duivel verklaren, en dat houdt in dat je hem niet van kwaad beticht, maar hem als Het Kwaad afschildert. Het is opzienbarend dat IS niet als Het Kwaad wordt gezien, maar als een organisatie, een beweging die door omstandigheden tot kwaad handelen is gekomen,. Het échte Kwaad moet dan ook, zo is impliciet het verhaal, in die omstandigheden worden gezocht, en niet in de groep die kwaad handelt. Die Laura zal door de Linkse Kerk nooit of te nimmer als Het Kwaad worden gezien, maar als iemand die zoals Eva tot het kwade is verleid. Vul zelf maar in waar Het Kwaad dat tot IS heeft geleid te zoeken is.
Ik zit nog een beetje na te schuimbekken, vanwege dat "afslag"-citaat. Dat iets dergelijks geaccepteerd wordt, dat een hoofdredacteur de schrijver, deze scribent niet met een samengerolde verse krant het gebouw uitmept onder het krijsen van: Bejjuh, helemaal belatafeld, kun je niet het onderscheid tussen deze keuzes begrijpen?
Het enige wat ze kunnen doen is een rectificatie en een schuldbekentenis publiceren.
Morgen en vlot een beetje. Evocatus
Waarom zit Laura niet achter de tralies wegens medeplichtigheid aan genocide?
Wegens gebrek aan bewijs. Daarop speculeren al die IS ratten die terug naar Nederland willen. Ze vervalsen hun eigen geschiedenis, beweren dat ze slechts kok, schoonmaker of lasser of huisvrouw waren, dat ze van de weerzinwekkende wreedheden van IS geen weet hadden, en dat ze eigenlijk niets verkeerds hebben gedaan, maar als "wij" dat met alle geweld anders willen zien en ze willen "straffen" voor hun IS lidmaatschap, nou, dan moet dat maar en zijn ze "bereid" hun straf hier te ondergaan.
Ze eisen hier hun "tweede kans" op, en veel linkse mensen gaan daarin mee, want de kinderen......
Het OM kan niet bewijzen dat eea heel anders zat, en dus volgt een Mickey Mouse strafje, of ze mogen meteen na de rechtszitting wandelen. Daarom zou het veel beter zijn ze collectief hun Nederlanderschap te ontnemen en ze de toegang tot Nederland voorgoed te ontzeggen. Dát zou een terechte straf voor ze zijn, en een straf die ze ook als echte straf zullen ervaren: nooit meer Luilekkerland in, geen toegang tot onze voorzieningen, en geen gratis geld.
Maar ja, dat gebeurt allemaal niet en langzaam maar zeker druppelt dat smerige tuig gewoon weer binnen.
Waarom de verbloemende term 'kalifaatmeisje'?
Deze vrouwen vermoordden en martelden mannen, vrouwen en kinderen (onder andere vrouwen die op straat lagen te bevallen). Ik zal verder nog meer details besparen maar ik trek die verzachtende termen niet meer.
Het is gewoon een "moordwijf", geen kalifaatmeisje.
O, wacht.....
Meisje, meisje? Ze is goh-domme boven de 20. Kalifaatmeisje is een gotvergeten vergoeilijkende term, die zeer onterecht gebruikt wordt.
Ze zijn helemaal belazerd. Evocatus
De omroep met het eeuwige stokholm syndroom
Laura heb jij toevallig nog christelijke kinderen de put in gelopen? Of heb je ze liefdevolle laatste koekjes gegeven? Er liggen Putten vol met christenen en kufar door mensen zoals jij.
Heeft ze iemand geholpen? Nee, natuurlijk niet. Ich hab es nicht gewusst. Dat is wat er uitkomt en de deugerts kijken weer weg.
Zoals gebruikelijk.
@donkieshot | 26-12-19 | 12:27: Als het zo is, zwijg je als goede moslim. De putten vol met kuffar heeft alleen zendtijd op de Russische televisie Europa.
Tja ik zou van dat hele zooitje toch het liefste Baudet met de Kerstdagen hier hebben, niet zoveel over Politik lullen en een paar goede flessen Wijn uit de kelder halen. Lijkt me best een gezellige man.
Zowel het NRC als de NPO zijn moreel failliet.
Het wordt tijd dat de Nederlandse bevolking zich de vrijheid waardig betoont door te ijveren voor het elimineren van dergelijke verderfelijke media uit de samenleving.
Tijd voor een nog nieuwere omroep: BOM!
Bespoedig Ontruiming Mediapark.
Ik wil hierbij iedereen fijne kerstdagen toewensen vol liefde. Behalve deze
is-hoer; En van die lesbische trol krijg ik overal jeuk op de verkeerde plekken; wat een naar mens en wat een kut interview.
Iemand nog een stukje kerststol met warme chocomel?
TV kijken. In Tsjechië kijkt iedereen tijdens de Kerstdagen naar sprookjes. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Het is een rotsvaste traditie - gaat elk jaar in herhaling (wel digitaal gerestaureerd) - die als hoogtepunt de uitzending van het Russische sprookje 'Mrazik' / 'Morozko' kent. In Rusland is het pas Kerst op 31 december en dan kijkt iedereen naar de satirische liefdesfilm 'Ironia sudby' / 'De ironie van het lot'. Tijdens de Sovjet tijd mocht er niets christelijks maar wegdromen, dat mocht. Dat moest, om te kunnen overleven. In Nederland zie je aan de NPO hoe de alle cultuur verpietert en teloor gaat. Geen traditie meer, geen gezamenlijk referentiekader meer. Alleen nog zure ideologie, die aan de zure koppen van het communisme doen denken. Maar in de Sovjet-Unie keek niemand naar die zure ideologen. Ze genoten van satire en romantiek van de bovenste plank. In Tsjechië en Rusland hebben de mensen op straat / op 't internet aan een half woord genoeg om te gaan lachen vanwege de gedeelde herkenning. In Nederland predikt de NPO en NRC de ideologie van 'inclusiviteit' van de daken, maar het is vals, geënsceneerd, verloederd. verautomatiseerd zoals de engel R.Jetten praat. Zelfs de Koning praat als een zalvende dominee. Zie dan eens Boris, Vladimir of Milos (Zeman; president van CZ), hoe die in hun Kerstboodschap werkelijk uit het hart spreken.
Tja ik moet *onze* koning toch een beetje in bescherming nemen, om uit je hart te spreken moet je eerst een hart hebben natuurlijk. En bij een toespraak in nederland moet je ontzettend oppassen dat je niemand vergeet of beledigt. Dat is in CZ natuurlijk veel makkelijker want die zijn nog *normaal* gebleven.
@jan huppeldepup | 26-12-19 | 12:13: Nou, normaal.... Milos Zeman is van socialistische huize, vlijmscherp intellectueel, behartigt het belang van CZ vooral richting China en RU, en heeft in Praag de piratenpartij tegenover zich: een soort Sylly S. in het kwadraat. Hysterie genoeg in CZ. Maar Zeman en Babis doen gewoon hun eigen ding, zijn niet zo meepratend met de inclusiviteitsstrooppot als WA. De politiek in CZ is ook zuur tegenover gezond verstand.
Dus dan regelen we het zelf maar. De verzuiling opnieuw.
Zoals Doornbos het reeds voorspelde : "Ik heb letterlijk vorig jaar hier op twitter al voorspeld dat het #IS-tuig in NLse talkshows gaat verschijnen met jankverhalen. Alles voor de kijkcijfers en de ophef"
Dit is de overgrote, linkse media in Nederland. Wen er dus maar aan. Het gaat voorlopig door.
Als IS het kalifaat niet verloren had dan zou kalifaatsletje Hansen nog steeds uit volle borst(en) de geneugten van de islam bejubelen. Dood aan de ongelovige kufar. Moord, martel en verkracht de ongelovige honden zoveel je maar kan. Iets anders zal ze nooit weten. Dat de NPO dat gedrocht überhaupt aandacht geeft zegt meer over de NPO dan over IS. Landverraders en islamlikkers, dat is de NPO. Kiek ze deug'n.
Helemaal raak.
Een regelrechte schande dit !
Waar blijft de AIVD in deze? Als ik of u deze kerst een kalifaatganger op bezoek heb mag ik hopen dat de AIVD mijn sloten open knalt.
Waarom wordt deze 'journaliste' niet gewoon opgepakt voor samenzweren?
@keestelpro | 26-12-19 | 11:59:
Nou ze doen straks zelfs nog effe de herhaling van dat bagger gebeuren. Speciaal voor degene die het nog niet gezien hebben.Zeg maar gewoon kop in het zand en gaan.
@keestelpro | 26-12-19 | 11:59: Die zijn druk met hun jaarlijkse kerstpuzzel.
Je weet toch.
Dit interview is weer 1 van de lijkwagens van de waarden van Nederland die we in een ras tempo voorbij zien trekken:
opiniez.com/2019/12/26/mijn-nederland...
@Roadblock | 26-12-19 | 11:44 |
Net gelezen. Echt mooi geschreven, maar tegelijkertijd ontzettend verdrietig makend. En het Schapenvolk? Het keek massaal weg en blaatte voort...
De takke voor die Takken!
Dus je vindt dat Thierry Baudet niet bijdraagt aan 'de kerstsfeer' en dan ga je daar doodleuk met een terrorist/oorlogsmisdadiger zitten. Dit moet satire zijn..
Nee, hoor, lijkt precies op de periode voor de aanslag op Fortuyn.
Je weet toch hoe links denken werkt.
Hij de muziek, zij het kalifaat. LOL
En dan te bedenken als het andersom was geweest zij het kalifaat en hij de muziek die muziek uitgeroeit was!!Zo'n aardige jongen als Duncan werd daar namelijk niet zo geaccepteerd.Mischien hadden ze dat Duncan even moeten uitleggen voordat hij in die trieste show deelnam.Dat hij daar werkelijk met iemand stond dat was het in dat kalifaat geweest hij voor zijn leven had moeten vrezen!!!
Laat al die linkse rukkers even op haar oude werkplek op werkbezoek gaan met Laura in syrie kijken wat er van over blijft van die sympatie..... dom wijf nee dom links volk, landveraders zijn het in mijn ogen
Is die v/d Linden een transgender halverwege transformatie?
Ik las trouwens ‘klimaatmeisje’..
Als je er over na denkt, zit er niet eens zo veel verschil tussen:
Religieus terrorisme..
Kerst vier je met familie of vrienden, niet met en narsistische uil en/of een relifene naieve kijkdoos.
Sorry, woordje vergeten.
... En het is nodig dat te laten ZIEN. ...
Als je Baudet abjecter vindt dan Laura Hansen dan heb je het goed begrepen. Not. Het linkse probleem in een notendop. De gevaarlijke idioten worden gezien als zielige hulpeloze slachtoffers die geholpen moeten worden. En de mensen die de problemen slechts benoemen zijn het échte gevaar.
Baudet is zijn tijd vooruit.
Laura is media-hip.
Margriet wil ook een centje verdienen.
En zo zit het.
@gaffelbaard | 26-12-19 | 11:32: bedankt, nu weet ik eindelijk hoe dat IJspaleis 2.0 heet. Wat is dat toch met de NPO om dat soort vrouwen te selecteren. Ze stralen niets uit. Krijg gewoon koude rillingen als ik naar dat fanatieke hoofd kijk op de foto.
Vind hem inderdaad abjecter. Verschil is dat Thierry Baudet een volwassen man is van 36 (over een maand 37) die academisch geschoold is en uitstekend weet waarmee hij bezig is. Laura Hansen is een Haags straatmeisje die overduidelijk zeer labiel is (zeker ten tijde van haar afreizen). Neemt trouwens niet weg dat ik het vreemd vind dat ze helemaal geen straf heeft opgelegd gekregen en de positieve media-aandacht hoogst merkwaardig is.
@gaffelbaard | 26-12-19 | 11:32: zo simpel is het inderdaad!
@Briljant Ronaldo!
Het enige podium dat je mohammedaans kalifaatvullis moet geven, is het schavot.....
Quick and dirty.
Mijn stem heb je.
Tijdens het familiediner is bij ons gewoon kerst popmuziek inclusief clips aangegaan van een paar uur lang. Iedereen lachen om de Barbie-ken look van Wham en de voorgevel van Mariah Carey.
Geen poging van de moeder van IJspaleis Jinek om mij tot andere inzichten te brengen over een kindermoordenaar uit het kalifaat dat met de staart tussen de benen is teruggekeerd nadat het te heet onder de nikaab werd.
Echt niemand kijkt over 5 jaar nog NPO als de ok boomers dood zijn. Fijn, hef jezelf maar op zo NPO.
Dat wilde ik even kwijt.
Hop, dat gaat weer een gratis woning met voorrang , een uitkering en een Miele kalivaatwassertje worden.
Begrijp ik het goed dat de NPO een platform biedt aan een kalifaatkip om een mening te geven over ons politieke klimaat?
Hoe van de pot gerukt kun je zijn?
Zoals Jezus, vastgenageld aan het kruis tegen zijn vader zij: Vader vergeef het hen, want zij weten niet wat ze doen! Jezus wist hét toen al.
Oorlogsmisdaden zijn helemaal hip in de linkse hoek. Vooral als het tegen rechts is.
SCHAMEN moeten ze zich!!!! Ze zouden alle NPO journalisten en redacteuren en beleidsmakers eens een maand van de gastvrijheid van IS moeten laten genieten. Met deze lui moet je gewoon net als de nazi's korte metten maken.
Exact !
Dit gaat al zo sinds de vroege jaren negentig. Ik heb het journaal nog berichten over de kerststraatbomaanslag in zuid Afrika zien berichten. en.m.wikipedia.org/wiki/Church_Street...
Dus als ik het goed begrijp zijn jezidi's rechts (dus deugen ze niet) en lieden die jezidi's als slaven verhandelen en de keel afsnijden links (dus deugen ze).
@MAD1950 | 26-12-19 | 11:51:Ja, zo denkt links.
Kunnen we binnenkort Volker van der G in de studio ehh villa van M verwachten?
Die reportages over mannen die deze M presenteerde was al duidelijk als het de NPO betreft.In Egypte praten over besnijdenis en meer van die onzin maar het woord Islam kwam geen enkele keer voor.
Dat programma was van die typische anti-manpropaganda dat tegenwoordig hip is en overal subtiel of minder subtiel in wordt verwerkt.
Nou vind ik het al schandalig dat ik gedwongen word om mijn land te moeten delen met inmiddels enkele tientallen "teruggekeerde" ISers, maar als figuren als Margriet vd Linden zo'n Laura H. ook nog eens gaan interviewen, een podium gaan bieden in een soort "infotainment" programma, als er kennelijk sprake is van een "moeilijke puber", dan wordt een dader weer de comfortabele rol van slachtoffer gratis en voor niks in de schoot geworpen.
Je moet al die IS ratten niet interviewen, althans niet als ze weer hier in Nederland zitten. Je moet ze negeren en hooguit duidelijk maken dat we ze hier niet blieven. Ze liegen en bedriegen en spiegelen de zaken in een zo gunstig mogelijk daglicht voor zichzelf voor.
Het Ad had gisteren of eergisteren weer een aantal minuten "footage" uit een Syrisch kamp waar mannelijke ISers vastzaten. Een aan zijn accent te horen ISer die uit België afkomstig was, bestond het gvd om voor de camera over zijn mensenrechten te beginnen, die niet eerbiedigd werden. De fucking gotspe!
Alles zou erop gericht moeten zijn om ISers en hun kroost die op dit moment nog in Syrië zitten, ofwel in zo'n kamp, ofwel nog op vrije voeten zijn - ik las dat IS zich in Irak alweer aardig aan het reorganiseren is - buiten de EU te houden. Ontneem ze collectief hun westerse nationaliteiten, maak duidelijk dat ze hier geen enkele toekomst hebben (geen sociale huurwoningen, geen toegang tot voorzieningen, geen gratis geld) en slagen ze er desondanks toch in Europa en Nederland te bereiken, dan meteen opsluiten tot het moment dat ze uitgezet kunnen worden naar het land van hun andere nationaliteit, maar nooit meer loslaten in onze westerse samenlevingen.
Het is alweer ca 6 weken geleden dat Erdogan die twee IS dozen op het vliegtuig naar Nederland zette, waarvan er van één, ene Fatima uit Tilburg, het Nederlanderschap was ingetrokken. Wat gebeurt er met die twee? Ik lees er helemaal niets meer over. Wordt er een rechtszaak voorbereid, en zo ja, wanneer dient die dan? Hoe zit het met die Fatima? Heeft Ankie daar contact over met Marokko om haar terug te nemen? Dat zal wel niet makkelijk zijn, maar waar het om gaat is dat je helemaal niets meer verneemt over die twee, en eerlijk gezegd verontrust me dat.
Erdogan misbruikt die vluchtelingen om de EU ermee te dwingen, onder druk te zetten. Wat hij wil is dat Turkije EU lid word, zonder dat Turkije afstand hoeft te nemen van het Sha'ria mensenrechtenverdrag de CDHRI. Wat daarachter weer zit is dat de OIC, organisation islamic cooperation, een achterdeur - en vrije toegang, hey ... hallo Albanië- en invloed naar en in de EU wil.
Gelukkig wordt er bij de publieken nooit gratis reclametijd gegeven aan linkse politici zoals Jetten......
KRONCRV, voor de christenen van Nederland.
De koran over christenen: "En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het
vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen". (vers 5.82)
Die Mo had best wel een vooruitziende blik.
Volgend jaar om deze tijd: de mens áchter Adolf. Wat is er waar dat hij van kinderen en dieren hield? Was hij werkelijk vegetariër? Kijken!
Spijker, Kop.
Hitler is voor links niet salonfähig.
Veganisten die van dieren en kinderen houden, je komt ze vaker tegen in de hallen van de macht. Nu nog steeds.
Niet zo demoniseren aub. Lees www.thevintagenews.com/2016/08/13/edu... Adolf was werkelijk een GroenLinksig oversensitief kunstschildertje-zonder-talent, die vanuit Linz omhoogschoot in een partij vol van dezelfde rancuneuze zielen.
Een NPO die op "inclusieve" manier mensen in hokjes plaatst hoort niet in de huiskamer. Niet met kerstmis. Nooit.
Ik betaal niet gedwee belasting om fascistoïde "journalisten" een platform te bieden voor het structureel ontmenselijken van hun politieke tegenstanders. Zelfs de publieke omroep en social media mogen dat niet. (zouden dat niet mogen doen) (!)
Gewone winkels krijgen de politie op hun dak zodra zij bordjes aan hun deur hangen waarop groepen vermeldt staan die niet welkom zijn gewone service te ontvangen.
De gevestigde macht besmeurt nog steeds politieke tegenstanders met de vuiligheid van de oude socialist uit de vorige eeuw, waarmee deze boeven opschuiven van "beschermer" naar dader.
Jezus echt, is je sigarenwinkeltje bestolen?
@Ignatius J Reilly | 26-12-19 | 11:36:
Maakt u dit soort opmerkingen nu om dichter in de buurt van het karakter van uw gekozen nick te komen:
"Een intelligente maar luie man die op zijn dertigste nog steeds bij zijn moeder leeft."?
upload.wikimedia.org/wikipedia/common...
Laura, moeder van twee kinderen, Iman (4) en Abdullah (1) afgelopen april tegen de rechter ,,Ik was mezelf kwijt. Ik wilde bij de Marokkanen horen, want die vond ik stoer.”
Haar vader : ,,Ik zie de oude Laura nu weer terug. Ze speelde in de gevangenis in Vught zelfs Zwarte Piet voor de kinderen daar".
Ze was zichzelf niet kwijt. Als IS daar gewonnen had dan zat ze daar nou in een paleis of zo. Niks kwijt. Ze heeft gewoon op het verkeerde paard gewed.
Bizar. Kan je naagaan wat er gebeurt achter de dichtgetimmerde coulissen van onze zwarte scholen. Terwijl het onderwijspersoneel toekijkt worden de "witte kinderen" die daar de minderheid vormen in het keurslijf van de Boze Profeet gedrukt.
* disclaimer: "witte kinderen/witte mannen" zijn etiketten die gebruikt worden door racistische actiegroepen.
Laura H. = Ans Boersma = hunkerbunker in witte Toyota
Ah, het kalifaatmeisje. Dat valt toch onder de deugdethiek wat de publieke omroep wilt uitstralen. Foute keuzes bestaan niet als je je eigen moraliteit bent kwijtgeraakt.
Gelukkig kijk ik geen praatprogramma's op Nederlandse zenders meer maar ik wil wel een uitzondering maken en wel zodra die vrouw geïnterviewd wordt door een aantal slachtoffers van IS.
Tussen haakjes ook als die slachtoffer in een tank zitten die over haar heenrijdt of nog beter terwijl zij in een kooi zit en een paar varkens aan het spit geroosterd worden met een aangestoken plas benzine op de bodem van die kooi.
Het zal wel niet erg christelijk zijn in deze tijd, "Als de engelen buiten vrede op aarde zingen", maar zo denk ik er toch echt ook over.
Als de straf ook maar een tiende van de misdaden zou zijn, zou ze een gillende dood sterven, in plaats van zoetsappige interviewtjes te geven.
De moeder van Baudet had de NRC (565 euro per jaar) opgezegd en Thierry verbaasde zich erover bij Margriet wat die krant, waar hij ooit een column had, nu over hem schreef. Nu dus ook weer, want waarom zouden ze hem netjes behandelen als ze dat niet nodig vinden en hem "een gevaarlijke rechtse baas vinden." Die Wilfred Takken was ook erg pissig op een half Antilliaanse documentairemaakster die een docu "Ons Moederland" had gemaakt over Kusters van de NVU in Arnhem, maar het kennelijk wel de moeite waard vond daar over te schrijven.
Margriet van der Linden is in zichzelf gaan geloven nadat ze een paar keer wat zendtijd mocht opvullen bij de NPO. Nietszeggend gebabbel over totaal oninteressante zaken en oninteressante gasten. Alles wordt benaderd vanauit een vrij linkse manier van kijken en zoals de NPO nu eenmaal rolt, iedereen de iets anders denkt ziet het verkeerd. Een zielige poging om IS tuig weer voor de camera te halen is gewoon scoren zonder ook maar iets van gevoel te hebben voor de werkelijke slachtoffers van dergelijk moorddadig tuig. Anderzijds, dit in een mooi voorbeeld waarom Nederland al die andere IS broedkippen niet terug moet laten komen naar Nederland. Blijkbaar krijgen ze dan in alle vrijheid weer elke gelegenheid om haat te zaaien en zielig te doen.
Ik keek laatst een docu serie over de zaak Demjanjuk op Netflixs. Ten eerste gaan we dit ook over veertig jaar krijgen dat men op zoek gaat naar daders en beulen. Ten tweede, ondanks dat het niet bewezen wordt dat hij Ivan de verschrikkelijke uit Treblinka is. Acht uiteindelijk een Duitse rechter dat het wel bewezen is dat hij lid was van de totenkopf divisie. In het vonnis werd (eindelijk) duidelijk dat iedereen die mee gewerkt heeft aan de genocide schuldig is. Hij stierf in de gevangenis. Het blijft vreemd dat de usa zo coulant was met nazi immigranten na wo2.
Amerika had vooral erg veel belang bij de raketkennis en overige wetenschap waar Duitsland redelijk ver voor liep op de rest van de wereld.
@Ruikbaard | 26-12-19 | 11:15: klopt maar hoe men die von Braun volledig heeft gerehabiliteerd heeft en zelfs op het schild hees is terugkijkend toch wel schaamteloos. Krijg ik een dr strangelove gevoel van.
Wanneer u de geschiedenis induikt, dan zult u ontdekken dat de VS tot 1915 uitgesproken pro-Duits en anti-Brits ingesteld was. Ze bezaten en bezitten niet dat antagonisme dat de Britten eigen was/is (tegen de 'Frogs', tegen het continent enz.). Na de oorlog kwam de anti-Sovjet pose in zwang, maar toen werd de VS pas echt imperialistisch zoals de Britten ooit waren.
Er zaten bij mijn weten dan ook geen Amerikanen in de concentratiekampen. Dat speelde vast ook een rol, naast die kennis.
@P-unit | 26-12-19 | 11:19:
Volledig met je ééns, heb ik ook nooit begrepen.
@Eeuwig.. Op.. Vakantie | 26-12-19 | 11:20:
Misschien had het iets te maken met de Britse rol in de gebeurtenissen in Zuid-Afrika, en hoe men daar (concentratiekampen) met de vrouwen en kinderen van de Boeren omging.
@Roadblock | 26-12-19 | 11:31: Toch zijn concentratiekampen min of meer ook in Amerikaanse niet onbekend. In de Burgeroorlog hadden beide kampen al iets wat te vergelijken viel met een concentratiekamp om krijgsgevangenen op te sluiten. In de Tweede Wereldoorlog werden Amerikanen met Japanse roots opgesloten in interneringskampen.
@Ruikbaard | 26-12-19 | 11:45:
U heeft gelijk voor wat betreft de kampen in Amerika tijdens de burgeroorlog.
vredesonderwijsnederland.nl/amerikaan...
Het verschil is alleen dat dit kampen waren voor krijgsgevangenen, en niet voor burgers.
In de Engelse concentratiekampen in Zuid-Afrika stierven alleen al 35.000 kinderen de hongerdood.
www.bertvanvondel.nl/engelse-concentra...
Npo is gewoon kwaadaardig.
Onbegrijpelijk dat ze hier maar één seconde zendtijd aan wagen.
Je gaat Taghi toch ook niet interviewen terwijl deze hoogstwaarschijnlijk veel maar dan ook veel minderlevens op zijn geweten heeft.
Aan de verheerlijking van Holleerder deden ze ook mee hoor. Dus Taghi zal ongetwijfeld ook hoog op het wensenlijstje staan.
Die Twan Huys gaf Holleeder een podium tijdens college tour. Buiten dat het walgelijk was komt er ook geen zinnig woord uit die domme tokkie.
Vergeet niet dat ze bij de NPO vast vinden dat Taghi best een succesvolle Marokkaan is die hard gewerkt heeft en het gemaakt heeft. Drugs zijn gemeengoed in het TOP2000 cafeetje.
Televisie? Lol
Walgelijke TV. Zit M daar een terrorist, die alles wat wij hier in het westen zou willen vernietigen, dit monster te interviewen met in de achtergrond een prachtige kerstboom, die voor ons symbool staat voor een vreedzame tijd met elkaar. Ga je schamen NPO en lees dan NRC, een zogenaamde kwaliteitskrant, die haar (Laura) ook verheerlijkt en en passant een gekozen volksvertegenwoordiger die miljoenen mensen vertegenwoordigt, af te breken en als racist, narcist en wat nog meer lelijks. Bah wat een NSB'ers in dit land...
Kaalscheren en naakt de straat opschoppen met IS hoer op haar borst. Aldus mijn grootvader.
Wie bedenkt het om dit uit te zenden? Op 1e Kerstdag. Dan ben je moreel failliet als je ook zo'n draai aan puur terreur probeert te geven. Weg met de NPO.
Dacht eerst nog dat het over een zeilmeisje ging dat voortaan anoniem door het leven wilde. Tot ik begreep dat er een zware oorlogscrimineel ten tonele werd gevoerd. Hoewel ik dit secreet daarmee overschat, ook Albert Speer kwam weg met het ontkennen van de grootste gruwelen waar hij aan mee had gedaan. Margriet, je hebt jezelf gedevalueerd door velen hun kerst te vergallen door zo'n monster vrij uit te laten spreken. Bij mij ging de propagandabuis van de woestijngruwel direct uit.
Zo, en dan is het nu tijd voor een godwin.
In 1941 namen 22.000 Nederlandse jongeren ook een verkeerde afslag richting het oost front.
Nog een godwin. Gelukkig maar anders hadden we nu Russisch gesproken c.q. in Siberië gewoond c.q. gewoon niet meer geleefd.
Toen waren ze ook al aardig aan het propaganderen. Blijkbaar zijn ze daar nog steeds niet mee gestopt.
25.000
@AntonJensen | 26-12-19 | 11:22:
Een Godwin is een verwijzing naar Hitler en de nazi's, die daadwerkelijk hebben bestaan.
Wat u schetst is geen Godwin, maar een hypothese. Gezien u het woord 'gelukkig' gebruikt is het een hypothetisch wensdenken.
Aan de slachting van 20 miljoen Russen door de Wehrmacht en de Waffen SS had u wellicht met veel overtuiging meegedaan.
Het Zwartboek Karskens NOSjournaal kan beter een opvolger krijgen. Het Karskens Zwartboek NPO. Wat doen IS-terroristen met een podium op tv op kerstavond? Is dat de NPO links-alternatieve manier van de Willem Alexander Kerstgroet?
Laura heeft nog een touw achtergelaten in Syrië, vriendelijk verzoek van Assad om dat persoonlijk op te komen halen. M mag ook mee om verslag te doen.
De NPO indoctrinatie gaat gewoon door. Een IS-oorlogsmisdadigster wordt "salon-fähig" door deze misdadiger gewoon in een programma te tonen wat alleen maar zalvend en begripvol met ze omgaat. Toonbeeld van het Nederlandse indoctrinatiebeleid van "de daders zijn de slachtoffers!"
Om te kotsen! Wanneer wordt er aandacht besteedt aan de ECHTE slachtoffers van deze MISDADIGERS!
Je hebt 100% gelijk
*besteed
Ik vind het überhaupt godgeklaagd dat er met kerstmis aandacht besteed wordt aan een oorlogsmisdadigster. Schofterig en beledigend voor alle mensen m/v/x die er een vredig wereldbeeld op na houden en die in de wereld van die laffe moslimjihadiste een gruwelijk lot te wachten stond. Interview liever gewone, goedwillende mensen uit alle lagen van de maatschappij die er toe doen.
Bah.
Framen, en goedkoop scoren. Dit alles gepresenteerd door matig journaille met een flinke overdosis linkse angst en wansmaak. Zo draait en graait de NPO.
eens, het is te walgelijk voor woorden wat ze daar aan het doen zijn. NPO=linkse-nazi-propagandamachine.
Zie ook "de slimste mens". Weer een keer gekeken. Bij vraag 1 werd weer de gelegenheid aangepakt om Baudet af te zeiken. Walgelijke propaganda van linkse kloothommels. De slimste mens is hij die niet naar dat baggerprogramma kijkt.
M is geen V toch?
M/V
Schrijver Ronaldo wat ben je weer een ongelooflijke l.l om Wilders in het zelfde rijtje te plaatsen als Holleeder en deze terroristen meisje.
Neem eerst even een koffie en probeer het nog eens. Tip: het antwoord vind je onder de link.
deze meisje? echt?
@me,myself and IK | 26-12-19 | 10:56: Sorry, ik had het mis Ronaldo moet Wilfred zijn. Ik kon het niet meer herstellen
@Mo het varken | 26-12-19 | 11:08: Het gaat om deze meisje. Dat kan echt niet. Jaja, de taalnazi zit in iedereen.
Dat een IS snolletje een podium krijgt. Het moet niet gekker worden.
Dolksteek in de rug voor alle echte slachtoffers
Is Margriet een beter mens dan Laura?
Min plus min is plus ?
Om te kotsen!
www.nrc.nl/nieuws/2019/12/26/brexitbl...
Wat een volslagen idioot. "Is van het VK gaan houden sinds hij naar een Engelse school in Rome ging"
Dan houdt hij ook van de USA sinds hij 3 x per week naar de Mac gaat.
Enge en gevaarlijke gek
Quote: “ So much unnecessary damage has been done to you, and all of us. And I fear more will follow”. Klinkt meer als een dreigbrief dan als een liefdesbrief.
@me,myself and IK | 26-12-19 | 11:02: inderdaad, hij is totaal de weg kwijt; een gevaarlijke gek dus.
Maar ja. Het ruimt wel lekker de leden op bij zo'n omroep. Om maar een beetje in de termen van die omroep te blijven.
U ziet. Weer een voorbeeld waarvoor die NPO flink kan afslanken. Ik zeg maar er enkel wat sport en natuur docu's van op 1 zender en klaar!De rest van de troep daar zullen we weinig missen. Wat een werkelijke bagger voor die kerst. Man man!
En het erge we betalen zelf voor de constante schoffering van ons zelf.Tsja dit had nou een referendum waard geweest. Willen we zo'n npo met van die bagger omroepen nog wel!!Met constante propaganda voor het verkeerde!!
Ik weet wel wat ik gestemd had. Weg ermee en opgerot.!!
Dit ter voorbereiding van haar volledige integratie in Nederland waar zij volledig verzorgd gaat worden met uitkering, huisje rehabilitatie enz enz.
Ik zeg schadevergoeding voor deze vrouw. Nederland heeft er niets aan gedaan om haar tegen te houden, toen ze naar het kalifaat ging.
Je hebt gelijk. Schandalig!
‘Een millennial die een andere afslag neemt’. Dit is grappiger dan de Wiedergutmachungsschnitzel van Jiskefet.
Juist... Ik nam ook wel eens een "verkeerde afslag" maar dat betekende dat ik in de schulden kwam e.d. door drank en drugs. ... Dit is een next level verkeerde afslag na afslag nemen als je je bij een terreurnetwerk aansluit. Wat dacht je dat je ging doen daar? Pannenkoeken bakken voor de kids?!
Lekker van de zomer een beetje cruisen op het strand bij Scheveningen met die Toyota van Rutte en daar worden dan wel eens van die vervelende leuzen op geschilderd en als je daarmee in Nederland naar de politie gaat dan word je niet serieus genomen.
Inderdaad een volkomen idioot stuk van "journalist" Takken. IS volgen is slechts een "andere afslag nemen" maar Baudet die is pas echt fout, volgens deze NRC-malloot.
Ik heb een stukje gezien, maar snel weggezapt, want zo'n oorlogsmisdadigster tijdens de Kerst op het schild hijsen doe je maar in een andere huiskamer. Buiten het feit dat die Hansen in een strafkamp had moeten wegrotten, was het helemaal schokkend, dat Van der Linden en die songfestivalpipo kennelijk vergeten zijn, wat hun lot zou zijn in dat vervloekte kalifaat. Iets met dak en hoofd eerst.
Ben daar normaal gesproken geen voorstander van.
Ik ben blij dat mijn schoonouders hun tv hebben weggedaan, nu het nrc nog. Dat heimelijke linkse deuggif. Hoeveel mensen in de avond NPO kijken, brrrr.
Dan heeft "IS-meisje" aka medeplichtige van moord niet goed geluisterd naar de toespraak van onze koning: niet obsessief opzoek gaan naar eigen geluk!! Ja toch!!
Volgende week dubbel interview met Holleeder en Taghi. Over hun moeilijke jeugd en hoe erg ze gepest werden.
Is het boek al te koop?
@ger1306 | 26-12-19 | 10:35: En komt er ook een musical ?
Holleeder is wit, dus vergeet dat maar. Ook al was hij best wel een goede voetballer.
@AntonJensen | 26-12-19 | 10:37: Wacht nog steeds op die v Auschwitz..
@AntonJensen | 26-12-19 | 10:37: ja, met Simone Kleinsma in de hoofdrol, bijrol en smulrol!
Sentimentele bagger. Laura is slachtoffer? Het moet niet gekker worden.
Bescherm het slechte en sloop het goede.
Daar lijkt het serieus op Ger. Wat is gedachte erachter vraag ik me vaak af.
Ze heeft heel slim haar kopvod afgedaan.
@CalamityJane | 26-12-19 | 10:46:
Deugen, nieuwe kans, barmhartigheid. Zum kotzen.
Dat ook Peter! Ze dringen foute mensen als interessant op. Dat wordt heus geweten. Ik denk ook aan opzet.
Bij het NRC zijn ze al jaren de weg kwijt.
Las ik vroeger van a tot z, boordevol info waar je zelf een mening over mocht vormen.
@Acidstain | 26-12-19 | 10:41:
Dat had ik vroeger ook met de VK, de nrc was voor de nóg intellectuelere mensch.
Laura H. ... opzienbarende verhaal ... met haar kinderen ... moeilijke jeugd ... gepeste puber ... uit huis geplaatst ... voelde zich niet gezien ... zocht haar heil in het kalifaat ... hel ... mooi portret.
Een soort moeder Teresa dus. Doe maar een Nobelprijs.
Moeder Teresa viel ook nogal tegen geloof ik.
Na de prijzen voor Obama en Bob Dylan kan die er ook wel bij.
Moeder Teresa was een sadistische psychopaat. Die zou het goed doen als slechterik in een of ander sprookje. Eng wijf.
Maar gelukkig deugen Wilfred en Margriet.
Daarmee is uiteindelijk alles weer goed.
NL op zijn smalst.
Aflaten 2.0
Ik citeer on even onze minister president en voor het eerst ben ik het met m eens.
"Ze hadden laura lekker daar moeten laten en overhoop moeten knallen"
magriet trekt laura figuurlijk gewoon een kopvod over de kop door haar gezicht niet in beeld te laten komen, ze is eigenlijk net een islamitische man.
Zo lelijk is ze toch ook weer niet?
Uhm, ik weet ineens waarom ik braakneigingen krijg van de niet in beeld gebrachte beelden van Laura H.
Kut Sylvana !
Dat kraakstemmetje van die Laura, toch wel heel modieuze Amerikaanse voice-frying om haar ellende te benadrukken.
Het gaat tijd worden om providers klanten de mogelijkheid te bieden om zelf een zenderpakket samen te stellen en dit gewoon te verplichten.. Martin Bosma leest u mee ?
Dat kan al bij de meeste pfoviders. En zonder provider in de instellingen kunt u ongewenste zenders deleten als u niet van de knoppen 1t/m12 op de a.b af kunt blijven.
@grapo | 26-12-19 | 10:33:
Maar dat kan wel. Lullig is wel dat je dan zelfs voor die bagger toch blijft meebetalen. En denk juist dat diegene dat ook niet meer wil. En ik zeg terecht!!
Netflix. Ik heb de coax helegaar niet meer aangesloten en de knop waarop TV staat is nog puntgaaf, nooit gebruikt. Alles wat ik wil zien zit in de apps van mijn scherm (tv wil ik 't niet noemen) zoals Netflix dus, YouTube, internet, dumpert en weet ik wat allemaal. Maar geen tv en zeeeeeeker geen NPO of NOS.
@Busverhuur | 26-12-19 | 11:03:
Maar voor die knop die u nooit gebruikt betaald u toch mee!!
Inderdaad, ben zeer benieuwd naar de reactie van Martin Bosma. Beloofd wederom en prachtige monoloog te worden.
Heer Bosma doen! Evocatus
PS
Stuur Tom Staal op hem af, GS
Ik heb het niet gezien. Wat ik me afvraag. Er wordt geroepen: je biedt haar een podium. De vraag is nu: heeft ze daar ook gebruik van gemaakt? IS opgehemeld? Opgeroepen tot aanslagen? Gevraagd om een verbod op varkens?
Enne, graag reactie van iemand die het gezien heeft.
Ze krijgt zelfs een film! 'Het is een Nederlands verhaal waar zoveel spektakel in zit' twitter.com/HaraldDoornbos/status/121...
Ik mag toch hopen dat zij daar geen cent van terug ziet en alle opbrengsten naar de slachtoffers van IS gaan.
Inspirerend.
Hoe kom je de grens met Turkije over.....?
Daarna komt er nog een film met een compilatie van alle IS-onthoofdingen en andere wandaden.
Theo van Gogh wat mis ik je......
Probeer zelf een Theo van Gogh te worden !!!
Het kalifaat is mislukt.
De wil van Allah.
Blijf daar ook in plaats van de wil van Allah te dwarsbomen.
Ik vond zeilmeisje Laura leuker...
Opnieuw laat de NPO zien dat men het Noorden op het moreel kompas volkomen kwijt is. Wel een interview met deze Nazgûl, maar niet het lef om één of meerdere Yazidi slachtoffers eens vol in beeld te brengen zodat zíj kunnen vertellen wat kalifaat'dames' als Laura daar aanrichtten:
- www.christianpost.com/amp/isis-female...
En:
reportersonline.nl/woede-na-melding-o...
En dit is nog maar een héél klein tipje van een wel heel smerige sluier. In plaats van een interview zou deze Nazgûl nog maar één ding moeten. Vanuit een zwaar bewaakte gevangenis linea recta naar een speciaal hiervoor opgericht tribunaal alwaar haar slachtoffers aan het woord komen - degenen die het kunnen navertellen that is - zodat voor de hele wereld duidelijk wordt wát zij daar precies hebben aangericht. Daarna mag ze in stilte en schaamte haar welverdiende straf ondergaan zodat er nog iets van genoegdoening is voor de vele slachtoffers die ISIS maakte. Wat er nu gebeurt is een openlijk over hun graf heen pissen. Moreel totààl failliet en verwerpelijk. Bah!
Helemaal raak! En als je dan zonodig zo'n shariapolitieagente aan het woord wilt laten, dan had ik ook graak die gast uit Friesland ernaast gezien. Ik noem zijn naam niet, maar hij stond ooit terecht , omdat hij met de Koerden meevocht. En had op zijn minst een paar overlevenden van isis ernaast gezet, waardoor die eindellijk eens de kans krijgen om verhaal te halen bij dat enge isiswijf. Maar nee, dat was kennelijk te confronterend en paste niet goed in de Kerstgedachte. Gelukkig trapte niet iedereen erin.
Beste Sjefke, de beelden van de 'helden'daden, waar de vertegenwoordigers van de 'zuivere Islam' zo trots op waren, zijn in een hoog tempo van het internet aan het verdwijnen.
In sommige landen is het laten zien van die beelden al strafbaar.
Als je het niet meer aan kunt tonen, is het nooit gebeurd.
3 minuten van deze beelden bij het late journaal, in de frequentie, waar de NOS nu de beelden, die terugkeer bepleiten, uitvent, en half nederland moet nooit meer iets van een 'kalifaatmeisje' hebben.
Als men uitgekotst is.
@Roadblock | 26-12-19 | 11:17: Dat is waar, die filmpjes van IS waarin ze mensen de keel doorsnijden, met een tank mensen platwalsen en piloot die levend wordt verbrand in een kooi, allemaal verdwenen. Maar als je op youtube kijkt dan vindt je wel executie's ed. dat de nazi's hebben gedaan. Dat mag je natuurlijk wel blijven zien, want blank is natuurlijk altijd slecht !!!
@Roadblock | 26-12-19 | 11:17|
Het is gewoon "1984" in uitvoering. Daar werd de geschiedenis ook compleet 'herzien' en aangepast aan wat wenselijk werd geacht. Via de Twitters heb ik contact met een Yazidi reporter die deze verschrikkelijke wandaden met de moed der wanhoop blijft rapporteren zodat het niet vergeten wordt. Vandaar dat de schuimvlokken van woede iedere keer weer in mijn shorts staan als ik een dergelijke vergoelijking van het absolute Kwaad voorbij zie komen. Het morele failliet dat dààr uit spreekt doet mijn mond gewoon open vallen van verbijstering.
@Sjefke7807 | 26-12-19 | 13:27:
Ik heb vanaf de tijd van de opkomst van IS gedaan wat ik kon, om dit soort documentatie te verzamelen.
Je hart omdraaiende filmpjes van kinderen die 'oefenen' op gevangenen.
Ik heb de glossys van IS : De series van Dabiq en Rumiyah zoveel ik nog te pakken kon krijgen.
Straks is het allemaal niet waar.
Die Margriet is helemaal gek. Ze zou het eerste verkracht worden of van een hoog gebouw gegooid worden. Maar wél een kerstboom!
Me kapot geërgerd aan die M. tijdens dat zogenoemde interview met Baudet. Was weggelopen als ik Thierry was geweest, wat een vreselijk mens.
Volgens mij wil jij op haar liggen. Bloot.
@RickTheDick | 26-12-19 | 10:19:
Als ze een slurfje ziet krijgt ze subiet een ernstige vorm van vaginisme!
@eerstneukendanpraten | 26-12-19 | 10:22:
Hmm, één van de betere ismen?
@eerstneukendanpraten | 26-12-19 | 10:22: dan ga je toch eerst met haar praten? (*_-)
@RickTheDick | 26-12-19 | 10:25: Het is potdomme net Pino als z’n blauwe pak in de was is. Los van uiterlijke overeenkomsten is Pino een betere interviewer.
Een gekozen politicus in 1 regel noemen met een moordende crimineel. Wat een verziekt journaille zeg.
Fijn, de NPO geeft iedereen de ruimte, laat iedereen in zijn waarde.....
Behalve als het om de verkeerde denkbeelden gaat.
Waarom zou Laura H. c.s. in mei 45 met kaal hoofd de straat over zijn gejaagd ?
Ik heb er geloof ik 3 minuten naar gekeken en ben gaan zappen, heb ik goed gedaan zo te horen Een kleine smerige moslidioot die een podium krijgt bij Mevr. Van der Linden en dit kán allemaal in Nederland!
Gooit tv uit raam als was het een oude cv ketel.
2020 gaat er nog een flinke schep politieke correctheid bovenop! Daders worden slachtoffers. IS tuig worden allemaal afgeserveerd als verward. Terwijl als Kozp een melding maakt dat ze zijn aangevallen door anti kozp dan staat Rutte als de MSM en de rest van de deugende politici op hun achterste benen, niks terughoudend, keihard zonder bewijs materiaal beweren dat het extreem rechts was en dat dit geweld een groot maatschappelijk probleem is. Typisch die selectieve benadering en ongelijkheid ik zie en lees maar bar weinig geweld of criminaliteit bewust tegen allochtonen bijvoorbeeld. Allochtonen daarentegen die hebben een monopolie , ook tegen autochtonen... alleen noemen we dit dan geen racisme maar een incident of gewoon gevalletje pech, u als blanke was gewoon op de verkeerde plek nietwaar? 2020 zal wederom een jaar worden waarin quota’s de boventoon gaan voeren en de standaard zullen worden. Bedrijven zijn gewoon te blank nietwaar? De positieve discriminatie draait het niet om competenties maar om je huidskleur of inhoud van je onderbroek. Typisch D66 deugbeleid. Tenslotte bij D66 voelen ze zich moreel superieur, dan is het logisch dat hun uitmaken wie er slachtoffer is en wie niet.
BAM,.... uw verhaal heeft een 100% spijker/kop gehalte.
Heeft u ooit nog wat gehoord over die "aanval" op de KOPZ vergadering in het AFA pand, behalve berichten van nep-accounts, en in scene gezette vernielingen?
Heeft u al iets gehoord van de 'rechtzaak' tegen de 'gearresteerde daders'?
Prima verhaal
De persvrijheid is een groot goed natuurlijk, maar als ik het stuk op NRC lees dan begin ik kotsneigingen te krijgen. Ze verheerlijken een terroriste en vinden haar zielig, maar een gekozen parlementslid moet door het slijk worden gehaald. De haat tegen Thierry spat van het papier af. Je zou bijna willen dat FvD en PVV zo groot worden dat ze deze 'nep-persvrijheid' eens duchtig kunnen aanpakken. De NSB'ers zitten allemaal bij die zogenaamde 'kwaliteitskranten' zoals NRC en Volkskrant. Bah om te kotsen.
Ik hoop eigenlijk dat 2020 het jaar wordt dat men eindelijk wakker wordt. En het ziet er ook wel naar uit. Meer tegenstand tegen die achterlijke kozp, regelmatig protesten van boeren of bouw.
En als ze me vragen mee te gaan doen zou het ook zomaar kunnen dat ik m'n bammetjes smeer en de straat opga.
Die Emmuhhh is een zeer slechte interviewster waar je kromme tenen van krijgt. Het viel mij nog mee dat Baudet niet werd geradbraakt, in de IJzeren Maagd werd gestopt, niet werd gevierendeeld, doch dat hem slechts de duimschroeven ten deel vielen.
Nou NRC, bij monde van Wilfred Takken, had dit in de Ijzeren Maagd stoppen, graag gedaan.
In 3 citaten wordt Baudet in dit artikel vakkundig neergezet als een racist, die Nederland graag dominant blank zou willen houden, en met die wens al bijna de treinen naar het oosten laat rijden.
Ik zou Nederland ook graag dominant blank willen houden.
Ik vind ook dat "Kwaadwillende, agressieve elementen ons maatschappelijk lichaam in ongehoorde aantallen binnengeloodst worden.”
Ik vind ook dat, als dit mij een racist maakt, dan maar een racist.
Dus volgens het NRC ben ik ook iemand, die je niet in je huiskamer wilt hebben terwijl de engelen buiten "Vrede op aarde zingen".
Waarom komt die vergelijking mij nou zo bekend voor?
Oh, Ja, hij lijkt op die van Thom de Graaf, (Momenteel voorzitter Raad van State (!)) en zijn achterhuis uitspraak tegen Fortuyn.
Ach ja, ook een journalist speelt wel eens leentjebuur.
En ook meneer Wilfred Takken zal, evenals Thom de Graaf indertijd zijn handen in onschuld wassen, als er iets met Baudet gebeurt.
2020 wordt het Laura jaar!! Een 'Laura special' in de Linda en Laura schrijft een boekL "wat ik leerde van ISIS" en Laura tafeldame bij DWDD. Marc-Marie kraait dat hij zooo'n respect heeft voor Laura.
Eén keer gezellig meedoen bij Wie is de Mol geeft je gewoon jarenlang een podium op de babbelzieke publieke omroep. Onzinnige televisie voor slechts 2-5% van de mensen in dit land. En dan elke kritiek daarop pareren. Weerzinwekkend.
Dit geeft wel aan hoe het kon dat de Duitsers het hiet 5 jaar hebben uitgehouden en door andere het land moesten worden uitgeflikkert.
Ja, het verzet was groots hier..
Al zou ik ze vandaag de dag ook met open armen ontvangen en zonder blikken of blozen zo veel mogelijk GL en D66 mensjes
melden.
Ze hebben de verkeerde stad platgegooid.
@Gulliver | 26-12-19 | 10:14: Hilversum bestond nog niet... m.youtube.com/watch?v=PqjRxINYLH4
Dat er nog mensen zijn die met kerst gezellige tvprogramma's kijken, vervult me met deemoed. Doet me denken aan vroeger, toen kerst daadwerkelijk de most wonderful time of the year was. Nou ja, op de eindeloze zomervakantie na dan. Nu wil ik dat het zo gauw mogelijk voorbij is en we allemaal weer normaal kunnen doen. Eerst nog even die vreselijke uren aftellen van oudjaarsavond, want ja, dat het jaar verspringt op je telefoon, moet je natuurlijk wel live meemaken. Dan nog die afgrijselijke dagen vol met "nog de beste wensen he!" en dàn nog de tenenkrommers: "het mag eigenlijk niet meer, maar ik wens jou toch nog..." NEEE rot op. Gelukkig gaan we dan naadloos over in de meest troosteloze tijd van het jaar, februari. Kan iemand me wakker maken als het weer voorjaar is?
En Laura, Wilfred en Margriet, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Het is nog wat vroeg maar alvast de beste wensen !
Telefoon uit en vroeg slapen.
Oordopjes in en hoppa.
Geweldig, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik ben oprecht benieuwd naar uw Goede Voornemens.
Februari: carnaval! Maar als goed verstaander denk ik dat dat ook niet echt uw ding is...
Zuur much? Moet je niet ergens een vliegveld gaan redden ofzo?
Goh, toch blijft het vreemd dat de slachtoffers geen zendtijd krijgen van het regime dat Laura zo aanhangt. Zou een stuk beter bij kerst thuis horen.
Ben jij helemaal gek geworden! Zó gaat de NSB niet te werk.
Dat KRO-NCRV logo doet me erg denken aan een burkahoofd..
"Kalifaatmeisje" wat een walgelijk eufemisme. Men ziet graag dat u associeer met zeilmeisje, klimaatmeisje, paardenmeisje. Naief en onschuldig. Isiswijf dekt meer de lading.
@darius | 26-12-19 | 10:04 |
Persoonlijk heb ik wat andere termen bedacht voor de lieden van ISIS. Deze 'dame' behoort to de Nazgûl, zowel qua uiterlijk al hetgeen dat ze daar deed. De 'heren' zijn Orks. We weten allemaal wat die deden. Dit walgelijk gedweep met lieden die voor een tribunaal zouden moeten staan om daarna in stilte en schaamte hun welverdiende straf te ondergaan vervult me met een walging die ik zelden voel.
Broedkech.
Laura het zeilmeisje was leuker en moediger.
Als Pol Pot nog zou leven, zou Margriet vast een selfie willen maken, en vragen of ze ook zo'n leuke rood-witte sjaal kan krijgen...
Margriet van der Linden is gewoon te stom om haar eigen stommiteiten te doorzien.
Als je nare dingen een gezicht geeft is het zoveel moeilijker om objectief harde maatregelen te treffen. Niemand maakt zich druk om 25 mensen die om het leven komen bij een bomaanslag in een ver land (als het maar niet westers is) maar wel om 1 kalifaat meisje. De ophef is het niet waard.
U vergeet geloof ik dat die bomaanslagen meestal gepleegd worden door de religie die dat meisje aanhangt. En klaar is u downplayen.
@tweetybird | 26-12-19 | 10:59: Dan lees je niet goed. Wat ik zeg is dat je over het lief/leed van dit meisje geen ophef moet maken. Ze heeft een keuze gemaakt, voor haar uiteindelijk de verkeerde. Het kan mij niet schelen waar verblijft als het maar niet bij mij om de hoek is.
@Skunk57 | 26-12-19 | 11:33:
Tsja de meeste mensen zouden dat ook niet willen. Ware het niet dat je het door de NPO ,doormiddel van een omroep het door de mensen hun strot gedouwt moet worden. Je betaald hier in nederland voor je eigen schoffering. Zelfs als je niet kijkt.Daar gaat het hier over. Een kalifaatkip,een oorlogs misdadiger verheerlijken op een publieke omroep. Het moet niet gekker worden.Maar ja u kijkt graag al weer weg onder het mom ,moet kennuhh!!!Verteld u dat maar aan de slachtoffers van die terreur organisatie.Hier krijgen de daders een geweldig podium.Iets proberen recht te lullen wat zeer krom is. Yep slinkse zijn gestoord en zeer gevaarlijk. Vandaar ook extreem slinks!!
Op Eerste Kerstdag heb ik ook liever Bridget Maasland over de vloer, maar ik lees net dat ze verdorie al een ander heeft. Het verklaart een hoop.
Bridget the Midget kan ook al niet.
Wordt een saaie kerst zonder piek in de boom voor je.
Wat een walgelijk podium voor deze vrouw. Margriet liep over van begrip. Ze straalde gewoon en het scheelde niet veel of zij kreeg zichtbaar een orgasme.
Wat een verschil met die ijskastbenadering naar Baudet. En de valse kritiek van NRC bewijst gelijk van Baudet. Uit zijn verband getrokken citaten.
Die landverraders van de Nationale Propaganda Omroep zijn allemaal hetzelfde.
Dit alles levert belangrijke informatie op voor de wetenschappelijke vervolmaking van propaganda.
Waarom zit die Laura niet in Vucht waar ze thuis hoort?
Doen we nu massaal onze ogen en oren dicht, en spelen we dat Baudet geen narcistische dwaas is?
Heb toch liever Baudet naast me wonen als dat stuk ellende. Mag jij die Laura aan de kersttafel hebben.
@Rotterdammert1965 | 26-12-19 | 10:06:
Ik denk dat je gek zou worden van zijn piano.
Weet ik niet. NPO draagt dat beeld uit, dus alle reden om daar aan te twijfelen.
Het gros van de politici bestaat uit wereldvreemde narcisten dus wat dat betreft maakt dat geen verschil.
Ja, hoor, en Trump is iemand die te stom is om te poepen.
Zo, nu weer gauw uw Joop hok in.
De groeten aan Haat-opa Han van der Horst.
Laura kan zich herkennen in Duncan Laurence.
Wij ook. Islam vs muzikaal terreur
Ja dat terwijl duncan daar dan weer niet zo geliefd was en had moeten vrezen voor zijn leven. Maar dat was duncan waarschijnlijk even vergeten!!!Iets met flat en een mens dat wel kan vliegen. Maar landen is een heel ander verhaal!!!
Wilfred Takken is ook de weg kwijt. Makkelijk geld verdienen. Baudet pesten is gewoon een verdien model geworden. Net zoals het knuffelen van Is-gangers. Slachtoffers zijn bijzaak geworden.
M. die quasi intilligent zweverig naar boven kijkt om tijd te winnen over haar volgende vraag.
Slééécht
Met dat voorbeeld van "Twan Huys met knuffelcrimineel Holleeder" is zo veel mis.
Wilders en Baudet worden op hetzelfde niveau gezet als een beroepscrimineel.
En bovendien is criminelen knuffelen toch en vooral een linkse hobby, stellen dat een harde aanpak van Holleeder als "links" wordt gezien is te idioot voor woorden.
Weken van te voren gaan de deugers bij elkaar zitten,om hun indoctrinatie in de kijkers te programmeren.
Het doorgeregieseerde straalt van het fatscreen af,Brrr.
Laatste beetje die dat door hebben zitten hier op de panelen.
Zalig Kerstfeest allemaal.
Is er al meerer sympathie voor Laura?
Baudet is voor mij een man die ik op kerstavond best in m'n woonkamer wil hebben. Een goed glas wijn en dan een diepgaand gesprek over wat NL ons heeft gebracht en gaat brengen en hoe we ervoor kunnen zorgen dat we in ons land kunnen leven zoals we in ons land willen leven. Niks mis mee. Daar haal ik meer uit dan een gesprek met een kalifaatmeisje over wat IS ons heeft gebracht en IS ons gaat brengen en hoe we ervoor kunnen zorgen dat we in ons land kunnen leven zoals we in ons land willen leven en dan vooral zonder IS.
Er worden altijd afspraken gemaakt voor een interview. Weet niet of er nog rechtszaken lopen tegen dit muzelmutsje. Die gaat niets zeggen dat haar in gevaar kan brengen. En haar vergelijken met Wilders en Baudet, ingezworen volksmenners is wat flauw. Gemiste kans maar meer niet.
Aan de andere kant was ze wel groot nieuws dit jaar. Dus de mogelijkheid laten lopen om haar toch te interviewen zou ook zonde zijn. Verder weer een mooi voorbeeld van: “Ja maar jullie zeiden ook dat....” van Ronaldo. Enfin 2e kerstdag, hij zal wel weinig tijd hebben gehad.
Ik ben weer helemaal gekalmeerd. Kan je ook nog wat nuancerends zeggen over de rol van de NPO bij het erin masseren van de komst van nog veel meer kalifaatmeisje, kalifaatkinderen en uiteindelijk ook de kalifaatvaders?
@Schulzie | 26-12-19 | 10:15: Ja, dat zou ik kunnen doen. Maar omdat dat jouw complotdenken over de NPO nogal pathologisch lijkt heeft dat weinig zin. Wat ik wel kan zeggen is dat niet iedereen die andere ideeën heeft over repatriëring van kinderen uit is op jouw manier van leven. Stop met haten, begin met zelf nadenken.
@Ignatius J Reilly | 26-12-19 | 10:27: Het pathologiseren van andersdenkenden is een goed gebruik geworden in progressieve kringen. Het betichten van complotdenken is altijd een zwaktebod. Ik ben fel tegen de repatriëring van alles wat met IS te maken heeft, dat klopt, maar ik weet dat het toch gaat gebeuren. U krijgt uw zin, daar leg ik me bij neer, maar dat hele mediacircus om de schijn op te wekken dat hun komst het uitgekristalliseerde resultaat is van een brede maatschappelijke discussie, dat vind ik ronduit walgelijk en dat vind ik over dertig jaar nog. Ik haat overigens niemand, ik vrees alleen dat de opvattingen van oud-IS'ers ook onveranderd zullen blijven en zoals u misschien hebt gelezen hebben zij de neiging om de daad bij het woord te voegen.
Ja nou hé. Dat zou zonde zijn. Want goede tv. *proest
@Ignatius J Reilly | 26-12-19 | 10:27:
De grote dooddoener: Complotdenken.
Daar is hij weer.
En als er 1 persoon hier niet het woord haten in de mond moeten nemen ben jij het wel.
Hoe was het ook al weer: "Iedereen ongezien de Typhus" was toch jouw Kerstwens?
@Roadblock | 26-12-19 | 10:59: Dat de traditionele groet onder GS'ers en hij getuigd van diep respect voor mede scribenten. Behalve u natuurlijk.
@Schulzie | 26-12-19 | 10:52: Vaak zie je bij psychiatrisch patiënten dat ze de wereld om hen heen als zeer vijandig beschouwen. In uw geval zijn het 'progressieven' en de NPO die uit zijn op uw ondergang en de ondergang van Nederland. Ik geloof daar niet in. Overigens vrees ik ook de opvattingen van extreem religieuzen als IS'ers. En zoals bij zoveel gevaren rest ons niets anders dan er op vertrouwen dat het rechtssysteem werkt. Of gaan stemmen op een partij die een voor uw behoeften passend programma heeft. Daar zijn er inmiddels meerdere van.
@Ignatius J Reilly | 26-12-19 | 11:17: Om met de koning te spreken: 'het is okay'. Keer in gezegende vrede en in behaaglijk vertrouwen in de rechtspraak terug naar de tent waar u zo gemakkelijk uit bent te lokken en neemt u gerust deze hele Tweede Kerstdag om de overdrachtelijke wonden te likken.
@Schulzie | 26-12-19 | 11:38: Mens wat een drama weer.
U ook ongezien de typhus.
wat kan ik hier kwaad om worden. waarom een podium geven aan zo'n kindermoordenaar?
“ Dus heeft Baudet alle ruimte om onweersproken onzin te verkondigen” dan moet Takken voor de grap eens nieuwsuur kijken met die Tweebeeke als er een PvdAer in de studio die het over de EU, klimaat of immigratie heeft. Nee, Takken heeft het liever over 1 item in 1 uitzending ipv het hele NPO oeuvre. Zijn kritiek is selectief zoals gewoonlijk.
Verdienmodel.
Ik las 'Klimaatmeisje', maar volgens mij zijn ze beiden even erg
Das wussten wir nicht.
Propaganda door de staatsomroep. Rechtse kiezers moeten bevuild worden door ze de stelselmatig weg te zetten als racist, nationalist en als het grootste gevaar voor Nederland. Triest interview met iemand die bewust vertrok naar een oorlog maar vooral geen kritische vragen stellen.
NOS=staatsomroep
Tsja, half NL loopt ook weg met crimineel Badr H. Nobody gives a fuck
Helemaal gelijk.
Het is een pluspunt dat Badr crimineel is. Hoort bij zijn cultuur en die wil je omarmen.
@Acidstain | 26-12-19 | 10:20: Dat móet is accurater.
Dat zijn vooral zijn landgenoten(geen nl-ers dus met daarbij een handjevol nsb-ers.
Die margriet weet toch wel dat als zij in het kalifaat was opgepakt door laura, dat ze van een gebouw was afgedonderd als lesbo zijnde. wat een boter op je hoofd zeg.
die gasten hebben geen enekel principe als het om geld verdienen gaat die linkse clique
Deugen to the max.
@Pimp my Voortuin | 26-12-19 | 09:42: Deugen tot je er dood bij neervalt zeg maar.
@Q-Bert | 26-12-19 | 09:48: De verbazing dan op Margriet's gezicht. Priceless
Ach ja de NPO geeft graag een podium aan moordenaars als Holleeder, racisten als Simons en Gario, straatterroristen zoals die turkse neus die alleen maar angstig weg kan rennen, en nu dus ook echte terroristen.
Ik ga er dus vanuit dat bij een nieuw programma volgend jaar de gasten Erdogan, Kim Jong Un, en Xi Jinping zijn.
Onbestaanbaar. Van mijn belastingcenten.
Mee eens, heeft Bosma zijn nieuwjaars rant al klaar?
Geef Margriet gewoon eens de kans om zich te ontwikkelen. Wie weet kijken we hier wel naar de nieuwe Ivo Niehe.
Daarom moet ze dus per direct van de buis gehaald worden!
Die heeft ook aardig verdient aan de omroepbijdrage met zijn productiebedrijf.
Als ik Margriet van der Linden zie denk ik meteen aan Toren C, ze komt een beetje absurdistisch over.
Ze missen een gen. Zien de olifant in de kamer niet. Halen paarden van Troje binnen. Deugen tegen de plinten op. Omdat rechts tegen is zijn zij dus voor. Meerdere antwoorden mogelijk.
Islam is juist harstikkr rechts, maar dat snappen die commies niet. ze lullen elkaar alleen maar na zonder ooit zelf een boek oid erover te lezen.
@HouseMaster | 26-12-19 | 09:42: ik hoef geen boek te lezen. Ik zie al wat ze in de praktijk uitvreten.
@HouseMaster | 26-12-19 | 09:42:
Religies hebben geen politieke kleur anders zou je Christenen met het het communisme moeten vergelijken.
@Gulliver | 26-12-19 | 09:47:
Islam geen politieke kleur? Bhahahaha..
Ze missen hersencellen, ze omarmen een o.a. vrouwen onderdrukkende religie.
Ze weten van gekkigheid niet meer wat voor programma's ze moeten maken. "Laten we een praatprogramma doen!" Laten we eens iemand interviewen!"
Ja, leuk. Dat hadden we nog niet.
Ik denk dat het allemaal veel eenvoudige is: haar maandelijkse inkomen zal als sneeuw voor de zon verdwijnen als er een echte rechtse regering komt. Dus wordt alles in het werk gesteld om de linkse mafkezen tevreden te stellen.
Euh nee, denk het niet. Ik was al verbaast dat Baudet een podium kreeg. Nu is duidelijk waarom. Dit mens was de eerste gast. Maar ja, commentaar natuurlijk. Laten we eerst Baudet uitnodigen. Kan het uitgelegt worden. Zo werkt dat daar.
Dat er nog mensen naar kijken, ook hier nog, vind ik meer verbazender. Daar ga je toch niet naar kijken. Nee, ik heb ook niet naar Baudet gekeken. Het zal niet verrassend zijn geweest.
Schijnheilige lesbische trut! Dit soort "interviewers" wens je dus echt een all inclusive IS ervaring toe. Happy 2de kerstdag by the way en dat uw beproeving maar snel ten einde komt en u weer aan het "normale" leven kan deelnemen.
Als Laura H. nou had verteld dat ze eigenlijk een zeilmeisje is, maar geboren in het lichaam van een kalifaatmeisje, had Margriet vermoedelijk ter plaatse een orgasme gekregen.
Jezus Christus, weet je wie ook contact had met zijn vader?
Luke?
@Fantomas | 26-12-19 | 09:36: ROFL
Jezus?
Marvin Gaye?
George Bush jr., Johann Strauss jr., Baby Doc, ...
Robert ten Brink?
Wachtwoord: kippenpoot! Ben ik de enige die daar om moest lachen?
Kippenpoot als wachtwoord is Meer om te huilen.
@Gravin v Kippenbouth | 26-12-19 | 10:12: Lol. Het feit dat u dit zegt met uw nick is dan wel weer humor.
Ik begrijp nog steeds niet waarom het nederlandse journaille zo gecharmeerd is van de bewezen uiterst gewelddadige beweging genaamd islam.
Ze zijn niet gecharmeerd maar uitermate bang. Lees onderwerping van Houllebecq en er gaat wellicht een lampje branden.
@ristretto | 26-12-19 | 09:57:
Onderworpen ;)
www.bol.com/nl/f/onderworpen/92000000...
@Is dit nog nieuws? | 26-12-19 | 10:14:
Ja natuurlijk, je hebt gelijk. Onderworpen als in voltooid deelwoord. Vooral voltooid.
Soumission = onderwerping.
Slechte vertaling dus.
Waarom wordt zo'n leugenachtige terreurheks van de ware Islam aan ons opgediend tijdens Kerst?
Ik heb nog nooit een NPO interview gezien met slachtoffers. Ligt dat aan mij?
De meeste zijn dood...
Praat zo lastig.
Daar zijn de bedelreclames van hulporganisaties voor, meestal uitgezonden onder de theetijd van boomers.
Wel goede vragen:
Laura snap je dat mensen jou als een soort van mof zien?
Laura waarom zouden we honden zoals jij op tv laten komen?
Je snapt dat heel Nederland je uitkotst en je op een kerstvuur wil gooien?
Hoe voelt dat, gratis geld?
Je bent nog niet in je gezicht geroggeld op straat? Raar.
Wil je als de tering mijn studio verlaten vuile hoer?
Lol, dank voor de lach.
Bellen met je vader? Had je daar dan tijd voor tussen het moorden en verhandelen en martelen van kleine Jezidi-meisjes door?
Laura, hoe voelt dat , je elke dag laten volblaffen door woestijnratten ?
@Koffie ? | 26-12-19 | 10:10:
Die is inmiddels zo opgerekt dat ze hun kamelen er water uit konden laten drinken.
@goedverstaander | 26-12-19 | 09:31:
Laura is zelf ook slachtoffer, begrijp dat dan. Niet voor niets dat ze semi-geblocked in beeld wordt gebracht, zodat de slechts de contouren van een of ander jong meisje zien en dus automatisch medelijden gaan krijgen. Luister naar die stem, het is een berekenend, geslepen kreng dit die precies wist wat ze daar gingen doen, niks geen slachtoffer bij.
Mooi land toch. Lekker keuvelen met terroristen op eerste Kerstdag. Laat zien wat een mooi en tolerant en verbindend land we zijn. Trots op het omarmen van diversiteit! Ontroerend kerstverhaal.
*loopt naar de keuken en vraagt zich af of er nog drank van gisteren over is*
Er lijkt mij iets niet helemaal in de haak met uw alcoholinkoopstrategie.
Op Twitter trok iemand de volgende vergelijking: Wanneer je Baudet interviewt, kun je ook een rustig een 'kalifaatmeisje' interviewen.
Bovenstaande spreekt voor zich...
Twitter is dan ook veelal de spreekbuis van ultra-links tuigh...
Moeilijke jeugd en daarna op het verkeerde pad. Een echt slachtoffer dus...
Dat beloofd wat met generatie Z die veelal gebukt gaat met psychische en opvoedings problemen en bijbehorende jeugdzorg.
Kan me herinneren dat ze ooit een interview deed met Carice van Houten bij Zomergasten. Meest saaie humorloze nietszeggende interview dat ik ooit heb gezien. En die Volkskrant azijnpisser... Zooo voorspelbaar om Baudet weg te zetten als racist... Zo makkelijk... Zo plat... Zo DOM ook. Wat heb je toch een linkse flapdrollen. Dat noemt zich "journalist". Hahahahaha !
Van wie is die villa ?
Marcel van Dam?
Kalifaatmuts zou wat mij betreft in Vught moeten zitten, maar dat terzijde..
ON gaat het allemaal veranderen.
i.imgur.com/dcMW7zQ.jpg
Margriet die opeens de sterkte pot speelt.
Waar de tenen zitten aan een pot weet ik niet maar het was erbarmelijk tenenkrommend en oliedom.
@grindbak | 26-12-19 | 09:18:
Zou dat mens zich niet haar ogen uit haar linksdeugdkop schamen, of is M echt zo oerdom?
De kronkel in het hoofd van M is waarschijnlijk ontstaan in de Zuid Hollandse bible belt. Er zijn in haar levensloop veel parallellen met die van Ansje, het gansje, Boersma het wicht met loverboy Aziz dat Turkije uitgetrapt is. Trouwens ook sukkel Arie Slob heeft veel parallellen met M. en het gansje Ansje.
Bij het AD die dag een reportage over IS-mannen in de gevangenis, och wat waren ze zielig. Als het nou een scoop was of een journalistieke invalshoek die we nog niet kenden maar letterlijk iedere krant heeft die IS-Nazi's nu al meer dan genoeg aan het woord gelaten en proberen te vermenselijken om ze deze kant op te krijgen. Misschien de 'rechtse' of 'ongehoorde' invalshoek eens proberen en wat van de overlevende slachtoffers aan het woord laten? Met kerst ook echt een IS wijf slachtoffer laten spelen terwijl er massagraven vol liggen met afgeslachte christenen... De NPO keert de andere wang toe, want eigenlijk was het ook allemaal onze schuld dat kalifaatmeisje Laura op het verkeerde pad kwam immers.
Gelukkig staat er wel een kerstboom, ondanks drammeisje.
Ze houdt van mensen, ontplofte mensen.
Alles met een politieke lading verpest de kerstsfeer. Je kunt ook gewoon een kerstconcert van Andrea Bocelli uitzenden of zoiets. Het argument van gratis reclame gaat niet op. De NPO is niet gratis a ruim € 2 mln per dag. Daarnaast betaalt ruim 20% van de bevolking, die rechts stemt ook gewoon mee en die mensen mogen voor hun aandeel van ruim 4 ton per dag, ook best iets terug krijgen. Mensen die actief geparticipeerd hebben aan het meest moorddadige regime van de 21ste eeuw verdienen sowieso geen podium. Of zij nu goed kunnen voetballen of niet. Mensen die zulke sujetten prevaleren boven Nederlandse politici, verdienen overigens geen baan. Of zij nu bij de NPO werken of niet. Aan iedereen een fijne voortzetting van het mooiste Nederlandse feest van het jaar.
Vd Linden is failliet.
Programma is failliet
Omroep is failliet
Hele medium is stuk.
Wij blijven betalen
@Bon-sens | 26-12-19 | 09:15:
Tegen wil en dank. Zonder keuze.
Je kan de mensen wel uit de woestijn halen maar de woestijn niet uit de mensen .
Een topcrimineel, een aanhanger van een terroristische organisatie en (voor de 'broodnodige' nuance) een leider van een populistische (maar democratische) partij in één adem noemen. Dan ben je geen haar beter dan Van der Linden en die hele kliek zelffeliciteerders.
Zegt wel iets over @Ronaldo om Wilders in het rijtje Holleeder en die kalifaatterrorist te plaatsen.
Het zegt vooral iets over onze media die zichzelf trots waakhond wanen maar slechts uiterst selectief aanslaan. Luid blaffen bij 'verkeerde' ideeën, kwispelend pootje geven bij daadwerkelijk moorddadige lieden.
Denk dat ik toch maar weer Wilders ga stemmen bij de eerstvolgende kamerverkiezingen want dat is de enige manier om te voorkomen dat dit land een Kalifaat-Light wordt in de nabije toekomst.
Wilfred Takken heeft dit in het islam- collaboratieblaadje nrc gezegd.
Lezen!! Dat doet hij niet, maar die nsb eh nrc-er.
@Nuchternederland | 26-12-19 | 09:39: Dat doet ie wel door haar naam in die quote te kopiëren. Lezen!
@Ignatius J Reilly | 26-12-19 | 10:01:
Als iemand een quote kopieert wil dat niet zeggen dat hij het er inhoudelijk mee eens is.
Hij gebruikt de quote met de vervangen naam, om aan te duiden dat het NRC met twee maten meet.
Het blijft de quote van NRC.
Maar dat zal jou wel niet zo goed uitkomen.
@Je_zeulende_zusje | 26-12-19 | 09:14: treffende metafoor.
Zij die spreken weten niet en zij die weten spreken niet. Nederland op de rand van 2020.
*traantje wegpinkt*
Een mooi gezegde. Lekker makkelijk om een dader van ISIS te interviewen.
De slachtoffers interviewen gaat immers niet meer.
De meeste Nederlandse journalisten kun je maar beter negeren, want veel van deze ego’s leven zelf in een bekrompen wereldje en verzaken inderdaad hun taak om nieuws onafhankelijk,neutraal en ongekleurd (dus professioneel) te brengen . Jammer .
Ik vind die Margriet van der Linden bar slecht, nog nooit wat goeds van haar gezien. Gezapigheid all over the fucking place. Het is net het weekblad (bestaat dat nog?) maar dan op tv.
Precies dat !
Ik knap al af op die altijd grote verbaasde ogen en nep geïnteresseerdheid alsof ze naar een kind zit te luisteren wat over de schooldag vertelt.
Stop het fascisme!.
Want voor je het weet rijden de tanks weer over levende mensen heen.
Moordend Jihadwijf is een beter label dan het schattige kalifaat meisje.
De Telebelg verzint zulk soort namen veelal en die worden door de andere media vaak overgenomen. Termen als horrordochter of genocidetrut dekken de lading beter.
Tja, pooiers en mensensmokkelaars noemen ze ook 'loverboys' en zo hebben ze wel meer van dat soort liefelijke termen bedacht voor gruwelijke misdaden.
Vroeger had je in Nederland ook Moffen meisjes maar die werden toen anders genoemd.
@GroetenVanUrk | 26-12-19 | 09:22:
Doodslag is nu ook voltooid levensdelict.
Wilfred Takken wil heel graag voor links uitgescholden worden.
Wat doet die takketrut met een feestboom in huis?
Ik werd smorgens wakker en wat blijkt; Ik was in noord Irak. Ik heb toen mijn papa gebeld. Jammer dat deze muts niet in Vught zit.
Of in een kist.
Journalisten over journalisten... Tja.
Als is de term journalist tegenwoordig wel erg breed inzetbaar.
en het niveau van vraagstelling bedroevend laag... komt niet veel hoger dan de middelbare school (ongeveer lbo/mavo zeg maar, geen idee hoe dat tegenwoordig heet)
Tja, interviews met Jazidi-kerstmeisjes zijn nog al bruut en doen afbreuk aan dat hele "vrede op aarde-idee". Bovendien krijg je dan ineens een hekel om die kalifaatkrengen terug te halen. Moeten we niet hebben en gelukkig gaat NPO ons daartegen beschermen.
Het houdt niet op. Vandaag gaat ze kampbewakers uit WO2 in het zonnetje zetten.
'De mens achter de nazi'. Hartverwarmend!
twitter.com/Denkjewel/status/12099692...
Lees vooral de reacties op bovenstaande tweet: hilarisch!
@keestelpro | 26-12-19 | 11:42:
Geniaal, ik kom niet meer bij!
@keestelpro | 26-12-19 | 11:42
Heftig.
Wilfred zure kudt! Fijne dagen he! *Thierry bij Wilfred thuis uitnodigen doet*
Tja, als je de NPO zo weinig geld geeft, krijg je dit soort dingen...
Kalifaatmeisjes kunnen niet bezuinigen op de NPO, Thierry in de toekomst wellicht wel.
Ik wed dat Sjerry al lijstjes aan het maken is.
Maar dan ben je toch een held als je ondanks gevaar contact met je vader zoekt! Zo'n aangrijpend kerstverhaal.
kerst is haram dacht ik? nuf said dan toch? u word verneuqt terwijl u wacht.
REAGEER OOK