Deze oplossing gaat Nederland redden
Wisten we al. Nu ook wetenschappelijk bewezen.
Honden zijn de oplossing voor alles. Honden zijn harige wereldvrede. Red jezelf. Red de samenleving. Red dit land. Koop een hond. Doe het snel, morgen is het weer maandag.
Reaguursels
InloggenJa, fijn is dat he, zo'n hond.
Volgzaam, trouw, vrolijk en dom.
En mocht het niet klikken; naar het asiel ermee en opnieuw proberen.
.
Veel makkelijk dan een ander menspersoon.......
PS
De aanhankelijkheid van de hond als huisdier is eigenlijk een doorgefokt genetisch defect, dat mensen soms ook hebben.
www.insidescience.org/news/rare-human...
(Ja sorry, hoor hondeneigenaars, reality bites.)
.
En dan heb ik het er nog niet eens over hoe al die gek gevormde hondenrassen ontstaan zijn. Google dat zelf maar even. Is geen vrolijk verhaal...
Ik heb een watje van een poedel en toch gromt hij tegen de enigste persoon van kleur bij ons op kantoor. Die is ook bang van hem trouwens. Wat is dat toch?
Er zit geen PFAS in hondenvoer? Het houden van viervoeters zal binnenkort hoe dan ook verboden worden, laat dat maar over aan GL en D6666..
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel aan honden hebben
Ze zeggen ook dat de baas vanzelf op z’n hond gaat lijken.
Ik heb een hekel aan honden die een hekel aan mensen hebben, kan ik je zeggen.
Al word ik hond erd.
Honden zijn extreem vervuilend.
www.ad.nl/binnenland/een-huisdier-is-...
How dare you!
www.livingvegan.com/wp-content/upload...
Die beesten geboren laten worden dat gaat maar door. Denk aan zwerfhonden in zekere landen. Wat ik zoveel meer erger vind zijn de broodfok de sierfok. Ik vang stumperds op.
Beste Schoorsteenveger,
De dierenvoedingsindustrie is compleet loco, want men
trekt aan de luxe-snaren van de beestbezitter met bijv.
die idiote gourmetreclame met die witte kat op de tele.
Je bent toch onprettig gestoord als je die smurrie aan
je beest geeft. Je hond kan toch met een mooi stuk pens
prima overweg.
Kun je ook goed eten. Tripes à la mode du Caen. Mmmm.
Heerlijk, gaat slobberend fantastisch naar binnen. Ging
vroeger in mijn Parijse dagen vaak eten in een lekker
volks vreethuis, was Le Petit Ramoneur, in Rue St. Denis,
Heerlijk! Dat waren tijden! Evocatus
...
@Evocatus | 11-11-19 | 11:13:
Rue St. Denis, zo'n authentieke hoerenbuurt waar de toeristen niet kwamen, toch? Met van die kleine restaurantjes met donkerbruine stoeltjes en kleine vierkante tafeltjes en oude oude magere obers in kraakheldere witte jasjes, waar het stokbrood meteen aangereikt wordt, onmiddellijk nadat je hebt plaatsgenomen?
Oef doe mij dan maar een Tibetaanse Mastiff of een oud Duitse herder.
Honden zijn schijtbeesten die je altijd moet uitlaten als het regent. Volgens Koreanen zijn ze wel smakelijk!
Of een variatie. “Ik heb een hekel aan houden en katten maar ik lust ze wel”. (Dit is een citaat)
Beetje gekke zin, ik las het eerst als hondeneigenaren wachten tot het regent en moeten dan verplicht de hond uitlaten. Alsof het verboden is om dat te doen als het droog is.
@Middensteun | 11-11-19 | 12:17: er wordt niet voor niets van ‘hondenweer’ gesproken.
Helemaal mee eens. Ik vind dat we de hond dan ook wel mogen promoveren tot een zogenaamd edel dier, net zoals de knol.
Van sommige honden wordt een mens blij. Helaas zie ik steeds meer hondenrassen in onze wijk die duidelijk bedoeld zijn om anderen te intimideren dan wel de stuipen op het lijf te jagen. Een potentieel dodelijke bijtkracht mag wel, een busje pepperspray niet. Ik begrijp het niet.
Honden zijn in strijd met de stiknorm. Wedden dat het hebben van een hond binnenkort ter discussie zal komen...
Plus haram. links draaiende gedachten gaan in de regel een eind op met vredelievende ideologieën.
Zou al lang een punt van discussie hebben moeten zijn.
Ik houd ‘t bij sex.
In het bos, op ‘t strand en in de mand.
Lekker ontspannend na een flinke inspanning.
Veel overeenkomsten met het houden van een hond.
Die laatste zin is onontbeerlijk.
Ik ben 80. Heb sinds klein jaar nieuwe buren. In de loop van mijn leven heb ik dozijnen buren gehad. in diverse plaatsen en landen. Deze nieuwe buren hebben vier honden en twee katten. Laat ik nu juist met deze dierenliefhebbers WEL ruzie hebben! Alleen vanwege de overlast met voortdurend geblaf. Men is er niet de baas over.
Beste dirk5879,
Ken dat, ken dat. Buurvrouw komt buiten met hond en roept:
Stil zijn hoor Stil! Natuurlijk gevolg hond keft zich een ongeluk.
Ach, ach. Evocatus
...
Blasfemie!!! Het internet is voor porno en poezenfilmpjes! (Het een sluit het ander niet uit)
Welnee, dit land gaan we redden door strooi-zout te verbieden! Want PFAS. Dus de reistijd gaat straks met factor 10 langer duren, en zo ook de uitstoot.
Wat een mooi land.
Alles is hier mogelijk inderdaad. Met medewerking van de vv(d).
The more people i meet
The more i love my dogs
Honden zijn wandelende tubes stront.
Heel veel mensen verkopen stront, praten stront en zijn dus stront. Dan maar een hond.
En ik dacht dat een hond de ecologische voetafdruk had van een Hummer... Time to eat the dog?
Dit klopt wel ongeveer. Bovendien kost een hond een klein fortuin.
Gek genoeg hebben minima mensen juist veel huisdieren. Altijd maar klagen dat er geen geld is.
Honden zijn perfecte mest verspreidingsmachines waarmee je Natura2000 gebieden over de stikstof grens kan helpen. Neem een hond uit het asiel, maak een dier intens gelukkig, en ga vaak met het beestje wandelen in Natura2000 gebieden, net zo lang tot de grote boodschap is gedaan. Verzetsdoel tegen de stikstofwaanzin bereikt.
Meer of minder honden?
Nah, verreweg de meeste mensen kunnen niet omgaan met honden en zorgen daarmee voor ernstige overlast (jazeker, u ook!), dus doe maar niet...
De alleen-op-de-wereldtypes die hun hond niet aanlijnen verpesten het flink inderdaad.
De hond in de pot vinden....
How true... en ik zou het ook direct doen, maar we hebben er al 6....
En na of tijdens een feestje zijn het prima stofzuigers.
klowiepowie | 11-11-19 | 00:23,
Dacht " Lil kleine ", ook.
Wim T. Schippers; Going to the dogs:
www.youtube.com/watch?v=qbBRVUjWKUg
Doet de hond het, dan is er niets aan de hand, maar als jij het doet is er poep aan de knikker. Je geslachtsdeel likken op het uitlaatveldje.
Of pissen tegen een boom: heel normaal voor hem, €100 boete voor jou. En dan hebben we het nog niet eens over poepen in het openbaar!
Knappe programmamaker die een programma voor honden kan maken. Honden hebben geen mening over de laatste ontwikkelingen. Voor een quiz halen ze hun neus op. Als er niks te ruiken valt, wordt het saai. Hondenraces met altijd weer de hazewind als winnaar, dat verveelt. Een kef- en blafshow als DWDD kan wellicht de interesse opwekken.
Impulsief een hond aanschaffen. En dan er overdag geen tijd voor het lieve goede dier? Nee, ik pas.
Jan, Leiden | 10-11-19 | 23:57,
Nou idd, ik ben er vaak in de nachten ook niet (ploegendiensten ), ik zal het wel willen, maar ik ga dat zo beestje niet aandoen.
Alle autochtone bijstandstrekkers in mijn flat hebben een hond.
Ze hebben er ook wel lekker de tijd voor om het beesjie uit te laten.
't Wordt hier op gs wel een beestenboel. Wekenlang iedere keer koeien moeten bekijken en nu weer honden, wat wordt 't volgende?
Poezen?
Ik vind dat item daaronder veel interssanter:
"Researchers found that people who have PTSD but do not medicate with cannabis are far more likely to suffer from severe depression and have suicidal thoughts than those who reported cannabis use over the past year. The study is based on 24,000 Canadians."
www.reddit.com/r/science/comments/ds4...
Mogen ze van mij meer onderzoek naar doen.
Helemaal met u eens.
What's wrong with (successful suicide)?
Business + lobby + politiek.
The farmaceuten krijgen grip op de cannabis, de gewone man mag geen plantje meer neerzetten voor zichzelf. Do the math. PTSD-bestrijding als winst-opportunity. You misery is our delight. Walgelijk eigenlijk.
Onderzoeken ter marketing waar iets staat dat een medicatie 'zou kunnen helpen' of de 'nu nog beter want het molecuul is een beetje aangepast' maar waar de farmaceut geen enkel inzicht in het onderzoek zelf wil geven, zijn eigenlijk abject en infaam. Natuurlijk willen ze wel verzekeringsgeld zien.
Ik had een date. Ik verklaarde mijn liefde voor golden retrievers. Prompt zei date dat de meeste bijtincidenten door goldens komen. Werd een korte date.
Ze heeft gelijk..
Ik had gezegd dat het de grootste kudtbeesten op aarde zijn. Tijdens een date je liefde verklaren aan een hondenras. Kansloos.
Zoiets moet je pas zeggen na de daad. #speltip1
Weer wat geleerd.
Weer een teef op de tv.
Dat mag je dan gewoon zeggen.
Als wij stikstof- en CO2 problemen willen oplossen, dan moeten wij huisdieren verbieden. Scheelt een complete industrie en een berg afval. Een paar nuttige speur- en hulphonden mogen blijven. Ouwetjes die om gezelschap verlegen zitten geef je een gezellige robot. Geen katten is ook nog eens goed voor de vogelstand. Dieren horen niet in huizen, dieren horen in de natuur.
Mijn hond is het niet met u eens... Hij vraagt zich tevens af of u gek bent geworden van al die zaden en noten of dat u gewoon teveel drugs gebruikt?!
Leg eens uit bis, onze katten verblijven in een omheinde tuin, maar u wilt ze dus toch liever in de natuur zien?
Begin met uzelf ,u hoeft enkel te stoppen met ademhalen en we zijn van een hoop gezeik af .
Welke natuur?
Ik heb een Old English Bulldog van ruim 50 kilo... Kansenparels lopen niet, maar rennen met een bocht om mij en mijn maatje heen... De vrouw kan 's avonds prima samen met de hond de straat op en bij ons zal nooit iemand binnenkomen... Het is een schat van een beest maar vreet ijzer als het moet... Hij is gek op zandkonijn...!
en.wikipedia.org/wiki/Old_English_Bul...
"The Old English Bulldog is an extinct breed of dog"
Nee hoor, Nemo_Tenetur heeft een mug uit een harsdruppel gepulkt, het bloed eruitgezogen en met wat CRISPR en bliksemafleiders zó weer een New Old English Bulldog gemaakt. Kennelijk.
@Nemo_Tenetur
50 kilo! Dat is het betere werk. Die hond laat je vrouw dus uit. Lol!
Mijn grootouders (god hebben hun ziel) hadden vroeger Deense doggen. Ongelooflijk lief, aardig maar zo sterk en onhandig, echter ze dachten dat ze nog puppies waren. Helaas een 50+ kilo zware hond die effe wil knuffelen bij een 10 jarig kind werkt niet echt. Kan me nog herinneren dat ik bij mijn grootouders logeerde en dat ze op het bed wilden slapen. Maw honden 80% van bed en ik 20%. Hahaha!
@Voorgeen; en.wikipedia.org/wiki/Olde_English_Bu... Ze heten idd net ietsje anders maar dan denkt iedereen dat ik niet kan spellen... Als ik jou was zou ik trouwens mijn nick is "muggenzifter" veranderen... Tjonge jonge, wat een niveau...!
@Basil; Maakt niet uit hoe groot ze zijn, het blijven allemaal schoothondjes... ;-)
@Nemo_Tenetur | 10-11-19 | 23:55:
Lol! Klopt. Bakbeesten maar ongelooflijk lief en knullig. ;-))
@Nemo_Tenetur | 10-11-19 | 23:53:
En als ik jou was zou ik eens goed naar je hond kijken, die is kennelijk uitgestorven maar loopt nog rond. Iets dat dood is maar toch nog rondloopt, daar zou ik ook een straatje voor omlopen in plaats van er samen een straatje mee om te lopen.
@Voorgeen; Speelt je autisme op ofzo...?! Daar bestaan pilletjes voor...!
Unne kielf. Mooie beesten. Ben er er vanaf dag 1 mee opgegroeid maar we wonen thans in een appartement zonder tuin dus geen honden voor mij, dat doe ik ze niet aan.
Bekend gezegde op z'n Engels: "If you want to have a friend? Take a dog."
Aangaande die opmerking. Ik moest wel lachen vandaag. Ik liep op het Leidseplein in Amsterdam en daar zit altijd een raggamuffin type met gitaar te zingen. Hij heeft een hond, huskyachtig. Feit is dat die man zo slecht zingt dat zelfs de hond denkt. "Yo mate, stop aub met zingen. Je verdient er niks mee." Maar het is een hond en is dus trouw. Lol!
Neem pas een hond als dochter gaat daten. Dat gaat het kaft alvast van het koren laten rennen.
Hehe, visionair.
Ik ben niet echt team hond maar mooi dat er TV voor honden is.
Altijd beter dan nacht TV vol astrologie en goedkope seksreclames.
Zo'n Abu Bakr al-Baghdadi hond wil ik wel, kwam trouwens uit Nederland.
Als aliens honden en hun bezitters zouden bekijken, wie is volgens hen de baas?
Baas gaat 8 uur per dag werken om hondenbrokken te kunnen kopen
Baas past het ritme aan het uitlaatpatroon van de hond aan
Hond slaapt de hele dag
Baas aait en knuffelt hond, hond likt z'n ballen en dan baas zijn gezicht
Baas raapt de stront van de hond op
Nog erger wanneerde alien kattenbezitters gaat evalueren.
Die discussie kennen we al jaren over katten en hun 'baas' cq bediende
De oplossing van dit enigma is heel simpel: hond bijt alien deaud. Einde vraagstuk.
Gaat mijn kat echt niet waarderen.
Dan doe je die weg
@Tobi | 10-11-19 | 23:02:
Je snapt katten niet. Je kan een kat niet wegdoen. Dat beest jou wel.
@keestelpro | 10-11-19 | 23:11:
Dus katten redden zich wel als ze hun dienaars het huis uit zetten?
@Tobi | 10-11-19 | 23:22:
Ja die vinden zo weer een nieuw mens. Nog makkelijker dan een vrouw.
Bitches zijn het! (m/v)
@tobi Wegdoen? How dare you ;)
Binnen een dag waren mijn 3 0 katten, die buiten wonen, gewend aan mijn asiel hond. Toen mijn hond werd aangevallen door een zwerver hond, Spanje he, donderen ze alle dieren gewoon op straat, kwam een kat mijn hond redden, sprong zo in die hond, weg was hij. Neem je een hond, ga dan naar asiel, Onze hond was 6 jaar, huilde de hele dag, zeiden ze, Toen was de keuze snel gemaakt, een schat van een beest, maar ik heb anderhalve hectare grond, dus niemand heeft last van mijn beesten en stront.
Adopteer een hond. U blij, hond heel erg blij.
Churandy Martina is ook altijd blij.
@Jan Dribbel | 10-11-19 | 22:56: Rutte ook
Pak er één uit een asiel, bevalt hij niet kun je hem altijd nog terugbrengen.
Vandaag geen item over die profiturk?
Had-ie niet werk gekregen uiteindelijk?
Lekker warme drollen oprapen van je eigen hond. Die honden zullen ook wel denken dat hun baasjes collectief gestoord zijn geworden. Wie gaat er nou als hobby drollen rapen? Dan ben je toch niet goed.
Een kat schijt tenminste in de tuin van de buren. Zonder dat hun baasje/personeel toekijkt.
Een hondendrol kan je het gezelschapsdier gewoon weer serveren in het voerbakje. Vinden die dieren heel gewoon. Hoe anders is dat bij katten.
Bij vorst aan de grond trek ik altijd m'n handschoenen uit.
Het beste commentaar dat ik ooit heb gelezen over het zelf opruimen (ieuw) van hondenpoep (ieuw)!
Ik heb twee asielhonden en altijd warme handen in de winter.
Mijn hond heet Wilders, hij blaft wel veel, maar bijt nooit.
Mijn kat heet Baudet. Hij ruikt naar adel en vangt louter Minerva uilen.
@keestelpro | 10-11-19 | 22:40: katten, boreale dieren.
Heb al die nieuwe auto gekocht, en mijn huis verbouwd op advies van de regering.
Nu nog een hond erbij om de wereld te redden ?
Houd het dan nooit op....
Die hond is ter compensatie van al het leed veroorzaakt door die bende ellendelingen in DH
Van Rossem houdt zielsveel van honden zoveel is duidelijk.
Ik snap dat wel. Hij heeft het toevallig gewoon getroffen met zijn brave Akita.
Ik ken zelfs gasten die een vrouw hebben die aanhankelijk is en ook nog eens luistert naar bevelen.
Maar dat wil niet zeggen dat alle honden of vrouwen zo zijn.
Helaas.
Nee. Honden erbij en je hebt nog meer footprint. Vier footprints. Poep, pies, stikstof, ammoniak, CO2. Bah. OK. Misschien zo'n dikke gemene rottweiler dan.
Wolven zien honden als prooi, haha. daar sta je dan met je stoere gekef als vechthond.
HAP!
Truste kleine viespeukjes! X
Zijn behoorlijk wat hybride wolven.
Het is na een week nog de enige die me blij begroet nadat ik na een week de kofferbak open doe.
onvoorwaardelijke liefde.
Telt een zeehond ook?
Honden zijn gedegenereerde wolven. Wat moet een wolf denken wanneer hij een chihauhau tegenkomt?
Wat een lelijke rat, denkt hij dan...
@SterF... | 10-11-19 | 22:34: racist!
@Winter_is_coming | 10-11-19 | 22:35:
Ja, er zijn nu eenmaal rassen die ik niet uit kan staan!
Een chihauhau is geen hond maar een rat met het down syndroom.
Laat daar nou toevallig een internet meme over bestaan.
i.imgur.com/lrQpnAL.jpg
Dan zal de chihuahua hem even vertellen hoe hij er over denkt.
Klein van statuur, maar een eigenwijs ego als 't er op aan komt,
tikje gevaarlijk voor zo'n eenhapshondje, dat dan weer wel.
Tja, het dwergfokken had geen invloed op het pronte karakter
vant dier.
Wel goed spellen hoor, geldt ook voor Zoloft in deze subdraad.
@VanRossem: Driewerf-Aai voor uw hond. Evocatus
...
@Osdorpertje | 10-11-19 | 23:14:
Heel mooi, heel mooi!
Dank u! Evocatus
@Evocatus | 10-11-19 | 23:43:
Excuus, het blijft een kudtbeest.
Waar eens de boterbloemen bloeiden sta ik nu in de poep.
En over een maand heb je weer herplaatsers. Doe eerst boeken lezen over honden opvoeden. Begin bijv met de roedelmethode.
How much is that doggy in the window *woef woef*
Honden zijn een oplossing voor alles, inclusief het voedselprobleem. In Azië zijn ze zo gek nog niet.
Aziaten vreten alles wat ademt als het ze uitkomt
je schat die lui te hoog in
@Tobi | 10-11-19 | 22:57: wat is er mis met het eten van honden? We eten bijna alles wat zelfstandig kan bewegen.
@Winter_is_coming | 10-11-19 | 23:04:
Ja, bijna alles
dieren als honden en paarden eten we buiten Azië zelden tot nooit
@Tobi | 10-11-19 | 23:20: de redactie pleit klaarblijkelijk voor het consumeren van honden. De asiels zitten vol, maar de asielzoekers kunnen ze nooit vinden. Paarden smaken overigens prima!
Verder alles goed, Van Rossem? Honden zijn over het algemeen niet goed snik. Als ik op straat een hond tegenkom, snuffelt ie aan mijn benen. Wat voor IQ heb je dan. Ik snuffel toch ook niet aan de poten van die poepfabriek?
Wat wildvreemde honden op straat met mijn vriendin doen hoef ik niet eens bij haar te flikken en ik betaal de rekeningen nog wel nota bene. #mewoef
Aan je bénen? Dan heb je nóg geluk!
#metoo
Dat jij iets niet begrijpt ligt niet aan de hond.
@keestelpro | 10-11-19 | 22:21: Bij ongesteldheid inderdaad. En ik kan me een paar dagen niet douchen, maar dat vinden honden dan weer niet interessant.
@hoogstetijd
Je hebt liever dat ze je achter de oren snuffelen?
Je zal in deze kou je hond nog moeten uitlaten en op dit topic stuiten.
Confronterend.
test
mislukt.
Vergeet niet je altshuffle uit te schakelen!
Ik haal mij een hond op.
Als ik naar de laatste topics kijk, krijg ik het idee dat de voltallige redactie aan de pillen heeft gezeten. Slaat allemaal nergens op.
Het is komkommer zondag terwijl de verkiezingen in Spanje toch belangrijker zijn met het oog op massa immigratie.
Proficiat met uw bierkeuze, net de zoveelste geplopt.
DTRH!
Wat een saai filmpje zeg. Had dan een hond gepakt die van een beetje actie houdt ofzo. Zo eentje die onder het hek door ontsnapt en de buurt afstruint.
Of zo eentje die ze een tunnel injagen om daar een verdwaalde haatbaard op te snacken.
Honden hebben een ziel, katten en vrouwen niet.
Elke man weet dat.
Honden zijn slaafse, kwijlende strontkanonnen #teamkat
@SterF... | 10-11-19 | 22:20:
Honden dienen de mensheid, katten profiteren net als vrouwen.
@Ongeblustekalk | 10-11-19 | 22:27: daarom zijn poesjes ook zo interessant
@Winter_is_coming | 10-11-19 | 22:28:
prostitutie verpakt in een jankverhaal.
Een mens heeft een ziel. Een kat heeft vlooien.
Ondanks dat honden geen rood en groen zien hoef je deze kleuren niet weg te laten in een TV uitzending voor honden.
Islam en moslims moeten geen honden en zie de problemen.
Nee, het is andersom.
De hond slaat aan op een marokkaan.
@Papa Jones | 10-11-19 | 22:19:
Alleen kleine kinderen, dronken mensen en honden blaffen de waarheid.
Ter nuance: honden kijken recht in je ziel: als je te goeder trouw bent weten die beesten dat, zelfs bij Marokkanen die je dus niet allemaal over een (honden)kam moet scheren.
@Papa Jones | 10-11-19 | 22:19: de hond voelt de angst.
@keestelpro | 10-11-19 | 22:37:
Eerlijk gezegd heb ik nooit enige intelligentie bij een hond ontdekt. Ik heb veel respect voor baasjes die hun hond onder controle hebben en geen incidenten veroorzaken.
@Papa Jones | 10-11-19 | 22:54:
Ik zeg niet dat kleine kinderen, dronken mensen en honden intelligent zijn.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat je blij mag zijn als ze je fysiek en mentaal niet slopen.
@Papa Jones | 10-11-19 | 22:54:
Lees je even in over honden en intelligentie, zijn behoorlijk wat studies naar geweest.
@Papa Jones | 10-11-19 | 22:54:
Nou, ik kijk graag naar de wedstrijden schapen hoeden
en drijven met een Border Collie. Knap slimme beesten,
hoor. Ja, begrip van elementaire deeltjes gaat ze boven
de pet, maar voor de rest prima hond.
Toch? Evocatus
...
Hond mag in Amsterdam geen hond meer genoemd worden, het is vanaf nu een niet-menselijk persoon.
Begrepen?
Awh, sorry, kzalt niemeer doen-nie.
Hartelijk dank, dat u mij pijnlijk op
mijn gebrek aan diversitair denken
wijst. Cursus inclusie zal ik opnieuw
moeten volgen. Nogmaals excuses
Amsterdam.
Snik. Evocatus
PS
[Denk stiekum "niet goed" erbij]
Ben niet blind heb bij m,n weten geen PTTS en heb ook geen behoefte aan een Duitse herder die 24/7/365 als bewakingspersoneel gaat fungeren.
En even vaak door weer en wind mag uitlaten.
Ik weet dat de boomers het niet willen horen, maar het enige dat ons land nog kan redden is als we onze werkelijke roots terugvinden en ons opnieuw verenigen dmv het Christendom.
En dan in een laatste ultieme kruistocht de islam terugdringen naar Mekka.
Honden zijn trouwens liev. Alleen jammer dat ze niet zolang meegaan.
Hahaha..., jazeker, net als die gozer van het CDA, over het geleidelijk en natuurlijk afvlakken van de positie van een zwarte Piet. Het is net zo natuurlijk dat dat hele Christendom kalmpjes verdwijnt. Nou die andere religies nog, maar daar zitten religies bij die nog niet zo oud zijn en helaas nog over hun top heen moeten.
Hoezo het christendom bukt als eerste voor de islam. Gaat helemaal niks meer redden. Hier, me andere wang.
Beste VanBarchum,
Ik begrijp dat wel, ondanks dat ik er geen brood in zie,
maar een fundamenteel verbindend en leidend verhaal
is helemaal zo erg niet. Alleen ,,, als dat in wezen een
oorlogsideologie als het Mo-verhaal is dan zit iedere
andersgelovige met de gebakken peren of in het meest
beroerde geval zonder hoofd.
Overigens zo'n bijna vijftig jaar geleden zat ik aan tafel
bij de familie van mijn toenmalige vriendin en haar vader
las eerst voor uit de bijbel en wat deed de goeiste man,
verontschuldigde zich zelfs daarvoor tegen mij.
Het soort Christendom dat door die mensen beleden
werd was meer dan voortreffelijk en als alle mensen
in heel Nederland zo waren, dan zag het er in ons land
een stuk beter uit.
Helaas dumpt bepaalde import roet* in het eten en kan
van de beleving van een gezamenlijk verhaal geen
sprake zijn.
Jammerlijk. Evocatus
* Oh, sorry, moet natuurlijk zijn "veegt ... roet"
[Poep, je moeten tegenswoordig zo-op je woorden passen.]
...
Die is veel te druk bezig op twitter.
Op zn hondjes. Einde aan de ruzie, maar toch de agressie kwijt.
Ik wist niet dat honden van kudtmuziek hielden. Muzak.
Honden moeten gewoon hun eigen muziek verzorgen
www.youtube.com/watch?v=J6nhSDAKRj8
Doe mij maar een Akita. Reuze populair in Tokyo en omstreken.
Tjeeeeee, zijn we het een keer eens.
Onze Jip, tevens geweldig als waakhond.
Worden die ook aan huis bezorgd?
Dit is TV voor honden. Niet alle reaguurders zijn honden. DisCriMiNazI1!
Koop een hond??
Staat restaurant Seoul-food dan al op ThuisbezorgdpuntNl?
Medium-rare graag.
Bij saignant blafte ie nog een beetje.
REAGEER OOK