Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BONUS GSTV. Selçuk Özturk houdt zijn mond

Op veler verzoek: de rauwe beelden uit deze GSTV-video

DENK-Kamerlid Selçuk Öztürk weigert te praten met verslaggever Tom Staal van GSTV. Dat vinden wij natuurlijk erg jammer, want wij wilden graag weten wat Selçuk Öztürk vindt van terugkerende jihadisten uit Irak en Syrië. Wij zijn heel erg voor de vrijheid van meningsuiting voor eenieder, dus ook voor Selçuk Öztürk. Zelfs als Selçuk Öztürk hele domme dingen zegt, zoals dat onze militairen moordenaars zijn, dan heeft Selçuk Öztürk wat ons betreft recht op de vrijheid van meningsuiting. Maar ja. Als Selçuk Öztürk geen gebruik wil maken van dat recht. DAN NIET. Gelukkig hebben we de beelden nog.
UPDATE: Öztürk is boos vanwege dit topic. Als ie nou maar geen aangifte doet. Grüütjes.

Reaguursels

Inloggen

Ozturk als treitervlogger, dat zal hem vast goed afgaan.
Iets voor Nederland doen, dat lukt nog niet zo goed.

kloopindeslootjijook | 08-11-19 | 06:56

Een mooie kop boven dit artikel, "Selçuk Özturk houdt zijn mond"... Jammer dat het hier een koptekst is, en niet in de rubriek "Familieberichten" van Trouw...

Rhenium | 08-11-19 | 02:48

Pusturk is gewoon een ongeschoold straatvechtertje.
Hij kan geeneens fatsoenlijk Nederlands spreken en wat er uit komt is onbeschoft racistisch gejammer.

tsjajaja | 08-11-19 | 01:35

Man, man, waarom kunnen de leden van Denk haast nooit antwoord geven op vragen.

Hondt | 07-11-19 | 23:33 | 2

Ze hebben zichzelf klem gezet.

kloopindeslootjijook | 08-11-19 | 00:28

Omdat er maar heel weinig journalisten zijn die ze vragen "Vindt u Turkije heb beste en mooiste en fijnste land van de wereld?"

Rhenium | 08-11-19 | 02:51

Het is een gefrustreerde turkse ondernemer, die zich heel zielig voelt bij Nederlanders en hen (dus ons/mij) zoveel mogelijk probeert te beschuldigen van allerlei zaken en dan vooral mensen die zich niet kunnen verdedigen (ambtenaren van defensie). Kortom het is een laffe man. Ga je schamen kloatviooal!

AMX pri | 07-11-19 | 21:35

Dat dit zich volksvertegenwoordiger mag noemen is te bizar voor woorden, op de kleuterschool doen ze nog niet eens zo.

Ingpe | 07-11-19 | 20:52 | 1

Alles om geen antwoord te hoeven geven.

kloopindeslootjijook | 08-11-19 | 00:30

Het parlement is de afspiegeling van de maatschappij. Laat er nou net één turks/marokkaans (zonder hoofdletters want geen respect voor dit volk) partij zijn die altijd zeurt, vaak liegt, woorden verdraaid en zich erg vaak achtergesteld en gediscrimineerd voelt.
Het ligt altijd aan een ander en zij zijn altijd het slachtoffer.

DENK:
De
Erdoganse
Nederlandse
Kliek

Ik vind deze partij een groot gevaar voor Nederland.

6zes6 | 07-11-19 | 20:44

Och, GS is inderdaad meestal niet vriendelijk tegen ome Selçuk. Hij heeft best reden om nijdig te zijn en dit is een vrij land (is Turkije dat ook?) dus Selçuk hoeft niet te praten. Maar hij is natuurlijk wel een enorme Öztürk.

JvanDeventer | 07-11-19 | 20:41 | 1

Hij frustreert zelf het gesprek. En dat doet hij wel vaker als jij-bakken niet werkt. En dan hoor je weer geen inhoud. Dus wat doet die man daar eigenlijk.

kloopindeslootjijook | 08-11-19 | 00:25

Maar dit is een gok dat het dit was?

Zolang die Erdogan-fan niets zegt weten we nog eigenlijk niets?

Jan, Leiden | 07-11-19 | 20:25

Kansloze Millî Görüş-Osmaan.

His Lordship | 07-11-19 | 19:33
-weggejorist-
ei van hoo | 07-11-19 | 18:59

Dit kür wul slimmür zain he

wopper79 | 07-11-19 | 18:59

Als Tom Staal nu eens voorzitter wordt van de tweede kamer, dan houdt die Özturk eindelijk eens voorgoed zijn waffel.

Nuuk | 07-11-19 | 18:40

Tom kennende zal revanche nemen op dat grapje....

Rene046 | 07-11-19 | 18:08

Boycot dat neofascistische denk nu toch eens... gewoon nooit meer aandacht aan besteden!

Nederlanddraaitdoor | 07-11-19 | 17:52

Wat een ongelofelijke infantiele stakker. Meer dan treurig dat deze proleet in de Kamer zit.

brutus68 | 07-11-19 | 17:47
-weggejorist-
Ruikbaard | 07-11-19 | 17:31

Hij heeft zelf niet door dat hij zich voor schut zet. Keer op keer krijg je in de kamer van hem een Turkencabaretuitvoering. Door de inteelt en het feit dat hij geen echte opleiding heeft denk hij goede keuzes te kunnen maken. Azarkan de marokkaan is zijn nuttig idiote hulpje als hij bij Pauw aanschuift. Met zulke vertegenwoordigers wordt het dus nooit iets met die Turken.

Emanuel | 07-11-19 | 17:21 | 1
-weggejorist-
likdoorn | 07-11-19 | 19:33
-weggejorist-
lagelander | 07-11-19 | 16:59

Deze islamfascist heeft gestudeerd op onze kosten, kan in ons land gebruik maken van onze gezondheidszorg en alle voorzieningen die wij betalen, meneer krijgt een fors salaris dat wij betalen en die K.. partij van hem ontvangt subsidie die wij betalen. Wij moeten de onzin van dit zooitje aanhoren en ons laten beledigen door dit uitschot ? en als meneer wat wordt gevraagd wil ie niet praten? Arrogant stuk halal vreten

lagelander | 07-11-19 | 16:57 | 1

Met de groeten van de naïeve PvdA.

Dutch_Holland | 07-11-19 | 16:58

Het is net als met kebab: het zit vol stront.

Dutch_Holland | 07-11-19 | 16:54 | 1

Mag ik het he-le-maal met u eens zijn?!

Keessie-Neistat | 07-11-19 | 17:24

Ik ben er echt trots op dat er zo'n verstandige volksvertegenwoordiger rondloopt die van mijn belastinggeld wordt betaald. We zouden meer van dit soort mongolen in Den Haag moeten hebben. Wat een treurige droeftoeterige geitenneuker.

Bad News | 07-11-19 | 16:46 | 1

Misschien een idee om een lief hondje cadeau te doen,heeft hij tenminste toch nog wel een vriendje

Coolcalmcollected | 07-11-19 | 18:49

Öztürk is boos dat zijn collega Thierry Baudet met zo'n rare foto wordt neergezet?
Toch wel sympathiek van Öztürk dat hij het voor andere opneemt.

DerUnterMensch | 07-11-19 | 16:35

Lafbek. Zeg gewoon waarom je niet wil praten...
Ingesleten cliëntelisme neem ik aan. Jij doet niks voor mij dan doe ik ook niets voor jou.

Hoeki Oekema | 07-11-19 | 16:30

Hij weigert te praten. Geweldig nieuws. Hou vol, kaken op elkaar. Man, man wat lekker rustig.

MoonBeebe | 07-11-19 | 16:22 | 2

Kuzu en Öztürk: de grootste meesmuilers en zuigers van de Tweede Kamer.

Keessie-Neistat | 07-11-19 | 17:30

Ies cultoer kijk maar naar die trouwstoetmepper en zijn familie

likdoorn | 07-11-19 | 19:39

Versie "an Englishman in New York" maar dan "een Türk in Nederländ". En die wordt dan ook nog door de gemeenschap betaald.

Slough | 07-11-19 | 16:12

Achgossie lange teentjes

lingo star | 07-11-19 | 16:10
-weggejorist-
Bab01 | 07-11-19 | 16:07

Nooit van gehoord.

McFlym | 07-11-19 | 15:32 | reageer | favorietblock
U moet wel een beetje op de hoogte blijven wat onze Erdoganiaanse vrinden zoals uitspoken.

www.dagelijksestandaard.nl/2019/02/de...
www.geenstijl.nl/5146336/ton-elias-se...

Tonnetje rond was toch wel een beetje geschrokken:

“Het voorval gebeurde volgens Elias toen de VVD in de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen de slogan gebruikte: ’Een arm om iemand heen slaan. Heel normaal.’ Vervolgens kwamen Denk-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk tijdens de pauze van een debat op hem af en sloegen ’quasi grappig’ een arm om hem heen. „Ik was er niet van gediend en zei: Laat me los. Dat deden ze eerst niet.”

Elias denkt dat Öztürk hem wilde verlokken om een knokpartij te beginnen in de debatzaal. „Om dan dáár weer een mediarel over te beginnen. Een aterling, zogezegd”, concludeert de VVD’er.”

Nobody f*cks with count DENKula zoals Frank de Grave zou zeggen.

Graaf_van_Hogendorp | 07-11-19 | 15:51

Ozturk op 144 geeft natuurlijk frictie in de fractie. Als de Armeense genocide weer ter sprake komt zet je het spotlicht gewoon even op Ozturk als nr 1.

eastender | 07-11-19 | 15:49

Eigenlijk zou je iedere keer dat zo'n rat zich misdraagt verhaal moeten halen bij Lodwijk Asscher. Zijn partij is er immers verantwoordelijk voor dat dit in de TK zit.

Zenzeo | 07-11-19 | 15:48 | 1

Niet Asscher maar Wouter Bos is verantwoordelijk voor het aantrekken van vele, vele nieuwe Nederlanders in de PvdA- fracties. Voor de handliggend stemvee immers? "Denk" is de prijs voor de denkfout van Wouter cs.

xavier | 07-11-19 | 18:02

Haha töng verlören?
Man zwijg toch voor altijd, PrötserT

Ruimedenker | 07-11-19 | 15:45

Groter compliment dan dit kan GS niet krijgen, ik verwijs altijd naar de Hizbollah als ik het over DENK heb, dat is de IS van de jaren 80.

Rico den Hollander | 07-11-19 | 15:42

Ik begrijp het niet, in dat topic staan geen onwaarheden over dat mannetje. In het kader van transparantie vind ik dat het 'interview' met dan mannetje wel iets meer wereldkundig mag worden gemaakt.

PijlVader | 07-11-19 | 15:41

Meneer türk is boos en verongelijkt vanwege dit artikel, als hij z'n kebabhole dicht moet houden trekt ie 'm open en als ie 'm open moet trekken houdt ie 'm dicht. Hoe typisch, maarrrr.... ik begrijp meneer türk wel, als ik hem was zou ik ook heel verongelijkt zijn geweest en had direct m'n NL paspoort verscheurd en zou op hoge poten dit land verlaten op weg naar het utopie van het andere paspoort. Ideetje meneer türk want win win. Doei doei.. meneer türk.

Hoeraatjes | 07-11-19 | 15:39

Allemaal toneel. Meneer gaat gewoon leukig met Baudet en Fritsma op de foto. Voor de privécollectie van Bosma, N.B.

Slogra | 07-11-19 | 15:36

had toch eerder verwacht dat 'ie ''WIE BEN JIJ?!'' zou gaan scanderen.
Valt toch weer mee van ons favoriete kiesbaar stereotypje.

Jij_bent_welkom | 07-11-19 | 15:33

Ik hoop voornamelijk dat de aangifte van de militairen doorgaat.

Altijd dat selectieve haatzaaien.
Geen woord over de Nigeriaanse slaven die gevonden zijn. Of over de wandaden in Syrië.
Of het Rif.
Altijd maar schoppen tegen de hand die hen voedt en alles wat maar mogelijk is om de Nederlander te demoniseren.
Vies spelletje.

letopuwzaak | 07-11-19 | 15:19 | 4

Een onderbelicht item of gebrek aan vermelding dat de dader blank was, kan je bij de NOS zien als een directe indicatie voor hetgeen wij hier zovaak vermoeden..

letopuwzaak | 07-11-19 | 16:39

Inderdaad en laten we de 'khindrpörnö' in de koran maar verbieden.

klowiepowie | 07-11-19 | 17:31
▼ 1 antwoord verborgen

Hahaha die meneer Vogelaar toch.
Profeet is zijn spindokter.

hallevvezool | 07-11-19 | 15:18

Hoe ziet dit sprookjesfiguur (een kobold, dat dan weer wel) de Armeense genocide? Wat is zijn mening over die Turkse moordenaars?
Oh wacht, in zijn kobold hoofd is die er nooit geweest en heeft Hitler de Joden nooit wat aangedaan en zijn dat slechts zionistische leugens.

Sensemilla | 07-11-19 | 15:18

Qua objectivicatie van mannen, wat heeft die man een bevalheupen, unqua.

Analia von Solmsch | 07-11-19 | 15:17

Minder , minder, minder Oszturk.

outdoor | 07-11-19 | 15:16 | 1

Öztürk?

Keessie-Neistat | 07-11-19 | 17:31

Ik moest stiekem toch lachen op dat roltrap grapje van die gast.

XverderNix | 07-11-19 | 15:15

Nouw zeg meneer Ozturk. Ik dacht dat je als politicus wel een dikkere huid had dan ik.

Ik weeg maar 60kg en zou er net zo hard om kunnen lachen als mijn naam op nr 144 had gestaan onder een foto van Baghdadi met dezelfde tekst.

Als je de spot drijft met de rest van het veld, dan moet je niet janken wanneer men jou ook in de staart bijt. Wees sportief. Je hebt je lolletje ook al gisteren op die roltrap gehad, wat best wel naar was om te aanschouwen bij 2 volwassenen waarvan 1 politicus.

jokejacket | 07-11-19 | 15:09

Gaat over eer, wollah. Eer! Zeer frigide en omgevingsafhankelijk bij mannetjes als Usturrek.

JJMS | 07-11-19 | 15:04

We hebben nog geluk dat hij het geen genocide heeft genoemd.

Colin.Fart | 07-11-19 | 15:03

Ik vond die garagehouder vergelijking eigenlijk heel toepasselijk! Ik snap niet waarom hij boos is.

Joost Maghetweten | 07-11-19 | 14:56

De 'echte turk' staat voor de kamer.
Weer eens is hij op zijn pik getrapt.
Constant wordt er over hem gegrapt,
en zelfs de vrouwen zijn bekwamer.

Weer eens ergert hij zich groen en geel,
tussen zijn benen hangt zijn wolvenstaart.
Hij stottert wat, trekt de racismekaart,
spot en hoongelach zijn dan zijn deel.

Steeds sneller slaat zijn ottomanenhart:
zijn turkse trots en eer staan op het spel!
Vernederd, en met kommer en met kwel
zoekt hij zijn fractie op, compleet verward.

wijsvinger | 07-11-19 | 14:56

Er is niet één enkel Europees land te verzinnen waar een partij als DENK zou kunnen of mogen opereren, laat stáán: in het parlement zou zitten.
-
Maar misschien zijn wij geen Europees land....?

bisbisbis | 07-11-19 | 14:55

Hoe zit het eigenlijk met het verhaal dat deze Erdobaard losse handjes zou hebben en Ton 'kipkluifje' Elias zou hebben mishandeld bij het buffet?

Graaf_van_Hogendorp | 07-11-19 | 14:50 | 1

Nooit van gehoord.

McFlym | 07-11-19 | 15:32

Beetje flauw van Staal. Wanneer een politicus, al dan niet terecht, op een negatieve manier wordt afgeschilderd, kan ik me voorstellen dat hij of zij geen zin heeft met de verslaggever te praten. Dat is zijn goed recht. Ozturk neerzetten is de leider van IS is behoorlijk tendentieus. Mocht hier een rechtszaak van komen, laat het dan geen "eeuwigdurende" procedure worden.

Mannes | 07-11-19 | 14:48 | 2

Weltrusten

Bolder | 07-11-19 | 14:51

Dat klopt, maar Staal wist niet wat er aan de hand was. Dan Had hij ook gewoon kunnen zeggen: "Hey vriend! Als jij mij eerst voor lul zet in je top 150, hoef je voorlopig nu even niets te verwachten van mij. optiefen."
En dan hadden de meesten hier waarschijnlijk gezegd - "fair enough"

Joost Maghetweten | 07-11-19 | 15:35

Net als je DENKt dat het niet erger kan.
-
Dan is daar Farid Azarkan.

bisbisbis | 07-11-19 | 14:45

Osturk is een intelligente straatvechter. Prima te hachelen als tegenstander want dan mag jij ook meer. Ik weet niet wat hij hier doet maar wellicht is Nederland een verdienproject. En tussendoor wat klieren. Tja, witte naiviteit is omgekeerd kolonialisme.

erger | 07-11-19 | 14:41

Knöztürk

wijsvinger | 07-11-19 | 14:38

En wat als de kamer nou een motie met een gewone meerderheid aanneemt dat Selçuk Özturk een legitiem doel is voor een drone-aanval?
Je zou zeggen, dat is wat straf, maar als de kamer nou een wet aanneemt dat Selçuk Özturk een legitiem doel, een wet mag niet aan de grondwet worden getoetst in Nederland.
Ook dat is raar.
Nou zie ik dat voorstel niet direct in de Kamer komen, maar als wij een petitie aanmaken met genoeg voorstemmers dat Selçuk Özturk een legitiem militair doel zou zijn (beetje raar, maar misschien minder raar als Erdogan eenmaal wordt aangeklaagd), en genoeg mensen stemmen voor die petitie, dan moet het volgens mij in de kamer behandeld worden, zo werkt dat toch gewoon?

Hemmenaar7 | 07-11-19 | 14:29 | 3

Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij mag een rechter inderdaad niet een wet toetsen aan de grondwet, maar is het wel zo dat als een wet tegen de grondwet in gaat dat dan blijkbaar de wet niet goed is gemaakt en deze dus niet van kracht had mogen worden.

peterdh | 07-11-19 | 14:39

@peterdh | 07-11-19 | 14:39:
-
En dáárom is er in dit land al een jaartje of veertig dringend behoefte aan een Nederlandse versie van een Bundesgerichtshof of een Supreme Court.

bisbisbis | 07-11-19 | 14:43

Denk dat z’n geit ongesteld was.

Schriever | 07-11-19 | 14:29 | 1

Lol

JJMS | 07-11-19 | 15:04

Eigen schuld, Staal ... je moet zo'n baardlaaf natuurlijk niet willen interviewen vóórdat hij z'n dagelijkse instructies uit Ankara heeft ontvangen...

bisbisbis | 07-11-19 | 14:20 | 2

Baardlaaf. Die houden we erin. Mannetje doet me trouwens ook heel erg denken aan de trollen van Rien Poortvliet.

Graaisnaaiert | 07-11-19 | 14:35

Wat een vieze, gore lafbek is die Turk zeg.

Wat een minderwaardig mens.

VictimaDelAmor | 07-11-19 | 14:13

Uit zijn oogpunt begrijp ik zijn uitspraak wel. ISIS is een Turkse proxy. Zoiets bommen, dat steekt die moslims. Dan de mond over "fobie", terwijl geen één moslim ons duidelijk heeft kunnen aangeven waar in de koran die Syriëgangers het zo verkeerd hebben begrepen. Zo'n Öztürk die anderen bij kritiek van racisme beschuldigd terwijl hij zelf op basis van zijn ras is gekozen. Zoiets moet het eerste beste HR-bureau eens doen. Wil je zo dan in de kamer zitten? Vragen, vragen.

klowiepowie | 07-11-19 | 14:11

Ondanks dat ik elke ademtocht van deze man verspilde zuurstof vind moest ik toch glimlachen om die grap bij de roltrap.
Duizendmaal excuses

Waldpyk78 | 07-11-19 | 14:07

Toch, die openingszet gisteravond in het terugkeerdebat van Dilan Vvdtroeteltürk-Geylstemmius: we nemen desnoods de doodstraf voor die exportjihadi's voor lief.

Het is een manier om de boel op scherp te zetten, doet het natuurlijk altijd goed bij dom rechts, en tegelijkertijd is het een frame om onze rechtsbeginselen te gebruiken om die gasten terug te halen. Het geeft de Kamer de kans om (eigenlijk heel christelijk) te deugen: want onze andere wang is beter dan wat al die zandnegers voor recht plegen.

Toch maakt zij op mij geen volledig doortrapte indruk: ik weet niet goed wat ik er van moet vinden.

Hetkanverkeren | 07-11-19 | 14:05 | 7

@Dr_Johnson | 07-11-19 | 14:27: Prima verwoord.
Daar berechten, het zal heel veel ellende besparen, van de D66 rechtbanken hoeven we niet te verwachten dat ze straffen, plus het volksdeel wat zo gretig hun "toolkitje" tot radicaliseren wil uitproberen, jammer dan, opgeruimd staat netjes. En nu het gekrakeel van links!

lanexx | 07-11-19 | 14:57

@Roadblock | 07-11-19 | 14:44:

Aha! Dat is een uiterst lastig dilemma, Roadblock, en ik vrees dat ik in die situatie te westers, te beschaafd, te Nederlands ook (misschien te kleinzerig ook?) zou zijn om het vonnis eigenhandig te voltrekken.

Dan zou ik ze terughalen, ben ik bang.

Pierre Lebon | 07-11-19 | 14:52

"de maatregel die bepaalt, dat wanneer je je in vijandige krijgsdienst begeeft, je automatisch je staatsburgerschap verliest."

Daar lees je bij de IS apologeten wel eens over, dat Islamitische Staat nooit een "erkende" staat is geweest, en dat bijgevolg dat "dienst in vreemde krijgsmacht" niet geldt. Maar ik zelf vind dat wel heel erg miereneuken op de vierkante millimeter. Nederland was in oorlog met IS - letterlijk door dat F16 squadron daar - en dan geldt m.i. ook die bepaling van "vreemde krijgsdienst".

Dr_Johnson | 07-11-19 | 15:14

@Dr_Johnson | 07-11-19 | 14:27: Daar leg je de vinger op de zere plek. Wat moeten wij met onze (al dan niet westerse) normen en waarden met een club als IS die elke vorm van menselijkheid niet alleen principieel, maar ook daadwerkelijk verwerpt? Mensenrechten (juridisch), maar menselijkheid op zich: het zou een universeel gegeven moeten zijn dat ons als mens bindt. En dan gaan landgenoten er naar toe en krijgen de rekening gepresenteerd. En dan zijn zij opeens weer wel Nederlanders? We missen een belangrijke "spelregel" binnen onze humanistische, hopelijk rationele, instituties. Nu zijn het de misbruikers die het spelletje in hun voordeel weten te spelen: maar eigenlijk zou het ons spelletje moeten zijn.

Nog iets over meneer Oztürk: gisteravond hen ik hem gemist, maar vanmiddag vond ik deze website debatgemist.tweedekamer.nl/ en zag ik zijn bijdrage in het defensiedebat. Dat krijg je er dus van, van die religie van de vrede.

De heer Oztürk sprak ook van een dode letter, maar wat is het Handvest van de Verenigde Naties als er geen enkele sanctie op staat? Hoe sloop je de naïviteit eruit, zonder de essentie ervan aan te tasten?

Mogelijk ligt het antwoord in het verschil tussen idealisme en ideologie. Of idealisme en pragmatisme. Wie weet.

Hetkanverkeren | 07-11-19 | 15:18
▼ 4 antwoorden verborgen

Weer zo'n actie van een beDENKelijk peil. Ik hoop dat DENK bij de volgende verkiezingen verandert in DACHT.

BonSens | 07-11-19 | 14:04 | 2

Maar het electoraat is steeds groter aan het worden :(

SterF... | 07-11-19 | 14:26

De PvdA vond hem destijds een prima veetegenwoordiger van haar partij

Rens003 | 07-11-19 | 14:03

Deze man spuwt de hele dag vergif. Op een dag verslikt hij zich daarin

bassieenadriaan | 07-11-19 | 14:02

Denk is sinds WOII het allerlaagste volk dat ooit in de Tweede Kamer heeft gezeten. Wat is het toch met een aantal Turken dat ze zo ongelofelijk weinig eergevoel hebben?

drs. Levi Samsonov | 07-11-19 | 14:02 | 1

Ik snap wel dat ze hem Turkije uit getyft hebben. Ze zijn hem liever kwijt dan rijk in Turkije.

born2killn00bs | 07-11-19 | 14:06

Het is Rutger toch niet zoals bij Ella ? Wat een lompheid!

boterhamtevredenheid | 07-11-19 | 14:01

Als meneer Özturk bij burgerdoden door het Turkse leger ook uitmaakt voor moordenaars, dan heeft hij lef. Dat doet hij niet, want één stap over de Turkse grens en hij verdwijnt zonder proces als vijand van de staat /Erdogan.

Koning Willy | 07-11-19 | 14:01 | 2

En dan is een bom op een bommenfabriek van ISIS nog van een heel andere orde dan de acties van de door Turkije gesteunde milities... Ozturk heeft de hersenen van een garnaal en het eergevoel van een genocide-ontkenner.

drs. Levi Samsonov | 07-11-19 | 14:02

Die heten bij hem terroristen. Ook de bejaarden en zuigelingen en het zijn Turkse soldaten die uitmaken wie terrorist is en wie niet. De Jihadistische doodseskaders die met de Turken optrekken ( o.m. Rutte's Toyotabrigade) zijn geen terroristen. Want ze doen het voor Erdogan.

Heiner | 07-11-19 | 16:18

Hij probeert de vermoorde onschuld te spelen.

Schoorsteenveger | 07-11-19 | 14:00

Is dat niet dezelfde persoon die regelmatig een Wodka Cola drinkt? Laat Allah het maar niet horen.

born2killn00bs | 07-11-19 | 14:00

Wat is het toch een kwal van een vent die ozturk.
Wat doen deze figuren in ons kabinet en hoe lang wordt het nog toegestaan?

Remus McMillan | 07-11-19 | 13:59

In Turkije noemen ze dit nog steeds de loltrap, ze hadden daar vroeger niet zoveel voor de jeugd.

Patje2011 | 07-11-19 | 13:56

Dankzij Denk hebben we keiharde cijfers over het minimum aantal rabiate moslim-extremisten in ons land: ten minste 216.147 in 2017.

obominotie | 07-11-19 | 13:55 | 1

Om nog maar niet te spreken van al die wapens die heel waarschijnlijk gewoon opgeslagen liggen in die haathutten. Volgens mij kunnen ze e.e.a. zo van Turkije naar West Europa transporteren. Bij welke grens wordt er nog iets gecheckt? Nergens zeker?

Overmar | 07-11-19 | 13:59

Turkije. Was dat niet dat land wat geen centjes had om zelf een Patriot afweersysteem te kopen?

Ceeeeveeee | 07-11-19 | 13:54

Staal : "Ik f**k je ook niet in de mon- .... tage" eh?

rmstock | 07-11-19 | 13:54

Tsss, Mohammed nam nooit meermaals de roltrap.

Piet Karbiet | 07-11-19 | 13:54

Staal heeft dat helemaal verkeerd aangepakt. Ik had die gozer wel aan de praat gekregen. “En wat denkt U, Turkse meneer, van de Armeense genocide?”. Zou ie op zijn allerminst waarschijnlijk rood aangelopen zijn van woede en waarschijnlijk niet zijn bek kunnen houden. En vooral niet zo’n schijnheilig lachje op zijn gezicht.

Overmar | 07-11-19 | 13:51 | 2

En dan opvolgen met iets over de PKK, die de Conventie van Geneve heeft ondertekend en zich daar aan houdt, in tegenstelling tot het Turkse Terroristische Leger.

obominotie | 07-11-19 | 13:57

Dat is dan wel weer humor.

HoerieHarry | 07-11-19 | 13:53

Was tegen Marcouch...

hoejeheette | 07-11-19 | 14:12

Ja. Ozturk is voor de doodstraf blijkt uit die opmerking. Zo denken veel Turken. Daarom is genocide bij hen zo'n kwestie.

erger | 07-11-19 | 14:45

Uitgelulde kutturk.

Overmar | 07-11-19 | 13:47 | 1

Ik hoop juist dat hij niet uitgeluld is. Laat maar lullen. Hij maakt zich zo lekker belachelijk en de mensen gaan inxien wat voor schadelijke partij in onze tweede kamer zit. Want het is in het geheel geen partij maar de controle van erdogeit in onze tweede kamer. En dan vooral controle op leden van andere partijen met achtergrond geboorteland marokko of turkije.Die ze proberen te intimideren. Ik zeg van mij mag hij nog veel wauzere dingen schreeuwen.

tweetybird | 07-11-19 | 13:55

Waar aangifte doen? Waar ondersteunen?

Roadblock | 07-11-19 | 13:45

Qua niveau is die Ozturk "a spitting image" voor dat van zijn achterban...

_Roy_ | 07-11-19 | 13:42

Ach, een paar keer met dat F35-ding boven zijn huis vliegen en die Erdopijpert weet niet hoe snel hij weer terug naar zijn geliefde Kalifaat moet.
Hier, een foto van toen hij nog bij de PVDA zat:
www.flickr.com/photos/[email protected]/75...
Kunnen wij stellen dat deze meneer razendsnel is geradicaliseerd? AIVD? Doe eens even checken...

Graaisnaaiert | 07-11-19 | 13:38 | 3

Omdat hij een baard heeft laten groeien? Ik ga meteen mijn scheerapparaat opzoeken...

Quib | 07-11-19 | 14:08

@Quib | 07-11-19 | 14:08:
Een baard is inderdaad een onderzoekje waard. Staat inmiddels gelijk aan het bloksnorretje en de overcomb. Toon uw kleuren en eraf met dat ding.

Graaisnaaiert | 07-11-19 | 14:21

@Quib | 07-11-19 | 14:08: Ligt aan je verdere tint, anders ben je gewoon een hipster. Maar voor Islamieten is een baard zoiets als een puntmuts voor KKK leden. Ik heb niets met de KKK maar om anderen geen angst aan te jagen draag ik als blanke (of witte wat je wil) geen gezichtsbedekkende witte puntmutsen meer op straat.

Sessine | 07-11-19 | 14:40

Die domme passieve nederlanders. Als zijnde oud militaire kun je wel stellen dat wij in naam van onze politici legitiem dat is mensen vermoorden. Dat is oorlog nu eenmaal. Alleen die kleinzerige nederlanders die niets in hun klote leven meemaken zijn vergeten waar militairen voor staan. Huurlingen voor de politieke elite en de multinationals dat is die legitiem moorden met de mooiste machines die je maar in kunt denken. Wordt alleen een beetje te weinig ingezet op moslims en de elite en politici zelf. Ik mis het legitiem mensen dood schieten overigens wel.

harverster | 07-11-19 | 13:37 | 9

@A.S. Perien | 07-11-19 | 14:01: Er is een verschil tussen PTSS ( Sneeuwvlokjes syndroom) en PTSD alleen dat snappen nederlanders niet.

harverster | 07-11-19 | 15:02

@harverster | 07-11-19 | 15:02: Daar zit wat in makker. Overigens zou je ook geheel legitiem veteranen kunnen helpen.

A.S. Perien | 07-11-19 | 15:26

@A.S. Perien | 07-11-19 | 15:26: Sorry, dat triggerd te veel.

harverster | 07-11-19 | 15:56
▼ 6 antwoorden verborgen

Dit heet dan 'Volksvertegenwoordiging'... Ik ga nu verder met mevr h nederlands leren vloeken.

horsteknots | 07-11-19 | 13:34

Wat een mongool..een gekozen volksvertegenwoordiger. Hij spreekt namens de Turkse Nederlanders die Hem gekozen hebben. En, dat doet ie goed. Hij geeft die mensen echt een stem. We krijgen zo ook een beter beeld over integratie en dat soort dingen. Nee hij heeft echt iets te zeggen. Misschien wilde hij eigenlijk zeggen dat ie weer gaat praten als ie eerst eens een fatsoenlijke cursus Nederlands spreken heeft gevolgd want het is na al die jaren nog steeds bagger wat eruit komt, qua zwaar accent, en de rest is ook bagger...

etterletter | 07-11-19 | 13:33 | 2

Turkse Nederlanders bestaan niet. Het zijn Turken met stemrecht binnen ons kiesstelsel. Deze lui Nederlanders noemen is het zelfde als een Mercedes ster op een Lada zetten en dan heel hard roepen dat het een echte Mercedes is.

euhater | 07-11-19 | 13:41

Selçuk Öztürk compleet door Erdogan geïndoctrineerd dat ie blijkbaar niet eens weet dat Nederlandse (oh wacht) politici vrijuit mogen spreken en het in onze rechtstaat gebruikelijk is journalistieke vragen te beantwoorden. Wat een achterbaks figuur die blijkbaar geen ander doel heeft dan onze rechtstaat te ondermijnen.

roevka | 07-11-19 | 13:32

Dit is nou de collateral damage van onze democratie...

Verderkijkert | 07-11-19 | 13:31 | 2
-weggejorist-
horsteknots | 07-11-19 | 13:37

Well-put!

_Roy_ | 07-11-19 | 13:48

Seltsjoek Euzturk, ik blijf het toch zeggen hoor...
Geef 1 vinger, wordt gepakt tot je enkels.

Cen Bramer | 07-11-19 | 13:31

Ik ben het zelden eens met deze meneer Ozturk. Maar vooruit, in dit geval kan ik me inleven. Ik zou zelf ook niet vrijwillig met Tom Staal praten. Met Ozturk trouwens ook niet. Vind hen beiden vrij blaartrekkend in hun communicatie, beiden het niveau van een pesterige brugklasser. Weinig uitdaging in te vinden lijkt me. Misschien is het wel het beste dat ze allebei hun mond een tijdje houden.

Macroglossum | 07-11-19 | 13:29 | 1

Wanneer er tegenwoordig ergens een microfoon aangaat lijkt het of de ondervrager en de kijker het heilige en ultieme recht hebben op een antwoord. Moet niet gekker worden. Dit is inderdaad puberaal.

A.S. Perien | 07-11-19 | 14:12

Als ie nou altijd zijn bek zou houden.

Turbulentie? | 07-11-19 | 13:29 | 1

Daar zijn heel doeltreffende middelen voor.

drekzooi | 07-11-19 | 14:24

Die advocaat Plasman bij Pauw, ik hoop dat hij moordenaar 1 x herhaalt buiten de 2de kamer. Niet dus iedereen heeft het verkeerd begrepen

dedwarsligger | 07-11-19 | 13:28 | 1

Mwah, bluf van Plasman. Beeldspraak mag echt wel en overdrijving ook. Ozturk is gewoon een intelligente lamstraal waarvoor je wat vroeger op moet staan om hem met logica en woorden te verslaan.

erger | 07-11-19 | 14:51

S.OStürk

Gaat het niet dan? | 07-11-19 | 13:27 | 1

Lol

Ronnie uit Helmond | 07-11-19 | 13:45
-weggejorist-
RGV42 | 07-11-19 | 13:26

Ons eigen dictatortje in de tweede kamer.

De PvdA zal wel trots zijn op dit stuk nageboorte dat ze eigenhandig een zetel hebben gegeven. Maar goed, hij wordt wel een keer betrapt op een misdaad. Dan mag hij er met al zijn criminele vrienden per direct uitvliegen.

Nederland80 | 07-11-19 | 13:26

Trieste reactie.

wybert | 07-11-19 | 13:26

Hij doet alsof hij aan de Turken is overgeleverd.

Gulliver | 07-11-19 | 13:25

Droplul gonna droplul.

GroetenVanUrk | 07-11-19 | 13:25

Heel eerlijk met die roltrap vond ik grappig gedaan. Verder leren ze Turken over zwijgplicht bij de geboorte al.

Repetitive Beats | 07-11-19 | 13:25 | 1

Valt me mee dat ie weet hoe ie een roltrap gebruiken moet.

Heiner | 07-11-19 | 16:19

In de VS of in Rusland was zo´n sujet al lang ongewenst vreemdeling verklaard. En als dat niet kan, wordt zo iemand in ieder geval in staat van beschuldiging gesteld van spionage voor een buitenlandse mogendheid. En omdat hij sowieso een Turks paspoort heeft, kan hem een tweede paspoort eenvoudig worden afgenomen, aangezien je de persoon niet stateloos maakt. Maar ja... dit is Nederlandje.

Nee dus! | 07-11-19 | 13:24

Tja misschien heeft Tom zonder het te weten oude koeien uit een sloot gehaald en dat stinkt. Hij doet het in iedergeval beter als vogelaar destijds.

jan huppeldepup | 07-11-19 | 13:24

Ook deze Erdogeit uit de stal van DENK is het verboden om te praten. Op straffe van sterilisatie door Ankara.

gratias | 07-11-19 | 13:23

Het was meen ik The Washington Post die de vermoorde isis leider een vrome gelovige noemde. Daar werd furieus op gereageerd, ik ook in eerste instantie tot dat ik wat verder dacht en besefte dat ze gelijk hebben, hoewel ze het waarschijnlijk niet zo bedoelde: Bagdadi was idd een vrome moslim, hij leefde zoals zijn profeet leefde, vromer kan niet. En hier moet toch een keer heel ernstig bij stil gestaan worden want wat was dat nou precies voor een man die moslims een profeet en de perfecte mens noemen?! We hebben onlangs de gevolgen met onze eigen ogen kunnen aanschouwen als mensen in zijn voetsporen treden!! Dat is waarom deze turk zijn smoel houdt want hij weet het, maar 'wij' blijven maar wegkijken voor deze incovinient truth en om dat te compenseren maken 'we' ons druk over de niet bestaande global warming en morgen begint de blauwe moskee doodleuk met de versterkte overwinningskreet door de straten van a'dam te laten galmen. We leven met een opgedrongen massa psychose die waarschijnlijk onze kop gaat kosten, vrees ik.

Hoeraatjes | 07-11-19 | 13:23 | 1

Daar worden Moslims wel vaker een beetje pissig over. Maar hoe vaak heeft u Moslims al tekeer zien gaan tegen ISIS, het JIhadisme, Salafisme of andere vormen van Moslim extremisme? De Moslims in NL en die 49 miljoen in de rest van Europa?

Heiner | 07-11-19 | 16:21

Weet je wie er al jarenlang niks meer gezegd heeft?

Mr_Natural | 07-11-19 | 13:21 | 13

@Mr. Natural:
U beantwoordt uw vraag niet; is dit leuk of zo? Hoe oud bent u als ik vragen mag?

Voight-Kampff | 07-11-19 | 18:03

@Voight-Kampff | 07-11-19 | 18:03:
Het is een quote van de echte Mr Natural.
Maar mijn antwoord.
Ik probeer de sunny side up te houden, humor is de hoogste vorm van zelfverdediging. Er zijn foto's van mensen die lachend voor een vuurpeloton staan.
Humor moet ook de waarheid zijn. En je moet de humor die je maakt altijd kunnen verdedigen.
Dus, ja, het is makkelijk voor mij maar niet minder echt.

Mr_Natural | 07-11-19 | 19:07
▼ 10 antwoorden verborgen

Zo zie ik Selçuk Özturk graag, als ie gewoon z'n bek houdt. Maar nog liever zie ik 'm natuurlijk op het vliegtuig naar Turkije, enkele reis.

Crusher | 07-11-19 | 13:20

"want wij wilden graag weten wat Selçuk Öztürk vindt van terugkerende jihadisten uit Irak en Syrië."

Ach, dat weet iedereen toch, wat Öztürk en DENK vinden van terugkerende IS moordenaars en hun faciliteerders. Een paar maanden geleden kon je het zijn partijgenoot Kuzu op tv horen zeggen: "Iedereen verdient een tweede kans".

En zo denken al die moslims erover. Uiteindelijk zijn die ISers een soort van idealisten die weliswaar "fouten" hebben gemaakt, maar die ten allen tijde geholpen en gesteund moeten worden, want the bottom line is dat het mede-moslims zijn.

Het maakt dat ik die hele vijfde colonne hier wantrouw. Een goede vriendin zei een aantal jaren geleden eens tegen me: "Jij kunt 20 jaar een moslim als buurman hebben, het goed met elkaar kunnen vinden, maar als er een situatie ontstaat dat hij moet kiezen tussen jou en een onbekende maar die wel moslim is, dan zal hij jou als een baksteen laten vallen en voor zijn mede-moslim kiezen".

Ik lachte er toen om en zei dat ik het een beetje overdreven vond, maar ik geef nu toe dat ze gelijk heeft.

Dr_Johnson | 07-11-19 | 13:19 | 3

Dat zeg ik dus ook altijd als puntje bij paaltje komt zijn ze eerst moslim.

Barkruk2 | 07-11-19 | 13:34

Een beetje in de Islam en zijn geschiedenis verdiepen, en u had dit al decennia eerder geweten.

Roadblock | 07-11-19 | 13:43

En zo werkt het ook met onze politiek en ons land.
Zodra er een partij als Denk is, wordt daar massaal op gestemd.
Een groter kleur bekennen bestaat niet.

letopuwzaak | 07-11-19 | 14:38

Worden de aangifteformulieren alvast voorbereid voor de militairen, zodat ze gemakkelijk aangifte kunnen doen? Of werkt dit alleen bij Wilders zo?

usb stok | 07-11-19 | 13:19 | 1

Dat werkt alleen bij meneer Wilders zo. Maar gelukkig hebben de militairen zelf actie ondernomen.Nou afwachten of dat OM er wat mee doet. Ben zelf bang van niet. Want ook militairen hebben niet zo'n prioriteiten bij dat OM en de rest van die kliek.Dus zal ook wel onder op de stapel komen.

tweetybird | 07-11-19 | 13:39

Ik ben voor terugkeer van jihadici.
Naar hun eigen in puin geschoten land.
En meneer osturk als eerste graag.

pennestront | 07-11-19 | 13:17

Ik zou ook rennen voor Tom Staal.

RickTheDick | 07-11-19 | 13:16 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Zo tijdens de lunch even de partij filmpjes van DENK zitten kijken. Begrijp oprecht niet dat alles wordt toegelaten.

overVecht | 07-11-19 | 13:16

Tjonge jonge jonge, wat een triest figuur. Komt op zijn manier dan op voor zijn IS maatjes.

Overmar | 07-11-19 | 13:15

Niet alleen vandaag.

Niamh | 07-11-19 | 13:14

Doet hij nou een Vógelaartje? Of een Jörritsmaatje? Hij moet toch weten hoe het met zulke volksvertegenwoordigers afloopt - zeker met Vögelaar.
Ik zou zeggen: meneer Usturrek, vindt u Nederlandse gevechtsvliegers echt moordenaars? Als u geen antwoord geeft heb ik gelijk. ...... dank u wel, het is me duidelijk. Einde interview.

piloot47 | 07-11-19 | 13:13 | 3

Check reacties hierboven. Werd al een paar keer benoemd.

overVecht | 07-11-19 | 13:37

@Handige Harrie | 07-11-19 | 13:40:

Ja. Dat zag ik. Vond het ook opmerkelijk.

overVecht | 07-11-19 | 13:52

Wat ik ook niet helemaal begrijp, er wordt altijd moeilijk gedaan over belangenverstrengeling als een kamerlid een bedrijfje of iets dergelijks heeft. Die moet hij/zij dan opgeven om elke vorm van belangenverstrengeling te voorkomen. Maar een dubbel paspoort? Geen enkel probleem, ondanks dat deze Turkse spion gewoon 1 op 1 doorgeeft aan Ankara wat er hier besproken wordt. Er moet maar eens een keiharde eis komen, volksvertegenwoordiger ben je voor één land. Dat kan niet als je ook nog een paspoort hebt van een ander land. Dat is pas belangenverstrengeling.

8-bit_console | 07-11-19 | 13:13 | 1

lijkt mij ook, de politiek is nu een soort toevluchtsoord, we moeten wat strengere eisen stellen aan dat volk.

pomodorus | 07-11-19 | 13:23

Als hij voor terugkeer is maakt hij zichzelf onmogelijk. Is hij tegen dan verliest hij zijn achterban. Moeilijk moeilijk.

de visser | 07-11-19 | 13:13

Shellshock Ossturk begint het te leren. Zijn muil houden.

grapo | 07-11-19 | 13:13 | 1

'_Muil houden en vreten koken_' zou Lou zeggen.

Ronnie uit Helmond | 07-11-19 | 13:47

Je moet er rekening mee houden dat het niet ongevaarlijk is om onder het bewind van Erdogan te staan, je kan niet zomaar overal antwoord op geven

pomodorus | 07-11-19 | 13:12

Tijdens het defensie-debat van gisteravond stond hij een totale ontmanteling van ons leger te propageren.
Precies het tegenovergestelde wat hij in Turkije zou verkondigen.

De Vijfde Colonne ziet ons graag verzwakt. Opdat Erdolf's leger ooit Europa onder de voet lopen kan. En de heren van DENK de rol van Mussert en Seyss-Inquart op zich mogen nemen.

Extra bonus-lol: Ozturk stond zich minuten lang te beklagen over "geheime potjes" en operaties van Defensie.

Meneer is boos op het feit dat DENK niet tot de "Commissie Stiekem" toegelaten is.

Abject | 07-11-19 | 13:12 | 1

Precies. Te lange tenen en een te korte lont, en altijd politiek bedrijven in het nadeel van Nederland. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen met warme gevoelens voor NL op deze partij stemmen.

Gajus | 07-11-19 | 13:28

Een volksvertegenwoordiger zou naar mijn bescheiden mening een inspirerend voorbeeld moeten zijn voor het volk. Daar laat ik het bij...

Quib | 07-11-19 | 13:12

Wat een pisvlek is het ook. Je hoort hem nooit over de Turkse moordenaars.

8-bit_console | 07-11-19 | 13:11 | 1

In zijn ogen zijn de leden van de PKK Turkse moordenaars. Daar heeft hij het regelmatig over.

MAD1950 | 07-11-19 | 13:26

Dat dit ooit heeft kunnen doordringen tot het hoogste besluitvormingsorgaan van Nederland. Wat zullen de toekomstige generaties met totale verstandsverbijstering terug gaan kijken op de tijd waarin wij nu leven.

JackStick | 07-11-19 | 13:11 | 6

Wat u zegt, mijn kinderen geloven het nu al niet .....

Pjotterdjotter | 07-11-19 | 13:24

Een beetje net zoals wij moeten lachen om een zwerver die in de jaren 20 lijsttrekker werd van de gemeenteraad van Amsterdam nl.wikipedia.org/wiki/Had-je-me-maar

JackStick | 07-11-19 | 13:26

Bedank de PvdA daar maar voor!

Moonwarrior | 07-11-19 | 13:29
▼ 3 antwoorden verborgen

De typische Turkse arrogantie is stuitend. Deze man hoort daar niet te zijn. Zelfs zijn zgn. glimlach heeft iets dreigends.

vanPruikem | 07-11-19 | 13:10

wat een droeftoeter.... hoeveel co2 en stikstof zou hij uitstoten?

pdvd | 07-11-19 | 13:10

Ze hebben het over het "Christenbroederschap" (alsof het te vergelijken is met de terroristische moslimbroederschap) en stemden tegen de motie om de Armeense Genocide te erkennen als de Armeense Genocide met als argument dat de christelijke partijen dit uitsluitend voor eigen politiek gewin inzetten en niet vanwege waarheidsvinding. Erg droevig, erg doorzichtig.

de visser | 07-11-19 | 13:21

Ach iemand die dagelijks door de lange arm van Erdogan in zijn reet gefist wordt heeft geen zin in lastige vragen tijdens het lopen.

vansuyle.com | 07-11-19 | 13:09

iek heb zwijgrecht

Joey Finkleberry | 07-11-19 | 13:09

Ex garagehouder waar je je banden nog niet zou willen oppompen.

Datgingniegoed | 07-11-19 | 13:09

Is gewoon toneel voor de achterban. Net als zijn hele houding en dat zogenaamde straat-accent van hem (hij praatte vroeger gewoon accentloos ABN)

Muxje | 07-11-19 | 13:08

De opvolgers van Vermeegen en Stam.

Patje2011 | 07-11-19 | 13:08

Dat heeft jarenlang in de voormalige arbeiderspartij PvdA gebivakkeerd.

william7055 | 07-11-19 | 13:08

En het erge is: er gewoon mee wegkomen. Wat die partij ook zegt of doet. Het gaat hen ook helemaal niet om de blanke autochtone kiezer. Het gaat om de aanhangers van de partij vd vrede. En die aanhang groeit met de dag. Argumenten, discussies, debatten, het doet er niet toe. De partij van de liefde zit in ons parlement en ze wachten rustig af totdat ze groot genoeg zijn. Dan pas komt de aap uit de mouw.

Taxi!! | 07-11-19 | 13:08

Ik ben niet voor Vrijheid van meningsuiting voor kamerleden met NSB mentaliteit die spioneren voor een ander land. En dat notabene in het hart van de democratie, namelijk het Nederlandse parlement. Opbokken met deze infiltranten van buitenlandse afkomst.

Indoneesje | 07-11-19 | 13:08

Tja, wat verwacht je dan. Erdogan pleurt sowieso die grenzen open en daar anticipeert ÖkzelTürk op.

Schutzhund2000 | 07-11-19 | 13:07

Prachtig, die drie wrange vruchten van de PvdA in de Kamer.

Piet Karbiet | 07-11-19 | 13:07 | 1

De bloemen aan de vruchtenboom waren al rot.

Ronnie uit Helmond | 07-11-19 | 13:54

Ach ja, de vertegenwoordiger van Erdogan.

kotelet | 07-11-19 | 13:06 | 1

Yep, Erdogan steunt de IS. O.a door olie van ze te kopen. Islamist steunt altijd een islamist. Nix aan de hand mensen.

Thoth | 07-11-19 | 13:10

Waarom vragen naar een mening van deze IS lover, beter bedenk je een manier om hem politiek te kunnen weren of politiek te ruïneren, anders is dit een DENK gezwel wat maar door blijft woekeren!

Halul gebakken | 07-11-19 | 13:06

Van mijn dokter moet ik vijf minuten per dag naar OschTurk kijken.
Dit om de lage bloeddruk tegen te gaan.

Croxifoxio | 07-11-19 | 13:06 | 2

Probeer eens wat afwisseling. Enkele reacties van OlavM op de Joop lezen en je bloeddruk zit weer op z'n piek.

Abject | 07-11-19 | 13:15

@Abject | 07-11-19 | 13:15:
Voor joop.nl vond de huisarts het nog wat vroeg. Dat is voor de zwaardere gevallen.

Croxifoxio | 07-11-19 | 13:25

Foei. Selçuk Öztürk heeft recht op repsect als volksvertegenwoordiger.
Hij vertegenwoordigt dat deel van het Nederlandse volk dat zich alleen als zodanig wenst te identificeren voor de zorgloketten, maar evengoed.

Ook ISIS strijders behoren binnenkort allemaal tot "het Nederlandse volk", daar staan VN, EU en "onze" regering garant voor.

Jan Passant mk2 | 07-11-19 | 13:05

Bank zijn voor Tom Staal is weten dat je verkeerd zit.

Ciconia | 07-11-19 | 13:05

Doet die Turk even een Vogelaartje zeg...

overVecht | 07-11-19 | 13:05 | 1

Hoe liep dat ook al weer af...

Jos Tiebent | 07-11-19 | 16:18
-weggejorist-
Handige Harrie | 07-11-19 | 13:04 | 1

In principe ben je onschendbaar in de tweede kamer wat je ook zegt.
Dat voordeel heeft Wilders maar ook deze Erdogan Adept.

Johan_Voorhaar | 07-11-19 | 13:04 | 1

Klopt, daarom wordt Wilders ook vervolgd...

Busverhuur | 07-11-19 | 13:55

Tuurlijk wil ie ze terughalen, waarschijnlijk heeft ie nog familie daar zitten.

usb stok | 07-11-19 | 13:04

Ik moest wel een beetje lachen

Raad_maar_raak! | 07-11-19 | 13:04 | 1

Eensch.

barq | 07-11-19 | 13:12

Lachen om flauwe slechte grappen is altijd een punt waard.

Patje2011 | 07-11-19 | 13:04

Middeleeuwse domme lachzak deze Turk

Bushcrafter | 07-11-19 | 13:04

Is dat niet die bekende Turkse cabaretier?

Buto Terong | 07-11-19 | 13:01 | 2

Ürbanüs?

Turbulentie? | 07-11-19 | 13:28

Wat heb ik toch een welgemeende hekel aan die kerel.

kommabijmebinnen | 07-11-19 | 13:00 | 1

ongelooflijk dat we die er niet met ene enkeltje Ankara al uitgegooid hebben... de fopneus.

lovekila | 07-11-19 | 13:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken